wil iemand mij duidelijk stap voor stap vertellen wat ik moet doen om zo'n spb mobile shell op mijn omnia te krijgen want ik ben nu al twee weken bezig maar het lukt mij maar steeds niet. Wat is een goede site om het te downlaoden en wat moet ik dan exact doen. Ik heb een laptop die draait op vista. Ik heb geen problemen met de comm. tussen mijn tel en mijn comp. maar er gaat steeds iets niet goed of met het uitpakken op de comp. of bij het instaleren op de telefoon krijg steeds meldingen dat op mijn tel bij het instaleren dat hij spb 2.1.2 niet kan vinden of anders dat hij insall WQVGA niet kan instaleren omdat het niet ondertekend is door een vertrouwd certificaat Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand die het al vaker gedaan heeft het in een soort van jip en janneke taal van het begin tot het eind zou willen uitleggen en ja ik weet wel dat als je dit forum van voor tot achter doorleest het er wel al staat maar met al die stukjes lukt het mij nog steeds niet en zo te lezen zijn er meer die niet zo handig zijn met deze nieuwe technieken alvast bedankt alex
Verwijderd
Welke custom rom gebruiken jullie eigenlijk? En wat is de nieuwste custom rom? Ik weet dat er niet gelinkt mag worden, maar vragen mag natuurlijk toch.
En iemand hier had het zwarte theme, waar iedereen toen zoveel naar gevraagd had. Deze kan ik helaas ook niet meer vinden, iemand linkje?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 19:04 ]
Verwijderd
Oright, ik gebruik nu de agenda-functie die zit ingebakken (sync met exch. server op het werk) maar heb nog een paar vraagjes ...
- Zijn er paketten die meer mogelijkheden hebben in samenwerking met outlook ? (vb verschillende kleuren gebruiken voor afspraken, vergaderverzoeken doen, ...)
- Hoe kun je de volgorde van Synchroniseren instellen ? Maw, wat krijgt voorrang ? (ik vermoed dat de laatste wijziging, op basis van tijdstip, voorrang krijgt ?) Kun je hier in bepalen ?
- Zijn er paketten die meer mogelijkheden hebben in samenwerking met outlook ? (vb verschillende kleuren gebruiken voor afspraken, vergaderverzoeken doen, ...)
- Hoe kun je de volgorde van Synchroniseren instellen ? Maw, wat krijgt voorrang ? (ik vermoed dat de laatste wijziging, op basis van tijdstip, voorrang krijgt ?) Kun je hier in bepalen ?
Verwijderd
Dus ik pak het uit bij mijn documenten. Dan kopieer ik enkel SPB Mobile Shell document (zonder readme) naar men gsm (mijn apparaat-Programmeerbestanden). Dan doe ik het mortscript. En dan instal WQVA(ofzoiets) en dan instellen. maar het lukt me gewoon niet:( Bedankt dat je me wilt helpen;)Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:35:
[...]
Geen probleem om je te helpen. Maar je mag zelf wel wat meer informatie neerzetten zoals wat je wel/niet kopieert en waar je het naar toe kopieert bijvoorbeeld.
Verwijderd
Hoe kan ik de achtergrond van het startmenu aanpassen in WM ? Momenteel gebruikt hij een stuk van mijn today-achtergrond, wat echt nergens naar lijkt. Ik zou die menu-achtergrond graag een egale kleur geven ... Is dit mogelijk ?
Ik gebruik SPB diary. Werkt perfect.Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:01:
Oright, ik gebruik nu de agenda-functie die zit ingebakken (sync met exch. server op het werk) maar heb nog een paar vraagjes ...
Verwijderd
ik ben een beetje verward; bedoel je nu dat je het programma mobile Shell niet geinstalleerd krijgt of lukt het niet om het skins pakket te installeren?Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:09:
[...]
Dus ik pak het uit bij mijn documenten. Dan kopieer ik enkel SPB Mobile Shell document (zonder readme) naar men gsm (mijn apparaat-Programmeerbestanden). Dan doe ik het mortscript. En dan instal WQVA(ofzoiets) en dan instellen. maar het lukt me gewoon niet:( Bedankt dat je me wilt helpen;)
Mobile shell= cab naar je telefoon kopieren en dat installeren
Skin pakket=
zip uitpakken op je PC
dan map SpbMobileShellSkins naar opslagkaart van je omnia kopieren (readme dus niet)
dan naar de map scripts gaan en MortScript.exe uitvoeren
daarna kun je het bestand Install_WQVGA.mscr uitvoeren klik op ja als je alle skins wilt installeren. daarna kun je op de omnia onder spb mobile shell de optie extra aan tikken en kun je onder het kopje spb skins 3.1 de look van SPB mobile Shell veranderen.
Verwijderd
Maar wat precies lukt je dan niet?Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:09:
[...]
Dus ik pak het uit bij mijn documenten. Dan kopieer ik enkel SPB Mobile Shell document (zonder readme) naar men gsm (mijn apparaat-Programmeerbestanden). Dan doe ik het mortscript. En dan instal WQVA(ofzoiets) en dan instellen. maar het lukt me gewoon niet:( Bedankt dat je me wilt helpen;)
Krijg je niet alles op je telefoon, lukt het niet om mortscript te draaien of lukt het je niet om thema's in te stellen?
Hoi allemaal,
Ik heb eens aardig wat doorgelezen van deze topics en ben aardig positief over de Omnia (ga hem waarschijnlijk ook bestellen). maar ik heb nog een vraagje: in de vorige topics waren er nog best veel problemen mee bijvoorbeeld dat je niet op wifi kan en nog aardig wat dingetjes. Maar nu is mijn vraag: zijn de meeste problemen al opgelost? ik zou dit graag willen weten voordat ik de telefoon ga bestellen. En de mensen die hem al hebben: Zijn jullie er positief over?
Mvg, Niels
Ik heb eens aardig wat doorgelezen van deze topics en ben aardig positief over de Omnia (ga hem waarschijnlijk ook bestellen). maar ik heb nog een vraagje: in de vorige topics waren er nog best veel problemen mee bijvoorbeeld dat je niet op wifi kan en nog aardig wat dingetjes. Maar nu is mijn vraag: zijn de meeste problemen al opgelost? ik zou dit graag willen weten voordat ik de telefoon ga bestellen. En de mensen die hem al hebben: Zijn jullie er positief over?
Mvg, Niels
Positief? JA!
Kinderziektes zijn er denk ik wel redelijk uit. Maar dat verschilt per telecomaanbieder. Mijn Omnia heb ik gekocht eind Augustus bij T for telecom, en ik heb een paar kleine problemen gehad, waarbij een hard reset voldoende was om het op te lossen. Het enige probleem dat ik nog heb is dat bij WI-FI hij ook nog steeds verbinding maakt met GPRS. Dit heb ik nog steeds niet opgelost.
voor de rest vind ik het een heerlijk apparaat, met een mooi scherm, en veel, erg veel mogelijkheden!!
Kinderziektes zijn er denk ik wel redelijk uit. Maar dat verschilt per telecomaanbieder. Mijn Omnia heb ik gekocht eind Augustus bij T for telecom, en ik heb een paar kleine problemen gehad, waarbij een hard reset voldoende was om het op te lossen. Het enige probleem dat ik nog heb is dat bij WI-FI hij ook nog steeds verbinding maakt met GPRS. Dit heb ik nog steeds niet opgelost.
voor de rest vind ik het een heerlijk apparaat, met een mooi scherm, en veel, erg veel mogelijkheden!!
Ik ben helemaal blij met mij Omnia! Het was een grote stap om over te gaan van de betrouwde Sony Ericsson naar Samsung, maar ben echt heel erg tevreden 
Accuduur is perfect, de looks zijn super en Windows mobile bevalt me gewoon erg goed!
Accuduur is perfect, de looks zijn super en Windows mobile bevalt me gewoon erg goed!
Verwijderd
Kom op man, wees eens redelijk. Accuduur kun je bij lange na niet perfect noemen!Pinjataaa schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:34:
En ik ben absoluut niet de enige die er zo over denkt...
Verder is de telefoon nu wel lang genoeg uit om ervoor te zorgen dat alle problemen wel aardig verholpen zijn!
Als je de omnia via t-mobile koopt, zit er dan een rom op van hun?
Hun site vermeldt dat alle toestellen t-mobile versies zijn, aan 't uiterlijk te zien is daar aan in ieder geval niks veranderd, zoals bij hun HTC's / MDA's het geval is.
Hun site vermeldt dat alle toestellen t-mobile versies zijn, aan 't uiterlijk te zien is daar aan in ieder geval niks veranderd, zoals bij hun HTC's / MDA's het geval is.
Verwijderd
Telefoon bevalt enorm ! Neem wel de tijd om 'm naar je hand te zetten. Hier doet ie op dit moment alles wat ik ervan verlang. Accu gaat 3 a 4 dagen mee met gemiddeld gebruik. Enkel de camera is ondermaats.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:50:
Welke custom rom gebruiken jullie eigenlijk? En wat is de nieuwste custom rom? Ik weet dat er niet gelinkt mag worden, maar vragen mag natuurlijk toch.En iemand hier had het zwarte theme, waar iedereen toen zoveel naar gevraagd had. Deze kan ik helaas ook niet meer vinden, iemand linkje?
Verwijderd
Camera moet je even instellen zoals ergens hierboven staat.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:04:
Telefoon bevalt enorm ! Neem wel de tijd om 'm naar je hand te zetten. Hier doet ie op dit moment alles wat ik ervan verlang. Accu gaat 3 a 4 dagen mee met gemiddeld gebruik. Enkel de camera is ondermaats.
Dan is de camera super! Het scheelt een hele boel
Verwijderd
Bedoel je dit thema?
http://img175.imageshack.us/my.php?image=screen001xu8.png
Hier trouwens mijn menu scherm
http://img175.imageshack.us/my.php?image=screen002yq1.png
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 20:02 ]
Voor wat ik ermee doe is hij echt perfect hoor.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:54:
[...]
Kom op man, wees eens redelijk. Accuduur kun je bij lange na niet perfect noemen!
En ik ben absoluut niet de enige die er zo over denkt...
Verder is de telefoon nu wel lang genoeg uit om ervoor te zorgen dat alle problemen wel aardig verholpen zijn!
Mijn vorige telefoon was niet veel beter. En dat was geen Windows mobile phone. Gewoon een normale.
MAar ik zit niet de hele tijd op internet en videogesprekken te voeren.
Doe nu al 2 volle dagen met mijn accu terwijl ik best vaak gebeld wordt en veel sms.
[ Voor 4% gewijzigd door Pinjataaa op 19-01-2009 20:12 ]
Verwijderd
Nee dat bedoelde ik nietVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:00:
[...]
Bedoel je dit thema?
http://img175.imageshack.us/my.php?image=screen001xu8.png
Hier trouwens mijn menu scherm![]()
http://img175.imageshack.us/my.php?image=screen002yq1.png
Verwijderd
Aha okeVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:16:
Geen custom-rom.. Nog steeds die crappy vodafone rotzooi ;p
Verwijderd
Maar de settings blijven niet steken, dus moet je dit telkens opnieuw gaan doen ?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:51:
[...]
Camera moet je even instellen zoals ergens hierboven staat.
Indien tips hoor ik het graag !
Verwijderd
Tjaa, ik werk met BUGH4 ofzo.. Lekker old-fashioned 
Custom Rom hoor ik inderdaad veel over tegenwoordig.. Ik kan het altijd proberen.. Ben alleen als de dood dat ik hem brick met m'n vodafone...
Custom Rom hoor ik inderdaad veel over tegenwoordig.. Ik kan het altijd proberen.. Ben alleen als de dood dat ik hem brick met m'n vodafone...
Verwijderd
Vreemd, bij mij onthoud hij alle settings gewoonVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:25:
[...]
Maar de settings blijven niet steken, dus moet je dit telkens opnieuw gaan doen ?
Indien tips hoor ik het graag !
Verwijderd
Haha, je bedoelt de settings die Talita gegeven heeft?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:51:
[...]
Camera moet je even instellen zoals ergens hierboven staat.
Niet zo gek dat het een heleboel scheelt, daarvoor was de camera al helemaal waardeloos
de settings van talita werken niet best voor me.
daarbij, de camera maakt buiten echt super foto's. Ik ben net een weekend naar Valencia geweest en heb alle foto's gemaakt met de Omnia (300 + stuks)
Alleen de foto's van binnen zijn wat minder.
daarbij, de camera maakt buiten echt super foto's. Ik ben net een weekend naar Valencia geweest en heb alle foto's gemaakt met de Omnia (300 + stuks)
Alleen de foto's van binnen zijn wat minder.
Verwijderd
Thema's instellen. Maar in de post voor jou lijkt het precies dat je hme in opslagkaart ofzo moet opslagen.?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:39:
[...]
Maar wat precies lukt je dan niet?
Krijg je niet alles op je telefoon, lukt het niet om mortscript te draaien of lukt het je niet om thema's in te stellen?
Verwijderd
@Viperation, zou je enkele foto's kunnen plaatsen en je instellingen kunnen vermelden?
Bij voorbaat dank!
Bij voorbaat dank!
Verwijderd
Iemand een versie van Coreplayer die wel werkt op omnia ?
Ik merk dat mp4 bestanden durven stotteren, zelfs als ik alle programma's afsluit. Tips ? (nu met touchplayer)
Ik merk dat mp4 bestanden durven stotteren, zelfs als ik alle programma's afsluit. Tips ? (nu met touchplayer)
Verwijderd
Heb een site voor je waar je hem zo kunt meenemen...Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:44:
Mag ik alleen niet neerzetten hier
Probeer TCPMP 5500 Edition Alpha 4.1 anders eens:Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:44:
Alpha 4.1. Updated on 29.10.2008
+ FLV support
Fixed support of many video formats
+ H.263 Hardware decoder
+ MPEG4 Hardware decoder
supports AVI, MP4, MKV, etc, containers
supports Simple profile
upto: 720x576 800kbps
+ H.264 Hardware decoder
supports AVI, MP4, MKV, etc, containers
upto: 720x576, 400kbps
640x480, 600kbps
480x320 (IPhone), 800kbps
320x240 (IPod), 1mbps+
+ Generic hardware accelerated overlay
supports sardware decoder
supports software decoder (CoreASP, CoreAVC)
+ Switch between hardware decoder and software decoder
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
Ik wil best wat foto's posten:
Afgelopen dec. Valencia:

Onze Kat:

met vriendelijke groeten,
Jos
Instellingen alles standaard...
Afgelopen dec. Valencia:

Onze Kat:

met vriendelijke groeten,
Jos
Instellingen alles standaard...
[ Voor 3% gewijzigd door Jos84 op 20-01-2009 12:58 ]
Verwijderd
Een vraag die volgens mij in alle 6 de delen nog niet is voorgekomen... Een probleempje:
Ik heb het Today 2 scherm als beginscherm. Geen SPB of andere software geïnstalleerd. Ik heb wel mijn agenda geactiveerd in het beginscherm.
Nu heb ik het volgende probleem: Als er in mijn agendagedeelte (onderaan het scherm) meerdere afspraken staan en er dus een scrollbalkje te zien is, dan kan ik niet meer door mijn fototelefoonboek scrollen. Als ik het probeer en ik flipscroll met mijn vinger op het telefoonboek, dan schuift alleen mijn agenda en hoor ik wat piepjes die me vertellen: Ik kan niet verder scrollen.
Best irritant, want ik kan dus alleen bij de eerste 9 contacten, de andere 18 zijn onbereikbaar.
Vraag:
1. Kent iemand het bovenstaande probleem?
2. Weet iemand een oplossing of is er geen oplossing voor?
Dank!
Ik heb het Today 2 scherm als beginscherm. Geen SPB of andere software geïnstalleerd. Ik heb wel mijn agenda geactiveerd in het beginscherm.
Nu heb ik het volgende probleem: Als er in mijn agendagedeelte (onderaan het scherm) meerdere afspraken staan en er dus een scrollbalkje te zien is, dan kan ik niet meer door mijn fototelefoonboek scrollen. Als ik het probeer en ik flipscroll met mijn vinger op het telefoonboek, dan schuift alleen mijn agenda en hoor ik wat piepjes die me vertellen: Ik kan niet verder scrollen.
Best irritant, want ik kan dus alleen bij de eerste 9 contacten, de andere 18 zijn onbereikbaar.
Vraag:
1. Kent iemand het bovenstaande probleem?
2. Weet iemand een oplossing of is er geen oplossing voor?
Dank!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 13:12 ]
Verwijderd
Ik heb nog een vraag, weet niet of het ontopic genoeg is...
Ik heb Route 66 geïnstalleerd, werkt helemaal top. 1 probleem; ik heb de camera applicatie gekocht en geïnstalleerd. Nu krijg ik echter met geen mogelijkheid een geluidsmelding bij de camera's. Heb al bij instellingen-alarms-camera's ingesteld. Alles aangevinkt, ze staan ook als actief in de lijst. Bij favorieten vervolgens voor camera.ogg gekozen, maar geen geluidsmelding.
Heeft iemand hier ervaring mee? Van Route 66 krijg ik na veel mailen steeds geen helpend antwoord.
Dank!
Ik heb Route 66 geïnstalleerd, werkt helemaal top. 1 probleem; ik heb de camera applicatie gekocht en geïnstalleerd. Nu krijg ik echter met geen mogelijkheid een geluidsmelding bij de camera's. Heb al bij instellingen-alarms-camera's ingesteld. Alles aangevinkt, ze staan ook als actief in de lijst. Bij favorieten vervolgens voor camera.ogg gekozen, maar geen geluidsmelding.
Heeft iemand hier ervaring mee? Van Route 66 krijg ik na veel mailen steeds geen helpend antwoord.
Dank!
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 13:11 ]
Verwijderd
Welke custom rom gebruiken jullie eigenlijk? En wat is de nieuwste custom rom? Ik weet dat er niet gelinkt mag worden, maar vragen mag natuurlijk toch.
En iemand hier had het zwarte theme, waar iedereen toen zoveel naar gevraagd had. Deze kan ik helaas ook niet meer vinden, iemand linkje?
Ik gebruik de DXHL3 rom, met online widgets. Bevalt wel goed. Gebruik hem pas een weekje ofzo, en heb er nog niet heel erg mee kunnen spelen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Iemand een antwoord hierop misschien?hatsjoe123 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:03:
Als je de omnia via t-mobile koopt, zit er dan een rom op van hun?
Deze bevatten inderdaad een T-mobile ROM.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Hier dan een foto van mij met de instellingen eerder gegeven. Misschien ligt het eraan dat bij mij de zon niet schijnt, maar die van mij zijn minder dan die van jouw qua kwaliteit heb ik het idee.
[img=http://img237.imageshack.us/img237/7162/snc00007we3.th.jpg]
Al verschilt het wel per foto, deze is bijvoorbeeld binnen gemaakt en wel redelijk scherp naar mijn mening. (let er maar niet op wat erop staat
)
[img=http://img101.imageshack.us/img101/4889/snc00014sf1.th.jpg]
[img=http://img237.imageshack.us/img237/7162/snc00007we3.th.jpg]
Al verschilt het wel per foto, deze is bijvoorbeeld binnen gemaakt en wel redelijk scherp naar mijn mening. (let er maar niet op wat erop staat
[img=http://img101.imageshack.us/img101/4889/snc00014sf1.th.jpg]
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 16:07 ]
Verwijderd
Hier een voorbeeld van mijn camera (volgens mij niet heel verschillend als die van jouw?):

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 17:26 ]
zijn dit ook gewoon de standaard instellingen? als dat zo is dan vind ik de camera wel mooie foto's maken. de foto's van Vip. waren ook mooi!
Verwijderd
Dit zijn de instellingen die ik van samsung-omnia.org heb gehaald. Staan allerlei tips op! Erg handig.
Verwijderd
Heb sinds een maand de Omnia en nou las ik laatst hier berichtje van iemand dat z'n Power knopje aan de bovenkant rood was.
Is dat mogelijk ?
Bij mijn is geeneen toets verlicht.
Is dat mogelijk ?
Verwijderd
Mijn Omnia wil niet meer bellen, sms, gprs en dergelijken wellen nog wel maar een gewoon gesprek wordt steeds afgebroken na connectie.
Iemand een idee??
Iemand een idee??
Verwijderd
Tijdens opladen wordthij rood en nadat het is opgeladen wordt hij groen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:23:
Heb sinds een maand de Omnia en nou las ik laatst hier berichtje van iemand dat z'n Power knopje aan de bovenkant rood was.
Is dat mogelijk ?
Verwijderd
Bij bluetooth : flikkert blauwVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:54:
[...]
Tijdens opladen wordthij rood en nadat het is opgeladen wordt hij groen.
Bij wifi : flikkert groen
Verwijderd
Kan dit ook uit staan ?Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:12:
[...]
Bij bluetooth : flikkert blauw
Bij wifi : flikkert groen
Bij mij brandt/flikkert er niets, nooit gedaan ook
Bedoel je deze theme?;Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:39:
Welke custom rom gebruiken jullie eigenlijk? En wat is de nieuwste custom rom? Ik weet dat er niet gelinkt mag worden, maar vragen mag natuurlijk toch.En iemand hier had het zwarte theme, waar iedereen toen zoveel naar gevraagd had. Deze kan ik helaas ook niet meer vinden, iemand linkje?

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3
Verwijderd
Het was volgens mij het theme waar heel veel mensen hier toen naar vroegen, maar dat bestond toen nog niet. Iemand heeft het daarna hier gepost. Het is het theme waarin het menu zwart is en de rest helemaal wit.
Hij bedoeld dus touchflo

Alleen een wallpaper zegt weinig

ok... neemt jullie omnia soms ook gesprekken automatisch aan ????
bij mij meestal als een programma actief is (explorer, opera etc)
Verwijderd
Die bedoelt hij met zijn wallpaper jaPinjataaa schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:10:
Hij bedoeld dus touchflo
[afbeelding]
Volgens mij was dit een bug in één van de vodafone ROM's. Ff updaten dus.Silverline schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:28:
ok... neemt jullie omnia soms ook gesprekken automatisch aan ????
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Iemand raad.?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:37:
[...]
Thema's instellen. Maar in de post voor jou lijkt het precies dat je hme in opslagkaart ofzo moet opslagen.?
Verwijderd
Sorry dat ik niet gereageerd heb, ik had je post niet gezien.
Maar ik snap het nog steeds niet.
Dus je krijgt alles wel gekopieerd/geinstalleerd en je krijgt mortscript draaiend.
Lukt het ook om op dat instal_xxx bestandje te drukken en dat te draaien?
Want dan staat het gewoon in je menu van je spb-shell om thema's aan te passen.
Verwijderd
Maar zijn toch geen slechte foto's voor een telefoon dacht ik zo
Vond die foto's van je in Valencia toch echt mooi voor een telefoon.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 16:32 ]
Verwijderd
Valt er dan al wat te updaten aan Vodafone rom's?DeOS schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 07:23:
[...]
Volgens mij was dit een bug in één van de vodafone ROM's. Ff updaten dus.
Ik raad je aan ff te zoeken in de verschillende topics, er is flink wat over geschreven namelijk
Heb nu ook een omnia binnen, maar ik vroeg me 2 dingen af:
1. Hoe installeer ik McGuider op mijn omnia (niet helemaal legaal)
2. Heb ik internet nodig als ik GPS gebruik?
Maybe beetje noob vragen maargoed..
Zo mensen, ik ga waarschijnlijk binnen 2 maanden ook een Omnia nemen. Nu resten mij nog wat vraagjes, screenprotectors, welke moet ik nemen en welke niet? En zijn die ook bijv. bij een winkel te verkrijgen? Ik blijf waarschijnlijk bij Vodafone, en dan een ander abonnement, alleen hoe zit het over het algemeen met het 'zorgeloos internet' bij vodafone? Goed te noemen of niet? (Zijn die protectors ook bij Vodafone city points te vinden of kan ik beter even online bestellen?)
Ik ben nog wel een beetje huiverig over een stel negatieve replies hier en op andere fora... Maar goed, ik ga het proberen en hopelijk bevalt het me. Ik wil sowieso een touch screen telefoon, en met een screenprotector kan ik de krassen ook grotendeels uitsluiten van de ergernissen.
Ik hoop in ieder geval dat ik geen miskoop bega. Ik heb nu echt 2 jaar doorgezeten met een SE K800i en ik ben vol lof over de telefoon, en ik hoop dat de Omnia dit ook waar kan maken voor mij.
Ik ben nog wel een beetje huiverig over een stel negatieve replies hier en op andere fora... Maar goed, ik ga het proberen en hopelijk bevalt het me. Ik wil sowieso een touch screen telefoon, en met een screenprotector kan ik de krassen ook grotendeels uitsluiten van de ergernissen.
Ik hoop in ieder geval dat ik geen miskoop bega. Ik heb nu echt 2 jaar doorgezeten met een SE K800i en ik ben vol lof over de telefoon, en ik hoop dat de Omnia dit ook waar kan maken voor mij.
Verwijderd
1. Niet.. Je moet er een speciale McGuider SD kaart hebben. Maar als het goed is staat er in die map een mapje met "drive" daar moet je de WinMobile aantikken en dan start ie ook gewoonDirkjo schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:56:
Heb nu ook een omnia binnen, maar ik vroeg me 2 dingen af:
2. GPS heb je geen internet voor nodig, tenzij je aGPS hebt aanstaan. Dan heeft ie wel internet nodig. Dit kan je uitzetten onder Enhanced GPS.
Ok bedankt en bedankt, werkt nu beide.. Erg fijn telefoontje
@rCk
Ik heb hiervoor ook ten volle tevredenheid 2 jaar lang een K800i gehad. De omnia is zo mogelijk nog beter! Maar natuurlijk van een heel kaliber.
Qua screenprotector heb ik geen advies voor je. Ik gebruik het niet. Het is voor mij een gebruiksvoorwerp, en een krasje moet kunnen. Daarbij heb ik een goed verzekering afgesloten.
Ik zit nu bij HI, maar heb 2 maanden Vodafone i-net gehad op de Omnia, is meer dan voldoende. Erg snel, en een goede verbinding!
Groeten Jos
Ik heb hiervoor ook ten volle tevredenheid 2 jaar lang een K800i gehad. De omnia is zo mogelijk nog beter! Maar natuurlijk van een heel kaliber.
Qua screenprotector heb ik geen advies voor je. Ik gebruik het niet. Het is voor mij een gebruiksvoorwerp, en een krasje moet kunnen. Daarbij heb ik een goed verzekering afgesloten.
Ik zit nu bij HI, maar heb 2 maanden Vodafone i-net gehad op de Omnia, is meer dan voldoende. Erg snel, en een goede verbinding!
Groeten Jos
Kan iemand de verschillen aangeven tussen normale rom en een t-mobile rom?
Verwijderd
En waar kanik die ergens vinden aub.?Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:53:
[...]
Sorry dat ik niet gereageerd heb, ik had je post niet gezien.
Maar ik snap het nog steeds niet.
Dus je krijgt alles wel gekopieerd/geinstalleerd en je krijgt mortscript draaiend.
Lukt het ook om op dat instal_xxx bestandje te drukken en dat te draaien?
Want dan staat het gewoon in je menu van je spb-shell om thema's aan te passen.
Ik heb een screenprotector van Brando, direct via hun site besteld scheelt je zowat de helft van wat sommige webshops ervoor vragen. Is volgens mij al ergens eerder in dit topic voorbij gekomen.rCk schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:02:
Ik wil sowieso een touch screen telefoon, en met een screenprotector kan ik de krassen ook grotendeels uitsluiten van de ergernissen.
De Omnia heeft geen Xenon flash, dus het kan zijn dat de kwaliteit van de foto's je gaat tegenstaan. Ook heeft de Omnia wel een ingebouwde radio, maar om deze te kunnen gebruiken moet je perse een snoer (als antenne) inpluggen. Daarnaast draait de Omnia op Windows Mobile, hetgeen wellicht trager overkomt dan je gewend bent van een telefoon. En ten opzichte van een HTC, heeft de Omnia geen fysiek toetsenbord, en een lagere schermresolutie. Heb je in de winkel al een beetje gespeeld met de Omnia, vaak geeft dat al een indruk?rCk schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:02:
Ik heb zowel de Crystal Case als de Silicon Case besteld. Ik zou liever de Silicon Case gebruiken (is stroever), maar na 1 dag gebruik trok deze dermate veel stof aan dat ik toch maar de Crystal Case heb gepakt; de stroefheid is mooi voor de grip, maar allerlei stofdeeltjes krijg je er op die manier lastig af?Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:43:
Deze zwarte silicon case heb ik zelf ook uit HK en bevalt prima. Al verscheidene keren mijn Omnia laten vallen, zonder schade!
[ Voor 18% gewijzigd door bouvrie op 22-01-2009 10:52 ]
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
Ik heb dit toestel sinds gisten middels een verlenging bij T-Mobile. Deswege is het ook een T-Mobile versie.
Voor wat betreft de firmware staat op de website van Samsung aangegeven dat de firmware die er nu is 'nog' niet geschikt is voor de T-Mobile versies.
Mijn vraag is dus, is er wezenlijk dan een hardwarematig verschil tussen de T-Mobile versie en de 'losse' versie. En vraag twee, die custom roms die er ook zijn, kunnen die wel gebruikt worden als update op een T-Mobile i900.
Voor wat betreft de firmware staat op de website van Samsung aangegeven dat de firmware die er nu is 'nog' niet geschikt is voor de T-Mobile versies.
Mijn vraag is dus, is er wezenlijk dan een hardwarematig verschil tussen de T-Mobile versie en de 'losse' versie. En vraag twee, die custom roms die er ook zijn, kunnen die wel gebruikt worden als update op een T-Mobile i900.
E.P.M. Linsen
Haha, ja nieuwe rom erop zetten bedoelt ie waarschijnlijk.Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:49:
[...]
Valt er dan al wat te updaten aan Vodafone rom's?
Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3
Verwijderd
@ hardcore bass
ik denk dat k wel weet welke je bedoelt,maar die fotos waren in zwart wit!
dus je menu blijft nog wel wit,maar je today scherm wordt wel helemaal zwart.
k heb geen linkje maar het thema heette flatblack.
volgens mij heb k m van MoDaCo.
vraagje:ik wil updaten naar de L3 ROM.k heb nu een H9 is dit aan te raden?
en worden alle fotos en smsjes ook gewist?
ik denk dat k wel weet welke je bedoelt,maar die fotos waren in zwart wit!
dus je menu blijft nog wel wit,maar je today scherm wordt wel helemaal zwart.
k heb geen linkje maar het thema heette flatblack.
volgens mij heb k m van MoDaCo.
vraagje:ik wil updaten naar de L3 ROM.k heb nu een H9 is dit aan te raden?
en worden alle fotos en smsjes ook gewist?
Verwijderd
hee hallo,
zijn er mensen die magic button of Xbutton in hun rom ingebakken hebben zitten. of is dit een app die je los moet installeren?
roms bij mij nu:
pda XKHH4/ATHH5
telefoon BOHH2
zijn er mensen die magic button of Xbutton in hun rom ingebakken hebben zitten. of is dit een app die je los moet installeren?
roms bij mij nu:
pda XKHH4/ATHH5
telefoon BOHH2
Verwijderd
Als ik een filmpje converteer, naar welk formaat doe ik dit best teneinde deze op de Omnia zo soepel als mogelijk af te spelen :
- Bitrate
- FPS
- bestandsformaat
- ...
- Bitrate
- FPS
- bestandsformaat
- ...
Ik converteer alles naar Divx.
bijv:
Bit rate: 1139kbps
Video:
Format: mpeg4
Size: 640x368
Frame rate: 23.98fps
Audio:
Format: mp3
Bit rate: 128kbps
Sample rate: 48000Hz
Channels: Stereo
bijv:
Video:
Audio:
Verwijderd
Vanwaar de size 640x368 ? Om vervorming tegen te gaan ? Ik converteerde tot heden naar 400x240 en merk dat het beeld wel meevalt ?Jos84 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:40:
bijv:
Video:
Audio:
Ik vraag mij af of er nog plannen zijn om een nieuwe update uit te brengen voor de nederlandse telefoons.
Heb nu al een tijdje HJ3 en hoop eigenlijk nog op een nieuw update met mogelijk langere batterij duur en nieuwe opties.
Heb nu al een tijdje HJ3 en hoop eigenlijk nog op een nieuw update met mogelijk langere batterij duur en nieuwe opties.
Ik loop al een tijdje te zoeken op het internet maar kan het maar niet vinden.
Weet iemand hoe ik het operator logo in de bovenste balk disable? Ik heb T-mobile.
Ik heb al een stukje code weg gehaald in de Registery, maar dat was alleen voor het Today screen, niet voor in de balk.
Dit dus:
HKLM/Software/Microsoft/RIL/OperatorNames
Use stylus tap on the folder 0404 until menu box appears, select delete, same for folder 0804
Maar ik had alleen 0804, en geen 0404...
Edit: ik maak overigens gebruik van SPB Shell.
Edit2: Laat ik het nou toch nog gevonden hebben: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=359563
Weet iemand hoe ik het operator logo in de bovenste balk disable? Ik heb T-mobile.
Ik heb al een stukje code weg gehaald in de Registery, maar dat was alleen voor het Today screen, niet voor in de balk.
Dit dus:
HKLM/Software/Microsoft/RIL/OperatorNames
Use stylus tap on the folder 0404 until menu box appears, select delete, same for folder 0804
Maar ik had alleen 0804, en geen 0404...
Edit: ik maak overigens gebruik van SPB Shell.
Edit2: Laat ik het nou toch nog gevonden hebben: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=359563
[ Voor 38% gewijzigd door Beta op 22-01-2009 17:03 ]
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Verwijderd
Die carholder met oplader voor de Omnia is helemaal geen slecht ding! Doet het perfect, zonder een klodder speeksel op de achterkant te hoeven mikken! Voor dat geld kun je hem niet laten liggen!
Het mooie is dat ze voor elke telefoon te krijgen zijnVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:37:
Die carholder met oplader voor de Omnia is helemaal geen slecht ding! Doet het perfect, zonder een klodder speeksel op de achterkant te hoeven mikken! Voor dat geld kun je hem niet laten liggen!
Heb hem inmiddels ook ontvangen en hij maakt een vrij degelijke indruk. Lijkt muurvast te zitten als ik hem tegen de ruit bevestig. Morgen rij ik ermee naar Duitsland, dus kan ik hem meteen 'stress' testen.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:37:
Ben benieuwd, maar voor dat geld (nog geen tientje) is het nu al geen miskoop!
Verwijderd
Op deze manier heb ik er een breedbeeld televisie op mijn kamer bijhostje schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:06:
[...]
Heb hem inmiddels ook ontvangen en hij maakt een vrij degelijke indruk. Lijkt muurvast te zitten als ik hem tegen de ruit bevestig. Morgen rij ik ermee naar Duitsland, dus kan ik hem meteen 'stress' testen.![]()
Ding zit al de hele avond vastgeplakt op mijn raam!
Verwijderd
Mijn instelling zijn naar de maan van windows dus ik d8 harde reset helpt wel maar hij is enorm lang bezig kan dit kloppen of moet ik terug naar de winkel voor een format?
Help aub begin nu na 3 uurtjes wel te zweten of het goed kom...
Help aub begin nu na 3 uurtjes wel te zweten of het goed kom...
Verwijderd
Ook ik heb hem gisteren ontvangen, gelijk getest en mijn omnia zit muurvast. Nadeeltje is misschien wel dat je makkelijk krassen op je toestel kunt krijgen met het in de houder klemmen.hostje schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:06:
[...]
Heb hem inmiddels ook ontvangen en hij maakt een vrij degelijke indruk. Lijkt muurvast te zitten als ik hem tegen de ruit bevestig. Morgen rij ik ermee naar Duitsland, dus kan ik hem meteen 'stress' testen.![]()
Verwijderd
[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisselingVerwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:19:
[...]
Ook ik heb hem gisteren ontvangen, gelijk getest en mijn omnia zit muurvast. Nadeeltje is misschien wel dat je makkelijk krassen op je toestel kunt krijgen met het in de houder klemmen.
Verwijderd
Is al al onderweg
Verwijderd
Ik heb een programmatje gemaakt om de rechterbutton op het today-screen te wijzigen. Standaard staat er Hoofdmenu en krijg je het programma van Samsung. Aangezien ik dat programma niet fijn vind werken, heb ik er nu een snelkoppeling naar het menu Programma's van gemaakt (dezelfde als startmenu->programmas). Hiervoor heb ik als shortcut: \windows\samsungprograms.exe gebruikt.
Misschien dat jullie er iets aan hebben.
http://rs71.rapidshare.com/files/188147901/regs_1_.exe

Misschien dat jullie er iets aan hebben.
http://rs71.rapidshare.com/files/188147901/regs_1_.exe

Beste mensen,
Ik zoek een progje waarmee de foto van de inkomende beller groot in beeld komt.
Ik heb even gezocht maar kon zo snel nix vinden. Er moet toch wel iets voor zijn neem ik aan?
Thanx,
JP
Ik zoek een progje waarmee de foto van de inkomende beller groot in beeld komt.
Ik heb even gezocht maar kon zo snel nix vinden. Er moet toch wel iets voor zijn neem ik aan?
Thanx,
JP
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Ik heb sinds vanmiddag ook een Omnia in mijn bezit. Nou wil ik hier verbinding maken met mijn WPA-PSK TKIP verbinding maar het beestje blijft "niet beschikbaar" aangeven. Uiteraard instellingen gecontroleerd op de router, netwerkkey gecontroleerd, etc. maar krijg het niet voor elkaar. Iemand tips?
Leave only footprints, take only memories
Ik heb ook een keer gehad, ik heb toen tijdelijk mijn WPA2-PSK wachtwoord even naar 1234 ofzo veranderd ,toen werkte hij wel, en bleek volgensmij dat hij gewoon gewoon langer paswoord als x aantal tekens kan ofzo (denk ik hoor, omdat kortere wel werkte).Laurenz schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:44:
Ik heb sinds vanmiddag ook een Omnia in mijn bezit. Nou wil ik hier verbinding maken met mijn WPA-PSK TKIP verbinding maar het beestje blijft "niet beschikbaar" aangeven. Uiteraard instellingen gecontroleerd op de router, netwerkkey gecontroleerd, etc. maar krijg het niet voor elkaar. Iemand tips?
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Ik heb even een vraagje,
Welk programma kan ik het beste gebruiken om videobestanden te converteren naar hetgeen wat Omnia kan afspelen. Ik heb nu een aantal wmv bestanden maar die speelt tie niet af. Iemand een idee,
bedankt
Welk programma kan ik het beste gebruiken om videobestanden te converteren naar hetgeen wat Omnia kan afspelen. Ik heb nu een aantal wmv bestanden maar die speelt tie niet af. Iemand een idee,
bedankt
Verwijderd
Ik heb die van Erightsoft, werkt wel goed als je weet welke instellingen je moet hebben!maversne schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:52:
Ik heb even een vraagje,
bedankt
en wat zijn die goede instellingen dan, want dan kan ik hem ook gaan gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:56:
[...]
Ik heb die van Erightsoft, werkt wel goed als je weet welke instellingen je moet hebben!
Verwijderd
Blijft leukmaversne schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 20:03:
[...]
en wat zijn die goede instellingen dan, want dan kan ik hem ook gaan gebruiken
http://tinyurl.com/dymcy7
En dan de eerste link!
Jos84 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:40:
bijv:
Video:
Audio:
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 20:16 ]
http://www.tomtom.com/products/category.php?ID=2&Lid=5
is dat niet de omnia op de kleine foto? maar nergens een verwijzing dat het werkt. alleen htc toch staat er.
is dat niet de omnia op de kleine foto? maar nergens een verwijzing dat het werkt. alleen htc toch staat er.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Ik heb vandaag ook mijn Mirror Screen Protector binnen gekregen. Merk is mij niet echt bekend, maar het komt uit China en op het doosje staat: GSW/M Screen Guard "The greatest guarder for lcd screen"...jaja..
Pic:

Als het scherm uitstaat is het echt net een spiegeltje, maar zodra het lcd aan gaat is het gewoon goed zichtbaar. Kwaliteit is redelijk. Maar ik heb het gevoel dat ie vrij snel gaat los laten maar dat merk ik vanzelf.
Pic:

Als het scherm uitstaat is het echt net een spiegeltje, maar zodra het lcd aan gaat is het gewoon goed zichtbaar. Kwaliteit is redelijk. Maar ik heb het gevoel dat ie vrij snel gaat los laten maar dat merk ik vanzelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Beta op 23-01-2009 21:19 ]
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic