laat even weten of het je is gelukt oke?kaher schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:19:
ja maar Ik had niet de officiele rom (dxhk3).
is er een oplossing daarvoor ?
klik
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 18:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
laat even weten of het je is gelukt oke?kaher schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:19:
ja maar Ik had niet de officiele rom (dxhk3).
is er een oplossing daarvoor ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 18:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
sorry heb het al gevondenVerwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:21:
hallo
hoe kan ik snelkoppelingen toevoegen aan het menu "programma`s"?
ik heb al enkele malen tomtom opnieuw geïnstalleerd, zowel op "mijn opslag" al geheugen kaart maar tomtom komt niet onder "programma`s" te staan hoe kan dit?
ps. tomtom is wel gewoon op te starten via verkennen en als ik dan de exe selecteer.
alvast bedankt
gr,
Ik heb de xkhj3 van modaco geflasht en dat is wel gelukt.Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:56:
[...]
laat even weten of het je is gelukt oke?
klik
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 23:05 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 23:52 ]
Verwijderd
19.Nov.08Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:26:
http://www.modaco.com/con...oftware-version-tutorial/
de 3 uit deze topic?Heb je hem ook op UK met die code gezet en alles wat er staat gedaan regfile aangepast enzo?of gelijk geflasht
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 17-12-2008 08:49 ]
Verwijderd
Was je rom engels die je hiervoor op had staan?kaher schreef op woensdag 17 december 2008 @ 00:19:
[...]
19.Nov.08
i900 Dutch lastest non-brand version
*weg* links naar custom ROMs wilen we niet zien
gelijk geflasht.
[ Voor 19% gewijzigd door pven op 17-12-2008 08:49 ]
Verwijderd
Waar had je hem nu opgezet voor je ging flashen,of niets aan gedaan?kaher schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:03:
Ik krijg steeds ( onjuiste software versie) !!!
de singapore fix geprobeerd maar dat helpt niet
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 01:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
De XKHJ3 is de laatste NL ROM, alleen heb je hem niet officieel van de Samsung site maar via Modaco. Waarschijnlijk heb je nu dezelfde PDA en Telefoon versie als de officiele NL ROM. Vandaar dat hij zegt dat je al de laatste versie hebt.kaher schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:47:
[...]
Ik heb de xkhj3 van modaco geflasht en dat is wel gelukt.
nu wil Ik de laatste van samsung doen en die zegt je hebt al de laatse software.
maar dat kan ook kloppen want na het updaten met de file die op modaco staat heb IK :
Mijn versie is nu: PDA: i900XKHJ3/XKHJ3
TELEFOON: i900XXHI4
Je weet dat de updates van Samsung niet werken voor je T-Mobile he? Dus wat je het beste kan doen is even naar een T-Mobile shop gaan en vragen wat de officiele laatste ROM is voor T-Mobile gebruikers en als nodig een update vragen.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:44:
Ik vraag me af waar ik (als ze er al zijn) updates kan vinden voor T-Mobile versies. Op de site van T-Mobile zelf kan ik ze zo snel niet vinden.
Ik heb de volgende versie:
PDA: i900XKHH4/ATHH5
Telefoon: i900BOHH2
Ik zou ook wel willen weten hoe oud deze versie is.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 10:17 ]
Verwijderd
Heb je het nu via de Samsung Update pagina gedaan of via de Modaco manier?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:16:
Yes is me ook gelukt![]()
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 14:17 ]
Verwijderd
Probeer het eens via deze site!Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:15:
Beste tweakers,
Bij de laatste Romversie XKHJ3, wordt via de samsung site verzocht eerst een update te downloaden en te installeren van Windows Mobile 6.1. Wanneer ik dit gedaan heb op een Vista Ultimate X64 machine geeft de Rom updater te kennen dat ik de W.M update moet installeren terwijl ik dit dus al gedaan heb. Ik krijg deze foutmelding niet weg.
Heeft iemand een oplossing? (ik las op dit forum dat iemand de xp update gedownload had, maar deze kan ik nergens vinden. Mogelijk dat degene ook op XP kan draaien
Alvast bedankt,
Nienke
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 14:22 ]
Verwijderd
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het echter via deze site gedaan. Ik loop dan helaas tegen het beschreven probleem aan.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:19:
[...]
Probeer het eens via deze site!
Hier vind je een makkelijke update pagina en ook een goede uitleg. Volg de instructies en alles komt goed.
Je maakt al gebruik van Windows Mobile 6.1 dus hier hoeft je geen update voor te hebben.
Verwijderd
Dus je hebt al via Instelling - Systeem - Windows Update naar de updates gezocht of bedoel je dit niet met WM update?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:24:
[...]
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het echter via deze site gedaan. Ik loop dan helaas tegen het beschreven probleem aan.
Nienke
[ Voor 14% gewijzigd door Jos84 op 17-12-2008 14:40 ]
Verwijderd
Ik heb alles geprobeerd behalve op een XP machine. Die heb ik helaas niet. In ieder geval bedankt voor het meedenken!Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:29:
[...]
Dus je hebt al via Instelling - Systeem - Windows Update naar de updates gezocht of bedoel je dit niet met WM update?
Heb je het ook al geprobeerd op een systeem met Windows XP?
Verwijderd
Net geprobeerd, is active sync, 4.5. Wordt helaas niet geaccepteerd.Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:54:
misschien dat je gewoon de XP software kan gebruiken op je Vista machine....allicht het proberen waard
Verwijderd
Als dat zo is wat Viperation net zei over de Vista die niet werkt, zou je toch even een XP systeem moeten proberen. Ikzelf werk niet met Vista, dus kan je niet vertellen of het nou fout gaat door het gebruik van Vista of dat het ergens anders fout gaat.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:56:
[...]
Net geprobeerd, is active sync, 4.5. Wordt helaas niet geaccepteerd.
Verwijderd
Ja, ik ben van de laatste update voorzien. De Rom Update geeft echter te kennen dat ik Windows Mobile 6.1 moet installeren terwijl deze al op mijn pc staat.Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:24:
is het misschien zo dat je inderdaad de laatste versie er al op hebt staan?
Verwijderd
Suc6, hoop dat het je gaat lukken!Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:44:
btw, even iets anders,
ik ga toch proberen om een update uit te voeren (heb nu HH1 rom). Wanneer ik dit volgens de officiele weg doe (via de website), wordt er dan ook gevraagd om een hard reset?
m.vr.gr.
Jos
Verwijderd
Windows Mobile 6.1 zal niet op je pc staan, maar op je telefoon. Vandaar de term Windows Mobile. Ik denk dat je het hebt over ActivSync of over Windows Device Center op je pc ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:27:
[...]
Ja, ik ben van de laatste update voorzien. De Rom Update geeft echter te kennen dat ik Windows Mobile 6.1 moet installeren terwijl deze al op mijn pc staat.
Ik heb ook al Windows Mobile compleet verwijderd, gereboot, en daarna opnieuw geinstalleerd. Helaas zonder het gewenste effect.
In ieder geval bedankt.
Ik weet niet of hiernaar gevraagd is, maar ik heb gelezen dat het wel verstandig is om te doen. Heb al enkele mensen gehoord die voor en na de update een Harde Reset uitvoeren. Zorg dat je je gegevens en programmas opslaat en dan komt alles goed.Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:44:
btw, even iets anders,
ik ga toch proberen om een update uit te voeren (heb nu HH1 rom). Wanneer ik dit volgens de officiele weg doe (via de website), wordt er dan ook gevraagd om een hard reset?
m.vr.gr.
Jos
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:25:
Probeer eens een harde reset
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:18:
Ik heb al geprobeerd de telefoon te hard-resetten, maar het probleem blijft.
Mag ik vragen of hij t-mobile branded is?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:16:
Yes is me ook gelukt![]()
Verwijderd
Verwijderd
Nee was en is unbrandedrijsbol schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:57:
[...]
Mag ik vragen of hij t-mobile branded is?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Via activesync kun je o.a. je agenda en contacten synchroniseren met outlook. Op deze manier kun je daar dus inderdaad een backup maken.Jos84 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:03:
kan je via active sync een backup maken van je Omnia?
Dat zijn registersleutels waar je naar op zoek bent. Deze kun je o.a. bekijken/bewerken met total commander of PHM regedit (dit staat ook in de TS). Hier is makkelijk zelf wat informatie over te vinden.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:57:
Hoe en waar kan ik nou de instelliningen wijzigen.
Ik heb de gehele telefoon doorspit, maar ik kan dit niet vinden,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx
Wie kan mij dit op een makkelijke manier uitleggen
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:28:
Ik heb gisteren McGuider 2009 op de Omnia gezet, maar kan geen verbinding maken met de GPS. Ik denk dus dat ik de compoorten en de baudrate niet goed heb staan.
Is er iemand die weet wat ik als software en hardware poort moet instellen en welke Baudrate?
Zoeken op trefwoord: Baudrate....Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:26:
[...]
Staan je instellingen nog goed bij je Externe GPS?
Instelling - Systeem - Externe GPS
GPS programmapoort: COM7
GPS hardwarepoort: COM9
Baudrate: 4800
Wat zuur voor je zeg, mogelijk weer je telefoon paar weken kwijt. Gevallen als deze doen mij er nog steeds van weerhouden om zelf te gaan updaten.
Verwijderd
Ik ga in mijn pauze naar de winkel en zeg gewoon dat ik het gehad heb met deze telefoon en dan ff regelen dat ik een nieuwe krijgVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:22:
[...]
Wat zuur voor je zeg, mogelijk weer je telefoon paar weken kwijt. Gevallen als deze doen mij er nog steeds van weerhouden om zelf te gaan updaten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Nou eigenlijk is dit de 2e keer, omdat ik op een officiele update wilde wachten. Laatste paar dagen hoor ik van veel mensen dat de officiele update met succes is gedaan en dan gaat het meteen mis bij mij. Ik denk dus dat het wel aan het toestel ligt.pven schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:48:
@ Nijs: als dit de derde keer is binnen een paar maanden dat het toestel het niet meer doet, zijn ze verplicht om je een nieuw toestel te geven (is ergens een wet, ik heb hem niet bij de hand).
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 12:09 ]
Vanzelfsprekend moet je in een lokatie zijn waar je UMTS dekking hebtVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:07:
Heb al heel wat posts doorzocht en geprobeerd te zoeken maar zit met 2, naar mijn idee, simpele vragen;
- Hoe kan ik instellen dat ik wil video bellen? In het snelmenu van de contact staat de mogelijkheid in het grijs zodat ik er niet op klikken. Ondanks dat ik weet dat die persoon het ook kan voeren.. Moet ik iets aanvinken wat ik over het hoofd zie ?
Verwijderd
Verwijderd
Hoe heb je het geinstalleerd? mij lukt het niet.... krijg de melding: installatie is mislukt. programma kan niet worden geinstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is.X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:04:
http://www.modaco.com/con...purity-samsung-launchers/
Deze gebruik ik nu, kan mijzelf herinneren dat veel mensen hiernaar vroegen.
[afbeelding] [afbeelding]
[ Voor 46% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 18-12-2008 15:43 ]
Verwijderd
Dat had ik inderdaad al geprobeerdX-t-r-e-m-e schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:40:
Dat is jammer, dat betekent dat het misschien niet met alle firmware revisies werkt. Zelf draai ik DXHK3, wellicht dat het daaraan ligt of je GSM is zelfs branded.
Probeer onderstaande even.
1. You won't be able installing it if some of previous Samsung today stuff is actually in use
2. So best disable everything in today
3. go to task manager and also disable everything without your file explorer of course
4. Install the .cab file
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 23:41 ]
Verwijderd
Kijk is bij instellingen -->> systeem -->> scherm -->> tekengroottemariconjo schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:04:
Ik heb het idee dat de letters (bij bv SMS) na de update (XKHJ3) groter zijn, of ligt dat aan mij??
Verwijderd
Probeer het is met de Linken naar roms doen we niet! (is gewoon de orginele XKHJ3 dus geen custom) van modacco.. heb mijn branded tmobile met die geflasht no problemo.. ( wel eerst de singapore preconfig gedaan )Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:08:
Nou het is weer zover hoor!
Ik dacht gisteren even mijn Omnia te updaten, zodat ik misschien langer van mijn batterij kan genieten met deze versie. Nadat ik mijn telefoon helemaal opgeladen had en de update gedownload had, ben ik voor de zekerheid nog even op zoek gegaan naar de Samsung Modem Driver (hierdoor ging het laatst mis) en deze geinstalleerd.
Hierna kon ik beginnen met de update en na de Verify van het toestel kon de update starten. Na enkele minuten kreeg ik de vraag: Schakel het toestel handmatig in! Toen ik dit probeerde deed het toestel het niet meer en alleen het rode aan/uit lampje brande nog.
De update is officieel van de Samsung site en heb alle instructies nauwkeurig opgevolgd, maar toch gaat mijn toestel niet meer aan. Ben ik nu alweer de zak, of kan ik nog iets hieraan doen?
[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 19-12-2008 12:50 ]
Zou je mij uit kunnen leggen wat die signapore preconfig is want die kan ik niet vinden? Alvast bedanktVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:11:
[...]
Probeer het is met de *knip (is gewoon de orginele XKHJ3 dus geen custom) van modacco.. heb mijn branded tmobile met die geflasht no problemo.. ( wel eerst de singapore preconfig gedaan )
nu:
pda i900xkhj3/xkhj3
tel: i900xxhi4
[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 19-12-2008 12:50 ]
Verwijderd
Press the 'dial' key to the left of the optical pad to bring up the dialerrijsbol schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:38:
[...]
Zou je mij uit kunnen leggen wat die signapore preconfig is want die kan ik niet vinden? Alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou het graag willen proberen alleen is mijn Omnia alweer terug bij de winkel voor reparatie. Ik kijk wel of ik nog een keer een update probeer als ik hem terug heb. Alleen nog maar ellende door gehad.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:11:
[...]
Probeer het is met de [mbr]Linken naar roms doen we niet![/] (is gewoon de orginele XKHJ3 dus geen custom) van modacco.. heb mijn branded tmobile met die geflasht no problemo.. ( wel eerst de singapore preconfig gedaan )
nu:
pda i900xkhj3/xkhj3
tel: i900xxhi4
Bij mij heeft het ook in totaal 4 weken geduurd. Wachten op onderdelen duurt idd het langste.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:37:
Mijn Omnia deed niets meer na een update. Vier weken geleden opgestuurd en wacht nog steeds op onderdelen volgens Dynafix. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en hoelang duurde het bij jullie.
Begin nu echt ongeduldig te worden
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 13:10 ]
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:07:
hallo hier ben ik weer,
De OS heeft mij al aardig opweg geholpen.
ik heb inmiddels phmregedit gedownload en geinstalleerd.
maar ik kan nog niets vinden waar ik de instellingen kan veranderen.
ik krijg een schermpje van software te zien.
er staan bij mijn 2 onderdelen aan gevinkt.
-Spb Mobile shell
-XDA-Developers.comGPRS1minut..
als ik dan op "ok" druk dan zegt hij dat ie met succes is geinstalleerd.
verder doet hij niets.
Als ik de vinkjes uit zet dan verwijdert hij alles.
WAT NU ik weet het niet meer (ben ook niet zo bijdehand)
gr cynthia
Verwijderd
Welke icoontjes?Frank_hoorn schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:01:
Hoe krijg je die icoontjes op je hoofdscherm ?? Als ik ze via today probeer toe te voegen krijg ik geen icoontjes op m'n hoofdscherm
[...]
Verwijderd
percentage's zullen niet bekend zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:05:
Kan iemand mij zeggen wat ongeveer het percentage van falende updates is. Als ik de topics bekijk, lijkt het of bijna geen e e n update goed gaat. Tevens vraag ik mij af hoe dit mogelijk is.
Gewoon even bellen met samsung, die kunnen je het precies vertellen.FietsFanaat33 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:11:
Waar vind ik het dichtsbijzijnde samsung service center?
Deze vraag staat ook bij support op de samsung site. maar als ik op deze link klik kan ie de pagina niet vinden.
http://www.samsung.com/nl/support/servicelocations/index.asp
Ligt er 1 in de buurt van Eindhoven?
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Is er achter te komen of die van mij en die van een anderen een bug heeft zoals met bijvoorbeeld fabricage datum?FietsFanaat33 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:43:
[...]
percentage's zullen niet bekend zijn.
het gaat vaak fout omdat er een bug zit in het moederbord.
bij deze telefoons wordt dus ook het hele moederbord vervangen.
Verwijderd
Ik heb ze gewoon via bluetooth naar me omnia gestuurd en dan bij geluiden kan je hem gewoon selecterenVerwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:34:
Ik slaag er maar niet in om een mp3 als alarm-toon in te stellen ? Kan iemand me nog eens bij het handje nemen ? Weet echt niet wat er fout gaat.
Trouwens, iemand nog oog op leuke iphone-skins voor omnia (gebruik nu die van spb) ?
niet dat ik weet. je komt er vanzelf achter;)Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:59:
[...]
Bedankt voor je reactie. Is er achter te komen of die van mij en die van een anderen een bug heeft zoals met bijvoorbeeld fabricage datum?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je de door jou aangegeven link opent, staan er onder het filmpje twee http verwijzingen. Ik heb hem zelf geinstalleerd, bedankt voor de tip.Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:41:
Wil ook graag deze skin
http://www.findinternettv.com/Video,item,4013228217.aspx
Kan hem alleen niet vinden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 08:15 ]
Misschien moet je hem nog een keer installeren. Door een reset staat de cab er nog wel op maar is hij niet meer aanwezig in een geïnstalleerde vorm. Heb zelf ook spb skins en doet het prima op de XKHJ3 versie.mariconjo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 07:03:
Kan het zijn dat SPB mobile skins niet draait op de nieuwe rom(XKHJ3). Ik heb het zip bestand uitgepakt in de root van 'mijn apparaat', daarna 'mortscript.exe' en toen 'install WQVGA mscr' proberen te laten draaien maar hij geeft de melding:'cannot find SPB shell 2.1.2 terwijl die versie er wel degelijk op staat. Hetzelfde verhaal in de root van 'mijn opslag' en 'opslagkaart'.
[ Voor 4% gewijzigd door Pepijnwk op 20-12-2008 23:46 ]
xkhj3Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 21:11:
op de samsung site worden 2 taal bestanden aangeboden maar welke van de 2 is de nieuwste
http://www.samsung.com/nl...01013200&disp_nm=SGH-I900
xkhj3 of xxhi2
I am RubbeR, You are Glue
hier , maar let op, het zijn skins voor SPB Mobile Shell, dit programma moet je ook geinstalleerd hebben. Is zeg maar een custom GUI bovenop Windows Mobile.Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:41:
Wil ook graag deze skin
http://www.findinternettv.com/Video,item,4013228217.aspx
Kan hem alleen niet vinden
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 11:51 . Reden: typo ]
Ik heb het eindelijk voor elkaar...Het zip-bestand op mijn pc uitgepakt en het readme bestand verwijderd. De rest naar de Omnia en toen ging het wel. Zal wel toeval zijn maar het is gelukt.
Ik heb het eindelijk voor elkaar...Het zip-bestand op mijn pc uitgepakt en het readme bestand verwijderd. De rest naar de Omnia en toen ging het wel. Zal wel toeval zijn maar het is geluktPepijnwk schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:42:
[...]
Misschien moet je hem nog een keer installeren. Door een reset staat de cab er nog wel op maar is hij niet meer aanwezig in een geïnstalleerde vorm. Heb zelf ook spb skins en doet het prima op de XKHJ3 versie.
Asus Zenbook i7 256gb
Gewoon map 2577 verwijderen na installatie of hernoemen naar 2577igoRubbeR01 schreef op zondag 21 december 2008 @ 09:56:
Heb sinds vrijdag een Omnia, ben nu met navigatie aan het stoeien en heb een vraag ;
Hoe kan ik meerdere navigatieproducten installeren, in verband met de folder 2755 ?
Ik had IGO erop, die werkt goed, probeer nu Navigon, die werkt ook, maar dan werkt IGO niet meer.
Zal wel komen omdat beide een autorun in de map 2577 hebben, en de eerste is nu overschreven.
Wat is de functie van 2577 en hoe krijg ik 2 of 3 navigatie programmas werkend op "mijn opslag".
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
[ Voor 12% gewijzigd door Lars Kremers op 21-12-2008 13:51 ]
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door pven op 21-12-2008 14:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
OmniaThread lost dit op...Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:38:
Is er een mogelijkheid, om alle smsjes niet per persoon weer te geven? Nu zet de omnia alle smsjes onder elkaar alsof je een of ander msn gesprek aan het voeren bent. Kan dat niet zoals bij alle andere normale telefoons. Gewoon alles netjes onder elkaar?
Ik heb er laatst iets over gelezen hier in een van de vele omnia topics, maar ik kan t niet meer vinde
Verwijderd
Dat valt je binnen je abonnement inderdaadrobg1984 schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:53:
[...]
OmniaThread lost dit op...
Andere vraag,
Soms heb ik verbinding met 3G, soms met HSDPA, valt het beide binnen de Hi Eindeloos Online bundel?
De helpdesk vertelde dat je voor het gebruik van MSN extra moet betalen, klopt dit?
Toch raar dat de helpdesk dat dan zegt..dat MSN extra kost..Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:12:
[...]
Dat valt je binnen je abonnement inderdaadMsn is ook gewoon gratis in je abonnement te gebruiken. Youtube etc, kost waarschijnlijk geld.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq