R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ja, en dan weer gaan zeuren dat je zoveel geheugen nodig hebt voor het spelSplinter Cell schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:30:
[...]
Ja, behoorlijk storend en al helemaal niet realistisch.
Al is het op die screenshot wel héél erg

Ik heb net m'n 1e gemaakt, erg toffe toevoeging die editor
https://tv.rockstargames.com/videos/view/id/41FAD3381CF32B79
Dat is een soort bug met al die voertuigen... Die straat heeft altijd alleen maar voertuigen geparkeerd van het voertuig waarin je rijd.... Dat is op de consoles ook zoTheZeroorez schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:04:
[...]
Ja, en dan weer gaan zeuren dat je zoveel geheugen nodig hebt voor het spel
Al is het op die screenshot wel héél erg
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ja, het lukt!Imperium schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:44:
[...]
Jawel. Het is allemaal achterwiel aangedreven he, dus gewoon je rem inhouden en volgas
Niet alle auto's ingame zijn achterwiel aangedreven
Rockstar kennende zal het dan wel een easter egg zijnSideSwipe schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:08:
[...]
Dat is een soort bug met al die voertuigen... Die straat heeft altijd alleen maar voertuigen geparkeerd van het voertuig waarin je rijd.... Dat is op de consoles ook zo
De radio en auto-persiflages zijn trouwens weer geweldig
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
[ Voor 8% gewijzigd door superbassie op 06-12-2008 23:20 ]
Het valt wel mee hoeveel dat verklaart, het is namelijk met verkeersdichtheid 100, en de problemen komen ook voor bij 10 wagensFrank76NL schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:22:
Misschien al voorbij gekomen, verklaart een hoop performance vragen.
Voor performance loopt er trouwens een apart topic, het lijkt me wel handig om dat zoveel mogelijk daar voort te zetten: GTA 4 Performance Topic
Ik heb mij Logitech Rumblepad 2 usb werkend gekregen in gta4 op de pc. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen zijn 4 bestanden te kopiereen naar je c:\windows\system32 directory.GAIAjohan schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:35:
[...]
Ik denkd at de ondersteuning van de Rumblepad 2 nog wel komt. Rockstar heeft aangegeven met meer gamepads bezig te zijn dan alleen de XBOX360 copntroller en klonen daarvan.En als het écht niet anders kan koop ik maar een Logitech Chillstream denk ik
(Die wordt ook ondersteund)
Bestanden

Je kan ook de knoppen anders toewijzen (mij nog niet gelukt)
Geheel opensource.
Mocht dat niet werken zie hier een windows register oplossing
Knop 1= groen, let op xbox360 is dit normaal blauw
Knop 2= rood, let op xbox360 is dit normaal groen
Knop 3= blauw, let op xbox360 is dit normaal rood
Knop 4= geel = zelfde als xbox360
Knop 10 = start = zelfde als xbox360
Knop 9 = back = zelfde als xbox360
[ Voor 19% gewijzigd door lt_cmd_data op 07-12-2008 00:38 ]
De eerste keer dat ik hem installeerde op Windows XP32 ging het even helemaal fout maar nadat ik hem de 2de keer had geinstalleerd werkte de drivers wel naar behoren. Het resultaat in GTA IV is dat ik nu probleemloos op 1920x1200 kan spelen ipv 1680x1050 zonder texture bugs en misschien een paar extra fps. Helaas moet ik m'n 9600GT nog steeds even van 512MB naar 1GB wisselen zodat ik met alles op high kan spelen. Nu is dat medium high namelijk.lord_eissens schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:50:
Iemand al ervaringen met de nieuwe nvidia driver? Speciaal voor gta 4 geoptimaliseerd.
http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html
Ik ga hem zo installeren, meld het wel als ik verschil merk. Ik draai nu 180.60, wat een enorme verbetering was tegenover de whql 180.48. Met de .60 heb ik veel minder last van textures die te laat (of niet) laden.
Momenteel doe ik met de Q6600, 4GB, 9600GT 512MB
Resolutie: 1680x1050
Texture: Medium
Render: Higest
View dis: 45 (of deze op 6 voor 1920x1200 ivm te weinig ram)
Detail dis: 100
Traffic: 100
Shadow: 16
[ Voor 53% gewijzigd door Sir_Hendro op 07-12-2008 01:42 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik wacht nog even een paarv dagen op de patch omdat die patch ook oudere controllers zou gaan ondersteunenlt_cmd_data schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:31:
[...]
Ik heb mij Logitech Rumblepad 2 usb perfect werkend gekregen in gta4 op de pc. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen zijn 4 bestanden te kopiereen naar je c:\windows\system32 directory.
Bestanden
[afbeelding]
Je kan ook de knoppen anders toewijzen (mij nog niet gelukt)
Geheel opensource.
Mocht dat niet werken zie hier een windows register oplossing
Knop 1= groen, let op xbox360 is dit normaal blauw
Knop 2= rood, let op xbox360 is dit normaal groen
Knop 3= blauw, let op xbox360 is dit normaal rood
Knop 4= geel = zelfde als xbox360
Knop 10 = start = zelfde als xbox360
Knop 9 = back = zelfde als xbox360
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Hier draait de game op een E6600@3GHZ @ 1680x1050 beide settings ingame op HIGH op 8800GT 512 met:lord_eissens schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:50:
Iemand al ervaringen met de nieuwe nvidia driver? Speciaal voor gta 4 geoptimaliseerd.
http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html
Ik ga hem zo installeren, meld het wel als ik verschil merk. Ik draai nu 180.60, wat een enorme verbetering was tegenover de whql 180.48. Met de .60 heb ik veel minder last van textures die te laat (of niet) laden.
Yes. Ik ben van 40 naar 46 fps gemiddeld gegaan. Met textures geen problemen.
Iemand al voorelkaar om de high textures te draaien op een 512mb kaart? Ook met de commandline opties of op 800x600 en de rest op zijn laagst laat hij me geen high kiezen.
Ik draai nu met een 8800GT tussen de 30 en 50 fps op 1680x1050 met rendering highest, view distance 30, detail distance 100, traffic 25 en shadows 1 (het verschijnen en verdwijnen van schaduwen is irritanter dan uberhaubt afwezig zijn).
commandline.txt (main dir)
-norestrictions
-nomemrestrict
-viewdistance 70
-shadowdensity 3
-detailquality 100
Het draait allemaal als een trein in ieder geval op de speciale gta drivers.
Ik ga GTA IV effe deïnstalleren, ga morgen toch wel echt Latijn leren, want heb gisteren en vandaag ongeveer uitsluitend Liberty City geteisterd en niet zozeer de Aeneïs.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
http://img381.imageshack.us/img381/4442/94852016nl7.jpgVerwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:41:
Online racen is geweldig, had net een race met +/- 15 brandweerwagens en nog wat andere trucks
[afbeelding]
Je meent het
//edit
Haha, Ik zie mijzelf in jou game, zag ik niet eens joh
[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 07-12-2008 01:57 . Reden: dergelijk grote afbeeldingen graag resizen ]
Hier komt ooit nog wat te staan..
Gewoon doorspelen, komt het allemaal goed ^^rCk schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:22:
Kan je ook een nieuwe mobiel kopen op een gegeven moment? Vind het wel grappig klinken zon VIP ringtone of zon andere theme.En wanneer, of kan dat al snel alleen moet je een shop voor vinden?
Achja, ik kan er wel mee leven. Als ik op een gegeven moment een mooie bak heb, en die gaat kapot, heb ik er meteen weer 1
Wel merk ik dat als ik een afspraak in mn auto heb zitten, er opeens allemaal sportauto's en andere vette bakken rondrijden
Oké dan weet ik genoegNieroth schreef op zondag 07 december 2008 @ 01:50:
[...]
Gewoon doorspelen, komt het allemaal goed ^^
Verwijderd
Ja dat vraag ik me ook af. Want ik zag ook in de game dat je Whiz ofzo kunt bellen als je muziek luistert dan verteld hij je het nummer maar ik kan dat niet vinden.rCk schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:22:
Kan je ook een nieuwe mobiel kopen op een gegeven moment? Vind het wel grappig klinken zon VIP ringtone of zon andere theme.En wanneer, of kan dat al snel alleen moet je een shop voor vinden?
Nou... jerCk schreef op zondag 07 december 2008 @ 10:09:
Ik heb een probleempje met een Job voor Little Jacob.
spoiler:Ik moet met zon oud barrel een pakketje afleveren, en dan ga je een steegje in. Zodra je dan het pakje neergelegd heb, kom je terug in beeld en staat er een man of 10-20 op je te schieten, hoe moet je die oplossen?! Want k heb hem enkele keren geprobeerd en ben ik binnen no-time dood.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:41:
Online racen is geweldig, had net een race met +/- 15 brandweerwagens en nog wat andere trucks
[afbeelding]
Ik zie wel dat je kan chatten. Is dat een server instelling dan? Want eigenlijk altijd zag ik staan "no privileges".
Heb hier het zelfde probleem, terwijl anderen het in dezelfde server/room wel kunnen. En heb tot nu toe nergens kunnen vinden wat de reden is. Zeer vervelend.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 10:32:
[...]
![]()
Ik zie wel dat je kan chatten. Is dat een server instelling dan? Want eigenlijk altijd zag ik staan "no privileges".
[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 07-12-2008 11:16 ]

Bij het installeren enzo, heb ik een andere naam als account opgegeven dan dat als naam bij windows live verschijnt. Kan ik dit nog werkend krijgen aangezien ik in de social club de naam niet kan wijzigen, en als ik nogmaals account linken doen naar mijn emailadres dan staat daar gelijk een andere naam.
Op deze manier kan ik dus nog steeds niet online komen.
Iemand misschien die een oplossing weet?
Verwijderd
Net nieuw filmpje gemaakt, tis echt simpel om te maken en met een klein beetje tijd erin wordt het nog tof ook
https://tv.rockstargames.com/videos/view/id/B5D1D0E8D1AE9EB5
Ben wel benieuwd naar jullie filmpjes.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Ik hoop ook dat ze PS2 -3 look a like controllers gaan ondersteunen, ik heb een heel fijn ding a la PS2 en die werkte op GTA SA 100% prima en fijn.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:41:
[afbeelding]
Hij koste me 3 euro via een ebay veiling, yagoda heette de shop. www.yagoda.nl
Maargoed, hopende op ondersteuning!
XboX live : DaWauZ

Na het opnieuw opstarten van het spel:

Weg Ferrari 360 Modena
Nee helaas niet (180.84).Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:43:
Is het met die nieuwe nvidia drivers al mogelijk om AA te forceren via driverinstellingen?
[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 07-12-2008 13:58 ]
We are all accidents waiting to happen
Verwijderd
Ik snap hier niets van, hoe moeilijk kan het zijn. Ziet er echt niet uit zonder wat degelijke FSAA en AF. Lijkt wel lego-land.Vin87 schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:51:
Nee helaas niet (180.84).
Haha ja officieel passen er ook maar 2 in. Hier was het nog leuker: Ik had een tweetal mooie auto's (Feltzer cabrio + Banshee cabrio) en op een gegeven moment kwam de politie en die duwde zichzelf ook in mijn parkeervak. vervolgens na het saven had ik 2 politiewagens op mijn parkeerplaats, weg Feltzer.. weg Banshee....Vin87 schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:51:
Net even op autojacht geweest en alles zo goed mogelijk in het vakje gepropt:
[afbeelding]
Na het opnieuw opstarten van het spel:
[afbeelding]
Weg Ferrari 360 Modena2e screenshot is trouwens zonder blur (P), dan ziet het er met blur toch een stuk leuker uit.
[...]
Nee helaas niet (180.84).
In de volgende patch komt directinput controller ondersteuning.IJ Dus ik verwacht ook voor de Rumblepad2 en andere PS2-klonen. En anders maar eens sparen voor een Logitech chillstream, schijnt dat die lekkerder in de hand ligt dan Rumblepad 2..dawauz schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:46:
[...]
Ik hoop ook dat ze PS2 -3 look a like controllers gaan ondersteunen, ik heb een heel fijn ding a la PS2 en die werkte op GTA SA 100% prima en fijn.
Hij koste me 3 euro via een ebay veiling, yagoda heette de shop. www.yagoda.nl
Maargoed, hopende op ondersteuning!
En speciaal voor de GTA3 adepten hier die zeggen dat GTA3 er beter uit ziet, heb ik GTA3 maar eens opgestart
GTA3 is absoluut niet beter dan GTA4, zowel qua graphics als levendigheid in het spel.
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 07-12-2008 14:45 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Kort gameplay filmpje van mij op de pc. Zoals je kunt zien ziet het er best mooi uit, terwijl het op een medium systeem is gespeeld.
C2D e7300
Nvidia 9500GS
3gb Ram
(Tip= http://www.youtube.com/watch?v=o60EvCn6W_I&fmt=18 widescreen & high quality)
Dat is wel minder, mocht je het weer willen aanvullen. De 'Ferrari' vind je op de oprit van FaustinSypher schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:25:
[...]
Haha ja officieel passen er ook maar 2 in. Hier was het nog leuker: Ik had een tweetal mooie auto's (Feltzer cabrio + Banshee cabrio) en op een gegeven moment kwam de politie en die duwde zichzelf ook in mijn parkeervak. vervolgens na het saven had ik 2 politiewagens op mijn parkeerplaats, weg Feltzer.. weg Banshee....

Verwijderd
Wel grappig gedaan. Bij de videoeditor mis ik enkel wel een paar dingen (of ik heb nog niks gevonden). Ik wil best wel is wat clips opstaan waar dan misschien 5 sec. nuttige videobeelden opstaan, kan je deze clip dan ook nog zo trimmen dat enkel die 5 sec. overblijven? Elke clip van 100MB gaat namelijk best hard.Nieroth schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:21:
Nog niemand hier bezig geweest met de video editor?
Net nieuw filmpje gemaakt, tis echt simpel om te maken en met een klein beetje tijd erin wordt het nog tof ook
https://tv.rockstargames.com/videos/view/id/B5D1D0E8D1AE9EB5
Ben wel benieuwd naar jullie filmpjes.
Dat kon ik ook niet vinden idd, en zodra ik een filmpje van over de 2minuten wil uploaden krijg ik: Upload Failed.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:40:
[...]
Wel grappig gedaan. Bij de videoeditor mis ik enkel wel een paar dingen (of ik heb nog niks gevonden). Ik wil best wel is wat clips opstaan waar dan misschien 5 sec. nuttige videobeelden opstaan, kan je deze clip dan ook nog zo trimmen dat enkel die 5 sec. overblijven? Elke clip van 100MB gaat namelijk best hard.
Maar in de aangekondigde patch zouden wel wat verbeteringen voor de video editor zitten, dus ik hoop dat ze zoiets nog gaan toevoegen.
Bij mij zijn vier stuks anders geen probleem:

Klikbaar
De Comet had ik er al staan om te bewaren. Ik was aan het kloten met de politie, waardoor die Enforcer ook half in het parkeervak bleef staan. Hierna heb ik de Voodoo en de Patriot erbij gezet om te kijken of ik ze er goed in kon krijgen. Even game gesaved door te gaan slapen, en bij wakker worden stonden de auto's er nog alle vier. Ook na een missie stonden ze er nog. Die Enforcer truck is trouwens leuk voor politieachtervolgingen
Ik denk trouwens zelf wel dat ik er nog een motor of een tweede Comet tussen had kunnen proppen
Kwam er alleen veel te laat achter dat ik
Heeft iemand nog goede dingen om te doen nadat je het spel hebt uitgespeeld?
Duiven jagen...Denzo schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:45:
Heb 't spel uitgespeeld nu op de PC
spoiler:beter Playboy X had kunnen vermoorden omdat ik dan zijn penthouse kreeg
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Denzo schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:45:
Heb 't spel uitgespeeld nu op de PC
spoiler:beter Playboy X had kunnen vermoorden omdat ik dan zijn penthouse kreeg
Ik voel me trouwens wel lichtelijk rascistisch
Maar tot nu toe heb ik enorm veel plezier in het spel, heb nu iets van een half miljoen
//EDIT
enigste is, ( tot nu toe ) heb ik geen manier gevonden om echt dik geld uit te geven?...
Je kan wel telkens naar gentlemen clubs of je kogels in het rond schieten maar dat is ook vrij kansloos
[ Voor 10% gewijzigd door thijszor op 07-12-2008 17:03 ]
Klopt. Je kapitaal is compleet nutteloos in GTA4. In de vorige delen kon je huizen of andere dingen kopen maar niks van dit alles in GTA4. Jammer want ik heb enorm veel waar je niks mee kan.thijszor schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:02:
[...]
enigste is, ( tot nu toe ) heb ik geen manier gevonden om echt dik geld uit te geven?...
Je kan wel telkens naar gentlemen clubs of je kogels in het rond schieten maar dat is ook vrij kansloos
Ik had volgens mij hetzelfde probleem. In game uitloggen uit LIVE en opnieuw inloggen met je goede account (HOME toets)Tommzz schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:25:
Ik heb een probleem met die social club en die koppeling van accounts van Live.
Bij het installeren enzo, heb ik een andere naam als account opgegeven dan dat als naam bij windows live verschijnt. Kan ik dit nog werkend krijgen aangezien ik in de social club de naam niet kan wijzigen, en als ik nogmaals account linken doen naar mijn emailadres dan staat daar gelijk een andere naam.
Op deze manier kan ik dus nog steeds niet online komen.
Iemand misschien die een oplossing weet?
http://img444.imageshack.us/img444/1176/gtaivju7.jpg
Weet iemand of je ook in die grote vliegtuigen kunt vliegen?
Benchmarks kun je hier plaatsen. En dergelijk grote afbeeldingen graag even resizen
[ Voor 109% gewijzigd door een moderator op 07-12-2008 17:35 ]
Verwijderd
No offense, maar als jij dit lekker vindt spelen, ben ik echt blij dat ik de ps3 versie in bezit heb.xminator schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:47:
[video]
Kort gameplay filmpje van mij op de pc. Zoals je kunt zien ziet het er best mooi uit, terwijl het op een medium systeem is gespeeld.
C2D e7300
Nvidia 9500GS
3gb Ram
(Tip= http://www.youtube.com/watch?v=o60EvCn6W_I&fmt=18 widescreen & high quality)
Dat laggie gevoel dat zich de hele tijd voordoet, bij het schieten, bij het rijden, bij het lopen. Zo zou het voor mij in ieder geval niet speelbaar zijn..
Inderdaad, het vliegveld leeft nog meer dan de stad. Het is echt machtig om onder die 747's door te rijden waar je de straalmotoren een rotherrie hoort maken.ekko schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:21:
Vliegveld is best nice! Wel politie achter je aan......
[afbeelding]
Weet iemand of je ook in die grote vliegtuigen kunt vliegen?
Toch vond de politie dat niet helemaal tof
Is daar geen lijstje van?
Ik kan hem jullie niet onthouden!
En uiteraard is er een deel 2. De kunst zit hem in de overdrijving
Viva la Havok PhysX!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=__dV17HxY3w&feature=related]
Last but not least...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qTjJg6Kavak&feature=related]
Okee... om het af te leren

[ Voor 52% gewijzigd door Jejking op 07-12-2008 18:20 ]
Dat is ook met fraps aan, zonder fraps speelt het sowieso veel beter.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:25:
[...]
No offense, maar als jij dit lekker vindt spelen, ben ik echt blij dat ik de ps3 versie in bezit heb.
Dat laggie gevoel dat zich de hele tijd voordoet, bij het schieten, bij het rijden, bij het lopen. Zo zou het voor mij in ieder geval niet speelbaar zijn..
Verwijderd
kwestie van de settings lager zetten, bij mij speelt het vloeiend hoorVerwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:25:
[...]
No offense, maar als jij dit lekker vindt spelen, ben ik echt blij dat ik de ps3 versie in bezit heb.
Hoop btw dat er iets van n patch komt ofzo om is wat betere settings te kunnen gebruiken, want ik had net die missie waarbij je een tas coke ofzo moet halen uit een of ander oud gebouw. Eerst 10 van die gasten neerleggen, tas pakken, krijg je een heli met n SWAT team ofzo, en vervolgens is het spel dus niet meer te spelen door n te lage fps met al die politiemeuk in beeld
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Hoe dan? Als ik op E druk en dan in die politiecomputer wil zoeken dan zegt ie "Connection to server failed" ?Achmedd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:40:
[...]
Jah dat ken ik, ik bedoelde gewoon vrij rond rijden met een taxi
[...]
Owjah, dat zei die Bruce volgens mij he.
Pas na een bepaalde missie kan dat. Heb het zelf nog niet geprobeerd.Imperium schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:30:
[...]
Hoe dan? Als ik op E druk en dan in die politiecomputer wil zoeken dan zegt ie "Connection to server failed" ?
======
Waar kan ik trouwens die swing glitch vinden ?
[ Voor 9% gewijzigd door Ahmi op 07-12-2008 18:44 ]
Na het saven blijven ze ook staan, maar als je het spel afsluit en weer opstart zijn ze wegPropane schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:38:
[...]
Bij mij zijn vier stuks anders geen probleem:
....
De Comet had ik er al staan om te bewaren. Ik was aan het kloten met de politie, waardoor die Enforcer ook half in het parkeervak bleef staan. Hierna heb ik de Voodoo en de Patriot erbij gezet om te kijken of ik ze er goed in kon krijgen. Even game gesaved door te gaan slapen, en bij wakker worden stonden de auto's er nog alle vier. Ook na een missie stonden ze er nog. Die Enforcer truck is trouwens leuk voor politieachtervolgingen.
Ik denk trouwens zelf wel dat ik er nog een motor of een tweede Comet tussen had kunnen proppen.
Verwijderd
Haha, prachtigJejking schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:54:
Jeuj, natuurlijk gebruiken we bugs om leuke filmpjes van te maken, zelfs bij GTA4.
Ik kan hem jullie niet onthouden!
[video]
Dat stukje waar die stoere hell angel de verkeerde motor terug jat en wegrijdt met dat scheurijzer... Sloeg nergens op
Ik kan niet wachten met spelen, heb em 2 december gehaald, meteen een 4850 TOP grafische kaart besteld en 2 gig extra geheugen, maar hij staat wle op de pc maar heb er 1 missie mee gedaanb omdat het spel STEEDS naar widows crasht na x aantal minuten... hopen dat OF de nieuwe ati drivers deze week OF de Patch dit op gaan lossen...
Dit heb ik ook vaak...CR35 schreef op zondag 07 december 2008 @ 19:31:
Bij mij worden de instellingen niet meer opgeslagen, ik heb al gezocht maar kon nergens een soortgelijk probleem vinden. Wanneer ik alle grafische instellingen doe en gta een keer afsluit en weer opstart dan is alles weer op de standaard gezet. Dit wordt na verloop van tijd best irritant. Ik heb de legale winkel versie.
Soms is het wel OK, maar soms ook niet.

Hij blijft er ook nog staan ook als ik load.
Ah ok. Bij mij verdween er namelijk wel eens een geparkeerde auto als ik een paar honderd meter de andere kant op ging en weer terug.Vin87 schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:45:
[...]
Na het saven blijven ze ook staan, maar als je het spel afsluit en weer opstart zijn ze weg
Haha nice, ik wil ook wel eens vaker een heli, moet ik dat takke end weer rijden.Deagle schreef op zondag 07 december 2008 @ 20:01:
[afbeelding]
Hij blijft er ook nog staan ook als ik load.
Krijg hem ook makkelijk eruit?
Life is complicated
Like a glove!W1ckeD schreef op zondag 07 december 2008 @ 20:12:
[...]
Haha nice, ik wil ook wel eens vaker een heli, moet ik dat takke end weer rijden.
Krijg hem ook makkelijk eruit?
Verwijderd
C:\Documents and Settings\<username>\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\SettingsCR35 schreef op zondag 07 december 2008 @ 19:31:
Bij mij worden de instellingen niet meer opgeslagen, ik heb al gezocht maar kon nergens een soortgelijk probleem vinden. Wanneer ik alle grafische instellingen doe en gta een keer afsluit en weer opstart dan is alles weer op de standaard gezet. Dit wordt na verloop van tijd best irritant. Ik heb de legale winkel versie.
Daar wil je de settings.cfg verwijderen en dan je settings in 1x goed zetten. Afsluiten en dan blijven ze wel staan (bij mij althans).
Dat ga ik proberen, bedankt!Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 20:27:
[...]
C:\Documents and Settings\<username>\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\Settings
Daar wil je de settings.cfg verwijderen en dan je settings in 1x goed zetten. Afsluiten en dan blijven ze wel staan (bij mij althans).

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Dit wil ik ook wel eens weten. Werk ook met een lokaal Live profiel, kan wel wat bestanden vinden die er mee te maken lijken te hebben, maar niks werkt. Wilde in Vista verder spelen, werk nu in XP, maar ik kan die savegames nergens vinden. Waarom moet dat zo moelijk zijn? Waarom is er niet gewoon een "save" folder in de GTA4 map?Th1x4nG schreef op zondag 07 december 2008 @ 01:05:
Wat moet ik backuppen van Windows Live om mijn savegame te hebben? Heb een offline profiel gemaakt.
Ik ga GTA IV effe deïnstalleren, ga morgen toch wel echt Latijn leren, want heb gisteren en vandaag ongeveer uitsluitend Liberty City geteisterd en niet zozeer de Aeneïs.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Gevonden: C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegamesArfman schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:18:
[...]
Dit wil ik ook wel eens weten. Werk ook met een lokaal Live profiel, kan wel wat bestanden vinden die er mee te maken lijken te hebben, maar niks werkt. Wilde in Vista verder spelen, werk nu in XP, maar ik kan die savegames nergens vinden. Waarom moet dat zo moelijk zijn? Waarom is er niet gewoon een "save" folder in de GTA4 map?
Kostte wat zoeken, maar hier staan ze dan toch.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Heb ik ook al een paar keer gehad. Voltreffer van een bazooka op m'n auto en ik had nauwelijks damageiCy schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:45:
Ik had net zoiets grappigs met GTA in de multiplayer. De auto waarbij ik inzit ontplofte, maar ik leefde nog. Die gasten schoten ook niet meer op me

Ik heb nu die Lure voor Francis gedaan (da's dus voorlopig de laatste) en het 'probleem' is er nog steeds. Ik ben nu overigens wel bezig met United Liberty Paper-missies.
Kan iemand vertellen of dit normaal is... of heb ik een probleem
Ik heb denk ik juiste keuzes gemaakt zo tegen het einde van het spel :
Totaal heb ik er nu net meer dan 40 uur opzitten, en zo'n 600G. Ik ga nog een aantal Achievements proberen te halen, nog wat cruisen en dan gaat de disc en install uit en van mn 360. Ik heb sowieso, door een sms in het spel, het idee dat het volgende deel weer in Vice City zich zal afspelen..ben benieuwd.
Verwijderd
Maar nu het topic terug zo opleeft door alle nieuwe pc gamers, ben ik ook terug geprikkeld om 'm te halen. Weliswaar voor de ps3 (gemak dient de mens, en m'n pc kan het toch niet aan) Zonder de pc release was ik nooit opnieuw zodanig geïnteresseerd geweest.
Ik heb 'm hier al voor 44 euro (ps3) zien liggen. Maar ik vrees dat het te veel tijd zal opslorpen. Als ik hier lees dat je er gemakkelijk 40 kan insteken om de campaign uit te spelen (en wat rondklooien uiteraard)... Tijd die ik eigenlijk niet heb, maar toch o zo tempting.
Aha... en dat werkt dan prima? Moet je dan gewoon opnieuw een live account maken?Arfman schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:00:
[...]
Gevonden: C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames
Kostte wat zoeken, maar hier staan ze dan toch.
Verwijderd
Ik heb net zelfs die slider van de 100% op 10% gezet want ik werd gek van al dat verkeer haha
Ik ben nu een tijdje aan het daten met die Michelle maar hoe vaak moet ik eigenlijk daten met dat mens?
Volgens mij kom ik gewoon niets verder.
Soms gebeuren er echt wazige dingen.
Ik was net een beetje aan het rondrijden en het was slecht weer kreeg ik ineens voor een seconde een krant in de camera view die waaide het beeld in over de auto en vol in de monitor en ik zag niets meer.
Wat ik wel jammer vind is dat je zo weinig kan doen met je geld een beetje gokken en een huis kopen zou ik wel tof vinden of een auto kopen via internet ofzo.
Bah er is weer een werkweek dus word weer weinig gamen de komende tijd.

Soms loopt het wel vloeiend maar meestal niet en zit ik rond de 20 fps met de volgende settings:
*knip*. Benchmarks horen hier niet thuis.
[ Voor 32% gewijzigd door PromoX op 08-12-2008 08:48 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Jammer dat je geen jetpack en parachute meer hebt...altijd leuk om van die hoge gebouwen te springen
Werk je jezelf eigenlijk nog op aan het eind van alle missies, dus groot huis etc.?
De gedeeltelijke mods zijn er al hoorsuperbassie schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:37:
Ach, misschien zijn er al mensen bezig met een modzou wel leuk zijn iig.
GTA IV: PC Modding Underway
UPDATE 08/12/2008: The first true GTA IV mod is now available for download in my exclusive file archive! Bobster’s GTA IV Real Vehicle Names replaces the american.gxt file (which doesn’t require you to use a file check bypasser) to show the names of cars in GTA IV as their real life counterparts.
Members over at GTAForums have been hard at work the past couple days in getting the PC version of GTA IV to be played with modded files. Out of the box, the game will not run if any of your files differ from the originals (there may be several reasons behind this, including protection from online cheating or maybe Rockstar Games just got shaken up by the whole Hot Coffee mod incident with San Andreas).
However, a couple of patches have been released to help you get by this, so take your pick (NOTE: these files are not cracks or pirated material. You need to already have the full game to make any of this work!):
* GTA IV Launcher injector by opium_addict
* File Modding Ability Patch by aru
Right now the extent of modding capabilities is seemingly limited to small text editing, such as vehicle handling or weapon properties, but things are moving very rapidly. The folks at OpenIV have been working on a very promising all-purpose modding tool for months now, and its release will drasitcally expand GTA IV’s modding horizons.
For those that are new to the GTA modding scene, I’ve compiled a very simple tutorial on our forums to help you make a handling mod. If you’ve ever modded a GTA data file before, it may be a bit tedious for you. Don’t forget to share any modifications that you create, no matter how simple they are!
[ Voor 10% gewijzigd door speeder1988 op 08-12-2008 13:45 ]
Deze zorgen niet voor gezeur met securom?
Mja, ik heb er zelf de ballen verstand van, dus misschien dat het makkelijker is dan het lijkt
Ik heb zelf die Car Names draaien en een deel van de handling van sommige wagens veranderd. Via de versie van Steam heb ik deze dus legaal. Tot nu toe geen problemen.
http://mattyblog.cookynet.com/gta4/pcmods/
Heb je gelijk mijn wedervraag ook behandeld, namelijk of dat het ook in steam zal werken of niet.speeder1988 schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:13:
[...]
Ik heb zelf die Car Names draaien en een deel van de handling van sommige wagens veranderd. Via de versie van Steam heb ik deze dus legaal. Tot nu toe geen problemen.
Vanavond gelijk uitproberen en met handling bedoel je hoe de auto stuurt?
Handling is inderdaad het sturen van de auto. Ik zit alleen nog te bekijken in die bestanden hoe ik de grip van de auto verander. Ik had hem nu op sneller sturen staan alleen dan slipt de auto nog rechtdoor. Alleen je wielen draaien sneller.iCy schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:23:
[...]
Heb je gelijk mijn wedervraag ook behandeld, namelijk of dat het ook in steam zal werken of niet.
Vanavond gelijk uitproberen en met handling bedoel je hoe de auto stuurt?
Niet echt, maar je wen er snel aan hoor,Wildfire schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:35:
Zo, de game *eindelijk* aan de gang gekregen. Topgame verder, alleen jammer dat de camera zo irritant is. Ik ben echt niet gewend om de hele tijd met de muis de camera bij te moeten sturen wanneer ik aan het rennen of rijden ben... kan daar nog iets aan gedaan worden?
Bij GTA:SA was het zo dat als je de camera met rust laat hij zich vanzelf boven het voertuig centreert en rechtdoor kijkt. Is dat niet meer zo met GTA4?Wildfire schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:35:
Zo, de game *eindelijk* aan de gang gekregen. Topgame verder, alleen jammer dat de camera zo irritant is. Ik ben echt niet gewend om de hele tijd met de muis de camera bij te moeten sturen wanneer ik aan het rennen of rijden ben... kan daar nog iets aan gedaan worden?
Enigsinds maar de camera voelt wat "lui" als je hem lost laat gaan.Jejking schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:49:
[...]
Bij GTA:SA was het zo dat als je de camera met rust laat hij zich vanzelf boven het voertuig centreert en rechtdoor kijkt. Is dat niet meer zo met GTA4?
sudo apt-get rekt
Dit topic is gesloten.
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!