Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

hi all,

Ga op vakantie naar Amerika waar het me wel geinig lijkt om met Voip af en toe eens contact te hebben met het thuisfront. Kost geen drol als ik maar ergens een hotspot kan vinden :)

Nu wordt voip alles behalve aangeprezen omdat het natuurlijk de providers aardig in de weg zit. Vroeg me af of jullie wel eens voip hebben geprobeerd op de omnia en zo ja welke software. En wat is jullie ervaring verder ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Jos84 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:31:
S2U2

link staat in de openingspost.
Thanx, ik wist niet dat S2U2 deze functionaliteit ook had. Ik heb dit progje een paar maanden geleden op mijn Omnia gehad maar constateerde dat het erg veel batterij vrat en toen gedeleted. Heb jij andere ervaringen?
Ik zou trouwens alleen geïnteresseerd zijn in de caller ID functionaliteit maar je krijgt de rest er ook bij toch? Het laatste wordt mij niet helemaal duidelijk uit de topic bij xda-developers.

Ik blijf voorlopig nog openstaan voor andere suggesties maar bedankt voor je reaktie zover Viper _/-\o_

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beta schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 21:15:
Ik heb vandaag ook mijn Mirror Screen Protector binnen gekregen. Merk is mij niet echt bekend, maar het komt uit China en op het doosje staat: GSW/M Screen Guard "The greatest guarder for lcd screen"...jaja..

Pic:
[afbeelding]

Als het scherm uitstaat is het echt net een spiegeltje, maar zodra het lcd aan gaat is het gewoon goed zichtbaar. Kwaliteit is redelijk. Maar ik heb het gevoel dat ie vrij snel gaat los laten maar dat merk ik vanzelf.

[afbeelding]
Heb hem ook,maar plakt prima hoor,zit er al een paar weken op,en heb hem altijd in mijn broekzak ;)
spiegel

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 02:30
haha die google link is humor :D:D,

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
blmp schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:38:
[...]

Ik heb ook een keer gehad, ik heb toen tijdelijk mijn WPA2-PSK wachtwoord even naar 1234 ofzo veranderd ,toen werkte hij wel, en bleek volgensmij dat hij gewoon gewoon langer paswoord als x aantal tekens kan ofzo (denk ik hoor, omdat kortere wel werkte).
Kan ik eens proberen, thanks. Echter heb ik nu alle beveiliging uitgezet en alleen MAC-filter ingeschakeld (en natuurlijk MAC van de Omnia even ingevoerd). Dit werkt nog steeds niet? Het is gewoon een doodnormale 802.11g verbinding met mijn WRT54G.

Herstel:
Werkt nu wel :) De PSK nu zonder cijfers en het werkt perfect (incl MAC-filter) 8) Danku!

[ Voor 8% gewijzigd door Laurenz op 23-01-2009 23:52 ]

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurenz schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 23:37:
[...]

Kan ik eens proberen, thanks. Echter heb ik nu alle beveiliging uitgezet en alleen MAC-filter ingeschakeld (en natuurlijk MAC van de Omnia even ingevoerd). Dit werkt nog steeds niet? Het is gewoon een doodnormale 802.11g verbinding met mijn WRT54G.
Ik heb dit probleem ook een paar maanden geleden gehad en dagen mee bezig geweest om een verbinding te arrangeren met mijn WiFi box. Uiteindelijk is het gelukt nadat ik, een harde reset had gegeven nadat ik alles goed had ingevuld. Net even gespiekt en ik heb de volgende info:
netwerk kaart daar >>WORK
Bij adapter>>SyChip jaguar etc...
Maakt verbinding: The Internet
Verborgen >> niet aangevinkt
Verificatie>>>Open
Gegevensversleuteling : WEP( dit terwijl ik ook een WSP etc heb)
Sleutel automatisch niets aanvinken
Uiteraard je unieke NETWERKSLEUTEL!!!
Sleutelindex>>>1

Heel veel succes en laat even weten als het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Weet iemand toevallig hoe dat kabeltje met de aansluiting van de koptelefoon heet? In de documentatie staat het nergens en met google kan ik het ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musiclink,heb hem ooit gekocht op marktplaats.

klik

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:42

rCk

Mensen bedankt voor de reacties van paar pagina's geleden. Ik ga er toch maar voor, en ik heb wel genoegen ermee dat ie wellicht soms wat trager reageert. Aangezien mijn K800i soms toch ook wel even wat laadtijden op zich geeft, ik kan daarmee leven ;). Zon Brando screenprotector ga ik zeker bestellen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu iets raars???
alle proggies onder windows waar rechtsonder MENU staat kan ik wel aanklikken maar er gebeurt niks meer. iemand enig idee hoe dat kan. zo ja en ook een oplossing mss.
een paar posts terug heb ik eens gevraagd of iemand nog X button gebruikt (volgens mij oorspronkelijk van HTC) zodat je daadwerkelijk met de X de proggies kan afsluiten ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai nu M2d's rom van Passoa, hoe kan ik de taal wijzigen? Of kan dit helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 08:37:
Musiclink,heb hem ooit gekocht op marktplaats.

klik
Hehe dat is m niet echt, die dingen hebben je ook voor $1 op ebay, maar daar zitten geen controls op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:14:
Ik heb een programmatje gemaakt om de rechterbutton op het today-screen te wijzigen. Standaard staat er Hoofdmenu en krijg je het programma van Samsung. Aangezien ik dat programma niet fijn vind werken, heb ik er nu een snelkoppeling naar het menu Programma's van gemaakt (dezelfde als startmenu->programmas). Hiervoor heb ik als shortcut: \windows\samsungprograms.exe gebruikt.

Misschien dat jullie er iets aan hebben.
http://rs71.rapidshare.com/files/188147901/regs_1_.exe
[afbeelding][afbeelding]
Handig! Maare.. ligt het nou aan mij of staat er 'my shortcuRt'? Krijg ik dat dan ook? Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ff weggeweest

*weg*

[ Voor 71% gewijzigd door pven op 24-01-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
jpvaneijk schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:26:
Beste mensen,

Ik zoek een progje waarmee de foto van de inkomende beller groot in beeld komt.
Ik heb even gezocht maar kon zo snel nix vinden. Er moet toch wel iets voor zijn neem ik aan?

Thanx,
JP
photo contacts pro v 5.10. (freeware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 17:14:
[...]

Handig! Maare.. ligt het nou aan mij of staat er 'my shortcuRt'? Krijg ik dat dan ook? Beetje jammer.
Haha nee!
Ik heb een paar keer alles gecontroleerd of er geen spelfouten in zaten (de .exe), maar heb zo te zien niet genoeg zorg besteed aan de screenshots :)

Je kunt zelf je eigen tekst instellen, dus als jij de button aan je contactpersonen wilt koppelen verander je gewoon de tekst in "Contactpersonen", en de shortcut verander je in het programma waarmee je door je contactpersonen bladert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Hey! Onze Omnia Goeroe is ook weer terug. Splendes, long time no see!

Ik begin SPB mobile shell steeds irritanter te vinden. Het hebben van een dubbel startscherm e.d. (omnia's eigen, en die van SPB)

Is er een mogelijkheid om dit te veranderen, of een ander programma wat net zo werkt als SPB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Jos84 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 10:20:
Hey! Onze Omnia Goeroe is ook weer terug. Splendes, long time no see!

Ik begin SPB mobile shell steeds irritanter te vinden. Het hebben van een dubbel startscherm e.d. (omnia's eigen, en die van SPB)

Is er een mogelijkheid om dit te veranderen, of een ander programma wat net zo werkt als SPB?
Ik vind dat dubbele startscherm wel handig. SPB shell als now screen en SPB diary als today screen. Maar waarom gebruik je SPB watcher niet om van die dubbele schermen af te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
euh......omdat ik dat niet wist..... |:(

thx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP HELP HELP.

ik heb net een rom-update van de samsung site gehaald.
heb hem op de mobiel gezet en wil heb installeeren en nu reset hij de tel. steeds.
hij start het scherm op waar hij zegt "download mode" en dan reset hij weer. :(
dit blijft hij doen.
romupdate is:i900XKHJ3.MLI
mijn mobiel zit geen lock op.

iemand enig idee wat er aan de hand is??? :'(

heb de batterij er al uit gehaald, werkt niet.
heb ook geprobeerd een hard-reset te doen werk ook niet.

wat kan ik nog proberen

Gr. Wim

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
Hoi, Ik ben nu al een paar uur aan het proberen van GPS Track software. Ik heb ze helaas niet aan de gang gekregen.. Ik heb 2 programma's geprobeerd (W.I.M.P. en Masp Guard Mobile) Beide programma's maken geen verbinding met Gps. Heeft iemand wel een programmatje wat werkt? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wiemel
ik heb mn telefoon via de zelfde site geupdate, je moet het filetje op de pc opstarten en dus niet op je mobiel zetten.
mischien als je het zo nog een keer probeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:32:
@wiemel
ik heb mn telefoon via de zelfde site geupdate, je moet het filetje op de pc opstarten en dus niet op je mobiel zetten.
mischien als je het zo nog een keer probeerd???
een *.mli kun je niet van uit windows uitvoeren.
mss zeg ik het verkeert maar het is een taalbestand.

ik kan nu ok niet meer vanuit windows iets doen want de mobiel komt niet meer zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 07:13:
[...]
En waar kanik die ergens vinden aub.?
Antwoord aub.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het Tabje extra>Spb Skins 3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff een filmpje gemaakt van de mobiel.
mss kan iemand mij helpen.

http://nl.youtube.com/watch?v=KkovlYLNcwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:35:

Das pech, Omnia weg! :+
Sorry, is helemaal niet grappig eigenlijk. Ik ken het probleem niet, maar ik ben bang dat je een bezoekje moet gaan brengen aan een service centrum.. :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Lars Kremers schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:26:
Hoi, Ik ben nu al een paar uur aan het proberen van GPS Track software. Ik heb ze helaas niet aan de gang gekregen.. Ik heb 2 programma's geprobeerd (W.I.M.P. en Masp Guard Mobile) Beide programma's maken geen verbinding met Gps. Heeft iemand wel een programmatje wat werkt? Ik hoor het graag.
Ik ben niet bekend met die proggies op de Omnia, wat ik wel weet is dat je voor de GPS in ieder geval de Phone-service (connection) aan moet hebben staan. Kijk daarnaast ook eens naar wat hier staat. ;)
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:35:

Blijft de Omnia dit ook doen wanneer je de telefoon met de datakabel aan Windows XP hangt (waarop je de Samsung Modem Driver hebt geïnstalleerd), en wellicht nog ene keer een rom-update kunt starten (met firewalls/antivirus-software uitgeschakeld)?

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Is er een werkend programma voor de Omnia (afgezien van Pocket Gforce en gMeter for HTC Touch Diamond/Pro [Second release]) zoals deze:

http://www.dynolicious.com/

groeten Jos

[ Voor 29% gewijzigd door Jos84 op 26-01-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:25
Is het nu mogelijk om een andere rom te flashen op een Vodafone branded Omnia? Ik sta op het punt deze telefoon te bestellen maar ik heb geen zin in bemoeienissen met de software door de operator. Ik hoef geen links en dergelijke natuurlijk, alleen welke stappen ik moet nemen.

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 27-01-2009 13:01 . Reden: Unlocken crap weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:06:
Blijft de Omnia dit ook doen wanneer je de telefoon met de datakabel aan Windows XP hangt (waarop je de Samsung Modem Driver hebt geïnstalleerd), en wellicht nog ene keer een rom-update kunt starten (met firewalls/antivirus-software uitgeschakeld)?
nope windows Vista ziet de telefoon helemaal niet meer.
Ben er mee naar de winkel geweest(service center was nog dicht) die hadden dit nog niet gezien .

wordt nu opgestuurd en ben hem waarschijnlijk nu 2 weken kwijt. :'(

moest toch al er mee naar de winkel want ook ik kreeg onverwachts een blauwe vlek op het schrem, net als deze persoon
Verwijderd in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4"

in de winkel kenden ze het probleem niet maar zeiden direct dat het een pixelfout is.
Wordt ook gemaakt onder garantie :P

bedank voor de reactie`s _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken? dat is snel! Ik was mijnes 4 weken kwijt, zoals velen hier op het forum.. (zelfde probleem.. wss had je versie HH8/HH4 ofzo?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HH4 versie
dus kan verwachten dat ik hem langer kwijt ben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon lijkt me wel wat, maar kan er mij iemand vertellen of hij nu animated wallpapers ondersteunt? Dan bedoel ik bijv. met de .gif extensie. Mijn "oude" samsung D500 anders wel dus zou het niet begrijpen als de i900 het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 17-09 12:42

rCk

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:06:
Deze telefoon lijkt me wel wat, maar kan er mij iemand vertellen of hij nu animated wallpapers ondersteunt? Dan bedoel ik bijv. met de .gif extensie. Mijn "oude" samsung D500 anders wel dus zou het niet begrijpen als de i900 het niet kan.
offtopic:
Zou dit een reden zijn om hem te laten liggen dan? :P Je koopt een telefoon toch om zn looks, of voor deze telefoon vooral om wat ie kan. Niet enkel voor een animated wallpaper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb of de telefoon ook GIF bestanden als wallpaper kan hebben. Dat zouden we dan even moet uitproberen.

@rCk, dat staat er toch ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb google maps erop staan, werkt goed, alleen als ikop ZOEKEN klik, kan ik geen letters typen, hoe kan dat!!??

groete suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:44:
hallo, ik heb google maps erop staan, werkt goed, alleen als ikop ZOEKEN klik, kan ik geen letters typen, hoe kan dat!!??

groete suunto
als het goed is zie je onder aan het beeld in het midden een rondje met geloof ik T9 er in staan daar moet je met je vinger op styles op drukken je dan krijg je het toetsenbord te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doe ik al, ik krijg gewoon mijn toetsenbord te zien, maar als ik dan bijv. amsterdam in tik, doet ie niks. cursor beweegt ook niet, als ik op spatie druk, schiet de cursor naar rechts...raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:55:
dat doe ik al, ik krijg gewoon mijn toetsenbord te zien, maar als ik dan bijv. amsterdam in tik, doet ie niks. cursor beweegt ook niet, als ik op spatie druk, schiet de cursor naar rechts...raar...
en als je op enter drukt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan gaat het toetsenbord weg..snap er niks van...
suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft hij wel internet verbinding???? die moet je wel hebben.
gebruik je usb-kabel maar is dan gebruik hij je internet van de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 17:43

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:02:
dan gaat het toetsenbord weg..snap er niks van...
suunto
Klik even op de cursor.. Hij zal wel zichtbaar zijn, maar niet 'actief'. Even op leeg vakje klikken waar de cursor staat en probeer dan wat te typen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal gedaan...internet zo via omnia en ook via usb...ik klik op het balkje..niks...alles doet het wel, alleen geen letters intypen lukt...snap erniks van...
suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
  • Laatst online: 21-02-2024
Lijkt me niet zo slim..

[ Voor 93% gewijzigd door DaannO op 27-01-2009 13:01 ]

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, ik heb het programmaatje NoData geinstalleerd en daarmee de GPRS disabled. Maar ik blijf bovenin het icoontje 3G zien. Is er ook een manier om dat icoontje weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je toevallig de udate van google maps al is geinstalt??? mss verhelpt dat het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier is via de mobiel
m.google.nl/maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:34:
[...]

offtopic:
Zou dit een reden zijn om hem te laten liggen dan? :P Je koopt een telefoon toch om zn looks, of voor deze telefoon vooral om wat ie kan. Niet enkel voor een animated wallpaper :P
Customization is belangrijk voor me. Kan ik me geweldig mee amuseren. en ja, als mijn oude D500 .gif ondersteunt, dan vind ik het wel klote dat zo'n nieuw dingetje het niet doet.

Kan iemand dit uittesten of de I900 animated wallpapers (.gif) ondersteunt? Alvast bedankt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of het mag maar hier is een directe link naar de CAB file
http://www.google.com/gmm/GoogleMaps.CAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik klikte ipv empty deleted items op clear SMS / MMS en ben nu al m'n smsjes kwijt :'(

Zoeken naar undelete tools voor sms leveren alleen maar troep op. Bestaat dit helemaal niet of heeft er iemand een handige tool?

De troep die ik tegenkom ga ik hier niet posten, maar krijg je vanzelf als je gaat [google=mobile 6 undelete sms]. Daarnaast kom ik alleen maar software tegen die ook undelete op sim's kan uitvoeren en daar heb ik nu dus niks aan :)

Iemand die toevallig zoiets voorbij heeft zien komen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:28:
Klein vraagje, ik heb het programmaatje NoData geinstalleerd en daarmee de GPRS disabled. Maar ik blijf bovenin het icoontje 3G zien. Is er ook een manier om dat icoontje weg te krijgen?
Je hebt geen verbinding, er is alleen mogelijkheid tot 3g en daarom geeft hij dat aan. als je erop klikt zie je opf je verbinding hebt.

Edit: vraagje, ik heb mijn simkaart al 8 jaar. kan er maar liefst 7 sms op opslaan. Vriend van mij sluit laatst ook bij Hi een abbo af met omnia en krijgt nu een uSIM.. waarom? hij heeft een nieuwere hi sim dan ik heb. en krijgt nu nog een nieuwere. mis ik iets?

[ Voor 23% gewijzigd door chaoscontrol op 27-01-2009 00:27 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Wat ben ik blij met mijn Omnia! Heb mobile shell, Agenda One en die coole skins van die Imarche. Werkt allemaal cool.
Heb in mijn berichten mijn gmailaccount en nog twee emailadressen. Behalve dus mijn Hotmail!!!! Weet iemand niet een manier om om dat windows live gedoe heen te gaan en gewoon via berichten je hotmail binnen te krijgen?
En klopt het dat je via opera niet een goed hotmail live jahoe kan krijgen?? Alleen via explorer doet ie het redelijk. Maar blijf het omslachtig vinden om eerst je internet te moeten openen om je mail te krijgen. Of doe ik iets niet goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Gaat niet gebeuren..

[ Voor 88% gewijzigd door DaannO op 27-01-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:33:
Kan iemand dit uittesten of de I900 animated wallpapers (.gif) ondersteunt? Alvast bedankt hoor!
Standaard ondersteunt 'ie dat niet (lijkt me dat het een eigenschap is van Windows Mobile, niet zozeer van de I900). Er zijn wel alternatieven voor te vinden, zoals Today-screen plugins die het zaakje voor elkaar krijgen. S2U2 kan het naar verluidt ook, en Animated Today ook.

Oh, en FlashDash ook.

Ik heb het niet verder geprobeerd, want ik wil de batterij van mijn Omnia liever niet laten leeglopen door een animerende achtergrond...

[ Voor 5% gewijzigd door bouvrie op 27-01-2009 10:37 ]

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat niet gebeuren..

[ Voor 88% gewijzigd door DaannO op 27-01-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:46

Aapje

Opel-beun
BtM909 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:40:
Ik klikte ipv empty deleted items op clear SMS / MMS en ben nu al m'n smsjes kwijt :'(

Zoeken naar undelete tools voor sms leveren alleen maar troep op. Bestaat dit helemaal niet of heeft er iemand een handige tool?

De troep die ik tegenkom ga ik hier niet posten, maar krijg je vanzelf als je gaat [google=mobile 6 undelete sms]. Daarnaast kom ik alleen maar software tegen die ook undelete op sim's kan uitvoeren en daar heb ik nu dus niks aan :)

Iemand die toevallig zoiets voorbij heeft zien komen?
Nooit tegen gekomen, maarehm je hebt je prullenbak leeg gegooid? Toch niet zo'n grote ramp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Aapje schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:08:
[...]

Nooit tegen gekomen, maarehm je hebt je prullenbak leeg gegooid? Toch niet zo'n grote ramp??
Nee, m'n hele sms inbox, sent items en deleted items gecleared :'(

Stomme is dat ik een pimbackup heb die blijkbaar corrupt is, want die kan helaas niet gerestored worden. Aan de andere kant ging het clearen dusdanig snel, dat ik vermoed dat de data er nog wel zit. Misschien moet ik maar op zoek naar een undelete tool.

En laten we het bepalen of het een ramp is maar even aan mij over ;)

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 27-01-2009 11:36 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:34:
[...]

En laten we het bepalen of het een ramp is maar even aan mij over ;)
Als ik mag stemmen, dan zou ik stemmen voor 'ramp'!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouvrie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:36:
[...]

Standaard ondersteunt 'ie dat niet (lijkt me dat het een eigenschap is van Windows Mobile, niet zozeer van de I900). Er zijn wel alternatieven voor te vinden, zoals Today-screen plugins die het zaakje voor elkaar krijgen. S2U2 kan het naar verluidt ook, en Animated Today ook.

Oh, en FlashDash ook.

Ik heb het niet verder geprobeerd, want ik wil de batterij van mijn Omnia liever niet laten leeglopen door een animerende achtergrond...
Alvast bedankt voor de links! Als er iemand nog wat ervaringen wil delen met animated backgrounds zou dat heel fijn zijn. Moet ik mijn telefoon jailbreaken opdat deze dingen werken of hoeft dat niet?

xxjosexx bijvoorbeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swarm01
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-06 18:26
Heb een vodafone Omnia en TT 6 geinstalleerd. Gebruik een externe GPS om van het gerommel af te zijn. Het enige probleem wat zich nu voordoet is het niet functioneren van TT in portrait mode. Landscape gaat goed, maar zo gauw als het scherm draait verdwijnt TT. Hierna probeert windows mobile een foutmelding te verzenden. Na veel gehannes krijg ik weer de beschikking over TT en moet ik TT afsluiten en weer in landscapemode opstarten

Tevens krijg ik geen volledig scherm in landscape. Ongeveer 2/3 deel scherm en het laatste deel geeft het eerste deel weer.

Heeft iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 17:43

mucuracat

YES

swarm01 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:05:
Heb een vodafone Omnia en TT 6 geinstalleerd. Gebruik een externe GPS om van het gerommel af te zijn. Het enige probleem wat zich nu voordoet is het niet functioneren van TT in portrait mode. Landscape gaat goed, maar zo gauw als het scherm draait verdwijnt TT. Hierna probeert windows mobile een foutmelding te verzenden. Na veel gehannes krijg ik weer de beschikking over TT en moet ik TT afsluiten en weer in landscapemode opstarten

Tevens krijg ik geen volledig scherm in landscape. Ongeveer 2/3 deel scherm en het laatste deel geeft het eerste deel weer.

Heeft iemand misschien een oplossing?
gebruik tomtom7 ... werkt perfect als je extern gps bij gebruikt. draait mooi mee van en naar landscape

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf gebruik sygic MCGuider werkt ook perfect zonder extra gps,dus gewoon met de interne gps.
Ook heb ik Igo8 getest,werkte ook perfect,snelle fix.
Heb sygic nu gekocht,had eerst alle versies van nieuwsgroepen geprobeert,ook tomtom maar vind zelf mcguider het fijnste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:29:
Ikzelf gebruik sygic MCGuider werkt ook perfect zonder extra gps,dus gewoon met de interne gps.
Ook heb ik Igo8 getest,werkte ook perfect,snelle fix.
Heb sygic nu gekocht,had eerst alle versies van nieuwsgroepen geprobeert,ook tomtom maar vind zelf mcguider het fijnste :)
Idem hier, McGuider roels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week 3 dagen in italië geweest,ook daar werkte die perfect hoor *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb McGuider juist overgeslagen omdat ik nergens gewoon normaal screenshots kan vinden :S Zelfs niet op de corporate website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:04
weet iemand hoe je in godsnaam weer een normale officiele firmware erop krijgt? de nederlandse dus? verschillende andere (officiele) roms werken maar ik kan het taalbestand niet meer gebruiken. Ook i900XKHJ3_updater_xp_1117.EXE waarvoor je een code moet invullen op de website van samsung werkt niet, geeft onjuiste software aan ..

eindelijk gefixt, na 4uur zoeken :) als iemand 't wil weten.. stuur maar een DM! zal wel illigaal zijn die flasher denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door consolefreak op 28-01-2009 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 10:20
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:21:
allemaal gedaan...internet zo via omnia en ook via usb...ik klik op het balkje..niks...alles doet het wel, alleen geen letters intypen lukt...snap erniks van...
suunto
Heb ik ook wel eens last van, even een andere SIP (toetsenbord) instellen, en dan de originele weer terugzetten initialiseert het toetsenbord weer goed bij mij.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:34:
[...]
Moet ik mijn telefoon jailbreaken opdat deze dingen werken of hoeft dat niet?
Een Windows Mobile apparaat is geen iPhone! :P
'Jailbreaken' is standaard niet nodig volgens mij, al kan ik me met veel moeite indenken dat een operator 'zijn' toestel met beperkte (niet-administrator) rechten oplevert. Iemand anders een idee of dit daadwerkelijk gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:

Ik was gisteravond bezig om SPB Mobile Shell op mijn Omnia te installeren alleen ik krijg de hele tijd foutmeldingen :S

Ik heb die pack van lmarche gebruikt met SPB Mobile Shell 2.1.2 en die skins versie 3.1.1 (deze: Release 3.1.1 WQVGA (240x400-Omnia) version). Nu zit er een readme bij dat je het mapje SpbMobileShellSkins naar je telefoon moet kopieren en dat je dan het bestandje Mortscipt.exe moet uitvoeren, en daarna op Install_WQVGA.mscr moet klikken. Als ik dat doe dan krijg ik bij Install_WQVGA.mscr de foutmelding dat hij geen SPB Mobile Shell 2.1.2 kan vinden.

Nu heb ik ook is op SetInstallDir.mscr geklikt alleen als ik dan op Install_WQVGA.mscr klik gaat hij wel dingen installeren alleen dan krijg ik steeds de melding dat hij \Program Files\Spb Mobile Shell folder niet kan maken.

Ik heb al 5x een hard reset gedaan en elke keer wat anders geprobeerd maar ik krijg SPB Mobile Shell niet draaiend. Ik heb een Vodafone Omnia heeft iemand ook al is deze problemen ondervonden en mij er misschien mee kan helpen hoe dit op te lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra-graties tip: Wat bij foutmeldingen vaak werkt is het intypen van de melding op google. Je krijg dan reacties van mensen die precies hetzelfde hebben als jij, en meestal ook wat de oplossing daarvoor is.
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:39:
Klein vraagje: :+

Ik was gisteravond bezig om SPB Mobile Shell op mijn Omnia te installeren alleen ik krijg de hele tijd foutmeldingen :S

Ik heb die pack van lmarche gebruikt met SPB Mobile Shell 2.1.2 en die skins versie 3.1.1 (deze: Release 3.1.1 WQVGA (240x400-Omnia) version). Nu zit er een readme bij dat je het mapje SpbMobileShellSkins naar je telefoon moet kopieren en dat je dan het bestandje Mortscipt.exe moet uitvoeren, en daarna op Install_WQVGA.mscr moet klikken. Als ik dat doe dan krijg ik bij Install_WQVGA.mscr de foutmelding dat hij geen SPB Mobile Shell 2.1.2 kan vinden.

Nu heb ik ook is op SetInstallDir.mscr geklikt alleen als ik dan op Install_WQVGA.mscr klik gaat hij wel dingen installeren alleen dan krijg ik steeds de melding dat hij \Program Files\Spb Mobile Shell folder niet kan maken.

Ik heb al 5x een hard reset gedaan en elke keer wat anders geprobeerd maar ik krijg SPB Mobile Shell niet draaiend. Ik heb een Vodafone Omnia heeft iemand ook al is deze problemen ondervonden en mij er misschien mee kan helpen hoe dit op te lossen??
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:44:
[...]

Ik heb gewoon de .cab file rechtstreeks gekopieerd naar mijn opslag. Vanaf daar alles geprobeerd.
Maar jij had dus dezelfde melding als ik (en met mij, vele anderen) ook hebben?

Ik zal vanavond eens proberen om via activesync die readme.txt te verwijderen, want dat lukt niet via de telefoon.

Edit: toch maar even nu geprobeerd en je bent mijn held. Puur het uitpakken op de PC, verplaatsen zonder readme.txt en hij werkt. Super! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Klein vraagje:

Ik denk dat je het verkeerd leest. Spb Mobile Shell zit niet in dat pakket, het is een programma dat je kunt gebruiken als je Spb Mobile Shell al hebt geinstalleerd.
Je moet dus eerst Spb Mobile Shell 2.1.2 zelf kopen en installeren en dan dat programma gebruiken zoals beschreven op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk na bijna 3 maanden mijn telefoon terug van de reparatie, had hem geflasht (vodafone toestel) ging fout.. gelukkig nu wel terug gekregen zonder vodafone firmware en sim lock dus dat is een meevaller :D
Maar mijn vraag:
1. weet iemand hoe je je agenda items van de standaard windows agenda in vista kan synchroniseren, krijg het namelijk niet voor elkaar..
2. Weet iemand hoe je in het hoofdmenu de toepassingen kan veranderen, dus dat als ik op de internet knop druk hij niet Opera opstart maar Internet explorer?
3. Weet iemand ook hoe je standaard programmas kunt verwijderen dus bijvoorbeeld ook Opera aangezien ik die toch niet gebruik?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:02:
[...]

Ik denk dat je het verkeerd leest. Spb Mobile Shell zit niet in dat pakket, het is een programma dat je kunt gebruiken als je Spb Mobile Shell al hebt geinstalleerd.
Je moet dus eerst Spb Mobile Shell 2.1.2 zelf kopen en installeren en dan dat programma gebruiken zoals beschreven op die site.
meest belangrijkste stap die vaak vergeten wordt is dat je het mapje met die skins moet uitpakken op je pc en daarna pas naar je omnia moet kopieren. dan mortscript.exe uitvoeren en daarna install_WQVGA.MSCR uitvoeren. Mag trouwens ook zo zijn dat je Mobile Shell 2.1.2 OF HOGER installeert. En lucky zegt dat je hem moet kopen >:) hoeft echt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
In de topicstarter lees ik dat er diverse routeplannersop de Omnia werken zoals Garmin, McGuider enz. Maar welke werkt het best en vooral het simpelst voor een beginnertje op dat gebied zoals moi ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeyore98 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:37:
In de topicstarter lees ik dat er diverse routeplannersop de Omnia werken zoals Garmin, McGuider enz. Maar welke werkt het best en vooral het simpelst voor een beginnertje op dat gebied zoals moi ???
Naar mijn weten is dat Igo8; Installeren = werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
dan heb je het denk ik over de sd-card die je lekker makkelijk installeert ?? ik hoef geen gratis progrmma overigens - wil voor iets goeds best betalen... ;) men zegt over het algemeen dat mcguider mooi is omdat ie op tomtom lijkt maar is dat een voordeel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeyore98 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:50:
dan heb je het denk ik over de sd-card die je lekker makkelijk installeert ?? ik hoef geen gratis progrmma overigens - wil voor iets goeds best betalen... ;) men zegt over het algemeen dat mcguider mooi is omdat ie op tomtom lijkt maar is dat een voordeel ???
Ik ben vanaf het begin McGuider draaien en moet ik zeggen zowel functioneel als surface geweldig. Maar smaken verschillen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2024
Ondersteunt de Omnia 16gig micro-sdhc-kaartjes, of wordt dan maar de helft (dus 8 gig) gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 10:12

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MaXXeR schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:26:
Ondersteunt de Omnia 16gig micro-sdhc-kaartjes, of wordt dan maar de helft (dus 8 gig) gezien?
http://www.modaco.com/con...hc-16gb-card/#entry941664

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

hmm. met welk programma kan ik die mp4 filmpjes converteren naar AVI ? want winavi crasht met een core.dll foutmelding.. alleen bij de omnia-filmpjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een omnia gekocht maar zou graag een azerty toetsenbord willen maar wel de gsm moet wel in het nederlands blijven. Ik heb al veel gezocht, maar vind niks..
kan iemand me helpen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:56:
Ik heb net een omnia gekocht maar zou graag een azerty toetsenbord willen maar wel de gsm moet wel in het nederlands blijven. Ik heb al veel gezocht, maar vind niks..
kan iemand me helpen aub.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:15:
Voor de belgische gebruikers

Toetsenbord in AZERTY zetten

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\XT9\Sip\KdbFiles]
"19FF"="Samsung_i900.Keyboard.Regional.Azerty.English.Landscape.kdb"
"09FF"="Samsung_i900.Keyboard.Regional.Azerty.English.Portrait.kdb"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\XT9\Sip\LayoutFiles]
"19FF"="Samsung_i900.Keyboard.French.Landscape.xml"
"09FF"="Samsung_i900.Keyboard.French.Portrait.xml"

Ik heb dit met het volgend tooltje gedaan

http://freewareppc.com/utilities/ceregeditor.shtml

eerst natuurlijk een backup genomen van men registry

En het werkt PERFECT, zelfs zonder softreset

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deos, volgens mij heb jij dit mij ooit verteld. Maar ik kan het niet meer vinden.
Hoe verwijder ik icoontjes uit de map 'programma's'? (bijvoorbeeld uninstall Igo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:

Ik neem aan dat je shell mobile erop hebt geinstalleerd? Ik had dezelfde melding van die skins aangezien ik het zip bestand niet had geunzipped op mijn mobiel maar alleen het zipbestand had geopend. Dus de bestanden stonden niet op mijn mobiel uitgepakt. Beetje stom, maar kan een reden zijn dat ie het niet doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een half jaar ongeveer mag ik een nieuwe telefoon kiezen bij mn abo en ik ben aan het overwegen om een Omnia te halen. Echter ik heb nog een paar vragen:

- In het verleden heb ik een Samsung D600 gehad en daar had ik echt een paar irritaties bij. Je kon maar 90 nummers in totaal in je musicplayer zetten. Volgens mij is dit al opgelost, aangezien de mediaplayer nu alle muziekbestanden herkent? Daarnaast kon je op de oude Samsung je telefoon nagenoeg niet gebruiken als je batterij bijna leeg was, je kon alleen bellen en gebeld worden. Dan deed je telefoon het nog wel 1,5 dag op deze irritante status, is dit nog altijd het geval? (hoewel ik em nu niet meer leeg zal laten lopen). Is het mogelijk om te laten trillen EN beltoon afspelen, ook dit kon op mn D600 niet. Ten slotte, kan je je eigen berichttoon instellen? De meeste zaken kan ik nu wel op WM6 op mn HTC Touch, maar ik vraag het even aangezien Samsung de WM6.1 software enigszins heeft aangepast.

- Hoe is de camera van de Omnia? Naar enig google werk ziet het er vrij aardig uit, maar op mn oude D600 had ik het probleem dat wanneer je een foto maakte de sluitertijd zo traag was dat je ENORM lang perfect stil moest blijven staan. Is dit nog altijd zo? Aan de kwaliteit van de foto's te zien, gok ik dat dit verholpen is? Hoe is de flits? Is er een gebrek aan xenon of doet de LED-flash zn werk? Maakt de telefoon wel een flits (zoals de Nokia N95) of werkt hij meer als zaklamp (zoals mijn oude D600)?

- Hoe is de GPS van de Omnia? Werkt deze goed? Ik heb nu Sygic McGuider met een Bluetooth GPS op mn Touch en die werkt geweldig. Deze kan ik zoals uit de TS blijkt ook zelf makkelijk installeren? Daarmee kom ik op mijn laatste punt. Ik wil GEEN internetabo, aangezien ik internet niet gebruik op mn GSM, ik vind het enorm onhandig. Werkt de interne GPS dus voldoende en snelgenoeg qua GPS-fix?

- Kan je alle WM6.1 programma's (cabs) installeren op de Omnia, aangezien Samsung de interface heeft aangepast, vraag ik me af of dat voor de rest van belang is voor de programma's? Kortom: werken alle WM6.1 programma's op de Omnia?

Een hele rits, maar ik ben jullie eeuwig dankbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 10:12

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

- Hoe is de GPS van de Omnia? Werkt deze goed? Ik heb nu Sygic McGuider met een Bluetooth GPS op mn Touch en die werkt geweldig. Deze kan ik zoals uit de TS blijkt ook zelf makkelijk installeren? Daarmee kom ik op mijn laatste punt. Ik wil GEEN internetabo, aangezien ik internet niet gebruik op mn GSM, ik vind het enorm onhandig. Werkt de interne GPS dus voldoende en snelgenoeg qua GPS-fix?
Werkt prima, ik heb ook geen internet abbo gebruik wel wifi maar je hebt geen internet nodig voor de GPS. wel moet je een gps proxy gebruiken voor o.a. tomtom

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:28:
Deos, volgens mij heb jij dit mij ooit verteld. Maar ik kan het niet meer vinden.
Hoe verwijder ik icoontjes uit de map 'programma's'? (bijvoorbeeld uninstall Igo)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:11:
[...]

Inmiddels een werkende versie weten te bemachtigen. Totaal niet in overeenstemming met het scherm, maar het werkt in ieder geval!
Nu staat er echter nog steeds het oude icoontje in de map 'programma's'. Behoorlijk irritant, aangezien ik hier niets meer mee kan. Iemand een manier waarmee ik dit icoontje kan verwijderen?
In je verkenner naar Windows\start menu\programma's gaan en hem verwijderen?

;) zoeken op JostR in deel 5 doet wonderen

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de laatste versie van S2U2 geïnstalleerd. Ik lees veel over het feit dat het een enorme batterijslurper is, is dat ook nog zo na de J3 update?

Mijn vraag over S2U2 is de volgende (met bij voorbaat excuus als het een enorme noob vraag is).
Als ik mijn telefoon normaliter wil vergrendelen doe ik dat altijd via de ophangknop. Nu ik S2U2 heb, moet ik dus eerst sliden en dan ook nog eens ontgrendelen. Natuurlijk kan ik ervoor kiezen om zelf geen handmatige lock t4e doen, maar ik weet niet hoe ik handmatig een lock via S2U2 kan doen.
Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet oplossen.

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:32
- In het verleden heb ik een Samsung D600 gehad en daar had ik echt een paar irritaties bij. Je kon maar 90 nummers in totaal in je musicplayer zetten. Volgens mij is dit al opgelost, aangezien de mediaplayer nu alle muziekbestanden herkent? Daarnaast kon je op de oude Samsung je telefoon nagenoeg niet gebruiken als je batterij bijna leeg was, je kon alleen bellen en gebeld worden. Dan deed je telefoon het nog wel 1,5 dag op deze irritante status, is dit nog altijd het geval? (hoewel ik em nu niet meer leeg zal laten lopen). Is het mogelijk om te laten trillen EN beltoon afspelen, ook dit kon op mn D600 niet. Ten slotte, kan je je eigen berichttoon instellen? De meeste zaken kan ik nu wel op WM6 op mn HTC Touch, maar ik vraag het even aangezien Samsung de WM6.1 software enigszins heeft aangepast.
Bij de omnia heb je gewoon normale WM6 applicaties als mediaplayer enz, en daar kan je gewoon al je muziek in droppen.
En deze telefoon kan je als je batterij bijna leeg is, niet mee bellen of gebeld worden. Dan sluit ie de telefoon functie af, en als je dat weer probeert aan te zetten, gooit ie em meteen weer uit.
En met lege batterij blijft ie niet 1,5 dag werken, want zolang blijft de telefoon bijna niet eens werken met volle batterij.
En ja, je kan wel de telefoon EN laten trillen, EN signaal laten geven in de vorm van een ringtone of een MP3 enz.
Bericht toon kan je ook gewoon instellen.
maar ik vraag het even aangezien Samsung de WM6.1 software enigszins heeft aangepast.
De aanpassing door Samsung is minimaal, een extra menu als je op de rechts-onder touchscreen knop drukt, en een aangepaste Today screen, die je gewoon aan en uit kan zetten.
- Hoe is de camera van de Omnia? Naar enig google werk ziet het er vrij aardig uit, maar op mn oude D600 had ik het probleem dat wanneer je een foto maakte de sluitertijd zo traag was dat je ENORM lang perfect stil moest blijven staan. Is dit nog altijd zo? Aan de kwaliteit van de foto's te zien, gok ik dat dit verholpen is? Hoe is de flits? Is er een gebrek aan xenon of doet de LED-flash zn werk? Maakt de telefoon wel een flits (zoals de Nokia N95) of werkt hij meer als zaklamp (zoals mijn oude D600)?
Hierbij valt de sluitertijd enorm mee.
De flitser is ook vrij vel, als ik een keer een foto maak van iets heel dichtbij, is de flitser zo vel dat de foto wit is. Waardoor ik dan zonder flitser een foto moet maken.
Is prima. Ik heb wel internet abbo op mijn telefoon, maar als je dat niet hebt, is er niks aan de hand.
Ik gebruik zelf IGO-8 en die werkt super met de interne GPS. Heb in enkele seconden een satelliet fix.
- Kan je alle WM6.1 programma's (cabs) installeren op de Omnia, aangezien Samsung de interface heeft aangepast, vraag ik me af of dat voor de rest van belang is voor de programma's? Kortom: werken alle WM6.1 programma's op de Omnia?
Je kan gewoon WM6 applicaties gebruiken. Die aangepaste interface, is optioneel. Je kan gewoon terug switchen naar een normale Today scherm, wat dus gewoon beheerbaar is zoals je van WM mogelijk gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:36:
Over een half jaar ongeveer mag ik een nieuwe telefoon kiezen bij mn abo en ik ben aan het overwegen om een Omnia te halen. Echter ik heb nog een paar vragen:
Tegen die tijd is de crisis echt hard ingeslagen en kun je de omnia voor 95€ prepaid kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:11:
[...]

[...]

In je verkenner naar Windows\start menu\programma's gaan en hem verwijderen?

;) zoeken op JostR in deel 5 doet wonderen
Wat dom, helemaal niet gezocht in deel 5.. |:(
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieve dames en heren,

ik heb, waarschijnlijk een domme, vraag maar ben nogal grieperig en zit nu pas in deel 2 en kan bijna niet meer lezen dus hier komt ie dan...moet ik nu werkelijk de widgets eerst naar mijn scherm slepen om ze te kunnen gebruiken? In de taakbalk trillen ze alleen maar. Hoort dat zo?

En nog eentje dan, ik krijg mijn wifi niet aan de gang op mijn wlan. Is beschikbaar maar wil niet verbinden. Wpa2 staat aan op de router, juiste key ingevoerd in de telefoon maar nog steeds geen verbinding. Misschien moet ik dit soort dingen niet proberen wanneer ik ziek ben maar het zou wel fijn zijn om, zeker nu, in bed te kunnen internetten en te kunnen skypen
,

5 sec werk, ja hoor, enfin, er is dus maar 1 manier om je telefoon aan de fritzbox te krijgen, 1tje dus, van tig mogelijkheden, even proberen.....

heeft iemand trouwens zijn/haar sip account van xs4all aan de gang gekregen?

Mijn dank is op voorhand groot :-)

Wat een geweldig toestel is het trouwens :-) Bijna alles werkt.

PS. is het niet een idee om deel 1 tm 4 te verwijderen, de helft gaat over navigatie software problemen en sorry dat ik het zeg, nog dommere vragen dan die van mij ;-) Ik ben inmiddels blind, bedankt jongens en meisjes :+

ik ga nu uitzieken, in bed, verder spelen met de telefoon.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:50:
Lieve dames en heren,

ik heb, waarschijnlijk een domme, vraag maar ben nogal grieperig en zit nu pas in deel 2 en kan bijna niet meer lezen dus hier komt ie dan...moet ik nu werkelijk de widgets eerst naar mijn scherm slepen om ze te kunnen gebruiken? In de taakbalk trillen ze alleen maar. Hoort dat zo?

En nog eentje dan, ik krijg mijn wifi niet aan de gang op mijn wlan. Is beschikbaar maar wil niet verbinden. Wpa2 staat aan op de router, juiste key ingevoerd in de telefoon maar nog steeds geen verbinding. Misschien moet ik dit soort dingen niet proberen wanneer ik ziek ben maar het zou wel fijn zijn om, zeker nu, in bed te kunnen internetten en te kunnen skypen, heeft iemand trouwens zijn/haar sip account van xs4all aan de gang gekregen?

Mijn dank is op voorhand groot :-)

Wat een geweldig toestel is het trouwens :-)
1. Probeer het... 5 seconden werk?
2. Weet ik niet, zijn wel meer problemen, misschien ff je wpa key veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:17:
[...]

1. Probeer het... 5 seconden werk?
2. Weet ik niet, zijn wel meer problemen, misschien ff je wpa key veranderen.
Erg behulpzaam, bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 17:10
ik werk nu met een custom rom, maar nu werkt de streaming player niet meer. D.w.z. als ik een rtps stream probeer te openen. Dit word nu geopend door WMplayer maar die ondersteunt dat niet.
Zou iemand voor mij kunnen kijken in zijn register bij HKCR\rtsp\shell\open\command ingevuld staat, want volgens mij ligt daar mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar.. foutje!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, toch niet...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat er:default \windows\ASPlayer.exe"%1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kwaliteit van de fotos met de omnia vind ik zelf opzich niet slecht..
met een beetje de juiste instellingen kan je overdag zelfs mooie fotos maken.
in het donker met de flitser wordt je foto vaak overbelicht.

maar wie heeft er goede instellingen voor de video opnamen?
beeld is ook nog wel redelijk..
maar het geluid bij het opnemen is gewoon te slecht!!! ;(
wanneer het geluid maar een beetje aan de harde kant is kan hoor je gewoon alleen maar geruis / zoeemm
helemaal bij filmpjes van concerten enzo..

ik heb gehoord duim op mic houden bij het maken van een opname..maar bij mij maakt dat geen verschil
heeft iemand hier al iets op gevonden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Na een aantal weken mbutton gebruikt te hebben vindt ik het progje niet lekker lopen met SPB. Ik heb als vervanger nu handyswitcher (dinarsoft) en dat gaat al een week of 3 veel beter.
Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic