Ook sinds gisteren de HL2 rom geflashed op mijn omnia. Maar verbeteringen zijn wel goed zeg (vind ik althans), met name die van de Widgets. Aantal aanpassingen welke mij zijn opgevallen zoverre;
- Accuweather widget (Weersvoorspelling)
- Widgets zijn ”uit” te zetten, zodat ze niet meer in de widgetbar voorkomen
- Widget library (nog weinig nieuwe widgets) maar er is dus een library op komst voor eventueel zelfgemaakte widgets, zodat je aangepaste widgets kunt toevoegen/maken.
- Scherm reactie lijkt toch weer iets beter.
- Aangepaste volume changer skin (kwa looks that is, is nu een soort draaischijf principe)
- Een nieuw ”Favorite settings” menu (Soort van nieuwe grafische interface voor makkelijk aanpassen van bepaalde instellingen, soort van het settings paneel van Samsung Today 2)
- Opera mini nieuwe build (wat sneller lijkt het)
- Nieuwe Google Maps build
- Sharepix (makkelijk foto’s uploaden naar een aantal providers (facebook, picassa, flickr etc.)
- Touchplayer aangepast (eerste dat opviel, de album view, nu compleet vinger-friendly)
@Poleiro
als ik in de touch player liedjes afspeel komt er altijd na onbepaalde tijd plots de foutmelding "kan het bestand niet afspelen. bestand beschadigd of geselecteerde indeling wordt niet ondertsteund"
als ik dan in de verkenner ga kijken staat "mijn opslag" (de 8 gig intern geheugen dus) er niet meer tussen! alsof dat geheugen plots niet meer beschikbaar is...
iemand een oplossing?
ook zou ik graag mijn omnia synchroniseren met windows mobile apparaatcentrum maar VIA BLUETOOTH
hoe doe je dit?
Touch player lijkt me een raar probleem, probeer eens een ''harde reset'' (je verliest hiermee wel je data overigens) en/of een firmware update. Contact, smsjes en overige data ed. kun je backuppen met bijv. PIM Backup..
Voor het laatste activesync dingetje. Ga naar programma's -> activesync op je mobiel. En klik op menu -> Voila daar is hij dan ''Connect via Bluetooth".
[
Voor 29% gewijzigd door
blmp op 27-12-2008 19:56
]