Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:25
Weet iemand of er een tooltje bestaat waarmee je je telefoon kan uitschakelen net als de iphone? (dus d.mv. sliden) Alleen dan voor WM 6.1

Filmpje van shutdown iphone:

http://www.youtube.com/watch?v=SSA5aVkuyjk

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
ff S2U2 mailen en vragen of ze het in de volgende versie erbij doen ;).

Iemand die het ipod keypad heeft gevonden?? Resco keypad is het enige wat ik heb gevonden maar is niet gratis :|

[ Voor 186% gewijzigd door Rob1106 op 14-04-2009 13:37 ]

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-06 13:10

Chaos-Zero

Sega fan!

Ras schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:47:
S2U2 is er zodat je moet sliden om te unlocken en je kunt er ook mee instellen dat je moet sliden om op te nemen, maar is er ook een tootlje wat er voor zorgt dat je moet sliden zogauw je iemand wilt bellen?

Het komt bij mij namelijke nog wel eens voor dat je (perongeluk) op een contactpersoon drukt en dat je telefoon dan gelijk begint te bellen. Het zou fijn zijn als je op een contactpersoon drukt en de telefoon zou gaan bellen, dat er dan eerst een schermpje met schijfbalkje komt: Wilt u [persoon] bellen? Ja <===||||===> Nee

Bestaat zoiets?
Zoiets wil ik ook wel. In de laatste touch pro rom, de officiele, is dat wel met opnemen zo. Maar ik heb regelmatig dat als m'n TP in m'n zak ziten een paar seconden de opneem toets word ingedrukt, hij het laatst gebelde nummer gaat bellen. Nogal frustrerend.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Voor wie de standaard kalender het ook net niet is, SBSH's Calendar Touch voor WM is echt een bijzonder prettige, vingervriendelijke applicatie.
Check de website

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-06 01:22
Bestaat er een freeware app zoals SPS Monitor?
Dus een programma die bij houd hoeveel data je verbruikt hebt op het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Kan ik via wifi een share benaderen op mijn wifi netwerk met windows mobile 6.1? Of visa versa?

[ Voor 8% gewijzigd door datkanveelbeter op 04-05-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 14:20
datkanveelbeter schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:47:
Kan ik via wifi een share benaderen op mijn wifi netwerk met windows mobile 6.1? Of visa versa?
Jah dat kan, ik gebruik Total Commander op mijn windows mobile 6.1 device, werkt als een trein! al raad ik je wel aan om dan direct FTP (ingebakken in het programma) te gebruiken, is stabieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 23:29
datkanveelbeter schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:47:
Voor de htc touch diamond (ik weet niet of hij ook voor andere WM6.1 telefoons is) heb ik de network folder plugin gedownload. Hiermee kun je netwerkshares benaderen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 01:25
Er is in mij een leuk idee op gekomen. Is er geavanceerde bel software, die het mogelijk maakt:

Gesprekken op te nemen
Muziek/geluiden door gesprekken heen te spelen
Een keuze menu te maken

Die drie dingen zijn een vereiste, want ik heb ze alle drie nodig. Lijkt me wel grappig :x

"Welkom, in het keuze menu van (...), toets 1 als u blabla, 2 e.t.c"

En dan dat die keuzes ook echt werken.

Iemand een idee?

Edit: Voor mijn binnenkort aan te schaffen WinMo telefoon (6.1)

[ Voor 7% gewijzigd door Joseph op 01-06-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248079

Mijn favoriete versie van tetris is: Kevtris 2

Het tweede programma die ik iedereen met WM5/6 kan aanbevelen is: SMS-bubbles Via dit programma krijg je een soort pop-up als je een smsje krijgt. Ik dacht dat deze functionaliteit ondertussen al standaard aanwezig is in WM 6.1.

Dit programma zorgt ervoor dat je een enorme keuze hebt qua kleuren voor de menu's: Base Hue Express

Als laatste: dit programma zorgt ervoor dat je toetsen altijd automatisch geblokkeerd worden: Automatic Keylock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:23
Kent iemand een programma om met UltraVNC te verbinden voor mijn Tytn 2?
Ik vind op internet enkel oude VNC software, en daarmee lukt het me niet. Ik moet ook inloggen op de remote computer, en het gevonden programma kent enkel een wachtwoord, en geen inlognaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:14
Anoniem: 248079 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:29:

Het tweede programma die ik iedereen met WM5/6 kan aanbevelen is: SMS-bubbles Via dit programma krijg je een soort pop-up als je een smsje krijgt. Ik dacht dat deze functionaliteit ondertussen al standaard aanwezig is in WM 6.1.
Dat is standaard in WM6.1 hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 01:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Gesprekken opnemen kan iig wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-06 10:31
Ik zoek een manier om meer dan 50 mailtjes van mijn live account in mijn inbox te kunnen krijgen. Wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:32
Ik draai hier windows mobile 6.1 op een ipaq 2490. Daarin zit een mobile versie van internet explorer gebakken. De enkele keer dat ik die gebruikt heb was ik er bepaald niet van onder de indruk. Nou heb ik als verstokte firefox gebruiker ook gecko geinstalleerd maar da's nog duidelijk een produkt in ontwikkeling. Opstarten is retetraag en op het kleine schermpje van deze ipaq (320x240) komt het ook niet echt lekker uit de verf.

Komende maand ben ik in het buitenland op vakantie en de goedkoopste manier voor mij om dan af en toe wat dingen te checken op internet is op de pda. Wie kan er een webbrowser aanraden die wel lekker vlot draait? Die goed bruikbaar is op het relatief kleine schermpje? En die moderne websites ook nog aardig kan weergeven?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:32
Opera 8.5 maar 's gepakt. Doet het beter dan de andere twee browsers die ik geprobeerd heb alleen crasht het als ik wil inloggen op http:/www.google.com/m/ig

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Skyfire is een leuk alternatief.
Het is nog een Beta maar daar merk ik althans niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Nakebod

Nope.

Skyfire vond ik destijds nogal traag, wel out of the box werkend met Flash. Maar je bent iets te afhankelijk was van hun brakke servers. Is hun server down, start de software niet op. Klinkt ook als een vrij ernstige vorm van home calling. Nee dank je.

Trouwens, wat anders wat ik "zoek" voor de fun.
Telefoon camera gebruiken als webcam, en dan bedoel ik niet via de pc.
Stand alone, software op de telefoon die met interval een image upload via FTP.

Zou wel geinig zijn zo af en toe, maar tot nu toe niets kunnen vinden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
heb je aparte software nodig om een bestand met een laptop te delen?
er is een draadloze verbinding en ik kan vanaf de laptop pingen naar de telefoon.
ik heb een folder geshared op de laptop maar ik weet niet hoe ik die kan benaderen.
aan de andere kant lukt het ook niet om een folder op de telefoon te sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
jopie schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:37:
Kent iemand een programma om met UltraVNC te verbinden voor mijn Tytn 2?
Ik vind op internet enkel oude VNC software, en daarmee lukt het me niet. Ik moet ook inloggen op de remote computer, en het gevonden programma kent enkel een wachtwoord, en geen inlognaam.
Ik gebruik Mocha VNC op mijn telefoon, en UltraVNC op de PC. Werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:27

TheVMaster

Moderator WOS
Weet iemand trouwens of er al software is waarmee je DLNA apparatuur kunt bedienen vergelijkbaar met de software die standaard in de Omnia 910 (?) aanwezig is..? En dan bedoel ik niet de software waarmee je muziek op je telefoon kunt afspelen, maar muziek waarmee je dus een film/muziek van bv. je HomeServer/MediaCenter/NAS kunt selecteren om deze weer af te spelen via een ander DLNA capable device (bv. TV, Philips Streamium, Sonos Player, XBOX360, PS3)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Kan je met een bepaalde mediaplayer de backlight uitzetten terwijl je muziek afspeelt?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
P.E.No.1 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:14:
Kan je met een bepaalde mediaplayer de backlight uitzetten terwijl je muziek afspeelt?
Nitrogen, na een tijd gaat de backlight uit maar met een tik op het scherm springt deze weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Is er een programma waarmee ik mijn Omnia als microfoon kan gebruiken op de pc? ik heb al een programma waarmee ik via WiFi met mijn pc kan verbinden om mijn Omnia als webcam kan gebruiken, dus dit zou ook mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

P.E.No.1 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:14:
Als het goed is gaat de backlight uit als je de aan/uit-knop indrukt en ingedrukt houdt. Op dezelfde manier gaat ie ook weer aan. Is gewoon een functie van het OS.

8)

[ Voor 46% gewijzigd door CaptJackSparrow op 08-06-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:40
Bij Windows Media Player werkt dat niet hoor, dan kapt mijn muziek er mee. (WM 6.1)

Ik gebruikte S2P (Slide2Play heet het geloof ik). Daar wou het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:26
Dat is in te stellen in advanced config. Hier kapt hij alleen via de speaker. Met oordopjes niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
CaptJackSparrow schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:48:
[...]

Als het goed is gaat de backlight uit als je de aan/uit-knop indrukt en ingedrukt houdt. Op dezelfde manier gaat ie ook weer aan. Is gewoon een functie van het OS.

8)
Dan stopt de muziek en dat wil ik dus voorkomen. Maar ik zal advanced config proberen...

edit: welke optie is het in advanced config? Ken het nie vinden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door P.E.No.1 op 09-06-2009 09:40 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik ben op zoek naar een goede avrcp agent voor WinMo 6.1

Ik heb een HTC Touch Diamond2 icm een SE HBH-ds970. Het geluid is prima, maar de afstandsbediening kan beter. De play knop start wel Mediaplayer, maar kan niet meteen ook een song starten, dat moet dan perse via de interface van de telefoon. Ook lukt vooruit/achteruit spoelen niet.

Op XDA heeft iemand een app ontwikkeld (Customizable AVRCP Agent, door Wolfman-XP), maar daar is al een hele tijd niks meer mee gebeurd, krijg het ook niet echt lekker aan de gang.

Anyone?

[ Voor 20% gewijzigd door JarlSX op 09-06-2009 15:29 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248079

Paksoy schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:31:
Is er een programma waarmee ik mijn Omnia als microfoon kan gebruiken op de pc? ik heb al een programma waarmee ik via WiFi met mijn pc kan verbinden om mijn Omnia als webcam kan gebruiken, dus dit zou ook mogelijk moeten zijn.
Met welk programma doe je dit? Werkt het alleen met de omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 08:40
Crosspost:
ThinkPadd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:52:
Is er toevallig ook een programma, met een overzicht van alle (Nederlandse) radiozenders?

Ik probeerde laatst de SlamFM stream te openen op m'n telefoon (in WMP) maar dat werkte niet.

En toen dacht ik, misschien is er ook wel een programmaatje met alle zenders, ipv alleen SlamFM.

Iemand die zoiets kent (of misschien een alternatief?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-06 12:12
Ik heb nu een symbian telefoon, de N95. Hier staan smsjes in die ik erg graag wil bewaren.

Is er een manier om deze over te zetten naar de Diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik had bijna gezegd dat je dat beter in een Symbian topic kon vragen, totdat ik mij bedacht dat Dashwire ook een beta Symbian cliënt heeft sinds kort.
http://dashwire.com

Dashwire synchroniseert contacten, foto's, ringtones in 2 richtingen, en daarnaast ook 1 richting sync (Alleen GSM > Web), de SMS berichten, en oproep geschiedenis
Het is dus wel mogelijk om ze te bewaren, online, maar niet om ze daarna terug te syncen naar je Windows Mobile telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Anoniem: 248079 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 17:27:
[...]

Met welk programma doe je dit? Werkt het alleen met de omnia?
Werkt vast ook met anderen. Het heet Mobiola Web Camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Gesprekken opnemen gaat nu prima met ACR, "Automatic Call Recorder"
Dit is freeware.Maar verkeerd momenteel nog in betafase.
Laatste versie is 1.1
Bij gebruikmaking van dit programma hoef je dus niets te starten of in te drukken. Gesprekken worden automatisch opgenomen na dat je een-malig "recording" op "enable" gezet hebt. Het programma is na start dus stand-by, minimized. Verder kun je een aantal zaken instellen, zoals het wav formaat en de plaats waar eea opgesagen moet worden.

Je moet wel NETCF 3.5 geinstalleerd hebben.

Je kunt het hier downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 17:58

Meneer iCy

swarma

MsG schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:41:
Voor mensen die een compromis tussen het zakelijke HTC Home Plugin en het relatief zware Touch Flo zoeken is er nu (nog) gratis het programma Home2 van Point UI. Ik vind het behoorlijk snel gaan.

Wat voor plugin gebruiken jullie voor today?
Home2, kan je daarmee ook scrollen door de applicatie door met je duim naar links en rechts te bewegen? Dit ziet er namelijk beter uit dan de touchflo van mijn mda compact v

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 09:24
Weet iemand of er ook gps software is die kaarten voor Japan heeft? Ik heb nu tom tom maar die hebben geen Japan maps en ook route 66 niet en voor de rest ken ik geen gps software voor wimo. Iemand tips?

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iCy schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:56:
[...]

Home2, kan je daarmee ook scrollen door de applicatie door met je duim naar links en rechts te bewegen? Dit ziet er namelijk beter uit dan de touchflo van mijn mda compact v
Ja dat kan. Overigens is Home2 er in een freeware en een koopversie.Met die laatste kun je o.a meer applets installeren.

Video
http://www.youtube.com/watch?v=Z7cR7Jkh5vQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t_o_c schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:25:
Weet iemand of er ook gps software is die kaarten voor Japan heeft? Ik heb nu tom tom maar die hebben geen Japan maps en ook route 66 niet en voor de rest ken ik geen gps software voor wimo. Iemand tips?
googlemaps terplekke gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

104831

NoDataInRoaming, schakelt automatisch en desgewenst ongezien je data verbinding uit als je geen verbinding hebt met je eigen provider (roaming).
Dat alles geheel automatisch, in tegenstelling tot NoData wat je handmatig in en uit moet schakelen.
Werkt perfect hier. Ik rijdt regelmatig een stuk door duitsland omdat dat korter is en hoef me nu niet meer druk te maken met in/uit schakelen van de data verbinding.
Perfect programmatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-06 14:45

LGU

Ik weet niet precies of dit is wat je zoekt maar veel van de NL radiozenders zijn te vinden op www.streams4pda.com

Vervolgens doorklikken op het radiootje en je ziet 10-tallen alfabetisch opgesomd staan.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Laatst online: 17-06 14:41

mendel129

Radioactivator

Iemand toevallig een leuk adres voor gratis exchange host? :)

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 14:20
mendel129 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:53:
Iemand toevallig een leuk adres voor gratis exchange host? :)
https://www.nuevasync.com/
zoiets als dit bedoel je? Gebruik het al een tijdje, werkt helemaal perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vond net via Twitter dit linkje. Leuk lijstje gratis software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-06 20:40
Ik zoek een programma wat sms' blocked
ik wil bijvoorbeeld de sms blocken van t mobile: u hebt minder dan €0.50 beltegoed blabla, omdat ik deze met mijn 300 gratis smsjes contstant krijg, weet iemand hier misschien een programma voor, hij moet niet het nummer blocken, omdat daar ook nuttige smsjes vandaan komen

nou, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Welke internet browser gebruiken jullie?

Ik gebruik Skyfire omdat deze bijvoorbeeld RTL-gemist.nl en uitzendinggemist.nl kan afspellen welliswaar een beetje hakkerig maar dit is zover ik weet de enigste die dit kan dus vandaar mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Wel eens gebruikt, en nadat hun servers er weer eens voor de zoveelste keer uitlagen in 1 dag tijd, waardoor de hele browser gewoon onbruikbaar werd, ben ik er maar heel snel mee gestopt. Zo een brak systeem hoef ik niet te hebben.
Ik blijf maar bij Opera, imho de fijnste mobiele browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gram501 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:31:
Welke internet browser gebruiken jullie?

Ik gebruik Skyfire omdat deze bijvoorbeeld RTL-gemist.nl en uitzendinggemist.nl kan afspellen welliswaar een beetje hakkerig maar dit is zover ik weet de enigste die dit kan dus vandaar mijn vraag...
uitzendinggemist en de NOS hebben ook eigen mobiele apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Ja klopt maar wel een beperkt aanbod..

En het gaat mij juist om rtl gemist (denk aan autowereld etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06 15:02
Heeft iemand wel eens software gevonden om je telefoon als image tank gebruiken. Dus om foto's tijdens vakantie van je camera over te zetten naar je PDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:55

Creesch

bla bla!

jbcyber schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:52:
Heeft iemand wel eens software gevonden om je telefoon als image tank gebruiken. Dus om foto's tijdens vakantie van je camera over te zetten naar je PDA?
http://www.mobiletopsoft....s-image-tank-net-1-5.html
eerste hit met googlen op "windows mobile image tank" lijkt ongeveer te doen wat je wil maar dan met geheugen kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-01 10:38
Ik heb sinds 2 dagen een HTC pro 2 gekocht en zit nu een beetje in een dillema. Het touch3dflo systeem van HTC is niet echt mijn grootste vriend en wil dat het liefst uitschakelen, maar als ik dat doe gaan wat handige functies verloren en dan vooral de opzet van het home scherm.
Ik heb hiervoor de htc touch gehad en die had een home scherm waar eigenlijk alle opties in zaten die ik wil hebben. Ik vroeg mij dan ook af of het mogelijk is die "skin"" ergens te dowloaden en over te zetten op mijn telefoon.

Het gaat mij er eigenlijk om dat het 3d systeem erg gevoelig is als je met je vinger over het scherm beweegt en ik heb liever wat meer rust. Ook verbergt het nogal veel opties of kost dat een aantal handelingen meer. Wat echter wel fijn is dat het sms en e-mail twee verschillend tabjes geeft. Ook was de oude touch skin wat overzichtelijker met een grote klok een tabje voor weer apart, etc

Het is maar een klein verschil met de standaard windows skin heb ik gevoel, maar het maakt het werken vind ik wel een stukje makkelijker.
Alvast bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
The Dokter schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 19:39:
Ik heb sinds 2 dagen een HTC pro 2 gekocht en zit nu een beetje in een dillema. Het touch3dflo systeem van HTC is niet echt mijn grootste vriend en wil dat het liefst uitschakelen, maar als ik dat doe gaan wat handige functies verloren en dan vooral de opzet van het home scherm.
Ik heb hiervoor de htc touch gehad en die had een home scherm waar eigenlijk alle opties in zaten die ik wil hebben. Ik vroeg mij dan ook af of het mogelijk is die "skin"" ergens te dowloaden en over te zetten op mijn telefoon.

Het gaat mij er eigenlijk om dat het 3d systeem erg gevoelig is als je met je vinger over het scherm beweegt en ik heb liever wat meer rust. Ook verbergt het nogal veel opties of kost dat een aantal handelingen meer. Wat echter wel fijn is dat het sms en e-mail twee verschillend tabjes geeft. Ook was de oude touch skin wat overzichtelijker met een grote klok een tabje voor weer apart, etc

Het is maar een klein verschil met de standaard windows skin heb ik gevoel, maar het maakt het werken vind ik wel een stukje makkelijker.
Alvast bedankt voor de tips.
Ik vind SPB Mobile Shel 3 erg fijn werken 't is een soort bureau blad waar je al je snelkoppelingen op kwijt en zelf kan bepalen waar je wat op je scherm wil plaatsen
zoek maar eens op youtube een demo film erg fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Ik kwam via een custom rom de iris browser tegen, doet de rendering met webkit (dit is dezelfde engine die safari, chrome, de iphone browser, etc ook gebruiken) en ik moet zeggen dat het erg soepel werkt.

Ze mogen nog wel een beetje meer kijken naar de opera mobile interface maar voor de rest is het wel een browser die de moeite waard is om uit te proberen.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 20:20
craze_ schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 14:28:
Ik kwam via een custom rom de iris browser tegen, doet de rendering met webkit (dit is dezelfde engine die safari, chrome, de iphone browser, etc ook gebruiken) en ik moet zeggen dat het erg soepel werkt.

Ze mogen nog wel een beetje meer kijken naar de opera mobile interface maar voor de rest is het wel een browser die de moeite waard is om uit te proberen.
Ik heb sinds een week een HTC touch pro 2en heb de iris browser geinstalleerd. ik vind hem sneller en prettiger werken als opera mini of skyfire. de interface mag inderdaad wel wat fancier maar voor de rest werkt ie prima.

ook ben ik eigenlijk nog op zoek naar een goede teletekst app. op de iphone heb je hier een hele mooie variant van. jammer dat die er niet is voor windows mobile (versie van de nos zelf dan). iemand hier een andere optie voor? want via de browser werkt niet echt lekker snel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 10:22
Is er nog een goed alternatief voor MusicID?
Ik heb Midomi al geprobeerd, maar die herkend volgens mij veel minder nummers dan MusicID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:28:
Vond net via Twitter dit linkje. Leuk lijstje gratis software :)
Met nadruk op lijst JE :+
Anoniem: 119722 in "Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1"

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 21-08-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
maikel schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:55:
Is er nog een goed alternatief voor MusicID?
Ik heb Midomi al geprobeerd, maar die herkend volgens mij veel minder nummers dan MusicID.
ik heb musicID er bij mij opstaan.. maar hij herkent bij mij geen 1 liedje :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GetyTV, video's van YOUTUBE downloader
Gebruikt weinig geheugen, 47kB
Downloaden in meerdere formaten
flv , .3gp , .mp4 , .mp4(hd) formats
Geschikt voor WM5 en hoger.
Heeft wel .Net Compact Framework 2.0 of beter nodig

Programma-tje is freeware

Directe download link

Afbeeldingslocatie: http://db.amudee.com/images/withmobileskin.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:58

J-P

Syntax erro....

THE_CR0SS schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:31:
[...]

Ik heb sinds een week een HTC touch pro 2en heb de iris browser geinstalleerd. ik vind hem sneller en prettiger werken als opera mini of skyfire. de interface mag inderdaad wel wat fancier maar voor de rest werkt ie prima.

ook ben ik eigenlijk nog op zoek naar een goede teletekst app. op de iphone heb je hier een hele mooie variant van. jammer dat die er niet is voor windows mobile (versie van de nos zelf dan). iemand hier een andere optie voor? want via de browser werkt niet echt lekker snel imo.
Hij is leuk, maar ik blijf toch bij Opera.
Vooral het extra scrolvenstertje rechtsonderin vind ik rete handig, maar helaas mis ik toch een paar dingen die opera wel heeft. Maar het is zeker de moeite waard deze in de gaten te houden.

Was overigens nog knap moeilijk om de CAB te vinden zeg, op hun site staat dat je hem zo mag downloaden, maar de download pagina is geblokkeerd, uiteindelijk gewoon via via gevonden. >:)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb een Diamond Touch II, nu heb ik Teeter zo ongeveer wel uitgespeeld dus ben toe aan iets nieuws. Welke games spelen jullie allemaal op jullie pda ( heb worms gehad, maar kan niet op deze ivm te weinig hardware knoppen ).

Iets met de G-Sensor en 800x480 ondersteuning zou ook leuk zijn ! ?

* Vriendin heeft Iphone gekocht, pfff wat een aanbod en allemaal gratis :)

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 26-08-2009 12:46 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231694

ik heb een touch diamond op wm6.1 met de laatste romupdate van htc. nou heb ik het volgende probleem:
als ik in java werk(bijvoorbeeld opera mini of ns reisplanner app) dan komt soms mijn onderste balk met mijn keuzeknoppen(in mijn geval agenda/contacten) voor de java applet, waardoor de knoppen selecteer en terug(resp. links en rechtsonder in de javapplicatie) niet meer bereikbaar zijn. hier zit dus die rode balk overheen(ik gebruik de rode windows skin die standaard erop staat)

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:45:
Ik heb een Diamond Touch II, nu heb ik Teeter zo ongeveer wel uitgespeeld dus ben toe aan iets nieuws. Welke games spelen jullie allemaal op jullie pda ( heb worms gehad, maar kan niet op deze ivm te weinig hardware knoppen ).

Iets met de G-Sensor en 800x480 ondersteuning zou ook leuk zijn ! ?
Fruity al geprobeerd?
(wvga+vga) - v1.2

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/98tvti.jpg

of

Touch Break

My free games:
• FRUITY •
• TOUCH BREAK •
• SOCCER TOUCH •
• D-RAW •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Prachtig stukje software.

Het iets zoals 'MyPhoneExplorer' maar met véél meer opties

http://www.jeyo.com/companion.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asterion schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:42:
Prachtig stukje software.

Het iets zoals 'MyPhoneExplorer' maar met véél meer opties

http://www.jeyo.com/companion.asp
Alleen niet gratis($19,95), behalve de demo. Handig om dat er ff bij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:59

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

THE_CR0SS schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:31:
[...]

Even googlen. Heb het net geinstalleerd op mijn I8000! Met succes.
http://www.ward.nu/computer/teletekst/nosttnet.exe

Veel plezier

Jamesbond007uk

Anoniem: 262745

Is er ook een app dat tijdens het hardlopen de route, snelheid en tijd bijhoudt?

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ieder willekeurige GPS tracking?
Gebruik zelf, niet voor hardlopen, maar fietsen/auto, trackr.
Werkt prima.

• Gert_-_Jan
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
GpsCycleComputer kan het ook. Als je klikt op de link, zijn een paar screenshots en uitleg te vinden. Ik zelf gebruik het tijdens skatetochten en dat werkt prima. Behalve dan dat de batterij uiteraard vrij snel leeg is. Het programma heeft wel de handige optie dat je kunt instellen dat hij bij een bepaalde 'hoeveelheid batterij' stopt met het meten, zodat je nog 'genoeg batterij hebt' om te bellen en dergelijke.

Mij niet. Ze willen graag dat je een account aanmaakt dus alles loopt via een server, hun server.
http://www.sportypal.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gert_-_Jan schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:10:
GpsCycleComputerBehalve dan dat de batterij uiteraard vrij snel leeg is. Het programma heeft wel de handige optie dat je kunt instellen dat hij bij een bepaalde 'hoeveelheid batterij' stopt met het meten, zodat je nog 'genoeg batterij hebt' om te bellen en dergelijke.
Wat dacht je van een noodlader? Ik weet niet voor welk device. Op miniUSB past elke.
4 batterijen erin en je laad 2 tot 6x op afhankelijk van de batterij capaciteit.
gebruik ik ook icm 2500mAh

Afbeeldingslocatie: http://cracklecdn.zoovy.lg1.simplecdn.net/img/sfplanet/W350-H350-Bffffff/bx_xdamini.jpg

Overigens is mdNavMobile zuinig in gebruik. Zuiniger dan Gps Cycle Computer heb ik germerkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.dijkens.com/mdNavMobile/Trip.png

mdNavMobile Features
- GPS info: Latitude, Longitude, COG, SOG, Height, Satelites, HDOP and NMEA-stream
- Waypoint info: CTS, DTG, TTG, VMG, XTE
- Trip info: Total distance, Start, Travelled distance/time, DTG, TTG, ETA
- Reverse and Reset trips
- Scroll to next/previous waypoint
- Logs full NMEA stream from GPS to Storage Card
- Simulation using NMEA-log files with variable speed (factor 0.01-100)
- Create/Edit Trips and Waypoints
- Trip-files also editable with notepad
- Totally free

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 04-09-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:59:
[...]

Mij niet. Ze willen graag dat je een account aanmaakt dus alles loopt via een server, hun server.
http://www.sportypal.com/
Nope dat wil je niet inderdaad.
De andere zijn handige progjes. Zijn er ook waarin je je route die je gelopen/gefietst hebt kan terug zien in google maps bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262745 schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:00:
[...]

De andere zijn handige progjes. Zijn er ook waarin je je route die je gelopen/gefietst hebt kan terug zien in google maps bijvoorbeeld?
Dat kun je in nagenoeg al die progjes Hierboven genoemd.Je kan altijd opslaan in of thuis converteren naar KML bestanden.Even de links aanklikken en je krijgt alles informatie daarover.
Anoniem: 119722 in "Fiets-GPS'en"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Iemand nog leuke windows mobile spelletjes, heb worms, age of empires al gehad.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 10:47
Anoniem: 119722 schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:31:
[...]

Dat kun je in nagenoeg al die progjes Hierboven genoemd.Je kan altijd opslaan in of thuis converteren naar KML bestanden.Even de links aanklikken en je krijgt alles informatie daarover.
Heb overigens deze week op ebay een PDAfietshouder voor 15 euro incl verzenden gekocht, dat maakt deze tooltjes een stuk bruikbaarder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:35
Anoniem: 262745 schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:00:
[...]

Ik gebruik trackme voor mijn wandeltochten. Je kan zelf een webpagina installeren op je server waardoor het met googlemaps werkt of je kan via een gratis server van hun je route opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

NeoMe schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:40:
Iemand nog leuke windows mobile spelletjes, heb worms, age of empires al gehad.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464758 <-- met die link heb je iig genoeg games voorlopig :P

[ Voor 51% gewijzigd door Creesch op 08-09-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arjandijk162 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:56:
[...]

Heb overigens deze week op ebay een PDAfietshouder voor 15 euro incl verzenden gekocht, dat maakt deze tooltjes een stuk bruikbaarder :)
Waar ik na verwijs is geen houder. Maar een complete fiets/wandel computer, incl. houder!

Ik heb allang, een jaar of 4 een houder op m'n fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Is het op de een of andere manier mogelijk om te chatten met offline contactpersonen via Live Messenger Mobile? Standaard kan dit blijkbaar niet, en een alternatief gebruik ik liever niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 16:03
hey
ik zoek een free programma waarmee ik bepaalde nummers kan negeren (zowel inkomende smsjes als oproepen). en ook 1 waarmee ik inkomende privenummers automatisch weiger.volgens mij had ik er ooit wel 1tje, of dat was by mn symbian toestel..
iemand die een programma weet?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik denk: Call Firewall.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=307178
Gebruik hem zelf niet, dus of het exact doet wat jij wilt, moet je even uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Weet iemand misschien een Photo viewer waarmee je meerdere foto's tegelijk per email kan versturen? Ik heb inmiddels al aardig wat viewers geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Elke keer kan je maar 1 foto tegelijk verzenden. Af en toe kan je er wel meerdere tegelijkertijd selecteren, maar dan is het emailen weer onmogelijk.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 08:25

Erv

Anoniem: 119722 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 00:08:
[...]

Wat dacht je van een noodlader? Ik weet niet voor welk device. Op miniUSB past elke.
4 batterijen erin en je laad 2 tot 6x op afhankelijk van de batterij capaciteit.
gebruik ik ook icm 2500mAh

[afbeelding]
Waar kan je deze lader kopen? Ik zoek zoiets, zo eenvoudig mogelijk.

Thnx!

Erv schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:17:
[...]

Waar kan je deze lader kopen? Ik zoek zoiets, zo eenvoudig mogelijk.

Thnx!
Volgende keer ff googelen
http://www.digitalsonline...-met-miniusb-stekker.html

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 19:16
Ik ben op zoek naar software waarmee ik op mijn diamond2 foto's kan maken met gps info en die dan geupload worden naar mijn flickr account. Weet iemand of zoiets bestaat?

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 17:10
Oomho schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:35:
Ik ben op zoek naar software waarmee ik op mijn diamond2 foto's kan maken met gps info en die dan geupload worden naar mijn flickr account. Weet iemand of zoiets bestaat?
Moet je even DiamondTweak installeren en dan de GPS photo mode aanzetten in de Camera settings. Dat slaat de GPS coordinaten op in de EXIF van de foto's die je neemt.

En dan moet je even hier kijken voor Flickr upload tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 19:16
Mottebelke schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:17:
[...]

Moet je even DiamondTweak installeren en dan de GPS photo mode aanzetten in de Camera settings. Dat slaat de GPS coordinaten op in de EXIF van de foto's die je neemt.

En dan moet je even hier kijken voor Flickr upload tools.
thanks, hier kan ik wat mee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318867

Ik ben opzoek naar een (simpel) programma'tje om mijn agenda te beheren en taken in te voeren die op het startscherm verschijnen al dan niet met herinneringsgeluid mocht ik dat instellen. Via google en dit forum heb ik er al een aantal gezien o.a.: schedy mobile en pocket informant. Wat is een geschikte en beste/makkkelijkste voor windows mobile 6.1. die draait op samsung C6625?

Heb gelijk nog een tweede vraag want in samsung C6625 zit wel GPS ingebouwd, maar niet de software om het te laten werken. Kom via google alleen maar betaalde programma's tegen, is er ook gratis GPS software te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

[b]Debbyh schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:30:[/b

Heb gelijk nog een tweede vraag want in samsung C6625 zit wel GPS ingebouwd, maar niet de software om het te laten werken. Kom via google alleen maar betaalde programma's tegen, is er ook gratis GPS software te verkrijgen?
googlemaps werkt me gps, je hebt alleen een dataverbinding nodig om de kaarten te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorta
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Hi, heb een klein probleempje. Standaard wil ik dat de verlichting na 1 minuut dimt als ik het apparaat niet gebruik. Ingesteld via Instellingen/Energie/Geavanceerd. Werkt goed, totdat ik de toetsvergrendeling aan zet (met de verbinding verbeken/home knop). Zodra ik ontgrendel is de verlichting instelling gereset van 1 minuut naar 5 sec. Erg vervelend omdat ik zo telkens weer de instelling handmatig moet veranderen als ik m'n TP2 fatsoenlijk wil gebruiken.

Not sure, maar volgens mij heb ik dit probleem sinds de 2009-08-04 ROM upgrade van HTC voor mijn TP2. Heb toen Spb Backup gebruikt voor en na de hard reset.

Installed software:
J.S. Advanced Config Tool 3.3
Schap's Advanced Task Manager
Schap's Registery Editor
MS .NET CF 3.5
Spb Backup
DinarSoft MemMaid

Wat er wsl niet toe doet:
CorePlayer
G-Watch
ShootMe
3 Spb games
Vexed
Skyfire
PocketPlayer
Call Recorder

Heb verder weinig WinMo ervaring. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xorta schreef op zondag 20 september 2009 @ 16:29:
Hi, heb een klein probleempje.
Not sure, maar volgens mij heb ik dit probleem sinds de 2009-08-04 ROM upgrade van HTC voor mijn TP2. Heb toen Spb Backup gebruikt voor en na de hard reset.

Heb verder weinig WinMo ervaring. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt. :)
Mooie vraag voor in de Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic] thread 8)
Hier gaat het uitsluitend over software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318867 schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:30:
Ik ben opzoek naar een (simpel) programma'tje om mijn agenda te beheren en taken in te voeren die op het startscherm verschijnen al dan niet met herinneringsgeluid mocht ik dat instellen. Via google en dit forum heb ik er al een aantal gezien o.a.: schedy mobile en pocket informant. Wat is een geschikte en beste/makkkelijkste voor windows mobile 6.1. die draait op samsung C6625?
Je haalt nu een aantal zaken doorelkaar. Schedy Mobile is een "wekker" om tasks op een bepaalde tijd te laten uitvoeren, of je gewoon te wekken.
Schedy Mobile kan dus niet wat jij wilt.Schedy Mobile kan bijv. om 8:00 de smartphone laten slapen, en op 10 weer laten ontwaken.Of op een bepaalde tijd je gegevens synchroniseren.
PocketInformant is een complete agenda, niet gratis en niet simpel.En werkt niet op een smartphone draait alleen onder WM5/6.x PRO. Jij hebt "Standard"
Voor een smartphone, dus zonder touch screen liggen de programma's niet voor het oprapen.

Blijft over Extreme Agenda daar heb je geen touch screen voor nodig. En is WM5/6.x standard voldoende.Maar ook die is niet gratis. Wel goedkoper dan PI.
Geen software zoals TOMTOM of Navigon. Wel Nav4all Maar daar heb je een databundel voor nodig. Googlemaps werkt uiteraard ook en is wel gratis.Ik zie overigens dat navigon nu in de aanbieding is.

Rondkijken in Smartphone general op XDA kan ook nog wel eens iets leuk opleveren qua programma's.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 20-09-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 10:47
Ik zoek een programmaatje dat na een vooraf opgegeven tijd de telefoon weer uit mute haalt en het geluid aanzet. Ik vergeet dat namelijk vaak en mis dan een hoop telefoontjes. Het idee erachter vind ik zo simpel dat ik er eigenlijk geen kosten voor wil maken. Weet iemand zo'n programma?

Het is gelukt, echt super bedankt voor je hulp!

Bestaat er een app. waarbij ik mijn phone kan gebruiken als dicteer apparaat? Er zit wel spraaknotitie op van degelijke kwaliteit, maar daar kan ik volgens mij geen half uur mee opnemen. Wil mijn telefoon gewoon op tafel kunnen leggen en dan een gesprek opnemen om later te kunnen verwerken....

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-06 14:56
Die zijn er wel, Vito AudioNotes of Resco Audio Recorder. Ik gebruik zelf de Vito variant en dat werkt echt perfect, neem zo de colleges op om deze voor de tentamen voorbereidingen nog even na te luisteren ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste