Het spel loopt eigenlijk op alleen de beste computers soepel, daar mag je Rockstar voor bedanken. Verder is idd je dualcore de bottleneck hier. Met een quadcore op dezelfde frequentie zou je een grote performance winst zien. Zoals je in de geposte benchmarks in dit topic kan zien zit vrijwel iedereen boven de 90% gebruikt videogeheugen.Vortex_be schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 22:48:
[...]
Nee x360 ziet er VEEL slechter uit. Geloof me ik kan het weten. Kheb mijn xbox op mijn 24" scherm aangesloten gehad met full HD settings en mijn PC op 22" erlangs en PC is echt STUUKKEENN beter, op high settings dan toch. Het 24" scherm is trouwens nog van veel betere kwaliteit dus xbox had voordeel. Nu moet ik wel zeggen dat gta op de xbox beter bolt als op mijn PC. Want dat is hier mijn volgend probleem.
Ik heb een Club3D 4870 1 GB en in GTA gebruikt die 96% van het video geheugen. Nu dat is echt wel extreem veel vind ik. Of is dit normaal? Ik heb namelijk redelijk slechte FPS en ik heb een vaag gevoel dat het aan de grafische kaart ligt. (rest van specs in sig.) Ik heb bijna even veel fps als ik mijn traffic density van 1 naar 100 zet dus CPU is het niet. Volgens canirunit.com ligt het namelijk wel aan de CPU maar dat is gewoon omdat het een dualcore is ipv quad. (ik heb het over recommended)
Mijn mobo heeft echter wel maar een PCI-E 1.1 slot. Misschien dat dit een probleem geeft?
Life is what you others make it.