Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:59:
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is, ik kon het zo snel niet vinden tussen de 88 pagina's.

Ik heb een NAS staan in de meterkast en daar haalt mijn PCH films vanaf etc. Werkt allemaal erg goed, nu wil ik graag Yamj installeren maar heb geen interne hdd in mijn PCH. Ben eigenlijk ook niet van plan dit te gaan doen.

Is er een mogelijkheid om Yamj op mijn NAS te installeren? Of anders een usb stick van een paar gig?

Alvast bedankt!
Je kan de YAMJ database (files, whatever..) op de NAS zetten. Je moet YAMJ wel zo instellen dat hij via een share van de PCH werkt... Cappice ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:44:
[...]

Je kan de YAMJ database (files, whatever..) op de NAS zetten. Je moet YAMJ wel zo instellen dat hij via een share van de PCH werkt... Cappice ? :)
Ja ik had het inmiddels al gevonden, heb jij hem ook op je NAS draaien? (Ik zag in eerdere berichten van je dat je ook een NAS had.) Werkt het allemaal een beetje goed, of is een interne hdd toch beter?

Ik wil eigenlijk geen interne hdd omdat we ook nog 2 tvix 6500 hebben die ook aangesloten zijn op de NAS, en ik films dan naar 2 hdd moet sturen. Niet erg handig dus.

Hoe gaat het verder met installeren van skins etc. Heb je daar wel een interne hdd voor nodig, of kan dit ook via de NAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:05:
[...]

Ja ik had het inmiddels al gevonden, heb jij hem ook op je NAS draaien? (Ik zag in eerdere berichten van je dat je ook een NAS had.) Werkt het allemaal een beetje goed, of is een interne hdd toch beter?

Ik wil eigenlijk geen interne hdd omdat we ook nog 2 tvix 6500 hebben die ook aangesloten zijn op de NAS, en ik films dan naar 2 hdd moet sturen. Niet erg handig dus.

Hoe gaat het verder met installeren van skins etc. Heb je daar wel een interne hdd voor nodig, of kan dit ook via de NAS?
Ik draai zelf geen NAS - Gewoon een Windows server :)
Persoonlijk vind ik dit een perfecte oplossing - als ik meer ruimte nodig hebt, kan ik gewoon een schijf erbij doen, en mounten als folder binnen de share.

Als je skins wilt, moet je inderdaad een interne HDD hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:16:
[...]

Ik draai zelf geen NAS - Gewoon een Windows server :)
Persoonlijk vind ik dit een perfecte oplossing - als ik meer ruimte nodig hebt, kan ik gewoon een schijf erbij doen, en mounten als folder binnen de share.

Als je skins wilt, moet je inderdaad een interne HDD hebben.
Dat is toch een beetje te vergelijken met een NAS, alleen is een NAS linux based?
Om nog even terug te komen op YAMJ op een NAS/Windows Server, heb je een bepaalde tutorial gevolgd?
Ik heb deze een beetje doorgekeken Lundman Apps maar kon er nog niet echt wijs uit worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:28:
[...]

Dat is toch een beetje te vergelijken met een NAS, alleen is een NAS linux based?
Om nog even terug te komen op YAMJ op een NAS/Windows Server, heb je een bepaalde tutorial gevolgd?
Ik heb deze een beetje doorgekeken Lundman Apps maar kon er nog niet echt wijs uit worden...
Is te vergelijken met een NAS ja :)

Check hier de config tool;
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=15142

Heb ik 1 keer gebruikt om de juiste settings te maken. Daarna, na films toevoegen, gebruik ik alleen het batch bestand om ze werkelijk te maken.

Let echt heel goed op hoofdletters, ook van je shares !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanx!

Ik draai alleen op een mac. Nu is het geen probleem om 1x dat pad in te stellen op een windows pc, maar is dit dan 1-malig en kan ik daarna het batch filetje runnen op de mac, of moet dat perse op een windows pc?

Ik heb inmiddels YAMJ gedwonload, waar zet ik deze map neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:43:
Oke thanx!

Ik draai alleen op een mac. Nu is het geen probleem om 1x dat pad in te stellen op een windows pc, maar is dit dan 1-malig en kan ik daarna het batch filetje runnen op de mac, of moet dat perse op een windows pc?

Ik heb inmiddels YAMJ gedwonload, waar zet ik deze map neer?
Geen ervaring met Mac - sorry..

YAMJ kan je overal neer zetten -ik zet het persoonlijk in de root van mijn schijf neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 22:02
SileX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:39:
[...]

ach ja, PS4, Xbox720 |:(
De Z5500 is gewoon niet de oplossing voor je; klaar - terugkomend op de vraag wat 4th stelde, gaf ik de Z5500 aan als oplossing.

[...]

Balen !
Probeer eens een 'normale' pc eraan te hangen ?> of een USB schijf ? Lukt het dan wel ?

Volgens mij komt die RAR support wel in een nieuwe firmware, had wel gezien dat meerdere mensen die optie wilden heben
Oke. Ik heb vrede met ons besluit :+

RAR in zien kost veel rekenkracht. Er zit geen 2.8 GHz cpu in dat ding....
Dan moet ie en een rar uitpakken en een film presenteren..
Hmm, wellicht lul ik uit mn nek.

Kan iemand dat testen?
Rar uitpakken (+4GB ofzo)
En tussendoor een HD film kijken en vertellen hoe de NMT reageert?

Thanks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

peak schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:48:
[...]

Oke. Ik heb vrede met ons besluit :+

RAR in zien kost veel rekenkracht. Er zit geen 2.8 GHz cpu in dat ding....
Dan moet ie en een rar uitpakken en een film presenteren..
Hmm, wellicht lul ik uit mn nek.
Nee, je hebt wel een punt. Echter kan een Xbox 1 (dus met 700MHz Celeron) prima in RAR's kijken en DVD's afspelen en upscalen. Het lijkt me dat een geoptimaliseerde combinatie van CPU/chipset/afspeelsoftware zoals de PCH dat is, dat toch ook moet lukken.

Overigens ben ik er al uit: als ik de PCH houdt ga ik hem alleen gebruiken voor HD content. M'n vriendin heeft nu al een hekel aan dat ding z'n interface, die Xbox blijft echt wel staan, no way dat ik dat voor elkaar krijg :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:47:
[...]

Geen ervaring met Mac - sorry..

YAMJ kan je overal neer zetten -ik zet het persoonlijk in de root van mijn schijf neer.
Vanavond gelijk even proberen, bedankt!

Werk je toevallig ook met nzbGet? Kan ik deze laten downloaden naar mijn NAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit ook kan met mijn NAS, maar deze geeft nogal problemen met SABnzbd en nzbGet.

edit:sorry voor de dubbelpost!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Oh, nu het afspelen van MKV's lukt, heb ik een andere vraag :P
Ik probeerde net Cloverfield.2008.1080p-RFD.WMV af te spelen, maar dan heb ik totaal geen geluid. Ligt dat aan WMV ofzo? Ik heb er over gelezen, maar dacht dat geluid van WMV's alleen een issue was als je het wilde downmixen naar stereo?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:24:
[...]

Nee, SAB op mijn server
Arfman schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:40:
Oh, nu het afspelen van MKV's lukt, heb ik een andere vraag :P
Ik probeerde net Cloverfield.2008.1080p-RFD.WMV af te spelen, maar dan heb ik totaal geen geluid. Ligt dat aan WMV ofzo? Ik heb er over gelezen, maar dacht dat geluid van WMV's alleen een issue was als je het wilde downmixen naar stereo?
Goed te horen dat het werkt :)

Mijn receiver kan geen WMA pro aan... dus moet ik downmixen naar Stereo via het PCh menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Rixard schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:21:
En als je dat een film huurt bij de videotheek of leent van iemand anders, moet je eerst een back-up maken i.p.v. rechtstreeks in je speler stoppen.. dat is toch niet handig?
Videotheek? Films fysiek lenen? Dat was iets van de vorige eeuw toch?
Punt is denk ik dat als er een BR-drive in een NMT moet het geheel nog duurder wordt, een BR-drive kost momenteel >150 euri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
kavorka schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 08:55:
Misschien een domme vraag, maar ik kan het antwoord nergens vinden (dit topic/wiki). Op welke instelling moet je je tv-out zetten?

Ik heb een full hd tv met 24p. Moet de instelling dan op 1080i@60h (of 50hz) of 1080p@60hz of op 1080@23.797hz? Of ligt het aan de bestand dat je gaat afspelen? En zo ja, hoe weet ik dan wat voor bestand het is.
Domme vragen bestaan niet..

Het beste is om de tv_out op de maximale resolutie te zetten die je tv ondersteund (60p is weer beter dan 60i)
Verder kun je bij de beeld instellingen de Auto-synch (NTSC/PAL/24P) aanzetten zodat de PCH afhankelijk van de refreshrate info in de film zelf de optimale aansturing kiest.

En als je hier veel meer over wilt weten : http://en.wikipedia.org/wiki/24p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

SileX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:44:
[...]
Mijn receiver kan geen WMA pro aan... dus moet ik downmixen naar Stereo via het PCh menu
Bij versterkers die 7.1/5.1 LPCM over HDMI ondersteunen (alle Denons en laatste paar Yamaha, Pioneer, Onkyo en Marantz in ieder geval) kan WMA gewoon als multichannel LPCM afgespeeld worden.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:31:

Ik weet dat dit ook kan met mijn NAS, maar deze geeft nogal problemen met SABnzbd en nzbGet.

edit:sorry voor de dubbelpost!
Je kunt in de config file van nzbget (nzbget.conf in het .nzbget mapje) de destination folder opgeven.
Ik heb daar de naam van mijn USB drive staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutofFocus schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:00:
[...]

Je kunt in de config file van nzbget (nzbget.conf in het .nzbget mapje) de destination folder opgeven.
Ik heb daar de naam van mijn USB drive staan.
Dankje, maar dan moet ik zeker wel een interne hdd in mijn pch hebben om nzbget te kunnen draaien?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
EDIT: ik had een submapje geshared op mijn NAS zonder naam/wachtwoord, en dan werkt het wel. Ben ik niet blij mee (hou van een beetje security) maar ik heb in ieder geval een preview gezien van wat het ding kan. Dark Knight op 1080p ziet er geweldig uit. Echter heb ik die share nu weer weggehaald om het hele volume eens zonder WW te sharen, ziet de PCH helemaal niets meer. Na een reboot weer wel, zucht :P
Terugkomend op deze opmerking: vraagt de HDX1000 / PCH niet voor de invoer van gebruikersnaam en wachtwoord dan? Ik heb mijn NAS mappen namelijk ook beveiligd (zit met 15 man op het netwerk) dus dit zou wel vrij matig zijn als dit niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Oppie schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:45:
[...]

Terugkomend op deze opmerking: vraagt de HDX1000 / PCH niet voor de invoer van gebruikersnaam en wachtwoord dan? Ik heb mijn NAS mappen namelijk ook beveiligd (zit met 15 man op het netwerk) dus dit zou wel vrij matig zijn als dit niet het geval is.
Gebruikersnaam en WW kan je opgeven als je de share aanmaakt - eenmalige actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

[...]

Je kunt een share instellen met username en wachtwoord, deze staat dan ook standaard bij je sources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
Wow dit topic gaat hard zeg! Ibood heeft blijkbaar overal uitgeleverd :) Heeft iemand nog een hint n.a.v. mijn gepruts?
jaspov schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 08:08:
Firmware had ik als eerste direct een update gegeven, de popcorn staat op 720p 50hz nu. Om te testen een paar files op een usb harddisk gezet en ingeplugt:

divx - zwart beeld, geen geluid, teller loopt wel onder in beeld. Geluid is volgens mij ogg, de ps3 kon deze files niet aan, maar getranscodeerd via pms3 wel. Nu dus helemaal niets.

tweede divx (uit zelfde serie) - gaat na play direct terug naar het popcorn menu

1080p x264 file (sample) - doet het niet met settings op 720p-50hz, ook niet op 60hz. Ook niet op 1080p nu, maar eerder vanochtend wel (incl geluid). Zal zo eens rebooten.
- na reboot doet hij het wel, geluid via versterker en beeld op 1080p.De bovenstaande divx files helaas nog niet.Echter na het proberen die af te spelen doet deze het niet meer, dus weer een reboot (kan dat alleen met de schakelaar achterop?)

killersample.mkv (bird scene). Loopt maar schokt op einde, geluid valt dan weg (ligt dat aan usb?)

sample mkv vc1. Loopt maar begint ook te schokken

Tot nu toe niet erg happy. Popcorn gekocht als alternatief voor de ps3 met pms (kan toch maar een beperkte range van formaten goed aan) en om de netwerk bottleneck weg te nemen: bij de pms oplossing decodeert de pc alle files, en gaan er hd-beelden over het netwerk, en nu alleen de files (minder bandbreedte nodig).

Ik heb nog niet heel veel getest, maar had wel gehoopt op een betere out-of-the-box ervaring. Ik twijfel nu sowieso om een interne hd te kopen met deze resultaten. Iemand een hint in welke richting ik de oplossing moet zoeken? Er zijn genoeg tevreden gebruikers te vinde, dus ergens zal ik iets verkeerd doen

achtergrond: Popcorn hour a-110. latest firmware, via hdmi naar sony (accepteert 1080p), en via coaxiaal digitaal naar Marantz versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
jaspov schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:11:
Wow dit topic gaat hard zeg! Ibood heeft blijkbaar overal uitgeleverd :) Heeft iemand nog een hint n.a.v. mijn gepruts?

[...]
Probeer eens dit; http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=8193
Dan gaat hij naar een base firmware. Probeer dan eens wat af te spelen. Probeer ook een andere firmware. Ik draai bijv niet eens die nieuwe nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3nzym3
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08 20:12
SileX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:44:
[...]

Nee, SAB op mijn server

[...]

Goed te horen dat het werkt :)

Ok ik loop ook tegen enkele films an waar ik geen geluid hoor.
Wat is precies dat downmixen?

Ik zie bij mijn opties geluid/beeld bij geluidsmode 4 soorten staan (DTS, AC3, AAC en WMA pro). deze staan allen op analog (PCM). Moet ik hier iets doen? :?

EDIT: heb de optie erboven veanderd van 5.1 naar stereo..
Nu wel geluid bij de betreffende films :X

Ik blijf echter benieuwd wat de 4 opties eronder doen. wie kan mij verlichten?

Tevens vraag ik me af waarom de ene DVD film wel met geluid speelt (indien 5,1 optie is gekozen i.p.v. stereo) en de andere niet.
Het vage is ook dat ik met de optie 5.1 wel "geluid "heb bij de film (de effects zeg maar achtergrond geluiden enzo), maar geen geluid als de mensen in de film praten. 8)7 lekker vaag :+ .

Echt een wtf moment voor mij :X

[ Voor 34% gewijzigd door 3nzym3 op 03-04-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
3nzym3 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:27:
[...]

Ik zie bij mijn opties geluid/beeld bij geluidsmode 4 soorten staan (DTS, AC3, AAC en WMA pro). deze staan allen op analog (PCM). Moet ik hier iets doen? :?

Tevens vraag ik me af waarom de ene DVD film wel met geluid speelt (indien 5,1 optie is gekozen i.p.v. stereo) en de andere niet.
Het vage is ook dat ik met de optie 5.1 wel "geluid "heb bij de film (de effects zeg maar achtergrond geluiden enzo), maar geen geluid als de mensen in de film praten. 8)7 lekker vaag :+ .

Als je een receiver gebruikt, moet je de optie van stereo naar 5.1 zetten.
Voor die andere; DTS, AC3, en AAC staan op digital, zodat ze door worden gestuurd naar de receiver.
WMA pro staat bij mij op analog - Dus de PCH 'downmixed' het signaal naara stereo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peak schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:48:
Kan iemand dat testen?
Rar uitpakken (+4GB ofzo)
En tussendoor een HD film kijken en vertellen hoe de NMT reageert?
Ik download met NZBget, en bij vrijwel alle media kan ik gewoon op de achtergrond downloaden, parren en unrarren terwijl ik een full-HD film (1080p24) kijk. Dit is op een PCH-110A.

Als ik tegelijk met kijken een FTP sessie opzet, dan zijn er wel sneller problemen. Dit belast de processor/disk vermoedelijk te zwaar (of de prioriteiten zijn niet helemaal goed ingesteld op de PCH :)
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:13:
Ik heb hem op 1080p@23.797 gezet, omdat je anders bij 24p bestanden judder krijgt (die dus van de PCH komt). Heb nog niet gezien dat hij daardoor bij andere bestanden problemen geeft.
(Ook voor anderen) Je kunt het beste instellen wat je het meeste gebruikt, of wat de PCH het minst goed detecteert (hangt af van wat voor spul je hebt); samen met de 'auto sync' optie natuurlijk zodat je (meestal) de beste instelling krijgt.

Met de 'info' knop kun je tijdens het spelen kijken wat je media is (als de PCH dat kan vinden, lukt niet bij alle WMVs) en waar hij de TV op ingesteld heeft. Als hij het dan niet goed heeft (of als je judder ziet), moet je gewoon even de default instelling veranderen.

Uiteindelijk is het beste om bovenstaande als uitgangspunt te nemen, en dingen bij te stellen als het voor jou niet goed werkt. Niet alle TVs zijn hetzelfde, en niet alle mensen hebben evenveel last van judder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3nzym3
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08 20:12
SileX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 19:23:
[...]

Voor die andere; DTS, AC3, en AAC staan op digital, zodat ze door worden gestuurd naar de receiver.
WMA pro staat bij mij op analog - Dus de PCH 'downmixed' het signaal naara stereo :)
Many thanx for explaining _/-\o_ , ik gebruik idd een reciever. Het komt er dus gewoon op neer wat mijn reciever wel en wat hij dus niet aankan....
Als ik jouw simpele (maar doeltreffende) uitleg lees denk ik bij mezelf DUH... 8)7 Soms ben ik echt te dom bezig. (het is vrijdag.. hele week gewerkt.. laat ik het daar maar op houden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
3nzym3 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 20:49:
[...]

Many thanx for explaining _/-\o_ , ik gebruik idd een reciever. Het komt er dus gewoon op neer wat mijn reciever wel en wat hij dus niet aankan....
Als ik jouw simpele (maar doeltreffende) uitleg lees denk ik bij mezelf DUH... 8)7 Soms ben ik echt te dom bezig. (het is vrijdag.. hele week gewerkt.. laat ik het daar maar op houden :P )
:+
Hup ! goed instellen, en genieten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

[...]

Jawel, hij vraagt er wel om, maar vervolgens werkt het niet. (Workgroup not found)

Ik zal WMA eens omzetten naar Analog, want ik gebruik dus ook een receiver (Yamaha zonder HDMI). Jammer dat je dus bij WMVHD's stereo krijgt, volgende keer dus gewoon de .MKV pakken als die er ook is :)

[ Voor 18% gewijzigd door Arfman op 03-04-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Nieuwe firmware is uit voor de PSCH !

[ Voor 23% gewijzigd door Hollanda op 04-04-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb de A110 nu drie dagen in huis, heb er vanmorgen een harddisk in geplaatst en alles lijkt goed te werken, behalve als ik een van de programma's op http://www.jorisvdstraten.nl/uzg aanklik. Het beeld gaat dan op zwart en ik kan pas weer iets doen met het apparaat als ik 'm reset (power en eject op a.b. of de aan/uitknop achterop de Popcorn). Hij is aangesloten op een ouderwetse CRT-TV via composite.

Hetzelfde doet zich voor bij compiz.de.

Iemand een idee wat het probleem is?

[ Voor 4% gewijzigd door Flabbergast op 04-04-2009 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels Yamj up and running op mijn NAS, werkt prima behalve met .iso bestanden.

Iemand een idee? (Llink?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm31
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 15:14
3nzym3 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:27:
[...]

SileX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 19:23:
[...]

Ik heb dus hetzelfde probleem, hoor wel de achtergrondgeluiden maar geen stemmen. Het is niet constant, soms gebeurd het, en vaak ook niet.. maar zou het aan de versterker liggen? Die heb ik digital aangesloten, maar is een hele simpele homecinema....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:06:
Inmiddels Yamj up and running op mijn NAS, werkt prima behalve met .iso bestanden.

Iemand een idee? (Llink?)
Wat werkt er niet precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:54:
[...]

Wat werkt er niet precies ?
Ik heb Yamj goed geinstalleerd, .mkv bestanden speelt hij allemaal goed af maar wanneer ik .iso bestanden probeer, en ik druk op de play knop in Yamj dan doet hij helemaal niks. Hij blijft in het info scherm van de film met de play toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 20:25:
[...]

Ik download met NZBget, en bij vrijwel alle media kan ik gewoon op de achtergrond downloaden, parren en unrarren terwijl ik een full-HD film (1080p24) kijk. Dit is op een PCH-110A.

Als ik tegelijk met kijken een FTP sessie opzet, dan zijn er wel sneller problemen. Dit belast de processor/disk vermoedelijk te zwaar (of de prioriteiten zijn niet helemaal goed ingesteld op de PCH :)
Thanks.. Vreemd dat ie dan met een FTP sessie problemen vertoont....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:21:
[...]

Ik heb Yamj goed geinstalleerd, .mkv bestanden speelt hij allemaal goed af maar wanneer ik .iso bestanden probeer, en ik druk op de play knop in Yamj dan doet hij helemaal niks. Hij blijft in het info scherm van de film met de play toets.
Dan klopt er toch niet iets in de benaming?

Ik heb vandeweek ook een 'ghost' iso gehad - Ik pleurde de Jukebox folder weg en maakte hem opnieuw aan. Toen was hij verdwenen.

[ Voor 13% gewijzigd door SileX op 04-04-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peak schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:25:
Thanks.. Vreemd dat ie dan met een FTP sessie problemen vertoont....
FTP gaat een heel stuk harder. Downloads lopen hier tot ~ 1.3MB/s, FTP gaat normaal 6-8MB/s. Als ik de bandbreedte van FTP verlaag tot zo'n 2-3MB/s gaat het een stuk beter, maar dat is niet echt handig dus die enkele keer dat ik moet ftp-en doe ik dat meestal even als ik niet aan het kijken ben, maar wel op volle snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:41

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Veel mensen hebben soortgelijke problemen. Het probleem is dat de NMT een zeer krachtige GPU heeft maar niet zon snelle CPU. Daarom laden webpagina's traag en zijn de menuutjes nu niet echt zeer slik. Dit in tegenstelling tot XMBC bijvoorbeeld. Hierdoor kan je makkelijk een Full HD film afspelen maar een bluray rip met True HD sound met een klein torrentje wat staat te draaien werkt erg slecht helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09-2010
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:21:
[...]Ik heb Yamj goed geinstalleerd, .mkv bestanden speelt hij allemaal goed af maar wanneer ik .iso bestanden probeer, en ik druk op de play knop in Yamj dan doet hij helemaal niks. Hij blijft in het info scherm van de film met de play toets.
Heb je de nieuwste firmware van 2 April erin zitten ??

[ Voor 3% gewijzigd door Beauty555 op 04-04-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
Heb er gisteren een Hd in gedaan die ik hier nog had liggen, een wd 160 G (3,5 " )
een beetje lawaai maakt ie dan wel ja maar is nog te doen, wel werd ie loeiheet zeg :|

Heb vandaag maar een 2,5 "gekocht en die erin gezet , schitterend , niets meer te horen en lauw als zonder hd was.
NMT er weer opgegooid en ik zal strak eens proberen te zoeken hoe ik YAMJ op de hd van de PCH kan zetten .
Ook heb ik een MKV gedownload maar die pakt ie niet :?
Ik zal wel wat verkeerd doen want duurde ook ff voor ik in de gaten had dat ik m'n films in een map VIDEO_TS moest doen , had ik niet bij de xbox1 XBMC.
:+

De MKV was een 1080p terwijl ik 720p ingesteld heb op m'n plasma , kan dat het zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door scorpio op 04-04-2009 18:42 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdeTuinman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-08 05:41
De moviemeter plugin voor YAMJ is beschikbaar vanaf build 865. Hij is nu te downloaden op http://pch.omertron.com/YAMJ_Latest

Ik heb zojuist nog een kleine update gestuurd om twee bugs op te lossen die ik zelf gevonden had. Deze zitten er nog niet in, maar dat mag voor de werking niet uitmaken.

Om de plugin te gebruiken dien je in de moviejukebox.properties de setting mjb.internet.plugin aan te passen naar:

com.moviejukebox.plugin.MovieMeterPlugin

Veel plezier ermee en als er problemen zijn, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 30-08 12:01
@jeroenit Op welke nas draait Yamj? Makkelijk te instaleren? Ik wil het hier ook op nas gaan zetten (ch3snas). Moet me er nog helemaal in gaan verdiepen

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik begrijp iets niet met de Popcorn, de hertz rate kan je bijvoorbeeld instellen op 50 of 60 hertz. Wat heeft het dan voor zin om een 100 of 200hertz tv te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
zo'n tv rekent dan extra tussenbeelden voor een vloeiender verloop
Wikipedia: Motion interpolation

[ Voor 42% gewijzigd door StanTheMan op 05-04-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:35:
zo'n tv rekent dan extra tussenbeelden voor een vloeiender verloop
Wikipedia: Motion interpolation
Maar waar moet ik mijn Popcorn dan opzetten HDMI 50 of 60 hertz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:05:
[...]

Maar waar moet ik mijn Popcorn dan opzetten HDMI 50 of 60 hertz?
Ik zou hem op 60Hz zetten, om hem dan op 100Hz te krijgen, hoeft de televisie zelf minder te rekenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
Aantal vragen:

Is het installeren van YAMJ op de HD van de PCH mogelijk,?
Installatie wel gevonden (wiki) echter deze geeft aan om het te installeren op je pc. Moet ik dan vervolgens de geinstalleerde map van de pc overhevelen naar de pch ?
Heb ik daarna vervolgens geen pc meer nodig ? (films staan op usb hd drive welke aan pch hangt)

Nu zou ik graag thumbnails zien bij mijn pics. Via Myihome op de pc is dit wel mogelijk.
Echter wil ik zonder pc werken.
Kan ik de pch serverversie van myihome (welke op de pch draait) zo configureren dat hij naar de bestanden moet kijken op mijn USB HD schijf welke aan mijn pch hangt ?
Welke file moet ik dan eventueel aanpassen?

Is er anders een andere mogelijkheid om thumbnails te zien zonder pc?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 12:23
Hallo, ik heb ook een vraag over het snel vullen van de Popcorn. Voor de Popcorn had ik een Freecom 350 in gebruik. De bestanden hiervan wil ik graag over zetten naar de Popcorn.
Nu koppel ik de Freecom aan mijn laptop en kopieer ze via de internet verbinding naar de Popcorn. Dit duurt echter verschrikkelijk lang en is eingelijk geen optie met 300 GB aan films.

Iemand een tip hoe ik dit kan versnellen, zonder dat ik de beschikking heb over een Linux pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
siemed schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:36:
Hallo, ik heb ook een vraag over het snel vullen van de Popcorn. Voor de Popcorn had ik een Freecom 350 in gebruik. De bestanden hiervan wil ik graag over zetten naar de Popcorn.
Nu koppel ik de Freecom aan mijn laptop en kopieer ze via de internet verbinding naar de Popcorn. Dit duurt echter verschrikkelijk lang en is eingelijk geen optie met 300 GB aan films.

Iemand een tip hoe ik dit kan versnellen, zonder dat ik de beschikking heb over een Linux pc?
Las hierboven net een stukje dat kopieren per FTP met 6~8 MB/s gaat. Dat is wellicht een optie. Anders de HD van de Popcorn aan je PC hangen en een Windows EXT3 mount programma gebruiken?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Heeft de freecom geen usb aansluiting? Dan kun je nl direct de freecom aan de PCH hangen en dan vis filemode bestanden overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 13-09 07:43
Is het dan niet mogelijk je hdd direct aan de nmt te hangen en zo bestanden over te zetten?
En, hoe werkt het dan met een linux pc?

Al dacht ik dat je via netwerk ook met 10mb/s kunt kopieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Fonta schreef op zondag 05 april 2009 @ 05:00:
[...]

Ik zou hem op 60Hz zetten, om hem dan op 100Hz te krijgen, hoeft de televisie zelf minder te rekenen....
Onjuist, van 50 naar 100 Hz is veel makkelijker dan van 60 naar 100Hz. Tevens is 60Hz alleen correct voor NTSC SD. 50 voor Pal SD en 23,976 voor vrijwel alle HD. Als je TV 24, 50 en 60Hz kan, popcorn op 50Hz zetten en framerate sync aan. Anders heb je bij alles behalve NTSC SD judder.
vandevorst schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:54:
Is het dan niet mogelijk je hdd direct aan de nmt te hangen en zo bestanden over te zetten?
En, hoe werkt het dan met een linux pc?

Al dacht ik dat je via netwerk ook met 10mb/s kunt kopieren...
SMB (Windows) haalt zo'n 2,5 min tot 4,5 MB/s max
NFS (Linux en ook mogelijk op 2003 R2) haalt zo'n 4 min tot 6 MB/s max.
FTP heb ik nog niet geprobeerd, maar meerdere berichten bevestigen dat dit met 6 avg tot 8MB/s max gaat. De minimale snelheid heb ik nog nergens zien staan, dit zal ik van de week eens testen.

Voor degene die problemen met playback van grotere HD bestanden hebben:
  • Gebruik http (llink) of een interne HD.
  • MKV files moeten geparsed worden en zijn voor de PCH zwaarder dan .TS files. Met TSMuxer GUI kun je alles gemakkelijk muxen (audio, video, subs uit de MKV container en audio en video in een .TS, geen bitje veranderd, srt los).
  • Subs die niet in een MKV zitten mogen alleen ANSI gecodeerd zijn, srt openen met notepad en opslaan als ANSI.
  • LPCM audio groter dan 4GB in een .TS file eerst van headers voorzien met Pcm2Tsmu.
  • Als je films via html pagina's afspeelt (bijv YAMJ) kun je een prebuffer opgeven, standaard is de 16MB maar dit verhogen naar 64 of 128MB scheelt wel degelijk en ook nog na de eerste seconden van de film. (De reden waarom dit later in de film ook nog uit maakt ontgaat me)
Ik heb Cars van Blu-Ray naar .TS omgezet met LPCM, DTS en AC3 audio. Dit geeft een file van 25GB met een average van 3,75MB/s en een top van 4,5 MB/s, de hoogste top die ik ooit gezien heb is 5,5MB/s, dus Cars is niet eens de zwaarste. Toch is playback van Cars over SMB niet altijd vloeiend (hapering of 20 gedurende de film, NFS bijna wel (1 of 2 haperingen). Als je een interne HD gebruikt en een prebuffer van 64MB dan is de playback vloeiend, voor FTP zal dit ook wel gelden (ga ik van de week nog testen). Let wel we hebben het hier over een eigenlijke 1:1 kopie van de main movie, bitperfect audio en video. De sub is ge-ocr'ed en zelfs strakker dan de originele bitmaps. Voor de MKV's die je download tot 12GB zal zelfs SMB en MKV vrijwel altijd voldoende zijn. Voor films van 12-15GB zal omzetten naar TS en SMB meestal voldoende zijn.

Mochten mensen nog willen weten hoe je een Blu-Ray naar een nmt compatible TS file moet omzetten dan wil ik wel een step by step guide maken.

[ Voor 108% gewijzigd door |sWORDs| op 10-04-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
sattertje schreef op zondag 05 april 2009 @ 09:59:
Is het installeren van YAMJ op de HD van de PCH mogelijk,?
Installatie wel gevonden (wiki) echter deze geeft aan om het te installeren op je pc. Moet ik dan vervolgens de geinstalleerde map van de pc overhevelen naar de pch ?
Heb ik daarna vervolgens geen pc meer nodig ? (films staan op usb hd drive welke aan pch hangt)
Een paar pagina's terug is deze vraag al beantwoord !

Antwoord is Ja !

[ Voor 3% gewijzigd door Beauty555 op 05-04-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
vandevorst schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:54:
Jawel, via de USB aansluiting.
Overzetten gaat dan erg snel via ..... File Mode !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Iemand al problemen ondervonden met de nieuwste firmware 01-17-090201-15-POP-403 (van 2 april 2009)
voor de PCH A110 ?

[ Voor 207% gewijzigd door Beauty555 op 05-04-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Beauty555 schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:22:
Iemand al problemen ondervonden met de nieuwste firmware 01-17-090201-15-POP-403 (van 2 april 2009)
voor de PCH A110 ?
Werkt hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 12:23
Beauty555 schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:20:
[...]

Jawel, via de USB aansluiting.
Overzetten gaat dan erg snel via ..... File Mode !
Ik heb de Freecom aan de Popcorn gehangen, maar ik vind de Freecom nergens terug. Hij start wel op en reageert uiterlijk hetzelfde als hij aan mijn laptop hangt. Op de Popcorn, onder Media Bron, vind ik hem echter niet terug. Ook kan ik niet direct vinden waar de File Mode zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
siemed schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:09:
[...]

Ook kan ik niet direct vinden waar de File Mode zit?
Knopje op de AB.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
ik kan het maar niet voor elkaar krijgen om op een makkelijke manier mijn foto's te bekijken.
Krijg de foto wel in beeld maar krijg op geen enkele manier een slide show voor elkaar.
Terwijl je wel een tijd, snelheid kan instellen voor een slide show.

Ook kan ik niet handmatig van foto naar foto doorklikken, welke toets ik ook maar gebruik.
Moet eerst met return terug naar de lijst, dan de volgende foto selecteren.
Niet echt handig, het gaat ook allemaal vrij traag voordat de foto geladen is.

Als dit echt de enige manier is om foto's te kijken, dan hoeft het van mij niet.
Gewoon zwaar onhandig en bewerkelijk.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Oxellaar schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:23:
ik kan het maar niet voor elkaar krijgen om op een makkelijke manier mijn foto's te bekijken.
Krijg de foto wel in beeld maar krijg op geen enkele manier een slide show voor elkaar.
Terwijl je wel een tijd, snelheid kan instellen voor een slide show.

Ook kan ik niet handmatig van foto naar foto doorklikken, welke toets ik ook maar gebruik.
Moet eerst met return terug naar de lijst, dan de volgende foto selecteren.
Niet echt handig, het gaat ook allemaal vrij traag voordat de foto geladen is.

Als dit echt de enige manier is om foto's te kijken, dan hoeft het van mij niet.
Gewoon zwaar onhandig en bewerkelijk.
play indrukken in menu en niet OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

|sWORDs| schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:54:
[...]

Mochten mensen nog willen weten hoe je een Blu-Ray naar een nmt compatible TS file moet omzetten dan wil ik wel een step by step guide maken.
Sangroid meld zich hierbij aan...

[x] Ja, ik heb interesse in je guide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Hollanda schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:27:
[...]

play indrukken in menu en niet OK.
Heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet.
Lijkt op een bug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
RdeTuinman schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 22:43:
De moviemeter plugin voor YAMJ is beschikbaar vanaf build 865. Hij is nu te downloaden op http://pch.omertron.com/YAMJ_Latest

Ik heb zojuist nog een kleine update gestuurd om twee bugs op te lossen die ik zelf gevonden had. Deze zitten er nog niet in, maar dat mag voor de werking niet uitmaken.

Om de plugin te gebruiken dien je in de moviejukebox.properties de setting mjb.internet.plugin aan te passen naar:

Zojuist geprobeerd echter nadat hij de info voor the caretaker binnenhaald krijg ik het volgende:
Updating data for: The Caretaker
Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 0
at com.moviejukebox.plugin.MovieMeterPlugin.scan(MovieMeterPlugin.java:9
6)
at com.moviejukebox.plugin.DatabasePluginController.scan(DatabasePluginC
ontroller.java:43)
at com.moviejukebox.MovieJukebox.updateMovieData(MovieJukebox.java:642)
at com.moviejukebox.MovieJukebox.generateLibrary(MovieJukebox.java:373)
at com.moviejukebox.MovieJukebox.main(MovieJukebox.java:199)
Press any key to continue . . .

Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Even een testje: wanneer ik de map The caretaker uit mijn movies directory haal dan gaat my_yamj.cmd wel gewoon door.
The caretaker staat verder als een iso in zijn mappie.

[ Voor 6% gewijzigd door Fonta op 05-04-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Oxellaar schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:47:
[...]Heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet.
Lijkt op een bug :(
Welke Firmware versie heb je ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Beauty555 schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:22:
voor de PCH A110 ?
Ik heb nog steeds een hapering in ISO playback. Ongeveer 2-3 keer per film, staat hij stil, en gaat daarna x2 sneller verder... dit duurt ongeveer 10-15 seconden, daarna draait hij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RdeTuinman schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 22:43:

Super, hij werkt prima!
Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn popcorn hour a110.
Hij is via ethernetkabel verbonden met een timecapsule die weer draadloos verbonden is met mijn imac waar ik al mijn bestanden van af stream. Dit gaat super goed, zelfs mkv hd gaat allemaal top. Tot na ongeveer 15 a 20 minuten het beeld blijft hangen. Ik druk dan op pauze en wacht even.. dan speelt hij snel vooruit tot het punt waar hij eigenlijk zou zijn gebleven.
Wat kan hier aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik zou eerst eens dezelfde film proberen af te spelen maar dan met kabel ipv via wifi. Kan je dat tenminste uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:25:
Ik heb een probleem met mijn popcorn hour a110.
Hij is via ethernetkabel verbonden met een timecapsule die weer draadloos verbonden is met mijn imac waar ik al mijn bestanden van af stream. Dit gaat super goed, zelfs mkv hd gaat allemaal top. Tot na ongeveer 15 a 20 minuten het beeld blijft hangen. Ik druk dan op pauze en wacht even.. dan speelt hij snel vooruit tot het punt waar hij eigenlijk zou zijn gebleven.
Wat kan hier aan de hand zijn?
Ook hier de vraag: Welke Firmware gebruik je ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beauty555 schreef op zondag 05 april 2009 @ 20:25:
[...]

Ook hier de vraag: Welke Firmware gebruik je ??
De laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdeTuinman
Fonta schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:49:
[...]

Zojuist geprobeerd echter nadat hij de info voor the caretaker binnenhaald krijg ik het volgende:
Updating data for: The Caretaker
Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 0
at com.moviejukebox.plugin.MovieMeterPlugin.scan(MovieMeterPlugin.java:9
6)
at com.moviejukebox.plugin.DatabasePluginController.scan(DatabasePluginC
ontroller.java:43)
at com.moviejukebox.MovieJukebox.updateMovieData(MovieJukebox.java:642)
at com.moviejukebox.MovieJukebox.generateLibrary(MovieJukebox.java:373)
at com.moviejukebox.MovieJukebox.main(MovieJukebox.java:199)
Press any key to continue . . .

Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Even een testje: wanneer ik de map The caretaker uit mijn movies directory haal dan gaat my_yamj.cmd wel gewoon door.
The caretaker staat verder als een iso in zijn mappie.
Bedankt voor je terugkoppeling. Ik zie bij moviemeter dat The Caretaker 2008 geen filmduur heeft. Ik ben er van uitgegaan dat deze voor elke film is ingevuld. Ik zal hiervoor een aanpassing doen, zodat hij daar niet op kan vastlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Ik heb hier ook de laatste Firmware draaien en ondervindt opeens ook rare problemen bij het afspelen die ik nooit gehad heb met de vorige Firmware versies.

Twijfel aan de nieuwe Firmware versie !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
RdeTuinman schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:05:
[...]

Bedankt voor je terugkoppeling. Ik zie bij moviemeter dat The Caretaker 2008 geen filmduur heeft. Ik ben er van uitgegaan dat deze voor elke film is ingevuld. Ik zal hiervoor een aanpassing doen, zodat hij daar niet op kan vastlopen.
Ten eerste geen dank voor de terugkoppeling.
Jij bedankt voor de aanpassing, ik kijk nu al uit naar de volgende versie van YAMJ.
Beauty555 schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:18:
[...]

Ik heb hier ook de laatste Firmware draaien en ondervindt opeens ook rare problemen bij het afspelen die ik nooit gehad heb met de vorige Firmware versies.

Twijfel aan de nieuwe Firmware versie !!
Ik twijfel ook aan de nieuwste firmware, met deze laatste versie loopt me PCH namelijk regelmatig vast, ook al moet ik wel zeggen dat ik het fijn vind dat de ondertitelings bug opgelost is in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kloppen dan de Moviemeter DB je eruit gooit al je te vaak-veel gegevens hebt opgehaald? Dit gebeurt bij mij wel. Aangezien mijn db nogal groot is +/- 2TB knalt hij er halverwege uit.

Ik heb hem dus maar weer terug gezet op IMDB en dan loopt YAMJ wel lekker. Is dit een beperking van Moviemeter? en zo ja kunnen we er dan wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:19:
[...]

Dankje, maar dan moet ik zeker wel een interne hdd in mijn pch hebben om nzbget te kunnen draaien?
Ja.
Of de Apps op een stick installeren maar dat is vrij lastig.
Je kunt ook een adapter met een CompactFlash kaart gebruiken als interne disk.
Check het Networkedmediatank forum en zoek op "Internal CF solution".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutofFocus schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:28:
[...]

Ja.
Of de Apps op een stick installeren maar dat is vrij lastig.
Je kunt ook een adapter met een CompactFlash kaart gebruiken als interne disk.
Check het Networkedmediatank forum en zoek op "Internal CF solution".
Wat ik eigenlijk gewoon wil is NZBget draaien op een usb? maar dat de downloads direct naar mijn externe hdd (NAS) gestuurd worden zodat ik geen interne hdd nodig heb. Is dit een kwestie van de paden veranderen, of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik heb een probleempje met YAMJ.. ik heb muziekdvd's op mn PCH staan... maar deze zijn niet op imdb te vinden.. bijv: Alicia Keys - Unplugged of Mariah Carey - Adventures of mimi..
De plaatjes heb ik wel goed gekregen in YAMJ alleen de informatie die erbij staat klopt voor geen meter.. hoe kan ik dit veranderen.. aangezien ik geen nfo file erbij kan zetten met de link van imdb.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
ind0mi schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:56:
Ik heb een probleempje met YAMJ.. ik heb muziekdvd's op mn PCH staan... maar deze zijn niet op imdb te vinden.. bijv: Alicia Keys - Unplugged of Mariah Carey - Adventures of mimi..
De plaatjes heb ik wel goed gekregen in YAMJ alleen de informatie die erbij staat klopt voor geen meter.. hoe kan ik dit veranderen.. aangezien ik geen nfo file erbij kan zetten met de link van imdb.

thx
Je kan een eigen .nfo maken met daarin xml codes waarin je zelf alles opgeeft.

FF een paar pagina's teruggebladerd voor je:
http://code.google.com/p/moviejukebox/wiki/NFO_Files

EN ook nog ff een nfo van mezelf geopend
Bij de dvd's van draadstaal staat bij mij het volgende in de nfo:
<movie>
<title>Draadstaal Seizoen 1</title>
<originaltitle></originaltitle> // currently unused in YAMJ
<rating></rating> // 0 - 10 rating, can be decimal
<year>2007</year>
<top250></top250> // the IMDB top 250 ranking, integer 1 - 250 or empty
<votes></votes> // currently unused in YAMJ
<outline>Draadstaal is een satirisch televisieprogramma, dat sinds 14 september 2007 uitgezonden wordt door de VPRO. </outline> // a short plot description
<plot>Draadstaal is een satirisch televisieprogramma, dat sinds 14 september 2007 uitgezonden wordt door de VPRO. De cast bestaat uit Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven. Het programma is ook op de radio te beluisteren, als vast onderdeel van het 3FM-programma 3VOOR12 op elke maandag, dinsdag en woensdag om kwart over elf.
</plot> // a longer plot description
<tagline></tagline> // currently unused in YAMJ
<runtime></runtime>
<thumb></thumb> // url of poster image. use URL formatting, such as http:// for internet resources or file:// for local resources
<fanart></fanart> // url of fanart image. use URL formatting, such as http:// for internet resources or file:// for local resources
<mpaa></mpaa>
<playcount></playcount> // currently unused in YAMJ
<watched></watched> // currently unused in YAMJ
<id>0</id> // the IMDB id of the movie. includes the leading "tt". Use an id of 0 or -1 to disable further internet plugin scraping.
<id moviedb="allocine"></id> // the allocine id of the movie. This should work for other plugins using their PLUGIN_ID as "moviedb" value
<id moviedb="filmweb"></id> // the filmweb id of the movie. This should work for other plugins using their PLUGIN_ID as "moviedb" value
<filenameandpath></filenameandpath> // currently unused since YAMJ determines path from searching the configured libraries
<trailer></trailer> // multiple trailer records may exist
<genre>Comedy</genre> // multiple genre records may exist, including any custom ones
<credits></credits> // currently unused in YAMJ
<director>Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven</director>
<actor> // multiple actor records may exist
<name></name>
<role></role> // currently unused in YAMJ
</actor>

</movie>

[ Voor 71% gewijzigd door Fonta op 06-04-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Fonta schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:35:
[...]

Je kan een eigen .nfo maken met daarin xml codes waarin je zelf alles opgeeft.
Thx! ik had al paar keer op die site gekeken.. maar kon ff niet eruit halen dat ik die code op die manier kon aanpassen |:(
Mahgoed ik ga het vanavond meteen proberen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56
Mijn zoektocht is ontstaan omdat ik een oplossing nodig heb om mijn muziek centraal op te slaan (zodat iedereen hier in huis daar toegang tot heeft).Nu ben ik een beetje gaan zoeken op tweakers/google en kwam uiteindelijk in dit topic terecht. Eigenlijk zou een externe harde schijf de oplossing al zijn, maar nu we toch bezig zijn is het altijd fijn om meer functionaliteit te hebben. Mijn oog is gevallen op de Popcorn Hour A-100 en de HDX 1000. Deze hebben allebei een relatief grote gebruikersgroep en dus meer kans op goede support.

Ik heb gelezen dat beide oplossingen in staat zijn om via nieuwsgroepen content binnen te halen, te parren en uit te pakken. Dit is natuurlijk ideaal. Ook moet een FTP server geen probleem zijn. En volgens mij is een webserver ook te realiseren (niet zeker of ze ook php en SQL ondersteunen).

Wat ik eigenlijk niet snap, maar dat kan ook komen omdat ik vrij nieuw ben op dit gebied. HTPC's hebben soms vrij veel moeite om 1080p content vloeiend af te spelen. Een HTPC is vaak vele malen duurder dan een NMT, hoe kan het dan dat een NMT het wel kan ? Of ben ik verkeerd geïnformeerd? Heb deze info oa uit Home Theater PC (HTPC) Deel 3

Mijn doel met een NMT:

- Muziek database (voor afspelen via audioset, streamen pc's)
- Downloaden van nieuwsgroepen
- Films kijken in 720p misschien 1080p in de toekomst
- FTP server draaien zodat ik af en toe wat bestanden kan delen met vrienden
- Blog of website hosten vanuit dit kastje (niet zeker of dit mogelijk is)

Volgens mij kan een NMT aan al deze eisen voldoen, maar ik heb toch nog mijn vraagtekens met het 1080p gedeelte. Iemand die daar wat licht op kan schijnen, zodat het wat duidelijker wordt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

KraveN schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:42:

[..]

Wat ik eigenlijk niet snap, maar dat kan ook komen omdat ik vrij nieuw ben op dit gebied. HTPC's hebben soms vrij veel moeite om 1080p content vloeiend af te spelen. Een HTPC is vaak vele malen duurder dan een NMT, hoe kan het dan dat een NMT het wel kan ?
HTPC's zijn gewoon complete PC's en met al die onderdelen ben je gewoon veel duurder uit: moederbord, geheugen, CPU, videokaart, evt. losse geluidskaart, DVD-drive, behuizing, voeding... en als je Windows draait ook nog eens de kosten van Windows.

Dat tegenover een NMT: dat is gèèn complete PC maar gewoon een klein printplaatje met een dedicated decodingchip (Sigma processor). Omdat het geen complete PC is ben je dus goedkoper uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 06-04-2009 11:48 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

KraveN schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:42:
Mijn zoektocht is ontstaan omdat ik een oplossing nodig heb om mijn muziek centraal op te slaan (zodat iedereen hier in huis daar toegang tot heeft).Nu ben ik een beetje gaan zoeken op tweakers/google en kwam uiteindelijk in dit topic terecht. Eigenlijk zou een externe harde schijf de oplossing al zijn, maar nu we toch bezig zijn is het altijd fijn om meer functionaliteit te hebben. Mijn oog is gevallen op de Popcorn Hour A-100 en de HDX 1000. Deze hebben allebei een relatief grote gebruikersgroep en dus meer kans op goede support.

Ik heb gelezen dat beide oplossingen in staat zijn om via nieuwsgroepen content binnen te halen, te parren en uit te pakken. Dit is natuurlijk ideaal. Ook moet een FTP server geen probleem zijn. En volgens mij is een webserver ook te realiseren (niet zeker of ze ook php en SQL ondersteunen).

Wat ik eigenlijk niet snap, maar dat kan ook komen omdat ik vrij nieuw ben op dit gebied. HTPC's hebben soms vrij veel moeite om 1080p content vloeiend af te spelen. Een HTPC is vaak vele malen duurder dan een NMT, hoe kan het dan dat een NMT het wel kan ? Of ben ik verkeerd geïnformeerd? Heb deze info oa uit Home Theater PC (HTPC) Deel 3

Mijn doel met een NMT:

- Muziek database (voor afspelen via audioset, streamen pc's)
- Downloaden van nieuwsgroepen
- Films kijken in 720p misschien 1080p in de toekomst
- FTP server draaien zodat ik af en toe wat bestanden kan delen met vrienden
- Blog of website hosten vanuit dit kastje (niet zeker of dit mogelijk is)

Volgens mij kan een NMT aan al deze eisen voldoen, maar ik heb toch nog mijn vraagtekens met het 1080p gedeelte. Iemand die daar wat licht op kan schijnen, zodat het wat duidelijker wordt voor mij.
Een NMT is geoptimaliseerd voor het afspelen van video. Dit is dus ook het enige waar hij echt in uitblinkt (en daarom goedkoper dan een pc).

Centraal opslaan van muziek is niet zo'n probleem, maar het afspelen vanaf de nmt vind ik zelf vrij beperkt. Het kan wel allemaal, maar hij blinkt er zeker niet in uit. Films kijken is geen probleem natuurlijk, daar is hij voor gemaakt.
Een ftp-server draait er standaard op, een blog of website hosten zal vast wel kunnen (er draait gewoon linux op), maar hij is er niet voor bedoeld.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik had in mijn zoektocht om mijn problemen met password protected shares op te lossen ook heel vaak gelezen dat SMB niet snel genoeg zou zijn. We hebben gisteren Oceans Eleven (720P) helemaal gekeken, en niet 1 hapering/stuttering vanaf mijn NAS (CH3SNAS). Alles gewoon 100mbit bekabeld, niets exotisch dus. Dus mocht je nog twijfelen: het werkt gewoon (vergeet alleen niet om geen wachtwoord op je shares te zetten 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Ik heb de Popcorn al ruim een jaar, nooit haperingen gehad - zelfs niet met grote 20GB mkv's - is geen probleem over SMb en 100Mbit :)

[ Voor 13% gewijzigd door SileX op 06-04-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdeTuinman
Fonta schreef op maandag 06 april 2009 @ 06:57:
[...]

Ten eerste geen dank voor de terugkoppeling.
Jij bedankt voor de aanpassing, ik kijk nu al uit naar de volgende versie van YAMJ.

[...]
De oplossing zou er vanaf build 876 in moeten zitten.
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:18:
Kan het kloppen dan de Moviemeter DB je eruit gooit al je te vaak-veel gegevens hebt opgehaald? Dit gebeurt bij mij wel. Aangezien mijn db nogal groot is +/- 2TB knalt hij er halverwege uit.

Ik heb hem dus maar weer terug gezet op IMDB en dan loopt YAMJ wel lekker. Is dit een beperking van Moviemeter? en zo ja kunnen we er dan wat aan doen?
Moviemeter heeft inderdaad een beperking op het aantal aanvragen per dag. Per dag mogen er 100 sessies worden aangemaakt en per sessie mogen 50 requests geplaatst worden. Dit zijn dus theoretisch 5000 requests. Per filmtitel worden er door de MovieMeterPlugin voor YAMJ twee aanvragen gedaan. Dit zou betekenen dat er per dag 2500 films kunnen worden opgehaald. Ik heb een marge aangehouden in m'n applicatie, praktisch zou je maximaal 2350 filmgegevens kunnen ophalen per dag).

Als je 2TB aan HD-films heb staan, dan moet je het makkelijk kunnen redden. Als die 2TB alleen maar divx films zijn, dan zou je best in de knoop kunnen raken. ;)

Je zult in het laatste geval ervoor moeten zorgen dat er zo'n 2000 films in een directory staan, en deze laten indexeren door YAMJ. Daarna je overige films toevoegen, waarna je hem de volgende dag nogmaals over het totaal laat lopen.

Ik heb zelf niet getest met deze grote aantallen, dus het zou nog kunnen dat er een bug in zit, maar dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Ik zou graag thumbnails zien bij mijn pics. Via Myihome op de pc is dit wel mogelijk.

Kan ik de pch serverversie van myihome (welke dus op de popcorn draait) zo configureren dat hij naar de bestanden moet kijken op mijn USB HD schijf welke aan mijn pch hangt ?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
sattertje schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:33:
Ik zou graag thumbnails zien bij mijn pics. Via Myihome op de pc is dit wel mogelijk.

Kan ik de pch serverversie van myihome (welke dus op de popcorn draait) zo configureren dat hij naar de bestanden moet kijken op mijn USB HD schijf welke aan mijn pch hangt ?

Thanks
Precies ditzelfde bericht had je toch al gepost?

Volgens mij moet jij je eens gaan inlezen over YAMJ...

[ Voor 4% gewijzigd door Fonta op 06-04-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Hoi Fonta,

Klopt, heb ik eerder gepost. Mijn eerste vraag is daarbij ook beantwoord, echter zit ik dus nog met deze vraag.

Ik heb me aardig ingelezen over YAMJ, Myihome en Jalbum.

Nu weet ik dat je YAMJ gebruikt voor je series en films.

Mij gaat het om mijn foto's. Bij de standaard pch appl. krijg je totaal geen preview(thumbnails) te zien.
Bij Myihome krijg je dat wel, zie
www.popcornhour.es/images/myihome/myihome_2.jpg

Bij bijv. Jalbum is dit ook mogelijk.
Nu wil ik dus weten of ik via de geinstalleerd myihome versie op mijn pch een pad kan aangeven dat hij kijkt naar mijn foto's op mijn USB HD Schijf.

Of dat ik Jalbum kan installleren op de HD van de pch waarbij hij de foto's van mijn USB HD kan benaderen.

Dus ik wil eigenlijk weten hoe ik op een plezierige manier snel (via kleine thumbnails) een bepaalde foto kan bekijken zonder tussenkomst van een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Ik wil graag een nieuwe versie van YAMJ gaan draaien.. ben ik dan alles kwijt? en moet hij dan weeeeer alles opnew gaan zoeken?

Of kan ik iets backuppen ? de jukebox-map terugzetten kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
ind0mi schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:08:
Ik wil graag een nieuwe versie van YAMJ gaan draaien.. ben ik dan alles kwijt? en moet hij dan weeeeer alles opnew gaan zoeken?

Of kan ik iets backuppen ? de jukebox-map terugzetten kan dat?
Volgens mij kan je gewoon de bestanden overschijven in de yamj map en dan weer even opnieuw de instellingen opnieuw doen in de properties file. (doormiddel van de gui)
sattertje schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:26:
Hoi Fonta,

Klopt, heb ik eerder gepost. Mijn eerste vraag is daarbij ook beantwoord, echter zit ik dus nog met deze vraag.

Ik heb me aardig ingelezen over YAMJ, Myihome en Jalbum.

Nu weet ik dat je YAMJ gebruikt voor je series en films.

Mij gaat het om mijn foto's. Bij de standaard pch appl. krijg je totaal geen preview(thumbnails) te zien.
Bij Myihome krijg je dat wel, zie
www.popcornhour.es/images/myihome/myihome_2.jpg

Bij bijv. Jalbum is dit ook mogelijk.
Nu wil ik dus weten of ik via de geinstalleerd myihome versie op mijn pch een pad kan aangeven dat hij kijkt naar mijn foto's op mijn USB HD Schijf.

Of dat ik Jalbum kan installleren op de HD van de pch waarbij hij de foto's van mijn USB HD kan benaderen.

Dus ik wil eigenlijk weten hoe ik op een plezierige manier snel (via kleine thumbnails) een bepaalde foto kan bekijken zonder tussenkomst van een pc.
Als ik met het standaard menu naar de photo's ga dan zie ik gewoon allemaal thumbnails. Wel snap ik wat je bedoeld. Weet alleen niet hoe jij het zou kunnen oplossen.

[ Voor 16% gewijzigd door Fonta op 06-04-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb gister via de handleiding MPC Club handleiding het netwerk ingesteld en na het uitschakelen van mijn firewall werkte alles. Vandaag vinden de NMT en mijn notebook elkaar echter niet meer. Aan de instellingen heb ik niks gewijzigd, ze zitten beide in dezelfde werkgroep, en ook resetten, uitzetten firewall, opnieuw opstarten Samba op de NMT werken allemaal niet. Ze vinden elkaar niet meer.

Is dit een bekend probleem en wat kun je er aan doen?

Ik draai overigens Win XP SP3

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-04-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
Arfman schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:24:
Ik had in mijn zoektocht om mijn problemen met password protected shares op te lossen ook heel vaak gelezen dat SMB niet snel genoeg zou zijn. We hebben gisteren Oceans Eleven (720P) helemaal gekeken, en niet 1 hapering/stuttering vanaf mijn NAS (CH3SNAS). Alles gewoon 100mbit bekabeld, niets exotisch dus. Dus mocht je nog twijfelen: het werkt gewoon (vergeet alleen niet om geen wachtwoord op je shares te zetten 8)7)
Wat???
Dus huh? Je kunt nergens in de PCH een share selecteren en verbinden met een username + password?
Ik wil dus echt wel mn shares beveiligd houden. Of kan iemand mij adviseren voor straks?
Je linux share beveiligen d.m.v. een guest access toe te laten op de share met read only. of werkt zelfs dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
peak schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:32:
[...]

Wat???
Dus huh? Je kunt nergens in de PCH een share selecteren en verbinden met een username + password?
Ik wil dus echt wel mn shares beveiligd houden. Of kan iemand mij adviseren voor straks?
Je linux share beveiligen d.m.v. een guest access toe te laten op de share met read only. of werkt zelfs dat niet?
Die optie is er gewoon, gebruik het zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
Hollanda schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:35:
[...]

Oke, dan snap ik de post van Arfman niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Beauty555 schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:38:
[...]

Welke Firmware versie heb je ??
Sinds vanmorgen de laatste firmware, probleem is nu ook verdwenen.
Werkt nu gewoon met play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hollanda schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:35:
[...]

De optie is er, werken doet hij alleen niet. Heb nog niet de firmware van begin april geprobeerd, misschien dat het daarin opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

k heb ooit eens een Vista laptop in mijn netwerk gehad en nu staat die nog steeds in de Media source lijst. Hoe kan ik die weghalen?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk voordat je een vraag stelt eerst even op [Wiki] Network Media Tank

Bij deze nogmaals de aansporing om nieuwe onderwerpen in separate topics te plaatsen. Dit topic zal op termijn gesloten worden.