Nokia N97 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 145.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:17
Jezus...lijkt wel een psp. Ik knap toch wel behoorlijk af door de foto. Nee, dat wordt toch waarschijnlijk een andere phone, puur door het uiterlijk.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nog een preview: http://gsmhelpdesk.nl/read.php?id=3815&ch=1

Weinig nieuws, maar wel wat leuke foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Optisch bedrog, hij lijkt zo groot omdat hij zo dicht bij wordt gehouden in vergelijking met ze lichaam, als je hem vergelijkt met zijn hand valt het wel mee toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nou als ik alleen maar kijk naar zijn duim. Dan is hij wel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
W00fer schreef op maandag 30 maart 2009 @ 23:15:
Nou als ik alleen maar kijk naar zijn duim. Dan is hij wel groot.
Juist als je daarnaar kijkt, valt het pas op dat er optisch bedrog is. Ik vind de grootte wel meevallen. Als het goed is, is ie net een stukje groter, stukje smaller, en een stukje dikker dan de iPhone. Om maar een vergelijk te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een nieuwe review maar wederom geen spannende nieuwe mededelingen.

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/9300

Ik heb helaas wel wat minder nieuws voor de mensen die al een tijdje wachten op deze phone want het gaat zoals door vele toch al wel verwacht wel wat langer duren voor de Nederlandse versie :( zie:

http://www.jouwmobiel.nl/...rijgbaar%5B2009-03-30%5D/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik vind het nieuws op Jouwmobiel niet betrouwbaar overkomen. Ze zaten er al meermaals langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het nieuws is vooral héél erg oud.

nieuws: Nokia-vlaggenschip N97 eind mei in Nederland te koop
Het nieuwe vlaggenschip van Nokia, de N97, zal vanaf eind mei te koop zijn. Nokia zal het toestel in eerste instantie alleen in 'geselecteerde markten' introduceren, maar via grijze import is het toestel dan sowieso in Nederland te krijgen.

Nokia wil tijdens het Mobile World Congress in Barcelona niet ingaan op de vraag in welke landen de N97 als eerste te koop zal zijn, maar de verkoopstrategie zal ongeveer hetzelfde zijn als die van het vorige touchscreenmodel, de 5800 Xpressmusic. Of Nederland een van de landen van de eerste lichting is, kon een woordvoerder van Nokia niet bevestigen. "Maar als Nederland niet tot die landen behoort, vinden klanten die het toestel willen vast wel een manier om eraan te komen", denkt de woordvoerder.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Verkoper bij de T-Mobile shop in Vlissingen wist mij te vertellen dat ze verwachten dat ie half juni in Nederland te krijgen is.
Zelf denken ze um half Julie te kunnen leveren (T-Mobile software laden ed)

Hoop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Doen ze lang over.. een maand om de branden... Tegen die tijd hebben een hoop mogelijke klanten al een andere provider gekozen.

Tenzij ze alleen recht hebben gekregen in NL natuurlijk...

Ik zal trouwens vrijdag avond eens voor de grap gaan vragen in Vlissingen wanneer ze de N97 verwachten... Benieuwd wat ze zeggen :P.

[ Voor 26% gewijzigd door Pat-Juh op 31-03-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
Pat-Skim schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:22:
Doen ze lang over.. een maand om de branden... Tegen die tijd hebben een hoop mogelijke klanten al een andere provider gekozen.

Tenzij ze alleen recht hebben gekregen in NL natuurlijk...

Ik zal trouwens vrijdag avond eens voor de grap gaan vragen in Vlissingen wanneer ze de N97 verwachten... Benieuwd wat ze zeggen :P.
Moet je doen, kijken of er verschil in zit.
Had het ook al met de verkoper over dat "branden", je kan natuurlijk ook gewoon verlengen bij een zaak waar ze allerlei providers leveren.
Heb je ook niet zo'n lelijk logo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

SpEcTeR schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:41:
[...]

Moet je doen, kijken of er verschil in zit.
Had het ook al met de verkoper over dat "branden", je kan natuurlijk ook gewoon verlengen bij een zaak waar ze allerlei providers leveren.
Heb je ook niet zo'n lelijk logo!!!
Branden hoeft niet lelijk te zijn. bij me vorige telefoon *samsung F700* was het ook "netjes" gedaan

Afbeeldingslocatie: http://sukhakartamobiles.com/images/samsung-sgh-f700v-mobile-phone.jpg

Vind het nog wel meevallen, in het menu was het ook bijna niet te zien... er stond alleen een knalrood logo bij Vodafone live en tijdens het opstarten (hoe vaak doe je dat nou??? 1 keer in de maand ofzo?)

Maar goed volgende telefoon idd gewoon lekker simlock vrij en alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Deze video is geschoten met een prototype N97.
Lekkere video in vergelijking met mijn samsung soul. ik kan niet wachten :)

http://www.vimeo.com/3856780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

dat is zeker geen verkeerde kwaliteit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:15
Ik heb vorige week even de helpdesk van Nokia gebeld en zij zeiden dat dit juweeltje in juli in de winkels ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Ik ben toch benieuwd hoe snel deze telefoon in werkelijkheid echt zal zijn. Ben bang dat de telefoon anders toch veel concurrentie gaat krijgen van de andere smartphones die tegen die tijd uit gaan komen. Ondanks dat de N97 superieur lijkt te gaan zijn qua specificaties, gaat het uiteindelijk ook om de echte gebruiksvriendelijkheid. En daarin is de snelheid van de iPhone toch wel leidend in. Ben heel erg benieuwd. Ook naar het "formaat in de hand" straks. De foon moet toch wel in de broekzak gaan passen, zonder dat het lijkt alsof je een baksteen meedraagt :P

maja, eind september loopt het abonnement af hier, zal voor het eerst zijn dat ik een telefoon (SE G900) binnen een jaar ga vervangen. En tot nog toe staat deze bovenaan. De HTC touch pro2, Palm, Samsung maken geen kans. Een heel kleine kans dat een mogelijke nieuwe iPhone kans maakt, maar dat sluit ik ook haast uit.

[ Voor 22% gewijzigd door BlisterAMG op 06-04-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=6764]hier is te lezen dat de N97 door de FCC is goed gekeurd in amerika... ligt nog op schema voor juni daarzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je maken geen kans? Heb je het dan over jezelf of over de rest van de wereld?
AjaxArena schreef op maandag 06 april 2009 @ 17:33:
Ik ben toch benieuwd hoe snel deze telefoon in werkelijkheid echt zal zijn. Ben bang dat de telefoon anders toch veel concurrentie gaat krijgen van de andere smartphones die tegen die tijd uit gaan komen. Ondanks dat de N97 superieur lijkt te gaan zijn qua specificaties, gaat het uiteindelijk ook om de echte gebruiksvriendelijkheid. En daarin is de snelheid van de iPhone toch wel leidend in. Ben heel erg benieuwd. Ook naar het "formaat in de hand" straks. De foon moet toch wel in de broekzak gaan passen, zonder dat het lijkt alsof je een baksteen meedraagt :P

maja, eind september loopt het abonnement af hier, zal voor het eerst zijn dat ik een telefoon (SE G900) binnen een jaar ga vervangen. En tot nog toe staat deze bovenaan. De HTC touch pro2, Palm, Samsung maken geen kans. Een heel kleine kans dat een mogelijke nieuwe iPhone kans maakt, maar dat sluit ik ook haast uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:32:
Hoe bedoel je maken geen kans? Heb je het dan over jezelf of over de rest van de wereld?
[...]
Maken geen kans bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 22:27
Op thenokian97.com staat een video van de CTIA beurs.

http://thenokian97.com/2009/04/07/nokia-n97-video-review/

15 minuten lang, en ik moet zeggen dat het er erg goed uit ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:12

N0 0B

cxb1=N#

zelfs een preview van tweakers: reviews: Eerste indruk: Nokia N97

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ik ben steeds meer aan het twijfelen tussen omnia HD en N97.

Eerst wou ik de omnia HD maar nu weer de Nokia N97.

Omnia HD:

Ik maak zelden filmpjes dus HD kwaliteit is wel leuk maar daarvoor te duur
Scherm is wel lekker groot maar niet veel groter dan de Nokia N97

N97:

Mooi qwerty toetsenbord, redelijk groot scherm, kapje lens en een betere flitser.
enige minpuntje is de 5 megapixel ipv 8, maar dat zegt voor de kwaliteit natuurlijk niks.

Ik vind ze gewoon allebei erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:55
Een belangrijk verschil voor mij persoonlijk zijn de gebruikte touchscreens. De N97 is resistive, je zult dus druk moeten uitoefenen op het scherm. De Omnia HD heeft een capacitive tocuscreen (zoals ook de ipod touch heeft). Ik heb afgelopen weekend even de 5800XM van mijn oom in mn handen gehad, en vind dit toch niet echt relaxed werken. Het zal ongetwijfeld vlug wennen maar toch, ben mijn ipod touch gewend die echt bij de geringste aanraking reageerd en vind dit heerlijk werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
nieuws: Nokia stelt Nederlandse release N97 uit

Dan maar eerst even met de Touch Pro II spelen, aangezien die juist vroeger op de markt komt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

eind juni/juli... Ik denk dat in dit geval de Palm Pre die waarschijnlijk eind mei begin juni uitkomt een aardige klap kan uitdelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Propane schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:42:

Dan maar eerst even met de Touch Pro II spelen, aangezien die juist vroeger op de markt komt :P.
Het zal weer eens niet zo zijn :)

In het begin was ik nog zeer enthausiast over dit toestel maar hoe meer ik de berichtgeving lees en hoe meer ervaringen ik van de N96 + 5800 zie, hoe minder zin ik krijg in dit toestel. Ik heb "tijdelijk" een iPhone (als opvulling naar N97) maar dit bevalt me tot nu toe wel bijzonder goed. Spec-wise misschien niet geheel up2date maar de software is :9~
De emailclient, browser en agendafunctie lijken nog steeds op het niveau van Symbian S60 non-touch te liggen en dat zijn applicaties die juist de telefoon maken in mijn belevenis. Ik had meer verwacht dan enkel een nieuwe frontend(widgets) en wat menu's bijgewerkt met grotere knoppen. Als de drie genoemde applicaties nagenoeg gelijkwaardig zijn aan wat ik op de E51 gewend was dan laat ik de N97 aan me voorbij gaan. Een werkelijk drama wat ik toen heb meegemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 08-04-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Hè, jammer van het uitstel, mijn N95 begint nu toch serieuze kuren te vertonen. De N97 wordt sowieso de opvolger van mijn N95, ik zweer bij Symbian, beste mobiele OS imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abbo van mijn n95 loopt af in juli, en ik ga mooi wachten op de n97, vandaag met de 5800 van een jongen uit mijn klas gespeeld en ik vond het os wel erg snel! dus dat was weer een extra motivatio om de n97 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
..
wordt sowieso de opvolger van mijn N95, ik zweer bij Symbian, beste mobiele OS imho.
Na jaren van uitsluitend Symbian nu, naast m'n E90, ook gebruiker van WM 6.1.
Het is gewoon wennen en veel gebruiken dan gaat het prima!
En er zijn zo veel meer gratis apps. voor te vinden.
Ik kreeg van Mosh een mail dat dat ook stopt en over gaat in OVI-store... :(

Als je niet speciaal voor het hardware tb gaat, wat je N95 ook niet heeft, zou je beter nog even op deze kunnen wachten.
Helemaal Symbian en de ideale combinatie van hard- en software ;)

Overtreft de N97 op alle fronten behalve op het interne geheugen maar daar hebben we flash voor hè :)

Ik doe het nu nog ff met m'n SEX1 maar in november kan ik ook weer verlengen en dat komt dan goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Propane schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:42:

nieuws: Nokia maakt Nederlandse releasedatum N97 bekend - update

Het vorige artikel was een fout van de redactie, het toestel zal nog steeds eind mei beschikbaar zijn via grijze import. Dus gsmweb.nl en soortgelijken.

Wel is het dus goed nieuws dat de officiele Nederlandse release eindelijk een datum heeft gekregen, en die is niet eens veel later dan de world release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N96 is een totaal andere telefoon dan de N97 en ik zie de N97 zozeer ook niet als een opvolger voor de n96.
Miki schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:55:
[...]

Het zal weer eens niet zo zijn :)

In het begin was ik nog zeer enthausiast over dit toestel maar hoe meer ik de berichtgeving lees en hoe meer ervaringen ik van de N96 + 5800 zie, hoe minder zin ik krijg in dit toestel. Ik heb "tijdelijk" een iPhone (als opvulling naar N97) maar dit bevalt me tot nu toe wel bijzonder goed. Spec-wise misschien niet geheel up2date maar de software is :9~
De emailclient, browser en agendafunctie lijken nog steeds op het niveau van Symbian S60 non-touch te liggen en dat zijn applicaties die juist de telefoon maken in mijn belevenis. Ik had meer verwacht dan enkel een nieuwe frontend(widgets) en wat menu's bijgewerkt met grotere knoppen. Als de drie genoemde applicaties nagenoeg gelijkwaardig zijn aan wat ik op de E51 gewend was dan laat ik de N97 aan me voorbij gaan. Een werkelijk drama wat ik toen heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:17:
[...]

Overtreft de N97 op alle fronten
-Geen qwerty-toetsenbord
-Minder geheugen
-Geen hoofdtelefoonaansluiting
-Geen tv-out

Ja dat is echt overtreffen hoor :) :) :) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:11:
[...]

-Geen qwerty-toetsenbord
-Minder geheugen
-Geen hoofdtelefoonaansluiting
-Geen tv-out

Ja dat is echt overtreffen hoor :) :) :) :X
groter en beter scherm
geen bewegende delen
veel betere camera

Het is maar waar je meer waarde aan hecht

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:21:
N96 is een totaal andere telefoon dan de N97 en ik zie de N97 zozeer ook niet als een opvolger voor de n96.
[...]
Wie zegt dat ik het heb over de opvolgers? Waar ik op doel is de brakke firmware die Nokia op haar recente toestellen(N96, 5800) zet en pas maanden later enigszin een fatsoenlijke firmware aanbiedt via NSU.
Daarbij is mijn ogen als je de vele (p)reviews doorbladert S60v5 geen bijzondere update. Nog steeds zijn de agenda, email en browser van brakke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:38:
[...]

groter en beter scherm
geen bewegende delen
veel betere camera
Vooruit jij wint :) (Het is wat je zelf zegt: het is maar wat je zelf leuker vind!)
Maar ik BAAL ervan als een stekker dat die levering (ik wil namelijk wel een
Nokia) zo lang gaat duren.

Als ik nou een toestel uit een land haal wat hem wel in mei heeft (belgie of
duitsland ofzo) weet iemand dan of ik in Nederland recht heb op garantie?

EDIT: Ik (als zenuwelijer) kreeg het geniale idee om Nokia gewoon zelf
te bellen :) Nou hier komt het: :)

Als je hem in Europa koopt heb je recht op garantie/reparatie in Nederland.
Hij komt in de BeNeLux en Duitsland pas in augstus uit.
Hij komt als eerste in Frankrijk uit en dan in juli.
De franse N97 heeft standaard engels aan boord.

Oftewel.......het wordt op zoek naar franse webshops :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog later?? poeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 22:40
Ik wacht de reviews nog even af die na de officiele release zullen verschijnen, het zou me niks verbazen als er tegen die tijd een (eventueel snellere) nieuwere firmware beschikbaar is. Helaas wel jammer dat dit nog even duurt, mijn N95-1 is ook wel aan vervanging toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:10:
[...]

Vooruit jij wint :) (Het is wat je zelf zegt: het is maar wat je zelf leuker vind!)
Maar ik BAAL ervan als een stekker dat die levering (ik wil namelijk wel een
Nokia) zo lang gaat duren.

Als ik nou een toestel uit een land haal wat hem wel in mei heeft (belgie of
duitsland ofzo) weet iemand dan of ik in Nederland recht heb op garantie?

EDIT: Ik (als zenuwelijer) kreeg het geniale idee om Nokia gewoon zelf
te bellen :) Nou hier komt het: :)

Als je hem in Europa koopt heb je recht op garantie/reparatie in Nederland.
Hij komt in de BeNeLux en Duitsland pas in augstus uit.
Hij komt als eerste in Frankrijk uit en dan in juli.
De franse N97 heeft standaard engels aan boord.

Oftewel.......het wordt op zoek naar franse webshops :)
gewoon bij expansys bestellen dus, is een franse shop met nederlandse site en erg betrouwbaar, 23 juni te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Er zijn wel veel verschillende data hoor.. Nu hoor ik weer augustus. Net was het nog juni.

Duurt lang, en ook mijn N95 is toe aan vervanging.

Maar ik wacht wel. De n97 heeft alles wat een telefoon moet hebben. Nog niet iets vergelijkends gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 15:55

player-x

Disruptive by design

Vraagje maar weet iemand of de N97 ook Symbian^2 gaat ondersteunen?

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
player-x schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:08:
Vraagje maar weet iemand of de N97 ook Symbian^2 gaat ondersteunen?
Ga er maar niet vanuit.

Het is voor zover ik weet nooit voorgekomen dat je een Nokia kon updaten naar een nieuwere Symbian versie. Alleen de telefoonversie zal worden ge-update maar ik heb het nog nooit gezien dat je een telefoon kon updaten van bijvoorbeeld Symbian S60 2rd Edition naar een Symbian S60 3rd Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Eergisteren bij Nokia geweest en zowel de E75 als deze N97 in mijn vingers gehad :D

N97 is lang niet zo huge als ik dacht, jammer dat je wel de flatcable van device naar scherm ziet zitten als je van bovenaf in het scharnier kijkt. Het scherm is superscherp, niet normaal.
De minislider van de camera gaat zeer soepel, en de foto's zijn ook redelijk goed. Zelf kijkt men echter voor foto's naar de N86, welke zeer goed materiaal schiet.

Qua dikte is de N97 vergelijkbaar met de HTC Touch HD, maar dan iets dikker.

Hij komt eind juli, voor een prijs tussen de 6 en 7 honderd euro. Aldus een Nokia zegsman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
W00fer schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:44:
Eergisteren bij Nokia geweest en zowel de E75 als deze N97 in mijn vingers gehad :D

N97 is lang niet zo huge als ik dacht, jammer dat je wel de flatcable van device naar scherm ziet zitten als je van bovenaf in het scharnier kijkt. Het scherm is superscherp, niet normaal.
De minislider van de camera gaat zeer soepel, en de foto's zijn ook redelijk goed. Zelf kijkt men echter voor foto's naar de N86, welke zeer goed materiaal schiet.

Qua dikte is de N97 vergelijkbaar met de HTC Touch HD, maar dan iets dikker.

Hij komt eind juli, voor een prijs tussen de 6 en 7 honderd euro. Aldus een Nokia zegsman.
En wat zeiden ze daar over de lancering ervan in Nederland? Zelfde als het eerdere bericht?
Had toch ergens wel gehoopt op een topcamera erin, ook omdat ze het bij 5MP hebben gehouden, dan verwacht je dat de prestaties ervan dit ruimschoots goedmaakt (niet dat ik perse 8 of 12MP wou).

Kon je 'em ook echt proberen? De snelheid van de menus testen?

[ Voor 13% gewijzigd door BlisterAMG op 09-04-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 15:55

player-x

Disruptive by design

Ja dat weet ik, maar Symbian^2 is OS

Dus de licentie voorwaarden zijn ook anders, het zou ook de nekslag voor de N97 kunnen betekenen als Symbian^2 uit is maar Nokia's topmodel het niet ondersteund.

Want beide komen bijna gelijk uit

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
AjaxArena schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:48:
[...]

En wat zeiden ze daar over de lancering ervan in Nederland? Zelfde als het eerdere bericht?
Had toch ergens wel gehoopt op een topcamera erin, ook omdat ze het bij 5MP hebben gehouden, dan verwacht je dat de prestaties ervan dit ruimschoots goedmaakt (niet dat ik perse 8 of 12MP wou).

Kon je 'em ook echt proberen? De snelheid van de menus testen?
Ja ik heb de snelheid van de menu's wel getest. Die was prima in orde. Ik moest nog wel wennen aan het grote scherm, want dat is echt iets heel nieuws. Verder heb ik meer gekeken naar de E75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

W00fer schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:44:

Qua dikte grootte is de N97 vergelijkbaar met de HTC Touch HD, maar dan iets dikker. ;)

Hoe vond je de reactietijd van de menu's? En hoe is het geluid van de speakers en wat vond je van de touch gevoeligheid (vergeleken met de htc diamond bijv?) :)

[ Voor 6% gewijzigd door yassine op 09-04-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Touch gevoeligheid viel tegen. Ik drukte soms 2x voordat het werkte. De vlakjes op het scherm waar je precies moet drukken zijn wel groot zat, maar af en toe reageerde het niet lekker.

Speakers zijn niet getest. Wel die van de LG Arena, maar dat is offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:44:
Touch gevoeligheid viel tegen. Ik drukte soms 2x voordat het werkte. De vlakjes op het scherm waar je precies moet drukken zijn wel groot zat, maar af en toe reageerde het niet lekker.

Speakers zijn niet getest. Wel die van de LG Arena, maar dat is offtopic ;)
Ik vind belangrijk dat het toestel snel werkt. Mijn E71 is namelijk zo traag als poep door een trechter. Hoe heb je dit bij de N97 ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik vind de E71 sneller dan de N97. Maar zoals gezegd had ik een bèta N97 in mijn vingers, kleur grijs. Het hangt er ook sterk vanaf hoeveel apps je hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel sterk tussen touch pro2 en de n97 met bijde merken en OS niet zo veel ervaring. Mijn voorkeur gaat toch het meest uit naar de pro2, al mist deze wel een goede camera en een 3.5mm jack ten opzichte van de n97. De pro2 streelt mijn oog meer, maar ook gaat mij voorkeur uit naar WiMo. Weet alleen niet wat nu de nadelen of de voordelen zijn in vergelijking met Symbian, zijn hier wat duidelijke toppics over?

Zijn er meer mensen die ook twijfelen tussen de n97 en pro2, of hoe kijken anderen hier tegen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:18:
Ik twijfel sterk tussen touch pro2 en de n97 met bijde merken en OS niet zo veel ervaring. Mijn voorkeur gaat toch het meest uit naar de pro2, al mist deze wel een goede camera en een 3.5mm jack ten opzichte van de n97. De pro2 streelt mijn oog meer, maar ook gaat mij voorkeur uit naar WiMo. Weet alleen niet wat nu de nadelen of de voordelen zijn in vergelijking met Symbian, zijn hier wat duidelijke toppics over?

Zijn er meer mensen die ook twijfelen tussen de n97 en pro2, of hoe kijken anderen hier tegen aan?
ik heb zelf geen ervaring met de HTC Touch Pro maar naar mijn idee zitten er te weinig verschillen/verbeteringen in de 1e en de 2e. okee het design is er toch flink wat op vooruit gegaan. 3'6" scherm met een mooie resolutie maar verder toch vrij weinig. (vergeleken op "nieuwe mobiel")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Zijn er meer mensen die ook twijfelen tussen de n97 en pro2, of hoe kijken anderen hier tegen aan?
Ik zit ook te twijfelen tussen die 97 en TP2 (en soms ook de Palm Pre). Ik wacht nog 3 maandjes met aankoop, totdat de eerst vergelijkende reviews verschijnen. Die zullen ons al veel wijzer maken.
Belangrijkste punten: hoe handig is de n97 met office documenten (is de beperktere display resolutie een groot nadeel bij bekijken van documenten), en hoe goed is de TP2 als telefoon. Battterij en kost kan ook de doorslag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Ik heb de handleiding, buitenkant foto's en interne foto's gevonden.
Maar even in een rar op m'n eigen server gezet (was zo'n vervelende "mega upload" site).

Hierbij:
http://www.fsve.nl/N97/N97.rar

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:43
fsve schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:13:
Maar even in een rar op m'n eigen server gezet (was zo'n vervelende "mega upload" site).

Hierbij:
mooi gevonden,,
vooral de handleiding is wel interessant om even door te nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online

De Pro2 ook reeds in mijn handen gehad. Stuk lomper / groter en zwaarder dan de N97. Het toetsenbord lijkt me wel iets beter, de toetsjes steken iets verder uit.

Winmo is niet zo fijn. De Touchflo interface is nu nog meer over Windows heengegooid. Bij Symbian op de N97 is dat een stuk fijner uitgewerkt. Maarja dat is persoonlijke voorkeur. Met Windows kun je wel veel meer qua apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zelf niet echt snap is de snelheden van internet.
Hebben de meeste smartphones nou gewoon allemaal dezelfde internetsnelheid?
En is er een verschil qua internetsnelheid tussen de andere smartphones en de Nokia N97?

En N95 en N97?

Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:30:
Wat ik zelf niet echt snap is de snelheden van internet.
Hebben de meeste smartphones nou gewoon allemaal dezelfde internetsnelheid?
En is er een verschil qua internetsnelheid tussen de andere smartphones en de Nokia N97?

En N95 en N97?

Dankjewel
Er zijn bepaalde standaarden van 3G-chips die een maximale snelheid hebben (3,6Mbps, 7,2Mbps). Dergelijke snelheden zul je echter nooit halen. Bij huidige telefoons (inclusief de N95) is vooral de verbinding de beperkende factor qua snelheid, dus wat dat betreft verschilt de internetbandbreedte amper per telefoon.

Wel kan de verwerkingssnelheid (bijvoorbeeld van de browser) een enorm verschil maken bij bijvoorbeeld surfen op 't net. Dit is echter enkel op te maken uit ervaring en is voornamelijk afhankelijk van software, hoewel hardware (snellere processors, videochip) ook belangrijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nee, zelfs niet in positieve zin. De meeste Samsungs en HTC's kunnen tegenwoordig al 7,2 mbit HSDPA aan. De Nokia 3,6. In de praktijk merk je daar niet super veel van aangezien het gros van de gsmpalen in NL nog niet geupdate is, maar in de toekomst dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dan nog ga je het amper merken in gewoon surfen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Laatst online: 05:33
Ik gebruik zelf de N95 (8GB) wifi functie om te internetten, ik zie aan de data dat deze soms snel binnenkomt, maar dat het opbouwen lang duurt. Ik zou zeggen net als op de pc: Snel internet bestaat niet, een snelle-respons ervaring wel. En die wordt mede bepaalt door de hardware.

@Rotterdammert: Hoezo geen tv-out en 3,5mm koptelefoonaansluiting?
Heb ik nergens gelezen en geen koptelefoonaansluiting lijkt me iets wat misschien nog in de 20e eeuw enigszins acceptabel was....

[ Voor 26% gewijzigd door Nas T op 17-04-2009 11:49 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
Nas T schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:47:
Ik gebruik zelf de N95 (8GB) wifi functie om te internetten, ik zie aan de data dat deze soms snel binnenkomt, maar dat het opbouwen lang duurt. Ik zou zeggen net als op de pc: Snel internet bestaat niet, een snelle-respons ervaring wel. En die wordt mede bepaalt door de hardware.

Heb ik nergens gelezen en geen koptelefoonaansluiting lijkt me iets wat misschien nog in de 20e eeuw enigszins acceptabel was....
fsve schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:13:

Hierbij:
Kijk maar ff in de link naar de pdf handleiding die hierboven wordt gepost, pagina 16 staat een afbeelding met de volgende tekst:

Nokia AV connector (3.5 mm) for compatible
headsets, headphones, and TV-out connectors

[ Voor 15% gewijzigd door SpEcTeR op 17-04-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

ik zie daar trouwens ook in staan dat er een fm zender in komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 11:44:
ik zie daar trouwens ook in staan dat er een fm zender in komt
Inderdaad. Nederlands staat in de handleiding niet als ondersteunde landen, op de website echter wel.
Weet iemand of je ook telefoongesprekken kunt voeren via de FM-transmitter? In de handleiding staat hier namelijk niet over, hier heeft men het alleen over het afspelen van mp3tjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:47:

Ik had het dan ook niet over de N97 :) Die heeft NATUURLIJK een hoofdtelefoonuitgang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nokia nou iemand die z"n aangekondigde releases ook echt na streeft? Of zitten ze meestal maanden ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AGR
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-03 09:02

AGR

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 00:22:
Is nokia nou iemand die z"n aangekondigde releases ook echt na streeft? Of zitten ze meestal maanden ernaast?
Nokia is geen iemand. ;)
Antwoord op je vraag: ze zitten er in die zin vaak behoorlijk naast, dat de datum die ze verspreiden nogal eens naar achteren opgeschoven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeweet wat ik ermee bedoelde. Maar bedankt voor je reactie
AGR schreef op zondag 19 april 2009 @ 10:23:
[...]

Nokia is geen iemand. ;)
Antwoord op je vraag: ze zitten er in die zin vaak behoorlijk naast, dat de datum die ze verspreiden nogal eens naar achteren opgeschoven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:01:
[...]

Inderdaad. Nederlands staat in de handleiding niet als ondersteunde landen, op de website echter wel.
Weet iemand of je ook telefoongesprekken kunt voeren via de FM-transmitter? In de handleiding staat hier namelijk niet over, hier heeft men het alleen over het afspelen van mp3tjes...
Ik gok dat het dan softwarematig uitgezet gaat worden en niet dat ze speciaal voor NL die transmitter er uit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Haha, er staat weer eens een vermelding in de pricewatch. Bij BestelMaar.nl voor slechts € 999,-- :')
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinator schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:37:
Haha, er staat weer eens een vermelding in de pricewatch. Bij BestelMaar.nl voor slechts € 999,-- :')
link
Lol, daarvoor koop je 3 G1's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die pricewach staat er al een tijdje hoor. Overigens als ik de enigste winkel was die op internet heeft staan, zou ik hem ook lekker duur maken.

Maar een vraag, ik ben een qwerty toetsenbord niet gewend, maar het touch screen qwerty toetsenbord van de Viewty vind ik echt onhandig. Zou het echte qwerty toetsenbord van de Nokia N97 nou echt snel werken? Ook als je zoals ik wat dikkere vingers hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg woensdga mijn n97 binnen... ben beneuwd of ie bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:38:
das dan vast een russische versie of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:52:
[...]

das dan vast een russische versie of zo
Misschien gooit 'ie wat nummers door elkaar ... N79, N97 ... Het is ook wel verwarrend 8)7

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee engelstalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Je iphone in de kliko dan maar? Geloof er niks van eigenlijk, maarja, als jij stoere verhalen wil vertellen houdt niemand je tegen hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinator schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:19:
Je iphone in de kliko dan maar? Geloof er niks van eigenlijk, maarja, als jij stoere verhalen wil vertellen houdt niemand je tegen hoor :z
maakt niet uit... ik wist niet dat het gevelig lag... is ie moeilijk leverbaar dan? iphone is verkocht ivm n97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
photos or it didn't happen! Maar ik ben benieuwd Choke... post je bevindingen als je wilt (en waar je hem vandaan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:38:
Hopelijk niet via Marktplaats gekocht! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:31:
[...]

Hopelijk niet via Marktplaats gekocht! ;)
want? wat is daar mis mee?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:38:
[...]

want? wat is daar mis mee?
Via marktplaats ben je iig zeker dat je alles krijgt behalve een n97. miss een dure baksteen, hooguit!
maar veel plezier ervan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:43:
[...]

Via marktplaats ben je iig zeker dat je alles krijgt behalve een n97. miss een dure baksteen, hooguit!
maar veel plezier ervan :9
eehhh ik ga hem woensdag zelf ophalen.. moet toch vreemd zijn als ik het vershcil tussen een baksteen en de n97 niet kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:01
Dan mag je die persoon wel eens vragen of hij er meer heeft. Want volgens mij is ie nog in geen enkel land te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Jorian29 schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:58:
Dan mag je die persoon wel eens vragen of hij er meer heeft. Want volgens mij is ie nog in geen enkel land te koop.
idd zelfs nokia zelf heeft er maar een paar van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorian29 schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:58:
joe zal ik doen... ik zal woensdagavond mijn bevindingen wel ff posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:02:
[...]

joe zal ik doen... ik zal woensdagavond mijn bevindingen wel ff posten
Ben 2 weken geleden in Shanghai geweest. Daar hadden ze hem natuurlijk al. de Nokig N97 :D Leek sprekend, alleen natuurlijk nèt niet, wel touch screen en alles, nokia handjes, qwerty toetsenbord.
Als je echter de foto's van de "echte" gezien hebt zie je het verschil wel.

De chinese versie kostte ongeveer 50 euro. Succes woensdag en als ie nep is weet je in elk geval wat ie waard is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:31:
[...]

Ben 2 weken geleden in Shanghai geweest. Daar hadden ze hem natuurlijk al. de Nokig N97 :D Leek sprekend, alleen natuurlijk nèt niet, wel touch screen en alles, nokia handjes, qwerty toetsenbord.
Als je echter de foto's van de "echte" gezien hebt zie je het verschil wel.

De chinese versie kostte ongeveer 50 euro. Succes woensdag en als ie nep is weet je in elk geval wat ie waard is :+
Op Nokian97 blog staat net zo'n verhaaltje. Heeft choke deze gekocht zekers...

http://thenokian97.com/20...97-cloned-by-the-chinese/

Overigens mag het om mij wel opschieten. Begint toch wel erg te kriebelen, en op 1 of andere manier doen die andere gsm's me weinig. Deze heeft toch iets.. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door friendlyfiend op 19-04-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
friendlyfiend schreef op zondag 19 april 2009 @ 23:07:
Op Nokian97 blog staat net zo'n verhaaltje. Heeft choke deze gekocht zekers...
http://thenokian97.com/20...97-cloned-by-the-chinese/
Overigens mag het om mij wel opschieten. Begint toch wel erg te kriebelen, en op 1 of andere manier doen die andere gsm's me weinig. Deze heeft toch iets.. ;)
Dat ding lijkt best nog wel, behalve de middelste "iphone home" knop. Volgens mij heeft deze ook geen uitschuifbaar toetsenbord en hebben ze alleen een nieuw frontje over een bestaande iphone kloon gezet (gezien de UI en packaging)

Ik heb ook maar besloten dat ik toch nog op de N97 blijf wachten, als het mee zit nog 1½ maand als het tegen zit nog 3 maanden max en dan is hij wel grijs te krijgen. Qua design en features heeft deze telefoon toch echt iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik kijk nog even de kat uit de boom. Ik ben benieuwd naar de firmware en dan met name naar kwaliteit ervan. De N95 heeft een tijdje nodig gehad en ook de N96 is kwa firmware alles behalve vlekkeloos. In mijn ogen heeft Nokia daar wel krediet verspeelt, tenminste bij mij.
Hopelijk leert nokia van haar fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:49:
[...]

eehhh ik ga hem woensdag zelf ophalen.. moet toch vreemd zijn als ik het vershcil tussen een baksteen en de n97 niet kan zien
Pas wel enorm op en zorg dat je niet alleen bent, zeker niet als je cash moet betalen. Dit zijn vrij zeker oplichters en daar zou ik toch mee oppassen.

Een telefoon die niet in de winkel te verkrijgen is, maar wel op marktplaats stinkt wel een beetje, vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:01
Heb een wellicht britse site gevonden waar je alvast kunt registreren voor updates, en een 3d view zit er ook bij!
http://shop.vodafone.co.uk//shop/mobile-phone/nokia-n97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooglander1 schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:42:
[...]

Pas wel enorm op en zorg dat je niet alleen bent, zeker niet als je cash moet betalen. Dit zijn vrij zeker oplichters en daar zou ik toch mee oppassen.

Een telefoon die niet in de winkel te verkrijgen is, maar wel op marktplaats stinkt wel een beetje, vind je niet?
gewoon een chinese kloon, die zijn er al volop te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Vodafone UK heeft hem op zijn site gezet. Vanaf July verkrijgbaar !

Afbeeldingslocatie: http://dailymobile.se/wp-content/uploads/2009/04/nokia-n97-voda.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja in de UK is toch anders dan in Nederland lijkt me toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dat lijkt me niet. Zeker niet als het om een mass market product gaat. Bovendien is de Dash to the Finish ingegaan bij Nokia, wat wil zeggen dat minder dan tijd X duurt voordat het toestel in de winkels gaat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
W00fer schreef op maandag 20 april 2009 @ 22:45:
Dat lijkt me niet. Zeker niet als het om een mass market product gaat. Bovendien is de Dash to the Finish ingegaan bij Nokia, wat wil zeggen dat minder dan tijd X duurt voordat het toestel in de winkels gaat liggen.
Dash to finish, woofer? wat betekent dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie maken we nu toch wel argwanened. Heb net nog een mailtje gestuurd naar hem, maar hij verzekerde dat het een originele N97 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat je hem hier ook kan bestellen:
http://www.media4-everyon...action=list&group=2&cat=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 23:10:
jullie maken we nu toch wel argwanened. Heb net nog een mailtje gestuurd naar hem, maar hij verzekerde dat het een originele N97 is
Wij van wc-eend adviseren wc-eend ;)

Trust me, het is een neppe, bespaar je nu zelf de moeite en laat het zitten.
Oplichterssite, kvk nummer is incorrect. Daarnaast verkopen ze ook de Iphone 3G mini 8)7

OPEN YOUR EYES!!!!

[ Voor 32% gewijzigd door Hooglander1 op 20-04-2009 23:16 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen in [ABO] Nokia N97 levertijden- en abonnementen topic