Ik probeer op men windows vista pc de taalbestand te installeren,maar lukt me niet.
Iemand ervaring mee en hoe hij dit heeft gedaan?
grtz
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik probeer op men windows vista pc de taalbestand te installeren,maar lukt me niet.
ik kon dat menu van preconfig niet in. dus had ik een harde reset uitgevoerd.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:11:
[...]
Probeer het is met de [mbr]Linken naar roms doen we niet![/] (is gewoon de orginele XKHJ3 dus geen custom) van modacco.. heb mijn branded tmobile met die geflasht no problemo.. ( wel eerst de singapore preconfig gedaan )
nu:
pda i900xkhj3/xkhj3
tel: i900xxhi4
Dit kreeg ik eerst ook. na de installatie van SPB shell 2.1.2 werkte het wel gewoon.mariconjo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 07:03:
Kan het zijn dat SPB mobile skins niet draait op de nieuwe rom(XKHJ3). Ik heb het zip bestand uitgepakt in de root van 'mijn apparaat', daarna 'mortscript.exe' en toen 'install WQVGA mscr' proberen te laten draaien maar hij geeft de melding:'cannot find SPB shell 2.1.2 terwijl die versie er wel degelijk op staat. Hetzelfde verhaal in de root van 'mijn opslag' en 'opslagkaart'.
[ Voor 27% gewijzigd door FietsFanaat33 op 21-12-2008 18:01 ]
Verwijderd
Haanenmax, hoe heb je je Omnia nu geopdate? Ik kan over 2 weken mijn Omnia gaan afhalen bij Vodafone (abonnement gaat pas in maart in) en zou hem ook graag geupdate hebben.FietsFanaat33 schreef op zondag 21 december 2008 @ 17:51:
Ik heb sinds gisteren ook mijn vodafone omnia geupdate naar deze versie![]()
PDA: U900XKHJ3/XKHJ3
TEL: i900XXHI4
eindelijk van die voda rommel af. is mijn telefoon nu ook simlock vrij?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 18:16 ]
moet je even op modaco kijken naar de ice man methode.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:15:
[...]
Haanenmax, hoe heb je je Omnia nu geopdate? Ik kan over 2 weken mijn Omnia gaan afhalen bij Vodafone (abonnement gaat pas in maart in) en zou hem ook graag geupdate hebben.
Zijn er ook nog andere updates die absoluut aan te raden zijn bij de Omnia?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je in de verkenner aan het werkt bent ga je naar Mijn Opslag of Opslagkaart en maak hier een map aan met My Documents. Kopieer nu het muziekbestand hier heen en je kan de mp3 als wekker of ringtone instellen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:34:
Ik slaag er maar niet in om een mp3 als alarm-toon in te stellen ? Kan iemand me nog eens bij het handje nemen ? Weet echt niet wat er fout gaat.
Trouwens, iemand nog oog op leuke iphone-skins voor omnia (gebruik nu die van spb) ?
[ Voor 80% gewijzigd door Jos84 op 22-12-2008 13:29 ]
Verwijderd
Nou ja heb net in mijn pauze met Samsung gebeld. In het rapport dat de winkelier naar Dynafix had gestuurd had hij vermeld dat het vertrouwen helemaal weg is en dat de klant een nieuw toestel wil hebben. Klant belt nog naar Samsung.Jos84 schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:28:
@Nijs, hoe zit het nu met jouw Omnia?
ARGH! nu op stage, helemaal vergeten dat vandaag mijn nieuwe abbo in gaat....Andere simkaart natuurlijk thuis laten liggen.....Een dag zonder bereikbaarheid.....de ellende is daar!
mooie van dit is, dat ik een jaar of 10/12 geleden nog prima zonder mobiele telefoon kon functioneren......
Verwijderd
Verwijderd
Het klopt dat je USB niet optimaal oplaad. Er zit een verschil tussen stroom snellader en USBlader. Doordat de USB minder stroom naar je telefoon stuurt duurt het langer.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:43:
Hallo
ik heb al een aantal forums doorzocht maar blijf met een vraag zitten.
Is het mogelijk op de optie opladen via de usb kabel aan te sluiten.
Nu wordt de telefoon steeds op een beetje opgeladen waneer hij op de usb datakabel opgeladen is.
alvast bedankt voor de reactie
Hij bedoelde dus dat hij het opladen via USB uit wil zetten. Ergens in dit forum staat iets over een sleutel in het register wat je dan aan moet passen... echter, die sleutel bestaat bij mij niet, of moet je die aanmaken en op 0 zetten?Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:51:
[...]
Het klopt dat je USB niet optimaal oplaad. Er zit een verschil tussen stroom snellader en USBlader. Doordat de USB minder stroom naar je telefoon stuurt duurt het langer.
Als je telefoon uitstaat kun je hem ook niet via USB weer aan krijgen om je telefoon verder te laden, simpelweg omdat de stroom veel minder is.
Advies om gewoon met je Snellader je telefoon op te laden, eventjes opladen kan je altijd doen met je USB maar dan gaat het langzamer
Verwijderd
Ik ben inderdaad opzoek naar een manier om het opladen via de USB kabel te stoppen.robg1984 schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:56:
[...]
Hij bedoelde dus dat hij het opladen via USB uit wil zetten. Ergens in dit forum staat iets over een sleutel in het register wat je dan aan moet passen... echter, die sleutel bestaat bij mij niet, of moet je die aanmaken en op 0 zetten?
Verwijderd
Volgens mij is dat inderdaad niet nodig. Bij mij is het overigens niet gelukt hem te updaten op een Vista Machine. Hij geeft steeds te kennen dat ik Windows Mobile Center moet installeren. Durf je hem nog wel te updaten na al die gecrashte Omnia's?Jos84 schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:13:
Ik heb al de laatste versie van Active sync er op staan, moet ik dan alsnog die stap uitvoeren bij het updaten? (via samsung-mobile site)
[ Voor 27% gewijzigd door Jos84 op 22-12-2008 20:36 ]
Verwijderd
lol, dat kan niet, hij zet alles uit. Laat je resultaat weten, suc6!Jos84 schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:17:
ik probeer het, het zou toch gewoon moeten lukken? Ik heb XP op de pc, dus misschien meer geluk....
btw, wat kan er mis gaan wanneer je gebeld wordt tijdens de update....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 20:53 ]
[ Voor 46% gewijzigd door floriske.nl op 22-12-2008 21:44 ]
Verwijderd
Je hebt mazzel gehad! Ik waag mij er niet aanJos84 schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:09:
Ik had geen idee wat er precies zou gebeuren met de telefoon wanneer je ging updaten, zodoende dacht ik, ik vraag maar even.
Maar, daarbij kan ik melden dat de update met succes heb voltooid. Ik had versie XKHH1, en heb nu XKHJ3!
Met klamme handjes heb ik erbij gezeten, na alle horror verhalen hier. Maar het is gelukkig goed gegaan.
Heb je niet ergens een vinkje vergeten?floriske.nl schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:11:
* floriske.nl heeft spijt als haren op zijn hoofd dat hij de firmware update geprobeerd heeft
Geprobeerd te upgraden van XKHH1 naar XKHJ3 maar nadat hij aangaf dat de update geslaagd was deed het toestel helemaal niks meer.
Een flinke tijd gewacht en toen toch maar gereset, maar helaas.
Het welkebekende omnia logo en daarna het blauwe scherm met witte puntjes is het enige dat er nog uit komt, sc4%t zooi
Opsturen en weer tijdelijk met mijn N70 aan de slag dus maar helaas.
Edit, GRR, al mijn contactpersonen staan nu natuurlijk in de backup in outlook variant en zijn dus niet 1,2,3 terug op mijn sim te zetten, bovendien pikt mijn cardreader de memorycard op de een of andere manier niet rechtstreeks <- ook weer alle contactpersonen opnieuw invoeren dus
Helaas heb ik hier nooit de kans toe gekregen, na update bleef de telefoon simpelweg op het omnia logo hangen in plaats van dat hij verder ging.rijsbol schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:54:
[...]
Heb je niet ergens een vinkje vergeten?
Ik las er wat van over op pagina 11:
"Als je dat vinkje niet aangevinkt hebt, reageert je telefoon ogenschijnlijk niet meer. Als je nu je omnia uitzet / reset, is het einde verhaal voor je omnia. Dus vinkje, volgende en daarna gaat hij de omnia instellen voor de taal die je geselecteerd hebt (ik dacht: NL, FR, EN)"
Zou ik ook wel graag willen weten. En ik heb gezocht, maar kon dit nergens vinden.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:05:
[...]
Ik ben inderdaad opzoek naar een manier om het opladen via de USB kabel te stoppen.
...
Verwijderd
Las laatst dit..hostje schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 00:22:
[...]
Zou ik ook wel graag willen weten. En ik heb gezocht, maar kon dit nergens vinden.
Anyone...?
[ Voor 9% gewijzigd door Jos84 op 23-12-2008 08:36 ]
Ik heb wel een harde reset gedaan voor het updaten en toch is het misgegaan. * floriske.nl gaat vandaag maar eens met Samsung bellen, maar weet de uitkomst van dat gesprek waarschijnlijk alSuperFreak schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:43:
Ik vraag me af: zou het misschien ook niet kunnen dat je voorafgaand aan het updaten van de firmware eerst een harde reset moet doen, althans als je aparte dingen (SPB shell etc) geinstalleerd hebt?
Ik had dat niet gedaan, en bij mij is het updaten toen ook mislukt, vandaar dat ik nu eigenlijk nog geen zin heb om het opnieuw te proberen.
Misschien dat degenen waarbij het updaten van de firmware mislukt is kunnen aangeven of zij wel eerst een harde reset hebben gedaan?
Bij mijn HTC:hostje schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 00:22:
[...]
Zou ik ook wel graag willen weten. En ik heb gezocht, maar kon dit nergens vinden.
Anyone...?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb dus ook een Harde Reset uitgevoerd en ging na stap 1 ook al mis. Naar welke reparatiedienst heb je je Omnia opgestuurd?floriske.nl schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:52:
[...]
Ik heb wel een harde reset gedaan voor het updaten en toch is het misgegaan. * floriske.nl gaat vandaag maar eens met Samsung bellen, maar weet de uitkomst van dat gesprek waarschijnlijk al
Verwijderd
Verwijderd
Het maakt niet echt uit welke versie je hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:19:
Is er bij niemand duidelijk welke Omnia's de update niet aankunnen? Ik bedoel hiermee te zeggen dat het zeer waarschijnlijk een bepaalde productie is geweest. Je zou dan bv kunnen kijken naar aanmaakdatum van je Omnia. Als dit duidelijk zou zijn, zou dit een hoop problemen kunnen voorkomen.
Verwijderd
Verwijderd
ok, heb je al verbeterpunten ontdekt aan de update?Jos84 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:22:
[...]
Het maakt niet echt uit welke versie je hebt.
Hrorije heeft HH1, dat had ik gister ook, en bij mij is de update wel goed gelukt...
Verwijderd
Dit is de status van mijn vorige reparatie:Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:19:
Heb Dynafix gemaild en er werd mij gezegd dat ze wachten op een nieuw moederbord. Het duurt nu echt lang en volgens mij lijkt het erop dat ik voor het nieuwe jaar mijn Omnia niet terug krijg.
Baal als een stier. Zijn er nog meer met hetzelfde probleem en hoe lang heeft het bij jullie geduurd????
Deze ogenschijnlijke oplossing, zie ik overal, bij mij werkte die in ieder geval niet..Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 03:15:toon volledige bericht
[...]
Las laatst dit..
Map aanmaken en sleutel aanmaken... heb het zelf nog niet getest..
Disable USB charge:
HKLM\Drivers\BuiltIn\usbfndrv
and change the
EnableUsbCharging to '0'
Soft reset.
Het gaat niet om het 'meer laden' maar het uitzetten van laden wanneer hij via USB is aangesloten. Hij moet dus niet geladen worden.Jos84 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:36:
Hoe kan je nou meer laden via de usb, het is toch niet zo dat deze (Volgens hierboven) dan meer stroomtoevoer krijgt?!
[ Voor 20% gewijzigd door floriske.nl op 23-12-2008 12:44 ]
Verwijderd
Daar heb je dan geluk mee gehad. Als je telefoon nog start kan je wel nog dingen uitproberen heb ik namelijk ook gelezen. Mijn Omnia deed helemaal niks meer, dus ook door middel van een omweg kon ik hem niet meer redden.floriske.nl schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:11:
Ik heb net even wat onderzoek gedaan en op een ander forum even een topic geopend over mijn probleem en het blijkt dat als je het omnia logo nog wel ziet en een blauw scherm krijgt dat je met andere software gewoon opnieuw kan flashen omdat je Bootloader intact is en de telefoon toch gewoon verbinding maakt met je PC!
Het enige dat je schijnbaar hoeft te doen is even het ROM gedeelte uit de exe halen en daarna met een ander stukje software flashen!
Op die manier kan je schijnbaar dus toch gewoon de officiële ROM flashen
Vanavond proberen en hopen dat het werkt!
[ Voor 59% gewijzigd door Jos84 op 23-12-2008 11:42 ]
Verwijderd
Heb je de Beta al gedownload en geprobeerd?Jos84 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:38:
New Favorite Settings
Customize widget (Show/Hide widget)
AccuWeather widget
Yahoo Finance widget
CNN widget
Google Search widget
New Opera build 15233
Samsung Mobile Blog [/i]
[ Voor 96% gewijzigd door pven op 23-12-2008 14:53 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
[ Voor 89% gewijzigd door pven op 23-12-2008 14:53 ]
[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 23-12-2008 15:05 ]
Same here. Dacht ook namen mochten. Sorry. En dat site met bestanden was bij mij al bekend. alleen dacht dat het orginelen waren. Zal niet meer gebeuren.floriske.nl schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:55:
excuses, ik dacht dat linken niet mocht maar vermelden van de betreffende site wel! Won't happen again(en nu niet weer meteen boze mailtjes gaan sturen he geintje uiteraard
)
[ Voor 36% gewijzigd door mucuracat op 23-12-2008 15:30 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Verwijderd
Heb je ook al geswitched tussen talen?mucuracat schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:05:
[...]
Dit is nu de 5de keer dat ik een andere rom op zet. En geen een keer probleem gehad.
Mijn omnia is nu:
PDA: i900XKHJ3/XKHJ3
TELEFOON: i900XXHI4
Verwijderd
Eerst custom roms geinstalleerd. Waren allen engels. De laatste wat ik geinstalleerd heb, kreeg ik bij de eerste herstart, keuze tussen nederlands,engels en frans.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:36:
[...]
Heb je ook al geswitched tussen talen?
XK ROMs en vervolgens DX ROMs?
Verwijderd
Die ROM die je er nu op hebt staan is dezelfde als die van de Samsung site. Dus je hebt nu een officiele Nederlandse ROM.mucuracat schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:59:
[...]
Eerst custom roms geinstalleerd. Waren allen engels. De laatste wat ik geinstalleerd heb, kreeg ik bij de eerste herstart, keuze tussen nederlands,engels en frans.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:48:
Hallo,
ik heb per ongeluk een mooie foto verwijderd van mijn omnia.
Is er ook een prullebakfunctie? Zodat ik de foto weer terug kan halen....
Mvg
Ook hier is het zojuist goed gegaan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:03:
[...]
Die ROM die je er nu op hebt staan is dezelfde als die van de Samsung site. Dus je hebt nu een officiele Nederlandse ROM.
Nou iig goed om te horen dat updaten bij jouw wel goed gaat.
Is of was hij ook branded?robg1984 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:43:
[...]
Ook hier is het zojuist goed gegaan.
Voor het updaten heb ik wel eerst een harde reset gedaan voor de zekerheid...
Ook ik ben weer gelukkig, het is gelukt met de eerder genoemde (niet customised) ROM van het welbekende forum mijn Omnia te unbrickenmucuracat schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:05:toon volledige bericht
[...]
Same here. Dacht ook namen mochten. Sorry. En dat site met bestanden was bij mij al bekend. alleen dacht dat het orginelen waren. Zal niet meer gebeuren.
Mag ik wel melden als het gelukt is?
Mijn intentie was, om na custom rom geprobeerd te hebben, terug te gaan naar orgineel omnia.
Jammer genoeg gaat legaal dingen installeren niet zo makkelijk zoals bijna alle software. Je moet er gewoon veel meer moeite voor doen. En in dit geval kon het niet eens via legaal. Nu via omweg toch legaal software opgezet. En kan hopenlijk volgende keer wel de nieuwe versie via samsungsite updaten.
Dit is nu de 5de keer dat ik een andere rom op zet. En geen een keer probleem gehad.
Mijn omnia is nu:
[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 23-12-2008 19:26 ]
Heb je de standaard verkenner gebruikt? Of heb je bijvoorbeeld Resco Explorer? Daar zit namelijk een ingebouwde prullenbak in. Anders is het helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:48:
Hallo,
ik heb per ongeluk een mooie foto verwijderd van mijn omnia.
Is er ook een prullebakfunctie? Zodat ik de foto weer terug kan halen....
Mvg
Verwijderd
Verwijderd
koop iphone.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:03:
Nu heb ik Ifonz erop staan ... Heel leuk proggie, maar nu heb ik natuurlijk de locaties nodig van al mijn programma's. Heeft iemand een lijst waar ze allemaal vermeld staan ? Ik merk dat je ook verschillende versies hebt, zo heb ik bijvoorbeeld 2 versies van rekenmachine (die er totaal anders uitzien).
Alle hulp welkom !
Windows/Start MenuVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:03:
Nu heb ik Ifonz erop staan ... Heel leuk proggie, maar nu heb ik natuurlijk de locaties nodig van al mijn programma's. Heeft iemand een lijst waar ze allemaal vermeld staan ? Ik merk dat je ook verschillende versies hebt, zo heb ik bijvoorbeeld 2 versies van rekenmachine (die er totaal anders uitzien).
Alle hulp welkom !
Je moet eerst zelf handmatig de internet verbinding verbreken en dan in het programma Nodata die verbinding op lock zetten. Hij kan dit niet zelf.veejee schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:51:
ik heb net NoData geïnstalleerd en via dat progamma internetverbinding uitgeschakeld.. enkel als ik nu weer naar internet ga doet hij het nog steeds?
ik ga zo voor een lange tijd het buitenland in.. wat moet ik doen?
Ik heb een harde reset gedaan. had eerst vodafone en heb nu de officiele xkhj3 romSuperFreak schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:43:
Misschien dat degenen waarbij het updaten van de firmware mislukt is kunnen aangeven of zij wel eerst een harde reset hebben gedaan?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb deze besteld een paar dagen terug. Ik moet mijn Omnia nog krijgen (Telfort), maar ik wist niet dat ie er al bij zou zitten (dat is toch?). Ik heb 'm dus waarschijnlijk over!Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:41:
Is het ook mogelijk om de headphone kabel (die zwarte tussen de telefoon en oordopjes) te vervangen.. ik ben mijne namelijk kwijt
[ Voor 3% gewijzigd door BrBuggyB op 24-12-2008 13:36 ]
Verwijderd
*Communicatie gaat middels het forum.floriske.nl schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:25:
[...]
Ook ik ben weer gelukkig, het is gelukt met de eerder genoemde (niet customised) ROM van het welbekende forum mijn Omnia te unbricken![]()
Let wel op, dat indien je dit gaat doen, je de Samsung modem driver installeerd en het Activesync proces (wsecomm.exe geloof ik) afsluit alvorens te updaten!
Mijn toestel hoeft dus niet de deur uit voor reparatie![]()
Versie nu ook:
[ Voor 20% gewijzigd door Ginz op 25-12-2008 13:51 ]
Verwijderd
Dat zou wel heel mooi zijn.. Moet die van jou natuurlijk wel binnekomen iddBrBuggyB schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:35:
[...]
Ik heb deze besteld een paar dagen terug. Ik moet mijn Omnia nog krijgen (Telfort), maar ik wist niet dat ie er al bij zou zitten (dat is toch?). Ik heb 'm dus waarschijnlijk over!
Wellicht kun je m van me overnemen als ie binnenkomt...
Ik zie het liever hier uitgelegd. Ben dit nog niet tegengekomen. Als het unbricken blijkt te werken ga ik pas over op een nieuwe rom. Zit nu nog met originele voda-rom; XKHG5/ARHG5
[ Voor 21% gewijzigd door een moderator op 25-12-2008 13:52 ]
Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3
Verwijderd
Verwijderd
Wat betreft de touch player: ik ben er eindelijk uit hoe je een afspeellijst maak:Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:24:
Ik zal wel dom zijn ofzo...
Ik heb hier gezocht, op google, handleiding...
Maar ik krijg mijn muziek niet in die touchplayer. Ik kan het wel op mijn telefoon zetten, waarna het onvindbaar is. Ik heb het in de map "mijn muziek" gezet, in "Mijn opslag", in DCIM, in 100SSCAM, in "Mijn beltonen"... overal eigenlijk.
Het zijn gewoon .mp3 bestanden maar het lukt me maar niet??
Verder heb ik een Vodafone branded toestel en kan ik nergens het phonepad vinden. Ik kan alleen kiezen tussen: Samsung keyboard, samsung keypad, toetsenbord en transcriber.
Komt dit door vodafone of..?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gewoon op mijn Today-scherm een tabje staan. Één keer tikken en je zit bij je sms berichten.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:31:
Iemand een directe shortcut naar 'sms-berichten' ? Dus meteen naar de lijst van je berichten, NIET naar het overzicht van je 'accounts' (sms, email, ...)
Hardware poort com9, adres poort com7, enhanced gps ON.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 08:13:
Voor diegene die TomTom heeft draaien ZONDER hulpprogramma (gpsgate, gpsproxy)
Zouden jullie hier de gps instellingen, de romversie(zowel OS als Radio) en de TomTom versie kunnen posten?
[ Voor 15% gewijzigd door FietsFanaat33 op 25-12-2008 15:49 ]
Verwijderd
Inmiddels werkend eropVerwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:41:
Wil ook graag deze skin
http://www.findinternettv.com/Video,item,4013228217.aspx
Kan hem alleen niet vinden
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 21:59 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
jamaversne schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 00:34:
Ik heb ook een vraagje, werkt die SPB Mobile Shell versie 2.1.4 gewoon op de laatste Omnia Firmware die via de Samsung site te downloaden is: De HJ3?
Verwijderd
Is inderdaad engels,maar zit wel nederlands woordenboek in om te smssen,Verder alles engelsSp33dFr34k schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 00:30:
Heb nu de firmware i900DXHK1/M2D04, dit betekend dus dat ik firmware DXHK1 heb? Heb manilla2d met pijn en moeite erop gekregen, dacht zelfs dat ik mijn foon gebrickt had. Desalniettemin is het na wat zweet en tranen (niet letterlijk natuurlijk) toch gelukt. Nu staat enkel mijn telefoon op Engels. Niet zo'n heel groot probleem, maar is dit ergens in de telefoon in te stellen, of moet ik een nieuwe rom dan installeren? Manilla2D was namelijk een installer die alles zelf deed (en niet eens meteen goed..). Daarom deze vraag betreffende de firmware, want ik heb geen enkel idee (A)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 08:13 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 11:12 ]
Verwijderd
Gebruik gewoon je optische muis, dus die vierkante knop naast de "End call" knop.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:36:
Q: Hoe kan ik instellen dat het op een knop duwen na het krijgen van een zwart scherm, alleen gebruikt wordt om het scherm weer aan te laten gaan?
[ Voor 35% gewijzigd door f1fr33k op 26-12-2008 13:36 ]
ik ben ook naarstig op zoek naar een goede wekker - de windows wekker is gewoon een appointment - daar slaap ik gewoon doorheen vrind!Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 10:48:
Nu wou ik gebruik maken van G-alarm maar heb ik volgend probleem : het alarm gaat gewoon niet af ?
- 's Avonds alarm gezet om 9u volgende morgen
- Om 10u nog steeds geen alarm
- Ik duw op een telefoontoets waardoor de verlichting aanspringt en het scherm van S2U2 verschijnt (waarop het alarm van 9u vermeld staat) en dan zie ik G-alarm in actie schieten ...
Wat is hier het probleem en hoe kan ik het oplossen ? Heb al alle instellingen in G-alarm uitgeprobeerd. Ik werk met de laatste versie : 9.8.3
Energieinstellingen op batterij :
- aparaat uitschakelen : na 1 minuut van niet gebruiken
- achtergrondverlichting uit : na 30 sec
- achtergrondverlichting aanschak : bij aanraken toets
Verwijderd
Inderdaad ... Iemand een suggestie ? Moeten niet veel franjes opzitten, enkel een mp3 als wektoon is voor mij belangrijk ...Silverline schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:02:
[...]
ik ben ook naarstig op zoek naar een goede wekker - de windows wekker is gewoon een appointment - daar slaap ik gewoon doorheen vrind!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 18:06 ]
Verwijderd
Lezen is een kunst.. Ik had (en anderen) manila2d versie nu de laatste 'orginele' versie. lees de vorige 2 bladzijdes.f1fr33k schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:36:
[...]
Gebruik gewoon je optische muis, dus die vierkante knop naast de "End call" knop.
Kan je vanuit Manilla2D naar ieder ander gewenste firmware gaan?
Verwijderd
Ik doe het zo :Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:47:
Ik wil de slide to unlock installeren op men omnia, maar als ik hem op mijn SD kaartje zet, vind ik hem niet meer, en kan ik hem niet meer installeren. Weet iemand hoe je simpel software kan installeren op je OMNIA.? Dan niet alleen S2U, maar bv ook andere dingen zoals nieuwe skins etc.... Alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 11:29:
Ik heb sinds een tijdje ook een Omnia. Ik ben er heel erg tevreden mee, maar sinds gisteravond werkt mijn GPS het niet meerGisterenochtend werkte hij nog perfect, ik gebruik namelijk iGO8 als navigatiesysteem. Normaal gesproken vond ik met iGO in huis zelfs 10 satellieten en had binnen een halve minuut een fix. Maar sinds gisteravond vind hij geen eens één satelliet.
Ik heb geen instellingen gewijzigd, dus ik zou zo ook niet meer weten wat ik doen moet. Heeft iemand enig idee, of moet ik langs een service punt gaan.
Ps. Google maps werkt ook niet, kan ook geen satelliet vinden en een hard-reset heb ik ook al geprobeerd.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq