Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaher schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:19:
ja maar Ik had niet de officiele rom (dxhk3).
is er een oplossing daarvoor ?
laat even weten of het je is gelukt oke?
klik

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

hoe kan ik snelkoppelingen toevoegen aan het menu "programma`s"?
ik heb al enkele malen tomtom opnieuw geïnstalleerd, zowel op "mijn opslag" al geheugen kaart maar tomtom komt niet onder "programma`s" te staan hoe kan dit?

ps. tomtom is wel gewoon op te starten via verkennen en als ik dan de exe selecteer.

alvast bedankt

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:21:
hallo

hoe kan ik snelkoppelingen toevoegen aan het menu "programma`s"?
ik heb al enkele malen tomtom opnieuw geïnstalleerd, zowel op "mijn opslag" al geheugen kaart maar tomtom komt niet onder "programma`s" te staan hoe kan dit?

ps. tomtom is wel gewoon op te starten via verkennen en als ik dan de exe selecteer.

alvast bedankt

gr,
sorry heb het al gevonden

oplossing: snelkoppeling maken van tomtom.exe en in de map /windows/startmenu/programma`s zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:56:
[...]

laat even weten of het je is gelukt oke?
klik
Ik heb de xkhj3 van modaco geflasht en dat is wel gelukt.
nu wil Ik de laatste van samsung doen en die zegt je hebt al de laatse software.
maar dat kan ook kloppen want na het updaten met de file die op modaco staat heb IK :
Mijn versie is nu: PDA: i900XKHJ3/XKHJ3
TELEFOON: i900XXHI4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het volgens i900 Omnia ROM Discussion gedaan of gewoon in 1 keer op de normale manier?Wil je mij ook stap voor stap helpen ermee :9

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
gewoon de drie files gedownload en dan uitgepakt.dan krijg je een bestand.
omnia uitgezet
dan de update bestand gestart.
toen heb Ik de omnia verbonden (toestel is nog steeds uit)
toestel aangezet en op start clicken en wachten maar totdat je de melding (job done) krijgt.
pc draait op xp en de samsung modem driver is geinstaleerd.
success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.modaco.com/con...oftware-version-tutorial/

de 3 uit deze topic?Heb je hem ook op UK met die code gezet en alles wat er staat gedaan regfile aangepast enzo?of gelijk geflasht

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen,

Ik wou mijn vriendin blij maken met een navitelefoon Krijg ik sygic voor geen meter geinstaleerd.
Heb hem gewoon op de telefoon gezet, geinstaleerd dat ging goed, opgestart ging ook nog goed maar na het afsluiten starte hij niet meer op. Zegt hij `drive is geen geldige pocket pc toepassing´ Ik kreeg ook de eerste geen satelieten ontvangen. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft en dat ik haar en mezelf weer blij kan maken.

Misschien zijn het wel instelling in windows zelf, als sygic zelf zoekt vind hij volgesn mij niet de goeie

Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:26:
http://www.modaco.com/con...oftware-version-tutorial/

de 3 uit deze topic?Heb je hem ook op UK met die code gezet en alles wat er staat gedaan regfile aangepast enzo?of gelijk geflasht
19.Nov.08
i900 Dutch lastest non-brand version
*weg* links naar custom ROMs wilen we niet zien
gelijk geflasht.

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 17-12-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaher schreef op woensdag 17 december 2008 @ 00:19:
[...]

19.Nov.08
i900 Dutch lastest non-brand version
*weg* links naar custom ROMs wilen we niet zien

gelijk geflasht.
Was je rom engels die je hiervoor op had staan?

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 17-12-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaher schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:03:
Ik krijg steeds ( onjuiste software versie) !!!
de singapore fix geprobeerd maar dat helpt niet
Waar had je hem nu opgezet voor je ging flashen,of niets aan gedaan?
Ga hem morgen flashen,moet weer een kwartier wachten voor part 3(free user)
Hoelang deed je erover voor ie klaar was met flshen?
Moet je daarna nog een taalbestand erinzetten?

Ben wel blij met je hulp,als het nou ook allemaal nog lukt ben ik superblij :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Ik vraag me af waar ik (als ze er al zijn) updates kan vinden voor T-Mobile versies. Op de site van T-Mobile zelf kan ik ze zo snel niet vinden.

Ik heb de volgende versie:

PDA: i900XKHH4/ATHH5
Telefoon: i900BOHH2

Ik zou ook wel willen weten hoe oud deze versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaher schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:47:
[...]

Ik heb de xkhj3 van modaco geflasht en dat is wel gelukt.
nu wil Ik de laatste van samsung doen en die zegt je hebt al de laatse software.
maar dat kan ook kloppen want na het updaten met de file die op modaco staat heb IK :
De XKHJ3 is de laatste NL ROM, alleen heb je hem niet officieel van de Samsung site maar via Modaco. Waarschijnlijk heb je nu dezelfde PDA en Telefoon versie als de officiele NL ROM. Vandaar dat hij zegt dat je al de laatste versie hebt.
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:44:
Ik vraag me af waar ik (als ze er al zijn) updates kan vinden voor T-Mobile versies. Op de site van T-Mobile zelf kan ik ze zo snel niet vinden.

Ik heb de volgende versie:

PDA: i900XKHH4/ATHH5
Telefoon: i900BOHH2

Ik zou ook wel willen weten hoe oud deze versie is.
Je weet dat de updates van Samsung niet werken voor je T-Mobile he? Dus wat je het beste kan doen is even naar een T-Mobile shop gaan en vragen wat de officiele laatste ROM is voor T-Mobile gebruikers en als nodig een update vragen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes is me ook gelukt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:16:
Yes is me ook gelukt *O*
Heb je het nu via de Samsung Update pagina gedaan of via de Modaco manier?
Ik ga vanavond even updaten, maar denk wel dat ik gewoon via de Samsung manier ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals kaher het had gedaan,rom van modaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Bij de laatste Romversie XKHJ3, wordt via de samsung site verzocht eerst een update te downloaden en te installeren van Windows Mobile 6.1. Wanneer ik dit gedaan heb op een Vista Ultimate X64 machine geeft de Rom updater te kennen dat ik de W.M update moet installeren terwijl ik dit dus al gedaan heb. Ik krijg deze foutmelding niet weg.

Heeft iemand een oplossing? (ik las op dit forum dat iemand de xp update gedownload had, maar deze kan ik nergens vinden. Mogelijk dat degene ook op XP kan draaien)

Alvast bedankt,
Nienke

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:15:
Beste tweakers,

Bij de laatste Romversie XKHJ3, wordt via de samsung site verzocht eerst een update te downloaden en te installeren van Windows Mobile 6.1. Wanneer ik dit gedaan heb op een Vista Ultimate X64 machine geeft de Rom updater te kennen dat ik de W.M update moet installeren terwijl ik dit dus al gedaan heb. Ik krijg deze foutmelding niet weg.

Heeft iemand een oplossing? (ik las op dit forum dat iemand de xp update gedownload had, maar deze kan ik nergens vinden. Mogelijk dat degene ook op XP kan draaien

Alvast bedankt,
Nienke
Probeer het eens via deze site!
Hier vind je een makkelijke update pagina en ook een goede uitleg. Volg de instructies en alles komt goed.
Je maakt al gebruik van Windows Mobile 6.1 dus hier hoeft je geen update voor te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:19:
[...]

Probeer het eens via deze site!
Hier vind je een makkelijke update pagina en ook een goede uitleg. Volg de instructies en alles komt goed.
Je maakt al gebruik van Windows Mobile 6.1 dus hier hoeft je geen update voor te hebben.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het echter via deze site gedaan. Ik loop dan helaas tegen het beschreven probleem aan.

Nienke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:24:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het echter via deze site gedaan. Ik loop dan helaas tegen het beschreven probleem aan.

Nienke
Dus je hebt al via Instelling - Systeem - Windows Update naar de updates gezocht of bedoel je dit niet met WM update?
Heb je het ook al geprobeerd op een systeem met Windows XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 10:20
Een ding wat me irriteert is dat bij het installeren van jar (java/JBlend) bestanden, het originele jar bestand altijd wordt 'weggegooid' na succesvolle installatie. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Ik heb hier ergens gelezen over iemand met hetzelfde probleem. De Vista versie werkte niet, hij had daarna de XP versie geprobeerd, en dat lukte wel....

Was al keurig door Nijs geoppert

:X

[ Voor 14% gewijzigd door Jos84 op 17-12-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:29:
[...]

Dus je hebt al via Instelling - Systeem - Windows Update naar de updates gezocht of bedoel je dit niet met WM update?
Heb je het ook al geprobeerd op een systeem met Windows XP?
Ik heb alles geprobeerd behalve op een XP machine. Die heb ik helaas niet. In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
misschien dat je gewoon de XP software kan gebruiken op je Vista machine....allicht het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:54:
misschien dat je gewoon de XP software kan gebruiken op je Vista machine....allicht het proberen waard
Net geprobeerd, is active sync, 4.5. Wordt helaas niet geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:56:
[...]

Net geprobeerd, is active sync, 4.5. Wordt helaas niet geaccepteerd.
Als dat zo is wat Viperation net zei over de Vista die niet werkt, zou je toch even een XP systeem moeten proberen. Ikzelf werk niet met Vista, dus kan je niet vertellen of het nou fout gaat door het gebruik van Vista of dat het ergens anders fout gaat.

Misschien dat je bij een kennis of op het werk op XP kan proberen?
Als dit nog steeds niet werkt laat het dan weten, dan moeten we een andere oplossing bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
is het misschien zo dat je inderdaad de laatste versie er al op hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:24:
is het misschien zo dat je inderdaad de laatste versie er al op hebt staan?
Ja, ik ben van de laatste update voorzien. De Rom Update geeft echter te kennen dat ik Windows Mobile 6.1 moet installeren terwijl deze al op mijn pc staat.

Ik heb ook al Windows Mobile compleet verwijderd, gereboot, en daarna opnieuw geinstalleerd. Helaas zonder het gewenste effect.

In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
btw, even iets anders,

ik ga toch proberen om een update uit te voeren (heb nu HH1 rom). Wanneer ik dit volgens de officiele weg doe (via de website), wordt er dan ook gevraagd om een hard reset?

m.vr.gr.

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:44:
btw, even iets anders,

ik ga toch proberen om een update uit te voeren (heb nu HH1 rom). Wanneer ik dit volgens de officiele weg doe (via de website), wordt er dan ook gevraagd om een hard reset?

m.vr.gr.

Jos
Suc6, hoop dat het je gaat lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:27:
[...]

Ja, ik ben van de laatste update voorzien. De Rom Update geeft echter te kennen dat ik Windows Mobile 6.1 moet installeren terwijl deze al op mijn pc staat.

Ik heb ook al Windows Mobile compleet verwijderd, gereboot, en daarna opnieuw geinstalleerd. Helaas zonder het gewenste effect.

In ieder geval bedankt.
Windows Mobile 6.1 zal niet op je pc staan, maar op je telefoon. Vandaar de term Windows Mobile. Ik denk dat je het hebt over ActivSync of over Windows Device Center op je pc ofzo.
Maar als je de laatste versie hebt, zou ik gewoon je telefoon met rust laten en afwachten voor de volgende update.
Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:44:
btw, even iets anders,

m.vr.gr.

Jos
Ik weet niet of hiernaar gevraagd is, maar ik heb gelezen dat het wel verstandig is om te doen. Heb al enkele mensen gehoord die voor en na de update een Harde Reset uitvoeren. Zorg dat je je gegevens en programmas opslaat en dan komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwste firmware update op m'n omnia, maar nu heb ik een probleem.
Ik krijg in geen enkele stand meer meldingen over een nieuw sms bericht. De telefoon trilt niet meer in trilstand en in geluidsstand geeft hij geen geluid. Er komt ook geen melding meer op het scherm. Meldingen staat aangevinkt onder geluid dus dat kan het niet zijn. Ik heb al geprobeerd de telefoon te hard-resetten, maar het probleem blijft.
Het vreemde is ook dat als ik de telefoon opnieuw opstart en er is een nieuw sms bericht dat er heel even het woordje "Melding" staat op de plek van de linker softkey en daarna weer verdwijnt en plaats maakt voor de normale softkey.
Kan er iets mis zijn gegaan bij het updaten van de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een harde reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb het idee dat de letters (bij bv SMS) na de update (XKHJ3) groter zijn, of ligt dat aan mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie geen verschil hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:18:
Ik heb al geprobeerd de telefoon te hard-resetten, maar het probleem blijft.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:16:
Yes is me ook gelukt *O*
Mag ik vragen of hij t-mobile branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook sinds 2 dagen in bezit van de samsung omnia,

nu ben ik ook van plan om hem te update maar ik hoor nu zoveel problemen naar het updaten van de omnia..is het echt zo dat 9 van 10 omnia bezitters die hem update problemen krijgen met de omnia? of is het incidenteel dat dit gebeurd en heb je net pech?

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rijsbol schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:57:
[...]

Mag ik vragen of hij t-mobile branded is?
Nee was en is unbranded ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al heel wat posts doorzocht en geprobeerd te zoeken maar zit met 2, naar mijn idee, simpele vragen;

- Waar kan ik instellen waar binnenkomende bestanden via bluetooth automatisch neergezet worden? Via Instellingen > Bluetooth > FTP krijg ik het niet voor elkaar en dat is alles wat ik kon vinden
- Hoe kan ik instellen dat ik wil video bellen? In het snelmenu van de contact staat de mogelijkheid in het grijs zodat ik er niet op klikken. Ondanks dat ik weet dat die persoon het ook kan voeren.. Moet ik iets aanvinken wat ik over het hoofd zie ?

Verder vind ik het wel apart dat als je een branded toestel heb je deze niet zonder problemen kunt updaten.. maar goed zo zijn wel meer dingen in het leven vreemd.

Toestel nu even in gebruik moet zeggen dat het even wennen is maar veiliger is hij sowieso .. sms in de auto behoort echt tot het verleden met zo'n touchscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb echt al veel zitten lezen hier, maar ik kan het maar niet vinden. Dus t is niet dat ik niet gezocht heb, maar dat ik t nergens kan vinden, ook niet via Google.

Ik heb gisteren McGuider 2009 op de Omnia gezet, maar kan geen verbinding maken met de GPS. Ik denk dus dat ik de compoorten en de baudrate niet goed heb staan.
Is er iemand die weet wat ik als software en hardware poort moet instellen en welke Baudrate?

Ook heb ik het probleem, dat als ik McGuider afsluit, het afsluitscherm (het rode scherm dus) blijft hangen, en ik niet anders kan als opnieuw opstarten.

Als iemand t weet, help me uit de brand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Één van jullie kan mij vast wel helpen, denk ik
Ik heb het bestandje autom. verbindingverbreken cab. bestand gedownload en geinstaleerd.
Na 1 min zou de verbinding verbroken moeten zijn, maar hij verbreekt de verbinding wanneer hij er zin in heeft.
Soms staat hij al een uur of wat aan en de andere keer verbreekt hij het wat eerder.
Hoe en waar kan ik nou de instelliningen wijzigen.
Ik heb de gehele telefoon doorspit, maar ik kan dit niet vinden,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx

Wie kan mij dit op een makkelijke manier uitleggen
alvast bedankt, Cynthia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier nog een probleempje

ik kan mijn contacten, agenda niet via act.sync 4.5 beheren, wat doe ik fout?

gr cynthia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
kan je via active sync een backup maken van je Omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08
Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:03:
kan je via active sync een backup maken van je Omnia?
Via activesync kun je o.a. je agenda en contacten synchroniseren met outlook. Op deze manier kun je daar dus inderdaad een backup maken.
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:57:
Hoe en waar kan ik nou de instelliningen wijzigen.
Ik heb de gehele telefoon doorspit, maar ik kan dit niet vinden,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx

Wie kan mij dit op een makkelijke manier uitleggen
Dat zijn registersleutels waar je naar op zoek bent. Deze kun je o.a. bekijken/bewerken met total commander of PHM regedit (dit staat ook in de TS). Hier is makkelijk zelf wat informatie over te vinden.

Het cab bestand verbreekt de verbinding als de verbinding een X aantal minuten inactief is. Het kan voor je gevoel dus de ene keer langer duren dan de andere keer. Controleer eens of er nog programma's draaien op de achtergrond die de verbinding blijven gebruiken.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Verwijderd

Nou het is weer zover hoor!

Ik dacht gisteren even mijn Omnia te updaten, zodat ik misschien langer van mijn batterij kan genieten met deze versie. Nadat ik mijn telefoon helemaal opgeladen had en de update gedownload had, ben ik voor de zekerheid nog even op zoek gegaan naar de Samsung Modem Driver (hierdoor ging het laatst mis) en deze geinstalleerd.

Hierna kon ik beginnen met de update en na de Verify van het toestel kon de update starten. Na enkele minuten kreeg ik de vraag: Schakel het toestel handmatig in! Toen ik dit probeerde deed het toestel het niet meer en alleen het rode aan/uit lampje brande nog.

De update is officieel van de Samsung site en heb alle instructies nauwkeurig opgevolgd, maar toch gaat mijn toestel niet meer aan. Ben ik nu alweer de zak, of kan ik nog iets hieraan doen?

• FietsFanaat33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 21:42
Is er al iemand die zijn vodafone HG5 versie heeft geupdate bij vodafone city point?
Ik wordt er namelijk schijtziek van hoeveel fouten er nog in deze versie zitten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:28:

Ik heb gisteren McGuider 2009 op de Omnia gezet, maar kan geen verbinding maken met de GPS. Ik denk dus dat ik de compoorten en de baudrate niet goed heb staan.
Is er iemand die weet wat ik als software en hardware poort moet instellen en welke Baudrate?
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:26:
[...]

Staan je instellingen nog goed bij je Externe GPS?
Instelling - Systeem - Externe GPS

GPS programmapoort: COM7
GPS hardwarepoort: COM9
Baudrate: 4800
Zoeken op trefwoord: Baudrate....
Wat zuur voor je zeg, mogelijk weer je telefoon paar weken kwijt. Gevallen als deze doen mij er nog steeds van weerhouden om zelf te gaan updaten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:22:
[...]

Wat zuur voor je zeg, mogelijk weer je telefoon paar weken kwijt. Gevallen als deze doen mij er nog steeds van weerhouden om zelf te gaan updaten.
Ik ga in mijn pauze naar de winkel en zeg gewoon dat ik het gehad heb met deze telefoon en dan ff regelen dat ik een nieuwe krijg ;)
Als hij zegt dat ik em weer 4 weken kwijt ben wil ik zowiezo een gelijkwaardige leen telefoon.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ Nijs: als dit de derde keer is binnen een paar maanden dat het toestel het niet meer doet, zijn ze verplicht om je een nieuw toestel te geven (is ergens een wet, ik heb hem niet bij de hand). :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

pven schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:48:
@ Nijs: als dit de derde keer is binnen een paar maanden dat het toestel het niet meer doet, zijn ze verplicht om je een nieuw toestel te geven (is ergens een wet, ik heb hem niet bij de hand). :)
Nou eigenlijk is dit de 2e keer, omdat ik op een officiele update wilde wachten. Laatste paar dagen hoor ik van veel mensen dat de officiele update met succes is gedaan en dan gaat het meteen mis bij mij. Ik denk dus dat het wel aan het toestel ligt.
Weet je misschien waar ik die wet ergens kan vinden?

Even snel gezocht en heb dit gevonden:
"Daarnaast vragen wij dat na 2 opeenvolgende herstellingen voor een terugkerend gebrek te voorzien in een verplichte vervanging van het product door de verkoper. "

en dit:
"Als een nieuw gekocht product of apparaat binnen zes maanden defect blijkt te zijn, dan hoeft de consument niet eens te bewijzen dat het euvel door een fabrieksfout is veroorzaakt"

Bron: http://www.test-aankoop.b...-een-probleem-s505953.htm
Bron2: http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htm

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 12:09 ]

• mariconjo
Is er echt niemand die weet hoe je de tijd op de Omnia automatisch (via netwerk dus) kunt laten bijhouden....?

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:07:
Heb al heel wat posts doorzocht en geprobeerd te zoeken maar zit met 2, naar mijn idee, simpele vragen;

- Hoe kan ik instellen dat ik wil video bellen? In het snelmenu van de contact staat de mogelijkheid in het grijs zodat ik er niet op klikken. Ondanks dat ik weet dat die persoon het ook kan voeren.. Moet ik iets aanvinken wat ik over het hoofd zie ?
Vanzelfsprekend moet je in een lokatie zijn waar je UMTS dekking hebt :)
Anders gaat het zowiezo niet werken.

Ik ga er van uit dat je een nieuwe USIM-kaart hebt?
Tenslotte moet jij EN het contact dat je wilt video-bellen de UMTS/HSDPA ontvangst aan hebben staan ;)

Als één van beide alleen op GSM-ontvangst staat (om soms langer met de batterij te doen) gaat het ook niet werken :+

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
http://www.modaco.com/con...purity-samsung-launchers/

Deze gebruik ik nu, kan mijzelf herinneren dat veel mensen hiernaar vroegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_12_2008/post-435966-1229603151_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_12_2008/post-435966-1229603203_thumb.jpg

Verwijderd

hallo hier ben ik weer,
De OS heeft mij al aardig opweg geholpen.
ik heb inmiddels phmregedit gedownload en geinstalleerd.
maar ik kan nog niets vinden waar ik de instellingen kan veranderen.
ik krijg een schermpje van software te zien.
er staan bij mijn 2 onderdelen aan gevinkt.
-Spb Mobile shell
-XDA-Developers.comGPRS1minut..
als ik dan op "ok" druk dan zegt hij dat ie met succes is geinstalleerd.
verder doet hij niets.
Als ik de vinkjes uit zet dan verwijdert hij alles.
WAT NU ik weet het niet meer (ben ook niet zo bijdehand)

gr cynthia

Verwijderd

Hoe heb je het geinstalleerd? mij lukt het niet.... krijg de melding: installatie is mislukt. programma kan niet worden geinstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Dat is jammer, dat betekent dat het misschien niet met alle firmware revisies werkt. Zelf draai ik DXHK3, wellicht dat het daaraan ligt of je GSM is zelfs branded.

Probeer onderstaande even.
1. You won't be able installing it if some of previous Samsung today stuff is actually in use
2. So best disable everything in today
3. go to task manager and also disable everything without your file explorer of course
4. Install the .cab file

[ Voor 46% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 18-12-2008 15:43 ]

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:40:
Dat is jammer, dat betekent dat het misschien niet met alle firmware revisies werkt. Zelf draai ik DXHK3, wellicht dat het daaraan ligt of je GSM is zelfs branded.

Probeer onderstaande even.
1. You won't be able installing it if some of previous Samsung today stuff is actually in use
2. So best disable everything in today
3. go to task manager and also disable everything without your file explorer of course
4. Install the .cab file
Dat had ik inderdaad al geprobeerd :) maar dat werkt helaas niet. Zal binnekort wel eens updaten naar HK3

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:05

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bedankt voor alle tips met betrekking tot de interne GPS hier, het werkt prima nu. Tomtom geinstalleerd en externe GPS geselecteerd...en de rate omhoog.

Zijn hier nog mensen die een goedkopere (dan 50+euro) car/fiets mount hebben gevonden ? Heb namelijk al een tomtom maar het is wel erg gemakkelijk de foon ook te kunnen gebruiken hiervoor.

Asus Zenbook i7 256gb

Verwijderd

Weet iemand hoe die de klok instellingen van 12 uurs naar 24 uurs kan veranderen>? kan het dus echt niet vinden..
al gevonden

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 23:41 ]

Verwijderd

mariconjo schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:04:
Ik heb het idee dat de letters (bij bv SMS) na de update (XKHJ3) groter zijn, of ligt dat aan mij??
Kijk is bij instellingen -->> systeem -->> scherm -->> tekengrootte
daar kun je de tekengrootte veranderen.. zelf hem ik hem op het 2e streepje van links, erg fijn en leesbaar

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:08:
Nou het is weer zover hoor!

Ik dacht gisteren even mijn Omnia te updaten, zodat ik misschien langer van mijn batterij kan genieten met deze versie. Nadat ik mijn telefoon helemaal opgeladen had en de update gedownload had, ben ik voor de zekerheid nog even op zoek gegaan naar de Samsung Modem Driver (hierdoor ging het laatst mis) en deze geinstalleerd.

Hierna kon ik beginnen met de update en na de Verify van het toestel kon de update starten. Na enkele minuten kreeg ik de vraag: Schakel het toestel handmatig in! Toen ik dit probeerde deed het toestel het niet meer en alleen het rode aan/uit lampje brande nog.

De update is officieel van de Samsung site en heb alle instructies nauwkeurig opgevolgd, maar toch gaat mijn toestel niet meer aan. Ben ik nu alweer de zak, of kan ik nog iets hieraan doen?
Probeer het is met de Linken naar roms doen we niet! (is gewoon de orginele XKHJ3 dus geen custom) van modacco.. heb mijn branded tmobile met die geflasht no problemo.. ( wel eerst de singapore preconfig gedaan )
nu:
pda i900xkhj3/xkhj3
tel: i900xxhi4

[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 19-12-2008 12:50 ]

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:11:
[...]

Probeer het is met de *knip (is gewoon de orginele XKHJ3 dus geen custom) van modacco.. heb mijn branded tmobile met die geflasht no problemo.. ( wel eerst de singapore preconfig gedaan )
nu:
pda i900xkhj3/xkhj3
Zou je mij uit kunnen leggen wat die signapore preconfig is want die kan ik niet vinden? Alvast bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 19-12-2008 12:50 ]

Verwijderd

rijsbol schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:38:
[...]

Zou je mij uit kunnen leggen wat die signapore preconfig is want die kan ik niet vinden? Alvast bedankt
Press the 'dial' key to the left of the optical pad to bring up the dialer
With the onscreen keypad input *#1546792*#
Select 'Preconfiguration'
Enter code *#81230*# and select OK
Select 'Singapore', with the default Operator
Accept this, DEVICE WILL HARD RESET
Run update, and all should be well.

dit is voor als die aangeeft: "wrong software version"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Kan het zijn dat SPB mobile skins niet draait op de nieuwe rom(XKHJ3). Ik heb het zip bestand uitgepakt in de root van 'mijn apparaat', daarna 'mortscript.exe' en toen 'install WQVGA mscr' proberen te laten draaien maar hij geeft de melding:'cannot find SPB shell 2.1.2 terwijl die versie er wel degelijk op staat. Hetzelfde verhaal in de root van 'mijn opslag' en 'opslagkaart'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Omnia deed niets meer na een update. Vier weken geleden opgestuurd en wacht nog steeds op onderdelen volgens Dynafix. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en hoelang duurde het bij jullie.
Begin nu echt ongeduldig te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:11:
[...]

Probeer het is met de [mbr]Linken naar roms doen we niet![/] (is gewoon de orginele XKHJ3 dus geen custom) van modacco.. heb mijn branded tmobile met die geflasht no problemo.. ( wel eerst de singapore preconfig gedaan )
nu:
pda i900xkhj3/xkhj3
Ik zou het graag willen proberen alleen is mijn Omnia alweer terug bij de winkel voor reparatie. Ik kijk wel of ik nog een keer een update probeer als ik hem terug heb. Alleen nog maar ellende door gehad.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:37:
Mijn Omnia deed niets meer na een update. Vier weken geleden opgestuurd en wacht nog steeds op onderdelen volgens Dynafix. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en hoelang duurde het bij jullie.
Begin nu echt ongeduldig te worden
Bij mij heeft het ook in totaal 4 weken geduurd. Wachten op onderdelen duurt idd het langste.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_hoorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2021
Hoe krijg je die icoontjes op je hoofdscherm ?? Als ik ze via today probeer toe te voegen krijg ik geen icoontjes op m'n hoofdscherm
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:07:
hallo hier ben ik weer,
De OS heeft mij al aardig opweg geholpen.
ik heb inmiddels phmregedit gedownload en geinstalleerd.
maar ik kan nog niets vinden waar ik de instellingen kan veranderen.
ik krijg een schermpje van software te zien.
er staan bij mijn 2 onderdelen aan gevinkt.
-Spb Mobile shell
-XDA-Developers.comGPRS1minut..
als ik dan op "ok" druk dan zegt hij dat ie met succes is geinstalleerd.
verder doet hij niets.
Als ik de vinkjes uit zet dan verwijdert hij alles.
WAT NU ik weet het niet meer (ben ook niet zo bijdehand)

gr cynthia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank_hoorn schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:01:
Hoe krijg je die icoontjes op je hoofdscherm ?? Als ik ze via today probeer toe te voegen krijg ik geen icoontjes op m'n hoofdscherm

[...]
Welke icoontjes?
ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij zeggen wat ongeveer het percentage van falende updates is. Als ik de topics bekijk, lijkt het of bijna geen e e n update goed gaat. Tevens vraag ik mij af hoe dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:37
Ik heb vandaag mijn KPN Omnia succesvol geupdate met de laatste firmware via deze site en het ging perfect

http://www.samsungmobile....s+Hyve_Omnia+upgrade_0812

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
Waar vind ik het dichtsbijzijnde samsung service center?

Deze vraag staat ook bij support op de samsung site. maar als ik op deze link klik kan ie de pagina niet vinden :S.
http://www.samsung.com/nl/support/servicelocations/index.asp

Ligt er 1 in de buurt van Eindhoven?

Ook staat er vermeld dat als je bezitter bent van een vodafone of t-mobile,
je geen software kunt updaten. dit kan alleen bij een samsung service center.
dus dan hoef ik niet meer naar een vodafone city point,
en misschien ben ik dan van die vodafone crap af.
ik heb nog steed de hg5 versie. ik moet minimaal 1 x per dag de batterij eruit halen omdat ie vast is gelopen en nergens meer op reageert. (de andere bugs zijn er te veel om op te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:05:
Kan iemand mij zeggen wat ongeveer het percentage van falende updates is. Als ik de topics bekijk, lijkt het of bijna geen e e n update goed gaat. Tevens vraag ik mij af hoe dit mogelijk is.
percentage's zullen niet bekend zijn.
het gaat vaak fout omdat er een bug zit in het moederbord.
bij deze telefoons wordt dus ook het hele moederbord vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08
FietsFanaat33 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:11:
Waar vind ik het dichtsbijzijnde samsung service center?

Deze vraag staat ook bij support op de samsung site. maar als ik op deze link klik kan ie de pagina niet vinden :S.
http://www.samsung.com/nl/support/servicelocations/index.asp

Ligt er 1 in de buurt van Eindhoven?
Gewoon even bellen met samsung, die kunnen je het precies vertellen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik slaag er maar niet in om een mp3 als alarm-toon in te stellen ? Kan iemand me nog eens bij het handje nemen ? Weet echt niet wat er fout gaat.

Trouwens, iemand nog oog op leuke iphone-skins voor omnia (gebruik nu die van spb) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FietsFanaat33 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:43:
[...]

percentage's zullen niet bekend zijn.
het gaat vaak fout omdat er een bug zit in het moederbord.
bij deze telefoons wordt dus ook het hele moederbord vervangen.
Bedankt voor je reactie. Is er achter te komen of die van mij en die van een anderen een bug heeft zoals met bijvoorbeeld fabricage datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:34:
Ik slaag er maar niet in om een mp3 als alarm-toon in te stellen ? Kan iemand me nog eens bij het handje nemen ? Weet echt niet wat er fout gaat.

Trouwens, iemand nog oog op leuke iphone-skins voor omnia (gebruik nu die van spb) ?
Ik heb ze gewoon via bluetooth naar me omnia gestuurd en dan bij geluiden kan je hem gewoon selecteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:59:
[...]

Bedankt voor je reactie. Is er achter te komen of die van mij en die van een anderen een bug heeft zoals met bijvoorbeeld fabricage datum?
niet dat ik weet. je komt er vanzelf achter;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik ben sinds kort in bezit van een samsung omnia.
het toestel bevalt me echt heel erg goed op de accu naar. ik kan er niet langer dan 1 nacht/dag mee doen en dan is deze al weer leeg en dit is zeer lastig, het volgende heb ik zelf al geprobeerd:
-verzie update naar: PDA: U900XKHJ03/XKHJ3
TEL: i900XXHI4
-ik kil altijd alle processen via taakbeheer als ik iets op de telefoon heb gedaan.
-enegrispaar stand staat allemaal aan

is er iemand die ervaring heeft met een andere accu? bijv. meer Mah?

verder iemand nog tips voor mij? want ik vind het echt heel erg lastig en een heel groot nadeel van de omnia.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de samsung site worden 2 taal bestanden aangeboden maar welke van de 2 is de nieuwste
http://www.samsung.com/nl...01013200&disp_nm=SGH-I900

xkhj3 of xxhi2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ook graag deze skin
http://www.findinternettv.com/Video,item,4013228217.aspx

Kan hem alleen niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de door jou aangegeven link opent, staan er onder het filmpje twee http verwijzingen. Ik heb hem zelf geinstalleerd, bedankt voor de tip.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepijnwk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-10-2020
mariconjo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 07:03:
Kan het zijn dat SPB mobile skins niet draait op de nieuwe rom(XKHJ3). Ik heb het zip bestand uitgepakt in de root van 'mijn apparaat', daarna 'mortscript.exe' en toen 'install WQVGA mscr' proberen te laten draaien maar hij geeft de melding:'cannot find SPB shell 2.1.2 terwijl die versie er wel degelijk op staat. Hetzelfde verhaal in de root van 'mijn opslag' en 'opslagkaart'.
Misschien moet je hem nog een keer installeren. Door een reset staat de cab er nog wel op maar is hij niet meer aanwezig in een geïnstalleerde vorm. Heb zelf ook spb skins en doet het prima op de XKHJ3 versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Pepijnwk op 20-12-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 21:11:
op de samsung site worden 2 taal bestanden aangeboden maar welke van de 2 is de nieuwste
http://www.samsung.com/nl...01013200&disp_nm=SGH-I900

xkhj3 of xxhi2
xkhj3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Heb sinds vrijdag een Omnia, ben nu met navigatie aan het stoeien en heb een vraag ;
Hoe kan ik meerdere navigatieproducten installeren, in verband met de folder 2755 ?
Ik had IGO erop, die werkt goed, probeer nu Navigon, die werkt ook, maar dan werkt IGO niet meer.
Zal wel komen omdat beide een autorun in de map 2577 hebben, en de eerste is nu overschreven.
Wat is de functie van 2577 en hoe krijg ik 2 of 3 navigatie programmas werkend op "mijn opslag".

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
hier , maar let op, het zijn skins voor SPB Mobile Shell, dit programma moet je ook geinstalleerd hebben. Is zeg maar een custom GUI bovenop Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een tijdje ook een Omnia. Ik ben er heel erg tevreden mee, maar sinds gisteravond werkt mijn GPS het niet meer :? Gisterenochtend werkte hij nog perfect, ik gebruik namelijk iGO8 als navigatiesysteem. Normaal gesproken vond ik met iGO in huis zelfs 10 satellieten en had binnen een halve minuut een fix. Maar sinds gisteravond vind hij geen eens één satelliet.

Ik heb geen instellingen gewijzigd, dus ik zou zo ook niet meer weten wat ik doen moet. Heeft iemand enig idee, of moet ik langs een service punt gaan.

Ps. Google maps werkt ook niet, kan ook geen satelliet vinden en een hard-reset heb ik ook al geprobeerd.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 11:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik heb het eindelijk voor elkaar...Het zip-bestand op mijn pc uitgepakt en het readme bestand verwijderd. De rest naar de Omnia en toen ging het wel. Zal wel toeval zijn maar het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Pepijnwk schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:42:
[...]

Misschien moet je hem nog een keer installeren. Door een reset staat de cab er nog wel op maar is hij niet meer aanwezig in een geïnstalleerde vorm. Heb zelf ook spb skins en doet het prima op de XKHJ3 versie.
Ik heb het eindelijk voor elkaar...Het zip-bestand op mijn pc uitgepakt en het readme bestand verwijderd. De rest naar de Omnia en toen ging het wel. Zal wel toeval zijn maar het is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:05

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Voor de mensen die nog een goedkope car houder + lader zoeken:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16984

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_16984_1.jpg

Ik heb er iig een besteld; zal wel een foto posten als die binnen is :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Laatst online: 10:12

mucuracat

YES

RubbeR01 schreef op zondag 21 december 2008 @ 09:56:
Heb sinds vrijdag een Omnia, ben nu met navigatie aan het stoeien en heb een vraag ;
Hoe kan ik meerdere navigatieproducten installeren, in verband met de folder 2755 ?
Ik had IGO erop, die werkt goed, probeer nu Navigon, die werkt ook, maar dan werkt IGO niet meer.
Zal wel komen omdat beide een autorun in de map 2577 hebben, en de eerste is nu overschreven.
Wat is de functie van 2577 en hoe krijg ik 2 of 3 navigatie programmas werkend op "mijn opslag".
Gewoon map 2577 verwijderen na installatie of hernoemen naar 2577igo

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
Wanneer ik een filmpje online wil kijken, youtube bijv. krijg ik server of data timeout. Ik heb gezocht op het forum maar er is niet echt een duidelijk antwoord uitgekomen. Ik heb de HH1 versie.

Weet hier iemand een oplossing voor?

Alvast bedankt.

(is opgelost in stream player je de proxy uitzetten) Dank aan splendes

[ Voor 12% gewijzigd door Lars Kremers op 21-12-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn videos die spelen een beetje haperend af,zou dit komen door mn versie(H9)?
ik ben ook op zoek naar een divx converter wat geen trial versie is,weet iemand een goed programma??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
@ mucuracat ; So far so good, IGO zal wel verwenen zijn toen de batterij leeg was, nu staan ze erbijde werkend op.

@ fabiopino ; Coreplayer speelt DivX en h.264 bij mij veel beter af, de standaard media player verliest soms zelfs halverwege het geluid en hapert af en toe.

Zojuist heb ik nog mijn nieuwe slingbox aangesloten, met op de samsung de slingplayer mobile 1.6.
Helaas is de resolutie niet aan te passen, en dus niet full screen in Landscape.
Ik heb me aangemeld voor de beta, maar dat zal wel even duren. Heeft iemand ervaring met de laatste beta op de Samsung Omnia ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 20:07
Doe maar in Brodit Car holder werkt niet met Samsung Omnia :)

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 21-12-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid, om alle smsjes niet per persoon weer te geven? Nu zet de omnia alle smsjes onder elkaar alsof je een of ander msn gesprek aan het voeren bent. Kan dat niet zoals bij alle andere normale telefoons. Gewoon alles netjes onder elkaar?

Ik heb er laatst iets over gelezen hier in een van de vele omnia topics, maar ik kan t niet meer vinde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel lang op zoek naar een duo-simkaart voor de Samsung Omnia i900. Heeft iemand ervaring mee, zo ja..welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Laatst online: 09-09 15:22
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:38:
Is er een mogelijkheid, om alle smsjes niet per persoon weer te geven? Nu zet de omnia alle smsjes onder elkaar alsof je een of ander msn gesprek aan het voeren bent. Kan dat niet zoals bij alle andere normale telefoons. Gewoon alles netjes onder elkaar?

Ik heb er laatst iets over gelezen hier in een van de vele omnia topics, maar ik kan t niet meer vinde :(
OmniaThread lost dit op...

Andere vraag,
Soms heb ik verbinding met 3G, soms met HSDPA, valt het beide binnen de Hi Eindeloos Online bundel?
De helpdesk vertelde dat je voor het gebruik van MSN extra moet betalen, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robg1984 schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:53:
[...]

OmniaThread lost dit op...

Andere vraag,
Soms heb ik verbinding met 3G, soms met HSDPA, valt het beide binnen de Hi Eindeloos Online bundel?
De helpdesk vertelde dat je voor het gebruik van MSN extra moet betalen, klopt dit?
Dat valt je binnen je abonnement inderdaad :) Msn is ook gewoon gratis in je abonnement te gebruiken. Youtube etc, kost waarschijnlijk geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Laatst online: 09-09 15:22
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:12:
[...]

Dat valt je binnen je abonnement inderdaad :) Msn is ook gewoon gratis in je abonnement te gebruiken. Youtube etc, kost waarschijnlijk geld.
Toch raar dat de helpdesk dat dan zegt..dat MSN extra kost..
Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic