Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
letsa schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:27:

[...]
Ik merkte dat iGo een soort exclusieve lock zet op de GPS: het starten van andere GPS apps werkte daarna alleen in andere programma's na een (softe) reset. Weet je zeker dat je na een soft reset (zonder iGo weer eerst op te starten) in andere applicaties geen signaal krijgt?
Briljant! Hartelijk dank voor deze tip. Het is precies zoals je het zegt: zodra je iGo hebt opgeroepen werkt in geen enkel programma de GPS meer. Vanaf nu dus na het navigeren resetten.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Anoniem: 119722

Anoniem: 322849 schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:09:
welke instellingen moet ik hebben in google maps voor een goeie werkende gps
die van mij geeft nu niet nauwkeurig de plek aan
De mijne ook niet, is vrij normaal.Scheelt een 10-tal meters.
Hoe nauwkeurig had je gewild?

http://www.google.com/sup...wer.py?hl=nl&answer=81873

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 10-12-2009 06:02 ]

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

zijn er nog nieuwe roms uit die het flashen waard zijn? ben nu niet tevreden over accu-duur. heb de laaste UK samsung Omnia rom erop.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:55

knakworst

Get more sats!

Tot eergisteren altijd de originele ROM gehad. Ik gebruik nu die van steff195 naar volle tevredenheid. Windows Mobile 6.5 zonder dat er te veel aan gesleuteld is. Eindelijk fatsoenlijke snelheid en alles met de vingers te bedienen. Een verademing.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

knakworst schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:46:
Tot eergisteren altijd de originele ROM gehad. Ik gebruik nu die van steff195 naar volle tevredenheid. Windows Mobile 6.5 zonder dat er te veel aan gesleuteld is. Eindelijk fatsoenlijke snelheid en alles met de vingers te bedienen. Een verademing.
Kool thanks.. die kon ik nog niet. ik ga straks eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322849

Anoniem: 119722 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 06:00:
[...]

De mijne ook niet, is vrij normaal.Scheelt een 10-tal meters.
Hoe nauwkeurig had je gewild?

http://www.google.com/sup...wer.py?hl=nl&answer=81873
nou bij mij zit er soms wel 100 meter van af hij moet tog wel op een paar meter kunnen aangeven waar je bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik wil die ROM van steff195 ook proberen maar het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe. Ik heb inmiddels een "how to" topic gevonden dus ik ga maar eens aan de slag. @knakworst: ben je tijdens het flashen nog tegen rare of aparte dingen aangelopen of ging het van het bekende leien dakkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik ga binnekort op wintersport en ben van plan het 1 en ander te filmen, niet echt tijd om op het schermpje te kijken, ik richt gewoon op de gok altijd.

Weet iemand hoe ik het display uitschakel tijdens het filmen, hoop zo wat langer te kunnen filmen zonder dat mijn telefoon ineens leeg is.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:09
Anoniem: 322849 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:42:
[...]

nou bij mij zit er soms wel 100 meter van af hij moet tog wel op een paar meter kunnen aangeven waar je bent
Waarschijnlijk heb je locatie bepaling met GPS dan niet aan staan? Dan gebruikt hij GSM zendmasten om je locatie te bepalen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 13:45
sdk1985 schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:23:
Weet iemand hoe ik het display uitschakel tijdens het filmen, hoop zo wat langer te kunnen filmen zonder dat mijn telefoon ineens leeg is.
Mij is dit met de originele camera ooit alleen gelukt door via ActiveSync MyMobiler de camera te starten, terwijl het scherm van de Omnia uit stond. Met het scherm uit werkt de (touch-)interface van de telefoon niet, terwijl MyMobiler via ActiveSync gewoon de interface kan manipuleren.

Het idee is om via een hotkey (bijv. via het programma AEBPlus) je scherm aan/uit te zetten, terwijl je in de camera-applicatie zit. De originele camera-applicatie vangt echter alle hardware buttons af, waardoor je het scherm niet kunt uitzetten.

Misschien dat CoolCamera wel gaat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Nu online
letsa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:51:
[...]
Mij is dit met de originele camera ooit alleen gelukt door via ActiveSync MyMobiler de camera te starten, terwijl het scherm van de Omnia uit stond. Met het scherm uit werkt de (touch-)interface van de telefoon niet, terwijl MyMobiler via ActiveSync gewoon de interface kan manipuleren.

Het idee is om via een hotkey (bijv. via het programma AEBPlus) je scherm aan/uit te zetten, terwijl je in de camera-applicatie zit. De originele camera-applicatie vangt echter alle hardware buttons af, waardoor je het scherm niet kunt uitzetten.

Misschien dat CoolCamera wel gaat lukken?
Bedankt voor de info.

Bleef hij filmen als je hem uit de usb trekt? In dat geval kan ik de laptop meenemen.

edit: hoe deed je dit dan? Als ik de uitknop gebruik om het scherm uit te schakelen disconnect mijn mobiel. Achtergrond verlichting wil evt wel uit (na 1 minuut) maar als je wat doet via mymobiler gaat hij weer aan:P.

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 16-12-2009 20:49 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Heej allemaal!

Heb het apparaat nu 2 dagen. Had hem gekregen van iemand en heb hem eens geformatteerd voor ik hem ging gebruiken :) Maar.. Ik heb als ik in de pc ga verkennen:

1. Algemene opslag (ong. 100MB)
2. Intern Geheugen (8GB ?)
3. Geheugenkaart (1GB)

Ik dacht, zet eens ff wat muziek erop. Ik kan het in mijn telefoon flikkeren waar ik het wil maar het komt allemaal op algemene opslag. Zelfs als ik de map intern geheugen in ga. Aangezien ik daar iets minder dan 100MB ter beschikking heb, heb ik hier dus nix aan. Weet iemand hoe ik het interne geheugen kan gebruiken?

Alvast bedankt!

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

• letsa
sdk1985 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:31:
[...]
edit: hoe deed je dit dan? Als ik de uitknop gebruik om het scherm uit te schakelen disconnect mijn mobiel. Achtergrond verlichting wil evt wel uit (na 1 minuut) maar als je wat doet via mymobiler gaat hij weer aan:P.
Het 'uitschakelen' van het scherm is een aparte functionaliteit in onder meer AEBPlus en Homescreen++. Hierbij wordt het scherm zwart, terwijl de telefoon gewoon aan blijft. Ik weet echter niet of dit veel stroom bespaart, het scherm lijkt nog ietsjes op te lichten (dus zou de backlight nog aan zijn).

Volgens mij heb ik destijds via AEBPlus het scherm uitgezet, terwijl ik met MyMobiler bezig was. En daarbij bleef het scherm uit.

Het scherm van mijn Omnia heeft trouwens wel de neiging om aan te springen, zodra er een verandering optreedt aan de connectorpoort. Ik denk dan ook dat het plan met de laptop alleen gaat werken, als je de 'Display Off' functie kan vertragen, zodat deze pas in werking gesteld wordt nadat je de camera hebt gestart.

[ Voor 5% gewijzigd door letsa op 17-12-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 15:29
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn omnia. Hij speelt geen beltonen meer af als ik word gebeld. Er is een standaard beltoon ingesteld, met als functie Bellen/Trillen. De telefoon staat ook gewoon op geluid aan maar als ik gebeld word gaat de telefoon alleen trillen en komt er geen beltoon. Hoe krijg ik dit voor elkaar zonder een reset te doen? want dit hielp de vorige keer wel maar dan ben ik al mijn gegevens/programma's weer kwijt...

En hoe krijg ik mijn sms in chat vorm zoals een messenger. Zodat ik niet alle smsjes los in mijn inbox heb maar dat smsjes van eenzelfde persoon allemaal achter elkaar staan?

greetz

[ Voor 192% gewijzigd door NL_Scratch op 20-12-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
NL_Scratch schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:22:
Ik heb een probleem met mijn omnia. Hij speelt geen beltonen meer af als ik word gebeld. Er is een standaard beltoon ingesteld, met als functie Bellen/Trillen. De telefoon staat ook gewoon op geluid aan maar als ik gebeld word gaat de telefoon alleen trillen en komt er geen beltoon. Hoe krijg ik dit voor elkaar zonder een reset te doen? want dit hielp de vorige keer wel maar dan ben ik al mijn gegevens/programma's weer kwijt...
Heeft dit te maken met het ingestelde ringtone-patroon:
code:
1
2
3
4
5
6
Windows Registry Editor Version 5.00

; Ringtone scheme  --> a: display, r: repeat, c:sets volume (100), f:flash (f0: flash continuously, fx: x secs), p: play ringtone, v: vibrate (v0: continuous, vx: x secs), wx: wait x seconds
;
[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0]
"Script"="av2pw3r"
NL_Scratch schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:22:En hoe krijg ik mijn sms in chat vorm zoals een messenger. Zodat ik niet alle smsjes los in mijn inbox heb maar dat smsjes van eenzelfde persoon allemaal achter elkaar staan?
Tegengestelde doen van SMS Threaded view?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336446

Hallo, ik heb na heel lang zoeken toch maar is besloten het hier op tweakers te vragen (het zou er vast wel staan maar zal er wel overheen kijken -,-) ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik bezit een samsung omnia i900 (vodafone branded (geunlocked met hi simkaart))

PDA: i900XKHG5/ARHG5
Telefoon: i900BUHG5

Nou wil ik deze graag unbranden en hier de laatste versie opzetten of deze: Samsung Omnia 6.5. Custom ROMs by steff195.

Ik gebruik windows 7 64bit en heb windows mobile device center 6.1 (die goed connect) maar hij connect niet bij de rom:
timeout--
timeout--
timeout--
timeout--
timeout--
PDA Device not found.

Ik heb ook de mogelijkheid om eventueel op een xp machine te opereren :P , want daar lees ik wel meerdere post over.

Alvast bedank voor degene die mij kunnen helpen

ik heb er een custom rom overheengegooid op xp en alles werkt prima thnx ghost-ray

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 336446 op 27-12-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84081

Anoniem: 336446 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:25:
Nou wil ik deze graag unbranden en hier de laatste versie opzetten of deze: Samsung Omnia 6.5. Custom ROMs by steff195.

Ik gebruik windows 7 64bit en heb windows mobile device center 6.1 (die goed connect) maar hij connect niet bij de rom:

Ik heb ook de mogelijkheid om eventueel op een xp machine te opereren :P , want daar lees ik wel meerdere post over.
Flashen lukte mij ook niet met Vista of W7, ondanks virtual PC, dus daarvoor gebruik ik XP i.c.m. active sync.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

Vandaag heb ik, eindelijk, m'n unlockcode binnen gekregen. Over het algemeen ben ik tevreden over T-mobile, maar hun updates zijn echt dramatisch. En nu de Omnia2 is uitgekomen vertelde ze (lees klantenservice) me doodleuk dat ik deze maar aan moest schaffen. T-Mobile schrijft geen ROM updates voor oude telefoons... 8)7

Nu ga ik over op een sim-only van T-Mo, maar wil graag de orginele software van Samsung erop zetten...
Dan moet ik hem toch eerst unlocken, dan de-branden en flashen toch?

Weet iemand hoe ik moet de-branden? Ik kan er namelijk geen wijs uit...

De telefoon is nu 100% van mij, ik heb geen verplichtingen meer tov T-Mo en ook geen garantie meer. Ik ga dan ook een nieuw scherm erop zetten, dus flashen is niet illegaal in dit geval.

Kan iemand mij in de juiste richting wijzen?

Thanks! _/-\o_

Aut viam inveniam aut faciam

• NL_Scratch
  • Laatst online: 19-05 15:29
mmm, ik word nog niet veel wijzer van wat je gezegt hebt.

Iets met die code? Ja kan maar ik weet niet wat ik daar mee moet.
En met dat sms ding snap ik ook verder niks van.

btw: quote of ietsa

[ Voor 6% gewijzigd door NL_Scratch op 24-12-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 09:33
Ik heb een paar dagen geleden S2U geïnstalleerd, omdat ik een oproep heel vaak al opnam of wegdrukte in mijn zak omdat de schermblokkering er dan ineens af is. Met S2U ging dat gelukkig heel goed. Maar hij loopt er steeds door vast. Na een uur of 8 kan ik het scherm niet meer activeren, maar hij maakt nog wel geluid en trilt nog als de wekker gaat of ik gebeld wordt. De enige oplossing is dan batterij verwijderen en weer opnieuw opstarten. Dus ik heb S2U weer verwijderd, en nu blijft hij het weer doen. Maar nu zit ik weer met mijn oude probleem van spontaan opnemen of wegdrukken. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik gebruik de S2U2 2.14 versie al heel lang zonder problemen. Inmiddels is er een 2.22 versie, dus die zou je kunnen proberen. Ook heb ik PhonEx 1.4RC die een prima 'lock' functie voor binnenkomende gesprekken heeft.(geen freeware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Heeft er iemand ervaring met 'shortcut manager' van SK Tools? Ik wil namelijk een snelkoppeling die ik gemaakt heb in \Windows voorzien van een zelfgemaakt icoontje (ping)
Echter wanneer ik SM open en kies voor 'change icon' ziet ie het ping bestand niet
.
Gevonden: geen png bestanden op je telefoon zetten maar dll.

[ Voor 11% gewijzigd door mariconjo op 26-12-2009 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mx7733 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:10:

Nu ga ik over op een sim-only van T-Mo, maar wil graag de orginele software van Samsung erop zetten...
Dan moet ik hem toch eerst unlocken, dan de-branden en flashen toch?

Weet iemand hoe ik moet de-branden? Ik kan er namelijk geen wijs uit...

De telefoon is nu 100% van mij, ik heb geen verplichtingen meer tov T-Mo en ook geen garantie meer. Ik ga dan ook een nieuw scherm erop zetten, dus flashen is niet illegaal in dit geval.

Kan iemand mij in de juiste richting wijzen?

Thanks! _/-\o_
Ga hier eens je licht opsteken http://www.modaco.com/con...sh-your-i900-omnia-phone/ en succes ermee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NL_Scratch schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:22:
.......
En hoe krijg ik mijn sms in chat vorm zoals een messenger. Zodat ik niet alle smsjes los in mijn inbox heb maar dat smsjes van eenzelfde persoon allemaal achter elkaar staan?

greetz
Probeer dan "Sms tweaker" te gebruiken, hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=394219 te vinden

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 84081 op 28-12-2009 19:09 ]

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-05 14:02
Ik heb een vraagje. Ik wil een custom firmware op mijn Omnia zetten en vroeg me af of ik deze nou gewoon direct erover heen kan gooien of dat ik nog eerst iets anders moet doen

Ik heb nu deze officiële firmware erop staan

PDA: i900XKHJ3/XKHJ3
Phone: i900XXHI4

En ik wil deze installeren 28002 M2D van Ryrz

PC Specification

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-05 21:58
Ik heb misschien de mogelijkheid een Omnia over te nemen van een vriend, maar ik heb gehoord dat Windows Mobile 6.1 gruwelijk is. Is er een officiële upgrade van 6.1 naar 6.5 mogelijk, of moet is die nooit uit gekomen voor de Omnia?

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
MPeek schreef op donderdag 31 december 2009 @ 21:34:
Ik heb misschien de mogelijkheid een Omnia over te nemen van een vriend, maar ik heb gehoord dat Windows Mobile 6.1 gruwelijk is. Is er een officiële upgrade van 6.1 naar 6.5 mogelijk, of moet is die nooit uit gekomen voor de Omnia?
WinMo 6.1 is echt niet gruwelijk; Hoogstens minder logisch als je een ander OS gewend bent.
Als je geen Windows Mobile gewend bent is het wennen maar dat valt best mee als je ook Windows op je pc hebt draaien ;)

En nee, er is geen officiële upgrade van 6.1 naar 6.5 mogelijk voor de Omnia. (i900)

Als je dat wilt moet je voor de Omnia II (i8000) gaan.
Die had toen ie net uit kwam 6.1 omdat 6.5 nog niet door Microsoft was gereleased.
Iedereen die toen een Omnia II had gekocht kon zonder kosten upgraden naar Windows 6.5 zodra die werd gereleased door Microsoft :+

Maar het verschil tussen 6.1 en 6.5 is niet echt spectaculair dus verwacht er niet al te veel van.

[ Voor 4% gewijzigd door catt4u op 31-12-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
Nouja mijn huidige telefoon is een Samsung E900 en daarvoor heb ik alleen maar Sony Ericsson gehad dus dat zal wel even wennen zijn. Maar het schijnt wel zo te zijn dat 6.5 een stuk gebruiksvriendelijker is voor touch telefoons, klopt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:42
Ja ik vind van wel. Kinetisch scrollen ed. Menu's werken ook soepeler/fijner (heb overigens touch diamond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
Nouja als ik het toestel over kan nemen ga ik gewoon kijken hoe Windows Mobile bevalt en als het toch neit genius probeer ik Windows mobile 6.5 nog uit. En anders is het toestel even goed weer net zo snel de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik gebruik nu Windows 7 met het ingebouwde apparatencentrum. Ik was verheugd om te zien dat nu automatisch te foto's overgezet konden worden. Helaas zit hier een grote bug in: elke keer als ik de telefoon aansluit kopieert hij elke foto naar de computer, ook de foto's die al een eerdere keer gekopieerd zijn. Is er een manier om dit te voorkomen, zonder de foto's automatisch van mijn telefoon te laten verwijderen?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338739

Ik heb al verschillende wm 6.5 custom roms geprobeert, maar bij geen enkele custom rom krijg ik mijn internet verbinding aan de praat. Ik heb een Hi internet abb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
Weet iemand of het mogelijk is, de performance van processen zoals de send/receive schedule van Email aan te passen aan de beschikbare power?

Het lijkt me handig om Email bij een batterijduur van 98%+ (en tijdens opladen) vaker te checken dan in situaties zonder externe krachtbron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:25
Anoniem: 338739 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:26:
Ik heb al verschillende wm 6.5 custom roms geprobeert, maar bij geen enkele custom rom krijg ik mijn internet verbinding aan de praat. Ik heb een Hi internet abb.
Appie Heijn in "Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6" Probeer dit eens, wedden dat het werkt ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326500

Zo iemand al een last gehad van een defect touchscreen? sinds gister was ik op mijn werk en wilde mijn telefoon op stil zetten, en toen wilde ik hem unlocken met S2u2 (slide 2 unlock). Ik wilde mijn password intypen en zodra ik op [ 1 ] wilde drukken drukt hij op [ 2 ]. Als ik op start druk opent hij de batterij status.

vreemd want niet elke plek op het touchscreen werkt verkeerd. is dit het touchscreen of software matig?

*edit*

Wat heb ik geprobeerd? :
- Een aantal restarts
- Half uur batterij eruit
- [kuch]gegooid uit frustratie[kuch]

Ik er net achter dat ik bij elke toets een heel stuk naar links moet om hem te activeren, alleen toets 1 zit helemaal links ik kan maar tot cijfer 2 drukken op mijn touchscreen. Heel vreemd.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 326500 op 07-01-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Probeer je scherm eens opnieuw uit te lijnen. Dit kun je doen bij je scherm instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Kunnen jullie ook de onderkant van het toestel in het midden (dus rechts van de mic) een stuk indrukken? Ik bedoel dus gewoon op het zwarte plastic in het midden.

Hier zit bij mij namelijk best veel speling in, dit was eerst niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326500

Ben er achter gekomen dat aan de linkerkant een stukje is losgelaten van mijn scherm, zodra ik dat weer indruk zeg maar op me telefoon werken de toetsen wel goed... nieuwe scherm kopen is 29,00 +50 euro montage... je kunt het ook zelf doen.

Misschien handig voor de mensen die dit ook ooit krijgen post ik even de linkjes ;)

Product : http://www.amltelecom.com...n-Samsung-i900-Omnia.html

Uitleg : http://www.amltelecom.com...lay-LCD-Samsung-i900.html
DeOS schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:54:
Probeer je scherm eens opnieuw uit te lijnen. Dit kun je doen bij je scherm instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:46
Hè hè, 't is me eindelijk gelukt om TomTom 7 werkend te krijgen zonder die GPSGate- of Portsplitter shit. Er is een driver (GpsModDriver) die je kunt installeren en dan werkt TomTom (alle versies) zonder additionele software. Net geprobeerd en hij doet het inderdaad. Weet niet of ik mag linken, dus zoek op Modaco op post van Weirdo. Volg de instructies en het gaat werken (binnen een paar seconden een fix).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 22:00
ik heb een aantal maanden geleden afscheid moeten nemen van mijn i900, maar heb sinds vandaag een vervangend toestel gekregen, de i8000! totaal geen spijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 09:12
Wat wordt gemiddeld als de beste 6.5 rom gezien? Ik wil op de Omnia van mij en ook van mijn vriendin, een nieuwe install doen. Bestaat er al een NL-talige 6.5 rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 22:37
WM6.1 NL ROM: i900_Dutch_XKHJ3 vond ik opzich erg goed werken, maar da's nog de oude windows versie.
Ook de TARIL UK ROM: bekend onder i900-DXID1-OMNIA-WM65-ALL werkte bij mij altijd prima tot ik m'n i900 verkocht 'n poosje terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
NIKDCC schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:45:
WM6.1 NL ROM: i900_Dutch_XKHJ3 vond ik opzich erg goed werken, maar da's nog de oude windows versie.
Ook de TARIL UK ROM: bekend onder i900-DXID1-OMNIA-WM65-ALL werkte bij mij altijd prima tot ik m'n i900 verkocht 'n poosje terug...
De eerste die je noemt, draai ik nu al een half jaar en die is inderdaad erg goed. Nu ben ik echter op zoek naar een goeie 6.5 rom. Na wat zoekwerk ga ik de "shokka" rom eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-05 10:24
ik heb deze nu draaien Custom WM6.5 ROMs for i900 by Ryrzy

*knip link weg*

opzich bevalt hij wel. geen vast lopers tot nu toe. heb de m2d, maar tis wel een gezoek naar alle instellingen enzo.

tevens krijg ik bepaalde dingen niet voor elkaar.
zoals geen geluid bij omdraaien
apps in snel keuze te zetten

[ Voor 67% gewijzigd door leosand op 12-01-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:55

knakworst

Get more sats!

leosand schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:58:
Link kun je beter weghalen denk ik.
En hoe zit het met custom ROM's?
Custom ROM's zijn ROM's die gemaakt zijn door (veelal) gebruikers van de desbetreffende smartphone. Vaak zijn het gemodificeerde versies van de originele ROM die op de telefoon thuishoort. Deze ROM's hebben vaak allerlei aanpassingen welke niet aangeboden worden door de fabrikant. Dit kan voor Tweakers erg interessant zijn. Echter, omdat het modificeren van ROM's betekent dat je het copyright schendt, staan we links naar custom ROM's niet toe. Door te linken naar custom ROM's kan T.net in de problemen komen, en dat willen we natuurlijk niet. Desondanks zijn we wel allemaal Tweakers, en modificeren we graag onze producten. Daarom willen we op GoT wel de gelegenheid bieden om over custom ROM's te praten. Zolang er maar geen link naar een ROM in voorkomt. In principe is dus alles toegestaan, zolang je maar niet direct naar de ROM linkt. Overigens stellen we indirecte links met het doel om als downloadlink te dienen ook niet op prijs. Ga dus niet slim lopen doen en proberen om het beleid op deze manier te omzeilen.
En hoe bevalt die ROM. Ik heb die van Steff maar die loopt wel eens vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Ik heb inmiddels al twee 6.5 roms van Ryrzy geprobeerd. De Manilla 2d en de Normal Lite, de laatste staat er nu nog op maar ik ga weer terug naar de versie met Manilla. Met de weer-plugin op het today-scherm ziet het er erg mooi uit. Sms weergave kan daarentegen wel wat beter en ik heb ook nog geen mogelijk gevonden om een widget op het scherm te krijgen. Flashen is trouwens een eitje als je de (simpele) handleiding volgt en een computer met XP gebruikt. De mijne is nu al een keer of 10 geflasht zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik heb een tijd geleden ook verschillende ROMs uitgeprobeerd en bij eentje (ik vermoed ene van Ryrzy) had ik erg snelle gps fix (via iGO). Ipv de gewoonlijke 2 minuten (of meer) had ik iedere keer weer een fix na pakweg 10 seconden.
Jammer genoeg ondertussen een andere ROM geïnstalleerd omdat ik die Manilla niet zo cool vond.

Iemand gelijkaardige ervaringen (qua snelle gps fix met bepaalde ROMs... zonder extra a-gps te gebruiken hé) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 06:57
leosand schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:58:
tevens krijg ik bepaalde dingen niet voor elkaar.
zoals geen geluid bij omdraaien
apps in snel keuze te zetten
Geen geluid bij omdraaien:

Start -> Settings -> System -> Motion Sensor -> Etiguette : vinkje aanzetten in Etiguette pause

Apps in snel keuze te zetten

Start -> M2DC -> tabblad Tabs -> Launcher Widget aanvinken, nu kan je de apps in de widget zetten voor snel keuze.

suc6!
GodDamage schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:05:
Ik heb inmiddels al twee 6.5 roms van Ryrzy geprobeerd. De Manilla 2d en de Normal Lite, de laatste staat er nu nog op maar ik ga weer terug naar de versie met Manilla. Met de weer-plugin op het today-scherm ziet het er erg mooi uit. Sms weergave kan daarentegen wel wat beter en ik heb ook nog geen mogelijk gevonden om een widget op het scherm te krijgen. Flashen is trouwens een eitje als je de (simpele) handleiding volgt en een computer met XP gebruikt. De mijne is nu al een keer of 10 geflasht zonder problemen.
De balk onderin je scherm is nu je widget balk. Via Start -> M2DC -> tabblad Tabs kan je widgets toevoegen of eraf halen. Je kan ze ook rangschikken.

Suc6!

[ Voor 40% gewijzigd door TheBoneCollector op 13-01-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-05 10:24
[quote]TheBoneCollector schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:55:
[...]

Geen geluid bij omdraaien:

Start -> Settings -> System -> Motion Sensor -> Etiguette : vinkje aanzetten in Etiguette pause

Apps in snel keuze te zetten

Start -> M2DC -> tabblad Tabs -> Launcher Widget aanvinken, nu kan je de apps in de widget zetten voor snel keuze.

suc6!

*knip*

aha bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239914

De meeste mensen op modaco (waaronder ikzelf) beschouwen de custom roms van P_Dhee _/-\o_ als veruit de beste wbt speed en sensitivity (= de response van het scherm).

Er zijn diverse versie waaronder een met M2D, een light en een ultralight.

Zoek hier maar eens

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 239914 op 15-01-2010 17:02 . Reden: spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Weet iemand het adres van de standaard startpagina uit de officiële Samsung rom. Die start op in Explorer en ik vind het wel een handige pagina. Sinds mijn rom-update ben ik deze pagina kwijt.

Draai nu nog steeds de Ryrzy-Lite 6.5 en die is geweldig. Geen overbodige crap en loopt erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 11:09
Heb nu al een dik jaar de samsung omnia en dit houdt dus in dat ik het model van 2008 heb.
Nu werkt mijn omnia kwa touch gewoon bagger en moet ik deze altijd met mijn nagel gebruiken. Onlangs zag ik iemand met een zelfde omnia, maar hier werkte de touch wel gewoon met de vinger. Op het internet heb ik gevonden dat dit komt omdat de oude modellen (2008) een slecht scherm hadden en dat samsung in de nieuwe modellen een enhanced digitizers heeft gebruikt.

Nu zeggen veel mensen op verschillende fora dat je dit zelf kunt vervangen voor een beter scherm, andere raden je aan het op garantie te gooien.

Ik ga dit laatste dus proberen, maar ik vraag me af of jullie hier ervaring mee hebben, weten jullie of dit onder de garantie valt en of dit dus gemaakt gaat worden? Ik heb mijn telefoon bij hi gekocht.

Nu een andere vraag, ik heb een shokka rom op mijn telefoon staan, zal ik deze eraf halen en vervangen voor een officiele rom voordat ik hem opstuur voor garantie? En zo ja waar kan ik de laatste officiele rom downloaden, als ik op de site van samsung kijk zie ik daar geen roms meer staan, de enige downloads die er staan dat zijn Active sync en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Sjors86

De digitizer verwisselen maakt echt onwijs veel uit. Zal niet beweren dat je 'iphone-achtige' sensitivity krijgt, maar het gaat er enorm op vooruit. Waarschijnlijk raken de touchscreens na verloop van tijd gewoon op. Vervangen is dus een goed idee als je je omnia levensduur nog wat wil rekken.

Ik heb geen ervaring met de garantie. Ik heb wel de mijne zelf vervangen. Een nieuwe gekocht op ebay (kost alles bij elkaar zo'n 30 euro). Vervolgens hier uitgezocht hoe dit te doen.

Ik moet zeggen; het lijkt moeilijk, maar is eigenlijk best wel simpel. Ik had het in 20 minuten gepiept. Met een goede handleiding, een beetje geduld en voorzichtigheid moet het iedere leek lukken. Heb je in ieder geval geen gezeik met vervallen garantie vanwege die custom rom die je draait... Want ja, je moet dan wel een originele rom erop hebben zitten... Die kun je overigens ook op modaco vinden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 13:28
sjors86 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:11:
[..]
Nu een andere vraag, ik heb een shokka rom op mijn telefoon staan, zal ik deze eraf halen en vervangen voor een officiele rom voordat ik hem opstuur voor garantie? En zo ja waar kan ik de laatste officiele rom downloaden, als ik op de site van samsung kijk zie ik daar geen roms meer staan, de enige downloads die er staan dat zijn Active sync en dergelijke.
http://www.samsungmobile.com/support/omnia/index.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Anoniem: 239914 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:22:
@ Sjors86

De digitizer verwisselen maakt echt onwijs veel uit. Zal niet beweren dat je 'iphone-achtige' sensitivity krijgt, maar het gaat er enorm op vooruit. Waarschijnlijk raken de touchscreens na verloop van tijd gewoon op. Vervangen is dus een goed idee als je je omnia levensduur nog wat wil rekken.

Ik heb geen ervaring met de garantie. Ik heb wel de mijne zelf vervangen. Een nieuwe gekocht op ebay (kost alles bij elkaar zo'n 30 euro). Vervolgens hier uitgezocht hoe dit te doen.

Ik moet zeggen; het lijkt moeilijk, maar is eigenlijk best wel simpel. Ik had het in 20 minuten gepiept. Met een goede handleiding, een beetje geduld en voorzichtigheid moet het iedere leek lukken. Heb je in ieder geval geen gezeik met vervallen garantie vanwege die custom rom die je draait... Want ja, je moet dan wel een originele rom erop hebben zitten... Die kun je overigens ook op modaco vinden.

Succes!
Kun je me een linkje geven naar de digitizer die jij bestelt heb op ebay want ik zie dat er verschillende te koop zijn. Mijn Omnia is ook uit 2008 en ik wil er eigenlijk wel een nieuw scherm opzetten, en als het dan toch niet zo moeilijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mariconjo schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:14:
[...]
Kun je me een linkje geven naar de digitizer die jij bestelt heb op ebay want ik zie dat er verschillende te koop zijn. Mijn Omnia is ook uit 2008 en ik wil er eigenlijk wel een nieuw scherm opzetten, en als het dan toch niet zo moeilijk is....
Ik heb deze.

Maar hier staan er ook een hele boel.

En ik heb deze handleiding gebruikt. Tip: de stappen sticker verwijderen, camera verwijderen en keypad membrane verwijderen kan je gerust overslaan.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Whigga,
thanks! Ik ga hem bestellen en aan de slag. Zal laten weten of het bij mijn toestel daadwerkelijk verschil maakt...als het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

Mensen al problemen gehad met het NIET opladen van de telefoon?

Ik heb sinds gister avond dat de omnia niet via het stopcontact en niet via de computer opgeladen wilt worden.
Als hij stand-by (beeld uit) staat. En ik plug het plugje erin, dan spring het lampje op rood, dan gaat me beeld aan en dan gaat het lampje weer uit.

In dit geval dacht ik aan problemen met hard/software van de omnia zelf, dus ik heb hem een hard reset gegeven wat niet werkt. Active Sync werkt trouwens gewoon wel. Ook heb ik de batterij er een aantal keer uitgehaald en heb ik waar de connector in moet even stof geprobeerd eruit te zuigen. Niks heeft geholpen.

[Uiteindelijk was me batterij leeg en heb ik heb naar een Samsung Service Point gebracht]

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 201908 op 20-01-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Het scherm van de Omnia van m'n vriendin is erg gaar en valt zonder de registry-aanpassing niet uit te lijnen. Na het uitlijnen werkt het nog steeds voor geen meter; bovenin het scherm iets aanklikken betekent dat je lager moet mikken en onderin het scherm hoger. Ik heb dus een week geleden ook een nieuwe digitizer gekocht op Ebay en ben benieuwd naar het resultaat. Het scherm op mijn eigen Omnia werkt nog prima en heeft dat ook altijd gedaan. Helemaal nu ik mobile 6.5 draai, heb ik geen behoefte meer aan een stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamarlijn
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-05-2024
Anoniem: 239914 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:59:
De meeste mensen op modaco (waaronder ikzelf) beschouwen de custom roms van P_Dhee _/-\o_ als veruit de beste wbt speed en sensitivity (= de response van het scherm).

Er zijn diverse versie waaronder een met M2D, een light en een ultralight.

Zoek hier maar eens
Ja ik zoek ook altijd van alles bij elkaar. Gebruik Modaco en xdadevelepors. Ik ben meer dan tevreden over de roms van sector ( zie modaco) maar ik pimp de telefoon atijd met SPBmobile shell, nu met versie 3.5. Ok dan weer de shell helemaal pimpen dankzij xdadevelepors. En ik heb ook echt geen styles meer nodig. O ja naar nog heel wat navigatie programma's uit te testen haal ik het meest uit Navngo Igo 8. Die kun je ook helemaal pimpen met allerlei skins. Via deze site http://artwork-igo8.blogspot.com/search/label/iGO8
Hoop dat jullie hier wat an hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 28-05 14:35
Ik weet niet of het hier besproken mag worden,,

Ik wil graag WM6.5 op me mobiel hebben. Maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen met zoeken.
Op internet staan veel verhalen met mensen die het al hebben. Ook zou ik graag een NL versie erop willen.

Bedankt

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
UnitedJunk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 11:11:

Ik wil graag WM6.5 op me mobiel hebben. Maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen met zoeken.
Op internet staan veel verhalen met mensen die het al hebben. Ook zou ik graag een NL versie erop willen.

Bedankt
Ik zou zeggen: kijk op xda, info genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door mariconjo op 24-01-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UnitedJunk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 11:11:

Jij hebt zeker niet echt goed gelezen voordat je deze vraag stelde...? 8)7
Alleen al op deze pagina wordt diverse keren over WM6.5 op de omnia gesproken..

Maar goed. Ik zal je op weg helpen. Bestudeer dit forum maar eens goed. Daar vind je de beste custom 6.5 roms voor je omnia en antwoord op al je vragen (bijv. hoe je je omnia flasht naar WM6.5)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Anoniem: 239914 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:58:
[...]

Jij hebt zeker niet echt goed gelezen voordat je deze vraag stelde...? 8)7
Alleen al op deze pagina wordt diverse keren over WM6.5 op de omnia gesproken..

Maar goed. Ik zal je op weg helpen. Bestudeer dit forum maar eens goed. Daar vind je de beste custom 6.5 roms voor je omnia en antwoord op al je vragen (bijv. hoe je je omnia flasht naar WM6.5)

Succes!
Die site ben ik al meerdere keren tegen gekomen. Ik wil namelijk zeker weten, dat ik het goed doe. Ik wil ook later voor het geval "dat" hem terug flashen. Nu alleen zoeken naar een NL rom.

Wel bedankt voor hulp.

-

EDIT:
Heb gister na dit bericht druk wezen zoeken. Toen net ook weer. Maar toch wil ik zekerheid. Iemand op het forum die dit ook al heeft gedaan? Een NL rom geïnstalleerd (als Engelse is evt. ook goed). Die mij wil helpen.

Ik wil best verder zoeken. Maar zulke dingen heb ik niet vele verstand van. Eenmaal bezig snap ik her wel.

Heel erg bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door UnitedJunk op 25-01-2010 15:39 . Reden: Zie EDIT ]

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS

Mede-auteur gezocht!

Als er iemand is die zin heeft om samen met mij de TS bij te houden en te updaten, graag melden via PM.

Zelf heb ik op dit moment te weinig tijd om alles bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Laatst online: 25-11-2022
Kan iemand me alstublieft vertellen hoe kan ik de originele samsung firmware terug flashen. Ik heb vandaag Khuanchai 23081 rom geflashd maar als ik de samsung firmware wil flashen krijg ik de melding: niet de goeie versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-05 13:04

mucuracat

YES

Faris schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:14:
Kan iemand me alstublieft vertellen hoe kan ik de originele samsung firmware terug flashen. Ik heb vandaag Khuanchai 23081 rom geflashd maar als ik de samsung firmware wil flashen krijg ik de melding: niet de goeie versie.
zoek eerst naar rom versie i900ATHH5 instalarie voor t-mobile op de site waar je waarschijnlijk de Khuanchai 23081 rom gevonden hebt.
Na installatie i900ATHH5 kun je via de officielle samsung site:
htp://www.samsungmobile.com/support/omnia/nl/version.jsp?country=nl&os=xp
update vinden van: i900athl2_updater_xp
Dan wordt de rom wel herkent.
succes

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Faris schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:14:
[zeur-mode]
Als je het antwoord hier niet op kan vinden had je niet aan custom ROM's moeten beginnen. })
[/zeur-mode]

1. Tips for a Successful ROM Flashing - i900/i908 Omnia
2. Via link 1 kom je uit op ROM FLASHBACK TUTORIAL, Flash your ROM back to original!
3. Succes! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341736

Bekijk myReact van OSZBekijk de gallery van OSZBerichten: 1
Reg. datum: 24 januari 2010
--------------------------------------------------------------------------------
Hoihoi,
ik heb een tweedehands sgh-i900 aangeschaft van iemand uit charleroi.
Maar ik krijg de taal niet omgezet van frans naar nederlands.
Ik heb het taalbestand gekopieerd naar Ma Memoire. Maar ik kan dat dan niet installeren.
ik heb ook geprobeerd om de software up te daten via de site van samsung maar dat lukt ook niet. Je moet daar je versie ingeven. maar als ik dat doe, dan zegt de site dat de versie incorrect is (AFHH3)
Kan iemand me verder helpen?
PS: ben echt een leek op dit vlak.
Grtzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
DeOS schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:43:
[...]

[zeur-mode]
Als je het antwoord hier niet op kan vinden had je niet aan custom ROM's moeten beginnen. })
[/zeur-mode]

1. Tips for a Successful ROM Flashing - i900/i908 Omnia
2. Via link 1 kom je uit op ROM FLASHBACK TUTORIAL, Flash your ROM back to original!
3. Succes! :Y)
Ja ik weet, niet zo slim van mij, Ik dacht zal het niet moeilijk zijn om weer terug te flashen,

Bedankt voor de link.

[ Voor 9% gewijzigd door Faris op 27-01-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
mucuracat schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:40:
[...]

zoek eerst naar rom versie i900ATHH5 instalarie voor t-mobile op de site waar je waarschijnlijk de Khuanchai 23081 rom gevonden hebt.
Na installatie i900ATHH5 kun je via de officielle samsung site:
htp://www.samsungmobile.com/support/omnia/nl/version.jsp?country=nl&os=xp
update vinden van: i900athl2_updater_xp
Dan wordt de rom wel herkent.
succes
Ik had gedaan wat je zei maar nog steeds zelfde foutmelding maar thx anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Het is me gelukt om vandaag de WM 6.5 versie erop te krijgen. Toch valt het me stiekem een klein beetje tegen. Ik zoek verder naar een fijne/goede rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UnitedJunk schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:38:
Het is me gelukt om vandaag de WM 6.5 versie erop te krijgen. Toch valt het me stiekem een klein beetje tegen. Ik zoek verder naar een fijne/goede rom.
Gefeliciteerd!!! _/-\o_

Overigens zijn er ook veel custom 6.1 roms als je daar de voorkeur aan geeft. Verschil zit hem naar mijn idee vooral in de vinger vriendelijkheid. Dat is veel beter in 6.5 en zeker in 6.5.3 roms (verschil tussen deze is het startmenu & kruisje boven 6.5 of beneden 6.5.3). Maar als je met stylus werkt kan je net zo goed 6.1 roms houden. Er is heel veel keus. Veel chefs en veel versies, variaties.

Als je eenmaal door hebt hoe het flashen werkt kan je heel makkelijk switchen van rom.

Nog een tip: probeer eens spb backup. Maakt een volledige backup van je telefoon waarmee je na het flashen de hele boel met één druk op de knop weer in oude staat terug brengt (contacten, sms-jes, geinstalleerde progs, settings, etc..uiteraard met behoud van je nieuwe rom). Dan wordt flashen/ wisselen van rom helemaal een eitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Anoniem: 239914 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:02:
[...]

Ik heb deze.

Maar hier staan er ook een hele boel.

En ik heb deze handleiding gebruikt. Tip: de stappen sticker verwijderen, camera verwijderen en keypad membrane verwijderen kan je gerust overslaan.

Succes!
Whigga,
ik heb mijn digitizer vanmorgen binnen gekregen en heb mijn Omnia nu op de operatietafel liggen. Ik ben nu bij plaatje nr. 3 van je handleiding en heb er 2 connectoren reeds af. Die kleine gouden links wip je zo omhoog en die daarnaast is een soort schaniertje en wip je ook zo omhoog. Maar hoe krijg ik die meest rechtse los? Ik heb de foto's 100 keer bekeken en voorzichtig aan de plug getrokken maar echt hard trekken durf ik niet. Is daar een trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Omnia, deel 7 is in de maak. Graag gaar verder:
LINK

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic