PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik ben er namelijk bang voor dat het nét niet gaat werken op m'n laptopje, en ik ga natuurlijk niet €35 aan niks uitgeven... Op het moment wil ik wel de "demo" spelen om te kijken hoe het werkt, maar ik heb niet meer genoeg hardeschijfruimte omdat m'n externe HD even weg is voor reparatie...
Dus of wachten (nog een maand?) tot ik een HD heb en dan testen, of nu naar de winkel en kopen met het risico. Kan iemand iets nuttigs zeggen over hoe het evt gaat draaien?
Processor: Intel C2D T7500 2.2 Ghz
Geheugen: 2gb
Video: 8600M GT 512mb
Multiplayer lijkt me zo vet...
Tx to: @internetofshit
Lukte hier de eerste keer al. Gewoon even een ander shirt kopenGAIAjohan schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:58:
[...]
Ik al meerdere keren, maar probeerde de eerste keer pas bij de derde meet
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
You're wearing my favorite outfit!
Less = more
Life is what you others make it.
Ik heb ene vergelijkbare laptop. Bij mij werkt het wel, maar niet denderend. Ik heb ene losse 24"monitor, maar die resolutie (1920x1200) kan je helemaal vergeten en de native resolutie van mijn laptop (1280x800) draait met moeite. De grafische instellingne wijzigen helpt praktisch niks. De max fsp blijft in de benchmark rond de 18 fps. Net voldoende om te spelen...Nap schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:58:
Aiai, ik zit zo ontzettend te twijfelen of ik nu naar de winkel ren en hem in m'n pc te stoppen...
Ik ben er namelijk bang voor dat het nét niet gaat werken op m'n laptopje, en ik ga natuurlijk niet €35 aan niks uitgeven... Op het moment wil ik wel de "demo" spelen om te kijken hoe het werkt, maar ik heb niet meer genoeg hardeschijfruimte omdat m'n externe HD even weg is voor reparatie...
Dus of wachten (nog een maand?) tot ik een HD heb en dan testen, of nu naar de winkel en kopen met het risico. Kan iemand iets nuttigs zeggen over hoe het evt gaat draaien?
Processor: Intel C2D T7500 2.2 Ghz
Geheugen: 2gb
Video: 8600M GT 512mb
Multiplayer lijkt me zo vet...
Ik denk dus dat de CPU de bottleneck is.
en er werd daarnet iemand overreden, hoor ik ineens iemand zeggen: 'Oh shit!..... Dollars, Dollaaarss!!!!'
Ja en als je achteruit rijd... probeer maar eens.falling_down schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:40:
Ik moest lachen om die ijskar van de Cherry Popper die er weer in zit, Mr. Tasty! Die deuntjes zijn dit keer erg goed haha. Iemand die ze allemaal herkent?
FreeReef.nl
Ja echt lachuh die ijskar, heb hem al een keer zien rijden.Decon Frost schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:44:
[...]
Ja en als je achteruit rijd... probeer maar eens.
Dat je zo'n kerel kan bellen die je dan rijdt is ook grappig, vooral na een heftige missie even uitrusten in de auto
When does the hurding stop?
edit: thijszor was me voor
[ Voor 55% gewijzigd door Kyubus op 10-12-2008 12:13 ]
alleen heb een paar probleempjes: Hoe switch ik radio zenders ?
Verder loopt er een vage gloed/blur over me scherm ? enig idee hoe dit te verhelpen valt ?
"Don't let your dreams be memes"
radio: scrollwielWootlock schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:23:
Hmm gister het spel ook maar geinstalleerd, loopt op zich goed.
alleen heb een paar probleempjes: Hoe switch ik radio zenders ?
Verder loopt er een vage gloed/blur over me scherm ? enig idee hoe dit te verhelpen valt ?
blur: even op "p" drukken
Jezus, 5 kb/s, even zoeken naar een alternatieve download link zeg....
[ Voor 9% gewijzigd door rCk op 10-12-2008 12:34 ]
Ik heb dat dus ook geprobeerd maar er lijkt geen verschil. Ik moet erg goed kijken.koen3950 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:25:
[...]
radio: scrollwiel
Is het niet zo dat je het pas goed ziet wanneer je rijd in een auto?? Ik kon ook slecht merken wat nou beter was voor je performance..
Verwijderd
Mijn gejatte politie auto is gejat door de politie.
Ik kom buiten en zie dat de politie iemand aanhoud en onder schot houd.
Loopt die crimineel naar MIJN gejatte politie auto en stapt achter in en daarna oom agent zelf en rijd in mijn gejatte auto weg.
Echt ik zie steeds meer leuke dingen in dit spel.
GTA4
Thanks, ga ik straks uitproberen.koen3950 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:25:
[...]
radio: scrollwiel
"Don't let your dreams be memes"
of een ruzie uitlokken met een willekeurige voetganger (even 1x een tikje geven) als er in de verte een politiewagen aankomt. Dan begint die voetganger op je in te slaan en gaat de politie hém aanhoudenVerwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:48:
EEN SCHANDE!
Mijn gejatte politie auto is gejat door de politie.
Ik kom buiten en zie dat de politie iemand aanhoud en onder schot houd.
Loopt die crimineel naar MIJN gejatte politie auto en stapt achter in en daarna oom agent zelf en rijd in mijn gejatte auto weg.
Echt ik zie steeds meer leuke dingen in dit spel.
GTA4
Ik heb dat eigenlijk ook, dat alle settings verdwijnen bij het opnieuw openen van het spel. Zelfs mijn multiplayer model is weer compleet random bij opnieuw willen spelen.PiP0 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:52:
[...]
Ook voor iedereen die met M+T speelt, als je je settings in het spel aanpast, (pauze, cahnge settings) dan veranderen die weer naar standaard zodra je spel opnieuw opstart. Als je deze in het R* social club scherm aanpast, dan worden ze wel opgeslagen. Duurde even voor ik die doorhad....
Het probleem is dan ook dat ik jou wijze raad niet op kan volgen omdat ik in het R* social club scherm (die rechts onder in de tray neem ik dan aan?) geen settings kan wijzigen.
Weet je misschien een andere oplossing?
Verder een geweldig spel. Ik vermaak me prima.
Ook totaal geen problemen gehad met install/driver/spelen.
draai 1680*1050 soepeltjes.

Vervolgens blijk je met 1 tikje dat je het raam in kan slaan.

Voor de rest heb ik wel fun hoor...
Blur doet inderdaad niet zo heel veel, is precies bedoeld als een soort crappy substituut voor AA, alleen werkt het lang niet zo goedMysterX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:31:
[...]
Ik heb dat dus ook geprobeerd maar er lijkt geen verschil. Ik moet erg goed kijken.
Is het niet zo dat je het pas goed ziet wanneer je rijd in een auto?? Ik kon ook slecht merken wat nou beter was voor je performance..
Het is ook niet bij dat logootje naast je klok...MarkyB schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:41:
[...]
Ik heb dat eigenlijk ook, dat alle settings verdwijnen bij het opnieuw openen van het spel. Zelfs mijn multiplayer model is weer compleet random bij opnieuw willen spelen.
Het probleem is dan ook dat ik jou wijze raad niet op kan volgen omdat ik in het R* social club scherm (die rechts onder in de tray neem ik dan aan?) geen settings kan wijzigen.
Weet je misschien een andere oplossing?
Als ik opstart, krijg ik nog een zwart scherm met R* social club waarop ik nog eens op start moet drukken om spel te laden. Hier staan nog meer opties waaronder options. Hier kan je je settings aanpassen en deze zijn wel blijvend. Hoop dat dit helpt.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Mja... ik vind dat elke cheat (in elk spel) het spelverloop wijzigt...Reley schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:44:
Iemand een idee of door de cheats het spelverloop word gewijzigd? Kan in sommige missies wel een wapen gebruiken
Less = more
Verder zat ik gisteravond nog even te prutsen om de speelbaarheid te verhogen (FPS problemen enzo), dus even naar m'n Vista prestatie index gekeken, bleek het dat er nog een paar dingen op 1,0 stonden.(Wss ivm driverupdates e.d.) Dus opnieuw scannen om alles weer naar het normale cijfer te krijgen. GTA opgestart, auto-configure (voor de zoveelste keer)... blijkt het spel gewoon vloeiend te lopen zonder alles op low te zetten.
Heeft dit misschien iets met de koppeling van Games for Windows te maken? Vreemd verhaal iig..
Bij de missie bull in a china shop,MysterX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:51:
Of dat je een raam in moet ingooien, je iets oppakt (plastic bekertje) en die dan vol verwachting tegen het raam van de deur aan gooit en dan zien dat er niks gebeurt. Denk je ok dan ram ik die duur wel in, alleen een schrammetje. (lees: met een auto)
Vervolgens blijk je met 1 tikje dat je het raam in kan slaan.
Voor de rest heb ik wel fun hoor...
Ik hou van dit spel
Ik kon zo gauw niet eens iets vinden om te gooien. Dus ik ging voor het raam staan en klikte op de linkermuisknop.... duwde hij het raam kapotPiP0 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:04:
[...]
Bij de missie bull in a china shop,spoiler: titleMissie: succesvolwaar je een raam moet intikken. Ik missen met mijn baksteen, kon niks anders vinden, dacht dat wapen niet zou werken. Pak een gele taxi met lichtbak op het dak, denk: dan maar de ruit eruit rijden. Ik knal tegen de muur, door de schok vliegt lichtbak van mijn dak, door het raam.![]()
Ik hou van dit spel
Ah cool, het multiplayer gedeelte van het spel zit dus wel aardig in elkaar? Ik moet het nog proberen namelijk, maar da's uiteindelijk wel het idee waarmee ik dit spel afgelopen zondag in een Mediamarkt op de kop heb getikt..Kyubus schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:09:
Multiplayer is echt eindeloos. Veel meer gespeeld dan het verhaal.
Gisteren mn eerste paar missies gespeeld, en damn, het is wel ff wennen zeg.. Vooral de melee combat is enorm veranderd. Er zit nu iets meer diepte in. Voegt veel toe vind ik!
Ook mooi: ik jat een motor en scheur er vandoor. Plotseling zie ik dat ik mn afslag naar rechts aan het voorbij blazen ben, dus ik trek de noodrem aan. Bocht ternauwernood gered (oeps, échte vehicle-physics

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Maar daar kan ik niet mijn character kleding veranderen voor mulitplayer. Of hoort dat random te zijn?PiP0 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:57:
[...]
Het is ook niet bij dat logootje naast je klok...
Als ik opstart, krijg ik nog een zwart scherm met R* social club waarop ik nog eens op start moet drukken om spel te laden. Hier staan nog meer opties waaronder options. Hier kan je je settings aanpassen en deze zijn wel blijvend. Hoop dat dit helpt.
Mijn ervaring is dat je voor online toch wel je settings omlaag moet gooien omdat je anders elke keer eruit gegooid wordt met de bekende meldingen.MsG schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:35:
Hoe zit het eigenlijk met de hardwaretolerantie online? Ik speel nu illegaal, maar echt supersnel loopt het niet. Ik wil hem best kopen, maar ik wil niet gezeur krijgen dat mn computer te sloom is voor online of dat ik hem ineens uberlaag moet zetten. Iemand ervaring?
Gewoon zoiezo kopen, anders mag je niet zeuren
MarkyB schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:58:
[...]
Mijn ervaring is dat je voor online toch wel je settings omlaag moet gooien omdat je anders elke keer eruit gegooid wordt met de bekende meldingen.
Gewoon zoiezo kopen, anders mag je niet zeuren
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ehm, nog niet echt multiplayer uitgeprobeerd. Kan je dat wel met de ingame settings dan? Anders zal het wel random zijn. Wel jammer, je creert toch een eigen versie van Niko.MarkyB schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:52:
[...]
Maar daar kan ik niet mijn character kleding veranderen voor mulitplayer. Of hoort dat random te zijn?
Hoewel ze het eten en trainen uit SA hebben geschrapt in IV, vind ik het wel jammer dat je zelf geen savehouses meer kan kopen/huren. Ook de bepaalde missies voor upgrades (vigilante voor meer hp/ambulance voor infinite run etc) mis ik wel een beetje. Aan de andere kant, dit is wel veel echter. Maar hoe echt wil je een spel maken? De kans dat mislukte tienertjes bij weer een schietpartij op school GTA IV de schuld gaan geven wordt wel groter zo. Maar ik heb toch me copy, die nemen ze me niet meer af
Verwijderd
iemand hier een oplossing voor?
Verder valt het me op dat de fps terug loopt naarmate ik langer speel. Ook de benchmark loopt dan achteruit..
Tot dat microsoft zegt, dat spel is illegaal voor windows live, account afgesloten voor windows live... of dito voor rockstar account...PiP0 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:15:
Maar ik heb toch me copy, die nemen ze me niet meer af
Allemaal leuk en aardig al die logons... maar ik krijg daar toch een enorm big brother gevoel en... en het zal zeker geen positieve invloed hebben op de fps...
Less = more
Hij bedoeld dat hij zijn exemplaar heeft. Op zijn engels heet dat dat je je copy hebtJamal schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:20:
[...]
Tot dat microsoft zegt, dat spel is illegaal voor windows live, account afgesloten voor windows live... of dito voor rockstar account...
Allemaal leuk en aardig al die logons... maar ik krijg daar toch een enorm big brother gevoel en... en het zal zeker geen positieve invloed hebben op de fps...
Ik speel gewoon alles met wasd. Dat ben ik gewend met cod4, dus dat is hier niet anders. Het was wel even wennen omdat ik in SA en VC wel met pijltjes reed en liep, maar dat is een kwestie van wennen.Palomar schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:22:
Spelen jullie eigenlijk met de default keyboard controls, of aangepast? Want als je een beetje racegames gewend bent dan speelt het rijden met je linkerhand en WASD gewoon driewerf k*t. Ik heb het dus gebind aan de pijltjestoetsen, maar dan zit je nog steeds met die extreem langzame camera. Om te corrigeren druk ik nu snel even op C (achteruit kijken), waarna de view weer neutraal is, maar ideaal is anders. Ook zijn er in GTA4 geen knoppen meer om links/rechts te kijken, dus schieten (en uberhaupt een beetje rondkijken) vanuit de auto is voor mij nu onmogelijk (ik muis ook met rechts). Eigenlijk wil ik het weer zo hebben als GTA:SA. Iemand tips?
[ Voor 48% gewijzigd door MarkyB op 10-12-2008 15:27 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Was (al) duidelijk, maar ik bedoel meer, je moet online om met het spel aan de slag te kunnen... dan kunnen ze dus ook centraal het spel uitschakelen... bijv. als het niet meer verkocht zou mogen worden... dan is het leuk dat je dat schijfje thuis hebt, maar dan werkt het dus toch niet meer...MarkyB schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:25:
Hij bedoelt dat hij zijn exemplaar heeft. Op zijn engels heet dat dat je je copy hebt
Beetje dat DRM verhaal van msn... voor je muziek betaalt... en dan het niet meer mogen afspelen omdat msn de stekker er uit trekt... linkie
Less = more
Zouden ze dat probleem kunnen verhelpen met een patch? zou wel ideaal zijn...Arfman schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:27:
Nee, ik probeer aan WASD te wennen, zodat ik met m'n muis de camera bedien (is ook nodig, ding is veel en veel te traag en kijkt nooit waar ik wil kijken) en kan schieten. Niet ideaal, maar in het land der blinden is eenoog koning.
Autorijden werkt prima met WSAD, de besturing was ik op de PS3 al aan gewend; daardoor win ik zo goed als alle online racesPalomar schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:22:
Spelen jullie eigenlijk met de default keyboard controls, of aangepast? Want als je een beetje racegames gewend bent dan speelt het rijden met je linkerhand en WASD gewoon driewerf k*t. Ik heb het dus gebind aan de pijltjestoetsen
Asus Zenbook i7 256gb
als je nou caps lock in drukt gaat de camera met de auto meeMysterX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:33:
[...]
Zouden ze dat probleem kunnen verhelpen met een patch? zou wel ideaal zijn...
Ben benieuwd of dat voor mij nog wat gaat opleveren... zal thuis wel even benchmarks draaien met 8.11 en 8.12... maar vermoedelijk is de processor bij mij de bottleneck... nu maar hopen dat die patch van GTA 4 ook snel komt...edgarf28 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:40:
Catalyst 8.12 is uit!:
http://ati.amd.com/support/driver.html
Less = more
Dus hopen dat R* de patch ook ff vrijgeeft
//edit wilde toch ff teste, tot GTA weer crashte naar Desktop
En dit staat in de foutmelding:
[ Voor 31% gewijzigd door lord_fh op 10-12-2008 17:01 ]
Verwijderd
Ik dacht gelezen te hebben dat dit een bug was en in de komende patch opgelost zou worden. Ik heb hier zelf namelijk ook last van.MarkyB schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:52:
[...]
Maar daar kan ik niet mijn character kleding veranderen voor mulitplayer. Of hoort dat random te zijn?
13 FPS meer (52 vs 39) op medium / high 1650x1280
[ Voor 7% gewijzigd door NazGulPRB op 10-12-2008 17:42 ]
In de releasenote wordt er met geen woord gerept over GTAIV performance improvements?NazGulPRB schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:41:
Cat 8.12 vs 8.11
13 FPS meer (52 vs 39) op medium / high 1650x1280

Ik had 8.12 RC3 al geinstalleerd, maar merkte toen al geen verschil in GTAIV op mijn 4870X2.
FF zien wat de final dan doet.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
[ Voor 6% gewijzigd door NazGulPRB op 10-12-2008 17:51 ]
maar de final driver, heeft dezelfde datum en versie nummer als de beta drivers...NazGulPRB schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:51:
Dit was met de Final. Cat 8.12 WHQL is uit.
ja weet ik... maar als je naar de datum kijkt dat de driver gemaakt is (in control centre) dan is dat dezelfde datum als de beta driver... dus het is gewoon dezelfde driver als de beta!NazGulPRB schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:58:
De WHQL staat 30min op de AMD ATI Driver site. Wat / of er verschil met RC3 is weet ik niet....
Zolang het werkt ...
want bij mij maakt het geen enkele verschil, of ik nou 8.11 gebruik of 8.12...
en dat is bij de meeste mensen zo te lezen.
Edit: CPU in 8.12 steeds >70% in 8.11 maar op 53%
[ Voor 25% gewijzigd door NazGulPRB op 10-12-2008 18:21 ]
Dat heb ik wel gedaan, maar waar kan ik ze terug zien?
Of is dat gewoon voor de fun?
In San Andreas was dat een stuk duidelijker...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik had een date gemist, kreeg ik een SMS van haar dat de date over was.
Kreeg ik daarna een sms van dr:

Aap!
Ik kreeg die net na ik een date met haar had gehad, waar niets fout ging en het eindigde met wat Hete Koffieharmageddon schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:31:
haha Kiki is zo grappig!
Ben nu een beetje bezig met Stevie, leuke autootjes
Welke missie is dat dan? Wat moet je doen coke stelen?tiswat schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:00:
Mweh, ik krijg echt 1 missie niet uit. Is voor Elizabeth.. krijg het gewoon niet voor elkaar. x op keer dood.
Aap!
Miss een idee om ( ik weet niet om welke missie t gaat) eerst een sniper te kopen en eerst op een afstand te een deel van de missie te doen?tiswat schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:00:
Mweh, ik krijg echt 1 missie niet uit. Is voor Elizabeth.. krijg het gewoon niet voor elkaar. x op keer dood.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Het gaat om de Custom MP3-tjes die je als radiostation kunt beluisteren in GTA IV. Wanneer ik snelkoppelingen plaats van mijn MP3 bestanden naar de Rockstar map, spelen ze wel goed af in GTA IV zelf, maar het veranderen naar een andere nummer gaat niet. Met "B" en "N" zou dat moeten lukken, maar dat gaat gewoon niet. Wat ik ook heb geprobeerd. (Veranderen van keys)
Weet iemand wat er aan de hand is?
PS: GTA IV-Radio is het net niet helemaal; ik heb GTA Vice City MP3's op tijdens het rijden.
Gulfstream G650
Heb je hem als radio mode?salimrmaf schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:33:
Alles speelt leuk bij mij, ik kom alleen 1 probleempje tegen; ik denk dat meerdere mensen dit probleem hebben.
Het gaat om de Custom MP3-tjes die je als radiostation kunt beluisteren in GTA IV. Wanneer ik snelkoppelingen plaats van mijn MP3 bestanden naar de Rockstar map, spelen ze wel goed af in GTA IV zelf, maar het veranderen naar een andere nummer gaat niet. Met "B" en "N" zou dat moeten lukken, maar dat gaat gewoon niet. Wat ik ook heb geprobeerd. (Veranderen van keys)
Weet iemand wat er aan de hand is?
PS: GTA IV-Radio is het net niet helemaal; ik heb GTA Vice City MP3's op tijdens het rijden.
Uit de readme (was toevallig ook net opzoek naar hoe dit werkt ^^ ):
Play Modes
Sequential - Plays through audio files as they appear in your folder, can skip songs.
Shuffle - Plays through audio files randomly, can skip songs.
Radio - Plays through audio files randomly with radio adverts and DJ banter in
between tracks, cannot skip songs.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
folders) in the file location below:
My Documents\Rockstar Games\GTA IV\User Music
Readme.txt, onthoudt die naam

Een soort van pool in een taxi maar dan helemaal anders
Maargoed, ik stap in die taxi, BAM! BSOD.... Pas op het screenshot zag ik dat bord, toen kon ik weer lachen
Ik heb één snelkoppeling in de map geplaatst voor custom muziek in GTA 4. Die linkt naar een map vol met subfolders waar alle muziek in staat per artiest/album etc. Werkt hier prima.MsG schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:01:
Ik vind het zo tergend dat rockstar nog steeds geen optie heeft om naar je muziekmappen te linken. Nu kan je doodleuk lekker alles redundant hebben maar ik heb het liefst mn muziek op 1 plek, en die plek is niet in de spelmap van GTA.
Edit: Iets vaker refreshen als ik meerdere tabs open heb staan denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door Propane op 10-12-2008 20:16 ]
Ik dus niet, maar pakte zo'n soort hummer en bukte alles weg. Heb hem inmiddels een half uur geleden ook al gehad. Toch bedanktCrp schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:14:
Als het die missie van het coke stelen is, ik ben gewoon in 1 keer naar de auto gerend en weggereden ik redde het net met 100% health en armor
Daarnaast vind ik de zelfspot een stuk geforceerder in dit deel dan in de vorige twee.
Kan er mee te maken hebben dat ik ook nogal teleurgesteld ben over de performance, maar het ziet er naar uit dat dit toch mijn (game)teleurstelling van het jaar wordt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vond in GTA3 de stad ook wel zijn charmes had, vice city was al helemaal lekker, san andreas mooi groot en lekker cruisen. Maar deze stad is het naar mijn mening net niet. Ik kan er ook nog niet echt lekker weg wijs in worden. er hangt geen verbondenheid; en ja ik speel al sinds de ps3 versie.cheiron schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:12:
Ben nu met een paar missies bezig, maar vind het nog lang niet zo leuk als dat ik Vice City en San Andreas wel vond. Heb een beetje hetzelfde gevoel als bij GTA3: ik hou gewoon niet zo van een saaie stadse omgeving.
Daarnaast vind ik de zelfspot een stuk geforceerder in dit deel dan in de vorige twee.
Kan er mee te maken hebben dat ik ook nogal teleurgesteld ben over de performance, maar het ziet er naar uit dat dit toch mijn (game)teleurstelling van het jaar wordt.
Asus Zenbook i7 256gb
Zou je hem nog een keer voor mij kunnen uppen, of iemand anders?Vos schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:49:
[...]
Ik zit bij 26,17% bij Call and Collect, interesse? Heb ook wel iets oudere bedenk ik mij net, ik neus ff rond.
Hier staan mijne: http://jasperstevens.nl/got/gta-saves.zip
Zeg maar als je ze hebt, dan verwijder ik ze weer
Very phunny.
Geen screen helaas.
Als het echt niet anders kan.....
Ik heb keurig een snelkoppeling naar m'n muziekmap gemaakt en in die map gezet... werkt nietPropane schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:15:
[...]
Ik heb één snelkoppeling in de map geplaatst voor custom muziek in GTA 4. Die linkt naar een map vol met subfolders waar alle muziek in staat per artiest/album etc. Werkt hier prima.
Edit: Iets vaker refreshen als ik meerdere tabs open heb staan denk ik.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Misschien kun je al iemand bellen om opdrachten te doen, via de telefoon? Roman, of wellicht iemand anders... ook kun je in een TW@ kijken of je een e-mailtje gehad hebt met instructieszonoskar schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:45:
Volgens mij mis ik iets, want de laatste paar dagen rij ik alleen wat rond. Geen missie of niks, alleen af en toe een borrel met m'n neef of een date met dat meissie. Ben 'al' op 4.75% van de gamemaar het begint nu een beetje saai te worden.
Zodra je hem tegenkomt, maak een screenie of Fraps erop los. Dat moet ik zienChevyVanDude schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:59:
Als je met een enorme vaart tegen de bestuurdersdeur van een auto (die ik had had iets weg van de Buccaneer) kan de bestuurder een whiplash krijgen, dan blijft hij met zn hoofd op de claxon drukken.
Very phunny.
Geen screen helaas.
Werkt bij alle auto's.Jejking schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:51:
[...]
Zodra je hem tegenkomt, maak een screenie of Fraps erop los. Dat moet ik zien
Gewoon met jouw auto frontaal (van achteren / zijkant heb ik persoonlijk niet getest) keihard tegen iemand anders aanrammen en dan zijn ze af en toe dood. Erg leuk!
Baal wel dat je ngo steeds met je auto van een wolkenkrabber af kan rijden.. dan 500 meter valt.. en dan zonder schrammetje uit de auto kan stappen.
Kun je, als je een GF gedumpt hebt, nog terug (A)?
Vriend van me gisteren even heel leuk toen ik naar de W.C. was Carmen gedumpt en nu is ze dus weg.
Kan ik d'r opnieuw daten?
[ Voor 28% gewijzigd door DutchManticore op 10-12-2008 23:22 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
Godmode (Alleen tegen kogels)
No Reload @ Wapens
En is de kracht van de kogel nu precies 100 keer zo hard, dus auto's blaas je zo weg :-)
Mensen vliegen kilometers ver haha
Als dat nou niet leuk is..
Alleen jammer dat je uiteindelijk nog steeds niet aan de politie ontkomt
Verwijderd
Jazeker wel, paar daagjes wachten en dan zet ze haar profiel weer online, waar je op kunt reagerenDutchManticore schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:11:
Kun je, als je een GF gedumpt hebt, nog terug (A)?
Vriend van me gisteren even heel leuk toen ik naar de W.C. was Carmen gedumpt en nu is ze dus weg.
Kan ik d'r opnieuw daten?
GelukkigVerwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:26:
[...]
Jazeker wel, paar daagjes wachten en dan zet ze haar profiel weer online, waar je op kunt reageren.
En voor de mensen die het nog niet weten.. kom er net 10 min geleden achter:
Als je burnout maakt met je auto (W+S tegelijk inhouden dus) dan na een seconde of 10 gaan je banden roken.. en als je dan nog ff doorgaat ontploffen ze gewoon echt
Erg cool!
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
De lol zie ik er namelijk niet van in...
Het nut: Special Abilities unlocken van je dates:superbassie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:49:
Wat is het nut van daten in de game?
Verwijderd
Nou, je kunt...superbassie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:49:
Wat is het nut van daten in de game?
Dat geldt voor je vriendinnen trouwens. Je kunt ook met je vrienden (zoals Roman en Little Jacob) uit gaan, al je vrienden hebben ook een speciale ability wanneer je vriendschap met hen goed genoeg is (variërend van 60 tot 80 vereist). Dit geldt voor bijna alle mensen die je als 'vriend' kunt bellen en die jou ook soms bellen om iets te gaan doen, en er zitten best leuke en handige abilities tussen!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 00:02 ]
Die wanted-sterren weg krijgen is wel interessant
[ Voor 4% gewijzigd door superbassie op 11-12-2008 00:33 ]
Grappig, ik kreeg die zelfde foto van Roman die in een gentleman club washarmageddon schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:31:
haha Kiki is zo grappig!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit met een blista aka CRX.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb 3 snelkoppelingen erin staan (2 recente top40 mapjes en mn rammstein folder), daarna in het options menu hem op shuffle gezet, en een full load ofzo gedaan (hij gaat dan nummers laden en analyseren), en het werkt prima!MsG schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:01:
[...]
Ik heb keurig een snelkoppeling naar m'n muziekmap gemaakt en in die map gezet... werkt niet.
"Mekker, blaat"
hoe kan je sowieso zien hoeveel % je al gedaan hebt?Triloxigen schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:00:
Ik heb nu een uurtje gespeeld maar ben al op 9% van de game? Betekend dat ik over een uur of 10 het spel al uitgespeeld zou hebben?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Dit topic is gesloten.
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!