Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:11:
Iemand een idee hoe ik google maps weer terug krijg? Heb zojuist de Taril rom erop gepleurt en kan google maps niet meer vinden.

al gevonden, te snel geschreeuwd 8)7 m.google.nl/maps ;)

Taril ROM is in het engels, kan ik ook makkelijk weer naar NL?
Nee... NL krijg je er volgens mij niet op. Engels went heel snel, serieus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
Het lijkt wel of me accu duur steeds langer wordt nu ik spb shell 3.0 gebruik
Ik heb hem 27 April helemaal opgeladen, gebruik hem toch regelmatig
en ook me e-mail, internet, google maps..enz..enz..enz
Nu 30 April en de accu staat nog op 50% >:)

En ik gebruik gewoon: PDA: i900XKHJ3/XKHJ3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb even een vraagje m.b.t. het upgraden van de Omnia. Er is al uitgelegd hoe dit in z'n werk gaat. Dat is me allemaal duidelijk. Gedurende de installatie van het Omnia i900XKHJ3 Taal bestand kies je als taal Nederlands.

Ik heb een Nederlandse Omnia voor mijn vriendin, zij zou hem graag met taalinstelling Duits willen hebben.

Kan ik gedurende de installatie voor taal Duits kiezen, of heb ik een Duits bestand nodig?
Ik zie overigens op de duitse site het bestand niet, wel de snelkoppeling naar Upgrade Omnia (die ook op de NL site te vinden is).

Klopt het overigens dat het bestand op de NL-site niet te downloaden is, kom na aanklikken van de download op een foutmelding in het Koreaans o.i.d. Is geen echt probleem omdat ik via de upgrade denk ik ook wel aan het bestand kan komen.

Iemand met tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds anderhalve week ook een Omnia. Ik ben niet de meest handige met computers en software ed. dus het is nog wat zoeken hoe alles werkt.

Echter is er één ding wat me tot nu toe érg grondig tegensteekt: de batterijduur. Daarvoor heb ik zitten googelen, en ben ik op dit topic terechtgekomen. Hier lees ik vervolgens een hele resem érg hoopgevende berichten over een sterke toename van de autonomie bij het updaten van een XKHH4 naar de XKHJ3 firmware.

Helaas, een blik op mijn 'versie' leert me dat ik reeds
PDA: i900XKHJ3/XKHJ3
TELEFOON: i900XXHI4
heb.

eventjes schetsen:
-ik gebruik m'n Omnia dagelijks voor een 5 tal SMS'jes, en ca. 5 minuten beltijd
-de meeste goodies gebruik ik nog niet, ik heb nog niet de tijd gehad om alles uit te zoeken. Dus momenteel enkel bellen/SMS'en, en héél sporadisch (= niet dagelijks) een fotootje
-wekkerfunctie gebruik ik ook nog, die heb ik nodig
-ik zet het toestel in stand-by als ik het niet gebruik
-nog geen TomTom
--> na hem volledig op te laden houdt m'n accu het in bovenstaande omstandigheden ca. 20u uit, wat ik ruimschoots ontoereikend vind.

Iemand die me hier mee kan helpen?

Als ik de tijd vind wil ik met alle plezier deze interessante topics allemaal eens doornemen, maar daar ga ik de eerste week nog niet aan geraken; ik zou het dan ook ten zeerste waarderen als er iemand mij al op weg zou kunnen helpen...

Verder heb ik nog 2 vraagjes:
-voor in m'n telefoonboek te bladeren had ik de eerste dag dat ik m'n toestel gebruikte index' staan, links stond er verticaal alfabetisch een aantal letters. Hoe ik ook zoek, die vind ik niet meer terug...
-is het mogelijk voor bij het typen van sms'en (emailstructuur) het ontvangen bericht waar je op antwoord te verbergen? Nu is het tekstvak waar ik in typ ca. 2 regels groot.

dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
20 uur is wel heel kort, dat kan bijna alleen als je continue een dataverbingding open hebt staan (gprs, bluetooth, wireless) of dat de gps module aan blijft staan (gebruik je iets als gps proxy dat niet automatisch afsluit?)

Ik bel met mijn omnia met xkhj3 ongeveer 15 minuten per dag, lees 2 of 3 keer mijn mail en speel vaak nog even at patience o.i.d. mijn batterij gaat dan 5 tot 6 dagen mee voordat ik hem weer moet opladen.

De omnia van mijn vriendin met t-mobile firmware exact hetzelfde.

Wat we wel altijd doen (en wat iedere windows mobile gebruiker zou moetne doen naar mijn mening) altijd alles onnodige dataverbindingen beeindigen als je ermee klaar bent (kun je instellen op een hardware toets).
Als je klaar bent alle op de achtergrond draaiende applicaties afsluiten (ik heb zelf zo staan dat de functie taak wisselen naar voren komt als ik de hardware button rechts bovenaan 1 keer indruk, dan kan ik zo snel alle taken beeindigen. de toets lang indrukken is bij mij het scherm roteren, dan heb ik daar die brakke sensor niet voor nodig).

Als ik dit doe heb ik geen enkel probleem met de battrijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb 2 dagen geleden m'n Omnia naar een service point (The Phonehouse Leiden) gebracht. Daar hadden ze 2 daagjes nodig maar kon een leentoestel voor alleen € 50 borg krijgen.
Nu check ik en de versie die erop staat is "XKHJ3". Ik naar de samsung site en zie daar dat ik hem alsnog zelf moet updaten.
Ik had een romversie van augustus/september en dacht "laat ik hem wegbrengen, bij een samsung service point hebben ze vast nieuwere romversie dan die van de website die al paar maanden erop staat en scheelt me weer een hoop gedoe" maar helaas blijkt dat dus niet zo te zijn.

Edit: En nu wil ik hem installeren maar heb 64-bit versie van Vista en nu kom ik erachter dat dat niet gaat werken. Dan maar 32-bit pc zoeken :S (heel lame)

Edit2: Na eindelijk een pc met xp gevonden te hebben en die m'n Omnia ook herkende startte ik het programma op en kwam ik erachter dat m'n firmware nieuwer is dan die update. *zucht* Ik snap het namelijk nooit dat met firmware versies ook al heb ik dat firmware lijstje voor me.

[ Voor 28% gewijzigd door Darkermoon op 01-05-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik moet heel regelmatig sms-jes verzenden met het telefoonnummer+naam van iemand uit mijn contactenlijst. Bij het maken van een sms bericht kun je dan menu-invoegen-tekst-contactpersoon, maar tot mijn verbazing voegt ie dan alleen het telefoonnummer in...weet iemand of er een trucje is zodat ook de naam van de contactpersoon wordt ingevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:04:
Update voor Pagina 1:
Welke navigatieprogramma's werken op de omnia?
IGO AMIGO v8.4.2.85182 zonder extra hulp programma's. (gebruikt kaarten van igo. Interface is makkelijker.)
Navigon werkt ook perfect :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Gebruik hier nog steeds: Sygic McGuider 2009

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 03-05-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Navigon wil bij niet draaien. hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Als ik hem opstart loopt die steeds vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-09 15:35
Ik heb de omnia naar volle tevredenheid in gebruik. Ik ben alleen opzoek naar een progje dat de verjaardagen uit de contacten overneemt in mijn agenda.
Bij de contacten kan je vanalles invullen, ook onderaan ergens een verjaardags datum. Dus lijkt mij het handig als dit automatisch in mijn agenda komt. Scheelt weer dubbel intype werk.

Iemand een idee?

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:01
anconakip schreef op maandag 04 mei 2009 @ 07:23:
Ik heb de omnia naar volle tevredenheid in gebruik. Ik ben alleen opzoek naar een progje dat de verjaardagen uit de contacten overneemt in mijn agenda.
Bij de contacten kan je vanalles invullen, ook onderaan ergens een verjaardags datum. Dus lijkt mij het handig als dit automatisch in mijn agenda komt. Scheelt weer dubbel intype werk.

Iemand een idee?
Progje weet ik niet, maar als je je contacten en agenda synced met outlook creëert outlook automatisch agenda afspraken aan de hand van de verjaardagen van je contacten. De afspraken worden daarna vervolgens weer gesynced met je Omnia.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
ik sync mijn omnia bijna dagelijks (outlook 2009), maar de verjaardagen verschijnen niet .

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
anconakip schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:14:
ik sync mijn omnia bijna dagelijks (outlook 2009), maar de verjaardagen verschijnen niet .
Vaag, ik heb net een verjaardag toegevoegd aan een contact op mijn Omnia. Hierna gesynced met outlook (2003) en er werd keurig een afspraak aangemaakt in de agenda. Outlook 2009 is er trouwens nog niet....toch? Bedoel je 2007? Misschien dat in outlook 2007 het anders werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
ja, sorry ik bedoel outlook 2007. Ik kan het nu niet uittesten, maar zodra ik thuis ben zal ik eens een nieuw contact + verjaardag maken en syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ik heb sinds eergister ook een Omnia

Ik probeer filmpjes te streamen van Youtube, maar dit gaat niet. De Stream Player zegt als het probeert te verbinden:
Server of data timeout
Hoe los je dit op?
Btw, ik gebruik WiFi als verbinding. (en geen proxy ingesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Paksoy schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:06:
Ik heb sinds eergister ook een Omnia

Ik probeer filmpjes te streamen van Youtube, maar dit gaat niet. De Stream Player zegt als het probeert te verbinden:

[...]

Hoe los je dit op?
Btw, ik gebruik WiFi als verbinding. (en geen proxy ingesteld)
Wat dacht je van Adobe Flash player 7
Heb dus zelf 7 maar kon alleen een legale
download vinden van Flash player 6

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 05-05-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Albert020 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Wat dacht je van Adobe Flash player 7
Heb dus zelf 7 maar kon alleen een legale
download vinden van Flash player 6
Flash 6 voor pocketpc gaat sowieso niet lukken. Er zijn verschillende manieren om youtube te kijken op je omnia. Je kan coreplayer (niet gratis) of skyfire (slechte privacy voorwaarden) op je omnia installeren en daarmee op youtube serven. Verder schijnt er ook een plugin te zijn die werkt maar dat heb ik nooit geprobeerd.

Speciaal voor mobile telefoons is er Flash lite 3.1. Deze is echter nog niet officieel uitgebracht voor WM. Hij is al wel uitgelekt en als cab file te installeren. Zelf heb ik een custom rom met FL 3.1 en het werkt super! Deze cab wordt gebruikt door al die custom bakkers, dus je kan een mooie uitzoeken voor je omnia als je een custom durft te nemen ;) . Of je moet wachten tot Samsung/Microsoft met een update komt waar FL 3.1 inzit (tot je een ons weegt waarschijnlijk)

ps skyfire (en coreplayer volgens mij ook) kan wel flash 9 content weergeven dit kan FL3.1 weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

youtube op je omnia.

wat bij mij lukt.
m.google.com/youtube
en dan de taal op engels(uk) zetten
en installeren maar, dan krijg je een app van youtube die het wel kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:55:
youtube op je omnia.

wat bij mij lukt.
m.google.com/youtube
Zit je dan op de mobile versie van youtube of op de gewone versie? De kwaliteit en het aanbod is namelijk een stuk minder op die mobile versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Michiel Jansen schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:00:
[...]

Flash 6 voor pocketpc gaat sowieso niet lukken. Er zijn verschillende manieren om youtube te kijken op je omnia. Je kan coreplayer (niet gratis) of skyfire (slechte privacy voorwaarden) op je omnia installeren en daarmee op youtube serven. Verder schijnt er ook een plugin te zijn die werkt maar dat heb ik nooit geprobeerd.

Speciaal voor mobile telefoons is er Flash lite 3.1. Deze is echter nog niet officieel uitgebracht voor WM. Hij is al wel uitgelekt en als cab file te installeren. Zelf heb ik een custom rom met FL 3.1 en het werkt super! Deze cab wordt gebruikt door al die custom bakkers, dus je kan een mooie uitzoeken voor je omnia als je een custom durft te nemen ;) . Of je moet wachten tot Samsung/Microsoft met een update komt waar FL 3.1 inzit (tot je een ons weegt waarschijnlijk)

ps skyfire (en coreplayer volgens mij ook) kan wel flash 9 content weergeven dit kan FL3.1 weer niet
Dank. Ik gebruik nu inderdaad coreplayer voor youtube filmpjes, maar youtube werkt alleen bij coreplayer. Flash wordt nu zeer slecht weergegeven. Ik heb er nu als het goed is Opera Mobile 9.5 opstaan met Flash Light 3. Ik zal maar updaten naar versie 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Is het mogelijk om met SPB Shell ook widgets toe te voegen die in de sidebar van de Omnia staan.

Ik wil graag de wereldklok en die wekker functie, want die is in mijn ogen veel beter!

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
DeOS schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:19:
[...]

Vaag, ik heb net een verjaardag toegevoegd aan een contact op mijn Omnia. Hierna gesynced met outlook (2003) en er werd keurig een afspraak aangemaakt in de agenda. Outlook 2009 is er trouwens nog niet....toch? Bedoel je 2007? Misschien dat in outlook 2007 het anders werkt.
Ik heb Outlook 2007 en krijg mijn verjaardagen ook als afspraken in de agenda gesynced. Heb je misschien Pocket Informant o.i.d. draaien op je mobiel? Ik wel namelijk. Misschien dat die software dit oppakt?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:48:
Hoi!

Is het mogelijk om met SPB Shell ook widgets toe te voegen die in de sidebar van de Omnia staan.

Ik wil graag de wereldklok en die wekker functie, want die is in mijn ogen veel beter!

Cheers!
Misschien is vergelijkbare functionaliteit te vinden via de Life style layout. Deze kun je bewerken en dan ook zaken als een klok toevoegen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag TMC voor de Omnia geinstalleerd.
Cool werkt ook nog!

TMC in IGO...

Voor degenen die het ook willen even kijken Modaco. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:12:
Heb vandaag TMC voor de Omnia geinstalleerd.
Cool werkt ook nog!

TMC in IGO...

Voor degenen die het ook willen even kijken Modaco. ;)
Oftewel:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik dacht dat tweakers problemen had met zo'n link vandaar geen link in mijn tekst gezet.

Even over TMC werkt echt goed en nadat ik de sys.txt hebt aangepast van IGO start hij ook nog automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb dat TMC ook aan de gang proberen te krijgen, maar als ik in het igo menu naar tmc ga, begint hij gelijk met zoeken naar apparaten en stopt daar ook niet meer mee. Heb daar in het verleden wel eens mee zitten kloten, kan ik dit resetten dmv iets te veranderen in een config file of iets dergelijks?

Het TMC programma had ik gewoon aan de gang gekregen, kreeg ook data binnen etc, maar als ik vervolgens in IGO niet verder kom dan "zoeken" schiet het niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel Jansen schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:08:
[...]
Zit je dan op de mobile versie van youtube of op de gewone versie? De kwaliteit en het aanbod is namelijk een stuk minder op die mobile versie
uhmm ja dat is een goede vraag. ik kan het niet echt vinden welke versie het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:55:
youtube op je omnia.

wat bij mij lukt.
m.google.com/youtube
Youtube is niet het enige, er zijn ook andere sites waar ik wil streamen, maar deze gaan via Stream Player, en die geeft altijd "Server of data timeout"

dit zijn de instellingen van Stream Player:
Buffer: 7s
Bereik UDP poort: 5900 naar 6800
Transport: Automatisch
Verbinden via: The Internet
Hopelijk kunnen jullie het probleem nu zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

8)7

[ Voor 99% gewijzigd door Zinu op 06-05-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:36:
Ik heb dat TMC ook aan de gang proberen te krijgen, maar als ik in het igo menu naar tmc ga, begint hij gelijk met zoeken naar apparaten en stopt daar ook niet meer mee. Heb daar in het verleden wel eens mee zitten kloten, kan ik dit resetten dmv iets te veranderen in een config file of iets dergelijks?

Het TMC programma had ik gewoon aan de gang gekregen, kreeg ook data binnen etc, maar als ik vervolgens in IGO niet verder kom dan "zoeken" schiet het niet op...
Het kan aan je IGO versie liggen dat heb ik wel gelezen.
Even nakijken op het welbekende forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen jullie dan ook de mobiele flitspalen in iGo? Ik zie wel dat er mobiele flitscontroles zijn maar krijg alleen de optie: verwijden of niet vermijden. Kan iGo deze niet op de kaart zetten als flitspaal oid en daarbij meteen ook waarschuwen? lijkt me stukken handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
@ Ronald:

http://www.youtube.com
http://www.m.youtube.com/

@ Paksoy

Die melding komt wanneer je op een site bent die niet wordt ondersteund. Probeer www.m.youtube.com, dat formaat wordt ondersteunt door de omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Michiel Jansen schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:05:

@ Paksoy

Die melding komt wanneer je op een site bent die niet wordt ondersteund. Probeer www.m.youtube.com, dat formaat wordt ondersteunt door de omnia.
Nope, vanaf http://m.youtube.com werkt het ook niet. Zelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me helpen, aub?

ik heb omnia met de versie xkhh4 en wil dus graag upgraden. nu is de xkhj3 op de samsung site niet meer te downlaoden want wanneer ik dat probeer krijg ik steeds een in het aziatisch geschreven foutmelding. heb op internet al wel wat gezocht, maar krijg ook daar niet de juiste versie te pakken. ik heb al een aantal maal proberen te upgraden mbv dat xkhj3.exe bestand, maar hij blijft dan steeds hangen bij het "wachten op verif". kan iemand me hiermee helpen? is die xkhj3 ROM de meest recente, en dus voor nu de beste ROM om er op te zetten?

hoop dat iemand me kan helpen, bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een programma waarmee je een sleeptimer kan instellen voor je omnia (of wm)?

Een voorbeeld ter verduidelijking:
Voor het slapen gaan luister ik via Wifi naar Internetradio (bijvoorbeeld via Coreplayer).
Kun je dan met een programma instellen dat Wifi en de desbetreffende programma's na periode x worden uitgeschakeld zodat het niet heel de nacht aan blijft staan (wel zo fijn voor de batterij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 01:45:
Is er een programma waarmee je een sleeptimer kan instellen voor je omnia (of wm)?

Een voorbeeld ter verduidelijking:
Voor het slapen gaan luister ik via Wifi naar Internetradio (bijvoorbeeld via Coreplayer).
Kun je dan met een programma instellen dat Wifi en de desbetreffende programma's na periode x worden uitgeschakeld zodat het niet heel de nacht aan blijft staan (wel zo fijn voor de batterij).
Volgens mij kan dit prima met mortscript. Hiermee kun je zelf scripts schrijven waarmee je het e.e.a. kan beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
@paksoy

Misschiel ligt het aan je netwerk of internet instellingen. Weet het ook niet

@ Kinglarsies

Hier is een link naar de xkhj3 update die het nog doet. Ik had em nog in mijn bladwijzers staan

http://www.samsungmobile.com/support/omnia/nl/subXk_xp.jsp#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Als je met Windows Vista werkt, heb je dan geen ActiveSync 4.5 nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 15-09 10:53
Albert020 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:15:
Als je met Windows Vista werkt, heb je dan geen ActiveSync 4.5 nodig ?
neen dat werkt nie dan ben je deze nodig voor 32 bits:

http://www.microsoft.com/...f07aaa1914&displayLang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 15-09 10:53
Michiel Jansen schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:05:
@ Ronald:

http://www.youtube.com
http://www.m.youtube.com/

@ Paksoy

eum ik heb hi van kpn en bij hun is youtube uitgeschakeld vanwege ahum fairpolicy internet gebruik :S maar dat dacht ik hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Ik krijg zojuist een bericht terug van mijn vriendin (nee geen pics :-) ) waaruit blijkt dat als ik een lange sms tik dat deze dan niet volledig aankomt. Normaalgesproken zou een sms die langer is dan het maximum voor 1 bericht toch in tweeën geknipt aan moeten komen?

Ik heb al in de instellingen gekeken bij berichten, maar daar kan ik alleen instellen of ik een bevestiging van ontvangst wil vragen.

Kent iemand dit probleem, en nog mooier, de oplossing?

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
leosand schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:29:
[...]

eum ik heb hi van kpn en bij hun is youtube uitgeschakeld vanwege ahum fairpolicy internet gebruik :S maar dat dacht ik hoor
Ik gebruik WiFi maar mijn provider is wel Hi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Paksoy schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:14:
[...]

Ik gebruik WiFi maar mijn provider is wel Hi...
Als je opera ook via WiFi gaat (als in dat je hem specifiek op wifi hebt ingesteld), dan heeft Hi er niets mee te maken (lijkt mij)

[ Voor 9% gewijzigd door rCk op 07-05-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb Vista 64 bit, maar er staat bij mijn programma's ook een Synchronisatiecentrum in Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:54:
[...]

Volgens mij kan dit prima met mortscript. Hiermee kun je zelf scripts schrijven waarmee je het e.e.a. kan beinvloeden.
Ik zal het eens gaan proberen.
Had de Mortplayer wel eens gezien en geïnstalleerd (en met dezelfde rotgang er weer vanaf gehaald).
Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik heb een tijdje batti 2.4 gebruikt maar wilde iets anders, dus verwijderd. Tot mijn verbazing verdwijnt het 'battistreepje' bovenin het scherm niet. Ook niet na een soft reset. nu zit ik dus opgescheept met een vervelend wit streepje bovenin alle schermen! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
rCk schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:19:
[...]

Als je opera ook via WiFi gaat (als in dat je hem specifiek op wifi hebt ingesteld), dan heeft Hi er niets mee te maken (lijkt mij)
Zo staat het ook ingesteld ja. Ik heb niet op google met zo een soortgelijk probleem kunnen vinden op het internet. Jammer. Dan maar geen streams voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Paksoy schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:29:
[...]

Zo staat het ook ingesteld ja. Ik heb niet op google met zo een soortgelijk probleem kunnen vinden op het internet. Jammer. Dan maar geen streams voor mij :(
Jammer! Nou ja, ik geef je een tip, probeer CorePlayer eens. Wellicht doet ie het daar wel op. Daar zit een youtube player in verwerkt. Werkt zeer goed al zeg ik het zelf. Ook de stream bestanden of zelfs urls kun je invoeren, zo zet ik zo nu en dan wel is fearfm op (online radio).

Maybe dat Hi daar wat losser in is, ik heb overigens Vodafone en youtube kan ik gewoon afspelen ook van youtube.com af. Maarja, ligt er net aan hoe en wat.

WiFi nog nooit geprobeerd, beetje nutteloos imo, alles weer omzetten terwijl ik er alsnog op kan met HSDPA en dat streamed ook al goed genoeg voor youtube/online radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Pinjataaa schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:15:
Waarom gaat het hier alleen maar over SPB Plus 3.0 crap..\

Zijn er nog een paar mensen die gebruik maken van Windows Mobile 6.5? Hebben jullie ook problemen met gebeld worden, dat hij contacten altijd aangeeft als onbekende bellers?
Ja, ik heb dit ook. Bijna altijd onbekend of wel het nummer maar niet de naam, heel irritant...

http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=63705

Misschien heb jij ook hier wat aan, gister gevonden nog niet geprobeerd

[ Voor 14% gewijzigd door neggix op 08-05-2009 00:52 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel Bedankt, maar ik zoek de vista versie, weet je die ook?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
rCk schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:53:
[...]

Jammer! Nou ja, ik geef je een tip, probeer CorePlayer eens. Wellicht doet ie het daar wel op. Daar zit een youtube player in verwerkt. Werkt zeer goed al zeg ik het zelf. Ook de stream bestanden of zelfs urls kun je invoeren, zo zet ik zo nu en dan wel is fearfm op (online radio).

Maybe dat Hi daar wat losser in is, ik heb overigens Vodafone en youtube kan ik gewoon afspelen ook van youtube.com af. Maarja, ligt er net aan hoe en wat.

WiFi nog nooit geprobeerd, beetje nutteloos imo, alles weer omzetten terwijl ik er alsnog op kan met HSDPA en dat streamed ook al goed genoeg voor youtube/online radio.
Ja ik gebruik ook CorePlayer, maar dat is dus alleen voor YouTube. Er zijn ook andere stream sites die ik wil gebruiken, maar die werken dus niet met Stream Player.

Toch bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Ik heb vandaag de Facebook applicatie voor mijn Omnia geinstalleerd. Installeren ging prima en ik kan me succesvol aanmelden. Na het aanmelden blijft al geruime de tekst Fetching op het scherm staan. Dit gebeurt zowel via Wifi als via GRPS. Heeft iemand een idee wat dit betekend of wat ik hier aan kan doen?

Ik heb het over de applicatie die in dit bericht genoemd word:
Microsoft presenteert Facebook-software voor Windows Mobile

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb iGO laatst geinstalleerd, maar telkens als ik het op wil starten krijg ik de volgende error: "Program application database cannot be found. Please insert original application SD card". Als ik het dan opnieuw wil installeren krijg ik deze error: "Samsung Widget is not compatible with other today items, so it will be displayed only Samsung Widget.". Dan slaat de telefoon volgens mij vast en moet ik hem even aan en uit zetten, maar dan heb ik nog niks.

Weet iemand wat hier aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om de toewijzing van de externe knoppen te veranderen?
Ik kom er net achter dat het indrukken van mijn cameraknop, geen camerafunctie meer geeft, en ik wil dit graag weer terug zetten naar oude staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Ja dat kan, functie: buttons/knoppen in het persoonlijke instellingen menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
The_Scarabial schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:24:
Ja dat kan, functie: buttons/knoppen in het persoonlijke instellingen menu
Ik heb geprobeerd mijn camera-knop als <Scherm draaien> functie te doen, maar ook dit werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

Zinu schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:39:
Ik heb iGO laatst geinstalleerd, maar telkens als ik het op wil starten krijg ik de volgende error: "Program application database cannot be found. Please insert original application SD card". Als ik het dan opnieuw wil installeren krijg ik deze error: "Samsung Widget is not compatible with other today items, so it will be displayed only Samsung Widget.". Dan slaat de telefoon volgens mij vast en moet ik hem even aan en uit zetten, maar dan heb ik nog niks.

Weet iemand wat hier aan de hand is?
de foutmelding over samsung widget kun je negeren.
Niet vinden van Program application database cannot be found. Please insert original application SD card":
In je map waar igo8 staat moet een tekst bestand staan genaamd 'sys.txt' open die en kijk of de verwijzingen naar mappen juist staan. Waarschijnlijk heb jij igo op je intern map staan en vaak is het in sys.txt ingesteld op extern map

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paksoy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:33:
[...]

Ik heb geprobeerd mijn camera-knop als <Scherm draaien> functie te doen, maar ook dit werkt niet.
Hier werkt dit nochtans perfect ?
De knop voor task-manager heb ik gelinkt aan S2U2, bere handig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:30:
[...]

Hier werkt dit nochtans perfect ?
De knop voor task-manager heb ik gelinkt aan S2U2, bere handig ...
Eigenlijk werkt niks dat ik aan de Camera knop toewijs. Is er hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik kan het niet eens op mijn storage installeren. Hij vraagt er niet eens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camera knopje moet je altijd helemaal indrukken voor dat die wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28
Even een update.
Ik denk dat ik inmiddels voor de 10e keer van rom ben verwisseld. Heb vele van de modaco fora geprobeerd. Eindelijk heb ik nu één die echt heel erg prettig werkt, namelijk Omnia /3-in-1/ DXID1 build 21215/ with BT-audio fix (7 May 2009)

Zowel de telefoon als het pda gedeelte is versie DXID1.
Windows Mobile 6.5 build 21215
Hierin zit verwerkt:
  • M2D (manilla 2d, dit is de htc interface voor degene die het niet kennen)
  • Titanium, volgens mij is dit het toetsenvergrendeling scherm, waarmee je even naar links of rechts moet sliden om de t-vergrendeling er af te halen
  • TodaySTD, standaard interface
Verder beschik je over:
  • Live messenger
  • Opera Browser
  • Internet Explorer, versie weet ik niet, hij is wel nieuwer dan de standaard geïnstalleerde
  • Google maps
  • Youtube player
  • Office Mobile
  • Voice command
En nog vele kleinere hulpprogramma's, waaronder het erg handige m2dc(manilla 2d configuration) hiermee kun je gemakkelijk theme's installeren/toepassen. Ik gebruik zelf het thema, Matt Berry Pro

Ik heb verder nog de volgende programma's geïnstalleerd:
  • No Data, om te zorgen dat ik niet online(3g) kan in het buitenland, dit om hoge telefoonrekeningen te voorkomen.
  • IME EzInput v1.5.32288.0, erg prettig werkend toetsenbord, helaas nog geen nl xt9 kunnen installeren
  • Sygic MCGuider, erg prettig werkende tomtom vervanger
  • Asphalt 4, een erg leuke racegame die je bestuurd door het bewegen van je toestel(motion sensor)
Voor de rest kan ik melden dat ik ongeveer 4 dagen met een volle accu doe:
+/- 5 minuten bellen p/d
1-2 sms p/d
1 uur internetten
2x p/d mail check(2 imap accounts), doe ik overigens wel handmatig, anders kan de verbinding open blijven staan

Wanneer ik Asphalt ga spelen gaat het enorm hard met de accu, ook navigeren met display aan kan in 4 uur de telefoon spanningloos maken :) daarvoor hebben we dan ook een 12V lader. Over de belkwaliteit wil ik ook nog wel wat kwijt, ik heb het idee dat dit na de laatste update van de telefoon firmware(DXID1) ook sterk verbeterd is.
Mocht je de honinggraad menu indeling van win mobile 6.5 niet prettig vinden dan kun je het altijd deactiveren dmv het ac-deactiveren van Large Icons. 1 dag wennen was het voor mij.

Mocht iemand vragen hebben dan hoor ik het graag. Ben echt super tevreden over het toestel op dit moment, dit in tegenstelling tot de originele firmware.

PS met deze post hoop ik mensen te helpen die zich nogal irriteren aan de standaard firmware, maar het niet aandurven om de omnia te flashen. Ik heb overigens op 2 manieren mijn omnia geflasht, meerdere malen met laptop met xp erop en 1x via desktop pc met vista 64bit(via vmware xp gedraaid, vervolgens via xp firmware geflasht :) )

[ Voor 5% gewijzigd door Appie Heijn op 09-05-2009 11:14 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 00:58:
Camera knopje moet je altijd helemaal indrukken voor dat die wat doet.
Godver :+ Ik duwde dus te weinig |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Paksoy op 09-05-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 10-05-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Appie Hein:

hey...ff een vraag...

heb je geupdate via vista of xp?
ik beschik alleen over vista, maar wil wel graag een rom installeren, vandaar...
gr Kurai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Paksoy schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:26:
[...]

Godver :+ Ik duwde dus te weinig |:(
LOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
@Appie

Bedank voor de info, vooral die betere belkwaliteit lijkt me erg nuttig. Is de audio van de touch player ook verbeterd?

@King sorry geen vista update kunnen vinden... Mischien moet je samsung ff mailen dat de site het niet doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:36:
@ Appie Hein:

hey...ff een vraag...

heb je geupdate via vista of xp?
ik beschik alleen over vista, maar wil wel graag een rom installeren, vandaar...
gr Kurai
Ik heb hem via vista geinstalleerd dmv even een xp image draaien met vmware. Klinkt moeilijk maar is erg makkelijk. Image van xp downloaden, vmware workstation erop, samsung modem driver installeren(niet vergeten!) en gaan met die banaan. Heb de eerste keer wel handmatig het toestel moeten helpen met opnieuw starten.
Bedank voor de info, vooral die betere belkwaliteit lijkt me erg nuttig. Is de audio van de touch player ook verbeterd?
Volgens mij is de touch player van samsung toch? Zoja dan zit ie hier niet in deze firmware. Ik kom hooguit wat htc appz tegen. Net snel even gekeken. Ik heb de HTC Audio Manager 2.0 en de erg bruikbare windows media player kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Na een harde reset ben ik een programmaatje kwijt geraakt. Ik heb alles afgezocht, maar kon het niet meer vinden. Volgens mij heet het any key to answer o.i.d. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
eawert schreef op zondag 10 mei 2009 @ 07:41:
Na een harde reset ben ik een programmaatje kwijt geraakt. Ik heb alles afgezocht, maar kon het niet meer vinden. Volgens mij heet het any key to answer o.i.d. Kan iemand mij helpen?
Slide 2 unlock 2 heeft wel zo'n optie erin zitten volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Als ik iGo wil installeren krijg ik niet eens de optie om het op mijn storage te zetten... hij begint gewoon, balkje is vol, ik krijg de Samsung widget error, telefoon loopt vast, rebooten en hij staat gewoon stug in mijn device storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

Zinu schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:05:
Ik kan het niet eens op mijn storage installeren. Hij vraagt er niet eens naar.
Hoeft ook niet. Hij installeert altijd op de geheugen van telefoon. Alleen de verwijzing gaat dan naar je storrage card. op de plek waar jij de mappen 2577 en igo inzet heb.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
Appie Heijn schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 10:39:
Even een update.
Ik denk dat ik inmiddels voor de 10e keer van rom ben verwisseld. Heb vele van de modaco fora geprobeerd. Eindelijk heb ik nu één die echt heel erg prettig werkt, namelijk Omnia /3-in-1/ DXID1 build 21215/ with BT-audio fix (7 May 2009)

Zowel de telefoon als het pda gedeelte is versie DXID1.
Windows Mobile 6.5 build 21215
Hierin zit verwerkt:
  • M2D (manilla 2d, dit is de htc interface voor degene die het niet kennen)
  • Titanium, volgens mij is dit het toetsenvergrendeling scherm, waarmee je even naar links of rechts moet sliden om de t-vergrendeling er af te halen
  • TodaySTD, standaard interface
[...]
Denk je dat ik hem ook werkend zal krijgen met mijn T-mobile Branded Omnia? ik heb hem al eens geupdate naar een officiële ROM van samsung zelf...
Mijn versie: PDA: i900XKHK2/ATHL2
Telefoon: i900BOHK1

Alvast bedankt!

[ Voor 52% gewijzigd door xeeder op 10-05-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
xeeder schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:48:
[...]

Denk je dat ik hem ook werkend zal krijgen met mijn T-mobile Branded Omnia? ik heb hem al eens geupdate naar een officiële ROM van samsung zelf...
Mijn versie: PDA: i900XKHK2/ATHL2
Telefoon: i900BOHK1

Alvast bedankt!
Dat zou zeker moet lukken, ik garandeer je natuurlijk niets. Het blijven apparaten :)
Ik heb hem eerst moeten flashen naar DXHK3, vervolgens kun je naar alles flashen wat je maar wilt.
Nogmaals verget de samsung modem driver niet. En flash onder xp wanneer mogelijk. Liefst een laptop ivm stroomuitval. De kans is klein dat de stroom uitvalt, maar het zal maar gebeuren.

PM me maar voor meer info en locaties van bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
Appie Heijn schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:12:
[...]

Dat zou zeker moet lukken, ik garandeer je natuurlijk niets. Het blijven apparaten :)
Ik heb hem eerst moeten flashen naar DXHK3, vervolgens kun je naar alles flashen wat je maar wilt.
Nogmaals verget de samsung modem driver niet. En flash onder xp wanneer mogelijk. Liefst een laptop ivm stroomuitval. De kans is klein dat de stroom uitvalt, maar het zal maar gebeuren.

PM me maar voor meer info en locaties van bestanden
ik lees nu pas je bericht. ik kreeg eerst een error namelijk: no pda device found ... close device timeout--
no pda device found ... close device timeout--

Maar dan heb ik gewoon via regedit men versie aangepast en de Omnia laten geloven dat hij al "DXiD1" had. Alles is perfect gelopen! Echt super, alleen nog 1 probleempje, heb jij imiddels IME EzInput v1.5.32288.0 al werkend gekregen dat hij XT9 Nederlands herkent?
De samsung mode driver heb ik bij mijn weten nooit geïnstalleerd. ik heb hem inderdaad in XP geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
xeeder schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:09:
[...]

ik lees nu pas je bericht. ik kreeg eerst een error namelijk: no pda device found ... close device timeout--
no pda device found ... close device timeout--

Maar dan heb ik gewoon via regedit men versie aangepast en de Omnia laten geloven dat hij al "DXiD1" had. Alles is perfect gelopen! Echt super, alleen nog 1 probleempje, heb jij imiddels IME EzInput v1.5.32288.0 al werkend gekregen dat hij XT9 Nederlands herkent?
De samsung mode driver heb ik bij mijn weten nooit geïnstalleerd. ik heb hem inderdaad in XP geïnstalleerd.
Ik heb volgens mij wel eens die DXHK3 installer uitgepakt, of in die tempmap gekeken, en daar in zit een mapje samsungmodem_xp..dus misschien installeert hij hem zelf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
Luqq schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:33:
[...]

Ik heb volgens mij wel eens die DXHK3 installer uitgepakt, of in die tempmap gekeken, en daar in zit een mapje samsungmodem_xp..dus misschien installeert hij hem zelf? :)
Waarom zou ik hem nu nog moeten installeren? Bij mij is het ook gelukt zonder, zo als ik al zei ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
xeeder schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:38:
[...]

Waarom zou ik hem nu nog moeten installeren? Bij mij is het ook gelukt zonder, zo als ik al zei ;).
Geen idee waarom het zo is. Maar toen ik begon met custom firmware werd het met klem aanbevolen door taril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb een probleem... als ik een nieuwe SMS wil maken en een Recipient toe wil voegen, krijg ik een lege contactlijst te zien. Ik kan dus niet SMS'en naar iemand die ik niet eerder geSMSt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Beste mensen,

Ik heb ook een probleem met mijn Omnia. Ik probeer mijn contacten van de telefoon in Outlook (2007) te krijgen.
Ik gebruik gewoon de laatste versie van Active sync (4.5), maar ik krijg het niet voor elkaar om de de contacten in outlook te krijgen. Wanneer de telefoon gesynchroniseerd is kan ik niet bij de opties voor contacten binnen Active-sync. Moet ik misschien een instelling wijzigen binnen outlook?

Google geeft helaas niet echt antwoord. Hier heb ik gezocht op het volgende:

"Omnia contacten kopieren naar outlook"

MvG
Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Jos84 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:49:
Beste mensen,

Ik heb ook een probleem met mijn Omnia. Ik probeer mijn contacten van de telefoon in Outlook (2007) te krijgen.
Ik gebruik gewoon de laatste versie van Active sync (4.5), maar ik krijg het niet voor elkaar om de de contacten in outlook te krijgen. Wanneer de telefoon gesynchroniseerd is kan ik niet bij de opties voor contacten binnen Active-sync. Moet ik misschien een instelling wijzigen binnen outlook?

Google geeft helaas niet echt antwoord. Hier heb ik gezocht op het volgende:

"Omnia contacten kopieren naar outlook"

MvG
Jos
Volgens mij is het normaal dat je tijdens een verbinding de instellingen niet kan wijzigen in Activesync. Probeer het eens als je geen verbinding hebt. Je kunt dan ook eens kijken naar de activesync instellingen in je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Bij de instellingen in de telefoon staat Contacten gewoon aangevinkt om te synchroniseren. Ik zal eens in Outlook kijken.

Ik kan bij active sync op de pc wanneer er geen verbinding is niets aan instellingen wijzigen voor de contacten.

Ik kijk nu even in de handleiding van Windows mobile....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Probeer anders gewoon eens het partnerverband weg te gooien en opnieuw toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:26:
Probeer anders gewoon eens het partnerverband weg te gooien en opnieuw toe te voegen.
lijkt me ook de oplossing. dan moet je nl opnieuw aangeven wat je gesynchroniseerd wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Weet iemand of je toevallig ook de Agenda die in de Gadget Sidebar van Vista staat
Ook kunt synchroniseren met de Omnia, het gaat om deze Agenda

Vista Sidebar Agenda

Afbeeldingslocatie: http://download.gallery.start.com/d.dll/1~2~751~133260/LARGE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Appie Heijn schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:18:
[...]

Geen idee waarom het zo is. Maar toen ik begon met custom firmware werd het met klem aanbevolen door taril
De custom roms van Taril (rip?) bevatten geen usb drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Albert020 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:29:
Weet iemand of je toevallig ook de Agenda die in de Gadget Sidebar van Vista staat
Ook kunt synchroniseren met de Omnia, het gaat om deze Agenda

Vista Sidebar Agenda

[afbeelding]
Het ligt er aan waar die gadget zijn informatie vandaan haalt. Als hij het uit Windows Agenda haalt kun je het niet synchroniseren. Als het uit outlook komt kun je het prima sychroniseren met Windows Mobile Device Center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

never mind.

[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Is het mogelijk om het woord 'start' (inclusief het balkje natuurlijk. Start heb ik al weg door 'groot scherm' uit te vinken) uit de bovenste taakbalk te verwijderen? Mijn bluetooth icoontje zit daar namelijk voor de helft achter verscholen. Ik heb 'gregorius taskbar'gevonden op Google maar dat zijn me weer teveel veranderingen. Ik draai SPB MS3.

[ Voor 14% gewijzigd door mariconjo op 15-05-2009 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb de nieuwste Google Earth versie gedownload op mijn Omnia.

Echter ik krijg de gps ontvanger niet meer aan de praat in dit programma.

McGuider werkt wel prima.

Wil iemand mij op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Als je ons eens verteld wat je al geprobeerd hebt en wat je GPS instellingen binnen Windows Mobile en Google Maps zijn gaat het een stuk sneller denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door DeOS op 15-05-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ow, de standaard instellingen waren veranderd... Nu werkt hij weer (Com 9, 4800baud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
HeyJIJdaar schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:00:
Ow, de standaard instellingen waren veranderd... Nu werkt hij weer (Com 9, 4800baud).
Google Earth of Google Maps ...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb per ongeluk een bestand van mijn omnia opslag verwijderd die niet weg moest.
Is er een manier om deze terug te krijgen?

Via google vind ik wel het eea om van mijn lokale HDD bestanden terug te halen, maar helaas niet van mijn Windows mobile device!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:09:
Ik heb per ongeluk een bestand van mijn omnia opslag verwijderd die niet weg moest.
Is er een manier om deze terug te krijgen?

Via google vind ik wel het eea om van mijn lokale HDD bestanden terug te halen, maar helaas niet van mijn Windows mobile device!
Je beste kans is denk ik om je omnia in massa opslag (dan ziet windows hem als usb massa opslag device) modus te zetten en dan met een windows recovery tool je opslag laten scannen. Ondertussen in ieder geval niks meer wegschrijven/verwijderen naar je opslag, want dan heb je de kans dat je de blocks waar je bestand in stond weer overschrijft.

[ Voor 12% gewijzigd door DeOS op 15-05-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
mariconjo schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 06:09:
Is het mogelijk om het woord 'start' (inclusief het balkje natuurlijk. Start heb ik al weg door 'groot scherm' uit te vinken) uit de bovenste taakbalk te verwijderen? Mijn bluetooth icoontje zit daar namelijk voor de helft achter verscholen. Ik heb 'gregorius taskbar'gevonden op Google maar dat zijn me weer teveel veranderingen. Ik draai SPB MS3.
Kom ik er net bij toeval achter dat je gewoon over de bovenste taakbalk een schuivende beweging kunt maken naar links, en hup...daar is het hele icoontje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 10:20:
20 uur is wel heel kort, dat kan bijna alleen als je continue een dataverbingding open hebt staan (gprs, bluetooth, wireless) of dat de gps module aan blijft staan (gebruik je iets als gps proxy dat niet automatisch afsluit?)

Ik bel met mijn omnia met xkhj3 ongeveer 15 minuten per dag, lees 2 of 3 keer mijn mail en speel vaak nog even at patience o.i.d. mijn batterij gaat dan 5 tot 6 dagen mee voordat ik hem weer moet opladen.

De omnia van mijn vriendin met t-mobile firmware exact hetzelfde.

Wat we wel altijd doen (en wat iedere windows mobile gebruiker zou moetne doen naar mijn mening) altijd alles onnodige dataverbindingen beeindigen als je ermee klaar bent (kun je instellen op een hardware toets).
Als je klaar bent alle op de achtergrond draaiende applicaties afsluiten (ik heb zelf zo staan dat de functie taak wisselen naar voren komt als ik de hardware button rechts bovenaan 1 keer indruk, dan kan ik zo snel alle taken beeindigen. de toets lang indrukken is bij mij het scherm roteren, dan heb ik daar die brakke sensor niet voor nodig).

Als ik dit doe heb ik geen enkel probleem met de battrijduur.
Ik heb 'm teruggebracht naar de winkel. Daar hebben ze mij een nieuwe accu gegeven, ondertussen is het probleem opgelost. Nu staat ie al ca. 4 en een halve dag aan en de accu staat nog op 20%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook weer een vraag over m'n omnia.
heb nu op de samsung.sa site het nl taalbestand kunnen vinden en m'n tel geflasht. prima gegaan, werkt allemaal wat lekkerder en daarnaast heb ik in m'n register wat aanpassingen gedaan zodat het volume beter werd en het touchscreen sneller reageerd, ook lijkt de batt duur inderdaad een stuk verbeterd. eigenlijk loopt alles een stuk beter alleen is nu het probleem dat wanneer ik muziek aan heb staan via wmp, het toetsenbord tijdens het smsen en eigenlijk het hele systeem, erg traag reageerd. heel irritant!! weet iemand hoe dit kan en wat er aan gedaan kan worden? heb al geprobeerd om allerlei onnodige bestanden ed van m'n geheugen te gooien, maar dit helpt ook niets.

iemand een idee? aanpassingen in m'n register misschien?
Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic