Verwijderd

rCk schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:12:
Daniel7333, jammer genoeg geen unbranded software:
"Bij deze informeren u dat het niet mogelijk om zelf een update te kunnen
zetten via de Samsung website, maar wel via een Samsung Service Point.
Er wordt Vodafone branded software erop gezet."

Nu heb ik eerlijk gezegd een vraag aan mede vodafone-lotgenoten. Is het mogelijk om ook de unbranded software erop te zetten, op eenzelfde manier als hoe de i900's het doen (En dan in mijn geval met een i900V). En zo ja, wie heeft het dan (succesvol) gedaan?
Hoi,
Mijn vodafone branded telefoon was gebrickt na een mislukte poging, opgestuurd naar een service point en is uiteindelijk (na 3 maanden) gerepareert. toen ik hem terug had zat hij echter vol met foutmeldingen etc heb toen de XKHJ3 gedownload van de samsung site en werd gewoon zonder problemen geupdate. je kunt het dus gewoon proberen en kijken of hij een foutmelding aangeeft, heb trouwens niets gedaan met een singapore truc ofzo gewoon kabel erin en gedownloade bestandje gestart, telefoon werd gewoon netjes bijgewerkt ging van versie XKbuhg5 ofiets (weet hem niet meer precies uit mijn hoofd) naar XKHJ3.
Succes

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:56

rCk

kingrichard47 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:42:
[...]

Doel je toevallig op de Samsung Memoir? Dat lijkt mij inderdaad een leuk toestel, al is de Omnia of HTC Diamond natuurlijk ook al niet verkeerd en wellicht wat goedkoper. Ik hoop dat dit nieuwe toestel met name wat sneller is, heb er een hekel aan als een telefoon zo traag is als ***.

Toch nog maar even wachten dus O-)
Dan weet ik niet wat jij met je Omnia heb gedaan, maar voor een telefoon vind ik het alles behalve sloom ;) Ik heb er geen last van iig.

En boven mij, ja wellicht ga ik het wel proberen, ik zit nog in dubio :P
Even een vraag:
De nieuwste Nederlandse rom nemen of een andere, wellicht, engelse versie nemen? (en dan welke?!)
Wat is de beste/slimste optie om te nemen?

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
jvsjmedia.nl schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:37:
Ik heb nu:

PDA: i900DXIA1/LFI05b
PHONE: i900DXHL3

En mijn batterijduur is SUPER.
Eerst was het ook niet langer dan 24 uur, wat mij goed pissed off begon te maken.
En nu is het ongeveer 3 dagen ofzo.
Is nu ook een stuk sneller.
Raar dat je phone niet ook dxia2 is! Geen usb phone error gehad bij het updaten?

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
jvsjmedia.nl schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:37:
Ik heb nu:

PDA: i900DXIA1/LFI05b
PHONE: i900DXHL3

En mijn batterijduur is SUPER.
Eerst was het ook niet langer dan 24 uur, wat mij goed pissed off begon te maken.
En nu is het ongeveer 3 dagen ofzo.
Is nu ook een stuk sneller.
Wat is dit voor rom ? een engelse ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:29:
Heb sinds een paar dagen ook tarils rom,maar toch werkt bij mij die online widgets niet zoals het hoort.
Het weer van eu. maar ziet er uit alsof ie een conflict heeft.Heb het er al afgegooid en opnieuw gedownload maar zelfde probleempie.Jammer
lijkt erop dat je echt vanalles probeert op je Omnia. Had jij niet laatst gezegd EN Igo 8 te draaien EN Mcguider. Had je bij Igo een installer nodig om die te installeren. Die vond ik niet zo snel.
en dan die rom van Taril: Is dat nu echt veilig om te doen zonder problemen. Weet iemand wat T-mobile er van vind als ik 'verrom"?
ben net als velen (mss erg onterecht) wat bang om te updaten naar een andere ROM. Maar van T-mobile hoeven we voorlopig (of helemaal niet) niks te verwachten qua update :z

• rCk

rCk

Helemaal over heen gelezen Appie, maar wat mij betreft oke. Nu lijkt het nogal dat ik vaak van mening verwissel, nou is dat natuurlijk ook wel een beetje. Want ik word toch wel beetje huiverig van sommige verhalen. En zeker omdat ik weer net buiten de pot pis omdat ik een branded telefoon heb, is het nog wat erger...

Ach, beetje nadenken en de kans op fouten zal wel afnemen...

[ Voor 195% gewijzigd door rCk op 12-02-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:29:
[...]

lijkt erop dat je echt vanalles probeert op je Omnia. Had jij niet laatst gezegd EN Igo 8 te draaien EN Mcguider. Had je bij Igo een installer nodig om die te installeren. Die vond ik niet zo snel.
en dan die rom van Taril: Is dat nu echt veilig om te doen zonder problemen. Weet iemand wat T-mobile er van vind als ik 'verrom"?
ben net als velen (mss erg onterecht) wat bang om te updaten naar een andere ROM. Maar van T-mobile hoeven we voorlopig (of helemaal niet) niks te verwachten qua update :z
Ik heb al vanalles met mijn omnia uitgespookt ja :9 Van de manilla rom naar de nederlandse laatste versie,nu weer de taril erop.Ik zet gewoon de doos alvast klaar om hem optesturen als ik hem brick,maar is gelukkig nooit nodig geweest.Je neemt natuurlijk een risico,het kan fout gaan!Maar als je stap voor stap doet wat er staat kom het bij mij altijd goed.
IGO8 had ik via nieuwsgroepen,maar die had ik er niet tegelijk op met MCguider hoor.Nu heb ik alleen MCguider,eerlijk gekochte versie (4gigSDkaart)nadat ik em eerst van nieuwsgroepen had getest _/-\o_

Bij IGO8 moest ik gewoon alle bestanden op mijn opslag zetten,toen iets aanklikken in de map 2577 :)
Moet wel zeggen dat ik nu met de taril versie een onwijs snelle fix heb met mcguider.Binnen 10 seconden en zelfs half in de woonkamer.Voorheen met de laatste ned.rom duurde dat erg lang,en vond hij maar 3 sattelieten lag hij voor het raam en nu 7 _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:24:
[...]

Hoi,
Mijn vodafone branded telefoon was gebrickt na een mislukte poging, opgestuurd naar een service point en is uiteindelijk (na 3 maanden) gerepareert. toen ik hem terug had zat hij echter vol met foutmeldingen etc heb toen de XKHJ3 gedownload van de samsung site en werd gewoon zonder problemen geupdate. je kunt het dus gewoon proberen en kijken of hij een foutmelding aangeeft, heb trouwens niets gedaan met een singapore truc ofzo gewoon kabel erin en gedownloade bestandje gestart, telefoon werd gewoon netjes bijgewerkt ging van versie XKbuhg5 ofiets (weet hem niet meer precies uit mijn hoofd) naar XKHJ3.
Succes
Mijn Vodafone Omnia heb ik zonder problemen omgetoverd naar een unbranded versie. Eerst de engelstalige DXHH3 of zoiets erop geflasht en de simlock eraf gesloopt. Daarna via een nieuwere romversie uiteindelijk naar de nieuwste NL rom geflasht met een rom van Secany van Modaco. Geen enkel probleem ondervonden maar ik heb wel eerst veel informatie gelezen en de instructies gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Luqq schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:13:
[...]

Wat is dit voor rom ? een engelse ofzo?
Volgens mij is dat de LuFeig ROM... ikzelf heb i900DXIA1/LF105a. Die van LuFeig is een custom ROM, de mijne in ieder geval een clean versie. Dus in de ROM zo goed als geen extra's, alleen de basics. Hij is supersnel is mijn ervaring, en biedt meer flexibiliteit bij het installeren, maar vooral configureren, van Manilla2D (een TouchFlo3D - de HTC interface - lookalike) dan voorgebakken custom ROMs.

Al die widgets van Samsung hoeven dan ook niet zo nodig :-) Hij is wel Engels inderdaad.

Vraagje: ik ben bij de QBus ROM (volgens mij) bijvoorbeeld een uitgebreide a-gps interface tegengekomen (met de mogelijkheid om data automatisch te downloaden wanneer een internet verbinding wordt gedetecteerd). Deze zit echter niet in de LuFeig ROM, maar ik zou hem wel graag willen (ik kan alleen kiezen tussen handmatig of automatisch met timer, wat betekent dat er op die momenten een GPRS verbinding wordt opengegooid).

Iemand een idee of dit apart, bijv. in een cab, nog te installeren is?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben redelijk nieuw met betrekking tot de omnia, maar dit lijkt mij een zeer mooie interface:

http://www.pointui.com/products/home-2

Heeft iemand dit al geprobeerd? Om het fullscreen te krijgen dient het zip-bestand gedownload te worden maar deze heb ik helaas nog niet kunnen openen. Maar ziet er prima uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:59:
Ik ben redelijk nieuw met betrekking tot de omnia, maar dit lijkt mij een zeer mooie interface:

http://www.pointui.com/products/home-2

Heeft iemand dit al geprobeerd? Om het fullscreen te krijgen dient het zip-bestand gedownload te worden maar deze heb ik helaas nog niet kunnen openen. Maar ziet er prima uit!!!
Moet je even op het Omnia subforum van MoDaCo.com kijken... daar heb ik wat topics over PointUI voorbij zien komen. Heb er verder zelf geen ervaing mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermeld dient te worden dat het QVGA bestand geinstalleerd dient te worden. btw het is freeware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:33:
[...]
alleen mijn WLM werkt nog steeds niet, hij meld dan: je kunt niet worden aangemeld bij messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. probeer het later opnieuw, naja ik kan blijven proberen maar hij wilt gewoon niet aanmelden.
Probeer eens via diverse connecties aan te melden op Live Messenger; als Wifi niet werkt, connect dan via ActiveSync en log in op Live Messenger.

Dit heb ik gedaan nadat het inloggen niet werkte via mijn GPRS connectie; eventje via ActiveSync de allereerste login/setup/sync doen en het werkt nu weer na behoren bij mij.

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouvrie schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:59:
[...]
Probeer eens via diverse connecties aan te melden op Live Messenger; als Wifi niet werkt, connect dan via ActiveSync en log in op Live Messenger.

Dit heb ik gedaan nadat het inloggen niet werkte via mijn GPRS connectie; eventje via ActiveSync de allereerste login/setup/sync doen en het werkt nu weer na behoren bij mij.
hee bedankt, ik zal het straks even proberen, gewoon die ActiveSync die ik op mijn mobiel heb en op mijn pc heb geinstalleerd bedoel je he ;) zal dat gewoon is ff proberen en dan zien we het wel weer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Ben erg benieuwd naar die nieuwe Rom! Wanneer zal deze uitkomen denken jullie? Tijdens de wmc '09?

[ Voor 6% gewijzigd door Jos84 op 13-02-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:00:
Helemaal over heen gelezen Appie, maar wat mij betreft oke. Nu lijkt het nogal dat ik vaak van mening verwissel, nou is dat natuurlijk ook wel een beetje. Want ik word toch wel beetje huiverig van sommige verhalen. En zeker omdat ik weer net buiten de pot pis omdat ik een branded telefoon heb, is het nog wat erger...

Ach, beetje nadenken en de kans op fouten zal wel afnemen...
Buiten de pot pis? Het scheelt wel flink op je abonnementskosten kerel, bekijk het positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een goed oplossing om albumcovers weer te geven in de touchplayer?

Ik heb de 5 voorgaande topics afgestruind maar een duidelijker antwoord dan: noem de naam van de cover, folder. ben ik niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
kingrichard47 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:42:
[...]

Doel je toevallig op de Samsung Memoir? Dat lijkt mij inderdaad een leuk toestel, al is de Omnia of HTC Diamond natuurlijk ook al niet verkeerd en wellicht wat goedkoper. Ik hoop dat dit nieuwe toestel met name wat sneller is, heb er een hekel aan als een telefoon zo traag is als ***.

Toch nog maar even wachten dus O-)
Nope, die niet ;) Maandag 13 uur weet je meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Als ik dit zo lees verwacht ik weinig van Samsung, maar ik laat me graag verrassen:
http://www.samsungcentral...apixel-phone-at-mwc-2009/
You think the fact that Samsung’s first Android-based smartphones won’t show up at MWC 2009 is a bad thing? Then you probably haven’t heard that other bit of rumor that Samsung nonchalantly smashed on their way out the door.

According to “a source familiar with Samsung’s internal marketing plans” for the Mobile World Congress in Barcelona this year, the company doesn’t intend to introduce a 12-megapixel smartphone nor do they have any Android phones in the horizon. It appears they’re going to leave the spotlight for other manufacturers to show off their warez.

The company won’t reveal what the real score is, refusing to “officially disclose information about the much-anticipated leading-edge phones.” And it’s not known why Samsung is suddenly halting its seemingly non-stop drive of innovation. Perhaps the Ultra Touch Edition Tocco or the solar-powered Blue Earth phone were just too much for them to work on? Probably not, but we’ll also probably have to wait until MWC 2009 to get it straight from the horse’s mouth.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Daanno is het op een hele vervelende manier spannend aan het houden ;)

misschien doel je op de mogelijke app-store die samsung (misschien) gaat openen... daarover heb ik wat gelezen in combinatie met het wmc...

[ Voor 50% gewijzigd door Jos84 op 13-02-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanmooijer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-06-2022
k

[ Voor 99% gewijzigd door arjanmooijer op 13-02-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Wat kunnen jullie vertellen over de agenda functie van dit toestel? Aangezien ik vergeetachtiger ben dan een dementerende alzheimer opa heb ik eerst puur gekeken naar zakelijke toestellen, eerst gingen mijn ogen uit naar htc modelletjes alleen ik vind dit toestel een stuk prettiger en persoonlijker ogen. Is het makkelijk werken met de agenda in dit toestel en kun je makkelijk eventuele afspraken terugvinden op dit telefoontje? Heb er al naar gezocht maar wat ik enkel heb kunnen vinden was over welke applicaties er allemaal op kunnen gezet worden, alleen de agenda werd niet echt over gerept.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Marruk schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:08:
Wat kunnen jullie vertellen over de agenda functie van dit toestel? Aangezien ik vergeetachtiger ben dan een dementerende alzheimer opa heb ik eerst puur gekeken naar zakelijke toestellen, eerst gingen mijn ogen uit naar htc modelletjes alleen ik vind dit toestel een stuk prettiger en persoonlijker ogen. Is het makkelijk werken met de agenda in dit toestel en kun je makkelijk eventuele afspraken terugvinden op dit telefoontje? Heb er al naar gezocht maar wat ik enkel heb kunnen vinden was over welke applicaties er allemaal op kunnen gezet worden, alleen de agenda werd niet echt over gerept.
Het is gewoon een standaard windows mobile agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan eindelijk te gaan updaten naar de Rom van Taril. Maar om het maar even kort te zeggen, ik vat geen *** van z'n omschrijving op Modaco!
Dit staat er:
If you have never updated your Omnia with custom rom and your rom's version is earlier than ??HG4 (for example DXHG3, ABC and number order HE7 < HF1 < HG2 < HG4 < HH7 < HI3 < HJ1 < etc...) first and ALWAYS update with the official Samsung firmware form here (Select Philippines): OFFICIAL SAMSUNG FIRMWARE

If you have never updated your Omnia with custom rom and your Omnia's version ends with ??HG4 (for example DXHG4) or later (ABC and number order HG4 < HH7 < HI3 < HJ1 < etc...) you can update this firmware first: ***FIRST-STEP FIRMWARE UPDATE*** for Omnia version ??HG4 and later
Voor diegene met ervaring: Moet ik nou eerst updaten met die HK3 versie? En daarna de nieuwste? Ik heb nu J3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Marruk schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:08:
De standaard WM agenda kan voldoende zijn, maar als je net iets meer wilt, zul je wellicht moeten overwegen om bijvoorbeeld Pocket Informant of Agenda Fusion aan te schaffen.

Hele fijne frontends voor je agenda zeg maar (wanneer je verder geen widgets/gadgets/TouchFlo/Manilla/PointUI gaat gebruiken), zijn Façade of PocketBreeze, beiden van SBSH. Screenshots op de website.

[ Voor 3% gewijzigd door DFKT op 13-02-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:57:
Ik ben van plan eindelijk te gaan updaten naar de Rom van Taril. Maar om het maar even kort te zeggen, ik vat geen *** van z'n omschrijving op Modaco!
Dit staat er:

[...]

Voor diegene met ervaring: Moet ik nou eerst updaten met die HK3 versie? En daarna de nieuwste? Ik heb nu J3....
klopt eerst stap 1 dan de update.Ik begon ook met J3.succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik ben bezig met het updaten van me telefoon. Maar als ik de xp eboot update uitvoer geeft ie aan dat ik on een onjuiste versie heb of de instellingen staan niet goed wat doe ik hier verkeerd?
Of kan het zijn dat die update niet nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Ik heb net de browser skyfire geinstalleerd, die nu ook voor de omnia is geschikt. Redelijk traag maar ik kan nu wel op sites die flash 8 gebruiken. (eindelijk kan ik onderweg op beatport.com :) )

Als je geen niet-officiele rom wilt gebruiken is dit een andere manier om wat meer uit je omnia te halen. (bv. als je op youtube wil)

edit: Niet alleen skyfire werkt nu traag, mijn hele telefoon is nu langzaam. Ik gooi het er meteen weer van af :(

[ Voor 14% gewijzigd door Michiel Jansen op 14-02-2009 11:34 . Reden: zie edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 08:49:
Hallo allemaal ik ben bezig met het updaten van me telefoon. Maar als ik de xp eboot update uitvoer geeft ie aan dat ik on een onjuiste versie heb of de instellingen staan niet goed wat doe ik hier verkeerd?
Of kan het zijn dat die update niet nodig is?
Welke versie heb je? Welke rom wil je er op zetten? Welk OS heb je? Of is het al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Beste mensen,

Ik ben niet erg thuis in Roms en upgrades. Zeg maar gerust dat ik er niets vanaf weet.

Ik heb een maand of drie a vier geleden een officiele update gedaan op mijn Vodafone branded toestel. Dit bleek achteraf een taalupdate te zijn maar ik heb het ook voor elkaar gekregen om daarmee mijn toestel te bricken.

Ik heb 'm overigens weer aan de praat weten te krijgen met 'Pauls methode' en daarmee had ik destijds één van de laatste Roms te pakken. Ik baalde er alleen wel van dat ik nu een engels toestel had.
Gelukkig bleek dat er een officiele NL versie (van T-Mobile) overheen gezet kon worden en daarmee werd hij weer nederlandstalig van.

Best vreemd eigenlijk en Vodafone branded toestel met een T-Mobile versie erop >:)

Ik heb nu versie:
PDA: i900XKHH4/ATHH5
TELEFOON: i900BOHH2

Via deze site schijn ik nu te kunnen upgraden naar ATHL2. Heeft iemand hier ervaringen mee en kan iemand me vertellen of ik succesvol kan upgraden?

Superbedankt voor jullie reakties alvast!

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
jpvaneijk schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:02:
Beste mensen,

Ik ben niet erg thuis in Roms en upgrades. Zeg maar gerust dat ik er niets vanaf weet.

Ik heb een maand of drie a vier geleden een officiele update gedaan op mijn Vodafone branded toestel. Dit bleek achteraf een taalupdate te zijn maar ik heb het ook voor elkaar gekregen om daarmee mijn toestel te bricken.

Ik heb 'm overigens weer aan de praat weten te krijgen met 'Pauls methode' en daarmee had ik destijds één van de laatste Roms te pakken. Ik baalde er alleen wel van dat ik nu een engels toestel had.
Gelukkig bleek dat er een officiele NL versie (van T-Mobile) overheen gezet kon worden en daarmee werd hij weer nederlandstalig van.

Best vreemd eigenlijk en Vodafone branded toestel met een T-Mobile versie erop >:)
ps
Ik heb nu versie:
PDA: i900XKHH4/ATHH5
TELEFOON: i900BOHH2

Via deze site schijn ik nu te kunnen upgraden naar ATHL2. Heeft iemand hier ervaringen mee en kan iemand me vertellen of ik succesvol kan upgraden?

Superbedankt voor jullie reakties alvast!
Het lijkt te kunnen, alleen je hebt wel wat uit te leggen bij het service point als je met je vodafone branded tmobile toestel aankomt :D Of je in moeilijkheden gaat komen met upgraden omdat je eerst een vodafone rom had: GEEN IDEE. Ik zou ook even goed zoeken op modaco als ik jou was

ps je kan als je telefoon engels is wel instellen dat je woordenboek in het nederlands is (bij tarils rom iig) voor invoer met je toetsenbord

[ Voor 4% gewijzigd door Michiel Jansen op 14-02-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel Jansen schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 09:59:
[...]

Welke versie heb je? Welke rom wil je er op zetten? Welk OS heb je? Of is het al gelukt?
ik heb versie ashk2 en ik wil de nieuwste nederlandse rom erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:50:
[...]

ik heb versie ashk2 en ik wil de nieuwste nederlandse rom erop zetten.
Zelf geen branded gelukkig, maar volgens mij heb je al de nieuwste officiele Nederlandse firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel Jansen schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:56:
[...]

Zelf geen branded gelukkig, maar volgens mij heb je al de nieuwste officiele Nederlandse firmware
Ik dacht dat je met de nieuwste firmware ook zelf widgets kon toevoegen en me batt houd het net een dag vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:59:
[...]

Ik dacht dat je met de nieuwste firmware ook zelf widgets kon toevoegen en me batt houd het net een dag vol.
Niet met de nieuwste officiele Nederlandse firmware. Of je moet even wachten, of je moet een custom rom erop gooien. Wel gek dat je batterij zo kort mee gaat. Is ie net nieuw? Na een paar keer opladen moet het wel beter worden. Staat je internet verbinding misshien altijd open? Dat kost ook veel power.

HK3 klink igg redelijk nieuw. Wat staat er volledig bij je versie?

[ Voor 26% gewijzigd door Michiel Jansen op 14-02-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:37
Ik heb ook even een vraagje over een custom rom. Ik wil mijn Omnia gaan updaten met de custom rom van Qbus namelijk de QB05/QB05M. Ik heb nu op mijn Omnia de laatste officiele nl firmware erop staan: XKHJ3. Kan ik hem gewoon zonder eerst andere dingen nog te doen hem gewoon updaten met die firmware van Qbus?

Wat is trouwens het verschil tussen de Manilla 2D en de Clean Rom ?

[ Voor 10% gewijzigd door maversne op 14-02-2009 12:18 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel Jansen schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:22:
[...]

Niet met de nieuwste officiele Nederlandse firmware. Of je moet even wachten, of je moet een custom rom erop gooien. Wel gek dat je batterij zo kort mee gaat. Is ie net nieuw? Na een paar keer opladen moet het wel beter worden. Staat je internet verbinding misshien altijd open? Dat kost ook veel power.

HK3 klink igg redelijk nieuw. Wat staat er volledig bij je versie?
pda: i900xkhk3/askh2
telefoon: i900xxhj2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:49:
[...]

pda: i900xkhk3/askh2
telefoon: i900xxhj2
internet ze ik uit als ik het niet nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb trouwens een sd kaart bij me telefoon gekregen met een paar andere rom versies erop en heb ik net proberen te installeren maar geeft in de telefoon ook aan dat ik de versie moet controleren. Dat komt zeker doordat de update niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik heb sinds vandaag ook een samsung omnia alleen heb ik 2 problemen, als ik iets toevoeg zie ik het uiteindelijk niet in me bibliotheek behalve als ik het al geopend heb via Windows Verkenner, en ik heb zojuist 1 AVI film erop gezet en daar was niks mis mee maar zodra ik de Simpsons erop zet wat ook .avi is pakt hij hem niet? Hoe kan dit? En hoe kan ik alles meteen in me bibliotheek hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:37
maversne schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 12:14:
Ik heb ook even een vraagje over een custom rom. Ik wil mijn Omnia gaan updaten met de custom rom van Qbus namelijk de QB05/QB05M. Ik heb nu op mijn Omnia de laatste officiele nl firmware erop staan: XKHJ3. Kan ik hem gewoon zonder eerst andere dingen nog te doen hem gewoon updaten met die firmware van Qbus?

Wat is trouwens het verschil tussen de Manilla 2D en de Clean Rom ?
Iemand een antwoord, wil hem vanavond gaan updaten

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Chubz schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:08:
En hoe kan ik alles meteen in me bibliotheek hebben?
Bibliotheek bijwerken heet die optie volgens mij. Of iig iets in die trend. Is niet zo lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
maversne schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:54:
[...]

Denk wel dat het kan maar naar mijn ervaring staan bij een rom-release altijd gebruiksaanwijzingen op Modaco. Heb je die al gelezen? Het komt er meestal op neer dat je een pc met XP moet gebruiken en dat de Samsung modem driver moet zijn geinstalleerd. Toestel ook vooral niet loskoppelen. Het duurt best wel lang voordat het allemaal klaar is en soms lijkt het erop dat je telefoon vastgelopen is maar dan moet je even geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Als ik via een *.cab bestand een programma geinstalleerd heb, kan ik deze dan zonder zorgen weer verwijderen van de omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Ik ben er dus achtergekomen dat sommige avi's niet worden gepakt? hoe kan dit? doe ik iets fout of moet ik er eerst iets mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die kan je bij ''programmas verwijderen'' gewoon verwijderen.
je kan je.cab file meestal ook wissen als t geinstalleerd is maar tis handuger om te bewaren mocht je eens iets opnieuw willen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Omnia HD lijkt eraan te komen.

via: http://www.phonearena.com...BeatDJ-article-a_4081.htm

[ Voor 43% gewijzigd door Shiver23 op 15-02-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47

mucuracat

YES

maversne schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:54:
[...]

Manila2D = Rom met manila2d
Clean Rom= Rom zonder poespas..

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn PDA heb ik ooit plugin geinstaleerd zodat ik afspraken van meerdere dagen kan zien op mijn totday scherm. Is dat ook moegelijk bij deze Omnia ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Is geen Omnia HD. Dat is enkel om mensen te lokken. Want in de eerste regel van de beschrijving staat er: Samsung Acme. Plus nog een aanwijzing waarom ik het ook geen Omnia wil noemen: draait op Symbian!
/me En qua design vind ik hem ook een stapje terug vergeleken met de Omnia, of het is enkel de kleur...

[ Voor 10% gewijzigd door rCk op 15-02-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 09:35:
Op mijn PDA heb ik ooit plugin geinstaleerd zodat ik afspraken van meerdere dagen kan zien op mijn totday scherm. Is dat ook moegelijk bij deze Omnia ?
Ik heb toolttje kunnen vinden die ik toen de tijd gebruikte en dat is Calender+ en werk ookt perfect op de Omnina. Hier de link.
http://mohairsofa.com/default.aspx/document/10
Het wordt aangeraden om dit tooltje wel te instaleren in het telefoon geheugen in plaats van opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Gisteren kreeg ik via Bleutooth een bestand gestuurd, maar kan deze met geen mogelijkheid weer terugvinden op de Omnia, waar worden deze standaard opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:08:
Ik heb sinds vandaag ook een samsung omnia alleen heb ik 2 problemen, als ik iets toevoeg zie ik het uiteindelijk niet in me bibliotheek behalve als ik het al geopend heb via Windows Verkenner, en ik heb zojuist 1 AVI film erop gezet en daar was niks mis mee maar zodra ik de Simpsons erop zet wat ook .avi is pakt hij hem niet? Hoe kan dit? En hoe kan ik alles meteen in me bibliotheek hebben?
Avi is geen bestandsformaat, maar een extensie. Meestal is een .avi film van het divx formaat, hier heeft de Omnia geen moeite mee. Wanneer de film echter van het xvid formaat is, speelt hij 'm niet af want dit bestandsformaat ondersteunt de Omnia niet.. (correct me if I'm wrong :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, nogmaals mijn vraag. ikkom er niet uit. als ik op internet zit geeft ie gelijk aan dat ik geen sms kan ontvangen en dat het geugen vol zit. hoe kan dat. ik kijk op internet, maar download niks...rarara...kan iemand me dit uitleggen of wat ik moet doen...
suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:54:
[...]

Avi is geen bestandsformaat, maar een extensie. Meestal is een .avi film van het divx formaat, hier heeft de Omnia geen moeite mee. Wanneer de film echter van het xvid formaat is, speelt hij 'm niet af want dit bestandsformaat ondersteunt de Omnia niet.. (correct me if I'm wrong :+ )
Is er geen applicatie die xvid ondersteund? Want ik wil simpsons filmpjes kijken op me tel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Chubz schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:04:
[...]

Is er geen applicatie die xvid ondersteund? Want ik wil simpsons filmpjes kijken op me tel :)
Waarom convert je ze niet naar Divx dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:26
The_Scarabial schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:41:
Gisteren kreeg ik via Bleutooth een bestand gestuurd, maar kan deze met geen mogelijkheid weer terugvinden op de Omnia, waar worden deze standaard opgeslagen?
My Documents als ik me niet vergis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

rCk schreef op zondag 15 februari 2009 @ 09:48:
[...]

Is geen Omnia HD. Dat is enkel om mensen te lokken. Want in de eerste regel van de beschrijving staat er: Samsung Acme. Plus nog een aanwijzing waarom ik het ook geen Omnia wil noemen: draait op Symbian!
/me En qua design vind ik hem ook een stapje terug vergeleken met de Omnia, of het is enkel de kleur...
Omnia HD komt van de poster af die in Barcelona op het gebouw hangt. Acme is een codenaam, dus lijkt me hoogst onwaarschijnlijk als de Omnia HD anders zou heten. We zullen eht morgen wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

weet iemand of er een progje bestaat, die de email direct binnen haalt.
bij instellingen vind ik alleen vanaf 5 minuten.
gr cynthia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
rCk schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:30:
[...]

Waarom convert je ze niet naar Divx dan?
DIVX Converter doet bij mij vaag en ik ken geen ander programma hiervoor?

[ Voor 8% gewijzigd door Proxzor op 15-02-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Chubz schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:32:
[...]

DIVX Converter doet bij mij vaag en ik ken geen ander programma hiervoor?
Misschien is super iets voor je. Het is wel ff zoeken op hun site naar de download link, maar dat is leuk om zelf uit te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

f1fr33k schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:43:
[...]

My Documents als ik me niet vergis ;)
Klopt vandaag weer geprobeerd met een klein bestandje, die kwam daar idd. te staan, maar ik wil graag ook grotere bestanden versturen, maar daar is het telefoon geheugen te klein voor, dit moet dus in mijn opslag komen, dit krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar, bij de bleutooth instelling staat dat het naar mijn opslag toe moet, maar dit gebeurt niet om de één of andere vage reden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Michiel Jansen schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:57:
[...]

Misschien is super iets voor je. Het is wel ff zoeken op hun site naar de download link, maar dat is leuk om zelf uit te zoeken
Is dit niet een virus ofzo? Zo moeilijk om die link te vinden, moest wel 20x op het woord download klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik zit al 3 maanden met een probleem.
omnia kwam van de reparatie (vastgelopen rom update ) met een gps probleem.
gps doet het helemaal niet , Ik heb van alles geprobeerd maar niets helpt , gewoon geen gps signaal.
na een advies hier op de forum heb Ik mijn omnia geopend om een kijkje te nemen van binnen.
en toen blijkt de gps connector ontbreekt (volgens de foto van service manual).
toestel tot nu toe 4 keer opgestuurd voor een oplossing van dit gps probleem.2 keer naar solid vision en 2 keer via kpn naar teleplan.
beide ontkennen dat er iets mis is met toestel. en samsung weigert er wat aan te doen .
is zo een connector ergen los te bestellen?
zijn er suggesties wat Ik moet doen om samsung toch te kunnen dwingen voor een oplossing te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

ONLINE WIDGETS voor iedereen...
Ik heb XKHJ3 en heb onderstaand cab geinstalleerd en nu beschik ik over online widgets. Zoals weer en google en meerdere.. je kunt ze ook uitzetten..
Hoop dat de link mag blijven. Anders jammer.
http://www.4shared.com/fi...g_Online_Widgets.html?s=1
Is gewoon samsung cab file. zou toch mogen?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
mucuracat schreef op maandag 16 februari 2009 @ 01:43:
ONLINE WIDGETS voor iedereen...
Ik heb XKHJ3 en heb onderstaand cab geinstalleerd en nu beschik ik over online widgets. Zoals weer en google en meerdere.. je kunt ze ook uitzetten..
Hoop dat de link mag blijven. Anders jammer.
http://www.4shared.com/fi...g_Online_Widgets.html?s=1
Is gewoon samsung cab file. zou toch mogen?
Ben het aan het downloaden, even nieuwsgierig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Chubz schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:16:
[...]

Is dit niet een virus ofzo? Zo moeilijk om die link te vinden, moest wel 20x op het woord download klikken...
Waarom zou het een virus zijn? Ik vind het wel een goeie grap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

kaher schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:59:
Ik zit al 3 maanden met een probleem.
omnia kwam van de reparatie (vastgelopen rom update ) met een gps probleem.
gps doet het helemaal niet , Ik heb van alles geprobeerd maar niets helpt , gewoon geen gps signaal.
na een advies hier op de forum heb Ik mijn omnia geopend om een kijkje te nemen van binnen.
en toen blijkt de gps connector ontbreekt (volgens de foto van service manual).
toestel tot nu toe 4 keer opgestuurd voor een oplossing van dit gps probleem.2 keer naar solid vision en 2 keer via kpn naar teleplan.
beide ontkennen dat er iets mis is met toestel. en samsung weigert er wat aan te doen .
is zo een connector ergen los te bestellen?
zijn er suggesties wat Ik moet doen om samsung toch te kunnen dwingen voor een oplossing te zorgen.
Hmm lijkt op een probleem wat ik had met de iPhone. Gunner in "Solidvision / T-Mobile / BC willen iPhon..." Toestel krijgt geen 3G-verbinding, maar dat probleem werd maar niet onderkend.
Enige wat ik je kan adviseren is blijven proberen. De aanhouder wint.... Uiteindelijk moet je bij je leverancier zijn die je in de basis een goed product moet leveren. Laat iemand bij KPN zien wat er mis is en maak nogmaals duidelijk dat het al 4x niet opgelost is. Mijn ervaring is dat de communicatie over het probleem erg gebrekkig is en ze bij de reparatie-afdeling heel snel controleren of een toestel wel of niet werkt, zonder alle features te testen. (Zoals ook in mijn geval)
Ik begrijp dat het erg frustrerend is, maar ik zal deze week (als het goed is) uiteindelijk ook een nieuw toestel ontvangen. Succes en misschien heb je iets aan mijn verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Chubz schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:16:
Ik ben er dus achtergekomen dat sommige avi's niet worden gepakt? hoe kan dit? doe ik iets fout of moet ik er eerst iets mee doen?
Ik gebruik TCPMP 0.72 RC1 als standaardplayer. Daarnaast heb ik voor de ondersteuning van Windows Media 9 nog de codecs geinstalleerd van hier.

Dit laatste is wel een beetje slecht; zelfs Windows Media Player 10 opent deze bestanden niet 'out of the box' op mijn Omnia ('The parameter is incorrect'). 8)7

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
2 min voor 13:00 uur..ben benieuwd....daanno ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jos84 op 16-02-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Samsung keynote is afgelopen. OmniaHD is enige wat ik kan bedenken dat van belang was voor dit topic. Dit is wel een Symbian-toestel, dus nogal anders dan de huidige Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
nog niets bekend over de app-store van samsung ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien nu iemand die even me dit kan uitleggen...ik hb in de beginpost gekeken, daar staat in dat ik geheugen kan vrij maken..da heb ik gedaan..maar dan nog....mijn vraag....hallo, nogmaals mijn vraag. ikkom er niet uit. als ik op internet zit geeft ie gelijk aan dat ik geen sms kan ontvangen en dat het geugen vol zit. hoe kan dat. ik kijk op internet, maar download niks...rarara...kan iemand me dit uitleggen of wat ik moet doen...
suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand inmiddels al voor elkaar gekregen om bijv. Android draaiend te hebben?

Ik heb geprobeerd te zoeken op xda enzo maar daar kwamen mensen niet verder dan het boot scherm van linux zelf.
Dat zal de telefoon in mijn ogen leuker maken gezien het feit dat ik WM zat ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Jos84 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:58:
2 min voor 13:00 uur..ben benieuwd....daanno ;)
dit dan maar ???

http://www.telegraaf.nl/d...ntraal_bij_Samsung__.html

en deze natuurlijk..

http://www.telecompaper.com/nl/article.aspx?cid=656498

[ Voor 13% gewijzigd door eeyore98 op 16-02-2009 19:11 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zo, ik ga SPB Mobile shell voor mn telefoon proberen. Heeft dit enkele nadelige gevolgen voor de snelheid van de telefoon of iig, in het gebruik of gaat het allemaal hetzelfde? Aangezien de Standaard Samsung Widgets ook al leuk zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door rCk op 16-02-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje... misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen?

Zijn alle telefoons van vodaphone branded? Is dit ook wanneer je het online bij vodaphone besteld of alleen in de winkels. Zie namelijk op hun site geen vodaphone kenmerken op de telefoons Daaraan kan je toch zien of het branded is of niet

Wat is nou de nadeel van een branded phone. Zijn er grote nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:08:

Zijn alle telefoons van vodaphone branded? Is dit ook wanneer je het online bij vodaphone besteld of alleen in de winkels. Zie namelijk op hun site geen vodaphone kenmerken op de telefoons Daaraan kan je toch zien of het branded is of niet

ik heb ook een vraag... waar vind je de zoek knop? volgens mij is dit de meest gestelde vraag en de tweede in de rij is jouw vraag.
Antwoord op beide vragen: Rechts boven is de zoek kader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:25

Zodra jij een vodafone logo op je tel hebt is ie branded. Mijn tel. komt bij de webstore vandaan en die is simlocked en branded. Heb je geen vodofone logo op je mobiel (en als je m opstart ook niet) dan is ie non-branded.

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 12-09 16:51
...
Zijn alle telefoons van vodaphone branded? Is dit ook wanneer je het online bij vodaphone besteld of alleen in de winkels.
...
Zodra je hem bij een Vodafone winkel of online bij Vodafone.nl besteld zal altijd een branded toestel worden geleverd. Wat dat inhoudt is inderdaad al meerdere keren hier besproken. Wat je wel kunt doen (heb ik ook gedaan, ik zat bij Hi) is hem bij een gsm winkel (Belcompany, Phonehouse, T for Telecom, etc) halen met een Vodafone abbo. Ze hebben daar vaak ook leuke aanbiedingen en je krijgt dan wel een unbranded toestel mee. Ze regelen ook meteen je opzegging bij je oude provider en je kan dan meteen je oude sim in het nieuwe toestel gebruiken totdat je oude abbo is opgezegd (om dit te regelen duurt iets van 3 dagen, pas daarna kreeg ik m'n Omnia mee). Bestel je je toestel bij een Vodafone winkel, dan krijg je gedurende de opzegtermijn van je oude provider een tijdelijke sim van Vodafone met een tijdelijk nummer, die je in je Omnia kan gebruiken. Dit omdat ik bij Hi zat en mijn Hi sim niet in de ge-simlockte Vodafone Omnia kan doen. Dit vond ik een butt-oplossing en heb derhalve niet bij de Vodafone winkel besteld. Naast het feit dat ik absoluut geen branded/simlockt toestel wilde.

Hopelijk kan je hier iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:10
Goedemiddag,

Ik heb op mijn Omnia nu het probleem, dat mijn helderheids slider van het scherm niet meer werkt in WM6.
Niet als ik em automatisch zet, en niet als ik em handmatig van helderheid verander.
Als ik em reboot, is ie eerst helemaal vel, en later wordt ie weer zwak. (Dus alsof ik de slider op de laagste stand heb)
Het lijk mij alsof er een programma dit onderschept, maar heb geen idee welk programma deze settings over-ruled.

// EDIT //

Denk dat het probleem bij WKTask ligt.
Zal em ff uitzetten, kijken of dit het oplost...

[ Voor 10% gewijzigd door xoniq op 17-02-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de spb shell gebruikers (plus die leuke skins)
bij een Iphone vriendje gezien dat hij zijn belstatus (restrerende hoeveelheid minuten) in zijn today scherm heeft. bestaat hier een plugin voor dat bij mij ook kan. We hebben allebei T-mobile als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:15:
hallo,

weet iemand of er een progje bestaat, die de email direct binnen haalt.
bij instellingen vind ik alleen vanaf 5 minuten.
gr cynthia
iemand een idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welk programma kan je goed en makkelijk je omnia als remote gebruiken voor je pc dus met je omnia alles op je vaste pc bedienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:12:
Vraagje voor de spb shell gebruikers (plus die leuke skins)
bij een Iphone vriendje gezien dat hij zijn belstatus (restrerende hoeveelheid minuten) in zijn today scherm heeft. bestaat hier een plugin voor dat bij mij ook kan. We hebben allebei T-mobile als provider.
deze misschien ??

http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1319

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wat je bedoeld,maar dat is er alleen voor de Iphone jammer genoeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:00:
[...]

Ik weet wat je bedoeld,maar dat is er alleen voor de Iphone jammer genoeg :/
Op die link staat DKToday 1.80, niet voor de iPhone lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeyore98 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:08:
[...]

Op die link staat DKToday 1.80, niet voor de iPhone lijkt me...
Belstatus v1.8 iPhone bedoeld hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:25:
met welk programma kan je goed en makkelijk je omnia als remote gebruiken voor je pc dus met je omnia alles op je vaste pc bedienen ?
Ben ik ook al een tijd naar op zoek. Het zou het mooiste zijn om dit via WI-FI te kunnen doen, maar bluetooth kan ook natuurlijk....

Zal windows mobile 6.5 ook kunnen draaien op de omnia?

BTW Splendes, ik hoorde van een maat van me dat hij nogal content was met het volgende remote programma op zijn HTC Diamond:

Thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427097
Download link: http://www.sendspace.pl/file/zC10zSKD/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:39
hostje schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:39:
[...]
Wat je wel kunt doen (heb ik ook gedaan, ik zat bij Hi) is hem bij een gsm winkel (Belcompany, Phonehouse, T for Telecom, etc) halen met een Vodafone abbo. Ze hebben daar vaak ook leuke aanbiedingen en je krijgt dan wel een unbranded toestel mee.
Ik heb bij vodafone een branded one genomen. Scheelde 180 eur met Phonehouse, deze was van de normale winkels verreweg het goedkoopste.

Ik heb nu
2jr 22,50
2jr Internet 9,50
2jr lang 20% korting op abo(22,50)
140€ extra toestelkorting(vanwege internet bundel)
i900v Omnia gratis :)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ Hierboven, ik heb dezelfde deal :) + een 8gb Micro-SD kaartje (en de film Vantage Point, maarja dat is niet echt van belang)

Zo, net SPB erop gezet, werkt super! Standaard scherm is beetje saai, maar als je dan SPB Menu opent, wat een geweldige look! Werkt super, alles binnen handbereik. Nu nog even customizen en ik ben weer blij! Interface is een beetje zoals de zwarte Touchflo van de HTC series. Ben blij dat ik dit heb nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:20:
[...]

Belstatus v1.8 iPhone bedoeld hij ;)
yip Talita die bedoelde ik....... dus alleen voor de iphone.....shame.
Kunnen dit soort proggies dan niet ontwikkeld worden voor windows? of mis ik iets waardoor dit niet mogelijk is.

Hebben jullie ook het volgende?: als ik de omnia in mijn carholder landscape plaats en dan iemand bel draait de omnia terug in in portrait mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je album art van je muziek kan verwijderen of verbergen bij je diavoorstelling. ik vind het namelijk best irritant dat ze daar ook bij mijn foto;s komen te staan maar kan geen manier vinden om ze daar weg te halen en toch mijn album art te behouden in de meidaspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals ook in de topicwaarschuwing is vermeld:
Modbreak:Discussie over abonnementen hoort in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nou, op het eerste probleem gestuit icm Spb Mobile Shell. Ik krijg af en toe een gwes.exe error, wie heeft dat nog meer gehad of ben ik weer de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Nog even geduld... ;-)
Samsung zet Nederlandse widgets op telefoons
http://tweakers.net/nieuw...widgets-op-telefoons.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hostje schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:39:
[...]

Zodra je hem bij een Vodafone winkel of online bij Vodafone.nl besteld zal altijd een branded toestel worden geleverd. Wat dat inhoudt is inderdaad al meerdere keren hier besproken. Wat je wel kunt doen (heb ik ook gedaan, ik zat bij Hi) is hem bij een gsm winkel (Belcompany, Phonehouse, T for Telecom, etc) halen met een Vodafone abbo. Ze hebben daar vaak ook leuke aanbiedingen en je krijgt dan wel een unbranded toestel mee. Ze regelen ook meteen je opzegging bij je oude provider en je kan dan meteen je oude sim in het nieuwe toestel gebruiken totdat je oude abbo is opgezegd (om dit te regelen duurt iets van 3 dagen, pas daarna kreeg ik m'n Omnia mee). Bestel je je toestel bij een Vodafone winkel, dan krijg je gedurende de opzegtermijn van je oude provider een tijdelijke sim van Vodafone met een tijdelijk nummer, die je in je Omnia kan gebruiken. Dit omdat ik bij Hi zat en mijn Hi sim niet in de ge-simlockte Vodafone Omnia kan doen. Dit vond ik een butt-oplossing en heb derhalve niet bij de Vodafone winkel besteld. Naast het feit dat ik absoluut geen branded/simlockt toestel wilde.

Hopelijk kan je hier iets mee.
Super bedankt voor info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Bestaat er al een topic voor de Omnia HD?
Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic