[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 70.053 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:19

MsG

Forumzwerver

Bah, waarom kan iedereen zo ver met die glitch? :) ik krijg alleen maar ernstig gewreckte auto's :

Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/2814/bahxn0.jpg

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anoniem: 258128 schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:05:
Wat we hier zien:

1) Taxi met voor wiel aandrijving
2) Taxi dat heel zwaar is, dus alles omver blaast
3) Taxi dat geen schade krijgt, behalve de deuren
4) Godmode
5) AK47 met veel kracht

[video]

Het is geen super filmpje, maar het laat zien waar ik me zoal mee bezig houd :)
Een AK47 die raketten afvuurt is ook zeer vermakelijk. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-02-2024

Welzo

Perfectionist

Anoniem: 258128 schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:05:
Wat we hier zien:

1) Taxi met voor wiel aandrijving
2) Taxi dat heel zwaar is, dus alles omver blaast
3) Taxi dat geen schade krijgt, behalve de deuren
4) Godmode
5) AK47 met veel kracht

[video]

Het is geen super filmpje, maar het laat zien waar ik me zoal mee bezig houd :)
1 woord: Krankzinnig. >:)
Vond dat laatste stukje wel humor met al die politie en SWAT etc om je heen die als gekken op je auto aan het knallen zijn maar je auto heeft niet eens een schrammetje. :P
MsG schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 00:05:
Bah, waarom kan iedereen zo ver met die glitch? :) ik krijg alleen maar ernstig gewreckte auto's :

[afbeelding]
Lol de slanke versie van de politieauto! Waar kan ik die vinden? :P

Ik had laatst ook iets aparts meegemaakt in GTA IV... ik had net een missie gedaan (of was met 1tje bezig, weet niet meer) en reed dus rond. Reed ik langs het tankstation ineens hoor ik toen ik er net voorbij was "BOOM". Ik had niks gedaan dus dacht "wtf gebeurt er?". Meteen omkijken en zag een grote explosie, rijd dus ff terug om te kijken was er één van die pompen ontploft blijkbaar. :P

Van die dingen waarvan je denkt dat alleen jij ze kan veroorzaken (wist trouwens niet eens dat je zo'n benzinepomp tot ontploffing kon brengen), maar dan gebeurt het ineens zonder dat jij er ook maar iets mee te maken hebt. _/-\o_ Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07
Die GTA 3 speedrun net gekeken, A-MA-ZING :o

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 22:32
Hoe kun je chatten in een multiplayer game? Het lukte me echt niet gisteren :( terwijl het eerder wel lukte.
Enter, T, tab , tilde.. niets werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
Th1x4nG schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 00:53:
Die GTA 3 speedrun net gekeken, A-MA-ZING :o
Ik ook, de volle 1 uur en 16 minuten. Zeker de moeite waard :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
Phorze schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:25:
Hoe kun je chatten in een multiplayer game? Het lukte me echt niet gisteren :( terwijl het eerder wel lukte.
Enter, T, tab , tilde.. niets werkt..
Y

Staat ook in de controls lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 22:57

djidee

Mr. Slungel

Gister geen zin gehad om met de singleplayer verder te gaan (zit op het 2e eiland en heb net de penthouse van Playboy in bezit genomen :) ), dus lekker wezen multiplayeren:

- Cops n' Crooks , blijft leuk en geniaal, jammer dat sommige mensen direct met een boot rondom gaan, zodat het erg moeilijk wordt om ze nog te pakken. Maar meestal vreselijk veel fun
- Freeplay, nadeel was dat je dicht bij elkaar spawn'd, maar als je 1 maal uit de hectiek bent (man of 11 op de server) snel wapens verzamelen (M16/Rocketlauncher en granaten), bus vanaf dat Times Square plein halen (die is namelijk moeilijk stuk te krijgen) en terug naar de drukte... Altijd mooi om een tegenspeler in een snelle sportwagen vol in de flank te raken en vervolgens nog een granaat voor hem achter te laten. De M16 is ideaal tegen poppetjes, en de Rocketlauncher is een nasty suprise als iemand denkt een runover te moeten maken.

En toen was het 2 uur snachts :( (en 6 uur later :) )

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

MsG schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 00:05:

[afbeelding]
Persoonlijk neem ik altijd de andere schommel. Degene waar jij staat werkt ook, maar zelf knalde ik dan iets te vaak tegen gebouwen aan.
Ik weet niet of de glitch anders werkt op de pc versie dan in de console versie, maar ik deed het als volgt:
Rij achterwaards (lichtjes gas geven, geen vol gas) tegen de middelste paal van de schommel aan tot je bumper ertegenaan tikt. Geef nu volop gas en blijf gas geven. Normaal knal je nu honderden meters hoog en land je een paar kilometer verder.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 13:41

mux

99% efficient!

aargh, waarom hebben ze die mobiele telefoon uitgevonden. Ik heb echt twee uur zitten klooien om de bankberovings-missie te halen, daarna wil ik saven in mn safehouse, bellen TWEE andere best lastige missies op en kan ik niet saven. En daarna wil Packie gaan bowlen, ja hallo... Werkelijk elk telefoontje daarna (en het waren er vijf) gedismissed :)

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

ssj3gohan schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:28:
aargh, waarom hebben ze die mobiele telefoon uitgevonden. Ik heb echt twee uur zitten klooien om de bankberovings-missie te halen, daarna wil ik saven in mn safehouse, bellen TWEE andere best lastige missies op en kan ik niet saven. En daarna wil Packie gaan bowlen, ja hallo... Werkelijk elk telefoontje daarna (en het waren er vijf) gedismissed :)
Dat overkomt me in het echt nou ook altijd. Altijd als het niet uitkomt, gaan mensen je lopen bellen... Gelukkig kan die uit >:)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

djidee schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:19:
Gister geen zin gehad om met de singleplayer verder te gaan (zit op het 2e eiland en heb net de penthouse van Playboy in bezit genomen :) ), dus lekker wezen multiplayeren:

- Cops n' Crooks , blijft leuk en geniaal, jammer dat sommige mensen direct met een boot rondom gaan, zodat het erg moeilijk wordt om ze nog te pakken. Maar meestal vreselijk veel fun
- Freeplay, nadeel was dat je dicht bij elkaar spawn'd, maar als je 1 maal uit de hectiek bent (man of 11 op de server) snel wapens verzamelen (M16/Rocketlauncher en granaten), bus vanaf dat Times Square plein halen (die is namelijk moeilijk stuk te krijgen) en terug naar de drukte... Altijd mooi om een tegenspeler in een snelle sportwagen vol in de flank te raken en vervolgens nog een granaat voor hem achter te laten. De M16 is ideaal tegen poppetjes, en de Rocketlauncher is een nasty suprise als iemand denkt een runover te moeten maken.

En toen was het 2 uur snachts :( (en 6 uur later :) )
Is online eigenlijk zwaarder dan single player? Ik neem aan dat er geen NPC auto's rond rijden zoals in GTA II?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

ssj3gohan schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:28:
Als iemand voor een date belt moet je nooit nee zeggen. Altijd eerst ja zeggen en daarna afbellen. Op die manier kost het je geen minpunten.

Verder heb je ook autosave, als die lastige missie na de bankberoving-missie niet lukt kun je dus ook nog altijd terug naar het punt vlak na de bankberovings-missie

Verder staat volgens mij bij mij de game op easy, want zelfs ik met mijn motoriek is de bankberoving-missie in één keer gelukt... :?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 16-12-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Als er een man belt om wat af te spreken, altijd accepteren, gelijk daarna terugbellen om plannen te cancellen, verlies je niets mee...

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 20:06

H3llSiNG

Meh.

Ik krijg mijn eigen muziek maar niet aan de praat. Eerst had ik snelkoppeling toegevoegd en dat werkte niet, toen maar de mp3's direkt in de folder gekopieerd en ook dat werkt niet.

Ik heb ze in my documents / rockstar games / GTAIV / User Music gezet. Zou toch gewoon moeten lukken?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Doe eens een full scan bij opties. ziet hij dan wel de nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

MsG schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:37:
[...]

Is online eigenlijk zwaarder dan single player? Ik neem aan dat er geen NPC auto's rond rijden zoals in GTA II?
NPC? Not Player Cars?

Maar die rijden er wel, en andere voetgangers/politie ed ook allemaal. Wat ik wel merk is dat hij de graphics wat terugschroeft, plus dat ik servers met traffic hoger dan medium niet kan joinen omdat mijn processor dat niet trekt (E8400)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 13:41

mux

99% efficient!

Anoniem: 37526 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:38:
[...]

Als iemand voor een date belt moet je nooit nee zeggen. Altijd eerst ja zeggen en daarna afbellen. Op die manier kost het je geen minpunten.

Verder heb je ook autosave, als die lastige missie na de bankberoving-missie niet lukt kun je dus ook nog altijd terug naar het punt vlak na de bankberovings-missie

Verder staat volgens mij bij mij de game op easy, want zelfs ik met mijn motoriek is de bankberoving-missie in één keer gelukt... :?
Met of zonder body armor?

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonder body armor. Wel in het subway station een health-pack gehaald.

Verder is mijn "succes" voor de missies tot nu toe: Heel veel granaten, voor dat je ergens heen gaat iedereen alvast neer snipen, op een zo groot als mogelijke afstand schieten zodat de kans dat ze jou raken klein is, en altijd achter muurtjes schuilen en altijd de ammo van vijanden pakken (hierdoor heb ik nu 1200 pistool-kogels en 1100 SMG kogels).

Neem altijd je tijd, voordat je ook maar een stap zet eerst vanachter een muurtje iedereen neermaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33

Barca

In Search Of Sunrise

MsG schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:51:
Doe eens een full scan bij opties. ziet hij dan wel de nummers?
Dat kan je proberen ja. Bij mij was zo'n "full scan" niet nodig maar ik heb wel in de opties even wat geklikt. Niks veranderd, maar wel gewoon er op geklikt. Dat leek het bij mij als ware te "activeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 10:44
Tijd voor een spelletje!

Rara, welke auto is dit:

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/3124/gtagj3.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Brian schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:23:
Tijd voor een spelletje!

Rara, welke auto is dit:

[afbeelding]

:+
LOL hoe doe je dat in godsnaam!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
Barca schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:25:
[...]

LOL hoe doe je dat in godsnaam!?
De schommel glitch (Youtube: "GTA 4 Swing Glitch") kan rare dingen met je wagen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zijn er zoveel illegale versies in omloop of speelt bijna niemand online? Ik zit op de MP sinds gisteren en het is daar een vrij eenzame bedoeling. Al bij al heb ik al 50 spelers gezien op twee dagen.
NPC is een vrij courante gameruitdrukking die Non-Player Character betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:49
Waar kan je ergens nog zon Comet vinden? :D (Porsche Lookalike)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Laatst online: 20:03

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik vind het altijd zo bloedje irritant als ze me bellen om wat te doen, en ik vervolgens binnen uur aan de andere kant van de map moet zijn. Dat is toch godsonmogelijk door gewoon te rijden. Kan ik wel met de taxi gaan, maar dat is weer zonde als ik net in een mooie auto aan het rondrijden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 12:23
Het heen en weer rijden naar die dates vind ik wel goed te doen er is alleen geen fuck aan. Vooral met Roman als die weer wilt zuipen. Momenteel klik ik gewoon alle inkomende telefoontjes weg behalve die noodzakelijk zijn :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
Speedlink schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:08:
Waar kan je ergens nog zon Comet vinden? :D (Porsche Lookalike)
spoiler:
Die krijg je van Bernie Crane aka Florian Cravic wanneer je al zijn missies hebt gedaan. Of je moet mazzel hebben en er één tegenkomen. Het leuke is natuurlijk dat zodra jij er één hebt er een stuk of 100 van rond rijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Brian schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:57:
[...]

spoiler:
Die krijg je van Bernie Crane aka Florian Cravic wanneer je al zijn missies hebt gedaan. Of je moet mazzel hebben en er één tegenkomen. Het leuke is natuurlijk dat zodra jij er één hebt er een stuk of 100 van rond rijden _/-\o_
spoiler:
Dat is een gele Infernus en geen Comet, als je die echter kwijtraaks kan je nog maar heel moeilijk aan een nieuwe komen dus het is aan te raden hem meteen op een parkeerplaats te zetten. Anayway, Comets rijden gewoon rond in de stad (misschien alleen op alqoncuin) of rij anders eens langs dure huizen (noorden van alderney staan een hoop), daar willen ze nog wel is staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
monnick schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:02:
[...]

spoiler:
Dat is een gele Infernus en geen Comet, als je die echter kwijtraaks kan je nog maar heel moeilijk aan een nieuwe komen dus het is aan te raden hem meteen op een parkeerplaats te zetten. Anayway, Comets rijden gewoon rond in de stad (misschien alleen op alqoncuin) of rij anders eens langs dure huizen (noorden van alderney staan een hoop), daar willen ze nog wel is staan ;)
spoiler:
Oh snap, je hebt gelijk; ik haal die wagens altijd doorelkaar. Overigens kom ik de Infernus (Lambo look-a-like) zo nu en dan gewoon tegen op de weg. Ik had de wagen al 2x voordat ik er één van Bernie kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, ik zat zo te spelen bij t strand met mijn Maybach, laat ik een granaatje ontploffen. Guess what :o een BUG! Ik ging onder de wereld. :P

Ik zag alles aan me voorbijgaan.. Hier een Foto..

Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/1641/gtabug1xb4.jpg

Zal een video in HD op Youtube plaatsen.. Er gebeuren wel meerdere gekke dingen heb ik gemerkt nadat ik de video heb teruggezien. :/

-- HD VIDEO

[ Voor 102% gewijzigd door SalimRMAF op 16-12-2008 19:47 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:11
Dubbel gevoel hier. Enerzijds prachtspel, goede sfeer, leuke karakters en toffe auto's en wapens. Verhaal zit op zicht aardig in elkaar. Geloof dat er vele manieren zijn om het te spelen, maar...

Krijg helaas niet de kans om er echt in te komen. Heb het spel sinds zaterdag, patch direct geïnstalleerd, maar nog steeds om de 30 minuten/1 uur een random crash. Waar dit in zit, is me nog niet geheel duidelijk, maar Rockstar heeft dit spel gewoon te vroeg uitgebracht. Mijn systeem Q9450/4GB/ATI 4850/Windows Vista Home Premium 64 bits is al een tijdje op de markt en had makkelijk getest kunnen worden.

Vind het op zich ook vreemd dat ik dit spel niet in 1920x1200 kan spelen, in High Quality, laat staan Medium Quality.

Ik wacht ongeduldig op de volgende patch, die de crashes zullen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 14:38
Kun je een radio station niet locken? Ik wil eigenlijk alleen mijn eigen muziek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Laatst online: 21:37
Je kan hem toch gewoon op shuffle zetten bij opties? Of bedoel je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Deagle schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:33:
Je kan hem toch gewoon op shuffle zetten bij opties? Of bedoel je dat niet.
Ik denk dat ie in de verschillende auto's bedoeld. Volgens mij kan dat ook niet, of je zou de radiostations van je HD kunnen verwijderen zodat ze niet meer gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:00:
[...]
of je zou de radiostations van je HD kunnen verwijderen zodat ze niet meer gespeeld worden?
Exact. Dat werkt gewoon en als je ingame dat radiostation hoort worden er alleen commercials afgespeeld. Heb zelf radio_hardcore.rpf en radio_jazz_nation.rpf verwijderd zonder problemen. Ze staan in:

\Grand Theft Auto IV\pc\audio\Sfx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 14:38
Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:00:
[...]

Ik denk dat ie in de verschillende auto's bedoeld. Volgens mij kan dat ook niet, of je zou de radiostations van je HD kunnen verwijderen zodat ze niet meer gespeeld worden?
Jammer, kon in de vorige gta nog wel.

Ik ga Bobnofski zn idee maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Bobnofski schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:11:
Exact. Dat werkt gewoon en als je ingame dat radiostation hoort worden er alleen commercials afgespeeld. Heb zelf radio_hardcore.rpf en radio_jazz_nation.rpf verwijderd zonder problemen. Ze staan in:

\Grand Theft Auto IV\pc\audio\Sfx
Juist maar dat wil hij niet, hij wil gewoon dus eigenlijk dat op elke zender alleen maar "Independence FM" ofwel de eigen muziek te horen is. Dus niet dat je alles verwijderd en dan overal reclame hebt continu en alsnof moet switchen naar Independence FM voor je eigen muziek. Vind ik ook eigenlijk wel handig. Kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Barca schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:37:
[...]
Juist maar dat wil hij niet, hij wil gewoon dus eigenlijk dat op elke zender alleen maar "Independence FM" ofwel de eigen muziek te horen is. Dus niet dat je alles verwijderd en dan overal reclame hebt continu en alsnof moet switchen naar Independence FM voor je eigen muziek. Vind ik ook eigenlijk wel handig. Kan dat niet?
Snap ik maar inderdaad, dat kan dus niet. Beetje tenenkrommend eigenlijk van Rockstar want een hotkey naar Independence Radio lijkt me weinig moeite om te maken. Vrees dat we daarvoor een mod nodig hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welzo
  • Laatst online: 16-02-2024

Welzo

Perfectionist

Lol, gruwelijk.

Dat eerste filmpje deed me denken aan Counter-Strike Source Zombie Mod :P zit je ook zo die beweegbare voorwerpen weg te schieten in een kamertje. (alleen hebben die wapens dan 'iets' minder power :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Barca schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:37:
[...]

Ik heb die optie ook nog niet gevonden.
Vind het ook jammer aangezien het inderdaad wel in de vorige GTA's zat, iets van custom radio on.

Sowieso vind ik het onhandig dat er weinig gekeken word naar de vorige ports, aangezien het vliegen met de muis ook niet uitgezet kan worden..

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 11:08
W1ckeD schreef op woensdag 17 december 2008 @ 00:47:
[...]

Ik heb die optie ook nog niet gevonden.
Vind het ook jammer aangezien het inderdaad wel in de vorige GTA's zat, iets van custom radio on.

Sowieso vind ik het onhandig dat er weinig gekeken word naar de vorige ports, aangezien het vliegen met de muis ook niet uitgezet kan worden..
wasd en numpad... schijnt te werken voor het vliegen... Daarnaast trekt het spel me niet eigenlijk, speel het totaal niet meer... misschien omdat het zo buggy loopt?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 13-06 15:54
Ben weer opnieuw begonnen met spelen (PS3) na het lezen van de PC ervaringen, begon weer te kriebelen, het blijft toch een mooi spel, ik doe wel alles wat kan met de taxi, dat rijden heb ik nu wel gezien.

Ben ook aan het trophy hunten, heb net de current crime side missies trophy gehaald, aan 4 sterren ontsnappen, one man army, ben bezig met de pakketjes, moet de most wanted nog, nog zo veel te doen.

hoe haal je trouwens de 5 rolls met een auto makkelijk?

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 17-12-2008 09:55 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Op het vliegveld naast het gras rijden en dan flinke vaart maken natuurlijk en dan met 1 kant van je auto over zo'n geel bordje rijden.

Ik weet niet of het op de PS ook zo is, maar op de Xbox maakte ik een sprong van 3 spins en een sprong van 2 en toen kreeg ik de achievement ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258128

Svennie schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:54:
hoe haal je trouwens de 5 rolls met een auto makkelijk?
Bekijk mijn filmpje nog een keer ;-)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=z7TZ2ldFZ4s]

Daar zul je zien hoe het moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:02:
[...][Comet]

spoiler:
spoiler:
Volgens mij krijg je bij de laatste missie van Brucie ("No. 1", die race) een Comet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
GekkePrutser schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:55:
[...]

spoiler:
Volgens mij krijg je bij de laatste missie van Brucie ("No. 1", die race) een Comet.
Die heb ik al. En die staat bij mn huis in Bohan geparkeerd. Ik heb t op de PS3 al eens gehad dat ie na eeen fors aantal dage daar staan ineens weg was :( Hadden ze m gejat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij het huis van Playbox X is er bij mij ook 1 van de 2 hummers gestolen :(

Niet dat ik ze gebruik maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Is het iemand al gelukt AA te forceren?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 11:08
Anoniem: 258128 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:26:
[...]

Bekijk mijn filmpje nog een keer ;-)

[video]

Daar zul je zien hoe het moet!
hey, heb je cheats gebruikt? zo ja? welke? want heb ook wel es zin om gewoon lekker te raggen >:)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ewivis schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:43:
[...]

hey, heb je cheats gebruikt? zo ja? welke? want heb ook wel es zin om gewoon lekker te raggen >:)
Oh jawel!

Gewoon aanpassingen maken aan het bestandje: handling.dat

Momenteel rijd mijn taxi inplaats van 190, gewoon 500 km/u!

Dat gaat me daar toch hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Wie kan mij helpen met Ruff Rider missie? DM me even :)
Ook de Elizabetha coke ophaal missie... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Speedlink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:10:
Wie kan mij helpen met Ruff Rider missie? DM me even :)
Ook de Elizabetha coke ophaal missie... :(
Ja ik zit nu ook de hele tijd met die Coke ophaal missie te kloten. Dat oude ziekenhuis cleanen is nog niet zo'n probleem, de politie die je daarna opwacht is wat lastiger om die af te schudden.

Ik vind het vooral lastig dat ik telkens die missie weer helemaal opnieuw moet doen. Nu al de 6de keer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
H3llSiNG schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:34:
[...]

Ja ik zit nu ook de hele tijd met die Coke ophaal missie te kloten. Dat oude ziekenhuis cleanen is nog niet zo'n probleem, de politie die je daarna opwacht is wat lastiger om die af te schudden.

Ik vind het vooral lastig dat ik telkens die missie weer helemaal opnieuw moet doen. Nu al de 6de keer ofzo.
Een auto vlak bij de ingang van het ziekenhuis zetten scheelde bij mij een hoop. Wel eerst rustig alle politie dood maken die in het ziekenhuis zijn. Dan in die auto stappen en er vandoor gaan. Als je de politie niet kwijt kan raken zorg er dan voor dat je direct naar de spray and paint gaat. Gewoon even een waypoint uitzetten zodat je er direct naar toe rijd.

Heb deze missie zelf ook 3x moeten doen tot dat het lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja nou dit is al misschien de 10e x al en ik word er schijt schijt en schijtziek van. Ik kan NERGENS t gebouw uit alleen aan de voorkant. ik MOET door alle politie heen en dan ook nog 3 sterren ofzo afschudden dat lukt me echt totaaal niet. Ruff Rider ook zoiets
als ik met een chopper aan kom rijden daar. Dan rijd hij ook op een chopper. En op die met dat hoge stuur, kan ik prima rijden :) Maar op die sport motoren...damn dat kan ik echt totaal niet. Ik heb me al 2x toe dood gereden op 2 autos die ovestaken waar ik vol op in klapte. Al meerdere keren dat ik m binnen 20 tellen al helemaal kwijt was. Omdat die flikker zo snel is op die motor. Echt bloedirritant. Ik wil hier graag hulp bij want ik word hier echt niet blij van :(

EDIT:
Leuk dat van die waypoint,maar je hebt er niets aan. Eer dat jij bij de pay en spray bent zit de politie nog steeds achter je aan en kan je er niet in omdat ze je gezien hebben met naar binnen rijden :(
Kortom: im screwed

[ Voor 13% gewijzigd door Lampuhkap op 17-12-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 24-04 21:22
[...]

Oplossing:
spoiler:
Er ligt ergens een boot in het water ;)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedlink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:44:
ja nou dit is al misschien de 10e x al en ik word er schijt schijt en schijtziek van. Ik kan NERGENS t gebouw uit alleen aan de voorkant. ik MOET door alle politie heen en dan ook nog 3 sterren ofzo afschudden dat lukt me echt totaaal niet. Ruff Rider ook zoiets
als ik met een chopper aan kom rijden daar. Dan rijd hij ook op een chopper. En op die met dat hoge stuur, kan ik prima rijden :) Maar op die sport motoren...damn dat kan ik echt totaal niet. Ik heb me al 2x toe dood gereden op 2 autos die ovestaken waar ik vol op in klapte. Al meerdere keren dat ik m binnen 20 tellen al helemaal kwijt was. Omdat die flikker zo snel is op die motor. Echt bloedirritant. Ik wil hier graag hulp bij want ik word hier echt niet blij van :(

EDIT:
Leuk dat van die waypoint,maar je hebt er niets aan. Eer dat jij bij de pay en spray bent zit de politie nog steeds achter je aan en kan je er niet in omdat ze je gezien hebben met naar binnen rijden :(
Kortom: im screwed
Ik ben met een auto achter zijn chopper aan gegaan, zijn achterkant gefishtailed en hem doodgereden. Missie geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
[...]

Het is makelijker dan je denkt. Gewoon voor de missie een heli pakken. Die bij die Elizaberta op de parkeerplaats doen, missie starten, vlieg naar de parkeerplaats naast het oude ziekenhuis om daar de missie verder te starten. Vlieg het dak op van die grote flat ernaast. Snipe de helft neer. Vlieg weer naar beneden en parkeer de heli naast het hek aan de water zijde zodat je wanneer je het gebouw uit rent meteen de heli kan instappen en weg vliegen. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/gta4/route001.jpg
Volg die groen rode stippellijn als je weg vliegt en land bij die 2de cirkel. Je moet dan de kant van die roze lijn op rennen om buiten die zoek zone van de politie te komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-12-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Sir_Hendro schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:30:
[...]

Het is makelijker dan je denkt. Gewoon voor de missie een heli pakken. Die bij die Elizaberta op de parkeer plaats doen, missie starten, vlieg naar de parkeer plaats naast het oude ziekenhuis om daar de missie verder te starten. Vlieg het dak op van die grote falt ernaast. Snipe de helft neer. Vlieg weer naar beneden en parkeer de heli naast het hek aan de water zijde zodat je wanneer je het gebouw uit rent meteen de heli kan instappen en weg vliegen. :)
Je kunt gewoon gaan campen in de laatste ruimte en al die FBI-ventjes komen vanzelf wel. Vervolgens een willekeurige auto en naar de spray en pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik gebruik nooit de pay en spray tenzij ik een vette auto vind die ik niet kapot wil hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Niet online
Ik heb een deel van het spel gespeeld met een offline profiel. Nu heb ik ook eindelijk een Games for Windows - Live-account en zou ik ook graag achievements gaan halen. Nu zitten daar een aantal tussen die ik allang heb gedaan (eerste missie, alle eilanden vrijspelen). Hoe kan ik deze nu afvinken in mijn online profiel? Moet ik dan weer helemaal overnieuw starten met de verhaallijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Laatst online: 14-01 13:50
Ik kom na het afronden van "Do you have protection"niet verder. Ik krijg geen nieuwe missie aangeboden??
Edit: LOL net ondekt dat ik naar LJ moet. Niet gebeld, niets. Zelf iedereen af lopen bellen. Na uren rondrijden, ondekt 2 minuten na posten.

[ Voor 40% gewijzigd door FrankNLD op 17-12-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Nou toch nog eens proberen dan met de oplossingen die jullie gebruiken. Dat met die helikopter eerst.

2x weer geprobeerd, lukt nog steeds niet :(. mn chopper word kapot geschoten in de lucht door de andere chopper voordat ik ook maar kan landen.

Daarna maar die cheat geprobeerd zodat ik de cops kwijt ben maar dat werkt niet in missies schijnbaar.

[ Voor 55% gewijzigd door H3llSiNG op 17-12-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Frank76NL schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:57:
Ik kom na het afronden van "Do you have protection"niet verder. Ik krijg geen nieuwe missie aangeboden??
Misschien even iemand bellen om iets te gaan doen. Kan zijn dat je daarna wel weer een missie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:02
Bebob_NL schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:05:
[...]

Oplossing:
spoiler:
Bij mij lag er niets :'( . Ik vrolijk het water in springen, is er niets :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

xminator schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:23:
[...]

Bij mij lag er niets :'( . Ik vrolijk het water in springen, is er niets :|
Nou ja, als je beetje kan rijden dan pak je die Bobcat die er voor de deur staat geparkeerd, ren je gewoon voor die politie uit en race je ermee weg. Zodra het beetje rustiger is, pak je of een hele of een snellere wagen (beste optie: een van beide ;)). Ik heb het gewoon met die bobcat met 3 lekke banden gehaald, kwam op een rechte weg en gewoon flatout all the way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266224

Hmm, ik had zeker mazzel met die missie dan! Haalde m in één keer...

spoiler:
Ik zorgde eerst dat het ziekenhuis leeg was (langzaam naar voren, eerst zorgen dat alle mannetjes dood zijn voor je een muurtje opschuift), toen aan het einde de koffer gepakt had, ging ik op dezelfde manier weer terug naar het begin (let op groene health dingetjes, er liggen er 1 of 2 in het ziekenhuis... of er ook body armor lag weet ik niet zeker, maar let iig op bonus items die op de grond liggen). Ik bleef eerst wel een minuutje in de achterste kamer hangen tot ik redelijk zeker was dat de meeste politielui die aan kwamen rijden naar mij toe zouden komen. Daarna dus langzaam terug naar de ingang gevonden, weer geprobeerd zoveel mogelijk politielui om te leggen en daarna in volle sprint (en samengeknepen billen) naar de Bobcat. Toen ik eenmaal in de auto zat, was het geen probleem meer :). Kwestie van lang genoeg rond blijven rijden, je raakt ze vanzelf wel kwijt... als je daar niet zo goed in bent, is het misschien slim om daar eerst even mee te oefenen voordat je deze missie begint.

Overigens zijn een aantal granaten en flink veel ammo wel aan te raden, aangezien je veel om de hoek schiet (wat erg onnauwkeurig) is. Maar probeer eens een tijdje die achterste kamer te verdedigen voor je naar voren gaat, ik had het idee dat er één grote politiegolf komt in het begin. Die is een stuk makkelijker te overzien als ze maar vanaf één kant kunnen komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
bootje: No
Heli: No
Auto: No

:( cheats: No :(

Hm....hoe valt dit te halen?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Speedlink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:40:

Minder posten en blijven proberen? Er zijn genoeg (goede) tips gegeven om je te helpen, daarmee moet het toch écht wel lukken. Wellicht in 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Exorcist schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:46:
[...]

Minder posten en blijven proberen? Er zijn genoeg (goede) tips gegeven om je te helpen, daarmee moet het toch écht wel lukken. Wellicht in 2009.
Mja, t wil niet lukken, dat is t probleem een beetje. Ruff Rider is gewoon vaak te snel om bij te houden. Door t verkeer op de weg is t helemaal moeilijk (staat vol open). En die Elizabetha ding, t huis leegmaken is t probleem niet zo. De politie wel. Ik krijg ze niet van me af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Speedlink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:40:

Zorg dat je vóór de missie vol leeft. Ga met een snelle auto naar dat verlaten gebouw, schiet wat mensen buiten neer, en parkeer daarna je auto dichtbij de ingang/uitgang van het gebouw (zorg dat je auto niet veel beschadigd is). Zorg dat je nog vrij veel leeft als je de drugs pakt. Vervolgens ren je zonder op de politie te schieten snel alle politie voorbij en naar je auto. Politie afschudden is dan vervolgens niet zo moeilijk. Zo heb ik het gedaan, misschien beetje flauw maar 2e proberen keer wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 19:11
Hmmm, mij was het de tweede keer gewoon gelukt. En er stond bij allebei de keren een bobcat, gewoon weggereden en klaar.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Speedlink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:49:
[...]

Mja, t wil niet lukken, dat is t probleem een beetje. Ruff Rider is gewoon vaak te snel om bij te houden. Door t verkeer op de weg is t helemaal moeilijk (staat vol open). En die Elizabetha ding, t huis leegmaken is t probleem niet zo. De politie wel. Ik krijg ze niet van me af :(
Als je het tig keer op een dag hebt geprobeerd is de kans groot dat je de volgende keren het ook niet haalt.
Probeer anders morgen met een frisse blik het te halen, of doe wat side-missions. Helpt serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zet het verkeer op de weg voor die missie's dan gewoon even erg laag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 10:02
Of race zo snel mogelijk als je je auto hebt naar een trap van de metro, daar komen ze je toch niet achterna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 13:42
Bebob_NL schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:05:
[...]

Oplossing:
spoiler:
spoiler:
Inderdaad, heb die missie ook enkel minuten geleden gedaan. Eerst nam ik die geparkeerd auto net voor het ziekenhuis. Daarmee wou ik links door het gras rijden maar kwam ik vast te zitten tussen al die stenen/dakpannen die daar verstrooid lagen! Dan maar langs achter het ziekenhuis gelopen en bij de 2de ladder vond ik die boot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Als ik op socialclub op play druk krijg ik deze fout: 0xc0150002. Wat is het probleem? Er zijn meerdere toepassingen die die fout zouden kunnen geven, dus het zou niet aan GTA liggen ofwel? Ik heb al opnieuw geinstalleerd :( .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Gehaald, ik heb inderdaad ook die bobcat genomen. Met 3 lekke banden geprobeerd de pay 'n spray te bereiken en al voordat ik daar was had ik ze al afgeschud.

Wel een verrassing staat er dan op je te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
H3llSiNG schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:05:
Gehaald, ik heb inderdaad ook die bobcat genomen. Met 3 lekke banden geprobeerd de pay 'n spray te bereiken en al voordat ik daar was had ik ze al afgeschud.

Wel een verrassing staat er dan op je te wachten.
En dat is?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
spoiler:
Die vuile h03r!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
hehe :P en welke dan :P ik ken dr meer dan 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Speedlink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:27:
[...]

hehe :P en welke dan :P ik ken dr meer dan 1 :D
die ene!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
AAAAHHHH >:) Je maakt me nieuwsgierig gek >:) PFFF Ik ga morgen die missie gewoon halen! Punt :P Ik wil t weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:51
Dat moment viel voor mij enorm tegen omdat
spoiler:
Ik een hekel heb aan die dates en maar 1 keer met haar ben gaan bowlen. Het hele "et tu Brute" ging dus ook compleet aan mij voorbij

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

De video editor is wel leuk. Ok, hij heeft wat beperkingen, maar je kan wel je replays wat leuker maken :)

Wel jammer dat de renderkwaliteit niet hoger is dan je grafische settings, op lagere settings krijg je dus lelijke popup :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheiron schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:00:
[...]

Dat moment viel voor mij enorm tegen omdat
spoiler:
Ik een hekel heb aan die dates en maar 1 keer met haar ben gaan bowlen. Het hele "et tu Brute" ging dus ook compleet aan mij voorbij
spoiler:
Met Michelle heb ik nooit gedate, mijn Nico is gay. Ik hoop op een modificatie zodat je ook aan Brucie kan vragen of hij koffie wilt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:58
Heerlijk stukje om te racen, van die brug af en dan die lange rechte weg :P Ik neem ook altijd die auto :)

Mega fantastisch spel, eindelijk een developer die snapt dat ik niet door de single player campaign wil rushen in 10 uur... Damn wat blijft dit spel mij amuseren _O_

Volgende keer meer tijd besteden aan het porten, want de performance is wel absurd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Bah, helemaal blij. nieuwe HD4870 in me pc omdat die andere mankementen bleef vertonen. Doet hij het wéér! Nu even de clockfix proberen, en anders misschien dez bios proberen te flashen, en anders gaat het echt de overstap naar nvidia.

Daarnet nog ontzettend blij uur of 2 kunnen spelen, spel crashte even, liep vast. En sindsdien krijg ik de blokjes crashes weer.

Desalniettemin blijft het een geweldig spel. Ik vind het echt geweldig, de mp ook. Rijden/vliegen met mijn controllertje; gunfights met mn muis en toetsenbord :P Beste van beide kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:58
@ ^

Zou je niet het probleem dan eerst ergens anders gaan zoeken dan gelijk te concluderen dat je videokaart kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Avalaxy schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:44:
@ ^

Zou je niet het probleem dan eerst ergens anders gaan zoeken dan gelijk te concluderen dat je videokaart kapot is?
Alles liep 100% stabiel met een 8800GTS. (In 60u speeltijd 0 crashes nu in 2 uur speeltijd al 10).
Nu weet ik niet of het een probleem is dat vaak voorkomt bij een tricky voeding. Maar dat lijkt mij niet.
En ook meerdere mensen hebben deze problemen gehad, en ik heb niemand gehoord met datzelfde probleem met andere kaarten.

[ Voor 12% gewijzigd door rCk op 17-12-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 19:11
Ik vind het juist andersom qua controls.. Ik vind het auto rijden prima met muis en toetsenbord. Alleen het richten met de muis reageert niet goed. Ik heb het idee dat hij niet constant reageert, soms moet je ver met de muis bewegen en dan beweegt de aim mark bijna niet.. En soms dat reageert ie weer veel meer dan je verwacht.. Het ligt geloof ik niet aan mn muis (logitech g5). Dit heb ik al altijd en gehad bij gta en al altijd het nadeel van gta gevonden. Helemaal omdat ik de super smooth aiming van cod gewend ben.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:09:
De video editor is wel leuk. Ok, hij heeft wat beperkingen, maar je kan wel je replays wat leuker maken :)
[video]
Wel jammer dat de renderkwaliteit niet hoger is dan je grafische settings, op lagere settings krijg je dus lelijke popup :(
Dat is als ik mij niet vergis de middelste brug om van het meest rechter eiland naar het middelste eiland te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

rCk schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:47:
[...]

Alles liep 100% stabiel met een 8800GTS. (In 60u speeltijd 0 crashes nu in 2 uur speeltijd al 10).
Nu weet ik niet of het een probleem is dat vaak voorkomt bij een tricky voeding. Maar dat lijkt mij niet.
En ook meerdere mensen hebben deze problemen gehad, en ik heb niemand gehoord met datzelfde probleem met andere kaarten.
Er zijn wel meer problemen met Ati drivers, als twee verschillende 4880's een probleem hebben zou ik ook eerder naar software zoeken.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Zo ene beetje het mooiste wat er is in GTA IV:

Een mooie heldere dag, met de skyline van Manhattan op de achtergrond met een Witte Range Rover, een Zwarte Maybach en een Speedboat. Speelt heel soepeltjes hier, in tegenstelling tot veel van jullie. Ook mijn XboX360 Controller voor Windows doet het perfect; precies dezelfde controls als op mijn XboX360. Werkt dus heel fijn allemaal. En het beste is nog; je hoeft zelf niets in te stellen; GTA IV doet alles al. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/541/rangemaybachgtadr8.jpg
1680X1050, High-Very High-100-100
KLIK voor Hoge Resolutie

Gulfstream G650

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij de gelinkte filmpjes kwam ik deze tegen, best een grappige bug eigenlijk :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoe stap je in godsnaam in een taxi als passagier? Ik druk op E en dan fluit ie naar de taxi. Taxi stopt en er staat in beeld 'Press F to enter taxi as passenger'. Doe ik dat (ga ook bij de achterdeur staan), gaat ie de bestuurder eruit sleuren en achter het stuur zitten :')

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Palomar schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:11:
Hoe stap je in godsnaam in een taxi als passagier? Ik druk op E en dan fluit ie naar de taxi. Taxi stopt en er staat in beeld 'Press F to enter taxi as passenger'. Doe ik dat (ga ook bij de achterdeur staan), gaat ie de bestuurder eruit sleuren en achter het stuur zitten :')
Inhouden...

Gulfstream G650

Anoniem: 184778

Palomar schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:11:
Er staat 'Hold F' :). Even ingedrukt houden dus. Maar ik had de eerste keer ook hetzelfde als jij :p.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 184778 op 18-12-2008 12:13 . Reden: spuit elf ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!