Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe google maps is uit, met streetview..
Alleen 1 probleem met de omnia :p
Hij herkent het toetsenblok niet haha :P
Zal vast wel wat op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:21:
[...]

[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling
[...]

Bij mij werkt het dus wel, na het verwijderen van de readme.txt!
[...]

Paypal:
1. Open een account bij PayPal
2. Paypal maakt 2 kleine bedragen naar jouw bankrekening over
3. Die bedragen voer je weer in bij de website van paypal
4. Ready!
No big deal toch? :)
gefixt hoor, over 5 tot 7 werkdagen kan ik het pas gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb TomTom erop gehad,zonder extra progjes,maar 1x een fix gehad daarna niet meer.Dus erafgegooid
Heb nu Sygic mcguider gekocht en werkt perfect,had eerst 1 van nieuwsgroepen maar nadat ik hem had geupdate naar de nieuwste versie kreeg ik steeds foutmeldingen(illigal software).Dus maar aangeschaft.

btw Igo8 er ook opgehad,werkt ook probleemloos zonder vanalles te hoeven instellen of extra progjes erbij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:51:
Heb TomTom erop gehad,zonder extra progjes,maar 1x een fix gehad daarna niet meer.Dus erafgegooid
Heb nu Sygic mcguider gekocht en werkt perfect,had eerst 1 van nieuwsgroepen maar nadat ik hem had geupdate naar de nieuwste versie kreeg ik steeds foutmeldingen(illigal software).Dus maar aangeschaft.

btw Igo8 er ook opgehad,werkt ook probleemloos zonder vanalles te hoeven instellen of extra progjes erbij te zetten.
Heb ook Sygic Mc Guider, werkt uitstekend bij mij! Het enige min punt vind ik, dat als je een verkeerde weg in gaat, hij het eventjes niet meer snapt :p Het duurt dan wat langer tot dat hij zich weer heeft herpakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt fix mag wat sneller,maar verder erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er trouwens net .NET FrameWork 3.5 erop gezet.. Werkt toppie!
Kan nu veel meer programma's openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:34:
[...]
Ik wil eerst tomtom eens aan het draaien krijgen. Liefst zonder extra proggies die alleen maar geheugen en batterij vreten. zou wel eens een poll willen zien met mensen die tomtom zonder en met extra proggies hebben draaien.
Bij mij werkte tomtom. Het enige wat ik gedaan had was de register-fix (GPS-debug data niet meer laten loggen, voor meer info zie enkele pagina's terug). Ik gebruik nu echter IGO in plaats van TomTom omdat de laatste niet helemaal juist werd weergegeven (GPS info, satteliet data enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:51:
Heb TomTom erop gehad,zonder extra progjes,maar 1x een fix gehad daarna niet meer.
Zelfde hier, lijkt erop dat TomTom bij vlagen wel een fix krijgt, maar da's naar mijn gevoel eerder 1x per uur: zeker niet frequent genoeg voor navigatie. :)

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:01:
Heb er trouwens net .NET FrameWork 3.5 erop gezet.. Werkt toppie!
Kan nu veel meer programma's openen :)
Zoals welke programma's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Zoals Iphonz, ticker tape (heeft persé 3.5 nodig) ..... en vele andere. Deze zijn ontwikkeld met het .NET compact framework en hebben deze dus ook nodig om te kunnen draaien. Wordt meestal trouwens ook netjes aangegeven bij het opstarten.

[ Voor 48% gewijzigd door DeOS op 14-01-2009 14:24 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
chrisr5gt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:37:
Ik heb in de registry de calibratie en gevoeligheid aangepast van de Omnia na het lezen van een artikel op MoDaCo. Het werkt bij mij geweldig:

"this is what worked for me:

Improve Screen Calibration
1. Open your Registry Editor(PHM Registry Editor)
2. Go to HKEY_LOCAL_MACHINE/HARDWARE/DEVICEMAP/TOUCH/
3. Click on CalibrationData
4. Value Data change to > 519,503 177,881 182,129 847,127 849,872
5. Click OK to save it.

You may also wish to copy down the old data before you input the new one.
My OLD Value Data was 505,512 172,875 163,147 846,148 829,876 and yours might be different a bit."

...
Ik heb dit ook uitgevoerd op mijn Omnia en dit lijkt inderdaad tot verbeterde gevoeligheid van het scherm te leiden. Het navigeren door de verschillende menu's (Spb) lijkt beter te gaan en met name het toetsenbord (ik gebruik Spb keyboard 4.1.0) reageert meer accuraat. Ik kan nu gewoon een smsje typen zonder steeds de stylus te moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
ik gebruik nooit de stylus.. Ik heb gewoon 1 nagel die ik niet helemaal afknip ;)

Maar ik zit met een ander probleem. De ene keer krijg ik wel een gps-fix, de andere keer niet. Waar kan dat aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook gaaf :9

klik
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletopsoft.com/pocket-pc/newimg/4.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
ziet er mooi uit idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb mijn Omnia nu bijn een week .
Na enkele dagen heb ik hem willen terug brengen omdat de batterij steeds leeg was en ik de pl***s kreeg van dat ding.
Nu heb ik jullie forum doorzocht naar oplossingen en nu ben ik al een hele stap verder.
Spb skins , Iphone , top...
Nu heb ik eigenlijk nog 2 probleempjes, als deze kunnen opgelost worden dan is de omnia het beste toestel op de markt.

1. De kwaliteit van youtube filmpje is rondom slecht te noemen , mijn dochter heeft een ipod touch en het geluid van haar youtube filmpjes is uitstekend. andere codec?
Ik heb al probeerd andere players te installeren maar dit brengt geen verbetering.?
2. Als ik in de wagen stap connect de omnia automatisch met mijn bluetooth carkit . waarna het scherm van de omnia aanfloept en na 1 minuut automatisch terug uitvalt.Maar tijdens de rit gebeurt dit om de paar minuten zodat het scherm heeeeeel dikwijls voor niets oplicht terwijl er toch geen activiteit is van de telefoon.en aangezien ik nog geen autolader heb is mijn batterij snel leeg .
De omnia bluetooth staat onzichtbaar voor andere bluetooth apparaten in de instellingen . Iemand een oplossing daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:43:

1. De kwaliteit van youtube filmpje is rondom slecht te noemen , mijn dochter heeft een ipod touch en het geluid van haar youtube filmpjes is uitstekend. andere codec?
Ik heb al probeerd andere players te installeren maar dit brengt geen verbetering.?
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:20:
i use this program to watch youtube

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-youtubeplay.html

free, easy to use, and excellent video quality over 3G, wifi or whatever. it displays much better than if you go to youtube.com on your browswer

Vond dit en wou het met jullie delen :9
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:02:
[...]

Je hoeft niet percee gebruik te maken van FlashLite.
Hier vind je informatie over youtube op je Omnia. Google

Als je toch gebruik wilt maken van FlashLite kan dat ook, alleen kun je dan widgets gebruiken met deze versie.

[ Voor 26% gewijzigd door DeOS op 14-01-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
blijf het erg jammer vinden dat het bekijken van youtube filmpjes extra kost bij KPN....ik betaal toch al voor internet 120 euro per jaar......ellendelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youtube play is perfect !!!!! Geluidskwaliteit top!!!!

Dank je wel , nu het bluetoothprobleem nog en Omnia Rules !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig vanmorgen web en walk plus van T-Mobile erbij genomen voor 14.95 per maand
Hoef niet extra te betalen hoor om youtube filmpjes te kijken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:21:
[...]

[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling
[...]

Bij mij werkt het dus wel, na het verwijderen van de readme.txt!
Direct besteld, bedankt man! _/-\o_

Ik heb nog een vraagje over Tomtom 7, ik heb deze al een tijdje en gebruik het volgende:

Enhanced GPS:aan
Programmapoort COM3: hardwarepoort COM9: baudrate 9600
Portsplitter input: COM3:, baud 9600, output COM8:, autostart aan en start splitter.
tomtom: baud 9600, COM8:

Hij maakt direct verbinding, volle 5 strepen in huis.

MAARrrr.. is er al een manier om het te laten werken zonder Port splitter? Hij onthoud namelijk de instellingen niet en dit is best vervelend.. Heb het autostart gedeelte wel aangevinkt.

[ Voor 49% gewijzigd door Pinjataaa op 14-01-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De coreplayer die ik hier heb gedownload werkt niet bij mij. :( Als ik naar Programs ga, en op TCPMP druk komt er op " crash" (titelbalk) en daaronder "Onverwachte programmafout. Stuur "crash.txt" naar de ontwikkelaars alstublieft. Het programma sluit zich nu af." Iemand een gedacht of al ervaring mee gehad? Heb hem van hier gedownload btw en heb PDA: i900XXHJ3/CEHJ2 TELEFOON: i900XXHH9 . Ik gebruik ook SPB mobile shell 2.1.4 met Iphoneskinn.

Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zojuist ook iets leuks: Ik zat wat te rommelen in de windows-folder. (Leuke dingen staan daar in: devicetest (RGB), vibr. test, beide camera's test enz., verborgen programma's om bijv. je telefooninstellingen aan te passen, noem maar op). Alleen is niet alles veilig te openen, want nadat ik mijn telefoon opnieuw opgestart had, was IEDER programma welke ik had geinstalleerd niet meer betrouwbaar. Het leek wel of mijn beveiligingsinstellingen gewijzigd zijn. Iemand een idee welk programma in de windows-folder de boosdoener kan zijn?

Een hard reset (3e sind ik mijn omnia heb, dus gemiddeld iedere dag 1)

--
Trouwens, weet iemand een manier om die zoomfunctie uit te schakelen, desnoods via het register? Telkens wanneer ik mijn email lees en moet scrollen, doe ik het fout zodat de zoomfunctie actief wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:59
Snuurtje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:17:
in de startpost staat: Scherm 3.5 Inch WQVGA Touchscreen moet dit niet 3,2 inch zijn? iphone heeft 3.5 inch.
anyone? best wel belangrijke info dunkt me, veel mensen gaan op schermgrootte af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre-nl
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 21:50
volgens een vertegenwoordiger van kpn die ik vandaag sprak gaat dat misschien wel veranderen.... snelheid gingen ze ook naar kijken zei hij.....
Jos84 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:15:
blijf het erg jammer vinden dat het bekijken van youtube filmpjes extra kost bij KPN....ik betaal toch al voor internet 120 euro per jaar......ellendelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepijnwk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-10-2020
Goedenavond,

Weet iemand van jullie hoe ik de meldingen dat er een mailbericht (pushmail) is gekomen kan uitzetten? Ik baal er van dat ik steeds die meldingen moet wegklikken. :( Ik heb al even gezocht maar kon het zo niet vinden.

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el polini
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 09:22
Inmiddels een subtitle plugin gevonden welke het wel mogelijk maakt om .srt ondertiteling af te spelen. Dit stukje zou wel handig zijn voor in de openingspost. Aangezien ik nu ook de plugin gevonden heb welke als .cab file geïnstalleerd kan worden.

Is het mogelijk om .srt ondertiteling onder een DiVX/XViD te krijgen?

--------------------------------------------------------------------------------
Dit is mogelijk met het programma TCPMP 0.72 RC1 en een subtitle plugin.
Eenmaal geïnstalleerd klik je op: Opties --> Instellingen --> Selecteer pag. --> Subtitles --> Enable subtitles.
Zorg dat je film exact dezelfde naam heeft als je ondertitelingsbestand.

TCPMP 0.72 RC1
TCPMP_0_72RC1_SubtitlePlugin888.cab

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/3741/tcpmpsubsag4.gif

Beide in de default installation directory installeren is het handigst. Anders zou je het .plg bestand naar de installatie map moeten kopieren.

[ Voor 3% gewijzigd door el polini op 14-01-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:22:
De coreplayer die ik hier heb gedownload werkt niet bij mij. :( Als ik naar Programs ga, en op TCPMP druk komt er op " crash" (titelbalk) en daaronder "Onverwachte programmafout. Stuur "crash.txt" naar de ontwikkelaars alstublieft. Het programma sluit zich nu af." Iemand een gedacht of al ervaring mee gehad? Heb hem van hier gedownload btw en heb PDA: i900XXHJ3/CEHJ2 TELEFOON: i900XXHH9 . Ik gebruik ook SPB mobile shell 2.1.4 met Iphoneskinn.

Dank bij voorbaat.
Ligt het misschien aan de installatie?
1. ik kopieer de .cab bestanden (2) naar "mijn opslag"
2. Eerst installeer ik "TCPMP-0.72RC1-ARM-PPC-recomp-03
3. Direct daarna installeer "TCPMP_Master_Codec_Pack_2_(WM6)
4. De installatie verliep vlekkeloos, ik heb het al 2 maal geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van een schermverlichting-wijziging wanneer wifi aan staat? Als ik een donker scherm heb, en een melding ontvang (bijv als ik op het wifi logotje klik en er een popup komt), zie ik over het gehele scherm dat alles donkerder wordt. Is de melding weer weg, dan is alles weer in normale staat.

Mijn energiespaarstand staat uit (aan is het zelfde probleem), en mijn helderheid heb ik op handmatig staan. Het viel me op dat dit alleen gebeurt als mijn Wi-Fi spaarstand uit heb staan. Wanneer ik deze optie aanvink gebeurt het niet meer.

Zou ik nu een defectje hebben met mijn wifi kaart, of is dit een algemeen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spy 1
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-04-2023
Weet iemand waar en hoe ik me vodafone omnia kan upgraden naar nieuwe software ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:23

mucuracat

YES

spy 1 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 05:27:
Weet iemand waar en hoe ik me vodafone omnia kan upgraden naar nieuwe software ?
Via de site die we niet mogen noemen. Zoek hier. wordt aantal keren uitgelegd.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Jos84 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:15:
ik heb een HI onbeperkt internet abbo.
een hi medewerker vertelde me dat je voor de eerste paar filmpjes nog niet hoeft te betalen, als het te gek wordt wel... maar wat de limiet is, geen idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Niet echt de meest boeiende reactie, maar ik heb sinds dinsdag ook een Omnia. Ik kom van een Nokia E51.
Ik vind het een heel fijn toestel. WinMo bevalt me best wel en het is weer eens wat anders dan Symbian. Het toestel zelf voldoet ook goed. Lekker formaat, niet te zwaar, ook niet te licht. Goed scherm, niet bijzonder, maar dat hoeft ook niet.

Naja: toppie dus.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 13:36
Mijn omnia is helaas defect, samsung heeft tot 2x toe geweigerd het apparaat te repareren. Het defect zou veroorzaakt zijn door druk op de headset of laderconnector, waardoor het "pcb defect is".
Aangezien hier niets van te zien is heb ik meerdere malen om bewijs gevraagd. Geen foto's , niets. Nou ik heb dus zelf even een kijkje genomen, en NIETS te zien. De telefoon wil niet meer laden/syncen.
Ik snap dat er in zo'n geval niet gesoldeerd word maar dat het bordje vervangen wordt. Maar waarom niet onder garantie? ik had het ding verdomme net 3 weken.
Maargoed, ik meen dat ik ooit ergens gelezen heb dat in geval van gebruikersschade er bewijs geleverd moet worden. Heb ik dus niet gehad nog.
Maar een klacht bij kpn ingediend, zo van of ik wil van het abo af of ik wil een nieuwe telefoon. Ik weet nu al dat ze dit gaan weigeren omdat "de hardware losstaat van het abonnement" wat natuurlijk onzin is omdat men zonder toestel altijd voor een simonly abo gaat. Flexibel is dan ook bedoeld i.c.m een toestel.
Hoe ga ik dit adequaat oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
dre-nl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:09:
volgens een vertegenwoordiger van kpn die ik vandaag sprak gaat dat misschien wel veranderen.... snelheid gingen ze ook naar kijken zei hij.....

[...]
Hmm, interesting, enig idee hoe lang dit moet duren? (ik zal hier verder op ingaan in het abbo topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
el polini schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:12:
Inmiddels een subtitle plugin gevonden welke het wel mogelijk maakt om .srt ondertiteling af te spelen. Dit stukje zou wel handig zijn voor in de openingspost. Aangezien ik nu ook de plugin gevonden heb welke als .cab file geïnstalleerd kan worden.

Is het mogelijk om .srt ondertiteling onder een DiVX/XViD te krijgen?

--------------------------------------------------------------------------------
Dit is mogelijk met het programma TCPMP 0.72 RC1 en een subtitle plugin.
Eenmaal geïnstalleerd klik je op: Opties --> Instellingen --> Selecteer pag. --> Subtitles --> Enable subtitles.
Zorg dat je film exact dezelfde naam heeft als je ondertitelingsbestand.

TCPMP 0.72 RC1
TCPMP_0_72RC1_SubtitlePlugin888.cab

[afbeelding]

Beide in de default installation directory installeren is het handigst. Anders zou je het .plg bestand naar de installatie map moeten kopieren.
Mooi :) Mag zeker in de TS, best wel handig om gewoon met .srt bestanden te kunnen werken.

Heb op Modaco trouwens een leuk project tegengekomen van mensen die een hele nieuwe interface voor de omnia maken (kan zijn dat het al is langs geweest):
http://www.modaco.com/con...phic-interface-for-omnia/
Ziet er iig veel belovend uit!

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ talita

jij gebruikte toch ook de 2.1.4. spb en hebt me als eens gemeld dat ik iets kon toevoegen in de menu's
Ik krijg het maar niet voor mekaar om onder de home tab het meest rechtse icoontje dingen toe te voegen. is dit jou wel al gelukt. zo ja ; hoe dan?
wil daar graag mijn toetsenblok blokering in zetten.

zo nu toch maar eens aan de gang met Tomtom....... Heeft er iemand een verklaring waarom hij die gps fix zo moeilijk krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre-nl
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 21:50
Jos84 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:30:
[...]

Hmm, interesting, enig idee hoe lang dit moet duren? (ik zal hier verder op ingaan in het abbo topic)
volgens hem wordt er nog deze maand over vergaderd.... hoe snel ze dan eventuele wijzigingen aanbrengen is afwachten natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:26:
ik probeer coreplayer te installeren maar hij geeft steeds de foutmelding ''onverwachte programmafout.stuur crash.txt naar de ontwikkelaars aub.het progr sluit zich nu af'''. heeft iemand hier ervaring mee?
weet iemand waar ik een goede versie kan downloaden van coreplayer??
Heb net hetzelfde probleem :? , heb jij al een oplossing gevonden? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*warez*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 15-01-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Naar 6 delen door gesplits te hebben toch twee vragen....

Hoe werkt de samsung omnia met zijn navigatie. Kost dit nog geld in het buitenland(italie/frankrijk etc.) of is dit gratis?(ik wil namelijk geen torenhoge rekening hebben puur door het gebruik van de navigatie)

Wat is de kwaliteit van het touchscreen m.b.t. beschadigingen etc.

Alvast bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:13:
Beste,
Naar 6 delen door gesplits te hebben toch twee vragen....

Hoe werkt de samsung omnia met zijn navigatie. Kost dit nog geld in het buitenland(italie/frankrijk etc.) of is dit gratis?

Wat is de kwaliteit van het touchscreen m.b.t. beschadigingen etc.

Alvast bedankt
Toch is de vraag m.b.t. navigatie het al een aantal keer voorbij gekomen in de vorige delen.

GPS = gratis.
aGPS / enhanced GPS = datakosten. Dit kan dus zorgen voor GPRS kosten.

aGPS wordt gebruik om sneller een fix te kunnen krijgen. Dit kun je uitschakelen. GPS is ook te tweaken zodat deze zonder aGPS ook sneller een fix krijgt.

Verder is een screenprotector aan te bevelen. Dit voorkomt krassen op je beeldscherm.

[ Voor 5% gewijzigd door DeOS op 15-01-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vraag1: Werkt met ingebouwde GPS dus nee kost geen geld, tenzij je gebruik maakt van google maps.
Op vraag2: Ben tot nu toe altijd al voorzichtig geweest en nog niet late valle. Ik heb geen enkele problemen met het touchscrreen en ook nog geen beschadigingen. Heb hem nu al 3 maand en 11 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:23

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:42:
@ talita

jij gebruikte toch ook de 2.1.4. spb en hebt me als eens gemeld dat ik iets kon toevoegen in de menu's
Ik krijg het maar niet voor mekaar om onder de home tab het meest rechtse icoontje dingen toe te voegen. is dit jou wel al gelukt. zo ja ; hoe dan?
wil daar graag mijn toetsenblok blokering in zetten.

zo nu toch maar eens aan de gang met Tomtom....... Heeft er iemand een verklaring waarom hij die gps fix zo moeilijk krijgt?
Ik gebruik het niet meer, maar dat kan via de instellingen van mobileshell. Dus in scherp programmas staat icoon voor instellingen. daarna >Menu aanpassen

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt,maar toetsenblokkering heb je toch wanneer je de ophang knop ingedrukt houd?Waarom dan in je "mijn menu"zetten

Menu aanpassen---> menu ingedrukt houden,dan koppeling of bestand toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:37:
klopt,maar toetsenblokkering heb je toch wanneer je de ophang knop ingedrukt houd?Waarom dan in je "mijn menu"zetten

ophangknop lijkt bij mij geen optie om toetsblokkering in te schakelen. (ik zal nog wel een te oude rom hebben durf niet zo goed te update ivm garanties ed. pda xkhh4/athh5 en tel bohh2 ;(

wel taakbeheer inmiddels kunnen toevoegen maar staat apparaat blokeren weer niet in de lijst van koppelingen. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:37:

Bij mij is het zo dat wanneer je de ophangknop inhoudt, inderdaad de toetsblokkering erop gaat. Maar niet de Slide 2 unload. Valt dit ook te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Daarstrax had ik mijn samsung omnia geupdate naar de laatste firmware die om de samsung mobile website te vinden is. De update lukte goed maar als gevraagd werd om de telefoon manueel aan te zetten, kreeg ik mijn omnia met geen stokken aan te krijgen.
Ook wordt het led lampje van m'n power knop niet rood enja er komt gewoon niets op het scherm..
Heb al vanalles geprobeerd maar krijg hem niet aan :(
Is m'n telefoon gebrickt? Zou wel erg stom zijn door een officele update van Samsung:s

Weet er iemand een oplossing? Bij voorbaat dank,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn start menu achtergrond is nu idem als deze van mijn today-scherm. Vervelende is dat het moeilijk leesbaar is én dat het op een witte achtergrond (want dan wordt een stuk van je today-scherm achtergrond getoond) op niks lijkt.

Hoe kan ik die achtergrond van mijn start-menu tweaken ? (volle kleur naar keuze geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:53:
Hey,

Daarstrax had ik mijn samsung omnia geupdate naar de laatste firmware die om de samsung mobile website te vinden is. De update lukte goed maar als gevraagd werd om de telefoon manueel aan te zetten, kreeg ik mijn omnia met geen stokken aan te krijgen.
Ook wordt het led lampje van m'n power knop niet rood enja er komt gewoon niets op het scherm..
Is m'n telefoon gebrickt? Zou wel erg stom zijn door een officele update van Samsung:s

Weet er iemand een oplossing? Bij voorbaat dank,

Wouter
Heb zelf exact zelfde gehad met mijn 1 dag oude Omnia die nu nog steeds in reparatie is. Welkom bij de pech volgels. Als ik goed heb begrepen zijn er Omnia in omloop met defect print wat pas problemen levert nadat je hem update na een nieuwere versie.
Tja, valt niks aan te doen. Wordt opsturen of service punt opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:41:
[...]

Heb zelf exact zelfde gehad met mijn 1 dag oude Omnia die nu nog steeds in reparatie is. Welkom bij de pech volgels. Als ik goed heb begrepen zijn er Omnia in omloop met defect print wat pas problemen levert nadat je hem update na een nieuwere versie.
Tja, valt niks aan te doen. Wordt opsturen of service punt opzoeken.
pfff is niet echt leuk, heb hem nog geen twee maandjes :(
en hoe lang is hij al in reparatie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds maandag, maarja ben wel bang dat 4 weken kan gaan duren als ik zo verhalen van de anderen lees. Maar zeker flink balen, ik hoop dat als ik hem terug heb een echte super toestel is want anders wordt het nooit meer een samsung.
Want is echt rot streek toestel was nog maar halfe dag oud en als samsung na moeite had genomen om de slechte toestellen uit de schappen te hale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:00:
Sinds maandag, maarja ben wel bang dat 4 weken kan gaan duren als ik zo verhalen van de anderen lees. Maar zeker flink balen, ik hoop dat als ik hem terug heb een echte super toestel is want anders wordt het nooit meer een samsung.
Want is echt rot streek toestel was nog maar halfe dag oud en als samsung na moeite had genomen om de slechte toestellen uit de schappen te hale.
Je had ook terug naar de winkel kunnen gaan en een nieuwe eisen.. Had je veel ellende bespaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had heb gekocht via website waardoor dat al wat minder makelijk ligt, en kans is aanwezig dat toestel omgeruild wordt met een exemplaar die exacte zelfde probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vito maakt gewoonweg onwijs gave software ! Ben zo blij dat ik niet voor een iphone gegaan ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:00:
ow hopelijk duurt dit geen 4 weken bij mij ook. Morgen eens bellen naar Samsung Service maar ja die zullen me wel doorverwijzen naar een Samsung Service winkel. Pff zo lang zonder Omnia, dan mogen ze idd een nieuwe geven, maar heb hem via ook via soort website gekocht dus zal niet makkelijk gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2021
Phorze schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:54:
Mijn omnia is helaas defect, samsung heeft tot 2x toe geweigerd het apparaat te repareren. Het defect zou veroorzaakt zijn door druk op de headset of laderconnector, waardoor het "pcb defect is".
Aangezien hier niets van te zien is heb ik meerdere malen om bewijs gevraagd. Geen foto's , niets. Nou ik heb dus zelf even een kijkje genomen, en NIETS te zien. De telefoon wil niet meer laden/syncen.
Ik snap dat er in zo'n geval niet gesoldeerd word maar dat het bordje vervangen wordt. Maar waarom niet onder garantie? ik had het ding verdomme net 3 weken.
Maargoed, ik meen dat ik ooit ergens gelezen heb dat in geval van gebruikersschade er bewijs geleverd moet worden. Heb ik dus niet gehad nog.
Maar een klacht bij kpn ingediend, zo van of ik wil van het abo af of ik wil een nieuwe telefoon. Ik weet nu al dat ze dit gaan weigeren omdat "de hardware losstaat van het abonnement" wat natuurlijk onzin is omdat men zonder toestel altijd voor een simonly abo gaat. Flexibel is dan ook bedoeld i.c.m een toestel.
Hoe ga ik dit adequaat oplossen?
mijn gps functioneert al 2 maanden niet meer , samsung verwees me al 2 keer naar solid vision in rijswijk.
2 keer heb Ik de toestel opgestuurd en terug gekregen zonder dat ze er iets aan gedaan hebben.
bij solid vision is het namelijk zo dat zolang je met de toestel kunt bellen en gebeld worden dan is het toestel 100% in orde.
gps doet het nog streed niet , wat Ik ook doe ,Ik krijg nooit een fix.
medewerkers van samsung klanten service weten soms niet wat gps is. en samsung weigert het toestel te vervangen.
Ik zie geen andere optie dan het inschakelen van mijn rechtsbijstand want het toestel is maar 3 maanden oud en valt nog onder garantie.
echt slechte service en voor mij nooit meer samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaher schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 02:39:
[...]

Redelijk kort door de bocht vind ik. Elk bedrijf is je grootste vriend als je iets wilt kopen, maar zo snel er problemen zijn weet je pas wat de goede bedrijven zijn qua klantvriendelijkheid. Net alsof andere mobiele merken niet even moeilijk doen..
Wat mij altijd geholpen heeft is een aangetekende brief naar het juiste adres te sturen (dus niet naar een service center maar echt naar Samsung NL of wat dan ook) en dat jij, wanneer je probleem niet binnen nu en 2 weken opgelost wordt, je genoodzaakt voelt Samsung in rechte te betrekken. Heb je nog niet eens je rechtsbijstand voor nodig, dit kan later altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 12:55
[...]

mijn gps functioneert al 2 maanden niet meer , samsung verwees me al 2 keer naar solid vision in rijswijk.
2 keer heb Ik de toestel opgestuurd en terug gekregen zonder dat ze er iets aan gedaan hebben.
bij solid vision is het namelijk zo dat zolang je met de toestel kunt bellen en gebeld worden dan is het toestel 100% in orde.
medewerkers van samsung klanten service weten soms niet wat gps is. en samsung weigert het toestel te vervangen.
Ik zie geen andere optie dan het inschakelen van mijn rechtsbijstand want het toestel is maar 3 maanden oud en valt nog onder garantie.
Ik had hetzelfde probleem, bij mij bleek het stekkertje van de GPS-ontvanger binnenin de Omnia los te zitten nadat ik het toestel had teruggekregen van een reparatie (firmwareupdate).
Dit is vrij makkelijk te controleren, hiervoor hoef je alleen de vier schroefjes los te draaien en vervolgens met je nagels de achterkant van het toestel los te halen.
Vervolgens kan je dan zien of dit stekkertje goed is aangesloten.

Ik zou zeggen, kijk eens in de service manual voor de foto's hoe je de Omnia kan openen en waar dit stekkertje zit, deze staat o.a. in de openingspost. En dan op pagina 37 en 38, plaatjes 1, 2, 3, 4 en 6.
Een disassembly tool is niet nodig, ik heb het zelf met m'n nagels gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Eric op 16-01-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:09:
Goedemorgen!

Ik heb het volgende; wanneer ik lekker naar de Touch Player aan het luisteren ben en ik lock mijn telefoon met de S2U dan stop, nadat het scherm op zwart is gesprongen, de muziek na een paar seconden. Wanneer ik dan weer unlock heb ik weer muziek. Ik heb al het eea aan instellingen in S2U geprobeerd alsmede in de telefoon bij batterij instellingen, ik kom er alleen niet uit. Iemand een tip?
Hallo Iedereen,
ik zoek me de pokke naar een antwoord op bovenstaande vraag. Ben al aardig aan het zoeken geweest, maar kan het niet vinden. Kan dus 2 dingen betekenen; of ik kan niet zoeken, of het is er niet. Laatste lijkt me sterk, maar wie weet.
Bedankt he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf gisteren ben ik weer in het bezit van een spik splinter nieuwe Omnia.

Bij Dynafix konden ze het probleem niet oplossen en hebben een nieuw toestel voor mij geregeld. Samsung zelf heeft er niks aan gedaan.
Samsung zelf verwees mij ook naar Solid....., maar ben toch wel tevreden met Dynafix (alleen duurt het een beetje lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:53:
Heb je al geprobeerd de batterij uit de Omnia te halen, en deze er vervolgens na een paar tellen weer in te stoppen? Ik heb af en toe zo'n zware crash dat de telefoon niet meer reageert op de aan/uit knop, en enkel de batterij eruit halen werkt dan nog.

Daarnaast al geprobeerd om de Omnia aan de PC te hangen met USB, en deze te firmwareflashen/updaten? Misschien is de bootrom wel geladen en is de firmware gewoon te updaten?
Welke programma's probeer je allemaal?

Ik had in den beginne ook GPS problemen, ik installeerde GPSToggle, en toen ik deze plugin via het today-scherm startte, kreeg ik allereerst een vage error-melding. Toen ik daarna nog een keer startte, werkte het wel, en vond de GPS sindsdien steeds een fix. Ik vermoed dat de foutafhandelroutine van GPSToggle extra commando's verstuurt naar de GPS ontvanger, en hiermee in sommige gevallen de GPS juist wordt geactiveerd? Could be a long shot though. ;)

En heb je ook Get Your GPS Fix Quicker Without Enabling Enhanced GPS geprobeerd?

Houdt er trouwens wel rekening mee dat de GPS fix erg lang op zich kan laten wachten: een minuut of 30 zou je eigenlijk buiten onder heldere hemel moeten wachten, in de hoop op een eerste fix.

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Pinjataaa schreef op zondag 11 januari 2009 @ 02:54:
Ik heb zojuist een leuke Car kit besteld voor mijn omnia, voor maar 8 euro haha.
Inclusief lader voor in de sigaretten aansteker!
[afbeelding]
Ik heb hem ontvangen en hij is super! Er is genoeg ruimte voor eventueel een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:53:
[...]

Ik heb hem ontvangen en hij is super! Er is genoeg ruimte voor eventueel een screen protector.
Mooi, thnx voor je update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt zot van die SPB Mobile Shell. Niet normaal. Nu heb ik het read me bestand geinstalleerd. Ik doe dan alle instellingen verandert er gewoon niets:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouvrie schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:54:
[...]

Heb je al geprobeerd de batterij uit de Omnia te halen, en deze er vervolgens na een paar tellen weer in te stoppen? Ik heb af en toe zo'n zware crash dat de telefoon niet meer reageert op de aan/uit knop, en enkel de batterij eruit halen werkt dan nog.

Daarnaast al geprobeerd om de Omnia aan de PC te hangen met USB, en deze te firmwareflashen/updaten? Misschien is de bootrom wel geladen en is de firmware gewoon te updaten?

[...]
Jep dit heb ik onmiddellijk geprobeerd van zodra ik merkte dat hij niet meer opstartte. Ik had deze voormiddag ook gebeld naar Samsung om te zeggen dat ik m'n Omnia niet meer aankreeg enzo.. En de man aan de telefoon zei dat ik mijn linker en rechter knop beneden en de power knop een aantal seconden moest inhouden en dat ik dan iets op mijn scherm zou moeten zien. Maar ik krijg niets op mijn scherm, krijg hem gewoon niet aan.. ook niet door hem aan de PC aan te sluiten..

Hoe kan ik mijn omnia updaten/flashen als ik hem niet aankrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:25:
Ik word echt zot van die SPB Mobile Shell. Niet normaal. Nu heb ik het read me bestand geinstalleerd. Ik doe dan alle instellingen verandert er gewoon niets:(
Ik ken het gevoel.
1. Open de zip-file op je pc
2. Kopieer alles behalve de readme.txt naar je telefoon
3. Run de mortscript
4. Draai de instal_xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb een gek probleempje met men trilfunctie. Als ik hem aanzet bij aanraking van het scherm werkt dat gewoon, dus het motortje werkt zeker nog maar bij berichten of spelletjes ofzo trilt hij niet meer :/ Hij staat gewoon op trillen en heeft vroeger altijd gewerkt.

edit:

Iemand met hetzelfde probleem op Modaco:
I think the problem was because of some faulty opera cab i was using before, build 15233 tho. everythings working now tho!
En het werkt hier nu ook weer :)

[ Voor 29% gewijzigd door Renegade! op 16-01-2009 22:01 ]

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:53:
[...]

en waar had je deze ook al weer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg S2P (Slide 2 Play) niet geinstalleerd...
Iemand hetzelfde gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een week de Omnia en een probleem.
Het lukt me niet om de telefoon zichtbaar te krijgen in WMAC.
Vinkje bij geavanceerde netwerkinstellingen staat uit.
Harde reset gedaan.
Versie is XKHH4.
Samsung MIT driver is geinstalleerd bij hardware, en krijg later een melding
stuurprogramma is niet geinstalleerd
Als ik 'm aansluit op XP is er niets aan de hand en werkt verder alles met
Activesync prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik in vista met mobile aparaat centrum me map "windows"te zien krijg op me omnia?verborgen bestanden weergeven heb ik aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2021
SuperFreak schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:02:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, bij mij bleek het stekkertje van de GPS-ontvanger binnenin de Omnia los te zitten nadat ik het toestel had teruggekregen van een reparatie (firmwareupdate).
Dit is vrij makkelijk te controleren, hiervoor hoef je alleen de vier schroefjes los te draaien en vervolgens met je nagels de achterkant van het toestel los te halen.
Vervolgens kan je dan zien of dit stekkertje goed is aangesloten.

Ik zou zeggen, kijk eens in de service manual voor de foto's hoe je de Omnia kan openen en waar dit stekkertje zit, deze staat o.a. in de openingspost. En dan op pagina 37 en 38, plaatjes 1, 2, 3, 4 en 6.
Een disassembly tool is niet nodig, ik heb het zelf met m'n nagels gedaan.
toch toestel geopend om te kijken of alles goed aangesloten is , en ja hoor Gps connector ontbreekt.
die is er helemaal niet.

toestel was 100% goed voordat ie van de reparatie kwam(firmware update)
nu maar bewijzen dat ze het hebben gedaan , maar Ik weet nu al het bijna zeker .ze gaan dat gewoon ontkennen.
wat een gedoe allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:42:
[...]

en waar had je deze ook al weer besteld?
Ebay : http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=120358159401

Het is echt een super product, het is een heel simpel, maar echt stevig dingetje, maar toch kan je je telefoon helemaal bij stellen in de perfecte hoek.
En dat voor 9 euro ofzo inclusief verzendkosten.

[ Voor 29% gewijzigd door Pinjataaa op 17-01-2009 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:42:
Nieuwe google maps is uit, met streetview..
Alleen 1 probleem met de omnia :p
Hij herkent het toetsenblok niet haha :P
Zal vast wel wat op komen?
Maar de streetview is toch alleen voor USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:18:
[...]

Ik ken het gevoel.
1. Open de zip-file op je pc
2. Kopieer alles behalve de readme.txt naar je telefoon
3. Run de mortscript
4. Draai de instal_xxx
Ik kan die niet kopieren apart naar mijn omnia. Heb vista, mss dat het daar iets mee temaken heeft.? Omdat veel programma's hier niet mee werken:).?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:52
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:20:
[...]

Ik kan die niet kopieren apart naar mijn omnia. Heb vista, mss dat het daar iets mee temaken heeft.? Omdat veel programma's hier niet mee werken:).?
Het werkt met vista ook prima. (Veel programma's niet met vista werken is ook al erg achterhaald).

Als je je omnia aansluit op de computer en je gaat naar deze computer heb je hem dan wel in de verkenner staan?

Heb je de windows mobile apparaten centrum wel geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb ook vista en met niet 1 programma tot nu toe problemen gehad hoor.
Heb het ook gewoon via vista in me omnia gezet en alles werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 16:43

migros

Nooit meer een Samsung

Die Omnia heb ik nu al bijna 5 maanden. Het is echt de slechtste toestel dat ik ooit heb meegemaakt. Krassen op het display, gaat om de haverklap vanzelf uit waardoor ie alleen door hem op de oplader te gooien weer aan gaat, slecht ontvangst, werkelijk een klote camera (ik heb nog geen enkele scherpe foto kunnen maken. En mijn contacten zitten er 4 keer per stuk in.

Voor mij nooit meer samsung das zeker.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem 2 maanden en nooit geen enkele vastloper gehad,foto's buiten zijn prima,binnen ff minder inderdaad.
Gewoon goed ontvangst(T-Mobile)En direct screenprotector erop gedaan.Misschien je software ff update...

Here are the settings for the best settings for the camera on the Omnia.

Shooting mode: Single
SCN: None
Size: 2560x1920
Extend View: On
Timer: off
Quality: High
White balance: Auto
Effect: No Effect
Focus: On
ISO: 50
Metering: Center
Contrast: +1
Saturation: +1
Sharpness: +1
GPS: off
WDR: On
Anti-Shake: On

Hope this helps everyone who's pictures are not very good! James.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

vergeet niet dat je hem op je pc moet uitpakken.
dit doe je door op het bestand van de skins: rechtermuis; alles uitpakken; dan vanaf de plek waar hij is uitgepakt alles te kopieren naar je opslagkaart op de omnia. daar de mortscr.exe uit te voeren en dan de install te doen. als het goed is moet ie dan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 03:30:
[...]

Ebay : http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=120358159401

Het is echt een super product, het is een heel simpel, maar echt stevig dingetje, maar toch kan je je telefoon helemaal bij stellen in de perfecte hoek.
En dat voor 9 euro ofzo inclusief verzendkosten.
krijg hier niet de mogelijkheid om van land te wisselen. kan alleen naar UK gezonden worden. Of heb je een ander truckje uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:16:
Die Omnia heb ik nu al bijna 5 maanden. Het is echt de slechtste toestel dat ik ooit heb meegemaakt. Krassen op het display, gaat om de haverklap vanzelf uit waardoor ie alleen door hem op de oplader te gooien weer aan gaat, slecht ontvangst, werkelijk een klote camera (ik heb nog geen enkele scherpe foto kunnen maken. En mijn contacten zitten er 4 keer per stuk in.

Voor mij nooit meer samsung das zeker.
Laat me raden, je had zeker als één van de eerste deze telefoon?
1. Krassen op scherm: screenprotector
2. Uitvallen: servicepunt of een update
3. Camera: zie settings van Talita, maar ik ben het met je eens dat de camera beneden verwachting presteert!
4. Contacten: msn gebruikt?

Hele dikke misser vind ik de accu-duur. Af en toe beetje internet, spelletje en smsje sturen en ik kan er anderhalve dag mee doen. Accu ook al 1,5 maand 'getraind'. Héél dik minpunt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:47:
[...]

krijg hier niet de mogelijkheid om van land te wisselen. kan alleen naar UK gezonden worden. Of heb je een ander truckje uitgehaald?
Je hebt op Ebay toch je eigen adres ingevoerd? Gewoon op 'buy' klikken en dan de stappen volgen. Zojuist besteld en ik hoefde nergens iets van een land in te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:47:
[...]

Ik heb een ebay account, dus hij pakt automatisch mijn adres.
Hoef verder geen truucjes of iets dergelijks uit te halen :)

Dus eerst even op ebay inloggen en dán pas op buy klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb twee vragen:
1) Als je hard reset doet van hoofdgeheugen en je telefoonnummers staan op je gsm, ben je deze dan kwijt.?

2) Kan je je contactpersoon kopieren naar ergens anders buiten de sim-kaart.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:51:
Weet iemand hoe ik in vista met mobile aparaat centrum me map "windows"te zien krijg op me omnia?verborgen bestanden weergeven heb ik aan :?
kheb het net geprobeerd maar ik zie m ook niet!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffft, dat irritant spb mobile shell begint serieus op mijn systeem te werken. Ik doe echt alles wat moet. Volg het zelfs met film van youtube. En dan wacht ik op resultaat en komt er gwn niets. Hoe kan het nu. Wordt er echt zot van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:28:
Pffft, dat irritant spb mobile shell begint serieus op mijn systeem te werken. Ik doe echt alles wat moet. Volg het zelfs met film van youtube. En dan wacht ik op resultaat en komt er gwn niets. Hoe kan het nu. Wordt er echt zot van
Vertel dan eens precies en stap voor stap wat je doet dan?
En geef eens die link van dat youtube-filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:36:
[...]

Vertel dan eens precies en stap voor stap wat je doet dan?
En geef eens die link van dat youtube-filmpje...
http://www.findinternettv.com/Video,item,2666823589.aspx

Ik doe allemaal wat er in dit filmpje staat en nog klopt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 13:49
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:49:
[...]

Hele dikke misser vind ik de accu-duur. Af en toe beetje internet, spelletje en smsje sturen en ik kan er anderhalve dag mee doen. Accu ook al 1,5 maand 'getraind'. Héél dik minpunt.
Tja ik heb nu al 10 8 jaar windows mobile phones en ik heb er eigenlijk nog geen gehad die elke avond gewoon aan de accu ging. Er zijn niet echt veel smartphones die veel langer halen, inherent aan het systeem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb allemaal dingen aangepast en tooltjes erop gezet die het scherm uitzetten na 30 sec en ik merk dat mijn telefoon best lang meegaat.
Ik doe nu al bijna 2 volle dagen met dezelfde accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:28:
dan heb je denk het belangrijkste al gemist.
vertel eens hoe je het van je PC naar je Omnia zet.
hier gaat het voornamelijk mis. Als je dit doet wat je in het filmpje ziet dan ben je al bijna klaar.

Welke versie van Mobile shell gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:44:
[...]

pfff is niet echt leuk, heb hem nog geen twee maandjes :(
en hoe lang is hij al in reparatie dan?
Ook ik heb mijn omnia geupdated en daarna deed hij niets meer. Terug naar PDAshop, zij hebben hem weer doorgestuurd. Het kan weken duren hoor ik. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 16:02
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:09:
Heb twee vragen:
1) Als je hard reset doet van hoofdgeheugen en je telefoonnummers staan op je gsm, ben je deze dan kwijt.?

2) Kan je je contactpersoon kopieren naar ergens anders buiten de sim-kaart.?
Antwoord op vraag 1: Ja al je nummers zullen verwijderd worden, kopieer deze dus naar je simkaart!

Antwoord op vraag 2: Ja, op het hoofdgeheugen van je telefoon. Er zijn ook een hoop programma's te vinden om je contactpersonen te beheren. google even en je zult een hoop tegen komen!

verder ben ik ook teleurgesteld over de accu duur, helemaal de stand-by tijd is werkelijk belabberd! voor de rest top toestel dat je geheel kan vormen naar wens.

edit: zijn er mensen die core player gebruiken, en hierop youtube streamen? Werkt fantastisch enkel ben ik erg benieuwd of het streamen niet extra geld kost!? weet iemand het antwoord hierop?

[ Voor 11% gewijzigd door veejee op 18-01-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:17:
[...]

dan heb je denk het belangrijkste al gemist.
vertel eens hoe je het van je PC naar je Omnia zet.
hier gaat het voornamelijk mis. Als je dit doet wat je in het filmpje ziet dan ben je al bijna klaar.

Welke versie van Mobile shell gebruik je?
Dus ik pak het uit op men computer. Die versie kopieer ik dan naar men Omnia.
Ik denk SPB Mobile Shell 2.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat normaal gesproken de Samsung Phonepad er op hoort te zitten, dit is niet het geval op mijn toestel van Vodafone. Is het mogelijk om deze er op te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:20:
[...]

Dus ik pak het uit op men computer. Die versie kopieer ik dan naar men Omnia.
Ik denk SPB Mobile Shell 2.1.2
Geen probleem om je te helpen. Maar je mag zelf wel wat meer informatie neerzetten zoals wat je wel/niet kopieert en waar je het naar toe kopieert bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
veejee schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:07:
[...]

Antwoord op vraag 1: Ja al je nummers zullen verwijderd worden, kopieer deze dus naar je simkaart!

Antwoord op vraag 2: Ja, op het hoofdgeheugen van je telefoon. Er zijn ook een hoop programma's te vinden om je contactpersonen te beheren. google even en je zult een hoop tegen komen!

verder ben ik ook teleurgesteld over de accu duur, helemaal de stand-by tijd is werkelijk belabberd! voor de rest top toestel dat je geheel kan vormen naar wens.

edit: zijn er mensen die core player gebruiken, en hierop youtube streamen? Werkt fantastisch enkel ben ik erg benieuwd of het streamen niet extra geld kost!? weet iemand het antwoord hierop?
Streaming kost vaak wel geld... Alleen bij T-mobile volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt bij TM is het gratis,bij kpn moet je dat extra gaan betalen als je youtube filmpjes bekijkt,de rest weet ik helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 16:43

migros

Nooit meer een Samsung

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:49:
[...]

Laat me raden, je had zeker als één van de eerste deze telefoon?
1. Krassen op scherm: screenprotector
2. Uitvallen: servicepunt of een update
3. Camera: zie settings van Talita, maar ik ben het met je eens dat de camera beneden verwachting presteert!
4. Contacten: msn gebruikt?

Inderdaad msn erop gebruikt. Msn contacten eraf gehaald en toen op me pc moeten constateren dat ie al me msn contacten had gewist.

Ik ga morgen wel naar de winkel voor een software update.

Kan ik trouwens het scherm niet met een behandeling weer glad krijgen??

Leuk man gatheren

Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic