Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Iemand die het ipod keypad heeft gevonden?? Resco keypad is het enige wat ik heb gevonden maar is niet gratis
[ Voor 186% gewijzigd door Rob1106 op 14-04-2009 13:37 ]
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Zoiets wil ik ook wel. In de laatste touch pro rom, de officiele, is dat wel met opnemen zo. Maar ik heb regelmatig dat als m'n TP in m'n zak ziten een paar seconden de opneem toets word ingedrukt, hij het laatst gebelde nummer gaat bellen. Nogal frustrerend.Ras schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:47:
S2U2 is er zodat je moet sliden om te unlocken en je kunt er ook mee instellen dat je moet sliden om op te nemen, maar is er ook een tootlje wat er voor zorgt dat je moet sliden zogauw je iemand wilt bellen?
Het komt bij mij namelijke nog wel eens voor dat je (perongeluk) op een contactpersoon drukt en dat je telefoon dan gelijk begint te bellen. Het zou fijn zijn als je op een contactpersoon drukt en de telefoon zou gaan bellen, dat er dan eerst een schermpje met schijfbalkje komt: Wilt u [persoon] bellen? Ja <===||||===> Nee
Bestaat zoiets?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Check de website
P8
Dus een programma die bij houd hoeveel data je verbruikt hebt op het internet?
[ Voor 8% gewijzigd door datkanveelbeter op 04-05-2009 22:48 ]
Jah dat kan, ik gebruik Total Commander op mijn windows mobile 6.1 device, werkt als een trein! al raad ik je wel aan om dan direct FTP (ingebakken in het programma) te gebruiken, is stabielerdatkanveelbeter schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:47:
Kan ik via wifi een share benaderen op mijn wifi netwerk met windows mobile 6.1? Of visa versa?
Voor de htc touch diamond (ik weet niet of hij ook voor andere WM6.1 telefoons is) heb ik de network folder plugin gedownload. Hiermee kun je netwerkshares benaderen.datkanveelbeter schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:47:
Kan ik via wifi een share benaderen op mijn wifi netwerk met windows mobile 6.1? Of visa versa?
Flickr PSN ID= cheironnl
Gesprekken op te nemen
Muziek/geluiden door gesprekken heen te spelen
Een keuze menu te maken
Die drie dingen zijn een vereiste, want ik heb ze alle drie nodig. Lijkt me wel grappig :x
"Welkom, in het keuze menu van (...), toets 1 als u blabla, 2 e.t.c"
En dan dat die keuzes ook echt werken.
Iemand een idee?
Edit: Voor mijn binnenkort aan te schaffen WinMo telefoon (6.1)
[ Voor 7% gewijzigd door Joseph op 01-06-2009 16:51 ]
Anoniem: 248079
Het tweede programma die ik iedereen met WM5/6 kan aanbevelen is: SMS-bubbles Via dit programma krijg je een soort pop-up als je een smsje krijgt. Ik dacht dat deze functionaliteit ondertussen al standaard aanwezig is in WM 6.1.
Dit programma zorgt ervoor dat je een enorme keuze hebt qua kleuren voor de menu's: Base Hue Express
Als laatste: dit programma zorgt ervoor dat je toetsen altijd automatisch geblokkeerd worden: Automatic Keylock
Ik vind op internet enkel oude VNC software, en daarmee lukt het me niet. Ik moet ook inloggen op de remote computer, en het gevonden programma kent enkel een wachtwoord, en geen inlognaam.
Dat is standaard in WM6.1 hoor :-)Anoniem: 248079 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:29:
Het tweede programma die ik iedereen met WM5/6 kan aanbevelen is: SMS-bubbles Via dit programma krijg je een soort pop-up als je een smsje krijgt. Ik dacht dat deze functionaliteit ondertussen al standaard aanwezig is in WM 6.1.
Komende maand ben ik in het buitenland op vakantie en de goedkoopste manier voor mij om dan af en toe wat dingen te checken op internet is op de pda. Wie kan er een webbrowser aanraden die wel lekker vlot draait? Die goed bruikbaar is op het relatief kleine schermpje? En die moderne websites ook nog aardig kan weergeven?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Trouwens, wat anders wat ik "zoek" voor de fun.
Telefoon camera gebruiken als webcam, en dan bedoel ik niet via de pc.
Stand alone, software op de telefoon die met interval een image upload via FTP.
Zou wel geinig zijn zo af en toe, maar tot nu toe niets kunnen vinden.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
er is een draadloze verbinding en ik kan vanaf de laptop pingen naar de telefoon.
ik heb een folder geshared op de laptop maar ik weet niet hoe ik die kan benaderen.
aan de andere kant lukt het ook niet om een folder op de telefoon te sharen.
Ik gebruik Mocha VNC op mijn telefoon, en UltraVNC op de PC. Werkt erg goed.jopie schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:37:
Kent iemand een programma om met UltraVNC te verbinden voor mijn Tytn 2?
Ik vind op internet enkel oude VNC software, en daarmee lukt het me niet. Ik moet ook inloggen op de remote computer, en het gevonden programma kent enkel een wachtwoord, en geen inlognaam.
PSN id: PENo1
Nitrogen, na een tijd gaat de backlight uit maar met een tik op het scherm springt deze weer aan.P.E.No.1 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:14:
Kan je met een bepaalde mediaplayer de backlight uitzetten terwijl je muziek afspeelt?
Als het goed is gaat de backlight uit als je de aan/uit-knop indrukt en ingedrukt houdt. Op dezelfde manier gaat ie ook weer aan. Is gewoon een functie van het OS.P.E.No.1 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:14:
Kan je met een bepaalde mediaplayer de backlight uitzetten terwijl je muziek afspeelt?
[ Voor 46% gewijzigd door CaptJackSparrow op 08-06-2009 21:49 ]
Ik gebruikte S2P (Slide2Play heet het geloof ik). Daar wou het wel mee.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dan stopt de muziek en dat wil ik dus voorkomen. Maar ik zal advanced config proberen...CaptJackSparrow schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:48:
[...]
Als het goed is gaat de backlight uit als je de aan/uit-knop indrukt en ingedrukt houdt. Op dezelfde manier gaat ie ook weer aan. Is gewoon een functie van het OS.
edit: welke optie is het in advanced config? Ken het nie vinden

[ Voor 7% gewijzigd door P.E.No.1 op 09-06-2009 09:40 ]
PSN id: PENo1
Ik heb een HTC Touch Diamond2 icm een SE HBH-ds970. Het geluid is prima, maar de afstandsbediening kan beter. De play knop start wel Mediaplayer, maar kan niet meteen ook een song starten, dat moet dan perse via de interface van de telefoon. Ook lukt vooruit/achteruit spoelen niet.
Op XDA heeft iemand een app ontwikkeld (Customizable AVRCP Agent, door Wolfman-XP), maar daar is al een hele tijd niks meer mee gebeurd, krijg het ook niet echt lekker aan de gang.
Anyone?
[ Voor 20% gewijzigd door JarlSX op 09-06-2009 15:29 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Anoniem: 248079
Met welk programma doe je dit? Werkt het alleen met de omnia?Paksoy schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:31:
Is er een programma waarmee ik mijn Omnia als microfoon kan gebruiken op de pc? ik heb al een programma waarmee ik via WiFi met mijn pc kan verbinden om mijn Omnia als webcam kan gebruiken, dus dit zou ook mogelijk moeten zijn.
ThinkPadd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:52:
Is er toevallig ook een programma, met een overzicht van alle (Nederlandse) radiozenders?
Ik probeerde laatst de SlamFM stream te openen op m'n telefoon (in WMP) maar dat werkte niet.
En toen dacht ik, misschien is er ook wel een programmaatje met alle zenders, ipv alleen SlamFM.
Iemand die zoiets kent (of misschien een alternatief?)
Is er een manier om deze over te zetten naar de Diamond?
http://dashwire.com
Dashwire synchroniseert contacten, foto's, ringtones in 2 richtingen, en daarnaast ook 1 richting sync (Alleen GSM > Web), de SMS berichten, en oproep geschiedenis
Het is dus wel mogelijk om ze te bewaren, online, maar niet om ze daarna terug te syncen naar je Windows Mobile telefoon.
Werkt vast ook met anderen. Het heet Mobiola Web CameraAnoniem: 248079 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 17:27:
[...]
Met welk programma doe je dit? Werkt het alleen met de omnia?
Anoniem: 119722
Dit is freeware.Maar verkeerd momenteel nog in betafase.
Laatste versie is 1.1
Bij gebruikmaking van dit programma hoef je dus niets te starten of in te drukken. Gesprekken worden automatisch opgenomen na dat je een-malig "recording" op "enable" gezet hebt. Het programma is na start dus stand-by, minimized. Verder kun je een aantal zaken instellen, zoals het wav formaat en de plaats waar eea opgesagen moet worden.
Je moet wel NETCF 3.5 geinstalleerd hebben.
Je kunt het hier downloaden
Home2, kan je daarmee ook scrollen door de applicatie door met je duim naar links en rechts te bewegen? Dit ziet er namelijk beter uit dan de touchflo van mijn mda compact vMsG schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:41:
Voor mensen die een compromis tussen het zakelijke HTC Home Plugin en het relatief zware Touch Flo zoeken is er nu (nog) gratis het programma Home2 van Point UI. Ik vind het behoorlijk snel gaan.
Wat voor plugin gebruiken jullie voor today?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Artiest voorheen bekend als b3n666
Ja dat kan. Overigens is Home2 er in een freeware en een koopversie.Met die laatste kun je o.a meer applets installeren.iCy schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:56:
[...]
Home2, kan je daarmee ook scrollen door de applicatie door met je duim naar links en rechts te bewegen? Dit ziet er namelijk beter uit dan de touchflo van mijn mda compact v
Video
http://www.youtube.com/watch?v=Z7cR7Jkh5vQ
googlemaps terplekke gebruiken.t_o_c schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:25:
Weet iemand of er ook gps software is die kaarten voor Japan heeft? Ik heb nu tom tom maar die hebben geen Japan maps en ook route 66 niet en voor de rest ken ik geen gps software voor wimo. Iemand tips?
104831
Dat alles geheel automatisch, in tegenstelling tot NoData wat je handmatig in en uit moet schakelen.
Werkt perfect hier. Ik rijdt regelmatig een stuk door duitsland omdat dat korter is en hoef me nu niet meer druk te maken met in/uit schakelen van de data verbinding.
Perfect programmatje.
Ik weet niet precies of dit is wat je zoekt maar veel van de NL radiozenders zijn te vinden op www.streams4pda.com
Vervolgens doorklikken op het radiootje en je ziet 10-tallen alfabetisch opgesomd staan.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Bringer of heat, food and silence!
https://www.nuevasync.com/mendel129 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:53:
Iemand toevallig een leuk adres voor gratis exchange host?
zoiets als dit bedoel je? Gebruik het al een tijdje, werkt helemaal perfect!
ik wil bijvoorbeeld de sms blocken van t mobile: u hebt minder dan €0.50 beltegoed blabla, omdat ik deze met mijn 300 gratis smsjes contstant krijg, weet iemand hier misschien een programma voor, hij moet niet het nummer blocken, omdat daar ook nuttige smsjes vandaan komen
nou, alvast bedankt
Ik gebruik Skyfire omdat deze bijvoorbeeld RTL-gemist.nl en uitzendinggemist.nl kan afspellen welliswaar een beetje hakkerig maar dit is zover ik weet de enigste die dit kan dus vandaar mijn vraag...
Ik blijf maar bij Opera, imho de fijnste mobiele browser.
uitzendinggemist en de NOS hebben ook eigen mobiele apps.gram501 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:31:
Welke internet browser gebruiken jullie?
Ik gebruik Skyfire omdat deze bijvoorbeeld RTL-gemist.nl en uitzendinggemist.nl kan afspellen welliswaar een beetje hakkerig maar dit is zover ik weet de enigste die dit kan dus vandaar mijn vraag...
Ja klopt maar wel een beperkt aanbod..Anoniem: 119722 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:46:
[...]
uitzendinggemist en de NOS hebben ook eigen mobiele apps.
En het gaat mij juist om rtl gemist (denk aan autowereld etc.)
http://www.mobiletopsoft....s-image-tank-net-1-5.htmljbcyber schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:52:
Heeft iemand wel eens software gevonden om je telefoon als image tank gebruiken. Dus om foto's tijdens vakantie van je camera over te zetten naar je PDA?
eerste hit met googlen op "windows mobile image tank" lijkt ongeveer te doen wat je wil maar dan met geheugen kaartjes
Ik heb hiervoor de htc touch gehad en die had een home scherm waar eigenlijk alle opties in zaten die ik wil hebben. Ik vroeg mij dan ook af of het mogelijk is die "skin"" ergens te dowloaden en over te zetten op mijn telefoon.
Het gaat mij er eigenlijk om dat het 3d systeem erg gevoelig is als je met je vinger over het scherm beweegt en ik heb liever wat meer rust. Ook verbergt het nogal veel opties of kost dat een aantal handelingen meer. Wat echter wel fijn is dat het sms en e-mail twee verschillend tabjes geeft. Ook was de oude touch skin wat overzichtelijker met een grote klok een tabje voor weer apart, etc
Het is maar een klein verschil met de standaard windows skin heb ik gevoel, maar het maakt het werken vind ik wel een stukje makkelijker.
Alvast bedankt voor de tips.
Ik vind SPB Mobile Shel 3 erg fijn werken 't is een soort bureau blad waar je al je snelkoppelingen op kwijt en zelf kan bepalen waar je wat op je scherm wil plaatsenThe Dokter schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 19:39:
Ik heb sinds 2 dagen een HTC pro 2 gekocht en zit nu een beetje in een dillema. Het touch3dflo systeem van HTC is niet echt mijn grootste vriend en wil dat het liefst uitschakelen, maar als ik dat doe gaan wat handige functies verloren en dan vooral de opzet van het home scherm.
Ik heb hiervoor de htc touch gehad en die had een home scherm waar eigenlijk alle opties in zaten die ik wil hebben. Ik vroeg mij dan ook af of het mogelijk is die "skin"" ergens te dowloaden en over te zetten op mijn telefoon.
Het gaat mij er eigenlijk om dat het 3d systeem erg gevoelig is als je met je vinger over het scherm beweegt en ik heb liever wat meer rust. Ook verbergt het nogal veel opties of kost dat een aantal handelingen meer. Wat echter wel fijn is dat het sms en e-mail twee verschillend tabjes geeft. Ook was de oude touch skin wat overzichtelijker met een grote klok een tabje voor weer apart, etc
Het is maar een klein verschil met de standaard windows skin heb ik gevoel, maar het maakt het werken vind ik wel een stukje makkelijker.
Alvast bedankt voor de tips.
zoek maar eens op youtube een demo film erg fijn
Ze mogen nog wel een beetje meer kijken naar de opera mobile interface maar voor de rest is het wel een browser die de moeite waard is om uit te proberen.
Ik heb sinds een week een HTC touch pro 2en heb de iris browser geinstalleerd. ik vind hem sneller en prettiger werken als opera mini of skyfire. de interface mag inderdaad wel wat fancier maar voor de rest werkt ie prima.craze_ schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 14:28:
Ik kwam via een custom rom de iris browser tegen, doet de rendering met webkit (dit is dezelfde engine die safari, chrome, de iphone browser, etc ook gebruiken) en ik moet zeggen dat het erg soepel werkt.
Ze mogen nog wel een beetje meer kijken naar de opera mobile interface maar voor de rest is het wel een browser die de moeite waard is om uit te proberen.
ook ben ik eigenlijk nog op zoek naar een goede teletekst app. op de iphone heb je hier een hele mooie variant van. jammer dat die er niet is voor windows mobile (versie van de nos zelf dan). iemand hier een andere optie voor? want via de browser werkt niet echt lekker snel imo.
Ik heb Midomi al geprobeerd, maar die herkend volgens mij veel minder nummers dan MusicID.
Met nadruk op lijst JERoD schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:28:
Vond net via Twitter dit linkje. Leuk lijstje gratis software
Anoniem: 119722 in "Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1"
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 21-08-2009 18:50 ]
ik heb musicID er bij mij opstaan.. maar hij herkent bij mij geen 1 liedje :S:Smaikel schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:55:
Is er nog een goed alternatief voor MusicID?
Ik heb Midomi al geprobeerd, maar die herkend volgens mij veel minder nummers dan MusicID.
Gebruikt weinig geheugen, 47kB
Downloaden in meerdere formaten
flv , .3gp , .mp4 , .mp4(hd) formats
Geschikt voor WM5 en hoger.
Heeft wel .Net Compact Framework 2.0 of beter nodig
Programma-tje is freeware
Directe download link

Hij is leuk, maar ik blijf toch bij Opera.THE_CR0SS schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:31:
[...]
Ik heb sinds een week een HTC touch pro 2en heb de iris browser geinstalleerd. ik vind hem sneller en prettiger werken als opera mini of skyfire. de interface mag inderdaad wel wat fancier maar voor de rest werkt ie prima.
ook ben ik eigenlijk nog op zoek naar een goede teletekst app. op de iphone heb je hier een hele mooie variant van. jammer dat die er niet is voor windows mobile (versie van de nos zelf dan). iemand hier een andere optie voor? want via de browser werkt niet echt lekker snel imo.
Vooral het extra scrolvenstertje rechtsonderin vind ik rete handig, maar helaas mis ik toch een paar dingen die opera wel heeft. Maar het is zeker de moeite waard deze in de gaten te houden.
Was overigens nog knap moeilijk om de CAB te vinden zeg, op hun site staat dat je hem zo mag downloaden, maar de download pagina is geblokkeerd, uiteindelijk gewoon via via gevonden.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Iets met de G-Sensor en 800x480 ondersteuning zou ook leuk zijn ! ?
* Vriendin heeft Iphone gekocht, pfff wat een aanbod en allemaal gratis
[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 26-08-2009 12:46 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Anoniem: 231694
als ik in java werk(bijvoorbeeld opera mini of ns reisplanner app) dan komt soms mijn onderste balk met mijn keuzeknoppen(in mijn geval agenda/contacten) voor de java applet, waardoor de knoppen selecteer en terug(resp. links en rechtsonder in de javapplicatie) niet meer bereikbaar zijn. hier zit dus die rode balk overheen(ik gebruik de rode windows skin die standaard erop staat)
iemand een oplossing?
Fruity al geprobeerd?NeoMe schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:45:
Ik heb een Diamond Touch II, nu heb ik Teeter zo ongeveer wel uitgespeeld dus ben toe aan iets nieuws. Welke games spelen jullie allemaal op jullie pda ( heb worms gehad, maar kan niet op deze ivm te weinig hardware knoppen ).
Iets met de G-Sensor en 800x480 ondersteuning zou ook leuk zijn ! ?
(wvga+vga) - v1.2

of
Touch Break
My free games:
• FRUITY •
• TOUCH BREAK •
• SOCCER TOUCH •
• D-RAW •
Het iets zoals 'MyPhoneExplorer' maar met véél meer opties
http://www.jeyo.com/companion.asp
Alleen niet gratis($19,95), behalve de demo. Handig om dat er ff bij te vermelden.Asterion schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:42:
Prachtig stukje software.
Het iets zoals 'MyPhoneExplorer' maar met véél meer opties
http://www.jeyo.com/companion.asp
Even googlen. Heb het net geinstalleerd op mijn I8000! Met succes.THE_CR0SS schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:31:
[...]
Ik heb sinds een week een HTC touch pro 2en heb de iris browser geinstalleerd. ik vind hem sneller en prettiger werken als opera mini of skyfire. de interface mag inderdaad wel wat fancier maar voor de rest werkt ie prima.
http://www.ward.nu/computer/teletekst/nosttnet.exe
Veel plezier
Jamesbond007uk
Gebruik zelf, niet voor hardlopen, maar fietsen/auto, trackr.
Werkt prima.
Anoniem: 262745
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-sportypal.html
Mij niet. Ze willen graag dat je een account aanmaakt dus alles loopt via een server, hun server.Anoniem: 262745 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:18:
Deze lijkt me ook heel handig:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-sportypal.html
http://www.sportypal.com/
Wat dacht je van een noodlader? Ik weet niet voor welk device. Op miniUSB past elke.Gert_-_Jan schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:10:
GpsCycleComputerBehalve dan dat de batterij uiteraard vrij snel leeg is. Het programma heeft wel de handige optie dat je kunt instellen dat hij bij een bepaalde 'hoeveelheid batterij' stopt met het meten, zodat je nog 'genoeg batterij hebt' om te bellen en dergelijke.
4 batterijen erin en je laad 2 tot 6x op afhankelijk van de batterij capaciteit.
gebruik ik ook icm 2500mAh

Overigens is mdNavMobile zuinig in gebruik. Zuiniger dan Gps Cycle Computer heb ik germerkt.

mdNavMobile Features
- GPS info: Latitude, Longitude, COG, SOG, Height, Satelites, HDOP and NMEA-stream
- Waypoint info: CTS, DTG, TTG, VMG, XTE
- Trip info: Total distance, Start, Travelled distance/time, DTG, TTG, ETA
- Reverse and Reset trips
- Scroll to next/previous waypoint
- Logs full NMEA stream from GPS to Storage Card
- Simulation using NMEA-log files with variable speed (factor 0.01-100)
- Create/Edit Trips and Waypoints
- Trip-files also editable with notepad
- Totally free
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 04-09-2009 00:13 ]
Anoniem: 262745
Nope dat wil je niet inderdaad.Anoniem: 119722 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:59:
[...]
Mij niet. Ze willen graag dat je een account aanmaakt dus alles loopt via een server, hun server.
http://www.sportypal.com/
De andere zijn handige progjes. Zijn er ook waarin je je route die je gelopen/gefietst hebt kan terug zien in google maps bijvoorbeeld?
Dat kun je in nagenoeg al die progjes Hierboven genoemd.Je kan altijd opslaan in of thuis converteren naar KML bestanden.Even de links aanklikken en je krijgt alles informatie daarover.Anoniem: 262745 schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:00:
[...]
Nope dat wil je niet inderdaad.
De andere zijn handige progjes. Zijn er ook waarin je je route die je gelopen/gefietst hebt kan terug zien in google maps bijvoorbeeld?
Anoniem: 119722 in "Fiets-GPS'en"
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Heb overigens deze week op ebay een PDAfietshouder voor 15 euro incl verzenden gekocht, dat maakt deze tooltjes een stuk bruikbaarderAnoniem: 119722 schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:31:
[...]
Dat kun je in nagenoeg al die progjes Hierboven genoemd.Je kan altijd opslaan in of thuis converteren naar KML bestanden.Even de links aanklikken en je krijgt alles informatie daarover.
Ik gebruik trackme voor mijn wandeltochten. Je kan zelf een webpagina installeren op je server waardoor het met googlemaps werkt of je kan via een gratis server van hun je route opvragen.Anoniem: 262745 schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:00:
[...]
Nope dat wil je niet inderdaad.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464758 <-- met die link heb je iig genoeg games voorlopigNeoMe schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:40:
Iemand nog leuke windows mobile spelletjes, heb worms, age of empires al gehad.
[ Voor 51% gewijzigd door Creesch op 08-09-2009 12:54 ]
Waar ik na verwijs is geen houder. Maar een complete fiets/wandel computer, incl. houder!arjandijk162 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:56:
[...]
Heb overigens deze week op ebay een PDAfietshouder voor 15 euro incl verzenden gekocht, dat maakt deze tooltjes een stuk bruikbaarder
Ik heb allang, een jaar of 4 een houder op m'n fiets.
ik zoek een free programma waarmee ik bepaalde nummers kan negeren (zowel inkomende smsjes als oproepen). en ook 1 waarmee ik inkomende privenummers automatisch weiger.volgens mij had ik er ooit wel 1tje, of dat was by mn symbian toestel..
iemand die een programma weet?
x
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=307178
Gebruik hem zelf niet, dus of het exact doet wat jij wilt, moet je even uitzoeken.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Waar kan je deze lader kopen? Ik zoek zoiets, zo eenvoudig mogelijk.Anoniem: 119722 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 00:08:
[...]
Wat dacht je van een noodlader? Ik weet niet voor welk device. Op miniUSB past elke.
4 batterijen erin en je laad 2 tot 6x op afhankelijk van de batterij capaciteit.
gebruik ik ook icm 2500mAh
[afbeelding]
Thnx!
Volgende keer ff googelenErv schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:17:
[...]
Waar kan je deze lader kopen? Ik zoek zoiets, zo eenvoudig mogelijk.
Thnx!
http://www.digitalsonline...-met-miniusb-stekker.html
Moet je even DiamondTweak installeren en dan de GPS photo mode aanzetten in de Camera settings. Dat slaat de GPS coordinaten op in de EXIF van de foto's die je neemt.Oomho schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:35:
Ik ben op zoek naar software waarmee ik op mijn diamond2 foto's kan maken met gps info en die dan geupload worden naar mijn flickr account. Weet iemand of zoiets bestaat?
En dan moet je even hier kijken voor Flickr upload tools.
thanks, hier kan ik wat mee.Mottebelke schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:17:
[...]
Moet je even DiamondTweak installeren en dan de GPS photo mode aanzetten in de Camera settings. Dat slaat de GPS coordinaten op in de EXIF van de foto's die je neemt.
En dan moet je even hier kijken voor Flickr upload tools.
Anoniem: 318867
Heb gelijk nog een tweede vraag want in samsung C6625 zit wel GPS ingebouwd, maar niet de software om het te laten werken. Kom via google alleen maar betaalde programma's tegen, is er ook gratis GPS software te verkrijgen?
googlemaps werkt me gps, je hebt alleen een dataverbinding nodig om de kaarten te downloaden[b]Debbyh schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:30:[/b
Heb gelijk nog een tweede vraag want in samsung C6625 zit wel GPS ingebouwd, maar niet de software om het te laten werken. Kom via google alleen maar betaalde programma's tegen, is er ook gratis GPS software te verkrijgen?
Not sure, maar volgens mij heb ik dit probleem sinds de 2009-08-04 ROM upgrade van HTC voor mijn TP2. Heb toen Spb Backup gebruikt voor en na de hard reset.
Installed software:
J.S. Advanced Config Tool 3.3
Schap's Advanced Task Manager
Schap's Registery Editor
MS .NET CF 3.5
Spb Backup
DinarSoft MemMaid
Wat er wsl niet toe doet:
CorePlayer
G-Watch
ShootMe
3 Spb games
Vexed
Skyfire
PocketPlayer
Call Recorder
Heb verder weinig WinMo ervaring. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Mooie vraag voor in de Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic] threadXorta schreef op zondag 20 september 2009 @ 16:29:
Hi, heb een klein probleempje.
Not sure, maar volgens mij heb ik dit probleem sinds de 2009-08-04 ROM upgrade van HTC voor mijn TP2. Heb toen Spb Backup gebruikt voor en na de hard reset.
Heb verder weinig WinMo ervaring. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Hier gaat het uitsluitend over software.
Je haalt nu een aantal zaken doorelkaar. Schedy Mobile is een "wekker" om tasks op een bepaalde tijd te laten uitvoeren, of je gewoon te wekken.Anoniem: 318867 schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:30:
Ik ben opzoek naar een (simpel) programma'tje om mijn agenda te beheren en taken in te voeren die op het startscherm verschijnen al dan niet met herinneringsgeluid mocht ik dat instellen. Via google en dit forum heb ik er al een aantal gezien o.a.: schedy mobile en pocket informant. Wat is een geschikte en beste/makkkelijkste voor windows mobile 6.1. die draait op samsung C6625?
Schedy Mobile kan dus niet wat jij wilt.Schedy Mobile kan bijv. om 8:00 de smartphone laten slapen, en op 10 weer laten ontwaken.Of op een bepaalde tijd je gegevens synchroniseren.
PocketInformant is een complete agenda, niet gratis en niet simpel.En werkt niet op een smartphone draait alleen onder WM5/6.x PRO. Jij hebt "Standard"
Voor een smartphone, dus zonder touch screen liggen de programma's niet voor het oprapen.
Blijft over Extreme Agenda daar heb je geen touch screen voor nodig. En is WM5/6.x standard voldoende.Maar ook die is niet gratis. Wel goedkoper dan PI.
Geen software zoals TOMTOM of Navigon. Wel Nav4all Maar daar heb je een databundel voor nodig. Googlemaps werkt uiteraard ook en is wel gratis.Ik zie overigens dat navigon nu in de aanbieding is.Heb gelijk nog een tweede vraag want in samsung C6625 zit wel GPS ingebouwd, maar niet de software om het te laten werken. Kom via google alleen maar betaalde programma's tegen, is er ook gratis GPS software te verkrijgen?
Rondkijken in Smartphone general op XDA kan ook nog wel eens iets leuk opleveren qua programma's.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 20-09-2009 21:46 ]
Anoniem: 318867