Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 131.887 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

-CKY2K- schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:54:
[...]

Ontopic: Touchflo 3d is wel een mooie interface maar het is het toch allemaal net niet voor mijn gevoel. Agenda slechts 1 dag vooruit, wallpaper alleen voor je homescreen en dan moet je maar hopen dat je font nog leesbaar is. Agreed het is allemaal wel aan te passen, maar ook dat gaat omslachtig. Ik hoop dat de community met een fijnere interface gaat komen.

* shades gaat nu maar weereens op XDA rondsnuffelen. :P
Aan de ene kant zie ik dat touchflo ook niet zo zitten maar de HD is wel een heel mooi apparaat. Is touchflo uit te schakelen (staat niet in de ts)?

Verder: als je een UK versie koopt, is er dan een nederlandse T9 voorhanden ?

[ Voor 21% gewijzigd door shades op 19-12-2008 09:30 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 07:35
Aan de ene kant zie ik dat touchflo ook niet zo zitten maar de HD is wel een heel mooi apparaat. Is touchflo uit te schakelen (staat niet in de ts)?

TF3D is uit te schakelen door naar settings te gaan en dan bij tab personal het icoontje today, tab items TF3d uitvinken

dan is het uitgeschakeld

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:47
shades schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:23:
Yup,

Maar pas na het installeren van deze cab.

Hoe het precies werkt is mij onduidelijk, want het is een bestand van 2 kilobyte. Maar alle woorden worden gewoon aangevuld, dus het lijkt wel alsof het woordenboek al gewoon in Windows Mobile zit, maar dat je dus alleen die cab moet hebben om het te unlocken ofzo.

Als je dan een nieuwe SMS gaat typen, klik je op dat toestenbord en dan krijg je onderstaand scherm.
De tweede keuze van boven (staat bij mij al Dutch)
Afbeeldingslocatie: http://rfa.tweakdsl.nl/smallScreen02.jpg Afbeeldingslocatie: http://rfa.tweakdsl.nl/smallScreen03.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door MrDirect op 19-12-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

top... dan valt bij deze de Pro waarschijnlijk gelijk al af en hoef ik alleen nog maar een keuze te maken tussen de Touch 3G en de HD maar denk dat de keuze makkelijk is...

edit:
wat is de evaring qua batterijduur/standby. ik heb op pdashop want negatieve kantekeningen daarover gelezen..

[ Voor 25% gewijzigd door shades op 19-12-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Ik haal een dag net als ik wat zuinig aan doe denk ik. Maar dan heb ik wel de hele dag bluetooth aan en haalt hij om de 10 min 4 mailboxen binnen en wat normaal gebruik zoals bellen en msnnen en smssen.

sinds ik die brodit autolader heb, is het echt beter geworden, tenmiste in de zin dat ik bijna nooit meer de waarschuwing krijg dat de accuspanning kritiek begint te raken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

En heeft de HD ook die cube interface of is het erop te zetten want die ziet er handiger uit die schuif-touch onder in het beeld.
Eerlijk gezegd weet ik niet eens wat dat cube gebeuren is, maar in Advanced Config > HTC TouchFLO staat een optie "Cube: Disabled (default)". Ik weet niet of dat is wat je zoekt, maar wie weet :) Dan is het iig makkelijk aan te zetten.

Overigens kreeg ik vanmorgen dit in m'n email op de HD: IE 6 met flash support. Lijkt me wel een aardige upgrade om een keer uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:54
Anoniem: 277390 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:03:
[...]

Eerlijk gezegd weet ik niet eens wat dat cube gebeuren is, maar in Advanced Config > HTC TouchFLO staat een optie "Cube: Disabled (default)". Ik weet niet of dat is wat je zoekt, maar wie weet :) Dan is het iig makkelijk aan te zetten.

...
Net dat ff aangezet, maar er gebeurd niks als ik over m'n scherm veeg. TEV_Cube.cab die ik nog had van m'n vorige telefoon wil niet installeren. Dus ik denk niet dat t gaat werken. Persoonlijk vind ik de TouchFlo 3D veel handiger dan de Cube, maar das mening natuurlijk.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:43
Michel242186 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:52:
[...]

Net mijn nederlandse HD geflasht met een WWE ROM piece of cake.

kijk ff bij de rom topics wat de veranderingen zijn en welke versies ze gebruiken..meestel zijn
deze versies sneller en voorzien van de nieuwste updates!
Welke versie heb jij geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Laatst online: 17:33

martjah

Appel

Ik krijg dalijk mijn telefoon binnen (JIPPIEEEHHH)

maarrrr heeft iemand misschien een goede howto om
Flash aan de gang te krijgen met bijv. opera ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 22:26
marco899 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:33:
Eindelijk een oplossing gevonden om een achtergrond scherp in touchflo te krijgen. Neem een jpg afbeelding en resize deze naar 480x800. Hernoem deze naar "HomeBackground.img". Schakel tf3d uit op je HD. Kopieer nu de file naar je windows folder en zet tf3d weer aan. En je hebt een mooie scherpe achtergrond.
Ik heb het net even geprobeerd. De afbeelding blijft helaas wazig. Als je de afbeelding bekijkt via album dan is hij daar nog steeds scherper dan de achtergrond van touchflo3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

arjankol schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:12:
[...]

Ik heb het net even geprobeerd. De afbeelding blijft helaas wazig. Als je de afbeelding bekijkt via album dan is hij daar nog steeds scherper dan de achtergrond van touchflo3d.
Ik heb de HD (nog ?) niet maar het lijkt me dat die gedaan is om meer snelheid te krijgen in de touchflo schil..
Anoniem: 277390 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:03:
[...]

Dan moet je even op de site van htc kijken naar de product tour van bijvoorbeeld de eerste Touch of de Cruise..

[ Voor 56% gewijzigd door shades op 19-12-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
In een aantal beta ROMs hebben ze het inmiddels voor elkaar om meerdere agenda items op het home scherm weer te geven:

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=138362&d=1229630402

Nu moeten ze nog weten hoe te extracten. :P

Zelf ga ik binnenkort deze rom flashen: Linken naar custom roms is niet toegestaan.
Door een NLer gemaakt en een bekende ROM cooker. 8)
Hij gaat ook achter die meerdere agenda items tweak aan (wie weet zit hij hier gewoon in het topic :P)

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 19-12-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
-CKY2K- schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:36:
In een aantal beta ROMs hebben ze het inmiddels voor elkaar om meerdere agenda items op het home scherm weer te geven:

[afbeelding]

Zelf ga ik binnenkort deze rom flashen: [mbr]Linken naar custom roms is niet toegestaan.[/]
Hij gaat ook achter die meerdere agenda items tweak aan (wie weet zit hij hier gewoon in het topic :P)
Nou 'voor elkaar'. Er is 1 duitser die om 1 of andere reden een beta rom heeft (wel van htc zelf, voor zover mijn duits gaat). Bij hem staat het standaart zo, maar hoe, dat weet nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Michel242186 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:56:
[...]

deze versie is al sinds gisteren te downloaden voor alle HD's..heb hem ook al draaien.
Waar dan ? Ik krijg het via HTC niet voor elkaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:56
buddow schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:53:
Je bedoelt die buiten de deur verzekering, maar die is toch zo'n 7 euro per maand?
Nee, de BuitenDeDeur verzekering stelt niet zo veel voor. Het gaat om de Kostbaarhedenverzekering. Verzekerd tot 500, geen eigen risico en dus zo'n 3 euro per maand. Voor: Diefstal, Verlies en Beschadiging (tot 'ie niet meer werkt hé..).

Over de ROMS die hier besproken worden en gaan worden.. Voor mensen die deze zoeken, kijk op xda-developers.com in het Blackstone gedeelte.

Zoals eerder opgemerkt, directe links zijn niet toegestaan, dus hou het bij bovenstaande link.

De mobiele 3FM-Applicatie werkt nog beter dan UitzendingGemist op de HD. Alleen loopt de video nog steeds niet soepel genoeg om lekker te kijken. Je kunt beter gewoon de FM-Radio gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Anoniem: 282358 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:04:
[...]

Ik heb de aanpassing gedaan, maar uitzendinggemist.nl geeft nog geen beeld, mis ik nog iets?

Edit: ik miste inderdaad iets... :o je moet op NOS mobiel de cab downloaden en op je HD installeren. In het NOS mobiel programma kun je uitzendinggemist videootjes bekijken. Hoewel de beeldkwaliteit dan niet bepaald super is...
Toevoeging: als je Gyrator gebruikt en een "Any application" rule hebt staan, moet je voor het player scherm van NOS mobiel even een rule-tje invoegen. Anders draait het scherm bij iedere rotatie van je HD twee keer, da's nie handig ;-(.

Dit is de regel uit m'n Events.ini:

Disable Nos mobiel,PlayerFullScreenWindowClass-1b46e40,1,1,0,,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Excuses, het was me even ontgaan dat linken naar custom roms niet is toegestaan. Bespreken mag dus wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176140

Ik heb sinds 1 dag mn Touch HD WWE en ben redelijk enthousiast. Heb alleen een probleem met het versturen van SMS, dit doet ie niet. Krijg een error dat mn service settings moet checken.
Ik wil graag mn sms service settings checken, maar waar vind ik die? Iemand een idee/oplossing? Thnx alot!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 176140 op 19-12-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
Ik heb sinds kort gyrator geinstalleerd, maar elke keer als ik het scherm draai, kom ik bij het telefoonprogramma uit.

Ik heb een zelf gemaakt event gemaakt, omdat als de telefoon ging en ik hem uit m'n broekzak haalde het scherm ook kantelde waardoor ik niet fatsoenlijk mee kon opnemen.

Heeft er niet iemand een lijstje met events zodat je alles in een keer goed kunt instellen?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:47
Naar elk nummer problemen? Ik had een paar dagen terug dat ik zo'n foutmelding kreeg als ik saldo naar 1244 sms-te. Alleen naar dat nummer kreeg ik een foutmelding. Kenteken naar 2020 ging bijvoorbeeld wel prima.
Anders even Via START-SETTINGS-CONNECTIONS de 'Connection Setup doorlopen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
IceEyz schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:16:
[...]

De mobiele 3FM-Applicatie werkt nog beter dan UitzendingGemist op de HD. Alleen loopt de video nog steeds niet soepel genoeg om lekker te kijken. Je kunt beter gewoon de FM-Radio gebruiken :).
Heb je een linkje naar die 3FM applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Anoniem: 176140 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:21:
Ik heb sinds 1 dag mn Touch HD WWE en ben redelijk enthousiast. Heb alleen een probleem met het versturen van SMS, dit doet ie niet. Krijg een error dat mn service settings moet checken.
Ik wil graag mn sms service settings checken, maar waar vind ik die? Iemand een idee/oplossing? Thnx alot!
Staat er een service nummer ingesteld? Settings> Phone > Services > "voice mail and Text Messages' settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik dat probeer zegt ie dat ie mn settings niet kan ophalen van het netwerk en mn data connection moet disconnecten. Bij uitschakelen wifi én data connectionm via touchflo geen succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:56
SMulTiE schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:57:
Heb je een linkje naar die 3FM applicatie?
3fm.nl :?
-CKY2K- schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:19:
Excuses, het was me even ontgaan dat linken naar custom roms niet is toegestaan. Bespreken mag dus wel gewoon?
In het feedback-topic is daar een discussie over geweest met als uitkomst dat Custom Roms niet legaal genoeg zijn. Het is niet toegestaan om de originele Rom aan te passen en opnieuw te verspreiden en bovendien worden er soms illegale software aan toegevoegd. Dus de policy werd gesteld op géén directe links. ROMs kunnen we dus wel bespreken, maar niet linken. Denk verder dan ook dat CustomRom besprekingen beter op xda-developers kunnen blijven, is wat overzichtelijker natuurlijk :).

Vandaag ben ik eens met Calligrapher aan de slag gegaan, met Nederlandse handschriftherkenning.. Jemig, wat werkte dat slecht :S. Als iemand het wel met succes gebruikt, dan hoor ik zijn instellingen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
Anoniem: 244301 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:12:
Heb nu sinds twee dagen de Touch Pro HD. Als Apple gebruiker pleeg ik nu overspel, maar na een aantal weken o.a. dit forum gelezen te hebben heb ik besloten om voor de fantastische toestel te gaan i.p.v. de iPhone. Een ding vind ik erg jammer en dat is dat de video van die slechte opnames maakt, in vergelijking met mijn vorige toestel de N95. Maar voor de rest ben ik erg tevreden. Heb toch een aantal vragen:
- Hoe krijg ik de contacten van mijn SIM kaartje naar het geheugen van het toestel?
Ga naar contacten toe. Daar naar menu en dan sim beheer, hier kan je volgens mij alles regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

-CKY2K- schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:36:

[afbeelding]

Zelf ga ik binnenkort deze rom flashen: [mbr]Linken naar custom roms is niet toegestaan.[/]
Wat is de naam van deze rom? Loop al tijden te zoeken.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legalr
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:24
Ik ben volgens mij de een van de weinige die dit een *#*^!@ telefoon vind, hij kan echt alles, behalve normaal bellen.

Ik heb een WWE met een vodafone abbo, alleen als ik voledig bereik heb kan ik normaal bellen bij 1-3 streepjes, begint elk gesprek na ong 10 sec te stotteren en valt de verbinding weg. Ook als ik in de auto zit is het niet mogelijk om normaal te bellen.

MAAR.... als ik een HI sim in de telefoon plaats gaat het wel goed, en de vodafone sim in een simpele nokia 1600 plaats kan ik overal normaal met beide telefoon bellen.

iemand zelfde probleem? of nog beter een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
legalr schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:30:
Ik ben volgens mij de een van de weinige die dit een *#*^!@ telefoon vind, hij kan echt alles, behalve normaal bellen.

Ik heb een WWE met een vodafone abbo, alleen als ik voledig bereik heb kan ik normaal bellen bij 1-3 streepjes, begint elk gesprek na ong 10 sec te stotteren en valt de verbinding weg. Ook als ik in de auto zit is het niet mogelijk om normaal te bellen.

MAAR.... als ik een HI sim in de telefoon plaats gaat het wel goed, en de vodafone sim in een simpele nokia 1600 plaats kan ik overal normaal met beide telefoon bellen.

iemand zelfde probleem? of nog beter een oplossing?
Heb ook vodafone en 99.9% van de tijd een prima verbinding, ongeacht het aantal streepjes. Mogelijk dat er ergens iets verkeerd is ingesteld, al een hardreset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legalr
  • Laatst online: 16:24
Fly-guy schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:34:
[...]

Heb ook vodafone en 99.9% van de tijd een prima verbinding, ongeacht het aantal streepjes. Mogelijk dat er ergens iets verkeerd is ingesteld, al een hardreset geprobeerd?
hard reset ook al geprobeerd, maar heeft niks geholpen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
marco899 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:28:
[...]

Die is dus nog niet verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
legalr schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 20:04:
[...]

hard reset ook al geprobeerd, maar heeft niks geholpen. :?
Vreemd, ik heb echt bijna geen problememet slechte of geen verbindingen (ik zeg bijna, omdat i me kan herinneren dat 1 keer de verbinding weg viel, maar dat was hoogst waarschijnlijk het probleem aan de andere kant (t-mobile))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

Neem contact op met Vodafone. Zou kunnen dat jouw SIM niet helemaal lekker geconfigureerd is. Iets dergelijks heb ik ooit gehad met een andere provider.

Geniet, maar surf met mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb problemen met mn Wifi..

Hij vindt mijn netwerk, vol bereik. Maar wanneer ik vervolgens verbinding wil maken krijg ik alsmaar geen verbinding... Is een niet beveiligd netwerk.

Moet ik nog iets speciaals instellen ofzo? Ik kom er maar niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264539

DaFreakR schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:49:

Hij vindt mijn netwerk, vol bereik. Maar wanneer ik vervolgens verbinding wil maken krijg ik alsmaar geen verbinding... Is een niet beveiligd netwerk.

Iets meer informatie zou handig zijn.

Werken andere (beveiligde) netwerken wel? Probeer anders eens WPA(2) aan te zetten op je AP (wat je zeker zou moeten doen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Vers van de pers voor de liefhebbers (misschien ook voor de startpost): HTC touch HD service manual! :D :D :D

klik!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
DaFreakR schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:49:

WIFI staat standaard ingesteld op beste accu, dan krijg je dit soort geneuzel. Ga naar je settings - verbindingen - WIFI en stel in op Beste Prestaties. Je zult zien, dan werkt ie perfect.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Ik heb nog een probleem:

als ik Opera start en dan vervolgens draai naar Landscape mode, minimaliseert ie zich meteen.
Ik krijg m dus met geen mogelijkheid aan de praat in Landscape mode.
Heb Gyrator2 al verwijderd.
Iemand tips?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Laatst online: 07-01 10:26
peugeot206gt schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:12:
Vers van de pers voor de liefhebbers (misschien ook voor de startpost): HTC touch HD service manual! :D :D :D

klik!
'k Heb de manual vluchtig doorgebladerd, en moet zeggen: wat zit onze HTC Touch HD boordevol electronica... je gelooft je ogen niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Nu online
Timmy_01 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:38:
[...]

'k Heb de manual vluchtig doorgebladerd, en moet zeggen: wat zit onze HTC Touch HD boordevol electronica... je gelooft je ogen niet... :?
Jeppp, en voor de mensen die denken het scherm te vervangen, ziet ernaar uit dat hij vastzit aan het frame. Volgens mij moet je dus beide vervangen en zal een schermwissel behoorlijk prijzig kunnen worden :(

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vandaag twee pakketjes binnen gekregen Een Piel Frama leather pouch en de invisibleshield screencover . de case is fantastisch de IS wordt eendezer dagen geplaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264539

peugeot206gt schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:12:

klik!
Caution: If the capacity is under 70%,
Please replace a new battery.

Ze vervangen nieuwe batterijen daar wel snel bij HTC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-CKY2K- schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:30:
Vandaag twee pakketjes binnen gekregen Een Piel Frama leather pouch en de invisibleshield screencover . de case is fantastisch de IS wordt eendezer dagen geplaatst. :)
Kun je een paar plaatjes plaatsen van die Piel Frama? Denk er zelf ook over om die te kopen, maar prijsgewijs moet ik nog even overtuigd worden ;)
(en ook mijn invisible shield is onderweg, maar das wat anders)

[ Voor 8% gewijzigd door Hampelman op 20-12-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210446

Hampelman schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 10:40:
[...]

Kun je een paar plaatjes plaatsen van die Piel Frama? Denk er zelf ook over om die te kopen, maar prijsgewijs moet ik nog even overtuigd worden ;)
Voor de Piel Frama case: kijk hier

Zelf heb ik deze aangeschaft, en die is ook erg mooi en kost minder dan de helft van die Piel Frama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:31
Ik heb na dagen twijfelen en het volgen van dit topic eindelijk de HTC Touch HD binnen gekregen, nu heb ik één hele grote "maar"!

Ik weet niet of ik het hier kwijt moet, anders wordt ik graag door verwezen :)

Ik heb via 2call de Touch HD NL besteld, staat ook op de factuur etc, maar heb de engelse versie ontvangen!
Aan de ene kant, ze zijn even duur, het went wel, app's die ik er op zet zijn waarschijnlijk ook groot deel engels en zullen de updates eerder uitgegeven worden bij een engelse rom (dacht ik)
Maar het is niet wat ik heb besteld!

Wat raden jullie mij aan? Gewoon houden maar melding van maken? Terug in de doos stoppen (wat heel moeilijk is ;) ) en om laten wisselen? Op hun kosten of op mijn kosten? Ik weiger hier verder eigenlijk an te betalen, het is van hun een fout geweest, maar ik had misschien beter moeten kijken.
Heb namelijk de standaard screenprotector tijdens de installatie er af gehaald (zit er nu weer op, maar met lucht bubbels)

Graag hoor ik wat ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
RedRayMann schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:53:
Ik heb na dagen twijfelen en het volgen van dit topic eindelijk de HTC Touch HD binnen gekregen, nu heb ik één hele grote "maar"!

Ik heb via 2call de Touch HD NL besteld, staat ook op de factuur etc, maar heb de engelse versie ontvangen!
Aan de ene kant, ze zijn even duur, het went wel, app's die ik er op zet zijn waarschijnlijk ook groot deel engels en zullen de updates eerder uitgegeven worden bij een engelse rom (dacht ik)

Wat raden jullie mij aan? Gewoon houden maar melding van maken? Terug in de doos stoppen (wat heel moeilijk is ;) ) en om laten wisselen? Op hun kosten of op mijn kosten? Ik weiger hier verder eigenlijk an te betalen, het is van hun een fout geweest, maar ik had misschien beter moeten kijken.
Heb namelijk de standaard screenprotector tijdens de installatie er af gehaald (zit er nu weer op, maar met lucht bubbels)

Ik zou er melding van maken, en indien je zelf geen bezwaar hebt tegen een ENG versie, aangeven dat je echter ook tevreden met deze versie en dat er dus geen vervolgstappen hoeven te worden ondernomen. Maar dat er ook geen problemen zullen ontstaan bij garantie (desnoods vraag je ze (een credit factuur uit te reiken en) een nieuwe factuur te sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Uiligheid schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:28:
Ik heb nog een probleem:

als ik Opera start en dan vervolgens draai naar Landscape mode, minimaliseert ie zich meteen.
Ik krijg m dus met geen mogelijkheid aan de praat in Landscape mode.
Heb Gyrator2 al verwijderd.
Iemand tips?
Heb je toevallig van die gekleurde icons in je taskbar (wifi, bereik etc)? Dat zorgde er bij mij voor dat opera minimaliseerde bij het draaien naar landscape..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

*weg*

Daar hebben we [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic voor.

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 21-12-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
marco899 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:28:
[...]

De Rom is gemaakt door Laurentius26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hampelman schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 10:40:
[...]

Kijk ook even op XDA-dev, daar hebben users ook veel pics geplaatst. Die pouch heeft een update gekregen van Piel Frama en heeft nu een uitsparing in het klepje voor je koptelefoonaansluiting! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Anoniem: 264539 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:04:
[...]

Iets meer informatie zou handig zijn.

Werken andere (beveiligde) netwerken wel? Probeer anders eens WPA(2) aan te zetten op je AP (wat je zeker zou moeten doen!)
Oeh, zoveel verstand heb ik er allemaal niet van!

Enige wat ik heb gedaan is 'Wifi inschakelen' aangevinkt. Vervolgens het gevonden (niet beveiligde) netwerk geselecteerd. Daar heb ik niets aan de instellingen veranderd.

In het menu van geavanceerd heb ik hem op 'beste prestatie' gezet.

Na een paar seconden proberen aan te melden krijg ik vervolgens het bericht 'Kan geen verbinding maken met het netwerk. Controleer uw netwerk en serviceproviderinstellingen en probeer het opnieuw'.

Snap er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:51:
[Mijn SMS verhaal]

Wanneer en waar besteld? :>
Heb het ff geprobeerd met een andere sim en dan kom ik zonder problemen in de SMS/Voicemail settings. Ligt dus aan Telfort of mijn SIM. Las ergens iets over 'oudere' SIMs in nieuwe toestellen. Mijne is zeker 3 jaar oud. Kan dit ermee te maken hebben? (mijn vorige toestel Sams U700 werkte 't prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
robvanpraat schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:24:
[...]

Ik zou er melding van maken, en indien je zelf geen bezwaar hebt tegen een ENG versie, aangeven dat je echter ook tevreden met deze versie en dat er dus geen vervolgstappen hoeven te worden ondernomen. Maar dat er ook geen problemen zullen ontstaan bij garantie (desnoods vraag je ze (een credit factuur uit te reiken en) een nieuwe factuur te sturen).
Tnx, dit denk ik ook te gaan doen.
Heb er nu een tijdje mee gespeeld en vind het niet hinderlijk. Tis gewoon erg wennen.
Bel maandag wel om er een melding van te maken, met de vraag dat ik een nieuw factuurtje wil.
Het net gelezen dat er ook NL t9 is voor engelse toestellen, dat de rom eventueel aan te passen is en wanneer ik het bij de WWE hou, krijg ik vaker een update.

Zou onderhoud ik mijn engelse taal een beetje ;)

Voor zover, top toestelletje!
(puur stock ga van de week met software verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Vatt schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:56:
[...]Maar pas na het installeren van deze cab.

Hoe het precies werkt is mij onduidelijk, want het is een bestand van 2 kilobyte. Maar alle woorden worden gewoon aangevuld, dus het lijkt wel alsof het woordenboek al gewoon in Windows Mobile zit, maar dat je dus alleen die cab moet hebben om het te unlocken ofzo.

Als je dan een nieuwe SMS gaat typen, klik je op dat toestenbord en dan krijg je onderstaand scherm.
De tweede keuze van boven (staat bij mij al Dutch)
[Plaatjes]
Is dit trouwens iets voor in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

RedRayMann schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:53:

rij ff naar Den Haag (ze zijn morgen ook open) en omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284575

ik heb het zelfde probleem met telfort dat ik niet kan sms'en heeft
iemand al een oplossing gevonden, want dit is wel heel irritant.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Na reset van mn router kan ik nu toch eindelijk mn wifi gebruiken.

Op het moment dat ik verbonden ben, verloop dan alle datastroom ook via wifi, en niet via gprs? (Dus kortom: Kan ik (met Hi) wanneer ik verbonden ben met Wifi Youtube gebruiken zonder bij te moeten betalen voor streaming media?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ralphje schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 20:37:
Neem contact op met Vodafone. Zou kunnen dat jouw SIM niet helemaal lekker geconfigureerd is. Iets dergelijks heb ik ooit gehad met een andere provider.
ik had gister ook de hele dag last van slechte verbindingen met vodafone. maar vandaag nergens meer last van.
heb vodafone nu 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:14

CSB

:D

Misschien dat iemand hier het antwoord op heeft. Ik heb op mijn WWE stock rom een paar registerwaardes aangepast waardoor mijn TouchFlo3D in het Nederlands is maar mijn rom engels. Ikzelf vind dit ideaal, aangezien ik dan alle gemakken van NL desktop heb, maar wel de nieuwste tools e.d. kan draaien.

Nu schijn je ook een cabje hiervoor te hebben. Dit scheelt enorm, aangezien je aardig in het register moet spitten om manila in NL te krijgen. Iemand die dit weet? Altijd handig voor na een harde reset bijvoorbeeld.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Ligt XDA erbij iedereen uit?
http://forum.xda-developers.com/

[ Voor 37% gewijzigd door martijnd op 20-12-2008 22:26 ]

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284575 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:14:
ik heb het zelfde probleem met telfort dat ik niet kan sms'en heeft
iemand al een oplossing gevonden, want dit is wel heel irritant.

Bedankt
Hoe oud is jouw SIM kaart? Heb n vermoeden dat het hier aan ligt. Of zou het een algemeen telfort probleem zijn?

Iemand trouwens een idee hoe het sms center te editen via een regeditor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
Yep, ligt eruit.

Ik ben nieuw bij Vodafone, maar vind mijn tegoed wel erg hard naar beneden gaan. Weet iemand een programma dat je dataverkeer logt en onderscheid maakt tussen internetgebruik en telefoongebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Hampelman schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:03:
[...]
Ik ben nieuw bij Vodafone, maar vind mijn tegoed wel erg hard naar beneden gaan. Weet iemand een programma dat je dataverkeer logt en onderscheid maakt tussen internetgebruik en telefoongebruik?
Even google'en op NODATA (om geen data-uitwisseling toe te laten) of SPB Wireless Monitor, voor het 'loggen' van verbruik en welke applicaties dat doen.
Maar dat is hier zeker al >10 gepost :9 .

[ Voor 14% gewijzigd door SirNobax op 21-12-2008 02:02 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276704

Hampelman schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:03:
[...]

Yep, ligt eruit.

Wat heeft dat voor zin, je internet bij vodafone is toch onbeperkt ? en je kan je factuur toch gespecificeerd
inkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 02-06 15:38
Ik heb de Touch HD sinds woensdag, was een beetje druk en heb net pas voor het eerst mn Hi simkaart erin gestopt. hij heeft automatisch gegevensverbinding aangemaakt. was gratis bij een Hi verlenging via de klantenservice. Nu maakt ie automatisch verbinding met 3G (soms zelfs HSDPA). Ik heb gewoon een Eindeloos online bundel, krijg ik nu extra kosten?

En is het mogelijk om zonder extra instellingen zomaar op dat netwerk te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
NL rom. Beste vrienden. Ik heb vorige week een rom gebakken (a Touch of HD) waarin een aantal (vervelende) standaard zaken zijn verwijderd zoals error reporting en custumer feedback etc. Verder de noodzakelijke tweaks meegenomen en een klein aantal handige progjes toegevoegd (aebutton plus omdat ik een d-pad mis op de HD). Dit is nu een WWE rom maar als er genoeg animo is kan ik een NL rom bakken. Is hier interesse voor?

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221789

IceEyz schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:16:
Toevoeging aan de TS, handig om eens je Internet goed te testen.

UitzendingGemist en NOS Mobiel werken niet :?
De publieke omroepen gebruiken helaas een simpele herkenning via de gerapporteerde User Agent van je mobiel. Als je deze verandert naar een wél ondersteunde mobiel, werkt het allemaal meteen. Om dit te doen in Opera:
Tik in de adresbalk: opera:config
Ga naar het kopje: User Prefs
Ga naar de regel: Custom User Agent
En verander dat in: HTC_P3700 Opera/9.50
Scroll helemaal door naar beneden en klik op Opslaan !
Navigeer nu weer naar de mobiele website die je toestel niet zou ondersteunen en zie het verschil. :)
Hee, ik heb deze aanpassing ook gedaan, omdat je met de HD ook niet op Hyves kan. Wou even testen of deze tweak dan ook werkte, maar helaas. Nu doet ook mijn Vodafone Homepage het niet meer. Ik heb de instelling al weer teruggezet naar de originele, maar mijn Vodafone Homepage blijft er (Heel erg) vaag uitzien.

Kun je opera ook weer helemaal resetten zonder dat je de telefoon een hard reset moet geven?

Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
SirNobax schreef op zondag 21 december 2008 @ 02:01:
[...]

Even google'en op NODATA (om geen data-uitwisseling toe te laten) of SPB Wireless Monitor, voor het 'loggen' van verbruik en welke applicaties dat doen.
Maar dat is hier zeker al >10 gepost :9 .
Mijn belminuten lopen harder terug (volgens Vodafone) dan ik zou verwachten. Ik heb NODATA niet nodig, maar SPB Wireless Monitor des te meer. Hartelijk dank :)
Overigens is SPB Wireless Monitor slechts eenmaal genoemd in HTC touch HD deel 2, ik zal eroverheen gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

kwabbernootje schreef op zondag 21 december 2008 @ 10:08:
Dit is nu een WWE rom maar als er genoeg animo is kan ik een NL rom bakken. Is hier interesse voor?
Jazeker. Ik vind het sowieso al jammer dat veel nederlandse rom bakkers geen NL rom maken terwijl er al zat WWE versies te verkrijgen zijn.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

*vissen naar warez*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 21-12-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
marco899 schreef op zondag 21 december 2008 @ 11:45:
[...]

Jazeker. Ik vind het sowieso al jammer dat veel nederlandse rom bakkers geen NL rom maken terwijl er al zat WWE versies te verkrijgen zijn.
Voor mij maakt het echt niet uit nederland of engels...tenzij je engels heel slecht is misschien, maar engels werkt net zo prettig en vaak zijn de nederlandse vertalingen ook heel krom.

bij mijn HD is al een stukje verf afgebladderd...vlak onder de touch gevoelige knoppen...denk dat ik het heel voorzichtig met een zwarte stift ga bijwerken...snap niet hoe het komt ben er heel voorzichtig mee, maar ja tis gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284575

Anoniem: 176140 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:46:
[...]

Hoe oud is jouw SIM kaart? Heb n vermoeden dat het hier aan ligt. Of zou het een algemeen telfort probleem zijn?

Iemand trouwens een idee hoe het sms center te editen via een regeditor?
Mijn simkaart is nog geen jaar oud dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Ik zie op internet wel meer berichten met het zelfde probleem maar nog steeds
geen oplossing jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Anoniem: 149100 schreef op zondag 21 december 2008 @ 12:33:
[...]
Ja, dat lijkt me een uitstekend idee.
Waar kan ik je WWE-versie overigens vinden?
Mijn rom "a Touch of HD" is te vinden op xda in het Blackstone forum. Voor wie nog een hTC Touch heeft liggen, ik heb ook een Touch versie gemaakt. De Touch Enhanced is nu zelfs sneller dan de HD :)

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:14

CSB

:D

CSB schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:52:
Misschien dat iemand hier het antwoord op heeft. Ik heb op mijn WWE stock rom een paar registerwaardes aangepast waardoor mijn TouchFlo3D in het Nederlands is maar mijn rom engels. Ikzelf vind dit ideaal, aangezien ik dan alle gemakken van NL desktop heb, maar wel de nieuwste tools e.d. kan draaien.

Nu schijn je ook een cabje hiervoor te hebben. Dit scheelt enorm, aangezien je aardig in het register moet spitten om manila in NL te krijgen. Iemand die dit weet? Altijd handig voor na een harde reset bijvoorbeeld.
Ik ben niet zo van het quoten van mezelf, maar ik stel de vraag nog maar eens.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKING
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 17:12
Michel242186 schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:27:
[...]

bij mijn HD is al een stukje verf afgebladderd...vlak onder de touch gevoelige knoppen...denk dat ik het heel voorzichtig met een zwarte stift ga bijwerken...snap niet hoe het komt ben er heel voorzichtig mee, maar ja tis gebeurd.
Heb ook 2 kleine beschadigingen. Van eentje weet ik dat ik het zelf heb veroorzaakt (ergens tegenaan gestoten). Heb het ook met een stift geprobeerd maar na een tijdje is dat erweer vanaf. Zat zelf nu aan verf te denken. Ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133029

Beste tweakers,

Ik heb sinds een week ook een HTC Touch HD. Werkt perfect, moet tomtom en dergelijke.
Nou heb ik een vraagje:

Ik kwam er pas na een week achter dat er een screen protector in de doos zat.
Mijn Hd ligt in principe de hele dag op mijn bureau. werk dus niet in de bouw ofzo.

Is het noodzakelijk om de protector nog op de HD te plakken? of kan hij ook makkelijk zonder protector gebruikt worden?

Mijn dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Noodzaak is een groot woord, maar als je hem bijvoorbeeld een keer in zak heb zitten met je autosleutels er bij oid, dan is het wel 'handig' dat ie er op zit. Ik merk er zelf niets van dat ie er op zit.

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 21-12-2008 16:48 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik heb hem er gewoon opgedaan. voor de zekerheid.

andere vraag,

Ik heb hem nou een paar dagen maar ik krijg gmail niet werkend met het mail gedeelte van de touchflo
ik kan wel een mail verzenden, maar hij herkent niet als er nieuwe mail is.
ik gebruik imap voor lezen en smtp voor verzenden,
wie o wie heeft deze wel werkend gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-05 09:02
Kan iemand me uitleggen hoe ik die Gyrator 2 kan configureren? Heb al een aantal pogingen gedaan maar kom niet echt ver. Enigste wat ik wil dat er draaid is als ik een sms aan lezen ben en als ik in Opera zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nvm :D

[ Voor 96% gewijzigd door Smultie op 21-12-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:14
Boogiman schreef op zondag 21 december 2008 @ 17:53:
Kan iemand me uitleggen hoe ik die Gyrator 2 kan configureren? Heb al een aantal pogingen gedaan maar kom niet echt ver. Enigste wat ik wil dat er draaid is als ik een sms aan lezen ben en als ik in Opera zit....
Je kunt ook MobileMagic proberen, dit programma doet ongeveer hetzelfde als Gyrator, maar heeft wat andere opties en ik vind het wat makkelijker werken.
Het heeft iig ook de optie om het draaien van het beeldscherm standaard uit te zetten en dat je dan zelf per applicatie toe moet wijzen of hij moet draaien.

Misschien ook iets om naast Gyrator in de TS te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

*warez*

Ook vissen naar warez staan we niet toe.

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 21-12-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 11:06
*warez*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 21-12-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

allard_070 schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:14:
[...]

Je kunt ook MobileMagic proberen, dit programma doet ongeveer hetzelfde als Gyrator, maar heeft wat andere opties en ik vind het wat makkelijker werken.
Het heeft iig ook de optie om het draaien van het beeldscherm standaard uit te zetten en dat je dan zelf per applicatie toe moet wijzen of hij moet draaien.

Misschien ook iets om naast Gyrator in de TS te zetten?
Dat kan met Gyrator2 ook: als je geen regel met "Any application" laat staan, werkt Gyrator alleen op de programma's die je zelf hebt ingesteld. Maar ik ben het met je eens dat je de manual van Gyrator goed moet lezen en er een tijdje mee moet spelen voordat je door krijgt hoe het werkt. Het ligt allemaal niet zo voor de hand. Maar dat maakt het ook wel weer een heel flexibel progje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
DaFreakR schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:28:
Na reset van mn router kan ik nu toch eindelijk mn wifi gebruiken.

Op het moment dat ik verbonden ben, verloop dan alle datastroom ook via wifi, en niet via gprs? (Dus kortom: Kan ik (met Hi) wanneer ik verbonden ben met Wifi Youtube gebruiken zonder bij te moeten betalen voor streaming media?)
Ik quote mezelf ook niet zo graag, maar weet iemand hier toevallig het antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Anoniem: 282358 schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:05:
[...]

Dat kan met Gyrator2 ook: als je geen regel met "Any application" laat staan, werkt Gyrator alleen op de programma's die je zelf hebt ingesteld. Maar ik ben het met je eens dat je de manual van Gyrator goed moet lezen en er een tijdje mee moet spelen voordat je door krijgt hoe het werkt. Het ligt allemaal niet zo voor de hand. Maar dat maakt het ook wel weer een heel flexibel progje...
Bij mij is er toch wel iets serieus mis met het draaien volgens mij...

Ik had GSen en had toen niet echt problemen met het draaien. Ik heb vervolgens Gyrator geinstalleerd (en daarna GSen verwijderd), maar nu klopt van het draaien helemaal niks meer.

Bij het typen van een sms in landscape knalt ie terug naar TF3D. Dit is met Gyrator ingeschakeld.

Als ik Opera gebruik om te browsen en het scherm kantel, dan knalt ie ook terug naar TF3D. En dit is ZELFS als Gyrator helemaal niet is ingeschakeld.

Ik snap er helemaal niks van. Is er toevallig iemand anders met dit probleem of weet iemand mss een (mogelijke) oplossing? Of lijkt een hard-reset onvermijdelijk?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:42
DaFreakR schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:46:
[...]

Ik quote mezelf ook niet zo graag, maar weet iemand hier toevallig het antwoord op?
Je kan het antwoord in de topics over Windows Mobile telefoons vinden, het is een universele vraag die al vaak beantwoord is. Rechtsboven zit de zoek-functie, succes!
(Het staat overigens, indirect, óók in de TS)

[ Voor 5% gewijzigd door Kassad op 21-12-2008 23:03 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
buddow schreef op zondag 21 december 2008 @ 10:05:
Ik heb de Touch HD sinds woensdag, was een beetje druk en heb net pas voor het eerst mn Hi simkaart erin gestopt. hij heeft automatisch gegevensverbinding aangemaakt. was gratis bij een Hi verlenging via de klantenservice. Nu maakt ie automatisch verbinding met 3G (soms zelfs HSDPA). Ik heb gewoon een Eindeloos online bundel, krijg ik nu extra kosten?

En is het mogelijk om zonder extra instellingen zomaar op dat netwerk te komen?
Ik stel voor dat je de voorwaarden van je Eindeloos Online bundel gewoon zelf gaat doorlezen. Check ook op wikipedia de artikelen over 3G en HSDPA zodat je snapt wat je nu precies vraagt. Succes!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
CSB schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:35:
[...]

Ik ben niet zo van het quoten van mezelf, maar ik stel de vraag nog maar eens.
Het was ook een moeilijke vraag maar gelukkig heb ik een site voor je gevonden met antwoorden, deze. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Fly-guy schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:33:
[...]

Heb je toevallig van die gekleurde icons in je taskbar (wifi, bereik etc)? Dat zorgde er bij mij voor dat opera minimaliseerde bij het draaien naar landscape..
Nee, heb wel batterij gekleurd met percentage erbij.
Zou dat het kunnen zijn???
Ehm, weet iemand hoe ik weer naar de orginele batterij kom?

En nog wat, wie heeft er zin om eens een nieuwe ROM erop te gaan zetten?
Heb het zelf nooit gedaan, maar wil eigenlijk wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

robvanpraat schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:53:
[...]

Bij mij is er toch wel iets serieus mis met het draaien volgens mij...

Ik had GSen en had toen niet echt problemen met het draaien. Ik heb vervolgens Gyrator geinstalleerd (en daarna GSen verwijderd), maar nu klopt van het draaien helemaal niks meer.

Bij het typen van een sms in landscape knalt ie terug naar TF3D. Dit is met Gyrator ingeschakeld.

Als ik Opera gebruik om te browsen en het scherm kantel, dan knalt ie ook terug naar TF3D. En dit is ZELFS als Gyrator helemaal niet is ingeschakeld.

Ik snap er helemaal niks van. Is er toevallig iemand anders met dit probleem of weet iemand mss een (mogelijke) oplossing? Of lijkt een hard-reset onvermijdelijk?

Thanks
Ik heb dus hetzelfde.
Begon volgens mij NA installeren Gyrator.
Gyrater al verwijderd en natuurlijk gereset.
Probleem blijft bestaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Kassad schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:59:
[...]

Je kan het antwoord in de topics over Windows Mobile telefoons vinden, het is een universele vraag die al vaak beantwoord is. Rechtsboven zit de zoek-functie, succes!
(Het staat overigens, indirect, óók in de TS)
Als je het antwoord weet kun je dit toch net zo goed geven?

Ben al een paar dagen aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Anders zou ik de vraag hier ook niet stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Uiligheid schreef op maandag 22 december 2008 @ 00:27:
[...]

Ik heb dus hetzelfde.
Begon volgens mij NA installeren Gyrator.
Gyrater al verwijderd en natuurlijk gereset.
Probleem blijft bestaan....
Ik heb bij mij ook het gevoel dat het door Gyrator komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gyrator wordt nu door een aantal ROM bakkers ook uit de ROMs gelaten doordat het wat problemen geeft. Ik twijfel zelf nog een beetje over welke ROM ik ga gebruiken. Er zijn nu een aantal mooie "schone" ROMS uit wat altijd wel erg fijn went.

Er is trouwens een programmaatje (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=450256) wat "haptic feedback" geeft in meer programma's en ik geloof ook bij je keyboard. Als je dit gebruikt zou dat kwaad kunnen voor het tril mechanisme van je telefoon? Of kan dat wel tegen een stootje? Andere telefoons gebruiken de trilfunctie veel vaker heb ik het idee.

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 22-12-2008 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268120

-CKY2K- schreef op maandag 22 december 2008 @ 07:56:
Gyrator wordt nu door een aantal ROM bakkers ook uit de ROMs gelaten doordat het wat problemen geeft. Ik twijfel zelf nog een beetje over welke ROM ik ga gebruiken. Er zijn nu een aantal mooie "schone" ROMS uit wat altijd wel erg fijn went.

Er is trouwens een programmaatje (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=450256) wat "haptic feedback" geeft in meer programma's en ik geloof ook bij je keyboard. Als je dit gebruikt zou dat kwaad kunnen voor het tril mechanisme van je telefoon? Of kan dat wel tegen een stootje? Andere telefoons gebruiken de trilfunctie veel vaker heb ik het idee.
Ik heb even zitten zoeken op XDA, maar ik kan niks vinden over een niet reagerende trilfunctie door meer haptic feedback of iets in die trant. Naar mijn idee kan het dus geen kwaad. Persoonlijk vind ik het alleen maar irritant, maar gelukkig valt over smaak niet te twisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 02-06 15:38
Kassad schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:08:
[...]

Ik stel voor dat je de voorwaarden van je Eindeloos Online bundel gewoon zelf gaat doorlezen. Check ook op wikipedia de artikelen over 3G en HSDPA zodat je snapt wat je nu precies vraagt. Succes!
Voor zover ik wat uit de voorwaarden kan opmaken, maakt het netwerk/de dekking niet uit. Want er wordt niets over gezegd. Verder staat er wel dat je maximaal 128kbs haalt, blijkbaar dus ongeacht 3 of 3,5G. Mijn conclusie zou dus zijn dat het gewoon mogelijk is binnen de bundel om gebruik te maken van deze techniek, omdat de max snelheid toch beperkt is.

Mijn vraag komt namelijk omdat de verlenging nogal stroef ging bij Hi. Hiervoor heb ik 2 jaar een GPRS toestel gehad, ik dacht dat eindeloos online alleen GPRS was.

Zit ik nu op het juiste spoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 268120 schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:18:
[...]

Ik heb even zitten zoeken op XDA, maar ik kan niks vinden over een niet reagerende trilfunctie door meer haptic feedback of iets in die trant. Naar mijn idee kan het dus geen kwaad. Persoonlijk vind ik het alleen maar irritant, maar gelukkig valt over smaak niet te twisten.
Een beetje extra feedback kan geen kwaad. Als het goed is kan je het per applicatie ook instellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Laatst online: 16-05 00:58
Ik heb een probleem.

Mijn keyboard werkt sinds zaterdag nacht niet meer.
Met het willen typen van een sms of email blijft de full-keyboard in symbols staan, en krijg ik hem niet terug naar ABC.

Iemand bekent met dit probleem, soft reset al geprobeerd. keyboard werkt alleen met de standaard windows keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

Ik heb hem nou een paar dagen maar ik krijg gmail niet werkend met het mail gedeelte van de touchflo
ik kan wel een mail verzenden, maar hij herkent niet als er nieuwe mail is.
ik gebruik imap voor lezen en smtp voor verzenden,
wie o wie heeft deze wel werkend gekregen ?
Heb je IMAP in je gmail settings (dus via de browser inloggen in je gmail en dan naar settings) aanstaan?
Ik heb deze instructies doorlopen en bij mij werkt het perfect:

gmail settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Anoniem: 277390 schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:43:
[...]

Heb je IMAP in je gmail settings (dus via de browser inloggen in je gmail en dan naar settings) aanstaan?
Ik heb deze instructies doorlopen en bij mij werkt het perfect:

gmail settings
Die link had ik ook al gevolgd (2x).
Het is een duidelijk geval van dat het probleem tussen het toetsenbord en de stoel zit.

deze regel had ik niet gezien: * Windows Mobile 6.1 users: Enter an unintelligible email address (such as 'g@g') at this step. This will bypass the automatic configuration for POP access.

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
heeft er niemand problemen met de video performance? Mijn vriendin heeft een samsung omnia en ik de touch hd. Als ik de twee vergelijk dan zie ik wel degelijk verschil in videoperformance. De omnia kan bijvoorbeeld hetzelfde videobestand wel vloeiend afspelen en de hd niet. Bij het spel bejeweled2 gaat de animatie op de omnia veel vloeiender dan bij de touch hd. Volgens mij moet dit een driver issue zijn, want qua specs zijn ze wel ongeveer gelijk toch?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic