Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44

GerkeP

Vragen mag altijd........

Voor de liefhebbers, er is inmiddels ook een update voor de TMobile variant, helaas is de mijne niet goed gegaan met updaten, dus een leuke baksteen naar de TM shop gebracht :(

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraag. Op de een of andere manier kan ik niet smsen met automatische hoofletters. Dit werkt wél wanneer ik reply op een sms, maar als ik er zelf een aanmaak dan werkt het niet. Vreemd he? Hebben meer mensen dit? Ik weet dat je bij systeem --> invoer ergens 'hoofdletter' kunt aanklikken, maar ook dat heeft geen effect..

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:13:
[...]

BTW Splendes, ik hoorde van een maat van me dat hij nogal content was met het volgende remote programma op zijn HTC Diamond:

Thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427097
Download link: http://www.sendspace.pl/file/zC10zSKD/
nee dit bedoel ik dus net niet wat je post is ook leuk maar daarmee maak je van je omnia een muis
en ik wil op het display van mn omnia mn desktop kunnen zien en bedienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:18:
[...]
Hebben jullie ook het volgende?: als ik de omnia in mijn carholder landscape plaats en dan iemand bel draait de omnia terug in in portrait mode?
Check hier voor de oplossing:
change HKLM\Security\Phone\Samsung
ForceOrientationDuringCall -> change from 1 to 0 (hex)
;)
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:03:
[...]
nee dit bedoel ik dus net niet wat je post is ook leuk maar daarmee maak je van je omnia een muis
en ik wil op het display van mn omnia mn desktop kunnen zien en bedienen
Remote Desktop al geprobeerd? Ik wel, en het is niet echt een aanrader met de resolutie/(gebrek aan) navigatiebuttons van de Omnia. Daarnaast wordt het niet meer standaard met Windows Mobile 6.1 meegeleverd, waardoor je dus even op internet moet gaan zoeken naar de bijbehorende cab.

Maar ik hoop echt dat er een Remote Desktop alternatief is/komt, waarbij de accelerometer gebruikt kan worden om het display te scrollen. Vooral met de beperkte resolutie is een PC remote beheren niet echt super.

Ik hoop sowieso dat er meer met de accelerometer gedaan gaat worden in toekomstige interfaces van Windows Mobile applicaties. Het ontbreken van een fatsoenlijke d-pad (je kunt niet eens een richting 'ingedrukt' houden met de huidige interface) kan daardoor wellicht iets gecompenseerd worden. Misschien dat G-Pad op termijn deze oplossing wordt...

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Weet er iemand wat voor Omnia je krijgt bij T-Mobile als je je abo verlengt? Zit er T-Mobile software of logo's op of is hij gewoon clean zoals een gewone in de winkel?

Anders neem ik een sim-only abo en koop de tel wel los in de winkel als er t-mobile gedoe op zit.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

BMW_M3 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:19:
Weet er iemand wat voor Omnia je krijgt bij T-Mobile als je je abo verlengt? Zit er T-Mobile software of logo's op of is hij gewoon clean zoals een gewone in de winkel?

Anders neem ik een sim-only abo en koop de tel wel los in de winkel als er t-mobile gedoe op zit.
Minimaal, alleen bij opstarten een logo en de WnW koppeling, verder hebben ze wel een aantal functionaliteiten gesloopt uit het apparaat.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loveparade schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:25:
Voor de liefhebbers, er is inmiddels ook een update voor de TMobile variant, helaas is de mijne niet goed gegaan met updaten, dus een leuke baksteen naar de TM shop gebracht :(
Waar vind je die update dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx bouvrie...
nu moet ik dan toch maar eens en reg editor gaan installeren. iemand een goede in de aanbieding???
heb het vroeger wel eens op mijn htc gedaan en wil dit euvel toch wel verhelpen. ik weet alleen niet meer via welke editor dit gedaan heb. ik zal eens in de TS gaan kijken of er iets vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:47:
thx bouvrie...
nu moet ik dan toch maar eens en reg editor gaan installeren. iemand een goede in de aanbieding???
heb het vroeger wel eens op mijn htc gedaan en wil dit euvel toch wel verhelpen. ik weet alleen niet meer via welke editor dit gedaan heb. ik zal eens in de TS gaan kijken of er iets vermeld staat.
PHM regedit :)
Een linkje heb ik niet voor je, maar tis freeware volgens mij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

The_Scarabial

MTB for life!

Is er een manier om het geheugen waar de telefoon je sms berichten opslaat etc. te vergroten, ik vind die 80mb maar vrij klein, terwijl mijn opslag bijna 8 gig groot is. Kan ik dat niet herverdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus probleem hier, graag snel raad (indien mogelijk).

Tot voor kort sync. ik mijn omnia met :
a) mijn laptop (Vista : via usb) : contacten, agenda en taken
b) de exchange server op het werk (via usb-laptop of via gewoon wireless): agenda en taken

Dit werkte perfect tot vandaag ? De laptop is in reparatie dus wou ik gewoon draadloos syncen, dit lukte echter niet (wifi verbinding ok maar sync kwam er niet). Vervolgens aangesloten op mijn deskop (xp), ook hier lukt lokale sync perfect maar niet met exchange server ?

Als ik de instellingen van de ex. server bekijk zie ik dat mijn paswoord te lang is (dus foutief). Als ik het juiste invul onthoud hij dit echter niet ? Wat kan hier de fout zijn en hoe los ik het op ? Heb ondertussen al de server verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dito probleem. Wat zie ik over het hoofd ?

Indien interesse zoek ik straks nog even naar de foutcode die wordt aangegeven ...

Graag snel hulp !

• GerkeP

GerkeP

GerkeP

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:01:
Serieus probleem hier, graag snel raad (indien mogelijk).

Tot voor kort sync. ik mijn omnia met :
a) mijn laptop (Vista : via usb) : contacten, agenda en taken
b) de exchange server op het werk (via usb-laptop of via gewoon wireless): agenda en taken

Dit werkte perfect tot vandaag ? De laptop is in reparatie dus wou ik gewoon draadloos syncen, dit lukte echter niet (wifi verbinding ok maar sync kwam er niet). Vervolgens aangesloten op mijn deskop (xp), ook hier lukt lokale sync perfect maar niet met exchange server ?

Als ik de instellingen van de ex. server bekijk zie ik dat mijn paswoord te lang is (dus foutief). Als ik het juiste invul onthoud hij dit echter niet ? Wat kan hier de fout zijn en hoe los ik het op ? Heb ondertussen al de server verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dito probleem. Wat zie ik over het hoofd ?

Indien interesse zoek ik straks nog even naar de foutcode die wordt aangegeven ...

Graag snel hulp !
Bij het opzetten van een partnerverband kun je bij activesync kiezen of je met outlook wil synchroniseren of rechstreeks met exchange. Misschien moet je het daar in zoeken.

Ik denk trouwens niet dat je wachtwoord te lang is, maar dat de sterretjes automatisch een vaste lengte weergeven na invoer. Dit is extra beveiliging waardoor de lengte van het wachtwoord niet wordt prijs gegeven.

Foutcode lijkt me sowieso handig, ook zodat je hier zelf op kan zoeken ;).

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Verwijderd

letterlijke tekst die op mijn scherm verschijnt is de volgende:

Let op: Deze upgrade is nog niet geschikt voor Omnia’s voorzien van een T-Mobile of Vodafone logo.

lijkt me mss dat dit de reden is dat het niet gelukt is?

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:08:
[...]

letterlijke tekst die op mijn scherm verschijnt is de volgende:

Let op: Deze upgrade is nog niet geschikt voor Omnia’s voorzien van een T-Mobile of Vodafone logo.

lijkt me mss dat dit de reden is dat het niet gelukt is?
Die tekst zie ik niet
- Dit Samsung OMNIA OS upgradebestand is speciaal bedoeld voor jouw Samsung OMNIA telefoon en eventueel operator.
Gebruik dit bestand niet op andere Omnia toestellen, ivm mogelijke beschadiging van de hardware.
Ik had de ATHH5 er op staan, en de versie die ze nu aanbieden is de ATHL2

Vorige week gaf de helpdesk van TMobile ook al aan dat die upgrade er was.
De boel werkte wel, behalve dan dat wanneer je de button Hoofdmenu gebruikt het scherm in de stress schiet en het gsm gedeelte niet wil opstarten.

Ook vanwege de dekkingsproblemen van TM is de optie Bandkeuze nu ook aanwezig in de firmware.

Maar zoals gezegd, hij ligt nu bij TM en ik wacht af.

[ Voor 25% gewijzigd door GerkeP op 19-02-2009 09:16 ]

GerkeP

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
ik heb vandaag mijn tmobile omnia geupdate,alles dee ik stap voor stap goed maar even later stond op de laptop ''schakel de telefoon handmatig in'' en mijn telefoon stond aan en later kwam een zwart beeld met de tekst SAMSUNG OMNIA ik begrijp ook niet wat ik fout deed.
kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Ik heb onlangs een custom rom geinstalleerd van modaco (shokka9). Werkt overigens super, veel sneller en manila 2d. Echter is de taal in het engels. Nou is dat op zichniet zo'n heel groot probleem, alleen met de T9 invoer is wat lastig. Ik ben nu al een dag aan het zoeken, maar kan het niet vinden, of ik zoek niet goed.

Weet iemand hoe ik mijn T9 woordenboek weer op Nederlands krijg?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:41:
Ik heb onlangs een custom rom geinstalleerd van modaco (shokka9). Werkt overigens super, veel sneller en manila 2d. Echter is de taal in het engels. Nou is dat op zichniet zo'n heel groot probleem, alleen met de T9 invoer is wat lastig. Ik ben nu al een dag aan het zoeken, maar kan het niet vinden, of ik zoek niet goed.

Ga naar settings,personal,input,options,daar moet je hem dan op nederlands zetten.Heb de taril versie,maar kan nederlands woordenboek gewoon aanzetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:47:
[...]

Ga naar settings,personal,input,options,daar moet je hem dan op nederlands zetten.Heb de taril versie,maar kan nederlands woordenboek gewoon aanzetten.
Dat is het probleem nu net, daar staat geen nederlands...?

Verwijderd

Dan heeft die rom dat helaas niet,die van manilla en taril namelijk wel.

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:41:

Even hier de WM6 cab file downloaden en installeren : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036

[ Voor 40% gewijzigd door DeOS op 19-02-2009 11:17 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Omnia love
ik heb vandaag mijn tmobile omnia geupdate,alles dee ik stap voor stap goed maar even later stond op de :'( laptop ''schakel de telefoon handmatig in'' en mijn telefoon stond aan en later kwam een zwart beeld met de tekst SAMSUNG OMNIA ik begrijp ook niet wat ik fout deed.
kan iemand mij helpen?
wat moet ik doen? :'( :? 8)7

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Omnia love schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:43:
ik heb vandaag mijn tmobile omnia geupdate,alles dee ik stap voor stap goed maar even later stond op de :'( laptop ''schakel de telefoon handmatig in'' en mijn telefoon stond aan en later kwam een zwart beeld met de tekst SAMSUNG OMNIA ik begrijp ook niet wat ik fout deed.
kan iemand mij helpen?
wat moet ik doen? :'( :? 8)7
Heb je een officiele update gedaan? Zou dan contact op nemen met de helpdesk van tmobile. Als je toch zelf nog iets wil proberen, ik heb op modaco wel eens gelezen dat ze hun telefoon nog hebben gered na een mislukte officiele branded firmware upgrade. Dan pakte die wel een andere rom. (let op, deze zijn in het engels en ze kunnen moeilijk gaan doen met je garantie als dit ook mislukt). Je moet zelf even zoeken want links naar dat gedeelte van die site mogen hier natuurlijk niet O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Michiel Jansen op 19-02-2009 16:13 ]

Verwijderd

Driver wel geinstalleerd?Was die melding na het updaten?Probeer dan eens een harde reset

Verwijderd

Loveparade schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:13:
[...]

Die tekst zie ik niet

[...]

Ik had de ATHH5 er op staan, en de versie die ze nu aanbieden is de ATHL2

Vorige week gaf de helpdesk van TMobile ook al aan dat die upgrade er was.
De boel werkte wel, behalve dan dat wanneer je de button Hoofdmenu gebruikt het scherm in de stress schiet en het gsm gedeelte niet wil opstarten.

Ook vanwege de dekkingsproblemen van TM is de optie Bandkeuze nu ook aanwezig in de firmware.

Maar zoals gezegd, hij ligt nu bij TM en ik wacht af.
als ik mijn os invoer en land aanklik krig ik de volgende site te zien.....
deze dus

Verwijderd

Een vriend van mij heeft sindskort een Omnia en wil er graag .avi bestanden op bekijken.
Als ik via ActiveSync het toestel verken en een avi-bestand van rond de 175 mb overkopieer, zie ik dat de progress-meter tot een kwart komt en constant weer opnieuw begint.

Dit probleem komt btw ook voor bij het kopieeren van niet-avi bestanden die een omvang hebben van 100+ mb.

Dient er iets speciaals ingesteld worden voordat het mogelijk is om avi-bestanden of andere grotere bestanden via ActiveSync's verkenfunctie naar de Omnia te kopiëren?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 16:38 ]

• Omnia love
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:53:
Driver wel geinstalleerd?Was die melding na het updaten?Probeer dan eens een harde reset
Michiel Jansen schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:27:
[...]

Heb je een officiele update gedaan? Zou dan contact op nemen met de helpdesk van tmobile. Als je toch zelf nog iets wil proberen, ik heb op modaco wel eens gelezen dat ze hun telefoon nog hebben gered na een mislukte officiele branded firmware upgrade. Dan pakte die wel een andere rom. (let op, deze zijn in het engels en ze kunnen moeilijk gaan doen met je garantie als dit ook mislukt). Je moet zelf even zoeken want links naar dat gedeelte van die site mogen hier natuurlijk niet O-)
ja ik heb de officiele update gedaan op de samsung site mijn versie is ATHH5
ik heb stap voor stap alles gedaan maar vlak naar het einde kwam gewoon een lege scherm met de logo semsung omnia erop de toestel kan niet uit wel als ik de battertij uit doe maar als ik weer aan doe komt het zelfde scherm en hoe moet ik de harde reset doen want de telefoon gaat niet aan maar het was toch het knop bel en hang op en reset tegelijke tijd indrukken ,heb ik ook gedaan maar luk niet
wat moet ik doen? :'(

• adkart
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Ook ik krijg het nog niet voor mekaar om de toetsblokkering automatisch te laten werken. niet bij instellingen-vergrendeling, want daar moet ik een wachtwoord in gaan vullen en dat wil ik dus niet. Wil gewoon dat ie automatisch doet wat gebeurd als ik de ophang toets een paar seconden ingedrukt houd..Kan op een nokia 3310 wel hoor, dus lijkt me stug dat dat op een omnia niet gaat.

Andere vraag: Kan ik trouwens vanaf mijn PC makkelijk bij mijn sd kaart? Lukt me namelijk niet met het programma van samsung en om nou iedere keer de kaart er uit te peuteren als ik mp3's erbij wil zetten ben ik eigenlijk al beu.
Nummers eerst naar het vaste geheugen kopieren is ook niet echt een optie, want na 12 nummers geeft ie aan dat dat geheugen vol zit....(Weet niet wat samsung allemaal op die 8 gig gezet heeft, ik in ieder geval bijna nix)

[ Voor 37% gewijzigd door adkart op 19-02-2009 16:43 . Reden: vraagje vergeten ]

• Michiel Jansen
google: vegetable omnia ;)

• Omnia love
maar wat moet ik nu doen mijn engels is niet echt goed?

• Michiel Jansen
Omnia love schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:51:
[...]

maar wat moet ik nu doen mijn engels is niet echt goed?
Dan zou ik zeker niet aan een engelstalige rom beginnen en gewoon contact opnemen met tmobile

• Omnia love
Michiel Jansen schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:57:
[...]

Dan zou ik zeker niet aan een engelstalige rom beginnen en gewoon contact opnemen met tmobile
zal mijn garantie doorgaan denk je en zo ja hoelang zal het duren de reperatie

• Michiel Jansen
Officiele update moet onder garantie vallen, paar weken ben je hem zeker kwijt

Verwijderd

Nope twee keer geinstalleerd, twee keer soft reset. Doet t niet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:12:
Een vriend van mij heeft sindskort een Omnia en wil er graag .avi bestanden op bekijken.
Als ik via ActiveSync het toestel verken en een avi-bestand van rond de 175 mb overkopieer, zie ik dat de progress-meter tot een kwart komt en constant weer opnieuw begint.

Dit probleem komt btw ook voor bij het kopieeren van niet-avi bestanden die een omvang hebben van 100+ mb.

Dient er iets speciaals ingesteld worden voordat het mogelijk is om avi-bestanden of andere grotere bestanden via ActiveSync's verkenfunctie naar de Omnia te kopiëren?
Even naar instellingen -> verbinding -> usb verbindingsmodus -> massaopslag ipv activesync

Dat deed 't 'm iig bij mij ;)

Succes :+

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Omnia love schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:31:
[...]

[...]

ja ik heb de officiele update gedaan op de samsung site mijn versie is ATHH5
ik heb stap voor stap alles gedaan maar vlak naar het einde kwam gewoon een lege scherm met de logo semsung omnia erop de toestel kan niet uit wel als ik de battertij uit doe maar als ik weer aan doe komt het zelfde scherm en hoe moet ik de harde reset doen want de telefoon gaat niet aan maar het was toch het knop bel en hang op en reset tegelijke tijd indrukken ,heb ik ook gedaan maar luk niet
wat moet ik doen? :'(
Heb zelf ook al eens een firmware update verknoeid en heb het gelukkig nog kunnen rechtzetten. Hier een quote van mezelf in dit topic:
Renegade! schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:00:
Ik heb men omnia ook eens willen updaten met de volgende officiële update:
i900XKHJ3_updater_xp_1117.EXE
Nadat alles gedaan was op de pc kwam er op het scherm dat ik de kabel mocht ontkoppelen, dat dan ook gedaan vervolgens kwam het Samung Omnia start scherm (zwart scherm, witte letters) maar dat bleef even zo. Dit heb ik ook soms als ik hem gewoon opstart en als ik dan op de 'aan-knop' druk komt het WM scherm, dus dacht ik het nu ook zo te doen en vlug even op de 'aan-knop' gedrukt maar hij viel gewoon uit geloof ik. Dus vlug even opnieuw starten maar nu krijg ik achter het zwarte opstart scherm het bekende blauwe scherm met witte blokjes :/ Is er nu nog een manier om mijn omnia te redden? Ik heb hem tweedehands gekocht en weet nu dus niet waar ik naartoe moet? :'(

edit:
Na wat googelen en in de topics op GoT veel mensen met hetzelfde probleem te hebben gevonden dacht ik dat hij echt stuk was. Iedereen heeft hem gewoon binnengedaan voor garantie. Hier had ik echt geen zin in dus heb ik toch vlug even een custom rom gedownload en die er proberen via Grandprix op te zetten maar natuurlijk stopt het programma bij de status 'detecting phone'. Toen dacht ik eraan dat de officiële updater in feite niets deed voor hij de Omnia rebootte. Dus heb ik dat rebooten maar zelf gedaan en ja hoor, hij begon gewoon aan het updaten :D Misschien dus even in de TS zetten dat er wel degelijk hoop is als je update mislukt en je een blauw scherm krijgt met witte vierkantjes.
Hopelijk heb je er wat aan.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• Omnia love
Heb zelf ook al eens een firmware update verknoeid en heb het gelukkig nog kunnen rechtzetten. Hier een quote van mezelf in dit topic:

[...]

[/quote]

maar wat moet ik nu dus doen ik begrijp het niet ik heb wel van t mobile en mijn toestel start helemaal niet?

• Renegade!
Omnia love schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:28:

[...]

[/quote]

maar wat moet ik nu dus doen ik begrijp het niet ik heb wel van t mobile en mijn toestel start helemaal niet?
Download een Custom rom, mag hier niet naar gelinked worden geloof ik maar google even, vind je redelijk makkelijk. Download dan ook Grandprix, dat is een tooltje om je Omnia te flashen. Hang je Omnia aan je pc en begin dan met Grandprix het proces. Als alles goed gaat zal hij blijven hangen bij 'detecting phone'. Schakel dan je Omnia uit en zet hem vervolgens terug aan. Bij mij herkende hij dan de Omnia bij het tonen van het 'Samsung Omnia' startscherm (mijn Omnia kwam ook niet veel verder meer dan dat, op een blauw scherm na) en begon hij tot mijn grote vreugde het updateproces. Hopelijk werkt dit ook voor jou.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• Omnia love
Renegade! schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:05:
[...]

Download een Custom rom, mag hier niet naar gelinked worden geloof ik maar google even, vind je redelijk makkelijk. Download dan ook Grandprix, dat is een tooltje om je Omnia te flashen. Hang je Omnia aan je pc en begin dan met Grandprix het proces. Als alles goed gaat zal hij blijven hangen bij 'detecting phone'. Schakel dan je Omnia uit en zet hem vervolgens terug aan. Bij mij herkende hij dan de Omnia bij het tonen van het 'Samsung Omnia' startscherm (mijn Omnia kwam ook niet veel verder meer dan dat, op een blauw scherm na) en begon hij tot mijn grote vreugde het updateproces. Hopelijk werkt dit ook voor jou.
maar bij mijn start die helemaal niet en je kan ook niet uit doen en aan de pc kan je ook niet koppelen, heb geprobeerd maar lukte niet.

• Renegade!
Omnia love schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:14:
[...]

maar bij mijn start die helemaal niet en je kan ook niet uit doen en aan de pc kan je ook niet koppelen, heb geprobeerd maar lukte niet.
Je zegt toch dat hij het Samsung Omnia logo toont? Dat was bij mij voldoende, mijn Omnia startte ook niet meer en de pc herkende hem ook niet. Grandprix herkende hem wel op het moment dat het Samsung Omnia logo op het scherm komt bij het 'opstarten'.

• Omnia love
hoe moet ik dan doen kan je stap voor stap uitleggen
ik heb wel de grand prix gedownload maar wat moet ik dan doen bij step 2 selecht images to download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnia love schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:59:
hoe moet ik dan doen kan je stap voor stap uitleggen
ik heb wel de grand prix gedownload maar wat moet ik dan doen bij step 2 selecht images to download.
je moet nu nieuwe update files voor je rom downloaden.
adkart schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:41:
Ook ik krijg het nog niet voor mekaar om de toetsblokkering automatisch te laten werken. niet bij instellingen-vergrendeling, want daar moet ik een wachtwoord in gaan vullen en dat wil ik dus niet. Wil gewoon dat ie automatisch doet wat gebeurd als ik de ophang toets een paar seconden ingedrukt houd..Kan op een nokia 3310 wel hoor, dus lijkt me stug dat dat op een omnia niet gaat.

Andere vraag: Kan ik trouwens vanaf mijn PC makkelijk bij mijn sd kaart? Lukt me namelijk niet met het programma van samsung en om nou iedere keer de kaart er uit te peuteren als ik mp3's erbij wil zetten ben ik eigenlijk al beu.
Nummers eerst naar het vaste geheugen kopieren is ook niet echt een optie, want na 12 nummers geeft ie aan dat dat geheugen vol zit....(Weet niet wat samsung allemaal op die 8 gig gezet heeft, ik in ieder geval bijna nix)
gewoon op je toestel je geheugen op opslagkaart instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:53:
[...]

als ik mijn os invoer en land aanklik krig ik de volgende site te zien.....
deze dus
Dan zijn er dus ook nog verschillende versies binnen TM? Die van mij is van augustus 2008

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 17:10:
Nope twee keer geinstalleerd, twee keer soft reset. Doet t niet...
Bij mij zelfde probleem.
Echter heb ik op zelfde forum waar je costum firmware vandaan heb een cab gevonden met alle internationale T9 woordenboeken. Neemt wel iets meer ruimte in beslag maar deze doet wel en dutch zit er tussen.
Waar die op forum staat weet ik niet meer.
Maar als je email adres geef dan mail ik je wel even van het weekend.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Het kan zijn dat de policies in de Omnia zo zijn ingesteld, dat je wordt geforceerd om een wachtwoord in te vullen. Dit is vaak het geval als je een Outlook Emailaccount hebt geïnstalleerd, en deze synchroniseert met een Exchange-server waarop deze beveiligingsinstellingen actief worden ingesteld op de telefoon. Check op deze pagina de register-instellingen en controleer of deze bij jou misschien overeen komen:
Enable/Disable Exchange Security Policy
Registry Key: HKLM\Security\Policies\00001023
To enable it: Set value to 0
To disable it: Set value to 1

Enable/Disable Inactivity Time
Registry Key: HKLM\Comm\Security\Policy\LASSD\AE\
{50C13377-C66D-400C-889E-C316FC4AB374}\AEFrequencyType
To enable it: Set value to 1
To disable it: Set value to 0

Setting Inactivity Time
Registry Key: HKLM\Comm\Security\Policy\LASSD\AE\
{50C13377-C66D-400C-889E-C316FC4AB374}\AEFrequencyValue
Value: Set to any value you want want. This is the number of minutes before timeout.

Set Minimum Number Or Characters For Password
Registry Key: HKLM\Comm\Security\Policy\LASSD\LAP\lap_pw\MinimumPasswordLength
Value: Set to any value you want want. This is the minimum number of characters needed for a password.

Determining Password Complexity <-- deze moet dus op 2 staan
Registry Key: HKLM\Comm\Security\Policy\LASSD\LAP\lap_pw\PasswordComplexity
Value: 0 = Require Alphanumeric. 1 = Require numeric (PIN). 2 = No restriction.

Setting Number Of Failed Attempts Before Information Gets Deleted
Registry Key: HKLM\Comm\Security\Policy\LASSD\DeviceWipeThreshold
Value: -1 = disabled. Any other positive number refers to the number of attempts.

Setting Number Of Failed Attempts Before Displaying Codeword
Registry Key: HKLM\Comm\Security\Policy\LASSD\CodewordFrequency
Value: You can set it to any value you want.
Als dit niet werkt, dan kun je via Start ---> Settings ---> Buttons ---> tab 'Wake Up' ook aangeven dat de device automatisch gelocked moet worden nadat deze weer is aangezet. Dit, gecombineerd met de Start ---> Settings --> System ---> Power instellingen kan de telefoon na x minuten uitzetten, en daarbij meteen locken.
Ik denk dat je de nummers naar het interne Storage-memory van de Omnia kopieert. Om bestanden naar de (interne) opslag te kopiëren, moet je de bestanden via Windows Verkenner niet 1:1 overzetten naar 'Mobile Device/Mobiel Apparaat', maar eerst verder browsen binnen 'Mobile Device/Mobiel Apparaat', naar 'Opslagkaart/Storage Card' (voor de SD card), of naar 'My Storage/Mijn Opslag' (voor de ingebouwde 8GB).

Dit alles werkt alleen als je onder Settings/Instellingen --> Connections/Verbindingen --> USB Connection Mode op 'ActiveSync' hebt staan, en bij 'USB naar PC', het vinkje uit hebt staan bij 'geavanceerde netwerk-functionaliteit'.

[ Voor 4% gewijzigd door bouvrie op 20-02-2009 10:06 ]

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 02:01:
[...]

[...]

rom is toch update en ik heb de athl2 gedownload voor de t mobile maar kunt u stap voor stap uitleggen met foto ofzo kan ik beter begrijpen want ik stap bij grand prix step 2 niet wwat moet je doen en oe

bedank alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Omnia love schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:00:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 02:01:
[...]

[...]

rom is toch update en ik heb de athl2 gedownload voor de t mobile maar kunt u stap voor stap uitleggen met foto ofzo kan ik beter begrijpen want ik stap bij grand prix step 2 niet wwat moet je doen en oe

bedank alvast _/-\o_
Wanneer je dat al niet begrijpt, dan lijkt het mij verstandiger om er helemaal niet aan te beginnen. Gewoon je garantie claimen bij TMobile, ben je hem 2 weken kwijt.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
Wanneer je dat al niet begrijpt, dan lijkt het mij verstandiger om er helemaal niet aan te beginnen. Gewoon je garantie claimen bij TMobile, ben je hem 2 weken kwijt.
[/quote]

nou dan zal ik vandaag naar de tmobile winkel gaan hopelijk zal er geen probleem worden en hoop dan dat ik wel de nieuwste update krijg want bij de ATHH5 moest ik bijna elke dag opladen nou dat was ook niet echt fijn om dat te doen
maar toch bedank voor al dat moeite voor mij _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Loveparade schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:52:
[...]

Lijkt me een goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Misschien gebruiken ze bij tmobile ook wel een rom van modaco om hem tot leven te brengen, en daarna weer dit tmobile troep erop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Wat ik trouwens ook las is dat gran prix niet noodzakelijk is, gewoon een rom kiezen van modaco en opnieuw flashen (wel goede usb drivers installeren natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Michiel Jansen schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:02:
Wat ik trouwens ook las is dat gran prix niet noodzakelijk is, gewoon een rom kiezen van modaco en opnieuw flashen (wel goede usb drivers installeren natuurlijk)
Kan goed zijn maar Grand Prix is best een makkelijk tooltje :)

Off-topic:
Misschien toch maar eens de edit-knop gebruiken ipv 3 maal na elkaar te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47

mucuracat

YES

Browser wat ik altijd wilde hebben, maar niet geschikt was voor omnia.
Nu wel geschikt. En kan nu sites met flash gewoon bekijken.

www.skyfire.com
Of met je mobiel naar get.skyfire.com

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
mucuracat schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:56:

www.skyfire.com
Heb je toevallig nog een andere link? De link van de officiële site lijkt hier op dit moment niet te werken.

edit:

Hier is een link naar de beta.

[ Voor 23% gewijzigd door Renegade! op 20-02-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:50:
Ik heb ff een vraag. Op de een of andere manier kan ik niet smsen met automatische hoofletters. Dit werkt wél wanneer ik reply op een sms, maar als ik er zelf een aanmaak dan werkt het niet. Vreemd he? Hebben meer mensen dit? Ik weet dat je bij systeem --> invoer ergens 'hoofdletter' kunt aanklikken, maar ook dat heeft geen effect..

Iemand :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 16-02-2009 de Samsung Omnia i900 8GB .
Nu weet ik dat het belangrijk is om de flash player van adobe te upgraden .
Ik heb gisteren de flash player 7 for pocket pc geinstaleerd : http://www.adobe.com/prod...tpc/downloads/player.html
Nu is mijn vraag of dit wel de juiste flash player is voor mijn smartphone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
Zou wm 6.5 op de omnia kunnen :) Dat zou geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:56

rCk

Zo mensen, vandaag even de eerste keer wat serieuzer aan de gang met de camera van de omnia. Ik moet zeggen, het valt niet tegen!
Twee foto's van mn brommertje :) Nou is het wel licht en niet zonnig, dus in principe goede belichting.

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/9426/snc00040.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/9798/snc00044.th.jpg

Zeker niet verkeerd resultaat. Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:56:

www.skyfire.com
Inderdaad stevige browser ... ga deze namiddag beetje alles uitzoeken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 13:09:
[...]

Inderdaad stevige browser ... ga deze namiddag beetje alles uitzoeken ...
Vind Opera in het gebruik veeeel beter. Het zoomen plus de beeldkwaliteit in Skyfire is gewoon slecht waar het in Opera zeer goed is. En het flash filmpjes afspelen gaat door de gebrekkige interface ook maar lastig. Ik blijf wel wachten totdat Opera met een update komt die flash ondersteunt.
Bij mij is het ook zo. Daarom gebruik ik ook steeds de gesprekken om berichten te zenden. Misschien dat een ander programma voor je berichten te typen een oplossing biedt. (SmileySMS, PowerSMS,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een Omnia icm met T-mobile ontvangen voor mijn vrouw, aangezien ik zelf een Omnia gebruik met de Samsung today 2 skin wil ik deze ook gebruiken voor dit nieuwe toestel, echter wil de web 'n' walk icoon niet weg. Iemand enig idee hoe deze te verwijdern binnen de samsung today 2 skin en daar een andere neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:42:
Zo mensen, vandaag even de eerste keer wat serieuzer aan de gang met de camera van de omnia. Ik moet zeggen, het valt niet tegen!
Twee foto's van mn brommertje :) Nou is het wel licht en niet zonnig, dus in principe goede belichting.

[afbeelding]

[afbeelding]

Zeker niet verkeerd resultaat. Wat vinden jullie ervan?
Nice! Buiten maakt de Omnia zeker wel redelijke foto's, maar binnen vind ik het resultaat meestal maar belabberd. :|
Wat vinden jullie trouwens van de meegeleverde headset? Ik vind de geluidskwaliteit om te janken..
Bij een highend telefoon mogen we wel wat meer verwachten toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een mybookworld van 500Gb een netwerk hdd verbonden met mijn router.
Is er iemand gelukt om er films of muziek van een netwerk hdd te streamen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:18:
[...]

Nice! Buiten maakt de Omnia zeker wel redelijke foto's, maar binnen vind ik het resultaat meestal maar belabberd. :|
Wat vinden jullie trouwens van de meegeleverde headset? Ik vind de geluidskwaliteit om te janken..
Bij een highend telefoon mogen we wel wat meer verwachten toch? :)
Foto's binnen gemaakt zijn 1 groot drama,buiten zijn ze inderdaad mooi.
Geluid vind ik prima hoor,gebruik mijn senheisser headsetje en heb het volume verhoogd,ben er erg tevreden over zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
foto's buiten zijn idd helemaal goed! Binnen vaak bewogen, over belicht....of gewoon niet duidelijk....Erg jammer, de foto's van mijn vorige K800i waren zowel binnen als buiten beter....Maar ja, nu niets meer aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, hier een duidelijk antwoord:

Start/Instellingen/Persoonlijk/Knoppen/(onderaan met schuifbalk naar) Toets End/Selecteren: "het apparaat vergrendelen"

Toets End is de toets rechts onderaan. (om te vergrendelen moet je deze toets een paar seconden indrukken)

"Everywan" is een gemakkelijk programma om via de computer bij de bestanden op de Omnia (ook sd kaart en register) te komen:

http://www.sparus-softwar...php?page=download&lang=en

Nog een opmerking betreffende o.a. TomTom:
De nieuwste firmware van Omnia zorgt er voor dat TomTom en o.a. E-mail niet langer conflicteren.
Het was zo dat als je de E-mail afsloot (taak beeindigen) en TomTom startte dat het niet werkte ...en omgekeerd.
Nu is het zo dat als een van beiden afsluit (taak beeindigen) dat het direct probleemloos werkt.
Allebei tegelijk - van scherm wisselen - kan nog niet met Omnia. (wel met o.a. HP)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adkart
Bedankt allemaal!!
Opslagproblemen en toetsblokkeringsprobleempje opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adkart
Nieuw probleempje: Mijn omnia heb ik op toetsblok staan. Mail haalt ie niet automatisch op, maar als ik hem op toetsblok zet wordt ie zwart wat hoort. Na een paar minuten zie ik hem soms weer eventjes oplichten. Erg slecht voor de levensduur van de batterij die hierdoor dus binnen een dag leeg is....

Staat wel ingelogd op mijn eigen wifi netwerk. Heeft het hier misschien iets mee te maken?
Heb hem al gereset met het knopje bovenop naast de aan/uit knop, maar dit bied geen oplossing. Hij blijft deze kuren vertonen...

Doe liever geen harde reset want dan ben ik alles kwijt vrees ik.....

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Awsom schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:20:
Zou wm 6.5 op de omnia kunnen :) Dat zou geweldig zijn!
Hoezo? Voegt het echt wat toe dan?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor automatisch toetsenblokkering moet je wel aanvinken : Apparaat vergrendelen nadat dit uit slaapstand is gekomen.

dit kun je vinden in : instellingen>persoonlijk>knoppen en onderaan klikken op inschakelknop en daar kun je het aanvinken, als dit niet aangevinkt staat dan gaat hij nooit automatisch op de blokkering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:56

rCk

Jos84 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:58:
foto's buiten zijn idd helemaal goed! Binnen vaak bewogen, over belicht....of gewoon niet duidelijk....Erg jammer, de foto's van mijn vorige K800i waren zowel binnen als buiten beter....Maar ja, nu niets meer aan te doen.
Klopt merkte ik ook al, SE heeft daarmee echt gewoon een flink punt gemaakt. Maar goed, als ik echt foto's wil gaan maken dan gaat dat wel via een Digicam en niet per se met mn telefoon. Meestal als ik iets wil fotograferen dan ben ik toch buiten en niet binnen. Het is uiteraard wel jammer, maar goed, tis ook geen cameraphone =)
DFKT schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:47:
[...]

Hoezo? Voegt het echt wat toe dan?
Heb me er nog niet echt in verdiept, maar de 6.5 interface zou verbeterd zijn voor gebruik met vinger, ipv met pinnetje. Dit maakt voor mij echt niet uit, want alle main functies heb ik nou binnen 'vinger'-bereik met SPB Mobile Shell. En instellingen staan al goed .

[ Voor 24% gewijzigd door rCk op 22-02-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even en dan komt deze versie van mobile shell *O*
http://www.wmexperts.com/update-spb-mobile-shell-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:25:
[...]

OK, hier een duidelijk antwoord:

Start/Instellingen/Persoonlijk/Knoppen/(onderaan met schuifbalk naar) Toets End/Selecteren: "het apparaat vergrendelen"

Toets End is de toets rechts onderaan. (om te vergrendelen moet je deze toets een paar seconden indrukken)

"Everywan" is een gemakkelijk programma om via de computer bij de bestanden op de Omnia (ook sd kaart en register) te komen:

http://www.sparus-softwar...php?page=download&lang=en

Nog een opmerking betreffende o.a. TomTom:
De nieuwste firmware van Omnia zorgt er voor dat TomTom en o.a. E-mail niet langer conflicteren.
Het was zo dat als je de E-mail afsloot (taak beeindigen) en TomTom startte dat het niet werkte ...en omgekeerd.
Nu is het zo dat als een van beiden afsluit (taak beeindigen) dat het direct probleemloos werkt.
Allebei tegelijk - van scherm wisselen - kan nog niet met Omnia. (wel met o.a. HP)
op de een of andere manier krijg ik die toetsenbord blokkering toch niet aan de praat te krijgen. |:(
d8 eerst dat het aan spb shell zou liggen dat deze het niet doet. als ik echter op de end knop druk (gedurende een aantal seconden) dan schakelt hij tussen de spb shell en het normale windows today screen maar geen blokkering. alle instellingen staan zoals hierboven vermeld. Kan dit ook aan de ROm liggen die ik nog steeds niet heb durven updaten. :?
Ik heb nog
pda xkhh4/athh5
telefoon bohh2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Heb me er nog niet echt in verdiept, maar de 6.5 interface zou verbeterd zijn voor gebruik met vinger, ipv met pinnetje. Dit maakt voor mij echt niet uit, want alle main functies heb ik nou binnen 'vinger'-bereik met SPB Mobile Shell. En instellingen staan al goed .
Dat is dus ook het idee wat ik er bij heb. Wat dat betreft krijg ik altijd een beetje het gevoel dat Microsoft achter de muziek aanloopt. Van een afzetmarkt zijn ze toch wel verzekerd. Zo heb ik wat screenshots gezien van de nieuwe pocketIE... het oogt als Opera Mobile en draait op de IE6 engine? Nou nou, poeh hey...

Ik heb Manilla2D draaien, daarvoor Mobile Shell ook geprobeerd. Die doen dus al geruime tijd wat Windows Mobile nu eindelijk zelf ook gaat oppakken. Beetje jammer... Kunnen ze net zo goed al het werk laten vallen en aan WinMo 7 gaan beginnen. En er dan direct ECHT iets van gaan maken :9

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
ziet er FRAAI uit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:29:
[...]op de een of andere manier krijg ik die toetsenbord blokkering toch niet aan de praat te krijgen.
d8 eerst dat het aan spb shell zou liggen dat deze het niet doet. als ik echter op de end knop druk (gedurende een aantal seconden) dan schakelt hij tussen de spb shell en het normale windows today screen maar geen blokkering. alle instellingen staan zoals hierboven vermeld. Kan dit ook aan de ROm liggen die ik nog steeds niet heb durven updaten.
Ik heb nog
pda xkhh4/athh5
telefoon bohh2
Ik ken SPB Shell niet, het lijkt erop dat daar de knoppen ook zijn in te stellen en dat dit de reden is.

Dit staat op onderstaande link:
"Voor wie het niet kent: SPB Mobile Shell is een extensie voor Windows Mobile, die op verschillende punten in het systeem ingrijpt. Zo heeft het een eigen applicatielauncher, die met grote knoppen bediend kan worden. Ook is er bijvoorbeeld het 'Now Screen', die je op kunt laten springen wanneer je je toestel aanzet, en waarop de belangrijkste informatie over de tijd, afspraken en eventuele berichten in één oogopslag te lezen is."
http://www.pocketinfo.nl/...-mobile-shell-20-uit.html

Firmware upgrade ging zonder problemen, downloaden naar je computer en dan installeren.
Wel eerst een backup maken met bijvoorbeeld Sprite, anders moet je alles weer opnieuw instellen.
http://www.spritesoftware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:50:

Idd kun je naar menu - instelling - invoer - opties en dan aanvinken: hoofdletter voor eerste letter in zin, maar dat doet niets. Ik vind het ook hopeloos irritant om bij elke zin de Shift-toets te moeten gebruiken... Had bij andere telefoon meer opties bij de T9/abc-toets (ABC, Abc en abc bijvoorbeeld) maar hier dus maar twee...

Dus ik sluit me aan bij de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

op de een of andere manier krijg ik die toetsenbord blokkering toch niet aan de praat te krijgen. |:(
d8 eerst dat het aan spb shell zou liggen dat deze het niet doet. als ik echter op de end knop druk (gedurende een aantal seconden) dan schakelt hij tussen de spb shell en het normale windows today screen maar geen blokkering. alle instellingen staan zoals hierboven vermeld. Kan dit ook aan de ROm liggen die ik nog steeds niet heb durven updaten. :?
Ik heb nog
pda xkhh4/athh5
telefoon bohh2
Probeer dit gewoon eens:

voor automatisch toetsenblokkering moet je wel aanvinken : Apparaat vergrendelen nadat dit uit slaapstand is gekomen.

dit kun je vinden in : instellingen>persoonlijk>knoppen en onderaan klikken op inschakelknop en daar kun je het aanvinken, als dit niet aangevinkt staat dan gaat hij nooit automatisch op de blokkering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
[quote]Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:52:
[...]

hallo,

als ik jou was zou ik niet gaan update heb jij abbo van t mobile want ik had hetzelfde versie ATHH5
dus wou ik gaan updaten via de officiele site van samsung mobile van ATHH5 naar ATHL2
dus ik deed het en alles ging goed en even later kon mijn telefoon niet meer aan dus ben ik naar de TMOBILE winkel geweest en zijden dat het ongeveer 10 dagen zou duren dat het gemaakt wordt
dus als ik jou was zou ik nogmaals over na denken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
[...]

Ik heb nog
pda xkhh4/athh5
telefoon bohh2
hallo,

als ik jou was zou ik niet gaan update heb jij abbo van t mobile want ik had hetzelfde versie ATHH5
dus wou ik gaan updaten via de officiele site van samsung mobile van ATHH5 naar ATHL2
dus ik deed het en alles ging goed en even later kon mijn telefoon niet meer aan dus ben ik naar de TMOBILE winkel geweest en zijden dat het ongeveer 10 dagen zou duren dat het gemaakt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnia love schreef op zondag 22 februari 2009 @ 15:52:
[...]

hallo,

dan moet ik toch maar eens met T-mobile gaan bellen en vragen wanneer hun mij een update kunnen doen.
er lijken me toch wel een boel verbeteringen in vernieuwde roms......snelheid omnia, gps fix etc....(en nog veel andere dingen die ik nu niet kan op noemen
of vragen of ik een costum rom erop mag (laten) zetten en toch de garantie behouden. Mogen zich toch wel wat meer inspannen voor hun vaste klanten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een afbeelding ingesteld op het "vandaag scherm". Er staat echter ook mijn berichtmeldingen, taken en agenda, en tijd en datum ingesteld. Deze items staan allemaal bovenin mijn scherm en bedekt daardoor mijn foto nogal. Kan ik deze items ook naar beneden zetten, dat ze onderaan in het scherm staan? Zo kan ik tenminste fatsoenlijk het gezicht van mijn vriendin op de foto zien ;).

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51

Arethusa

Niet die server

Ik heb nu deze skin draaien: Afbeeldingslocatie: http://www.imarche.net/omnia/images/kyro-windows.jpg en ben aan het stoeien met die contactpersonen lijst met 16 contacten erin. Alleen voeg ik door onhandigheid ook contacten toe die ik er niet in wil hebben.

Is er een mogelijkheid om die er weer uit dat lijstje te halen en niet ook meteen van je telefoon?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:07:
Ik heb nu deze skin draaien: [afbeelding] en ben aan het stoeien met die contactpersonen lijst met 16 contacten erin. Alleen voeg ik door onhandigheid ook contacten toe die ik er niet in wil hebben.

Is er een mogelijkheid om die er weer uit dat lijstje te halen en niet ook meteen van je telefoon?
ja hoor gewoon erop "tappen" en ff vasthouden dan krijg je 5 opties in een menu. "verwijderen"kiezen. zal niet de contactpersoon geheel verwijderen. alleen uit shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50Miles schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:58:
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een afbeelding ingesteld op het "vandaag scherm". Er staat echter ook mijn berichtmeldingen, taken en agenda, en tijd en datum ingesteld. Deze items staan allemaal bovenin mijn scherm en bedekt daardoor mijn foto nogal. Kan ik deze items ook naar beneden zetten, dat ze onderaan in het scherm staan? Zo kan ik tenminste fatsoenlijk het gezicht van mijn vriendin op de foto zien ;).
laat haar een keer op de kop gaan staan en schiet dan een plaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:16:
ja hoor gewoon erop "tappen" en ff vasthouden dan krijg je 5 opties in een menu. "verwijderen"kiezen. zal niet de contactpersoon geheel verwijderen. alleen uit shell.
Bedankt dat werkt inderdaad op die manier.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:41
Iemand ervaring met Tarils Rom op een Vodafone branded software? Is dit in 1 keer gelukt? Loopt het goed?

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:24
erickov schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:42:
Iemand ervaring met Tarils Rom op een Vodafone branded software? Is dit in 1 keer gelukt? Loopt het goed?
Toevallig heb ik die er gisteravond opgezet.
het ging een paar keer mis, maar dat kwam omdat ik vergeten was de Samsung modem drivers te installeren.

Maar deze ROM werkt tot dusver goed, al heb ik o.a. de GPS nog niet getest. En Google Maps staat er zo te zien niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Tokus schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:13:
[...]

Toevallig heb ik die er gisteravond opgezet.
het ging een paar keer mis, maar dat kwam omdat ik vergeten was de Samsung modem drivers te installeren.

Maar deze ROM werkt tot dusver goed, al heb ik o.a. de GPS nog niet getest. En Google Maps staat er zo te zien niet meer op.
Heb/had je een vodafone branded software/toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg nu telkens als ik youtube wil kijken:

error: server of data time-out

???
zowel via wifi als 3G wat kan dit zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:27:
krijg nu telkens als ik youtube wil kijken:

error: server of data time-out

???
zowel via wifi als 3G wat kan dit zijn ?
Ik heb precies het zelfde, youtube kijken via 3G is me trouwens nog nooit gelukt. Ik krijg steeds de zelfde error. Ook als ik de proxy uitzet krijg ik het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:24
erickov schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:15:
[...]

Heb/had je een vodafone branded software/toestel?
van origine wel, maar ik had na 2 dagen al een non-Vodafone rom er op (ook via modaco, via die portugese Windows Mobile-route). Maar dat kwam omdat destijds in september de firmware op de Samsung-site zo gaar was dat je zelfs met officiele Samsung-firmware (speciaal voor het Vodafone-model) niet goed kon upgraden en het toestel onbruikbaar werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:07:
Ik heb nu deze skin draaien: [afbeelding] en ben aan het stoeien met die contactpersonen lijst met 16 contacten erin. Alleen voeg ik door onhandigheid ook contacten toe die ik er niet in wil hebben.

Waar kunje die skins vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:07:
[...]

Waar kunje die skins vinden?
even een paar pagina's terug op dit forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Tokus schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:26:
[...]

van origine wel, maar ik had na 2 dagen al een non-Vodafone rom er op (ook via modaco, via die portugese Windows Mobile-route). Maar dat kwam omdat destijds in september de firmware op de Samsung-site zo gaar was dat je zelfs met officiele Samsung-firmware (speciaal voor het Vodafone-model) niet goed kon upgraden en het toestel onbruikbaar werd.
Het is inmiddels mij ook gelukt. Heb m eerst kunnen flashen via een "officiele" (via de site die je noemt) UK rom waarnaar ik m zonder problemen kon updaten met Tarils ROM. Werkt als een trein moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een afbeelding ingesteld op het "vandaag scherm". Er staat echter ook mijn berichtmeldingen, taken en agenda, en tijd en datum ingesteld. Deze items staan allemaal bovenin mijn scherm en bedekt daardoor mijn foto nogal. Kan ik deze items ook naar beneden zetten, dat ze onderaan in het scherm staan? Zo kan ik tenminste fatsoenlijk het gezicht van mijn vriendin op de foto zien ;).

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die het volgende herkennen;
mijn telefoon springt vaker op automatisch netwerk zoeken ook al heb ik hem ingesteld staan op handmatig. dit is vrij vervelend omdat hij vaker op het netwerk van een buurland springt en ik aan het roamen ben. nu weet iedereen dat dit opgelost kan worden door no data te installeren, maar het kan toch niet zo zijn dat hij zonder dat ik er iets voor doe zelf over gaat om het automatisch zoeken naar netwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50Miles schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:31:
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een afbeelding ingesteld op het "vandaag scherm". Er staat echter ook mijn berichtmeldingen, taken en agenda, en tijd en datum ingesteld. Deze items staan allemaal bovenin mijn scherm en bedekt daardoor mijn foto nogal. Kan ik deze items ook naar beneden zetten, dat ze onderaan in het scherm staan? Zo kan ik tenminste fatsoenlijk het gezicht van mijn vriendin op de foto zien ;).
Widgets aanzetten,en die inschuiven :P zie je je hele vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Macromedia Flash Player 7 SDK op mijn Samsung Omnia i900 8GB geinstalleerd maar kan daar geen java games op spelen ?
Het software van adobe : Adobe® Flash Lite™ 3.1 kan ik nergens vinden om te downloaden , maar deze heb je wel nodig om javagames te spelen enz....
Kun jij mij verder helpen wat de juiste flash player is mijn smartphone dan lees ik dit graag .
alvast bedankt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:10
Zoals je aan de naam van Flash al ziet:

Flash != Java

Ik heb gewoon wel Flash op me telefoon en kan dus gewoon Youtube filmpjes enz zien vanaf mijn tel.
Flash zat in de custom ROM die ik onlangs had geïnstalleerd.
Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic