Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:53:
Daarstrax had ik mijn samsung omnia geupdate naar de laatste firmware die om de samsung mobile website te vinden is. De update lukte goed maar als gevraagd werd om de telefoon manueel aan te zetten, kreeg ik mijn omnia met geen stokken aan te krijgen.
Ook wordt het led lampje van m'n power knop niet rood enja er komt gewoon niets op het scherm..
Heb al vanalles geprobeerd maar krijg hem niet aan

Is m'n telefoon gebrickt? Zou wel erg stom zijn door een officele update van Samsung:s
Heb je al geprobeerd de batterij uit de Omnia te halen, en deze er vervolgens na een paar tellen weer in te stoppen? Ik heb af en toe zo'n zware crash dat de telefoon niet meer reageert op de aan/uit knop, en enkel de batterij eruit halen werkt dan nog.
Daarnaast al geprobeerd om de Omnia aan de PC te hangen met USB, en deze te firmwareflashen/updaten? Misschien is de bootrom wel geladen en is de firmware gewoon te updaten?
Welke programma's probeer je allemaal?
Ik had in den beginne ook GPS problemen, ik installeerde
GPSToggle, en toen ik deze plugin via het today-scherm startte, kreeg ik allereerst een vage error-melding. Toen ik daarna nog een keer startte, werkte het wel, en vond de GPS sindsdien steeds een fix. Ik vermoed dat de foutafhandelroutine van GPSToggle extra commando's verstuurt naar de GPS ontvanger, en hiermee in sommige gevallen de GPS juist wordt geactiveerd? Could be a long shot though.
En heb je ook
Get Your GPS Fix Quicker Without Enabling Enhanced GPS geprobeerd?
Houdt er trouwens wel rekening mee dat de GPS fix erg lang op zich kan laten wachten: een minuut of 30 zou je eigenlijk buiten onder heldere hemel moeten wachten, in de hoop op een eerste fix.