Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 12:04
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2vv13r8.png
Het Windows Mobile Software Topic

Omdat er in 2008 een hoop PDA’s maar vooral Smartphones met windows mobile zijn uitgekomen was het wel tijd voor een nieuw topic met handige programma’s. Dit is de plaats voor programma’s voor Windows Mobile.
Wat kun je hier posten?

Handige programma’s voor Windows Mobile natuurlijk ! ;)
Gebruik eerst even de zoekfunctie om er zeker van te zijn dat jouw programma al niet eerder gepost is. Vermeld even kort wat voor soort programma het is en een link naar de site of forum waar het te vinden is.
Discussie over de programma’s is toegestaan, mits goed onderbouwd.
Wat willen we niet?

Discussies over welk toestel beter is, welke provider etc. Dit kun je in het [ABO]-topic of Tech-topic van het betreffende toestel doen.
Ook toestel gerelateerde programma’s willen we liever niet. Dus voor het touchFLO3d voor je Xperia X1 zul je gewoon even in het X1 topic moeten kijken.
Handige sites

XDA-Developers
WM 6 software
Handango (payware)
Pocketland (NL, ook payware)
Pocket PC Freeware
Freeware Pocket PC
All about Phones (NL)
De programma’s

GPS gerelateerd
G-watch: Stopwatch met gps-functie
TurboGPS: uitgebreide GPS manager
O-GPS (outdoor-gps): gps prog zonder kaarten, laat afstand en richting zien voor papieren kaarten
Geoterrestial: aantal leuke gps progjes
Trackme: legt je route vast met GPS, deze kun je dan in Google Earth of Maps uploaden en bekijken
Remote tracker: spoor je gestolen of verloren toestel op
MASP guardmobile: track je gestolen toestel
WIMP (where is my phone): track je gestolen toestel

Tweaks/Launchers/Planners

Advanced Config Tool, Erg handige tool die je veel laat instellen op je WM toestel.
Claunch: launcher met tabbladen
Ultimate launch: launcher met tabbladen
Wktask: taskmanager/launcher
Ctscheduler lite: een taskscheduler
Schedy Mobile
Tasksplus :Uitgebreidere taakplanner
RunEveryDay : een taskscheduler

Overige programma’s

G-Alarm : Uitgebreide wekker
Slide 2 Unlock 2
mToday: twee profielen met verschillende today schermen, zo kun je makkelijk omschakelen
Connect to PC: kies wat voor een verbinding er met je pc tot stand moet worden gebracht
Bluepower: zet je BT aan als je telefoon wordt opgeladen (handig als je een carkit hebt)
Skyfire: browser met ondersteuning voor de meeste desktop plugins (denk aan flask, quicktime etc.)
Mortscript: progje om scripts mee te maken
Microsoft Apps for Win Mobile (IE/WLM/WMP en meer)
Oggsync: Sync google calender met Outlook en je toestel
Homescreen: battery status app (oude naam: BatteryStatus)
Nodata: erg handig voor mensen zonder mobiel internet abbo.

Oude Topics

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

[ Voor 3% gewijzigd door Pirate-Bozz op 06-12-2008 20:31 . Reden: Links gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik denk dat je je links even moet doorlopen. Er staat bij veel links http://xn--http-fb7a// voor en op het end een " teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Gefixt, ik had de code geplakt vanuit een word-bestand. Bij sommige links deed hij een serie van 7 tekens erachter en ervoor zetten.

Maar nu on-topic ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 07:56

Eric_Cantona

"Au Revoir"

quote:
Eric_Cantona schreef op maandag 01 december 2008 @ 07:47:
Ik gebruik sinds kort 2 programma's van AGEye

G-alarm, die gebruik maakt van de G-sensor in de Touch Pro/Diamond en Gwatch, 'n timer/stopwatch met GPS-functie. Erg handig :)

Als je meer wilt weten over die G-Alarm of problemen ervaar, kun je hier de thread volgen waar ook de programmeur aanwezig is.Geldt ook voor Gwatch.
Ah dat zal ik eens in de gaten houden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:02

Nakebod

Nope.

Handige site: PocketPCFreeware niet altijd even up2date, maar soms vind ik er dingen die ik op andere sites niet/niet goed kan vinden.

En een favoriet programma hier, standaard aanwezig: Batti.
Kleurrijk balkje bovenaan je scherm met batterij indicatie.

En wat ook niet ontbreekt, MoDoCo's AppToDate, (Als het goed is http://www.apptodate.org/ maar die doet het nu niet..)
Indien er een nieuwe versie is van een bepaald programma, die AppToDate support heeft, kan je makkelijk de updates downloaden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 11:49
Meest gewaardeerde progje voor mijn Touch Pro: FlitsNav 3.4.2. Maakt gebruik van de GPS functionaliteit en waarschuwt bij mobiele flitscontroles!

Werkt op diverse WM devices, welke precies is volgens mij onbekend...

[ Voor 14% gewijzigd door snarf op 05-12-2008 16:14 . Reden: Toegevoegd dat het ook op andere WM devices werkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270487

Weet iemand toevallig een freeware programma om je gitaar te stemmen? Heb er wel wat gevonden, maar dat zijn geen chromatische tuners...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

Een vraagje:
Ik wil graag al mijn gesprek/sms kosten beheren, is er een speciaal programma die de gevens vanuit mijn telefoon kan exporteren? naar bijv. een csv of xls bestandsformaat. telefoonnummer, datum en tijd, duur, type

Heb overigen nu wm 2003se... en misschien volgende week een wm 6.1 tot me beschikking :o

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 08:30
iemand had een programmaatje op zn nokia, waarmee hij een stukje muziek kon laten horen aan de telefoon, en dat programma dan wist welk nummer dat was. zoiets zoek ik voor windows mobile. heb al zitten googlen, maar het enige wat ik kan vinden is musikube, maar dat lijkt iets ouds en doods te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Byte_Me schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:32:
iemand had een programmaatje op zn nokia, waarmee hij een stukje muziek kon laten horen aan de telefoon, en dat programma dan wist welk nummer dat was. zoiets zoek ik voor windows mobile. heb al zitten googlen, maar het enige wat ik kan vinden is musikube, maar dat lijkt iets ouds en doods te zijn.
MusicID van Shazam, zoek daar maar eens op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-04 20:38

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik weet niet of dat hier ook mag, maar op de iPhone heb je zo een soort Guitar Hero achtige game. Je moet je telefoon kanten op schudden/slaan. Is er zoiets ook voor WM?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:42
Remote GPS Tracker: (Telefoon tracken bij verlies/diefstal)
- http://remotetracker.sourceforge.net/
- http://www.wimp-software.co.uk/

Pim Backup: (backup maken van je tel)
- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705

Email Scheduler: (uitgebreid instellen wanneer je email wordt opgehaald)
- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=438970

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

total commander: http://www.ghisler.com/pocketpc.htm

het origineel op de desktop is tegenwoordig niet zo nodig meer, maar met die kreupele verkenner van windows mobile is het een uitkomst :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 07-12-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37479

Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik zou wel graag mijn data verbruik willen zien.
Dus de 3g / Gprs data verbruik per maand, ik zou verwachten dat daar toch zeker wel wat voor is.
Maar ik heb het nog niet kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-04 20:38

Chaos-Zero

Sega fan!

Chaos-Zero schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:13:
Ik weet niet of dat hier ook mag, maar op de iPhone heb je zo een soort Guitar Hero achtige game. Je moet je telefoon kanten op schudden/slaan. Is er zoiets ook voor WM?
Niemand?

Ook ben ik op zoek naar een Sega Master System emulator, link hoeven en mogen hier niet, maar zijn ze er uberhaupt wel? Die dus ook redelijk werken en het liefst ook nog met mijn toetsenbord van mijn Touch Pro.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

een hoop PDA’s maar vooral Smartphones met windows mobile
PDA's zijn er niet zoveel meer. Pocket PC Phone Edtions(PDA met ingebouwde telefoon/functies) wel.
Ten onrechte aangeduid als "smartphone" (GSM met PDA functies)

PPC PE's (met touch screens) draaien vnl. WM 2k3, 5 of 6.x PRO en Smartphones(hebben geen touch screen) draaien WM2k3, 5/6 standaard.
Niet iedere Smartphone software is geschikt voor PPC PE's en niet iedere PPC PE software is geschikt voor Smartphone's. Er is ook minder smartphone software dan software voor PPC PE.

Scherm resoluties:

Smartphone, 176+220, 240*320
Starmenu linksonderin
PPC PE, 240*320, 480*640 en WVGA(800*480)
startmenu links bovenin.

Kortom. Een Diamond Touch (pro) is geen smartphone. De HTC S740 wel.

Nog meer freeware:

1800pocketpc
HTC Freeware
PDAGOLD
PocketPCSoft
OldSap
GPCarreon
UKaywares
RGS, Nederlandse freeware

Overigens is NODATA bedoeld om niet met hoge (data) rekeningen te komen zitten. Bijv. Als je in het buitenland bent, en aut. je data, 2/3G/MMS/WAP gestart wordt zonder dat je er erg in hebt.Met NODATA schakelt je 2/3G of GPRS gewoon uit(of aan) zie hier

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn219/htc_diamond/nodata/nodata.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 14-12-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is diverse software voor het bijhouden voor dataverbruik, zie hier
Ook ben ik op zoek naar een Sega Master System emulator, link hoeven en mogen hier niet, maar zijn ze er uberhaupt wel? Die dus ook redelijk werken en het liefst ook nog met mijn toetsenbord van mijn Touch Pro.
Lees dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 22:13
Ik meen een keer gelezen te hebben dat er ook een GPS programmaatje is dat laat zien waar jij bent. Die verstuurd gegevens via GPRS en dan kan het thuisfront bekijken waar ik ben, bijvoorbeeld met Google Maps ofzo? Bestaat dit? Of droom ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 23:04

djidee

Mr. Slungel

JaMaaT schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:50:
Ik meen een keer gelezen te hebben dat er ook een GPS programmaatje is dat laat zien waar jij bent. Die verstuurd gegevens via GPRS en dan kan het thuisfront bekijken waar ik ben, bijvoorbeeld met Google Maps ofzo? Bestaat dit? Of droom ik?
Nee hoor, Trackr :) Gebruik het zelf volop, zichtbaar waar je bent via hun site (trackr.nl), maar eventueel ook als gadget in hyves. Leuk programma'tje :)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 22:45
ik zie remote desktop op windows mobile?
Nieuw voor me maar wel interessant !

Zit dit er standaard op want kan het op mijn phone niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

In dat geval wijs ik je ook nog even op TrackMe
Heb Trackr zelf nooit gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen, maar TrackMe werkt prima.
Zie ook een korte ervaring: Nakebod in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
superbig91 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:58:
ik zie remote desktop op windows mobile?
Nieuw voor me maar wel interessant !

Zit dit er standaard op want kan het op mijn phone niet vinden.
Sommige providers kiezen ervoor om het er niet standaard op te zetten, maar op Google kan je genoeg CABs vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Laatst online: 07-05 22:45
okido, even zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150157

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een "vinger/touch vriendelijke" internet browser en andere programma's die ik simpelweg met mijn duim kan bedienen ipv stylus bij te pakken.

Ik gebruik nu opera als brouwser. Dit programma is aardig touch vriendelijk, maar het probleem is dit programma vaak crasht. Internet explorer, Opera mini en netfront zijn niet touch vriendelijk. Zij hebben namelijk erg kleine knoppen om binnen menu en favorieten te komen. Skyfire werkt niet met mijn telefoon (ondersteunt de resolutie van Xperia niet). Ik weet uberhaubt niet of Skyfire touch vriendelijk is. Weten jullie misschien een andere goede internet browser?

Verder ben ik ook interesseert in verschillende handige programma's die touch vriendelijk zijn.

Hier heb je een vinger vriendelijke agenda (ThumbCal)
Afbeeldingslocatie: http://thumbapps.com/web/media/ThumbCal/images/composite-240by320.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-05 22:19

Ale-Gu

'Eel Goe'

Weet iemand een programmaatje om een powerpoint presentatie door te klikken? Situatie: je staat bij een beamer, en dus +/- 10 m van pc af. Wireless LAN beschikbaar.
Het mooist zou zijn als het werk voor PC en Mac

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285832

Vul je pocketpc toetsenbord aan met een handige QWERTY, half qwerty of phone dialpad invoer variant met Nederlandse T9 functie. De gratis software is te vinden onder de naam EzInput zie onderstaande link:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426281

Ik gebruik de Sony Xperia in combinatie met EzInput 1.5 NO KEYBOARD die gewoon VGA ondersteund (zie links op de pagina). Deze draait naar mijn mening prima op de xperia die WVGA is. Het enige verschil is dat het keyboard in landscape mode niet het gehele 800 pixel scherm van de xperia vult maar maar 640 pixels. Functionaliteit wordt niet aangetast.

Als je de file installeert "FULL KEYBOARD" dan veranderd op mijn xperia de functionaliteit van de blauwe Fn toets en daardoor werkt het toetsenbord niet meer. Bij installatie van de NO KEYBOARD CAB werkt alles perfect.
Handig is ook dat de T9 functie bijhoudt welk woord je vaker gebruikt dan andere en dat wordt dan de eerste optie die voortaan gesuggereerd wordt

Nu kan ik mijn biertje gewoon links in mijn hand houden als ik met rechts een sms wil versturen :)

Bovenstaande is ongeveer 2,5 MB en build 32437 en bedoeld voor meerdere toestellen denk ik

Update: voor mijn Xperia gebruik in ondertussen een andere rip van het HTC toetsenbord namelijk build 32687 die is 6-7MB met 14 talen. Gebruik ook de 2,3 kB fix CAB om alle talen zichtbaar te maken.

zie http://forum.xda-develope...ght=T9+Input+14+Languages

Deze heeft ook phone pad look keyboard maar daar zitten nog 4 extra toetsen bij voor links recht boven onder. Deze file rekt wel helemaal uit tot 800 pixels.

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 285832 op 13-01-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Maurii schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:58:
Weet iemand een programmaatje om een powerpoint presentatie door te klikken? Situatie: je staat bij een beamer, en dus +/- 10 m van pc af. Wireless LAN beschikbaar.
Voor (Vista) pc.. http://gallery.live.com/l...ca-4286-bb47-1e6a7c9ee13c

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27390

Hallo,

Weet iemand een html editor programma waar ik direct mee op de webserver kan wijzigen?
Of de html/php pagina ophalen en uploaden naar de server?

Voor mijn vista gebruik ik editplus, maar voor de pda (wm6) nog niets kunnen vinden.

Alvast bedankt.

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Data-base
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-03 22:41
Maurii schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:58:
sailling click, werkt als een trein. Maar helaas is het niet gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244445

Interessant topic op XDA-d: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=465130. Song recognition! Werkt goed, alleen Nederlandstalig niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 01:12
Anoniem: 244445 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:39:
Interessant topic op XDA-d: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=465130. Song recognition! Werkt goed, alleen Nederlandstalig niet...
Dat is toch MusicID? Die stond 1 pagina terug ook al...

Om ook iets bij te dragen:
Ben zelf overigens heel erg fan van 'iContact' in plaats van de standaard WinMobile contactenlijst. Grotere karakters (dus met de vinger te bedienen) én goed scrollbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244445

Blackbird-ce schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:54:
[...]

Dat is toch MusicID? Die stond 1 pagina terug ook al...
Stimmt. Maar als je een paar pagina's verder bladert in het topic van XDA begrijp je waarom ik het herhaal.

Edit: verder bladeren in dit topic bedoel ik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=423342

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 244445 op 12-01-2009 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Laatst online: 06-05 22:19

Ale-Gu

'Eel Goe'

Data-base schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:24:
[...]

sailling click, werkt als een trein. Maar helaas is het niet gratis
Salling Clicker, het ziet er goed uit, maar het is me nog niet duidelijk of het zowel voor pc als mac werkt (tegelijk).

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 06:36

M.I.G.

[like an alien]

Ik ben sinds kort gaan hardlopen, nu zie ik wat gps progjes in de startpost, Welke is daarvoor het meest geschikt? ogps lijkt me wel wat maar misschien zijn er andere progjes die wat meer voor het hardlopen bedoeld zijn. In principe wil ik de tijd/afstand/route zien en dat kunnen opslaan en dat kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
M.I.G. schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 09:58:
Ik ben sinds kort gaan hardlopen, nu zie ik wat gps progjes in de startpost, Welke is daarvoor het meest geschikt? ogps lijkt me wel wat maar misschien zijn er andere progjes die wat meer voor het hardlopen bedoeld zijn. In principe wil ik de tijd/afstand/route zien en dat kunnen opslaan en dat kunnen vergelijken.
Trackme is ook wel geschikt, je moet het dan instellen dat het lokaal opslaat (op je X1) en dan kun je later die kml file (oid :P ) inlezen in Google maps of Earth, je ziet dan precies wanneer je waar was en met welke snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-04 21:09
Ik heb verschillende geprobeerd, maar RunGps is het meest leuke.
Het geeft gesproken trainings-info tijdens het lopen.

De interface is een beetje moeilijk, maar dat went wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 06:36

M.I.G.

[like an alien]

Waar ik eigenlijk ook beetje naar op zoek ben is een dvd naar wmv ripper voor mobiele telefoons. Ik hen spb mobile 1.25 geprobeerd maar die kan helaas geen dvd rip codec vinden en nalezen op de site blijkt dat ik dan maar alle programma's zo'n beetje moet deinstalleren nou dat lijkt mij niet echt handig.

Bij intikken in google krijg je meestal van die vage commerciele producten terwijl ik gewoon op zoek ben naar vrij simpel rip dvd naar wmv of mp4. Enig idee?

Trouwens CorePlayer is wel een aardig programma naast windows media player, youtube integratie en je kan vrij makkelijk kant kiezen hoe je het wilt afspelen..deze schokte minder op een mp4 bestand (bijna niet) in tegenstelling tot de windows media player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:16
Gaat het hier alleen over Windows Mobile Software, of vooral voor WM Freeware?
Ik heb namelijk een aantal linkjes die ik hier nog mis:

Freeware
FBTV
  • Een handige tv gids, die direct van het internet afgehaald wordt. Als je klikt op een programma krijg je de beschrijving te zien en kan je een alarmnotificatie zetten voor dat programma.
PHM Registry Editor
  • Een simpel, doch effectief programmaatje om je Registrywaarden te kunnen tweaken
Payware
Pocket Informant
  • De beste vervanging voor je agenda die je kan bedenken. Je kan alles veranderen in kleuren en weergavemanieren. Verder zit in het programma ook een vervanging van je Notes/Journal/Contactpersonen lijst, die je kan activeren en deactiveren.
CorePlayer
  • Het ideale programma om filmpjes goed af te kunnen spelen en van je telefoon een multimediacomputer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-04 16:55
Xu schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:28:
Een vraagje:
Ik wil graag al mijn gesprek/sms kosten beheren, is er een speciaal programma die de gevens vanuit mijn telefoon kan exporteren? naar bijv. een csv of xls bestandsformaat. telefoonnummer, datum en tijd, duur, type

Heb overigen nu wm 2003se... en misschien volgende week een wm 6.1 tot me beschikking :o
Ik ben ook op zoek naar een soort van call cost manager. Ik heb een Vodafone abo waarmee ik 200min mee mag bellen of 400 smsjes kan versturen. Elke maand wordt alles weer gereset.

Nu wil ik snel kunnen zien hoeveel minuten bellen/smsjes ik nog kan versturen.

Is er zo'n soort programma? Google brengt mij niet echt wijsheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Nog een handig payware programmaatje:

Salling Clicker
Een programmaatje waarmee je je computer kan beheren op afstand. Je telefoon als BT afstandsbediening voor je iTunes, Windows Media Player, Powerpoint of welk programmaatje je maar wilt (op 't forum daar maken ze plugins voor elk programma/elke functie die je nog mist).
Heb 't net op m'n Touch Cruise geïnstalleerd en werkt prima! Je moet alleen bij de installatie niet het merk selecteren, maar Windows Mobile 6 professional (of gewoon kijken wanneer je nog geen WM6 toestel hebt, er staan losse HTC toestellen bij, maar ook WM5 professional). Heerlijk programmaatje, kan je vanaf de keuken je muziek opzoeken en harder/zachter zetten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Anoniem: 70162 schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:09:
total commander: http://www.ghisler.com/pocketpc.htm

het origineel op de desktop is tegenwoordig niet zo nodig meer, maar met die kreupele verkenner van windows mobile is het een uitkomst :P
met niet te vergeten ingebouwde FTP client en Register Editor (TC maakt een snelkoppeling '//Plugins' aan in je root daar zit het onder). Dus eigenlijk drie tooltjes ineen.

Geen freeware maar wel helemaal top. SPB Mobile Shell. Moest best wennen aan mijn eerste ervaring met een laatstevanhetlaatste WM6.1 toestel en dan zo'n brakke interface :o gelukkig doet SPB deze ervaring snel vergeten ;) en heb ik ook het gevoel dat mijn phone nieuwe en flashy is :)

[ Voor 23% gewijzigd door aardbeix15 op 02-02-2009 14:43 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Laatst online: 28-12-2024

rvd50

...................

Wie-o-wie weet er een applicatie waarmee je je SMS inbox kan beveiligen simpelweg door er een wachtwoord op te zetten. Het liefst maak ik gebruik van de originile WM6 inbox en geen andere programma's. Zoek me rot, google helpt me niet verder:(

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287830

Het is geen software, maar ik denk dat dit het meest hierin thuishoort.

Het gaat om belangrijke dagen die je op je agenda kunt plaatsen.

Op deze site kan je belangrijke dagen op je outlook inporteren. http://www.markthisdate.com

Daarna is het kwestie van synchroniseren naar je mobiel.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 287830 op 05-02-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 00:03

ctc

Weet iemand misschien een goede stappenteller? ik heb die van XDA geprobeerd (pedometer), maar die is erg ver van nauwkeurig.

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

rodian50 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:39:
Wie-o-wie weet er een applicatie waarmee je je SMS inbox kan beveiligen simpelweg door er een wachtwoord op te zetten. Het liefst maak ik gebruik van de originile WM6 inbox en geen andere programma's. Zoek me rot, google helpt me niet verder:(
:? google op
"windows mobile" secure sms inbox
allemaal proggies voor WM. Wel vaak het hele messaging deel dicht en niet afzonderlijk SMS.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:47
Ik heb heel veel contactpersonen in mijn PDA staan. Nu wil ik die graag op m`n PC bewerken, maar niet met Outlook of iets dergelijks. Iemand hier een handig programmaatje voor? Ik kan echt niets bruikbaars vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 14:26

ricjuh

Make each day your masterpiece

FicoF schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:26:
Ik heb heel veel contactpersonen in mijn PDA staan. Nu wil ik die graag op m`n PC bewerken, maar niet met Outlook of iets dergelijks. Iemand hier een handig programmaatje voor? Ik kan echt niets bruikbaars vinden.
My mobiler ;)

Hiermee kan je je telefoon besturen vanaf je PC.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Leuk topic voor mn Touch 3G :9

[ Voor 70% gewijzigd door marcel-o op 17-02-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Laatst online: 03-10-2021
Wel een rustig topic.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:50
www.9292ov.nl heeft een treinplanner, wel betaald :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Termi schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:26:
www.9292ov.nl heeft een treinplanner, wel betaald :(.
En waarom zou je die in 's hemelsnaam nodig hebben :? Al ooit van http://mobiel.9292ov.nl gehoord? Works for me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 09:50
Om even iets nieuws te posten:

Gister heb ik Point UI uitgeprobeerd.. Erg toffe interface, en vooral heel snel.
En ook nog als panel op mijn xperia!

http://www.pointui.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Yep, dat is zeker een leuke interface.
Mist nog wel een aantal dingen (iig in de gratis versie) maar het is zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:50
The Eagle schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:36:
[...]

En waarom zou je die in 's hemelsnaam nodig hebben :? Al ooit van http://mobiel.9292ov.nl gehoord? Works for me :)
Snelheid, snelheid :). Ding rekent binnen milisecondes je reistijd uit van A naar B van alle stations in Nederland. Dus handig om even snel informatie te zien en je kan je favoriete stations er in opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-05 21:28
djidee schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:53:
[...]

Nee hoor, Trackr :) Gebruik het zelf volop, zichtbaar waar je bent via hun site (trackr.nl), maar eventueel ook als gadget in hyves. Leuk programma'tje :)
Voor mij is Trackr meer dan een leuk programmaatje. Ik ga nog wel eens "het veld" in en vind het een hele geruststelling dat het thuisfront precies kan zien waar ik ben. Mocht het een keer fout gaan dan kan mijn vrouw de hulptroepen precies de goede kant op sturen (of juist niet natuurlijk :) ). Een super nuttig proggie dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

The Eagle schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:36:
[...]

Locale database, dus je hebt het altijd bij je, zelfs al heb je geen internet verbinding.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

JiMiHeNdRiX schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:14:
[...]

Voor mij is Trackr meer dan een leuk programmaatje. Ik ga nog wel eens "het veld" in en vind het een hele geruststelling dat het thuisfront precies kan zien waar ik ben. Mocht het een keer fout gaan dan kan mijn vrouw de hulptroepen precies de goede kant op sturen (of juist niet natuurlijk :) ). Een super nuttig proggie dus!
Ja, idem bij ons thuis... Nadeel als je avonds op illegale snelheden door de polder (A6/A7) naar huis knalt en madam kijkt toevallig dat het ook weer niet goed is :o

Nieuw progje wat er inmiddels bij op staat is Flitsnav van Flitsservice.nl . Klein programmaatje wat je positie bijhoudt, waarschuwt voor vaste flitspalen (gewoon zo'n poi bestand), maar ook elke x (zelf aan te geven) de gemeldde controles bij flitsservice erin zet, en daar apart voor waarschuwt... Werkt prima, al zitten er nog wat kleine bugjes in.. Maar heeft mij al eens gered (voor een mobiele controle)..

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
djidee schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 07:29:
[...]

madam kijkt toevallig dat het ook weer niet goed is :o
Tja, dat doen ze hè ;)
Maarre over dat flitsnav, is het niet handiger om de flitspalen in je tomtom te hebben? Want "zappen" tussen de applicaties op je pda tijdens het rijden (gesteld dat je je tomtom ook draait) gaat niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

JiMiHeNdRiX schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:31:
[...]

Tja, dat doen ze hè ;)
Maarre over dat flitsnav, is het niet handiger om de flitspalen in je tomtom te hebben? Want "zappen" tussen de applicaties op je pda tijdens het rijden (gesteld dat je je tomtom ook draait) gaat niet zo makkelijk.
TomTom gebruik ik momenteel niet, heb een voorloopauto, dus geen houder, en dan is tomtom al snel irritant... Trackr en flitsnav, en flitsnav waarschuwd met audio wel dat ik mn voet van het gas moet halen... Strax in mijn eigen auto komt er wel een carkit in, dan zet ik flitsnav zo in dat hij de mobiele controles ook als poi in tomtom gaat zetten (die optie heeft het programma).. Maar goed, nieuwe auto afwachten, en dan carkit erin zetten (lees: Brodit proclib + carcomm houder)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-AFCA- schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:01:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een soort van call cost manager. Ik heb een Vodafone abo waarmee ik 200min mee mag bellen of 400 smsjes kan versturen. Elke maand wordt alles weer gereset.[/url]

Nu wil ik snel kunnen zien hoeveel minuten bellen/smsjes ik nog kan versturen.

Is er zo'n soort programma? Google brengt mij niet echt wijsheid
zie hier Klik op "RGS nederlandse freeware en kijk daar naar "Belminuten"
Doet geen SMS bijhouden.Maar je kan de nederlandse [programmeur natuurlijk altijd vragen om dat in te bouwen. Overigens is dit progje freeware.
Overigens neem ik alles wat over is mee naaar de volgende maand bij Vodafone. Niets wordt er gereset ;)

@overigens heren
voor tomtom is een apart topic beschikbaar volgens mij, T.w.hier

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 12-03-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LcMinutes doet ook SMS. Geschikt voor PPC PE en Smartphones. Freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 21:38
Ik ben op zoek naar een tooltje dat live beurskoersen streamt en bij voorkeur weer kan geven op het beginscherm van de telefoon.

Vergelijkbaar met iPhones Bloomberg denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-04 19:50
Iemand misschien een tip over een programma wat html en plaatjes in de e-mail handtekening kan zetten van een Windows Mobile 6.1 device?
Ik heb al gezocht op dit forum en op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 01:12
hatsjoe123 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:09:
Ik ben op zoek naar een tooltje dat live beurskoersen streamt en bij voorkeur weer kan geven op het beginscherm van de telefoon.

Vergelijkbaar met iPhones Bloomberg denk ik
iets zoals KabuToday ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
Ja zoiets. Denk alleen dat die Kabutoday niet gaat werken op 6.1

Hebben de nieuwe HTC's nou standaard een dergelijke app erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 16:03
Ik had PowerSMS om backups van Smsjes te maken in een formaat dat ik ze later terug kon zetten, maar die trial is over.
Weet iemand een sms backup programma (free)?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Jaspur schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:52:
Ik had PowerSMS om backups van Smsjes te maken in een formaat dat ik ze later terug kon zetten, maar die trial is over.
PIM-backup, niet alleen voor smsjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
Eric_Cantona schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:09:
[...]

Kun je met PIMbackup ook gegevens bewerken (op de pc) voordat je ze weer terugplaatst op je mobiel?

En nog een algemene vraag:
Wie weet er een goede dialpad i.p.v. de standaard dialpad op de Sony Xperia X1? Het zou wel handig zijn als ie dan ook onder de telefoon-knop gezet kan worden, dus niet als programma in het Windows startmenu,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Eric_Cantona schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:09:
[...]

Oja, zo heette dat programma dat ik irritant vond :p
Dus, nog een alternatief?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:06

Creesch

bla bla!

wallie-s schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:25:
Om even iets nieuws te posten:

Gister heb ik Point UI uitgeprobeerd.. Erg toffe interface, en vooral heel snel.
En ook nog als panel op mijn xperia!

http://www.pointui.com/
yup inderdaad sinds een paar dagen mijn standaard interface en ik ben er erg blij mee :) zie ook: [WM6] PointUI Home 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Jaspur schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:52:
Misschien niet helemaal wat je zoekt gezien er internet voor benodigd is, en eigenlijk gewoon synchronisatie is: Microsoft MyPhone of Dashwire
Ben sinds kort overgestapt naar MyPhone (Misschien permanent, misschien tijdelijk), ondanks het grote boze MS ;) vertrouw ik die wel iets meer met mijn privacy dan een of andere mij totaal onbekende aanbieder.
Dashwire (Welke wel zegt veilig te zijn, maar ja..) was wel iets uitgebreider (O.a. synchronisatie van (gemiste) oproepen) en de site zag er veel mooier uit met die ajax technieken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Nakebod schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 20:30:
[...]

Misschien niet helemaal wat je zoekt gezien er internet voor benodigd is, en eigenlijk gewoon synchronisatie is: Microsoft MyPhone of Dashwire
Ben sinds kort overgestapt naar MyPhone (Misschien permanent, misschien tijdelijk), ondanks het grote boze MS ;) vertrouw ik die wel iets meer met mijn privacy dan een of andere mij totaal onbekende aanbieder.
Dashwire (Welke wel zegt veilig te zijn, maar ja..) was wel iets uitgebreider (O.a. synchronisatie van (gemiste) oproepen) en de site zag er veel mooier uit met die ajax technieken :)
Dat zijn backups ja, maar ik wil ze ook later weer terug kunnen zetten op m'n telefoon (ivm hard reset)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 17:21
Is er voor windows mobile een tool of programma waarmee je radiostations aan kan klikken en kan streamen. Nokia heeft deze in zijn softwarepakket zitten op e N-series en vond dat echt een ideaal tooltje. Maar is er zoiets voor windows mobile te verkrijgen?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 23-04 09:21
Via www.tunin.fm kan je gewoon vanuit PIE Windows Media streams openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Jaspur schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:52:
[...]

Dat zijn backups ja, maar ik wil ze ook later weer terug kunnen zetten op m'n telefoon (ivm hard reset)
Dashwire gaat iig 2 kanten op. Dus ook na een hard reset (Dat was een reden waarom ik DashWire gebruikte).
Kans was soms wel op dubbele contacten, maar dat lag aan de volgorde van synchroniseren, staat ook ergens op hun site uitgelegd.
MyPhone weet ik eigenlijk nog niet of het 2 kanten op is. (Of, nog niet getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283869

Op de iphone is er een app beschikbaar dat je rechtsreeks muziek kan downloaden. Je kan dus muziek rechtsreeks op je tel downloaden. Het is een vergelijkbaar programma als Limewire of... , gaat ook via p2p netwerk geloof ik. Ik heb deze app mogen aanschouwen op de Iphone en ik moet zeggen dat het hartstikke handig is. In de auto even een nieuw nummer downloaden en meteen luisteren. Ik vraag me nou af of er ook zo'n soort programma is voor WM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Kan je een windows mobile 6 standard (in mijn geval een hp ipaq 514 voice messenger) ook inzetten als A2DP receiver? En zo ja met welk programma natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anoniem: 283869 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:58:
Op de iphone is er een app beschikbaar dat je rechtsreeks muziek kan downloaden. Je kan dus muziek rechtsreeks op je tel downloaden. Het is een vergelijkbaar programma als Limewire of... , gaat ook via p2p netwerk geloof ik. Ik heb deze app mogen aanschouwen op de Iphone en ik moet zeggen dat het hartstikke handig is. In de auto even een nieuw nummer downloaden en meteen luisteren. Ik vraag me nou af of er ook zo'n soort programma is voor WM?
Ik mag aannemen dat dat via de iTunes Store gaat? Lijkt me sterk dat er apps zijn voor de iPhone (of WM for that matter) om illegaal muziek te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:22

TheVMaster

Moderator WOS
Nakebod schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:33:
[...]

Dashwire gaat iig 2 kanten op. Dus ook na een hard reset (Dat was een reden waarom ik DashWire gebruikte).
Kans was soms wel op dubbele contacten, maar dat lag aan de volgorde van synchroniseren, staat ook ergens op hun site uitgelegd.
MyPhone weet ik eigenlijk nog niet of het 2 kanten op is. (Of, nog niet getest)
MyPhone doet het ook 2 kanten op :+ Heb m'n foon net voorzien van nieuwe ROM...MyPhone erop...en een paar tellen later staan al m'n SMSjes, contacts en agenda er weer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:38
TheVMaster schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:29:
[...]
MyPhone doet het ook 2 kanten op :+ Heb m'n foon net voorzien van nieuwe ROM...MyPhone erop...en een paar tellen later staan al m'n SMSjes, contacts en agenda er weer in :)
Heb ook net MyPhone geïnstalleerd en dat werkt best prima (op het eerste gezicht).
Nu kan jij me vast wel vertellen: worden categorieën ook gesynced? En als je na het opzetten van een nieuwe ROM en het syncen met MyPhone weer ActiveSync gebruikt, komen er dan duplicates of gaat dat goed?

Alvast merci voor de antwoorden.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ben.Hahlen schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:26:
[...]

Heb ook net MyPhone geïnstalleerd en dat werkt best prima (op het eerste gezicht).
Nu kan jij me vast wel vertellen: worden categorieën ook gesynced? En als je na het opzetten van een nieuwe ROM en het syncen met MyPhone weer ActiveSync gebruikt, komen er dan duplicates of gaat dat goed?

Alvast merci voor de antwoorden.
Categorieen als in contact categorieen? Ik ben hem net weer aan het flashen en zal het daarna ff checken ;) MyPhone werkt ook goed op Windows Mobile 6.5 :+

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 26-03-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
TheVMaster schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:35:
[...]
Categorieen als in contact categorieen? Ik ben hem net weer aan het flashen en zal het daarna ff checken ;) MyPhone werkt ook goed op Windows Mobile 6.5 :+
Contact categorieën, Calendar categorieën, Task categorieën, eigenlijk dus alles waar een categorie aan kan hangen (maar Contact en Calendar zijn het belangrijkste voor mij...)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
TheVMaster schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:35:
[...]Categorieen als in contact categorieen? Ik ben hem net weer aan het flashen en zal het daarna ff checken ;) MyPhone werkt ook goed op Windows Mobile 6.5 :+
Flashen goed gegaan?

Kreeg overigens net een update voor MyPhone binnen, even afwachten wat dat voor verschil maakt...
Hij is iig weer bezig met alles opnieuw te syncen... :S 8)7

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

S2U2 is er zodat je moet sliden om te unlocken en je kunt er ook mee instellen dat je moet sliden om op te nemen, maar is er ook een tootlje wat er voor zorgt dat je moet sliden zogauw je iemand wilt bellen?

Het komt bij mij namelijke nog wel eens voor dat je (perongeluk) op een contactpersoon drukt en dat je telefoon dan gelijk begint te bellen. Het zou fijn zijn als je op een contactpersoon drukt en de telefoon zou gaan bellen, dat er dan eerst een schermpje met schijfbalkje komt: Wilt u [persoon] bellen? Ja <===||||===> Nee

Bestaat zoiets?

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ben.Hahlen schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:36:
[...]

Flashen goed gegaan?

Kreeg overigens net een update voor MyPhone binnen, even afwachten wat dat voor verschil maakt...
Hij is iig weer bezig met alles opnieuw te syncen... :S 8)7
Inderdada ik kreeg ook een update binnen. Ja..het flashen is goed gegaan. Deze WM6.5 ROM is veel sneller dan de vorige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 08:53
Ras schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:47:
S2U2 is er zodat je moet sliden om te unlocken en je kunt er ook mee instellen dat je moet sliden om op te nemen, maar is er ook een tootlje wat er voor zorgt dat je moet sliden zogauw je iemand wilt bellen?

Het komt bij mij namelijke nog wel eens voor dat je (perongeluk) op een contactpersoon drukt en dat je telefoon dan gelijk begint te bellen. Het zou fijn zijn als je op een contactpersoon drukt en de telefoon zou gaan bellen, dat er dan eerst een schermpje met schijfbalkje komt: Wilt u [persoon] bellen? Ja <===||||===> Nee

Bestaat zoiets?
Welke WM heb je? Ik heb dat namelijk standaard in mijn custom rom.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ben.Hahlen schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:55:
[...]

Contact categorieën, Calendar categorieën, Task categorieën, eigenlijk dus alles waar een categorie aan kan hangen (maar Contact en Calendar zijn het belangrijkste voor mij...)
De categorieen zijn er nog, gewoon enkel..dus niet ineens dubbel... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
TheVMaster schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:15:
[...]
De categorieen zijn er nog, gewoon enkel..dus niet ineens dubbel... :+
Mooi!
Eindelijk een oplossing gevonden die het makkelijker maakt om te flashen :P

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

MsG schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:56:
[...]

Welke WM heb je? Ik heb dat namelijk standaard in mijn custom rom.
De vraag is dan welke rom jij hebt en niet wat ik heb :). Maar om antwoord te geven op je vraag, ik heb de standaard rom van de engelstalige touch HD. 1.14....

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283869

Tsunami schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:40:
[...]

Ik mag aannemen dat dat via de iTunes Store gaat? Lijkt me sterk dat er apps zijn voor de iPhone (of WM for that matter) om illegaal muziek te downloaden.
jahoor op de iphone is er zo'n app om illegaal muziek te downloaden, geloof wel dat je iphone eerst moet jailbraiken maargoed het is dus mogelijk. Lijkt me wel gaaf als dit ook op WM kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Ras schreef op zondag 29 maart 2009 @ 03:11:
[...]

De vraag is dan welke rom jij hebt en niet wat ik heb :). Maar om antwoord te geven op je vraag, ik heb de standaard rom van de engelstalige touch HD. 1.14....
PDACornerUltimate voor de TyTN II :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Anoniem: 283869 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:50:
[...]

jahoor op de iphone is er zo'n app om illegaal muziek te downloaden, geloof wel dat je iphone eerst moet jailbraiken maargoed het is dus mogelijk. Lijkt me wel gaaf als dit ook op WM kan!
Ik heb wel eens zo iets gezien (dat je standaard torrents kunt downloaden door een streepjescode in te scannen met de camera, maar weet niet of dat voor WM was), maar dat was en zwaar in bèta, en mogen we die dingen hier niet bespreken bij tweakers.
We mogen illegale download niet aanprijzen/vergemakkelijken van de policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Gelukkig mogen we wel linken naar nieuwsberichten :+ nieuws: Barcodescanner voor Android laat gebruiker torrents downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik heb net de nieuwste versie van WM6.5 erop gezet (21198 BETA 1)
Alleen daar zitten de wallpapers niet meer in, heeft iemand die wallpaper met het bootje voor me?
Ik geloof dat die water.jpg heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 22:40
etimm schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:30:
Ik heb net de nieuwste versie van WM6.5 erop gezet (21198 BETA 1)
Alleen daar zitten de wallpapers niet meer in, heeft iemand die wallpaper met het bootje voor me?
Ik geloof dat die water.jpg heet
Ik wil ook graag die ROM erop zetten.
Echter, ik heb nog nooit custom ROMS erop gezet.

Ik heb geen idee hoe ik dat Hard-SPL etc erop moet knallen. Is er iemand die mij wil helpen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Sleehond schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:01:
[...]

Ik wil ook graag die ROM erop zetten.
Echter, ik heb nog nooit custom ROMS erop gezet.

Ik heb geen idee hoe ik dat Hard-SPL etc erop moet knallen. Is er iemand die mij wil helpen hiermee?
Check XDA forum, daar lee(s)r je van alles!

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
Misschien lees ik eroverheen, maar een programma die je huidige SIM contacten omzet naar Outlook contacten om snel en makkelijk alle info over deze persoon te wijzigen?

Dit moet er toch wel zijn?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287830

Bestaat er een software waar je de foto's van de msn contacten kunt gebruiken als foto voor de windows mobile contacten? SPB mobile shell 3 heeft deze optie, maar dan voor facebook (zie http://www.spbmobileshell3.com vanaf 2min 15sec). Het lijkt mij wel leuk als er een software is voor het integreren van MSN foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Voor mensen die een compromis tussen het zakelijke HTC Home Plugin en het relatief zware Touch Flo zoeken is er nu (nog) gratis het programma Home2 van Point UI. Ik vind het behoorlijk snel gaan.

Wat voor plugin gebruiken jullie voor today?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 22:03

Mystikal

It never hurts to help!

MsG schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:17:
[...]

PDACornerUltimate voor de TyTN II :).
Een van de beste als je het mij vraagt. Ben er al weer meer dan 3 maanden zeer tevreden over!
Zeker in combinatie met 2nd today. Zodat ik ook mijn geliefde programma TodayAgenda kijk draaien..

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste