[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.973 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Modbreak:GoT is niet het forum om het uitgebreid over warez en dergelijke te hebben. Uitgebreide discussie over kopieerbeveilgingen horen hier niet thuis. Dit soort reacties zorgen er ook enkel voor dat het al snel de verkeerde kant op gaat met een topic. Ik heb dan ook een aantal posts verwijderd of aangepast.

Ook zie ik weer een aantal technische problemen/vragen langskomen: deze horen zoals al vaker gemeld en ook duidelijk in de topicwaarschuwing staat niet thuis in dit topic maar in SPV.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04 13:14
GAIAjohan schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:42:

[...]

Je live account moet online zijn.
Wat een onzin is dat :(. Ik wou dit spel kopen, omdat ik regelmatig naar het buitenland ga voor familiebezoek...dan speel ik in de avond uurtjes graag een spelletje...maar daar heb ik geen internet....waarom heeft een singleplayer spel nu weer internet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 16:14
Diamond4ever schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:40:
ik heb na lang wachten op de ali illegali versie gisteren toch maar het spel gekocht.... maar ik heb er nu al spijt van.... het spel draaide gisteren nog goed.

vandaag zet ik me pc aan en het eerste dat ie doet als ie in windows komt is heel het beeld wit maken en raar beginnen te knipperen.... dat stopt dan na een paar seconden en dan lijkt alles goed te gaan...... dan wil ik een website openen en dit gaat zo traag als het maar kan... lijkt wel alsof ik op en 486 zit te internetten hier.... het gaat zo langzaam dat ik dit maar moet posten met m'n laptop.... alles dat ie nieuw opend komen ook overal zwarte vlakken in te staan..... en dit allemaal sinds ik die rotzooi van dit spel geinstalleerd heb.....

iemand hier ook last van en weet waar het aan ligt?
nou maar even videokaart drivers opnieuw geinstalleerd.... gisteren ook al moeten doen toen ie begon te knipperen.... hij werkt nu weer goed en snel... maar ik hoop toch dat ik niet meerdere keren per dag mijn videokaart driver opnieuw moet installeren om iets normaal met me pc te kunnen doen.... alleen maar door dit kut spel... want dat is het nu wel aan het worden

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-04 16:03

Meneer iCy

swarma

Hebben jullie dit ook al gehad:

Ik reed in de multiplayer met een auto bij 2 trapleuningen, maar ik kwam daarop vast te zitten en ineens vloog ik iets omhoog. Zoiets als de slingshot met de schommel, maar dan velen malen minder heftig.

Dit spel is echt verslavend en helaas vind me vriendin dat ook. Gisteravond wou ze even proberen en zo zat ze toch van 11 uur tot kwart over 12 met me multiplayer :'(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Wapwap schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 02:01:
[...]

Zelfde probleem hier. Ben al een stuk of wat meldingen tegen gekomen bij het joinen van een game; "Removed from the game", "Disconnected from the game" of ik wordt zonder melding terug naar de gamebrowser gestuurd.

Het is wel gelukt om wat aantal multiplayer games te joinen en heb ook wel enige tijd kunnen spelen, maar in een aantal gevallen werd ik er weer vrolijk uitgeknikkerd met de melding "Router/NAT settings too strict".

De poorten van Windows Live heb ik geforward (UDP 88, TCP/UDP 3074), maar dat heeft niet geholpen. Zal waarschijnlijk alleen voor het aanmelden zijn, had daar verder ook geen problemen mee. De Windows firewall staat overigens uit.

Heeft iemand een idee welke poorten gebruikt worden door de game? Heb al even lopen zoeken, maar ik kom steeds die Windows Live poorten tegen.
Wat betreft de poorten die gebruikt worden kwam ik de volgende post tegen.
What the hell is the world coming to when you have to use a packet sniffer to figure out which ports to open?

1096 (Tested with both UDP+TCP. Appears to be UDP only in sniffer, though)

If that doesn't work, try this port as well:
3074
I noticed that I left my forwarding for port 3074 unchecked when testing, so either of the two will probably work.

If you don't know what port forwarding is:
http://portforward.com/guides.htm
Forward port 1096, UDP.
bron
Aangezien ik het spel nog niet ontvangen heb kan ik zelf niet testen :)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
chrisO schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:56:
[...]

Wat een onzin is dat :(. Ik wou dit spel kopen, omdat ik regelmatig naar het buitenland ga voor familiebezoek...dan speel ik in de avond uurtjes graag een spelletje...maar daar heb ik geen internet....waarom heeft een singleplayer spel nu weer internet nodig...
Volgens mij kan je ook een offline live account aanmaken waarop je gewoon kan saven.

I do what I like and I like what I do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:38
appelkoek schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:13:
[...]

Volgens mij kan je ook een offline live account aanmaken waarop je gewoon kan saven.
Volgens mij ook ja :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Als ik me pc overnieuw ga installeren en ik maak wel gebruik van een online live account, kan ik dan gewoon verder waar ik ben gebleven?

en wat als ik een hardware upgrade doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:51

MicroWhale

The problem is choice

appelkoek schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:13:
[...]

Dat weet ik wel zeker.. op het forum van steampowered.com staat een handleiding over hoe je dit moet doen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-04 10:17
Nog even een keer duidelijk de vraag die ik en volgens mij sommige anderen ook niet helemaal helder hebben;

- Hoe en waar pas je nu de "-norestrictions" parameter toe?

wellicht een handige toevoeging voor de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04 10:05

World Citizen

FreeReef.nl

iCy schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:20:
Als ik me pc overnieuw ga installeren en ik maak wel gebruik van een online live account, kan ik dan gewoon verder waar ik ben gebleven?

en wat als ik een hardware upgrade doe?
LET OP!!!!!

toen ik de illegale versie deinstalleerde op mijn pc, werd mij gevraagd of ik de Serial wou deactiveren bij R*. Zodat ik het spel op een andere pc kan installeren.

!!!!!VOER DUS NIET ZOMAAR EEN HERINSTAL VAN WINDOWS UIT MAAR DEINSTALLEER EERST HET SPEL!!!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Decon Frost schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:30:
[...]

LET OP!!!!!

toen ik de illegale versie deinstalleerde op mijn pc, werd mij gevraagd of ik de Serial wou deactiveren bij R*. Zodat ik het spel op een andere pc kan installeren.

!!!!!VOER DUS NIET ZOMAAR EEN HERINSTAL VAN WINDOWS UIT MAAR DEINSTALLEER EERST HET SPEL!!!!!
Ik heb de steam versie overigens dus cdkey gezeur heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Darker schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:29:
Nog even een keer duidelijk de vraag die ik en volgens mij sommige anderen ook niet helemaal helder hebben;

- Hoe en waar pas je nu de "-norestrictions" parameter toe?

wellicht een handige toevoeging voor de startpost?
Je moet dus een shortcut van je gta4launcher.exe maken en bij eigenschappen die parameters erachter doen.

Maar, je moet eerst je social club opstarten en dan pas je shortcut launchen!

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 08:46
Ik heb voor het eerst Michelle gekust \o/

Wel een megavet spel is GTA IV...

Is ChinaWars een uitbreiding voor GTA IV? En komt in Februari las ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Decon Frost schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:30:
[...]

LET OP!!!!!

Aangezien je het zo vaak als je wilt mag/kan installeren lijkt mij dit niet meteen een probleem. Uiteraard kan het geen kwaad verder 8)

Voor degenen die ook on-line spelen, hoeveel games vinden jullie ongeveer? Ik zie bij Ranked matches echt bijna geen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:57:
[...]

Aangezien je het zo vaak als je wilt mag/kan installeren lijkt mij dit niet meteen een probleem. Uiteraard kan het geen kwaad verder 8)

Voor degenen die ook on-line spelen, hoeveel games vinden jullie ongeveer? Ik zie bij Ranked matches echt bijna geen games.
Denk wel dat je probleempjes krijgt als je online wilt dan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

RedHat schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:57:
Nee ChinaWars is een los spel voor de Nintendo DS. De uitbreiding waar jij het over hebt is heel wat anders en zal alleen uitkomen voor de Xbox 360.

Meer info over die DLC hier

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 05-12-2008 12:06 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

thijszor schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:36:
[...]

Je moet dus een shortcut van je gta4launcher.exe maken en bij eigenschappen die parameters erachter doen.

Maar, je moet eerst je social club opstarten en dan pas je shortcut launchen!

succes!
dat werkt bij mij niet, hij start elkens keer weer een nieuw venster, zonder die no "-norestrictions" dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gunner schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:05:
[...]

Nee ChinaWars is een los spel voor de Nintendo DS. De uitbreiding waar jij het over hebt is heel wat anders en zal alleen uitkomen voor de Xbox 360.
En zeer waarschijnlijk voor de PC, in de R* faq stond ook downloadable content for PC ergens.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

RedHat schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:57:
Ik heb voor het eerst Michelle gekust \o/

Wel een megavet spel is GTA IV...

Deed ik al bij de 2e date :9

Die meid achter de bali bij R mag er ook wel wezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Phyxion schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:05:
[...]

En zeer waarschijnlijk voor de PC, in de R* faq stond ook downloadable content for PC ergens.
Heb je daar een bron van? Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk omdat Sony dat niet bepaald leuk zal vinden. Microsoft heeft juist 50 miljoen dollar betaald om het exclusief voor de 360 te houden.

Misschien is die DLC wel heel wat anders dan de "Lost and Damned" content. Laat Rockstar zich maar richten op de problemen die er zijn met de pc-versie in plaats van DLC.

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 05-12-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-04 16:31

Shoarma kip

IceDFire

iCy schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:05:
[...]

Deed ik al bij de 2e date :9

Die meid achter de bali bij R mag er ook wel wezen 8)
Ik dacht bij de 3e date, laat ik eens een poging wagen, nou mijn 360 controller begon gelijk te vibreren :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 15:00
Gunner schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:07:
[...]

Heb je daar een bron van? Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk omdat Sony dat niet bepaald leuk zal vinden. Microsoft heeft juist 50 miljoen dollar betaald om het exclusief voor de 360 te houden.
Je bedoelt te zeggen dat Sony dat niet leuk zal vinden? Sony kan er van vinden wat ze willen, MS betaald de DLC en als die het goed vinden dat het ook op de PC uit komt dan is het verder goed.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Fijn, na lang sparen een nieuwe kaart gekocht: Club 3D HD4870 1GB. Dus ik denk nu loopt het wel soepel :D
Niet dus.
Textures van sommige autos laden niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:33

rCk

Anoniem: 230207 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:48:
Fijn, na lang sparen een nieuwe kaart gekocht: Club 3D HD4870 1GB. Dus ik denk nu loopt het wel soepel :D
Niet dus.
Textures van sommige autos laden niet :S
Die issue was er al, staat ook op het net. Staat ook bekendgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Svennie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:36:
[...]

Je bedoelt te zeggen dat Sony dat niet leuk zal vinden? Sony kan er van vinden wat ze willen, MS betaald de DLC en als die het goed vinden dat het ook op de PC uit komt dan is het verder goed.
Microsoft wil die 50 miljoen vast terugverdienen. Dat doen ze niet door die DLC gratis weg te geven. Al zal het me niet verbazen want met die extra levels van Call of Duty 4 ging het net zo. Console-gamers moesten er voor betalen en Activision sloot een deal met NVIDIA zodat het gratis werd voor de pc. Natuurlijk alleen maar omdat ze doodsbang waren dat het in het illegale circuit zou belanden en niemand er meer een stuiver voor zou geven.

En dan gek vinden dat releases zoals GTA IV pas een half jaar laten op de markt komen. Aan deze release te zien hebben ze die tijd _echt_ niet gebruikt om het spel te finetunen als ik hier de problemen zo lees |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 11:06
Wat leuk is: Mensen uitlokken met je te vechten en dan ze naar een politieauto lokken. Worden ze opgepakt :P

Handig tipje: Als men je in elkaar knokt, gewoon even je telefoon pakken en 911 draaien. Je hoeft geen eens op een knop te drukken maar men vlucht dan meteen :D

Geld nodig? Zoek een securicar en zorg dat deze ontploft. Zit soms veel geld in ;)

Je kunt meer dan 2 auto's op je parkeerplaats bij je safehouse kwijt, als je maar goed mikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227661

weet iemand het antwoord op mijn vraag? k heb mijn beste vrind google al geraadpleegd, maar tot nu toe geen succes. ik vroeg me af of GTA IV speelbaar is via cross platform met de pc en de xbox 360. nu is het zo dat ik mijn vrienden op de pc kan zien spelen en zij zien mij. als ik hen probeer te joinen word mij gevraagd de pc dvd erin te doen, en als zij mij proberen te joinen word hen verteld eerst het spel op te starten, ookal zitten ze in het spel.

Is het mogelijk om het dus op cross-platform te spelen of zal ik de pc versie ook moeten aanschaffen om met hun te kunnen spelen?

alvast bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 25-04 15:00
Gunner schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:04:
[...]

Microsoft wil die 50 miljoen vast terugverdienen. Dat doen ze niet door die DLC gratis weg te geven.
Wilde ik jou er op wijzen dat je MS bedoeld, typ ik zelf Sony 8)7

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Sypher schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:04:
Wat leuk is: Mensen uitlokken met je te vechten en dan ze naar een politieauto lokken. Worden ze opgepakt :P

Handig tipje: Als men je in elkaar knokt, gewoon even je telefoon pakken en 911 draaien. Je hoeft geen eens op een knop te drukken maar men vlucht dan meteen :D
Goeie Tip, ik werd al 10 min lang door een of andere gek mens in elkaar getimmerd... het was nog een vrouw ook.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Weet je wat ik gisteravond had? Ik stond heel iets op de straat, maar ik ging even naar beneden wat koffie drinken met me vriendin zonder naar het menu te gaan. Toen ik terugkwam stond ik voor het ziekenhuis :')

Zal wel doodgereden zijn :')

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 05-12-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Decon Frost schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:40:
[...]

Goeie Tip, ik werd al 10 min lang door een of andere gek mens in elkaar getimmerd... het was nog een vrouw ook.
Ik stapte gewoon in me auto en zette hem eens flink in de achteruit :+ zal der leren!

//EDIT

wat ook grappig is als ze met 1 hand nog in de deur aan je autoportier rondslingeren.
Geweldig, ik ga van links naar rechts remmen gasgeven en die kerel maak de vreemdste bewegingen!

Vraag me af als je langs een andere auto rijdt of je hem dan plat rijdt / plet of eraf knalt, ff proberen bij thuiskomst!

[ Voor 32% gewijzigd door thijszor op 05-12-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 09-04 19:41
Ik heb de minimale systeem eisen gelezen, en mijn pc voldoet er niet aan, maar ik zou het spel toch willen spelen.

Zou iemand mij kunnen vertellen of het spel een beetje loopt op de volgende specs?

P4 2.8ghz / 1gb mem / 6800GT 256mb

Het hoeft niet op dikke graphics, maar een beetje speelbaar moet het wel zijn.
Ik weet dat ik aan een nieuw systeem toe ben, maar voorlopig werkt vrijwel alles nog wat ik er op wil..

Tot nu dan misschien :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
FragNeck schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:02:
Ik heb de minimale systeem eisen gelezen, en mijn pc voldoet er niet aan, maar ik zou het spel toch willen spelen.

Zou iemand mij kunnen vertellen of het spel een beetje loopt op de volgende specs?

Ik weet dat ik aan een nieuw systeem toe ben, maar voorlopig werkt vrijwel alles nog wat ik er op wil..

Als je ook maar enige moeite & tijd had besteed had om de TS en/of performance topic onder spielerij te bekijken had je geweten dat je met die specs je portomonnee lekker dicht moet houden, want dat gaat nooit normaal werken. Helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04 13:59
Geweldig spel, het voelt ECHT alsof je in een stad bent. Ik draai hier alles op high met view distance 25 :D Ik heb mezelf aan de lijst met gametags toegevoegd; NLSetz is mijn tag :) Ik heb nog geen mutliplayer geprobeerd, dus verras me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik zou maar gaan sapren voor een nieuw systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:07

MsG

Forumzwerver

FragNeck schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:02:

Ik weet bijna wel zeker dat je (als je het al werkend krijgt) er niet meer dan 5 fps uit poept. Sowieso is 1GB echt veel te weinig :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien iets voor in de startpost; een PDF-je over de multiplayer (link)

Er wordt ook LAN in genoemd, maar ik heb dat zelf nog niet ingame gezien. Er wordt jammer genoeg ook niks genoemd over poorten die open moeten staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279864

Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:40:
Misschien iets voor in de startpost; een PDF-je over de multiplayer (link)

Er wordt ook LAN in genoemd, maar ik heb dat zelf nog niet ingame gezien. Er wordt jammer genoeg ook niks genoemd over poorten die open moeten staan :(
LAN is gewoon te vinden in het multiplayer menu op je mobiel. Je kunt op het gegeven moment kiezen tussen internet en LAN. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Laatst online: 01-02-2024
Is Service Pack 1 van Windows Vista vereist om het spel te spelen? Ik weet wel dat het bij de minimale eisen staat maar is er hier iemand die het spel ook kan spelen zonder Service Pack van Windows Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Cambach schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:59:
Is Service Pack 1 van Windows Vista vereist om het spel te spelen? Ik weet wel dat het bij de minimale eisen staat maar is er hier iemand die het spel ook kan spelen zonder Service Pack van Windows Vista
Ja is vereist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-04 11:11

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Voor de mensen die de grafische restricties willen weghalen, hier de manier hoe en wat (werkt ook bij de steam versie).
  • Blader naar de installatie folder van GTA4 en maak van LaunchGTAIV.exe of van GTAIVLauncher.exe (welke er bij jou aanwezig is) een snelkoppeling naar het bureaublad.
  • Open de Properties van de net aangemaakte snelkoppeling en voeg deze commands toe: -norestrictions -nomemrestrict.
Voorbeeld:
"E:\Steam\steamapps\common\grand theft auto iv\GTAIV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions -nomemrestrict
  • Zorg ervoor dat je Rockstar Games Social Club gestart hebt en dat deze in Offline Modus of Ingelogd is (dit is nodig anders werkt de snelkoppeling niet en zal deze RGSC openen inplaats van GTA4 zelf.
  • Start GTA4 met behulp van de snelkoppeling die je gemaakt hebt.
Je zal nu zien dat je in de grafische opties over de memory limiet kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-04 23:27
Henkus schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:28:
[...]

Ik vind van wel, maar dat is misschien persoonlijk. Met de xbox360 controler kun je lekker onderuit hangen en relax cruisen door de city. Alle controls zijn automatisch ingesteld.

Er zijn trouwens steeds meer games die de xbox360 controler ondersteunen, het is naar mijn mening de beste controler voor de PC.
Helemaal mee eens. Ik had 2 wireless exemplaren gekocht voornamelijk voor emulators om met vrienden te gamen maar met GTA IV ben ik ook erg blij dat ik ze heb. Momenteel speel ik meestal met de 360 controller behalve bij heftige schiet missies waar je nauwkeurig en snel moet mikken dan grijp ik snel naar de muis + tobo.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:10

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 279864 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:46:
[...]

LAN is gewoon te vinden in het multiplayer menu op je mobiel. Je kunt op het gegeven moment kiezen tussen internet en LAN. _/-\o_
Wel suf dat je eerst het spel moet starten en vervolgens via je mobieltje pas MP kan gaan. Ik had het liever vanuit het menu gekozen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:32

lord_fh

PS5

Zo lekker spel! speel met E6600 @ 2,8 Ghz, 4 gig ram en een Asus 4850 TOP op high/very high (Win XP Pro)

alleen naar aantal minute spelen slaat het spel naar windows en blijft daarook...

:( wat kan dat nou weer zijn :@

Verder ziet et er erg dik en gedetailleerd uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 14:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb net multiplayer gespeeld. Vind het echt geweldig!
Alleen wordt ik vaak van een server verwijderd?

Ik vind wel het proces dat je moet ondergaan voordat je in een server bent echt slecht.
Eerst ingame, mobiel pakken, multiplayer selecteren.
daarna player match etc etc...
wil ik een server joinen, maar daarna toch weer naar andere. Moet hij wéér laden en kom ik weer terug ingame en moet ik weer eerst mobiel pakken etc.
wat een onhandige shit!!

Vind de manier om in een server te komen, te switchen en na 1 ronde naar andere server te gaan echt de slechtste OOIT! Komt gewoon omdat je elke keer weer moet laden en weer ingame alles moet doen.
Wordt zo irritant!

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 11:06
Dat online gedoe is ook zo op de console versies.

Echter is het bij de PC helemaal overtrokken:
  • Start Rockstar Social Club
  • Start GTA IV
  • Klik op START in dat vage menugeval.
  • Mobieltje -> Multiplayer
... argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb ook een keer gehad dat iemand aan mijn portier hing.. vervolgens ging ik met een noodvaart door de bocht en ramde ik precies aan de kant waar hij hing ontzettend hard tegen een muurtje aan.. :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-04 22:58
lord_fh schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:13:
Zo lekker spel! speel met E6600 @ 2,8 Ghz, 4 gig ram en een Asus 4850 TOP op high/very high (Win XP Pro)

alleen naar aantal minute spelen slaat het spel naar windows en blijft daarook...

:( wat kan dat nou weer zijn :@

Verder ziet et er erg dik en gedetailleerd uit !
Op hoeveel FPS draait het spel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 24-04 08:46
Ik moet zeggen dat die missie met LJ erg lastig is...

spoiler:
Die in die hangar waar Dimitri je genaaid heeft... Hoop dat het niet veel lastiger word watn ik had zelfs met armor al moeite met deze missie... Echter; ik koop soms guns in dat winkeltje; waarom gooit ie HET HELE WAPEN weg als je kogels opzijn? Kogels zijn goedkoper dan wapens lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ErikRedbeard schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:04:
Voor de mensen die de grafische restricties willen weghalen, hier de manier hoe en wat (werkt ook bij de steam versie).
  • Blader naar de installatie folder van GTA4 en maak van LaunchGTAIV.exe of van GTAIVLauncher.exe (welke er bij jou aanwezig is) een snelkoppeling naar het bureaublad.
  • Open de Properties van de net aangemaakte snelkoppeling en voeg deze commands toe: -norestrictions -nomemrestrict.
Voorbeeld:
"E:\Steam\steamapps\common\grand theft auto iv\GTAIV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions -nomemrestrict
  • Zorg ervoor dat je Rockstar Games Social Club gestart hebt en dat deze in Offline Modus of Ingelogd is (dit is nodig anders werkt de snelkoppeling niet en zal deze RGSC openen inplaats van GTA4 zelf.
werkt bij mij toch niet, kan nog steeds geen high kiezen ipv meduim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedHat schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:53:
Ik moet zeggen dat die missie met LJ erg lastig is...

spoiler:
Die in die hangar waar Dimitri je genaaid heeft... Hoop dat het niet veel lastiger word watn ik had zelfs met armor al moeite met deze missie... Echter; ik koop soms guns in dat winkeltje; waarom gooit ie HET HELE WAPEN weg als je kogels opzijn? Kogels zijn goedkoper dan wapens lijkt mij
Er zijn wel lastigere missies, maar tot nu toe maar 1 lastigere gespeeld (2e eiland). Speel je met een controller of muis + tobo? Vond hem zelf namelijk niet echt moeilijk, beetje headshots uitdelen en klaar.
Je gebruikt toch wel het cover systeem he? En pakt ook de health-kist(jes) op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Laatst online: 10-02 16:14
voor de mensen die veel crashes hebben en hun pc overgeclocked hebben... nadat ik mijn pc terug geclocked had kreeg ik geen enkele crash meer en werkte alles perfect.... dus misschien als laatste optie even je pc op de default settings zetten :P

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Euh, misschien een stomme vraag maar waar vind ik m'n filmpjes ? Ik heb nu al een aantal keer op F2 geduwd om een moment op te slaan.... maar ik kan ze nergens terugvinden :D

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

BioHazard schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:44:
[...]

Ik snap gewoon niet als er full support is voor de 360 controller dat analoog gas geven er niet in zit. Op de 360 was dit wel mogelijk. Onzin is het. 8)7
Inderdaad onzin, bij mij werkt het namelijk prima. Het zit er dus wel in.

Niet meteen ieder dingetje als bug gaan beschrijven a.u.b., probeer eens de controller drivers te updaten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-04 17:50
Mahaha, fantastische humor dit... :9

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2exy8nl.jpg

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ah, editor al gevonden, zit (uiteraard) ook in de telefoon van Niko

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Heb je het TV kanaal al gezien waar een soort van "My sweet 16" achtige meiden met stinkend rijke papa's verhalen voorbij komen.

UBER LOL heb ik gehad....

Of dat UBER hippe Amerikaanse uitklapmes... Telsell op zijn best.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of deze :p

Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn320/Krshnik01/GTAIV2008-12-0415-53-33-67.jpg

Ook nog wat mooie overzichtplaatjes vanuit een helicopter;
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn320/Krshnik01/GTAIV2008-12-0421-47-33-67.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn320/Krshnik01/GTAIV2008-12-0421-47-29-92.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn320/Krshnik01/GTAIV2008-12-0421-47-43-60.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
WTF?!? 7(8)7 Loop ik afgelopen nacht m'n safehouse in Bohan uit, staat daar die irritante prekerped. Op de X360 heb ik 'm op alle mogelijke manieren gekilled maar wat er nu gebeurde was veel leuker!

Als de PC versie nog meer van dit soort subtiele veranderingen heeft... bring it on! _O-

Youtube filmpje

[ Voor 6% gewijzigd door Bobnofski op 06-12-2008 05:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:50
Zo, vandaag binnen gekregen!
Installeren duurde even...kreeg een RMN40 error maar dat kwam omdat ik nog geen SP 3 erop had staan.
Anyway, hij doet het nu en het ziet er goed uit. Speel High met 45 fps.
Moet wel ff wennen aan het autorijden en lopen (hij loopt/draait verschrikkelijk sloom).
Nu nog grafisch nog een beetje tweaken en dan ga ik wel lang plezier hebben van dit spel :)
Lol :D ja humor heeft R* wel :Y

[ Voor 17% gewijzigd door superbassie op 05-12-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Dit is het eerste spel wat ik in jaren weer eens gekocht heb. Voor zo'n gedetailleerd spel als dit heb ik het geld wel over.
Jammer van de problemen/bugs maar ik heb nog nooit een programma gezien wat meteen zonder bugs gereleased werd. Men kan Rockstar dan wel de huid volschelden over de problematiek maar daar schieten we natuurlijk niks mee op.
Ik ga er vanuit dat men bij Rockstar werkt aan een goeie patch om het gros van de problemen te verhelpen.

Helaas nog niet veel tijd gehad om me in het spel te verdiepen maar dat gaat dit weekend vast gebeuren.
De eerste indruk is in ieder geval veelbelovend!

[ Voor 13% gewijzigd door Pingelmonster op 05-12-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224908

ErikRedbeard schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:04:
Voorbeeld:
Werkt ook bij mij niet ! Ik wil dit spel gewoon op 1920x1200 kunnen spelen anders ziet het er gewoon echt niet uit op een 24" scherm. Belachelijk mijn 8800GTS 320mb kaart dit niet aan kan volgens GTA. Het spel geeft ook aan dat ik maar 280mb video memory heb, terwijl het gewoon 320mb is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Laatst online: 08-04 08:48
Hoe kan ik op de pc versie een co-op starten met vrienden? Moet dit via windows live (wat ook te wazig voor woorden is, hoe kan je chatten?)

ALvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261357

Speelt echt heerlijk op de computer met Ati 4850, geweldig hoe druk het soms gewoon is in een simpel straatje.
Geeft je echt een big-city gevoel 8) , Had net even een scootertje gejat van iemand, maar ik kon niet de juiste knop vinden om een wheelie of stoppie te doen? Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-04 17:50
left control en left shift ;)

vind de knoppenplaatsing trouwens wel logisch, alles wat bij elkaar hoort staat bij elkaar - en knoppen nemen meerdere functies aan

btw, die -norestrictions werkt bij mij ook totaal niet, maar ligt misschien aan mijn *huhum versie* van het spel

[ Voor 95% gewijzigd door Th1x4nG op 05-12-2008 18:17 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261357

Th1x4nG schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:15:

vind de knoppenplaatsing trouwens wel logisch, alles wat bij elkaar hoort staat bij elkaar - en knoppen nemen meerdere functies aan

btw, die -norestrictions werkt bij mij ook totaal niet, maar ligt misschien aan mijn *huhum versie* van het spel
Danku ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:03
Th1x4nG schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:15:

Moet je eens -norestrictions én -nomemrestrict erachter zetten :)

(wel eerst snelkoppeling op bureaublad, en eerst inloggen bij social club, en via die snelkoppeling opstarten!)

Dit werkt perfect bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:04:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er echt mooi uit bij jou, bij mij zijn gebouwen niet meer dan een klontje pixels en details als antenne's en ramen heb ik niet. Jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:04:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand die de console versie heeft gespeeld deze screens eens vergelijken? Want dat ziet er aardig scherp en mooi uit. Vooral erg goede draw distance! Tot heel in de verte zie je reliëf en structuren, wat natuurlijk wel mooi de omvang en volledigheid van de stad laat zien.

Kan je met de console ook zo ver nog gebouwen waarnemen of is die 'blur' een domper?

Aangezien dit met een 8800GT is (volgens z'n specs) dan snap ik niet wat iedereen hier loopt te miepen? 8800GT kost, geen idee, maar niet veel in elk geval, en dat ziet er zeker goed uit... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-04 08:04
Ik vind het wel jammer dat je voor een bepaalde actie maar éen knop in kunt stellen.. Vind het vaak fijner voor sommige dingen om er 2 te hebben.. Zoals remmen.. Als ik gas geef, rem en stuur doet ie niks maar piept mn pc alleen maar ff. Dus kan ik geen donuts maken :P.. Als je nou twee knoppen in kunt stellen voor remmen zou ik bv mmb of mouse4 als 2de rem.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

aicaramba schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:47:
Ik vind het wel jammer dat je voor een bepaalde actie maar éen knop in kunt stellen.. Vind het vaak fijner voor sommige dingen om er 2 te hebben.. Zoals remmen.. Als ik gas geef, rem en stuur doet ie niks maar piept mn pc alleen maar ff. Dus kan ik geen donuts maken :P.. Als je nou twee knoppen in kunt stellen voor remmen zou ik bv mmb of mouse4 als 2de rem.
Ik zou je keyboard RMA sturen, als je geen twee toetsen tegelijkertijd in kan drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Laatst online: 15-01 17:25
GTA IV heb ik nu met de tips op zijn (aller-)allerhoogst kunnen zetten. Gebruikt nu volgens het configuratieschermpje bijna een gigabyte meer dan aangeraden (1500 ipv 500). Ik heb nu ook wel erg last van gebouwen die opeens uit het niets verschijnen. Mijn geheugen gebruik is rond de 90% (windows vista, 3 gb) en mijn processor staat op de max van 100%.

Misschien dat ik de view distance nog wat omlaag doe, kijken of dat ervoor zorgt dat de gebouwen wat minder uit het niets verschijnen zodra ik omkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-04 20:26
GAIAjohan schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:13:
[...]

911 in tikken dus. Daarna naar het groene telefoon icoontje. ;) Dan bel je, en moet je kiezen tussen brandweer, politie of ambulance.
Aha, thanks gelukt :) lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChessSpider schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:53:
GTA IV heb ik nu met de tips op zijn (aller-)allerhoogst kunnen zetten. Gebruikt nu volgens het configuratieschermpje bijna een gigabyte meer dan aangeraden (1500 ipv 500). Ik heb nu ook wel erg last van gebouwen die opeens uit het niets verschijnen. Mijn geheugen gebruik is rond de 90% (windows vista, 3 gb) en mijn processor staat op de max van 100%.

Misschien dat ik de view distance nog wat omlaag doe, kijken of dat ervoor zorgt dat de gebouwen wat minder uit het niets verschijnen zodra ik omkijk.
Blijven jouw settings ook zo staan als je het spel opnieuw start? Bij mij kan ik elke keer weer de settings opnieuw instellen en ik wil gewoon met 100% traffic rijden .... altijd leuk als je in een zware truck oid rijdt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232478

Als je settings niet blijven staan moet je even de SETTINGS.CFG deleten.
Die zijn bij XP te vinden op C:\Documents and Settings\JOUW NAAM\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\Settings
Op Vista is het C:\Documents and Settings\JOUW NAAM\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\Settings (geloof ik, ik draai XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Na 2 dagen gamen met dit spel moet ik toch echt de conclusie trekken dat dit een geweldig spel is! De details zijn super, de bekende humor van R* is er overduidelijk weer en er zit echt leven in de characters en de stad.

Ja, de graphics zijn nog niet wat ze moeten zijn, maar ik vertrouw erop dat dat met de aanstaande patch wel goedkomt. Daarnaast kan ik maar niet lekker spelen met tobo en muis, en aangezien mijn Rumblepad 2 niet word ondersteund heb ik zojuist maar een Wireless XBOX 360 controller besteld.

Voor de rest loopt het gewoon echt soepel op high/highest met frames tussen de 25 en 40.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Anoniem: 232478 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:04:
Als je settings niet blijven staan moet je even de SETTINGS.CFG deleten.
Die zijn bij XP te vinden op C:\Documents and Settings\JOUW NAAM\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\Settings
Op Vista is het C:\Documents and Settings\JOUW NAAM\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\Settings (geloof ik, ik draai XP)
Onder Vista:
code:
1
C:\Users\{user}\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\Settings

Zo eens even proberen of het werkt. :P

[ Voor 13% gewijzigd door 3lmo op 05-12-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zucht en ik kan weer eens niet op Social club komen :(

Gisteren heb ik trouwens de pc terug meoten zetten met system restore, omdat de ATi 8.12 driver had geprobeerd, waarna ik safe mode in moest... hier system-restore en toen moest ik opnieuw de dvd-code invoeren.. Hopelijk levert dat geen problemen op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Damn dat windows live troep zeg:s. Ik kan geen multiplayer doen. Als ik Windows LIVE opstart krijg ik een melding die zegt dat ik deze update moet downloaden, en die kan ik juist niet installeren omdat hij niet in mijn taal beschikbaar is :S. Als ik op "nee" klik dan start het programma gewoon op, maar ingame zegt GTA dat ik niet ben ingelogd op dat live-gedoe, terwijl ik dat wel degelijk ben :S. En die schaduwbug begint wel irritant te worden, tijd voor een patch:).

[ Voor 8% gewijzigd door Tuinstoel op 05-12-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tuinstoel schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:31:
Damn dat windows live troep zeg:s. Ik kan geen multiplayer doen. Als ik Windows LIVE opstart krijg ik een melding die zegt dat ik deze update moet downloaden, en die kan ik juist niet installeren omdat hij niet in mijn taal beschikbaar is :S. Als ik op "nee" klik dan start het programma gewoon op, maar ingame zegt GTA dat ik niet ben ingelogd op dat live-gedoe, terwijl ik dat wel degelijk ben :S. En die schaduwbug begint wel irritant te worden, tijd voor een patch:).
Dat hoeft niet
zolang je in-game maar bent ingelogd is het goed.

En dan in-game via je mobieltje naar multiplayer et voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
V3g3ta schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:06:
Na 2 dagen gamen met dit spel moet ik toch echt de conclusie trekken dat dit een geweldig spel is! De details zijn super, de bekende humor van R* is er overduidelijk weer en er zit echt leven in de characters en de stad.

Ja, de graphics zijn nog niet wat ze moeten zijn, maar ik vertrouw erop dat dat met de aanstaande patch wel goedkomt. Daarnaast kan ik maar niet lekker spelen met tobo en muis, en aangezien mijn Rumblepad 2 niet word ondersteund heb ik zojuist maar een Wireless XBOX 360 controller besteld.

Voor de rest loopt het gewoon echt soepel op high/highest met frames tussen de 25 en 40.
Ik denkd at de ondersteuning van de Rumblepad 2 nog wel komt. Rockstar heeft aangegeven met meer gamepads bezig te zijn dan alleen de XBOX360 copntroller en klonen daarvan. :) En als het écht niet anders kan koop ik maar een Logitech Chillstream denk ik :) (Die wordt ook ondersteund)

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 05-12-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:32

lord_fh

PS5

V3g3ta schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:06:

kon ik maar zeggen dat het een top spel is , ziet er gelikt uit, voor de 5 minuten dat ik kan spelen omdat ie dan naar windows crasht :( hoop dat ze daar nsel wat op vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-04 08:04
Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:48:
[...]

Ik zou je keyboard RMA sturen, als je geen twee toetsen tegelijkertijd in kan drukken...
Het is niet dat ik geen meerdere knoppen tegelijk kan indrukken.. Alleen bepaalde combinaties.. Heb ik eigenlijk al altijd gehad, bij al mn keyboards.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145709

Hier wekt het lekker, ook de multiplayer! Supergraphics op mijn geforce 8600GT kaart!
Vooral de schade *kwijl*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
GAIAjohan schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:17:
Zucht en ik kan weer eens niet op Social club komen :(

Gisteren heb ik trouwens de pc terug meoten zetten met system restore, omdat de ATi 8.12 driver had geprobeerd, waarna ik safe mode in moest... hier system-restore en toen moest ik opnieuw de dvd-code invoeren.. Hopelijk levert dat geen problemen op :o
Ik ook al een tijdje niet, vind het behoorlijk vervelend dat ze allemaal externe software hebben. SA-MP werkte vlotter dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04 16:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

aicaramba schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:43:
[...]

Het is niet dat ik geen meerdere knoppen tegelijk kan indrukken.. Alleen bepaalde combinaties.. Heb ik eigenlijk al altijd gehad, bij al mn keyboards.
Tijd om die oude PS/2 keyboards te verruilen voor een met zo'n blitse nieuwe USB stekker. Is tegenwoordig helemaal de bom. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de mensen die het niet lukt om de gta.exe te veranderen en geen high texures kunnen selecteren

ga naar de main gta folder, dus c:/rockstar/gtaiv

maak daar een text bestandje aan met commandline.text

zet daar dit in: -nomemrestrict -norestrictions -novblank

sla het bestandje op , en hoppa je kunt nu alles op high zetten LET OP er kunnen texure problemen optreden

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 05-12-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 13:31

H3llSiNG

Meh.

Vind het trouwens wel jammer dat je niet kan gaan zitten op de stoelen en banken die overal staan :P

Ik las dat je de motor van een auto ook weer uit kan zetten. Met welke knop?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

Ik heb inmiddels de grafische beperkingen weten te omzeilen. Ik kan het spel nu op 1280 x 1024 draaien met details op medium. Het draait wonder boven wonder nog goed ook. Grafische kwaliteit is bevredigend.

Systeem:
Pentium E6600 @ 2,4 ghz
4 GB intern
Vista x64
ATI X1950XT 256 MB

Misschien nog een grafische kaart opwaarderen, maar tot nu bevalt het eigenlijk wel. Laat je dus niet afschrikken door allerlei waarschuwingen. Ga gewoon proberen en zie waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Laatst online: 15-06-2023

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ik las dat je de motor van een auto ook weer uit kan zetten. Met welke knop?
Kan dat? Daar heb ik nog niets van gezien? Staat ook niets over in de handleiding.

Ik kan trouwens ook niet inloggen bij de social club....voor de zoveelste keer.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
falling_down schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:42:
[...]

Kan dat? Daar heb ik nog niets van gezien? Staat ook niets over in de handleiding.

Ik kan trouwens ook niet inloggen bij de social club....voor de zoveelste keer.
Kwestie van de knop waarmee je uitstapt, ingedrukt houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Waar kan ik zien wat mijn keyboard controls zijn? als ik op de "Controls" knop druk in het opties menu zie ik een xbox controller!! (PC versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Laatst online: 15-01 17:25
Imperium schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:06:
Waar kan ik zien wat mijn keyboard controls zijn? als ik op de "Controls" knop druk in het opties menu zie ik een xbox controller!! (PC versie)
Kijk omhoog ;)
Je moet het stukje erboven hebben, idd onduidelijk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik zie het inderdaad. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
Iemand al z'n Rumblepad 2 aan de praat gekregen in combinatie met deze emulator?
Hier `nog wat info over het gebruik van xpadder

[ Voor 33% gewijzigd door Bebob_NL op 05-12-2008 21:29 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04 22:45
Geniet na mijn eerste avondje ergernis echt zwaar van deze game... Man man man dit is echt weer genieten.

Wat ik erg leuk vind: als je muziek in je GTA IV map zet, dat je dan tussendoor hoort waar je die illegale muziek wel niet vandaan hebt! Op Independence FM dat is dus.

Een tegenvallertje: waar is nou de 5.1 support?? toch wel een missertje, voor zo'n 'filmische' game als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274088

Is het mogelijk om je knipperlicht aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258128

Ik heb echt nog steeds het probleem dat hij mijn mp3 bestanden die in de User Music folder staan, na het drukken op de ''Complete Scan'' en ''Quick Scan'', en ''Scan: On'' niet wilt draaien. _O-

Ik heb dan ook de radio op Independence FM, en ik hoor enkel reclame, heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-04 20:26
Kut Michelle is boos op mij :r

We gingen uit, relax gegeten, lopen we uit het restaurant richting mijn auto. Word ik opeens aangereden, dus trek mijn gun eruit knal zo die gozer kapot, logische reactie toch? , begint ze helemaal te flippen en te janken...WTF...kut wijf.

Nu wilt ze ff een tijdje niet meer daten :/

[ Voor 4% gewijzigd door Ahmi op 05-12-2008 22:02 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!