Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:24:
Zojuist mijn telefoontje ontvangen, heb de miljonair pack gekregen, wat een feest.
De telefoon werkt echt super met de bijgeleverde bluetooth headset (WEP350).

Nu alleen nog de navigatie aan de praat krijgen, heb Tomtom gekocht maar het werkt voor geen meter.
Op internet staan wel fixes, maar verder geen resultaat bij mij.

Hoe krijgen jullie de nieuwe firmware op de telefoon?
Ik heb de nieuwste Windows Mobile Device Center op mijn PC, maar de update (van de Samsung site) blijft maar zeggen dat ik Windows Mobile Device Center moet installeren...
Iemand ervaring en een oplossing?

Alvast bedankt.
Dat probleem had ik ook op mijn vista 64 bit. Ik heb er speciaal de 32 bit versie voor opgezet waarna de update wel met suc6 werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al een keer voorbij is gekomen of ik heb er over heen gelezen.

Maar telkens als ik muziek afspeel, en mijn scherm gaat op screensaver/uit dan stopt hij automatisch met afspelen van muziek. Of dit nu radio is of iets uit de interne 8gb dat maakt niet uit.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb bij de batterij opties gekeken of er daar had mee te maken maar dat was niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:16:
[...]

Waar heb je je telefoon heen gebracht dan?
He Nijs,

Je kan nog wel even wachten, de mijne is ook bij Dynafix en ik wacht nu al bijna 2 maanden.
Volgens mij moet het moederbord van Mars of de maan komen zo lang duurt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Net even die mod met de spatiebalk uitgevoerd en het 'verzendknop' probleem is zo wel opgelost :) Wel zijn de toetsen zo ietsje kleiner maar ik denk toch dat ik het zo hou.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te voorkomen dat mijn telefoon weer helemaal in de soep loopt stel maar ik gewoon de vraag ipv. zelf op de uitzoek-tour te gaan.
Ik heb de volgende uitleg van het installeren van skins gevonden:

-plaats het mapje spbmobileskins in je storageroot
-in het mapje script run je eenmalig mortscript
-klik nu een script aan en je spb skin is veranderd

Ik heb het setje skins van de opneningspost gebruikt. Dan bovenstaand stappenplan: Dit heb ik gedaan. Ik draai mortscript en probeer dan de file ''Install_WQVGA.mscr" te openen. Enig nadeel: wanneer ik dat doe zegt de telefoon dat deze spb mobile shell versie 2.1.2 niet kan vinden.
Dat is niet zo gek aangezien ik spb versie 2.1.3 gebruik (blijkbaar).

Wat is nu de oplossing? Terug naar 2.1.2 (dat wordt voor mij nog een hele toer) of is er nog een andere mogelijkheid?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een Windshield Mount Holder 2000 ma Car Charger for Samsung i900 ontvangen voor MAAR 17.45 schrik niet Dollar. Bevalt perfect en degelijk. O, ja inclusief verzending.. :9 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:27:
Om te voorkomen dat mijn telefoon weer helemaal in de soep loopt stel maar ik gewoon de vraag ipv. zelf op de uitzoek-tour te gaan.
Ik heb de volgende uitleg van het installeren van skins gevonden:

-plaats het mapje spbmobileskins in je storageroot
-in het mapje script run je eenmalig mortscript
-klik nu een script aan en je spb skin is veranderd

Wat in hemelsnaam staat hier nou?
1. Wat is je storageroot
2. Mortscript zal wel in het mapje van spbmobileskins staan?
sla je uitgepakte skins in een map op in "mijn opslag"
daarna mortscript eenmalig runnen
daarna in dezelfde map (scripts) staat een instal deze ook runnen en dan alle skins installeren
laat hem lekker door lopen en doe maar wat met opties die je nu voor geschoteld krijgt, deze zijn later allemaal nog aan te passen als je in mobile shell naar extra gaat om de begin tab en dan zie je spb skins. hier kun je nieuwe skins installeren.
succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:26:
[...]

sla je uitgepakte skins in een map op in "mijn opslag"
daarna mortscript eenmalig runnen
daarna in dezelfde map (scripts) staat een instal deze ook runnen en dan alle skins installeren
laat hem lekker door lopen en doe maar wat met opties die je nu voor geschoteld krijgt, deze zijn later allemaal nog aan te passen als je in mobile shell naar extra gaat om de begin tab en dan zie je spb skins. hier kun je nieuwe skins installeren.
succes ;)
Bedankt voor je reactie. Ik typ sneller dan dat ik lees, had deze reactie nog niet gezien. ;)

Dit heb ik inderdaad allemaal gedaan, ik heb gewoon de readme.txt gevolgd die er bij zat.
Wat dus niet werkt:
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:27:
Ik heb het setje skins van de opneningspost gebruikt. Dan bovenstaand stappenplan: Dit heb ik gedaan. Ik draai mortscript en probeer dan de file ''Install_WQVGA.mscr" te openen. Enig nadeel: wanneer ik dat doe zegt de telefoon dat deze spb mobile shell versie 2.1.2 niet kan vinden.
Dat is niet zo gek aangezien ik spb versie 2.1.3 gebruik (blijkbaar).

Wat is nu de oplossing? Terug naar 2.1.2 (dat wordt voor mij nog een hele toer) of is er nog een andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Zijn er meer tweakers die WkTask gebruiken?
Ik heb het sinds twee dagen geïnstalleerd, maar zit nog met een domme? vraag 8)7
In het instructie filmpje op de site van WkTask zie je de 'launcher' (soort toetsenbord) van waar je verschillende progs. kan starten.

Maar hoe krijg ik de verschillende progjes IN de launcher? :?
'Tap and hold' op een icoon van een open programma geeft geen menu om het prog. naar de launcher te kopiëren |:(

Zoek ik op de verkeerde plaats, doe ik iets niet goed of heeft iemand anders dit wel voor elkaar gekregen?

Opgelost; is niet zo eenvoudig als copy/paste :(

[ Voor 3% gewijzigd door catt4u op 09-01-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds dat mijn telefoon steeds vol raakt.
Dus de map Mijn Apparaat is elke keer bomvol.
Dat terwijl ik al mijn bestanden installeer op mijn opslag kaart.
Iemand enig idee hoe ik dit allemaal kan veranderen?

Oh ja.. Er staan in de map windows allemaal voor geprogrammeerde beltonen. Die kan ik niet verwijderen, ook daar iemand een ideetje voor??
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gitaar-liefhebbers : Chromatic Guitar Tuner werkt perfect op Omnia (weliswaar niet full screen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:09:
Vandaag een Windshield Mount Holder 2000 ma Car Charger for Samsung i900 ontvangen voor MAAR 17.45 schrik niet Dollar. Bevalt perfect en degelijk. O, ja inclusief verzending.. :9 :O
waar? :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:14

Pinjataaa

Hit me!

Ik gok Deal Extreme. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16984~r.99999999
Als je hem besteld, bestel er dan ook 1 voor mij :P Heb geen credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Pinjataaa schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 02:39:
[...]
Ik gok Deal Extreme. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16984~r.99999999
Als je hem besteld, bestel er dan ook 1 voor mij :P Heb geen credit card
Op ebay ook keuze genoeg.

Ook bij dealextreme kan je trouwens betalen met paypal. En voor paypal heb je geen creditcard nodig, kun je rechtstreeks koppelen aan je bankrekening.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik heb van de week een Omnia op de kop getikt, maar er is iets dat me opvalt waarvan ik me afvraag of dat bij iedereen zo is of dat het een defect zou zijn:

Als je muziek draait, radio luistert of youtube bijvoorbeeld kijkt... ieg iets met geluid dan als je goed kijkt schommelt de helderheid van het schermpje van mijn Omnia een beetje.

Best irritant als je zit te lezen op internet ofzo en onderwijl muziek speelt en natuurlijk ook als je een filmpje kijkt. Bij een filmpje moet je wel goed kijken om het te ontdekken maar als iets leest op een lichte pagina of je kijkt gewoon naar het beeld terwijl je de muziekspeler aan hebt dan zie je het wel.

Ik zit dus niet te hallucineren he ;)

Zouden jullie mede Omnia gebruikers hier eens goed voor me op willen letten of misschien herken je het wel direkt. Dan weet ik of ik mijn toestel hiervoor zou moeten ruilen.

Voor de rest heel leuk telefoontje, ben er al beste verslaafd aan, al heeft ie wel een beetje klein schermpje en ben na lang kutten met internet toch wel weer geneigd om verademend achter me eigen pc te kruipen maarja goed, die smartphone is er ook niet om full time mee te internetten. Hij past daarmee wel lekker in je broekzal deze alleskunner! _/-\o_

Bedankt vast en groet Ewoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:20:
Vraagje:

Ik heb van de week een Omnia op de kop getikt, maar er is iets dat me opvalt waarvan ik me afvraag of dat bij iedereen zo is of dat het een defect zou zijn:

Als je muziek draait, radio luistert of youtube bijvoorbeeld kijkt... ieg iets met geluid dan als je goed kijkt schommelt de helderheid van het schermpje van mijn Omnia een beetje.

Best irritant als je zit te lezen op internet ofzo en onderwijl muziek speelt en natuurlijk ook als je een filmpje kijkt. Bij een filmpje moet je wel goed kijken om het te ontdekken maar als iets leest op een lichte pagina of je kijkt gewoon naar het beeld terwijl je de muziekspeler aan hebt dan zie je het wel.

Ik zit dus niet te hallucineren he ;)

Zouden jullie mede Omnia gebruikers hier eens goed voor me op willen letten of misschien herken je het wel direkt. Dan weet ik of ik mijn toestel hiervoor zou moeten ruilen.

Voor de rest heel leuk telefoontje, ben er al beste verslaafd aan, al heeft ie wel een beetje klein schermpje en ben na lang kutten met internet toch wel weer geneigd om verademend achter me eigen pc te kruipen maarja goed, die smartphone is er ook niet om full time mee te internetten. Hij past daarmee wel lekker in je broekzal deze alleskunner! _/-\o_

Bedankt vast en groet Ewoud
Ik zou zeggen kijk eens bij:
Settings -> System tab -> Backlight
En stel deze op een handmatige stand in ipv de automatisch lichtsensor. ;)

------------------------------
Inmiddels HL3 firmware op mijn telefoon gekregen, merk nog niet erg veel verschil maar hij staat er ook pas een dagje op.

Daarnaast vandaag van mijn millionaire pack omnia de leren beschermhoes ontvangen, zeker wel een mooi dingetje. Dacht eerst dat ik hem niet meer kon bestellen (stond op tot oktober o.i.d.) maar ik had gewoon het kaartje opgestuurd en nu hem dus in de bus liggen.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v385/hxkclan/omnia/SNC00035.jpg

Er zit zoals je ziet ook nog meteen een stylus bij.

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 10-01-2009 14:09 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:56:
[...]

Daarnaast vandaag van mijn millionaire pack omnia de leren beschermhoes ontvangen, zeker wel een mooi dingetje. Dacht eerst dat ik hem niet meer kon bestellen (stond op tot oktober o.i.d.) maar ik had gewoon het kaartje opgestuurd en nu hem dus in de bus liggen.

[afbeelding]

Vind het maar een onding. Leuk dat het gratis was, maar vééls te strak voor de omnia. Wat een gekloot om hem er überhaupt uit te halen, moet je nagaan als je haast heb wanneer bijvoorbeeld je telefoon gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:56:
[...]

Ik zou zeggen kijk eens bij:
Settings -> System tab -> Backlight
En stel deze op een handmatige stand in ipv de automatisch lichtsensor. ;)

------------------------------
Inmiddels HL3 firmware op mijn telefoon gekregen, merk nog niet erg veel verschil maar hij staat er ook pas een dagje op.

[afbeelding]

Wowoweewaa, dat werkte dus, dat wist je he :) Ben je enorm dankbaar want ik maakte me nogal zorgen erom dus bedankt voor je (snelle) reactie "hxk-clan" Ik zit nu lekker te surfen en radio te luisteren zonder schemerend schommelent schermpje. Durf nu dus gelukkig weer de radio aan te doen.

Wel vage standaard instelling zo, maar zal wel met de batterij life te maken hebben die toch al niet zo lang meegaat. Dat ie steeds uitflikkerd na een minuut inactivieteit heb ik ook al aangepast want als je zit te lezen wil je niet elke 50 seconden op het scherm tikken om total darkness te voorkomen :p Het batterijtje zal hierbij nóg wel iets sneller leeg gaan maarja what the fuck.

Leuk tasje heb je inderdaad gekregen en kan je je pennetje ook nog in kwijt. Heb zelf ook een millionair pakket maar van iemand overgenomen en heb nog eens gekeken maar het papiertje voor een tasje aan te vragen heb ik niet. Is er ook een linkie voor? Heb wel een tasje al dat wel maar kan het pennetje er niet in kwijt die hangt nu aan een draadje aan me phone steeds... :+

Groet Ewoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:35:
[...]

Leuk tasje heb je inderdaad gekregen en kan je je pennetje ook nog in kwijt. Heb zelf ook een millionair pakket maar van iemand overgenomen en heb nog eens gekeken maar het papiertje voor een tasje aan te vragen heb ik niet. Is er ook een linkie voor? Heb wel een tasje al dat wel maar kan het pennetje er niet in kwijt die hangt nu aan een draadje aan me phone steeds... :+

Groet Ewoud
Zover ik weet moet het via dat kaartje wat in je millionaire pakket zit, weet niet of je er ook nog op een andere manier aan kunt komen.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:11:
[...]

Vind het maar een onding. Leuk dat het gratis was, maar vééls te strak voor de omnia. Wat een gekloot om hem er überhaupt uit te halen, moet je nagaan als je haast heb wanneer bijvoorbeeld je telefoon gaat.
Moet zeggen dat het reuze meevalt hier, krijg hem er erg soepel in en uit. Maar vind het voor bescherming wel een mooi ding.

[ Voor 26% gewijzigd door blmp op 10-01-2009 14:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad bij dealextreme. Is erg degelijk en goed vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit toch echt een mooiere auto-houder:
http://cgi.ebay.nl/Mount-...A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Niet alleen wat prijs betreft, maar ook het uiterlijk. Tenminste niet zo'n lomp groot ding onder je smartphone.

Ik heb mijn Omnia gisteren ontvangen. Mij is echter 1 ding opgevallen: wanneer ik hem bedien, merk ik dat ik de achterkant (het batterijklepje) een beetje in kan duwen. Tijdens het bedienen is dit best vervelend eigenlijk. Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:57:
Ik vind dit toch echt een mooiere auto-houder:
http://cgi.ebay.nl/Mount-...A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Niet alleen wat prijs betreft, maar ook het uiterlijk. Tenminste niet zo'n lomp groot ding onder je smartphone.

Ik heb mijn Omnia gisteren ontvangen. Mij is echter 1 ding opgevallen: wanneer ik hem bedien, merk ik dat ik de achterkant (het batterijklepje) een beetje in kan duwen. Tijdens het bedienen is dit best vervelend eigenlijk. Hebben jullie daar ook last van?
Ja ziet ook gelikt uit maar de versie die ik heb heeft de oplader(functioneel en stabieler) ingebouwd en de cigarette snoer is af te halen voor het geval je het niet gebruikt. Bovendien kan je met deze versie de Omnia ook handsfree standaard gebruiken. Maar ja, smaken en inzicht verschillen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Ik heb een T-Mobile versie, maar heb er KPN in. Ik probeer straks te flashen naar een andere (custom M2D04) Rom. Is er iemand die dit op een Vista PC heeft gedaan? Ik kan er helemaal niks over vinden. Ik hard reset wel eerst voor het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:00:
Ik weet niet of het al een keer voorbij is gekomen of ik heb er over heen gelezen.

Maar telkens als ik muziek afspeel, en mijn scherm gaat op screensaver/uit dan stopt hij automatisch met afspelen van muziek. Of dit nu radio is of iets uit de interne 8gb dat maakt niet uit.

Ik heb bij de batterij opties gekeken of er daar had mee te maken maar dat was niet het geval.
Niemand die hier een mogelijke oplossing voor heeft?
Of een rede kan geven waarom dit gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:36:
[...]

Niemand die hier een mogelijke oplossing voor heeft?
Of een rede kan geve

Het kan ook aan je mediaplayer liggen, welke gebruik je?
Of misschien draai je een oude rom?
bij mij gaat alles wel gewoon door
wanneer mijn scherm uit gaat. Ik heb trouwens de nieuwste rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
chrisr5gt schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:10:
Ik heb een T-Mobile versie, maar heb er KPN in. Ik probeer straks te flashen naar een andere (custom M2D04) Rom. Is er iemand die dit op een Vista PC heeft gedaan? Ik kan er helemaal niks over vinden. Ik hard reset wel eerst voor het flashen.
Toch maar snel een basic dualboot gemaakt en een andere rom via XP erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de standaard geinstalleerde rom.
En dit is in alle players die ik heb.

In de standaard streamplayer, wmp, touch player.
Maar ook in de een player die ik heb kregen van een klasgenoot, Kinoma FreePlayer. Deze is voornamelijk voor winamp/youtube/twitter streams.

pda i900XKHG5/ARHG5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb zojuist een leuke Car kit besteld voor mijn omnia, voor maar 8 euro haha.
Inclusief lader voor in de sigaretten aansteker!
Afbeeldingslocatie: http://www.coralphones.co.uk/F2SImages/I900-HOLDER-ICC-EBAY2.jpg

Je kan ze hier kopen:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=120358159401

Is er geen tooltje die je scherm automatisch uit zet en eventueel op blokkering zet?
Ik vind de telefoon helemaal te gek, maar dit is wel een heel groot minpunt.

En wat is bij jullie de gemiddelde batterij duur? Bij normaal gebruik, paar keer bellen, paar keer sms-en.

[ Voor 5% gewijzigd door Pinjataaa op 11-01-2009 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:11

mucuracat

YES

http://64.233.183.101/tra...dXpeLkiTWDPEHglVl_FmbwIGg

heb ik net besteld. (foto's zeggen genoeg, lijkt mij)
Afbeeldingslocatie: http://www.hdblog.it/mobile/samsung/wp-content/uploads/2009/01/cavo-tv.gif

Kenmerken:
De kabels zend videosignaal via RGB-standaard output terwijl het batterij wordt opgeladen.
rechts audio-en video-RCA / Phono-aansluiting .
In-line Mini USB oplaadbus
3.5mm stereo audio uit
Lengte: 2.4M
Gewicht: 92g

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Pinjataaa schreef op zondag 11 januari 2009 @ 02:54:
Ik heb zojuist een leuke Car kit besteld voor mijn omnia, voor maar 8 euro haha.

Je kan ze hier kopen:
Das toevalig.. Ook ebay en zelfde carhouder besteld.
Is er geen tooltje die je scherm automatisch uit zet en eventueel op blokkering zet?
Ik vind de telefoon helemaal te gek, maar dit is wel een heel groot minpunt.

En wat is bij jullie de gemiddelde batterij duur? Bij normaal gebruik, paar keer bellen, paar keer sms-en.
Instellingen > Batterij > (tabbladen) Batterijvoeding en Externe voeding

[ Voor 11% gewijzigd door mucuracat op 11-01-2009 03:33 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:11:
Ik heb nog steeds dat mijn telefoon steeds vol raakt.
Dus de map Mijn Apparaat is elke keer bomvol.
Dat terwijl ik al mijn bestanden installeer op mijn opslag kaart.
Iemand enig idee hoe ik dit allemaal kan veranderen?

Oh ja.. Er staan in de map windows allemaal voor geprogrammeerde beltonen. Die kan ik niet verwijderen, ook daar iemand een ideetje voor??
Mvg
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-02-2024
Laat maar eens een fotootje zien dan van je volle telefoon. Weet niet wat jij vol vindt...

Denk dat de ringtones niet te verwijderen zijn. Als ik met Total Commander de properties/eigenschappen van zo'n ringtone bekijk, zie ik dat er een vinkje staat bij rom wat niet uitgezet kan worden. Kan dus alleen als je een eigen nieuwe rom maakt. Maar misschien dat er een progje voor bestaat.

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
De laatste tijd in de opslag van 8GB met de naam 'Mijn Opslag' op 1 of andere magische wijze veranderd in 'Mijn Opslag 2'...
En dit is niet eens handmatig te veranderen.
Dus bijna alle apps die ik op mijn telefoon heb, werken niet meer, omdat ik alles installeer naar 'Mijn Opslag'...

Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
@mucuracat,

Schitterend dingetje, ga ik ook bestellen. Ik heb nu wel een gewone TV-out, maar dan gaat een volle accu precies 3 uur mee, dus 3 uur series/films kijken via TV-out. Dat viel me niet eens zo tegen, maar dit is gewoon ideaal!

thx!

Daarbij ben ik nu overgestapt van Vodafone naar KPN (HI). Deze vraag is al wat vaker gesteld, maar ik kan het niet zo snel terugvinden.

Kost Enhanced GPS (XTRA ingeschakeld) nu extra geld (wanneer je een internet abbo hebt) ????

blijkbaar zijn het gewoon gegevens die GPS via 3G o.i.d. verkrijgt, dus zit bij me abbo in...hoop ik

groeten Jos

[ Voor 43% gewijzigd door Jos84 op 11-01-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Net even een screenprotector besteld. Ik heb een paar hele oppervlakkige krasjes op mijn omnia. Die moeten dan wel weg zijn.

Heeft iemand al een plek gevonden waar de originele frontjes tekoop zijn? Ik wil graag van dat lelijke T-Mobile logo af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
denk niet dat die er zijn eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op zondag 11 januari 2009 @ 02:54:
[afbeelding]

Je kan ze hier kopen:
Ik heb deze ook overwogen. Maar ik weet niet of je één of ander bescherm-folie gebruikt? Want volgens mij is deze houder dusdanig strak dat je folie dat niet zo leuk gaat vinden.
Wil je eens laten weten als hem binnen hebt?
Jos84 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:04:
Daarbij ben ik nu overgestapt van Vodafone naar KPN (HI). Deze vraag is al wat vaker gesteld, maar ik kan het niet zo snel terugvinden.

Kost Enhanced GPS (XTRA ingeschakeld) nu extra geld (wanneer je een internet abbo hebt) ????
blijkbaar zijn het gewoon gegevens die GPS via 3G o.i.d. verkrijgt, dus zit bij me abbo in...hoop ik

groeten Jos
Ik heb ook Hi, en bij mij zit het er gewoon bij in. Ik heb althans nog geen extra kosten gehad op mijn rekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:13:
[...]

Ik heb deze ook overwogen. Maar ik weet niet of je één of ander bescherm-folie gebruikt? Want volgens mij is deze houder dusdanig strak dat je folie dat niet zo leuk gaat vinden.
Ik heb er ook folie bij besteld, dus ik ben nu zelf ook benieuwd :) Wel duur zo'n bescherm laagje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
[...]

[...]
Ik heb deze houder al een paar maanden en werkt perfect met een screenprotector. Zo strak zit het toestel niet in de houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verwijderen van de netwerklock van de i900v van Vodafone illegaal en mag ik de link naar het doodeenvoudige stappenplan om dit te realiseren dus ook niet posten?
Bovendien vraag ik me af of dit m'n garantie ongeldig maakt?
Het is een kwestie van twee codes invoeren, dus ik kon het niet laten.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik vraag mij af wat je er mee opschiet. Je hebt niet voor niks een gelockt toestel. Je zit toch bij Vodafone? Waarom dan de lock er af halen? Nee het is niet illegaal, maar ja het KAN je garantie teniet doen. Hoewel ik het nog nooit heb meegemaakt dat een repaircentrum daar naar kijkt. Het flashen van je ROM naar een andere unbranded ROM is vaak wel einde garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Op GoT mogen deze methodes niet besproken worden. Zie ook GSM's Beleid .

Er bestaat altijd een kans dat je hiermee je garantie kwijt raakt. De datums waarop de locks worden geplaatst/verwijderd worden gelogt en kunnen worden uitgelezen. Of de provider dit ook echt gaat controleren is weer iets anders. Ik denk dat je meer kans hebt dat je garantie ongeldig wordt verklaard door het flashen van een niet Vodafone ROM op je toestel dan het verwijderen van je SIM-lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Mijn omnia blijft maar verbinding maken met 3G, ook wanneer ik op wifi zit..... ellendig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisr5gt schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:19:
Ik vraag mij af wat je er mee opschiet. Je hebt niet voor niks een gelockt toestel. Je zit toch bij Vodafone? Waarom dan de lock er af halen? Nee het is niet illegaal, maar ja het KAN je garantie teniet doen. Hoewel ik het nog nooit heb meegemaakt dat een repaircentrum daar naar kijkt. Het flashen van je ROM naar een andere unbranded ROM is vaak wel einde garantie.
Omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd heb ik wel al m'n telefoontje ontvangen, maar mijn abonnement bij Vodafone gaat pas op 1 mei in, tot die tijd duw ik er m'n huidige debitelsimkaartje in.. Vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het überhaupt mogelijk om skins te installeren op de 2.1.3 versie van SPB?
Zelfs met een geregistreerde 2.1.4 versie van SPB krijg ik de theme's van de welbekende site (SpbMobileShell2.1.2-WQVGA-Skins_Release3.1.1) niet werkend.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook werkend hoor,spb mobile shell staat op mijn apparaat en de gele map skins staat op mijn opslagkaart
heb ook versie 2.14

Ook heb ik deze combie er eergisteren bij mijn zus opgezet,werkt ook gewoon perfect hoor ;)

3) Using your device, open File Explorer and find your desired installation
location (as above). Go to 'SpbMobileShellSkins\Scripts'. In here run the
file 'Mortscipt.exe'. This will enable the other scripts to run.

4) In File Explorer, run the file "Install_WQVGA.mscr"and set your LANGUAGE.
If you want all the included themes, answer YES to the next question.

Allebei in 'SpbMobileShellSkins\Scripts' staat het dus,sucses

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 23:04
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:00:

Ik weet wel dat als je de etiquettestand ingeschakeld hebt staan het geluid kan gaan haperen/wegvallen (zie instellingen > bewegingssensor). Immers, die stand is bedoeld om het geluid van je telefoon te muten op het moment dat ie over gaat, door hem op zn kop te leggen. Hiermee wordt ook het geluid van je muziekspeler gemute en als je je telefoon in je broekzak hebt zitten, kan het weleens voorkomen dat ie min of meer op z'n kop komt te zitten, en dan gaat ie dus haperen..
Als jouw probleem specifiek optreedt bij het uitgaan van het scherm zal de oplossing 'm hier wel niet in zitten, maar het valt te proberen..
jvsjmedia.nl schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:26:
De laatste tijd in de opslag van 8GB met de naam 'Mijn Opslag' op 1 of andere magische wijze veranderd in 'Mijn Opslag 2'...
En dit is niet eens handmatig te veranderen.
Dus bijna alle apps die ik op mijn telefoon heb, werken niet meer, omdat ik alles installeer naar 'Mijn Opslag'...

Hoe kan dit?
Dit kan gebeuren wanneer je het toestel op de pc hebt aangesloten. Heb je het toestel wel veilig verwijderd? Het schijnt te maken te kunnen hebben met active sync. Active sync slaat e-mail bijlagen op in mijn opslag, en is daarbij soms het toestel te snel af. Het interne geheugen van de omnia is dan nog niet gevonden, waardoor een nieuwe opslagmap aangemaakt wordt en de originele map hernoemd wordt.
De oplossing is om de nieuwe map 'mijn opslag' te verwijderen (uiteraard na kopieren van bestanden die in de tussentijd zijn aangemaakt en die je wilt bewaren naar mijn opslag2). Na een soft-reset zou alles dan weer goed moeten zijn.

Ik was zelf ooit zo slim om, terwijl het toestel op de pc was aangesloten als massa-opslag, de instelling van de USB verbindingsmodus op het toestel te veranderen in active sync. Gevolg: niet alleen was mijn opslag hernoemd, ook waren heel veel bestanden verdwenen en ben ik een dag bezig geweest met data recovery tooltjes om alles weer bij elkaar te sprokkelen. Opletten geblazen dus

[ Voor 38% gewijzigd door koeisjovis op 11-01-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt enhanced-GPS goed bij jullie? Ik kan namelijk op geen enkele manier de data binnenhalen (netwerk verbinding mislukt is de melding na ongeveer 2 minuten). Ik krijg die error wanneer ik gebruik maar van GPRS, WIFI en Activesync (zowel bluetooth als met USB kabel). Heb ik ergens een verborgen instelling over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je veel opera? zoja, start opera is op.. ga rechts onder naar in instellingen.. dan naar privacy.. en druk dan op tijdelijke opslag wissen.. druk op "ok" en dan op het v.
Kijk dan is of je opslag van je tel wat groter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de liefhebbers..
ik gebruik nu om te backuppen SPB Back up 2.01.
Je kan gemakkelijk je adresboek/emailberichten/sms/etc backuppen.
Echt een super prog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

[...]

Ik heb hem ook al een tijdje in gebruik. In combinatie met een Brando screenprotector geen probleem. De houder maakt ook geen contact met de folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze erop *O* mirror screenprotector
kijk hier maar
Afbeeldingslocatie: http://www.coralphones.co.uk/F2SImages/MIRROR-SP-i900-EBAY1.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Hmmmm.....lijkt mij alleen maar irritant omdat je dan je vingerafdrukken nog meer ziet. Moet je ook je backlight niet iets hoger zetten om dezelfde helderheid te houden?

[ Voor 7% gewijzigd door DeOS op 12-01-2009 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vingerafdrukken valt me héél erg mee,en me backlight staat gewoon op automatisch hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treewhisperer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 16:31
Iemand enig idee hoe ik smileysms aan de praat krijg? Ik kan wel allerlei dingen instellen maar ik zie nergens de applicatie om te runnen... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even gezocht maar kon niet vinden.

Mijn Windows Live Mail doet het niet, ik krijg de melding: Stel je tijd en datum in en probeer het daarna opnieuw. Maar dit werkt niet, ook niet na batterij eruit en in. Ook niet na tijdzone, handmatig, automatisch aan te passen en ook niet na handmatig aanpassen.

Hij staat op gmt +1 Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net bericht van Dynafix gehad en of ik krijg of mijn geld terug of een nieuwe Omnia. Hij is blijkbaar niet meer te maken en ik wacht al bijna 2 maanden en na veel gebel en geklaag heeft Samsung toch besloten tot geld terug of een nieuw toestel. Heeft iemand dit ook meegemaakt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij men omnia was men opslag helemaal vol. Ik heb ook gevolgd op de 1ste pagina., wat het probleem kon zijn. Maar daar vond ik namelijk niets,want onnodig was van programma's, dan maar een harde reset gedaan van mijn opslag. Hopelijk helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Jos84 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:04:
@mucuracat,

Schitterend dingetje, ga ik ook bestellen. Ik heb nu wel een gewone TV-out, maar dan gaat een volle accu precies 3 uur mee, dus 3 uur series/films kijken via TV-out. Dat viel me niet eens zo tegen, maar dit is gewoon ideaal!
Ik zit in dezelfde situatie als Viperation, maar ik heb eigenlijk meer interesse voor de AAET554CBE S20-Pin Multi-Adapter van Samsung. Op MoDaCo heeft iemand gepost (met foto's) dat deze bij hem in de winkel verkrijgbaar is in de US en overweegt om een group posting te doen naar EU customers.

Hoewel die adapter in de winkel al zo'n $21 kost -en je daarvoor dus nog geen TVOut hebt-, overweeg ik het toch om dat ding te kopen; die adapter is een stuk handzamer en multifunctioneler in combinatie met mijn TVOut kabel, en geeft daarnaast standaard een extra (2e) headphone aansluiting. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bouvrie op 12-01-2009 16:25 ]

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:22:
Ik heb net bericht van Dynafix gehad en of ik krijg of mijn geld terug of een nieuwe Omnia. Hij is blijkbaar niet meer te maken en ik wacht al bijna 2 maanden en na veel gebel en geklaag heeft Samsung toch besloten tot geld terug of een nieuw toestel. Heeft iemand dit ook meegemaakt???
Geld terug vind ik wel heel apart eingelijk... Het lijkt me logisch dat als ze hem niet kunnen repareren en het is niet je eigen schuld, je altijd gewoon een nieuwe dan wel "refurbished" krijgt? Nu kun je dus geld terug vragen en een HTC nemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk werkend
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/4085/advertuo4.jpg

krijg de graden alleen nog niet op celsius :9

alles werkt
Flmpje

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik SPB Mobile Shell Version 2.1.2 downloaden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:54:
Ik heb het ook werkend hoor,spb mobile shell staat op mijn apparaat en de gele map skins staat op mijn opslagkaart
heb ook versie 2.14

Ook heb ik deze combie er eergisteren bij mijn zus opgezet,werkt ook gewoon perfect hoor ;)

3) Using your device, open File Explorer and find your desired installation
location (as above). Go to 'SpbMobileShellSkins\Scripts'. In here run the
file 'Mortscipt.exe'. This will enable the other scripts to run.

4) In File Explorer, run the file "Install_WQVGA.mscr"and set your LANGUAGE.
If you want all the included themes, answer YES to the next question.

Allebei in 'SpbMobileShellSkins\Scripts' staat het dus,sucses
Ik heb precies hetzelfde gedaan als jij nu verteld. Beetje vreemd dus. Ik ga me er nog wel eens in verdiepen.
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:03:
Eindelijk werkend
[afbeelding]

krijg de graden alleen nog niet op celsius :9

alles werkt
Flmpje
Ziet er strak uit. Waar tover je deze vandaan? Laat maar!
Man, die uitleg alleen al. Deze sla ik voor deze keer maar even over ;)
knakworst schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:59:
[...]

Ik heb hem ook al een tijdje in gebruik. In combinatie met een Brando screenprotector geen probleem. De houder maakt ook geen contact met de folie.
Ok, dan ga ik hem ook maar eens bestellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 12-09 16:51
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:39:
voor de liefhebbers..
ik gebruik nu om te backuppen SPB Back up 2.01.
Je kan gemakkelijk je adresboek/emailberichten/sms/etc backuppen.
Echt een super prog.
Geen last van het pocketfs.sys probleem tijdens het backuppen?

Schijnen alle backup programma's (Sprite, Spb, Resco) last van te hebben bij de Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hostje schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:26:
[...]

Geen last van het pocketfs.sys probleem tijdens het backuppen?

Schijnen alle backup programma's (Sprite, Spb, Resco) last van te hebben bij de Omnia.
Ik heb daar met Sprite geen last van. Maar heb dan ook nog nooit mijn gemaakte backup hoeven gebruiken...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik SPB mobile installeer. En ik ga bij install wqgva geeft hij aan dat ik geen SPH 2.1.2 heb, waar kan ik dat vinden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha zelfs ik kreeg het voorelkaar joh,maar die animated icons zijn trial :X dus moet je eigenlijk wat storten via paypal(maakt niet uit hoeveel)dan heb je ze voor altijd.
Laat ik nou geen paypal hebben,dus denk dat ik het er maar weer afgooi :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik heb tot op heden geen idee hoe ik de flash player erop krijg om streaming video te bekijken.
Op de Adobe site moet je je registreren maar dan krijg ik hem nog niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik heb in de registry de calibratie en gevoeligheid aangepast van de Omnia na het lezen van een artikel op MoDaCo. Het werkt bij mij geweldig:

"this is what worked for me:

Improve Screen Calibration
1. Open your Registry Editor(PHM Registry Editor)
2. Go to HKEY_LOCAL_MACHINE/HARDWARE/DEVICEMAP/TOUCH/
3. Click on CalibrationData
4. Value Data change to > 519,503 177,881 182,129 847,127 849,872
5. Click OK to save it.

You may also wish to copy down the old data before you input the new one.
My OLD Value Data was 505,512 172,875 163,147 846,148 829,876 and yours might be different a bit."

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik het sms geluid aan kan laten, maar de rest van de onzinnige systeemgeluiden uit kan zetten? Het is heel storend als je de geluiden voor het verplaatsen van de widgets uit zet, ook de geluiden van de sms uit gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door chrisr5gt op 12-01-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepijnwk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-10-2020
chrisr5gt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:37:
Ik heb in de registry de calibratie en gevoeligheid aangepast van de Omnia na het lezen van een artikel op MoDaCo. Het werkt bij mij geweldig:

"this is what worked for me:

Improve Screen Calibration
1. Open your Registry Editor(PHM Registry Editor)
2. Go to HKEY_LOCAL_MACHINE/HARDWARE/DEVICEMAP/TOUCH/
3. Click on CalibrationData
4. Value Data change to > 519,503 177,881 182,129 847,127 849,872
5. Click OK to save it.

You may also wish to copy down the old data before you input the new one.
My OLD Value Data was 505,512 172,875 163,147 846,148 829,876 and yours might be different a bit."
Is hij nu dan gevoeliger? of juist niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Juist gevoeliger. Het scrollen gaat beter en de widgets verslepen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepijnwk
chrisr5gt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:01:
Juist gevoeliger. Het scrollen gaat beter en de widgets verslepen ook.
Ok ik ga het proberen!
Ik heb momenteel de ROM van Taril van 8-1-2009 (DXHL3) en hij doet het uitstekend! Ik kan u bijna twee dagen met de batterij doen ondanks vrij intensief gebruik (zakelijk vooral als telefoon)

Heb het net veranderd en het gaat inderdaad makkelijker! De widgets gebruik ik niet ik heb het op samsung today 2 staan met SPB mobile shell erachter.

Hoewel ik samsung today 2 het fijnst vind (helemaal zwart, gebruikt weinig batterij dan en geeft weinig licht) vind ik het van SPB erg fijn dat ik niet door mijn apps hoef te scrollen dat blijft een ellende vind ik. Ga je scrolle pakt hij de naam waar je toevallig het eerst op drukt om te beginnen met scrollen......

Touchscreen lijkt nu echter iets beter! :)

bedankt voor de tip _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Pepijnwk op 13-01-2009 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw op dit forum wat ik graag wil weten is hoe je een nieuwe skin voor mijn omnia kan downloaden en hoe je dat dan op je telefoon kunt krijgen nadat het op de pc staat en ik lees veel over de rom DXLH2 wat kun je daarmee en hoe kom je daar aan wat mij n.l. erg handig lijkt is van die icoontjes onder aan het scherm waarmee je snel naar je contacten kunt enzo ik hoop dat iemand hierop wil reageren want het vast wel al ergens terug te vinden zijn maar het is best lastig al die pagina's te doorzoeken en dan het juiste er uit te halen want er staat al zoveel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 12-09 16:51
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:31:
[...]

Ik heb daar met Sprite geen last van. Maar heb dan ook nog nooit mijn gemaakte backup hoeven gebruiken...
Vreemd, ik kreeg bij Sprite namelijk wel de melding dat dit bestand niet kon worden gebackuped. Kwam er toen via google achter dat meer backup programma's daar last van hadden bij de Omnia. Heb nog geen recovery geprobeerd, dus weet niet of het tot problemen zal leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1mp
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 06:18
Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6
daar kun je beter je vraag stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepijnwk
hostje schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:39:
[...]

Vreemd, ik kreeg bij Sprite namelijk wel de melding dat dit bestand niet kon worden gebackuped. Kwam er toen via google achter dat meer backup programma's daar last van hadden bij de Omnia. Heb nog geen recovery geprobeerd, dus weet niet of het tot problemen zal leiden.
Ik had bij sprite backup precies hetzelfde. Ik weet echter niet precies waar dit bestand voor dient. Heb ook al een backup teruggezet maar dat gaat prima. Ik heb niet iets gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Pepijnwk schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:57:
[...]

Is hij nu dan gevoeliger? of juist niet? :?
Beter 'geijkt'. niet gevoeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:24:
[...]

Geld terug vind ik wel heel apart eingelijk... Het lijkt me logisch dat als ze hem niet kunnen repareren en het is niet je eigen schuld, je altijd gewoon een nieuwe dan wel "refurbished" krijgt? Nu kun je dus geld terug vragen en een HTC nemen 8)7
Waarom vind je dat ik een HTC zou moeten nemen en welk model dan?
Is dat beter dan een Omnia????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:50:
haha zelfs ik kreeg het voorelkaar joh,maar die animated icons zijn trial :X dus moet je eigenlijk wat storten via paypal(maakt niet uit hoeveel)dan heb je ze voor altijd.
Laat ik nou geen paypal hebben,dus denk dat ik het er maar weer afgooi :/ :/
PayPal, dat is zo makkelijk. Dan maak je toch gewoon symbolisch €0,10 over (echte Nederlander toch?!)
Misschien dat ik het binnenkort even ga proberen. Maar aangezien ik hetzelfde probleem heb als de persoon die ik hieronder citeer, wil ik dat eerst werkend hebben.
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:50:
Als ik SPB mobile installeer. En ik ga bij install wqgva geeft hij aan dat ik geen SPH 2.1.2 heb, waar kan ik dat vinden.?
Ook ik heb dit. Welke versie draai jij van SPB Mobile Shell?
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:37:
Ik ben nieuw op dit forum wat ik graag wil weten is hoe je een nieuwe skin voor mijn omnia kan downloaden en hoe je dat dan op je telefoon kunt krijgen nadat het op de pc staat en ik lees veel over de rom DXLH2 wat kun je daarmee en hoe kom je daar aan wat mij n.l. erg handig lijkt is van die icoontjes onder aan het scherm waarmee je snel naar je contacten kunt enzo ik hoop dat iemand hierop wil reageren want het vast wel al ergens terug te vinden zijn maar het is best lastig al die pagina's te doorzoeken en dan het juiste er uit te halen want er staat al zoveel op
Hier, heb je wat leestekens:. , : ' "
Voor de rest: http://tinyurl.com/9a7as8 & dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:24:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan als jij nu verteld. Beetje vreemd dus. Ik ga me er nog wel eens in verdiepen.

[...]

Ziet er strak uit. Waar tover je deze vandaan? Laat maar!
Man, die uitleg alleen al. Deze sla ik voor deze keer maar even over ;)
jostR

heb je die bestanden uitgepakt en daarna gekopieerd naar de opslag?
nadat ik overgestapt ben naar 2.1.4 shell en de readme.txt uit de map op mijn opslag gegooid (of niet mee kopieren) was ik eruit en lukte het me wel.

die animated weather icons zijn idd wel erg cool.
vraag me alleen af Talita; zijn er nederlandse steden die je ook de traffic beelden laten zien?
en doneren tja............ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb wel nog een andere vraag:
in mijn opslag heb ik heel wat liedjes staan. nu wil ik per persoon bijvoorbeeld een andere beltoon instellen. als ik dit echter ga instellen bij mijn contacten krijg ik alleen maar de beltonen die in \mijnapparaat\mydocuments\ staan.
is er geen trucje voor dat hij toch ook in mijn opslag gaat kijken voor beltonen toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:03:
Hoi,
Ik heb wel nog een andere vraag:
in mijn opslag heb ik heel wat liedjes staan. nu wil ik per persoon bijvoorbeeld een andere beltoon instellen. als ik dit echter ga instellen bij mijn contacten krijg ik alleen maar de beltonen die in \mijnapparaat\mydocuments\ staan.
is er geen trucje voor dat hij toch ook in mijn opslag gaat kijken voor beltonen toe te voegen.
Rechtstreeks uit de TS:

Hoe kan ik gebruik maken van eigen MP3 bestanden als beltoon, zonder dat er een aantal MBs van het Geheugen af gaat?

Dit kan door een map 'My Documents' aan te maken op je Opslagkaart en vervolgens je MP3s hierin te plaatsen. De MP3 bestanden zullen nu geen invloed hebben op het Opslaggeheugen.

Volgende keer a.u.b. eerst even de TS(Topic Start) doorlezen en de Samsung Omnia - How, What & Where pagina doorzoeken. Hier vind je de meest gestelde vragen terug. Beide geven antwoord op je vraag.

[ Voor 13% gewijzigd door DeOS op 13-01-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:09:
[...]

Rechtstreeks uit de TS:

Hoe kan ik gebruik maken van eigen MP3 bestanden als beltoon, zonder dat er een aantal MBs van het Geheugen af gaat?

Dit kan door een map 'My Documents' aan te maken op je Opslagkaart en vervolgens je MP3s hierin te plaatsen. De MP3 bestanden zullen nu geen invloed hebben op het Opslaggeheugen.

Volgende keer a.u.b. eerst even de TS(Topic Start) doorlezen en de Samsung Omnia - How, What & Where pagina doorzoeken. Hier vind je de meest gestelde vragen terug. Beide geven antwoord op je vraag.
mia culpa....
soms raak ik een beetje het overzicht kwijt.
toch hartelijk bedankt voor je snelle reply deos.

thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:08:
[...]

Waarom vind je dat ik een HTC zou moeten nemen en welk model dan?
Is dat beter dan een Omnia????
Nee was niet als advies bedoeld maar meer als voorbeeld, dat ik het raar vind. De omnia is gewoon nog in de winkel leverbaar dus ik vind het gek dat ze je niet direct een nieuwe toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je via je Omnia (en wifi) contact kan maken met een externe harddisk die in het draadloze thuisnetwerk hangt, bijv. via het programma Total Commander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:42:
Weet iemand hoe je via je Omnia (en wifi) contact kan maken met een externe harddisk die in het draadloze thuisnetwerk hangt, bijv. via het programma Total Commander?
Gewoon bovenin het pad naar je netwerk share typen? \[externe hardeschijf]\

[externe hardeschijf] kan de naam van je NAS zijn of het ip adres.

[ Voor 3% gewijzigd door DeOS op 13-01-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:54:
[...]

jostR

nadat ik overgestapt ben naar 2.1.4 shell en de readme.txt uit de map op mijn opslag gegooid (of niet mee kopieren) was ik eruit en lukte het me wel.

vraag me alleen af Talita; zijn er nederlandse steden die je ook de traffic beelden laten zien?
Ik heb gewoon de .cab file rechtstreeks gekopieerd naar mijn opslag. Vanaf daar alles geprobeerd.
Maar jij had dus dezelfde melding als ik (en met mij, vele anderen) ook hebben?

Ik zal vanavond eens proberen om via activesync die readme.txt te verwijderen, want dat lukt niet via de telefoon.

Edit: toch maar even nu geprobeerd en je bent mijn held. Puur het uitpakken op de PC, verplaatsen zonder readme.txt en hij werkt. Super! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik hoor dus iedereen over dat task switcher.. Ik gebruik nog steeds taakbeheer...
Ik hoor dus dat je met je vinger vanaf beneden naar boven moet schuiven (?).
Ik wrijf tot ik een ons weeg.. Die task switcher komt maar niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:53:
Mensen, ik hoor dus iedereen over dat task switcher.. Ik gebruik nog steeds taakbeheer...
Ik hoor dus dat je met je vinger vanaf beneden naar boven moet schuiven (?).
Ik wrijf tot ik een ons weeg.. Die task switcher komt maar niet :(
Probeer eens van linksonder op je scherm tot aan het midden.
Beetje oefening en dan moet het lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:56:
[...]

Probeer eens van linksonder op je scherm tot aan het midden.
Beetje oefening en dan moet het lukken!
Nope ook niet :(
Ik zie hem bij taakbeheer ook niet draaien onder weergave>processen...
Ik heb hem nu uit de windows map versleept naar Opstarten, misschien helpt het?

EDIT: Het helpt ook niet als ik hem bij opstarten zet..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb mijn bescherm folie binnen, maar wat een rotzooi is dat zeg.
Heb het maar verwijderd..

Heeft iemand nog een leuke (geen mirror meuk) die goed aan te brengen is zonder bubbles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:59
in de startpost staat: Scherm 3.5 Inch WQVGA Touchscreen moet dit niet 3,2 inch zijn? iphone heeft 3.5 inch.
Pinjataaa schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:54:

Heeft iemand nog een leuke (geen mirror meuk) die goed aan te brengen is zonder bubbles?
Invisibleshield FTW, er is ergens op GOT een topic met kortingscodes voor invisibleshield.

[ Voor 64% gewijzigd door Snuurtje op 13-01-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:12:
[...]

Nope ook niet :(
Ik zie hem bij taakbeheer ook niet draaien onder weergave>processen...
Ik heb hem nu uit de windows map versleept naar Opstarten, misschien helpt het?

EDIT: Het helpt ook niet als ik hem bij opstarten zet..
Moet zeggen het is wel een redelijke ''druk-sleep'' beweging, geen ''glij-sleep'', maar je kunt overigens ook de ''samsung menu knop'' ingedrukt houden (rechts bovenaan telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:32:
[...]

Ook ik heb dit. Welke versie draai jij van SPB Mobile Shell?
Waar kan je dit zien.?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:17:
in de startpost staat: Scherm 3.5 Inch WQVGA Touchscreen moet dit niet 3,2 inch zijn? iphone heeft 3.5 inch.

[...]

Invisibleshield FTW, er is ergens op GOT een topic met kortingscodes voor invisibleshield.
Nu met 50% korting en gratis verzending voor een prikkie, meteen eentje besteld :9

Maar over geld besparen gesproken.. Ik hoorde van m'n connectie bij de telecomzaak dat iWood de pijp uit is!
Iemand verder hier wat over gehoord?
Op de website staat namelijk niets vermeld en ik heb gewoon de software kunnen installeren..
Blijkt dat dat gewoon werkt met wifi, makkelijk geld verdienen zolang m'n Eindeloos Online nog niet ingaat.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:26:
[...]

Moet zeggen het is wel een redelijke ''druk-sleep'' beweging, geen ''glij-sleep'', maar je kunt overigens ook de ''samsung menu knop'' ingedrukt houden (rechts bovenaan telefoon).
Jaa maar dan ga ik naar taakbeheer :p
En ik wil juist dat handige sleep effectje krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:44:
[...]

Ik heb gewoon de .cab file rechtstreeks gekopieerd naar mijn opslag. Vanaf daar alles geprobeerd.
Maar jij had dus dezelfde melding als ik (en met mij, vele anderen) ook hebben?

Ik zal vanavond eens proberen om via activesync die readme.txt te verwijderen, want dat lukt niet via de telefoon.

Edit: toch maar even nu geprobeerd en je bent mijn held. Puur het uitpakken op de PC, verplaatsen zonder readme.txt en hij werkt. Super! _/-\o_ _/-\o_
Eindelijk aan de praat?,toppie *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:54:
[...]

jostR

Moet ik nog ff uitzoeken,die zijn er in nederland toch ook gewoon.Als jij nou even doneer ook voor mijn,maak ik per bank het weer naar jou over,is dat wat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:54:

[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling
Bij mij werkt het dus wel, na het verwijderen van de readme.txt!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:44:
[...]

Moet ik nog ff uitzoeken,die zijn er in nederland toch ook gewoon.Als jij nou even doneer ook voor mijn,maak ik per bank het weer naar jou over,is dat wat :9
Paypal:
1. Open een account bij PayPal
2. Paypal maakt 2 kleine bedragen naar jouw bankrekening over
3. Die bedragen voer je weer in bij de website van paypal
4. Ready!
No big deal toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:44:
[...]

wil ik wel doen hoor maar ik zat met het volgende:
las op die site dat die weather icons niet in spb kwamen maar met een apart programma. iets met mars nog wat. kijk en ik zou het wel graag gewoon onder spb laten draaien.

Ik wil eerst tomtom eens aan het draaien krijgen. Liefst zonder extra proggies die alleen maar geheugen en batterij vreten. zou wel eens een poll willen zien met mensen die tomtom zonder en met extra proggies hebben draaien.
Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic