[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 70.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Haha ik heb haar al 3 keer in het gezicht geslagen :P Dan loopt ze naar huis (heel New York door xD) en dan bel ik haar gewoon weer.

Maar aan het begin dacht ik wat is dit nu voor een oplichterij met die graphics. Heb nu een nieuwe Video Kaart en ga binnenkort ook een nieuwe Processor + mobo halen en ik merk nu al dat het toch een supervet spel is :D
Snel maar weer verder spelen. Weet iemand of het lang duurt voordat je naar het andere eiland kan?

Edit:
Supervet trouwens:
Rijd ik tegen een auto aan stapt er een vrouw uit hoor ik ineens "NEE NEE alsjeblieft niet vechten!"
Zat de bekende Dutch Female Tourist in die auto :)
http://www.youtube.com/watch?v=WZcSuCWX5Ds

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 230207 op 05-12-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:03

AMDFreak

Intel is zo..

Achmedd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:02:
Kut Michelle is boos op mij :r

We gingen uit, relax gegeten, lopen we uit het restaurant richting mijn auto. Word ik opeens aangereden, dus trek mijn gun eruit knal zo die gozer kapot, logische reactie toch? , begint ze helemaal te flippen en te janken...WTF...kut wijf.

Nu wilt ze ff een tijdje niet meer daten :/
haha, zo logisch is dat toch niet? :P
Ik weet niet wat jij in het dagelijks leven zou doen? :P

Ik vind het verhaal erin erg goed.. Ik ben en blijf nog steeds nieuwsgierig...

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:57

Japser

Jeej!

Anoniem: 218213 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:17:
voor de mensen die het niet lukt om de gta.exe te veranderen en geen high texures kunnen selecteren

ga naar de main gta folder, dus c:/rockstar/gtaiv

maak daar een text bestandje aan met commandline.text

zet daar dit in: -nomemrestrict -norestrictions -novblank

sla het bestandje op , en hoppa je kunt nu alles op high zetten LET OP er kunnen texure problemen optreden
Opslaan onder welke naam? commandline.txt? Of is dat een regel die je moet intypen in je txt bestand?

Edit: vanmiddag trouwens toch maar gekocht ondanks alle negatieve kritieken, en eigenlijk valt het best mee :) Lekker rondjakkeren weer en beetje mensjes treiteren :) Eerste serieuze bocht die ik nam zat ik trouwens al meteen tegen een politiewagen aan.

Nog een gouden gratis tip: ga niet denken: " Ej leuk, vliegveld, ff overheen cruisen" ...

[ Voor 22% gewijzigd door Japser op 05-12-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:34
AMDFreak schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:23:
[...]

haha, zo logisch is dat toch niet? :P
Ik weet niet wat jij in het dagelijks leven zou doen? :P

Ik vind het verhaal erin erg goed.. Ik ben en blijf nog steeds nieuwsgierig...
Weheheh ;)

Eindelijk gelukt om weer af te spreken, begint ze te zeiken over mijn dikke Escalade en mijn gangster pak...omg vrouwen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:48

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Ik heb het probleem dat het menu bijna elke keer vastloopt, alleen mijn muis springt heen en weer heel schokkerig en muziek loopt door. Een tijdje wachten en dan gaat het weer goed voor 4 sec. Maar ik kom niet eens meer uit het menu.

Als ik gelijk naar start ga in het begin gaat het nog goed, maar daarna in het spel op ESC drukken is niet aan te raden. Daarna kom ik namelijk niet meer terug in het spel. Ik heb nu alles op low staan en de reso nog op 1680x1050. Dit moet mijn pc toch wel aan kunnen? En zeker in het menu :? ..

Mijn systeem:
CPU: AMD Opteron 185 @2.9
RAM: 2 GB DDR @ 400mhz
GPU: 8800GT 512MB

Zijn er meer mensen met dit probleem??
Ik ga nu nog de reso wat lager zetten, maar ik vind het erg raar dat deze instellingen niet zouden lukken.

EDIT: ik heb nu reso lager gezet en het blijft schokkerig....

[ Voor 4% gewijzigd door Barres B. op 05-12-2008 22:38 . Reden: extra info ]

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Het is vaak genoeg aangegeven en het staat ook in de topicwaarschuwing; voor dit soort vragen kun je met een topic dat aan de voorwaarden voldoet terecht in Spielerij - Problemen & Vragen. Ik heb er weinig behoefte aan om reacties weg te editten of te verwijderen, dus ik hoop dat mensen dit nu toch 's een keer doorhebben...

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Achmedd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:33:
[...]

Weheheh ;)

Eindelijk gelukt om weer af te spreken, begint ze te zeiken over mijn dikke Escalade en mijn gangster pak...omg vrouwen 8)7
Moet je eens zorgen dat er een dame van lichte zeden in je auto zit als je haar voor een date ophaalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:30

Meneer iCy

swarma

Hmm vaag, ik had dit wel beter verwacht in het spel. Toen ik vlad ging vermoorden reed ik met roma in het water, maar waarom gaat hij dan ook niet dood? :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261357

Anoniem: 230207 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:05:
Weet iemand of het lang duurt voordat je naar het andere eiland kan?
Bohan, het eilandje rechtsbovenin kun je al heen tijdens een missie van Faustin.
Alconquin, het grote eiland in het midden wordt vrijgespeeld wanneer je Playboy X daar hebt afgezet.
Dat was bij mij op ongeveer 20% van het spel, vrij snel dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:20
Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:02:
[...]

Moet je eens zorgen dat er een dame van lichte zeden in je auto zit als je haar voor een date ophaalt. ;)
Dat ga ik morgen direct proberen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:02:
[...]

LOL, zo ff proberen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/5d800768c71be58ba9b39e4c8355a0f30c171952.png

Dat was wel even lelijk. :')

Game is prima, alleen de performance nog wat omhoog maar verder ben ik dik tevreden. Multiplayer is écht leuk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-07 23:18
Ik heb de game nu ook.

Draait allemaal niet super, en heb echt van die lelijke schaduwen. maar goed.

Ik krijg die Indipendence radio zender niet aan de praat.
Ik heb gewoon bij mijn documenten mijn MP3s neergezet. alleen ik krijg het gewoon niet aan de praat. Ze blijven alleen maar lullen. en hoor gewoon mijn eigen muziek niet.

Hoe werkt dit dan?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb hem nu ook eindelijk volledig gedownload via steam. Hij draait best aardig op mn 8800GT en E6750.
Over het spel zelf heb ik 2 opmerkingen:
  • Ik vind dat de besturing van de auto's minder arcadeachtig verloopt dan in bvb vice city.
  • De camera is vrij irritant: als je een bocht neemt, blijft de camera even staan om dan terug te focussen op te achterkant. Als ik per ongeluk tegen mijn muis stoot, beweegt de camera mee. Dit had ik niet in Vice City. Bestaat er een manier waarop ik de camera kan avstzetten op de achterkant van mijn auto (en ook de muiscamera uitschakelen terwijl in auto)?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Statistics
Average FPS: 32.84
Duration: 37.00 sec
CPU Usage: 91%
System memory usage: 86%
Video memory usage: 100%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (85 Hz)
Texture Quality: High
Render Quality: High
View Distance: 40
Detail Distance: 40

Hardware
Microsoft Windows XP Professional
Service Pack 3
Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GT 
Video Driver version: 180.48
Audio Adapter: Realtek HD Audio output
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     E6750  @ 2.66GHz

File ID: Benchmark.cli

[ Voor 29% gewijzigd door FezzFest op 06-12-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:50

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Lelijke schaduwen heb ik ook. Lijkt me te liggen aan de manier waarop R* de schaduwen geimplementeerd heeft. Wat ik wil weten is of je dat irri introotje aan het begin ook kunt skippen. En waarom mijn auto telkens weg is als ik de game opnieuw start.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 09-07 23:18
Het is gelukt met de MP3's

Volgens mij heeft niet iedereen die lelijke schaduwen.

De game is trouwens gekraakt he. Hij werkt nu gewoon goed met een bepaalde crack volgens mij.
daar gaat je 200k. Tenminste. misschien hebben ze nog iets wat ze nog zijn tegengekomen

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 19:28
Ja, de game loopt heel soepel hier..alleen helaas dus ook van die lelijke schaduwen :S

Verder ben ik nog lekker de stad aan het verkennen. Ook leuk als je op een druk punt gewoon een tijdje niks doet, dan zie je goed de levendigheid in het spel :Y

Auto's maken btw wel heel makkelijk een 360..ff spatiebalk indrukken en hop daar gaan we!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:20
zonoskar schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:24:
Lelijke schaduwen heb ik ook. Lijkt me te liggen aan de manier waarop R* de schaduwen geimplementeerd heeft. Wat ik wil weten is of je dat irri introotje aan het begin ook kunt skippen. En waarom mijn auto telkens weg is als ik de game opnieuw start.
Je auto moet je wel in dat gele vlak neerzetten voor je huis. Anders is ie idd weg.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142273

Net een missie gehad met Roman en toen ik hem terug naar huis bracht stonden daar al twee auto`s op de parkeerplaats.
Dus ik zet de auto er naast en slaat hij mij ineens voor mijn bek zodat ik uit de auto vlieg en zegt "i need that car back".
Daarna stapt hij uit en is die weg.
Net als rivella een beetje vreemt maar wel lekker HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is te gek voor woorden, maar GTA3 is op mijn mid-range systeem mooier dan GTA4!

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/27803-1n1af.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/27804-2rp46.jpg

Wat een vooruitgang, voor zeven jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:46

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 02:46:
Het is te gek voor woorden, maar GTA3 is op mijn mid-range systeem mooier dan GTA4!

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze game is dan ook totaal niet ontworpen voor jouw midrange systeem. De vooruitgang die de laatste jaren is geboekt zit in kleine details die veel van je systeem vergen, zo werkt het nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patriot schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 02:49:
[...]

Deze game is dan ook totaal niet ontworpen voor jouw midrange systeem. De vooruitgang die de laatste jaren is geboekt zit in kleine details die veel van je systeem vergen, zo werkt het nu eenmaal.
Game A ziet er mooier uit dan game B, terwijl game B tig jaar later uitgebracht is. Dat zijn de harde feiten. En dat is belachelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 02:46:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik weet niet hoe jij je instellingen hebt staan maar je weet zelf ook wel dat jouw screenshot van GTA4 totaal niet representatief is he?

Voorbeeld hoe het er op mijn gamebak uitziet.
Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/27805-pm83w.jpg
clickable

[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 06-12-2008 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperium schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 02:53:
[...]

Ik weet niet hoe jij je instellingen hebt staan maar je weet zelf ook wel dat jouw screenshot van GTA4 totaal niet representatief is he?

Voorbeeld hoe het er op mijn gamebak uitziet.
[afbeelding]
clickable
En op jouw systeem zal GTA3 er nog mooier uit zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:46

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 02:50:
[...]

Game A ziet er mooier uit dan game B, terwijl game B tig jaar later uitgebracht is. Dat zijn de harde feiten. En dat is belachelijk. :)
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Als nieuwe games op een zodanige manier worden ontworpen dat ze er op snelle systemen goed uitzien maar op langzamere slechter dan oudere games, dan vind ik dat niet erg. Jij blijkbaar wel, prima, maar zo werk het gewoon niet. De game is best wel buggy, maar dit soort dingen zul je altijd tegenkomen. Daar kun je weinig aan doen, en als je er toch over gaat zeuren vind op een plek als deze vind een groot deel van de mensen je alleen maar een zeurpiet.

EDIT:
En op jouw systeem zal GTA3 er nog mooier uit zien. :)
Maar nooit zo mooi als GTA IV, en daar gaat het nu net om ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Patriot op 06-12-2008 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patriot schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 03:00:
[...]

Dat is maar net hoe je het bekijkt. Als nieuwe games op een zodanige manier worden ontworpen dat ze er op snelle systemen goed uitzien maar op langzamere slechter dan oudere games, dan vind ik dat niet erg. Jij blijkbaar wel, prima, maar zo werk het gewoon niet. De game is best wel buggy, maar dit soort dingen zul je altijd tegenkomen. Daar kun je weinig aan doen, en als je er toch over gaat zeuren vind op een plek als deze vind een groot deel van de mensen je alleen maar een zeurpiet.
En ik vind het inderdaad wel erg dat een nieuwe game op mijn systeem er slechter uit ziet dan een oud spel.

The point is: Ik heb een systeem waar ik alle tot nu toe uitgebrachte Need For Speed speller op 1920*1200 kan spelen, bizar dat GTA IV er weer zo slecht op draait. :)
EDIT:

[...]

Maar nooit zo mooi als GTA IV, en daar gaat het nu net om ;)
Nope, ik vind jouw GTA IV screenshot minder mooi dan mijn GTA 3 screenshot. Moet je die kartels eens zien, de blurry textures en lagere resolutie. De bomen in mijn GTA 3 screenshot zijn mooier dan die op jouw GTA IV screenshot!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 06-12-2008 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Er zit wel wat in wat Geqxon zegt. Maar als Rockstar rekening moet houden met nog mindere systemen zal je denk ik wel een paar GB opslag ruimte verder zijn. Nieuwe modellen met minder poly's/minder grote textures etc. En ik denk ook niet dat de engine/code daar op gemaakt is, zie je ook aan de keuzemogelijkheden bij de instellingen. Het is eigenlijk alleen de grootte van de textures instellen en hoeveel (random) objecten je op de renderscherm ziet en wanneer je ze ziet. Engine zelf schaalt niet.

Je hebt maar twee modellen (en ik gok de bomen en dat soort dingen maar 1), low/voor ver weg en high/voor dichtbij vandaar dat ik denk dat die engine er helemaal niet geschikt voor is anders hadden ze het wel gedaan. Zou ook weleens de reden kunnen zijn dat ze zoveel problemen hadden met de consoles, de rekenkracht en opslag was/is er gewoon niet en alle spul (modellen etc) was al gemaakt, kosten/baten verhaal krijg je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 03:08:

Nope, ik vind jouw GTA IV screenshot minder mooi dan mijn GTA 3 screenshot. Moet je die kartels eens zien, de blurry textures en lagere resolutie. De bomen in mijn GTA 3 screenshot zijn mooier dan die op jouw GTA IV screenshot!
Denk eraan dat deze keer een groot deel van de resource opgaat in het neerzetten van een geloofwaardige, immersieve wereld.

De AI van al die NPC's, auto's, weer, ... vraagt veel cpu. Wat overblijft kan ik visuele kracht gestoken worden. Meer draw distance en minder pop-up in een veel drukkere omgeving zal ook wel een performance hit zijn.

Jouw gpu is trouwens véél en véél te traag, ik vind niet dat een game uit 2008 daar rekening mee moet houden. De games houden de gpu verkoop gaande en omgekeerd, het is nu éénmaal een business. Als je dat niet bevalt, stel ik voor dat je de high profile games links laat liggen. Wat ik wel vind, is dat de game bugloos zou moeten kunnen draaien op een 8800 op Medium/Medium+ en dat lijkt toch te lukken als ik de reacties hier lees? (behalve het bugvrije gedeelte)

Verder snap ik ook TOTAAL NIET waarom iedereen steeds zo geobsedeerd is met die heilige graal die VERY HIGH heet. Als je game op High draait met huidige hardware vind ik niet dat je mag klagen. Daarnaast is het verschil tussen very high en high bij elke game die ik tot nu toe gespeeld heb, visueel nauwelijks merkbaar. Dat very high (of ultra, hoe je het ook noemen wilt) voorbehouden wordt voor een pc die een half jaar verder dan de release ligt kan ik best mee leven.

High en very high verschilt alleen in een paar academische verschilletjes, en vooral exponentieel veel meer belasting op de resource en hardware, voor nagenoeg nul komma nul aan meerwaarde. (omdat een rauwe texture er veel beter zou uitzien dan een licht gecomprimeerde texture, en meer van dat soort nonsens)

Die ultra high settings zijn gewoon een compulsieve obsessie van tweakers die zich daardoor tussen de oren beter voelen... Als voorbeeldje kan je dit bvb bekijken: Crysis high en Crysis very high (en bewegend zie je gewoon nog minder verschil)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 06-12-2008 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Het gebouw wat is gebaseerd op Empire State Building in Liberty City heet Rotterdam Tower viel me ineens op. En dan die NL pratende tourist griet...

Tenminste nog een paar mensen die NL "praisen", op hun eigen manieren. 8)

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 23:34
Ik heb niet echt veel missie werk te doen atm. De eerste 2 grote eilanden heb ik beschikbaar maar toen ik moest kiezen tussen de dood van 2 characters heb ik geen missies meer op het tweede eiland en kan ik alleen nog voor die mofo van een Brucie werken. Ik hoop dat als ik alle Brucie zooi gedaan heb er weer meer komt :(

//edit
Heb alweer nieuwe missies :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-12-2008 10:01 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Ik heb trouwens nog n leuke manier gevonden om snel aan goeie guns te komen :D als je in je savehouse ff een paar keer met een pistool schiet, komt er op een gegeven moment een politieagent binnen. Die moet je neerschieten en dan krijg je meteen 3 sterren en komen er veel meer politieagenten. Allemaal neerschieten, tot er een SWAT team komt. Die hebben M4's, dus ook allemaal neerschieten, tot je bijna dood bent. Dan snel het spel saven, en als je weer wakker word liggen alle guns er nog maar ben je wel je wanted-level kwijt :D

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuws over de patch!
Ook is er van Nvidia een nieuwe driver uit waarvan sommige mensen zeggen dat ze een verschil zien van 10fps.

Patch:
We are working on making a patch available in the next few days. Since Grand Theft Auto IV is a Games For Windows – Live game the patch must be certified by Microsoft before release. The patch is already at Microsoft and we expect a speedy approval. The patch contains a variety of fixes including:

A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.
Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays
Fix to bowling while using certain sensitive mice
Fix for ATI 1900 shadows
Overall savings to memory
Graphic improvements to particle systems and mirrors
Multiplayer character settings are preserved
Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.
Issues with power management software have also been fixed (slow speed, double speed issues). Even after the patch comes out setting power management software to maximum performance is recommended. We’ve seen cases where power management software does not detect the game is running and puts the CPU in green mode.

Besides the patch we’ve also improved the way the Social Club handles data this should have greatly reduced or eliminated the Mma10 error. If you are still receiving this error after logging in and out of Social Club we would like to know as much info as you can about it

Bron: http://www.gta4.net/news/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Die savings to memory boeiend me echt niet.. Als ze nou een imptovement ahdden zodat je niet meer extreme cpu-power nodig hebt..
Iemand met een 9500GT had dezelfde framerates als ik met een HD4850. (Dezelfde processor, e7300) en hij had m niet eens overclocked :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 08:38
GAIAjohan schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 10:42:
Die savings to memory boeiend me echt niet.. Als ze nou een imptovement ahdden zodat je niet meer extreme cpu-power nodig hebt..
Iemand met een 9500GT had dezelfde framerates als ik met een HD4850. (Dezelfde processor, e7300) en hij had m niet eens overclocked :s
Ik was aan het gamen, en ik merkte dat mijn CPU constant op de 100% stond terwijl mijn videokaart tussen de 30 en 60% zat. Hij stond zelfs een keer op 0%.. Maar dat laatste moet wel een bug zijn in CCC, anders is het wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Ik heb nu een paar uurtjes gespeeld en begin het steeds leuker te vinden. Moest even wennen aan de performance, maar inmiddels heb ik een acceptabele framerate op volle reso (1440x900). (Heb een Q6000 en een HD4850 1GB, details en textures op high). Ook al is er geen AA en zijn de schaduwen lelijk, visueel vind ik het zeer spectaculair. De voertuigen zijn prachtig. Ook de handling is, hoewel lastig, realistisch te noemen. Het meest blij ben ik nog wel met de ragdoll - eindelijk! Nooit is het zo leuk geweest in GTA om mensen dood te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 20:58
Eens in de twee jaar koop ik een game. Meestal viel de keuze op Rockstar GTA omdat ik 't wel nobel vond om hun te blijven steunen door de controversies heen. Prachtige spellen met dingen die je in het echte leven maar beter niet kan doen. Daarom denk ik trouwens ook dat games bij veel meer mensen de druk er af haalt, dan inspireert tot geweldadigheden. Maar da's een andere discussie.

3 december kwam hij dan eindelijk uit voor de PC. Consoles heb ik nooit trek in gehad, ik ben veel beter met al mijn vingers dan met alleen mijn duimen. Geldt natuurlijk voor wel meer dingen :p Anyway, het moest dus de PC versie worden.

28 maart 2007, de bon ligt er nog, upgrade ik eindelijk mijn 1400 AMD naar een moderne machine, een 4000+ AMD 64 X2 met Vista en een GB intern. Alles ging smooooth! Dat was ik nog niet gewend na bijvoorbeeld FS2000 te spelen op mn 120MHz crappy machine ;)

Terug naar GTA. De spellen tot nu toe werden elke keer beter en uitgebreider, en steeds mooier. Alleen jammer dat de schroevendraaier in SA geen wapen meer is. Omdat ik wel verrast wilde blijven heb ik nooit veel naar preview's, review's, screenies gekeken voor het maximale jaw-drop effect.

Na college langs 't winkelcentrum gereden, alwaar ze 'm bij de Dixons niet hadden. Ik zag een andere jongen de winkel binnengaan en wist dat die natuurlijk voor GTA zou komen. Immers, wat moet je anders kopen om 17.30 op een regenachtige woensdagavond.

Mijn pc voldeed inderdaad niet aan de specs, maar in mijn leven heb ik weinig spellen gehad die dat wel deden. Laatst had ik nog een gig extra intern erbij gepropt en een TeringByte harde schijf, dus die 18 GB mochten wel mijn gast zijn. Vista was recent gereïnstalled dus weer lekker snel. Na het naar binnen schuiven van de pizza was het dan zo ver, de DVD ging in de drive.

En bleef daar, PC deed niks. ^%$#@, in de winkel had ze laten zien dat er geen krassen oid op zaten en dat ik 'm niet kon ruilen ivm serial. Eruit, erin. Mooi! Autorun. Social Club? Bah, multiplayer doe ik toch nooit, maar goed het is vereist had ik gelezen, dus maar installeren. Alsof gamers super sociaal zijn,.. Mooi! Klaar. Maar dan! De tweede fout van de dacht. "Your system is not compatible with %P".

Wtf. Klikken op het plaatje dat geleverd werd maar niks gebeurde. ^%$#@. Uiteindelijk naar de GTA installer gebrouwsed op de DVD en 'm daar handmatig gestart, daar runde hij wil. Na 2 uur installen en in de tussentijd maar wat werk gedaan te hebben, waren pc en ik er klaar voor. Het GTA IV icoontje prijkt op mn desktop dus Yes, let's go!!

Dacht je. Popupje: "GTA IV FATAL ERROR: RMN20" Fatal error :'( Nog voor we begonnen. Ik had toch alle windows updates gedaan, dus dan had ie toch ook wel SP1 gedraaid? Dankzij de foutlijst van Rockstar dus achterhaald dat het daaraan lag, ok, nou dat was een spec dus wel beetje m'n eigen schuld. SP1 en weer 2 uur later kon het dan beginnen.

Opstarten, dit dat, "GTA IV FATAL ERROR: MMA10". Man! :( Niet ingelogd met 't een of ander, ik ben ook al lid geworden van het social gebeuren dus dat hoeft toch zeker niet? Nou wel dus, maar een account aangemaakt bij Rockstar die alles totaan je geboortedatum moesten weten. Over een week ben ik jarig dus ik verwacht minimaal een bloemenboeket van Rockstar, ook m'n postcode moesten ze dus kom maar op.

Daarna nog de Windows Game Dit Dat Live account en de moed begon me in de sokken te zakken (draag geen schoenen thuis). Hier gekeken en gelezen dat je 't via die Social Club (echt, die naam alleen al doet me denken aan een praatgroep) moest opstarten. Zo gezegd zo gedaan, welkom in GTA IV, welkom in de world of blurries.

Performance is vrij slecht, maar ik kan nog wel redelijk vloeiend spelen. Sure, niet zoals jullie, maar goed ik kon even van de nieuwe genieten. Niko, mmm, vage gast ik had er niets mee. Auto's rijden realistisch! Gaaf. Alleen met je linkerhand sturen, komop, als je in een echte auto zit ga je ook niet links schakelen en rechts koppelen. Gauw de pijltjestoetsen toewijzen, waarna het PlayStation karakter zich toonde. Aanklikken kan je, maar komop: Esc to go Back, Space to Apply? Het is 2008, zelfs Windows Vista neemt je niet zo bij de hand. Enfin maar ingesteld, alles bleef schokkerig.

Intussen ben ik 3 uur spelen (drukke week gehad) verder en sommige dingen zijn zoo super. Niet meer door je autodeur heen lopen, ik loop er nog steeds tegenaan. De scherven van de auto's bij botsingen. Ik heb me kapot gelachen om het bloed dat op auto's bleef zitten en dat iedereen op straat wel iets aan het doen is, behalve bezig zijn met het verkeer. Totdat ik er aan kom natuurlijk :9 Heerlijk, super. Telefoontje is handiger dan ik dacht, dus ik kan me de komende tijden nog wel redelijk vermaken :)

Altijd is het zo dat PC gamers door de zure appel van de installatie en het wennen heen moeten. Helaas, tis niet anders. Maar een tweede blik op deze game laat toch wel vleugjes van zijn klasse zien. Goed, het is snel als drogende verf of dikke stront door een kleine trechter, maar goed.

Straks maar een nieuwe processor bestellen, 75e is dan wel een halve Xbox maar die processor gebruik ik ook voor andere dingen. Nieuwe videoplank bekijk ik later wel, die krengen zijn duur. Al met al ben ik nu wel meer gecharmeerd van de game dan eerst. Het is als de vlammen die je krijgt wanneer je met de shotgun op een auto schiet; het begint klein, maar voor je het weet staat de wagen in vuur en vlam. (de vlammetjes zijn zo mooi!)

Wilde nog wel m'n benchmark's posten, leuke functie van GTA, hebben ze best aardig gedaan, maar jullie zitten er niet zo op te wachten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:30:
Ik heb nu een paar uurtjes gespeeld en begin het steeds leuker te vinden. Moest even wennen aan de performance, maar inmiddels heb ik een acceptabele framerate op volle reso (1440x900). (Heb een Q6000 en een HD4850 1GB, details en textures op high). Ook al is er geen AA en zijn de schaduwen lelijk, visueel vind ik het zeer spectaculair. De voertuigen zijn prachtig. Ook de handling is, hoewel lastig, realistisch te noemen. Het meest blij ben ik nog wel met de ragdoll - eindelijk! Nooit is het zo leuk geweest in GTA om mensen dood te rijden :)
Wat voor framerate heb jij dan? Ik heb nu een HD4870 en zit te denken om een nieuwe moederbord en processor te kopen. Nu heb ik een 965 chipset en bedacht ik mij dat ik net zo goed een q6600 kan kopen alleen vraag ik me af of die net zo veel winst geeft als een q9400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Oh nu heb ik mezelf te enthousiast gemaakt waardoor ik even vergeten was, wat ik kwam vragen/klagen (dat rijmt, zit nog in de Sinterklaasrijmpjes)

-> Wanneer ik de controls verander naar bijv. de pijtjestoetsen in de wagen, hoe sla ik deze dan op? Tot nu toe werken ze alleen in de game, als ik deze opnieuw opstart is de verandering pleite.

-> Als ik in de wagen rem met 't pijltje omlaag, skipt hij m'n telefoongesprek (zin voor zin). Hoe krijg ik dat toegewezen op een andere toets.

-> Kan ik ook m'n knipperlichten aanzetten? ÜBER VET om dat te zien bij andere wagens.

-> Grotere proc = meer fps, right?

-> De rook uit de uitlaat bij de Uranus komt uit de verkeerde kant :'(

Als ik 'r meer bedenk post ik ze wel,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

merk weinig verschil met de nieuwe drivers, popup is er nog steeds en af en toe flikkerende texures , framrate was bij mij al goed dus daar heb ik geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

davidsmit schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:49:
Eens in de twee jaar koop ik een game.
En dan zeggen ze dat ik vaak zeur... 8)7 Wat moet jij een moeilijk leven hebben als je alles zo serieus neemt. Installeer gewoon wat nodig is, het is een 'requirement' en ga gamen. Iedereen in dit topic kan het, dus jij toch ook wel? En je hoeft niet per se waarheidsgetrouwe gegevens in te vullen lijkt me?

Dit processor is natuurlijk redelijk traag, en die had je speciaal gekocht voor deze game? Dan wil ik niet weten welke gpu je hiervoor gekocht hebt. Nu mag je dus twee keer geld uitgeven, ipv één keer goed. GPU's zijn niet duur trouwens, voor de prijs van 2 games koop je een goede 8800GT waarmee het perfect zou moeten draaien.
3 december kwam hij dan eindelijk uit voor de PC. Consoles heb ik nooit trek in gehad, ik ben veel beter met al mijn vingers dan met alleen mijn duimen.
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, zeker niet in combinatie met GTA want daar heb je echt wel tien vingers voor nodig... 8)7 . Maar goed, wat jij wil zeg... }:|
davidsmit schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:55:

-> Grotere proc = meer fps, right?
Nee, betere grafische kaart = veel meer fps... Er staat nergens wat voor iets je nu hebt, maar als je bent begonnen met een pc met 1 GB ram voor vista dan vrees ik het ergste. Hoe had je nu ooit verwacht dat deze game met 1 GB (een halve dus, na booten van vista) zou draaien. Maar goed dat je daar nog een GB hebt bijgezet.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 06-12-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Ik mag niet geen (= dubbele ontkenning ;) ) trek hebben in Consoles? Ik maar denken dat 't een vrij land is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 230207 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:49:
[...]

Wat voor framerate heb jij dan? Ik heb nu een HD4870 en zit te denken om een nieuwe moederbord en processor te kopen. Nu heb ik een 965 chipset en bedacht ik mij dat ik net zo goed een q6600 kan kopen alleen vraag ik me af of die net zo veel winst geeft als een q9400.
offtopic:
De Q9400 zal wellicht nog iets meer winst geven maar amper merkbaar. En vooral zuiniger zijn ;)

GTA4 is gewoon een resource hog, drivers en patches gaan wel wat oplossen maar het zal altijd een zwaar spel blijven. Rockstar is dus van zijn geloof gevallen en heeft eens een écht nextgen spel uitgebracht. Daar heb ik respect voor, het is een geheel nieuwe engine. Ik kan niet wachten totdat ik het mag gaan proberen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Jejking op 06-12-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
davidsmit schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:49:
Wilde nog wel m'n benchmark's posten, leuke functie van GTA, hebben ze best aardig gedaan, maar jullie zitten er niet zo op te wachten hier :)
Hier wel :Y
Voor die Social Club heb ik btw geen account voor aangemaakt, aangezien ik de multiplayer toch niet speel, het is geen vereiste, al moet je hem wel geïnstalleerd hebben.
Auto's rijden realistisch!
Dit ben ik niet met je eens! Als ik met mijn Golf ff op de rem trap maak ik echt geen 360 :9
Sturen gaat ingame ook kut vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
[b][message=31160573,noline]
[...]
Dit ben ik niet met je eens! Als ik met mijn Golf ff op de rem trap maak ik echt geen 360 :9
Okee herstel, het stuiteren over de stoepranden gaat realistisch :p Maar ik vind het meer lijken op echt autorijden daardoor, dan in voorgaande edities. Motorgeluiden zijn aardig mooi, vind ik.

Een 360 met alleen remmen heb ik nog niet gehad, misschien komt het nog of rij je harder dan ik ;) Wat vind je niet fijn aan 't sturen, heb je onderstuur of overstuur? Onderstuur heb je denk ik door de impuls van het drukken van de toets (tenminste, daar wijt ik het bij mezelf aan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
davidsmit schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:10:
[...]

Okee herstel, het stuiteren over de stoepranden gaat realistisch :p Maar ik vind het meer lijken op echt autorijden daardoor, dan in voorgaande edities. Motorgeluiden zijn aardig mooi, vind ik.

Een 360 met alleen remmen heb ik nog niet gehad, misschien komt het nog of rij je harder dan ik ;) Wat vind je niet fijn aan 't sturen, heb je onderstuur of overstuur? Onderstuur heb je denk ik door de impuls van het drukken van de toets (tenminste, daar wijt ik het bij mezelf aan ;) )
Onderstuur, met een beetje snelheid vlieg ik vaak uit de bocht. Dit verschilt natuurlijk wel per auto.
Het is wennen maar het gaat steeds beter :9

Knipperlicht kan je overigens niet aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Anoniem: 230207 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:49:
[...]

ik heb tussen de 20 en 30 in game schat ik, (indoor vele malen hoger) wat acceptabel is. Ik verwacht dat de nieuwe 8.12 drivers nog wat verbeteringen op gaan leveren. Ik heb overigens mijn processor (e4500) vervangen voor een q6600 en dat scheelde zo'n 10 fps in de benchmark van gtIV (van 14 naar 23 ofzo)

Ik wil vanmiddag nog proberen mijn q6600 te overclocken (heb eindelijk ontdekt hoe dat moet op een gelockte medion pc) om te kijken of dat nog wat winst oplevert.

Overigens is vRam wel heel belangrijk, zo stelt gta de details en textures in op high (bij minder vRam wordt dat medium of low) en is mijn vram meestal voor 820 mb in gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
superbassie schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:04:
[...]
Ga is vol op de rem in een auto zonder ABS terwijl je een klein beetje in n bocht zit, dan begint ie ook te spinnen. In n echte auto dan he, niet GTA :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ChessSpider schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:29:
[...]

Ik was aan het gamen, en ik merkte dat mijn CPU constant op de 100% stond terwijl mijn videokaart tussen de 30 en 60% zat. Hij stond zelfs een keer op 0%.. Maar dat laatste moet wel een bug zijn in CCC, anders is het wel heel erg.
gebruik GPU-z om te zien hoeveel het van je kaart vraagt Kan je ook mooi een logje bijhouden met load op de kaaret en temps erbij van mem, gpu memio etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Anoniem: 218213 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:17:
voor de mensen die het niet lukt om de gta.exe te veranderen en geen high texures kunnen selecteren

ga naar de main gta folder, dus c:/rockstar/gtaiv

maak daar een text bestandje aan met commandline.text

zet daar dit in: -nomemrestrict -norestrictions -novblank

sla het bestandje op , en hoppa je kunt nu alles op high zetten LET OP er kunnen texure problemen optreden
Klopt niet.

Doe het volgende:

- Ga naar de main-map van je GTAIV-install
. Klik daar ergens met rmb (rechtermuisknop), kies uit het menuutje Nieuw --> Tekstdocument.
- Dubbelklik op het zojuist aangemaakte bestandje en let erop dat deze wordt geopend in Kladblok
- Zet hier de volgende regel in -nomemrestrict -norestrictions -novblank
- Nu dit bestandje opslaan en hierna hernoemen naar commandline.

Nou zou je de restricties omzeilt moeten hebben.
Bij mij werkt het op deze manier, alleen heb ik her en der last van misvormende texures. (textures die niet gepanned zijn bijv.) (dat volgens mij op 1 bepaalde plek, kan em niet meer vinden)
Een goede patch is dus zoiezo noodzakelijk. Dit is slechts een tijdelijke oplossing en is nog steeds niet ideaal.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MelvinB schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:50:
[...]

Klopt niet.

Doe het volgende:

- Ga naar de main-map van je GTAIV-install
. Klik daar ergens met rmb (rechtermuisknop), kies uit het menuutje Nieuw --> Tekstdocument.
- Dubbelklik op het zojuist aangemaakte bestandje en let erop dat deze wordt geopend in Kladblok
- Zet hier de volgende regel in -nomemrestrict -norestrictions -novblank
- Nu dit bestandje opslaan en hierna hernoemen naar commandline.

Nou zou je de restricties omzeilt moeten hebben.
Bij mij werkt het op deze manier, alleen heb ik her en der last van misvormende texures. (textures die niet gepanned zijn bijv.) (dat volgens mij op 1 bepaalde plek, kan em niet meer vinden)
Een goede patch is dus zoiezo noodzakelijk. Dit is slechts een tijdelijke oplossing en is nog steeds niet ideaal.
wat is daar nou anders aan? precies hetzelfde , :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Anoniem: 218213 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:12:
[...]

wat is daar nou anders aan? precies hetzelfde , :?
Nee, jij hebt het over commandline.text.

Dat wordt dan uiteindelijk commandline.text.txt en dan lijkt mij dat dit niet gaat werken.

Althans, bij mij werkt het zo niet in Vista.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 03:32:
[...]

Denk eraan dat deze keer een groot deel van de resource opgaat in het neerzetten van een geloofwaardige, immersieve wereld.

De AI van al die NPC's, auto's, weer, ... vraagt veel cpu. Wat overblijft kan ik visuele kracht gestoken worden. Meer draw distance en minder pop-up in een veel drukkere omgeving zal ook wel een performance hit zijn.

Jouw gpu is trouwens véél en véél te traag, ik vind niet dat een game uit 2008 daar rekening mee moet houden. De games houden de gpu verkoop gaande en omgekeerd, het is nu éénmaal een business. Als je dat niet bevalt, stel ik voor dat je de high profile games links laat liggen. Wat ik wel vind, is dat de game bugloos zou moeten kunnen draaien op een 8800 op Medium/Medium+ en dat lijkt toch te lukken als ik de reacties hier lees? (behalve het bugvrije gedeelte)
Mijn videokaart heeft ongeveer 11 maanden terug 160 euro gekost, en was toen een zeer nette mid-range kaart. Ik kon alle games op high spelen. Wil jij zeggen dat als ik bij wil blijven, ik elk jaar een gloednieuwe midrange kaart moet kopen?

Op het moment kost de videokaart die betere graphics dan de Xbox 360 op het scherm toont meer dan een Xbox 360, is dat niet belachelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MelvinB schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:17:
[...]

Nee, jij hebt het over commandline.text.

Dat wordt dan uiteindelijk commandline.text.txt en dan lijkt mij dat dit niet gaat werken.

Althans, bij mij werkt het zo niet in Vista.
ohhh , indd goed opgelet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:41:
[...]

Mijn videokaart heeft ongeveer 11 maanden terug 160 euro gekost, en was toen een zeer nette mid-range kaart. Ik kon alle games op high spelen. Wil jij zeggen dat als ik bij wil blijven, ik elk jaar een gloednieuwe midrange kaart moet kopen?
Als je bij wil blijven? Vanzelfsprekend, dat is net de definitie van 'bijblijven'. Moet je dat? Zeer zeker niet. Je kan er ook voor kiezen om de game NIET te spelen, of te wachten tot de huidige mid-end 50 euro kost (half jaartje?)

Ik koop toch ook niet elk jaar een gloednieuwe midrange kaart? Ik zit zelf nog met een 7600GT (prima, doet alles wat ik er van verwacht) maar ik ben dan ook wel realistisch genoeg om GTA IV niet te kopen (het helpt wel dat ik een bovengemiddelde kennis heb ivm gamen, net zoals iedereen hier. De argeloze bart smit shopper kan wel eens ontgoocheld worden) Maar net op die mensen die in een impuls GTA IV kopen, zonder echt stil te staan bij hun hardware, mikt de industrie. Want die gaat natuurlijk naar de lokale pc winkel om te vragen waarom z'n gloednieuwe GTA IV het barslecht doet, en die wordt dan natuurlijk een nieuw gpu'tje aangesmeerd. Consumptie ;)
M'n 7600GT voldoet prima voor CoD4/ETQW/Trackmania en nog wel wat games die een jaar oud zijn.

GTA IV en andere recente games die zeker niet op m'n pc werken, haal ik wel voor m'n ps3. Veel minder gezeur.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 06-12-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Er zit in sommige luxe auto's een navigatie systeem _O-
100 yard left, straight ahead enz...altijd leuk die kleine details :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Pff dacht ik een mooie limo te jatten. gaat de chaufgfeur ervandoor met mij aan de handgreep...
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/r1yk47.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:34
Hahahah :lol: :p
@Achmedd, welke auto's :P ? Namen :D

[ Voor 54% gewijzigd door Bobmeister op 06-12-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:10

rCk

Awsom schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 15:03:
Hahahah :lol: :p
@Achmedd, welke auto's :P ? Namen :D
De Feltzer, die soort van Merc. SL achtige wagen. Die soort Mercedes C/E wagen (weet de naam niet). En een Flatbad (truck ook), en een SUV, alleen ik let echt nooit op de namen. En waarschijnlijk nog een hoop meer.

Ik werd daarnet bijna opgepakt door dronken met Roman achterop te gaan rijden met mijn motor. Ik reed alleen tegen een lantaarnpaal op, waardoor die lantaarnpaal op mijn hoofd klettert en ik de volgende morgen mijn roes uitsliep in het ziekenhuis. Ik heb zelden zo erg gelachen om een game.

[ Voor 27% gewijzigd door rCk op 06-12-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 08:35
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik co-op kan spelen met iemand. Hoe kan je elkaar joinen?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007

MsG

Forumzwerver

Ik vind het ook wel vet dat als er gebeld wordt je dat interferentie geluidje hoort. Ik dacht in het begin ff dat ik zelf een smsje kreeg :+

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Zie dat veel mensen hier moeite hebben met de muis camera bij het rijden, maar dit was toch ook al zo in SA?
Ik heb in SA nooit anders gedaan iig, en als ik nu terug ga naar een GTA waar dat niet kan (3/VC) dan stoor ik me echt aan het beperkte zicht wat ik heb.
Ik wil niet m'n auto draaien om die kant op te kijken (of in 4 vaste posities kunnen kijken), lang leve de muis/auto combo _O_
Verder geniet ik echt weer van deze game, het was ff doorbijten en wennen in het begin, maar Niko is echt een goed character imho. Gangstertje spelen in SA was leuk, maar ik kan me veel meer inleven in onze vriend Niko met z'n toffe accent.
Wel zijn veel missies weer hetzelfde, rij hierheen en kill die en die, maar de shootouts kunnen soms echt zo vet zijn dat het gewoon niet uitmaakt, cover systeem is echt nice.

spoiler:
Die missie van die bankoverval is ook echt te tof gewoon, politie en kogels overal, grote chaos en dan wegkomen via al die steegjes en de metro _O_ Sowieso ben ik een fan van bankoverval missies (die in VC was ook erg vet), maar deze missie is echt een game moment die ik niet meer ga vergeten (een omaha beach achtige rating zeg maar ;p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Laatst online: 18-08-2019
Ik heb veel problemen met het besturen van auto's, vooral bij achtervolgingen krijg ik de bochten nooit gehaald omdat de auto te zwak remt.
Is er een manier om effectiever te remmen oid? Want ik heb toch echt het gevoel dat ik iets fout doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:37
Michaelslijpkop schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:27:
Ik heb veel problemen met het besturen van auto's, vooral bij achtervolgingen krijg ik de bochten nooit gehaald omdat de auto te zwak remt.
Is er een manier om effectiever te remmen oid? Want ik heb toch echt het gevoel dat ik iets fout doe...
Ja dat heb ik ook.... Probeer dan via de handrem (spatie), maar dan slip je meestal zo erg... :( Vind de wegligging erg slecht of mis ook iets...

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je moet gewoon voor een bocht gas minderen, net als in het echt :) en niet als een dolle vol gas een bocht door gaan. Ik rij ook altijd met muis + gewoon rijden, werkt prima met camera, snap het probleem ook niet echt idd.

Ik was trouwens al een aardig eindje op weg toen ik begon te kutten. Allemaal prima want hij slaat niet zomaar op, echter zag ik op de map een soort poppetjesteken, dus ik er heen, krijg ik ineens 100 euro van die kerel, waardoor hij die progressie op sloeg, terwijl ik dus al mn wapens kwijt was tig keer dood ben gegaan door dat gekloot. Worden er tussentijdse saves gemaakt die niet in het lijstje staan?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Bochten neem ik gewoon driftend. Al voor de bocht moet je de auto, zeg maar, alvast erin gooien. Kort tikje tegen de handrem en glijdend door de bocht. Ga ff 15 min lopen oefenen en je hebt het zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
MsG schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:43:
Ik was trouwens al een aardig eindje op weg toen ik begon te kutten. Allemaal prima want hij slaat niet zomaar op, echter zag ik op de map een soort poppetjesteken, dus ik er heen, krijg ik ineens 100 euro van die kerel, waardoor hij die progressie op sloeg, terwijl ik dus al mn wapens kwijt was tig keer dood ben gegaan door dat gekloot. Worden er tussentijdse saves gemaakt die niet in het lijstje staan?
Volgens mij is dat "Auto-Save" en kan je dat aan/uit zetten bij "Game". Ik snap inderdaad ook niet wat die dude deed, maar ik kreeg geld van 'm. Heb er een blowjob van gekocht _O-

Wel balen van je progress. Het is een leuke verhaallijn maar volgens mij ben ik echt een massamoordenaar, ik heb al die lui die ik moest vermoorden, vermoord. Ondanks dat ze soms goede verhalen hadden. Ongelofelijk hoe je helemaal blanco aan komt en toch in zo'n verhaal kan worden gezogen, intussen heb ik behoorlijk wat contacten en opdrachtgevers _/-\o_ En het 1e apartement waar je in komt, doet me een beetje denken aan de Blues Brothers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 14:45
Allereerst, dit spel is dus echt enorm zwaar... Ik dacht dat met het commandline.txt scriptje ik meer uit mijn grafische kaart ging kunnen halen maar het gevolg is alleen dat ik lichte (schokjes) krijg als ik boven de aanbevolen settings ga. Ga dus ff een nieuwe gfx kaart kopen.

Een probleempje, zoals jullie weten moet je ingelogd zijn via windows live games (ofzo) om te kunnen opslaan. Maar daarvoor vraagt hij een serial key... *knip* warez en vragen daarbij zijn niet de bedoeling.

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 06-12-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
Om op te slaan heb je alleen een offline Live account nodig.

Rijden is idd hard wennen, maar je moet gewoon jezelf aanleren wat eerder te remmen en niet alá SA vol gas de bocht door proberen te komen.
Int begin haalde ik ook geen 1 bocht, nu via Brucie 3 races gedaan en alle 3 ruim 1e geworden ^^
Voelt nu na een tijdje wennen best goed aan en je kan best doorgassen, alleen bij een bocht moet je gewoon ff goed op de rem trappen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels het spel gehacked, nu kan ik met 1280 * 800 op medium met 25 tot 30 FPS spelen. Stukken beter dan de 800*600 met low die ik volgens GTA zelf maar mag hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 20:10
Is er een manier om de camera zo instellen dat hij werkt zoals bij Vice City?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:55
Vind Niko wel erg grappig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Is het mogelijk om taxichauffeur/politie/brandweer/ambulance missies te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:57

Japser

Jeej!

Taxi missies wel, je krijgt een belletje van Roman na een missie met een Jamaicaan en dan kan je bellen voor jobs naar roman. De rest weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Achmedd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:01:
Is het mogelijk om taxichauffeur/politie/brandweer/ambulance missies te doen??
Als je in een politieauto zit op "E" drukken. Kan je verschillende missies doen

Enige taximissie die ik tot nu toe heb gevonden is die van de Roman Service. Oftewel Roman bellen voor een job.

Brandweer / ambulance nog niet uitgevonden :(.. was ookal opzoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10
IS er nog een plek waar ik de gestolen auto's heen kan brengen of niet :)

want wil wel wat geld verdienen :)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Japser schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:27:
Taxi missies wel, je krijgt een belletje van Roman na een missie met een Jamaicaan en dan kan je bellen voor jobs naar roman. De rest weet ik nog niet.
Jah dat ken ik, ik bedoelde gewoon vrij rond rijden met een taxi :)
Jackazz schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:27:
[...]

Als je in een politieauto zit op "E" drukken. Kan je verschillende missies doen

Enige taximissie die ik tot nu toe heb gevonden is die van de Roman Service. Oftewel Roman bellen voor een job.

Brandweer / ambulance nog niet uitgevonden :(.. was ookal opzoek
Owjah, dat zei die Bruce volgens mij he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

davidsmit schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:01:
[...]

Volgens mij is dat "Auto-Save" en kan je dat aan/uit zetten bij "Game". Ik snap inderdaad ook niet wat die dude deed, maar ik kreeg geld van 'm. Heb er een blowjob van gekocht _O-

Wel balen van je progress. Het is een leuke verhaallijn maar volgens mij ben ik echt een massamoordenaar, ik heb al die lui die ik moest vermoorden, vermoord. Ondanks dat ze soms goede verhalen hadden. Ongelofelijk hoe je helemaal blanco aan komt en toch in zo'n verhaal kan worden gezogen, intussen heb ik behoorlijk wat contacten en opdrachtgevers _/-\o_ En het 1e apartement waar je in komt, doet me een beetje denken aan de Blues Brothers ;)
Ja klopt maar dat heb ik dus bij mn nieuwe save aan. Maar weer even overnieuw :P, tja helaas. Ik heb die eerste kerel waarbij je een keuze moet maken laten leven, vond t toch wat lullig en ik mocht die opdrachtgever toch niet :), Ben benieuwd hoe erg het gevolgen heeft allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02

Barca

In Search Of Sunrise

- Kan ik nergens wapens kopen? Als dat wel kan, waar?

- Volgens mij is de sirene van de politieauto's buggy, hele rare sirene. En als je de G in blijft drukken klinkt hij nog vreemder. Of vinden jullie het geluid normaal?

Geen idee wat het uit gaat maken maar ik moest net kiezen of ik een kerel van een gebouw af zou laten vallen of dat ik hem weer op het dak zou helpen. Uiteraard is de beste man historie.

Ik heb trouwens al vanaf het begin een hekel aan die Vladimir (?)... die gozer die me steeds uitscheld. Hopelijk snel een missie dat ik hem een kogel door zijn kop kan jagen. Ik schop hem nog een keer of 90 na ook de eikel.

[ Voor 50% gewijzigd door Barca op 06-12-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 21:45
LOL, is wel zo dat als je met een auto rijdt die zeldzaam is... je die opeens veel vaker tegenkomt... Maar dit vond ik toch wel heel sterk :o De ganse straat vol Banshees

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/aag3rt.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 06-12-2008 20:27 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:10

rCk

Barca, wat voro geluid? Volgens mij kloppen die sirenes namelijk normaal, als je wat politiesirenes kent uit amerika. In nederland hoor je het ook af en toe als ze een drukke/gevaarlijke kruising naderen. Of bedoel je dit niet? En soms dan idd, gaat ie nog sneller en dat is tja de super mode laten we maar zeggen :P xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 09-07 13:07
Ik had dat pas ook.. stonden er opeens een hoop comets en pcj 900's in mn straat.. Kun je later trouwens ook nieuwe huizen kopen enzo?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-07 15:50
Th1x4nG schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:26:
LOL, is wel zo dat als je met een auto rijdt die zeldzaam is... je die opeens veel vaker tegenkomt... Maar dit vond ik toch wel heel sterk :o De ganse straat vol Banshees

[afbeelding]
LOL, I shat bricks!

Het is wel jammer dat er altijd een geweldige hoeveelheid dezelfde auto's rijden, dit had wel iets meer random gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 21:45
Banshee begint ook wel snel te branden ofzo :p Ging ik met Roman naar de club... ik sprong er op tijd uit maar Roman net niet xD achja, alt F4

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Brian schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:31:
[...]

LOL, I shat bricks!

Het is wel jammer dat er altijd een geweldige hoeveelheid dezelfde auto's rijden, dit had wel iets meer random gemogen.
Dat doet R* gewoon om je te frustreren. Ben je eeuwen op zoek naar een dikke bak, heb je er 1 en dan zie je er in 1x honderden rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Barca schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:17:

- Volgens mij is de sirene van de politieauto's buggy, hele rare sirene. En als je de G in blijft drukken klinkt hij nog vreemder. Of vinden jullie het geluid normaal?

Geen idee wat het uit gaat maken maar ik moest net kiezen of ik een kerel van een gebouw af zou laten vallen of dat ik hem weer op het dak zou helpen. Uiteraard is de beste man historie.

Ik heb trouwens al vanaf het begin een hekel aan die Vladimir (?)... die gozer die me steeds uitscheld. Hopelijk snel een missie dat ik hem een kogel door zijn kop kan jagen. Ik schop hem nog een keer of 90 na ook de eikel.
Juist omdat ik een hekel had aan die Vlad heb ik die andere kerel niet van het leven berooft :), maar ik voel me nu zo'n halve crimineel doordat jij "uiteraard" gebruikt :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-07 15:50
Th1x4nG schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:33:
Banshee begint ook wel snel te branden ofzo :p Ging ik met Roman naar de club... ik sprong er op tijd uit maar Roman net niet xD achja, alt F4
ESC->Game->Load :P
Barca schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:17:

1) Kan wel, kom je snel genoeg achter :)
2) Kan kloppen, als de politiewagen stuk is, klinkt de sirene ook brak

[ Voor 60% gewijzigd door Brian op 06-12-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brian schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:36:
[...]

2) Kan kloppen, als de politiewagen stuk is, klinkt de sirene ook brak
Volgens mij is het nog realistischer, als je over de kop rolt en het glas van je sirenebalk breekt maakt hij een ander geluid.

Verder ben ik er achter gekomen dat je de remmen van een motorfiets individueel kan bedienen. Hiermee is stunten veel makkelijker dan de vorige delen. Door een beetje je voorrem in te drukken, een beetje naar voren te leunen kun je prachtige rolling burnouts maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vandaag spelletje gehaald na alle hardware issues hier toch maar op gegokt.

En nog geen seconde spijt van gehad zeg!

Wat een onwijs vet spel. Heb verder nog grafisch niets getweaked, gewoon zoals het spel het me voorgesteld heeft speel ik, en ziet er erg mooi uit. In elk geval niet zo blokkerig als ik hier zit. Oke heb wel net boven midrange systeem met E8400@3,6ghz en HD4850.

Het is echt GENIETEN _/-\o_ Kan niet wachten op de patch, nu flikkeren soms bepaalde textures nog, ben benieuwd of dat nog weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

[afbeelding]
Ja, op de Xbox heb je dat ook, al heb ik het nog niet zo extreem gezien. In de vorige GTA's was dat ook al het geval trouwens. Ik denk dat er een limiet is aan het aantal auto's dat ze tegelijk in het geheugen kunnen laden.

[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 06-12-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:52:
[...]

Volgens mij is het nog realistischer, als je over de kop rolt en het glas van je sirenebalk breekt maakt hij een ander geluid.

Verder ben ik er achter gekomen dat je de remmen van een motorfiets individueel kan bedienen. Hiermee is stunten veel makkelijker dan de vorige delen. Door een beetje je voorrem in te drukken, een beetje naar voren te leunen kun je prachtige rolling burnouts maken.
Kan je nou met de auto geen burnouts meer maken? Lukte op de PS3 wel...volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik had autosave uit omdat hij dan niet zomaar saved als je loopt te kutten. Echter kan ik dan nergens handmatig save vinden? Dit kan dus enkel op die slaapmanier waardoor je per se thuis moet zijn en 6 game-uur waste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
superbassie schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:38:
[...]

Kan je nou met de auto geen burnouts meer maken? Lukte op de PS3 wel...volgens mij.
Jawel. Het is allemaal achterwiel aangedreven he, dus gewoon je rem inhouden en volgas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:11
@ hietboven

tot mijn verbazing reed ik vandaag in een voorwiel aangedreven auto.
Maar ook daar kan je gerust een burnout mee trekken. Wel prettig :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_eissens
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10-2023
Iemand al ervaringen met de nieuwe nvidia driver? Speciaal voor gta 4 geoptimaliseerd.
http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html
Ik ga hem zo installeren, meld het wel als ik verschil merk. Ik draai nu 180.60, wat een enorme verbetering was tegenover de whql 180.48. Met de .60 heb ik veel minder last van textures die te laat (of niet) laden.

Iemand al voorelkaar om de high textures te draaien op een 512mb kaart? Ook met de commandline opties of op 800x600 en de rest op zijn laagst laat hij me geen high kiezen.
Ik draai nu met een 8800GT tussen de 30 en 50 fps op 1680x1050 met rendering highest, view distance 30, detail distance 100, traffic 25 en shadows 1 (het verschijnen en verdwijnen van schaduwen is irritanter dan uberhaubt afwezig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 20:01
Ik heb het idee als je bijvoorbeeld in een auto rijd bijvoorbeeld de comet of een banchee. dat er dan veel meer op eens rijden en geparkeerd zijn dit dacht ik ook al te zien in SA. maar is dit ook zo of ben ik gek, of toch niet ?

[ Voor 3% gewijzigd door aquila2 op 06-12-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
MsG schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:36:
[...]

Juist omdat ik een hekel had aan die Vlad heb ik die andere kerel niet van het leven berooft :), maar ik voel me nu zo'n halve crimineel doordat jij "uiteraard" gebruikt :/ :P
HAhahah ja precies, heb ik ook gedaan. Ben benieuwd of je hem later nog tegenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:32

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

[afbeelding]
Dit is altijd al zo geweest. Dit was in GTA SA ook al zo. In GTA SA kwam je weinig scooters tegen. Rij je dus op een scooter kom je er opeens veel meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
aquila2 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:55:
Ik heb het idee als je bijvoorbeeld in een auto rijd bijvoorbeeld de comet of een banchee. dat er dan veel meer op eens rijden en geparkeerd zijn dit dacht ik ook al te zien in SA. maar is dit ook zo of ben ik gek, of toch niet ?
Dat gevoel heb ik dus ook ;)

Iemand al een idee wanneer Microsoft die Rockstar patch doorduwt? of zullen we tot maandag moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Splinter Cell schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:23:
[...]

Dit is altijd al zo geweest. Dit was in GTA SA ook al zo. In GTA SA kwam je weinig scooters tegen. Rij je dus op een scooter kom je er opeens veel meer tegen.
Dat vind ik dus echt onacceptabel. Ze hebben zo veel dingen verbeterd en dan dit niet. Ik kan me er soms echt kapot aan ergeren en ik merk dat er vaak alleen maar mercedes rondrijden en grote oude auto's (die, als je in Amerika bent, je bijna nergens meer ziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:32

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Anoniem: 230207 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:27:
[...]

Dat vind ik dus echt onacceptabel. Ze hebben zo veel dingen verbeterd en dan dit niet. Ik kan me er soms echt kapot aan ergeren en ik merk dat er vaak alleen maar mercedes rondrijden en grote oude auto's (die, als je in Amerika bent, je bijna nergens meer ziet)
Ja, behoorlijk storend en al helemaal niet realistisch.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!