Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 176.248 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:13

Licko

ZVDK

kan opeens geen mailtjes meer versturen via gmail..wel ontvangen :S

bij verzenden krijg ik een error dat de accountgegevens of netwerkinstellingen niet kloppen, echter staan de account instellingen allemaal goed (heb niks veranderd) en kan wel gewoon browsen via opera..
heb alle stappen uit de ts om gmail in te stellen nog s doorgenomen, maar krijg nu meteen de foutmelding dat er geen berichten kunnen worden gedownload naar mijn apparaat..snap er niks meer van

[ Voor 26% gewijzigd door Licko op 13-01-2009 15:23 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 17:05
Tsunami schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:04:
[...]

Hij wil dus dat het scherm uitgaat na 5 minuten, wat met die instellingen zou moeten gebeuren. Ik heb ook gemerkt dat hij bijna altijd gewoon aan blijft staan,,,
Inderdaad.

Meer mensen hetzelfde hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net naar de Vodafone store geweest, om te vragen of hun mijn internet konden fixen op m'n tel.
Maar zagen dat het een simlock vrije versie was, en dat hun al meerdere problemen er mee hadden gehad.
Kortom, nog steeds niks opgeschoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:45

bonetone

2B Silver Sonic

Yohost! schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:40:
[...]

Inderdaad.

Meer mensen hetzelfde hier?
Bij mij geen enkel probleem, scherm gaat uit na de ingestelde tijd.
Heb je bij het tabblad verlichting wel een vinkje staan bij automatisch aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vreemd,mijn tel zet het scherm wel gewoon helemaal uit....moet dan toch echt weer op de boven knop drukken om het scherm weer te activeren.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over mail hebben!

Gmail verzenden en ontvangen werkt bij mij al weken perfect! Gewoon exact instellen zoals beschreven in de instructies van gmail (IMAP) en dan zou het geen problemen moeten geven. (dus settings / forwarding... / IMAP acces optie 2 etc)

Nu heb ik wel een ander probleem. Ik werk alleen maar met mijn gmail alleen voegt WM zelf een outlook e-mail account toe welke je niet kunt verwijderen (in tegenstelling tot de gmail account). Ik ben hem een tijdje kwijt geweest na een harde reset --> Tot vandaag na het veranderen van mijn verzend/ontvang interval van gmail stond hij er op eens weer. Er is mee te leven maar het is natuurlijk waardeloos dat je een extra account ingesteld hebt welke je niet gebruikt (dus extra mappen in je overzicht).

Weet iemand wat ik over het hoofd zie en hoe ik hem dus weg krijg? (Bij opties kun je hem dus niet verwijderen dmv je stylus ingedrukt te houden)

Graag een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Mensen die problemen hebben met contact maken met de computer moeten ook de bijgeleverde kabel even testen. Ik kreeg er namelijk een kapotte bij en dan kan je zoeken wat je wil maar het gaat echt niet werken.

Mensen waarbij het licht aanblijft moeten ook even kijken of er geen applicatie in de achtergrond actief is het zou kunnen zijn dat dat dan de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Schimanski schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:42:
Mensen die problemen hebben met contact maken met de computer moeten ook de bijgeleverde kabel even testen. Ik kreeg er namelijk een kapotte bij en dan kan je zoeken wat je wil maar het gaat echt niet werken.

Mensen waarbij het licht aanblijft moeten ook even kijken of er geen applicatie in de achtergrond actief is het zou kunnen zijn dat dat dan de oorzaak is.
Ik kwam er ook achter dat ik niet elke USB kabel kon gebruiken.. ze werken niet allemaal op de een of andere manier. Terwijl als ik met diezelfde kabel er bijv. een cardreader op aansluit dan doet die kabel het wel. Dus blijkbaar is de X1 nogal kieskeurig qua kabels betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:54:

Weet iemand wat ik over het hoofd zie en hoe ik hem dus weg krijg? (Bij opties kun je hem dus niet verwijderen dmv je stylus ingedrukt te houden)

Graag een reactie
Die outlook account krijg je als je in windows mobile device center of activesync hebt ingesteld dat je mail wilt synchroniseren. Als je dat uitzet zou hij dus moeten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Gmail verzenden en ontvangen werkt bij mij al weken perfect! Gewoon exact instellen zoals beschreven in de instructies van gmail (IMAP) en dan zou het geen problemen moeten geven. (dus settings / forwarding... / IMAP acces optie 2 etc)
dat heb ik vandaag al wel 4 keer tevergeefs geprobeerd. krijg steeds een melding dat berichten niet kunnen worden gedowload op mijn mobiele apparaat..nu kan ik zelfs niks meer ontvangen, eerst was t alleen versturen

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35

Gmail verzenden en ontvangen werkt bij mij al weken perfect!
Hey hey, beetje rustig aan hoor. :>
Gmail werkt Goed, niet Perfect. Als WM6.1 IMAP IDLE zou ondersteunen zou het pas perfect zijn :9 .
Heb je bijna hetzelfde als push-mail via een exchange server, maar dan anders. Scheelt enorm kwa netwerk-/energieverbruik vergeleken met IMAP die elke 15/30 minuten gaat lopen Pull'en.

Moet nog steeds ergens een Exchange server vandaan plukken, maarja die vind je ook niet op elke hoek. O-)

@hierboven. Check de SSL/TLL poorten van gmails SMTP-servers, die zijn namelijk niet-standaard.

[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 13-01-2009 22:51 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
thestiffmeister schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:51:
[...]

Hoe meet je die average CPU usage b.t.w.? Ik kan alleen mijn geheugengebruik terugvinden.
Ben ook zeker geinteresseerd.... mijn batterij gaat hoogstens 24 uur mee.... @T-mobile...
Trouwens verder geen enkel probleem met dit toestel.....
Excuses :o Ik bedoelde ook het geheugengebruik en niet de cpu belasting 8)7

Je kan dat inderdaad zien als je rechtsboven op het pijltje klikt en dat is wat ik bedoelde.
Het neemt snel toe als je een paar apps niet volledig hebt afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

SirNobax schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:
[...]

@hierboven. Check de SSL/TLL poorten van gmails SMTP-servers, die zijn namelijk niet-standaard.
waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn parrot bluetooth carkit en mijn Xperia. Als ik gebeld wordt op mijn mobiel dan neemt de carkit via bluetooth de telefoon aan. Het voordeel van bluetooth is dat de telefoon gewoon in mijn broekzak kan blijven. Het nadeel is dat het touchscreen dan geactiveerd wordt en daar een hele grote rode disconnect button op heeft..... je raad het al, binnen 1 seconde raakt die button wel iets en valt de verbinding weg. Heel irritant

De standaard windows vergrendeling wordt omzeild als de call aangenomen wordt dus dat werkt niet. Ik heb wat slechte dingen gelezen over slide2lock, heeft iemand een suggestie om mijn probleem op te lossen. Ik wil niet bij elke call namelijk slide2unlocken, ik wil gewoon dat bij bellen via bluetooth het scherm niet aangaat (net als in Xperia tweak 2.0 het scherm uit te zetten is bij een nieuwe sms)

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over Parrot hebben.. Ik heb het volgende probleem: Parrot 3200 gekoppeld aan de X1, werkt goed, telefoonboek wordt overgenomen, alle functies via de parrot te bedienen, alleen gooit hij regelmatig, soms zelfs tijdens een gesprek, het vocale gedeelte van de verbinding eruit... Ik kan alles blijven bedienen, maar gesprekken gaan via de telefoonspeaker en mic ipv via de parrot... Meer mensen die dat hebben? Ik wil m'n parrot gaan updaten, is alleen lastig zonder laptop, en mocht dat niet werken koop ik liever gelijk een 6100....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik wil dolgraag dit toestel kopen, maar ik kan nergens iets vinden over of het scheurprobleem is opgelost met de nieuwe productie toestellen.

Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:44:
Ik ben net naar de Vodafone store geweest, om te vragen of hun mijn internet konden fixen op m'n tel.
Maar zagen dat het een simlock vrije versie was, en dat hun al meerdere problemen er mee hadden gehad.
Kortom, nog steeds niks opgeschoten....
Heb je ook dit gedaan:
Start > Instellingen > Verbindingen > Netwerk geavanceerd > GPRS > CHAP authenticatie

Ik heb ook Vodafone en een SIMlock-vrij toestel en toen ik dit ingesteld had, kon ik internetten.

Hope it helps! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Fratti schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:07:
Ik wil dolgraag dit toestel kopen, maar ik kan nergens iets vinden over of het scheurprobleem is opgelost met de nieuwe productie toestellen.

Gaat maar om een hele kleine percentage xperia's, ik zou me erg geen zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:32
Ik heb een X1 en een Pioneer F700BT. die laatste is een in-car carkit, navigatiesysteem en multimedia-systeem. Je snapt het idee.

Bluetooth. Het verbinden ermee werkt perfect, en bellen ermee gaat ook. Maar het telefoonboek oversturen, dat lijkt hij totaal niet te willen. Hij geeft nadat ik hiervoor gevraagd de foutmelding: "No Telephone Number", wat lijkt te duiden op een niet-functionerende verbinding. Of iets anders, maar als ik wist wat het was waren we al een stuk verder.

Ik ,krijg met mijn WM 5.0 telefoon (P3300) een goede phone book overdracht zonder ook maar iets te selecteren of een menu in te gaan. Heeft iemand een idee over hoe ik dit op kan lossen?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Geen idee maar ik heb zo ongeveer hetzelfde met mijn BT pioneer radio.
Bluetooth verbinding valt direct weg als ik kies voor telefoonboek oversturen.

Hoe zit het trouwens als de telefoon in slaapstand zit.
Ik heb namelijk het idee dat mijn Wifi verbinding weg valt want op het moment dat ik hem uit slaapstand haal zie ik hem direct opnieuw connecten met het access point.

Dit is natuurlijk niet echt handig want zo krijg ik mijn mails niet direct dmv direct push als hij in slaapstand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

dat met die gmail account schijnt een bekend probleem te zijn binnen WM en het gebruik van smtp ofso :s

maak nu gebruik van web2mail wat goed schijnt te werken voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Copypasta van google: (let op het dikgedrukte)
Incoming Mail (IMAP) Server - requires SSL: imap.gmail.com
Use SSL: Yes
Port: 993

Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes
(some clients call this SSL)
Port: 465 or 587
Op mijn vorige Symbian based telefoontje heb ik maandenlang zonder email gezeten, reden; Symbian vond het grappig om de poorten weer naar default instellingen te zetten. Heb me daarop kapot lopen zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 13-01-2009 22:51 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3ger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
Op gevaar af dat de vraag al eerder gesteld is toch een vraag over experia en thuis netwerk.
Ik kan via wi fi thuis internetten, ik zie de computers in mijn netwerk. ik kan mijn gedeelde schijven benaderen. ik kan mijn topfield bedienen met mijn telefoon ik zie x1 aangemeld in mijn router . maar ............ ik zie mijn x1 niet anaf een andere computer . wat zie ik over het hoofd ??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

SirNobax schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:40:
[...]

Copypasta van google: (let op het dikgedrukte)

[...]

Op mijn vorige Symbian based telefoontje heb ik maandenlang zonder email gezeten, reden; Symbian vond het grappig om de poorten weer naar default instellingen te zetten. Heb me daarop kapot lopen zoeken.
wanneer ik de wizzard voor een nieuwe client volg, die ook in de ts staat, en imap.google.com:993 en smtp.google.com:587 instel, krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding; berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat...

heb SSL voor in en uitgaande berichten aanstaan

netwerkverbinding: vodafone live

het heeft allemaal gewerkt (met de instellingen uit de TS) tot vandaag.. in eerste instantie kreeg ik een error bij het versturen van mails, ontvangen ging wel

nu werkt er niets meer. wanneer ik kies voor menu > verzenden/ontvangen, en hij probeert te verbinden, komt er die foutmelding en staat er links onder in beeld: fout bij synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

a3ger schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:05:
Op gevaar af dat de vraag al eerder gesteld is toch een vraag over experia en thuis netwerk.
Ik kan via wi fi thuis internetten, ik zie de computers in mijn netwerk. ik kan mijn gedeelde schijven benaderen. ik kan mijn topfield bedienen met mijn telefoon ik zie x1 aangemeld in mijn router . maar ............ ik zie mijn x1 niet anaf een andere computer . wat zie ik over het hoofd ??? :(
Kijk eens in je router welk IP je X1 krijgt, en verbind daarnaar? bijv als hij 192.168.1.65 krijgt typ je in de adresbalk van windows verkenner \\192.168.1.65.
Het kan ook zijn dat de X1 niet gezien wordt omdat je geen mappen deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:14
En waarom verwacht jij je X1 te zien via het netwerk op andere computers? Er staat zover ik weet geen SMB-server op je X1

[ Voor 3% gewijzigd door HendrikN op 13-01-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3ger
gwystyl schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:17:
[...]

Kijk eens in je router welk IP je X1 krijgt, en verbind daarnaar? bijv als hij 192.168.1.65 krijgt typ je in de adresbalk van windows verkenner \\192.168.1.65.
Het kan ook zijn dat de X1 niet gezien wordt omdat je geen mappen deelt.
Ook via ip geen toegang. mappen delen snap ik . alleen zie ik niet waar ik dat kan doen verkenner? zie ik geen delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
a3ger schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:36:
[...]

Ook via ip geen toegang. mappen delen snap ik . alleen zie ik niet waar ik dat kan doen verkenner? zie ik geen delen
Nogmaals, waar haal jij vandaan dat dat moet kunnen? Volgens mij heeft WM6.1 niet de mogelijkheid om mappen te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3ger
HendrikN schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:47:
[...]

Nogmaals, waar haal jij vandaan dat dat moet kunnen? Volgens mij heeft WM6.1 niet de mogelijkheid om mappen te delen
ik haal dat nergens vandaan, dat is nu net de vraag. Als het niet kan, betekent het nog niet dat ik het niet wil. dan hebben we toch weer een leuke uitdaging dacht ik zo. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
a3ger schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 00:32:
[...]

ik haal dat nergens vandaan, dat is nu net de vraag. Als het niet kan, betekent het nog niet dat ik het niet wil. dan hebben we toch weer een leuke uitdaging dacht ik zo. O-)
Als iets niet kan, kan het niet. Dan kan je willen tot je een ons weegt ;)

Ik had ernstig het idee dat je een onontdekte WM6-feature had gevonden met je eerdere post:
ik zie mijn x1 niet anaf een andere computer . wat zie ik over het hoofd ??? :(

[ Voor 27% gewijzigd door HendrikN op 14-01-2009 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
SirNobax schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:
[...]

Hey hey, beetje rustig aan hoor. :>
Gmail werkt Goed, niet Perfect. Als WM6.1 IMAP IDLE zou ondersteunen zou het pas perfect zijn :9 .
Heb je bijna hetzelfde als push-mail via een exchange server, maar dan anders. Scheelt enorm kwa netwerk-/energieverbruik vergeleken met IMAP die elke 15/30 minuten gaat lopen Pull'en.

Moet nog steeds ergens een Exchange server vandaan plukken, maarja die vind je ook niet op elke hoek. O-)
ik haal me mail op via windows live , daar kan je push-instellen zonder exchange werkt en goed hier,
al me accounts geforward naar me live account en ontvang push mail zonder exchange op de X1.

iemamd misschien al een sideshow gadget gezien om je media center te bedienenen toevallig?, vraag me af of daar geen panel van te maken is

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 14-01-2009 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Vanacht de telefoon de hele nacht weer aan de lader gehad.
Kijk ik vanochtend staat ineens mijn bluetooth uit!

Hoe kan dat nou weer, ik zie nergens een instelling die hier voor zorgt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Yohost! schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:31:
Vanacht de telefoon de hele nacht weer aan de lader gehad.
Kijk ik vanochtend staat ineens mijn bluetooth uit!

Hoe kan dat nou weer, ik zie nergens een instelling die hier voor zorgt!?
Ja mooi feature van de X1 he ;)
Bij mij valt die ook vaak weg, het gebeurd vooral als je even wifi gebruikt hebt en die daarna weer uitzet.

Tijdelijke oplossing totdat SE een nieuwe FW uitbrengt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=448703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:58

Sa1

Xof schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:18:
[...]

Ja mooi feature van de X1 he ;)
Bij mij valt die ook vaak weg, het gebeurd vooral als je even wifi gebruikt hebt en die daarna weer uitzet.

Tijdelijke oplossing totdat SE een nieuwe FW uitbrengt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=448703
oh.. top! :) dacht al dat ik debiel aan het worden was. Vrij irri als je 's ochtends je auto instapt en je wordt gebeld.. heeft ie nog geen verbidning natuurlijk met je carkit.. kan voor verwarrende situaties zorgen.

Hebben jullie trouwens ook dat wanneer hij aan de lader hangt en de lichtjes van je telefoon gaan aan dat hij een vet irri geluid maakt? Vrij vervelend om naast te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom ik Vodafone live niet meer kan openen? niks aan instellingen veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Sa1 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:24:
[...]
oh.. top! :) dacht al dat ik debiel aan het worden was. Vrij irri als je 's ochtends je auto instapt en je wordt gebeld.. heeft ie nog geen verbidning natuurlijk met je carkit.. kan voor verwarrende situaties zorgen.

Hebben jullie trouwens ook dat wanneer hij aan de lader hangt en de lichtjes van je telefoon gaan aan dat hij een vet irri geluid maakt? Vrij vervelend om naast te slapen.
Het "gepiep" van de adapter bedoel je?
Ja, dat heb ik ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:58

Sa1

nielsgaastra schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
[...]

Het "gepiep" van de adapter bedoel je?
Ja, dat heb ik ook..
het gaat bij mij echt synchroon met de lichtjes van m'n X1, als ik m'n oude MDA der aan hang dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 06-09 16:41
a3ger schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 00:32:
[...]

Er is FTP server software voor WM, dan kun je toch wat zien. ;)
Microsoft is nogal paranoide wat betreft security voor WM (ooit kon je via wifi syncen met je PC, dat hebben ze er jaren geleden weer uit gesloopt), iets delen op je toestel vinden ze dus ook geen goed idee en zulke functionaliteit zit er dan ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3ger
HendrikN schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 00:38:
[...]

Als iets niet kan, kan het niet. Dan kan je willen tot je een ons weegt ;)

Ik had ernstig het idee dat je een onontdekte WM6-feature had gevonden met je eerdere post:

[...]
Ha HendrikN bedankt voor je mee denken , maar je grap snap ik niet ( heb griep wie weet ligt het daar aan http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif)
ff uitleggen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

is het aan te raden agps uit te schakelen om zo een eventuele snellere fix te krijgen met navigatie software?
kan btw de advanced configuration tool niet downloaden..link geeft een error, heeft iemand m ergens anders online staan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:05:
Nu we het toch over Parrot hebben.. Ik heb het volgende probleem: Parrot 3200 gekoppeld aan de X1, werkt goed, telefoonboek wordt overgenomen, alle functies via de parrot te bedienen, alleen gooit hij regelmatig, soms zelfs tijdens een gesprek, het vocale gedeelte van de verbinding eruit... Ik kan alles blijven bedienen, maar gesprekken gaan via de telefoonspeaker en mic ipv via de parrot... Meer mensen die dat hebben? Ik wil m'n parrot gaan updaten, is alleen lastig zonder laptop, en mocht dat niet werken koop ik liever gelijk een 6100....
Gebruik je toevallig Microsoft Voice Command?

ik heb ditzelfde probleem gehad met mijn carkit, en toen ik Microsoft Voice Command verwijderde verdwenen ook ineens alle problemen.... als je dat niet gebruikt, dan heb ik geen idee. Even een hard reset van je gsm doen, en dan zonder andere software te installeren alsnog eens proberen of je verbinding weg valt?

Heb je het probleem dan niet? Dan is het een kwestie van de software stapsgewijs installeren, en kijken vanaf wanneer het probleem zich voordoet.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Licko schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:02:
is het aan te raden agps uit te schakelen om zo een eventuele snellere fix te krijgen met navigatie software?
A-GPS is toch om juist een snellere fix te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Sa1 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:13:
[...]
het gaat bij mij echt synchroon met de lichtjes van m'n X1, als ik m'n oude MDA der aan hang dan is er niets aan de hand.
Ik heb de lichtjes tijdens het opladen uitgezet met xperia tweak... nu is ie stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Yohost! schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:25:
[...]

A-GPS is toch om juist een snellere fix te krijgen?
dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat mensen die problemen hadden met hun gps signaal in onder andere tomtom, agps uit hadden gezet

aGPS werkt toch via je internetverbinding oid? aan de hand van accespoints? of zit ik nu helemaal mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-09 14:35
Licko schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:01:
[...]

dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat mensen die problemen hadden met hun gps signaal in onder andere tomtom, agps uit hadden gezet

aGPS werkt toch via je internetverbinding oid? aan de hand van accespoints? of zit ik nu helemaal mis :P
Nope, hij haalt info op bij de zendmast van je provider. Zo kan hij in een straal van een honderd meter laten
zien waar jij ongeveer zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

wallie-s schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:12:
[...]

Nope, hij haalt info op bij de zendmast van je provider. Zo kan hij in een straal van een honderd meter laten
zien waar jij ongeveer zit
kan t gebruik van aGPS dan het signaal van de ingebouwde gps storen? met andere woorden, zou t uitschakelen van aGPS beter zijn voor t signaal? de ingebouwde gps ontvanger moet die taak toch wel voor zn rekening kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
A-GPS staat standaard al uit, dus als je al problemen hebt zonder het eerst aangezet te hebben... Overigens helpt aanzetten niks bij mij, TomTom weigerde laatst nog steeds een fix te vinden. Soms wel, maar een paar seconden later was hij weer weg. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Nu het we toch over agps hebben :p iemand toevallig al iets meer info over de functie van agps icm je te maken foto's? Dus dat je kan zien waar je je foto hebt genomen... dit was namelijk een functie in de X1, maar nog niet gevonden..

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Tsunami schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:28:
A-GPS staat standaard al uit, dus als je al problemen hebt zonder het eerst aangezet te hebben... Overigens helpt aanzetten niks bij mij, TomTom weigerde laatst nog steeds een fix te vinden. Soms wel, maar een paar seconden later was hij weer weg. Erg irritant.
ok, bedankt voor je reactie

probeer nu tevens flash werkend te krijgen. heb de link uit de ts gevolgd en Dvha79 AdobeFlash3.1 plugin.cab gesintalleerd, daarna soft reset

wanneer ik in opera naar youtube gaat, opent hij ze nog steeds in streaming media?
iets verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Eindelijk mijn Xperia weer terug. Wel leuk, ik kreeg er een sokje bij voor mijn Xperia. Alleen jammer dat het een kerstsokje is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoundWave729 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:24:
Eindelijk mijn Xperia weer terug. Wel leuk, ik kreeg er een sokje bij voor mijn Xperia. Alleen jammer dat het een kerstsokje is :P.
Heb jij toevallig al de nieuwe firmware erop terug gekregen?

De mijne moet ook gefixed worden en wil ff wachten tot ze hem updaten met de nieuwe firmware voor ik hem opstuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

F-Tim schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:18:
[...]

Gebruik je toevallig Microsoft Voice Command?

ik heb ditzelfde probleem gehad met mijn carkit, en toen ik Microsoft Voice Command verwijderde verdwenen ook ineens alle problemen.... als je dat niet gebruikt, dan heb ik geen idee. Even een hard reset van je gsm doen, en dan zonder andere software te installeren alsnog eens proberen of je verbinding weg valt?

Heb je het probleem dan niet? Dan is het een kwestie van de software stapsgewijs installeren, en kijken vanaf wanneer het probleem zich voordoet.
Sowiezo even een vraagje over carkits en de X1. Totdat volgend jaar een nieuwe leasebak voor de deur staat heb ik dus een auto zonder BT functionaliteit. Ik zit dan ook te denken aan een Parrot-achtige oplossing. Zijn er combinaties die "fantastisch" werken of juist helemaal niet? Ik ben op zoek naar een steje met eigenlijk alleen wat basisfunctionaliteit. Hierboven werd bijvoorbeeld de Parrot 6100 genoemd. Ik heb die bekeken, maar daar zit zelfs een soort joystick bij voor je mp3'tjes.
Wie kan mij een "goede" Parrot aanbevelen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
heb een parrot ls3200 (met laatste firmware) en die werkt prima met de X1 ... heb wel als parrot profiel Force connect oid gebruikt. anders kreeg ik hem niet werkend met het auto syncen van mijn contacts.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:07:

Wil je het toestel los of met abonnement kopen?
Heb het toestel los aangekocht in Terneuzen, ben eigenlijk van plan om het terug te verkopen. zoek eigenlijk een gebruiksvriendelijker toestel.

Peter :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:31:
[...]

De mijne moet ook gefixed worden en wil ff wachten tot ze hem updaten met de nieuwe firmware voor ik hem opstuur :)
er is toch nog helemaal geen nieuwe sw, wij hebben toestellen van week 1 van 2009 (zwarte) en week 46 van 2008 maar beide geven dezelfde sw aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:31:
[...]

Ik heb R1AA019 erop staan nu. Dat is volgens mij geen nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoundWave729 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:15:
[...]

Ik heb R1AA019 erop staan nu. Dat is volgens mij geen nieuwe firmware.
heb een toestel van week 1, 2009 met R1AA017, zegt dus allemaal niet zo veel volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:45:
[...]

heb een toestel van week 1, 2009 met R1AA017, zegt dus allemaal niet zo veel volgens mij
Staat de ROM-versie niet op het eerste tabblad? Ik heb een xperia van het allereerste uur, met rom-versie 1.02.937.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 11-09 22:49
Heeft iemand de Unimaas account er werkend op gekregen?

Ik heb al vanalles geprobeerd (PAP/CHAP, hotfix, alle instellingen) maar ik kan alleen maar mails ontvangen en niet verzenden. Bij het verzenden krijg ik een foutmelding. Ik gebruik de imap voor inkomende en de smtp voor uitgaande mail.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:40
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:45:
[...]

Dat denk ik ook niet nee, aangezien ik hem sinds 6 november heb en er bij mij R1AA020 staat........ Toch vind ik het jammer. X1 zou geregeld een update ontvangen + veel panels krijgen, echter het is nu toch wel erg stil aan de kant van SE.....

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
Pirate-Bozz schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:41:
Heeft iemand de Unimaas account er werkend op gekregen?

Ik heb al vanalles geprobeerd (PAP/CHAP, hotfix, alle instellingen) maar ik kan alleen maar mails ontvangen en niet verzenden. Bij het verzenden krijg ik een foutmelding. Ik gebruik de imap voor inkomende en de smtp voor uitgaande mail.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Je gebruikt toch wel de SMTPinstellingen van je mobiele provider? Want de SMTP-server van de universiteit zal geen verbinding met een mobile telefoon accepteren. Je moet de mail dus verzenden via de SMTP-server van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:40:
[...]

Staat de ROM-versie niet op het eerste tabblad? Ik heb een xperia van het allereerste uur, met rom-versie 1.02.937.3
daar staat bij mij 1.06.25.29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-09 14:35
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:10:
[...]

daar staat bij mij 1.06.25.29
dat is bij mij het nummer van de radioversie..
Mijn rom is ook 1,02,937,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

hoe krijg je flash nu werkend op de x1?
had wel een .cab geinstalleerd, die volgens de TS zou moeten werken, maar geen resultaat

zijn er uberhaupt mensen die t aan de gang hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van mijn werk dinsdag een splinternieuwe Xperia gehad, dus ben hem een beetje aan het uitproberen. Hem nu ook in verbinding staan met Exchange, maar ik vind dat invoeren van die pincode iedere 15 min. wel knap irritant. Is er een manier omdat te omzeilen? Ik ben verder nog niet bij IT geweest, maar ik denk ik vraag het ff.

Ben nog aan het twijfelen of ik deze zal houden, aangezien ik ook de beschikking heb over een Omnia en die is iets dunner. Aan de andere kant is de X1 redelijk moeilijk te vrkopen, als ik zo op marktplaats kijk, dus misschien houd ik hem zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:39

mulder

ik spuug op het trottoir

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:16:
Ik heb van mijn werk dinsdag een splinternieuwe Xperia gehad, dus ben hem een beetje aan het uitproberen. Hem nu ook in verbinding staan met Exchange, maar ik vind dat invoeren van die pincode iedere 15 min. wel knap irritant. Is er een manier omdat te omzeilen? Ik ben verder nog niet bij IT geweest, maar ik denk ik vraag het ff.

Ben nog aan het twijfelen of ik deze zal houden, aangezien ik ook de beschikking heb over een Omnia en die is iets dunner. Aan de andere kant is de X1 redelijk moeilijk te vrkopen, als ik zo op marktplaats kijk, dus misschien houd ik hem zelf wel.
Werk je bij Getronics toevallig :) Er is -volgens mij- een fix voor, maar dan moet je toch rondvragen op het werk.

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Yohost! schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:52:
Hoe zit het trouwens als de telefoon in slaapstand zit.
Ik heb namelijk het idee dat mijn Wifi verbinding weg valt want op het moment dat ik hem uit slaapstand haal zie ik hem direct opnieuw connecten met het access point.

Dit is natuurlijk niet echt handig want zo krijg ik mijn mails niet direct dmv direct push als hij in slaapstand staat.
Iemand hier nog een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 11-09 22:49
evdakker schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 06:43:
[...]

Je gebruikt toch wel de SMTPinstellingen van je mobiele provider? Want de SMTP-server van de universiteit zal geen verbinding met een mobile telefoon accepteren. Je moet de mail dus verzenden via de SMTP-server van je provider.
Ja, nu doet hij het. Many thanks :)

Even offtopic: wat is dan het verschil tussen imap en smtp dat de ene wel mobiel kan en de andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 06-09 16:41
Yohost! schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:43:
[...]

Iemand hier nog een verklaring voor?
Als je wifi aan blijft staan in slaapstand, dan loopt je telefoon vrij snel leeg, vandaar dat het uitgeschakeld wordt. Als je pushmail wilt via wifi moet je hem dus aan laten staan, via GPRS/3G is dus een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mulder schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:29:
[...]
Werk je bij Getronics toevallig :) Er is -volgens mij- een fix voor, maar dan moet je toch rondvragen op het werk.
Uhn Nee, wel een ander groot ICT bedrijf. Ik zal het morgen eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Ik heb daarstraks het tooltje gedownload uit deel 6 waarmee je GPRS verbinding na 1 min idle verbroken dient te worden, echter dit werkt niet bij mij.... Hij stond net gewoon weer een half uur verbonden zonder dat hij zichzelf verbrak. Enige wat hij heeft gedaan is mail opgehaald. Het tooltje werkt dus niet bij mij :S

Ik heb hem geinstalleerd op het apparaat zelf en niet op de opslagkaart. Dien je nog ergens wat in te stellen voordat het werkt?
Ik heb overigens de t-mobile versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
Pirate-Bozz schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:54:
[...]

Even offtopic: wat is dan het verschil tussen imap en smtp dat de ene wel mobiel kan en de andere niet?
Het gaat om het verschil tussen het ontvangen (via IMAP) en versturen van mail (via SMTP).
Om het verzenden van spam te beperken accepteren (mobiele, maar ook vaste) internetproviders bij het versturen alleen mail vanuit de eigen SMTP-server. Zo kunnen spammers die server niet gebruiken als doorvoerhaven ("relay"). 'Nadeel' van die beveiligingsinstellingen is dus wel dat je (mobiel, maar ook b.v. thuis) geen mail vanaf je uni-SMTP-server kunt versturen, maar alleen via de server van de privider waarmee je verbonden bent.
Voor het ontvangen van mail (via IMAP) is die spammerbeveiliging niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Dbm12 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:41:
Ik heb daarstraks het tooltje gedownload uit deel 6 waarmee je GPRS verbinding na 1 min idle verbroken dient te worden, echter dit werkt niet bij mij.... Hij stond net gewoon weer een half uur verbonden zonder dat hij zichzelf verbrak. Enige wat hij heeft gedaan is mail opgehaald. Het tooltje werkt dus niet bij mij :S

Ik heb hem geinstalleerd op het apparaat zelf en niet op de opslagkaart. Dien je nog ergens wat in te stellen voordat het werkt?
Ik heb overigens de t-mobile versie.
Dat "tooltje" is eigenlijk helemaal geen tooltje maar een registerwijziging met een CAB-jasje in een xml-letje gegoten. Er wordt dus niets geinstalleerd, en derhalve kan er dus ook niets gedeinstalleerd worden. Je zult handmatig je register terug moeten wijzigen als je deze tweak ongedaan wilt maken.

waarom het overigens niet werkt zou ik niet weten...draait er op de achtergrond een connecterende applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
DaSaN schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:40:
[...]

Dat "tooltje" is eigenlijk helemaal geen tooltje maar een registerwijziging met een CAB-jasje in een xml-letje gegoten. Er wordt dus niets geinstalleerd, en derhalve kan er dus ook niets gedeinstalleerd worden. Je zult handmatig je register terug moeten wijzigen als je deze tweak ongedaan wilt maken.

waarom het overigens niet werkt zou ik niet weten...draait er op de achtergrond een connecterende applicatie?
Nee helemaal niets.... Dat is juist het punt..... Het hoort namelijk direct te werken lijkt me. Ik heb het tot 2 maal toe geinstalleerd, Soft reset gedaan, nu nog eens geprobeerd, en de verbinding was wederom 15 min open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand leuke/nieuwe software te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bornin7ty2 schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:48:
[...]

Nog iets geks, ik kan een update in windows update niet uitvoeren,

[afbeelding]

Als mijn X1 aan de usb hangt wordt deze update geadviseerd maar geeft vervolgens een foutmelding bij het updaten, wanneer ik mijn X1 loskoppel is de update niet meer nodig.

Kan iemand hier een vinger op leggen, sta op het punt mijn phone te resetten maar wie zegt me dat t dan verholpen is....
Heb het zelfde probleem gehad. Synchen ging niet, maar ik kon ook niets meer opslaan en installeren op de telefoon en geheugenkaart. Hard reset gedaan, netjes alles weer geïnstalleerd en ingesteld en na een paar dagen weer zelfde probleem. Uiteindelijk 3x gedaan en nu doet ie het al 1.5 maand ofzo goed. Waar het aan ligt/lag weet ik niet. Inderdaad staan er weinig of geen oplossing op internet. Het is overigens geen Xperia probleem maar een Windows Mobile probleem. Echter er zijn maar weinig mensen die er last van hebben, gezien de weinige info op internet.

Hard reset en duimen is volgens mij de enige oplossing. En backup maken zodat je makkelijk weer alles terug kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:56:
[...]

Heb het zelfde probleem gehad. Synchen ging niet, maar ik kon ook niets meer opslaan en installeren op de telefoon en geheugenkaart. Hard reset gedaan, netjes alles weer geïnstalleerd en ingesteld en na een paar dagen weer zelfde probleem. Uiteindelijk 3x gedaan en nu doet ie het al 1.5 maand ofzo goed. Waar het aan ligt/lag weet ik niet. Inderdaad staan er weinig of geen oplossing op internet. Het is overigens geen Xperia probleem maar een Windows Mobile probleem. Echter er zijn maar weinig mensen die er last van hebben, gezien de weinige info op internet.

Hard reset en duimen is volgens mij de enige oplossing. En backup maken zodat je makkelijk weer alles terug kan zetten...
Hmm...staat WiFi op het moment van Synchroniseren niet toevallig aan? Toen ik laatst ging synchroniseren lukte dat niet omdat mijn WiFi aanstond. Toen ik dat uitschakelde lukte dat gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DBM-12:

http://www.gb-soft.cz/XDAII/product_gprs_tweak_wm5pe_en.htm

Gebruik de wm5 versie en stel je data verbinding in zoals jij het wilt, werkt perfect. Ben niet zo van de registerwijzigingen dus had (gelukkig) die 1 minute idle laten schieten, ik denk wel dat je dat eerst moet herstellen om dit te laten werken ... (hard reset?)

@poster met wifi always on:

Dit zit in xperiatweak 2.0, even proberen of het je bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:02:
kan btw de advanced configuration tool niet downloaden..link geeft een error, heeft iemand m ergens anders online staan oid?
Wat wil iedereen toch in hemelsnaam met zo'n brak niet voor de x1 (WM6) geschreven programma ....

De meerwaarde is mij compleet onduidelijk, verlicht mij, overtuig mij .... tot die tijd adviseer ik het niemand 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:41:
[...]

Wat wil iedereen toch in hemelsnaam met zo'n brak niet voor de x1 (WM6) geschreven programma ....

De meerwaarde is mij compleet onduidelijk, verlicht mij, overtuig mij .... tot die tijd adviseer ik het niemand 8)
daar was aGPS mee uit/in te schakelen..heb er verder geen behoefte aan ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:41:
[...]

http://julien.schapman.fr...ed-configuration-tool.php

Screenshots op WM6 gemaakt, 3.2 support HTC Touch Pro die toch ook op WM 6.1 draait, dus snap je punt niet helemaal. Is naar mijn idee een perfecte tool om instellingen te veranderen waarvoor je normaal het register door zou moeten spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:05:
Heb ik met mijn parrot 3100 helaas ook regelmatig last van. Tijdens het verbinding maken wordt 1 op de 4 keer het voice gedeelte niet gestart, verbinding wel gemaakt maar geen geluid via parrot.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een vodafone branded hebben!
Heb net de x1 aan het update programma gehangen en er was een update.
Na de update is de rom versie 1.03.172.3
Rom datum 11/18/08
radio versie 1.10.25.18
En de software versie is nu R2AA004

Dit is dus alleen voor de Vodafone branded toestelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:03:
Rom datum 11/18/08
radio versie 1.10.25.18

En wat zijn de merkbare verbeteringen???

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:29:
[...]

En wat zijn de merkbare verbeteringen???
Sneller reactie van het toestel.
Staan meer spelletjes in het speletjes map
Snellere fix van bleutooth.
Dat is wat ik op het moment heb ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Montalbano schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:15:
[...]

Heb ik met mijn parrot 3100 helaas ook regelmatig last van. Tijdens het verbinding maken wordt 1 op de 4 keer het voice gedeelte niet gestart, verbinding wel gemaakt maar geen geluid via parrot.
precies, ik heb overigens ook een 3100, had me een nummertje vergist zie ik net..
Ik ga nog proberen om de parrot te updaten, en anders trakteer ik mezelf lekker op een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:35:
@DBM-12:

http://www.gb-soft.cz/XDAII/product_gprs_tweak_wm5pe_en.htm

Gebruik de wm5 versie en stel je data verbinding in zoals jij het wilt, werkt perfect. Ben niet zo van de registerwijzigingen dus had (gelukkig) die 1 minute idle laten schieten, ik denk wel dat je dat eerst moet herstellen om dit te laten werken ... (hard reset?)

@poster met wifi always on:

Dit zit in xperiatweak 2.0, even proberen of het je bevalt.
Briljant!
Werkt echt top! Mag ik je vriendelijk bedanken voor dit geweldige tooltje! You made me very happy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:09
Rom datum 11/18/08
radio versie 1.10.25.18

Wat is 'het update programma'?

Als ik met windows update in systeem instellingen zoek naar een nieuwe update oid dan vind ie niks..

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Danjel schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:41:
[...]

Wat is 'het update programma'?

Als ik met windows update in systeem instellingen zoek naar een nieuwe update oid dan vind ie niks..
'het update programma' dat op de CD-rom staat denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:44:
[...]

Sneller reactie van het toestel.
Staan meer spelletjes in het speletjes map
Snellere fix van bleutooth.
Dat is wat ik op het moment heb ontdekt.
Ik heb ook meteen mijn telefoon geupdate en ik was even verrast dat je dus echt alles opnieuw moet instellen en installeren. Heb hiervoor ook altijd een SE, maar dan kon je gewoon updaten en weer aanzetten. Dit is dan ook mijn eerste WM phone, dus dat zal altijd wel zo lopen.

4 uur laten ( alles instellen en installeren ) heb ik ook gemerkt dat hij sneller is en de spellen had ik ook gevonden, maar verder geen dingen kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:09:
[...]

Ik heb ook meteen mijn telefoon geupdate en ik was even verrast dat je dus echt alles opnieuw moet instellen en installeren. Heb hiervoor ook altijd een SE, maar dan kon je gewoon updaten en weer aanzetten. Dit is dan ook mijn eerste WM phone, dus dat zal altijd wel zo lopen.

4 uur laten ( alles instellen en installeren ) heb ik ook gemerkt dat hij sneller is en de spellen had ik ook gevonden, maar verder geen dingen kunnen ontdekken.
Nice, morgen ook maar eens proberen :)

Hint voor het opnieuw installeren. Maak van al je progjes die je installed een aparte map op je SD kaartje. Zodra je een Hard reset hebt gedaan kan je ze 1 voor 1 installeren. Scheelt een hoop tijd en werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:09
HendrikN schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:00:
[...]

'het update programma' dat op de CD-rom staat denk ik?
drvupdate-x86.msi?

Voor de rest staat er niks bijzonders op behalve handboek en activesync.
drvupdate werkt natuurlijk alleen op vista.. :/

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, morgen ook maar eens proberen

Hint voor het opnieuw installeren. Maak van al je progjes die je installed een aparte map op je SD kaartje. Zodra je een Hard reset hebt gedaan kan je ze 1 voor 1 installeren. Scheelt een hoop tijd en werk
Voor iGO had ik dat inderdaad ook, maar het voordeel hiervan is dat ik nu weer nieuwe versies van alles heb :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 00:27 . Reden: Quote op verkeerde bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
Vraagje: Ik zag bij instellingen de optie staan om de bestanden op je storage card te encrypten. Nu heb ik weinig gevoelige data, maar wil ik mijn storage card bijvoorbeeld wel voor back-ups gebruiken, dus is deze optie voor mij overbodig en onhandig. Alleen: Ik kan de optie niet uitzetten... Wanneer ik het vinkje weghaal en daarna terug ga naar de optie staat deze gewoon weer aangevinkt.. :(

Toevallig meer mensen hetzelfde probleem, en nog beter: een oplossing?

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik heb een verse Vista x64 installatie hier, en wanneer ik de 64 bits versie van Windows Device Center probeer te installeren dan gaat het aan het begin al fout; het groene pre-installatie loopt vol maar loopt daarna weer terug naar het begin en de installer sluit af. Zonder foutmelding of iets.
De x32 versie geeft aan dat ik de verkeerde CPU heb :), dus dat heeft geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:04:
[...]

drvupdate-x86.msi?

Voor de rest staat er niks bijzonders op behalve handboek en activesync.
drvupdate werkt natuurlijk alleen op vista.. :/
Programma staat op de site van SE
http://www.sonyericsson.c...pplication/x1?lc=nl&cc=nl
Installer je op je pc
wel even een backup maken van je telefoon en zorgen dat je batterij 100% is opgeladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:48
Is het hier toegestaan om over het flashen van je Xperia te praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbelbox schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:34:
Is het hier toegestaan om over het flashen van je Xperia te praten?
Als je bedoelt via de officiële manier, dan wel (SE updater) via cooked/custom ROM's niet. Dan kan je beter op XDA developers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Rom datum 11/18/08
radio versie 1.10.25.18

Vandaag geprobeerd met een t-mobile toestel, helaas is er geen update volgens de update tool :(

Dus enkel Vodafone mensen hebben geluk hiermee... Hopen dat T-mobile ook snel een update eruit gooit!

[ Voor 9% gewijzigd door Dbm12 op 17-01-2009 12:13 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:
- [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in:
- Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.