Gisteren is ook mijn PCH binnengekomen, zodra ik thuis kwam natuurlijk meteen aangesloten.
In eerste instantie kon ik niet op mijn share komen van mij PC met Windows 7 maar dat was snel gefixt.
Wanneer ik nu naar de "My Movies" directory browse, zie ik alle mappen.
Als ik op een map klik waar een VIDEO_TS folder in staat dan begint de popcorn meteen met afspelen.
Als er een .iso bestand staat dan moet ik deze ook nog even aanklikken maar dat is geen probleem.
Wel een probleem heb ik met de film Bolt. Als ik deze map aanklik wil de PCH hem meteen beginnen met afspelen, er zit namelijk een VIDEO_TS folder in en hier staan de vob-files en dergelijke.
Na een aantal secondes geeft de PCH aan dat hij de film niet kan afspelen en springt dan terug naar de mappen structuur.
Rara hoe kan dit?????
Ook heb ik het probleem dat ik bij enkele films geen ondertiteling / audio kan kiezen. De PCH geeft dan een uitroep teken op het scherm. Bij welke films en hoe deze op de share staan durf ik zo 123 niet te zeggen.
Iemand hier ervaring mee?
Verder is het me ondertussen gelukt om Band of brothers als serie weer te geven in Yamj.
Dit wordt echter alsvolgt op het scherm weergegeven:

De titels zien er dus niet uit

Hoe kan ik dit beter krijgen?
[
Voor 11% gewijzigd door
Fonta op 02-04-2009 14:20
]