Voorbij de ubercoole 'homepage' is de N97 nog steeds duidelijk Symbian als die al was in N95/N96. Als je eenmaal met iPhone of Android hebt gespeeld, doet Symbian toch echt sterk verouderd aan. En met deze hoge prijs heeft Darkc hierboven wel een punt: er staan ook een boel mooie Android toestellen op stapel (óók versies met qwerty-hardwarematig keyboard), die waarschijnlijk goedkoper zullen zijn. En android heeft sinds update 1.5 ook homepage widgets. Het worden moeilijke tijden te kiezen zo
Kies je toestel niet enkel uit op de looks en technische features, maar kijk vooral ook naar de usuability. Ik heb hiervoor de N95 gehad - technisch superieur destijds, maar qua gebruik viel het heel erg tegen (ja, pas na een jaar aan updates werkte hij een beetje vlot en stabiel)..Dit is vooral bedoeld voor die lui die hem willen gaan kopen icm een 2 jaar abbo.
Als ik terugkijk hoeveel mensen te gemakkelijk zijn ingesprongen op de N96, denk ik tja: ik ben blij dat ik m'n G1 toestel heb die echt 10x beter in elkaar steekt qua gebruik. Touchscreen werkt heerlijk voor browsen en maps. Ik heb een goed hardwarematig keyboard voor SMS/Emailen (werkt toch net ff fijner). De sync-over-the-air is geweldig (mail/afspraken komen direct binnen zonder pop-tijden etc). De Android marketplace is simpel in gebruik en goed gevuld..Enz.
Uiteindelijk komt het toch op de software aan. Die looks zie je na een week al niet meer. Ik vrees dat bij velen de nieuwigheid van de coole N97 homepage ook snel weer wegdruipt, als het onderhuids allemaal vrijwel hetzelfde Symbian is als op de N95/N96.
Maar ja we zullen het wel zien

Ook ik ben erg benieuwd (m'n G1 heeft maar een 1 jaar abbo).
[
Voor 81% gewijzigd door
Verwijderd op 05-05-2009 22:57
]