DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Niet echt nee. Ik heb dat geprobeerd, en na een bocht ofwat zat ik tegen de voorkant van m'n auto aan te staren. Niet echt praktisch bij het rijden natuurlijk.Jejking schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:49:
[...]
Bij GTA:SA was het zo dat als je de camera met rust laat hij zich vanzelf boven het voertuig centreert en rechtdoor kijkt. Is dat niet meer zo met GTA4?
Spoiler tags gebruiken aub!! No offence.. maar nu heb ik alweer een paar namen gezien die ik liever niet had willen zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Hachy op 08-12-2008 16:02 ]
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
lord_fh schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:33:
ben beniieuwd wanneer de nieuwe ATi drivers en de Patch voor GTA komen, want ik kan nu dus niet spelen omdat het spel STEEDS crasht naar Desktop
Bron Rockstar Toronto @ http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380088Driver News
We’re pleased to announce that in co-operation with Nvidia a new driver has been released that improves performance and fixes a major issue with 7900 series cards. If you haven’t gotten the driver yet download it here: http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html
ATI has also agreed to officially release Catalyst 8.12 which will release on Dec 10th from http://game.amd.com. Expect significant performance improvements when using this new driver.
Patch Is On The Way
We are working on making a patch available in the next few days. Since Grand Theft Auto IV is a Games For Windows – Live game the patch must be certified by Microsoft before release. The patch is already at Microsoft and we expect a speedy approval.
The patch contains a variety of fixes including:
-A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.
-Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays
-Fix to bowling while using certain sensitive mice
-Fix for ATI 1900 shadows
-Overall savings to memory
-Graphic improvements to particle systems and mirrors
-Multiplayer character settings are preserved
-Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.
Issues with power management software have also been fixed (slow speed, double speed issues). Even after the patch comes out setting power management software to maximum performance is recommended. We’ve seen cases where power management software does not detect the game is running and puts the CPU in green mode.
Besides the patch we’ve also improved the way the Social Club handles data this should have greatly reduced or eliminated the Mma10 error. If you are still receiving this error after logging in and out of Social Club we would like to know as much info as you can about it.
[ Voor 8% gewijzigd door Mindsurfer op 08-12-2008 16:18 . Reden: Bronvermelding ]
Verhaallijn-keuzes maken voor het verloop van het spel niets uit, ook niet voor de te behalen achievementsWidow schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:29:
Lol, vanmiddag die missie gehad waarop je idd die playbox X of dwayne moet neerleggen. Maar als je dus dwayne omlegt, gaat die playboy x lopen zeuren en heb je bij hem geen missies meer bij hem, lekker nutteloos dus.
Ja lastige missie is dat ja. Ontsnappen was ook wel komisch, maar wel makkelijk als je weet hoe het moetHoop btw dat er iets van n patch komt ofzo om is wat betere settings te kunnen gebruiken, want ik had net die missie waarbij je een tas coke ofzo moet halen uit een of ander oud gebouw. Eerst 10 van die gasten neerleggen, tas pakken, krijg je een heli met n SWAT team ofzo, en vervolgens is het spel dus niet meer te spelen door n te lage fps met al die politiemeuk in beeld
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niks over de matige perfomance qua CPU behalve met overall savings to memory. Laten we hopen dat dit ook voor de CPU telt.Mindsurfer schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:16:
[...]
[...]
Bron Rockstar Toronto @ http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380088
Speedy approval is het niet, want het is inmiddels al 2 dagen later
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Ik had ook gelezen dat modden toch wel iets lastiger werd omdat sommige files op hash gecontroleerd worden door het GFWL. Maar volgens mij zijn ze daar al omheen of bijna omheen ... respect
@hierboven. Werkt perfect. (staat ook op de doos
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 16:31 ]
Verwijderd
Dat staat in de readme op de DVD.terracide schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:29:
Ik heb de PC versie gekocht, maar zou ik een x360 controller kunnen kopen en die gebruiken voor de pc? Dat lijkt me fijner... aangezien het toch een port is zou het eigenlijk dan toch goed moeten spelen? Kan iemand zijn controller met de pc proberen? Thanx
Ik heb eerst het spel gekocht.... toen mijzelf 10 min lopen ergeren aan het feit dat ik met mijn Keyboard niet half gas kan geven...
Toen ben ik de controller gaan halen...
Oh wat een opluchting... Lekker cruisen op 30 Km
FreeReef.nl
Jaaahh... gewoon een beetje suf rondrijden, altijd leukDecon Frost schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:36:
[...]
Ik heb eerst het spel gekocht.... toen mijzelf 10 min lopen ergeren aan het feit dat ik met mijn Keyboard niet half gas kan geven...
Toen ben ik de controller gaan halen...
Oh wat een opluchting... Lekker cruisen op 30 Km
Hebben ze bij Grotti Cardealers in Algonquin trouwens nog nooit van stopverf gehoord?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Overigens is die site érg traag. Maar bovenstaand filmpje is absoluut het wachten waard.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Heeft iets weg van een pagani zonda oid, door die uitlaat
http://www.thijskramer.nl...net/pagani-zonda-gta4.jpg
Ik heb GTA4 gekocht via steam en ik wil mijn computer opnieuw installeren.., ik wil echter niet helemaal opnieuw beginnen met GTA4 na het reinstalleren..
Iemand enig idee hoe ik dit het best kan aanpakken!?
Site draait prima hier... ik moest hardop lachen. Hilarisch!Wasp schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:37:
Haha, hebben jullie al een paar toppers gezien op Social Club TV? Er staan een paar hilarische op, zoals Burgatory.
Overigens is die site érg traag. Maar bovenstaand filmpje is absoluut het wachten waard.
Zelf heb ik het geduld niet om dat soort dingen te maken
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Gekruisd met een Lambothijszor schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:08:
Jottem, mijn nieuwste aanwinst van me oude vriend in het roze!
Heeft iets weg van een pagani zonda oid, door die uitlaat
http://www.thijskramer.nl...net/pagani-zonda-gta4.jpg
http://i470.photobucket.c...c5b9bbdfc57de63c94c-1.png
http://i470.photobucket.c...ickyy_bucket/GTAIV1-1.png
http://i470.photobucket.c.../rickyy_bucket/GTAIV2.png
Mooi uitzicht, ook dat je al die autootjes ziet rijden enz

http://i470.photobucket.c...ickyy_bucket/GTAIV3-1.png
[mbr]Vier afbeeldingen met een totale grootte van meer dan 13 MB is wat teveel van het goede. Linkjes gemaakt.[/]
Hebben we daar last van dan?...
[ Voor 19% gewijzigd door rickyy op 08-12-2008 21:48 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
He die bmw look a like zit niet in de ps3 versie! Volgens mij heeft de pc versie ook meer keuze uit kleding enz..rickyy schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:12:
1 burger please, thx!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
C:\documents and settings\your name\local settings\application data\rockstar games\gta IV\savegamesbartosiej schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:22:
Hoe wordt je save game opgeslagen? Is dit gekoppeld aan je socialclub/live ID, of staat de savegame opgeslagen op de harde schijf?
Ik heb GTA4 gekocht via steam en ik wil mijn computer opnieuw installeren.., ik wil echter niet helemaal opnieuw beginnen met GTA4 na het reinstalleren..
Iemand enig idee hoe ik dit het best kan aanpakken!?
Die getunede? Zit er wel in, is op eén geheime plek te vinden (6) ._VooDooMen_ schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:20:
[...]
He die bmw look a like zit niet in de ps3 versie! Volgens mij heeft de pc versie ook meer keuze uit kleding enz..
Verwijderd
Hoe heb je die auto zo kapot gekregen? Ik probeer dat ook maar lukt me nooitrickyy schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:12:
1 burger please, thx!
http://i470.photobucket.c...c5b9bbdfc57de63c94c-1.png
http://i470.photobucket.c...ickyy_bucket/GTAIV1-1.png
http://i470.photobucket.c.../rickyy_bucket/GTAIV2.png
http://i470.photobucket.c...ickyy_bucket/GTAIV3-1.png
[mbr]Vier afbeeldingen met een totale grootte van meer dan 13 MB is wat teveel van het goede. Linkjes gemaakt.[/]
Met m'n kleine teen!Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:33:
[...]
Hoe heb je die auto zo kapot gekregen? Ik probeer dat ook maar lukt me nooit
Nee
Met een zware SUV.
Stap:
1) Rijd met het slachtoffer (je auto) naar een afgelegen plekje waar toevallig een zware SUV geparkeerd staat
2) Zet de ongelukkige tegen een muurtje
3) Leen zonder te vragen de SUV
4) Rij met een snelheid tegen de midde zijkant van je andere rijmobiel
Wat ik heb gedaan is eerst een paar kleine stootjes geven zodat hij met zn dak naar het muurtje gericht staat (verticaal) en dan rammen tegen de onderkant, uiteindelijk ziet 'ie er zo uit
Hoe gaat dit verder ja... Ik heb al vaak met haar gedate maar er gebeurd niets verder. Ja ze vind mij geweldig en ik (Niko) vind haar wat vreemd..Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 06:06:
Ik ben nu een tijdje aan het daten met die Michelle maar hoe vaak moet ik eigenlijk daten met dat mens?
Volgens mij kom ik gewoon niets verder.
[IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr63/rickyy_bucket/f6405183b835dc5b9bbdfc57de63c94c-2.png[/IMG]
[IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr63/rickyy_bucket/GTAIV1-2.png[/IMG]
[IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr63/rickyy_bucket/GTAIV2-1.png[/IMG]
[IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr63/rickyy_bucket/GTAIV3-2.png[/IMG]
[IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr63/rickyy_bucket/GTAIV4.png[/IMG]
Weleens van JPEG gehoord?
Zo beter?
[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 08-12-2008 22:16 ]

Hahahahaha, daarna bleef ie met zijn arm tussen de deur zitten en die ging dus niet dicht, maar steeds open en dan dicht open dicht

Blijven daten en andere missies doen.... alles valt wel op zijn plaatsVos schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:51:
[...]
Hoe gaat dit verder ja... Ik heb al vaak met haar gedate maar er gebeurd niets verder. Ja ze vind mij geweldig en ik (Niko) vind haar wat vreemd..
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Eigenlijk niet, Ik vind het echt meer op een Soepje lijken, voor de niet kenners; Subaru. (Impreza)Vin87 schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:22:
Dat is de Sultan RS, heeft de voorkant van een Lexus IS200 en de achterkant van een Mitsubishi Lancer Evolution. Heerlijke bak!
Ok, ik heb wel iets gelezen hier...wat niet in een spoiler stond. Dan besteed ik iets minder tijd aan daten en wat meer aan de missiesSideSwipe schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:27:
[...]
Blijven daten en andere missies doen.... alles valt wel op zijn plaats
Die Assasin Missions zijn echt geweldig, ik trek altijd zo een Hitman pak aan, neem een sniper mee, en killen maar. ^^
Life is complicated
Wanneer komt de downloadable content voor de 360 eigenlijk uit? Ik dacht dat dit voor rond de feestdagen was?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Opzich wel een leuke missie en tevens niet eens zo moeilijk alleen crashde het spel net nadat ik weg gevlugt was van de SWATWidow schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:29:
Hoop btw dat er iets van n patch komt ofzo om is wat betere settings te kunnen gebruiken, want ik had net die missie waarbij je een tas coke ofzo moet halen uit een of ander oud gebouw. Eerst 10 van die gasten neerleggen, tas pakken, krijg je een heli met n SWAT team ofzo, en vervolgens is het spel dus niet meer te spelen door n te lage fps met al die politiemeuk in beeld
Lol, bij de tweede poging kreeg ik zelfs een BSOD
//edit
ondertussen weer verder aan het spelen maar eh nu moet ik eens een goede straf verzinnen voor dat vrouwtje if you know who i'm talking about. Rape + headshot dan maar?
[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-12-2008 03:18 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
17 februari 2009Boeboe schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 01:13:
Wanneer komt de downloadable content voor de 360 eigenlijk uit? Ik dacht dat dit voor rond de feestdagen was?

Ik heb overigens de Steam-versie.
Ja had ik, je moet wat verwijderen. Weet alleen niet want maar check de steam forum'sPalomar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:15:
Hebben meer mensen dat de grafische instellingen niet opgeslagen worden? Ik stel wat dingetjes bij (lagere view distance, lagere traffic etc.), maar bij de volgende start staat dit weer gewoon op default.
Verwijderd
Als je even had gezocht had je dit gevonden; Verwijderd in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..."Palomar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:15:
Hebben meer mensen dat de grafische instellingen niet opgeslagen worden? Ik stel wat dingetjes bij (lagere view distance, lagere traffic etc.), maar bij de volgende start staat dit weer gewoon op default.
Mogelijk dat steam een eigen locatie heeft, dat weet ik niet zeker.
En waar heb je die precies gevonden? Ik alleen op fileplanet... maar dan moet je account hebben en zo... is dat ook degene die jij gebruikt?Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:30:
Ah, een mod voor real-car names. Daar zat ik al op te wachten.
Less = more
Zelfde directoryVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:29:
[...]
Als je even had gezocht had je dit gevonden; Verwijderd in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..."
Mogelijk dat steam een eigen locatie heeft, dat weet ik niet zeker.

Ook even online geprobeerd, crooks&cops, ofzo is hilarisch, zelfs als je maar met 4 man bent... Leuke achtervolgingen, mooie crashes... Dan denk je dat je een makkelijke runover kan maken, heeft ie een rocketlauncher in de klauwen

[ Voor 1% gewijzigd door djidee op 09-12-2008 12:50 . Reden: toch maar tussen spoiler tags ]
"Mekker, blaat"
De link staat er iets boven? http://mattyblog.cookynet.com/gta4/pcmods/Jamal schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:40:
[...]
En waar heb je die precies gevonden? Ik alleen op fileplanet... maar dan moet je account hebben en zo... is dat ook degene die jij gebruikt?
Ik dacht dat ik toen was "gebugged" maar het is dus gewoon een featuredjidee schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:48:
Oh, en niet uit het raampje leunen te schieten terwijl je driver een muurtje schampt, it will get you killed
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
GTA4 lijkt zelf ook geregeld op een pre-beta versie als ik de problemen zo lees, dus dat matched wel ...Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:12:
Weet iemand of GTA4 goed draait onder de pre-beta versie van Windows 7?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Vriend van me draait die win7 beta ook, en helaas, maar GTA werkt er niet onder.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:12:
Weet iemand of GTA4 goed draait onder de pre-beta versie van Windows 7?
Bijna uitgespeeld volgens mij ;p
Moet nu nog naar de bruiloft, maar heb het idee dat dat wel het einde van de game is of niet? Straks maar is afmaken dan ^^
Je hebt 'm al gedaan maar deze spoiler is voor de mensen die 'm nog moeten doen, of steeds doodgaan.djidee had het op dinsdag 09 december 2008 @ 12:48 over:
The Snow Storm missie
Verder is het wel handig als er spoilertags worden gebruikt om even apart te vermelden over welke missie de spoiler gaat
Ik heb het gewoon vol op het rennen gezet toen ik al die badguys dood had. had de vluchtauto vlakbij de ingang gezet en gaat rennen. De cops in in mijn pad stonden even geraakt zodat ze even niet zouden schieten.
Iets anders. hebben meerdere mensen er last van dan wanneer je wat langer speelt er dingen verdwijnen in de map? soms de weg lichtbruin word en schaduwen steeds vager worden.
Als ik ongeveer een uur speel word het echt irritant
Ook iedere keer als ik het spel opstart zijn al mijn grafiscs settings verdwenen...
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Iemand die misschien een savegame heeft van op ongeveer 22%, de laatste missie die ik heb gedaan is 'Construction for beginners'..
Maar ik krijg steeds melding "You've been removed from the game"
En dat bij elke server die ik aanklik..
ikbengoofy schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:17:
@ hierboven
Ik heb het gewoon vol op het rennen gezet toen ik al die badguys dood had. had de vluchtauto vlakbij de ingang gezet en gaat rennen. De cops in in mijn pad stonden even geraakt zodat ze even niet zouden schieten.
Iets anders. hebben meerdere mensen er last van dan wanneer je wat langer speelt er dingen verdwijnen in de map? soms de weg lichtbruin word en schaduwen steeds vager worden.
Als ik ongeveer een uur speel word het echt irritant. ook mensen verdwijnen wel is. gehele auto,s..
Ook iedere keer als ik het spel opstart zijn al mijn grafiscs settings verdwenen...
Het is echt heel handig om een helicopter mee naar een missie te nemen. Helaas kan je ze niet tijdens een missie ophalen want dan is die pier leeg. Dat betekend dus dat je vooraf steeds zo een ding moet halen. Het is iig erg handig!
Nee, dat is niet de laatsteNieroth schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:57:
[...]
Vriend van me draait die win7 beta ook, en helaas, maar GTA werkt er niet onder.
Bijna uitgespeeld volgens mij ;p
spoiler:Pff wat een keuzes weer opt einde, gelukkig quick save uit en weet nu wat er gebeurd als je Darko killed en hem laat leven, net zoals bij Dimitri, geen zin om de hele game opnieuw te spelen voor die keuzes ;p
Moet nu nog naar de bruiloft, maar heb het idee dat dat wel het einde van de game is of niet? Straks maar is afmaken dan ^^
Na een lange installatie (Lees: 1 1/2 uur) kon ik eindelijk spelen.
Het was voor mij redelijk vertrouwd allemaal.. Alleen ze hebben volgens mij niet alle features van GTA SA overgenomen zoals, het moeten eten / sporten en het pimpen van je auto.. Is hier een reden voor?
Moest erg wennen aan rijden met de auto's vooral die kar van Roman wat een gare bak is dat!
Zijn er nog goede tips voor het rijden met auto's naast het gebruik van de handrem & muis ??
Ik heb zelfs volgens mij nog ergens een oude controller liggen is het echt een voordeel om die te gebruiken?
Vind trouwens die verhalen erg leuk om te lezen wat iedereen meemaakt
When does the hurding stop?
Ik zit bij 26,17% bij Call and Collect, interesse? Heb ook wel iets oudere bedenk ik mij net, ik neus ff rond.bartosiej schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:33:
Neeeee, ik heb me save game niet goed gekopieerd bij het reinstallen van mijn computer..
Iemand die misschien een savegame heeft van op ongeveer 22%, de laatste missie die ik heb gedaan is 'Construction for beginners'..
Hier staan mijne: http://jasperstevens.nl/got/gta-saves.zip
Zeg maar als je ze hebt, dan verwijder ik ze weer
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 09-12-2008 15:57 ]
PWM schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:43:
[...]
Nee, dat is niet de laatste
spoiler:De bruid gaat dood
pimpen van je auto is sowieso erg 2004MysterX schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:46:
Alleen ze hebben volgens mij niet alle features van GTA SA overgenomen zoals, het moeten eten / sporten en het pimpen van je auto.. Is hier een reden voor?
Gunner schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:51:
[...]
spoiler:Of Roman afhankelijk welke keuze je maakt natuurlijk
(En een dronken Niko in zijn maatpak het drukke verkeer insturen is ernstig hilarisch
sudo apt-get rekt
Oh loop ik alweer zo achterPalomar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:55:
[...]
pimpen van je auto is sowieso erg 2004En het past ook meer bij het westcoast-sfeertje van SA. Moeten eten/sporten vond ik zelf alleen maar irritant, du sgeen gemis.
Maar zal die video editor eens goed onder loop nemen, dat is dus wel van deze tijd..
When does the hurding stop?
Klopt maar toen ik kleding kocht voor Niko viel me op dat hij wel een heel klein buikje heeft die ik er wel graag af zou willen trainen maar dat kan helaas niet. Wat ook jammer is dat je niet kan kiezen welke kleur je jouw auto wilt laten spuiten in de garage. Nu rij ik er steeds 20x erin en eruit tot ik iets heb wat mij bevalt (niet dat ik zo vaak naar de garage ga...)Palomar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:55:
[...]
pimpen van je auto is sowieso erg 2004En het past ook meer bij het westcoast-sfeertje van SA. Moeten eten/sporten vond ik zelf alleen maar irritant, du sgeen gemis.
OH ja dat was ook zo. Zo lang geleden dat ik het uitgespeeld hebExorcist schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:59:
[...]
spoiler:De bruid gaat hoe dan ook niet dood, het is Kate óf Roman
Controle van Microsoft?lord_fh schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:13:
komaaaaan met die patchmoge iig de nieuwe driver van ATI iemand al EEN idee wanneer die patch door de controle van Microsoft is ?
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 09-12-2008 16:14 ]
Gebeurt wel, omdat de titel uitgbracht is onder het Games for Windows-label....Gunner schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:13:
[...]
Controle van Microsoft?Op de console is er zo'n controle, maar voor de pc gebeurt dat v.z.i.w niet.
Vraag ging over de patch van ATI... voor antwoord zie hieronder...
[ Voor 11% gewijzigd door Cadezo op 09-12-2008 18:43 ]
Verwijderd
gisteren was er geloof ik iemand die vertelde dat omdat GTA4 nu bij dat "games for windows life" zit die drivers moeten worden goedgekeurd?!Gunner schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:13:
[...]
Controle van Microsoft?Op de console is er zo'n controle, maar voor de pc gebeurt dat v.z.i.w niet.
De patch voor GTA4 staat hier verder volgens mij los van. Heb ook niet veel hoop dat zo'n patch erg veel performanceverbetering oplevert. Het zal wel wat gerommel in de marge zijn en niet ineens zorgen voor 20fps extra.
en het gaat mij nuiet om performance winst maar het gaat mij er om dat ik het spel dan EINDELIJK kan spelen.... nu crasht het alleen maar naar de desktop
Ik los dat meestal op door gebruik te maken van de car-copy-shop-bug (of Easter Egg) in Bohan. Ook wel makkelijk als je een andere versie van een wagen wilt. Werkt ook in mpSir_Hendro schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:03:
[...]
Wat ook jammer is dat je niet kan kiezen welke kleur je jouw auto wilt laten spuiten in de garage. Nu rij ik er steeds 20x erin en eruit tot ik iets heb wat mij bevalt (niet dat ik zo vaak naar de garage ga...)
[ Voor 199% gewijzigd door Bobnofski op 09-12-2008 19:06 ]
Ik heb m gedownload en hier neergezet: (je kunt m dus verwijderen)Vos schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:49:
[...]
Ik zit bij 26,17% bij Call and Collect, interesse? Heb ook wel iets oudere bedenk ik mij net, ik neus ff rond.
Hier staan mijne: http://jasperstevens.nl/got/gta-saves.zip
Zeg maar als je ze hebt, dan verwijder ik ze weer
1
| C:\Users\**USER**\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames |
Ik krijg echter dat de save game corrupt is.., ik heb ook de foldernaam aangepast naar de foldername die er bij mij standaard instond,, dit werkte helaas ook niet..
iemand enig idee hoe ik save games kan kopieren? (ik gebruik de steam versie)
Heeft iemand anders nog een save game van rond de 15%-22%?
Heb het net ook geprobeerd, kreeg ook die error.
Helaas maar waar, zo zijn die: "Save Game Aanvraag" dingen ook niet meer te gebruiken.
Life is complicated
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:05:
Die copy-shop-easteregg, waar kan ik die vinden? Het stukje kaart op de screenshot krijg ik nergens gematched!

Ik heb gemerkt dat het beter werkt als je eerst naar de Pay'n'Spray bovenin Algonquin gaat, dan meteen de brug over richting Bohan, 1e straat rechts. (maar kan ook toeval zijn want het lukt niet bij elke wagen)
[ Voor 11% gewijzigd door Bobnofski op 09-12-2008 20:15 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Palomar op 09-12-2008 20:36 ]
Ik heb ze zelf niet getest, ik speel hem eerst gewoon uit
948-555-0100 - Song Information
938-555-0100 - Spawn a Jetmax
625-555-0150 - Spawn a Sanchez
625-555-0100 - Spawn an NRG-900
486-555-0150 - Get a selection of Weapons 1
486-555-0100 - Get a selection of Weapons 2
482-555-0100 - Restore Health, Armor, and Ammo
468-555-0100 - Change Weather
362-555-0100 - Restore Armor
359-555-0100 - Spawn an Annihiliator
267-555-0150 - Raise Wanted Level
267-555-0100 - Remove Wanted Level
227-555-0175 - Spawn a Comet
227-555-0168 - Spawn a SuperGT
227-555-0147 - Spawn a Turismo
227-555-0142 - Spawn a Cognoscenti
227-555-0100 - Spawn an FIB Buffalo
Meen je nietW1ckeD schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:52:
Volgens mij gaat dat niet, aangezien de save-games gekoppeld zijn aan je GFWL account.
Heb het net ook geprobeerd, kreeg ook die error.
Helaas maar waar, zo zijn die: "Save Game Aanvraag" dingen ook niet meer te gebruiken.
Erg vervelend aangezien ik helemaal opnieuw moet beginnen blehhh
Is er niet een manier om er doorheen te rushen tot 22%? (cheats of iets dergelijks) Of is je gamerprofile dan meteen 'vervuild'?
Ik belandde op één of andere manier met m'n auto op de spoorweg die onder het normale wegdek van zo'n brug loopt. Kon gewoon vrolijk naar de andere kant rijden, auto achterlaten bij zo'n subway halte en de stad in. Je moet dan alleen een cheat gebruiken als je zonder politie in je nek wilt rondrijdenPalomar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:34:
Weet iemand of er ook al cheatcodes zijn, om bijv. die bruggen te unlocken of politie uit te zetten? Ik wil nl. gewoon even rondrijden door Manhattan zonder eerst al die missies te moeten doen (die ik overigens nog wel een keer op mn gemak ga doen, en niet zo snel mogelijk omdat ik alle stadsdelen wil unlocken).
idd, want het is mij ook wel een paar keer gelukt om in manhattan te komen. Een keer met de auto gewoon langs die barricades geramd, een keer zwemmend en idd een keer via de spoorweg. Maar aan zo'n enorm leger ontkom je niet. De laatste keer nog wel de hele tijd door de metrotunnels gelopen helemaal van downtown tot uptown en ik kreeg daar zelfs een 'one man army bonus' voor van dat windows live dingPropane schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:55:
[...]
Ik belandde op één of andere manier met m'n auto op de spoorweg die onder het normale wegdek van zo'n brug loopt. Kon gewoon vrolijk naar de andere kant rijden, auto achterlaten bij zo'n subway halte en de stad in. Je moet dan alleen een cheat gebruiken als je zonder politie in je nek wilt rondrijden.
De cheats hierboven wel geprobeerd (in je phone intoetsen neem ik aan?), maar gebeurt niks.
lolPalomar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:45:
[...]
idd, want het is mij ook wel een paar keer gelukt om in manhattan te komen. Een keer met de auto gewoon langs die barricades geramd, een keer zwemmend en idd een keer via de spoorweg. Maar aan zo'n enorm leger ontkom je niet. De laatste keer nog wel de hele tijd door de metrotunnels gelopen helemaal van downtown tot uptown en ik kreeg daar zelfs een 'one man army bonus' voor van dat windows live dingMaarja, een keer station in en meteen gekilled
![]()
De cheats hierboven wel geprobeerd (in je phone intoetsen neem ik aan?), maar gebeurt niks.
Ik ben de eerste keer dwars door de politie-barricade heengerend, maar dat was geen succes
Tweede keer zwemmen geprobeerd, was ook geen succes...
Derde keer ben ik, vlakbij het originele startpunt in de game, via de trappen naar het loopgedeelte van de brug gegaan. Eenmaal driekwart de brug over sprongen de sterren in beeld, ik kon nog wel verder lopen en uiteindelijk van de brug af het andere eiland op. De One man army bonus kreeg ik ook nog eens
(om nog geen minuut daarna aan gort te worden geschoten, maar ja...
[ Voor 9% gewijzigd door 3lmo op 09-12-2008 23:25 ]
Verwijderd
Als je ze eenmaal gebeld hebt komen ze in je telefoon te staan (helemaal naar beneden scrollen) en kan je ze een stuk sneller kiezen.
En cheaten is leuk!
Niet om de missies mee te halen maar gewoon om even wat chaos in de stad te scheppen.
Lekker met een raketwerper spelen.
Ik ga even wat meer met Packie om, ga ik even met de traffic schuif op 100 even een opstoppinkje veroorzaken en even leuk knalleren.
Daarstraks trouwens met me rocketlauncher het niet kunnen laten en toch een paar autos kapot laten knallen
Ik ga dan daten met zo,n chick van dat online daten. sodohoe ofzo (aanrader, bitch maar gaat als een banaan)
dan gaan we wat drinken om vervolgens de taxi te pakken omdat je veelste lam bent om te rijden en ik geen gezeik wil met politie.
dan druk je op X om wat sneller tegaan. dan rijd die echt overal tegenaan. niet normaal.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik heb er trouwens niet eens aan gedacht een taxi te bellen toen ik dronken was in het spel. Kreeg wel vrij snel de politie achter me aan maar als je een beetje de snelheid er in houdt ben je zo ook zo weer kwijt.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Werken ze bij jou met de pc-versie? Hoe voer je die nummers dan in? Want als ik het telefoontje tevoorschijn haal reageert ie niet op nummers die ik intik.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:36:
Ik heb net even wat cheats geprobeerd en ze werken!
Je moet met de pijltjestoetsen het cijfer highlighten en vervolgens [enter] drukken, dan zou het moeten werken.Palomar schreef op woensdag 10 december 2008 @ 01:50:
[...]
Werken ze bij jou met de pc-versie? Hoe voer je die nummers dan in? Want als ik het telefoontje tevoorschijn haal reageert ie niet op nummers die ik intik.
Je hebt 1 keer uitschuiven voor de menubediening, als je hem nog verder uitschuif (pijltje naar boven) krijg je het numerieke gedeelte.Palomar schreef op woensdag 10 december 2008 @ 01:50:
[...]
Werken ze bij jou met de pc-versie? Hoe voer je die nummers dan in? Want als ik het telefoontje tevoorschijn haal reageert ie niet op nummers die ik intik.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
theroman schreef op woensdag 10 december 2008 @ 02:03:
[...]
Je moet met de pijltjestoetsen het cijfer highlighten en vervolgens [enter] drukken, dan zou het moeten werken.
En dan werkt numpad ook gewoon, wel zo handig.MsG schreef op woensdag 10 december 2008 @ 02:04:
[...]
Je hebt 1 keer uitschuiven voor de menubediening, als je hem nog verder uitschuif (pijltje naar boven) krijg je het numerieke gedeelte.
Die jij noemt heb ik nog niet geprobeerd volgens mij maar van alle andere kreeg ik 'n negative replyikbengoofy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 00:54:
die taxi,s ook.
Ik ga dan daten met zo,n chick van dat online daten. sodohoe ofzo (aanrader, bitch maar gaat als een banaan)
[...]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
bron.
Ben benieuwd.
Tip: Multiplayer -> Party mode. In je eentje door heel Liberty City cruizen.Palomar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:34:
Weet iemand of er ook al cheatcodes zijn, om bijv. die bruggen te unlocken of politie uit te zetten? Ik wil nl. gewoon even rondrijden door Manhattan zonder eerst al die missies te moeten doen (die ik overigens nog wel een keer op mn gemak ga doen, en niet zo snel mogelijk omdat ik alle stadsdelen wil unlocken).
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Andere server joinen, er zijn altijd wel die wel werken. Probably NAT probleem ofzo bij de hoster.Achmedd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:35:
Heb vandaag voor het eerst ff geprobeerd online te spelen.
Maar ik krijg steeds melding "You've been removed from the game"![]()
![]()
En dat bij elke server die ik aanklik..
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Waarom moeite doen als je ook je voorganger door de slagboom kunt duwen en dan vervolgens geen cent te hoeven betalen3lmo schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:05:
Saillant detail, als je met een ambulance/politieauto/brandweerwagen (met sirene aan) door een tol-post heen scheurt dan krijg je geen sterren, en hoef je ook geen $5,- te betalen.
Barca schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:17:
Ik heb trouwens al vanaf het begin een hekel aan die Vladimir (?)... die gozer die me steeds uitscheld. Hopelijk snel een missie dat ik hem een kogel door zijn kop kan jagen. Ik schop hem nog een keer of 90 na ook de eikel.
Die ene ster die je krijgt is ook zo wegSypher schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:24:
[...]
Waarom moeite doen als je ook je voorganger door de slagboom kunt duwen en dan vervolgens geen cent te hoeven betalen
[ Voor 27% gewijzigd door Meneer iCy op 10-12-2008 09:26 ]
Mega verhaallijn spoiler, als je niet erg ver bent, lees het niet.
Ook voor iedereen die met M+T speelt, als je je settings in het spel aanpast, (pauze, cahnge settings) dan veranderen die weer naar standaard zodra je spel opnieuw opstart. Als je deze in het R* social club scherm aanpast, dan worden ze wel opgeslagen. Duurde even voor ik die doorhad....ikbengoofy schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:17:
Voor de rest blijf ik genieten van dit spel, leuke commentareen, goede radio,alles wat gebeurt op straat. Heb nu me 2e savehouse in Bohan, ideaal om daar al snel aan een M-40 te komen. ga bovenaan de trap op je knien zitten, en schiet een paar keer met je pistool. Je krijgt een wanted level en er beginnen politieagenten binnen te druppelen. schakel ze uit met een headshot, je krijgt 3 sterren en er komen N.O.O.S.E. gasten binnen, schakel die ook snel uit met pistool of SMG, en ga door tot je bijna dood bent. Ren dan snel je kamer in en save je game. Als je daarna naar beneden loopt zie je geena gent meer maar ligt de grond wel vol met wapens, ammo voor je pistool, micro-SMG's en M-40.
geen idee of dit ook al in je eerste huis kan, geen zin om nieuw spel te starten
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

XunFar schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:52:
wie heeft michelle al in bed gekregen? mij lukt het niet. zegt ze: am i a cheap fuck for you?
Less = more
Dit topic is gesloten.
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!