[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 70.066 views

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Ewivis schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:10:
[...]

hoe kan je sowieso zien hoeveel % je al gedaan hebt? :X
Gewoon bij stats :)

En die 9%, de missies op het begin zijn kort en niet erg uitgebreid.
Later moet je veel rondrijden, en het spel is niet alleen missies achter elkaar doen.
Je moet je vrienden bijhouden, ze bellen regelmatig of je uit wil gaan.
Wat lose missies ( Assisination, Auto's jatten ) voegen ook een aantal uurtjes toe, dus je 9%
is een te makkelijke beredenatie.

Ook betekend 100% niet dat je de missies uitgespeeld heb, volgens mij ligt dat eerder rond 75% +-. Archievements etc zorgen erook voor dat je percentueel vooruit gaat :)

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

H3llSiNG

Meh.

Nou ze laten wel op zich wachten met de patch! Had hem op dinsdag al wel verwacht!

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
Gaat de patch ook het ontbreken van SLI support fixen?

Anoniem: 218213

hoop het, maar het is verdacht stil ,

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
H3llSiNG schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:31:
Nou ze laten wel op zich wachten met de patch! Had hem op dinsdag al wel verwacht!
ze mogen van mij wel wat tijd gebruiken voor die patch zodat alles ook goed gefixt wordt. Het spel zelf is duidelijk door tijdnood te vroeg uitgebracht en ik denk niet dat ze aan een weekje genoeg hebben.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:43

Griffin

Is mythical

@ H3IISiNG:
Dinsdag lag de patch (zoals ik ergens gelezen heb) helemaal klaar bij Microsoft. Dit omdat het een Game For Windows spel is en dus alles wat uitgebracht wordt goedgekeurd moet worden door Microsoft.
Op het moment dat microsoft er naar moet kijken kan dit natuurlijk wel even duren. Ik hoop dat de patch morgen uit komt, maar liever vroeger dan later.

Hier zie je verder een lang topic over de GTA4 patch dat deze bij microsoft ligt.
GTA Forums

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 21:41
De patch is er al, maar ligt bij Microsoft voor goedkeuring omdat het een GFWL spel is. Ik vind dat ook redelijk lang duren zo.

Edit: Spuit 11 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Freezerator op 11-12-2008 10:52 . Reden: Spuit 11 ]

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52
wat me opvalt is dat het spel op 1024 minder lekker draait dan op 1650... aan het begin heb ik misschien meer haperingen, maar daarna loopt ie op deze resolutie lekkerder... daarnaast daalt de fps wel heel erg in de nacht... door al die lichteffecten i guess. :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik heb hem (nadat ik hem heb uitgespeeld) dan vandaag ook maar is gekocht :)
Was erg benieuwd naar de multiplayer, en sowieso is de game het weer waard imo.
Net m'n 1e potjes online gedaan en ik moet zeggen dat m'n 1e indruk echt heel goed is, heb alleen nog maar team DM en croocks 'n robbers (oid) gedaan en dat is echt erg tof om te doen.
Is het geld goed waard weer, vorige game die ik heb gekocht was TF2 en daarvoor GTA:SA <3

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 21:01
Ik heb totaal géén problemen met performace, resolutie staat momenteel op 1650*1080 (schuif kan niet hoger, monitor wel), alle grafische opties op max.
Ik heb een 8800GT in SLI (weet niet of GTA4 daar ook gebruik van maakt), en een E8400 op 3,6 ghz, 4 GB DDR2...
Ik heb ook geen enkele dip in frames, ik heb niet gekeken met fraps, maar alles is gewoon vloeiend, meer als 40 fps in elk geval.
Heb wel gebruik gemaakt van de nieuwste nVidia drivers, weet niet of dit iets uitmaakt verder...

Verder wel een vooral mooi uitgewerkt spel. De karakters, de stemmen, grafisch is het spel het mooiste spel wat ik ooit gezien heb, op Crysis na, alles is erg goed gedaan.

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
CR35 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:34:
Gaat de patch ook het ontbreken van SLI support fixen?
SLI support is met de nieuwste Nvidia driver gefixt.

Staat hier iets over:http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=382463

Geen officieel bericht, maar is betrouwbaar genoeg imho.

[ Voor 8% gewijzigd door Mindsurfer op 11-12-2008 11:24 ]

Anoniem: 154012

Triloxigen schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:00:
Ik heb nu een uurtje gespeeld maar ben al op 9% van de game? Betekend dat ik over een uur of 10 het spel al uitgespeeld zou hebben? :o
Wees maar niet bang hoor, ~37% en ik zit op 19 uur speeltijd :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ook als je de verhaallijn hebt uitgespeeld zit je nog niet op 100 procent

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 14:38
Ewivis schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:10:
[...]

hoe kan je sowieso zien hoeveel % je al gedaan hebt? :X
Escape, stats.
Meen ik :p

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

Realtec schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:24:
[...]

Zou je hem nog een keer voor mij kunnen uppen, of iemand anders?
Hij staat er weer.

• pingkiller
  • Laatst online: 08:44
Zou iemand zijn visualsettings.xls ergens online kunnen zetten? Ik heb mijn versie verputst en ben vergeten een backupje te maken voordat ik begon te prutsen.
Ik was trouwens aan het prutsen in dat bestandje om de bloom uit te krijgen. Ik heb een hekel aan bloom namelijk. In de visualsettings.xls staan de volgende entries:
misc.BloomIntensityClamp.HD
misc.BloomIntensityClamp.SD
misc.BloomIntensityClamp.SD.ps3

Ik had de waardes daarvan allemaal op nul gezet maar toen wilde het spel niet meer starten. Andere waardes invoeren wilde ook niet. En ja, ik heb de blur al uitgezet met P, voordat iemand daar over begint.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40

World Citizen

FreeReef.nl

pingkiller schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:55:
Zou iemand zijn visualsettings.xls ergens online kunnen zetten? Ik heb mijn versie verputst en ben vergeten een backupje te maken voordat ik begon te prutsen.
Ik was trouwens aan het prutsen in dat bestandje om de bloom uit te krijgen. Ik heb een hekel aan bloom namelijk. In de visualsettings.xls staan de volgende entries:

Ik had de waardes daarvan allemaal op nul gezet maar toen wilde het spel niet meer starten. Andere waardes invoeren wilde ook niet. En ja, ik heb de blur al uitgezet met P, voordat iemand daar over begint.
Kun je niet gewoon op " P " op je tobo rammen...? Dat is volgens mij Bloom/motion blur/blur

FreeReef.nl

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

pingkiller schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:55:

http://jasperstevens.nl/got/visualSettings.xls

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:43

Griffin

Is mythical

Om verder te gaan over de nieuwste NVidia 180.84 (http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html)

Heeft iemand echt veel verschil gemerkt met deze nieuwe driver. (en dan in verschil met 180.48)?
Ik zou dit graag willen weten want anders blijf ik nog even bij de .48 versie.

offtopic:
@ decon frost:
Even lezen, in je quote staat al dat hij op P heeft gedrukt

Griffin schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:13:
Om verder te gaan over de nieuwste NVidia 180.84 (http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html)

Heeft iemand echt veel verschil gemerkt met deze nieuwe driver. (en dan in verschil met 180.48)?

offtopic:
@ decon frost:
Ik kwam van een oudere versie en had niet echt een merkbaar verschil in FPS, met een 8800GT. Misschien dat nieuwere videokaarten er meer profijt van hebben.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:33
Ik kreeg 5 fps minder door 180.84 t.o.v. 180.48 met een 8800gt

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Ewivis
Decon Frost schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:03:
[...]

Kun je niet gewoon op " P " op je tobo rammen...? Dat is volgens mij Bloom/motion blur/blur
ingame?

• thijszor
}:O , waar anders ;)

Beleef nog behoorlijk wat plezier aan de multiplayer, enigste irritante is dat als je dood gaat je weer in loading screen komt etc etc. het lijkt zo traag te gaan, moet je eerst allemaal wapens verzamelen / armor etc en dan krijg je iemand die een rocket op je knar schiet. doei 5minuten voorbereiding, en alleen met een pistooltje rondhupelen is ook vrij kansloos.

Maargoed, whine voorbij :9

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:05
Weet je wat tof is, schiet is 1x in je appartement.. komt er heel veel politie. Heb je meteen een m4a1 daarna snel naar je bed als het wat rustig is en dan saven.. kom je terug staat er in je parkeerplaats zo'n mooie SWAT bus :D

• Palomar
  • Niet online
Is die multiplayer sowieso niet rechtstreeks te starten? Moet nu eerst singleplayer laden (loading loading) dan in het spel met het telefoontje naar multiplayer gaan en weer loading loading. Als je multplayer wilt afsluiten eerst weer loading loading naar singleplayer om af te kunnen sluiten.
Kan dat nou niet anders? :P

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40

World Citizen

FreeReef.nl

Griffin schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:13:

offtopic:
@ decon frost:
In mijn geval werd het niet beter (9800GTX+) en daarbij herkende AtiTool en NTune mijn kaart niet meer.. en kan ik hem niet meer overclocken... Ik ben dus ook terug naar de .48 versie.

FreeReef.nl

Anoniem: 145178

Bij mij ook niet (8800 GTX) en kreeg opeens crashes naar desktop met die drivers.

• Nieroth
Palomar schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:44:
Is die multiplayer sowieso niet rechtstreeks te starten? Moet nu eerst singleplayer laden (loading loading) dan in het spel met het telefoontje naar multiplayer gaan en weer loading loading. Als je multplayer wilt afsluiten eerst weer loading loading naar singleplayer om af te kunnen sluiten.
Helaas niet, maar stoppen kan je gewoon met ALT F4 ;p

• Palomar
  • Niet online
Nieroth schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:13:
[...]

Helaas niet, maar stoppen kan je gewoon met ALT F4 ;p
hmja, dat heb ik wel es gedaan en volgens mij was dat de reden dat mn instellingen daarna corrupt waren (kon niet meer wijzigen). Dus liever geen alt+f4 ;)

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:13
pingkiller schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:55: En ja, ik heb de blur al uitgezet met P, voordat iemand daar over begint.
Decon Frost schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:03:
[...]

:X
_O-

Anyway...
Wat een geweldig spel :7
SLI maakt bij mij nog geen ene donder uit met performance, oftewel hier werkt het nog niet met tweemaal een 8800GTS met de speciale GTAIV drivers.
Het jammere is nog steeds dat ik door mijn beperkte videogeheugen (320MB) alles erg laag moet zetten anders verschijnt alles wat laat en das jammer als ik tegen 'niets' aancrash en dat er dan opeens een grote kist verschijnt.. ;(

[ Voor 54% gewijzigd door Moning2 op 11-12-2008 14:03 ]

• Ewivis
Palomar schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:44:
spel moet idd vaak loaden :9

aan het begin ook als je start doet... zie je diashow van al die ventjes... met een muziekje eronder... (duurt al lang) en daarna dnek je hij is klaar... maar nee hoor! loading loading :9 zeker missie laden ofzo :?

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ewivis schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:01:
[...]

spel moet idd vaak loaden :9

aan het begin ook als je start doet... zie je diashow van al die ventjes... met een muziekje eronder... (duurt al lang) en daarna dnek je hij is klaar... maar nee hoor! loading loading :9 zeker missie laden ofzo :?
Er is tijdens die diashow helemaal geen HDD activiteit. Dat bevreemd mij zeer.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:15

TommyGun

Stik er maar in!

GAIAjohan schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:04:
[...]

Er is tijdens die diashow helemaal geen HDD activiteit. Dat bevreemd mij zeer.
Apart is dat ja, of heel weinig activity

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Ewivis
TommyGun schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:06:
[...]

Apart is dat ja, of heel weinig activity
volgens mij is dat gewoon show ofzo... of dat het bij de console wel aan het laden is daar?

• Palomar
  • Niet online
Bij mij is ie dan wel wat aan het laden hoor, zie het hd-lampje aardig tekeer gaan. Maar sowieso had het van mij ook allemaal wat sneller gemogen, want als je opstart duurt het ook al heel lang voordat je uberhaupt in het menu bent. Eerst al dat dos-boxje met aantal seconden een knipperende cursor, dan weer laden, dan 2 copyright-schermpjes die je niet kunt skippen en dan nog es een introfilmpje die je ook niet kunt skippen.
Is dat niet te versnellen met een command-line switch?

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
Tijdens diashow nog wel aardig wat harde schijf activiteit bij mij, en het laden wat daarna komt, duur ongeveer net zo lang als een missie inladen, dus ik denk gewoon dat hij dan inlaad waar je op dat moment in het spel bent.

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Bij mij duurdt het inderdaad ook een tijd, HDD lampje is flink bezig tijdens die diashow.
Het duurdt echt een minuut of 2 voordat hij er is... :|
Ik heb dan verder geen RAID configuratie ofzo het is 1 SATA schijf bij mij. Wellicht dat dit kan schelen..

When does the hurding stop?

bij mij is die zo geladen , maar het ligt eraan als je de pc helemaal afsluit, dan duurt het laden langer , dan als die inmiddels al 1x heeft geladen , en ik heb mijn pc altijd in sleep mode staan dus, overgins wel met een riad config

• Ewivis
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:38:
bij mij is die zo geladen , maar het ligt eraan als je de pc helemaal afsluit, dan duurt het laden langer , dan als die inmiddels al 1x heeft geladen , en ik heb mijn pc altijd in sleep mode staan dus, overgins wel met een riad config
hebben jullie ook dat als je je 'huis' uitkomt, door die deur gaat dat dan het spel even schokt, als je dan om je heen kijkt? Als ik 10 min gespeeld heb dan is het zo goed als over...

en is de fps omhoog gegaan sinds catalyst 3.12??? want ik heb 3.11 er nog opstaan..

[ Voor 7% gewijzigd door Ewivis op 11-12-2008 14:57 ]

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ewivis schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:56:
[...]

hebben jullie ook dat als je je 'huis' uitkomt, door die deur gaat dat dan het spel even schokt, als je dan om je heen kijkt? Als ik 10 min gespeeld heb dan is het zo goed als over....
Yup, heb ik ook.

yep, hier ook

• Ewivis
moet toch niet hoeven vind ik hoor met een

Q6600@3ghz
6 gb ram
ati 4870 OC 1gb
EN een raid 0 setting(230 mB/s lezen...)

ppfff

Anoniem: 19058

die video editor is echt geweldig :)

mijn filmpje:

https://tv.rockstargames.com/videos/view/id/709AD0B3D4198091

• Ewivis
lol! dat ziet er zeker leuk uit! ikheb dat maar uitgezet, want daardoor liep het spel lekkerder...

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:20
Net een hoop missies voor Stevie gedaan, Voor elk savehouse staat nu een dikke bak (o.a. Comet en Super GT) 8)
Erg goed gedaan! Zit vast veel werk in of niet?

Voor de mensen die online spelen, hoeveel games vinden jullie gemiddeld? Met ranked krijg is maar max. 5 games en de non-ranked ~35.

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:53
Ik kan niet online spelen met mijn legale versie :?

Steeds wanneer ik op een server inlog krijg ik: "You've been removed from the game" :(
Is dit een bekende error ?

Anoniem: 264603

[b]Palomar schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:25:
Is dat niet te versnellen met een command-line switch?
Ik hou mij aanbevolen ben al even aan het zoeken! :) Ik zal hier gelijk wat posten als ik het heb, maar ik betwijfel sterk of dit mogelijk is.

Als het een command-line switch was geweest was deze er me -help wel uitgekomen. En verder zie ik zowel hier als op de GTA forums geen oplossingen zover.

Iemand anders?

Anoniem: 184908

echt na 3 uur lang EINDELIJK ingelogt op live.
vind zeer slecht gedaan het is leuk dat de beveileging steeds beter word maar dit is zeer iritant.
Koop je een spel van 44 euro ( e-plaza ) en dan zon lang gezeik om eindelijk te kunnen opslaan.

- inloggen games social club was zo gelukt toen begon de ellende.

- inloggen met me msn account lukt niet.
- nieuw live account aangemaakt
- game account gekoppeld aan live account

LUKTE OOK NIET !!!

na veel zoeken op internet framewark geupdate naar 3.5 sp1 nog steeds zelfde probleem en ineens laaste keer proberen en hij deed het.......... ( zeer vaag )

nu nog wachten op de crossfire patch :)

• superbassie
  • Laatst online: 17-06 22:54
Live account aanmaken enzo duurde bij mij denk ik 5 minuten :P

Wat een koele kikker is die Niko ook
spoiler:
Hij reageert wel heel rustig als Elizabetha die Manny en dat camermannetje wat lood in de hoofdjes pompt :P

Vet verhaal ook weer!

Anoniem: 184908

Het aanmaken was geen probleem :P
was indd 5 min :P Maarjah hij weigerde steeds inteloggen :P

Vin87 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:21:
Net een hoop missies voor Stevie gedaan, Voor elk savehouse staat nu een dikke bak (o.a. Comet en Super GT) 8)

[...]

Erg goed gedaan! Zit vast veel werk in of niet?
valt best mee, die editor is echt verdomd slim in elkaar gezet...kudos voor rockstar wat dat betreft.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:29

ikt

Zitten hier ook mensen die van GTAForums afweten? De beveiliging van het spel is al gekraakt en je kunt modden! Ik heb nu dus xenon-like lichten, mijn SMG schiet RPG raketten af en mijn Turismo is 90 miljoen kilo zwaar, kan 360KM/h, kan niet kapot* en accelereert als een straaljager.

*Ohja, de SWAT doet ook driveby's met RPG-SMG's en explosies zijn nou de enige dingen die mijn Turismo kunnen laten exploderen. :')

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

eRR_ wat zijn jou grafische settings? Ziet er flink gelikt uit :>

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
ikt schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:02:
Zitten hier ook mensen die van GTAForums afweten? De beveiliging van het spel is al gekraakt en je kunt modden! Ik heb nu dus xenon-like lichten, mijn SMG schiet RPG raketten af en mijn Turismo is 90 miljoen kilo zwaar, kan 360KM/h, kan niet kapot* en accelereert als een straaljager.

*Ohja, de SWAT doet ook driveby's met RPG-SMG's en explosies zijn nou de enige dingen die mijn Turismo kunnen laten exploderen. :')
Kun je mij misschien vertellen welke mod/tool je gebruikt om die auto's aan te passen?

Verder ben ik al een heel eind op weg met GTA4 op de PC en ik moet zeggen dat het mij niks niet tegen valt. Maar ik vraag mij waarom ze bij sommige dingen gekozen hebben om het in "mindere" mate te doen als in SA. Om bijvoorbeeld vliegtuigen op te noemen, hier kon ik gewoon uren mee vliegen in SA en ik mis dat echt in deel 4. Ook snap ik niet waarom er minder aanpassing mogelijkheden zijn als in SA, dan doel ik op hoeveelheid kleding winkels, tatoo shops, kapper etc. Dat is wat mij een gemis het voelt toch wel fijn om je character aan te passen na hoe jij het wilt.

Neemt natuurlijk niet weg dat het een pracht game is om te spelen en het fun gehaalte is weer zeer hoog. Maar voor mij is SA nog steeds de beste GTA ooit gemaakt.

• thijszor
rCk schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:05:
Ik ga ervanuit dat dat sarcastisch is? :X wss 800x600 bij low?

of misschien gewoon bij lage resolutie geconverteerd of w/e ;)

[ Voor 12% gewijzigd door thijszor op 11-12-2008 18:12 ]

• pingkiller
  • Laatst online: 08:44
Ik kan nu opeens geen missies meer aannemen. Ik zie wel zo'n orange pijl maar als ik er bij ga staan gebeurd er niks? Zie ik iets over het hoofd?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• rCk

rCk

thijszor schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:12:
[...]

Ik ga ervanuit dat dat sarcastisch is? :X wss 800x600 bij low?

of misschien gewoon bij lage resolutie geconverteerd of w/e ;)
Nee is niet sarcastisch, Zag er mooi uit in dat filmpje. Weet niet wat voor effecten je in die video converter kan doen maar lijkt me sterk dat je het dan super mooi kan maken ofzo.

Anoniem: 107802

Iemand al enig idee hoever ze met die patch zijn? Heb hem nog nergens gezien verder.

• thijszor
rCk schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:50:
[...]

Nee is niet sarcastisch, Zag er mooi uit in dat filmpje. Weet niet wat voor effecten je in die video converter kan doen maar lijkt me sterk dat je het dan super mooi kan maken ofzo.
Het ziet er gewoon pixelig uit, maar dat kan idd door de video converter komen.
Maar heb toch betere kwaliteit films gezien, vandaar dat ik je opmerking samen met de " :> " als lichtelijk sarcastisch opvatte ;)

Anoniem: 107802

Kan je trouwens ook je poppetje veranderen? Heb destijds een avatar gekozen via die social club, en dat poppetje heb ik nu volgens mij ook. Of heeft dit niks met elkaar te maken?

• ikt

ikt

Metalbuster schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:11:
[...]

Kun je mij misschien vertellen welke mod/tool je gebruikt om die auto's aan te passen?

Verder ben ik al een heel eind op weg met GTA4 op de PC en ik moet zeggen dat het mij niks niet tegen valt. Maar ik vraag mij waarom ze bij sommige dingen gekozen hebben om het in "mindere" mate te doen als in SA. Om bijvoorbeeld vliegtuigen op te noemen, hier kon ik gewoon uren mee vliegen in SA en ik mis dat echt in deel 4. Ook snap ik niet waarom er minder aanpassing mogelijkheden zijn als in SA, dan doel ik op hoeveelheid kleding winkels, tatoo shops, kapper etc. Dat is wat mij een gemis het voelt toch wel fijn om je character aan te passen na hoe jij het wilt.

Neemt natuurlijk niet weg dat het een pracht game is om te spelen en het fun gehaalte is weer zeer hoog. Maar voor mij is SA nog steeds de beste GTA ooit gemaakt.
Maak je maar geen zorgen over de vliegtuigen, als het modden verder is gevorderd zullen er zeker vliegtuigen komen. Op de aanpassingsmogelijkheid van Niko na wordt GTA IV weer een topgame qua modbaarheid. (Het is wel mogelijk om Niko superkrachten te geven).
GTAForums topic: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379452&st=0
Lees de waarschuwingen. ga hiermee niet op live spelen. Ik raad je eerst aan het spel standaard uit te spelen en daarna pas fun te hebben met de mods. :)

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

ikt schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:08:
[...]

Maak je maar geen zorgen over de vliegtuigen, als het modden verder is gevorderd zullen er zeker vliegtuigen komen. Op de aanpassingsmogelijkheid van Niko na wordt GTA IV weer een topgame qua modbaarheid. (Het is wel mogelijk om Niko superkrachten te geven).
GTAForums topic: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379452&st=0
Lees de waarschuwingen. ga hiermee niet op live spelen. Ik raad je eerst aan het spel standaard uit te spelen en daarna pas fun te hebben met de mods. :)
Ik wist dat het kon , zit namelijk ook op Gtaforums onder dezelfde naam als hier.
Maar ik vraag me toch af hoe je aan die Xenon-like lichten komt? :)
Thanks!

Life is complicated

• Nieroth
Vliegtuigen zullen er wel niet inzitten omdat de map toch een flink stuk kleiner is dan SA, denk dat je zo aan de andere kant van de map zit :+
Filmpje wordt volgens mij ongeacht je settings altijd hetzelfde gerenderd, aangezien je kiest voor 1080p, 720p of Web om te uploaden, als ik in 1080p render duurt het vrij lang, maar dan ziet het er beter uit dan normaal ingame bij mij (run ook lagere reso, maar het ziet er verder ook echt beter uit dan).

[ Voor 8% gewijzigd door Nieroth op 11-12-2008 19:17 ]

• ikt

ikt

W1ckeD schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:14:
[...]

Ik wist dat het kon , zit namelijk ook op Gtaforums onder dezelfde naam als hier.
Maar ik vraag me toch af hoe je aan die Xenon-like lichten komt? :)
Thanks!
D:\Games\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data\VisualSettings.dat
Daar moet je naar headlight zoeken en dan kun je de nummers gaan aanpassen. Ik heb er wat blauw bij gegooid en het licht ietwat sterker gemaakt. Wel een backup maken! :)

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Valt die editor uit te zetten voor betere FPS? Dus dat je niet meer op F2 kan drukken?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:31
Ja als je eenmaal ingame zit doe je esc en kijk je bij het kopje Game.

• ikt

ikt

ikt schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:21:
[...]

D:\Games\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data\VisualSettings.dat
Daar moet je naar headlight zoeken en dan kun je de nummers gaan aanpassen. Ik heb er wat blauw bij gegooid en het licht ietwat sterker gemaakt. Wel een backup maken! :)
Jezelf quoten ftw...
Hier een voorproefje:
Afbeeldingslocatie: http://i329.photobucket.com/albums/l399/iktNL/th_naamloos.jpg
(Was iets te enthousiast met de lichtintensiteit)

Een ander plaatje waar ik leuk aan het doen was met een opgevoerde RPG raket (sterkere explosies) op mijn opgevoerde SMG (vuurt sneller, 9999 raketten, 2000 per magazijn)
Afbeeldingslocatie: http://i329.photobucket.com/albums/l399/iktNL/th_naamloos2.jpg
(De stoelen en de bedden zaten voordat ik een paar raketten afvuurde nog onder mensen in de gang...)

[ Voor 7% gewijzigd door ikt op 11-12-2008 20:10 ]

rCk schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:05:
settings doen er niet toe want die filmpjes worden frame voor frame gerenderd vanuit de enigine. In principe is dit dus max settings op max fps. ok, niet die filmpjes die voor het web zijn gecomprimeerd (die je op rockstar tv vindt) maar wel als je ze op HD resolutie converteert,,

• babbaloerie
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik kan niet inloggen op Games for Windows Live (ook niet op msn etc. trouwens). Nu kan ik dus niet saven, en eigenlijk dus gewoon niet spelen :r

Meer mensen die dit hebben op dit moment?

• superbassie
Vanaf wanneer kan je de zwaardere guns kopen in de shop?
Ik zit nu op 29% en het zwaarste wat ik kan kopen is een MP5 en die sniper...

@ hierboven, je kan ook een offline account aanmaken, kan je wel saven.

[ Voor 21% gewijzigd door superbassie op 11-12-2008 21:09 ]

• Ahmi
  • Laatst online: 10:53
superbassie schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:03:
Vanaf wanneer kan je de zwaardere guns kopen in de shop?
Ik zit nu op 29% en het zwaarste wat ik kan kopen is een MP5 en die sniper...

@ hierboven, je kan ook een offline account aanmaken, kan je wel saven.
Na een bepaalde missie :) Welke:
spoiler:
nadat je met Packie de bank hebt overvallen

• KarlMarX
  • Laatst online: 12-06 08:36
Wat een #$^$#^& spel!
Na zeer veel pogingen eindelijk die biker kunnen bijhouden op de motor en dan schieten ze me af. En ja hoor, het hele gedoe opnieuw, niet vanaf het punt dat die andere bikers erbij komen, maar gewoon alles opnieuw. Wat een sadisten zijn die makers. Om deze reden heb ik alle voorgangers ook nooit kunnen uitspelen, hoe leuk ik ze ook vond. Er kwam altijd wel een missie waar ik niet verder kwam en na 10x dezelfde missie heb ik het wel gezien (bijvoorbeeld vliegen in SA of rijden binnen een tijdslimiet in VC).

Ook als mindere game-god moet je dit spel toch wel kunnen spelen? Rijden is sowieso bijna niet te doen. Er is bijna geen auto met een normale wegligging, om over de motoren maar niet te spreken. En waarom kan je geen gordel omdoen? Ik vlieg om de haverklap door mijn voorruit heen. Ziet er leuk uit voor een keer, maar daarna zou een gordel wel leuk zijn.
De auto's lijken allemaal achterwiel aandrijving te hebben en slippen alle kanten op. Ik heb eigenlijk nog nooit trainers gebruikt, maar nu zou ik er toch wel eentje willen. Met zo'n klote save systeem (console like) heb je dat wel nodig om niet super gefrustreerd te raken.
Als mensen agressief van GTA worden, dan komt het niet door de spel inhoud, maar door de manier van saven en hoe je 10x hetzelfde moet doen als het niet helemaal lukt. Met een normaal pc spel kan je tenminste op ieder moment saven...

En ook nog maar niet te spreken over de belachelijke systeemeisen. Op mij Acer 5920G van nog geen jaar oud is het amper te spelen, terwijl ik FC2 en RA3 etc wel perfect kan spelen.
Ik ben bang dat dit weer weggegooid geld gaat zijn...

http://www.xbox.com/en-US...heftautoiv/lostanddamned/

nieuwe screens lost and dammed !!!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

KarlMarX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:07:. En ja hoor, het hele gedoe opnieuw, niet vanaf het punt dat die andere bikers erbij komen, maar gewoon alles opnieuw.
Tsja, dat is dus de reden dat ik, en velen met mij, GTA4 niet hebben uitgespeeld. De laatste missie is gewoon 15 minuten rijden, en gaat het fout, dan begin je lekker opnieuw. In de laatste missie moet je (ik zet hem in spoiler, maar eigenlijk verklapt het niks):

spoiler:
Met je moter van een kleine schans springen.

De eerste keer heb je het niet in 1 x door
Keren 2 en 3 lopen er voetgangers over de schans heen 8)7
Bij keertje 4 bleef mijn moter steken in 1cm water

Elke keer weer helemaal opnieuw beginnen

Spel er uit gehaald, en er nooit meer in gestopt.

De makers van Saints Row 2 hebben dat gewoon veel beter gedaan. Het is gewoon pure arrogantie van R*, dat ze 1 van de grootste kritiek punten, er gewoon in laten zitten.

• KarlMarX
  • Laatst online: 12-06 08:36
Gelukkig ben ik niet de enige (in dubbel opzicht aan je avatar te zien _/-\o_ )

Ik dacht al dat het aan mij lag...

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:12:
[...]In de laatste missie moet je (ik zet hem in spoiler, maar eigenlijk verklapt het niks): [...]
Die missie heb ik wel een keer of 30 over gedaan voor ik hem had :) Vooral dat stuk dat jij noemt in je spoiler tag, de rest van die missie was super makkelijk. Ik heb het gewoon een paar keer per dag geprobeerd tot ik het zat werd en dan de volgende dag weer :) Uiteindelijk kwam ook Far Cry 2 en Mirror's Edge er tussen maar ik heb hem uiteindelijk wel uitgespeeld. Het was een beetje frustrerend maar het gaat hier wel over de laatste missie dus ik vind dat ze het wel een beetje moeilijk mogen maken. Voor de rest vond ik niks tergend moeilijk dit keer, behalve misschien de race missie van Brucie.

Het klopt trouwens wel dat het lijkt dat alle auto's achterwiel aandrijving hebben, want dat is (anders dan hier) in Amerika gewoon verreweg het meest gebruikelijk. Je zal daar echt moeten zoeken om een auto met voorwiel aandrijving te vinden.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[...]

Tsja, dat is dus de reden dat ik, en velen met mij, GTA4 niet hebben uitgespeeld. De laatste missie is gewoon 15 minuten rijden, en gaat het fout, dan begin je lekker opnieuw. In de laatste missie moet je (ik zet hem in spoiler, maar eigenlijk verklapt het niks):

spoiler:
Met je moter van een kleine schans springen.

De eerste keer heb je het niet in 1 x door
Keren 2 en 3 lopen er voetgangers over de schans heen 8)7
Bij keertje 4 bleef mijn moter steken in 1cm water

Elke keer weer helemaal opnieuw beginnen

De makers van Saints Row 2 hebben dat gewoon veel beter gedaan. Het is gewoon pure arrogantie van R*, dat ze 1 van de grootste kritiek punten, er gewoon in laten zitten.
Ik ben geen die-hard gamer, en ja, ik heb het een aantal keren moeten doen idd, maar het is op zich best te doen.

Ik ben afgehaakt toen ik die 200 duiven aan het doen was. Alle duiven afgestreept op een kaart om uiteindelijk eentje over te hebben gemist. 8)7

Toen ben ik afgehaakt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:56

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

[...]

Ach je kan je ook gewoon aanstellen, Ja die missies zijn lastig. Op de PS3 duurde het bij mij ook 4 pogingen maar daarna lukt het wel. Op de PC ben ik nog niet zover. Aantal missies op de ps3 ook wat health erbij gecheat; had geen zin om alles opnieuw te doen: Health halen, armor, wapens, missie starten.

bij saints row is dat inderdaad netter gedaan, maar dat spel speelt ook heel anders. Wat betreft de besturing van de auto's dat went echt wel; na de ps3 versie reed ik op de pc versie net zo makkelijk als in GTA3 bijvoorbeeld.

Asus Zenbook i7 256gb

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ghostrider schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:22:
[...]

Ach je kan je ook gewoon aanstellen, Ja die missies zijn lastig. Op de PS3 duurde het bij mij ook 4 pogingen maar daarna lukt het wel.
Het gaat me er meer om dat R* dat nog steeds gebruikt als kunstmatige manier om de moeilijkheid en speelduur op te krikken. Het vreemde is ook dat ze het op zich redelijk netjes hebben gedaan, en dan opeens in de laatste missie moet je dat domme stuk weer opnieuw rijden.

Ik speel omdat ik het leuk vind om te spelen. Als het niet leuk is, of mij irriteert, ga ik niet doorspelen, dan zijn er genoeg andere leuke games om tijd in te steken.

Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn, maar ik weet dat er best veel mensen om die missie zijn afgehaakt, puur om het feit dat het zo nutteloos is.

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 11-12-2008 22:26 ]

• superbassie
Achmedd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:48:
[...]

Na een bepaalde missie :) Welke:
spoiler:
nadat je met Packie de bank hebt overvallen
Ah, ok thnx, die missie kan ik bijna doen :)
KarlMarX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:07:
Wat een #$^$#^& spel!
Na zeer veel pogingen eindelijk die biker kunnen bijhouden op de motor en dan schieten ze me af. En ja hoor, het hele gedoe opnieuw, niet vanaf het punt dat die andere bikers erbij komen, maar gewoon alles opnieuw.
Op de PS3 lukte me die ook niet in 1x, op de PC wel. Tot nu toe alle missies in 1x kunnen doen, vind de moeilijkheidsgraad ook erg meevallen. Al schijnt de laatste missie wel een lastige/irritante te zijn :P

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:02

MsG

Forumzwerver

Houd het nuttig. En het is MS.

[ Voor 96% gewijzigd door PromoX op 11-12-2008 22:51 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• maarud
  • Laatst online: 11:36
wat een gruwlijk spel! dat moest er even uit. Moet steeds spelen bji een kameraad omdat mijn pc het niet aankan :+
Maar het is zo realistisch :) wat cool! Ben al helemaal blij nu ik eindelijk bij het 2e deel van de stad kan :D Ga morgen direct weer verder spelen.... Wat me wel opvalt is dat de missies een stuk moeilijker zijn dan in voorgaande GTA's. Het leuke is dan weer wel dat het dus ook realistischer is, auto's rijden beter (soms niet ,met al dat geslip :X) en de politie doet goed zijn best.... Heerlijk :D

Anoniem: 62696

Is er al wat meer over de release datum van de patch bekend?, het duurt toch wel allemaal erg lang.
Eerst een verrot product afleveren en dan nog zo lang over een patch doen.

Maarja schijnbaar willen die pipo's bij Rockstar mijn geld niet.

ik vind het ook erg lang duren, ik begin langzaam te denken dat die patch helemaal niet bij microsoft ligt

• babbaloerie
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Anoniem: 62696 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:56:
Is er al wat meer over de release datum van de patch bekend?, het duurt toch wel allemaal erg lang.
Eerst een verrot product afleveren en dan nog zo lang over een patch doen.

Maarja schijnbaar willen die pipo's bij Rockstar mijn geld niet.
De patch was voor afgelopen weekend al af. Alleen omdat het een Windows Live game is moet de patch door Microsoft gekeurd worden. En dat duurt behoorlijk lang.

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Anoniem: 218213 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:58:
ik vind het ook erg lang duren, ik begin langzaam te denken dat die patch helemaal niet bij microsoft ligt
Ja, en zo een gevoel had ik dus ook..

Life is complicated

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:09

Koppensneller

winterrrrrr

Misschien heeft Microsoft de patch wel afgekeurd, en zijn ze het zaakje nu aan het herzien...

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:05
PWM schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:23:
[...]

Het gaat me er meer om dat R* dat nog steeds gebruikt als kunstmatige manier om de moeilijkheid en speelduur op te krikken. Het vreemde is ook dat ze het op zich redelijk netjes hebben gedaan, en dan opeens in de laatste missie moet je dat domme stuk weer opnieuw rijden.

Ik speel omdat ik het leuk vind om te spelen. Als het niet leuk is, of mij irriteert, ga ik niet doorspelen, dan zijn er genoeg andere leuke games om tijd in te steken.

Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn, maar ik weet dat er best veel mensen om die missie zijn afgehaakt, puur om het feit dat het zo nutteloos is.
Dan speel je het toch lekker niet, niemand die het wat kan interesseren. :) Andere mensen vinden het wél leuk om dit te spelen. Ik geniet er erg van.

• lord_fh
  • Laatst online: 16-06 20:00

lord_fh

PS5

ja heel leuk maar vooralsnog heb ik vorige week dinsdag (2 december) 45 euro neergelegd voor een spel wat ik nu nog steeds niet kan spelen omdat het alleen maar crasht , dus ze mogen wel is op schieten want die 45 euro had ik ook een week op kunnen rentenieren,,, dit slaat gewoon nergens op

een paar dagen , was de text over de release van de patch, nou dat was de 6e van december, het is nu de 11e, een paar is 2, dus 8 december , das al 3 dagen te laat

ben er echt kwaad om, zit hier met een spel waark nix mee kan, heb zelfs een nieuwe videokaart gekocht om goed te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Dat je je druk maakt om 45 euro zeg, en dan nog zeker een game als GTA IV, daar heb je als je het goed aanpakt 100+ uur plezier aan, en dan ga jij over een week zitten zeuren? Bahbah. Ik was ook niet blij hoor dat ie het niet goed deed bij mijn HD4870, even mijn oude vga die toevallig nog stof hapte en ik kan het nu ook op vooral low spelen, ben al blij zat dát ik het kan spelen.

En rentenieren op 45 euro, laat me niet lachen in deze tijd :).

Bahbah, en als de game na het nieuwe jaar gekomen was was het ook weer niet goed omdat Rockstar wel eens mocht opschieten... Zo een ben je dr zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Feit is wel dat er erg veel problemen mee zijn. Dat het bij sommige mensen helemaal niet draait en ook qua performance. Je kunt in deze tijd eigenlijk geen spel uitbrengen dat alleen op de topklasse grafische kaarten/cpu's acceptabel draait. Heb echt medelijden met de nietsvermoedende casual gamertjes die denken dit te kunnen draaien op hun pentium4 met geforce 6600 ;) Al heb ik er weinig hoop in dat de patch dit verbetert. Het blijft gewoon een zwaar spel dat beter een half tot een heel jaar later had kunnen worden uitgebracht qua systeemeisen.

En die patch moet natuurlijk nog goed getest worden door MS. Denk dat dat al snel een week in beslag neemt. En als er iets niet goed is ws. gewoon weer een week extra....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261196

Palomar schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:22:
Feit is wel dat er erg veel problemen mee zijn. Dat het bij sommige mensen helemaal niet draait en ook qua performance. Je kunt in deze tijd eigenlijk geen spel uitbrengen dat alleen op de topklasse grafische kaarten/cpu's acceptabel draait.
onzin, ik draai het op een e8400 en een 3870x2 1680:1050 alles op hoogst ontzettend vloeiend. En dat is echt niet meer het nieuwste van het nieuwste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Laatst online: 16-06 20:00

lord_fh

PS5

rCk schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:13:
Dat je je druk maakt om 45 euro zeg, en dan nog zeker een game als GTA IV, daar heb je als je het goed aanpakt 100+ uur plezier aan, en dan ga jij over een week zitten zeuren? Bahbah. Ik was ook niet blij hoor dat ie het niet goed deed bij mijn HD4870, even mijn oude vga die toevallig nog stof hapte en ik kan het nu ook op vooral low spelen, ben al blij zat dát ik het kan spelen.

En rentenieren op 45 euro, laat me niet lachen in deze tijd :).

Bahbah, en als de game na het nieuwe jaar gekomen was was het ook weer niet goed omdat Rockstar wel eens mocht opschieten... Zo een ben je dr zeker?
heeft er niet mee te maken dat ik me druk maak over 45 euro, maar ik geef 45 euro uit voor iets wat ik nie tkan gebruiken, ik KAN het spel niet eens op laagst spelen want het crasht gewoon na 2 minuten.

en DAT is mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Laten we het allemaal wat minder rantend en persoonlijk houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
TheZeroorez schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 07:50:
Laten we het allemaal wat minder rantend en persoonlijk houden ;)
Heb gisteravond(nacht) nog even 'P' gedruk ingame.. maar wat wordt het spel dan lelijk zeg... alles wordt wazig... Had gister overigens 37 fps bij de benchmark.

1650x1050
high
high
32 distance
50 detail
50 trafic
10 shadows

q6600 @ 3ghz
6 gb ram
ati 4870 OC 1gb
raid 0

Daarnaast heb ik geprobeerd 8.12 te installeren, maar hij gaf aan dat de ati stuurprogramma's niet geinstalleerd konden worden. vage shit... uur mee bezig geweest, heb 8.11 weer aan de gang gekregen... pfff

edit: snap niet waarom ik eigenlijk zeroorez heb gequote :9

[ Voor 4% gewijzigd door Ewivis op 12-12-2008 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

superbassie schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:34:
[...]
Op de PS3 lukte me die ook niet in 1x, op de PC wel. Tot nu toe alle missies in 1x kunnen doen, vind de moeilijkheidsgraad ook erg meevallen. Al schijnt de laatste missie wel een lastige/irritante te zijn :P
Op de PC lijkt het veel makkelijker idd, ik haal ook bijna alles in 1x. Lang leve tobo en muis! :9
Ewivis schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:37:
[...]

Heb gisteravond(nacht) nog even 'P' gedruk ingame.. maar wat wordt het spel dan lelijk zeg... alles wordt wazig...
I second that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Palomar schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:22:
...
En die patch moet natuurlijk nog goed getest worden door MS. Denk dat dat al snel een week in beslag neemt. En als er iets niet goed is ws. gewoon weer een week extra....
Kijk en dat is nou het meest vervelende aan dat hele 'live' gedoe. Het is allemaal leuk bedacht enzo, maar het hele bureaucratische geneuzel erom heen wat de boel flink vertraagt is alleen zo jammer. Waarom moet het nou weer zo het werkte vroeger toch ook goed? En ik kon vroeger ook niet met een illegale versie online spelen? iets met serials... ;)

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55
MysterX schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:01:
[...]

Kijk en dat is nou het meest vervelende aan dat hele 'live' gedoe. Het is allemaal leuk bedacht enzo, maar het hele bureaucratische geneuzel erom heen wat de boel flink vertraagt is alleen zo jammer. Waarom moet het nou weer zo het werkte vroeger toch ook goed? En ik kon vroeger ook niet met een illegale versie online spelen? iets met serials... ;)
QFT.

Ik heb het spel ook sinds gisteren. Installeren ging prima, geen van de problemen zoals hier soms beschreven last gehad.
Het spel draait ook redelijk soepel. Alleen jammer dat textures opnieuw geladen moeten worden als je een andere kant op kijkt en vervolgens weer terug (terwijl je stil staat dus) 8)7
Maar de stad is wel heel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
tweak_dude schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:26:
[...]

QFT.

Ik heb het spel ook sinds gisteren. Installeren ging prima, geen van de problemen zoals hier soms beschreven last gehad.
Het spel draait ook redelijk soepel. Alleen jammer dat textures opnieuw geladen moeten worden als je een andere kant op kijkt en vervolgens weer terug (terwijl je stil staat dus) 8)7
Maar de stad is wel heel gaaf :)
ja haha! mijn zusje laatst,

*draai eens om,kijk eens naar al die lampjes in de flat.*

*ik draai om* zie geen lampjes

*draai weer terug om*

*me zusje: kijk nou naar die flat*

*ik: ik zie geen flat met lichtjes..* draai weer om, blijf even kijken en warempel! lichtjes in de flat... 8)7

geweldig dus :9

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Zie ook de FAQ aldaar voor veel voorkomende problemen.
---
Inmiddels hebben we meer dan genoeg benchmarks gezien!