[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 70.061 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

MEN-O schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:56:
[...]

Sinds overstap naar vista heb ik dit probleem, schijnt een probleem te zijn met het calibreren en het niet opslaan ervan. tot nog toe geen oplossing voor kunnen vinden.
mooi jammer dus grrr

ik heb zelf xp pro, en ik merk als ik bijv de control wil mappen, dat ik naar beneden scroll, het automatisch were naar boven scrollt. dus die joypad hangt em naar boven toe :S
ff kijken of dat op te lossen is, iemand een idee?

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 19:23
Kan nog steeds niet online spelen. Wat een kutzooi!! :(

Bij elke server de melding: You've been removed bla bla

[ Voor 34% gewijzigd door Ahmi op 13-12-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:40
Jejking schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:53:
We willen een common sense over de patch? Dan is het polltijd!
Ik heb een ticket bij Steam ingelegd om m'n 54 dollar terug te krijgen:

- Begrijp van Rockstar helemaal niets: je koopt een spel via steam, je verwacht dat de updates ook via steam lopen. Nee, Rockstar wil blijkbaar van twee walletjes eten en dwingt de gebruiker zowel steam (om het te kopen) als GFWL (om te kunnen saven en patches te downloaden ?) op.

- Ik ben niet kapot van de Windows performance en de manier waarop het onder Windows draait. Ben misschien ouderwets maar ik vind dat PC Games fatsoenlijk met een keyboard+muis te spelen moeten zijn. GTA IV werkt alleen lekker met een gamepad.

Tot zover.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06 15:52
Ik heb helemaal geen probleem om het spel te spelen met toetsenbord en muis.. En van wat ik zo hoor werkt de analoge besturing van gamepads toch nog niet, dus maakt het niets uit, behalve dat je misschien een gamepad gewend bent.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 10:34
Wow die patch verbetert zeker een hoop. Voorheen kon ik geen eens online spelen zonder "you have been disconnected" melding binnen no-time. Nu heb ik gewoon een hele periode kunnen spelen zonder dat gedoe. FPS is iets gestegen, overall draait het nu veel soepeler.

Toch een vreemde gang van zaken. Eerst moet je die update downloaden en dan vervolgens out-game toepassen. Had men dat niet beter kunnen distributen via RSSC ofzo?

Lekker is dat :( Heb ik "Roman's Sorrow" uitgespeeld, krijg ik de archievement niet... WTF.
Overigens is deze ook wel leuk: "Let Sleeping Rockstars Lie" (You killed a Rockstar in multiplayer.)
:P

[ Voor 18% gewijzigd door Sypher op 13-12-2008 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vanavond de eerste beelden van Lost and Damned, en waarschijnlijk uitleg over hoe en wat :) Ben benieuwd, zal wel morgenochtend EU tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:00

lord_fh

PS5

heb de patch geinstald, het spel loopt nog trager, zal wel door verbeteringen van schaduw etc komen, maar hij freezed nog steeds na X aantal minuten waardoor ik WEER reset moet doen :@

Kortom ik kan NOG niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

GAIAjohan schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:42:
Performance lijkt iets hoger te zijn, en mijn Rumblepad2 wordt meteen herkend met de juiste knoppeninstellingen :P Al heb ik gas en rem liever niet op de schoiuderknoppen, maar op knop 1 en 2.
Zet je controller-configuration op Classic ;-)

Anyway, na de patch ziet het er allemaal een stuk beter uit, veel betere schaduws. Framerate is met ongeveer 15fps gestegen en mijn Logitech Cordless Rumblepad 2 werkt nu uitstekend! :-)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

lord_fh schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:58:
heb de patch geinstald, het spel loopt nog trager, zal wel door verbeteringen van schaduw etc komen, maar hij freezed nog steeds na X aantal minuten waardoor ik WEER reset moet doen :@

Kortom ik kan NOG niet spelen
nou in de tijd dat ik kan spelen, druk op ESCAPE om een GPS in te voeren zeg maar, staat ie 10 minuten op zwart scherm en DAN PAS gaat ie het menu in

Ik heb het helemaal gehad met dit k*t spel, ik koop een keer een game, zelfs een nieuwe videokaart en 2 gig extra geheugen, en iuk kan het na 2 weken NOG STEEDS NIET SPELEN

is er een NL nummer dat je kan bellen van support ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:02

Vis

Is er een mogelijkheid in het spel om in de Screamer te gaan? :) Die achtbaan bij de verlate kermis... Zou echt vet zijn

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 20:22:
Is er een mogelijkheid in het spel om in de Screamer te gaan? :) Die achtbaan bij de verlate kermis... Zou echt vet zijn
Nee, kan helaas niet. Dat ding is trouwens echt heel vet. De sfeer in die buurt, de boulevard en dat reuzenrad! Die is echt prachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:02

Vis

Kan je dus helemaal nergens in? Zou wel een leuke toevoeging zijn om in de reuzenrad te kunnen bijv.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 16-06 10:34
Vis schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 20:37:
Kan je dus helemaal nergens in? Zou wel een leuke toevoeging zijn om in de reuzenrad te kunnen bijv.
Misschien met een mod in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Hmm ik heb toch echt geen enkel probleem met dit spel.
Het werkt goed met muis en toetsenbord (wat is er nou beter dan iedereen snel uit te schakelen met een headshot).
Ook met dat windows live programma heb ik geen enkel probleem, het spel loopt ookt perfect en ik heb nooit problemen gehad zoals een crash bijvoorbeeld.
Het spel kun je iig dus niet de schuld geven van de slechte prestaties op jouw computer, dat ligt dan toch echt aan je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:57
Michaelslijpkop schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:52:
Het werkt goed met muis en toetsenbord (wat is er nou beter dan iedereen snel uit te schakelen met een headshot).
Ook met dat windows live programma heb ik geen enkel probleem, het spel loopt ookt perfect en ik heb nooit problemen gehad zoals een crash bijvoorbeeld.
Het spel kun je iig dus niet de schuld geven van de slechte prestaties op jouw computer, dat ligt dan toch echt aan je pc.
Hier net zo, alleen loopt het gewoon niet fijn soepel.. Had wat meer verwacht van mijn 6000+ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Tja de 6000+ is alweer best wel gedateerd om eerlijk te zijn, maar goed niet om nu af te zeiken. Is tegenwoordig zo.

Overigens heb ik me daarnet een uur of 2 kostelijk vermaakt in me eigen servertje, af en toe komt er een nederlander langs droppen. Heerlijk met de Swingset glitch zitten kloten en met helis op full speed bailen :P. Heerlijke freefalls :D Staan alweer genoeg screenshotjes van totaal in mekaar geduwde autos op mijn Xfire profiel, hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 13:42
Om nog maar eens duidelijk te maken dat er mensen zijn die de game wèl goed kunnen draaien quote ik dit maar ;)

Hier ook nog geen enkel probleem gehad tot nu toe. Geen enkele crash of niets!
En multiplayer werkt ook zoals het horen moet :)

En het is al redelijk lang geleden dat ik zo van een game heb kunnen genieten _/-\o_
(Laatste keer was bij de release van de originele Crysis)

[ Voor 29% gewijzigd door Asgaro op 13-12-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 23:42

Klippy

Still Game

Ik heb inmiddels ook wat uurtjes zitten spelen en ik ben toch wel onder de indruk.
Was nogal huiverig na alle verhalen hier, maar qua stabiliteit valt het me tot nu toe 100% mee, nog 0 crashes of freezes of weet ik wat. Alleen af en toe die vreemde schaduwen, maar dat duurt nooit lang en soms ff wat vlakken die niet gerendered lijken te worden, maar dat laatste is alleen als ik de details boven de aanbevolen setting zet.
Draw-distance kan wel wat beter, maar daar hadden alle GTA's al last van en dat stoort me ook al amper meer.
Draai nu op 1600x1050 met alles op Medium en draw en detail op 30 en dat is goed te spelen. Alleen soms jammer van het gebrek aan AA, maar daar is mee te leven.

Wat ik vooral geweldig vindt zijn alle details in dat spel. De wereld is dan wel wat minder groot zo te zien, alleen is dat toch behoorlijk goed gemaakt doordat overal wel wat te zien is. Opeens mensen die zitten te BBQen in de tuin etc. Vooral veel mensen, dat was in vorige delen toch minder.
Of net, op weg naar een missie op een kruispunt tegen een auto geknalt, vrouw stapt uit en valt neer op straat, dus ik rij eroverheen en weg. Minuut later kom ik weer langs, staat de ambulance bij diezelfde auto op precies die plek _/-\o_ In de laatste GTA was na 3 meter alles al vergeten.
En de auto's zijn ook super uitgewerkt. Allemaal echte modellen en behoorlijk realistische rij eigenschappen. Lekker lomp in een Hummer knallen en driften in een Charger.
Wel mooi trouwens die laatste. Ging ook nog regenen toen ik hem zag staan en teon ging me dat ding toch donuts maken :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klippert/gta4/charg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klippert/gta4/charg2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klippert/gta4/charg3.jpg

Dat soort details maakt voor mij een hoop goed. Ben benieuwd hoe het na de patch gaat draaien, maar voorlopig heb ik er nog genoeg fun in :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Klippy schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:57:
maar voorlopig heb ik er nog genoeg fun in :)
Ik ook :) GTA IV blijft toch een spel waarin altijd iets stoms of leuks gebeurd op onverwachte momenten. Zoals onderstaande clip, ik ben op weg naar Carmen en verziek een wheelie. Dat loopt uit op een dooie cop (die zo te zien nog schakelt terwijl hij dood is), een rondje rijdt, z'n maat verliest en op een andere politiewagen knalt >:)

Zoveel randomness in 30 seconden, prachtig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Ik zat zonet achter in een Belic Enterprises Taxi, beetje uit het raam te staren. Ik was onderweg naar Jacob, om te darten. De taxi-chauffeur gooit wat geld in het bakje van de tolpoort. Ondertussen krijg ik een SMSje van Roman. Dat ik niet moet vergeten mijn email te checken. Daarna word ik door Michelle gebeld, hoe het met me gaat, of ik met E om ga, see you soon. Ik zeg tegen de chauffeur dat hij op moet schieten, het duurt iets te lang.

Bij Jacob aangekomen steel ik een Esperanto en rijden we naar het cafe. Hij baalt ervan dat ik zo laat ben. Na wat gedart te hebben zet ik hem thuis af, en rij ik naar Tw@ door. Een mailtje van mijn moeder, ze heeft gehuilt en mist me. Twee spam mailtjes over online gambling. Daarna nog een mailtje van mijn date. Automatisch word er in mijn telefoon een reminder gezet dat ik om 08:00 naar mijn date moet.

En toen sloeg ik mijzelf voor mijn gezicht: Wat een absurd realistische game! Second life is er niks bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35
Hoe kan ik zien of de patch geinstalleerd is. Ik kan mij niet herinneren dat ik een pop up daarover kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264279

Ik heb een nogal irritant probleem met GFW-L. In eerste instantie geen problemen gehad na installatie en ik kon probleemloos spelen. Ik kon wel inloggen op GFW-L alleen als hij mijn profiel wilde updaten/downloaden crashte de game. Vreemd genoeg heb ik ook nooit een pop-up gekregen dat de patch beschikbaar is...

Na een reinstall kan ik nu al helemaal niet meer spelen. Als ik mijn GFW-L profiel wil starten crasht de game direct al bij het downloaden van mijn GFW-L profiel.

Al enige tijd wezen googlen maar geen oplossing kunnen vinden. Iemand enig idee?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Anoniem: 37526 schreef op zondag 14 december 2008 @ 04:04:
Ik zat zonet achter in een Belic Enterprises Taxi, beetje uit het raam te staren. Ik was onderweg naar Jacob, om te darten. De taxi-chauffeur gooit wat geld in het bakje van de tolpoort. Ondertussen krijg ik een SMSje van Roman. Dat ik niet moet vergeten mijn email te checken. Daarna word ik door Michelle gebeld, hoe het met me gaat, of ik met E om ga, see you soon. Ik zeg tegen de chauffeur dat hij op moet schieten, het duurt iets te lang.

Bij Jacob aangekomen steel ik een Esperanto en rijden we naar het cafe. Hij baalt ervan dat ik zo laat ben. Na wat gedart te hebben zet ik hem thuis af, en rij ik naar Tw@ door. Een mailtje van mijn moeder, ze heeft gehuilt en mist me. Twee spam mailtjes over online gambling. Daarna nog een mailtje van mijn date. Automatisch word er in mijn telefoon een reminder gezet dat ik om 08:00 naar mijn date moet.

En toen sloeg ik mijzelf voor mijn gezicht: Wat een absurd realistische game! Second life is er niks bij!
Leuk verhaal :) En over die taxi, ik ros altijd gewoon 2 x enter ( waypoint => fastforward ). geen zin om te wachten op die taxi chauffeurs! meestal duurt het nog lang ook, botsen ze over in en tegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

thijszor schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:43:
[...]

Leuk verhaal :) En over die taxi, ik ros altijd gewoon 2 x enter ( waypoint => fastforward ). geen zin om te wachten op die taxi chauffeurs! meestal duurt het nog lang ook, botsen ze over in en tegen :9
Mijn taxi ging een keer te water met mij er in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mmm, ik had me vergist, Lost and Damned beelden komen morgen pas.
Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned will world premiere at the 2008 Video Game Awards, live Sunday December 14 at 9:00pm, ET.
In ieder geval wel ook nieuwe multiplayer zaken:
The Lost and Damned will feature a new main character and plot that intersects with the storyline of “Grand Theft Auto IV”; new missions that offer an entirely fresh way to explore Liberty City with new multiplayer modes and weapons and vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Jongens, dit spel is wel een topper hoor.
Ook het race gedeelte met Brucie, ik zou willen dat het zo lastig was om je eigen auto in controle te houden in NFS. Okay, dat komt gedeeltelijk door mijn roekeloze rijstijl, maar ik heb geregeld een autootje op zijn kop liggen, dan ben ik niet blij maar dan alsnog. Geweldig spel :P.

Net storyline uitgespeeld, krijg je leuke 60G voor :P. En nu even de races doen, en stevie's missies en de assassination en dan ben ik ver klaar met de side missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Heb het ondertussen ook uitgespeeld. Even die Assination missies afmaken inderdaad, ben met brucie zijn vriend ( waarvoor je die auto's moet jatten ) al behoorlijk ver.

Gisteren via het internet ff een date geregeld met uhm, weet haar naam zo 1 2 3 niet. dat meisje dat van "Hot babes & Cool cars & Alot of money" houd :9

Dus speciaal al ongeveer elke savehouse met dikke rides voorzien! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-06 08:41
Hier net zo. Geen enkel crash en het loopt best wel goed op mijn systeem, vooral na het installeren van de nieuwste NVIDIA drivers.

Mijn PC: Q6600 @ 2.4GHZ, 4GB RAM, 8800GT Vista 64 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

:
Srry hoor maar dat slaat dus echt helemaal NERGENS op.

Het spel freezed gewoon als je aan het spelen bent, daar hebben echt HEEL veel mensen last van, kijk maar op GTA4.net.

Dat licht echt niet aan de prestaties van de PC, ik heb een Systeem dat RUIM boven de aanbevolen eisen zit, en het loopt ook niet slecht, voor 5 minuten, waarna het spel volledig freezed, ik heb het spel meerdere keren op nieuw geinstalt EN een schone instaltie van XP Pro, MET alles updates , ook Videokaart updates en NOG freezed het spel..

Dat ligt toch echt wel aan het spel en niet aan mijn computer die slechte prestaties leverd, want alle andere games kan ik gewoon uren spelen op hoogste settings zonder 1 probleem.

En nee niet iedereen heeft problemen, of heeft nog problemen na de patch.

Maar echt HEEEL veel mensen kunnen NOG STEEDS niet spelen.

En dat licht echt niet aan de PC hoor.

Ik heb ook geen probleem met WIndows LIVE , SC etc alleen het spel loopt gewoon volledig vast naar x aantal minuten en is dus onspeelbaar. , andere mensne hebben weer problemen met SC of GFWL of textures in game etc.

Het zijn wel zo veel problemen en zoveel mensen hebben er last van , dat dat echt wel aan het spel ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:34

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

http://i37.tinypic.com/ncfd6t.png

http://i34.tinypic.com/345bp4z.png

http://i36.tinypic.com/25tag01.png

http://i35.tinypic.com/2cosfnn.png

http://i38.tinypic.com/2egfi9g.png

http://i34.tinypic.com/igi8oo.png

http://i35.tinypic.com/24o4mmp.png

http://i34.tinypic.com/cqhx2.png

http://i33.tinypic.com/33y51ua.png

http://i33.tinypic.com/28te0yw.png

http://i36.tinypic.com/2igye75.png

Netjes geresized, maar de volgende keer is het handig om ook even naar de bestandsgrootte te kijken. Deze afbeeldingen zijn veel te groot, dus maar even linkjes van gemaakt :).

[ Voor 27% gewijzigd door een moderator op 14-12-2008 15:20 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat is het nut van deze screenshots?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 17:29
Vond de explosie trouwens bij de car shop wel netjes eruit zien! :) Die rookpluim was echt HUGE :D

Ik heb ook net met een Banshee rond lopen crossen...lekker hoor, die klappen/vlammen uit de uitlaat ;)

De scooters rijden ook lekker/leuk ;) jammer dat ze alleen zoveel toeren nodig hebben om echt hard te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Gunner schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:25:
Wat is het nut van deze screenshots?
Bandbreedte test :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 17:29
:D Test werkt aardig dan :p

Maar goed, ik zie niet bijzonders aan die screens?

[ Voor 50% gewijzigd door Lampuhkap op 14-12-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:34

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik vind dat bij t lezen van t topic de nodige screens horen om in de sfeer te komen, niet iedereen speelt de game, en vind ik die juist op zijn plek.... maar als je provider gaat zeuren, dan haal ik ze wel weg... :X

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sain onez schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:47:
Ik vind dat bij t lezen van t topic de nodige screens horen om in de sfeer te komen, niet iedereen speelt de game, en vind ik die juist op zijn plek.... maar als je provider gaat zeuren, dan haal ik ze wel weg... :X
Daar gaat het niet om. Het voegt niets toe aan het topic. Zeker niet voor de mensen die het spel een half jaar geleden al hebben (uit)gespeeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 10:44
Daar ben ik het niet mee eens, deze screenshots laten de sfeer in GTA 4 goed zien :)

offtopic:
mensen zouden zich eens druk over andere moeten maken

Heb de storymode gecomplete, in 26 uur. Omdat het onder de 30 uur zit heb ik ook nog een achievement gehaald. Verder ben ik nu op 60% :*) Pracht spel :)

[ Voor 32% gewijzigd door Brian op 14-12-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoe krijg je het voor elkaar om plaatjes van 640x480 1.5MB groot te laten zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Kwam in een missie een spiegel tegen, Niko zag er opeens een beetje kalend uit :+
http://screenshot.xfire.c...26b04ad8c698c8f9e091f.png

Screenshots opslaan als JPG scheelt inderdaad een hoop, nu maar even een linkje van gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door een moderator op 14-12-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Die screenshots zijn dik 1MB per stuk man, sla ze dan op z'n minst op als JPG :/ En klik op Check images, dan stuitert het topic niet zo.

Anyway, ben inmiddels wel wat suffe scripted dingen tegen gekomen. Ik moest een friendly auto volgen en de politie afschudden. Ik schiet dus een politiewagen kapot die naast de auto reed die ik moest achtervolgen, politieauto knalt, heel de volg-auto kapot (achterkant helemaal plat, wielen scheef), maar hij gaat gewoon onverminderd hard door 8)7 Ook kan je soms enemies niet neerschieten, je moet ze dan blijven volgen totdat ze zelf crashen of iets triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

waar worden de fimpjes uit de movie editor opgeslagen? Kan ze echt nergens vinden (kan alleen rechtsreeks uploaden naar rockstar tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 19058 schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:11:
waar worden de fimpjes uit de movie editor opgeslagen? Kan ze echt nergens vinden (kan alleen rechtsreeks uploaden naar rockstar tv)
Bij mij: C:\Users\Ruben\Documents\Rockstar Games\GTA IV\Videos\rendered
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058 schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:11:
Je moet je clips in de editor zetten, daarna kan je vanuit de editor je video exporteren naar bijv. 720p WMV. Die komen dan in Mijn documenten\Rockstar Games\GTA IV\Videos\rendered.

edit:
te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik de gameplay eindelijk lekker in de vingers heb ben ik gister opnieuw begonnen met het spel, om het nu gewoon even helemaal netjes te spelen zonder cheats, zonder te klooien. Ook gewoon alle missies zo clean als mogelijk uit proberen te spelen.

Na ongeveer 7 uur spelen zat ik al op 25%, met 35 succesvolle missies. Wat mij opviel:

-Je kunt bij je stats zien hoeveel missies je bij elk karakter nog ongeveer moet doen.
-Tot nu toe zijn er slechts twee missies gefaald, en ik moet zeggen dat de missies pas sinds xxx* echt moeilijk zijn geworden.
-Na xxx* word je overspoeld met SMSjes, E-mail en telefoontjes. Erg gaaf, je hebt altijd wel een hoop te doen

-Je kunt opeens naar het tweede eiland, was er geen terrorisme alarm?
-Na hoeveel procent heb je je storyline ongeveer af?
-Zo rond wanneer krijg ik eindelijk een luxe GSM?

* =
spoiler:
Nadat je na Bohan verhuisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:35:

-Zo rond wanneer krijg ik eindelijk een luxe GSM?
spoiler:
Die krijg je van Playboy X, de 2e missie van hem geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 23:42

Klippy

Still Game

Kan je eigenlijk niet op een handige manier screenshots maken zonder extern programma?
Heb al 2x gezocht, maar ik zie het nergens.
Doe nu maar printscreen en dan naar paint, maar dat is natuurlijk nogal omslachtig.
Of komt dat omdat ik filmpjes heb uitgeschakeld?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-06 13:52
Ik ben er echt klaar mee :N ik krijg 1 missie gewoon niet voor elkaar. Heb de missie al 10x opnieuw gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EDIT: zal het maar laten :+

[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 14-12-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

tiswat schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:40:
Ik ben er echt klaar mee :N ik krijg 1 missie gewoon niet voor elkaar. Heb de missie al 10x opnieuw gedaan.
Met welke missie heb je dan een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 10:44
Klippy schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:23:
Kan je eigenlijk niet op een handige manier screenshots maken zonder extern programma?
Heb al 2x gezocht, maar ik zie het nergens.
Doe nu maar printscreen en dan naar paint, maar dat is natuurlijk nogal omslachtig.
Of komt dat omdat ik filmpjes heb uitgeschakeld?
Probeer Fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
tiswat schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:40:
Kijk anders hier ff als je niet uit een missie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

En tiswat, als je ons verteld welke missie het is dan weten de meesten het ook wel, aangezien er toch wel ene stel pc spelers bij zitten (waaronder ik) die de storyline al gecomplete hebben :P.

Ik heb nu trouwens 14/20 races completed, en ik denk ongeveer 10/30 auto's gevonden.. best leuk, heb daarnet een tijdje door de liedjes van het Ijswagentje :P Heb ontzettend veel tunes gehoord; waaronder Harry Potter en nog enkele andere :D. Geweldig gewoon :P. Leuke humor weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:05
superbassie schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:28:
[...]

Kijk anders hier ff als je niet uit een missie komt.
Ik doe altijd deze:
http://nl.wikigta.org/wiki/Missies_(GTA_IV)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-06 13:52
rCk schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:43:
En tiswat, als je ons verteld welke missie het is dan weten de meesten het ook wel, aangezien er toch wel ene stel pc spelers bij zitten (waaronder ik) die de storyline al gecomplete hebben :P.

Ik heb nu trouwens 14/20 races completed, en ik denk ongeveer 10/30 auto's gevonden.. best leuk, heb daarnet een tijdje door de liedjes van het Ijswagentje :P Heb ontzettend veel tunes gehoord; waaronder Harry Potter en nog enkele andere :D. Geweldig gewoon :P. Leuke humor weer :P
Bedankt trouwens nog! Heb hem toch net wel gehaald, het ging om de missie dat je Ray moet dood schieten en zijn bodyguards. Ik werd er echt gek van, maar snipen op afstand is de oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274088

Beter gebruik je spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:55

Sinester

Game Guru

Geweldig spel dit, voor gewoon de dingen die je meemaakt

laatst met roman naar de stripclub, dus ik dacht ik neem wat foto's met me nieuwe mobiel
vonden de dames en de bodyguards niet zo leuk blijkbaar want opeens stonden 2 bodyguards op roman in te slaan.

moest me 9mm erbij halen om hem te redden :p

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06 19:49

ToeingTheLine

Mask of sanity

(jarig!)
Ik heb ondertussen alweer bijna 10.000 mensen dood gereden, groepjes van 5 gaan het beste. Als ik wat handiger was met met modding zou ik een Carmageddon mod maken!

"Spatter bonus!!"

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:26

MsG

Forumzwerver

Mijn mp3-'tjes-als-link werkt nu wel.

Je hebt namelijk 2 locaties waardoor het verwarrend is.

Deze:
C:\Documents and Settings\Je Accountnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\User Music

en:

E:\Mijn documenten\Rockstar Games\GTA IV\User Music

Die laatste moet je hebben.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
OMFG TV kijken en dan met name die reclames bij die poker zender :') ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 13:41

mux

99% efficient!

Ik blijf mn ogen uitkijken naar de vehicle dynamics, werkelijk overal is aan gedacht. Het is subtiel, maar geweldig uitgewerkt.

Alle performance en licensing en vreselijke stapel rotzooi die je moet installeren voor het spel uberhaupt start, en de 2 minuten starttijd erbij... het maakt allemaal niet uit, zo geweldig is het spel uitgewerkt. Puur om hoe goed de auto's gesimuleerd worden speel ik het elke dag :D

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ssj3gohan schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:14:
Ik blijf mn ogen uitkijken naar de vehicle dynamics, werkelijk overal is aan gedacht. Het is subtiel, maar geweldig uitgewerkt.

Alle performance en licensing en vreselijke stapel rotzooi die je moet installeren voor het spel uberhaupt start, en de 2 minuten starttijd erbij... het maakt allemaal niet uit, zo geweldig is het spel uitgewerkt. Puur om hoe goed de auto's gesimuleerd worden speel ik het elke dag :D
Dan zal jij je ogen wel uitkijken bij echte simulaties als Live For Speed.

In GTA4 is het euk uitgewerkt, en beetje realistischer dan voorheen, maar deze handling realistisch noemen? nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 13:41

mux

99% efficient!

Het moet ook casually speelbaar blijven hè :) Het is een goede mix van speelbaar en goed uitgewerkt, bedoelde ik eigenlijk te zeggen.

Ofzo.

Het is echt te laat, ik ga slapen.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

falling_down schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:53:
Ik heb ondertussen alweer bijna 10.000 mensen dood gereden, groepjes van 5 gaan het beste. Als ik wat handiger was met met modding zou ik een Carmageddon mod maken!

"Spatter bonus!!"
Dat was toch bij GTA vroeger: Gouranga! ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

Gisteren even wat lol gehad na door een cheat alle wapens te hebben gekregen (cheaten gebruik ik alleen wanneer ik ff all-out fun wil hebben, de game speel ik verder gewoon zonder cheats). In de stripclub iedereen uitgemoord en ik kwam tot vier sterren, kwamen complete SWAT-teams de club binnenrennen door dat ene smalle deurtje... dat was dus grossieren in kills :P

Stom trouwens, na m'n eerste paar lapdances (drie achter elkaar) kwam opeens de beveiliging achter me aan. Zijn drie opeenvolgende lapdances soms verboden? :?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

GTA Add-on Trailer

Begin er wel zin in te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hahahaha. M'n eerste ervaring met een pistool was echt onvergetelijk. Loop naar een auto met twee passagiers, richt m'n gun op de bestuurder. Die schrikt zich bijna dood, gaat daar superbang naar me zitten kijken. De ander was verstandiger want die leefde na 1 sec nog. Bestuurder met z'n kop op de claxon, iedereen op straat gillen en wegrennen. Niko trekt de deur open en sleept het lijk uit de auto. Hilariteit alom :D

Ook wel sterk, je moet echt opletten met wat je doet tegen wie. Er zijn gewoon gasten die een shotgun uit hun broekzak halen. Daar sta je dan met je aardappelschiller een enkeltje naar het ziekenhuis te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Anoniem: 37526 schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:35:

-Je kunt opeens naar het tweede eiland, was er geen terrorisme alarm?
-Na hoeveel procent heb je je storyline ongeveer af?
Meer op de radio letten.
Tegen de tijd dat je bijna zover bent om naar het 2e eiland te gaan hoor je in Weazel News ze praten over demonstraties tegen de sluiting v/d brug en dat wordt beetje bij beetje uitgewerkt tot je klaar bent om naar het 2e eiland te gaan :+
Sowieso is het tof om het nieuws te volgen, als je een wat grotere missie hebt gedaan komt er vaak een bericht over op de radio ^^

En als je alleen missies doet dan ben je rond de
spoiler:
60%
klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 16:34
Na alle negatieve berichten over de patch heb ik hem uiteindelijk toch maar geïnstalleerd, onder het motto 'niks te verliezen'. En waarempel; ik heb textures! Ik had het probleem dat ik zogauw ik mijn 'mansion' uit kwam al bijna niks meer zag dan lantaarnpalen, daarna met "CacheBoost" dit opgelost maar toen werd het spel onspeelbaar. Nu is het nog niet geweldig, maar ik kan het spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nieroth schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:33:
[...]

Meer op de radio letten.
Tegen de tijd dat je bijna zover bent om naar het 2e eiland te gaan hoor je in Weazel News ze praten over demonstraties tegen de sluiting v/d brug en dat wordt beetje bij beetje uitgewerkt tot je klaar bent om naar het 2e eiland te gaan :+
Sowieso is het tof om het nieuws te volgen, als je een wat grotere missie hebt gedaan komt er vaak een bericht over op de radio ^^

spoiler:
60%
klaar.
idd vaak radioberichten over 'eastern european crime' O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 22:24

World Citizen

FreeReef.nl

Joss schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:43:
Na alle negatieve berichten over de patch heb ik hem uiteindelijk toch maar geïnstalleerd, onder het motto 'niks te verliezen'. En waarempel; ik heb textures! Ik had het probleem dat ik zogauw ik mijn 'mansion' uit kwam al bijna niks meer zag dan lantaarnpalen, daarna met "CacheBoost" dit opgelost maar toen werd het spel onspeelbaar. Nu is het nog niet geweldig, maar ik kan het spelen! :)
Ehm was dit niet een SocialClub patch....
DE GTA IV patch moet nog komen....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Wildfire schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:29:
Gisteren even wat lol gehad na door een cheat alle wapens te hebben gekregen (cheaten gebruik ik alleen wanneer ik ff all-out fun wil hebben, de game speel ik verder gewoon zonder cheats). In de stripclub iedereen uitgemoord en ik kwam tot vier sterren, kwamen complete SWAT-teams de club binnenrennen door dat ene smalle deurtje... dat was dus grossieren in kills :P

Stom trouwens, na m'n eerste paar lapdances (drie achter elkaar) kwam opeens de beveiliging achter me aan. Zijn drie opeenvolgende lapdances soms verboden? :?
Nee hoor :-) , jammer dat er zo weinig variateit in de "lapdances" zit. Begint nu wel saai te worden :(
Gisteren, nadat ik het uitgespeelt had eindelijk beetje tijd besteed aan me vrienden weer.
Als ik met missies zit, of onderweg ben naar missies ga je niet even bowlen met vrienden ofzo.

En GF, ook eerste 2 dates met sobohoe ( of iets dergelijks :) ) gehad. wat een figuur, ze praat constant overzichzelf in 3de persoon en vind zichzelf helemaal fabulous :/ . Ging de 2de date met haar naar een strip club, op sommige fora werd beweerd dat ze je zelf vraagt om naar boven te gaan of iets dergelijks maar dat is me niet gelukt ( geen idee hoe dat ook werkt )

iig, vind het gaaf dat ik het nog wel steeds leuk vind om te spelen zelfs nadat ik de storymode uitgespeeld heb. Bij andere games, zelfs als er de mogelijkheid is ben ik er vaak toch klaar mee dan.

Heb trouwens de Multiplayer nog niet heel uitgebreid gedaan, maar vind het jammer dat ik amper echt volle servers vind. meestal creër ik er automatisch zelf een en joinen er een stuk of 4/5 waarnaar ingame de meeste al verdwijnen na enkele minuten, zit je met je brandweerwagen te racen tegen een 13 jarige over 5 rondes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Palomar schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:45:
[...]

idd vaak radioberichten over 'eastern european crime' O-)
of na een missie waar bij je een bekend iemand moet omleggen komt dat daarna tijdens het nieuws op de radio. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Decon Frost schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:00:
[...]

Ehm was dit niet een SocialClub patch....
DE GTA IV patch moet nog komen....
Nee, de GTA4 patch is er al. die moet je via Windows Live in-game downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieroth schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:33:
[...]

Meer op de radio letten.

spoiler:
60%
klaar.
FiXeR.nl schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:02:
[...]

of na een missie waar bij je een bekend iemand moet omleggen komt dat daarna tijdens het nieuws op de radio. :P
Klopt, ik luister ook wel vaak naar de radio, ik hoor ook vaak dat die en die omgelegd is, maar was dat puntje schijnbaar vergeten.

Als je alle missies af hebt zit je volgens deze guide inderdaad op jouw getal. Gave website trouwens, erg handig als je 100% wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

GAIAjohan schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:04:
[...]

Nee, de GTA4 patch is er al. die moet je via Windows Live in-game downloaden.
Kan iemand dit bevestigen... want volgens mij heeft hij het toch echt over een SocialClub/Live Update....
Dit was toch geen Patch voor de game... anders heeft het bij mij niks geholpen, en heb ik nog steeds K*t schaduwen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 15:34

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Decon Frost schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:20:
[...]

Kan iemand dit bevestigen... want volgens mij heeft hij het toch echt over een SocialClub/Live Update....
Dit was toch geen Patch voor de game... anders heeft het bij mij niks geholpen, en heb ik nog steeds K*t schaduwen.
Ik kan dit bevestigen. De update van GFWL is al weer een tijdje terug, gisteren of eergisteren was er de update van het spel zelf. Staat ook in de meuktracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Patriot schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:21:
[...]

Ik kan dit bevestigen. De update van GFWL is al weer een tijdje terug, gisteren of eergisteren was er de update van het spel zelf. Staat ook in de meuktracker.
SRY GAIAjohan Je hebt helemaal gelijk!!!!!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 13:42
Ik had ooit ergens eens gelezen dat in de PC-game Niko 'finger gloves' zou kunnen hebben?

Ben zelf nog maar aan 7% fzo maar wordt dit dan mogelijk om te kopen in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-06 14:57

Wootlock

Evilution

Ik moet zeggen dat ik aardig tevreden ben over deze game.
Missies steken goed in elkaar en de stad leeft echt, zo zie je gasten hun auto's repareren ect :)

Ik ben nog niet zover in het spel maar het bevalt me goed tot nog toe, ook je eigen muziek kunnen afspelen is wel tof.
Dikke SUV jatten en dan je eigen Rap/Hip-hop opzetten, geweldig :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

kan je die save games niet overzetten ofzo? heb net mijn vista omgezet naar 64 bit , als ik nou een save game wil laden zegt ie loading failed check hardrive :?

new game starten gaat dan wel weer goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_O-
Die glitch is helemaal leuk als je aan de schommel gaat hangen, soms knal je naar het eiland ernaast 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Hehe, eindelijk een sawn-off shotgun! Plus een granaatwerper en verchroomde AK47, nice :*)

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2ryk878.jpgAfbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/34pjdoo.jpg

Alleen die muziek.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Bobnofski schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:14:
[...]

Hehe, eindelijk een sawn-off shotgun! Plus een granaatwerper en verchroomde AK47, nice :*)

[afbeelding][afbeelding]

Alleen die muziek.... :N
Niks mis met de muziek O-). Maar het is geloof ik nog niet bekend of deze uitbreiding ook naar de PC komt? Bij Fallout3 komt de DLC naar het Live gebeuren van MS, dus de X360 en PC. Hopelijk is dat bij GTA IV ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

Domme vraag misschien maar ik kom er maar niet achter! Ik heb in de wapenwinkel toen ik begon met spelen een "bat" gekocht... een honkbalknuppel. Maar daar wil ik nu van af want ik wil gewoon een mes. Hoe krijg ik dat ding weg? Volgens mij kan je niet allebei want onder de "2" (PC) zit nu de bat.

[ Voor 13% gewijzigd door Barca op 15-12-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestaat er al een GTA IV speedrun? Van GTA3 ken ik hem toevallig, daar had iemand de storyline in 1 uur, 16 minuten en 12 seconden uitgespeeld!

http://speeddemosarchive.com/forum/index.php?topic=7858.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Barca schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:58:
Domme vraag misschien maar ik kom er maar niet achter! Ik heb in de wapenwinkel toen ik begon met spelen een "bat" gekocht... een honkbalknuppel. Maar daar wil ik nu van af want ik wil gewoon een mes. Hoe krijg ik dat ding weg? Volgens mij kan je niet allebei want onder de "2" (PC) zit nu de bat.
Iemand neermeppen die een mes heeft. In het begin is er een missie waar je iemand achtervolgt en dood waneer hij een gebouw in vlucht. Hij heeft een mes. Er liggen er ook wel in de stad die je kan oppikken, dan vervang je die bat door dat mes, want je kan maar 1 melee-wapen bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
Anoniem: 37526 schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:59:
Bestaat er al een GTA IV speedrun? Van GTA3 ken ik hem toevallig, daar had iemand de storyline in 1 uur, 16 minuten en 12 seconden uitgespeeld!

http://speeddemosarchive.com/forum/index.php?topic=7858.0
Ben dat filmpje van die GTA 3 speedrun nu ff aan het downloaden :D

Of dat met GTA IV al gedaan is weet ik niet, maar er zal vast wel ergens zo'n gast zijn die dat gedaan heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Anoniem: 154012 schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:25:
[...]
Maar het is geloof ik nog niet bekend of deze uitbreiding ook naar de PC komt? Bij Fallout3 komt de DLC naar het Live gebeuren van MS, dus de X360 en PC. Hopelijk is dat bij GTA IV ook zo.
Er zitten 8 maanden tussen de console release van GTA IV en de DLC terwijl vooraf was gezegd dat deze al in augustus zou uitkomen. Toen werd het november en nu feb 2009. Dus wat de PC betreft, ik zou er niet op wachten want het kan best een half jaar of langer duren :|

@ hierboven over de speedrun

Ik herinner me van maanden geleden dat iemand de storyline had gedaan in iets meer dan 11 uur. Alle cutscenes en taxiritten waren geskipped en toch nog ruim 11 uur! Dus succes met kijken als er een movie van bestaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Anoniem: 255271 schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:14:
[...]

Iemand neermeppen die een mes heeft. In het begin is er een missie waar je iemand achtervolgt en dood waneer hij een gebouw in vlucht. Hij heeft een mes. Er liggen er ook wel in de stad die je kan oppikken, dan vervang je die bat door dat mes, want je kan maar 1 melee-wapen bijhouden.
spoiler:
Als je goede vrienden bent met Little Jacob kun je bij hem wapens kopen. Hij heeft een mes in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Tis echt weer vreemd om die speed runs te zien, heb anderhalve maand terug SA nog weer uitgespeeld, maar als ik dat nu terugkijk verbaas ik me echt over het rijden, full speed door de bochten.. heb ik jaren lang gedaan, maar nu 2 weken GTA IV en ik weet niet meer beter ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nieroth schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:02:
Tis echt weer vreemd om die speed runs te zien, heb anderhalve maand terug SA nog weer uitgespeeld, maar als ik dat nu terugkijk verbaas ik me echt over het rijden, full speed door de bochten.. heb ik jaren lang gedaan, maar nu 2 weken GTA IV en ik weet niet meer beter ;p
Haha, inderdaad. Dat is wel eens lastig hoor, kom je met volle snelheid op een kruising afgeboerd moet je opeens links afslaan, vaak sta je pas drie kruisingen verder stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258128

Wat we hier zien:

1) Taxi met voor wiel aandrijving
2) Taxi dat heel zwaar is, dus alles omver blaast
3) Taxi dat geen schade krijgt, behalve de deuren
4) Godmode
5) AK47 met veel kracht

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=z7TZ2ldFZ4s]

Het is geen super filmpje, maar het laat zien waar ik me zoal mee bezig houd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
Whaha die taxi, je hebt een soort van solid granite car zoals in Carmageddon, geniaal. Met een speciale mod zo verkregen of een beetje zitten hacken in wat bestanden?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, alles is zelf gemaakt :)

Zo moeilijk is het niet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:26

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 258128 schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:16:
Nee, alles is zelf gemaakt :)

Zo moeilijk is het niet _O-
kan je eens vertellen wat je dan precies zit te editten? :) vind het wel interessant

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handling.dat en weaponinfo.xml in dit geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:55

Sinester

Game Guru

Bobnofski schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:14:
[...]

[afbeelding][afbeelding]
als je het over dat eerste plaatje heb, dat is echt geen sawed off shotgun hoor
een sawed off shotgun is een old fashion shotgun met de voorkant erafgezaakt

dat in het plaatje lijkt meer op een full automatic shotgun, geen id hoe ze in het echt heten
maar check dit filmpje maar
http://www.youtube.com/watch?v=7wg1pFNwTOE

ziet er verder wel vermakelijk uit

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Was deze 'grap' over GTA4 al voorbij gekomen? Heb me echt kapot gelachen. De audio klopt niet met de ondertiteling uiteraard, maar alleen al het idee. Geniaal _/-\o_

Zelfs mijn duitse clanmate kon er om lachen :)

http://nl.youtube.com/watch?v=K_7p-Lh7uEg

[ Voor 9% gewijzigd door peakaboo op 15-12-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07
Ga maar es een paar pagina's terug, ja ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Th1x4nG op 15-12-2008 23:25 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Sepultura _/-\o_

Juist best wel passende muziek voor deze trailer!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!