Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:09:
waar kan ik de stopwatch functie ook alweer vinden?
Onder Alarm ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn der al spelletjes voor de omnia? heb nu alleen invaders gedownload ergens maar die is niet zo super leuk...

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen ook een Omnia.

Nu heb ik een vraagje. Ik had gister msn aan staan met een WiFi verbinding. Nu werd de verbinding steeds verbroken als mijn scherm na 1 minuut op standby ging. Na een beetje zoeken kwam ik bij een optie van WiFi "energiespaarstand". Ik vermoed dat dit de oorzaak was dus deze heb ik uit gezet.

Nu heb ik het volgende:
Als ik mijn scherm in standby zet dan springt om de zoveel tijd mijn scherm weer vanzelf aan. Zou dit hier door komen of heeft iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:45

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:28:
zijn der al spelletjes voor de omnia? heb nu alleen invaders gedownload ergens maar die is niet zo super leuk...

groeten
Op deze site zijn altijd wel leuke dingen te vinden.. http://www.omniahub.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Als ik mijn email binnenhaal (Casema) dan verdwijnt mijn bestaande emailtjes, dus die ik al binnengehaald had. Deze zijn vervolgens nergens meer terug te vinden. Waarschijnlijk is dit gewoon een instelling die verkeerd staat maar heeft iemand enig idee welke instelling?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Ik zocht twee weken geleden een protection voor mijn omnia en heb toen gekozen voor de (ietwat dure) invisible shield van zagg.com. Zodoende kwam ik terecht in de GoT topic: "[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling". Daar vroeg men zich af hoe snel de levering was en dergelijke. Omdat ik inmiddels wat info heb over deze protectie en het wellicht interessant is voor andere Omnia bezitters zal ik die posts hier even herhalen.
Qli-max schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:27:
Ik heb hem net besteld voor mijn samsung omnia met 20% korting (gewoon in google 'zagg discount')....
Ik zal even posten wanneer ik het binnen heb voor de mensen die vragen om levertijd (ik heb de gratis verzending gekozen, dus de site meldt 6-9 werkdagen).
Qli-max schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 17:53:
[...]

Goed had hem dus woensdag 25-02-2009 besteld om 10.44 uur. Kreeg hem vandaag zaterdag 07-03-2009 om 09.30 uur binnen (via de tnt). Dit betekend dus 7 werkdagen en 3 weekenddagen levertijd. Precies zoals de site aangaf voor gratis verzending. Ben trouwens niet te spreken over de verpakking. Dit was een doos, drie maal zo groot als het doosje van de invisible shield, kortom het rammelde als een gek. Verder was de doos ook hier en daar flink ingedeukt.

Het bevestigen van de shield op mijn omnia was niet heel makkelijk, echt even een precies werkje waarbij ik verschrikkelijk moest oppassen om de shield niet aan de binnenkant te bevuilen.
De beschrijving hoe de shield te plaatsen was op zich okee, al moet je wel zelf een beetje uitvogelen waar welk deel van de shield moet (de shield bestaat namelijk uit allemaal stukken, het 'uitvogelen' is overigens geen rocket sience ofzo). Wat wel irritant is, is dat niet beschreven staat met welk stuk je het beste kunt beginnen. De stukken moeten namelijk uiteindelijk op elkaar aan sluiten en de kans bestaat dat je aan het einde overlap krijgt.

De shield trekt inmiddels (2 uur verder) mooi strak, ondanks de irritante bevestiging ben ik er toch wel blij mee. Mocht ik nog van mening veranderen laat ik het wel weten.
Zijn trouwens weer een paar uur verder en hij zit nu prima. Heb met een sleutel gekrast (natuurlijk niet met brute kracht) en toen zag ik wat strepen, maar na paar seconde trokken die weer uit de shield. Hopelijk hebben jullie wat aan deze info.

@ moderator: sorry als deze post hier niet mag, maar had geen review mogelijkheid op tweakers voor de invisible shield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
ik heb sinds enkele dagen ook een omnia, fijn toestel, alleen duurd die GPSfix zo lang, dat Enhanced GPS is niet veel waart volgens mij. HTC heeft quick gps en dat werkt gelijk een tiet.
Ik heb al eens liggen googlen om een oplossing te vinden om een snellere fix te krijgen. Enhanced GPS uizetten en iets in het register aanpassen?
Wat is de beste manier om een snele fix te krijgen? Ik heb garmin en igo erop staan, misschien dat ik er ook nog een tomtom bij zet maar dat werkt precies ook al tegen met Enhanced GPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een zeer snelle fix had ik maar 1 oplossing,tarils rom erop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Weet iemand toevallig hoe ik mijn oude task manager terug krijg, heb nu de Taril maar die taskmanager is echt irritant.

Of heeft iemand een andere manier op de [x] knop te veranderen naar Sluiten ipv minimaliseren?

[ Voor 29% gewijzigd door Pinjataaa op 08-03-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:39:
Voor een zeer snelle fix had ik maar 1 oplossing,tarils rom erop :9
Ik heb nou:
PDA:i900XKHK3/ASHK2
TEL:i900XXHJ2

Is voor mij een een andere Taril Rom ook interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 00:55:
[...]

Ik heb nou:
PDA:i900XKHK3/ASHK2
TEL:i900XXHJ2

Is voor mij een een andere Taril Rom ook interessant?
Ja ik had deze rom ook heb toen geupdate naar DXIA5 van taril en werkt een stuk beter. heb nu een stuk sneller een gps fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* we communiceren via het forum, als het niet op het forum mag dan willen we het ook niet op het forum zien

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 08-03-2009 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* geef dan meteen de link :/

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 08-03-2009 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:28:

groeten
Zoek eens op modaco.com op de bewegingssensor dll's voor de omnia,
installeer die en zoek dan op 'Marble World 2'
Dan heb je een spel waarmee je een knikker door verschillende levels
moet sturen door het bewegen met je Omnia, supergaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:49
chundo schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:32:
ik heb sinds enkele dagen ook een omnia, fijn toestel, alleen duurd die GPSfix zo lang, dat Enhanced GPS is niet veel waart volgens mij. HTC heeft quick gps en dat werkt gelijk een tiet.
Ik heb al eens liggen googlen om een oplossing te vinden om een snellere fix te krijgen. Enhanced GPS uizetten en iets in het register aanpassen?
Wat is de beste manier om een snele fix te krijgen? Ik heb garmin en igo erop staan, misschien dat ik er ook nog een tomtom bij zet maar dat werkt precies ook al tegen met Enhanced GPS...
Heb hier een fix in een minuut, is met een T-mobile Omnia geflashed met de nieuwe ROM van Samsungmobile.nl. is ATHL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:43:
test
Werkt eindelijk mijn WMwifirouter zit nu via me omnia op internet(T-Mobile)is alleen niet echt vlot,maar geeft niet het werkt *O*
Met WEP en wachtwoord? ...ook na een reset?
Hoeveel karakters heeft het wachtwoord?

Ik kreeg deze mail van customer service:
"We zijn inderdaad op de hoogte van de WEP problemen met de Samsung Omnia /
i900. Momenteel zijn we met Samsung bezig dit op te lossen en hopen binnen
enkele weken opgelost te hebben voor de nieuwe modellen van hun. Of dit met
terugwerkende kracht ook voor de huidige Omnia's gaat gelden ligt aan een
aantal factoren waar we nu nog geen uitspraak over kunnen doen."

Het komt er dus op neer: Je koopt een auto waarvan de motor niet werkt maar ze doen alles om hem draaiende te krijgen, echter als de motor draait weten ze nog niet of het voor jouw auto geldt.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
  • Laatst online: 20-03 23:28
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik mijn Omnia geupgrade, nu start hij op tot dit erop komt:

" Samsung
www.samsung.com"

dan duurt het een hele tijd en dan zie ik alleen een groen scherm van Windows Mobile...

1 keer is het verder opgestart en toen moest ik het scherm kalibreren, maar het touch screen deed het niet...

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

- Grtz, Maser00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Is het snelle fix probleem dan enkel op te lossen met nieuwe firmware? Ik heb juist alles ingesteld naar mijn zin (en geinstalleerd) en dan kan ik weer opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Maser00 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:53:
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik mijn Omnia geupgrade, nu start hij op tot dit erop komt:

" Samsung
www.samsung.com"

dan duurt het een hele tijd en dan zie ik alleen een groen scherm van Windows Mobile...

1 keer is het verder opgestart en toen moest ik het scherm kalibreren, maar het touch screen deed het niet...

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

- Grtz, Maser00
Lukt het om een hardreset te doen? Je zou ook opnieuw kunnen flashen. Welke upgrade versie heb je gedaan ?

PS uit TS

Hoe voer ik een Harde Reset uit?
Optie 1:
Call en Call End knoppen tegelijk ingedrukt houden en dan met je stylus in het gaatje bovenin prikken. Na een seconde of 3 kun je de stylus loslaten maar de beide knoppen ingedrukt houden. Je komt dan in een scherm waarin gevraagd wordt of je een harde reset wilt doen.

Optie 2:
Zet het toestel uit. Druk nu de Call en Call End knop tegelijk in en zet het toestel weer aan. Na een seconde of 3 kun je de stylus loslaten maar de beide knoppen ingedrukt houden. Je komt dan in een scherm waarin gevraagd wordt of je een harde reset wilt doen.

Optie 3:
Instellingen - Systeem - Hard reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
chundo schreef op zondag 08 maart 2009 @ 13:00:
Is het snelle fix probleem dan enkel op te lossen met nieuwe firmware? Ik heb juist alles ingesteld naar mijn zin (en geinstalleerd) en dan kan ik weer opnieuw beginnen...
ja, btw je zou ook een back up programma zoals pimbackup kunnen gebruiken. Je instellingen weet ik niet of je die kan back uppen maar wel je berichten en contacten enzo. Scheelt toch weer.

[ Voor 31% gewijzigd door Michiel Jansen op 08-03-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:21:
[...]

Met WEP en wachtwoord? ...ook na een reset?
Hoeveel karakters heeft het wachtwoord?

Ik kreeg deze mail van customer service:
"We zijn inderdaad op de hoogte van de WEP problemen met de Samsung Omnia /
i900. Momenteel zijn we met Samsung bezig dit op te lossen en hopen binnen
enkele weken opgelost te hebben voor de nieuwe modellen van hun. Of dit met
terugwerkende kracht ook voor de huidige Omnia's gaat gelden ligt aan een
aantal factoren waar we nu nog geen uitspraak over kunnen doen."

Het komt er dus op neer: Je koopt een auto waarvan de motor niet werkt maar ze doen alles om hem draaiende te krijgen, echter als de motor draait weten ze nog niet of het voor jouw auto geldt.
Met wachtwoord van 16 karakters ben ik wel verbonden maar geen internet.
Zonder wachtwoord dus om te testen dan werkt het dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Is er iemand die een programma kent om de kleur van de startbalk te wijzigen? Zou leuk zijn om de kleuren wat meer te doen passen bij mijn achtergrond.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:23:
Is er iemand die een programma kent om de kleur van de startbalk te wijzigen? Zou leuk zijn om de kleuren wat meer te doen passen bij mijn achtergrond.
Ik heb het volgende bestandje ooit een keer bij modaco weggehaald.
DiamondQVGA.tsk
Dat zet je gewoon in mijn opslag dan naar vandaag scherm en daar dat bestand als thema aangeven,ik heb nu zwarte balken,weet niet of je dat bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Even een soort van update voor Omnia gebruikers. Ik heb hem nu ruim 2 maanden en heb inmiddels een aantal programma's gevonden welke de Omnia praktisch compleet touch friendly maken en (voor mij iig) de ervaring enorm verbeteren;

Resco Contact Manager - Touch friendly contact manager, welke je makkelijker laat zoeken naar een specifieke contact, sneller/handiger scrollen door namen, sms gesprekken tussen contacten volgen etc.

FingerKeyboard 2 - ideaal toetsenbord voor touch screen, neemt minder ruimte in, is aan te passen en typt wat makkelijker.

FingerMenu - Alle menu’s welke je krijgt onder de soft toetsen bij programma’s en dergelijke komen nu in een nieuwe ”look”, soort mooie/vergrote versie ervan, zodat het erg touch vriendelijk wordt in de menu’s zelf.

Nitrogen - Echt 100% touch audio speler, werkt ideaal, lekker groot en toch overzichtelijk. Complete library tot playlists zijn compleet touch friendly.

Dat was even my 2 cents van programma's welke zeker de ervaring verbeteren. ;)

ps: Op Resco Contact Manager na, is alles op XDA-Developers te vinden, voor geintresseerde.

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 08-03-2009 23:04 . Reden: aanvulling ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:58

rCk

Wat voor mij eigenlijk een vd ideale apps is voor touch vriendelijkheid SPB Mobile Plus toch echt een topper. Daar zit in principe alles in wat je nodig hebt zit daar in verwerkt.

Die nitrogen wil ik wel proberen, wmp is niet echt ideaal voor mijn vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Photo contact pro erop,spb mobile shell 1.15
Skins heb ik erafgehaald.Verder geen andere programma's voor mij is alles touch friendly zeg maar
Heb hem al bijna 4 maanden,verschillende roms erop gehad,en ben nog steeds erg content met m'n omniaatje waar de accu ruim 2 dagen van meegaat met veelvuldig surfen,mail bekijken,muziek luisteren,8 sms per dag en 10 min. bellen.Heb hem wel s'nachts uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:51
Kan iemand me ook AUB uitleggen hoe ik de Omnia kan gebruiken als modem?? Ik snap er echt geen jota van. Ik heb windows mobile apparaatcentrum maar daar zit volgens mij deze functie niet in.
Kan iemand me dit uitleggen?
Met modem bedoel ik dan het internet op kunnen via de Omnia op mijn laptop.

(kreeg net een berichtje waarom modem? of ik wilde faxen ofzo 8)7 )

[ Voor 25% gewijzigd door nodri2000 op 09-03-2009 12:22 ]

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello all,

sinds kort ben ik in bezit van de Omnia, heb problem met de USB verbinding, instelling staat op
"massa opslag" echter kan mijn PC (met XP) het toestel niet als externe schijf zien, er wordt een
2e LAN verbinding aangemaakt, pc zietdit wel als "Windows mobile based device"
Het programma op de bijgeleverde cd-rom (naam even kwijt, niet Activesync) zegt ook dat apparaat niet is aangesloten. Het opladen via USB werkt wel overigens.
Uit Deel 5 ook de mogelijk van "geavancerde netwerkfunct" uitschakelen geprobeerd.
Gaat om T-Mobile branded versie ATHL2

instellingen of terug naar de shop?

Thanx voor meedenken, als ik niet goed heb gezocht is het Omnia Topic hoor ik het graag!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:02:
[...]Met wachtwoord van 16 karakters ben ik wel verbonden maar geen internet.
Zonder wachtwoord dus om te testen dan werkt het dus wel :)
Da's heel wat anders dan wat je vrijdagavond schreef: "Heb ik en werkt inmiddels "
Het probleem is dus inderdaad de WEP beveiliging.
Een leuke ervaring is ook dat de wifi verbinding met andere routers verstoord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik met die black theme het hoofdmenu zwart? heb nu alleen de taakbalken etc zwart... Maar het hoofdmenu niet... Weet iemand hoe dat moet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:54:
[...]

Ik heb het volgende bestandje ooit een keer bij modaco weggehaald.
DiamondQVGA.tsk
Dat zet je gewoon in mijn opslag dan naar vandaag scherm en daar dat bestand als thema aangeven,ik heb nu zwarte balken,weet niet of je dat bedoeld?
Jup, had het ondertussen ook gevonden maar toch bedankt! :)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47

mucuracat

YES

Update voor T-Mobile klanten..
Opmerking Samsung i900
Klanten met een i900 kunnen hier hun toestelsoftware updaten. Niet mijn risico hé

Wat heb je dan allemaal? Messenger, Hotmail en Search. op je home screen en versie ATHL2 besturing.

[ Voor 18% gewijzigd door mucuracat op 09-03-2009 16:53 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44

GerkeP

Vragen mag altijd........

mucuracat schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:51:
Opmerking Samsung i900
Klanten met een i900 kunnen hier hun toestelsoftware updaten. Niet mijn risico hé

Wat heb je dan allemaal? Messenger, Hotmail en Search. op je home screen en versie ATHL2 besturing.
En dat is de update waar hier al over geschreven is de ATHL2. De update lukt bij de helft van de mensen, de andere mensen moeten naar een Serviccenter of TMobile omdat het toestel crasht met de update ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 12-09 16:51
Voor degene die het bestandje GPRS_1_Minute_Auto_Disconnect.CAB (of de 5 minuten variant) hebben geïnstalleerd: Werkt dit bij jullie? Bij mij namelijk niet. Ik krijg het met geen mogelijkheid werkend. Ik zit op versie PDA:XKHJ3/XKHJ3, Telefoon: XXHI4. Heb alle processen beeïndigd met taakbeheer, maar m'n verbinding blijft actief, ook na die 1 minuut (en langer). Als ik met Total Commander kijk in de register instellingen, zie ik dat bij SuspendResume een heleboel getallen staan (en dus niet de waarde 'GPRS_bye_if_device_off'). Ik kan dit ook niet instellen met Total Commander, want krijg een fout 'fout in regel 1, geen geldige string'. Wie heeft dit wel werkend en wat heb je daar dan voor moeten doen? Heb btw Vodafone Eindeloos Online, dus vwb de gprs kosten maakt het niet zo veel uit. Merk alleen dat mijn accu de helft zo lang mee gaat als die gprs verbinding aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Loveparade schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:01:
[...]

En dat is de update waar hier al over geschreven is de ATHL2. De update lukt bij de helft van de mensen, de andere mensen moeten naar een Serviccenter of TMobile omdat het toestel crasht met de update ;)
Dan ga ik het nu downloaden en proberen ;)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loveparade schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:01:
Is dat niet bekende fout van de productie fout die in somige Omnia's zitten die pas problemen geeft bij updaten naar nieuwe software ?
Ik heb zelf exact zelfde probleem gehad, nieuw moederbord er in en sinds dien kan ik elke rom perfect draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen
ik heb vandaag een ingesproken voicemail gehad maar het icoontje (brilletje zeg ik nu maar) blijft de heletijd staan en ik heb alles al gedaan afgeluisterd, voicemail verwijderd! en nog blijft het icoontje staan wat kan ik er aan doen!? ik hoop dat iemand mij kan helpen

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 99% gewijzigd door pven op 10-03-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Laatst online: 21-02-2023
nodri2000 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:09:
Kan iemand me ook AUB uitleggen hoe ik de Omnia kan gebruiken als modem?? Ik snap er echt geen jota van. Ik heb windows mobile apparaatcentrum maar daar zit volgens mij deze functie niet in.
Kan iemand me dit uitleggen?
Met modem bedoel ik dan het internet op kunnen via de Omnia op mijn laptop.

(kreeg net een berichtje waarom modem? of ik wilde faxen ofzo 8)7 )
Ga naar 'Programma's' en open 'Gedeelde interentverbinding', Selecteer USB als Pc-verbinding en kies je standaard netwerk als Netwerkverbinding (in mijn geval Vodafone GPRS). Klik nu links onder op verbinden.
Zorg er natuurlijk wel voor dat je via usb verbonden bent met je computer.
(Het kan trouwens ook via bluetooth zoals je waarschijnlijk al ziet aan de opties voor je Pc-verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
iemand enig idee hoe je van een custom rom (DXIA) naar een originele nl rom kunt gaan? (XKHG)
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar das als iemand daar een makkelijke uitleg voor heeft hoor ik het graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:07:
Hallo
iemand enig idee hoe je van een custom rom (DXIA) naar een originele nl rom kunt gaan? (XKHG)
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar das als iemand daar een makkelijke uitleg voor heeft hoor ik het graag..
Op de site waar je die custom rom vandaan hebt kan je een ook een nederlandse XKHJ3 rom vinden (van secany).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
mucuracat schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:51:
Opmerking Samsung i900

Heb hem nu met succes geupdate naar de ATHL2 merk alleen nog niet veel verschil. Nog steeds traag met starten en de batterij vliegt leeg. En er zit jammer genoeg geen Google Maps in :( Heeft iemand hem ook al weer terug gekregen naar de XKHJ3 versie?

[ Voor 4% gewijzigd door rijsbol op 10-03-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nl rom van de site krijg ik niet normaal geinstaleerd (heb vista) maar heb het geprobeert met grandprix. dan instaleert hij hem wel alleen als hij zegt job done dan start mijn telefoon niet helemaal op en krijg ik een blauw scherm met een paar witte blokjes. dan kan ik m gewoon weer opnieuw flashen dus maakt niet uit alleen ik krijg er gewoon geen originele rom meer op, ook niet met de handleiding van een andere site. iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:56:
[...]

Da's heel wat anders dan wat je vrijdagavond schreef: "Heb ik en werkt inmiddels "
Het probleem is dus inderdaad de WEP beveiliging.
Een leuke ervaring is ook dat de wifi verbinding met andere routers verstoord wordt.
Ik had inderdaad eerst gewoon een eigen wachtwoord,maar eronder stond lichtgrijs een heel lang nummer,toen ik die eerst had ingevoerd was ik gelijk verbonden.

Maar kon toen dus niet internetten,nu als ik hem zonder ww doe werkt het allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

rijsbol schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:51:
[...]

Heb hem nu met succes geupdate naar de ATHL2 merk alleen nog niet veel verschil. Nog steeds traag met starten en de batterij vliegt leeg. En er zit jammer genoeg geen Google Maps in :( Heeft iemand hem ook al weer terug gekregen naar de XKHJ3 versie?
Ik heb de t-mobile versie niet geinstalleerd. Verkeerde versie gaf het aan. en geen zin gehad om weer om te zetten. Ik heb XKHJ3 van Secany's.
Kun je, voordat je installeerd, de bestanden zoeken die op .wgt eindigen? bijvoorbeeld van messenger. Kun je later op de andere versies ook gebruiken. En ik zou het ook willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik hebn u een redelijk irritant euvel. Steeds als ik bijv. iets nieuws open of zeg maar in een nieuw menu komt, dan popt zo nu en dan het toetsenbordje omhoog, dit wil ik niet! Wie heeft/had dit ook en is het opgelost? Ik ga nog ff in keyboard opties wroeten, of ik wellicht een optie kan gaan uitschakelen. Na een soft-reset is het niet meer, maar zodra ik een smsje heb verstuurd of wat dan ook dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:15:
Die nl rom van de site krijg ik niet normaal geinstaleerd (heb vista) maar heb het geprobeert met grandprix. dan instaleert hij hem wel alleen als hij zegt job done dan start mijn telefoon niet helemaal op en krijg ik een blauw scherm met een paar witte blokjes. dan kan ik m gewoon weer opnieuw flashen dus maakt niet uit alleen ik krijg er gewoon geen originele rom meer op, ook niet met de handleiding van een andere site. iemand nog een idee?
Is me wel gelukt met XP. Ik heb geen ervaring met vista. Je kan wel xp draaien onder vista las ik op modaco, maar ik heb geen idee hoe dat gaat. succes igg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het eens onder xp proberen
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:35:
Ik zal het eens onder xp proberen
Thnx
Hoop dat het goed gaat want dan kan ik het ook gelijk doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:32:
Ik hebn u een redelijk irritant euvel. Steeds als ik bijv. iets nieuws open of zeg maar in een nieuw menu komt, dan popt zo nu en dan het toetsenbordje omhoog, dit wil ik niet! Wie heeft/had dit ook en is het opgelost? Ik ga nog ff in keyboard opties wroeten, of ik wellicht een optie kan gaan uitschakelen. Na een soft-reset is het niet meer, maar zodra ik een smsje heb verstuurd of wat dan ook dan weer wel...
Heb ik ook,heb een keer ergens gelezen hoe je dat uit kon zetten maar kan het niet meer terugvinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:21:
[...]

Heb ik ook,heb een keer ergens gelezen hoe je dat uit kon zetten maar kan het niet meer terugvinden :X
oke, mocht je het terug vinden dan meld het maar even.

Ik gebruik nu Slide to unlock. Geen toeters en bellen etc. erop en dat werkt toch wel erg fijn om eerlijk te zijn. Beetje eyecandy is ook altijd mooi. Nu nog even kijken hoe het zit over de accuduur, aangezien ik daar eerst problemen over hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was dat opgelost hoor,is inmiddels toch een nieuwe versie

ja ben aan het zoeken over die popup :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb zojuist de Windows Mobile 6.5 versie op mijn Omnia en het is echt een verbetering, het is nog een beta, maar het is echt fijner.
Ik hoop echt dat er een officiële versie komt voor de omnia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Pinjataaa schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:40:
Ik heb zojuist de Windows Mobile 6.5 versie op mijn Omnia en het is echt een verbetering, het is nog een beta, maar het is echt fijner.
Naar de link ga ik niet vragen want dat mag niet (of is die beta legaal?) maar ik wist niet dat er ook al een versie voor de omnia was. Ik zie overal versies voor de Diamond en Xperia maar tot nu toe nog geen voor de Omnia. Werkt het een beetje vlot? En hoe bevalt het nieuwe startscherm? En het nieuwe startmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ze zijn er mee bezig op Modaco, zoek maar eens op google naar 'mobile 6.5 omnia' en kies de 5e link :D

Het is niet echt vlot, maar het is ook nog maar een probeersel, ze zijn er druk mee bezig.
Ik vind het er echt super uitzien, de home screen is ook super en super makkelijk te bedienen.
En de stijl is echt strak.

De zogenaamde 'honingraat menu' is echt fijn, je kan het gewoon met je vingers gebruiken ipv met een stylus.

Ik heb wel snel een GPS fix met deze firmware, had ik met de vorige niet.

Edit:

Die nieuwe Internet Explorer is geniaal!

[ Voor 36% gewijzigd door Pinjataaa op 10-03-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramboth12
  • Laatst online: 04-03-2019
Kan iemand mij helpen a.u.b.
2 vragen:
1. Is het mogelijk om vast in te stellen dat je een afleverbericht krijg? Dus niet elke keer via berichtopties dat aan te moet geven?
2. Is het mogelijk om sneller een snelkies nummer te bellen. Ik moet dat altijd nog via telefoon-menu- snelkiezen doen.
bij voorbaat mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramboth12 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:12:
2. Is het mogelijk om sneller een snelkies nummer te bellen. Ik moet dat altijd nog via telefoon-menu- snelkiezen doen. bij voorbaat mijn dank.
Met deze registerverandering krijg je het orginele Windows telefoonscherm met de "snelkeuze" knop direct onder handbereik:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin]
"Enabled"=dword:1, you should change to 0 and reboot your Omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramboth12
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:09:
[...]

Met deze registerverandering krijg je het orginele Windows telefoonscherm met de "snelkeuze" knop direct onder handbereik:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin]
"Enabled"=dword:1, you should change to 0 and reboot your Omnia
hartelijk dank voor deze tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramboth12 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:12:
1. Is het mogelijk om vast in te stellen dat je een afleverbericht krijg? Dus niet elke keer via berichtopties dat aan te moet geven?
Als dit over SMS gaat:

enable/disable SMS Sent Notification:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword:00000001
->1 to disable
->0 to Enable

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 09:49 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:28:
Ook heb ik het probleem, dat als ik McGuider afsluit, het afsluitscherm (het rode scherm dus) blijft hangen, en ik niet anders kan als opnieuw opstarten.

Als iemand t weet, help me uit de brand :)
Gisteren heb ik McGuider ook geïnstalleerd op een Omnia. De installatie verliep prima, maar ik heb geen mogelijkheid om het McGuider weer af te sluiten nadat deze opgestart is. Alleen een reset van de telefoon bied enig soelaas, maar dit is niet echt gebruiksvriendelijk.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Uploader_ schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:14:
[...]

Gisteren heb ik McGuider ook geïnstalleerd op een Omnia. De installatie verliep prima, maar ik heb geen mogelijkheid om het McGuider weer af te sluiten nadat deze opgestart is. Alleen een reset van de telefoon bied enig soelaas, maar dit is niet echt gebruiksvriendelijk.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?
via "taak beeindigen".
(Ik heb deze functie onder de knop rechts boven gezet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Sony autoradio met bluetooth. Toen ik voor de eerste keer, en na de laatste firmware-upgrade, verbinding maakte kreeg ik verbinding voor zowel handsfree als muziek (a2dp) - dit zijn 2 iconen. Wanneer ik daarna de radio uit en weer aan zet krijg ik alleen maar de verbinding voor handsfree. De audio (a2dp) is niet meer te krijgen. Als ik bij de instellingen van Omnia ga kijken zie ik netjes een vinkje staan bij Draadloos stereo en bij Handfree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamarlijn
  • Laatst online: 08-06 17:00
Ik weet niet welke versie van Mcguider je gebruikt maar als je op het kaartje tikt kom je in een menu door op een pijltje te drukken onderaan het scherm, blader je naar een verder menu. Hier staat een rode uit toetst als je die intoetst vraagt Mcguider of je het zeker weet, klik op bevestigen en MCguider sluit af.
Hoop dat je er wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:24
Jamarlijn schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:26:
Ik weet niet welke versie van Mcguider je gebruikt maar als je op het kaartje tikt kom je in een menu door op een pijltje te drukken onderaan het scherm, blader je naar een verder menu. Hier staat een rode uit toetst als je die intoetst vraagt Mcguider of je het zeker weet, klik op bevestigen en MCguider sluit af.
Hoop dat je er wat aan hebt
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:56:
[...]

via "taak beeindigen".
(Ik heb deze functie onder de knop rechts boven gezet.)
Als ik thuis ben, ga ik dit proberen. Bedankt voor de tips!

Edit; Jamarlijn: erg bedankt! Ik heb er eerder overheen gekeken... :z

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 11-03-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:48:
Ze zijn er mee bezig op Modaco, zoek maar eens op google naar 'mobile 6.5 omnia' en kies de 5e link :D

Het is niet echt vlot, maar het is ook nog maar een probeersel, ze zijn er druk mee bezig.
Ik vind het er echt super uitzien, de home screen is ook super en super makkelijk te bedienen.
En de stijl is echt strak.

De zogenaamde 'honingraat menu' is echt fijn, je kan het gewoon met je vingers gebruiken ipv met een stylus.

Ik heb wel snel een GPS fix met deze firmware, had ik met de vorige niet.

Edit:

Die nieuwe Internet Explorer is geniaal!
Vraagje zit er een t9 woordenboek in het nederlands op? en een fatsoenlijk toetsenbord die met je vingers makkelijk te bedienen is en doet je internet het dan fatsoenlijk aangezien ik al bij meerdere roms heb gemerkt dat ik in geen mogelijkheid een internetverbinding kan maken? sorry voor de vele vragen maar heb nu even geen zin om het zelf uit te proberen omdat dan al mijn programma;s en instellingen weer weg zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramboth12
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:44:
[...]

Als dit over SMS gaat:

enable/disable SMS Sent Notification:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword:00000001
->1 to disable
->0 to Enable
Nogmaals heel hartelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:41:
[...]

Vraagje zit er een t9 woordenboek in het nederlands op? en een fatsoenlijk toetsenbord die met je vingers makkelijk te bedienen is en doet je internet het dan fatsoenlijk aangezien ik al bij meerdere roms heb gemerkt dat ik in geen mogelijkheid een internetverbinding kan maken? sorry voor de vele vragen maar heb nu even geen zin om het zelf uit te proberen omdat dan al mijn programma;s en instellingen weer weg zijn :)
Er is nog geen multi language support, maar deze komt deze week online heb ik gelezen.
Het heeft gewoon de Samsung keyboard zoals op de andere roms, maar dan zwart.
En internet werkt perfect...

Er zitten nog wel teveel bugs in om voor vast te gebruiken, ik kan bijvoorbeeld geen smsjes lezen,daarvoor moet ik ze eerst verwijderen... En nog een paar van zulke stomme fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:41: ik al bij meerdere roms heb gemerkt dat ik in geen mogelijkheid een internetverbinding kan maken?
Klopt, maar mij lukt uiteindelijk wel. Wat de truuk is dat je de even met de verbinding profielen moet spelen(kiezen) knp of vodafone, enz en toen deet mijn wifi i-net het wel. Heb dit probleem al bij meerdere roms ondervonden.
En wanneer eenmaal werkt blijft het ook gewoon werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thnx zal m eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:51
Qli-max schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:48:
[...]

Ga naar 'Programma's' en open 'Gedeelde interentverbinding', Selecteer USB als Pc-verbinding en kies je standaard netwerk als Netwerkverbinding (in mijn geval Vodafone GPRS). Klik nu links onder op verbinden.
Zorg er natuurlijk wel voor dat je via usb verbonden bent met je computer.
(Het kan trouwens ook via bluetooth zoals je waarschijnlijk al ziet aan de opties voor je Pc-verbinding)
Oke het werkt ontzettend bedankt. Ik zal het forum blijven volgen!

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Zal vanavond ook ff WM6.5 testen. ( Build 21176 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen! Zouden jullie misschien ook wat screenshots kunnen posten? Ik heb het filmpje op youtube gezien, maar vond die wat onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ Talita, ik heb zelf ook even gezocht. Als het goed is moet dit het zijn!
Quote van site:
53.How to disable auto keyboard

HKCU/ControlPanel/Sip

TurnOffAutoDeploy

Change 0 to 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:54

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Op het forum van Modaco staan een paar screens, ik ga vanavond ook even proberen de beta te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
jvsjmedia.nl schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:08:
[...]

Kan je daar gelijk vanaf de laatste NL Rom naar toe of moet het via een andere Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 6.5 er weer afgegooid liep toch niet zo lekker op mijn tel.. langzaam en bleef regelmatig hangen.
Terug naar de originele nl versie kreeg ik niet meer voor elkaar wel naar de UK versie dus die staat er nu weer op.. werkt prima zo toch maar even wachten tot hij wat verder uitgewerkt is die 6.5 want het zag er wel een stuk mooier uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Gents,

Ik wil jullie ZEKER dit mooie progje aanraden (eerder heel kort besproken hier):

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=487677

Freeware toetsenbordje wat echt VEEL beter werkt dan de gene van samsung wat gewoon ruk is! Je kan echt veel sneller tikken en hoeft niet meer naar een ander schermpje voor een @ of 123 etc.

Echt de moeite waard en zo gratis als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

xon schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:36:
Gents,

Ik wil jullie ZEKER dit mooie progje aanraden (eerder heel kort besproken hier):

Freeware toetsenbordje wat echt VEEL beter werkt dan de gene van samsung wat gewoon ruk is! Je kan echt veel sneller tikken en hoeft niet meer naar een ander schermpje voor een @ of 123 etc.

ik ga het eens even proberen, wat is trouwens het verschil tussen wqvga en wvga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

The_Scarabial schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:00:
[...]

ik ga het eens even proberen, wat is trouwens het verschil tussen wqvga en wvga?
Andere resolutie, precieze weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vga is voor oa de htc diamond
qvga is voor de omnia (quarter vga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:31:
vga is voor oa de htc diamond
qvga is voor de omnia (quarter vga)
Die W staat overigens voor Widescreen. (Die ervoor moet)

Zo, net toch maar bovenstaande Fingerkeyboard geprobeerd. Eerste indruk: Wat een verademing, typen gaat zó makkelijk, en ook de "shortcuts" voor de tekens/cijfers en bijv. com zijn ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

jvsjmedia.nl schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:08:
[...]

Doe maar niet, het is misschien wel fijner in bediening maar het is nog te buggy om te gebruiken.
Ik kan bijvoorbeeld geen smsjes lezen, hij hapert vaak, hij wil soms niet meer aan etc etc.
Doe maar niet dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand z'n geheugenkaartje van de vantage point actie van Samsung eigenlijk al ontvangen?
Ik dacht dat de levertijd van 2 maanden een grapje was, maar blijkbaar niet dus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:53:
Heeft iemand z'n geheugenkaartje van de vantage point actie van Samsung eigenlijk al ontvangen?
Ik dacht dat de levertijd van 2 maanden een grapje was, maar blijkbaar niet dus? :+
Mijn Omnia is +- een maand oud, heb het enkele dagen na aankoop ervan het aangevraagd, nog niets gezien. Ze streven naar de levertijd van 2 maanden, dus wellicht halen ze het streven niet :+ .
Nou ja, ik heb op dit moment nog genoeg aan 8gb intern, hopelijk komt het wel snel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,

Looks good!!! Maar geen woordherkenning voor Nederlands dus? Even checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:33:
@ Talita, ik heb zelf ook even gezocht. Als het goed is moet dit het zijn!
Quote van site:

[...]
ja dat zocht ik dus,en? werkt het echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:52:
[...]

ja dat zocht ik dus,en? werkt het echt?
Tot nu toe geen popup gehad, laat je binnenkort weten na nog meer gebruik. En het kan sowieso geen kwaad, enkel dat als je een textinput stukje hebt dat hij niet meer automatisch openklapt. In principe niet erg, dus even kijken of het dus ook met de random popups werkt, ik denk het haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,

Dude!! dit is een fokking ownage toetsenbordje...tik smsjes met de snelheid van het licht!! _/-\o_
Color scheme: BlueGrey en alleen eng en rus aangevinkt
(maar lig het aan mij, of zijn de toetsenbordjes van eng en rus omgedraaid?)
want ik zet um op de rus optie wanneer ik aan het tikke ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramboth12
Hoi,
Is het mogelijk om in IE ook het geluid van een site te beluisteren?
Ik bedoel dus het geluid wanner je een foto aanklikt of naar een andere pagina gaat of zo en er aan dat item een muziekje of tekst verbonden is.
Ik heb me moe gezocht maar niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:42:
[...]

Dude!! dit is een fokking ownage toetsenbordje...tik smsjes met de snelheid van het licht!! _/-\o_
Color scheme: BlueGrey en alleen eng en rus aangevinkt
(maar lig het aan mij, of zijn de toetsenbordjes van eng en rus omgedraaid?)
want ik zet um op de rus optie wanneer ik aan het tikke ben.
Heb je ook dat, als ie in portrait mode staat, die toetsjes echt freaking lelijk zijn gewoon? Of ligt dat aan mij ofzo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:20:
[...]

Heb je ook dat, als ie in portrait mode staat, die toetsjes echt freaking lelijk zijn gewoon? Of ligt dat aan mij ofzo...?
Er zit een foutje in de skins, zie de XDA-developers thread die hierboven genoemd is. Daar staat waar je de updates kan ophalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:20:
[...]

jah heb ik bij sommige colourschema's.
niet bij BleuGrey...

ik heb alleen de eng en rus optie aangevinkt...ik kwam hier alleen wel achter dan ik dan geen ";" kon kiezen... om mn knipoogende smily te maken ;) ..dus ook maar het italiaanse aangevinkt, en kan um daar boven de K jatte..iets meer werk dan normaal, maar nog steeds chill toetsenbordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:00:
[...]

Er is nog geen nl versie, maar zou dat moeilijk te maken zijn? door iemand die hier een beetje verstand van heb?

bijvoorbeeld dat je boven de "'L" .nl aan kan maken (zoals bij "K" .com)
en dat je boven de asdfg jij eigen smileys kan editen
a= :P
s= ;)
d=:D
f=:'(
g=XD

dat zou wel chill zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:54

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Weet iemand hoe het trouwens zit met geen hoofdletter krijgen aan het begin van de zin? en is dat met dit toetstenbord wat je aanbeveelt weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met gepaste vreugde en trots (en net bovengekomen schrik) deel ik jullie mede dat mijn Omniaatje succesvol een val van 70cm boven op een glazen salontafel zonder blijvende schade heeft overleefd.

Ze heeft alleen van schrik de helft van haar batterij lading laten lopen maar ach, ze is nog jong ;-)

Vrijdag de dertiende, ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Dit is een mooie strakke skin..
Heb hem al op mijn omnia. Je moet in het begin wel veel instellen, maar dan heb je wel wat.
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_03_2009/post-487745-1236713574_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_03_2009/post-487745-1236713584_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:55:
Ze heeft alleen van schrik de helft van haar batterij lading laten lopen maar ach, ze is nog jong ;-)
dat mag volgens mij op elke leeftijd na zo'n duik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn trilstand doet het sinds kort niet meer..
Wel als ik bijvoorbeeld mijn scherm draai dat krijg ik een feedback. Maar bij mijn ringtone en als ik hem op trillen zet doet hij het niet meer.

Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic