Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 66.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Tx! Ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Prince of Persia 25,49 bij Play.com (alleen vandaag!)

http://www.play.com/Games..._-P-_-BANNER_MAIN&cur=258

Edit: Mijn spam-mail is trager dan dit topic :)

[ Voor 11% gewijzigd door Frostie op 15-12-2008 16:29 ]

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

SanderPS3 schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:27:
Ik vraag me af waarom nog zo veel mensen bij play.com bestellen als de levertijd daar zo lang is.
Ik heb gehoord dat ze bij blahdvd.com veel sneller versturen ?
Of is dit een marketingtruc en een fabeltje ?
Levertijden van play zijn niet lang, de UK mail is gewoon soms erg traag (of de douane van NL) want ik had laatst een pakketje binnen 3 dagen binnen, terwijl een bluray er bijna een week overdeed, terwijl de BR 2 dagen eerder verstuurd was.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
8)7 Dat verzin je toch niet wat een prijzen daar in de uk de laatste tijd super gewoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
het maakt me ook niets uit als ik wat langer op een spel moet wachten.. wou pop eigenlijk niet kopen maar voor dat geld kan ik hem niet laten liggen. boeiend dat ik er 2 weekjes op moet wachten :)

ik baal er trouwens wel echt van dat ik tomb raider niet heb kunnen scoren, iemand toevallig 2x besteld :P?

hopelijk komen fallout 3, mirrors edge en fifa binnenkort ook voor die prijs bij play

[ Voor 33% gewijzigd door El_V op 15-12-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Op de internetsite van FRS is de PS3 nu 249 euro (40GB versie).. Dit is toch behoorlijk lager dan alle andere aanbiedingen??

[ Voor 33% gewijzigd door M@cer op 15-12-2008 16:33 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
M@cer schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:32:
Op de internetsite van FRS is de PS3 nu 249 euro (40GB versie).. Dit is toch behoorlijk lager dan alle andere aanbiedingen??
als je gaat rekenen valt het wel mee..

andere pakketen hebben grotere harde schijf, 2 topspellen 2 x dualshock..

bol.com heeft denk ik toch de mooiste aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Heren/Dames,

Ik zit even te kijken naar een PS3 (om te kopen) en dat met het oog op GT5 (volgend jaar), maar is het "moeilijk" om een PS3 als mediacenter te installeren? Ben niet echt een onbenul op IT gebied en een pctje installeren ed is geen probleem maar ben wel benieuwd hoe het gaat met een PS3. Heb al het een en ander gelezen maar toch even de vraag :+

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 20:22
balen dat pure geen splitscreen multiplayer heeft anders had k m ook meteen besteld scoort best goed bij recensies...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

M@cer schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:32:
Voor de mensen die graag blu-ray in huis halen, is dit de perfecte aanbieding.. Voor de gamers onder ons wat minder maar als je voor 50 euri een 250gb schijf erin zet.. is het nog cheap..

Ik heb hem puur voor de blu-ray gekocht de rest doe ik wel op de 360.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Maduth schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:40:
Heren/Dames,

Ik zit even te kijken naar een PS3 (om te kopen) en dat met het oog op GT5 (volgend jaar), maar is het "moeilijk" om een PS3 als mediacenter te installeren? Ben niet echt een onbenul op IT gebied en een pctje installeren ed is geen probleem maar ben wel benieuwd hoe het gaat met een PS3. Heb al het een en ander gelezen maar toch even de vraag :+

Alvast bedankt
Zie TS, alsjeblieft.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reloader schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:57:
[...]

van GTA bedoel je? dat ken ik inderdaad nog niet,
neig nu toch wel erg naar GTA en far cry.. fifa is nog niet goedkoop genoeg naar mijn zin haha :*)

zit er in een van de 2 een multiplayer met splitscreen ofzo? want fifa is natuurlijk wel weer heeel chill met wat maten op de bank en een fles bier
Yep, 16 verschillende modes zoals (team) deathmatch, race, gta race, (team) mafiya work, (team) carjack city, nog een paar 4 mans co-op missies zoals hangman's noose, deal breaker en bomb da base 2.

In gta4 heb je geen offline MP maar in Fifa wel, daar kan je met 8 man spelen maximum.

En inderdaad, Fifa 09 met 2-4 man in de sofa is relax en tegelijkertijd een beetje oorlog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:19:
[...]

Yep, 16 verschillende modes zoals (team) deathmatch, race, gta race, (team) mafiya work, (team) carjack city, nog een paar 4 mans co-op missies zoals hangman's noose, deal breaker en bomb da base 2.

In gta4 heb je geen offline MP maar in Fifa wel, daar kan je met 8 man spelen maximum.

En inderdaad, Fifa 09 met 2-4 man in de sofa is relax en tegelijkertijd een beetje oorlog :P
GTA IV Niet offline MP ? :? dat is balen !!

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yzf1kr schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:24:

De reden is vrij simpel: "Cashflow" + "Kriesis"
Serieus, is dit nieuwe spelling of heb je een extreme vorm van dyslexie?

Je verhaal wbt lage prijzen klopt denk ik wel maar nog niet in zo'n vroeg stadium. Games die pas een maand of minder uit zijn gaan ze nu nog niet tegen kostprijs verkopen. Bovendien liggen die extreme aanbiedingen vaak onder de kostprijs, waarschijnlijk in de hoop dat mensen daar al hun media kerstinkopen zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem hier. Voor die prijs kun je hem echt niet laten liggen..

Pagina gemist.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
klopt toch wel he dat pure geen lokale multiplayer heeft dus dat je alleen online kan multiplayeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag het click on keyboard kopen, maar iemand een link waar ik dat met mijn paypal kan kopen?

Tevens mijn vraag wat nou het beste is voor full hd films op de ps3, ik zie wel blu ray;'s die ik kan downloaden, maar die zijn ook weer dat mkv waar mijn computer moeite mee heeft.....
Avi/mp4?
Wil graag de ps3 later decoderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Kimo schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:31:
[...]

8)7 Dat verzin je toch niet wat een prijzen daar in de uk de laatste tijd super gewoon _/-\o_
Nederland kan er ook wel wat voor hoor:

Ridgeracer 7
Devil May Cry 4
Call of Duty 3
Splinter Cell Double Agent
Geji Days of the Blade
NBA Street Homecourt
Tiger Woods PGA Tour 07
Spiderman 3
Stranglehold
Lair
The Club
Turning Point
Fifa Street 3
Solder of Fortune Payback
Enemy Territory Quake Wars

Per stuk 10 euro

Verder nog heeeel wat goedkope (oudere) titels! www.komplett.nl Heb daar net ff RR7 en DMC4 besteld... van de laatste hadden ze nog maar 1 stuk op voorraad. Helaas geen realtime indicatie, want heb net een order geplaatst en staat nog steeds op 1 stuk.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Yellowneck schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:31:
[...]

Verder nog heeeel wat goedkope (oudere) titels! www.komplett.nl Heb daar net ff RR7 en DMC4 besteld... van de laatste hadden ze nog maar 1 stuk op voorraad. Helaas geen realtime indicatie, want heb net een order geplaatst en staat nog steeds op 1 stuk.
Thanks, Fifa Street 3 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
mooie prijsjes ja.. heb everybodys golf besteld.. en die indicatie zal wel zijn om mensen over te halen te bestellen (als ze zien dat er nog maar weinig zijn bestellen ze sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Een vraagje, welk spel is, buiten Buzz, leuk om met zijn tweeën te doen. Ik heb Resistance, maar die ben ik kwijt :'). En ik wil binnenkort toch eens iets nieuws bestellen. Resistance vind ik niet héel boeiend, simpele shooter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

El_V schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:56:
[...]

mooie prijsjes ja.. heb everybodys golf besteld.. en die indicatie zal wel zijn om mensen over te halen te bestellen (als ze zien dat er nog maar weinig zijn bestellen ze sneller)
Ja, ik zat te twijfelen of ik dat spel ook zou bestellen of niet.
Nu ben ik zelf niet zo'n hele fan daarvan (had de PSP versie een tijdje), maar voor met wat vrienden lijkt he me wel lachen, maarja..20 euro.. als het 10 euro was had ik niet getwijfeld..moeilijk.
--Christiaan-- schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:58:
Een vraagje, welk spel is, buiten Buzz, leuk om met zijn tweeën te doen. Ik heb Resistance, maar die ben ik kwijt :'). En ik wil binnenkort toch eens iets nieuws bestellen. Resistance vind ik niet héel boeiend, simpele shooter meer.
Little Big Planet
Singstar

verder misschien voetbal spel ofzo? Of everybody's golf? Maargoed, hier heb ik geen ervaringen mee, met de eerste twee genoemde spellen wel. Echt lachen!

[ Voor 32% gewijzigd door Yellowneck op 15-12-2008 19:02 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Yellowneck schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:00:
[...]

Ja, ik zat te twijfelen of ik dat spel ook zou bestellen of niet.
Nu ben ik zelf niet zo'n hele fan daarvan (had de PSP versie een tijdje), maar voor met wat vrienden lijkt he me wel lachen, maarja..20 euro.. als het 10 euro was had ik niet getwijfeld..moeilijk.

[...]

Little Big Planet
Singstar

verder misschien voetbal spel ofzo? Of everybody's golf? Maargoed, hier heb ik geen ervaringen mee, met de eerste twee genoemde spellen wel. Echt lachen!
Voor de zekerheid: LBP is dus met zijn tweeën te doen offline? Of bedoel je echt over internet? Sportachtige spellen hou ik helaas niet zo van, dus voetbal en golf vallen af. Singstar lijkt me ook snel gaan vervelen, vond het op de PS2 niet heel boeiend in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

--Christiaan-- schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:06:
[...]
Voor de zekerheid: LBP is dus met zijn tweeën te doen offline? Of bedoel je echt over internet? Sportachtige spellen hou ik helaas niet zo van, dus voetbal en golf vallen af. Singstar lijkt me ook snel gaan vervelen, vond het op de PS2 niet heel boeiend in ieder geval.
Offline tot 4 personen ja. Replaywaarde is oneindig. Elke keer is het anders en elke keer is het weer lachen geblazen als er iets mis gaat of niet lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
LBP kan volgens mij ook met 4 offline
Edit: net te laat

[ Voor 20% gewijzigd door M a r c o op 15-12-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Guitar hero world tour is ook lachen met zijn tweeën, maar als er niemand is die kan zingen kan je de microfoon beter verstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:30
Op marktplaats / speurders zijn ook meer dan genoeg 2de hands PS3 spellen te vinden voor kleine prijsjes.

De buit van deze week -->

FIFA08 voor € 11,-- incl. opsturen en Assassin's Creed voor € 17,50 incl. opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Goeie tip! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Bertuss schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:26:
Ik ben op een hele mooie aanbieding van FreeRecordShop ingegaan
1x PS3
1x dualshock 3
3x blue ray (Wall-e, Pirates of the caribbean *nieuwste*, Narnia Prince Caspian)
2x games (little big planet en motorstorm pacific rift)
voor € 399 Niet slecht lijkt me toch !

Heb ik zelf nog GT5 bij gekocht. Erg tevreden tot dusver.
Om welke PS3 ging dat? Ik kan de aanbieding online niet vinden helaas.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

POP is dan wel 25 euro,maar ik neem hem toch niet mee.Gaat dat springen en rennen langs de muren en smalle richeltjes niet te snel vervelen??Je kan dan nog eens bij de sprongen niet eens doodgaan dus waar blijft de uitdaging dan nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

of je nu dood gaat, of door een animatie terug gezet wordt... ik zie het probleem echt niet. Wat is nu het wezenlijke verschil? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Ach.. Die game gaat het op marktplaats ook wel goed doen, dus over geld hoef je je sowieso geen zorgen te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

zAo schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:21:
of je nu dood gaat, of door een animatie terug gezet wordt... ik zie het probleem echt niet. Wat is nu het wezenlijke verschil? :S
Doodgaan > Terug naar laatste checkpoint > deel overnieuw doen > :( , dus uitdaging om niet dood te gaan

Niet dood kunnen gaan > nooit wat over te doen > geen uitdaging > laksigheid > :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Het is gewoon:
'Gered worden' > Terug laatste checkpoint > deel overdoen > :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oi, wat hebben we hier?

Als dat niet de debuuttrailer is van God of War 3 zeg.klik maar hier

Verwacht er niet te veel van, maar het is al iets hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Je loopt een paar pagina's achter, er is ook een trailer uit van Uncharted 2, en er zijn ook al ingame screenshots vrijgegeven, en nog meer games. Zie gametrailers.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Heeft iemand al de nieuwe Uncharted 2-screenshots gezien?

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/5697/capture2yo2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/7674/capture10iq2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/5093/capture5cl8.jpg

Meer hier: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=345546

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En óf ik die gezien heb..
Ik snak nog steeds naar adem.

Wat ziet dat er belachelijk goed uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:22:
[...]

2009 wordt een FANTASTISCH jaar voor gamers. Zoveel toptitels ...

Uncharted 2
Killzone 2
Heavy Rain
Ratchet & Clank Future 2
Infamous
Resident Evil 5
Call of Duty 5
Street Fighter 4
Gran Turismo 5
Final Fantasy XIII (als je in Japan woont)
White Knight Chronicles
Demon' Souls
Assasin's Creed 2
God of War 3 (kan ook begin 2010 worden)

En da's alleen wat er nu al bekend is, er zullen in de loop van volgend jaar nog heel wat titels bijkomen... Ik denk dat Uncharted 2 mijn favoriet gaat worden, de eerste game was al zo goed en het vervolg ziet er subliem uit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik kijk ook heel erg uit naar Uncharted 2, maar ik hoop dat ze er ook weer wat van die Jungle-levels ingooien :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:22:
[...]

Idd, ik heb het gevoel dat we nu echt grafisch erg goede games mogen verwachten op de ps3, misschien kan er net een kloofje geslaan worden met de xbox 360. Het wordt tijd om te tonen dat de consoles niet 'alletwee ongeveer gelijk zijn', maar dat sommige devs eens 'die extra mile' afleggen om het onderste uit de kan te halen.

Killzone 2, Uncharted 2, en vooral Heavy Rain (!!!) Die drie games alleen al zien er super uit, en beter dan bvb GoW2, wat de topgame is voor de 360.
Daarnaast zag mafia 2 er ook adembenemend uit!! (ook al is het crossplatform, maar die game wordt ook echt een absolute topper over de hele lijn)

Ik kan niet wachten op 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:31:
[...]

Uncharted 2
Killzone 2
Heavy Rain
Ratchet & Clank Future 2
Infamous
Resident Evil 5
Call of Duty 5
Street Fighter 4
Gran Turismo 5
White Knight Chronicles
Demon' Souls
Assasin's Creed 2

En da's alleen wat er nu al bekend is, er zullen in de loop van volgend jaar nog heel wat titels bijkomen... Ik denk dat Uncharted 2 mijn favoriet gaat worden, de eerste game was al zo goed en het vervolg ziet er subliem uit. :9~
Zeker weten! Hoewel ik mijn twijfels heb over Assassin's Creed 2. Ik verwacht die pas in 2010 ergens. Helaas.

InFamous en Killzone 2 staan direct onder Uncharted 2 voor mij.
Overigens: ProtoType (cross-platform) ziet er OOK niet verkeerd uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"Uncharted Gear Solid" :)

Screenshots zien er erg goed uit ja. Stukken beter nog dan deel 1 en die zag er zeker niet slecht uit.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
ymmv schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:31:
[...]

Uncharted 2
Killzone 2
Heavy Rain
Ratchet & Clank Future 2
Infamous
Resident Evil 5
Call of Duty 5
Street Fighter 4
Gran Turismo 5
White Knight Chronicles
Demon' Souls
Assasin's Creed 2

ja CoD5 wordt keihard! ik zou een moord doen om die game nu al te kunnen spelen!

oh wacht... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik denk dat hij modern warfare 2 bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Qua games ik ook niet. En als die games dan allemaal binnen 4 weken na de launch via play.com of iets anders voor weinig te koop zijn ben ik gelukkig.

Deze laatste paar pagina's in dit topic zijn ook een groot voordeel voor ons playstation3 gamers. Doordat de games bijna allemaal regio vrij zijn loont het enorm om games via het internet van verweg te bestellen. Ik heb nu via play.com de games:
- Little Big Planet gehaald voor 42 euri
- Prince of Persia voor 25 euri
- en Pure voor 14!!! euri

Daarnaast ook nog ff de afstandbediening (20 euro) gehaald: prachtding, aanrader!!!! en het chatpad (25 euri), eerste bevindingen zijn positief. Enkel de mousepad werkt niet zo lekker. de cursor schiet telkens weer terug. wat een vakantie ga ik tegemoet!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die dat ps3 wireless keyboard (voor op je controller) er eigenlijk ook in het wit? of heb ik gewoon pech met mijn hippe japanse import ?

Zit wel te denken over de aanschaf van zo'n ding. Maar het moet wel een beetje passen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
El_V schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:46:
ik denk dat hij modern warfare 2 bedoelt :P
Idd. Dit jaar kwam geen genummerde, officiele Call of Duty uit maar Call of Duty: World at War. Infinity Ward, de bedenkers van de CoD-serie die ook Call of Duty 4: Modern Warfare hebben gemaakt, hebben nu exclusief het alleenrecht op de genummerde CoD-titels. Treyarch doet de ongenummerde tussendoortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

scorpie in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."
Ja dus. Mag wel opschieten met m'n games uitspelen anders zit ik straks met een aantal games die ik eerst nog wil uitspelen voordat ik hieraan begin. Bioshock, MGS4, nog een keer Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
[...]

Ridgeracer 7
Devil May Cry 4
Call of Duty 3
Splinter Cell Double Agent
Geji Days of the Blade
NBA Street Homecourt
Tiger Woods PGA Tour 07
Spiderman 3
Stranglehold
Lair
The Club
Turning Point
Fifa Street 3
Solder of Fortune Payback
Enemy Territory Quake Wars

Per stuk 10 euro

Waar kan je Devil May Cry 4 voor 10 euro kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, die kerel is toch ook prettig gestoord :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
swopdark schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:46:
[...]

Daarnaast ook nog ff de afstandbediening (20 euro) gehaald: prachtding, aanrader!!!! en het chatpad (25 euri), eerste bevindingen zijn positief. Enkel de mousepad werkt niet zo lekker. de cursor schiet telkens weer terug. wat een vakantie ga ik tegemoet!
Waar is de keypad te koop voor 25 euro als ik het vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:42:
[...]

Is dit de 40 of de 80gb uitvoering? Verderop indezelfde folder hebben zet het namelijk over een PS3 specifiek wordt daar bij vermeld 80gb samen met 2 spellen voor EUR 429,00?
80gb uitvoering zag ik net bij mm Leeuwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kimo schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:08:
[...]
Waar is de keypad te koop voor 25 euro als ik het vragen mag?
Dat was denk ik bij Play.com, maar daar is ie tijdelijk niet meer verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:02:
[...]

Haha, die kerel is toch ook prettig gestoord :p
Kijk ook al uit naar Brutal Legend (hij doet de stem), kan hem niet uitstaan in films maar als ie 'normaal' is vind ik het altijd wel een chille gast die plezier heeft in zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

fox-hound schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:01:
[...]
Waar kan je Devil May Cry 4 voor 10 euro kopen?
Is uitverkocht, had de laatste :D
Ze hebben nog wel de Limited Edition voor 30 euro, maar dit is een vrij gangbare prijs, en zo speciaal is het niet.

Komt denk ik omdat iemand dit op www.budgetgaming.nl heeft gepost met alle aanbiedingen. Hierdoor is er een stormloop geweest. Ben ik even blijf dat ik het al eerder wist O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Yellowneck op 15-12-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Bij de Dixons hebben ze in het foldertje op pag 40 wel aanbiedingen met bundels, maar staat niet bij welke versie. In de webwinkel zijn de bundels gelijkwaardig, alleen zonder 2de DS controller.

[ Voor 0% gewijzigd door Yippie op 15-12-2008 23:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, brutal legend... Pure nonsens game, nog één voor op m'n lijstje. 8) Vind zoiets heerlijk, op dino's rijden en vooral zichzelf niet te serieus nemen. :) Doet me denken aan Serious Sam

En please... Some one make my day, iemand een release date voor fight night round 4? _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
[...]

Qua games ik ook niet. En als die games dan allemaal binnen 4 weken na de launch via play.com of iets anders voor weinig te koop zijn ben ik gelukkig.

Deze laatste paar pagina's in dit topic zijn ook een groot voordeel voor ons playstation3 gamers. Doordat de games bijna allemaal regio vrij zijn loont het enorm om games via het internet van verweg te bestellen. Ik heb nu via play.com de games:

hmm erg mooie prijs voor PoP en Pure, maar kan ze nergens voor die prijs ontdekken. Ontopic: werkt dat chatpad een beetje fijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 03:42:
Haha, brutal legend... Pure nonsens game, nog één voor op m'n lijstje. 8) Vind zoiets heerlijk, op dino's rijden en vooral zichzelf niet te serieus nemen. :) Doet me denken aan Serious Sam
Ik vond het een van de meest onnozele crap die ik in jaren gezien heb. Net of 'metal' gaat over doodskoppen, botten en aanverwante narigheid...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
EfBe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:46:
[...]

Ik vond het een van de meest onnozele crap die ik in jaren gezien heb. Net of 'metal' gaat over doodskoppen, botten en aanverwante narigheid...
Hier kwam ik de aanbieding voor POP tegen en Pure is bij play.com te bestellen.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
EfBe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:46:
[...]

Ik denk dat 18e eeuwse piraten ook geklaagd zouden hebben over The Secret of Monkey Island omdat echte piraten geen 'insult games' spelen ...

Dit is een parodie van rock en metal uit de jaren 70/80, gebaseerd op al die overdreven covers uit die tijd. Veronderstel dat je een rocker in zo'n wereld zou laten rondlopen en maak er dan een game met veel humor over.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/71/The_Monster_is_Loose_Bat_Out_of_Hell_3_album_cover.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sleevage.com/wp-content/uploads/2007/08/meatloaf_bat_out_of_hell.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.truemetal.org/metalwallpaper/images/kingsofmetal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
[...]

Dat is nog veel, 42 euro voor LBP. Ik heb 'm besteld voor £ 20, een goeie 26 euro. 8) Ik zie wel dat ze 'm op dit moment weer niet in voorraad hebben. Was toen ik 'm vrijdag wou bestellen ook maar een dag later was 't spel weer in voorraad en zondag kreeg ik 'n mail dat LBP "shipped" was.

http://www.shopto.net/pag...tleBigPlanet&platform=PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ToFast schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 04:35:
hmm erg mooie prijs voor PoP en Pure, maar kan ze nergens voor die prijs ontdekken. Ontopic: werkt dat chatpad een beetje fijn?
Alles op play.com besteld.

Het chadpad heb ik gisteren voor het eerste mogen inwerken. De knopjes zijn erg klein en je houd de controller niet erg handig vast. Verder is de constroller nog volledig te gebruiken en is het nu wel veel makkelijkeer ff snel een berichtje te tikken zonder steno. Ik heb hem voor 25 euri besteld en daar is het geen miskoop voor. een draadloos toetsenbordje zou misschien wel handiger werken maar is wel meer een sta-in-de-weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Is het eigenlijk niet handiger om voor een paar euro meer een Logitech Cordless Mediaboard Pro aan te schaffen? Heb je een volwaardig toetsenbord voor de PS3 met bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is nog veel, 42 euro voor LBP. Ik heb 'm besteld voor £ 20, een goeie 26 euro
Dan kan ik wel met enig misplaatste trots zeggen dat ik mijn exemplaar van LBP voor 50 euro heb kunnen verkopen op ebay B-).

Overigens was ik gisteravond wat demo's aan het proberen en ik ontdekte dat mijn wireless controller rumble heeft :?. Goed nieuws natuurlijk, maar ik dacht dat sony dat eruit gesloopt had?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
ymmv schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:00:
[...]
Ik denk dat 18e eeuwse piraten ook geklaagd zouden hebben over The Secret of Monkey Island omdat echte piraten geen 'insult games' spelen ...
heh :)
Dit is een parodie van rock en metal uit de jaren 70/80, gebaseerd op al die overdreven covers uit die tijd. Veronderstel dat je een rocker in zo'n wereld zou laten rondlopen en maak er dan een game met veel humor over.
Mja, ik zal wel te oud zijn voor die 'humor' maar ik zie de lol er niet echt van in. Ik klink waarschijnlijk als een zure ouwe zeur, maar het wordt soms wel wat vermoeiend om te moeten uitleggen dat het houden van metal niet inhoudt dat je het liefst in een doodskist slaapt. ;). Maar goed, het was nog niet zo slecht als "Watchmen: The End is Nigh", heeremetiid zeg... :X

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

delaitinho schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:25:
[...]

gister EA helpdesk maar gebeld (fucking 40cp/m) en daar wisten ze het ook niet...
blijf er mee kutten.., heb gister nogmaals gamedate verwijderd, maar ga me ps3 echt niet resetten, je wilt namelijk niet weten hoeveel moeite ik heb moeten doen om daar internet op te krijgen..! Heb ik namelijk via een crosscable gedaan, dus moest alles handmatig instellen...

iemand nog suggesties??????
heb deze post ook bij fifa geplaatst..., maar misschien dat meerdere spellen dit vertonen?
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

oh, voorgaande is weg:
dit is probleem-->

fifa bij match tegen elkaar, loopt vast nadat 2de speler ook maar de controller aanraakt (freeze)
ook online kan ik niet meer met zun 2en tegen andere speler...

gamedate al verwijderd
update erop (25mb)
controller geswitched
ect..

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trent900 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:13:
Is het eigenlijk niet handiger om voor een paar euro meer een Logitech Cordless Mediaboard Pro aan te schaffen? Heb je een volwaardig toetsenbord voor de PS3 met bluetooth.
Dat is misschien wel lekkerder typen maar imo veel minder handig; ik heb geen zin om steeds weer mijn controller weg te moeten leggen om wat te tikken (zie bv Home).
Dan liever meteen iets kunnen tikken op de controller zelf en meteen weer verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
delaitinho schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:31:
met zun 2en tegen andere speler...

controller geswitched
ect..
:N

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

mag je mij vertellen hoe, zie PoP alleen voor 39,95gbp op play.com das 45 euro/

pure zie ik idd wel staan voor 10 pond, koopje!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
was alleen gister die PoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Uncharted 2 ziet er weer dik in orde uit.

Ben wel benieuwd of ze nu nog meer detail erin gaan stoppen. Was al gaaf dat je nat kon worden en je kleren ook, maar dat ze nu ook langzaam opdrogen. Druppels water, eraf druipen en die shit allemaal :D.

Fallout 3 heeft nu ook thropies las ik.

En op nu.nl staat een stuk over God of War 3 en White Knight Chronicles.

http://www.nu.nl/games/18...te-knight-chronicles.html

WKC lijkt me echt mega top, ze zeggen van een gameplay van 100! uur. Maja ik heb gewoon zin in een fatsoenlijke RPG voor de PS 3.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Houd het nuttig.

[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 16-12-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Fallout heeft inderdaad trophies. Helaas weinig inspirerend: 30 trophies voor de main story, 9 voor levellen, 12 overigen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:12
Wilde dit in eerste instantie niet posten, dacht dat het te maken had met hacking, maar lijkt mij toch meer HOMEbrew ;)..

Home zit technisch volgens die gast dus helemaal prut in elkaar...

http://www.ps3fanboy.com/2008/12/15/rumor-home-hacked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gusev schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:06:
Wilde dit in eerste instantie niet posten, dacht dat het te maken had met hacking, maar lijkt mij toch meer HOMEbrew ;)..

Ik heb al 20x een mooie onderbouwde post gezien dat Xbox Live gehacked was, maar video's, screenshots en alles er op en er aan. 20x bleek het niet te kloppen :+

Altijd een grote pot zout nemen voor dit soort artikelen te lezen.

Als dit betekend dat hij lokaal een plaatje veranderd in de cache of map van Home, dan lijkt het me ook nog eens zeer eenvoudig te verhelpen. Op de server veranderd dus helemaal niets.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 16-12-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
EfBe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:25:
[...]

heh :)

[...]
Ik klink waarschijnlijk als een zure ouwe zeur,
Zelfkennis siert de mens ;)

Wat ziet uncharted 2 er mooi uit op die screens. Dit wordt idd een mooi jaar voor de ps3, in ieder geval beter dan afgelopen jaar. Afgezien van LBP en MGS4 weinig bijzonders, alhoewel de multiplatform dit jaar natuurlijk wel echt goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gusev schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:06:

Ze beweren dat ze zelf content kunnen uploaden naar de servers van sony, maar de wijzigingen zouden wel enkel lokaal te zien zijn
*bs detector biept nogal hard hier* :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
PWM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:08:
[...]

Ik heb al 20x een mooie onderbouwde post gezien dat Xbox Live gehacked was, maar video's, screenshots en alles er op en er aan. 20x bleek het niet te kloppen :+

Altijd een grote pot zout nemen voor dit soort artikelen te lezen.

Als dit betekend dat hij lokaal een plaatje veranderd in de cache of map van Home, dan lijkt het me ook nog eens zeer eenvoudig te verhelpen. Op de server veranderd dus helemaal niets.
Dit klopt niet precies.

Als je PS3hax leest dan vind je dat SKFU een paar scripts heeft gepost om bestanden te uploaden, downloaden en deleten op de home servers, dit omdat de beveiliging niet al te veel inhoud.

Echter is er alleen nog maar dat mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Behoorlijk offtopic, maar ik heb mijn Prince Of Persia binnen gekregen van VGPlus.ca.. Dus de mensen wat dit wouden weten, of zelf nog aan het wachten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Don't shoot the messenger :P , maar ik vond het gewoon interessant...dat het zo 'makkelijk' te doen was.

Ff over iets heel anders...Ik lees net dit in het LittleBigPlanet topic:
CaptainCharisma schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:31:
[...]

LBP is alleen te spelen met officiële Sony PS3 controllers; wat ik overigens behoorlijk schandalig vind... :(
Ik vind dit persoonlijk wel heel heel heeel erg! Niet dat ik zelf een logitech controller heb, maar dit is wel erg fout!

[ Voor 67% gewijzigd door Gusev op 16-12-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 03:42:

En please... Some one make my day, iemand een release date voor fight night round 4? _/-\o_ O+
Volgens psonly komy FNR4 in de zomer van 2009:

http://www.psonly.nl/nieu...verschijnt_in_zomer_2009/

:)

En ik lees net hier: http://wiki.answers.com/Q...e_for_Fight_Night_Round_4 dat het dus 15/06/2009 zou worden...

[ Voor 11% gewijzigd door JdJtA op 16-12-2008 15:04 . Reden: definitieve datum gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Gusev schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:01:
Don't shoot the messenger :P , maar ik vond het gewoon interessant...dat het zo 'makkelijk' te doen was.

[...]

Ik vind dit persoonlijk wel heel heel heeel erg! Niet dat ik zelf een logitech controller heb, maar dit is wel erg fout!
Er makkelijk om dit op Sony te schuiven...
Kan het niet aan SW in de Controller liggen...
zeker gezien het feit dat eigenlijk alles werkt en je geen specifieke Sony spullen nodig hebt (Keyboard / headset / HDD)

[ Voor 10% gewijzigd door HoefMeistert op 16-12-2008 14:49 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Gusev schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:01:

[...]

Ja, ik vind het ook héél erg. Alle 3rd party controllers zouden toch gewoon moeten werken met elk spel? Dat er geen motion-sense bij zit ingebouwd oké, maar nu moeten we nog een derde controller kopen omdat we LBP met z'n tweeën willen spelen... :X

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
CaptainCharisma schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:56:
[...]

Ja, ik vind het ook héél erg. Alle 3rd party controllers zouden toch gewoon moeten werken met elk spel? Dat er geen motion-sense bij zit ingebouwd oké, maar nu moeten we nog een derde controller kopen omdat we LBP met z'n tweeën willen spelen... :X
De vraag is natuurlijk ook of Sony het maken van 3rd party controllers wel toestaat? Ik heb geen idee maar kan me voorstellen dat ze er niet heel blij mee zijn. Dus als ze door een kleine programmeerwijziging de huidige controllers kunnen uitsluiten in games dan doen ze dit natuurlijk. Sony verkoopt natuurlijk liever hun eigen controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
wiene schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:00:
[...]

De vraag is natuurlijk ook of Sony het maken van 3rd party controllers wel toestaat? Ik heb geen idee maar kan me voorstellen dat ze er niet heel blij mee zijn. Dus als ze door een kleine programmeerwijziging de huidige controllers kunnen uitsluiten in games dan doen ze dit natuurlijk. Sony verkoopt natuurlijk liever hun eigen controllers.
Het gaat echt alleen om LBP, bij alle andere spellen werken de 3rd party controllers gewoon. Bovendien hebben deze controllers sowieso al een handicap omdat ze geen 'sixaxis' motion-sense technologie hebben en geen tril-functie. Daarnaast nemen ze ook een USB-slot in beslag tijdens gebruik. De mensen die een SixAxis/Dualshock 3 willen hebben, kopen deze wel voor de extra functies. Het is imo gewoon een slechte zaak als dit bij LBP expres zo is gedaan. Hoop al een paar weken op een patch die het probleem verhelpt, maar tevergeefs. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Lijkt me eerlijk gezegd dat Sony dit niet wilt/doet hoor...bij de PS2 voor zover ik weet ook nooit gedaan...maargoed het zou kunnen natuurlijk, vond het gewoon opmerkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 09:45
Ik heb dus net LBP besteld voor 25 pond, blijkt hij nu nog maar 18 pond te kosten bij verdorie dezelfde winkel.
Maar helaas is hij al verstuurd, deze prijswijziging is 2 dagen na bestelling, zal ik ze mailen of gewoon voor die paar euro de heisa voorkomen ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Je kan het natuurlijk proberen, maar ik geef je weinig kans.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:30
SanderPS3 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:08:
Ik heb dus net LBP besteld voor 25 pond, blijkt hij nu nog maar 18 pond te kosten bij verdorie dezelfde winkel.
Maar helaas is hij al verstuurd, deze prijswijziging is 2 dagen na bestelling, zal ik ze mailen of gewoon voor die paar euro de heisa voorkomen ?
Welke online shop in de UK is dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
SanderPS3 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:08:
Het is natuurlijk zuur, maar je bent wel akkoord gegaan met de prijs.. een mailtje sturen kan geen kwaad, alleen denk ik niet dat je veel kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
CaptainCharisma schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:56:
[...]

En misschien ligt het wel aan de missende motion sensing chip. Die is een vast onderdeel van LBP, kan zijn dat het spel niet werkt omdat het de sensor niet kan uitlezen, het hoeft niet bewust te zijn van Sony.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Svennie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:26:
[...]

En misschien ligt het wel aan de missende motion sensing chip. Die is een vast onderdeel van LBP, kan zijn dat het spel niet werkt omdat het de sensor niet aan kan uitlezen, het hoeft niet bewust te zijn van Sony.
Daar kon je wel eens gelijk in hebben maar dat zou dan ook de deur open zetten om nieuwe games uit te brengen waar je de motion sensing chip verplicht nodig hebt. Hem gebruiken hoeft dan nog niet eens. Zou best slim zijn van Sony.

Initialize Motionchip;
Motionchip(doNothing);

[ Voor 4% gewijzigd door wiene op 16-12-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:14

marapuru

db.

wiene schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:31:
[...]

Daar kon je wel eens gelijk in hebben maar dat zou dan ook de deur open zetten om nieuwe games uit te brengen waar je de motion sensing chip verplicht nodig hebt. Hem gebruiken hoeft dan nog niet eens. Zou best slim zijn van Sony.

Initialize Motionchip;
Motionchip(doNothing);
Damn dat zijn wel hele vuile strategiëen, mochten ze dat ook echt doen...
Op welke manier maakt LBP eigenlijk gebruik van de motion sensoring? Heb het laatst wel even gespeeld in de Mediamarkt, maar toen geen motion sensoring opgemerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wow, ik kende de volgende feature nog niet, misschien jullie wel:
Als je een filmje kijkt op je ps3 kun je dmv vierkantje een preview zien van scenes. Zo kun je beter vooruit / achteruit spoelen, nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
mrmali schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:57:
[...]

Damn dat zijn wel hele vuile strategiëen, mochten ze dat ook echt doen...
Op welke manier maakt LBP eigenlijk gebruik van de motion sensoring? Heb het laatst wel even gespeeld in de Mediamarkt, maar toen geen motion sensoring opgemerkt..
Je Sackboy/Sackgirl kijkt in de richting waar je je SixAxis/DS3 houdt. :+

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.