Dat ligt dan aan je geheugen. Sla je spraak wel op op een kaartje?Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:00:
Bestaat er een app. waarbij ik mijn phone kan gebruiken als dicteer apparaat? Er zit wel spraaknotitie op van degelijke kwaliteit, maar daar kan ik volgens mij geen half uur mee opnemen. Wil mijn telefoon gewoon op tafel kunnen leggen en dan een gesprek opnemen om later te kunnen verwerken....
Verwijderd
Zie mij antwoord boven je eigen bericht.En je gebruikt welk device?arjandijk162 schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:45:
Ik zoek een programmaatje dat na een vooraf opgegeven tijd de telefoon weer uit mute haalt en het geluid aanzet. Ik vergeet dat namelijk vaak en mis dan een hoop telefoontjes. Het idee erachter vind ik zo simpel dat ik er eigenlijk geen kosten voor wil maken. Weet iemand zo'n programma?
Verwijderd
Ik heb een probleem met het syncen van mijn Touch Diamond(1) met WM 6.1 originele dutch rom van htc, laatste versie. Ik kan hem niet meer syncen met mijn telefoon,,
mobile dev. centre zegt dat hij aan het syncen is mar hij doet niets, heb hem een middag eraan laten hangen maar hij blijft gewoon 0% zeg maar.
Op mijn pc draai ik windows 7. ik gebruik dev. centre 6.1 versie 6.0 geeft hetzelfde probleem. Wellicht is het nog niet mogelijk met windows 7 of is er een ander probleem?
alvast bedankt voor de tips!
mobile dev. centre zegt dat hij aan het syncen is mar hij doet niets, heb hem een middag eraan laten hangen maar hij blijft gewoon 0% zeg maar.
Op mijn pc draai ik windows 7. ik gebruik dev. centre 6.1 versie 6.0 geeft hetzelfde probleem. Wellicht is het nog niet mogelijk met windows 7 of is er een ander probleem?
Daar is dit niet het geschikte topic voor, dit is alleen voor het posten over software niet software problemen. Wellicht kan je het beter proberen in het touch diamond topic of hier een eigen topic over openen...Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:38:
Ik heb een probleem met het syncen van mijn Touch Diamond(1) met WM 6.1 originele dutch rom van htc, laatste versie. Ik kan hem niet meer syncen met mijn telefoon,,
Is er eigenlijk win Mobile software voor theorieexamns?
Ik zou graag ook theorie willen oefenen op mijn IPAQ
Dan haal ik mijn auto rijbewijs mischien sneller
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt
Ik ga een gokje doen en zeg...nee. commercieel geen markt voor (ook is google erg duidelijk met geen relevante resultatenEmrulez schreef op zondag 27 september 2009 @ 17:39:
Alvast Bedankt
Iemand toevallig nog een freeware danwel < 5 euro kostend Tower Defence spel gevonden?
Resco Defender is veel te duur, en Azgard Defence is het qua stijl niet helemaal.
Ik kwam nog Tower Wars tegen, die moet ik nog uitproberen geen demo beschikbaar, alleen voor zo een klein spel vind ik 10 dollar eigenlijk al snel teveel, vooral omdat ik het maar af en toe gebruik.
Resco Defender is veel te duur, en Azgard Defence is het qua stijl niet helemaal.
Ik kwam nog Tower Wars tegen, die moet ik nog uitproberen geen demo beschikbaar, alleen voor zo een klein spel vind ik 10 dollar eigenlijk al snel teveel, vooral omdat ik het maar af en toe gebruik.
[ Voor 4% gewijzigd door Nakebod op 27-09-2009 19:56 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ja dat is er wel, maar specifiek voor rij examens weet ik niet.craze_ schreef op zondag 27 september 2009 @ 18:39:
[...]
Ik ga een gokje doen en zeg...nee. commercieel geen markt voor (ook is google erg duidelijk met geen relevante resultaten)
Visual Cert Exams is er een ppc applicatie van, en anders maak je je eigen cert exam van

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Dit gaat over software. Problemen met ROM of hardware of syncenVerwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:38:
HTC Touch Diamond
@Emrulez.
Nooit gezien.
@Nakebod
http://www.qweas.com/down...erview-tower-defense.html
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 16:54 ]
1: Download link dood
2: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista
Dus helaas
ff een vraag, stel ik ga windows 6.5 flashen hoe zit het dan met mn memory card en belangrijker alle contacten? blijven deze dan gewoon bewaard?
de memory card blijft in principe gewoon behouden, hoewel wel word aanbevolen deze er uit te halen of te back-uppen.
Je contacten moet je even back-uppen, het meest makkelijk is imho om ze te synchroniseren met outlook maar als dat geen mogelijkheid is dan zijn er genoeg back-up programma's te vinden(let er wel even op of ze goed werken samen met wm 6.5).
ik raad je sowiezo aan om even heel goed op de xda developers website je in te lezen aangaande het type telefoon wat je hebt, ook kan je daar de nodige programma's vinden voor het opslaan van je data.
Je contacten moet je even back-uppen, het meest makkelijk is imho om ze te synchroniseren met outlook maar als dat geen mogelijkheid is dan zijn er genoeg back-up programma's te vinden(let er wel even op of ze goed werken samen met wm 6.5).
ik raad je sowiezo aan om even heel goed op de xda developers website je in te lezen aangaande het type telefoon wat je hebt, ook kan je daar de nodige programma's vinden voor het opslaan van je data.
[ Voor 5% gewijzigd door Creesch op 28-09-2009 22:36 ]
Verwijderd
@Craze,PainkillA schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:33:
ff een vraag, stel ik ga windows 6.5 flashen hoe zit het dan met mn memory card en belangrijker alle contacten? blijven deze dan gewoon bewaard?
je MOET hem eruit halen anders loopt je de kans dat hij corrupt wordt.
@PainkillA
Nee die(pim.vol) ben je kwijt als je flashed naar WM6.5
Maar daar gaat deze thread niet over!
Stel die vraag in de thread die over JOUW device gaat!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 02:00 ]
Verwijderd
Wel een drivers license progje gevonden. Kwam het toevallig tegen. Wel duits 
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=371306
Heeft iemand dit al voor elkaar? Ik heb het programma nu een paar keer door gelopen maar vind hier geen functie voor. Ook internet(google) leverd geen resultaten.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:33:
[...]
Schedy Mobile kan bijv. om 8:00 de smartphone laten slapen, en op 10 weer laten ontwaken.Of op een bepaalde tijd je gegevens synchroniseren.
[...]
Je kan een Task aanmaken maar hier zou je een shutdown of sleeptool moeten aanroepen (of commandline).
Misschien iemand hier die dit al voor elkaar heeft?
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Hier heb je er nog 1iCy schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:28:
[...]
Ja dat is er wel, maar specifiek voor rij examens weet ik niet.
Visual Cert Exams is er een ppc applicatie van, en anders maak je je eigen cert exam van
Bringer of heat, food and silence!
Verwijderd
Even een vraagje, sinds kort heeft de Iphone net als een Blackberry een Ping Applicatie, weet iemand of dat er ook zoiets voor Winmo bestaat?
1 sec zoeken geeft al genoeg mogelijkheden.
Persoonlijk zou ik kijken naar vxUtil, http://www.pocketpcfreeware.com/en/index.php?soft=153
Kan naast ping nog veel meer.
En anders gewoon PocketPing
Persoonlijk zou ik kijken naar vxUtil, http://www.pocketpcfreeware.com/en/index.php?soft=153
Verwijderd
Volgens mij moet je dat ook. Bij elke event manager.Loque schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:40:
[...]
Heeft iemand dit al voor elkaar? Ik heb het programma nu een paar keer door gelopen maar vind hier geen functie voor. Ook internet(google) leverd geen resultaten.
Je kan een Task aanmaken maar hier zou je een shutdown of sleeptool moeten aanroepen (of commandline).
Misschien iemand hier die dit al voor elkaar heeft?
http://www.fewbits.com/forums/viewforum.php?f=11
Er bestaan nog wel meer van dat soort programma's.Schedy Mobile werkt alleen op smartphones zonder touch screen.
CtScheduler is er ook eentje. Is niet gratis. Maar er was ooit weens een gratis versie de Scheduler Lite
Deze is voor smartphone met tocuh screen.En deze voor smartphones zonder touch screen.
SK-tools heeft er ook eentje SKScHema(Schedule master) niet gratis.Overigens kun je het mbv een script dat onder Mortscript loopt zelf ook maken
En dan kijk je hiertussen of er al zo'n script is.Script voorbeelden
@mendel129
dat is diezelfde.Beter is het om onderstaande link in de gaten te houden. Omdat daar de programmeur ook zit op XDA.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 19:56 ]
Als je er 9 euro 25 voor over hebt: Phonealarmarjandijk162 schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:45:
Ik zoek een programmaatje dat na een vooraf opgegeven tijd de telefoon weer uit mute haalt en het geluid aanzet. Ik vergeet dat namelijk vaak en mis dan een hoop telefoontjes. Het idee erachter vind ik zo simpel dat ik er eigenlijk geen kosten voor wil maken. Weet iemand zo'n programma?
Verwijderd
PocketZenPhone is gratis.digitalb schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:02:
[...]
Als je er 9 euro 25 voor over hebt: Phonealarm
of RUNEVERYDAY ook gratis.
en ook G-profile (<klik) is geheel gratis.
http://www.ageye.de/index.php?s=gprofile/about
With G-Profile you can define unlimited profiles which manage the state of your device (e.g volume, ringtones, WiFi, Bluetooth, phone radio, 3G, ...).
You can set wether a profile should be only activated manually, at a certain time, when an appointment in your Pocket Outlook calendar occurs, when you connect your device to AC power / a headset / a handsfree or via ActiveSync (Windows Mobile device center) to a computer, when a specified program is launched or you your phone is connected to a specific cell tower.
Die laatste werkt zelfs met de agenda.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2009 19:23 ]
Ik heb in het verleden de G***-software (hij heeft meerdere leuke dingen gemaakt) uitgeprobeerd, maar op mijn htc touch loopt de boel er onherroepelijk door vast. Hij vreet steeds meer resources op, en laat onvoldoende ruimte om ook andere software nog te draaien.
GAlarm loopt bij mij ook elke ochtend vast, als ik de wekker uitschakel dan kom ik nergens meer zonder soft-reset

Ik ben in bezit van de Acer DX900. Deze is voorzien van WM6.1
Helaas is de meeste tekst op de pagina's van Explorer niet te lezen omdat de letters de klein zijn.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem (zonder een bril op te zetten)?
Helaas is de meeste tekst op de pagina's van Explorer niet te lezen omdat de letters de klein zijn.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem (zonder een bril op te zetten)?
Verwijderd
Hii dank je voor je antwoord, maar dit is niet wat ik zoek. Ping! voor de Iphone is hetzelfde als Pingen met de blackberry. Dus pushberichten sturen via je telefoon.Nakebod schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:01:
1 sec zoeken geeft al genoeg mogelijkheden.
Maar iig bedankt.
Verwijderd
heren,Eric_Cantona schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:20:
GAlarm loopt bij mij ook elke ochtend vast, als ik de wekker uitschakel dan kom ik nergens meer zonder soft-reset
er zijn nog veel meer wekkers beschikbaar. Kijk eens in de bekende software archieven
Ik start met Touch Alarm (vertaalde link)
http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded
@Hollister
Ga opera gebruiken. In PIE. Menu>Beeld>Zoomniveau (vergroot de text)
@Janet.
Pingen is iets anders dan Pushmail
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 21:53 ]
MyPhone van Microsoft heeft net een nieuwe update uitgebracht en is daarmee uit de Beta gehaald. Moet zeggen dat ik met mijn nieuwste ervaring (2e telefoon perfect syncen op hetzelfde account) nog enthousiaster ben geworden. Het is al enkele keren vermeld in het topic, maar er stond nog geen totaal overzicht van mogelijkheden:
[list]• agenda
• contacten
• taken
• foto's
• bestanden/documenten
• smsjes
• video's
• favorieten
• muziek
Voeg een 2e telefoon toe, en ook daar komt bijv je sms geschiedenis zo op te staan. Denk dito met een herinstallatie, dat ga ik zo uitproberen. Je kunt het iedere nacht geautomatiseerd backups laten maken. En in het online account worden verwijderde bestanden nog bewaard in het archief totdat je het weggooit. Dus mocht je per ongeluk iets op je telefoon wissen en het is de nacht daarvoor gebackuped. Grote kans dat je het nog terug kan zetten op je telefoon
.
[list]• agenda
• contacten
• taken
• foto's
• bestanden/documenten
• smsjes
• video's
• favorieten
• muziek
Voeg een 2e telefoon toe, en ook daar komt bijv je sms geschiedenis zo op te staan. Denk dito met een herinstallatie, dat ga ik zo uitproberen. Je kunt het iedere nacht geautomatiseerd backups laten maken. En in het online account worden verwijderde bestanden nog bewaard in het archief totdat je het weggooit. Dus mocht je per ongeluk iets op je telefoon wissen en het is de nacht daarvoor gebackuped. Grote kans dat je het nog terug kan zetten op je telefoon
Ben benieuwd hoe deze met Telfort werkt. Binnen NL wel gewoon data, (bij Telfort ben je continu aan het roamen op het KPN netwerk) en buiten NL slaat ie de data verbinding dicht?Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:29:
NoDataInRoaming, schakelt automatisch en desgewenst ongezien je data verbinding uit als je geen verbinding hebt met je eigen provider (roaming).
Dat alles geheel automatisch, in tegenstelling tot NoData wat je handmatig in en uit moet schakelen.
Werkt perfect hier. Ik rijdt regelmatig een stuk door duitsland omdat dat korter is en hoef me nu niet meer druk te maken met in/uit schakelen van de data verbinding.
Perfect programmatje.
Dag mensen,
Ik ben opzoek naar een soort van PDA based travel guide voor New York city. Dus alle bezienswaardigheden van New York met een stukje uitleg erbij. Maar ook met platte gronden en metro kaarten. Dus alles wat je moet weten als toerist als je in New York zit.
Heb al wel wat gevonden, maar dat is allemaal erg verouderd. En misschien wel het belangrijkste... het moet geen data verkeer nodig hebben. Want dan gaat het me veel te duur worden...
Thnx voor alle suggesties alvast!
Ik ben opzoek naar een soort van PDA based travel guide voor New York city. Dus alle bezienswaardigheden van New York met een stukje uitleg erbij. Maar ook met platte gronden en metro kaarten. Dus alles wat je moet weten als toerist als je in New York zit.
Heb al wel wat gevonden, maar dat is allemaal erg verouderd. En misschien wel het belangrijkste... het moet geen data verkeer nodig hebben. Want dan gaat het me veel te duur worden...
Thnx voor alle suggesties alvast!
Verwijderd
Ik hoop dat de bug tijdens het restoren er dan nu uit is?jules schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:54:
MyPhone van Microsoft heeft net een nieuwe update uitgebracht en is daarmee uit de Beta gehaald.
In PIE staat het lettertype al op extra groot. Het zal Opera gaan worden!Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:46:toon volledige bericht
[...]
heren,
er zijn nog veel meer wekkers beschikbaar. Kijk eens in de bekende software archieven
Ik start met Touch Alarm (vertaalde link)
http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded
@Hollister
Ga opera gebruiken. In PIE. Menu>Beeld>Zoomniveau (vergroot de text)
@Janet.
Pingen is iets anders dan Pushmail
Holister
Verwijderd
Dan wordt het toch een bril voor jeHolister schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:18:
[...]
In PIE staat het lettertype al op extra groot. Het zal Opera gaan worden!
Holister
@Jules.
de bug die ervoor zorgen dat bij het restoren de teller bleef hangen op 60%
http://social.microsoft.c...8093-696a1f8eeeb4/?ffpr=0
Verwijderd
De bug misschien de dubbele agenda?Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:50:
[...]
Ik hoop dat de bug tijdens het restoren er dan nu uit is?
Ik heb inmiddels al mijn afspraken 4 dubbel op mijn telefoon staan
Ik zou niet weten hoe ik dat moet aanvinken. Hij blijft bij iedere update alles op mijn telefoon gooien
Verwijderd
Dan heb je de instelling (bij synchroniseren) aan staan dat er dubbele items gemaakt mogen worden.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:45:
[...]
De bug misschien de dubbele agenda?
Ik zou niet weten hoe ik dat moet aanvinken. Hij blijft bij iedere update alles op mijn telefoon gooien
Online kun je dubbele items eruit halen. Het is echter geen 100% garantie dat je ook echt alle items eruit haalt. Maar moet zeggen dat het redelijk goed werkt. Heb verder ook met andere programma's zitten etteren, met nadruk op etteren, waardoor mijn agenda een beetje een chaos is geworden. Dankzij My Phone heb ik via het online gebeuren weer een beetje orde op zaken kunnen brengen in het geheel.
Verwijderd
Nee. overigens is daar een tooltje voor om die te verwijderen. Ik kan ff niet op de naam komen. Oke Ik heb het al.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:45:
[...]
De bug misschien de dubbele agenda?
http://www.1800pocketpc.c...ts-on-windows-mobile.html
Gisteren kwam er in het journaal van Rtl 4 een 'benzineprijs' app voorbij die draait op de i-phone. Iemand enig idee welke app dit is en zojan of deze ook bestaat voor winmo?
Een must have voor iedereen:
http://www.loudtalks.com/download_mobile/
Mijn huisgenoot is speciaal voor dit proggie een nieuwe telefoon gaan kopen.
Heel simpel push to talk programma, na het installeren kopieren naar je startupfolder en je bent altijd bereikbaar voor vrienden/collega's
Mijn huisgenoot is speciaal voor dit proggie een nieuwe telefoon gaan kopen.
Heel simpel push to talk programma, na het installeren kopieren naar je startupfolder en je bent altijd bereikbaar voor vrienden/collega's
Is dit via een data verbinging??HenkEisDS schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:46:
Een must have voor iedereen:
Mijn huisgenoot is speciaal voor dit proggie een nieuwe telefoon gaan kopen.![]()
He, da's wel handig voor tijdens het klimmen. Alleen een beetje zonde als je je telefoon uit je handen laat vallen
. En dan moet je klimmaatje natuurlijk ook een WiMo toestel hebben

Dat vraag ik me ook af, hoe werkt zoiets?
Lijkt mij wel, ziet er uit als een soort VOIP applicatie, met contactlijst. En daarom zal het wel een server nodig hebben.
Dus enige vorm van internet lijkt me minimaal vereist.
Via bluetooth heb je totaal geen bereik, dan kan je net zo goed normaal praten
De 100 meter van bluetooth (theoretisch) kun je schreeuwen inderdaad.Nakebod schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:07:
Lijkt mij wel, ziet er uit als een soort VOIP applicatie, met contactlijst. En daarom zal het wel een server nodig hebben.
Verwijderd
Skype Mobile-alike
"We are still in beta so it could be broken sometimes.
"
Heb je UC Browser weleens gebruikt? Ik wel. En nog steeds. Prima en zeer snelle web browser.En gratisHolister schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:18:
[...]
In PIE staat het lettertype al op extra groot. Het zal Opera gaan worden!
Holister
Inderdaad, theoretisch. Haal je nooit.HenkEisDS schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:16:
[...]
De 100 meter van bluetooth (theoretisch) kun je schreeuwen inderdaad.Het werkt inderdaad met een internetverbinding en een server zoals bij MSN.
Heb je UC Browser weleens gebruikt? Ik wel. En nog steeds. Prima en zeer snelle web browser.En gratis
[...]
Hoi ik heb hem en hij ziet er goed (goed leesbaar) uit. Misschien even wennen aan het programma.
Ik kom er op terug!
Holister
[...]
Hoi ik heb hem en hij ziet er goed (goed leesbaar) uit. Misschien even wennen aan het programma.
Ik kom er op terug!
Holister
Is er ook bekend of er voor de HTC HD2 (WM 6.5) meerdere applicaties te downloaden zijn, zoals voor bijvoorbeeld voor de iphone.
Ik doel op o.a. ; ns reisplanner, nu.nl, buienrader.nl en een eventuele, welke gelijkbaar is met de applicatie voor de iphone, applicatie om contact te maken je eigen pc/desktop.
Ik doel op o.a. ; ns reisplanner, nu.nl, buienrader.nl en een eventuele, welke gelijkbaar is met de applicatie voor de iphone, applicatie om contact te maken je eigen pc/desktop.
NS reisplanner kun je als het goed is downloaden vanaf de mobiele site van de NS: m.ns.nl (uit mijn hoofd)
voor nu.nl kun je prima de opera browser gebruiken met als adres: www.nu.nl / pda.nu.nl
Buienrader gebruik ik nooit.
voor nu.nl kun je prima de opera browser gebruiken met als adres: www.nu.nl / pda.nu.nl
Buienrader gebruik ik nooit.
Verwijderd
Je hebt voor bovengenoemde sites ook een PDA versie. Zoals voor tweakers ook.Novadecasa schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:00:
Is er ook bekend of er voor de HTC HD2 (WM 6.5) meerdere applicaties te downloaden zijn, zoals voor bijvoorbeeld voor de iphone.
NOS, Uitzendinggemist hebben een aparte applicatie en een mobiele website.En met Mobiler kun je je PDA besturen via de PC
Verwijderd
Buienradar heeft een aparte App, ik zal even kijken waar ik hem vandaan had.
Ik weet het al weer, Marketplace!
Ik weet het al weer, Marketplace!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 11:34 ]
De applicatie die ik bedoel werkt precies andersom zoals aangegeven, niet de besturing van je PDA via je PC maar de gedeeltelijke besturing van je PC via je PDA. Zoals deze, als ik het goed herriner, bestaat voor de Iphone voor de dell pc's.Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:40:
[...]
Je hebt voor bovengenoemde sites ook een PDA versie. Zoals voor tweakers ook.
NOS, Uitzendinggemist hebben een aparte applicatie en een mobiele website.En met Mobiler kun je je PDA besturen via de PC
Is er overigens ook ergens nog een duidelijke omschrijving/uitleg te vinden van de werking van Myphone binnen WM 6.5?
In onderstaande video is een beknopte uitleg te zien van deze functie maar graag zou ik daar nog wat meer uitgebreide informatie over lezen.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeVideo verslag introductie Windows Mobile 6.5 met interviews en HTC HD2, LG GM750 previews
Grote fan van monopoly van handango.
http://www.handango.com/c...tId=247810&platformId=110
http://www.handango.com/c...tId=247810&platformId=110
[ Voor 96% gewijzigd door HenkEisDS op 01-11-2009 23:46 ]
http://sn1-p2.myphone.microsoft.com/mkweb/Start.poNovadecasa schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:46:
[...]
Is er overigens ook ergens nog een duidelijke omschrijving/uitleg te vinden van de werking van Myphone binnen WM 6.5?
In onderstaande video is een beknopte uitleg te zien van deze functie maar graag zou ik daar nog wat meer uitgebreide informatie over lezen.
Deze bestaat inmiddels wel:Emrulez schreef op zondag 27 september 2009 @ 17:39:
Alvast Bedankt
http://www.portablegear.n...eorie_op_je_mobieltje.htm
Bedankt, maar in het artikel staat dat het alleen voor de iphones en ipod touch is.Novadecasa schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:25:
[...]
Deze bestaat inmiddels wel:
http://www.portablegear.n...eorie_op_je_mobieltje.htm
Dat zag ik, maar misschien is er met wat getweak of een andere mogelijkheid hier inmiddels tijdelijkEmrulez schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:31:
[...]
Bedankt, maar in het artikel staat dat het alleen voor de iphones en ipod touch is.
gebruik van te maken.
weet iemand een goede voice/memo-recorder voor Windows Mobile? Freeware als het kan.
De brakke notes functie van WM kan maar hele korte fragmenten opslaan. Liefst heb ik er eentje die gewoon een uur kan opnemen en direct opslaat op de memorykaart (logisch anders lukt dat uur ook niet
)
Alvast bedankt voor jullie suggesties.
De brakke notes functie van WM kan maar hele korte fragmenten opslaan. Liefst heb ik er eentje die gewoon een uur kan opnemen en direct opslaat op de memorykaart (logisch anders lukt dat uur ook niet
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Kan gewoon met de standaard versie van Windows Mobile. Moet je alleen even instellen dat hij opslaat op je externe geheugen. Ik heb al meerdere malen langer dan een half uur opgenomen.aardbeix15 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:06:
weet iemand een goede voice/memo-recorder voor Windows Mobile? Freeware als het kan.
De brakke notes functie van WM kan maar hele korte fragmenten opslaan. Liefst heb ik er eentje die gewoon een uur kan opnemen en direct opslaat op de memorykaart (logisch anders lukt dat uur ook niet)
Geen freeware: http://www.softtrends.com/products/livepvr/livepvrwmsp.htm
Verwijderd
aardbeix15 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:06:
Kan ook gewoon met sdtandaard notes. ff File Dialog changer installeren. Dan kun je opslaan waar je wilt en uuuuuuuuuren lang als je storage card maar grooot genoeg is. Werkt perfect.De brakke notes functie van WM kan maar hele korte fragmenten opslaan. Liefst heb ik er eentje die gewoon een uur kan opnemen en direct opslaat op de memorykaart (logisch anders lukt dat uur ook niet)
Of download deze gratis
Verwijderd
Er is een duitse versie op XDA te vinden. Vraag of hij het aanpast. Auteur van FahrplanEmrulez schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:31:
[...]
Bedankt, maar in het artikel staat dat het alleen voor de iphones en ipod touch is.
SciLor's Driving Licence Trainer v0.6
http://scilor.ac-host.net/downloads.html
Overigens heb ik deze al eens genoemd op aanvraag!
mm die HTC Voice Recorder start niet op mijn Palm Treo Pro met WM6.1 (ook niet na soft-reset), en daarbij heb ik nog altijd het probleem dat ik in Windows Mobile Notes heb aangegeven dat i op de Storage Card moet opslaan. Dit doet hij ook maar na een minuutje of drie stopt i er meeVerwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:59:
[...]
[...]
Kan ook gewoon met sdtandaard notes. ff File Dialog changer installeren. Dan kun je opslaan waar je wilt en uuuuuuuuuren lang als je storage card maar grooot genoeg is. Werkt perfect.
Of download deze gratis
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
Dat klopt dan toch niet. Als je File Dialog Changer installeert vervangt die het standaard dialog waarbij je de opslag locatie zelf kunt kiezen. Dus ook de storage Card.aardbeix15 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 07:05:
[...]
mm die HTC Voice Recorder start niet op mijn Palm Treo Pro met WM6.1 (ook niet na soft-reset), en daarbij heb ik nog altijd het probleem dat ik in Windows Mobile Notes heb aangegeven dat i op de Storage Card moet opslaan. Dit doet hij ook maar na een minuutje of drie stopt i er mee
Je hebt wel een square scherm.
Er zijn genoeg apps voor.
Vito commercieel
http://vitotechnology.com/vito-audionotes.html
Keep recording, gratis
http://www.axyzmobile.com/products/keep-recordin
Dictafone, Commecieel
http://powerdictaphone.com/
Zoek maar eens op google en/of XDA.
http://www.google.nl/sear...tnG=Zoeken&meta=&aq=f&oq=
Is er ook voor windows Mobile allang.Novadecasa schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:46:
[...]
De applicatie die ik bedoel werkt precies andersom zoals aangegeven, niet de besturing van je PDA via je PC maar de gedeeltelijke besturing van je PC via je PDA. Z
http://www.aacompserv.com...s/PPCTablet/WhatIsIt.aspx
http://www.itpro.co.uk/60...-with-gotomypc-pocketview
Ik vergat nog dit. wat dacht je van "remote desktop" op je device
Ik ben ook op zoek naar een navigatie programma. Bestaat er iets open-source dat ook filemeldingen en mobiele flitsers kan verwerken?
http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.phpHenkEisDS schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:17:
Ik ben ook op zoek naar een navigatie programma. Bestaat er iets open-source dat ook filemeldingen en mobiele flitsers kan verwerken?
http://www.amazegps.com/
http://we-travel.co.cc/joomla/
allemaal gratis, filemeldingen en mobile flitsers moet je toch echt voor gaan betallen denk ik
Verwijderd
Nou niet helemaal gratis. Voor alle drie heb je een data abonnement nodig.craze_ schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:01:
[...]
http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
allemaal gratis, filemeldingen en mobile flitsers moet je toch echt voor gaan betallen denk ik
Met googlemaps kun je ook navigeren.
Mobiele Flitsers moet je op www.flitsservice.nl even kijken naar Flitsnav...craze_ schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:01:
[...]
http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
Degene die bij Flitsservice gemeldt zijn worden met coordinaten in een db gezet, binnen een zelf in te stellen bereik gaat flitsnav loeien als je in de buurt komt... Laat hem zelf om de 5min de nieuwste ophalen, en het heeft me al eens geld gescheeld
De oudere versies hadden trouwens een poiedit functie met tomtom, de nieuwste heeft dat niet, komt wel weer terug geloof ik...
"Mekker, blaat"
Verwijderd
TOMTOM, IGO en Macguider enz.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:36:
Iemand een app zodat ik gesproken navigatie krijg op mijn Touch Pro 2??
Googlemaps heeft een "traffic" optie maar volgens mij werkt dat niet in nederland. Voor de rest ken ik niets, gratis.Aan flitsgegevens wordt altijd verdiend.HenkEisDS schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:17:
Nee dus, is gratiz (alleen beta/niet bugvrij), maar doet wat ie moet doen, zie 2 posts naar bovenVerwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:10:
Googlemaps heeft een "traffic" optie maar volgens mij werkt dat niet in nederland. Voor de rest ken ik niets, gratis.Aan flitsgegevens wordt altijd verdiend.
"Mekker, blaat"
Verwijderd
Ik gebruik het programma G-Alarm op mijn HTC Touch2.
Ik zou graag zien dat dit programma opent ipv het standaard windows alarm progje als ik op de tijd klik in het homescreen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit aan pas?
Ik zou graag zien dat dit programma opent ipv het standaard windows alarm progje als ik op de tijd klik in het homescreen.
Verwijderd
Snelkoppeling veranderen. Maar, de bekende "maar" die staat waarschijnlijk in ROM dus wordt het iets moeilijker, ROM flashen waarin dat aangepast is. Er bestaan ROM's die G-Alarm ingebouwd hebben. Maar of die dan ook opstarten als je op "Alarm"klik is mij onbekend. Ik gebruik G-Alarm niet omdat het nogal buggy is, vandaar.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:15:
Ik gebruik het programma G-Alarm op mijn HTC Touch2.
Verwijderd
Dat werkt dus niet, m'n vriendin zit ook bij Telfort en roamt dus ook voortdurend, wat erg irritant is, Het is niet alleen dat NoDataInRoaming niet werkt (wel eigenlijk, want de verbinding wordt direct verbroken).jules schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:54:
[...]
Ben benieuwd hoe deze met Telfort werkt. Binnen NL wel gewoon data, (bij Telfort ben je continu aan het roamen op het KPN netwerk) en buiten NL slaat ie de data verbinding dicht?
Ook moet je overal instellen dat je ook data verkeer wilt in roaming (Weather, Mail) met alle finacieele risico's van dien.
Weet iemand nog een vette adventure game die compatible is met WVGA? voor de HD2 is het. Er komt aardig wat voor de Iphone uit, echt beduidend minder voor windows mobile.
Monkey Island 3 met de SCUMM-omgeving?
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Ook ik ben op zoek naar kwaliteitsgames en apps voor de WVGA resolutie (800x480). Betaald mag ook. Als iemand pointers heeft voor goede websites om in de gaten te houden, dan graag. De links in de startpost leiden niet echt naar veel goeds voor zover ik kan zien.
Ik zal m'n verzameling uit het HD2 topic maar even hier plaatsen (Let wel dat je voor Electopia een telefoon met Snapdragon platform nodig hebt):geert1 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:13:
Ook ik ben op zoek naar kwaliteitsgames en apps voor de WVGA resolutie (800x480). Betaald mag ook. Als iemand pointers heeft voor goede websites om in de gaten te houden, dan graag. De links in de startpost leiden niet echt naar veel goeds voor zover ik kan zien.
En een paar betaalde spellen dan ook maar:M-en-M schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:06:toon volledige bericht
Een paar aanraders op game gebied, had ik ook geplaatst in de vorige thread, nu maar even opnieuw, ze zijn allemaal gratis:
Xtrakt, het op één na mooiste spel voor Windows Mobile:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-xtrakt.html
Electopia, het mooiste spel voor Windows Mobile, speciaal gemaakt voor Snapdragon:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KCwtOioGR8c]
http://www.southend.se/games/electopia/download.php
Bubble Breaker Advanced:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=565853
Weer een leuk spel voor de HD2, van dezelfde makers van Xtrakt en Electopia (De twee mooiste, en naar mijn mening beste spellen voor Windows Mobile), Experiment 13:
http://www.1800pocketpc.c...d-fun-game.html#more-9161
En als je de Region Switcher app gebruikt om naar de US Marketplace te wisselen kan je de volgende spellen van de marketplace gratis downloaden:
-Vegas Pool: Leuk 3D pool spelletje (Demo, volledige versie kost 7 dollar)
-Par 72 Golf Lite: Leuk 3D golf spelletje (Demo, volledige versie kost 7 dollar)
-Meon Lite: Leuke puzzle game (Ook een demo, de volledige versie kost 3 dollar)
-Totem Star Lite (Ook een demo):
Region Switcher:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577627
En een paar essentiële onderdelen voor Winmo:
-Microsoft Compact NET. 3.5 Framework: http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en
-Flash Lite 3.1: http://labs.adobe.com/downloads/distributableplayer.html
Veel programma's lopen veel beter met deze geïnstalleerd, sommige lopen zelfs niet zonder.
-Sky Force Reloaded:

http://www.idreams.pl/sky_force_reloaded.html
(Je kan het overigens niet goed zien op dit plaatje, maar de ondergrond bevat 3D objecten)
-Boom Blox

-Spore: Origins
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QK7s1OY7C7I]
-Bejeweled 2

[ Voor 13% gewijzigd door M-en-M op 21-11-2009 16:52 ]
Weet iemand waar ik een spelletje als doodle jump van de iPhone voor WM kan vinden?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Op deze site zijn ook nog wat spelletjes te vinden. Ze zijn niet allemaal mooi, maar bv Shift is best verslavend 
Wauw, dat "Experiment 13" wat op de vorige pagina gelinkt werd is best leuk en ziet er erg goed uit met die 3d dingetjes. Werkt heel gladjes op m'n Touch Diamond
Wel jammer dat de layout van het scherm net iets te klein is voor m'n beeldschermpje, maar het lukt gelukkig nog net om de zijkanten van het scherm te raken om het mannetje te laten lopen.
Wauw, dat "Experiment 13" wat op de vorige pagina gelinkt werd is best leuk en ziet er erg goed uit met die 3d dingetjes. Werkt heel gladjes op m'n Touch Diamond
Wel jammer dat de layout van het scherm net iets te klein is voor m'n beeldschermpje, maar het lukt gelukkig nog net om de zijkanten van het scherm te raken om het mannetje te laten lopen.
[ Voor 52% gewijzigd door Stukfruit op 24-11-2009 01:44 ]
Dat zit wel Schnorr.
Kent iemand 'n soortgelijk programma als SleepCycle voor de iphone, maar dan voor WM-toestellen?
Ik kreeg deze link door van 'n vriend en ben benieuwd of 't werkt. Ben nogal 'n slechte slaper en dit zou 'n uitkomst zijn.
Ik kreeg deze link door van 'n vriend en ben benieuwd of 't werkt. Ben nogal 'n slechte slaper en dit zou 'n uitkomst zijn.
ik zoek een mogelijkheid om mijn parrot 3100 (carkit) te koppelen aan de memorecorder van wm 6.1 kan ik een fictief phone number koppelen aan de memorecorder? zodat de parrot denkt dat ie belt en wm netjes opneemt?Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:59:
[...]
[...]
Kan ook gewoon met sdtandaard notes. ff File Dialog changer installeren. Dan kun je opslaan waar je wilt en uuuuuuuuuren lang als je storage card maar grooot genoeg is. Werkt perfect.
Of download deze gratis
ik ben wanhopig, nergens iets over te vinden
Verwijderd
Fake call? is om te testentennisbal schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 19:20:
[...]
ik zoek een mogelijkheid om mijn parrot 3100 (carkit) te koppelen aan de memorecorder van wm 6.1 kan ik een fictief phone number koppelen aan de memorecorder? zodat de parrot denkt dat ie belt en wm netjes opneemt?
ik ben wanhopig, nergens iets over te vinden
http://www.mobiletopsoft....l-for-windows-mobile.html
@Eric_Cantona
"Wake make" niet gratis
http://www.wakemate.com/
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2009 22:04 ]
Verwijderd
Bugvrij bestaat niet net zoals gratis ook niet bestaat!djidee schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:24:
[...]
Nee dus, is gratiz (alleen beta/niet bugvrij), maar doet wat ie moet doen, zie 2 posts naar boven
iemand een idee hoe ik bij windows myphone kan zeggen dat hij smsjes alleen maar naar MS toe moet syncen en niet terug naar mijn tel (wil niet 6000+ smsjes in mijn tel die hem alleen maar erg langzaam maken)
SMS op de servers van Microsoft archiveren. Gewoon via de web interface, werkt super.justinnn schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:21:
iemand een idee hoe ik bij windows myphone kan zeggen dat hij smsjes alleen maar naar MS toe moet syncen en niet terug naar mijn tel (wil niet 6000+ smsjes in mijn tel die hem alleen maar erg langzaam maken)
Dat is inderdaad jammer, ook kan hij niet connecten met yahoo contacten wat de normale MSN messenger wel kan.JBS schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 23:50:
Is het op de een of andere manier mogelijk om te chatten met offline contactpersonen via Live Messenger Mobile? Standaard kan dit blijkbaar niet, en een alternatief gebruik ik liever niet...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Iemand de PSX emulator al geprobeerd http://www.fpsece.net/ Ziet er erg goed uit, beetje lastig instellen, maar dat komt nog wel.
http://www.youtube.com/watch?v=VFYeAmW03RM
[ Voor 37% gewijzigd door Barfman op 25-12-2009 12:20 ]
Het ziet er inderdaad goed uit,Barfman schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:17:
Iemand de PSX emulator al geprobeerd http://www.fpsece.net/ Ziet er erg goed uit, beetje lastig instellen, maar dat komt nog wel.
kan je enkel playstation (1) spellen spelen of ook playstation 2 spellen?
wacht even.. jij denkt dat je ps2 spellen kan spelen op je windows mobile telefoon ???Nafi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 02:05:
[...]
Het ziet er inderdaad goed uit,
kan je enkel playstation (1) spellen spelen of ook playstation 2 spellen?
lolled
Ik heb een vraagje over de 9292ov Gps applicatie. Als ik de app opstart, begint hij al met de melding: Geen GPS!. Ik kan best begrijpen dat hij niet zo snel een gps fix kan vinden, maar bijvoorbeeld Google Maps heeft al een fix op 1000 meter nauwkeurig binnen 3 seconden. Heb ik mijn gps op verkeerde instellingen te staan? Hij staat nu op COM7.
Of zijn er ook nog alternatieven voor deze logge app, je ziet bij maps namelijk wel een bushalte icoontje staan, waar je dan vervolgens niks mee kunt..
Of zijn er ook nog alternatieven voor deze logge app, je ziet bij maps namelijk wel een bushalte icoontje staan, waar je dan vervolgens niks mee kunt..
Die eerste fix van Google Maps wordt niet gerealiseerd met de GPS-chip, maar met een driehoeksberekening van de GSM-telefoonmasten waar je verbonden mee bent. Zo'n berekening moet maar net in de software geprogrammeerd zijn.
Verwijderd
Hoe werkt dat google maps locatie herkenning aan de hand van die GSM masten zonder GPS? Bij mij zegt hij dan telkens "locatie kan niet worden gevonden" of iets in die richting. Las ergens dat je dan je internetinstellingen van telefoon op GPRS moet zetten ipv 3G, al kan ik dat nergens vinden in m'n telefoon (Samsung sgh-i200).
Zoekt en gij zult vinden:
[q=http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?hl=nl&answer=81873]De nauwkeurigheid van de locatie is afhankelijk van welke van de volgende gegevensbronnen voor het bepalen van de locatie beschikbaar zijn en worden gebruikt door Mijn locatie (bèta).
[q=http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?hl=nl&answer=81873]De nauwkeurigheid van de locatie is afhankelijk van welke van de volgende gegevensbronnen voor het bepalen van de locatie beschikbaar zijn en worden gebruikt door Mijn locatie (bèta).
- GPS: locatiebepaling via GPS is soms tot op enkele meters nauwkeurig, afhankelijk van uw GPS-signaal en verbinding. Uw telefoon moet ondersteuning voor GPS bieden, deze functie hebben ingeschakeld en Google Maps GPS-toegang bieden.
- WiFi: het nauwkeurigheidsbereik van WiFi (draadloos netwerk) is vergelijkbaar met dat van een gemiddelde WiFi-router (ongeveer 200 meter of beter). Uw telefoon moet ondersteuning voor WiFi bieden en deze functie hebben ingeschakeld.
- Telefoon-id: de nauwkeurigheid van telefoon-id (telefoonmast) is afhankelijk van de dichtheid van het netwerk van telefoonmasten en de beschikbare gegevens in de database met locaties van telefoon-id's (zendmasten) van Google. De nauwkeurigheid kan worden geschat tot een afstand van enkele duizenden meters. Opmerking: sommige apparaten bieden geen ondersteuning voor locatiedetectie voor telefoon-id's.
Er is nu ook een Tweakers.net applicatie, van MobileLayers.
Hier te downloaden:
http://m.mobilelayers.com
Een schermafdruk:
Hier te downloaden:
http://m.mobilelayers.com
Een schermafdruk:

[ Voor 19% gewijzigd door basst85 op 04-01-2010 10:36 ]
Hoi,
Ik heb een klein simpel applicatie gemaakt voor windows mobile (wvga) die je je resterend beltegoed van t-mobile laat zien. Primair omdat ik het zelf handig vindt, misschien heeft iem anders er ook wat aan. Ik werk in mijn vrije tijd nog aan wat andere leuke kleine windows mobile applicaties die ik ook op de site zal plaatsen als ze af zijn. Het bel status applicatie kan je hier vinden: www.undefine.nl
Ik heb een klein simpel applicatie gemaakt voor windows mobile (wvga) die je je resterend beltegoed van t-mobile laat zien. Primair omdat ik het zelf handig vindt, misschien heeft iem anders er ook wat aan. Ik werk in mijn vrije tijd nog aan wat andere leuke kleine windows mobile applicaties die ik ook op de site zal plaatsen als ze af zijn. Het bel status applicatie kan je hier vinden: www.undefine.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Reaper_xt op 06-01-2010 22:24 ]
Is er een spelletje als Doodle Jump van de iPhone voor Windows Mobile? Kan nergens zoiets vinden.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Ik heb de omnia 2 sinds kort maar er zit nog windows mobile 6.1 op, is er een mogelijk om 6.5 erop te zetten? op de normale manier, met windows update?
ja,Khallouki schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:31:
Ik heb de omnia 2 sinds kort maar er zit nog windows mobile 6.1 op, is er een mogelijk om 6.5 erop te zetten? op de normale manier, met windows update?
Maar info hiervoor moet je vragen in het Omnia 2 topic of kijk op XDA
Hey, ik zoek een programma dat op basis van je locatie via gsm (dus niet gps) je wifi aan zet.
Ik weet dat het er voor een ander os is maar ik kan voor winmo niets vinden.
toch wat gevonden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=448783
http://maniac.fschreiner....&task=view&id=9&Itemid=18
profile switcher:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=470501
als je nog wat beters weet hoor ik het graag
Ik weet dat het er voor een ander os is maar ik kan voor winmo niets vinden.
toch wat gevonden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=448783
http://maniac.fschreiner....&task=view&id=9&Itemid=18
profile switcher:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=470501
als je nog wat beters weet hoor ik het graag
[ Voor 46% gewijzigd door Btje op 12-01-2010 13:14 ]
Xiaomi 13T Pro
In hoeverre is dit gemakkelijk te porten naar een Vodafone variant?Reaper_xt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:40:
Hoi,
[afbeelding]
Reaper_xt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:40:
Hoi,
[afbeelding]
Hier was ik al een tijd naar op zoek, zat er zelfs over te denken om het bijna zelf maar te schrijven
Is het mogelijk om een VGA (480x640) versie te maken (door bijvoorbeeld Beltegoed en Factuur beide op een aparte tab te zetten om zodoende ruimte te besparen). Hij werkt overigens prima verder
/dev/null