gewoon je beeld uitschakelen met de aan/uit knop..? dan als je hem weer activeert door erop te drukken moet je eerst sliden voordat je kan beginnen.. (dit is toch gewoon een handmatige lockVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:53:
Net de laatste versie van S2U2 geïnstalleerd. Ik lees veel over het feit dat het een enorme batterijslurper is, is dat ook nog zo na de J3 update?
Mijn vraag over S2U2 is de volgende (met bij voorbaat excuus als het een enorme noob vraag is).
Als ik mijn telefoon normaliter wil vergrendelen doe ik dat altijd via de ophangknop. Nu ik S2U2 heb, moet ik dus eerst sliden en dan ook nog eens ontgrendelen. Natuurlijk kan ik ervoor kiezen om zelf geen handmatige lock t4e doen, maar ik weet niet hoe ik handmatig een lock via S2U2 kan doen.
Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet oplossen.
Wat te doen?
Verwijderd
Leuk programma Photo Contacts Pro 5.1
Zitten ook speciale profielen op,zodat als iemand je gebeld heeft en je niet opgenomen hebt diegene automatisch een sms krijgt.werkt prima samen met spb en de skins
Zitten ook speciale profielen op,zodat als iemand je gebeld heeft en je niet opgenomen hebt diegene automatisch een sms krijgt.werkt prima samen met spb en de skins
dank u! het werkt weer!Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 02:34:
bij mij staat er:default \windows\ASPlayer.exe"%1
zojuist WIMP (where is my phone) op de kop getikt en geinstalleerd. Het moet dan mogelijk zijn om m'n telefoon altijd terug te vinden via GPS mocht ie gestolen worden. Ook als de sim kaart verwisseld wordt. We zullen zien...
Ik heb dit programmatje vorige week uitgeprobeerd, zonder succes helaas. Hij gaf geen GPS locatie en gaf ook geen melding bij het verwisselen van een sim. Met MASPware GuardMobile had ik wel succes, hij gaf de coördinaten van de locatie perfect. Helaas gaf deze ook geen melding van het verwisselen van een Sim.mariconjo schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 20:33:
zojuist WIMP (where is my phone) op de kop getikt en geinstalleerd. Het moet dan mogelijk zijn om m'n telefoon altijd terug te vinden via GPS mocht ie gestolen worden. Ook als de sim kaart verwisseld wordt. We zullen zien...
Zo sinds vanmiddag een omnia. Eerste impressie: Geweldige foon!
Nu alleen og even uitvogelen hoe het ook alweer ingesteld moest worden met de Wi-Fi want dat was nog niet helemaal gelukt. Iemand tips hoe in te stellen precies of niet? Want hij geeft aan bij de connecties: verbonden, maar zodra ik opera opstart doet hij het niet
Dus hierbij mijn (noob) vraag, sorry alvast
. Maar hoe krijg ik hem nu verbonden? Want ik wil wel via wifi erop, Als ik beneden zit heb ik 1-2 streepjes en hierboven heb ik helemaal vol. Echter komt hij alsnog niet op de homepage....
Nu alleen og even uitvogelen hoe het ook alweer ingesteld moest worden met de Wi-Fi want dat was nog niet helemaal gelukt. Iemand tips hoe in te stellen precies of niet? Want hij geeft aan bij de connecties: verbonden, maar zodra ik opera opstart doet hij het niet
Dus hierbij mijn (noob) vraag, sorry alvast
[ Voor 26% gewijzigd door rCk op 31-01-2009 16:19 ]
wow wat een lange topic 
ik wil deze telefoon graag kopen maar voordat ik dat ging doen ging ik even kijken hoe het zat met die windows live messenger applicatie. Ik had op de Hi site gezien dat je deze moest downloade en kon gebruiken voor 3 euro per maand
zit de messenger er niet standaard op dan want dit is toch een windows mobile telefoon?
(srry als dit een n00b question is want ik heb niet zoveel verstand van smartphones)
ik wil deze telefoon graag kopen maar voordat ik dat ging doen ging ik even kijken hoe het zat met die windows live messenger applicatie. Ik had op de Hi site gezien dat je deze moest downloade en kon gebruiken voor 3 euro per maand
(srry als dit een n00b question is want ik heb niet zoveel verstand van smartphones)
Verwijderd
Windows Live Messenger, zit standaard op de Omniabartos schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:17:
wow wat een lange topic
ik wil deze telefoon graag kopen maar voordat ik dat ging doen ging ik even kijken hoe het zat met die windows live messenger applicatie. Ik had op de Hi site gezien dat je deze moest downloade en kon gebruiken voor 3 euro per maandzit de messenger er niet standaard op dan want dit is toch een windows mobile telefoon?
In Opera even de verbindinginstellingen wijzigen waarschijnlijk.rCk schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:10:
Zo sinds vanmiddag een omnia. Eerste impressie: Geweldige foon!
Dus hierbij mijn (noob) vraag, sorry alvast. Maar hoe krijg ik hem nu verbonden? Want ik wil wel via wifi erop, Als ik beneden zit heb ik 1-2 streepjes en hierboven heb ik helemaal vol. Echter komt hij alsnog niet op de homepage....
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
Bedankt ik gaat het even proberen!DeverauX schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:52:
[...]
In Opera even de verbindinginstellingen wijzigen waarschijnlijk.
Oke nu heb ik er nog dat standaard transport schermpje opzitten als 'screenprotector' maar ik ga morgen/overmorgen maar even een echte screenprotector bestellen om even complete en ook betere bescherming te hebben.
Ervaring met de omnia tot nu toe: Wat een foon zeg! IK verwachtte dat het allemaal wat minder vlot ging maar het loopt verbazingwekkend goed. Wat een telefoon zeg
Ik probeerde daarnet even de Vodafone 8gb micro-sd actie incl. Vantage Point af te ronden. Echter kom ik op een probleempje uit, de code die ik via de telefoon binnenkrijg is 17 cijferig, terwijl de code die ik achterop de i900 vind (met batterij eruit) 15 cijferig is alleen óók een fout geeft. Is dit normaal, dat hij nog herkend moet worden in de komende werkweek of moet ik even de klantenservice van Samsung gaan bellen?
Heeft iemand ervaring met het internet (van het abbo) met de Omnia? Ik merk dat het verdomde traag is.. 3,5kB/s en op zijn snelst gaat 'ie 15kB/s ofzo (dit is met 3G+). Gaat het (KPN) internet niet sneller, of ligt het ergens anders aan. Google wou me niet echt resultaat geven over het internet via de telefoon, dus misschien dat hier mensen met dezelfde telefoon wat resultaten kunnen delen..
helaas, dat is KPN, 128kbit .. gelukkig heb ik vodafone, haal op mijn omnia op dit moment zo'n 800-900kilobit/sec en dat is ongeveer de max. In de trein een stuk minder snelheid denk zo'n 400 als ik met m'n laptop eraan hang (vertel 't VF maar nietf1fr33k schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:19:
Heeft iemand ervaring met het internet (van het abbo) met de Omnia? Ik merk dat het verdomde traag is.. 3,5kB/s en op zijn snelst gaat 'ie 15kB/s ofzo (dit is met 3G+). Gaat het (KPN) internet niet sneller, of ligt het ergens anders aan. Google wou me niet echt resultaat geven over het internet via de telefoon, dus misschien dat hier mensen met dezelfde telefoon wat resultaten kunnen delen..
iets waar ik trouwens gisteren achter ben gekomen, een manier om de officiele software te veranderen in een installter die direct vanaf de boot installeerd en niet je hele telefoon hoeft op te starten (als je 'm bricked bijvoorbeeld werkt dit nog wel):
je hebt nodig: i900_EXEcutor_1.5.zip (google maar)
http://www.samsungmobile.com/support/omnia/index.jsp <-- kies hier de versie uit die je erop wilt hebben, bijvoorbeeld weer de nederlandse als je' m weer wilt verkopen.
open de tool, kies linksboven aan voor language -> english, dissamble de updater en assamble 'm daarna. nu kun je 'm gewoon flashen met de nieuw gemaakte installer met de officiele sotware
Mensen ik ga een screenprotector kopen, wie heeft er goede ervaring icm de Omnia? Aangezien ik wel bij enkele screenprotector topics hier heb gekeken maar er niet veel bruikbaars staat icm de Omnia. Ben wel benieuwd. Brando werd wel voluit over gesproken, maar toch zou ik graag wat meer uitleg/info willen
probleem heb ik ook, en ik heb hem al sinds de 22e.. samsungzegt dat ze de imei nummers krijgen van vodafone, en dat ze mijn imei nummer niet kunnen vinden, en dus geen aanspraak maak op de actie.. vandaag eens kijken wat vodafone er over te zeggen heeft...rCk schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 19:21:
[...]
Ik probeerde daarnet even de Vodafone 8gb micro-sd actie incl. Vantage Point af te ronden. Echter kom ik op een probleempje uit, de code die ik via de telefoon binnenkrijg is 17 cijferig, terwijl de code die ik achterop de i900 vind (met batterij eruit) 15 cijferig is alleen óók een fout geeft. Is dit normaal, dat hij nog herkend moet worden in de komende werkweek of moet ik even de klantenservice van Samsung gaan bellen?
ik heb ook vodafone en haal hier ongeveer 640kb/s.. niet zo'n goede hsdpa verbinding hier..consolefreak schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:54:
[...]
helaas, dat is KPN, 128kbit .. gelukkig heb ik vodafone, haal op mijn omnia op dit moment zo'n 800-900kilobit/sec en dat is ongeveer de max. In de trein een stuk minder snelheid denk zo'n 400 als ik met m'n laptop eraan hang (vertel 't VF maar niet)
is nog wel een verschil tussen de 900kb/s van jou, en de 3,6mb/s die vodafone "aanbied"' je zou toch verwachten dat je minstens 3mb/s zou moeten kunnen halen...
Op dit moment heb ik nog geen internet via vodafone. Dus ik kan hier nog geen info over geven hoe de hsdpa ontvangst is hier. Maar als ik in huis zit heb ik 8/10x wel verbinding via Wi-Fi dus dat is genoeg
. Internet is toch niet van levensbelang als ik op school of bij n maat ben (en als ze een onbeveiligde router hebben dan lukt het ook
)
B.art, keep me posted, ik ben wel erg benieuwd over wat er aan de hand is, want zon 8gb staafje erin is toch wel een lekkere luxe, en dan moet het zo aflopen. Overigens heb ik elke keer wel geluk, 2 jaar geleden met mijn K800i hadden ze ook zon actie voor een 1gb kaartje gratis
en nu dit.
---
B.art, keep me posted, ik ben wel erg benieuwd over wat er aan de hand is, want zon 8gb staafje erin is toch wel een lekkere luxe, en dan moet het zo aflopen. Overigens heb ik elke keer wel geluk, 2 jaar geleden met mijn K800i hadden ze ook zon actie voor een 1gb kaartje gratis
---
[ Voor 26% gewijzigd door rCk op 01-02-2009 16:55 ]
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn i900v kan debranden? Want ik kom er niet meer uit. Krijg de "onjuiste software melding" en de trick op modaco werkt niet. Nu heb ik i900 EXEcutor gedownload maar weet niet hoe ik dat kan gebruiken. Alvast bedankt
Verwijderd
weet er iemand een oplossing om van je linker softkey een 'programma's' shortcut te maken?
ik heb keyswop maar daar kan je programma niet instellen omdat dit een map is.
iemand????
ps voor de mensen die een zwart thema willen,zoek naar empex diamond dan heb je zwarte balkjes,
nog een zwarte foto maken en die instellen als achtergrond en klaar :-p
iemand????
ps voor de mensen die een zwart thema willen,zoek naar empex diamond dan heb je zwarte balkjes,
nog een zwarte foto maken en die instellen als achtergrond en klaar :-p
Wie weet waar de handschriftherkenning zit
?
Zo, Brando Ultra Clear screen protector bij Screenprotector.nl gekocht. Dan kan binnenkort dat standaard velletje er ook af. Ben wel ontzettend zuinig op het schermpje, moet het er toch de komende twee jaar mee doen. Ben benieuwd hoe dat voelt vergeleken met dat standaard velletje wat erin zit wat vooral voor 't transport is.
Ben nu al aardig bekend met het toestel, en het lukt allemaal wel. Dingen moet ik nog uitvogelen maar dat blijft leuk aan nieuwe telefoons
.
Ben nu al aardig bekend met het toestel, en het lukt allemaal wel. Dingen moet ik nog uitvogelen maar dat blijft leuk aan nieuwe telefoons
Verwijderd
sommige pdf bestanden die ik via e-mail binnen krijg kan ik niet goed bekijken net of er op gekrast is.iemand enig idee.
de omnia gebruikt boratech viewer.
tevens krijg ik de flashplayer niet ge update ook al vraagt hij dat
de omnia gebruikt boratech viewer.
tevens krijg ik de flashplayer niet ge update ook al vraagt hij dat
Alleen engels versie standaard erop
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
In de NL versie is deze te activeren met deze cab : enableRecognizersNL.CAB.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Heb je al geprobeerd, een shortcut (lnk) naar de map te maken, en vervolgens deze link aan de softkey te koppelen?Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:57:
weet er iemand een oplossing om van je linker softkey een 'programma's' shortcut te maken?
iemand????
Even een vraag aan de mensen die TomTom 7 gebruiken. Als ik TomTom thuis opstart en satellieten laat zoeken gaat dit prima. Binnen enkele seconden heeft hij ze gevonden en kan ik door heel Nederland navigeren.
Echter als ik de volgende ochtend (thuis) weer TomTom opstart kan hij om de een of andere reden geen satelliet meer vinden. Ik heb al een aantal keer gerommeld met die Register key instellingen en dan lijkt hij het weer even te doen (na het verwijderen maar ook na het toevoegen). Zijn hier meer mensen die dit probleem hebben?
Ik gebruik de volgende instellingen:
Enhanced GPS: uit
Programmapoort COM3: hardwarepoort COM9: baudrate 9600
Regkeys (inc GPSID_log): Aan
*edit*
Laat maar jongens
net nog even wat verder zitten lezen dan mn neus lang is
en ik heb besloten om TomTom eraf te gooien. Net een harde reset gedaan en ga nu IGO of MCguider proberen. Iemand nog een goed argument waarom ik deze wel of niet zou moeten nemen?
Echter als ik de volgende ochtend (thuis) weer TomTom opstart kan hij om de een of andere reden geen satelliet meer vinden. Ik heb al een aantal keer gerommeld met die Register key instellingen en dan lijkt hij het weer even te doen (na het verwijderen maar ook na het toevoegen). Zijn hier meer mensen die dit probleem hebben?
Ik gebruik de volgende instellingen:
Enhanced GPS: uit
Programmapoort COM3: hardwarepoort COM9: baudrate 9600
Regkeys (inc GPSID_log): Aan
*edit*
Laat maar jongens

[ Voor 16% gewijzigd door sc0pe op 02-02-2009 12:12 ]
wel:sc0pe schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:27:
Net een harde reset gedaan en ga nu IGO of MCguider proberen. Iemand nog een goed argument waarom ik deze wel of niet zou moeten nemen?
+werken beiden zonder GPSGate/PSProxy/etc.
+McGuider ondersteunt toetsblokkering.
niet:
-IGO ondersteunt geen toetsblokkering.
Is het enige wat ik me kan bedenken. Beide pakketten doen het goed op m'n Omnia, ik probeer alleen Route 66 ook nog aan de praat te krijgen (werd bij mijn Omnia geleverd, maar heeft enkel een legale licentie voor de Spaanse en niet de Nederlandse/Europese kaart).
Inderdaad, bij mij lukt het ook niet! Geen GPS locatie na 10 minuten gevonden sms ie terug. Nu gaan we remotetracker proberen..to be continued.Lars Kremers schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:36:
[...]
Ik heb dit programmatje vorige week uitgeprobeerd, zonder succes helaas. Hij gaf geen GPS locatie en gaf ook geen melding bij het verwisselen van een sim. Met MASPware GuardMobile had ik wel succes, hij gaf de coördinaten van de locatie perfect. Helaas gaf deze ook geen melding van het verwisselen van een Sim.
Blijft schijnveiligheid in mijn ogen. Als ik telefoons zou jatten was het eerste wat ik deed het toestel een hard reset geven. Tenzij je het programma in een custom ROM hebt gebakken heb je er dan niks aan.
Verwijderd
heb probleem met youtube op de omnia
hij geeft voor het afspelen van elke film de volgende error:
edit btw leuk nieuwtje voor KPN klanten:
Streaming diensten zijn vanaf 1 februari standaard onderdeel van Hi Eindeloos Online en KPN Surf en Mail Totaal.
Afgelopen jaren hebben Hi en KPN een sterke focus gehad op Internet op Mobiel. Samen met haar partners hebben we Internet op mobiel tot een succes weten te maken. De focus blijven we houden.
Afgelopen periode hebben we diverse signalen ontvangen over het feit dat het verbruik van zgn. “Streaming” diensten niet binnen de Eindeloos Online en Surf en Mail Totaal bundel vallen. Deze worden apart gefactureerd. Deze signalen hebben we serieus genomen. Daarom zal het verbruik van “streaming” diensten vanaf 1 feb voortaan wel binnen de Eindeloos Online en Surf en Mail Totaal internet bundels vallen.
Ten overvloede willen melden dat de Fair Use Policy t.a.v. de Eindeloos Online en Surf en Mail Totaal bundels niet veranderen (uitgezonderd de tarifering van Streaming)
waar ligt dit aan ? en hoe los ik dit op ?stream player
server of data timeout
Streaming diensten zijn vanaf 1 februari standaard onderdeel van Hi Eindeloos Online en KPN Surf en Mail Totaal.
Afgelopen jaren hebben Hi en KPN een sterke focus gehad op Internet op Mobiel. Samen met haar partners hebben we Internet op mobiel tot een succes weten te maken. De focus blijven we houden.
Afgelopen periode hebben we diverse signalen ontvangen over het feit dat het verbruik van zgn. “Streaming” diensten niet binnen de Eindeloos Online en Surf en Mail Totaal bundel vallen. Deze worden apart gefactureerd. Deze signalen hebben we serieus genomen. Daarom zal het verbruik van “streaming” diensten vanaf 1 feb voortaan wel binnen de Eindeloos Online en Surf en Mail Totaal internet bundels vallen.
Ten overvloede willen melden dat de Fair Use Policy t.a.v. de Eindeloos Online en Surf en Mail Totaal bundels niet veranderen (uitgezonderd de tarifering van Streaming)
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 13:59 ]
Wow, dat is goed nieuws. Alleen de snelheid die kpn aanbied is toch nooit snel genoeg voor streaming van youtube filmpjes?Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:58:
[...]
...
Deze signalen hebben we serieus genomen. Daarom zal het verbruik van “streaming” diensten vanaf 1 feb voortaan wel binnen de Eindeloos Online en Surf en Mail Totaal internet bundels vallen.
....
[ Voor 45% gewijzigd door HammerNL op 02-02-2009 14:12 ]
Proxy uitzetten in stream player zoals hier staat?Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:58:
[...]
waar ligt dit aan ? en hoe los ik dit op ?
Verwijderd in "Samsung SGH-i900 Omnia"
Verwijderd
oeps wist totaal niet meer dat ik dat heb gezegd
iemand al een oplossing gevonden om flash filmpjes via bijv. dumpert.nl te bekijken ?
iemand al een oplossing gevonden om flash filmpjes via bijv. dumpert.nl te bekijken ?
Ok maar waarom zou je toetsblokkering willen/gebruiken?letsa schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:33:
[...]
wel:
+werken beiden zonder GPSGate/PSProxy/etc.
+McGuider ondersteunt toetsblokkering.
niet:
-IGO ondersteunt geen toetsblokkering.
Is het enige wat ik me kan bedenken. Beide pakketten doen het goed op m'n Omnia, ik probeer alleen Route 66 ook nog aan de praat te krijgen (werd bij mijn Omnia geleverd, maar heeft enkel een legale licentie voor de Spaanse en niet de Nederlandse/Europese kaart).
Met Keylock bedoel je de standby functie? Ik heb geloof ik geen keylock aanstaan
Omdat het kan!sc0pe schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:38:
[...]
Ok maar waarom zou je toetsblokkering willen/gebruiken?
Voor mij moet software zo veel mogelijk functies hebben, wil ik er positief over zijn. Als wordt geadverteerd dat toetsblokkering altijd aangezet kan worden door de END CALL knop ingedrukt te houden, verwacht ik dat dit ook zo blijft, tenzij de gebruiker anders beslist. In het geval van iGo wordt de gebruiker overruled, dat vind ik minder.
Verwijderd
Welke optie dient uit-of aangezet worden in McGuider om de keylock van de Omnia te beinvloeden?Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:43:
bij igo8 springt ie na een tijdje op keylock dit kan je aan of uit zetten bij mcguider
Verwijderd
bij igo8 doet ie dat niet hoor..Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:43:
bij igo8 springt ie na een tijdje op keylock dit kan je aan of uit zetten bij mcguider
Verwijderd
dan heb ik niks gezegd heb touwens oplossing gevonden voor mn probleem met flash filmpjes
http://en.softonic.com/s/...6.1-flash-player:pocketpc
Mooi dat streaming nu bij kpn ook 'gratis' is 
Nu heb ik nog een vraag....
Weet iemand de juiste instellingen voor rabomobiel bankieren via kpn ?
Ik kan op de portal komen (mobiel.rabobank.nl) maar de inlog pagina krijg ik niet.
ligt dat aan een proxy instelling ofzo
Nu heb ik nog een vraag....
Weet iemand de juiste instellingen voor rabomobiel bankieren via kpn ?
Ik kan op de portal komen (mobiel.rabobank.nl) maar de inlog pagina krijg ik niet.
ligt dat aan een proxy instelling ofzo
Verwijderd
Ik heb een youtubeplay.cab file. waar het makkelijk is om youtube filmpjes in op te zoeken en af te spelen.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:58:
weet niet precies waar ik deze vandaan heb, modaco ofzo. misschien lukt het hiermee ook bij jou
En waar staat dat van die streaming diensten voor hi en KPN
zou wel chill zijn
Ik heb ff een vraagje wat betreft WLM op de Omnia.
Een tijd geleden probleemloos gebruikt, maar WLM kan nu al een poosje niet meer verbinden...
Terwijl ik gewoon een internet abbo heb, en het eerst wel goed werkte.
Zelfs na een harde reset werkt ie niet.
Is dit probleem bekend?
Een tijd geleden probleemloos gebruikt, maar WLM kan nu al een poosje niet meer verbinden...
Terwijl ik gewoon een internet abbo heb, en het eerst wel goed werkte.
Zelfs na een harde reset werkt ie niet.
Is dit probleem bekend?
Waarom had je meteen een harde reset gedaan? Zomaar een gekke vraag misschien...sc0pe schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:27:
Laat maar jongensnet nog even wat verder zitten lezen dan mn neus lang is
en ik heb besloten om TomTom eraf te gooien. Net een harde reset gedaan en ga nu IGO of MCguider proberen. Iemand nog een goed argument waarom ik deze wel of niet zou moeten nemen?
Verwijderd
dat staat op de hi /kpn site bij algemene voorwaarden ff zoeken en je vindt hetVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:15:
En waar staat dat van die streaming diensten voor hi en KPN
zou wel chill zijn
youtube error is opgelost was proxi fout
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 17:22 ]
Klik Rechts in een vakje staat hetVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:16:
[...]
dat staat op de hi /kpn site bij algemene voorwaarden ff zoeken en je vindt het
youtube error is opgelost was proxi fout
Dus met een 9,95 internet abbo van Hi kan ik nu ook streamen zonder extra kosten
?
Verwijderd
YES! Werkt lekker!Awsom schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:29:
Dus met een 9,95 internet abbo van Hi kan ik nu ook streamen zonder extra kosten?
Verwijderd
dat heb je goed gelezen jaAwsom schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:29:
Dus met een 9,95 internet abbo van Hi kan ik nu ook streamen zonder extra kosten?
Ik heb een foutmelding als ik bij mijn contacten op de knop menu druk. Dan opent het menu venster en krijg dan een poutlook.exe fout en nog een fout. Iemand die dit ook heeft. Harde reset van hoofdapparaat (niet mijn opslag) werkt niet.
Heb laatst wel nieuwste samsung firmware erop gezet.
Foutmelding krijg je zeg maar als je je contact bijvoorbeeld wilt versturen via bluetooth of sms en dan je dat menu opent om dat te kunnen doen. Boem foutmelding dus.
Heb laatst wel nieuwste samsung firmware erop gezet.
Foutmelding krijg je zeg maar als je je contact bijvoorbeeld wilt versturen via bluetooth of sms en dan je dat menu opent om dat te kunnen doen. Boem foutmelding dus.
Klopt, maar dat is niet echt veel werk.DeOS schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:55:
Blijft schijnveiligheid in mijn ogen. Als ik telefoons zou jatten was het eerste wat ik deed het toestel een hard reset geven. Tenzij je het programma in een custom ROM hebt gebakken heb je er dan niks aan.
Even verder lezen dan je neus lang is?Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:19:
[...]
Maaruh hoe heb je de : server of data timeout "error" gefixed dan?
DeOS in "Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6"
Verwijderd in "Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6"
Verwijderd in "Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6"
Verwijderd
ik heb op mn omnia SPB staan maar als ik deze er af wil halen krijg ik nogsteeds content van SPB te zien en krijg het niet verwijderd
dit zijn mn stappen die ik doe:
instellingen-----programma's verwijderen-------spb verwijderen ---------opnieuw opstarten ---------telefoon opnieuw gestart en ik zie in mn balk onderin nogsteeds spb menu hoe krijg ik die weg ????
als ik er op klik krijg ik menulauncher.exe error
kan niet worden geopend het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat OF een van de componenten is niet gevonden (logisch als je hem net hebt geuninstalled)
maar hoe krijg ik die spb nou weg ?
Hard reset does the trick
dit zijn mn stappen die ik doe:
instellingen-----programma's verwijderen-------spb verwijderen ---------opnieuw opstarten ---------telefoon opnieuw gestart en ik zie in mn balk onderin nogsteeds spb menu hoe krijg ik die weg ????
als ik er op klik krijg ik menulauncher.exe error
kan niet worden geopend het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat OF een van de componenten is niet gevonden (logisch als je hem net hebt geuninstalled)
maar hoe krijg ik die spb nou weg ?
Hard reset does the trick
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 13:26 ]
Verwijderd
Hey,
Ik probeer via mijn usb kabel mijn samsung i 900 aan mijn windows vista laptop te koppelen zodat ik kan internetten via mijn telefoon op me laptop. Nu werkt dit niet, heb op google gezocht en daar geven ze als enige oplossing dat je windowsupdate moet runnen. Dit heb ik tien keer gedaan en nou zegt windowsupdate dat er geen update's meer zijn maar mijn telefoon wordt nog steeds gezien als onbekend apparaat in windows vista.
In het begin heeft hij het heel even gedaan, nu herkend windows hem niet meer. Heb ook windows mobile device center geinstalleerd staan.
Wat te doen om dit op telossen
Ik probeer via mijn usb kabel mijn samsung i 900 aan mijn windows vista laptop te koppelen zodat ik kan internetten via mijn telefoon op me laptop. Nu werkt dit niet, heb op google gezocht en daar geven ze als enige oplossing dat je windowsupdate moet runnen. Dit heb ik tien keer gedaan en nou zegt windowsupdate dat er geen update's meer zijn maar mijn telefoon wordt nog steeds gezien als onbekend apparaat in windows vista.
In het begin heeft hij het heel even gedaan, nu herkend windows hem niet meer. Heb ook windows mobile device center geinstalleerd staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 10:23 ]
Verwijderd
welke provider heb je in je i900 zitten ?Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:14:
Hey,
let wel op dat dit hele hoge kosten met zich mee kan brenegen want niet elke provider zal het pikken dat jij met je i900 je laptop van internet voorziet
Verwijderd
Web'n walk plus, ze hebben zelf aangegeven dat het mag via je telefoon op internet dus.... Maar het probleem is dus dat hij nog helemaal niet herkend wordt
Onder Windows XP moet je zorgen dat je activesync geinstalleerd hebt. Dan op je mobiel moet je "gedeelde internetverbinding" starten, dan kan je vervolgens internetten! Bij vista zal het niet veel anders zijn.
Verwijderd
Vista herkent mijn telefoon helemaal niet, Vista geeft aan dat het een onbekend usb apparaat isknakworst schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:32:
Onder Windows XP moet je zorgen dat je activesync geinstalleerd hebt. Dan op je mobiel moet je "gedeelde internetverbinding" starten, dan kan je vervolgens internetten! Bij vista zal het niet veel anders zijn.
Verwijderd
heb je wel active sync geinstalleerd en staat je telefoon bij usb verbindingen op active sync en niet als massa opslag ?
Vista werkt niet met activesync, maar met Mobile Device Center.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:29:
heb je wel active sync geinstalleerd en staat je telefoon bij usb verbindingen op active sync en niet als massa opslag ?
Ik heb Igo8 nu ook draaien en ik ben er erg gelukkig mee
Verwijderd
Hey ik zit te kijken op de cd maar welke vista update bedoel jij?Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:28:
De vista update op de schijf die bij je telefoon geleverd is.
Je kunt ook gewoon de laatste versie downloaden en installeren:Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:53:
[...]
Hey ik zit te kijken op de cd maar welke vista update bedoel jij?
32-bits vista
64-bits vista
Verwijderd
Bij opties ergens, weet nu ff niet precies waar.sc0pe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:49:
[...]
Ik heb Igo8 nu ook draaien en ik ben er erg gelukkig meeAlleen gaat hij idd niet op keylock na enige tijd maar wel op standby. Enig idee waar je dit kan uitzetten? geluid blijft het overigens wel gewoon doen.
Daar kun je kiezen, en dan zetten op achtergrondverlichting altijd aan.
Verwijderd
Hallo, ik had ook een paar vraagjes over de omnia.
Ik heb Spb shell met iphone skin geïnstalleerd.
- Hoe kom ik makkelijk vanuit spb terug naar het windows menu?
- Als ik bijvoorbeeld een notitie neem en na 1 minuut gaat m'n schermbeveiliging aan, ik geef terug vrij , dan staat het scherm op hoofdmenu van spb en m'n nota staat er ergens achterin , hoe kan ik verhinderen dat hij na de schermbeveiliging terug naar het startscherm gaat?
-als ik de wekker instel , en hij loopt af , dan geef de toetsen vrij dan is de melding van wekker verdwenen en kan ik de wekker niet afsluiten.
-ik heb de toetsenvergrendeling aanstaan omdat de bluetooth in mijn wagen om de minuut de omnia wakker maakt en als de vergrendeling niet opstaat doe ik soms ongewilde gesprekken omdat de omnia in mijn broekzak zit.
Ik heb Spb shell met iphone skin geïnstalleerd.
- Hoe kom ik makkelijk vanuit spb terug naar het windows menu?
- Als ik bijvoorbeeld een notitie neem en na 1 minuut gaat m'n schermbeveiliging aan, ik geef terug vrij , dan staat het scherm op hoofdmenu van spb en m'n nota staat er ergens achterin , hoe kan ik verhinderen dat hij na de schermbeveiliging terug naar het startscherm gaat?
-als ik de wekker instel , en hij loopt af , dan geef de toetsen vrij dan is de melding van wekker verdwenen en kan ik de wekker niet afsluiten.
-ik heb de toetsenvergrendeling aanstaan omdat de bluetooth in mijn wagen om de minuut de omnia wakker maakt en als de vergrendeling niet opstaat doe ik soms ongewilde gesprekken omdat de omnia in mijn broekzak zit.
Verwijderd
let wel, validatie is vereist, vandaar dat ik naar de cd verwijs ;-)DeOS schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:58:
[...]
Je kunt ook gewoon de laatste versie downloaden en installeren:
32-bits vista
64-bits vista
Als je niet een custom ROM hebt met SPB er in gebakken dan wel ja.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:00:
als je een hard reset uitvoerd is dan alle crap van spb verdwenen ?
Hard reset = alles alles kwijt behalve wat er in de ROM zit (en storage card).
[ Voor 14% gewijzigd door DeOS op 03-02-2009 13:14 ]
Ah gevondenVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:08:
[...]
Bij opties ergens, weet nu ff niet precies waar.
Daar kun je kiezen, en dan zetten op achtergrondverlichting altijd aan.

Verwijderd
Wat een geklooi met MMS ... Hoe stel ik dit in ?
1) Ik heb volgende gegevens van mijn operator
BASE MMS instellingen
Je hebt deze instellingen nodig om MMS’en te kunnen versturen en ontvangen via je gsm.
Homepage (URL MMS-C) http://mmsc.base.be
APN mms.base.be
IP Port 9201 (voor WAP1.0) / 8080 (voor WAP2.0)
Proxy adres van WAP GW 217.72.235.1
Gebruikersnaam base
Paswoord base
2) Nodata => alles 'enabled'
=> waar moet ik bovenstaande gaan invullen ? Graag een stap voor stap verloop want wordt er na anderhalf uur gek van ...
1) Ik heb volgende gegevens van mijn operator
BASE MMS instellingen
Je hebt deze instellingen nodig om MMS’en te kunnen versturen en ontvangen via je gsm.
Homepage (URL MMS-C) http://mmsc.base.be
APN mms.base.be
IP Port 9201 (voor WAP1.0) / 8080 (voor WAP2.0)
Proxy adres van WAP GW 217.72.235.1
Gebruikersnaam base
Paswoord base
2) Nodata => alles 'enabled'
=> waar moet ik bovenstaande gaan invullen ? Graag een stap voor stap verloop want wordt er na anderhalf uur gek van ...
1. Ga naar berichten
2. Menu --> MMS-opties
3. Tabje "Profiel"
4. Nieuw profiel aanmaken of bestaande bewerken
2. Menu --> MMS-opties
3. Tabje "Profiel"
4. Nieuw profiel aanmaken of bestaande bewerken
Kijk aan, KPN is hier punten mee aan het scoren! streaming was nog het enige wat ik miste in de bundel van kpn.
Ik ben nog op zoek naar een mooie blueooth remote voor mijn Sony Vaio laptop. Iemand een suggestie? Deze draait op Vista (dus ik zal gebruik moeten gaan maken van Windows Mobile center)
Ik ben nog op zoek naar een mooie blueooth remote voor mijn Sony Vaio laptop. Iemand een suggestie? Deze draait op Vista (dus ik zal gebruik moeten gaan maken van Windows Mobile center)
Zo, Brando screenprotector binnengekomen. Even kraan warm aangezet en hij zat er zo op. Die zuigende werking is echt super.
Eerste reactie: Wow ik zie hem niet zitten. Daarna gebruik, het slepen met de stylus voelt wat hakkelig aan, kan ook gewenning zijn door het zachte geval dat er standaard op zat (Maar slepen doe ik meestal toch met me vingers, enkel typen enzo vind ik de stylus toch handiger). Ik ben er iig blij mee, en ik denk dat het een goede aankoop van 9 euro was.
Daarnet eerste keer met IGO navigatie gewerkt, werkt super zeg. Vond het nogal grappig dat toen ik net iets te hard rijd de stem heel rustig zegt: "U rijdt te hard." GPS heeft ie ook zeer snel, en ontvangst was bijna continu gemiddeld/hoog. En in het bos laag, maar hij volgde nog wel.
Moet zeggen dat de accuduur mij nog helemaal niet tegenvalt nu ik hem een paar dagen heb. Alhoewel het wel rap gaat na een uur ongeveer met GPS aan
.
Eerste reactie: Wow ik zie hem niet zitten. Daarna gebruik, het slepen met de stylus voelt wat hakkelig aan, kan ook gewenning zijn door het zachte geval dat er standaard op zat (Maar slepen doe ik meestal toch met me vingers, enkel typen enzo vind ik de stylus toch handiger). Ik ben er iig blij mee, en ik denk dat het een goede aankoop van 9 euro was.
Daarnet eerste keer met IGO navigatie gewerkt, werkt super zeg. Vond het nogal grappig dat toen ik net iets te hard rijd de stem heel rustig zegt: "U rijdt te hard." GPS heeft ie ook zeer snel, en ontvangst was bijna continu gemiddeld/hoog. En in het bos laag, maar hij volgde nog wel.
Moet zeggen dat de accuduur mij nog helemaal niet tegenvalt nu ik hem een paar dagen heb. Alhoewel het wel rap gaat na een uur ongeveer met GPS aan
Verwijderd
Ik ben weer een nieuw probleem tegen gekomen.
Misschien hebben jullie deze al beantwoord maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus mijn excuses.
Het probleem ik probeer nu Mcguider op mijn telefoon te instaleren maar zonder succes.
Ik heb alles op een sd kaartje gezet en probeer het te instaleren maar krijg een error: "Het bestand autorun kan niet worden geopend. het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat.....ect."
Wie kan mij uit de brand helpen? Mijn dank zal groot zijn!!
Misschien hebben jullie deze al beantwoord maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus mijn excuses.
Het probleem ik probeer nu Mcguider op mijn telefoon te instaleren maar zonder succes.
Ik heb alles op een sd kaartje gezet en probeer het te instaleren maar krijg een error: "Het bestand autorun kan niet worden geopend. het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat.....ect."
Verwijderd
Mijn Opslag\MCGuider 2009\Drive\WindowsMobile\Drive.exeVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:48:
Ik ben weer een nieuw probleem tegen gekomen.
Probeer die is?
remotetracker doet het prima! Geeft GPS coordinaten tot op de meter en het verwisselen van de sim kaart levert binnen 1 minuut een sms-je met het nieuwe nummer op.Ik moest eerst wel ff net framework 3.5 installeren. Toen ik dat via activesync wilde doen merkte ik dat de telefoon op de usb modus bleef staan...na lang klooien kwam ik er achter dat het probleem veroorzaakt werd door 'handyswitcher' (soort taskmanager). Nu die eraf is kan ik weer wisselen tussen activesync en usb mode.mariconjo schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:44:
[...]
Inderdaad, bij mij lukt het ook niet! Geen GPS locatie na 10 minuten gevonden sms ie terug. Nu gaan we remotetracker proberen..to be continued.
Verwijderd
Zo geweldig en nu nog activerenVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:33:
[...]
Mijn Opslag\MCGuider 2009\Drive\WindowsMobile\Drive.exe
Probeer die is?
Zeker, nu de snelheid nog, dan hebben we er ook nog wat aan...Jos84 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:53:
Kijk aan, KPN is hier punten mee aan het scoren! streaming was nog het enige wat ik miste in de bundel van kpn.
Verwijderd
Ik heb windows mobile device center 6.1 geinstalleerd. Heb trouwens ook een legale windows vista versie dus no problem.
Echter nu vind hij mijn telefoon nog steeds niet. Snap er niks meer van:S
Windows Vista zegt eerst apparaat stuurprogramma installeren en dan zegt hij onbekend apparaat gevonden en doet ie dus verder niks
Windows Vista zegt eerst apparaat stuurprogramma installeren en dan zegt hij onbekend apparaat gevonden en doet ie dus verder niks
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 18:20 ]
Heb je je telefoon tijdens het installeren al aan je pc hangen? Dacht dat je het beste eerst mobile device center kon installeren en pas daarna je omnia aansluiten.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:19:
Ik heb windows mobile device center 6.1 geinstalleerd. Heb trouwens ook een legale windows vista versie dus no problem.
Oke mooi!! Ik zal het ook even uitproberen..mariconjo schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:33:
[...]
remotetracker doet het prima! Geeft GPS coordinaten tot op de meter en het verwisselen van de sim kaart levert binnen 1 minuut een sms-je met het nieuwe nummer op.Ik moest eerst wel ff net framework 3.5 installeren. Toen ik dat via activesync wilde doen merkte ik dat de telefoon op de usb modus bleef staan...na lang klooien kwam ik er achter dat het probleem veroorzaakt werd door 'handyswitcher' (soort taskmanager). Nu die eraf is kan ik weer wisselen tussen activesync en usb mode.
Verwijderd
Ok, mms lukt (HSDPA stond uit) ... maar nu heb ik een nieuw icoontje in m'n taakbalk.
Soms een groene G
Dan weer een blauwe E
Wat betekent dit ?
Soms een groene G
Dan weer een blauwe E
Wat betekent dit ?
Nee,....eerst je telefoon aansluiten dan pas device centerHammerNL schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:18:
[...]
Heb je je telefoon tijdens het installeren al aan je pc hangen? Dacht dat je het beste eerst mobile device center kon installeren en pas daarna je omnia aansluiten.
als je je telefoon eerst aansluit gaat vista vanzelf opzoek naar device center....en installeerd ook vanzelf
verwijder anders eerst device center en probeer het dan zoals ik zei
[ Voor 7% gewijzigd door Alternative op 03-02-2009 19:36 ]
Daarnet na wat kloten op de mijn 'brommertje' in de sneeuw, kom ik thuis pak mn omnia uit mn zak. Staat ie in het main scherm met al mn widgets door mekaar. Dat is nou niet echt chill zeg. Kan het uit dat de End button ook je scherm kan inschakelen? Wel dat door hem te houden het scherm unlocked wordt (als hij aan is), maar niet als je het scherm hebt uitgeschakeld. Want voor het zelfde geld ging tie lekker over grps data lopen verzenden
.
Edit nog een vraag:
Ik zit nu met de vodafone-branded omnia op Versie:
PDA: i900XKHG5/ARHG5
Telefoon: i900BUHG5.
Is het het waard om te updaten, en welke versie is nieuw? Kon eigenlijk niets vinden om eerlijk te zijn daarom vraag ik het meteen hier.
Edit nog een vraag:
Ik zit nu met de vodafone-branded omnia op Versie:
PDA: i900XKHG5/ARHG5
Telefoon: i900BUHG5.
Is het het waard om te updaten, en welke versie is nieuw? Kon eigenlijk niets vinden om eerlijk te zijn daarom vraag ik het meteen hier.
[ Voor 22% gewijzigd door rCk op 03-02-2009 20:48 ]
Voor degene die ook een gokje durft te wagen wil ik even melden dat ik succesvol heb geupgrade naar tarils DXIA2.
Verwijderd
heeu er wordt hier een feestje gevierd. 1. ik kan internetten via web'n walk 2. synchroniseren werkt ook weerVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:19:
Echter nu komt het volgende probleem: internetten en synchroniseren samen werkt niet, dus op moment dat ik verbind verbreekt hij de synchronisatie en als ik verbinding weer verbreek gaat hij weer synchroniseren is dit normaal???
Ja dat is normaal.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:07:
[...]
heeu er wordt hier een feestje gevierd. 1. ik kan internetten via web'n walk 2. synchroniseren werkt ook weer
Echter nu komt het volgende probleem: internetten en synchroniseren samen werkt niet, dus op moment dat ik verbind verbreekt hij de synchronisatie en als ik verbinding weer verbreek gaat hij weer synchroniseren is dit normaal???
Je kun tinstellen binnen Mobile Device Center en Activesync dat draadloze verbindingen op het toestel zijn toegestaan tijdens het synchroniseren.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:07:
[...]
heeu er wordt hier een feestje gevierd. 1. ik kan internetten via web'n walk 2. synchroniseren werkt ook weer
Hey jullie hebben het allemaal over streamen. Nou ging ik even bij T-mobile zoeken op de site maar ik kan er niets over vinden. Iemand enig idee of web en walk plus dit ondersteund?
Verwijderd
ja dit is mogelijk plus heeft als voordeel dat wanneer je binnen je data limiet blijft dat je een hogere snelheid hebt en zit je er overheen dan wordt alleen de snelheid gereduceerd
@michiel jansen, nog leuke dingen tegengekomen in die Rom?
(trouwens, heeft iemand nog een leuke Bluetooth remote app voor je PC/laptop? )
(trouwens, heeft iemand nog een leuke Bluetooth remote app voor je PC/laptop? )
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 04-02-2009 10:09 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik merk net op dat mijn Omnia is uitgevallen en niet meer aan wil of wil opladen via netstroom....
Draait nu al een maand op de nieuwe (officiële) rom en nergens problemen mee gehad. Waar zou dit aan kunnen liggen en wat kan ik nu het beste doen? Heb nu de accu er uitgehaald en probeer hem straks weer op te laden.
Fixed: half uur accu eruit was schijnbaar niet genoeg, een uur wel...
Hij werkt nu gewoon weer, naja vreemd.
Draait nu al een maand op de nieuwe (officiële) rom en nergens problemen mee gehad. Waar zou dit aan kunnen liggen en wat kan ik nu het beste doen? Heb nu de accu er uitgehaald en probeer hem straks weer op te laden.
Fixed: half uur accu eruit was schijnbaar niet genoeg, een uur wel...
[ Voor 15% gewijzigd door HammerNL op 04-02-2009 10:37 ]
Nvm, fixed
[ Voor 112% gewijzigd door HammerNL op 04-02-2009 10:36 ]
Hoi, als ik met de Omnia naar http://M.Yahoo.com (Yahoo webpagina voor Mobile) dan word ik steeds naar de franse (http://fr.yahoo.com/) versie herleid (redirected). De landinstelling op mijn mobiel is ingesteld op Nederlands.
-Edit 1-
additionele info: ik heb een T-Mobile Web 'n Walk abonnement.
-Edit 1-
additionele info: ik heb een T-Mobile Web 'n Walk abonnement.
[ Voor 40% gewijzigd door minotaurus op 04-02-2009 19:33 ]
Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic