Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
IK ben nog steeds erg content met mijn standaard rom (XKHJ3), welke ik bij gewoon gebruik pas na drie dagen (+nachten) op hoef te laden. Ik heb de telefoon ook in de nacht gewoon aan staan. Nou laad ik hem niet zo weinig op, sterker nog, ik laad hem op wanneer ik maar de mogelijkheid krijg. Maar laatst kwam het zo uit dat ik de lader niet voorhanden had voor een paar dagen, en pas op de derde dag (dus na drie dagen en twee nachten) stond hij op 10%. (Ik had dus wel al de notificatie gekregen van de lege accu).

Denken jullie dat Samsung nog met een nieuwe officiële rom zal uitkomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273764

Anoniem: 273764 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:48:
Mensen

kan iemand mij helpen om spbmobile shell op mijn mobiel te krijgen.. Het lukt maar niet. Als ik dus de cab of exe file via de site download, dan instaleert die de cab telkens op mijn mobiel tot het laatste puntje,
en dan zegt die dat die niet kan instaleren... Wat moet ik done? Heb al wat door gelezen maar kan niks vinden...
iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302543

Hoe ga ik te werk voor het verwijderen van krassen, met tandpasta ?

Hoeveelheid, welke tandpasta is het beste?
Met een doekje over heen gaan met tandpasta eraan ?

Wil namelijk niet dat ik dalijk een plakkend scherm heb of dat het toch niks helpt.

Btw ga ik het niet proberen met displex ...

Zie je de wat diepere krassen met een screenprotector net zo goed ?

En is de spiegel-screenprotector aan te raden, of gewoon de normale ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Heb je het .net Compact Framework 3.5 geinstalleerd? Soms willen sommige applicaties niet installeren omdat afhankelijkheidsbibliotheken niet aanwezig zijn. (WOW! 'vernederlandste' termen zuigen soms echt! :D)

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Gisteren zette ik mijn telefoon aan. Kreeg leuk het opstartscherm enzo en toen moest ik m'n code invoeren (om het toestel te ontgrendelen).
Daar ging het mis, want ik kon niks invoeren. De telefoon begon 3 keer te trillen en toen schakelde hij zichzelf uit. Toen ging hij niet meer aan (als ik op het aanknopje drukte, lichtte dat even rood op, en toen verder niks).
Eerste gedachte was natuurlijk dat de batterij leeg was. Dus de telefoon heeft de hele nacht aan de oplader gelegen. Nu doet de telefoon helemaal niks meer (ook niet het oplichten van de aanknop). Ik heb geprobeerd een harde reset uit te voeren, maar daar reageert hij ook niet op.
Als ik de telefoon aan de pc hang, ziet deze de telefoon ook niet.

Verder heb ik nog even de batterij eruit gehaald en er weer ingestopt, zonder resultaat. Ik heb er niks raars mee gedaan; hij zit altijd in het millionaire hoesje, dus ik heb hem niet verpletterd in m'n broekzak ofzo.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn telefoon weer tot leven kan wekken?

EDIT: Oke, ik voel me nu heel stom. Ik hang de telefoon weer aan het stopcontact, en hij doet het prima. Geen idee waarom hij het eerst niet prima deed, maar het gaat erom dat hij het nu wel weer doet :+

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 153298 op 29-10-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Jos84 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:40:
IK ben nog steeds erg content met mijn standaard rom (XKHJ3), welke ik bij gewoon gebruik pas na drie dagen (+nachten) op hoef te laden. Ik heb de telefoon ook in de nacht gewoon aan staan. Nou laad ik hem niet zo weinig op, sterker nog, ik laad hem op wanneer ik maar de mogelijkheid krijg. Maar laatst kwam het zo uit dat ik de lader niet voorhanden had voor een paar dagen, en pas op de derde dag (dus na drie dagen en twee nachten) stond hij op 10%. (Ik had dus wel al de notificatie gekregen van de lege accu).

Denken jullie dat Samsung nog met een nieuwe officiële rom zal uitkomen??
Voorheen keek ik regelmatig op www.samsungmobile.com om te checken of er een nieuwe ROM was. Na het invoeren van mijn huidige versie (XKHJ3) kreeg ik de melding: "U beschikt over de laatste versie".
Nu kom ik in een volgend scherm met de mededeling dat ik kan updaten..??? Even gebeld met Samsung en kreeg een meneer aan de lijn die niet echt wist wat een ROM was. Na een kwartiertje rond te hebben gevraagd bij zijn collega's wist hij me te melden dar er inderdaad een nieuwere versie is!! Ik heb hem 3 keer gevraagd of het echt een nieuwe versie is want er gaat een hoop tijd en werk in zitten maar hij wist het 100 procent zeker! Veel vertrouwen heb ik er niet in maar a.s. weekend toch maar een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 17:48

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

mariconjo schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

Voorheen keek ik regelmatig op www.samsungmobile.com om te checken of er een nieuwe ROM was. Na het invoeren van mijn huidige versie (XKHJ3) kreeg ik de melding: "U beschikt over de laatste versie".
Nu kom ik in een volgend scherm met de mededeling dat ik kan updaten..??? Even gebeld met Samsung en kreeg een meneer aan de lijn die niet echt wist wat een ROM was. Na een kwartiertje rond te hebben gevraagd bij zijn collega's wist hij me te melden dar er inderdaad een nieuwere versie is!! Ik heb hem 3 keer gevraagd of het echt een nieuwe versie is want er gaat een hoop tijd en werk in zitten maar hij wist het 100 procent zeker! Veel vertrouwen heb ik er niet in maar a.s. weekend toch maar een poging wagen.
Same here, als ik op http://www.samsungmobile....sion.jsp?country=nl&os=xp XKHJ3 invul krijg ik ook een nieuwe dowload ter beschikking, maar als je naar de bestandsnaam kijkt is dit gewoon i900XKHJ3_updater_xp_117.exe te zijn :S een update van XKHJ3 naar XKHJ3 dus |:(

en onder software bij support voor de omnia staat wel i900CEHJ2.MLI, maar dat is enkel het taalbestand (iemand overigens die hier iets positiefs tov XKHJ3 in ontdekt heeft? Heb omdat alles goed draait niet de moeite genomen om deze te installeren)

Edit (ander onderwerp):

Zijn er meer mensen die er last van hebben dat na gebruik van iGO8 de bewegingssensor uitgeschakeld is? <- hmm, schijnbaar alleen bij de 1e keer opstarten, blijft het nu goed doen.

[ Voor 18% gewijzigd door floriske.nl op 29-10-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:26
Die bestandsnaam bevat altijd de huidge ROM versie die je hebt ingevult. Het is een update voor die ROM versie naar een nieuwe. Die naam zegt dus niks.

Blijkbaar niet dus....my bad.

Waarom probeerd iemand hem niet gewoon te flashen? Zijn we er direct achter welke versie het is.

[ Voor 31% gewijzigd door DeOS op 29-10-2009 17:27 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

het update bestand van de vorige keer (naar XKHJ3) heette volgens mij toch ook echt al I900XKHJ3_UPDATER_XP_1117.EXE ofwel dan heeft samsung hun wijze van bestanden benoemen gewijzigd, maar goed: proberen is dus de enige manier om er achter te komen welke update het om gaat.

edit: toevoeging op de bestandsnaam, dit is inderdaad hetzelfde als de oude XKHJ3 update, zie deze post bijvoorbeeld Tjeutje27 in "Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6" <- deze "update" is dus al bijna een jaar oud :S en dit zou dan toch betekenen dat samsung me van XKHJ3 naar XKHJ3 wil laten updaten.

Geen nieuwe ROM beschikbaar dus

[ Voor 50% gewijzigd door floriske.nl op 29-10-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik erger me scheel dat zo'n medewerker van Samsung niet helder kan uitleggen of het nu wel of geen update is. Op mijn vraag of het een nieuwere versie is antwoord ie: meneer ik weet al die ROM versies niet uit mijn hoofd??!!
Ik begin er in ieder geval toch maar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06 08:17
mariconjo schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:17:
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik erger me scheel dat zo'n medewerker van Samsung niet helder kan uitleggen of het nu wel of geen update is. Op mijn vraag of het een nieuwere versie is antwoord ie: meneer ik weet al die ROM versies niet uit mijn hoofd??!!
Ik begin er in ieder geval toch maar niet aan.
Ik moet het eerste bedrijf met een capabele helpdesk nog tegenkomen helaas :-(

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Anoniem: 302543 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:12:
Hoe ga ik te werk voor het verwijderen van krassen, met tandpasta ?

Hoeveelheid, welke tandpasta is het beste?
Met een doekje over heen gaan met tandpasta eraan ?

En is de spiegel-screenprotector aan te raden, of gewoon de normale ??
ff klikken op de links die ik je gaf.
floriske.nl schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:32:
het update bestand van de vorige keer (naar XKHJ3) heette volgens mij toch ook echt al I900XKHJ3_UPDATER_XP_1117.EXE ofwel dan heeft samsung hun wijze van bestanden benoemen gewijzigd, maar goed: proberen is dus de enige manier om er achter te komen welke update het om gaat.

Klopt. Ga er maar niet vanuit dat Samsung nog een ROM voor de i900 gaat uitbrengen. Ik heb liever dat ze die voice dial ff in orde maken.Ook dat zal niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 22:59
hey

Kan iemand helpen? Heb probleem met de accelerometer. (Heb onlangs geupdate naar XKHJ3)
Als ik een programma (of game) die hiervan gebruik maakt heb draaien, en of ik druk op de standby knop of de telefoon gaat vanzelf na enkele minuten in standby modus terwijl het programma nog aan staat, dan werkt de accelerometer niet meer in die application als ik de telefoon terug aan zet.

Het enige dat ik kan doen is dat programma afsluiten en opnieuw opstarten.

Dit is echter zeer vervelend bij het programma gremote, om mijn pc te bedienen als ik vb vanuit de zetel een film kijk

Iemand enige suggesties?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painy
Je moet 20MB van het main memory vrijhebben, anders installeert het niet

Anders moet je het hier eens vragen http://www.spbclub.com/forum/viewforum.php?f=50&topicdays=0&start=80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Tweakers, ik heb een vraag voor jullie! Ik krijg mijn mobiele internet verbinding niet via de bluetooth met mijn computer gedeeld. Het gaat over het volgende toestel / laptop.

Telefoon: i900XKHJ3/XkHJ3 - i900XXHI4
Laptop: Lenovo W500 Thinkpad (interne bluetooth adapter) - Windows 7 Professional x64

Ik kan mijn telefoon gewoon met mijn laptop synchroniseren. Ik kan mijn laptop als speakers van mijn telefoon gebruiken en ik kan via me laptop mijn telefoon bedienen. Als ik de standaard bijgeleverde applicatie van de telefoon genaamd 'gedeelde internetverbinding' open kan ik kiezen tussen USB en een bluetooth verbinding. Met de USB-kabel werkt alles direct, zonder instellingen op de laptop. Via de bluetooth werkt dit niet.

Als ik op mijn telefoon kijk welke bluetooth services hij met de partner heeft zijn dit: Draadloos stereo, Inbelnetwerk, ActiveSync, Hoofdtelefoon & OBEX File Transfer. Als ik op mijn laptop kijk welke services hij met de partner heeft zijn dit: A2DP, Active Sync Bluetooth Service, Bestandsoverdracht (Obex), Gateway voor audio voor hoofdtelefoon, Object-Push (Obex) & Op afstaand bedienbaar apparaat.

Het lijkt wel alsof de computer niet herkent dat de Omnia als modem ingesteld kan worden. Ik heb de apparaten op meerdere manieren gekoppeld, namenlijk:
Met mobiel laptop zoeken
Met laptop mobiel zoeken
Met laptop mobiel zoeken via 'deelnemen Bluetooth PAN netwerk'

Iemand enig idee hoe ik dit wel werkende kan krijgen? Ik sta volgende week 4 dagen lang op een beurs en het zou zeer handig zijn als ik draadloos met mijn laptop een internetverbinding heb. (niet de betaalde wifi die ze daar standaard aanbieden)

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painy
probeer het programma wmwifirouter. Die maakt van je omnia een router (via wifi, bluetooth of kabel), is wel betalend, maar mss kun je een trial gebruiken voor tijdens je beurs. Of kopen gwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

painy schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:01:
probeer het programma wmwifirouter. Die maakt van je omnia een router (via wifi, bluetooth of kabel), is wel betalend, maar mss kun je een trial gebruiken voor tijdens je beurs. Of kopen gwn
Bedankt daarvoor! Heb het nu werkende op me mobiel via me WIFI, dit werkt gewoon. Echter krijg ik wel de melding dat er hoogstwaarschijnlijk extra kosten in rekening gebracht worden omdat ik aan het roamen ben. Dit is toch niet het geval aangezien ik een normaal 'onbeperkt' internet abonnement heb. (ja ik weet dat dit eigenlijk enkel voor mijn toestel is maar 4 daagjes normaal gebruik zal wel moeten kunnen)

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222567

Ik heb probleempje net gekregen dat geen toets het meer doet op mijn toestel.
Harder of zachter werkt niet meer bellen/ophangen toestenblok helemaal niets.
Alleen een geluidje over de navigatietoets. Iemand hier bekend mee?
Heb al verschillende resets gedaan... hard zacht terug naar fabrieks maar nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Helaas het probleem met mijn telefoon en Active Sync is nog steeds niet opgelost.

Heb gisteren de laatste versie van Active Sync op mijn laptop gezet, echter heeft dit niet mogen baten.

Als ik mijn telefoon aan de laptop hang (normaal gaat de telefoon aan de pc en niet aan de laptop), hoor ik wel een bliep maar synchroniseren ho maar.

Active Sync start niet automatisch. het lijkt erop, dat het toestel gewoonweg niet wordt herkend, terwijl hij (gezien het bliepje) wel voeding krijgt van de laptop.

Ondanks het bliepje, zie je ook de afbeelding van je batterijstatus niet veranderen in een stekkertje. Dit zou dus betekenen, dat het toestel niet kan opladen. Waarom heb ik met opladen dan geen probleem (batterij heeft overigens nog 3 streepjes) als ik deze gewoon aan de netstroom oplader hang?

Ik vind het maar vreemd. Heb niet echt zin in een harde reset. In ieder geval niet voordat ik een backup heb kunnen maken van mijn gegevens en bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324976

Hoi allemaal,

Ik heb nu al een paar maanden de samsung omnia, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn gmailaccount bij outlook ingesteld te krijgen.

Het zou heel simpel moeten zijn, maar ik kan niet kiezen voor 'nieuw account'.
Ik heb t-mobile als provider. Kan het daaraan liggen?

Ik heb al van alles geprobeerd, op internet gezocht en naar de winkel geweest, maar niets helpt.

Hopelijk weet een van jullie hoe ik het kan instellen, het lijkt me namelijk heel relaxt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:07
Hoi,

Ik heb sinds kort windows 7 alleen krijg ik mijn omnia niet aan de praat met windows 7. Hij kan de driver niet vinden. Is het iemand gelukt om het aan de praat te krijgen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84081

Anoniem: 72689 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:12:
Helaas het probleem met mijn telefoon en Active Sync is nog steeds niet opgelost.

Heb gisteren de laatste versie van Active Sync op mijn laptop gezet, echter heeft dit niet mogen baten.

Als ik mijn telefoon aan de laptop hang (normaal gaat de telefoon aan de pc en niet aan de laptop), hoor ik wel een bliep maar synchroniseren ho maar.

Active Sync start niet automatisch. het lijkt erop, dat het toestel gewoonweg niet wordt herkend, terwijl hij (gezien het bliepje) wel voeding krijgt van de laptop.

Ondanks het bliepje, zie je ook de afbeelding van je batterijstatus niet veranderen in een stekkertje. Dit zou dus betekenen, dat het toestel niet kan opladen. Waarom heb ik met opladen dan geen probleem (batterij heeft overigens nog 3 streepjes) als ik deze gewoon aan de netstroom oplader hang?

Ik vind het maar vreemd. Heb niet echt zin in een harde reset. In ieder geval niet voordat ik een backup heb kunnen maken van mijn gegevens en bestanden.
Heb je toevallig Vista op je laptop draaien, zo ja moet je Windows Mobile Apparaatcentrum downloaden en gebruiken i.p.v. active sync
Wat de voeding betreft, probeer een andere usb poort als die erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rorata schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:08:
Hoi,

Ik heb sinds kort windows 7 alleen krijg ik mijn omnia niet aan de praat met windows 7. Hij kan de driver niet vinden. Is het iemand gelukt om het aan de praat te krijgen?

Alvast bedankt
Ja hoor, werkt hetzelfde als met Vista, dus met Windows Mobile Apparaatcentrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:32:

edit: toevoeging op de bestandsnaam, dit is inderdaad hetzelfde als de oude XKHJ3 update, zie deze post bijvoorbeeld Tjeutje27 in "Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6" <- deze "update" is dus al bijna een jaar oud :S en dit zou dan toch betekenen dat samsung me van XKHJ3 naar XKHJ3 wil laten updaten.

Ik heb reeds in augustus j.l. via de site van Samsung i900ATHL2_Updater_vista kunnen downloaden en op mijn T-Mobile omnia gezet.
Inmiddels ben ik al verdergegaan met custom roms en draai nu windows 6.5.
i900DXID1/HIDE9
Ga eens snuffelen op het forum van Modaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84081 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:37:
[...]

Heb je toevallig Vista op je laptop draaien, zo ja moet je Windows Mobile Apparaatcentrum downloaden en gebruiken i.p.v. active sync
Wat de voeding betreft, probeer een andere usb poort als die erop zit.
Nee, ik heb geen Vista draaien. Heb ook al andere poorten op mijn gewone pc geprobeerd, ook hier geen succes helaas. In de eerdere posts werd ook gevraagd of ik massa opslag aan had staan. Ook dit is niet het geval.

Ik snap er echt helemaal niks meer van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:24:
[...]

Nee, ik heb geen Vista draaien. Heb ook al andere poorten op mijn gewone pc geprobeerd, ook hier geen succes helaas. In de eerdere posts werd ook gevraagd of ik massa opslag aan had staan. Ook dit is niet het geval.

Misschien overbodig, maar heb je gecontroleerd of je kabeltje niet defect is geraakt? Misschien een kabeltje van iemand anders proberen.
Ik heb het ook eens gehad met een kabeltje voor in de auto, deed het opeens niet meer, bleek een draadje losgeraakt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:24:
[...]

Klopt. Als je het werkt op de ene poort zal het ook niet werken op een andere poort. Hooguit op een tweede PC.
Dat is een driver probleem. Activesync deinstalleren. En daarna opnieuw installeren vanaf de CD die je bij je device gekregen hebt. Daar staat ook de juiste driver op.
Meer oplossing voor ActiveSync vind je op PocketPC FAQ

Het gebeurd mij ook weleens. Je krijgt dan ook de wizard optie te zien, als er niet geconnect kan worden. Die test dan je instellingen.Ik geef meestal even een softreset en dan gaat ie weer.Ik heb al jaren geen herinstall hoeven te doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 03-11-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:33:
[...]

Klopt. Als je het werkt op de ene poort zal het ook niet werken op een andere poort. Hooguit op een tweede PC.
Dat is een driver probleem. Activesync deinstalleren. En daarna opnieuw installeren vanaf de CD die je bij je device gekregen hebt. Daar staat ook de juiste driver op.
Meer oplossing voor ActiveSync vind je op PocketPC FAQ

Het gebeurd mij ook weleens. Je krijgt dan ook de wizard optie te zien, als er niet geconnect kan worden. Die test dan je instellingen.Ik geef meestal even een softreset en dan gaat ie weer.Ik heb al jaren geen herinstall hoeven te doen :)
Ook dat heb ik helaas reeds geprobeert. Ook de wizard geeft aan, dat de USB herkend wordt alleen als de wizard dan gaat scannen op apparaten, kan deze niks vinden.

Ik zal het inderdaad eens met een ander kabeltje proberen. Stom dat je daar niet als eerste aan denkt eigenlijk :X

Ik kom er na het weekeind erop terug denk ik. Heb zelf niet zo'n kabeltje extra maar mijn vriendin we.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 72689 op 04-11-2009 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 84081 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:44:
[...]

Ik heb reeds in augustus j.l. via de site van Samsung i900ATHL2_Updater_vista kunnen downloaden en op mijn T-Mobile omnia gezet.
i900DXID1/HIDE9
Hahah, thx voor de tip, maar daar snuffel ik al regelmatig ;) huidige rom is voor mij prima, helemaal geen problemen dus ga ook niet liggen rommelen. Mijn eerdere post was om mede te ontkrachten dat er een nieuwe rom zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-07 10:08
Anoniem: 84081 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:44:
[...]

i900DXID1/HIDE9
En hoe bevalt jou de hide 9 dan?
is het een aanrader?
ik zelf heb nog een oude taril rom draaien. naar alle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304025

Ik heb twee weken geleden mijn omnia opgestuurd voor reparatie, bereik was super slecht, na eerst mijn provider gebombardeerd te hebben, heb ik het ook maar eens bij samsung geprobeerd. Nu heb ik net een mailtje gehad dat mn tel weer gemaakt is. Ze hebben een onderdeel vervangen, maar het leukste is dat er ook in staat dat ze een software update hebben gedaan. Nu had ik er gewoon XKHJ3 op staan. Ik ben dus erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leosand schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:19:
[...]

En hoe bevalt jou de hide 9 dan?
is het een aanrader?
ik zelf heb nog een oude taril rom draaien. naar alle tevredenheid.
Tot nu toe erg goed, inclusief SPB Mobile Shell.
Ik doe ook lang met een volle batterij, maar ja ik bel ook niet veel.
Is een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304025 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:14:
maar het leukste is dat er ook in staat dat ze een software update hebben gedaan. Nu had ik er gewoon XKHJ3 op staan. Ik ben dus erg benieuwd!
Zet WM6.5 maar uit je hoofd. Een update kan ook betrekking hebben op het onderdeel dat vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:22:
[...]

Ook dat heb ik helaas reeds geprobeert. Ook de wizard geeft aan, dat de USB herkend wordt alleen als de wizard dan gaat scannen op apparaten, kan deze niks vinden.

Ik zal het inderdaad eens met een ander kabeltje proberen. Stom dat je daar niet als eerste aan denkt eigenlijk :X

Ik kom er na het weekeind erop terug denk ik. Heb zelf niet zo'n kabeltje extra maar mijn vriendin we.
Komt ie er doorheen vbw de drivers die hij aangeeft? Je kunt precies zien wat hij mist.
Heb je op je Omnia "advanced network functionality" (USB to PC) toevallig aanstaan? In dat geval uitzetten.

Ik heb al heel wat devices gehad, en even zoveel kabeltjes. Een defect kabeltje ben ik nog nooit tegengekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 05-11-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273623

peepz,

weet iemand hoe je de "hoofd opslag geheugen" (+/- 94.8 mb) kan opruimen. ik krijg steeds de melding dat het opslag geheugen vol zit. via "my documents" kan ik niks vrij maken (is al leeg) en al mn sms is al verwijderd :S

ik kan ook via active sync de map niet volledig krijgen. in het scherm staat de schijf afgebeeld met "/ " en bevat 94.8 mb. als ik deze open met verkenner en alles selecteer is het slechts 27.6 mb ?!?
m.a.w 70 mb kwijt??

daarbij de vraag waar wm de bijlages opslaat die je dnload via wm outlook.

tanx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273623 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:46:
peepz,

weet iemand hoe je de "hoofd opslag geheugen" (+/- 94.8 mb) kan opruimen. ik krijg steeds de melding dat het opslag geheugen vol zit. via "my documents" kan ik niks vrij maken (is al leeg) en al mn sms is al verwijderd :S
Cleartemp installeren en je cache schoonmaken en houden.
ik kan ook via active sync de map niet volledig krijgen. in het scherm staat de schijf afgebeeld met "/ " en bevat 94.8 mb. als ik deze open met verkenner en alles selecteer is het slechts 27.6 mb ?!?
m.a.w 70 mb kwijt??
"\" is de root, 94,8 MB is het toaal geheugen. Daarvan heb je dus 94,8-27,6 =66MB in gebruik
Kwijt kun je nooit iets zijn!
daarbij de vraag waar wm de bijlages opslaat die je dnload via wm outlook.

tanx!!
Daar kun je vwb E-mail gewoon voor kiezen, basis geheugen (die 94MB) interne opslag van 8GB of storage card.Lees de handleiding ook nog eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik heb PhonEx op mijn telefoon geinstalleerd en dat werkt prima. Probleem is alleen dat ik mijn contacten niet meer kan benaderen vanuit het originele windows menu. Zowel bij 'contacten', 'contacts' en 'telefoonlijst' neemt PhonEx de boel over. Een contact verzenden via bluetooth gaat dus niet.
Ik heb vanuit de windows map een snelkoppeling gemaakt van het 'poulook.exe' bestand naar windows/startmenu/programma's. Vervolgens in windows/startmenu/programma's de eigenschappen van poutlook.Ink geopend en de target veranderd in 'poutlook.exe contacts'.
In mijn programmalijs verschijnt keurig de gemaakte snelkoppeling maar hij doet niets...
Iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95931

Weet iemand waarom G3 aangaat als de camera word gebruikt ?

Ik heb soms ook hoge internet rekeningen van KPN vanwege g3, terwijl ik dat niet gebruik. Hoe kan je dit in de Omnia helemaal uitschakelen ?

(mijn vader had ook hoge rekeningen van G3. abbo opgezegt, chip doorgeknipt, en in de laatste 2 maanden terwijl die niet meer was gebruikt toch 10 tallen euro's internet gebruik. Pure oplichting dus van KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Kreeg een tip van een ander forum: "poutlook.exe" moet zijn: poutlook.exe. Zonder de " tekens dus.
Nu werkt de snelkoppeling naar de originele windows contacten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Anoniem: 95931 schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:06:
Weet iemand waarom G3 aangaat als de camera word gebruikt ?

Ik heb soms ook hoge internet rekeningen van KPN vanwege g3, terwijl ik dat niet gebruik. Hoe kan je dit in de Omnia helemaal uitschakelen ?

(mijn vader had ook hoge rekeningen van G3. abbo opgezegt, chip doorgeknipt, en in de laatste 2 maanden terwijl die niet meer was gebruikt toch 10 tallen euro's internet gebruik. Pure oplichting dus van KPN)
G3 gaat aan als je de GPS instelling van de camera hebt aanstaan. Zodat je kan zien waar je de foto hebt gemaakt. (Geotagging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:20
ik zit met een probleem :(
Onlangs heb ik een nieuwe simkaart gekregen van mijn werk. Van een andere provider, namelijk Vodafone.
Al de 1e dag na wisselen van simkaart traden er problemen op. Zo kon ik soms niet meer naar mijn SMS gaan. Als ik er op drukte werd het SMS icoontje verlicht, maar gebeurde er verder niks. Vele andere toepassingen kon ik niet meer openen/starten. Na een herstart van de telefoon werkte het meestal weer een halve dag. ( Ik had trouwens SPB Mobile Shell erop staan )
uiteindelijk heb ik vandaag een harde reset gedaan. Telefoon helemaal leeg gegooid. De 1e uren ging dat goed, tot ik vanavond mijn telefoon aan wou zetten, en er allemaal kleuren strepen op het scherm te zien waren. Die vervaagden soms, en dan zag ik een seconde mijn juiste beeld, en viel het zwart/blauw weg. Dat ging een paar keer zo na activeren van de foon.
Nu blijft het scherm helemaal blauw. Wel hoor ik hem goed opstarten enzo, maar er komt niks op het scherm. Batterij eruit. SIM kaart eruit ( Zelfs andere SIM er in. ) scherm blijft blauw.
Iemand idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-07 13:19
Anoniem: 273623 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:46:weet iemand hoe je de "hoofd opslag geheugen" (+/- 94.8 mb) kan opruimen. ik krijg steeds de melding dat het opslag geheugen vol zit. via "my documents" kan ik niks vrij maken (is al leeg) en al mn sms is al verwijderd :S (...) daarbij de vraag waar wm de bijlages opslaat die je dnload via wm outlook.
Ik irriteerde me mateloos aan een Omnia 'met 8GB geheugen' die loopt te zaniken dat het geheugen vol zit.

Ik maak handig gebruik van de 8GB door allerlei bestanden standaard hierop te laten opslaan, waaronder mijn mail/attachments:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Windows Registry Editor Version 5.00

; Move Mail inbox from file storage to My Storage
;
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Inbox\Settings]
"PropertyPath"="\\My Storage\\Mail"  ; Mailbox
"AttachPath"="\\My Storage\\Mail\\Attachments\\"  ; Email attachments

Uiteraard moet je oppassen dat je niet mail moet verzenden/ontvangen als je de ingebouwde 8GB als USB-schijf in gebruik hebt. Ik gebruik daarvoor dan ook de SD kaart, en houd de My Storage voor operationele zaken (Mailopslag, TomTom e.d.).

[ Voor 3% gewijzigd door letsa op 10-11-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326141

ok, alweer een nieuw lid, ik heb me speciaal lid gemaakt om een simpel vraagje te stellen (aangezien er té veel pagina's zijn hier om te doorzoeken). Maar ik beloof dat ik me voor de rest zal gedragen en regelmatig zal deelnemen aan het forumleven ;)

hier gaan we:
Ik heb onlangs de i900 gekocht en ik wilde mijn beltonen wat personaliseren. Dus ik heb wat mp3'tjes geknipt, op m'n toestel gezet en alles werkt. Maar nu vroeg ik me af of ik ergens kan instellen dat de beltoon stopt wanneer ik een binnengekomen bericht open.
Want momenteel blijft het muziekje spelen als ik dat nieuwe bericht open en lees. Of is de enige oplossing de geluidsfragmenten nog korter maken?

Voila, mijn eerste post, nogmaals mijn excuses, ik weet dat dit een vraag kan zijn die al menig maal gesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:12

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alles staat in de juiste map bij mij, dus ja. Maar blijkbaar is de enige optie dus op End call duwen alvorens de sms te lezen.

Bedankt voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:07:
[...]

Komt ie er doorheen vbw de drivers die hij aangeeft? Je kunt precies zien wat hij mist.
Heb je op je Omnia "advanced network functionality" (USB to PC) toevallig aanstaan? In dat geval uitzetten.

Ik heb al heel wat devices gehad, en even zoveel kabeltjes. Een defect kabeltje ben ik nog nooit tegengekomen.
Dit stond inderdaad ingeschakeld. Heb het nu uitgeschakeld en zal het vanavond eens proberen.

Wegens de Taco Flu :r heb ik het overige nog niet kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:23:
[...]

Dit stond inderdaad ingeschakeld. Heb het nu uitgeschakeld en zal het vanavond eens proberen.

Wegens de Taco Flu :r heb ik het overige nog niet kunnen testen
Die staat standaard aan, ook na een hardreset wordt ie weer aangezet als ie uitstond. Oke, ik ben benieuwd.
OH taco flu, well get Tamiflu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326302

Heej, ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen. Ik heb al geruime tijd de Samsung Omnia (versie 1) van Vodafone. Ik heb mijn voicemail standaard uitstaan. Laatst heb ik hem toch een keer ingeschakeld omdat ik een belangrijk telefoontje verwachtte en ik moest werken ;) Mijn voicemail was inderdaad ingesproken en ik kreeg keurig een melding op het hoofdscherm dat ik een nieuw voicemailbericht had. Dus heb ik m;n voicemail uitgeluisterd en het bericht verwijderd door 77 in te toetsen tijdens het bericht. Nog een keer geluisterd en er stonden geen berichten meer in m;n voicemailbox. Daarop heb ik m;n voicemail weer uitgeschakeld. Helaas blijft er bovenin het beeld (in de blauwe balk) het voicemail tekentje staan wat staat voor een nieuw voicemailbericht (een omgekeerd brilletje;)) Nog maar eens aangeklikt en mn voicemail uitgeluisterd en opnieuw gehoord dat er geen nieuwe berichten en ook geen oude berichten meer zijn. Hoe krijg ik dit tekentje uit mn beeld?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Het opnieuw aanmelden bij je netwerk of het opnieuw opstarten van je telefoon helpt ook niet?

ondertussen heb ik nog zo'n onnozel vraagje: die SDN en FDN-nummers, kan je ergens instellen dat die niet zichtbaar zijn in mijn telefoonlijst? Aangezien dat gewoon nummer zijn voor diensten e.d. die gewoon op de SIM staan en ik die eigenlijk nooit gebruik, vind ik ze nogal storend.

edit: en ik merk net op dat mijn lens langs binnen vol hangt met druppeltjes... kan ik dat op de een of andere manier uitkuisen? En iemand een idee hoe zoiets kan gebeuren? Dat ding zit nochtans altijd veilig in m'n broekzak :(

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 326141 op 12-11-2009 01:17 ]

• DeOS
Je kunt met een registersleutel je SIM contacts verbergen.
use the registry editor
navigate to HKCU\ControlPanel\Phone
add a new DWORD value
named "ShowSim"
set its value to 0
Er staat in de startpost een service manual waarin staat beschreven hoe je je toestel uit elkaar kan halen, misschien dat je er dan beter bij kan?

maar dan verbergt 'ie mijn gewone contacten ook zeker? Ik wil mijn gewone contactpersonen liefst op mijn sim laten staan (makkelijker voor als m'n gsm een stuk zou gaan). Maar ik kan ze natuurlijk wel kopiëren naar de telefoon, dan heb ik ze op beide plaatsen en kan ik 1 ervan verbergen...

no sweat, het was vanmorgen opeens weg :D opgedroogd... maar nu zit ik nog altijd met het mysterie van waar die druppels kwamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-06 21:48

mmniet

De beetje weter

heeft er iemand ervaring met lipo batterijen icm met de samsung i900? Ik zie ze soms te koop staan, maar gaat dat wel werken en hebben ze wel een fatsoenlijke levensduur?

It's me Mario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326500

Weet toevallig 1 van jullie waar ik een 3.5mm aansluiting voor de Omnia kan aanschaffen? De orginele oordopjes vind ik niet zo goed + dat ze kapot zijn :<

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 326500 schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:16:
Weet toevallig 1 van jullie waar ik een 3.5mm aansluiting voor de Omnia kan aanschaffen? De orginele oordopjes vind ik niet zo goed + dat ze kapot zijn :<

bvd.
Ehm.....standaard zit er een 3.5mm aansluiting bij? Was tenminste bij mij zo....miljonair pack. En anders zul je via ebay of dealextreme wel wat kunnen vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via marktplaats wordt dit veelvuldig aangeboden! Ook op GOOGLE!!

Weet iemand of je het Headset ook kunt gebruiken om gewoon muziek te luisteren via het Headset ?
Zou wel heel fijn zijn!

Is er ook een zo'n universal lens die je op je Omnia kunt klikken en zo betere foto's kan maken en beter in kunt zoomen? Kan via google en andere dingen niet iets zinnigs vinden. Iemand anders wel ?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 302543 op 16-11-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
Anoniem: 302543 schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:35:
Weet iemand of je het Headset ook kunt gebruiken om gewoon muziek te luisteren via het Headset ?
Zou wel heel fijn zijn!

Is er ook een zo'n universal lens die je op je Omnia kunt klikken en zo betere foto's kan maken en beter in kunt zoomen? Kan via google en andere dingen niet iets zinnigs vinden. Iemand anders wel ?
Welke headset bedoel je? Omnia ondersteunt A2DP, hier heb ik nooit problemen mee gehad, mits de headset hier goed mee overweg kan gaan.

Voor de telescoop: zie Brando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:50
Weet hier iemand of dit adaptertje werkt met headsets met ingebouwde microfoon en of de radio ontvangst dan nog goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191250

Heeft iemand een linkje naar waar ik goedkoop een nieuwe stereo headset (zo eentje die je ook krijgt bij aankoop) kan kopen. Liefst origineel of anders een imitatie. De mijne is namelijk stuk en ik kan ook nergens een typenummer vinden om zelf te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie

bouvrie

Interior demolisher

bertalizer schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:50:
Weet hier iemand of dit adaptertje werkt met headsets met ingebouwde microfoon en of de radio ontvangst dan nog goed is?
Leuke vondst, wellicht bestel ik deze om te kijken wat er allemaal mee mogelijk is. :)

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik bedoelde het bluetooth headset. Valt hiermee muziek te luisteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326302

Marcw18: Heej, ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen. Ik heb al geruime tijd de Samsung Omnia (versie 1) van Vodafone. Ik heb mijn voicemail standaard uitstaan. Laatst heb ik hem toch een keer ingeschakeld omdat ik een belangrijk telefoontje verwachtte en ik moest werken Mijn voicemail was inderdaad ingesproken en ik kreeg keurig een melding op het hoofdscherm dat ik een nieuw voicemailbericht had. Dus heb ik m;n voicemail uitgeluisterd en het bericht verwijderd door 77 in te toetsen tijdens het bericht. Nog een keer geluisterd en er stonden geen berichten meer in m;n voicemailbox. Daarop heb ik m;n voicemail weer uitgeschakeld. Helaas blijft er bovenin het beeld (in de blauwe balk) het voicemail tekentje staan wat staat voor een nieuw voicemailbericht (een omgekeerd brilletje;)) Nog maar eens aangeklikt en mn voicemail uitgeluisterd en opnieuw gehoord dat er geen nieuwe berichten en ook geen oude berichten meer zijn. Hoe krijg ik dit tekentje uit mn beeld?

DeOS:Alvast bedanktHet opnieuw aanmelden bij je netwerk of het opnieuw opstarten van je telefoon helpt ook niet?

Nee, ook dit werkt niet. Iemand nog een ander idee?

• Genos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:46
Hallo }:O

het is misschien een domme vraag, maar ik weet niet of ik al eens een keertje moet updaten. (Moet haast wel, heb dat ding al best lang :P ) ik heb de volgende firmware:
PDA i900XKHH8/XKHH4
Telefoon i900XXHH9
Als ik moet updaten, hoe en waar? 8)7
alvast bedankt! _/-\o_

• Meike29
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06-2020
Vraagje, ik ben nou niet bepaald tevreden over de Omnia. Dit kan ook aan Windows 6.1 liggen of gewoon mijn ongeduldige vinger/stylus die verwacht dat wanneer ik iets aanvink/tik, ook verwacht dat er wat gebeurd...

Korto, ik overweeg het downloaden van Windows Mobile 6.5. Tenminste, ik lees overal dat er verschillende Beta versies zijn? De ene Build na de andere volgt elkaar in razend tempo op. De rest van mijn vragen:

- Is het raadzaam zo'n beta versie van Windows 6.5 te downloaden en te gebruiken?
- Zoja, hoe draait 6.5 op de Omnia ?
- Waar kan ik betrouwbare reviews lezen ?
- Kan iemand mij hier eventueel in begrijpelijk Nederlands een korte samenvatting van het installatie proces vertellen

Ook heb ik even gezocht naar goedkope pre-paid telefoons uit de showroom van m'n provider (T-mobile), waar de Nokia 5130 grote favoriet was. Alleen heb ik zojuist slecht bericht ontvangen en ga ik de komende maanden achteruit qua inkomsten... :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302543 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:39:
ik bedoelde het bluetooth headset. Valt hiermee muziek te luisteren ?
Stereo headset via AD2P ja direct. BT oortje, nee niet direct. Btaudio gebruiken.
Timmeh_PS3 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:44:
Hallo }:O

ding al best lang :P ) ik heb de volgende firmware:
PDA i900XKHH8/XKHH4
Telefoon i900XXHH9
Als ik moet updaten, hoe en waar? 8)7
alvast bedankt! _/-\o_
Zoek eens in deze thread. De vraag die je stelt is al meerdere keren gesteld en even zoveel antwoorden gegeven.
Meike29 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:24:
Vraagje, ik ben nou niet bepaald tevreden over de Omnia. Dit kan ook aan Windows 6.1 liggen of gewoon mijn ongeduldige vinger/stylus die verwacht dat wanneer ik iets aanvink/tik, ook verwacht dat er wat gebeurd...
De oplossing om de gevoeligheid van de digitizer te verbeteren is ook al meerdere malen besproken. Volgens mij ook in de startposts van deze threads.
Korto, ik overweeg het downloaden van Windows Mobile 6.5. Tenminste, ik lees overal dat er verschillende Beta versies zijn? De ene Build na de andere volgt elkaar in razend tempo op. De rest van mijn vragen:

- Is het raadzaam zo'n beta versie van Windows 6.5 te downloaden en te gebruiken?
Als je een beginner bent, nee!
www.google.nl
- Kan iemand mij hier eventueel in begrijpelijk Nederlands een korte samenvatting van het installatie proces vertellen
Zie deze en voorgaande threads.
Ook heb ik even gezocht naar goedkope pre-paid telefoons uit de showroom van m'n provider (T-mobile), waar de Nokia 5130 grote favoriet was. Alleen heb ik zojuist slecht bericht ontvangen en ga ik de komende maanden achteruit qua inkomsten... :( :/
Offtopic! Deze thread gaat over de Omnia. Niet over Nokia's en over inkomens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga op de volgende link http://www.samsung-omnia....rnal-memory-rom-32-steps/ eens lezen en de voor jou toepasselijke tips gebruiken, succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhold
  • Laatst online: 02-03 13:47
Ik ben op zoek naar een today screen voor mijn omnia of iets om het zelf te kunnen maken. Ik heb een link geplaatst naar de afbeelding en hoop dat deze link mag. Maar het gaat om de handgeschreven theme.

http://members.chello.nl/...en---sent-in-desktops.jpg

En ik heb nog een vraag waarom sluiten programma`s niet af als ik op het kruisje druk en blijven op de achtergrond mee draaien, ik moet dan eerst naar taakbeheer om ze allemaal af te sluiten.

En kan ik in het menu programma`s zelf ook mappen maken waar ik programma`s in kan zetten. Ik heb wel de mappen van office mobile, spelletjes, iconsoft PhonEx en nog wat andere mappen maar wil er eigenlijk zelf wat bij maken waar ik de programma`s een beetje onde verdeel.

En is het ook mogelijk om zelf programma`s toe te voegen ik heb wat op de geheugenkaart staan wat niet word geinstalleerd maar waar ik wel graag een snelkoppeling ik de menu programma`s wil maken.

[ Voor 32% gewijzigd door reinhold op 22-11-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie

bouvrie

Interior demolisher

reinhold schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:44:
Ik ben op zoek naar een today screen voor mijn omnia of iets om het zelf te kunnen maken. Ik heb een link geplaatst naar de afbeelding en hoop dat deze link mag. Maar het gaat om de handgeschreven theme.

http://members.chello.nl/...en---sent-in-desktops.jpg
Notepad theme for rltoday .
En ik heb nog een vraag waarom sluiten programma`s niet af als ik op het kruisje druk en blijven op de achtergrond mee draaien, ik moet dan eerst naar taakbeheer om ze allemaal af te sluiten.
Dat is standaardgedrag in Windows Mobile. Hiervoor gebruiken mensen o.a. WkTask, HTC Task Manager en Wisbar Advance.
En kan ik in het menu programma`s zelf ook mappen maken waar ik programma`s in kan zetten. Ik heb wel de mappen van office mobile, spelletjes, iconsoft PhonEx en nog wat andere mappen maar wil er eigenlijk zelf wat bij maken waar ik de programma`s een beetje onde verdeel.
Ja, Start Menu mappen vind je in \Windows\Start Menu\Programs.
En is het ook mogelijk om zelf programma`s toe te voegen ik heb wat op de geheugenkaart staan wat niet word geinstalleerd maar waar ik wel graag een snelkoppeling ik de menu programma`s wil maken.
Dit kan middels de File Explorer: gewoon de executable van het programma lang ingedrukt houden-->Copy, en dan (file-->paste shortcut) de snelkoppeling plakken. Deze snelkoppeling in het Start Menu plaatsen. Ik gebruik echter Resco Explorer (betaald), die kan het in één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:58

mucuracat

YES

klopt dit? zonder hulpprogramma's?

I900 geschikt voor tomtom. Zou het met intern gps zijn?

http://www.tomtom.com/pro...tion=709&Lid=5&Category=2

[ Voor 3% gewijzigd door mucuracat op 23-11-2009 23:11 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
mucuracat schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:41:
klopt dit? zonder hulpprogramma's?

I900 geschikt voor tomtom. Zou het met intern gps zijn?

Is al een aantal keer besproken, zoek in dit topic even op tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

DeOS schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:45:
[...]

Is al een aantal keer besproken, zoek in dit topic even op tomtom.
link kwam niet in mijn bericht...

i900 staat nu wel op de lijst. daarom.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275716

Weet iemand hoe het kan dat Mcguider automatisch opstart als ik mn foon aanzet? Niet altijd maar vaak wel. Heb forum al bekeken maar staan zoveel posts op over Mcguider dat is geen zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239914

Kortom, ik overweeg het downloaden van Windows Mobile 6.5. Tenminste, ik lees overal dat er verschillende Beta versies zijn? De ene Build na de andere volgt elkaar in razend tempo op. De rest van mijn vragen:

Kijk hier maar eens

Staat alles wat je wilt weten inclusief een uitgebreide handleiding over hoe je je Omnia flasht. De eerste keer is spannend, daarna is het verslavend!

Ik ben overigens mijn Omnia pas écht gaan waarderen sinds ik op WM 6.5 zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 275716 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:07:
Weet iemand hoe het kan dat Mcguider automatisch opstart als ik mn foon aanzet? Niet altijd maar vaak wel. Heb forum al bekeken maar staan zoveel posts op over Mcguider dat is geen zoeken
Komt waarschijnlijk door de autorun in de 2577 folder van je storagecard. Bij het opstarten voert hij deze uit. Renamen of deleten is een oplossing.
mucuracat schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:13:
[...]
link kwam niet in mijn bericht...

i900 staat nu wel op de lijst. daarom.
Ahhhh.... :). Misschien dat ze de ondersteuning voor de interne GPS eindelijk gefixed hebben. Ik gebruik zelf geen TomTom meer dus zou het je niet kunnen vertellen. Mail ze eens zou ik zeggen.

[ Voor 35% gewijzigd door DeOS op 24-11-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

DeOS schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:52:
[...]

Komt waarschijnlijk door de autorun in de 2577 folder van je storagecard. Bij het opstarten voert hij deze uit. Renamen of deleten is een oplossing.

[...]

Ahhhh.... :). Misschien dat ze de ondersteuning voor de interne GPS eindelijk gefixed hebben. Ik gebruik zelf geen TomTom meer dus zou het je niet kunnen vertellen. Mail ze eens zou ik zeggen.
Nope :X niet gefixt (leuk woordspeling). Dus niet met intern gps. waarschijnlijk dat het met omnia mogelijk is om tomtom te draaien, maar wel met een externe gps.

• reinhold
Ik heb tomtom netjes en zonder verdere hulpmiddelen draaien en ik gebruik hem bijna wekelijks en ik heb geen problemen.

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Beste omnia lovers,ik heb de coreplayer v1.3.2 al een tijdje draaiend op mijn Omnia staan werkte perfect.
Nu is er wel een probleem onstaan ik kan geen youtube filmpjes meer afspelen,is er iemand met een oplossing hiervoor,ik weet dat er meer mensen last van hebben...

• DeOS
Coennos schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:02:
Beste omnia lovers,ik heb de coreplayer v1.3.2 al een tijdje draaiend op mijn Omnia staan werkte perfect.
Nu is er wel een probleem onstaan ik kan geen youtube filmpjes meer afspelen,is er iemand met een oplossing hiervoor,ik weet dat er meer mensen last van hebben...
Misschien eens een nieuwere versie proberen? Ze zitten nu al op 1.3.6.

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Dat wist ik niet ik ga kijken,thanks 4 the tip Deos

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 11:00
mucuracat schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:03:
Download uitzending gemist applicatie naar je omnia. Gebruik onderstaand trukje.
Alle crediet voor ene IceEyz

Als je Opera gebruikt op je Windows Mobile toestel dat niet ondersteund wordt:

Tik in de adresbalk: opera:config
Ga naar het kopje: User Prefs
Ga naar de regel: Custom User Agent
En verander dat in: HTC_P3700 Opera/9.50
Scroll helemaal door naar beneden en klik op Opslaan!
Navigeer nu weer naar m.uitzendinggemist.nl en je kunt ‘t op elke mobiel gebruiken.

En het werkt. :)
Dit werkt inderdaad, alleen andere sites -zoals de mobiele versie van nu.nl- worden nu anders weergegeven. Hierdoor moet je horizontaal gaan scrollen om te lezen en dat zuigt.

Weet iemand een betere/andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben de data kabel kwijtgeraakt. Heeft iemand een idee waar ik deze goedkoop kan halen? Bij Dealextreme verkopen ze er erg veel, maar het exacte type staat er niet bij. Uit de reviews blijkt dat de kabel vaak niet werkt bij elk type.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wcduck schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:58:
Ik ben de data kabel kwijtgeraakt. Heeft iemand een idee waar ik deze goedkoop kan halen? Bij Dealextreme verkopen ze er erg veel, maar het exacte type staat er niet bij. Uit de reviews blijkt dat de kabel vaak niet werkt bij elk type.
Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bouvrie schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:36:
[...]

Leuke vondst, wellicht bestel ik deze om te kijken wat er allemaal mee mogelijk is. :)
Ik heb hem al een poosje. Maar gekocht via Ebay.Werkt goed. Met radio niet uitgeprobeerd. Maar dat mag geen problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jocst77
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 23:03
reinhold schreef op donderdag 26 november 2009 @ 06:08:
Ik heb tomtom netjes en zonder verdere hulpmiddelen draaien en ik gebruik hem bijna wekelijks en ik heb geen problemen.
interessant. Kun je hier iets meer over vertellen? Welke tomtom versie heb je, welk com-poorten staan ingesteld, etc....

Nissan Leaf 2020 40kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
TomTom zonder extra software? Dat is mij nog niet gelukt. Wat meer info zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Zoek even op tomtom in dit topic. Is in het verleden al een aantal keer besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jocst77
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 23:03
DeOS schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:36:
Zoek even op tomtom in dit topic. Is in het verleden al een aantal keer besproken.
Ja, met behulp van extra software, maar toch niet zonder extra software? Of ik moet er overeen gelezen hebben...

Nissan Leaf 2020 40kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
jocst77 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:20:
[...]
Ja, met behulp van extra software, maar toch niet zonder extra software? Of ik moet er overeen gelezen hebben...
Heb je er inderdaad overheen gelezen. Zoeken op tomtom in dit topic en dan vind je onderaan pagina 3 van de resultaten o.a. GodDamage in "Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6" . Dan op de volgende pagina's volgt de discussie tussen mensen waarbij het wel werkt en mensen waarbij het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhold
Gps instellen van de omnia zelf
Programma`s - com3
Hardware - com9
Bautrate 4800
Toegang - GPS automatisch beheren aan

TomTom
Andere NMEA GPS-Ontvanger
GPS-Baundsnelheid 9600
Com3

Ik heb wel eens een keer dat hij geen signaal kan krijgen maar voor dat ik tomtom ga gebruiken even de omnia opnieuw opstarten.

Ik gebruik hem zeker 4 a 5 keer per week en het werkt uitstekend

Tomtom versie die ik gebruik is 7.910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wcduck schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:53:
TomTom zonder extra software? Dat is mij nog niet gelukt. Wat meer info zou wel fijn zijn.
Lees de comments eens op onderstaande blog
http://www.gertjanbosch.n...mnia-i900/comment-page-6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:50
wcduck schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:58:
ik heb er een van DX gehaald en die ontlaadt de batterij als hij aan de PC hangt. Niet goed dus. Heb er dan eentje van eBay gehaald en die werkt perfect (ziet er zelfs net hetzelfde uit als de originele). Ik weet spijtig genoeg de eBay id niet meer, 't was iemand uit UK.
Anoniem: 119722 schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:23:
[...]

Ik heb hem al een poosje. Maar gekocht via Ebay.Werkt goed. Met radio niet uitgeprobeerd. Maar dat mag geen problemen opleveren.
Sorry, maar om het helemaal zeker te zijn... Bellen met headset met ingebouwde microfoon werkt dus ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bertalizer schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:28:
[...]

ik heb er een van DX gehaald en die ontlaadt de batterij als hij aan de PC hangt. Niet goed dus. Heb er dan eentje van eBay gehaald en die werkt perfect (ziet er zelfs net hetzelfde uit als de originele). Ik weet spijtig genoeg de eBay id niet meer, 't was iemand uit UK.
Als de Omnia op een bepaald batterij niveau zit loopt ie altijd leeg met of zonder org. kabel. Ik heb de org.

[...]
Sorry, maar om het helemaal zeker te zijn... Bellen met headset met ingebouwde microfoon werkt dus ook?
Niet geprobeerd.Maar ik ga er vanuit dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 02:19:
[...]

De front camera gebruiken door LCDTest.exe in \windows te starten.Of typ *#0*# in de dialer.Daar kun je veel meer testen.
Even terugkomemend op die front camnera.

Je kunt hier een gratis programma-tje downloaden. Installeren en je hebt de front camera in "Programma's" ter beschikking 8)

Je foto's, en niet van de beste kwaliteit, komen in \Programmabestanden\XTKit.com\Omnia Front camera\

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 02-12-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhold
Ik wil graag standaard een andere toetsenbord en niet die van samsung. maar iedere keer als ik er een selecteer pakt hij de die van samsung weer, hoe kan ik dit veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik heb weer eens wat GPS problemen. Ik heb inmiddels al vele navigatieprogramma's geinstalleerd (TomTom, McGuider, iGo). Daarnaast gebruik ik vaak Sportypal. Nu wil het zo zijn dat mijn GPS in geen enkel programma meer werkt, behalve iGo. Behoorlijk irritant. Ik heb de com-poorten en baudrates inmiddels al meerdere keren verwisseld, maar het enige programma dat de gps module ziet blijkt iGo. Na elke verandering voer ik een softreset uit.
Mijn huidige instellingen zijn:
Software: com7
Hardware: com9
baudrate: 4800
Automatisch gps beheren: aan
A-GPS: aan
A-GPS automatisch downloaden: uit

De software compoort veranderen heeft tot nu toe geen enkele manier nut gehad. Iemand suggesties? Ik zou graag Sportypal weer willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
reinhold schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:12:
Ik wil graag standaard een andere toetsenbord en niet die van samsung. maar iedere keer als ik er een selecteer pakt hij de die van samsung weer, hoe kan ik dit veranderen.
Ik gebruik IMSelecter. Werkt goed.
wcduck schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:57:
Ik heb weer eens wat GPS problemen. Ik heb inmiddels al vele navigatieprogramma's geinstalleerd (TomTom, McGuider, iGo). Daarnaast gebruik ik vaak Sportypal. Nu wil het zo zijn dat mijn GPS in geen enkel programma meer werkt, behalve iGo. Behoorlijk irritant. Ik heb de com-poorten en baudrates inmiddels al meerdere keren verwisseld, maar het enige programma dat de gps module ziet blijkt iGo. Na elke verandering voer ik een softreset uit.
Mijn huidige instellingen zijn:
Software: com7
Hardware: com9
baudrate: 4800
Automatisch gps beheren: aan
A-GPS: aan
A-GPS automatisch downloaden: uit

De software compoort veranderen heeft tot nu toe geen enkele manier nut gehad. Iemand suggesties? Ik zou graag Sportypal weer willen gebruiken.
Ik merkte dat iGo een soort exclusieve lock zet op de GPS: het starten van andere GPS apps werkte daarna alleen in andere programma's na een (softe) reset. Weet je zeker dat je na een soft reset (zonder iGo weer eerst op te starten) in andere applicaties geen signaal krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322849

welke instellingen moet ik hebben in google maps voor een goeie werkende gps
die van mij geeft nu niet nauwkeurig de plek aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reinhold schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:12:
SIPChange
NueSipDefault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhold
ik wilde eigenlijk de waarschuwingsstoon voor de accu veranderen, Ik heb wel al verschillende bestanden gevonden om te veranderen zoals het sluiter geluid voor de camera maar ook de opstart afbeelding en nog wel andere dingen maar het geluid voor waarschuwing voor een lege accu kan ik niet vinden.
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic