Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:37:
[...]

Gevonden en de update uitgevoerd, alleen heb ik het probleem dat alles nu in het engels is, kan ik dit veranderen naar nederlands
Volgens mij niet :| .. Opzich went het wel heel snel hoor, voor mij tenminste wel. Het is even omschakelen, maar opzich niet heel erg anders. En je T9 kun je bijvoorbeeld wel op Dutch zetten, zodat dat geen probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:25:
[...]

Volgens mij niet :| .. Opzich went het wel heel snel hoor, voor mij tenminste wel. Het is even omschakelen, maar opzich niet heel erg anders. En je T9 kun je bijvoorbeeld wel op Dutch zetten, zodat dat geen probleem is...
ook niet met een harde reset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:32:
[...]

ook niet met een harde reset ?
Nee... volgens mij niet. Maar als je nog niks hebt ingesteld kun je het natuurlijk altijd proberen. Misschien kun je wel een taal bestand van de samsung website downloaden??? Heb ik verder geen ervaring mee, mijn engels is beter dan mijn Nederlands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:05
Hallo, Ik lees veel berichten over dat sommige mensen de GPS niet aan de praat krijgen en dergelijke.
Zelf ben ik hier sinds een paar dagen ook mee bezig, omdat ik de Omnia van een vriend heb overgenomen.
En ik loop er ook tegen aan. Ik ben McGuider gaan gebruiken, en ik heb de laatste Samsung firmware geflashed.
Na een hard Reset en alleen McGuider op het systeem geinstalleerd krijg ik binnen een minuut een Fix op mijn locatie.
Maar zodra ik SPB programma's ga installeren, Phone suite en Mobile shell, heb ik tot nu toe getest, gaat het fout. Dan kan de GPS module niet meer ontdekt worden volgens McGuider en krijg ik ook geen fix.
Zijn er mensen die dit ook gemerkt hebben? Ik heb een hoop gelezen en gezocht, maar nog niet echt iets gevonden.

Het enige andere programma wat ik ook getest heb is Core Player, en hier mee heb ik geen problemen ondervonden.
Dus ik loop er over te denken om dan met M2DC te gaan werken.

Van SPB mobile shel gebruik ik versie 2.1.5 en van phone suite 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:58:
[...]

Nee... volgens mij niet. Maar als je nog niks hebt ingesteld kun je het natuurlijk altijd proberen. Misschien kun je wel een taal bestand van de samsung website downloaden??? Heb ik verder geen ervaring mee, mijn engels is beter dan mijn Nederlands...
Ik probeer al een uur of 2 te zoeken of er een nederlandse update is die ik er over heen kan zetten, ben nu XKHJ3 aan het downloaden en die eens proberen, deze zou nederlands zijn

Baal er wel van, maar eigen schuld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:37:
[...]

Ik probeer al een uur of 2 te zoeken of er een nederlandse update is die ik er over heen kan zetten, ben nu XKHJ3 aan het downloaden en die eens proberen, deze zou nederlands zijn

Baal er wel van, maar eigen schuld :'(
Jep die had ik ook.. is idd gewoon de officiele nederlandse rom. Vergeet niet dat je Taril's stuff dan weer kwijt bent he.... ik zou het gewoon es een weekje proberen als ik jou was... Wat kan er gebeuren? Als het niet bevalt flash je 'm dan gewoon alsnog terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Guinhill schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:13:
Hallo, Ik lees veel berichten over dat sommige mensen de GPS niet aan de praat krijgen en dergelijke.
Zelf ben ik hier sinds een paar dagen ook mee bezig, omdat ik de Omnia van een vriend heb overgenomen.
En ik loop er ook tegen aan. Ik ben McGuider gaan gebruiken, en ik heb de laatste Samsung firmware geflashed.
Na een hard Reset en alleen McGuider op het systeem geinstalleerd krijg ik binnen een minuut een Fix op mijn locatie.
Maar zodra ik SPB programma's ga installeren, Phone suite en Mobile shell, heb ik tot nu toe getest, gaat het fout. Dan kan de GPS module niet meer ontdekt worden volgens McGuider en krijg ik ook geen fix.
Zijn er mensen die dit ook gemerkt hebben? Ik heb een hoop gelezen en gezocht, maar nog niet echt iets gevonden.

Het enige andere programma wat ik ook getest heb is Core Player, en hier mee heb ik geen problemen ondervonden.
Dus ik loop er over te denken om dan met M2DC te gaan werken.

Van SPB mobile shel gebruik ik versie 2.1.5 en van phone suite 1.3
Gebruik ook ms 2.15 en heb totaal geen probleem met mcguider :9 Meer spb spul heb ik er niet op,maar heb een hele snelle fix,zelfs halverwege de kamer(heb de taril rom)de gps is een stuk beter sterker als met de originele laatste nederlandse rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:49
milenko79 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:35:
Zijn er al mensen die succesvol de athl2 rom op hun t-mobile branded omnia hebben gekregen?

Ik heb net even samsung gebeld voor de zekerheid en zij vertelden mij dat de melding dat de firmware niet bedoeld is voor t-mobile en vodafone toestellen incorrect is (de meneer die ik sprak zou intern vragen of dat gewijzigd kon worden). Er werd mij meegedeeld dat de athl2 firmware 100% zeker juist wel voor de t-mobile bedoeld is.

vanavond maar eens proberen dan.
Ja is gelukt, was wel spannend moet ik zeggen na al die verhalen maar hij werkt. Geen idee wat de aanpassingen zijn maar dat gaan we meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:24
xon schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:31:

Toen de omnia geintroduceerd leek te worden zou het DE topper worden met echt alles in huis. Niets is minder waar en volgens mij is het op dit moment ook de mooiste mobile 6 alleskunner van dit moment.
volgens mij snap je de betekenis van "niets is minder waar" niet helemaal, als je 'm gelijk erna toch een van de beste noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tokus schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:57:
[...]

volgens mij snap je de betekenis van "niets is minder waar" niet helemaal, als je 'm gelijk erna toch een van de beste noemt.
Nou volgens mij snap jij de context niet helemaal :P. Dat betekent juist dat hij vind dat de Omnia naar de verwachting opleeft! Hehe.
Ik sta er trouwens helemaal achter, al vind ik absoluut wat dingen storend en tegenvallen.. wie weet dat samsung daarvan leert voor de toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Ik vroeg mij af welk programma jullie gebruiken om de omnia te synchroniseren met thunderbird / lightning / sunbird? Dit aangezien activesync dit bij niet doet?

Via internet vond ik birdiesync, maar dat is helaas niet gratis (mocht er geen goede andere oplossing bestaan ga ik hier wellicht wel voor).

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44

GerkeP

Vragen mag altijd........

tspawn schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:30:
[...]

Ja is gelukt, was wel spannend moet ik zeggen na al die verhalen maar hij werkt. Geen idee wat de aanpassingen zijn maar dat gaan we meemaken.
Voor de update kon ik met mijn toestel ongeveer 18 uur toe op de accu, nu na de update een enorme verbetering, ik haal nu 35 uur op 1 lading _/-\o_

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 09:09:
[...]

Nou volgens mij snap jij de context niet helemaal :P. Dat betekent juist dat hij vind dat de Omnia naar de verwachting opleeft! Hehe.
Ik sta er trouwens helemaal achter, al vind ik absoluut wat dingen storend en tegenvallen.. wie weet dat samsung daarvan leert voor de toekomst!
Nee Tokus heeft gelijk. Ik kon er eerst ook geen touw aan vast knopen. Na drie keer lezen begreep ik de strekking pas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:05
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:55:
[...]

Gebruik ook ms 2.15 en heb totaal geen probleem met mcguider :9 Meer spb spul heb ik er niet op,maar heb een hele snelle fix,zelfs halverwege de kamer(heb de taril rom)de gps is een stuk beter sterker als met de originele laatste nederlandse rom.
Ik denk dat ik al uitgevogeld heb waarom ik hier last van had. Ik heb een Vodafone Branded Omnia, en ik gebruik een t-mobile sim. Maar ik had de "unlock" code nog niet binnen. Nu ik deze wel heb, blijft de GPS het wel gewoon doen na het installeren van die SPB software.

Het is voor mij wel wennen, ik heb hiervoor een Eten 500+ gebruikt, en die heeft VGA in plaats van WQVGA, dus Caligrapher is nauwkeuriger op de x500+ maar de hoeveelheid vrij geheugen en de vloeiende response van de Omnia is gevoelsmatig veel beter.
Ik ga natuurlijk geen uitgebreide review schrijven, dus laat ik het hier lekker bij.

[ Voor 0% gewijzigd door Sir Guinhill op 02-03-2009 14:33 . Reden: kleine aanpassing in Vodafone branded telefoon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:58

rCk

Ik heb een paar dagen geleden de taril rom erop gezet. Ik wilde proberen om iGO8 er weer op te zetten. Maar zodra ik hem opstart komt er alleen het begin scherm te staan, en dan INIT API en dan gaat hij weg, en komt het scherm niet meer terug. Wat is er aan de hand? Iemand een soort gelijk probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sta op het punt mijn stoute schoenen aan te trekken en de update van T-mobile te gaan doen.
Ik heb nu zelf de xkhh4/athh5 op de omnia zitten
T-mobile biedt i900atl2 updater_xp aan.
dan bezit ik volgens mij nog niet de laatste rom maar dan kan ik mss wel verder gaan met de russische roulette.
heeft er nog iemand tips.
(ik zou het liefste naar die rom van Taril gaan maar dan moet ik een update van samsung doen voordat ik verder kan gaan. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben die dxia5_updater_exe aan het laagladen van samsungsite met maar 19 kb/s ik ben dan al bang dat dit bestand dan niet goed is (heb btw ziggo snelsteinternet verbinding dus daar ligt het niet aan.) duurt dus nog een uurtje of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:32:
ben die dxia5_updater_exe aan het laagladen van samsungsite met maar 19 kb/s ik ben dan al bang dat dit bestand dan niet goed is (heb btw ziggo snelsteinternet verbinding dus daar ligt het niet aan.) duurt dus nog een uurtje of 2
Wat is de link naar die update? Ik wil het ook wel eens gaan proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.samsungmobile.com/support/omnia/ph/sub02_xp.jsp is de link waar ik hem vandaan heb (deze mag toch wel he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Heb paar dagen geleden geschreven over fout met active sync. Na herinstallatie active sync geen problemen meer. Heb nu wel een nieuwe vraag (sorry ben nog steeds iets te veel noob op het gebied van smartphones)

Ik heb een vodafone branded omnia, ben naar de winkel geweest en gebeld voor rom opdates maar ze konden me nog steeds niet helpen aan een nieuwe rom (waarbij mij garantie niet vervalt). Nou vraag ik me af er iemand anders wel een dergelijke rom kent want die lui aan de telefoon en in winkel weten denk ik ook niet alles. Daarnaast wilde ik vragen of de SPB shell ook op een vodafone branded toestel geinstalleerd kan worden.

Versies op mijn omnia:

PDA: i900XKHG5/ARHG5
TELEFOON: i900BUHG5

Alvast bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door Qli-max op 02-03-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:49:
Heb paar dagen geleden geschreven over fout met active sync. Na herinstallatie active sync geen problemen meer. Heb nu wel een nieuwe vraag (sorry ben nog steeds iets te veel noob op het gebied van smartphones)

Ik heb een vodafone branded omnia, ben naar de winkel geweest en gebeld voor rom opdates maar ze konden me nog steeds niet helpen aan een nieuwe rom (waarbij mij garantie niet vervalt). Nou vraag ik me af er iemand anders wel een dergelijke rom kent want die lui aan de telefoon en in winkel weten denk ik ook niet alles. Daarnaast wilde ik vragen of de SPB shell ook op een vodafone branded toestel geinstalleerd kan worden.

Versies op mijn omnia:

PDA: i900XKHG5/ARHG5
TELEFOON: i900BUHG5

Alvast bedankt
qua update ben ik er ook volop mee bezig (lees hierboven) garantie ben je kwijt als je update met custom rom. als je er een van vodafone doet (als die er al is) dan blijft de garantie.
spbshell kan idd gewoon op jouw omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47

mucuracat

YES

windows mobile 6.5 op omnia
http://www.youtube.com/watch?v=KDzVi3hJXNQ&eurl

en een nieuwe toetsenbord. Schijnt met omnia ook te werken. Ga het zo proberen.
hier te downloaden en is freeware. dus mag. (de verhaal staat op xda site) http://www.adrive.com/pub...e58e1d9f2f9440d108bd.html
Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/7817/maintitleg.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door mucuracat op 02-03-2009 19:27 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Laatst online: 04-06 08:06
yes eindelijk

ik had precies 10 dagen geleden (vrijdag) een update gedaan t mobile versie ATHH5 naar ATHL2 en het lukte niet dus ben ik naar de t mobile shop geweest en hun zijden dat het ongeveer 10 dagen zou duren dat het gemaakt wordt en nu is die gemaakt, eens even kijken hoe het met de batterij gaat zitten,
weet iemand dat met ATHL2 de batterij duur is hoelang die meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:07
hallo

ik heb sinds vrijdag een nieuwe samsung omnia vodafone marked

maar wil deze nu updaten naar de nieuwste rom

maar lees overal tegenstrijdige berichten
dat het niet kan en wel kan ...

heb nu wel de ice man methode op me pc opgeslagen
maar hoorde van me collega dat het nu ook via de samsung site kan
iemand die dit weet?

mvg pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Nog even over de eventuele opvolger etc..

- Keyboard kan inderdaad veel beter. Ben erg nieuwsgierig of dat nieuwe toetsenbordje werkt..
- HTC zou voor mij persoonlijk wel een goede opvolging zijn alleen ben ik zo gewend geraakt aan een goede camera. Als je kijkt waar HTC mee uitkomt dat is dat om te huilen!! 3.2 mp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:03:

- Keyboard kan inderdaad veel beter. Ben erg nieuwsgierig of dat nieuwe toetsenbordje werkt..
- HTC zou voor mij persoonlijk wel een goede opvolging zijn alleen ben ik zo gewend geraakt aan een goede camera. Als je kijkt waar HTC mee uitkomt dat is dat om te huilen!! 3.2 mp!!
Helaas vind ik de camera van de omnia ook om te huilen! Had er veel meer van verwacht met de 5.0 MP. En opname kwaliteit is echt bagger, het geluid al helemaal. Gelukkig heb ik m ook niet daarvoor gekocht, ben toch tevreden met mijn Omnia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

xon schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:03:

Toetsenbord werkt goed. Bovende letters zijn ook bijvoorbeeld de cijfers en ander tekens (?=@ . bij langdrukken worden deze toetsen ingevoerd. Handig.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:23:
[...]

qua update ben ik er ook volop mee bezig (lees hierboven) garantie ben je kwijt als je update met custom rom. als je er een van vodafone doet (als die er al is) dan blijft de garantie.
spbshell kan idd gewoon op jouw omnia.
thnx, maar dus geen voor de vodafone :( (ik koop nooit meer branded grrrrrr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
@ DeOS

Voor deel 7: S2U is niet meer downloadbaar via de link die onder downloads staat in de startpost

@ De rest

Is dit de goede S2U: http://www.ac-s2.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand last van het feit dat beeld en geluid niet samenlopen? Op mn pc loopt alles samen, maar op de telefoon loopt het geluid voor op het beeld. Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een dag of 3 een Samsung Omnia icm een kpn abb.
Nou heb ik de versie:
PDA:i900XKHK3/ASHK2
TEL:i900XXHJ2
Nou snap ik dat hele versie-update verhaal nog niet helemaal (sorry ben een noob...) maar is het nou beter om hem te update of heb ik al een recente versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een app die mijn afspraken uit mijn agenda op mijn scherm weer kan geven. is er iemand die daarvoor een programmatje weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microsoft office outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:16
Qli-max schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:20:
@ DeOS

Voor deel 7: S2U is niet meer downloadbaar via de link die onder downloads staat in de startpost

@ De rest

Is dit de goede S2U: http://www.ac-s2.com/ ?
Aangepast in de TS.

Zoals je zelf ook aangaf is http://s2u2.ac-s2.com/ de site om hem te downloaden.

Volgende keer opmerkingen over de TS trouwens graag via DM.

Zin om de TS voor deel 7 over te nemen en bij te houden? Laat het me weten via een DM!

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 09:09:
[...]
Nederlandse les: "Niets is minder waar is dus synoniem met alles is meer waar. In het Engels wordt hetzelfde uitgedrukt met nothing is farther from the truth, wat betekent dat geen enkele andere bewering zo ver verwijderd is van de waarheid."
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1210/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
DeOS schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 08:56:
[...]
Volgende keer opmerkingen over de TS trouwens graag via DM.
Sorry, wist k ni :?, gebeurt niet meer

Heb gelijk een vraag over S2U, ik heb op forum gelezen dat bij sommige mensen S2U voor wat problemen zorgt. Zijn deze al verholpen in de huidige versie die nu downloadbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik activesync zo instel, dat er alleen wordt gesynct als er verbinding met internet is? Of he schakel ik het automatisch verbinding maken van activesync uit?

Dit puur om de batterij wat te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het commando om het scherm te roteren ? Zou dit graag aan een Ifonz button linken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kosten die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Laatst online: 04-06 08:06
hoe lang gaat de batterij als je de versie ATHL2 hebt?
schema;
1 uur muziek luisteren
10 min bellen
10 min internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds eergister de orginele dzia5 draaien.. (engels)
draait lekker en touch is toch weer beter..
ze hebben nu ook een nieuwe game erbij asphalt4 die met de accelometer werkt! overigens ook met een bluetooth multiplayer functie :)
verder zowat gelijk aan dxia2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondersteunt deze upgrade de nederlandse taal????
en is dit een pda update of alleen een phone udate.
Ik heb nu PDA: i900xkhj3/xkhj3
Telefoon: i900xxhi4
Moet ik deze telefoon upgraden of is deze nog niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:09:
Ten eerste; je moet niks.
Ten tweede... XKHJ3 is de laatste officiele nederlandse rom die je kunt downloaden en die heb jij al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
rCk schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:35:
Ik heb een paar dagen geleden de taril rom erop gezet. Ik wilde proberen om iGO8 er weer op te zetten. Maar zodra ik hem opstart komt er alleen het begin scherm te staan, en dan INIT API en dan gaat hij weg, en komt het scherm niet meer terug. Wat is er aan de hand? Iemand een soort gelijk probleem gehad?
je mist de licenties van igo, die kan je wel vinden ergens op google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:09:
Ik draai op dezelfde rom en die vind ik prima. Alleen de gps mag wel wat sneller een fix krijgen. Af en toe duurt en duurt het maar voordat hij eindelijk een satelliet pakt. Als ik dan lees dat de gps veel beter werkt met Taril's rom dan wordt de verleiding wel groot maar ik ben erg gesteld op de NL uitvoering van Windows mobile. Mijn engels is prima maar nederlands is net wat fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GodDamage schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:32:
[...]

Ik draai op dezelfde rom en die vind ik prima. Alleen de gps mag wel wat sneller een fix krijgen. Af en toe duurt en duurt het maar voordat hij eindelijk een satelliet pakt. Als ik dan lees dat de gps veel beter werkt met Taril's rom dan wordt de verleiding wel groot maar ik ben erg gesteld op de NL uitvoering van Windows mobile. Mijn engels is prima maar nederlands is net wat fijner.
ik zou wel graag over willen gaan naar de taril rom maar kom er nu ff geen wijs meer uit.
ik heb de xkhh4/athh5 van T-mobile
wat moet ik nu als eerst doen. volgens modaco een firststep firmware update dxhk3 downen vanaf rapidshare. dit eerst doen en dan een stuk verder nog de taril rom erover heen???????????????

Talita (of alle andere natuurlijk) laat je licht over mijn 'probleem' eens schijnen als doorgewinterde rom updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:20:
[...]

Toetsenbord werkt goed. Bovende letters zijn ook bijvoorbeeld de cijfers en ander tekens (?=@ . bij langdrukken worden deze toetsen ingevoerd. Handig.
heb je dan bepaalde instellingen gedaan tijdens de installatie. jij zegt dat je de andere tekens boven de letters ziet staan. dit krijg ik dus niet voor elkaar. staat allemaal een beetje ondoorzichtig achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,
Ik heb een kleine vraag ik weet alleen niet of die hier gesteld mag worden.
Ik heb gisteren mijn telefoon geupdate met een custom rom, PDA i900DXIA2/PVM15 en Phone i900XXHI4 heb ze bijna allemaal gehad van een site die niet genoemd mag worden gistren en vind deze toch het mooiste en fijnste..
op 2 dingen na!

1. ik krijg in geen mogelijkheid meer een internet verbinding? ook als hij verbonden is met wifi kan ik wel het weer icoontje updaten, dus hij moet dan toch op internet denk ik zo. maar een site bezoeken of msn opstarten doet hij gewoon niet, lijkt wel of hij de pagina niet laad. wit scherm en 0kb geladen staat er dan onder.

2. De taal is nu engels, dit is geen probleem alleen van het woordenboek is nu ook engels en er zit geen optie nederlands bij, heb op deze site al gezocht en kwam een t9 dutch.cab tegen, geinstaleerd maar kan hem nog steeds niet selecteren. hij zit er overigens wel in het register bij.

Alvast heel erg bedankt voor de gene die mij kan helpen!
Heb hem namelijk ook al geprobeert terug te krijgen naar de originele software maar dit krijg ik ook niet meer voor elkaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Even softreset doen (toestel aan/uitzetten).
2. Ergens op zelfde forum zwerft een t9 internationaal instalatie cabje en die werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:41:
[...]

ik zou wel graag over willen gaan naar de taril rom maar kom er nu ff geen wijs meer uit.
ik heb de xkhh4/athh5 van T-mobile
wat moet ik nu als eerst doen. volgens modaco een firststep firmware update dxhk3 downen vanaf rapidshare. dit eerst doen en dan een stuk verder nog de taril rom erover heen???????????????

Talita (of alle andere natuurlijk) laat je licht over mijn 'probleem' eens schijnen als doorgewinterde rom updater
Klopt,eerst de dxhk3 erop,dan de DXIA2 en als laatste de DXIA5
Ikzelf heb de DXIA2 gewoon,omdat ik het nog niet belangrijk vond hem nu weer te update naar DXIA5.Ben nog steeds erg tevreden met de DXIA2 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:51:
[...]

Klopt,eerst de dxhk3 erop,dan de DXIA2 en als laatste de DXIA5
Ikzelf heb de DXIA2 gewoon,omdat ik het nog niet belangrijk vond hem nu weer te update naar DXIA5.Ben nog steeds erg tevreden met de DXIA2 *O*
Gelijk upgraden van de XKHJ3 rom naar de DXIA5 zou ik niet doen want dan doet hij helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope soft reset heeft geen effect een hard reset ook niet, en heb hem nu zelfs gewoon opnieuw geinstaleerd maar dat verhelpt mijn internet probleem ook niet..

krijg die t9 ook niet gevonden trouwens is het mogelijk om die even door te linken of is dit verboden?
thnx

Heb nu gewoon een andere rom erop gezet werkt perfect en met nederlandse t9!
Alleen nog even ander thema downloaden want ik ben niet zo weg van zo'n analoge klok op mijn scherm!
Voor degene die ook een custom rom erop willen het is de i900DXIA5/QB06M
Werkt bij mij perfect maar is volgens mij al wel een iets oudere rom.

toch bedankt JC Ken

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou weet zelf ook niet meer waar die op forum staat. Maar bestandje heb ik nog wel. Als je even je email adres geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb iGo weer aan de praat. En het is idd waar dat GPS een stuk beter signaal geeft/ontvangt met de Taril rom. Ik heb nu zelfs in mijn kamer een 'Gemiddeld'-gps signaal. Eerst mocht ik daarna dromen in mijn kamer. Ik ben weer blij :) Alle flitsers staan er ook weer in, dus dat is ook zeker fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:39
Ik heb een Omnia vers uit de doos (heb dus geen tweaks of updates aangebracht).
Nu heb ik bovenin op m'n scherm de tijd staan, maar dat is geen 24 uurs klok, maar am/pm.
Is dat ergens te wijzigen?

En is er iemand die ervaring heeft met yahoo en dit (of een ander Windows Mobile) toestel:
Ben namelijk op zoek naar een manier om contactpersonen uit yahoo te syncen met het toestel. (ik wil dus niet continue contactpersonen online moeten opzoeken, dat vind ik te lang duren.)
Anders moet ik al m'n contactpersonen overtypen, dat is een megaklus....

Ben ook opzoek naar een manier om m'n yahoo mail automatisch te laten binnenkomen. Ook hier wil ik liever niet steeds online moeten zijn om m'n mail te kunnen lezen. Wil eigenlijk dat m'n toestel m'n mail bijv. ieder uur checkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:24
miles schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:21:
Ik heb een Omnia vers uit de doos (heb dus geen tweaks of updates aangebracht).
Nu heb ik bovenin op m'n scherm de tijd staan, maar dat is geen 24 uurs klok, maar am/pm.
Is dat ergens te wijzigen?
bij je regional settings (geen idee hoe dat in het Nederlands heet), net als in normale Windows, kan je je tijdformaat instellen.
Ben ook opzoek naar een manier om m'n yahoo mail automatisch te laten binnenkomen. Ook hier wil ik liever niet steeds online moeten zijn om m'n mail te kunnen lezen. Wil eigenlijk dat m'n toestel m'n mail bijv. ieder uur checkt.
dit is wel een gevalletje van RTFM, of eigenlijk, lees bij het instellen van je mailaccount gewoon wat er staat, want dit staat daar namelijk gewoon tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:14:
[...]

heb je dan bepaalde instellingen gedaan tijdens de installatie. jij zegt dat je de andere tekens boven de letters ziet staan. dit krijg ik dus niet voor elkaar. staat allemaal een beetje ondoorzichtig achter elkaar.
? niks extra gedaan. Zie je boven de letter q geen 1 staan? en boven w de 2 enzovoort?
Wanneer je kort op q druk, verschijnt q. en als je langer vasthoudt krijg je de cijfer 1 op scherm.
3 van de 5 skins werken niet goed met omnia. misschien een ander skin proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:39
Tokus schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:13:
dit is wel een gevalletje van RTFM, of eigenlijk, lees bij het instellen van je mailaccount gewoon wat er staat, want dit staat daar namelijk gewoon tussen.
Hmmmm, volgens mij heb ik hier third party software voor nodig. Op de site van Yahoo staat nl. dat je de mail via de site online kunt lezen op je smartphone.
Het gaat niet om het instellen van mail via een outlook account ofzo maar om het te lezen krijgen van webbased mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:19:
[...]

? niks extra gedaan. Zie je boven de letter q geen 1 staan? en boven w de 2 enzovoort?
Wanneer je kort op q druk, verschijnt q. en als je langer vasthoudt krijg je de cijfer 1 op scherm.
3 van de 5 skins werken niet goed met omnia. misschien een ander skin proberen.
ik heb nu idd een goed werkende gevonden. Zo wordt de omnia echt wel stukken gebruiksvriendelijker. Nu nog die rom update.........waarom zie ik er gvd toch zo tegen op....... :( :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:07:
[...]

ik heb nu idd een goed werkende gevonden. Zo wordt de omnia echt wel stukken gebruiksvriendelijker. Nu nog die rom update.........waarom zie ik er gvd toch zo tegen op....... :( :? :?
Ik ken het gevoel, en toen toch maar gedaan en het viel mee! Overigens ging ik er ook stukken mee op vooruit, dus ja, neem de gok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een vraagje..
(miss toch niet zon heel goed idee een custom rom) |:(
alles werkt perfect nu op 1 ding na...
igo start niet op..
de eerste paar keer wel zonder problemen nu krijg ik m niet meer aan de praat. hij geeft ook geen foutmelding ofzo maar je ziet eventjes dat laad rondje van windows en dan verder niets. als ik m dan verwijder en opnieuw instaleer doet hij het weer 2 of 3 keer en dan weer het zelfde dat hij niet opstart ook niet na opnieuw opstarten van de telefoon..
iemand ervaring hiermee of een oplossing hiervoor?
miss handig om te weten ik gebruik nu de custom rom i900DXIA5/QB06M

oh en nog een klein vraagje weet iemand een fatsoenlijke wekker?
die standaard van windows die erin zit vind ik maar niets...

Wekker al gevonden, heb gewoon de standaard wekker van samsung gedownload die er eerst al op zat. die vond ik wel handig. nu alleen het igo probleem nog...

Thnx

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12

Bij de hema/blokker voor een een kleine €10,- heb je een fatsoenlijke wekker ;)

nee, maar er zijn genoeg opties voor op de omnia als wekker:

Alarmmaster (moet voor betaald worden) is hier één van. als je even googled op wekker, windows mobile krijg je genoeg opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:41:

Bij de hema/blokker voor een een kleine €10,- heb je een fatsoenlijke wekker ;)

nee, maar er zijn genoeg opties voor op de omnia als wekker:

Alarmmaster (moet voor betaald worden) is hier één van. als je even googled op wekker, windows mobile krijg je genoeg opties.
G-Alarm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope G-alarm vond ik niet zon succes die standaard van samsung werkt prima dus die zit er nu weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nu met taril rom heb ik geen trilfunctie als ik gebeld word. Terwijl het wel aanstaat, het gaat overigens als hij gewoon op luid staat. Is hier een registry tweak voor o.i.d. dat ik het misschien aan moet zetten? Vind het wel irritant, want trillen vind ik toch wel erg fijn ook. Nee, geeft geen fijn gevoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik merk rare dingen ...

Ik gebruik de agenda-functie in Omnia dagelijks. Ik synchroniseer met outlook op enerzijds exchange-server (werk) en mijn laptop (thuis). Dit loopt perfect.

Meestal is het zo dat ik mijn aanpassingen doe op server (overdag). 's Avonds verbind ik mijn omnia met de laptop (usb) en synchroniseer ik tegelijkertijd server, laptop en omnia. Op mijn laptop en op de server staan mijn afspraken vanaf januari tot ... allemaal dus. Op mijn omnia echter merk ik dat ik vóór 19 februari geen afspraken heb staan ? Zou het kunnen dat hij slechts een bepaald bereik van dagen (ten opzichte van de huidige datum) bijhoudt ? Bijvoorbeeld 2 weken voor en 2 weken na de huidige datum ? Als morgen de afspraken van 20 februari wegzijn, dan weet ik voldoende. Rest dan nog de vraag hoe ik daar iets aan kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Tom en IGo krijgen bij mij maar geen fix met de shokka9 roms. Vandaar toch maar voor de taril rom gekozen ondanks hoop meuk die daarin bij in zit gebakken en ontvangst is echt super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zei ik toch,supersnel gps :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, vond het net ... Kwestie van 'date range' in te stellen in Activesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van die tom tom. Het lijk er op dat die bij mij steeds maar 1 keer doet na een harde reset en als ik daarna telefoon uitzet en daarna opnieuw opstart dan doet die niet meer :(
Ik ga wel kijken of ik met IGO meer geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom werkt gewoon zonder hulpmiddelen niet lekker op de omnia,neem idd maar Igo8 of mcguider.

@rCk probeer even een softreset,trilfunctie werkt gewoon hoor,staat hij bij je geluidinstelling ook gewoon aan?

Vraagje:Heb een grappig programma gevonden WMWifirouter
Dan kan je je omnia dus als wifirouter gebruiken voor bv je laptop,werkt via je internet op je gsm.

Keb alles aan de praat,ook op de laptop gewoon verbonden,maar kan niet internetten of mail lezen omdat ik geen internetverbinding heb zegt mijn laptop,terwijl ik wel verbonden ben

Iemand die dit progje kent en weet waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:02:
TomTom werkt gewoon zonder hulpmiddelen niet lekker op de omnia,neem idd maar Igo8 of mcguider.

@rCk probeer even een softreset,trilfunctie werkt gewoon hoor,staat hij bij je geluidinstelling ook gewoon aan?

Dan kan je je omnia dus als wifirouter gebruiken voor bv je laptop,werkt via je internet op je gsm.

Keb alles aan de praat,ook op de laptop gewoon verbonden,maar kan niet internetten of mail lezen omdat ik geen internetverbinding heb zegt mijn laptop,terwijl ik wel verbonden ben

Ik flikker Tomtom er ook af. Werkt zoals gezegd één keer goed en daarna niet meer. Dacht dat het aan mijn toestel lag maar heb met andere gps-tools al gezien dat ik een supersnelle fix krijg. Denk dat het Igo 8 gaat worden.

Over wifirouter; volgens mij is het programma redelijk instabiel en ik heb al wat slechte ervaringen gelezen die mij er van weerhouden het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ahum, ja thanks :) Had ik nog niet aangezet bij 'Sounds and Notifications' 8)7
Bedankt, dat ik daar niet aan gedacht had, had het immers eerder ook gewoon aangezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een uur of zo viel mijn oog op een lichte vlek op mijn scherm. Enkel waar te nemen bij een witte achtergrond, ongeveer een cm van onderkant en een cm van linkerzijkant. Alsof het scherm op die plaats (vlekje van een aantal mm) meer licht doorlaat. Als je het niet zou weten zou je er kunnen overkijken (zeker als er tekst op het scherm staat), maar nu ik het weet kijk ik naar niks anders meer ...

Ik zocht even op en las dat dit van de gps-chip kon voortkomen ? (te warm krijgen ?)

Zijn er nog mensen die dit hebben ?
Kun je er iets aan doen ? (brightness aanpassen helpt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44

GerkeP

Vragen mag altijd........

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:32:
Ok, ik merk rare dingen ...

Ik gebruik de agenda-functie in Omnia dagelijks. Ik synchroniseer met outlook op enerzijds exchange-server (werk) en mijn laptop (thuis). Dit loopt perfect.

Meestal is het zo dat ik mijn aanpassingen doe op server (overdag). 's Avonds verbind ik mijn omnia met de laptop (usb) en synchroniseer ik tegelijkertijd server, laptop en omnia. Op mijn laptop en op de server staan mijn afspraken vanaf januari tot ... allemaal dus. Op mijn omnia echter merk ik dat ik vóór 19 februari geen afspraken heb staan ? Zou het kunnen dat hij slechts een bepaald bereik van dagen (ten opzichte van de huidige datum) bijhoudt ? Bijvoorbeeld 2 weken voor en 2 weken na de huidige datum ? Als morgen de afspraken van 20 februari wegzijn, dan weet ik voldoende. Rest dan nog de vraag hoe ik daar iets aan kan doen ?
Dat kun je instellen in je Outlooksettings ;)
Gevalletje RTFM :devil:

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:16
Loveparade schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 07:24:
[...]
Dat kun je instellen in je Outlooksettings ;)
Gevalletje RTFM :devil:
Gevalletje lees de rest van de posts. Hij had de oplossing namelijk zelf al gevonden.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 02:02:
Sinds een uur of zo viel mijn oog op een lichte vlek op mijn scherm. Enkel waar te nemen bij een witte achtergrond, ongeveer een cm van onderkant en een cm van linkerzijkant. Alsof het scherm op die plaats (vlekje van een aantal mm) meer licht doorlaat. Als je het niet zou weten zou je er kunnen overkijken (zeker als er tekst op het scherm staat), maar nu ik het weet kijk ik naar niks anders meer ...

Ik zocht even op en las dat dit van de gps-chip kon voortkomen ? (te warm krijgen ?)

Geen idee wat je er aan kunt doen bij mij zit ie er ook op de zelfde plek als die jij beschrijft maar is al vanaf de eerste week dat ik het toestel had. vind het ook niet storend eerlijk gezegt. denk dat meer mensen hier last van hebben hoor. je kunt natuurlijk altijd proberen om het te laten maken onder de garantie.. wel kans dat je hem een paar weekjes kwijt bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wichelenboy1 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:34:
Splendes, heb jij die links ergens voor dat zwarte thema?

En hoe in te stellen?
Heb gelezen dat het u gelukt is.
En vindt het zeer mooi zicht.
quote:
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:28:
Zoek op:
SoloBlack.scheme en Soloblack.tsk

Ga naar je windows folder en zet ze daarin weg. Ga naar vandaag en selecteer soloblack theme. Nu heb je een compleet zwart scherm met compleet zwarte taakbalken. Ziet er erg mooi uit vind ik.

Link, je moet je wel registeren.

http://forum.xda-develope...d=105112&d=1218302039

Heb nog geen andere locatie gevonden. Overigens werkt helemaal zwart beter met de silver today 2.

Mijn vraag is waar moeten die bestanden in...Jullie hebben het over een windows folder? Waar en hoe kan ik die vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je soms vista?Dan zie je inderdaad de map windows niet,bij xp zie je hem wel via active synch,mijn apparatt dan in de map windows plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb Vista....

Kan ik nu die black theme er niet op krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon in je opslag zetten en dan met de hand via verkenner verplaatsen naar je windows map.
Als je iets aangeklikt hou kun je het knippen en ergens anders weer plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt!!!

Gewoon in de windows map of ook nog in een onderliggende map??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de windows map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Enkele paginas terug stat mijn bericht er ook, vond het toen ook. Ik vind het niet waard om terug te sturen, ben ik mn telefoon te lang kwijt. Heb 2 jaar garantie, dus als het over paar maanden erger wordt dan doe ik het wel.

Ook kwam ik erop dat het wsl aan de gps-chip lag, nou ja fout. Denk ook niet dat we dus met een nieuwe omnia dus van het probleem af zijn? Anders hadden we er wel van gehoord in de media of een medium dat er een nieuw binnenontwerp is dat het daardoor opgelost is.

Ach ja, gewoon niet te veel witte achtergronden tegenkomen en ik vind het wel goed :) Het stukje reageert gewoon op aanraken, dus zie het nut er echt niet van in om hem nu terug te brengen met een grote waarschijnlijkheid dat het dan toch weer komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renmoo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik heb gisteren m'n Omnia gekregen met keurig daarbij de bedrade headset, maar volgens mij is dit een apart model of hoort dat zo... :?

Afbeeldingslocatie: http://www.vanmook.net/forumfoto/headset.jpg

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51

Arethusa

Niet die server

Als het goed is heb je nog een snoertje waarvan 1 kant in de telefoon past en de andere kant een aansluiting heeft voor de bedrade headset.

Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/reviews/0000001127/review/Omnia%20i910%201%20400.jpg

Zie het verticale liggende snoertje links naast de telefoon.

[ Voor 43% gewijzigd door Arethusa op 06-03-2009 13:32 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het hoofdmenu niet zwart, deze blijft gewoon wit.... en ik kan die bestanden ook niet plakken in die windows map via verkenner....

Hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renmoo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
Arethusa schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:30:
Als het goed is heb je nog een snoertje waarvan 1 kant in de telefoon past en de andere kant een aansluiting heeft voor de bedrade headset.
Ja, dat klopt, dat heb ik ook wel. Maar ik vind het zo vreemd dat de 2 draden zo veel in lengte verschillen. Ik bedoel, er zit een universele plug aan. Ik kan 'm dus op meerdere apparaten gebuiken, maar omdat de draadjes zo vreemd zijn, ook weer gelijk niet 8)7

Anyway: het klopt dus van de lengte!!

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramboth12
  • Laatst online: 04-03-2019
Op de startpagina staat een icoon Tel Lijst met plaats voor 4 contacten.
Als ik dit gebruik wordt mijn nummer niet weergegeven bij degene die ik oproep terwijl ik via Instellingen-Telefoon-Tab Services toch nummerweergave heb ingesteld als Alleen voor contacten.
Via de gewone contactenlijst wordt mijn nummer wel weergegeven.
Komt dit door de I900, Windows Mobile of ???
Belangrijker nog: is dit te corrigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de stopwatch functie ook alweer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:45

Pinjataaa

Hit me!

renmoo schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:34:
[...]

Anyway: het klopt dus van de lengte!!
Jup, de lange kabel moet achter je nek langs, is fijner en zo gaat hij ook minder snel kapot omdat de kabel niet voor je hangt maar naast je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb een labtop met windows vista, het lukt me niet te synchroniseren met omnia. outlook zit er niet op, wel een ander mailprogram. wat doe ik fout...
groet suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom werkt prima zonder "hulpmiddelen" op Omnia.
Echter niet gelijk met E-mailprogramma. (dit moet worden afgesloten via "taak beeindigen")

WmWifiRouter werkt in Omnia niet goed met WEP+wachtwoord.
Zonder WEP beveiliging is er probleemloos verbinding te maken.
Producent werkt samen met Samsung aan een oplossing.

Je kunt eventueel ook met USB een internetverbinding maken via de Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:26:
[...]

WmWifiRouter werkt in Omnia niet goed met WEP+wachtwoord.
Zonder WEP beveiliging is er probleemloos verbinding te maken.
Producent werkt samen met Samsung aan een oplossing.
Je kunt eventueel ook met USB een internetverbinding maken via de Omnia.
Ik heb het hier over de geregistreerde versie 1.25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:51
Nu ben ik alweer een paar dagen in het bezit van mijn Omnia ;) ;) en ik moet zeggen, het toestal bevalt me wel. Het is wel even wennen maar allez.
Toch een paar vragen,
Hoe kan ik de Omnia gebruiken als modem voor mijn laptop (vista)??
En hoe kan ik software installeren als ik geen .cab bestand heb of als het niet automatisch gaat? Moet ik dit dan zo op de geheugenkaart zetten??
Alvast bedankt voor de hulp.

[ Voor 8% gewijzigd door nodri2000 op 07-03-2009 11:02 ]

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

....

[ Voor 99% gewijzigd door mucuracat op 06-03-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Ook mijn omnia heeft er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

test

Werkt eindelijk mijn WMwifirouter zit nu via me omnia op internet(T-Mobile)is alleen niet echt vlot,maar geeft niet

het werkt *O*

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:38:
[...]

Ik heb het hier over de geregistreerde versie 1.25
Heb ik en werkt inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:45

Pinjataaa

Hit me!

Ja ik heb dat ook, maar dacht dat ik er misschien te hard op gedrukt had.
Kan je me de link sturen naar die info over de GPS chip?

Alvast bedankt!
Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic