true, maar dat is dus precies de inconsistentie die aangeven wordt in de review
Hij probeert met zijn enorme vingers tekst te selecteren, dit is iets waar de stylus of de achterkant van een pen van pas was gekomen. Dit lukt je met geen enkele telefoon. Hij probeert iets te selecteren van mm hoog en 10 mm breed of zo. Gek dat dat niet lukt zeg

iPhone OS 3.0 al gezien, dan kan het dus wel

Dat is wel lelijk, maar dat zal liggen aan de applicatie die snel opgelost zou moeten worden.
Nu vind ik het ook een erg mooie telefoon, maar je kan ook problemen maken terwijl die er niet zijn. Ik krijg het gevoel dat de meningen wat aangedikt zijn, om het contrast wat meer naar voren te laten komen.
Ik dik de problemen niet aan, immers ik geef alleen aan wat eruit die review te spraken komt.
Anoniem: 302432 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:58:
Zit zojuist dat filmpje van engadget te bekijken, nou sorry hoor. Ik denk gewoon dat deze telefoon is gemaakt voor mensen met een IQ > 80.
Bij het beantwoorden van een oproep blijft die gast maar op de groene knop drukken, terwijl het overduidelijk is dat je naar rechts moet sliden, logisch ook daar je niet wilt dat je automatisch opneemt als hij in je zak zit or whtvr.
Kun je de humor er ook nog van inzien? Die gast is het, op het laatst zo zat dat maar een beetje mee gaat pielen. Dit is typisch een engadget review, blijkbaar heb je er niet veel van gelezen anders kom je niet met dit soort opmerkingen. Nog een hint: halverwege wordt het bekende nokia deuntje wat vertraagd afgespeeld <grap>??
En de logica met het schuiven in het menu is ook geen rocketscience, come on people.
Als het icons zijn dus gewoon scrollen met de balk of je vinger naar de bovenste/onderste icon bewegen en als het een lijst is kan je net als met de iPhone or whtvr scrollen.
Heb je je geluid aanstaan? Hij legt namelijk precies uit wat er mis mee is, het gaat juist erom dat in het ene scherm(Main Menu) je op een andere mannier door het menu moet bewegen dan de andere(Ovi store bijvoorbeeld). Zo iets heet inconsistentie, precies zoals in het verhaal wordt uitgelegd

Valt me echt behoorlijk tegen van engadget dit, dacht dat ze wel van iets hoger niveau waren.
Als je (zoals ik al eerder aangaf) eerdere reviews hebt gelezen dan proberen ze van opmerkelijke details filmpjes te maken zodat de viewers zelf kunnen oordelen over wat ze ervan vinden. Zie maar eens de Pre of iPhone 3G[s] review. Komt precies hetzelfde aanbod, dit is echt niet zomaar een afzeik review zoals je jezelf doet geloven. Er worden bijvoorbeeld ook goede punten aangehaald zie:
http://www.viddler.com/explore/engadget/videos/458/