Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn contactpersonen staan in mijn telefoonboek. Kan ik deze hieruit verwijderen en dan nog steeds op msn gaan.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FietsFanaat33 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 15:08:
[...]

bij de millionaire editie zitten oordopjes en een bluetooth headset.
je krijgt ook usb verloop kabeltje waar je je gewone dopjes kan aansluiten
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb net een pakketje klok skins van de imarche site gekocht.(zip bestand). Nu wil ik hem installeren op de omnia maar dat lukt dus niet! Het bestand kan niet worden geopend,het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat...etc etc. nergens een oplossing te vinden op de site of google.
Iemand hetzelfde tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 17:08:
Maar er is toch ondertussen een firmware update voor Vodafone Branded toestellen verschenen? Levert dit niets op?

http://forum.vodafone.co....p?act=announce&f=25&id=25

Of is dit alleen voor de UK?
iemand die dit al heeft geprobeerd en ook werkend heeft gekregen?
ik krijg zelf de melding dat ik niet de juiste versie op mijn telefoon heb, en dus ook de update niet kan instaleren.

toch ben ik benieuwd of iemand dit wel is gelukt en mischien een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
treewhisperer schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:09:
Mijn vriendinnetje heeft een Samsung Omnia gekocht, mooi dingetje het is mijn eerste ervaring met Windows mobile, ik heb een aantal vragen met betrekking op zowel windows mobile als de Samsung omnia.

Zijn er user groups blogs, waarbij op overzichtelijke wijzen de laatste ins en outs besproken wordt van de Samsung Omnia? Ik zie ze niet in google. :(

Wanneer je opzoek gaat naar games en apps, dan staat daar vaak bij "werkt voor windows mobile 6 dus ook op de Omnia", maar dit is lang niet altijd het geval. 9 van de 10 spellen werken niet op de Omnia,....

Wat betreft windows mobile, het kruisje sluit de programma's niet, ik gebruik nu taakbeheer, is er een eenvoudiger manier?

Waar zijn de smileys gebleven voor sms-en, is hier een applicatie voor?

Is het widgetmenu aanpasbaar, deze staat nu vol met progjes waarvan ik er best een paar kan missen en ik zou er graag zelf wat aan toe kunnen voegen?

En het belangrijkste is er een lijst met must have applicaties enof tweaks. :D
Registreer hier even, ga je erg veel vinden. Ik heb er onder andere al een tweak tegengekomen voor sluiten van programma's (die dan effectief gebeurt met het kruisje).
Wat het widget menu betreft wordt dat binnenkort aanpasbaar en zullen er normaal gezien een hoop nieuwe komen. Staat ergens in dit topic geloof ik.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
mariconjo schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:01:

Ik heb net een pakketje klok skins van de imarche site gekocht.(zip bestand). Nu wil ik hem installeren op de omnia maar dat lukt dus niet! Het bestand kan niet worden geopend,het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat...etc etc. nergens een oplossing te vinden op de site of google.
Iemand hetzelfde tegen gekomen?
ben er al uit. Omnia aan de pc hangen en zip uitpakken via de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:14:
Die van die smilies ben ik ook erg benieuwd naar ;)

Voor handige apps etc. bekijken even de openings post..
Misschien is dit wat :X

Zie nu wel smilies in me berichten,net 1 naar mezelf gestuurd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treewhisperer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 16:31
Cool thx voor deze snelle reply's. :) Die site ziet er erg relaxed uit Renegade.

Dat smileys proggie, ik kan wel allerlei instellingen doen, maar ik zie nog niets verschijnen in mn smsjes?
Is het soms een apart programaatje en niet een add-on? Zoja waar vind ik deze,....

Iemand zn omnia al eens ge-iphone-d?
http://hackaddict.blogspot.com/search?q=wm6

[ Voor 37% gewijzigd door treewhisperer op 01-01-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treewhisperer schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:36:
Cool thx voor deze snelle reply's. :) Die site ziet er erg relaxed uit Renegade.

Dat smileys proggie, ik kan wel allerlei instellingen doen, maar ik zie nog niets verschijnen in mn smsjes?
Is het soms een apart programaatje en niet een add-on? Zoja waar vind ik deze,....

Iemand zn omnia al eens ge-iphone-d?
http://hackaddict.blogspot.com/search?q=wm6
Gaat veel eenvoudiger via Ifonz !

Aanvullen met S2P, S2V, Funcontacts, Eyephoto, S2U2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 00:56:
[...]

Gaat veel eenvoudiger via Ifonz !

Aanvullen met S2P, S2V, Funcontacts, Eyephoto, S2U2 ...
en ook ALLERMINST batterijvriendelijk, zoals op hackaddict ook wordt genoemd.

minder eenvoudig schrikt echte tweakers niet af he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 02:10:
[...]

en ook ALLERMINST batterijvriendelijk, zoals op hackaddict ook wordt genoemd.

minder eenvoudig schrikt echte tweakers niet af he...
Gebruik hier nu al een tijdje Ifonz en merk geen enkel verschil in batterijduur ! Load of cr*p als je het mij vraagt ... Nu, smaken en kleuren verschillen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Zoooo...ik heb mijn stouten schoenen inmiddels goed om mijn voeten zitten en heb de nieuwste custum Rom op mijn omnia gezet van het bekende forum (taril) en dan de versie van 31 dec.

Achteraf denk ik was ik daar nou zo huiverig voor? Het ging erg makkelijk (wel even xp machine gebruiken want vista gaat niet of lastig) en in 1 keer goed.

Wel erg wennen als je toch nederlands gewend bent en je even de knop moet omzetten hoe alle functies in het engels heten. Ook erg gecharmeerd door de widgets die je nu helemaal naar eigen smaak kan aanpassen. Helaas zijn er nog maar weinig leuke interessante extra widgets (weer + cnn) maar wie weet komen deze later nog. Batterijduur nog niets over kunnen zeggen omdat het nog maar zo kort is wel vind ik browsen wat sneller.

Mocht je vragen hebben ..kom maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
treewhisperer schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:09:

Wat betreft windows mobile, het kruisje sluit de programma's niet, ik gebruik nu taakbeheer, is er een eenvoudiger manier?
Google naar WkTASK
of check het hiero http://soft.photoracer.net/docs/wktask_en.html

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:59
detonated schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:11:
[...]

ik krijg zelf de melding dat ik niet de juiste versie op mijn telefoon heb, en dus ook de update niet kan instaleren.

toch ben ik benieuwd of iemand dit wel is gelukt en mischien een oplossing heeft.
had ik ook geprobeerd maark lukte niet. is alleen voor UK versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:07

Aapje

Opel-beun
Weeeee \o/ Heb nu ook een onmia :)
Gelijk maar zoveel mogelijk zooi van samsung eraf gekicked en wat HTC TouchFlo magic erop gezet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
  • Laatst online: 21-02-2024
detonated schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:11:
[...]

Lees dit maar eens; Advies om niet te doen dus.
http://www.modaco.com/con...released-at-last/page/60/

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
xon schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:58:
Zoooo...ik heb mijn stouten schoenen inmiddels goed om mijn voeten zitten en heb de nieuwste custum Rom op mijn omnia gezet van het bekende forum (taril) en dan de versie van 31 dec.

Achteraf denk ik was ik daar nou zo huiverig voor? Het ging erg makkelijk (wel even xp machine gebruiken want vista gaat niet of lastig) en in 1 keer goed.

Wel erg wennen als je toch nederlands gewend bent en je even de knop moet omzetten hoe alle functies in het engels heten. Ook erg gecharmeerd door de widgets die je nu helemaal naar eigen smaak kan aanpassen. Helaas zijn er nog maar weinig leuke interessante extra widgets (weer + cnn) maar wie weet komen deze later nog. Batterijduur nog niets over kunnen zeggen omdat het nog maar zo kort is wel vind ik browsen wat sneller.

Mocht je vragen hebben ..kom maar op
Ik heb nu firmware HH1, moet ik eerst naar HJ3 updaten? ik wil ook flash lite 3 :D Wat is jou firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Michiel Jansen schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:32:
[...]

Ik heb nu firmware HH1, moet ik eerst naar HJ3 updaten? ik wil ook flash lite 3 :D Wat is jou firmware?
Nope..is fabeltje. Ik had ook HH1 en heb in 1 keer kunnen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebo66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb al twee maanden de omnia in gebruik en deze bevalt mij zeer goed maar de gebruiksaanwijzing is zeer mager gezien de mogelijkheden. Is er ergens op het internet een uitgebreidere handleiding te vinden?
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de mogelijkheden om mijn sms berichten op te slaan op de pc maar helaas kan ik hierover nergens iets vinden, kan dit dus ook niet? De mogelijkheid van "verplaatsen" is niet actief hoe kan ik dit activeren om vervolgens te verplaatsen naar mijn geheugenkaart. Een aantal vragen en misschien kan en wil iemand mij antwoorden geven.
Wiebo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

wiebo66 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 01:17:
Ik heb al twee maanden de omnia in gebruik en deze bevalt mij zeer goed maar de gebruiksaanwijzing is zeer mager gezien de mogelijkheden. Is er ergens op het internet een uitgebreidere handleiding te vinden?
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de mogelijkheden om mijn sms berichten op te slaan op de pc maar helaas kan ik hierover nergens iets vinden, kan dit dus ook niet? De mogelijkheid van "verplaatsen" is niet actief hoe kan ik dit activeren om vervolgens te verplaatsen naar mijn geheugenkaart. Een aantal vragen en misschien kan en wil iemand mij antwoorden geven.
Wiebo.
Is het je eerste mobile 6 telefoon? De functies van de omnia zijn op zich wel aardig te bundelen in een beknopte handleiding. (camera, scherm wat draait, toetsenbordje, gps etc) Het geen wat even aanleren is is het gebruik van mobile 6 en alles wat je hiermee kan doen. Zoek anders daar eens op.

Volgen mij kan je met active sync ook die berichten opslaan (sms)

[ Voor 3% gewijzigd door xon op 03-01-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:20:
[...]

Registreer hier even, ga je erg veel vinden. Ik heb er onder andere al een tweak tegengekomen voor sluiten van programma's (die dan effectief gebeurt met het kruisje).
Wat het widget menu betreft wordt dat binnenkort aanpasbaar en zullen er normaal gezien een hoop nieuwe komen. Staat ergens in dit topic geloof ik.
weet je nog welk nummer die tweak had op dat "forum" ? ik heb gezocht naar de tweak vwb het kruisje. zou inderdaad handiger zijn. vroeger had ik magic button maar volgens mij gebruikt dat niemand meer want ik lees er niks over. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met smsen

als ik in een sms 'hey' wil typen krijg ik 'geweest' op mijn scherm te zien, als ik dan het woord 'hey' wil toevoegen aan het woordenboek en de volgende keer 'hey' wil typen, staat het woord er weer niet in, hoe krijg ik dit goed? vind het best irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, ik dacht zal ik maar voor goede orde maar software van mijn 1 dag oude toeste eerst updaten voordat ik van alles ga instellen/instaleren.
Is vervolgens mijn toestel met geen mogelijkheid aan te krijgen na de update :(

Maar dat houd in dat ik staks met nieuwe telefoon toestel weg moet brengen naar een service piont waar ik hem dan vervolgens paar weken kwijt ben.
Of heeft iemand anders tip hoe je toestel nog aan zou kunne krijgen ? Ik heb al van alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:23:
Al mijn contactpersonen staan in mijn telefoonboek. Kan ik deze hieruit verwijderen en dan nog steeds op msn gaan.?
Iemand een antwooordaub .?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort de omnia en snap 1 ding niet...

ik krijg het niet voor elkaar om verbinding te maken via de usb met de pc :(

ik kan wel liedjes slepen van de pc naar de omnia maar bv fotos van de omnia naar de pc lukt niet omdat hij geen verbinding maakt

iemand een idee? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 12-09 16:51
Ik zou ze niet verwijderen uit je telefoonboek, want dan ben je ze zowieso kwijt uit je MSN contacten lijst. Dus ook als je op je pc aanlogt in MSN ben je je contactpersonen kwijt.

Probeer het anders even zoals hier beschreven.

[ Voor 7% gewijzigd door hostje op 03-01-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:04

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bij mij opgelost door een reset naar fabrieksinstellingen, vervolgens msn opnieuw ingesteld zonder de optie ze toe te voegen aan telefoonboek :{

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:03:
Geweldig, ik dacht zal ik maar voor goede orde maar software van mijn 1 dag oude toeste eerst updaten voordat ik van alles ga instellen/instaleren.
Is vervolgens mijn toestel met geen mogelijkheid aan te krijgen na de update :(

Maar dat houd in dat ik staks met nieuwe telefoon toestel weg moet brengen naar een service piont waar ik hem dan vervolgens paar weken kwijt ben.
Of heeft iemand anders tip hoe je toestel nog aan zou kunne krijgen ? Ik heb al van alles geprobeerd.
Wat krijg je te zien als je hem aan zet?
Ik dacht hem ook even officieel via samsung te updaten en toen kreeg ik een blauw scherm met puntjes ervoor terug.

Ik heb vervolgens een niet officiële rom nl samsung rom er op gezet (engels nieuwer en aangepast).
Die kon hem installeren tijdens het opstarten van de telefoon en hoefde niet te wacht op activesync.
Deze werkt tot nu toe ideaal ik probeer hem nog even uit maar anders blijft hij er mooi op en ga ik niet proberen HJ3 er weer op te zetten. Stuk beter dan 4 weken tel kwijt :P

Moet je maar even zoeken op DXHL2 en dan van modaco de nieuwste downloaden. dat is gewoon een .exe wijst zichzelf. Stuk beter dan samsung die je tel gewoon bricked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje,
Maar ben bang dat voor mij niet gaat werken :'(
Mijn toestel gaat gewoon niet meer aan, hoe lang ik ook de aan knop in druk het maakt niks uit. En telefoon reageerd ook totaal niet meer op de oplaader.
Ik heb al geprobeerd om accu er uit te halen en na 5min er weer in, de harde reset maar tot nu toe heb ik nog geen teken van leven gezien.

Enige wat ik wel merkt is dat toestel wel beetje warm wordt zolang de accu er in zit waardoor ik de accu er maar uit heb gehaald voorgeval dat accu op deze manier totaal wordt ontladen wat een defecte accu tot effect kan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik bel via een centrale naar mijn ouders in Duitsland (heb een beltegoed van 123vcard.com dat aan mijn mobiele nummer gekoppeld is). Tijdens het bellen naar dit nummer, moet je pauzetekens ingeven zodat je niet steeds handmatig het nummer van in mijn geval mijn ouders in hoef te geven. Alleen heb ik geen flauw idee welk teken dit op de i900 is. Op mijn oude SE W850i was dit het hekje lang ingedrukt houden zodat er een p kwam te staan.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26
Ik heb net een harde reset gedaan, maar nu heb ik een probleempje. Ik heb geen GPRS connectie meer. Dat wil zegge, boven in de taakbalk staat wel G3, maar wat ik ook open, IE, Opera, Enhanced GPS, etc. komt er geen verbinding. ik krijg gewoon een fout melding.

Als ik internet sharing inschakel, gaat hij wel connecten met GPRS, maar daar kan ik op m'n telefoon verder niets mee.
Het lijkt me dat ik ergens moet instellen met welke GPRS verbinding contact gemaakt moet worden, echter kan ik dit nergens terug vinden. Enig idee iemand!?

probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 00:09:
Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik bel via een centrale naar mijn ouders in Duitsland (heb een beltegoed van 123vcard.com dat aan mijn mobiele nummer gekoppeld is). Tijdens het bellen naar dit nummer, moet je pauzetekens ingeven zodat je niet steeds handmatig het nummer van in mijn geval mijn ouders in hoef te geven. Alleen heb ik geen flauw idee welk teken dit op de i900 is. Op mijn oude SE W850i was dit het hekje lang ingedrukt houden zodat er een p kwam te staan.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!
Hier staat dat deze functie in windows mobile zou moeten zitten.

Maar ik kan hem daar nergens vinden.

Hier staat dat je ook gewoon een 'p' in je nummer kan gebruiken. Je zou dus eens kunnen proberen om het nummer op te slaan en de p('s) toe te voegen.

[ Voor 6% gewijzigd door DeOS op 04-01-2009 16:44 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:42:
[...]

Hier staat dat deze functie in windows mobile zou moeten zitten.

Maar ik kan hem daar nergens vinden.

Hier staat dat je ook gewoon een 'p' in je nummer kan gebruiken. Je zou dus eens kunnen proberen om het nummer op te slaan en de p('s) toe te voegen.
Dank je, had hem al opgeslagen staan met 3x p maar dat was er blijkbaar 1 teveel, met 2x p werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebo66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-03-2024
xon schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 09:28:
[...]

Is het je eerste mobile 6 telefoon? De functies van de omnia zijn op zich wel aardig te bundelen in een beknopte handleiding. (camera, scherm wat draait, toetsenbordje, gps etc) Het geen wat even aanleren is is het gebruik van mobile 6 en alles wat je hiermee kan doen. Zoek anders daar eens op.

Volgen mij kan je met active sync ook die berichten opslaan (sms)
Het is inderdaad mijn eerste mobile 6 telefoon, hiervoor had ik altijd nokia.
Maar Samsung bevalt me een stuk beter. Ik had al eerder gezocht op mobile 6 maar kwam daarmee ook niet veel verder en helaas is het niet mogelijk om sms berichten te kopieren met activ sync.
Of ik doe iets fout maar misschien heeft iemand anders nog een tip voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
wiebo66 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:41:
[...]

Het is inderdaad mijn eerste mobile 6 telefoon, hiervoor had ik altijd nokia.
Maar Samsung bevalt me een stuk beter. Ik had al eerder gezocht op mobile 6 maar kwam daarmee ook niet veel verder en helaas is het niet mogelijk om sms berichten te kopieren met activ sync.
Of ik doe iets fout maar misschien heeft iemand anders nog een tip voor mij?
Met activesync kun je je sms berichten niet synchoniseren. Hiervoor zul je een 3rd party oplossing voor moeten zoeken. Zoals bijvoorbeeld SMS Backup.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 13:51

Praetextatus

the dutch_paki

Vorige week vrijdag de samsung terug gekregen van reparatie nadat een officiele update mislukte en de telefoon brickte. Eergister aan t surfen en een app gedownload van de spb site, telefoon gereboot en voila hij boot wel tot t pin screen. Pin invoeren lukt niet en t aan-uit knopje blinkt rood :( Hij is van mijn broertje maar ik leen em af en toe ;)

Ik denk dat ik em maar weer terug breng voor reparatie

[ Voor 8% gewijzigd door Praetextatus op 05-01-2009 10:56 ]

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Ik zou eerst eens een hard reset doen om uit te sluiten dat het niet door die software komt die je geïnstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik vragen mag hoe lang heeft die reparatie geduurd????
Ik ben mijn Omnia nu al bijna 1 1/2 maand kwijt door dat mijn telefoon brickte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:42:
Vanaf 18e December ben ik mijn Omnia nu kwijt aan Dynafix voor reparatie en ze zijn vandaag begonnen met Component Repair, dus ik denk dat mijne nog even gaat duren.....
Als het nu nog langer als een week duurt ga ik maar weer eens klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de update gedaan vanaf de Samsung Site. Alles is gelukkig goed gegaan.Ik heb nu de versie XKHJ3/XXHI4 er op staan.Ik zie/merk echter geen verschil met de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:28:
Gisteren de update gedaan vanaf de Samsung Site. Alles is gelukkig goed gegaan.Ik heb nu de versie XKHJ3/XXHI4 er op staan.Ik zie/merk echter geen verschil met de vorige versie.
Rom gaat iets beter met batterijduur om en wat kleine bug fixjes. Als je echt wat wilt zien moet je voor de Taril versie gaan (extra widgets, stukjes software die vervangen zijn etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy-x
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 21:42
Tijdje terug geupdate. Versie van mijn omnia is nu XKHJ3/XKHJ3 en telefoon is XXHH1.
Wanneer ik de versie XKHJ3 invul op de site van Samsungmobile, krijg ik te zien dat ik een update kan downloaden genaamd i900XKHJ3_updater_vista_1117.exe Is dit een update of is dit een versie die ik al heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag me hier ook weer melden met een vraag (van lezen leer je meestal meer dan voldoende!)
Ik heb het progje geinstalleerd dat er voor zorgt dat de melding van nieuwe sms herhaalt wordt.
Ik neem aan dat ik bij 'instellingen>persoonlijk>geluiden en meldingen>meldingen>New Text message' het vakje 'herhalen' aan moet vinken?

Maar waar vind ik dan de instellingen hiervoor. Want nu blijf ik, ondanks het lezen van het smsje, maar een herinnerings-toon krijgen voor ongeveer 5/6 keer...

Wanneer ik spb watcher gevonden heb ga ik me wagen aan de theme's, dus 'I'll be back'! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik bij Vodafone mijn nieuwe Omnia opgehaald. Ik heb nog extra gevraagd aan de medewerker of er de nieuwe software opstond, aangezien ik slechte dingen had gehoord over de vorige versie. De medewerker gaf aan dat er inderdaad veel problemen waren met de vorige versie, maar dat ik de nieuwe zou hebben. Als ik echter in mijn telefoon kijk bij de versie dan vind ik dit:

PDA: i900XKHG5/ARHG5
Telefoon: i900BUHG5

Dat is dan toch wel de oude versie? Ben ik dan gewoon voorgelogen in de Vodafoneshop? En is er een makkelijke manier om de nieuwe firmware te krijgen? Op de site van Samsung staat dat de versies voor T-Mobile en Vodafone nog niet beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje,
Ik heb een contact verwijderd die ik ook gebruikte in me 4 fav. nummers in het widget menu
Nu is dat vakje helemaal grijs en kan er geen andere contact meer toevoegen.
Iemand dit ook gehad,wat is de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
xon schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:59:
[...]

Rom gaat iets beter met batterijduur om en wat kleine bug fixjes. Als je echt wat wilt zien moet je voor de Taril versie gaan (extra widgets, stukjes software die vervangen zijn etc)
Heb sinds een week of twee ook de nieuwste rom versie (officiele) en die batterijduur is bij mij toch wel significant verbeterd. Waar ik eerst met wat surfen en bellen niet verder kwam als twee dagen, heeft m'n omnia het nu toch van oudejaarsavond tot gisteravond (vier dagen) volgehouden. Dit terwijl het gebruik zeker niet minder is geworden, oud en nieuw -->veel bellen foto's met flits etc.

Misschien komt het ook door m'n skin van mobile shell die zwart getint is, mja anyway ben nu zeer tevreden met m'n toestel. Hij is nu vingervriendelijk bedienbaar (nieuwe skin) en batterij is zeer acceptabel voor deze phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:11

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:21:
Vandaag heb ik bij Vodafone mijn nieuwe Omnia opgehaald. Ik heb nog extra gevraagd aan de medewerker of er de nieuwe software opstond, aangezien ik slechte dingen had gehoord over de vorige versie. De medewerker gaf aan dat er inderdaad veel problemen waren met de vorige versie, maar dat ik de nieuwe zou hebben. Als ik echter in mijn telefoon kijk bij de versie dan vind ik dit:

PDA: i900XKHG5/ARHG5
Telefoon: i900BUHG5

Dat is dan toch wel de oude versie? Ben ik dan gewoon voorgelogen in de Vodafoneshop? En is er een makkelijke manier om de nieuwe firmware te krijgen? Op de site van Samsung staat dat de versies voor T-Mobile en Vodafone nog niet beschikbaar zijn.
Nieuw genoeg J (XKHJ3) komt na G (XKHG5) dus een maand verschil. Ze zullen wel een voorraadje hebben en dat zullen ze niet elke week updaten neem ik aan.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:34

RvL

Hallo allemaal,

een vraagje waarop ik het antwoord niet kan vinden in een van de Omnia topics.

Vriendin-lief heeft de Omnia en gebruikt deze regelmatig in de auto. Het probleem is dat het dus wel eens voor wil komen dat ze onderweg met een lege batterij zit. Nu dacht ik dat simpel en goedkoop op te lossen met een USB auto lader (zo'n 12v naar 5v ding). Dat heb ik ook gedaan met mijn HTC Touch Diamond en dat werkt perfect (kan ik langer dan 2 uur navigeren ;)).

De Omnia wilde echter niet opladen via de bijgeleverde datakabel, aangesloten op de USB autolader. Ik heb het eerst geprobeerd aan de PC en daar lijkt hij wel op te laden, maar via de USB auto lader lukt het me niet.

Gebruik ik de verkeerde kabel (het is immers een datakabel) of is het gewoon niet mogelijk om de Omnia met enkel een USB auto lader die 5v (max. 1000mA) levert zonder signaal op de data lijnen?

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 11:15
RvL schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:12:
Gebruik ik de verkeerde kabel (het is immers een datakabel) of is het gewoon niet mogelijk om de Omnia met enkel een USB auto lader die 5v (max. 1000mA) levert zonder signaal op de data lijnen?
Bron: Microdots.org:
The USB Data Cable that comes in the package can only be used for charging when connected to a PC running ActiveSync. You can forget using it for charging e.g. from a car-lighter with USB sockets, it just doesn't work. Also, charging from a PC with the USD Data Cable takes really long and it does not work if the battery is completely empty. McKAL manufactures a USB cable for other Samsung phone models which it has been reported by many other users to work also for Omnia.

The McKAL cable seems to be available only from some bookstore chain in Singapore at around 12 SGD plus huge postage costs to Europe ~35 SGD; a bad deal in my opinion. If you really need to charge in the car (you really want to do that if you are using the Omnia for navigation), just buy a dedicated car-charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Beetje jammer dat Samsung het opladen weer zo lastig moet maken. Nu ben ik dus in principe verplicht om een dure (Samsung) auto lader aan te schaffen terwijl alle andere telefoons die we ooit gehad hebben het af konden met een simpel USB auto gevalletje van €5,-.

Maar goed, het zij zo. Zetten we op het nadelen lijstje naast de (in ons geval) niet al te beste WiFi ontvangst ;)

Edit:
Ah nee, ik lees op je bron dat er ook kabels te krijgen zijn waar het wel mee kan :)

[ Voor 11% gewijzigd door RvL op 06-01-2009 09:28 ]

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
RvL schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:27:
Edit:
Ah nee, ik lees op je bron dat er ook kabels te krijgen zijn waar het wel mee kan :)
Volgende minpunt op je lijst:
Bron: McKal
Specifications
* (...)
* For charging only, no data supported
Maar goed, als je die kabel specifiek wilt kopen met de kans dat het werkt in de auto, en je deze vervolgens niet voor dataoverdracht wilt gebruiken, dan zou het moeten lukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Voor data overdracht heb dan altijd de originele datakabel nog. Ofwel, McKal ding in de auto laten liggen, data kabel bij de PC ;)

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:07

Aapje

Opel-beun
Beetje jammer dat Samsung het opladen weer zo lastig moet maken. Nu ben ik dus in principe verplicht om een dure (Samsung) auto lader aan te schaffen terwijl alle andere telefoons die we ooit gehad hebben het af konden met een simpel USB auto gevalletje van €5,-.

Maar goed, het zij zo. Zetten we op het nadelen lijstje naast de (in ons geval) niet al te beste WiFi ontvangst ;)

Edit:
Heb de opladers voor de omnia gezien voor 10 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik had een probleem met mijn GPS-gate dat de licentie verlopen was, nu had ik voor de test even
GPS-proxy geinstalleerd om de kijken hoe dit werkt, maar nu wil ik hem weer verwijderen dit allemaal
netjes gedaan via het deinstalleren van de applicatie daarna een reset gegeven register alles verwijdert van
GPS-proxy maar nu blijft constand de telefoon de melding geven "meldingsfout: kan \opslagkaart\programmabestanden\GPSproxy\SetEvent.exe
niet uitvoeren", ik heb alle directorys en register op de telefoon doorzocht maar ik niks meer vinden van
GPS-proxy

heeft iemand enig idee waarom de telefoon nog steets constand met deze melding blijft komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:04

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Edit:
Als je nou even had gezocht in dit topic had je kunnen zien dat ik een linkje postte voor een autolader met houder voor 17 dollar (inc gratis verzendkosten) :*)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 06-01-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:39:
hallo
ik had een probleem met mijn GPS-gate dat de licentie verlopen was, nu had ik voor de test even
GPS-proxy geinstalleerd om de kijken hoe dit werkt, maar nu wil ik hem weer verwijderen dit allemaal
netjes gedaan via het deinstalleren van de applicatie daarna een reset gegeven register alles verwijdert van
GPS-proxy maar nu blijft constand de telefoon de melding geven "meldingsfout: kan \opslagkaart\programmabestanden\GPSproxy\SetEvent.exe
niet uitvoeren", ik heb alle directorys en register op de telefoon doorzocht maar ik niks meer vinden van
GPS-proxy

heeft iemand enig idee waarom de telefoon nog steets constand met deze melding blijft komen?
Is een bekend probleem, ff zoeken op "GPSproxy\SetEvent.exe":

Coolz3ro in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3"
Ik had het zelfde probleem, opgelost met het programma: CheckNotification ;) via volgende site te downloaden http://www.malsingmaps.co...ums&file=viewtopic&t=4477

[ Voor 11% gewijzigd door DeOS op 06-01-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:42:
4 dagen. maandag ingeleverd. donderdag terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

DeOS schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:58:
Ik zou eerst eens een hard reset doen om uit te sluiten dat het niet door die software komt die je geïnstalleerd hebt.
Is al geprobeerd. Ook helemaal ontladen en opnieuw laden en hard reset. Niet gelukt. Ik ben nog aan t kijken voor 'zelf doe oplossingen'. Heb deze week geen tijd nml om terug te brengen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Beste tweakers.
Ik heb sinds vandaag een omnia en ben nu even bezig met het installeren van applicaties.
ik wou als eerst die dobbelstenen er eens op zetten.
Naar dit toppic doorgelezen te hebben lukt het mij nog steeds niet.
Waar moet ik de file genaamd dice heen kopieren.?
Als ik hem ergens op het geheugen van de tel plaats kan hij hem niet openen en verschijnt er deze error.

het bestand kan niet geopen worden ,Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden.

Iemand die mij even opweg kan helpen.
Mvg tooter

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praetextatus schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:04:
[...]

4 dagen. maandag ingeleverd. donderdag terug :p
Waar heb je je telefoon heen gebracht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
tooter schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:54:
Beste tweakers.
Ik heb sinds vandaag een omnia en ben nu even bezig met het installeren van applicaties.
ik wou als eerst die dobbelstenen er eens op zetten.
Naar dit toppic doorgelezen te hebben lukt het mij nog steeds niet.
Waar moet ik de file genaamd dice heen kopieren.?
Als ik hem ergens op het geheugen van de tel plaats kan hij hem niet openen en verschijnt er deze error.

het bestand kan niet geopen worden ,Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden.

Iemand die mij even opweg kan helpen.
Mvg tooter
Dice.exe kun je over neerzetten waar je wilt en dan opstarten. Geen installatie nodig. Waarschijnlijk heeft dice.exe .net compact framework nodig. Installeer deze eens, als dit niet helpt is het bestand misschien beschadigd tijdens het downloaden. Probeer hem dan nog eens te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Ik heb problemen om video's af te spelen op youtube met men omnia. Als ik gewoon naar de mobile versie ga en op een video klik start de Stream player zoals het hoort maar na even wachten krijg ik een error die zegt: 'Server of data timeout'. Hier heb ik dan eens op gezocht in het topic en als oplossing stond er dan dat je der Proxy instellingen moest uitzetten. Dat heb ik ook gedaan maar nog steeds niets. Aan wat kan dit nog liggen?

edit:

Heb nu CorePlayer geïnstalleerd maar ook die speelt geen filmpjes af :? Hij heeft geen error maar het filmpje blijft gewoon constant laden :/ Ik zit overigens op een WiFi verbinding.

[ Voor 18% gewijzigd door Renegade! op 06-01-2009 19:51 ]

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:53
als ik .avi bestanden op de tel zet speelt hij ze af maar enkel zonder geluid (in de touch player, wmp en xvid zonder geluid), is er iemand op de hoogte van codecs voor wm 6 ik heb niets kunnen vinden (oa. modaco)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:47:
[...]

Is een bekend probleem, ff zoeken op "GPSproxy\SetEvent.exe":

Coolz3ro in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3"

[...]
ik heb check notifications er op gezet en de events verwijdert maar blijft nog steeds met deze melding komen om de 5min :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:50:
[...]

ik heb check notifications er op gezet en de events verwijdert maar blijft nog steeds met deze melding komen om de 5min :s
ok hij werkt, event handmatig verwijdert :d dankje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i use this program to watch youtube

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-youtubeplay.html

free, easy to use, and excellent video quality over 3G, wifi or whatever. it displays much better than if you go to youtube.com on your browswer

Vond dit en wou het met jullie delen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:20:
i use this program to watch youtube

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-youtubeplay.html

free, easy to use, and excellent video quality over 3G, wifi or whatever. it displays much better than if you go to youtube.com on your browswer

Vond dit en wou het met jullie delen :9
Heb deze ook net geïnstalleerd, en in tegenstelling tot alle andere spelers die ik al geprobeerd heb werkt deze wel _/-\o_
Ik heb hem trouwens van hier.

Enige nadeel (op de iet wat lelijke lay out na) is dat je precies een beperkt aantal resultaten hebt? Ik zie steeds maar een goeie 5 resultaten en kan vervolgens niet op volgende klikken ofzo. Bij bepaalde zoekacties is dat natuurlijk wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeutje27
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 10:00
Ik weet niet of het al ergens genoemd is, maar ik heb ontdekt dat je batterij erg snel leeg is als je je USB-verbinding op "Mass Storage" laat staan. Die verbinding had ik laatst nodig i.v.m. overzetten van een paar grote bestanden.

Ik heb hier niet meer aan gedacht, maar had wel vanaf dit moment leegloop van de batterij. Bijvoorbeeld: wanneer ik hem 's avonds had opgeladen stond hij 's ochtends nog op 40%. Wanneer ik de telefoon ontgrendelde gaf hij plots nog maar 20 %.

Gisteren weer op "ActiveSync" gezet, vanochtend opgeladen en mijn batterij staat nu al een uurtje of 6 op 100%. Fijn dat dit weer opgelost is, dacht al dat ik gek werd. Misschien dat iemand anders hier ook wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Brodit Active Car Holder binnen.
Snelle service en past precies allemaal!
Enige minpunten zijn dat hij moet worden vastgeschroefd aan het dashboard.
Je kan er een mount ding bijkopen voor 29 euro. En dan past het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Hehe Ik heb het nu al een beetje door.
Gewoon ff vandaan prutsen en het is gelukt.
De bestanden waren beschadigd ( onvolledig gedownload.)
Darom deed de software het niet.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:35:
Net de Brodit Active Car Holder binnen.
Snelle service en past precies allemaal!
Enige minpunten zijn dat hij moet worden vastgeschroefd aan het dashboard.
Je kan er een mount ding bijkopen voor 29 euro. En dan past het allemaal.
:| :| op je dashboard vastschroeven..jaiks! Ik heb een passieve en heb een perfect passende bevestigingsclip die in me console verdwijnt. Ik zou voor die 25 euro toch niet gaan schroeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik poep hem nu dus 7 kleuren.

Dus... spb watcher cab installeren op 'mijn apparaat' (NIET mijn opslag)
Check: .cab gekopieerd naar mijn telefoon en vanaf mijn telefoon geopend.
daarna ga je naar mijn apparaat\programmabestanden\spb mobile shell
Ook gedaan, via telefoon.
kopieer vandaar uit menulauncher.exe naar mijn apparaat\program files\spb mobile shell\
(ik moest dit pad zelf aanmaken via de verkenner (mijn apparaat... menu... nieuwe map...etc)

Wat heb ik gedaan.
1.menulauncher.exe gekopieerd.
2.onder apparaat een nieuw mapje gemaakt genaamd: 'program files'. Daarin ook weer een nieuw mapje gemaakt genaamd: 'spb mobile shell'.
3.menulauncher.exe geplakt
Reset dan je omnia en ga dan naar VANDAAG en klik op tapblad items en vink daar alleen spbwatcher aan ..
Niet dus, ik start de telefoon op, toets mijn pincode in en krijg dan een vastlopent geluid met de volgende melding:
Het bestand 'menulauncher' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.
Dan dan loopt de telefoon inderdaad vast, ik kom er dus niet meer in.

Zelfs een harde reset lukt niet ... (call/end knoppen tegelijk indrukkken en soft resetdingetje indrukkken), want dan start de telefoon gewoon opnieuw op!
Iemand die mij verder kan helpen?

Manmanman, waar ben ik aan begonnen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Probeer gewoon nog eens een paar keer de hard reset procedure. Deze moet gewoon werken. Bij sommige makkelijker dan de ander.

Zie deze thread voor uitgebreidere info over hoe je het beste een hard reset kan doen: http://www.modaco.com/con...-to-hard-reset-the-omnia/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:13:
Probeer gewoon nog eens een paar keer de hard reset procedure. Deze moet gewoon werken. Bij sommige makkelijker dan de ander.

Zie deze thread voor uitgebreidere info over hoe je het beste een hard reset kan doen: http://www.modaco.com/con...-to-hard-reset-the-omnia/ .
Klopt, site had ik ook gevonden. Ben nu alle manieren aan het proberen..

Edit:
Once you see the Samsung Omnia appears on the screen, immediately press the SEND and END key simultaneously
Bedoelen ze hiermee: 1x send en dan 1x end in drukken
of send end send end send end send end enz?

Gewoon een beetje spelen dus, ik moest mijn vingers wat meer naar de 'buitenhoeken' leggen van de SEND en END key. Hij is nu bezig, volgende keer vraag ik het hier wel voordat ik iets ga doen waar ik niets van weet.
De malafide website waar ik de uitleg van de spb-watcher vandaan had mag m'n achterwerk kussen!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig maar dat eind goed al goed is in dit geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:43:
gelukkig maar dat eind goed al goed is in dit geval ;)
Nouja, ik realiseer me nu pas dat ik echt alles kwijt ben.
Toch maar even een manier zien te vinden om een backup van je contactpersonen te maken buiten outlook om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen,ik heb gelukkig alles in outlook,ben ook al een keer al mijn nummers kwijt geweest |:( gebeurd me niet nog en keer,en gebruik sprite backup om alles in me omnia te backuppen.Kan je zo alles weer terug zetten,tipje misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:46:
[...]

Nouja, ik realiseer me nu pas dat ik echt alles kwijt ben.
Toch maar even een manier zien te vinden om een backup van je contactpersonen te maken buiten outlook om...
Ik had dezelfde foutmelding en moest uiteindelijk ook een harde reset doen. Ik heb het nu wel werkend gekregen btw. Weet je zeker dat je map naam en dergelijke goed hebt aangemaakt? Harde reset had je kunnen voorkomen, door de camera toets als help menu in te schakelen, deze werkt schijnbaar nog wel als je deze gelijk bij het opstarten ingedrukt blijft houden, vanuit het menu help kan je schijnbaar weer naar instellingen, programma's verwijderen en zodoende spb watcher verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Laatst online: 03-09 16:14
Ik zit met een heel dom probleem.
Ik kan nergens meer vinden hoe ik mijn tril functie kan wijzigen als ik een SMS krijg.
Eerder kon ik altijd verschillende trilvolgordes kiezen, ik kan nu nergens meer vinden waar dat is.

Heb de nieuwe rom van de samsungsite.

Iemand die de route door het toestel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instellingen---->persoonlijk--->trillen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:55:
Balen,ik heb gelukkig alles in outlook,ben ook al een keer al mijn nummers kwijt geweest |:( gebeurd me niet nog en keer,en gebruik sprite backup om alles in me omnia te backuppen.Kan je zo alles weer terug zetten,tipje misschien ;)
Ook mij gaat dit niet meer overkomen, wat vervelend dit zeg!
Ik ga nu eerst, voordat ik weer alles opnieuw ga instellen enz, ervoor zorgen dat:
1. spb mobile shell, en
2. spb watcher draaien.
Alle andere progjes heb ik al werkend gehad, dus dat moet wel lukken.
Bedankt voor de tip! Lang leve nieuwsgroepen
HammerNL schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:00:
[...]

Ik had dezelfde foutmelding en moest uiteindelijk ook een harde reset doen. Ik heb het nu wel werkend gekregen btw. Weet je zeker dat je map naam en dergelijke goed hebt aangemaakt? Harde reset had je kunnen voorkomen, door de camera toets als help menu in te schakelen, deze werkt schijnbaar nog wel als je deze gelijk bij het opstarten ingedrukt blijft houden, vanuit het menu help kan je schijnbaar weer naar instellingen, programma's verwijderen en zodoende spb watcher verwijderen.
Ik ga dadelijk even aan de slag hiermee. Ik zal me dadelijk nog wel even melden en stap voor stap uitwerken wat ik ga doen. Mogelijk dat iemand mij hiermee kan helpen. In principe is mijn telefoon nu helemaal leeg, dus echt veel kan er niet fout gaan (behalve het reset-drama dan :+)

Nu dus: Is mijn stappenplan wel goed dan?
(blablabla)

Edit: Hij werkt, eindelijk.
Nu nog een andere skin installeren en ik ben een blij man. Maar dat gaat vanavond niet gebeuren, dat trekt m'n hart niet! ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:16:
[...]

Edit:
Once you see the Samsung Omnia appears on the screen, immediately press the SEND and END key simultaneously

Gewoon een beetje spelen dus, ik moest mijn vingers wat meer naar de 'buitenhoeken' leggen van de SEND en END key. Hij is nu bezig, volgende keer vraag ik het hier wel voordat ik iets ga doen waar ik niets van weet.
De malafide website waar ik de uitleg van de spb-watcher vandaan had mag m'n achterwerk kussen!
[/quote
Ik kreeg spb-watcher er ook niet op, en ben achteraf ook wel blij want ik heb inmiddels wat meer spb programma's lopen. (shell/skins/traveller/diary). spb traveller in combinatie met spb diary passen prima op het 'vandaag' scherm, dus kan ik spb watcher eigenlijk niet eens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Ik heb nog een vraagje over mijn omnia.
Het is bekend dat als je het kruisje gebruikt hij het progamma niet goed afsluit.
Is er een tooltje beschikbaar die er voor zorgt dat hij de progamma`s wel goed afsluit als je het kruisje gebruikt ? Ik kan niet echt wat vinden.

Alvast bedankt.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
wktask of xbutton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na het updaten van mijn rom heb ik nu tijdens het opstarten van de telefoon een afbeelding van een telefoon met een oranje uitroeptken. Weet iemand wat dit betekent?

Ander vraagje dat ik had was of er een manier is om de telefoon in ook in landscape te kunnen laten werken tijdens het telefoneren. Nu gaat ie steeds naar portrait als ik in gesprek ben en dat is klap lastig omdat tomtom dan ook in portrait gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
JipJapGoedje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:03:
Ik kan nergens meer vinden hoe ik mijn tril functie kan wijzigen als ik een SMS krijg.
Eerder kon ik altijd verschillende trilvolgordes kiezen, ik kan nu nergens meer vinden waar dat is.
Het enige wat (buiten de Omnia Windows Mobile interface om) in me opkomt, is in het register ergens in HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds iets veranderen. Ik weet alleen niet precies welke key je moet hebben voor SMS, wellicht RingTone2 of RingTone0. Daarin staat een waarde 'Script', waarin je zelf de volgorde van trillen en ringtone aanpassen.
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:04:
na het updaten van mijn rom heb ik nu tijdens het opstarten van de telefoon een afbeelding van een telefoon met een oranje uitroeptken. Weet iemand wat dit betekent?
Dit heb ik ook een keer gehad, maar alleen toen mijn firmware flash volgens mij niet goed voltooid was (onder XP, tijdens het flashen volgt ergens een reboot en moet de PC opnieuw verbinding maken met de Omnia. Bij mij werkte dat niet (PhoneUSB Detect Failed), misschien omdat de firewall aanstond). Ik heb dezelfde firmware update overnieuw uitgevoerd op een andere XP machine zonder firewall, en toen werkte alles weer naar behoren.:)

Ik vermoed dat het oranje telefoon-teken aangeeft dat de phone-ROM niet goed geflashed is?
Er is een thread op MoDaCo die dit ook beschrijft, en daarbij was niet de firewall, maar ActiveSync blijkbaar de boosdoener. Misschien helpt je dat ook iets. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:04:
Ander vraagje dat ik had was of er een manier is om de telefoon in ook in landscape te kunnen laten werken tijdens het telefoneren. Nu gaat ie steeds naar portrait als ik in gesprek ben en dat is klap lastig omdat tomtom dan ook in portrait gaat.
Registry Fix @ MoDaCo:
change HKLM\Security\Phone\Samsung
ForceOrientationDuringCall -> change from 1 to 0 (hex)

[ Voor 36% gewijzigd door letsa op 08-01-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:16:
[...]

Waar heb je je telefoon heen gebracht dan?
Naar een service center in Rijswijk (bij den haag). Maandag ochtend ingeleverd. Bleek er een heel nieuw binnenwerk in moest. Deze is woensdag bij heb binnengekomen en werd woensdag middag aan t eind van de middag gebeld dat ik em op kon komen halen. Donderdag dus opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:10
consolefreak schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 00:24:
heeft iemand een idee voor het volgende probleem:

het toestel is gelocked en het scherm is uit, druk ik op de volume toetsen gaat het volume harder/zachter!? Andere toetsen doen het niet alleen deze toetsen blijven het doen als het toestel is gelocked. Heeft iemand hier een oplossing voor? Vind dit erg raar en dit hoort ook niet te gebeuren lijkt mij als het toestel gelockt is!
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Volgens mij is dit bij iedere standaard omnia zo. Zelf heb ik ingesteld dat de omnia alleen uit slaapstand kan worden gehaald door de on/off knop in te drukken, daarnaast heb ik slide 2 unlock geïnstalleerd en als ik nu op de volume buttons druk gebeurd er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Nou mijn toestel doet dit standaard niet hoor. Ik krijg het toestel alleen uit de standby stand als ik aan/uit knop of de actie-knop gebruik. De volume knoppen doen niks.

Misschien te maken met de ROM versie? Ik heb XKHJ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem op toetsenblok druk doet me volume knop het gewoon nog.
Maar als het display dan uitgaat doet de volume knop het niet meer
Versie:XKHJ3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Is er een manier om die verzendknop onder het toetsebord te veranderen?
Of om eerst een waarschuwing te krijgen voor je een bericht verzendt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:14

Pinjataaa

Hit me!

Zojuist mijn telefoontje ontvangen, heb de miljonair pack gekregen, wat een feest.
De telefoon werkt echt super met de bijgeleverde bluetooth headset (WEP350).

Nu alleen nog de navigatie aan de praat krijgen, heb Tomtom gekocht maar het werkt voor geen meter.
Op internet staan wel fixes, maar verder geen resultaat bij mij.

Hoe krijgen jullie de nieuwe firmware op de telefoon?
Ik heb de nieuwste Windows Mobile Device Center op mijn PC, maar de update (van de Samsung site) blijft maar zeggen dat ik Windows Mobile Device Center moet installeren...
Iemand ervaring en een oplossing?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Laatst online: 03-09 16:14
[quote]letsa schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 08:56:
[...]

Het enige wat (buiten de Omnia Windows Mobile interface om) in me opkomt, is in het register ergens in HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds iets veranderen. Ik weet alleen niet precies welke key je moet hebben voor SMS, wellicht RingTone2 of RingTone0. Daarin staat een waarde 'Script', waarin je zelf de volgorde van trillen en ringtone aanpassen.

Ik kon eerder het type trillen kiezen als ik een SMS kreeg. Kort en snel achter elkaar of lang met een pauze en dan nog een keer.
Nu heb ik die optie niet meer en trilt de telefoon 3x kort achter elkaar.

Zal er maar met moeten leren leven :-(

Verder niets dan lof over dit toestel! In het begin moest ik echt wennen aan het smsen. maar nu is het een eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Renegade! schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:40:
Hah, ik dacht dat ik de enige was die af en toe half afgemaakte SMSjes verzond, omdat die SEND-knop zo verdraaid makkelijk per ongeluk aan te raken is bij het typen! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Renegade! schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:40:
Helaas niet. Misschien nog een optie om je aan te leren altijd een nieuw bericht te beginnen en dan het "Aan:" veld als laatste in te vullen. Of natuurlijk andere software te gebruiken om je sms berichten te verzenden zoals bijvoorbeeld Vito SMS Chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:16:
[...]

Edit:

Dankzij jou 'in de hoeken drukken' oplossing is die van mijn broertje ook weer up and running :D Top oplossing van je thnks. hij blij en ik ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praetextatus schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:03:
[...]

Dankzij jou 'in de hoeken drukken' oplossing is die van mijn broertje ook weer up and running :D Top oplossing van je thnks. hij blij en ik ook :9
Prima, ik zal mijn rekeningnummer even via de mail sturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
DeOS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:55:
[...]

Helaas niet. Misschien nog een optie om je aan te leren altijd een nieuw bericht te beginnen en dan het "Aan:" veld als laatste in te vullen. Of natuurlijk andere software te gebruiken om je sms berichten te verzenden zoals bijvoorbeeld Vito SMS Chat.
Ja, ik ben ook op zoek naar dergelijke programma's. Heb nu SmileySMS staan maar dat is toch ook niet alles. Straks even Vito proberen. Vind het erg vervelend dat wanneer je een letter van de onderste rij nodig hebt je gemakkelijk eens per ongeluk op de verzendknop drukt. Komt soms erg lomp over bij degene waarnaar je een bericht verzendt. Gek dat er geen register keys zijn ofzo die dit aanpassen want vind het persoonlijk wel een foutje. En ik werk met de gesprekken dus het 'Aan:' veld later invullen heeft niet veel zin ;)

-edit-

Heb misschien een oplossing gevonden. Hier bevinden er zich geen letters op de onderste rij, enkele de spatie in het midden waardoor de kans dat je de verzendknop raakt toch wel kleiner wordt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Renegade! op 09-01-2009 12:38 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic