Poging 3
Ik heb een nogal lastige uitdaging met mijn Omnia i900. Deze heb ik van mijn werkgever gekregen om via access mijn zakelijke mail mee te kunnen lezen.
Om te voorkomen dat bij verlies of diefstal mensen in deze vertrouwelijke mail kunnen komen is er een beveiliging ingesteld die na 10 minuten inactiviteit actief wordt. Door een 4-cijferige pincode in te voeren kan ik het toestel weer unlocken.
Tot zover geen probleem.
Nu heb ik TomTom Navigator software geinstalleerd, dat met behulp van een extra stukje software, GPSGate, prima werkt. Echter, als ik de Omnia in de auto gebruik om ermee te navigeren spring na 10 minuten de beveiliging er op...
Hebben jullie enig idee of, en zo ja hoe, dit op te lossen is? Het lijkt erop dat de inactiviteit van het toestel wordt gemeten vanaf de laatste invoer op het touchscreen, niet door een draaiende applicatie zoals TomTom.
Ik ben een beetje ten einde raad, zal ik dan toch een losse navigatie moeten aanschaffen? Ik hoop van harte dat jullie me kunnen helpen!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."