[ Voor 3% gewijzigd door Pirate-Bozz op 06-12-2008 20:31 . Reden: Links gefixt ]
[ Voor 3% gewijzigd door Pirate-Bozz op 06-12-2008 20:31 . Reden: Links gefixt ]
Ah dat zal ik eens in de gaten houden danquote:
Eric_Cantona schreef op maandag 01 december 2008 @ 07:47:
Ik gebruik sinds kort 2 programma's van AGEye
G-alarm, die gebruik maakt van de G-sensor in de Touch Pro/Diamond en Gwatch, 'n timer/stopwatch met GPS-functie. Erg handig
Als je meer wilt weten over die G-Alarm of problemen ervaar, kun je hier de thread volgen waar ook de programmeur aanwezig is.Geldt ook voor Gwatch.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
[ Voor 14% gewijzigd door snarf op 05-12-2008 16:14 . Reden: Toegevoegd dat het ook op andere WM devices werkt ]
Anoniem: 270487
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
MusicID van Shazam, zoek daar maar eens opByte_Me schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:32:
iemand had een programmaatje op zn nokia, waarmee hij een stukje muziek kon laten horen aan de telefoon, en dat programma dan wist welk nummer dat was. zoiets zoek ik voor windows mobile. heb al zitten googlen, maar het enige wat ik kan vinden is musikube, maar dat lijkt iets ouds en doods te zijn.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Anoniem: 70162
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 07-12-2008 17:10 ]
Anoniem: 37479
Niemand?Chaos-Zero schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:13:
Ik weet niet of dat hier ook mag, maar op de iPhone heb je zo een soort Guitar Hero achtige game. Je moet je telefoon kanten op schudden/slaan. Is er zoiets ook voor WM?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Anoniem: 119722
PDA's zijn er niet zoveel meer. Pocket PC Phone Edtions(PDA met ingebouwde telefoon/functies) wel.een hoop PDA’s maar vooral Smartphones met windows mobile
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 14-12-2008 20:15 ]
Nee hoor, TrackrJaMaaT schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:50:
Ik meen een keer gelezen te hebben dat er ook een GPS programmaatje is dat laat zien waar jij bent. Die verstuurd gegevens via GPRS en dan kan het thuisfront bekijken waar ik ben, bijvoorbeeld met Google Maps ofzo? Bestaat dit? Of droom ik?
"Mekker, blaat"
Sommige providers kiezen ervoor om het er niet standaard op te zetten, maar op Google kan je genoeg CABs vinden.superbig91 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:58:
ik zie remote desktop op windows mobile?
Nieuw voor me maar wel interessant !
Zit dit er standaard op want kan het op mijn phone niet vinden.
Anoniem: 150157
Hier zou uw advertentie kunnen staan
Anoniem: 285832
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 285832 op 13-01-2009 13:19 ]
Voor (Vista) pc.. http://gallery.live.com/l...ca-4286-bb47-1e6a7c9ee13cMaurii schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:58:
Weet iemand een programmaatje om een powerpoint presentatie door te klikken? Situatie: je staat bij een beamer, en dus +/- 10 m van pc af. Wireless LAN beschikbaar.
Het mooist zou zijn als het werk voor PC en Mac
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Anoniem: 27390
sailling click, werkt als een trein. Maar helaas is het niet gratisMaurii schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:58:
Weet iemand een programmaatje om een powerpoint presentatie door te klikken? Situatie: je staat bij een beamer, en dus +/- 10 m van pc af. Wireless LAN beschikbaar.
Het mooist zou zijn als het werk voor PC en Mac
Anoniem: 244445
Dat is toch MusicID? Die stond 1 pagina terug ook al...Anoniem: 244445 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:39:
Interessant topic op XDA-d: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=465130. Song recognition! Werkt goed, alleen Nederlandstalig niet...
Anoniem: 244445
Stimmt. Maar als je een paar pagina's verder bladert in het topic van XDA begrijp je waarom ik het herhaal.Blackbird-ce schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:54:
[...]
Dat is toch MusicID? Die stond 1 pagina terug ook al...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 244445 op 12-01-2009 07:46 ]
Salling Clicker, het ziet er goed uit, maar het is me nog niet duidelijk of het zowel voor pc als mac werkt (tegelijk).Data-base schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:24:
[...]
sailling click, werkt als een trein. Maar helaas is het niet gratis
Hier zou uw advertentie kunnen staan
Trackme is ook wel geschikt, je moet het dan instellen dat het lokaal opslaat (op je X1) en dan kun je later die kml file (oidM.I.G. schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 09:58:
Ik ben sinds kort gaan hardlopen, nu zie ik wat gps progjes in de startpost, Welke is daarvoor het meest geschikt? ogps lijkt me wel wat maar misschien zijn er andere progjes die wat meer voor het hardlopen bedoeld zijn. In principe wil ik de tijd/afstand/route zien en dat kunnen opslaan en dat kunnen vergelijken.
Ik ben ook op zoek naar een soort van call cost manager. Ik heb een Vodafone abo waarmee ik 200min mee mag bellen of 400 smsjes kan versturen. Elke maand wordt alles weer gereset.Xu schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:28:
Een vraagje:
Ik wil graag al mijn gesprek/sms kosten beheren, is er een speciaal programma die de gevens vanuit mijn telefoon kan exporteren? naar bijv. een csv of xls bestandsformaat. telefoonnummer, datum en tijd, duur, type
Heb overigen nu wm 2003se... en misschien volgende week een wm 6.1 tot me beschikking
met niet te vergeten ingebouwde FTP client en Register Editor (TC maakt een snelkoppeling '//Plugins' aan in je root daar zit het onder). Dus eigenlijk drie tooltjes ineen.Anoniem: 70162 schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:09:
total commander: http://www.ghisler.com/pocketpc.htm
het origineel op de desktop is tegenwoordig niet zo nodig meer, maar met die kreupele verkenner van windows mobile is het een uitkomst
[ Voor 23% gewijzigd door aardbeix15 op 02-02-2009 14:43 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
R.D50
Anoniem: 287830
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 287830 op 05-02-2009 23:21 ]
I reject your reality and substitute my own!!!
rodian50 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:39:
Wie-o-wie weet er een applicatie waarmee je je SMS inbox kan beveiligen simpelweg door er een wachtwoord op te zetten. Het liefst maak ik gebruik van de originile WM6 inbox en geen andere programma's. Zoek me rot, google helpt me niet verder:(
allemaal proggies voor WM. Wel vaak het hele messaging deel dicht en niet afzonderlijk SMS."windows mobile" secure sms inbox
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
My mobilerFicoF schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:26:
Ik heb heel veel contactpersonen in mijn PDA staan. Nu wil ik die graag op m`n PC bewerken, maar niet met Outlook of iets dergelijks. Iemand hier een handig programmaatje voor? Ik kan echt niets bruikbaars vinden.
[ Voor 70% gewijzigd door marcel-o op 17-02-2009 22:53 ]
En waarom zou je die in 's hemelsnaam nodig hebben
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Snelheid, snelheidThe Eagle schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:36:
[...]
En waarom zou je die in 's hemelsnaam nodig hebbenAl ooit van http://mobiel.9292ov.nl gehoord? Works for me
Voor mij is Trackr meer dan een leuk programmaatje. Ik ga nog wel eens "het veld" in en vind het een hele geruststelling dat het thuisfront precies kan zien waar ik ben. Mocht het een keer fout gaan dan kan mijn vrouw de hulptroepen precies de goede kant op sturen (of juist niet natuurlijkdjidee schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:53:
[...]
Nee hoor, TrackrGebruik het zelf volop, zichtbaar waar je bent via hun site (trackr.nl), maar eventueel ook als gadget in hyves. Leuk programma'tje
Locale database, dus je hebt het altijd bij je, zelfs al heb je geen internet verbinding.The Eagle schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:36:
[...]
En waarom zou je die in 's hemelsnaam nodig hebbenAl ooit van http://mobiel.9292ov.nl gehoord? Works for me
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja, idem bij ons thuis... Nadeel als je avonds op illegale snelheden door de polder (A6/A7) naar huis knalt en madam kijkt toevallig dat het ook weer niet goed isJiMiHeNdRiX schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:14:
[...]
Voor mij is Trackr meer dan een leuk programmaatje. Ik ga nog wel eens "het veld" in en vind het een hele geruststelling dat het thuisfront precies kan zien waar ik ben. Mocht het een keer fout gaan dan kan mijn vrouw de hulptroepen precies de goede kant op sturen (of juist niet natuurlijk). Een super nuttig proggie dus!
"Mekker, blaat"
Tja, dat doen ze hèdjidee schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 07:29:
[...]
madam kijkt toevallig dat het ook weer niet goed is
TomTom gebruik ik momenteel niet, heb een voorloopauto, dus geen houder, en dan is tomtom al snel irritant... Trackr en flitsnav, en flitsnav waarschuwd met audio wel dat ik mn voet van het gas moet halen... Strax in mijn eigen auto komt er wel een carkit in, dan zet ik flitsnav zo in dat hij de mobiele controles ook als poi in tomtom gaat zetten (die optie heeft het programma).. Maar goed, nieuwe auto afwachten, en dan carkit erin zetten (lees: Brodit proclib + carcomm houder)JiMiHeNdRiX schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:31:
[...]
Tja, dat doen ze hè![]()
Maarre over dat flitsnav, is het niet handiger om de flitspalen in je tomtom te hebben? Want "zappen" tussen de applicaties op je pda tijdens het rijden (gesteld dat je je tomtom ook draait) gaat niet zo makkelijk.
"Mekker, blaat"
zie hier Klik op "RGS nederlandse freeware en kijk daar naar "Belminuten"-AFCA- schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:01:
[...]
Ik ben ook op zoek naar een soort van call cost manager. Ik heb een Vodafone abo waarmee ik 200min mee mag bellen of 400 smsjes kan versturen. Elke maand wordt alles weer gereset.[/url]
Nu wil ik snel kunnen zien hoeveel minuten bellen/smsjes ik nog kan versturen.
Is er zo'n soort programma? Google brengt mij niet echt wijsheid
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 12-03-2009 19:49 ]
iets zoals KabuToday ?hatsjoe123 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:09:
Ik ben op zoek naar een tooltje dat live beurskoersen streamt en bij voorkeur weer kan geven op het beginscherm van de telefoon.
Vergelijkbaar met iPhones Bloomberg denk ik
Ja zoiets. Denk alleen dat die Kabutoday niet gaat werken op 6.1
x
PIM-backup, niet alleen voor smsjesJaspur schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:52:
Ik had PowerSMS om backups van Smsjes te maken in een formaat dat ik ze later terug kon zetten, maar die trial is over.
Weet iemand een sms backup programma (free)?
Kun je met PIMbackup ook gegevens bewerken (op de pc) voordat je ze weer terugplaatst op je mobiel?
Oja, zo heette dat programma dat ik irritant vond
x
yup inderdaad sinds een paar dagen mijn standaard interface en ik ben er erg blij meewallie-s schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:25:
Om even iets nieuws te posten:
Gister heb ik Point UI uitgeprobeerd.. Erg toffe interface, en vooral heel snel.
En ook nog als panel op mijn xperia!
http://www.pointui.com/
Misschien niet helemaal wat je zoekt gezien er internet voor benodigd is, en eigenlijk gewoon synchronisatie is: Microsoft MyPhone of DashwireJaspur schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:52:
Ik had PowerSMS om backups van Smsjes te maken in een formaat dat ik ze later terug kon zetten, maar die trial is over.
Weet iemand een sms backup programma (free)?
Dat zijn backups ja, maar ik wil ze ook later weer terug kunnen zetten op m'n telefoon (ivm hard reset)Nakebod schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 20:30:
[...]
Misschien niet helemaal wat je zoekt gezien er internet voor benodigd is, en eigenlijk gewoon synchronisatie is: Microsoft MyPhone of Dashwire
Ben sinds kort overgestapt naar MyPhone (Misschien permanent, misschien tijdelijk), ondanks het grote boze MSvertrouw ik die wel iets meer met mijn privacy dan een of andere mij totaal onbekende aanbieder.
Dashwire (Welke wel zegt veilig te zijn, maar ja..) was wel iets uitgebreider (O.a. synchronisatie van (gemiste) oproepen) en de site zag er veel mooier uit met die ajax technieken
x
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Dashwire gaat iig 2 kanten op. Dus ook na een hard reset (Dat was een reden waarom ik DashWire gebruikte).Jaspur schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:52:
[...]
Dat zijn backups ja, maar ik wil ze ook later weer terug kunnen zetten op m'n telefoon (ivm hard reset)
Anoniem: 283869
Ik mag aannemen dat dat via de iTunes Store gaat? Lijkt me sterk dat er apps zijn voor de iPhone (of WM for that matter) om illegaal muziek te downloaden.Anoniem: 283869 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:58:
Op de iphone is er een app beschikbaar dat je rechtsreeks muziek kan downloaden. Je kan dus muziek rechtsreeks op je tel downloaden. Het is een vergelijkbaar programma als Limewire of... , gaat ook via p2p netwerk geloof ik. Ik heb deze app mogen aanschouwen op de Iphone en ik moet zeggen dat het hartstikke handig is. In de auto even een nieuw nummer downloaden en meteen luisteren. Ik vraag me nou af of er ook zo'n soort programma is voor WM?
MyPhone doet het ook 2 kanten opNakebod schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:33:
[...]
Dashwire gaat iig 2 kanten op. Dus ook na een hard reset (Dat was een reden waarom ik DashWire gebruikte).
Kans was soms wel op dubbele contacten, maar dat lag aan de volgorde van synchroniseren, staat ook ergens op hun site uitgelegd.
MyPhone weet ik eigenlijk nog niet of het 2 kanten op is. (Of, nog niet getest)
Heb ook net MyPhone geïnstalleerd en dat werkt best prima (op het eerste gezicht).TheVMaster schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:29:
[...]
MyPhone doet het ook 2 kanten opHeb m'n foon net voorzien van nieuwe ROM...MyPhone erop...en een paar tellen later staan al m'n SMSjes, contacts en agenda er weer in
Categorieen als in contact categorieen? Ik ben hem net weer aan het flashen en zal het daarna ff checkenBen.Hahlen schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:26:
[...]
Heb ook net MyPhone geïnstalleerd en dat werkt best prima (op het eerste gezicht).
Nu kan jij me vast wel vertellen: worden categorieën ook gesynced? En als je na het opzetten van een nieuwe ROM en het syncen met MyPhone weer ActiveSync gebruikt, komen er dan duplicates of gaat dat goed?
Alvast merci voor de antwoorden.
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 26-03-2009 15:36 ]
Contact categorieën, Calendar categorieën, Task categorieën, eigenlijk dus alles waar een categorie aan kan hangen (maar Contact en Calendar zijn het belangrijkste voor mij...)TheVMaster schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:35:
[...]
Categorieen als in contact categorieen? Ik ben hem net weer aan het flashen en zal het daarna ff checkenMyPhone werkt ook goed op Windows Mobile 6.5
Flashen goed gegaan?TheVMaster schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:35:
[...]Categorieen als in contact categorieen? Ik ben hem net weer aan het flashen en zal het daarna ff checkenMyPhone werkt ook goed op Windows Mobile 6.5
Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB
Inderdada ik kreeg ook een update binnen. Ja..het flashen is goed gegaan. Deze WM6.5 ROM is veel sneller dan de vorigeBen.Hahlen schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:36:
[...]
Flashen goed gegaan?
Kreeg overigens net een update voor MyPhone binnen, even afwachten wat dat voor verschil maakt...
Hij is iig weer bezig met alles opnieuw te syncen...![]()
Welke WM heb je? Ik heb dat namelijk standaard in mijn custom rom.Ras schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:47:
S2U2 is er zodat je moet sliden om te unlocken en je kunt er ook mee instellen dat je moet sliden om op te nemen, maar is er ook een tootlje wat er voor zorgt dat je moet sliden zogauw je iemand wilt bellen?
Het komt bij mij namelijke nog wel eens voor dat je (perongeluk) op een contactpersoon drukt en dat je telefoon dan gelijk begint te bellen. Het zou fijn zijn als je op een contactpersoon drukt en de telefoon zou gaan bellen, dat er dan eerst een schermpje met schijfbalkje komt: Wilt u [persoon] bellen? Ja <===||||===> Nee
Bestaat zoiets?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
De categorieen zijn er nog, gewoon enkel..dus niet ineens dubbel...Ben.Hahlen schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:55:
[...]
Contact categorieën, Calendar categorieën, Task categorieën, eigenlijk dus alles waar een categorie aan kan hangen (maar Contact en Calendar zijn het belangrijkste voor mij...)
Mooi!TheVMaster schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:15:
[...]
De categorieen zijn er nog, gewoon enkel..dus niet ineens dubbel...
De vraag is dan welke rom jij hebt en niet wat ik hebMsG schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:56:
[...]
Welke WM heb je? Ik heb dat namelijk standaard in mijn custom rom.
Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB
Anoniem: 283869
jahoor op de iphone is er zo'n app om illegaal muziek te downloaden, geloof wel dat je iphone eerst moet jailbraiken maargoed het is dus mogelijk. Lijkt me wel gaaf als dit ook op WM kan!Tsunami schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:40:
[...]
Ik mag aannemen dat dat via de iTunes Store gaat? Lijkt me sterk dat er apps zijn voor de iPhone (of WM for that matter) om illegaal muziek te downloaden.
PDACornerUltimate voor de TyTN IIRas schreef op zondag 29 maart 2009 @ 03:11:
[...]
De vraag is dan welke rom jij hebt en niet wat ik heb. Maar om antwoord te geven op je vraag, ik heb de standaard rom van de engelstalige touch HD. 1.14....
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik heb wel eens zo iets gezien (dat je standaard torrents kunt downloaden door een streepjescode in te scannen met de camera, maar weet niet of dat voor WM was), maar dat was en zwaar in bèta, en mogen we die dingen hier niet bespreken bij tweakers.Anoniem: 283869 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:50:
[...]
jahoor op de iphone is er zo'n app om illegaal muziek te downloaden, geloof wel dat je iphone eerst moet jailbraiken maargoed het is dus mogelijk. Lijkt me wel gaaf als dit ook op WM kan!
Ik wil ook graag die ROM erop zetten.etimm schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:30:
Ik heb net de nieuwste versie van WM6.5 erop gezet (21198 BETA 1)
Alleen daar zitten de wallpapers niet meer in, heeft iemand die wallpaper met het bootje voor me?
Ik geloof dat die water.jpg heet
Check XDA forum, daar lee(s)r je van alles!Sleehond schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:01:
[...]
Ik wil ook graag die ROM erop zetten.
Echter, ik heb nog nooit custom ROMS erop gezet.
Ik heb geen idee hoe ik dat Hard-SPL etc erop moet knallen. Is er iemand die mij wil helpen hiermee?
HP Pavilion dv9645
Anoniem: 287830
Een van de beste als je het mij vraagt. Ben er al weer meer dan 3 maanden zeer tevreden over!
Basement Bios ---- Exo-S
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq