[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 69.990 views

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Inderdaad: de toets die je normaal gebruikt om te carjacken (bij mij is dat Del maar standaard E) ingedrukt houden.

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 19:13
salimrmaf schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:09:
Zo ene beetje het mooiste wat er is in GTA IV:

Een mooie heldere dag, met de skyline van Manhattan op de achtergrond met een Witte Range Rover, een Zwarte Maybach en een Speedboat. Speelt heel soepeltjes hier, in tegenstelling tot veel van jullie. Ook mijn XboX360 Controller voor Windows doet het perfect; precies dezelfde controls als op mijn XboX360. Werkt dus heel fijn allemaal. En het beste is nog; je hoeft zelf niets in te stellen; GTA IV doet alles al. _/-\o_
Ok, jij kan dus ook gewoon half gas geven met de xbox controller?? Of is het net als bij mij vol gas of geen gas (niet analoog dus)?

Hallo

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 21:19

dominic

will code for food

mach2 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:36:
[...]

Ok, jij kan dus ook gewoon half gas geven met de xbox controller?? Of is het net als bij mij vol gas of geen gas (niet analoog dus)?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zoek al tijden een controller met analoge/progressieve buttons. Het enige dat je kan vinden is analoge/progressieve triggers, maar ik wil juist die buttons progressief hebben zoals op de PS2/PS3/XBox360

Download my music on SoundCloud

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 184778 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:13:
[...]

Er staat 'Hold F' :). Even ingedrukt houden dus. Maar ik had de eerste keer ook hetzelfde als jij :p.
hehe, ok, excuses voor het niet goed lezen :P

Vond het al zo vreemd toen ik Roman's car service belde en dat ik dan de auto jat 'you asshole, stealing a car from your cousin' :P

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 14:49
Damn, ineens is die Comet auto die ik van Brucie gekregen heb weg!
Had tussen 2 auto's - waaronder de ene dus die Comet - een brommer gezet. Alles stond keurig in het vak.
En na het opslaan: *sigh* Énkel mijn Comet weg, al de rest stond er nog! xD

• mach2
dominic schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:38:
[...]

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zoek al tijden een controller met analoge/progressieve buttons. Het enige dat je kan vinden is analoge/progressieve triggers, maar ik wil juist die buttons progressief hebben zoals op de PS2/PS3/XBox360
Ik bedoel dat de triggers van mijn xbox controller voor Windows (waar je dus gas mee geeft) bij GTA IV niet analoog reageren. In andere spellen werkt dit gewoon zoals het hoort.

Hallo

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:40
ja dat is irritant he :) Mijn Comet (afkloppen) staat godszijdank nog voor mn deur bij mn safehouse in Bohan :)
Samen met een cross brommert die ik tegenkwam met geluk gister op de snelweg :)

Zon Maybach, waar valt die te halen?:D

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 21:19

dominic

will code for food

mach2 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:51:
[...]

Ik bedoel dat de triggers van mijn xbox controller voor Windows (waar je dus gas mee geeft) bij GTA IV niet analoog reageren. In andere spellen werkt dit gewoon zoals het hoort.
Aha, tja ik draai zelf de 'classic'-layout voor de controller waarbij de rechter duimknoppen gebruikt worden voor gas en rem..

Download my music on SoundCloud

• Palomar
  • Niet online
Kun je met die xbox-controller ook sturen met het linker pookje en gasgeven met het rechter pookje? Het voordeel van een controller vind ik juist dat je gedoseerd kunt remmen/gassen/sturen. Echter lees ik hier alleen maar dat dat met de (digitale) knoppen moet.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29
Asgaro schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:50:
Damn, ineens is die Comet auto die ik van Brucie gekregen heb weg!
Had tussen 2 auto's - waaronder de ene dus die Comet - een brommer gezet. Alles stond keurig in het vak.
En na het opslaan: *sigh* Énkel mijn Comet weg, al de rest stond er nog! xD
Er passen max 2 voertuigen op de plaats die daar gesaved worden... daarom is de Comet weg....

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

spoiler:
Die matso-gaylord met z'n roosje en voorkeur voor dure types met geld heb ik gisteren ook een lesje geleerd. Meneer zeurt over luxe? Meneer wilt harde cash? Prima, als je dat schreeuwt en rent voor je leven rijd ik je wel met stijl dood. De man moet genoten hebben van de vier banden van m'n Ferrari 360 Modena.

Edit: het valt me ongelofelijk op hoeveel mensen problemen hebben met dit spel. Op een aantal flikkerende wegen na en sommige stukken die afgedekt zijn met een lap texture die na een halve seconde verdwijnt is er hier weinig mis. Geen crashes, niets. Wel een ongelofelijk zwaar spelletje trouwens, binnenkort m'n E8400 even boven de 3.4GHz klokken want ongeveer 20FPS is een bitch. En die commands en geheugenwisser uitproberen, hoop dat het wat gaat brengen.

[ Voor 41% gewijzigd door Jejking op 18-12-2008 13:31 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 12:28
YellowOnline schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:13:
Inderdaad: de toets die je normaal gebruikt om te carjacken (bij mij is dat Del maar standaard E) ingedrukt houden.
Hadden ze van mij wel om mogen draaien bij een taxi, 1 x drukken is passagier, vast houden stelen. Ik steel nog regelmatig een taxi terwijl dat niet de bedoeling is.

PSN ID: Svennie-NL

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Svennie schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:36:
[...]

Hadden ze van mij wel om mogen draaien bij een taxi, 1 x drukken is passagier, vast houden stelen. Ik steel nog regelmatig een taxi terwijl dat niet de bedoeling is.
Gelukkig ben ik niet de enige met dat probleem :D Ik had dus ook over het woordje hold gelezen en dacht nou laat die taxi's maar zitten, ik rij zelf wel >:)

• mach2
Palomar schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:26:
Kun je met die xbox-controller ook sturen met het linker pookje en gasgeven met het rechter pookje? Het voordeel van een controller vind ik juist dat je gedoseerd kunt remmen/gassen/sturen. Echter lees ik hier alleen maar dat dat met de (digitale) knoppen moet.
Het is zo dat je stuurt/loopt met het linkerpookje, met het rechterpookje bestuur je de camera. Met de linker en rechter triggers geef je gas en rem/rij je achteruit. Die triggers zouden dus ook analoog moeten werken net als bij de xbox/ps3 zodat je langzaam kunt rijden/zachtjes remmen of zelf kan richten met voorwerpen gooien ipv locken op een target. Echter werken die triggers bij mij dus niet analoog, het is dus vol gas of stilstaan. Bij spellen zoals Grid werkt het wel zoals het hoort.

Hallo

• Lampuhkap
Mensen ;) waar kan ik die maybach wegklauwen? :P

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:45

World Citizen

FreeReef.nl

mach2 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:36:
[...]

Ja dat kan... daarom heb ik er ook een gekocht.... cruisen met 30 door de stad.. heerlijk. (ook multiplayer races gaan bij mij beter...)

FreeReef.nl

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:29
Speedlink schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:43:
Mensen ;) waar kan ik die maybach wegklauwen? :P
Alderney > Leftwood of Westdyke , staat er eentje voor een dikke villa(met eigen lange oprit)

Vraagje:
Hoe neem je een hoertje mee? Ik zie er genoeg staan in Chase Point, maar krijg er geen 1 mee... :?

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Achmedd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:15:
[...]

Alderney > Leftwood of Westdyke , staat er eentje voor een dikke villa(met eigen lange oprit)

Vraagje:
Hoe neem je een hoertje mee? Ik zie er genoeg staan in Chase Point, maar krijg er geen 1 mee... :?
tuut tuut :)

FreeReef.nl

• Lampuhkap
toeteren, dan komen ze naar je auto toe :p En dan Left Button op de Xbox 360 Controller For Windows :P Das alles wat k weet :D

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:00
Achmedd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:15:
[...]

Vraagje:
Ernaast gaan staan met je auto en dan toeteren. :)

• Lampuhkap
Achteraf wel ff dat wijf afmaken ;) Dan heb je je centjes weer terug :P

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Decon Frost schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:14:
[...]

Ja dat kan... daarom heb ik er ook een gekocht.... cruisen met 30 door de stad.. heerlijk. (ook multiplayer races gaan bij mij beter...)
Ik heb ook een Xbox 360 controller for windows, maar bij mij werken de triggers niet analoog.
Ik weet niet of jij misschien een wired versie hebt, en dat het bij mij niet werkt omdat hij wireless is?

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Speedlink schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:18:
Achteraf wel ff dat wijf afmaken ;) Dan heb je je centjes weer terug :P
Precies, en voor haar tien anderen, dus wat geeft 't. :P
Jejking schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:29:
Edit: het valt me ongelofelijk op hoeveel mensen problemen hebben met dit spel. Op een aantal flikkerende wegen na en sommige stukken die afgedekt zijn met een lap texture die na een halve seconde verdwijnt is er hier weinig mis. Geen crashes, niets.
Hier hetzelfde, alleen zijn het bij mij niet de wegen die flikkeren, maar de schaduwen. En ook maar soms, als ik het spel net opgestart heb. Zodra ik mijn safe house verlaat heb ik er geen last meer van. Wél zie ik ook af en toe een lap texture die na een halve seconde verdwijnt. Het doet niets af aan de mate van plezier die ik ervaar in het gamen maar vind 't wel jammer natuurlijk. Hopelijk vinden ze hier nog iets op.

De grafische instellingen omlaag schroeven helpt trouwens niet tegen deze bugs. Heb 2 x HD4850 in crossfire staan en draai op een E8400 die op 3.12 GHz is geklokt.

Game on! :)

Bla

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:29
Deagle schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:17:
[...]

Ernaast gaan staan met je auto en dan toeteren. :)
Geprobeerd, keek mij niet eens aan(die bitch!) 8)7
Volgens mij probeerde ik het tijdens een missie, misschien daarom.

• koen3950
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:12
Jazzle schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:27:
[...]

Ik heb ook een Xbox 360 controller for windows, maar bij mij werken de triggers niet analoog.
Ik weet niet of jij misschien een wired versie hebt, en dat het bij mij niet werkt omdat hij wireless is?
Ik heb de wired versie en bij mij werken ze ook digitaal :(

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
JaFFoG schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:29:
[...]

Precies, en voor haar tien anderen, dus wat geeft 't. :P

[...]

Hier hetzelfde, alleen zijn het bij mij niet de wegen die flikkeren, maar de schaduwen. En ook maar soms, als ik het spel net opgestart heb. Zodra ik mijn safe house verlaat heb ik er geen last meer van. Wél zie ik ook af en toe een lap texture die na een halve seconde verdwijnt. Het doet niets af aan de mate van plezier die ik ervaar in het gamen maar vind 't wel jammer natuurlijk. Hopelijk vinden ze hier nog iets op.

De grafische instellingen omlaag schroeven helpt trouwens niet tegen deze bugs. Heb 2 x HD4850 in crossfire staan en draai op een E8400 die op 3.12 GHz is geklokt.

Game on! :)
toon volledige bericht
Mag ik vragen wat voor FPS & Specs je hebt met die E8400 en Crossfire HD4850 Setup?
Ik verbaas me namelijk hoe slecht de fps eigenlijk is, draai hier met 4gig crossfire hd4850 flink geoc'd en een E8400 @ 3,80ghz of 4,0ghz op Vista ultimate 64bit.

Heb slechts een 1280x1024 scherm, dus misschien is het een soort van CAP en krijg op op 1680x1040 ( of iets dergelijks ) een zelfde soort fps, maar tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk van me Crossfire setup voor dit spel :/

//EDIT, zie nu dat het wellicht een stukje beter in Performance topic past. sowwy! <+:)

[ Voor 3% gewijzigd door thijszor op 18-12-2008 15:38 ]

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Soms zie ik op de map een blauw Poppetje (icoontje) staan, wat houdt dit precies in? Als ik naar het icoontje rij en de persoon 'kill' verdwijnt het, maar verder gebeurt er niks....

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:23
Je moet naar die personen toe lopen, dan geven ze je een korte missie.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Lampuhkap
Ik heb van die freinds missies al aardig wat gedaan :D een junkie dude, een zuiplap :P 1 of andere blonde snol en een gekleurd persoon die bij zon feestelijk verlichte toko stond downtown stad 2.En Hossan heb ik ook nog gedaan trouwens. Wel grappig. Er zijn er een aantal en ik ben ze gewoon aan t zoeken, maar dat is nog knap lasig. Iemand die een plaatje heeft waar al die friends missies staan?

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

In het ingame internet cafe op whattheydontwantyoutoknow.com vind je een kaart met random charactures :) Of je bekijk die map bijvoorbeeld op gta4.net of de map van IGN.

• Lampuhkap
nice :D
zal zo eens ff kieken:D

Anoniem: 107802

Op GoT ben je verkeerd voor hulp bij warez. Koop dan gewoon het spel.

[ Voor 81% gewijzigd door PromoX op 18-12-2008 18:54 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19

MsG

Forumzwerver

*knip*

Ik wil de game best kopen, maar ik wil niet gekickt worden omdat ik niet de allernieuwste pc heb. Is online bijvoorbeeld zwaarder of minder zwaar? Rijd er NPC verkeer rond?

[ Voor 62% gewijzigd door PromoX op 18-12-2008 18:55 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Palomar
  • Niet online
zeromussov schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:01:
Soms zie ik op de map een blauw Poppetje (icoontje) staan, wat houdt dit precies in? Als ik naar het icoontje rij en de persoon 'kill' verdwijnt het, maar verder gebeurt er niks....
lol, je moet ze ook niet killen :D

• Sypher
  • Laatst online: 08-05 20:07
Palomar schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:38:
[...]

lol, je moet ze ook niet killen :D
Wat ze wél zijn: Kleine verhaaltjes. Los van de echte storyline, maar ze leveren je wel geld op.

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sypher schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:44:
[...]

Wat ze wél zijn: Kleine verhaaltjes. Los van de echte storyline, maar ze leveren je wel geld op.
Oh.. lol :*) .

[ Voor 13% gewijzigd door zeromussov op 18-12-2008 19:10 ]

Anoniem: 266224

Plus dat ik niet weet of je nu nog de 100% kan halen, het doen van al die opdrachten telt namelijk ook :(.

Anoniem: 210566

Iemand ook dit probleem ?

Ik heb de besturing voor rijden ingesteld op keyboard (with arrowkeys) en dat werkt prima alleen als ik een andere knop (H voor horn, or B voor look back) induw en dan tegelijk op naar links duw (whilst ik naar voren ingeduwt heb) gebeurd er niks.

Ik kan dus toeterend (or achteruit kijkend) naar rechts rijden, maar niet naar links. Hou ik toeter in en laat ik voor voren (gas) los dan kan ik wel naar links sturen.

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:40

mux

99% efficient!

Dat is hetzelfde probleem als vroeger veel mensen met THPS3 hadden: je moest allerlei tricks doen die drie of meer toetsen tegelijk nodig hadden en dat lukte sommige mensen wel, anderen niet. Ligt aan je toetsenbord en/of driver. Sommige toetsenborden kunnen hardwarematig simpelweg bepaalde toetsencombinaties niet doorgeven, anders kan het aan je HID driver liggen.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

• Lampuhkap
daniëlpunt schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:27:
In het ingame internet cafe op whattheydontwantyoutoknow.com vind je een kaart met random charactures :) Of je bekijk die map bijvoorbeeld op gta4.net of de map van IGN.
Dat online ingame adres werkt niet.

En de IGN map werkt ook maar half :P Dus ff ie andere nog nalopen. Ik ben er wel achter dat die Maybach staat op een plek waar ik nog niet kan komen :(

Anoniem: 154012

Jazzle schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:27:
[...]

Ik heb hier ook een wired versie en bij mij werken de triggers allebei analoog. Ik kan gemakkelijk, als ik dat wil, als een slak door het verkeer rijden.

edit: nooit drivers oid geinstalleerd. Het was toen ik hem kocht inpluggen en klaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 18-12-2008 19:47 ]

Anoniem: 210566

ssj3gohan schreef op donderdag 18 december 2008 @ 19:26:
Dat is hetzelfde probleem als vroeger veel mensen met THPS3 hadden: je moest allerlei tricks doen die drie of meer toetsen tegelijk nodig hadden en dat lukte sommige mensen wel, anderen niet. Ligt aan je toetsenbord en/of driver. Sommige toetsenborden kunnen hardwarematig simpelweg bepaalde toetsencombinaties niet doorgeven, anders kan het aan je HID driver liggen.
Ik heb 'n brandnew logitech wave keyboard dus ik verwacht dat die wel dergelijke combinaties kan maken toch, kan ik die HID drivers ook updaten ?

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-04 22:23
Op play.com is 'ie ( De PC versie! ) €26,50 met gratis bezorging mits je in Ponden betaald ( 1 pond = €1,05 ) _O-. Dan moet je hem niet op euro's zetten anders is ie alsnog 35 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Denzo op 18-12-2008 20:47 ]

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:40

mux

99% efficient!

Anoniem: 210566 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:01:
[...]

Ik heb 'n brandnew logitech wave keyboard dus ik verwacht dat die wel dergelijke combinaties kan maken toch, kan ik die HID drivers ook updaten ?
Ik weet er het fijne eerlijk gezegd ook niet vanaf... Misschien helpt google, zeg het vooral als je wat vindt.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

• maarud
  • Laatst online: 20:43
Denzo schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:45:
Op play.com is 'ie ( De PC versie! ) €26,50 met gratis bezorging mits je in Ponden betaald ( 1 pond = €1,05 ) _O-. Dan moet je hem niet op euro's zetten anders is ie alsnog 35 euro.
inderdaad, dat is niet zo duur :P misschien toch maar eens gaan halen, kan ik ook multiplayeren moehaha

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
daniëlpunt schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:27:
www.whattheydonotwantyoutoknow.com is het correcte adres ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:31

Wildfire

Joy to the world!

Denzo schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:45:
Succes, met afleveradres Nederland accepteert Play.com betaling in ponden niet :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Kiwitje
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik heb even een vraagje.. Ik speel het spel een aantal dagen, maar door computerproblemen telkens opnieuw moeten beginnen. Nu zit ik bij een missie bij Little Jacob waarbij ik een drugsdealer te voet moet achtervolgen en uiteindelijk in zijn appartement niet mag aanvallen. Nu als ik in zijn appartement ben, op de bovenste verdieping, krijg ik ineens rare textures. Alles wordt zwart/wit, kan niks meer voor me zien en kan door de vloer naar beneden kijken. Als ik zijn kamer binnen loop (op de gok) valt hij me ineens aan. Als ik hem dan neerschiet staat er: "The dealer was injured" en dan gebeurt er niks. Als ik mezelf dan dood laat maken zodat ik de missie opnieuw kan starten, blijft het beeld op Loading... staan en gebeurt er niks.

Ik heb geen idee of dit al eens eerder is aangekaart, maar ik had geen zin om 10 delen van dit topic door te nemen :)

Iig bedankt!

Specs

• Palomar
  • Niet online
Niet dat specifieke probleem meegemaakt, maar wel heel soms als ik het spel start dat ik in het safehouse begin met wat jij beschrijft (zwart-wit, overal doorheen kijken). Als ik dan escape doe en even alt+tab naar de desktop en daarna weer terug naar GTA dan ziet alles er weer goed uit. Misschien dat dit bij jou ook kan helpen.

• Kiwitje
Palomar schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:20:
Niet dat specifieke probleem meegemaakt, maar wel heel soms als ik het spel start dat ik in het safehouse begin met wat jij beschrijft (zwart-wit, overal doorheen kijken). Als ik dan escape doe en even alt+tab naar de desktop en daarna weer terug naar GTA dan ziet alles er weer goed uit. Misschien dat dit bij jou ook kan helpen.
Super! Ga ik zeker ff proberen...

Helaas, werkt ook niet :( Als ik op ESC druk krijg ik alleen zwart beeld en alt+tab werkt ook niet meer... In taakbeheer krijg ik dat ie Niet reageert.

Zucht.. wat moet ik hier mee :(

[ Voor 16% gewijzigd door Kiwitje op 18-12-2008 23:49 ]

Specs

Anoniem: 37526

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/30006-99drt.jpg

Het "thumbs up" doet het hem. Brilliant! :D

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/30011-bpnnt.jpg

Behoorlijk verkoold...

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 18-12-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Zijn er mensen met problemen met RGSC nu?
Kan ineens niet meer inloggen in het programma ervan, verkeerde user/pass, maar zodra ik op de site van RGSC inlog met precies die gegevens log ik gewoon in :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Heeft iemand het volgende al kunnen bereiken

- settings aanpassen wanneer je in mutliplayer mode zit
- controlls bekijken wanneer je in multiplayer mode zit.

Multiplayer gedeelte mag voor pc user wel wat uitgebreid worden...
het is nu wat aan de karige kant.
word regelmatig uit een server gegooid, of krijg de melding dat "1 ore more users weg zijn... of ik verder wil gaan", als je voor ja kiest ... dan knal je eruit.. .als je voor nee kiest, kom je terug in signel player...

Ik kan ook maar hooguit 40 servers vinden...

ik hoop dat dit beter word. Het is namelijk zo gaaf om met 20 man te gaan racen..... :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-04 11:07
Ik krijg binnenkort wat nieuwe onderdelen voor mijn pc, en ga dus vista opnieuw installeren. Ben ik dan al mijn savings kwijt ? of kan ik die gewoon meenemen ofzo?. Ik vind het een super spel maar om nu weer van voor af aan te beginnen *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:13

rCk

Jongens, ik heb gister wat potjes Hangman's NOOSE gespeeld. Wat is dat een geweldige gamemode, was binnen 3 rondes ofzo Rank 2 :P. Leuk leger poppetje hebi k nu.
De MP vind ik echt wel geslaagd, maar ik ben nog steeds af en toe leuk bezig met de SP. Nu begin ik aan de laatste Death-Phone missie, en nog 5 auto's voor Stevie, en dan zijn die ook weer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Nou het is gelukt.. GTA opnieuw geinstalleerd. Toen deed hij het wel gewoon.

Toch bedankt!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

cubuz schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:14:
Ik krijg binnenkort wat nieuwe onderdelen voor mijn pc, en ga dus vista opnieuw installeren. Ben ik dan al mijn savings kwijt ? of kan ik die gewoon meenemen ofzo?. Ik vind het een super spel maar om nu weer van voor af aan te beginnen *zucht*
zover ik weet kan je ze niet meenemen , ik heb het geprobeerd maar ze laden niet, heb mijn pc ook net opnieuw geherinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik heb gister ook een windows format gedaan en ik heb m'n savegames gewoon mee.
Heb die hele map meegepakt uit de appdata. Gewoon geinstalleerd, keertje ingelogd in Live & RGSC en toen pakte die de saves nog niet idd, toen heb ik game afgesloten en de bestanden uit de map: user_e0000194f01xxxx naar de map die GTA net zelf had aangemaakt gekopierd en hij pakte ze gewoon.

Kan alleen sinds vanochtend niet meer inloggen op RGSC (de site wel), zoals ik hierboven al zei.. vrij irritant.

Iemand ervaring met mailtje naar die support sturen en of dat een beetje snel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Omdat ik van een offlineaccount naar een onlineaccount wou migreren heb ik gewoon de savegames map (user_blablabla) even weggehaald uit de GTA map, een nieuwe account aangemaakt en alle files daarheengekopieerd. Werkte meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:33
Nieroth schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:27:
Ik heb gister ook een windows format gedaan en ik heb m'n savegames gewoon mee.
Heb die hele map meegepakt uit de appdata. Gewoon geinstalleerd, keertje ingelogd in Live & RGSC en toen pakte die de saves nog niet idd, toen heb ik game afgesloten en de bestanden uit de map: user_e0000194f01xxxx naar de map die GTA net zelf had aangemaakt gekopierd en hij pakte ze gewoon.

Kan alleen sinds vanochtend niet meer inloggen op RGSC (de site wel), zoals ik hierboven al zei.. vrij irritant.

Iemand ervaring met mailtje naar die support sturen en of dat een beetje snel gaat?
Heb gewoon eens even geduld en niet meteen overal heen gaan mailen als het even niet werkt, even wachten en je kunt weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-04 20:37
Heeft iemand nog tips voor die straat race van Brucie? Schietmissie's zijn meestal geen probleem, maar racen kan ik echt niet. Is die missie noodzakelijk voor het verloop van het spel
spoiler:
(behalve die auto dan, maar ik heb dezelfde al op mijn parkeerplaats staan)
?

Verder valt mij het spel toch enigszins tegen. De activiteiten met vrienden zijn alleen maar langdradig en saai. En verder valt de levendigheid mij toch wel tegen. Er zijn bijna geen winkels open. Je hebt dus maar een zeer beperkte keuze om kleding te kopen of te eten of zo.
De meeste missie's zijn wel aardig, maar daar buiten valt het me toch wel tegen.

Grafisch is het gewoon een drama. Op mijn laptop kan ik perfect FC2 spelen, is super mooi, hoge resolutie etc etc. GTA4 kan ik bijna niet spelen. Ik speelde eerst op 1280x800, maar dan was mijn fps (volgens de benchmark) onder de 20fps. Nu speel ik op 1024x640 (alles low) en dat gaat net, maar ziet er uit als GTA3 van 10 jaar gelden of zo). Nou snap ik dat een laptop misschien niet je van het is (met 3GB ram, en 8600GT 512mb), maar andere net uitgekomen games draaien dus prima. Bovendien vind ik het spel op een hoge resolutie en hoge settings ook niet eens zo bijzonder. De lak van auto's spiegelen mooi, maar verder niks bijzonders... Niet veel mooier dan Maffia of The Godfather. (Wel mooier natuurlijk, maar niet dat het die belachelijke systeemeisen logisch maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 08-05 20:07
KarlMarX schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:35:
Heeft iemand nog tips voor die straat race van Brucie? Schietmissie's zijn meestal geen probleem, maar racen kan ik echt niet. Is die missie noodzakelijk voor het verloop van het spel
spoiler:
(behalve die auto dan, maar ik heb dezelfde al op mijn parkeerplaats staan)
?
Jazeker:
spoiler:
Ik had hem vanmiddag in 1x gehaald. Beetje vies trucje maar het werkte.
Bij het starten ram je die mensen voor je aan de kant. Met een beetje geluk slaan ze zover van de baan dat je er geen last van hebt.

Andere truc: Hun banden kapot schieten. NIET op de chauffeurs schieten en NIET de auto helemaal slopen. De banden remt hun zodanig af dat ze op den duur op hun velgen doorrijden.

Ik had hem vanmiddag in 1x. Ik na de eerste bocht geen enkele andere driver gezien.

Overigens is hun rijstijl erg slecht heb ik vernomen.
.

Ik ben zelf ook geen raceman, maar het is wel gelukt :)

En ja, die missie hoort bij de main story line. Als je niet klaar bent met Brucie gaat er vast verderop geen "deur" voor je open.

[ Voor 6% gewijzigd door Sypher op 19-12-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Sypher schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:11:
[...]

Jazeker:
spoiler:
Ik had hem vanmiddag in 1x gehaald. Beetje vies trucje maar het werkte.
Bij het starten ram je die mensen voor je aan de kant. Met een beetje geluk slaan ze zover van de baan dat je er geen last van hebt.

Andere truc: Hun banden kapot schieten. NIET op de chauffeurs schieten en NIET de auto helemaal slopen. De banden remt hun zodanig af dat ze op den duur op hun velgen doorrijden.

Ik had hem vanmiddag in 1x. Ik na de eerste bocht geen enkele andere driver gezien.

Overigens is hun rijstijl erg slecht heb ik vernomen.
.

Ik ben zelf ook geen raceman, maar het is wel gelukt :)

En ja, die missie hoort bij de main story line. Als je niet klaar bent met Brucie gaat er vast verderop geen "deur" voor je open.
toon volledige bericht
Goeie truuk. Zelf heb ik ze constant aan de kant gebeukt, erg vals maar werkt wel goed. "Fishtailen" ook een paar keer gebruikt, dus jouw rechtervoorkant tegen hun linkeracherkant, en ze met een zwiep laten omdraaien.

Hoi! :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Laatst online: 19-03 21:48
Trouwens, viel me ineens op. Waarom lopen er geen kids rond? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-04 09:59
Arghhh. ( niet lezen voor de mensen die nog lang niet op het einde van het spel zijn)

spoiler:
Ik erger me dood!! ik zit volgens mij bij de laatste missie. waar ik dimitri ga killen. Ik ga met een limo in de achtervolging op bij dimitri te komen. Daar knal ik een hele kudde ventjes af. vervolgens moet ik hem volgen waar hij een chopper instapt. Ik ga aan de chopper hangen en val vervolgens het water in waar ik in een boot stap op hem achterna te gaan. Halverwege komt jacob je ophalen met die chopper. Ik spring op die chopper. hang er net aan en BOEM dood. en dit nu al 6 keer dat ik die fucking missie opnieuw heb moeten doen. en voor de mensen die hem gedaan hebben weten dat die best behoorlijk lastig en vooral lang is....
Hoe de hell kan dat???

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

thijszor schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:57:
Trouwens, viel me ineens op. Waarom lopen er geen kids rond? :o
Omdat omver rijden, slaan en neerschieten van kinderen net wat gevoeliger ligt dan bij volwassenen ;)

Denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:13

rCk

Ik wil iets in de mp veranderd krijgen. Hopelijk kan ik ergens mijn idee duidelijk maken en genoeg mensen achter me krijgen voor de MP.
De mensen die wat willen funnen enzo met bepaalde voertuigen die snappen mijn punt wel.

Ik vind het af en toe leuk om een sanchez te pakken en bijv. een stel stunts te doen en beetje wheelien enzo. En de andere keer wil je weer met een groepje op het vliegveld allemaal met brandweerwagens/phantoms e.d. gaan rondcrossen. maar nu word je vooral gestopt door het feit dat de wagens enkel maar random voorkomen.
Ik wilde graag zien dat er een optie zou komen dat je bij alle opties bij bijv. freemode er een optie bij kreeg voor: Vehicles: heavy/sports/motorcycles/average/family etc etc etc.

Wie heeft hier ook wel een goed gevoel over als dit zou komen.

Alhoewel ik het zo voorstel, ik denk dat het in de wensenpot van de 31ste komt, rond een uur of 12. maar goed, nooit geschoten is altijd mis.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!