Dat vraag ik me ook wel af, want een dergelijk programma lijkt me ook wel wat.Neok_ schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:48:
[...]
In hoeverre is dit gemakkelijk te porten naar een Vodafone variant?
Was op zoek naar een goede Guitar Hero achtige game voor de HD2. Toen ik XDA afdwaalde naar games, heb ik eindelijk dit gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=481819. Het spel heet "Touch The Music" en is een soort guitar hero/tap tap revenge game voor je WinMo toestel. Geen tijd gehad om hem op mijn toestel te zetten, dus ik zou zeggen probeer het eens. Veel plezier!

Ik heb hem gelijk uitgeprobeerd, eindelijk eens een interessant spel voor WM :-)inf3rno89 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:28:
Was op zoek naar een goede Guitar Hero achtige game voor de HD2. Toen ik XDA afdwaalde naar games, heb ik eindelijk dit gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=481819. Het spel heet "Touch The Music" en is een soort guitar hero/tap tap revenge game voor je WinMo toestel. Geen tijd gehad om hem op mijn toestel te zetten, dus ik zou zeggen probeer het eens. Veel plezier!
Helaas momenteel nog maar één nummer, maar het is een begin.
Ook best gaaf dat het spel multitouch op mijn MDA Vario IV (HTC Touch Pro) gebruikt in het spel terwijl dit verder niet mogelijk is met dit toestel.
/dev/null
Of ik kan niet spelen, of hij pakt multitouch niet bij mn HD2. Heb het al gemeld op XDA en hoop dat de developer het zal veranderen. Hij is ook van plan om een tooltje te maken, zodat je je eigen muziek kunt draaien. Time will tell, voor de rest een leuke game!
Multitouch werkt bij mij soms wel, soms niet..inf3rno89 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:06:
Of ik kan niet spelen, of hij pakt multitouch niet bij mn HD2. Heb het al gemeld op XDA en hoop dat de developer het zal veranderen. Hij is ook van plan om een tooltje te maken, zodat je je eigen muziek kunt draaien. Time will tell, voor de rest een leuke game!
/dev/null
Anoniem: 119722
Is gewoon te downloaden bij Samsung. Zie het Samsung topic.Khallouki schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:31:
Ik heb de omnia 2 sinds kort maar er zit nog windows mobile 6.1 op, is er een mogelijk om 6.5 erop te zetten? op de normale manier, met windows update?
Anoniem: 205325
Ik ben op zoek naar een barcode scanner voor een htc snap, maar kom er niet uit. Al geprobeerd: quickmark, beetagg, kaywa, inigma, barcode reader, Zxing, en niets wil werken?!
Iemand de gouden tip?
Weet trouwens ook niet of deze hier goed staat, sorry anders
Iemand de gouden tip?
Ik gebruik I-Nigma.Anoniem: 205325 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:23:
Ik ben op zoek naar een barcode scanner voor een htc snap, maar kom er niet uit. Al geprobeerd: quickmark, beetagg, kaywa, inigma, barcode reader, Zxing, en niets wil werken?!
Iemand de gouden tip?
Werkt prima voor 2d barcodes...
http://www.i-nigma.com/i-nigmahp.html
SR+ MiC
Betere vraag "wat" wil niet werken?
Beetagg heb ik zelf ook een tijd gehad, en die scant prima wat het moet doen.
Enige wat ik mis, geen idee of het er ondertussen wel in zit, maar een optie om gescande dingen op te slaan, ipv url's bijv direct te openen, zou wel handig zijn.
Beetagg heb ik zelf ook een tijd gehad, en die scant prima wat het moet doen.
Enige wat ik mis, geen idee of het er ondertussen wel in zit, maar een optie om gescande dingen op te slaan, ipv url's bijv direct te openen, zou wel handig zijn.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
de meesten installeren niet. Beetag dacht ik wel, alleen opent hij dan een link naar een niet toegankelijke pagina, terwijl de instellingen wel kloppen. Zelfde met Quickmark. Inigma dus ook niet, Shiro.
oké, beetagg nu wel succesvol geinstalleerd. helaas wil ie bij veel dingen de link niet volgen, Heb in instellingen alles op ja staan behalve de bovenste, automatic detect. Als ik het vierkantje groen krijg en dus op 5 duw op het internet op te gaan opent hij de camera weer. Vaag?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 205325 op 27-01-2010 18:44 ]
MyMobiler v1.25 (Build 00127.0013.47)
* "Run" feature (Ctrl-Enter Key). You can enter command.
* ("home","notes","contacts","call logs","tasks","file explorer","e-mail",...)
* Automatically screen off when connected.
* (Configured by [File]-[Key]-[Screen Off] or F11 key )
* Improved file copy performance.
* Show mobile notification bubble (email,sms,incoming call,...)
* Standard bubble message.
* And bug fixes..
Download My Mobiler 1.25 gratis
* And bug fixes..
misschien handig om mensen naar de website te laten linken ipv direct download link ? niet iedereen zal er bekend mee zijn en je changelog schept ook niet echt duidelijkheid...Anoniem: 119722 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:02:
* And bug fixes..
http://www.mymobiler.com/
Beschrijving:
* View your mobile screen on your desktop.
* Control your mobile by using desktop keyboard and mouse.
* Copy/Cut/Paste text between mobile and desktop.
* Capture mobile screen.
* Drag and drop files to your mobile.
* Support ActiveSync / IP Connection
* Support Mobile Explorer (File Browse)
[ Voor 18% gewijzigd door Creesch op 30-01-2010 00:24 ]
Nee, niet handig.craze_ schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:23:
[...]
misschien handig om mensen naar de website te laten linken ipv direct download link ? niet iedereen zal er bekend mee zijn en je changelog schept ook niet echt duidelijkheid...
/
Mijn changelog komt direct van de website.
Op de onderste regel daarvan "Download MyMobiler v1.25" kun je (in)direct downloaden
http://www.mtux.com/release.aspx
Kortom. Klagen over die changelog kun je daar doen.
Je commentaar was dus overbodig en voegt niets toe
"Knap" dat je mijn skoop even kopieert
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 30-01-2010 11:10 ]
Ik ga toch voor de link van craze_, bij jou kan ik hem direct downloaden, maar What The Fuck is MyMobiler.Anoniem: 119722 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:02:
* And bug fixes..
Bedankt craze_, het is nu duidelijk wat MyMobiler iscraze_ schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:23:
[...]
misschien handig om mensen naar de website te laten linken ipv direct download link ? niet iedereen zal er bekend mee zijn en je changelog schept ook niet echt duidelijkheid...
http://www.mymobiler.com/
Beschrijving:
* View your mobile screen on your desktop.
* Capture mobile screen.
[ Voor 68% gewijzigd door Barfman op 30-01-2010 11:36 ]
Dankzij de post van craze_ weet ik nu dat het proggie best interessant is voor mij (werkt 10x beter dan alleen een changelog met voor de n00b niets betekenende bugfixes
). Helaas is die site down (krijg geen connectie), terwijl ik zeer benieuwd ben hoe dit programma te installen en werkende te krijgen is. Heb een toestel waarbij het scherm naar z'n grootje is en ik het dus blindelings moet installen. Wil nog wat data zien te redden van het beestje
Heb je iets van hem nodigBarfman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:33:
[...]
Ik ga toch voor de link van craze_, bij jou kan ik hem direct downloaden, maar What The Fuck is MyMobiler.
[...]
Bedankt craze_, het is nu duidelijk wat MyMobiler is

Dat laatste is alleen de changelog. Knap dat jij dan ziet wat het doet
http://www.mobilyz.com/so...via-je-pc-je-device-over/
Check your browser. Website is online en werkt perfect:)jules schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:01:
. Helaas is die site down (krijg geen connectie)
* View your mobile screen on your desktop.Anoniem: 119722 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:04:
[...]
Heb je iets van hem nodig![]()
Dat laatste is alleen de changelog. Knap dat jij dan ziet wat het doet
http://www.mobilyz.com/so...via-je-pc-je-device-over/
* Capture mobile screen.
Volgens mij is dit heel erg duidelijk wat je met MyMobiler kunt doen, of je moet geen engels begrijpen
Dat van mij is geen changelog maar een beschrijving van het programma, dat van jou was een changelog en directe link naar een programma waar de meeste mensen geen idee van hebben wat het is. Ik heb dat gewoon even aangevuld zodat mensen eerste even kunnen zien wat ze downloadenAnoniem: 119722 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:01:
[...]
Nee, niet handig.
Mijn changelog komt direct van de website.
Op de onderste regel daarvan "Download MyMobiler v1.25" kun je (in)direct downloaden
http://www.mtux.com/release.aspx
Kortom. Klagen over die changelog kun je daar doen.
Je commentaar was dus overbodig en voegt niets toe
"Knap" dat je mijn skoop even kopieertKon je zelf niets bedenken?
Dus niks geen skoop kopiëren gewoon even duidelijk maken voor mensen wat ze precies downloaden
[ Voor 5% gewijzigd door Creesch op 30-01-2010 17:01 ]
Ik ben op zoek naar een teller die mijn belminuten en sms bijhoud, één die in te stellen is op hele minuten.
Ik heb een telfort abo en wordt afgerond op hele minuten. Ook zou het fijn zijn als in te stellen is op welke dag van de maand de nieuwe belbundel ingaat. Het moet werken op een htc hd2 Mag ook een betaalde app zijn.
Ik heb een telfort abo en wordt afgerond op hele minuten. Ook zou het fijn zijn als in te stellen is op welke dag van de maand de nieuwe belbundel ingaat. Het moet werken op een htc hd2 Mag ook een betaalde app zijn.
GetStatus:
Specifiek voor T-mobile, ook een inlog optie
http://www.undefine.nl/in...w=article&id=46&Itemid=56
Freeware
http://www.mobilyz.com/fo...rmatie-t-mobile-abbo.html
Belminuten van RGS freeware
http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html
(linker kolom onder "software in test"
Link over dit progje
http://www.mobilyz.com/fo...jn-belbundel-bijhoud.html
beide nederlands
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 09-02-2010 00:53 ]
Anoniem: 345053
Hallo,
Ik heb het zelf al proberen te zoeken, maar kan nergens het juiste antwoord vinden.
Ik gebruik WM 6.5 (icm HTC HD2) en haal op de gebruikelijke manier mijn email op (upc).
Echter op het moment dat de berichten thuis ook opgehaald zijn, worden de emails in mijn gsm verwijderd.
Is er een mogelijkheid dat dit NIET gebeurd en de emails op mijn GSM blijven staan totdat ik ze zelf verwijderd heb???
Alvast bedankt!
Ik heb het zelf al proberen te zoeken, maar kan nergens het juiste antwoord vinden.
Ik gebruik WM 6.5 (icm HTC HD2) en haal op de gebruikelijke manier mijn email op (upc).
Echter op het moment dat de berichten thuis ook opgehaald zijn, worden de emails in mijn gsm verwijderd.
Is er een mogelijkheid dat dit NIET gebeurd en de emails op mijn GSM blijven staan totdat ik ze zelf verwijderd heb???
Alvast bedankt!
Welke methodes gebruik je om ze op te halen? Imap? POP3? Kan me voorstellen dat dit gebeurt als je telefoon imap gebruikt en je thuis POP3 gebruikt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ook op je telefoon? En kijk anders of je provider ook imap ondersteund.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 345053
ja, ook op mijn telefoon. UPC ondersteunt een imap .
Het lijkt alsof hij de server van upc syncroniseert en omdat die oude niet meer op de server staat, haalt hij ze ook weg uit mijn telefoon.
Het lijkt alsof hij de server van upc syncroniseert en omdat die oude niet meer op de server staat, haalt hij ze ook weg uit mijn telefoon.
waarschijnlijk moet je bij allebei de clients instellen dat er een kopie achtergelaten moet worden op de server. Hierdoor kunnen ze allebei de mail ophalen, de beste optie is natuurlijk nog altijd imap.
Allebeide kopie op server achterlaten? Dan haalt geen van de clients de mail van de server, die als gevolg van deze keuze langzaam vol zal lopen. Beide op IMAP is inderdaad wel een goede optie.
[ Voor 29% gewijzigd door DUX op 12-02-2010 15:51 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Goed nieuws, vanaf vandaag zijn ook buitenlandse apps in de marketplace te verkrijgen
(zonder "hack")
Microsoft maakt buitenlandse apps beschikbaar in Nederlandse Marketplace
hmm, net even gekeken maar volgens mij is het nog niet doorgevoerd; tel nog maar 48 apps
EDIT: Nog even een waarschuwing: SPB 3.5 staat erop als zijnde gratis maar het is gewoon de 15 dagen trial
Microsoft maakt buitenlandse apps beschikbaar in Nederlandse Marketplace
hmm, net even gekeken maar volgens mij is het nog niet doorgevoerd; tel nog maar 48 apps
EDIT: Nog even een waarschuwing: SPB 3.5 staat erop als zijnde gratis maar het is gewoon de 15 dagen trial
[ Voor 15% gewijzigd door gws24 op 18-02-2010 05:21 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ok, ben erachter hoe je de nieuwe marketplace krijgt. Normaal opstarten en de software een update laten zoeken werkt dus niet. Je moet marketplace deinstalleren en daarna opnieuw downloaden en installeren. Je kan dan in de instellingen kiezen waar je programma's wil installeren (apparaat, sd etc) en je kan ook de winkel kiezen (bv amerika).
Dank aan Delano.888 die het volgende schreef in het omnia i8000 topic
Dank aan Delano.888 die het volgende schreef in het omnia i8000 topic
Anoniem: 327238 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 07:41:
Er is een nieuwe marketplace uit! Heel gaaf: je kan van regio veranderen waardoor je dus de veel meer apps uit amerika kan halen, en, je kan nu wel kiezen waar je de files installeert!!! Hoe kom je er aan? De-installeer marketplace, en vervolgens klik je er weer op via het windows start menu, en dan ga je hem overnieuw downloaden, dan heb je dus de nieuwste versie, zeker een aanrader...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Daarbij werkt die app nog niet erg goed.gws24 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:28:
Ok, ben erachter hoe je de nieuwe marketplace krijgt. Normaal opstarten en de software een update laten zoeken werkt dus niet. J
[...]
http://www.mobilyz.com/ni...iew-vanaf-nu-beschikbaar/
Dus je moet reinstallen als je van regio wilt wisselen?
De app werkt op zich goed (heb al een app uit de amerikaanse shop geinstalleerd) maar het is gewoon druk op de server op het moment omdat iedereen het natuurlijk wil uitproberen. Resultaat is dat je op het moment af en toe niet kan verbinden maar de aanhouder wint.Anoniem: 119722 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:38:
[...]
Daarbij werkt die app nog niet erg goed.
http://www.mobilyz.com/ni...iew-vanaf-nu-beschikbaar/
Nee, je moet je huidige marketplace app verwijderen en dan opnieuw installeren. Daarna kan je elke keer in de instellingen van marketplace zelf kiezen welke shop je wil gebruiken (je hoeft dus niet elke keer marketplace te herinstalleren om in een andere shop te komen)Tsurany schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:48:
Dus je moet reinstallen als je van regio wilt wisselen?
En nog iets, toen ik marketplace verwijderde bleef het icoontje gewoon in mijn start menu staan; aanklikken en hij download vanzelf de nieuwe versie
Dat werkt inderdaad. Na het verwijderen en opnieuw installeren heb ik nu een Settings optie in het menu waar je kan selecteren welke regio je wil zien.
Wel raar dat dit niet als een normale update van MarketPlace tijdens het opstarten wordt doorgestuurd...
Wel raar dat dit niet als een normale update van MarketPlace tijdens het opstarten wordt doorgestuurd...
Jup dat heb ik nu ook, had donderdag ochtend al gereinstalled maar daar stond het nog niet in. Blijft alsnog idioot dat ik constant van regio moet wisselen, slaat echt nergens op. Waarom kan ik niet op taal selecteren, dat ik alles in dutch en english wil zien en meer niet.
Inderdaad, dat hadden ze wel wat makkelijker mogen maken.Tsurany schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:51:
Jup dat heb ik nu ook, had donderdag ochtend al gereinstalled maar daar stond het nog niet in. Blijft alsnog idioot dat ik constant van regio moet wisselen, slaat echt nergens op. Waarom kan ik niet op taal selecteren, dat ik alles in dutch en english wil zien en meer niet.
Wees blij dat je nu alles kan gebruiken, denk dat je toestel wat traag wordt als je van alle landen alles wilt zien.Tsurany schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:51:
Denk dat het wel mee valt, vooral het downloaden van de info kan traag gaan maar verder moet het wel werken. Zeker omdat er per onderwerp toch maar een app of 10 max staat. En blij zijn dat het kan? Nouja het lijkt me vanzelfsprekend. Dit doet de iPhone toch beter, Android weet ik niet.Barfman schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:39:
[...]
Wees blij dat je nu alles kan gebruiken, denk dat je toestel wat traag wordt als je van alle landen alles wilt zien.
Anoniem: 338303
Weet niet of het hier al genoemd is maar kwam onlangs het programmatje "Bambuser" tegen. Daarmee kan je met de camera van je telefoon video streamen wat je live op een website te zien krijgt
Leuke is dat 't ook nog eens gratis is: http://www.bambuser.com
Mijn telefoon stond niet in het lijstje supported phones, maar hij deed 't wel toen ik de WM versie downloadde. Zorg alleen wel dat je goeie 3G dekking hebt anders hapert het nogal
Mijn telefoon stond niet in het lijstje supported phones, maar hij deed 't wel toen ik de WM versie downloadde. Zorg alleen wel dat je goeie 3G dekking hebt anders hapert het nogal
Weet iemand toevalig wanneer de hyves appllicatie uitkomt? Hier wacht ik op maar ik lees overal dat hij nog onder constructie is.
Vraag nummer 2
Als ik no data in roaming installeer dan werkt me hele internet verbinding niet meer. Heb op xda gezocht maar niks gevonden
Iemand een ander programma wat het zelfde doet? Is voor mij van noot zaak omdat ik meerdere keer per maand naar belgie ga.
Vraag nummer 2
[ Voor 51% gewijzigd door geldermalsen op 27-02-2010 12:59 ]
Bij Telfort roam je altijd op het KPN netwerk, valt weinig aan te doen ben ik bang, behalve dan alles proberen uit te zetten als je de grens over gaat.
Ik heb t-mobile
Is erg lastig omdat ik volgende week dus naar het buitenland ga.
hmm, moet daar ook nog met t-mobile mee bezig, nodata heb ik wel, en zou nodata roaming gaan proberen.. Vrijdag naar Hannover... Denk dat ik dan gewoon handmatig nodata weer ff aanslinger bij de grens
"Mekker, blaat"
Niet om het product af te kraken maar waarom geen gebruik maken van Remote Display Control Host van Microsoft zelf? Doet toch hetzelfde?Anoniem: 119722 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:02:
* And bug fixes..
Waarom iets installeren wat 6 jaar oud is en een waardeloze weegave heeft. MyMobiler is nieuw en heeft veel meer opties, plus de weergave is vele malen beter.Tha_T schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:14:
[...]
Niet om het product af te kraken maar waarom geen gebruik maken van Remote Display Control Host van Microsoft zelf? Doet toch hetzelfde?
Lukt het trouwens bij jullie om via Mymobiler te typen in Opera Mini 5?
Ik wilde een mooi lijstje van bookmarks aanleggen, maar helaas lukt het me niet om te typen in Opera Mini 5.
Een luxe-probleempje, maar nog
Ik wilde een mooi lijstje van bookmarks aanleggen, maar helaas lukt het me niet om te typen in Opera Mini 5.
Een luxe-probleempje, maar nog
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik ben al bezig geweest. Wat ik wil is dat mijn route word opgeslagen, en dat ik die later in googlemaps kan uploaden en kan zien waar ik was hoelaat en vooral hoe snel
Wat ook leuk lijkt dit realtime naar hyves door te sturen is dit op een manier mogelijk? kan bijvoorbeeld trackme dit?
Edit..
Heb een lange tijd geleden ooit eens iets gelezen over een leuk programma. Je kon daar mee gps locaties die andere mensen uploaden zien. En die kon je verzamelen als zijne daar ben ik geweest. Je kon ook zelf locaties aanmaken weet iemand hoe dit programma heet? Sorry voor de vage omschrijving
Edit..
Heb een lange tijd geleden ooit eens iets gelezen over een leuk programma. Je kon daar mee gps locaties die andere mensen uploaden zien. En die kon je verzamelen als zijne daar ben ik geweest. Je kon ook zelf locaties aanmaken weet iemand hoe dit programma heet? Sorry voor de vage omschrijving
[ Voor 39% gewijzigd door geldermalsen op 01-03-2010 12:51 ]
even weer wat leven in de brouwerij:
Milkytracker = een tracker uit de gouwe oude tijd, voor windows mobile!
het werkt als de spreekwoordelijke tiet, je kan al je oude modules, samples en instrumenten e.d inladen en afspelen, en then some. je kan zelfs exe, of jpg bestanden openen en luisteren. ooit een disketteimage via Milkytracker gehoord? dat is nog best speciaal. vooral leuk als je overal muziek wilt maken.
freeware
http://www.pocketputty.net/ = een terminal emulator voor je windows apparaatje. handig om op je pc op afstand in te loggen. ik heb het nog niet aan de praat gekregen, maar het heeft wel legio mogelijkheden. freeware.
http://pocketdos.com/ = een DOS emulator. en dan niet zomaar een: dit is gewoon Dosbox in het klein! PocketDOS emuleert een complete XT computer met alle standaard hardware. alle poorten van deze XT computer worden vertaald naar de poorten van de PDA, dus alles werkt prima. met afstand de beste software voor Winmo imo. je kan er OpenGem 5 (een GUI voor DOS) erop knallen, Quickbasic, spelletjes.. het werkt allemaal prima met het touch screen. en je kan het ook nog op de achtergrond draaien zodat je gewoon iets anders kan doen. ik gebruik PocketDOS zeer regelmatig als testsysteem om allerlei dingen uit te testen en te knutselen. dit is zogenoemde NAG-ware, wat inhoudt dat je eens in de 10 min 15 seconden moet wachten, maar daar wen je aan. voor de rest: gewoon gratis!
Milkytracker = een tracker uit de gouwe oude tijd, voor windows mobile!
het werkt als de spreekwoordelijke tiet, je kan al je oude modules, samples en instrumenten e.d inladen en afspelen, en then some. je kan zelfs exe, of jpg bestanden openen en luisteren. ooit een disketteimage via Milkytracker gehoord? dat is nog best speciaal. vooral leuk als je overal muziek wilt maken.
freeware
http://www.pocketputty.net/ = een terminal emulator voor je windows apparaatje. handig om op je pc op afstand in te loggen. ik heb het nog niet aan de praat gekregen, maar het heeft wel legio mogelijkheden. freeware.
http://pocketdos.com/ = een DOS emulator. en dan niet zomaar een: dit is gewoon Dosbox in het klein! PocketDOS emuleert een complete XT computer met alle standaard hardware. alle poorten van deze XT computer worden vertaald naar de poorten van de PDA, dus alles werkt prima. met afstand de beste software voor Winmo imo. je kan er OpenGem 5 (een GUI voor DOS) erop knallen, Quickbasic, spelletjes.. het werkt allemaal prima met het touch screen. en je kan het ook nog op de achtergrond draaien zodat je gewoon iets anders kan doen. ik gebruik PocketDOS zeer regelmatig als testsysteem om allerlei dingen uit te testen en te knutselen. dit is zogenoemde NAG-ware, wat inhoudt dat je eens in de 10 min 15 seconden moet wachten, maar daar wen je aan. voor de rest: gewoon gratis!
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Deze applicatie zou dat moeten doen.Eric_Cantona schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:57:
Kent iemand 'n soortgelijk programma als SleepCycle voor de iphone, maar dan voor WM-toestellen?
Ik kreeg deze link door van 'n vriend en ben benieuwd of 't werkt. Ben nogal 'n slechte slaper en dit zou 'n uitkomst zijn.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=631815
Genaamd sleepsense
Ik zal hem vannacht wel even uitproberen.
Bestaat er nog zo'n programma als dit? Link is deudsnarf schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 16:12:
Meest gewaardeerde progje voor mijn Touch Pro: FlitsNav 3.4.2. Maakt gebruik van de GPS functionaliteit en waarschuwt bij mobiele flitscontroles!
Werkt op diverse WM devices, welke precies is volgens mij onbekend...
Dat programma kan je volgens mij nog gewoon downloaden op flitsservice.nl
Link is dood, het programma niet...D467 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:31:
[...]
Bestaat er nog zo'n programma als dit? Link is deud
Ontwikkeling staat momenteel wel stil (v 4.1.2) en er zitten nog wat bugjes in, maar het doel bereikt hij wel, hij waarschuwd indien je een controle nadert (en als je hem voorbij bent, gaat ie nog 2x
Topic op FS.nl: http://www.flitsservice.n...litsnav-4-1-2-t55269.html
"Mekker, blaat"
Afgelopen nacht ook geprobeerd en 't leek te werkenTorched schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 01:11:
[...]
Deze applicatie zou dat moeten doen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=631815
Genaamd sleepsense
Ik zal hem vannacht wel even uitproberen.
Iemand nog meer leuke applicaties voor een hd2?
Opera mini 5 is als standalone beschikbaar (dus geen java meer nodig) en het is echt waaanzinnig snel. Via wifi heb ik hier naast elkaar een Palm Pre en een HTC Blue Angle (5 jaar oud) en de de laatste is 1,5 keer zo snel in een paar snelle testjes. Verschil is echt groot.
http://m.opera.com/next/mini5wm.cab?act=dl&tag=mini5wm
http://m.opera.com/next/mini5wm.cab?act=dl&tag=mini5wm
[ Voor 4% gewijzigd door arjandijk162 op 04-03-2010 18:19 ]
Net Opera Mini 5 Native geinstalleerd, heel snel en over het algemeen een stuk smoother dan Java Mini. Alleen zijn de fonts bij mij minstens 5 keer zo groot als de Java versie (die bij mij altijd op "very small" staat, zodat ik net zoveel overzicht heb op mijn telefoon als op een pc). De optie "small/medium/large" lijkt er ook op alsof ik kies tussen 44/48/52 punts fonts.
Misschien dat het komt doordat ik een custom WM6.5.3 (?) rom draai, maar zoals het er nu uitziet, is het onbruikbaar voor mij, ook al is dit by far de snelste browser.
Misschien dat het komt doordat ik een custom WM6.5.3 (?) rom draai, maar zoals het er nu uitziet, is het onbruikbaar voor mij, ook al is dit by far de snelste browser.
Pentaxiaan
Wow, wat is native Opera Mini 5 snel zeg! 
Al moet ik even uitvogelen hoe ik hem weer in het Nederlands krijg...
Al moet ik even uitvogelen hoe ik hem weer in het Nederlands krijg...
Anoniem: 338303
Heerlijk snel die opera mini 5. Iemand enig idee hoe je 'm in T9 stand krijgt? Bij mij blijft ie maar in ABC staan, wat ik ook probeer.
@anandus: bij mij stond ie automatisch in Nederlands, misschien is het handiger om naar http://m.opera.com/next te surfen met je mobiel en vanaf daar te installeren (dan op bovenstaande link ergens te klikken), dan pakt ie automatisch je taal als 't goed is.
@anandus: bij mij stond ie automatisch in Nederlands, misschien is het handiger om naar http://m.opera.com/next te surfen met je mobiel en vanaf daar te installeren (dan op bovenstaande link ergens te klikken), dan pakt ie automatisch je taal als 't goed is.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 338303 op 05-03-2010 04:03 ]
Voor mijn gevoel is het ook sneller dan Opera Mobile 10 beta 3. (beide met fast browsing)
Gisteren kwam er bij mijn ineens in beeld "initializing font, this may take a few minutes", maar bij 2%, na 10 seconden liep het vast. Heb een VGA device, en alleen de mobiele versie van nu.nl ziet er erg smal uit (daar kwam die waarschuwing in beeld), voor de rest allemaal goed en snel. Iemand enig idee of de genoemde waarschuwing/optie ook in het menu is op te roepen?
P.S Heb een WWW device, dus Engels taal geïnstalleerd.
Gisteren kwam er bij mijn ineens in beeld "initializing font, this may take a few minutes", maar bij 2%, na 10 seconden liep het vast. Heb een VGA device, en alleen de mobiele versie van nu.nl ziet er erg smal uit (daar kwam die waarschuwing in beeld), voor de rest allemaal goed en snel. Iemand enig idee of de genoemde waarschuwing/optie ook in het menu is op te roepen?
P.S Heb een WWW device, dus Engels taal geïnstalleerd.
[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 07-03-2010 11:47 ]
Hmm.. Ik heb gekeken en die stomme Opera Mini kijkt naar je regional settings.Anoniem: 338303 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 04:01:
Heerlijk snel die opera mini 5. Iemand enig idee hoe je 'm in T9 stand krijgt? Bij mij blijft ie maar in ABC staan, wat ik ook probeer.
Als ik die op Dutch zet (en ik herstart), dan is Opera in NL, zet ik het op English (bijv. US English) en herstart, dan is het in het Engels.
Irritant, ik hoop dat ze het snel oplossen.
Maar na het nu een tijdje gebruikt te hebben moet ik zeggen dat het echt vreselijk goed werkt. Zelfs op mijn eeuwenoude telefoon (HTC Artemis) loopt het vreselijk soepel. En waar ik eerst 3 á 4 tabjes kon draaien voordat duidelijk het geheugen vol was, kan ik nu met gemak 8 tabjes draaien zonder problemen.
Heerlijk stukje software!
Ik wil via Windows Mobile een aantal bestanden in een map plaatsen, en dit lukt aardig.
Totdat er zoveel bestanden in de map zitten dat het hele schermpje vol staat met bestanden, maar dat je net niet hoeft te scrollen.
Als ik dan bestanden wil plakken (dus scherm even ingedrukt houden tot het menu'tje verschijnt) dan geeft hij het menu weer voor het bestand waar ik m'n vinger op hield... en dus niet voor die desbetreffende map...
Hoe kan ik dan toch nog bestanden in die map plakken?
Ik werk op een HTC TD2 op WM6.5.
Totdat er zoveel bestanden in de map zitten dat het hele schermpje vol staat met bestanden, maar dat je net niet hoeft te scrollen.
Als ik dan bestanden wil plakken (dus scherm even ingedrukt houden tot het menu'tje verschijnt) dan geeft hij het menu weer voor het bestand waar ik m'n vinger op hield... en dus niet voor die desbetreffende map...
Hoe kan ik dan toch nog bestanden in die map plakken?
Ik werk op een HTC TD2 op WM6.5.
[ Voor 3% gewijzigd door .joeri. op 14-03-2010 11:26 ]
Voor de formule 1 fans, er is een officiële applicatie voor het seizoen 2010 uit gekomen. Ziet er strak uit met live timings, standen en veel informatie. Je moet wel op de officiële site van Formula1.com een account aanmaken om gebruik te kunnen maken van deze live service.

http://www.formula1.com/mobile_services/live_timing.html

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 14-03-2010 11:39 ]
De tweakers applicatie in de windows marketplace 
Als de ontwikkelaar hier meeleest, een forumintegratie en reacties kunnen zien zou geniaal zijn
Als de ontwikkelaar hier meeleest, een forumintegratie en reacties kunnen zien zou geniaal zijn
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Weet iemand een goed mobile tegenhanger voor iPhone Satellite Finder. Ik ben naar een vergelijkbaar alternatief aan het zoeken maar kan tot nu toe niets vinden.
Ik denk dat je de ontwikkelaar beter in zijn eigen forum kan bereiken, waar zijn software (en de beta's) wordt besproken.peugeot206gt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:49:
De tweakers applicatie in de windows marketplace
Ik heb sinds kort ook Opera mini op mijn HTC Touch Diamond 2. Mooi programma en draait erg lekker, zeker in vergelijking met opera mobile 9. Ik heb wel een probleem met de weergave van sommige pagina's, die worden heel smal weergegeven en gebruiken niet het hele scherm. Voorbeelden: mobiel.nu.nl/pda, startpagina.mobi en de mobiele site van voetbal international. Ligt dit aan die site, of aan mijn instellingen?
Volgens mij kan je de zoom instellen. Misschien dat je daarmee de pagina wat 'breder' kan laten weergeven?
De vraag is al een aantal keer gesteld maar een port naar een Vodafone-versie zou ZEER op prijs worden gesteld. Ziet erg prima uitReaper_xt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:40:
Hoi,
Ik heb een klein simpel applicatie gemaakt voor windows mobile (wvga) die je je resterend beltegoed van t-mobile laat zien. Primair omdat ik het zelf handig vindt, misschien heeft iem anders er ook wat aan. Ik werk in mijn vrije tijd nog aan wat andere leuke kleine windows mobile applicaties die ik ook op de site zal plaatsen als ze af zijn. Het bel status applicatie kan je hier vinden: www.undefine.nl
[afbeelding]

*burp*
Anoniem: 125158
Hi,
sinds kort ook weer aan de HTC's! Dit keer een HD2. Helaas is het touchscreen lang niet zo goed als van Iphone (mijn ervaring) en daar baal ik enorm van. Desondanks maak ik er het beste van met het ding, de komende 11 maanden nog.
Maarrr, maatje van me heeft een Iphone met Talking Carl. Het is erg lachwekkend en iedereen kent het tegenwoordig wel lijkt me.
Heb heel google afgezocht maar nog altijd NIET te krijgen voor de Windows based apparatski's?! Heb zelfs de maker van Talking Carl een mail gestuurd maar die reageert niet.......
Kortom, wie weet hem te vinden, of een vervanger? Maakt niet zoveel uit wat het kost trouwens
.
Thanks people!
sinds kort ook weer aan de HTC's! Dit keer een HD2. Helaas is het touchscreen lang niet zo goed als van Iphone (mijn ervaring) en daar baal ik enorm van. Desondanks maak ik er het beste van met het ding, de komende 11 maanden nog.
Maarrr, maatje van me heeft een Iphone met Talking Carl. Het is erg lachwekkend en iedereen kent het tegenwoordig wel lijkt me.
Heb heel google afgezocht maar nog altijd NIET te krijgen voor de Windows based apparatski's?! Heb zelfs de maker van Talking Carl een mail gestuurd maar die reageert niet.......
Kortom, wie weet hem te vinden, of een vervanger? Maakt niet zoveel uit wat het kost trouwens
Thanks people!
Serieus geen flauw idee wat het is...aannames zijn dodelijkAnoniem: 125158 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:38:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b9ChHp1TX9c]
Dit dus?
Het font doet het hier wel goed (touch diamond, custom 6.5.1 rom) maar de pagina's kloppen niet. Alles loopt door elkaar heen en sommige dingen zijn er gewoon niet. Het start wel sneller op dan opera 9.5, maar het laden is niet sneller en je kan ook niet zoomen of snel scrollen. Ik hou het bij 9.5 iig.SirNobax schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:11:
Net Opera Mini 5 Native geinstalleerd, heel snel en over het algemeen een stuk smoother dan Java Mini. Alleen zijn de fonts bij mij minstens 5 keer zo groot als de Java versie (die bij mij altijd op "very small" staat, zodat ik net zoveel overzicht heb op mijn telefoon als op een pc). De optie "small/medium/large" lijkt er ook op alsof ik kies tussen 44/48/52 punts fonts.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Is er al iemand een goede "Ping" applicatie tegengekomen voor WM? Whatsapp is nog niet beschikbaar zeker?
palingro oid doet vergelijkbare dingenAlexander6501 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:53:
Is er al iemand een goede "Ping" applicatie tegengekomen voor WM? Whatsapp is nog niet beschikbaar zeker?
Ik ben op zoek naar een programma die de smsconversaties kan exporteren van mijn telefoon (HTD TD2) naar wat dan ook, pdf, csv, maakt niet uit. Met Jeyo mobile Comapnion kan ik ze wel exporteren in CSV, maar dan alleen de berichten los, niet de conversatie. Weet iemand zoiets?
Hoi!
Hier nog een tweetalBarfman schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:36:
Voor de formule 1 fans, er is een officiële applicatie voor het seizoen 2010 uit gekomen. Ziet er strak uit met live timings, standen en veel informatie. Je moet wel op de officiële site van Formula1.com een account aanmaken om gebruik te kunnen maken van deze live service.
[afbeelding]
F1 Pocket 2010 gratis

http://ricardofraile.webcindario.com/Formula1_EN.htm
En
F1 Mobile v3.2, freeware

http://www.deepweb.nl/deepweb.asp?taal=NL
Voetballen UEFA, Europees
m.uefa.com
Football monitor 0.28 freeware. Ook de nederlandse ere en eerste divisie.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=644878
Is er niet voor WM. Tekst naar tekst zal wel iets voor zijn maar spraak > tekst niet.EWK schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:20:
Ik ben op zoek naar een programma die de smsconversaties kan exporteren van mijn telefoon (HTD TD2) naar wat dan ook, pdf, csv, maakt niet uit. Met Jeyo mobile Comapnion kan ik ze wel exporteren in CSV, maar dan alleen de berichten los, niet de conversatie. Weet iemand zoiets?
Android kan dit wel standaard.
Inderdaad en ook beantwoord.Doopy-X- schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:09:
[...]
De vraag is al een aantal keer gesteld maar een port naar een Vodafone-versie zou ZEER op prijs worden gesteld. Ziet erg prima uit
Provider onafhankelijke apps, freeware.
Nummer 1 :Belminuten 0.9.4
http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html
Nummer 2: LCminutes
http://lctools.blogspot.com/
Hier kun je niet mee inloggen zoals dat progje voor T-mobile. Het houdt wel alles bij eenmaal ingesteld.
Ik bedoel de smsconversaties, ik ben niet op zoek naar een transcrip programma voor gesprekken.Anoniem: 119722 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:37:
Is er niet voor WM. Tekst naar tekst zal wel iets voor zijn maar spraak > tekst niet.
Android kan dit wel standaard.
Wat ik dus wel zoek is software die de sms database (de smsconversaties dus) uit lees en exporteert.
Hoi!
Pim Backup, misschien?EWK schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:16:
[...]
Ik bedoel de smsconversaties, ik ben niet op zoek naar een transcrip programma voor gesprekken.![]()
Wat ik dus wel zoek is software die de sms database (de smsconversaties dus) uit lees en exporteert.
Als je binary uitschakelt dan kan je het ook gewoon openen (geloof dat het dan een zipje met csv's is)
PIM backup gebruik ik al, die maakt wekelijks een backup van de database en zet die op mijn SD kaart. Zal morgen eens kijken hoe dat zit met dat uitschakelen van de binary en hoe ik hem dan kan openen. Bedankt iig!
Mocht iemand nog andere software hier voor hebben dan houdt ik me aanbevolen.
Mocht iemand nog andere software hier voor hebben dan houdt ik me aanbevolen.
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 03-04-2010 22:28 ]
Hoi!
Anoniem: 125158
die jacraze_ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:19:
[...]
Serieus geen flauw idee wat het is...aannames zijn dodelijk![]()
[video]
Dit dus?
Als ik de binary uit zet dan krijg ik een .plb bestand, deze kan ik openen met excel en dan krijg ik wel iets van smsjes, maar niet zoals ik bedoel.anandus schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:24:
[...]
Pim Backup, misschien?
Als je binary uitschakelt dan kan je het ook gewoon openen (geloof dat het dan een zipje met csv's is)
Voorbeeld van wat ik krijg:
Wat ik wel bedoel is dus dat ik een contactpersoon kan selecteren en dat ik dan de gehele sms conversatie krijg, net als op mijn mobiel. Vervolgens wil ik ze dus kunnen exporteren naar excel/pdf whatever.0x00,0x00;"1233";"1233";;"";"Tip: Je hebt een nog niet beluisterde voicemail. Dit bericht wordt nog 2 dagen voor je bewaard. Groeten van Hi.";"";0;"\\Conversations";"SMS";"IPM.Conversation";;;0;;2010,04,03,23,26,08;2010,04,02,20,55,40;0;"";0;""
Hoi!
Anoniem: 287231
Beste medetweakers,
Hierbij mij aplicaties die 100% werken op wvga apparaten, zelf heb ik htc touch HD.
, lijstje wordt alsmaar groter

http://img101.imageshack.us/img101/5448/naamloostg.png
Hierbij mij aplicaties die 100% werken op wvga apparaten, zelf heb ik htc touch HD.

http://img101.imageshack.us/img101/5448/naamloostg.png
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 287231 op 05-04-2010 20:32 ]
Leuk! Nu grotere afbeelding graag
Thnx, eens zien of er nog wat leuks bij zit
Mijn lijstje is vrij beperkt tot TomTom Navigator, Tweakers.ml, Trein, Live Messenger, Google Maps, Torch, Kenteken Informatie en Solitaire.
Software waar denk ik iedereen wel mee bekend is ondertussen.
Software waar denk ik iedereen wel mee bekend is ondertussen.
Nodata
TomTom
Flitsnav
Trackr
Laatste 2 wellicht niet bij iedereen bekend..
Flitsnav, programma'tje ontwikkeld door 1 die actief is bij Flitsservice.nl , werking is simpel: Haal om de x minuten de gpslocaties van de gemelde mobiele controles op van flitsservice.nl, wanneer je binnen x meter komt, laat signaal horen, en dan nog 2x (ook zelf in te stellen welke afstand)... Eventueel kun je er een ov2 file in hangen met de vaste palen.
Oudere versies konden samen met TomTom gebruikt worden (TomTom pakte steeds het actuele bestand op wat flitsnav genereerde), de nieuwe niet.. Momenteel staat de ontwikkeling stil
Trackr, gps logger, site is www.trackr.nl , tracks opslaan en uploaden naar de site, kun je terug zien waar en hoe hard je gereden hebt. Kan prive gezet worden, of openbaar, waar zijn vrienden (incl map op je telefoon) mogelijkheid en een koppeling is aan te leggen met bv hyves en twitter zodat je gaat spammen zodra je gaat rijden... Vriendin lief weet precies hoe laat ik thuis ben
TomTom
Flitsnav
Trackr
Flitsnav, programma'tje ontwikkeld door 1 die actief is bij Flitsservice.nl , werking is simpel: Haal om de x minuten de gpslocaties van de gemelde mobiele controles op van flitsservice.nl, wanneer je binnen x meter komt, laat signaal horen, en dan nog 2x (ook zelf in te stellen welke afstand)... Eventueel kun je er een ov2 file in hangen met de vaste palen.
Oudere versies konden samen met TomTom gebruikt worden (TomTom pakte steeds het actuele bestand op wat flitsnav genereerde), de nieuwe niet.. Momenteel staat de ontwikkeling stil
Trackr, gps logger, site is www.trackr.nl , tracks opslaan en uploaden naar de site, kun je terug zien waar en hoe hard je gereden hebt. Kan prive gezet worden, of openbaar, waar zijn vrienden (incl map op je telefoon) mogelijkheid en een koppeling is aan te leggen met bv hyves en twitter zodat je gaat spammen zodra je gaat rijden... Vriendin lief weet precies hoe laat ik thuis ben
"Mekker, blaat"
Daarvan zijn er genoeg, oa. dezeEWK schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:16:
[...]
Ik bedoel de smsconversaties, ik ben niet op zoek naar een transcrip programma voor gesprekken.![]()
Ik weet niet of deze ook in conv. doet. De meeste gebruiken geen threaded (sms in conv) SMS
http://www.smsexport.com/[quote]djidee schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:56:
Nodata
en nu voor met de vingers, data controller
http://www.cebits.com/fre...r-for-windows-mobile.html

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 05-04-2010 21:47 ]
Deze had ik inderdaad gezien ja, maar deze doet het helaas niet threaded. Bedankt iig!Anoniem: 119722 schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:41:
[...]
Daarvan zijn er genoeg, oa. deze
Ik weet niet of deze ook in conv. doet. De meeste gebruiken geen threaded (sms in conv) SMS
http://www.smsexport.com/
Iemand nog meer tips?
[ Voor 5% gewijzigd door EWK op 05-04-2010 21:50 ]
Hoi!
Even een vraag die niet helemaal ontopic hier is, ik weet het, maar ik kan zo niet vinden waar ik ervoor anders moet zijn dus 'schop' me anders maar naar de juiste topic..
Ik heb op mijn mobiel de activesync ingesteld zodat die de Google calender uitleest, dit is mijn persoonlijke kalender. Nu heb ik via Google Apps ook een werkkalender met bijbehorende afspraken. Alleen kan ik die niet toevoegen binnen activesync op de mobiel, ik kan dan alleen de bestaande instellingen wijzigen.
Mijn vraag is dan ook of iemand weet hoe ik dit kan omzeilen of een andere Activesync kan toevoegen naast de bestaande.. als je het weet dan zou je me erg verder helpen.
Ik heb op mijn mobiel de activesync ingesteld zodat die de Google calender uitleest, dit is mijn persoonlijke kalender. Nu heb ik via Google Apps ook een werkkalender met bijbehorende afspraken. Alleen kan ik die niet toevoegen binnen activesync op de mobiel, ik kan dan alleen de bestaande instellingen wijzigen.
Mijn vraag is dan ook of iemand weet hoe ik dit kan omzeilen of een andere Activesync kan toevoegen naast de bestaande.. als je het weet dan zou je me erg verder helpen.
[...]EWK schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:48:
[...]
Als ik de binary uit zet dan krijg ik een .plb bestand, deze kan ik openen met excel en dan krijg ik wel iets van smsjes, maar niet zoals ik bedoel.
Voorbeeld van wat ik krijg:
pib is gewoon een zip bestand. Kun je openen en dan zou het tekst moeten zijn.
Threaded sms heet dat.Dat is SMS in conversatie modeWat ik wel bedoel is dus dat ik een contactpersoon kan selecteren en dat ik dan de gehele sms conversatie krijg, net als op mijn mobiel. Vervolgens wil ik ze dus kunnen exporteren naar excel/pdf whatever.
http://forum.xda-developers.com/search.php?searchid=36015150
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324684
http://www.efficasoft.com/mobileexpress/index.html
http://www.synergetechsolutions.com/mobilesmssync.aspx
Kun jij flitsnav even hier droppen want ik kan hem niet meer downloaden.....djidee schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:56:
Nodata
TomTom
Flitsnav
Trackr
Anoniem: 295543
Whatsapp zal nooit komen, had een mailtje naar e gestuurd met helaas een negatief antwoordAlexander6501 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:53:
http://flitsnav.flitsservice.nl/FlitsNavGps.412.CABgram501 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:03:
[...]
Kun jij flitsnav even hier droppen want ik kan hem niet meer downloaden.....
En vergeet niet .net CF 3.5 -> http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en
"Mekker, blaat"