ben heel erg tevreden net taril zijn rom met poespas.lekker snel.gps is ook veel beter nu,heel snel een fix.spb mobile shell werkt ook weer prima.En sms komt als ik mijn gsm s' morgens aanzet gelijk binnen.ben er erg tevreden mee
Ligt er net aan wat je wil hebben. Veel roms, waaronder die van taril, gebruiken gewoon de samsung gui.DarkHelmet schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:21:
Met die custom firmwares ben je neem ik aan de samsung GUI kwijt?
Windows (Mobile) op een telefoon vind ik gebruiksonvriendelijk dus een schil eromheen is opzich welkom.
Zit er bij die custom roms ook een schil om Mobile zodat het toestel gebruiksvriendelijker wordt?
Alleen sneller en meer accu heb ik niks aan als ik op een minischerm een windows desktop moet gaan besturen met een dikke vinger
ik vind g-invaders wel lachen, een soort space invaders die je stuurt met de bewegingssensorVerwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:28:
zijn er al spelletjes voor de omnia?
Verwijderd
ik gebruik spb backup daar kun je heel fijn mee backuppen contactgegevens/sms/email/geheugenkaart etc. etc.. ook makkelijk is de geplande back up..xon schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:48:
[...]
ja rotte is dat je met pim backup (wat op de taril rom is meegebakken) niet je email accounts kan overzetten. Dat vind ik nog wel het grootste @#%@#$ werk.
enige is dit is geen freeware..
maar zeker een topprog
Klik voor meer info !
Verwijderd
Ik heb twee major problems met m'n omnia ondertussen, het kreng
..
1. Ik heb klachten ontvangen dat om de haverklap wanneer ik een smsje stuur er ook smsjes mee worden gestuurd zonder dat ik daar wat van merk.. Ik heb me laten vertellen dat het gelukkig alleen maar smsjes betreffen uit verzonden die ook al eerder naar die persoon zijn verstuurd.. Heel raar
2. Mijn opslag is vol, terwijl ik er nog geen 4gb op heb staan... Zowel via de computer als op het ding zelf zegtie dat er nog geen bytje meer over is..
Hard resetje?
Mijn smsjes snik..
1. Ik heb klachten ontvangen dat om de haverklap wanneer ik een smsje stuur er ook smsjes mee worden gestuurd zonder dat ik daar wat van merk.. Ik heb me laten vertellen dat het gelukkig alleen maar smsjes betreffen uit verzonden die ook al eerder naar die persoon zijn verstuurd.. Heel raar

2. Mijn opslag is vol, terwijl ik er nog geen 4gb op heb staan... Zowel via de computer als op het ding zelf zegtie dat er nog geen bytje meer over is..
Hard resetje?
Mijn smsjes snik..
wat maken oude smsjes nou uit, schrijf ze dan op
Hard reset lijkt me een verstandige oplossing
Hallo,
Ben van plan navigatie software te kopen voor mijn Omnia.
Gehoord dat TomTom niet geinstalleerd kan worden!?
Gehoord dat Garmin enkel met eigen card fuctioneerd!?
Wie kan me verder helpen?
Liefst Garmin XT mobile maar dan wel op mijn interne of externe card!
Dus geen wisselen van card.
Wie kan me hopelijk verder helpen?
Verwijderd
Het geheugenprobleem lijkt gefixt te zijnJos84 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:31:
wat maken oude smsjes nou uit, schrijf ze dan op![]()
Er bleek een of ander vaag bestand van 3,99 gb verstopt te zijn in Mijn Opslag.

Maar heeft iemand een idee hoe het kan dat mijn foon automatisch smsjes meestuurt?
Verwijderd
Een VAAG bestand van bijna 4GB? Vertel!Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:13:
[...]
Het geheugenprobleem lijkt gefixt te zijn![]()
Er bleek een of ander vaag bestand van 3,99 gb verstopt te zijn in Mijn Opslag.![]()
Maar heeft iemand een idee hoe het kan dat mijn foon automatisch smsjes meestuurt?
Verwijderd
Het had dezelfde naam als een mp3'tje maar dan 3,99 gb groot, het formaat weet ik niet..Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:08:
[...]
Een VAAG bestand van bijna 4GB? Vertel!
Geen idee hoe het daar kwam of wat het daar deed?
Maar ik heb het vakkundig eraf gekeild, dus het zal voor altijd een raadsel blijven ben ik bang
Kan iemand mij helpen:
Ik prbeer de laatste Navigon 7.3.1 te instaleren op mijn samsung maar telkens crasht mijn samsung.
Ook heb ik geprobeerd iGO 8.3.2 te instaleren, dat wil ook niet helemaal.
Terwijl op internet her en der staat dat het bij anderen gelukt is.
Weet iemand iets meer over?
Ik prbeer de laatste Navigon 7.3.1 te instaleren op mijn samsung maar telkens crasht mijn samsung.
Verwijderd
Hij moet vanaf de root, Is zo ook bij mij gedraaid.Sathumax schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 21:27:
Kan iemand mij helpen:
Je kunt al je smsjes heel gemakkelijk backuppen met een freeware programma genaamd Pimbackup. Dit maakt een bestandje aan die ja dan naar je pc moet kopieren voordat je een harde reset doet. Na de harde reset Pimbackup weer installeren en het bestandje naar je telefoon kopieren vanaf je pc, restore en klaar.Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:41:
Ik heb twee major problems met m'n omnia ondertussen, het kreng..
1. Ik heb klachten ontvangen dat om de haverklap wanneer ik een smsje stuur er ook smsjes mee worden gestuurd zonder dat ik daar wat van merk.. Ik heb me laten vertellen dat het gelukkig alleen maar smsjes betreffen uit verzonden die ook al eerder naar die persoon zijn verstuurd.. Heel raar![]()
Hard resetje?![]()
Mijn smsjes snik..
Er is een optie om antwoorden mee te verzenden met smsjes. Heb je dat soms aangevinkt?
Verwijderd
ik heb een snelkoppeling geprobeerd maar deze werkt ook niet,hij blijft de map programma's steeds openen,,,letsa schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:19:
[...]
Heb je al geprobeerd, een shortcut (lnk) naar de map te maken, en vervolgens deze link aan de softkey te koppelen?
en weet iemand of je de kleur van de klok kan veranderen in samsung today1?
Verwijderd
deze quote hoorde er nog bij hierboven.
[quote]Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:57:
weet er iemand een oplossing om van je linker softkey een 'programma's' shortcut te maken?
ik heb keyswop maar daar kan je programma niet instellen omdat dit een map is.
iemand????
[quote]Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:57:
weet er iemand een oplossing om van je linker softkey een 'programma's' shortcut te maken?
ik heb keyswop maar daar kan je programma niet instellen omdat dit een map is.
iemand????
Hoe bedoel je dat vanaf de root?Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:21:
[...]
Hij moet vanaf de root, Is zo ook bij mij gedraaid.
Ik heb nu 2 mapjes iGO8 en 2577 staan op mijn SD kaart.
Maar telkens roept hij dat hij programma zoekt op SD
bij de root bedoelt hij het 8GB geheugen in je omnia en niet een sd kaartje.Sathumax schreef op zondag 08 februari 2009 @ 08:43:
[...]
Hoe bedoel je dat vanaf de root?
Ik heb nu 2 mapjes iGO8 en 2577 staan op mijn SD kaart.
Maar telkens roept hij dat hij programma zoekt op SD
en verder heb alleen nog route66 geprobeerd op me omnia en die doet het goed vanaf een sd kaartje.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik ben nieuw op dit forum!majos schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:03:
Hallo,
Is dit niet de goede vraagstelling of.........?
Iemand die me verder wil helpen?
Jos
als je het begin leest leest van dit topic zie je ook de FAQ staan over de omnia.majos schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:12:
[...]
Ik ben nieuw op dit forum!
Jos
daar staan ook de navigatie software tussen.
dus welke versie er werkt op de omnia.
tomtom werkt dus wel op de omnia.
bij de 1 zonder en bij de ander met een hulp programmatje.
bij de meeste kan je hem ook op je eigen sd kaartje installeren doormiddel van je pc en een cd rom.
kijk ook eens naar route66, is goedkoop te koop op internet en werkt erg goed.
Garmin en igo kan je igg niet overzetten naar ander geheugenmajos schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:12:
[...]
Ik ben nieuw op dit forum!
Jos
Voor zover ik weet kan dit bij alleen bij Mcguider. Zie ook TS voor wat wel en niet kan
Nou dat heb ik dus ook geprobeerd beiden mapjes op mijn interne gegeugen te plaatsen krijg ik zelfde melding.chucky666 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:00:
[...]
bij de root bedoelt hij het 8GB geheugen in je omnia en niet een sd kaartje.
en verder heb alleen nog route66 geprobeerd op me omnia en die doet het goed vanaf een sd kaartje.
Bedankt allen,Michiel Jansen schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:33:
[...]
Garmin en igo kan je igg niet overzetten naar ander geheugen
Voor zover ik weet kan dit bij alleen bij Mcguider. Zie ook TS voor wat wel en niet kan
Wat betekent iig en wat TS?
Jos
welke melding?Sathumax schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:59:
[...]
Nou dat heb ik dus ook geprobeerd beiden mapjes op mijn interne gegeugen te plaatsen krijg ik zelfde melding.
jos
Verwijderd
iig = in ieder gevalmajos schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:05:
[...]
Bedankt allen,
Jos
TS = topic start (de algemene informatie op pagina 1 wordt hier mee bedoeld, lees dit goed door, erg nuttig!)
Ik lees bij de PDAshop dat Route 66 19 meningen dat het een "slecht"zaak is om dit aan te schaffen!chucky666 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:21:
[...]
als je het begin leest leest van dit topic zie je ook de FAQ staan over de omnia.
daar staan ook de navigatie software tussen.
dus welke versie er werkt op de omnia.
tomtom werkt dus wel op de omnia.
bij de 1 zonder en bij de ander met een hulp programmatje.
bij de meeste kan je hem ook op je eigen sd kaartje installeren doormiddel van je pc en een cd rom.
kijk ook eens naar route66, is goedkoop te koop op internet en werkt erg goed.
Zijn er ook positieve gebruikers?
Jos
van de 19 meningen zijn ze niet allemaal negatief.majos schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:10:
[...]
Ik lees bij de PDAshop dat Route 66 19 meningen dat het een "slecht"zaak is om dit aan te schaffen!
Zijn er ook positieve gebruikers?
Jos
sta er zelf ook tussen en een paar andere waren ook positief.
hoe die het doet op andere systemen weet ik niet maar op de omnia doet ie het erg goed.
ik heb wel eerst de nieuwste update van route66 van hun site gehaald voor de omnia en deze gelijk geinstalleerd en daarna pas geactiveerd.
(je hoeft trouwens niet met je naam af te sluiten jos
hehe, al die afk. iddmajos schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:05:
[...]
Bedankt allen,
Jos
sowieso zijn er aparte topics over bijna alle navigatiesoftware. Als je persee een andere sd kaart wilt gebruiken zou ik voor McGuider 2009 gaan.
Ik ben het programmaatje kwijt geraakt waarmee je alle contacten automatisch kan laten converteren van [achternaam] [voornaam] naar [voornaam] [achternaam] in je contacts. Heeft iemand de naam / link naar het programma voor me? Het was een MoDaCo-dingetje volgens mij, maar kan m daar ook niet vinden.
Oke probleem opgelost:) moest eff sys.txt aanpassen
[ Voor 50% gewijzigd door Sathumax op 08-02-2009 15:41 ]
Ik heb momenteel op mijn Omnia iGo en McGuider (=Sygic Drive/Traffic GPS) staan. Deze software werkt goed met de ingebouwde GPS ontvanger, zonder andere software nodig te hebben.majos schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:03:
TomTom ondersteunt niet standaard de ingebouwde GPS ontvanger, daarvoor moet je dus een extra programma (GPSGate/GPSProxy/etc) op de achtergrond draaien. Daarom raad ik TomTom ook (nog) niet aan.
Ik heb laatst ook Garmin XT geïnstalleerd, maar ben totaal niet te spreken over de snelheid (route berekenen en grafisch opbouwen van de map); in mijn beleving is McGuider 2x zo snel. Ik raad Garmin dan ook af.
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
Zo te zien kan ik m'n vorige bericht niet editen, dan maar op deze manier. 
Een vraag: ik heb sinds kort Vodafone Internet Blox, toen ik dit in gebruik nam op de Omnia kon ik mijn Outlook (Exchange) mail, evenals mijn Gmail mail goed ontvangen. Vandaag krijg ik bij het synchroniseren van mijn Gmail echter de melding "Cannot Connect with current connection settings". Wanneer ik via Wifi mijn mail wil checken, werkt alles probleemloos. Het lijkt me dus een probleem met mijn Vodefone verbinding?
Overigens ben ik via GPRS verbonden en kan ik via deze verbinding gewoon surfen (Opera Mini). Ook ontvang ik nog gewoon mail van de Exchange server, het zijn puur mijn gmail inboxen die niet meer synchroniseren.
Enig idee hoe ik dit euvel kan debuggen? Of wellicht meer mensen die hier problemen mee hebben?
Een vraag: ik heb sinds kort Vodafone Internet Blox, toen ik dit in gebruik nam op de Omnia kon ik mijn Outlook (Exchange) mail, evenals mijn Gmail mail goed ontvangen. Vandaag krijg ik bij het synchroniseren van mijn Gmail echter de melding "Cannot Connect with current connection settings". Wanneer ik via Wifi mijn mail wil checken, werkt alles probleemloos. Het lijkt me dus een probleem met mijn Vodefone verbinding?
Overigens ben ik via GPRS verbonden en kan ik via deze verbinding gewoon surfen (Opera Mini). Ook ontvang ik nog gewoon mail van de Exchange server, het zijn puur mijn gmail inboxen die niet meer synchroniseren.
Enig idee hoe ik dit euvel kan debuggen? Of wellicht meer mensen die hier problemen mee hebben?
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
zelf geen gmail gebruiker maar heb je hier wat aan?bouvrie schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:05:
Zo te zien kan ik m'n vorige bericht niet editen, dan maar op deze manier.
Verwijderd
Tal van collega's van mij beschikken ook over deze telefoon en volgens mij is de hype momenteel iets afgenomen. Ik wacht persoonlijk liever nog even op een opvolgende iets kleinere telefoon. Deze telefoon is iets te groot voor mij. Dus nog even afwachten. Kan iemand me vertellen hoe ik iets aan Sathumax kan vragen trouwens. Want ik wil even reageren op een post van hem
Gewoon eff quoten naar mijVerwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:31:
Tal van collega's van mij beschikken ook over deze telefoon en volgens mij is de hype momenteel iets afgenomen. Ik wacht persoonlijk liever nog even op een opvolgende iets kleinere telefoon. Deze telefoon is iets te groot voor mij. Dus nog even afwachten. Kan iemand me vertellen hoe ik iets aan Sathumax kan vragen trouwens. Want ik wil even reageren op een post van hem
Maar mijn probleem is al opgelost
Jammer genoeg niet, zoals ik al aangaf heeft het waarschijnlijk met mijn inbox-instellingen niets te maken (synchronisatie via wifi werkt gewoon, met precies dezelfde instellingen).Michiel Jansen schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:20:
[...]
zelf geen gmail gebruiker maar heb je hier wat aan?
Ik vind het gewoon raar dat ik een GPRS verbinding heb, waarover mijn exchange/http gewoon werkt, maar GMail via IMAP het op de een of andere manier laat afweten.
Zijn er misschien tools die iets meer gedetailleerde informatie over de GPRS/3G verbinding kunnen tonen? Zaken als geblokkeerde poorten, geblackliste services, oid?
Heb de afelopen twee dagen een beetje zitten spelen... ga nu voor de tweede keer de QBus Manilla Lite ROM installeren. Moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over die Manilla2D interface (= TouchFlo3D, van de HTC, nagebouwd), alhoewel ik nog niet alles onder de knie heb.DarkHelmet schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:21:
Met die custom firmwares ben je neem ik aan de samsung GUI kwijt?
Windows (Mobile) op een telefoon vind ik gebruiksonvriendelijk dus een schil eromheen is opzich welkom.
Zit er bij die custom roms ook een schil om Mobile zodat het toestel gebruiksvriendelijker wordt?
Alleen sneller en meer accu heb ik niks aan als ik op een minischerm een windows desktop moet gaan besturen met een dikke vinger
Ben verder overigens redelijk groen hoor op dit gebied, kan je eigenlijk niet meer dan dat vertellen. Meeste staat wel in het topic van QBus: http://www.modaco.com/con...s-dxia2-qb05-dxia2-qb05m/
Oh ja, screens staan onderaan de TS post in bovengenoemd topic.
[ Voor 3% gewijzigd door DFKT op 08-02-2009 17:27 ]
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Verwijderd
ik probeer al een tijdje op de site spbclub programmatjes te downloaden voor op mij omnia. maar ik krijg het maar niet voor elkaar. ik heb het geprobeerd op de pc op slaan en dan op mij tel proberen te zetten en ook via de telefoon direct te downloaden. maar helaas weet ik niet waar het opgeslagen word. ik kom er niet uit.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Bedankt!bouvrie schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:53:
[...]
Ik heb momenteel op mijn Omnia iGo en McGuider (=Sygic Drive/Traffic GPS) staan. Deze software werkt goed met de ingebouwde GPS ontvanger, zonder andere software nodig te hebben.
TomTom ondersteunt niet standaard de ingebouwde GPS ontvanger, daarvoor moet je dus een extra programma (GPSGate/GPSProxy/etc) op de achtergrond draaien. Daarom raad ik TomTom ook (nog) niet aan.
Ik heb laatst ook Garmin XT geïnstalleerd, maar ben totaal niet te spreken over de snelheid (route berekenen en grafisch opbouwen van de map); in mijn beleving is McGuider 2x zo snel. Ik raad Garmin dan ook af.
Kan ik de content naar een andere SD-kaart kopiëren?
Ja. Als u de gegevens op een andere SD-kaart wilt zetten, kunt u contact opnemen met het Tele Atlas Service Centre. Houd uw productcode bij de hand. U kunt de gegevens slechts eenmaal overzetten.
Heb je hier of iemand anders op het forum ervaring mee en zijn die goed?
Verwijderd
de camera heeft in de filmmodus toch ook slow motionopname mogelijkheden?(stond vlg mij in de reviews.
ps camera is naar mijn idee na de update wel beter geworden of het moet door de makro modus komen....
ps camera is naar mijn idee na de update wel beter geworden of het moet door de makro modus komen....
Ik heb een 6-tal SPB progjes prima draaien op mijn Omnia. Download het cab. bestand naar je pc, kopieer het middels de usb functie/kabel naar je telefoon (bv. op je opslagkaart) en installeren maar.Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:56:
ik probeer al een tijdje op de site spbclub programmatjes te downloaden voor op mij omnia. maar ik krijg het maar niet voor elkaar. ik heb het geprobeerd op de pc op slaan en dan op mij tel proberen te zetten en ook via de telefoon direct te downloaden. maar helaas weet ik niet waar het opgeslagen word. ik kom er niet uit.
In mijn Omnia gaat enkel een microSDHC card, mcguider levert een SD card met daarop de nav.software,Michiel Jansen schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:36:
[...]
hehe, al die afk. idd
sowieso zijn er aparte topics over bijna alle navigatiesoftware. Als je persee een andere sd kaart wilt gebruiken zou ik voor McGuider 2009 gaan.
hoe krijg ik dat op mijn microSDHC of moet ik de DVD van McGuider kopen?
Wie kan me meer vertellen?? (ik ben een newbie, graag stappenplannetje)!
Kun je de bestanden niet 1:1 via Verkenner overzetten?majos schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:16:
In mijn Omnia gaat enkel een microSDHC card, mcguider levert een SD card met daarop de nav.software,
Dus:
1) Omnia met kabel aan PC hangen.
2) SD kaart in je PC-kaartenlezer stoppen.
3) Met Windows Verkenner navigeren naar de SD kaart, alles selecteren en CTRL-V (kopiëren).
4) Met Windows Verkenner navigeren naar je Omnia (Deze Computer-->Mobiel Apparaat->Mijn Windows Apparaat-->Opslagkaart), en daar de bstanden plakken (CTRL+V).
Zou kunnen werken?
[ Voor 187% gewijzigd door letsa op 09-02-2009 10:37 ]
Ik heb nu voorlopig een workaround gevonden, de instellingen van mijn GMail accounts stonden afgesteld op connect to 'The Internet', deze heb ik nu op 'Vodefone' gezet, en het werkt.bouvrie schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:32:
[...]
Ik vind het gewoon raar dat ik een GPRS verbinding heb, waarover mijn exchange/http gewoon werkt, maar GMail via IMAP het op de een of andere manier laat afweten.
Het probleem wat nu speelt is echter dat als ik Wifi verbinding heb, de synchronisatie alsnog via Vodafone gaat (aangezien dit expliciet is aangegeven).
Ik geloof dat ik de Network instellingen van Windows Mobile nog niet echt begrijp, ik zou het liefst een soort prioriteitenlijst geven aan de volgorde van te checken netwerken, zodat allereerst Activesync wordt gepakt, vervolgens Wifi wanneer dit beschikbaar is en uiteindelijk pas het Vodafone netwerk. Enig idee hoe (of?) dit in te stellen is?
*edit*
Wat googelen bracht me op http://www.pocketpcfaq.com/faqs/connectionmanager.htm en http://theillustratednetw...er/ConnectionManager.html maar volgens mij zijn deze oplossingen niet geschikt voor mijn beoogde 'roaming'-achtige situatie, waarbij ik zonder problemen exclusief gewisseld wordt tussen ActiveSync, Wifi en GPRS/3G, afhankelijk van welke verbinding beschikbaar is.
[ Voor 17% gewijzigd door bouvrie op 09-02-2009 11:03 ]
Beetje moe of gewoon lui?majos schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:16:
[...]
In mijn Omnia gaat enkel een microSDHC card, mcguider levert een SD card met daarop de nav.software,
Op hun site staat FAQ mgcuider site punt 22:
Is er een verschil tussen McGuider 2009 op SD-kaart en DVD?
* De kaart- en navigatiesoftware zijn identiek
* De DVD wordt aanbevolen voor mobiele telefoons
- Zonder SD-kaart sleuf
- Met SD-kaart sleuven die geen 4GB SD-kaarten
ondersteunen
- Wanneer enkel andere kaartsleuven dan SD-kaart
aanwezig zijn
ik zou zeggen, de dvd???
succes iig
Bedankt!letsa schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:33:
[...]
Kun je de bestanden niet 1:1 via Verkenner overzetten?
Dus:
1) Omnia met kabel aan PC hangen.
2) SD kaart in je PC-kaartenlezer stoppen.
3) Met Windows Verkenner navigeren naar de SD kaart, alles selecteren en CTRL-V (kopiëren).
4) Met Windows Verkenner navigeren naar je Omnia (Deze Computer-->Mobiel Apparaat->Mijn Windows Apparaat-->Opslagkaart), en daar de bstanden plakken (CTRL+V).
jou quote "Zou kunnen werken?" is met een vraagteken,kun je me dat uitleggen? Gaat dat wel of niet?
Verwijderd
Jos, even zoeken op dit forum, levert het antwoord op.. Succes 
hint: zoek op micro
hint: zoek op micro
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 15:55 ]
Verwijderd
vraagje, als ik op internet even iets doe, komt er gelijk in beeld dat ik geen geheugen meer heb...hoe kan dit!!??
suunto
suunto
Verwijderd
vraagje, ben hier nu via me omnia maar me beeld past niet in me scherm, blijf van links naar rechts scrollen om alles te lezen.Zit via opera en instelling staat op mobile weergave.Modaco gaat wel goed.Iemand een tip voor mij?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde gehad en heb het volgende gedaan:bouvrie schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:38:
[...]
Ik heb nu voorlopig een workaround gevonden, de instellingen van mijn GMail accounts stonden afgesteld op connect to 'The Internet', deze heb ik nu op 'Vodefone' gezet, en het werkt.
Het probleem wat nu speelt is echter dat als ik Wifi verbinding heb, de synchronisatie alsnog via Vodafone gaat (aangezien dit expliciet is aangegeven).
Ik geloof dat ik de Network instellingen van Windows Mobile nog niet echt begrijp, ik zou het liefst een soort prioriteitenlijst geven aan de volgorde van te checken netwerken, zodat allereerst Activesync wordt gepakt, vervolgens Wifi wanneer dit beschikbaar is en uiteindelijk pas het Vodafone netwerk. Enig idee hoe (of?) dit in te stellen is?
*edit*
Wat googelen bracht me op http://www.pocketpcfaq.com/faqs/connectionmanager.htm en http://theillustratednetw...er/ConnectionManager.html maar volgens mij zijn deze oplossingen niet geschikt voor mijn beoogde 'roaming'-achtige situatie, waarbij ik zonder problemen exclusief gewisseld wordt tussen ActiveSync, Wifi en GPRS/3G, afhankelijk van welke verbinding beschikbaar is.
In de settings - connections operater settings geswitched van Vodaphone naar T-Mobile
Even een minuutje gewacht zodat de instellingen veranderen
En daarna weer bij operator settings geswitched van T-Mobile naar Vodafone
Een minuutje later was het weer in orde......
(wel natuurlijk de instellingen van Gmail terugzetten van Vodafone naar The Internet)
Misschien stel ik te hoge eisen, maar ik wil in elk van de volgende gevallen het meest 'gunstig' kunnen internetten:Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:55:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad en heb het volgende gedaan:
In de settings - connections operater settings geswitched van Vodaphone naar T-Mobile
Even een minuutje gewacht zodat de instellingen veranderen
En daarna weer bij operator settings geswitched van T-Mobile naar Vodafone
Een minuutje later was het weer in orde......
(wel natuurlijk de instellingen van Gmail terugzetten van Vodafone naar The Internet)
-thuis-
Over USB/ActiveSync
Over Wifi
Over Vodafone
-werk-
Over USB/ActiveSync [indirect via proxy van het werk]
Over Vodafone
Allereerst heb ik alle netwerken verwijderd, zodat alleen Work nog beschikbaar was. Daarna 'vodafone NED' gekozen als operator. Ik kan bij de E-mail Setup nu kiezen uit de volgende opties:
-My MMS Networks
-My Internet
-My WAP Networks
-Work
-The Internet
Momenteel zit ik op het werk (laptop achter een proxy met firewall). Feitelijk heb ik WIFI uitgezet en heb ik ook mijn Vodafone verbinding uitgeschakeld (met ConnTog/ToggleIt), zodat enkel de ActiveSync verbinding aan staat.
Ik kan via deze verbinding gewoon probleemloos surfen met Opera Mini. Ook synchroniseert Exchange naar behoren. Alleen Gmail blijft problemen geven; met zowel 'My Internet' als 'The Internet' (zoals door Google voorgesteld ingesteld krijg ik weer het bericht: 'Error Synchronizing', en komt er een balloon met 'Cannot connect with current connection settings.'. Als ik vervolgens op 'Settings' klik, dan volgt het overzicht van mijn Connections, waar blijkbaar volgens Windows iets niet goed afgesteld staat?
Kiezen voor 'Work' als connectie lijkt daarentegen al iets meer te doen (komt niet gelijk een 'Error Synchronizing'), maar in plaats daarvan een 'Cannot connect to the incoming mail server'. Kan dit met corporate firewall-instellingen te maken hebben?
Disconnect ik vervolgens de verbinding met ActiveSync en zet ik daarna alleen Vodafone aan, dan werkt gmail weer probleemloos (met zowel 'My Internet' als 'The Internet'; 'Work' overerft uiteraard niet de benodigde instellingen van Vodafone). Aan de GMail/accountinstellingen ligt het dan dus ook niet.
Zou iemand me het verschil kunnen uitleggen tussen 'My Internet' en 'The Internet', en wellicht het verschil met 'Work' kunnen aangeven? En waarom zou het surfen via de ActiveSync verbinding wel werken, terwijl het synchroniseren van Email over dezelfde verbinding niet werkt?
Idealiter wil ik dat de mail synchronisatie werkt, ongeacht welke verbinding er op dat moment actief is. Is het niet mogelijk om hiervoor 1 netwerk in het leven te roepen, en deze in te stellen als default?
Ik irriteerde me altijd mateloos aan de batterijduur van de Omnia, was maar hooguit 1 dag, nu heb ik curstom firmware erop staan, nu heb ik het gevoel dat de batterij gewoon veel langer meegaat.
Ik heb 1 issue, heb WLM voor WM6 gedownload, als ik die installatie op de PC start, dan gaat ie em naar de Omnia installeren, maar dan laat ie op de Omnia 1 blokje zien van de progress balk, en dan krijg ik een foutmelding...
Iemand een oplossing?
Ik heb 1 issue, heb WLM voor WM6 gedownload, als ik die installatie op de PC start, dan gaat ie em naar de Omnia installeren, maar dan laat ie op de Omnia 1 blokje zien van de progress balk, en dan krijg ik een foutmelding...
Iemand een oplossing?
Wellicht moet je de exacte foutmelding ook even doorgeven....jvsjmedia.nl schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:03:
...en dan krijg ik een foutmelding...
Iemand een oplossing?
Overigens heb ik gisteren de Manila rom van QBus op de omnia gezet, wat irritant dat TouchFlo niet in landscape werkt! Wellicht toch maar naar SPBShell...
Het is wellicht een beetje een domme vraag. Maar ik heb gisteren Samsung gemaild met de vraag of ik mijn Vodafone Omnia (ofwel i-900V) Kon laten flashen in het Samsung Service Point. Dat kon! Nu is echter mijn andere vraag, hoe zit het dan met de instellingen als met het mobiele internet? Gaat dat automatisch?
Ik ben hier eigenlijk een leek in, aangezien ik sinds vorige week de telefoon heb, en pas over 2 weken het gedeelte met mobiel internet in gaat. Hoe zit dit precies? Ik kan toch ook, zodra ik aangesloten hierop ben GPRS disabled houden met no-data en enkel via UMTS op het internet gaan? Ik heb so far enkel GPRS in het lijstje staan, niet gek maar dan alsnog. Ik ben nogal een leek en ik heb niet veel kunnen vinden op google, vandaar dat ik het hier even vraag. Bedankt
Ik ben hier eigenlijk een leek in, aangezien ik sinds vorige week de telefoon heb, en pas over 2 weken het gedeelte met mobiel internet in gaat. Hoe zit dit precies? Ik kan toch ook, zodra ik aangesloten hierop ben GPRS disabled houden met no-data en enkel via UMTS op het internet gaan? Ik heb so far enkel GPRS in het lijstje staan, niet gek maar dan alsnog. Ik ben nogal een leek en ik heb niet veel kunnen vinden op google, vandaar dat ik het hier even vraag. Bedankt
Verwijderd
Je bedoelt waarschijnlijk enkel met WiFi? Alle verbindingen met NoData disablen is dan inderdaad afdoende.rCk schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:06:
Het is wellicht een beetje een domme vraag. Maar ik heb gisteren Samsung gemaild met de vraag of ik mijn Vodafone Omnia (ofwel i-900V) Kon laten flashen in het Samsung Service Point. Dat kon! Nu is echter mijn andere vraag, hoe zit het dan met de instellingen als met het mobiele internet? Gaat dat automatisch?
Maar betekent dat dan dat ze er een nieuwe "normale" firmware opzetten of is er stiekem al een nieuwe van Vodafone?
*rent alvast naar de servicepoint
Ik krijg op mijn Omnia gewoon een standaard melding van:Wellicht moet je de exacte foutmelding ook even doorgeven....
"Unable to complete installation" of iets dergelijks...
Dus geen specifieke informatie.
Nee niet Wi-fi, dat weet ik al welVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:24:
[...]
Je bedoelt waarschijnlijk enkel met WiFi? Alle verbindingen met NoData disablen is dan inderdaad afdoende.
Maar betekent dat dan dat ze er een nieuwe "normale" firmware opzetten of is er stiekem al een nieuwe van Vodafone?
*rent alvast naar de servicepoint*
Maar meer in de zin van GPRS en UMTS/HSDPA.
Of dat als ik gewoon buiten het netwerk van Wi-Fi connectie zoek dat hij automatisch GPRS en indien mogelijk UMTS/HSDPA pakt? Maar beiden vallen binnen het 'zorgeloos internet' gedeelte? Wellicht beetje dom, maar ik wil het even zeker weten
Verwijderd
Aha, nu snap ik je vraagrCk schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:40:
[...]
Nee niet Wi-fi, dat weet ik al wel.
Maar meer in de zin van GPRS en UMTS/HSDPA.
Of dat als ik gewoon buiten het netwerk van Wi-Fi connectie zoek dat hij automatisch GPRS en indien mogelijk UMTS/HSDPA pakt? Maar beiden vallen binnen het 'zorgeloos internet' gedeelte? Wellicht beetje dom, maar ik wil het even zeker weten
Maar beiden, zowel GRPS als UMTS/HSDPA, vallen binnen je zorgeloos internet abonnement, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
Maar ik had graag ook antwoord op mijn vraag
Op jou vraag zou ik het niet met 100% zekerheid durven te zeggen. Ik mail samsung wederom. En als het antwoord net zo snel komt, dan heb ik morgen of overmorgen antwoordVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:02:
[...]
Aha, nu snap ik je vraag![]()
Maar beiden, zowel GRPS als UMTS/HSDPA, vallen binnen je zorgeloos internet abonnement, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken(Vandaar die naam misschien?
)
Maar ik had graag ook antwoord op mijn vraag
-Mailtje de deur uit, ik houd je op de hoogte-
[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 10-02-2009 16:21 ]
Verwijderd
Ok nice, ik ben benieuwd! M'n omnia kan namelijk wel wat firmwarepeper in d'r reet gebruikenrCk schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:10:
[...]
Op jou vraag zou ik het niet met 100% zekerheid durven te zeggen. Ik mail samsung wederom. En als het antwoord net zo snel komt, dan heb ik morgen of overmorgen antwoord. Keep you posted!
-Mailtje de deur uit, ik houd je op de hoogte-
delete please
[ Voor 87% gewijzigd door mucuracat op 10-02-2009 17:41 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
leuk nieuwtje..
http://www.pocketinfo.nl/...erface-krijgt-update.html
Quote:
De Omnia is de eerste telefoon die hier profijt van krijgt, dus let goed op wanneer de update beschikbaar komt.
http://www.pocketinfo.nl/...erface-krijgt-update.html
Quote:
De Omnia is de eerste telefoon die hier profijt van krijgt, dus let goed op wanneer de update beschikbaar komt.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
j
[ Voor 99% gewijzigd door arjanmooijer op 13-02-2009 20:06 ]
Ik heb vandaag ook m'n
vodafone branded toestel gekregen
Nu zo snel mogelijk van de vodafone software af.
Kan nog niet echt iets zinnigs over het toestel melden, behalve dat ik hem mooi vind. Mijn vorige phone was een Nokia E65 met symbian. En daarvoor ook een 2 tal andere symbian phones. Ben benieuwd hoe ik windows mobile ga ervaren.
PS kan iemand mij het bestand i900dxhk3_updater_xp.exe sturen/ftp'en?
Ik zit hem namelijk nu via de samsung website binnen te vissen. Resterend 4 uur. Tis maar 100mb
Ik zal hem via VMware moeten updaten(xp) omdat ik zelf vista 64 bit draai op deze pc.
Nu zo snel mogelijk van de vodafone software af.
Kan nog niet echt iets zinnigs over het toestel melden, behalve dat ik hem mooi vind. Mijn vorige phone was een Nokia E65 met symbian. En daarvoor ook een 2 tal andere symbian phones. Ben benieuwd hoe ik windows mobile ga ervaren.
PS kan iemand mij het bestand i900dxhk3_updater_xp.exe sturen/ftp'en?
Ik zit hem namelijk nu via de samsung website binnen te vissen. Resterend 4 uur. Tis maar 100mb
Ik zal hem via VMware moeten updaten(xp) omdat ik zelf vista 64 bit draai op deze pc.
[ Voor 39% gewijzigd door Appie Heijn op 10-02-2009 19:22 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Je zult de juiste skin nodig hebben... er zijn er nog niet bijzonder veel, maar als ik het zo lees, zou deze skin van Jeffrey2000 op MoDaCo ook in landscape goed moeten draaien.Sikkek schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:07:
[...]
Wellicht moet je de exacte foutmelding ook even doorgeven....
Overigens heb ik gisteren de Manila rom van QBus op de omnia gezet, wat irritant dat TouchFlo niet in landscape werkt! Wellicht toch maar naar SPBShell...
Ik ben zelf weer af van QBus' custom rom trouwens... Doordat Manilla2D in de rom gebakken zit, heb je toch minder vrijheid blijheid naar mijn idee.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Ja ik denk dat de mijne ook wel wat kan gebruiken. Alhoewel ik het toestel nog maar één week in gebruik heb, en omdat ik ook nog op school zit, zit ik er niet continu mee te spelen/werken. Daarom hoop ik dat het, voor ons dus, een stap vooruit is. En dat lijkt me wel zeker. En over het gedeelte met zelf up kunnen daten dan, is ook zeker mooi, mocht dat dan wel mogelijk zijn. Bedankt voor het opletten want ik had er zelf niet over nagedacht. En als je alles correct uitvoert is er niets aan de hand. (In veel gevallen).Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:27:
[...]
Ok nice, ik ben benieuwd! M'n omnia kan namelijk wel wat firmwarepeper in d'r reet gebruiken
Nou enige wat ik vooralsnog kan doen is hopen, en met de vodafone firmware zing ik het nog wel eventjes uit
En @ die nieuwe interface, dat is zeker mooi nieuws. Mooi dat dit toestel gewoon mooi geupdate blijft worden, maar goed (en ook zeker van de andere toestellen!). Het is toch wel rustig gezegd het vlaggenschip van Samsung, de Omnia...
[ Voor 12% gewijzigd door rCk op 10-02-2009 19:34 ]
wat staat er precies bij je versie? (in het menu instellingen; systeem; versie)arjanmooijer schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:20:
Hallo ik ben nieuw hier op dit forum en heb een vraagje. Ik heb een samsung omnia en die wil ik graag updaten en dat is het probleem. Heb het hele internet al af gezocht naar iemand die dezelfde software versie als de mijne heeft maar geen resultaat. Ik heb namelijk versie ASHK2 en dat is dus van kpn maar ik heb hem via telfort gehad.
Nu is mijn vraag kan ik deze probleemloos update naar een nieuwere versie want de windows omnia update site zegt dat deze versie niet bestaat.
Update via VMware(XP) gestart. Op hoop van zegen
Gelukt!
Gelukt!
[ Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 10-02-2009 21:47 ]
ik hoop dat het luk bij jou ik wilde dit ook gaan proberen omdat er verder geen mogelijkheid is om een rom te laden in vist.Appie Heijn schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:30:
Update via VMware(XP) gestart. Op hoop van zegen
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Gelukt!diehard889 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:40:
[...]
ik hoop dat het luk bij jou ik wilde dit ook gaan proberen omdat er verder geen mogelijkheid is om een rom te laden in vist.
Heb nu de DXHK3 versie
Ik ga nu meteen de DXIA2 installeren van ene taril
Moest overigens wel zelf de telefoon weer aanzetten tijdens het update proces, hij stond zo'n 10 minuten op "waiting for rebooting"
dit staat er bij mij:Michiel Jansen schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:41:
[...]
wat staat er precies bij je versie? (in het menu instellingen; systeem; versie)
pda: i900xkhk3/ashk2
telefoon: i900xxhj2
Alles is gelukt, 2 maal een rom update gedaan via VMware
Draai nu DXIA2
Draai nu DXIA2
[ Voor 13% gewijzigd door Appie Heijn op 10-02-2009 22:10 ]
Op zich redelijk nieuwe firmware. Nooit eerder gezien. Ik zou het vragen op modaco, alhoewel een search ook niets opleverde daararjanmooijer schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:55:
[...]
dit staat er bij mij:
pda: i900xkhk3/ashk2
telefoon: i900xxhj2
Welcome to the Taril clubAppie Heijn schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 22:06:
Alles is gelukt, 2 maal een rom update gedaan via VMware
Draai nu DXIA2
Hehe thanks, werkt een stuk prettiger
Ik heb vandaag op internet een programma'tje voor heer weergeven van het weer gezien. Met erg mooi icoontjes e.d. Echter ik kan hem dus echt niet echt weer vinden in de nogal grote geschiedenis van vandaag.
Gevonden, nu nog zien te installeren
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-iweather.html
[ Voor 10% gewijzigd door Appie Heijn op 11-02-2009 00:49 ]
Een advies mensen. Even wachten met een Omnia te kopen, volgende week is het MWC en dan komt er iets erg leuks van Samsung.
In de trend van?
Op google kon ik het niet zo snel vinden, maar ik heb hard reset gedaan omdat ie vast bleef lopen, nog voor dat ik me pincode in kon toetsen. Is er nog een manier om alle nummer terug te krijgen??
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
Wacht nog op het moment dat Android gedraait kan worden 
Heb vandaag mn telefoon van zn netwerk lock afgehaald met een tooltje die op XDA gepost was, super relaxed
Heb vandaag mn telefoon van zn netwerk lock afgehaald met een tooltje die op XDA gepost was, super relaxed
Verwijderd
Krijg hem niet aan de paat.Maar er zit een weergevalletje in de onlinewidgets in taril's rom hoorAppie Heijn schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 23:46:
[...]
Hehe thanks, werkt een stuk prettiger![]()
Ik heb vandaag op internet een programma'tje voor heer weergeven van het weer gezien. Met erg mooi icoontjes e.d. Echter ik kan hem dus echt niet echt weer vinden in de nogal grote geschiedenis van vandaag.
Gevonden, nu nog zien te installeren
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-iweather.html
Na de upgrade eindelijk weer SPB gevonden & geinstalleerd, ik had deze theme altijd:

weet iemand hoe deze heet, en evt een downloadlinkje voor deze theme voor spb mobile shell 2.1?

weet iemand hoe deze heet, en evt een downloadlinkje voor deze theme voor spb mobile shell 2.1?
[ Voor 3% gewijzigd door Luqq op 11-02-2009 15:18 . Reden: ik bedoelde theme :P ]
Verwijderd
http://www.imarche.net/omnia/kyro.php?page=1
xp theme
Wel eerst installeren hoor,en het leesmij bestand dus verwijderen anders lukt het niet
Release 3.1.1 WQVGA (240x400-Omnia) version (Multilanguage)
xp theme
Wel eerst installeren hoor,en het leesmij bestand dus verwijderen anders lukt het niet
Release 3.1.1 WQVGA (240x400-Omnia) version (Multilanguage)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 15:50 ]
Verwijderd
Graag gedaan hoorLuqq schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:45:
Heyy kijk, leuk pakketje is dat. Het is gelukt, bedankt!
Verwijderd
ten eerste mijn gps werkt niet hoe komt dat?
gebruik alleen wifi ! anders mag ik gaan dokken en dat heb ik niet zon abbonement.
mijn WLM wilt niet aanmelden waarom mag jozef weten
en kan geen video,s van youtube bekijken want dan moet ik iets instellen en wat dat is weet ik ook niet
hulp is welkom
gebruik alleen wifi ! anders mag ik gaan dokken en dat heb ik niet zon abbonement.
en kan geen video,s van youtube bekijken want dan moet ik iets instellen en wat dat is weet ik ook niet
hulp is welkom
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 15:59 ]
Ik heb men omnia ook eens willen updaten met de volgende officiële update:
i900XKHJ3_updater_xp_1117.EXE
Nadat alles gedaan was op de pc kwam er op het scherm dat ik de kabel mocht ontkoppelen, dat dan ook gedaan vervolgens kwam het Samung Omnia start scherm (zwart scherm, witte letters) maar dat bleef even zo. Dit heb ik ook soms als ik hem gewoon opstart en als ik dan op de 'aan-knop' druk komt het WM scherm, dus dacht ik het nu ook zo te doen en vlug even op de 'aan-knop' gedrukt maar hij viel gewoon uit geloof ik. Dus vlug even opnieuw starten maar nu krijg ik achter het zwarte opstart scherm het bekende blauwe scherm met witte blokjes
Is er nu nog een manier om mijn omnia te redden? Ik heb hem tweedehands gekocht en weet nu dus niet waar ik naartoe moet? 
edit:
Na wat googelen en in de topics op GoT veel mensen met hetzelfde probleem te hebben gevonden dacht ik dat hij echt stuk was. Iedereen heeft hem gewoon binnengedaan voor garantie. Hier had ik echt geen zin in dus heb ik toch vlug even een custom rom gedownload en die er proberen via Grandprix op te zetten maar natuurlijk stopt het programma bij de status 'detecting phone'. Toen dacht ik eraan dat de officiële updater in feite niets deed voor hij de Omnia rebootte. Dus heb ik dat rebooten maar zelf gedaan en ja hoor, hij begon gewoon aan het updaten
Misschien dus even in de TS zetten dat er wel degelijk hoop is als je update mislukt en je een blauw scherm krijgt met witte vierkantjes.
i900XKHJ3_updater_xp_1117.EXE
Nadat alles gedaan was op de pc kwam er op het scherm dat ik de kabel mocht ontkoppelen, dat dan ook gedaan vervolgens kwam het Samung Omnia start scherm (zwart scherm, witte letters) maar dat bleef even zo. Dit heb ik ook soms als ik hem gewoon opstart en als ik dan op de 'aan-knop' druk komt het WM scherm, dus dacht ik het nu ook zo te doen en vlug even op de 'aan-knop' gedrukt maar hij viel gewoon uit geloof ik. Dus vlug even opnieuw starten maar nu krijg ik achter het zwarte opstart scherm het bekende blauwe scherm met witte blokjes

edit:
Na wat googelen en in de topics op GoT veel mensen met hetzelfde probleem te hebben gevonden dacht ik dat hij echt stuk was. Iedereen heeft hem gewoon binnengedaan voor garantie. Hier had ik echt geen zin in dus heb ik toch vlug even een custom rom gedownload en die er proberen via Grandprix op te zetten maar natuurlijk stopt het programma bij de status 'detecting phone'. Toen dacht ik eraan dat de officiële updater in feite niets deed voor hij de Omnia rebootte. Dus heb ik dat rebooten maar zelf gedaan en ja hoor, hij begon gewoon aan het updaten
[ Voor 31% gewijzigd door Renegade! op 11-02-2009 22:08 ]
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Daniel7333, jammer genoeg geen unbranded software:
"Bij deze informeren u dat het niet mogelijk om zelf een update te kunnen
zetten via de Samsung website, maar wel via een Samsung Service Point.
Er wordt Vodafone branded software erop gezet."
Nu heb ik eerlijk gezegd een vraag aan mede vodafone-lotgenoten. Is het mogelijk om ook de unbranded software erop te zetten, op eenzelfde manier als hoe de i900's het doen (En dan in mijn geval met een i900V). En zo ja, wie heeft het dan (succesvol) gedaan?
Nu heb ik eerlijk gezegd een vraag aan mede vodafone-lotgenoten. Is het mogelijk om ook de unbranded software erop te zetten, op eenzelfde manier als hoe de i900's het doen (En dan in mijn geval met een i900V). En zo ja, wie heeft het dan (succesvol) gedaan?
gps instellingen staan in de topic start. Let wel op dat als je a-gps gebruikt, je omnia een dataverbinding opend als je instellingen daar op staan! Zonder a-gps kan het zelfs buiten even duren voor je een fix hebt.Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:00:
ten eerste mijn gps werkt niet hoe komt dat?
hulp is welkom
Standaard kan de omnia alleen op de mobile versie van youtube. Alleen met een niet-officiele upgrade kan je op de gewone youtube. Met de divx speler kan je wel bijna alle videos (die in je opslag zitten) afspelen, tenzij het formaat niet wordt ondersteund. Zit je al wel op internet via wifi? Als je wifi instellingen niet goed staan opent je omnia steeds een data verbinding. Als je op internet zit moet je aan kunnen melden bij WLM. In het begin lukte het bij mij ook niet om me aan te melden omdat de widges niet compatible waren. De oplossing bij mij was dat ik in stap 2 ofzo uitvinkte dat hij een widget ging maken. Misschien moet je nog een keer de gebruiksaanwijzing door lezen?
succes ermee iig
mijn omnia kan wel op youtube
[ Voor 32% gewijzigd door Michiel Jansen op 11-02-2009 19:00 ]
Verwijderd
ik heb een poos geleden mn Omnia geupdate naar de meest recente rom van de Samsung website. Prima allemaal, maar ik heb echt het idee dat hij nu een stuk minder responsive is in verglijking met de situatie voor de update. Hebben meer mensen daar last van? Iemand een oplossing misschien, zoals de ROM opnieuw installeren? Of kan dat niet?
Ook, ik word echt he-le-maal gek van het smsen. Ik gebruik de phonepad omdat die wat vinger-vriendelijker is
, maar ook die reactiesnelheid is een stuk minder dan eerst. Daarnaast druk ik ook steeds vaker de verzendknop in ipv Backspace wat nog irritanter is. Heeft iemand een advies? Is het beter om een Custom ROM te installeren? Zoja, welke? En blijft dan het background systeem wel hetzelfde (e.g. Windows Explorer)?
Ook, ik word echt he-le-maal gek van het smsen. Ik gebruik de phonepad omdat die wat vinger-vriendelijker is
Neem vanavond wel even contact met je op, schijnt dat het upgraden van custom roms wat in het "grijze gebied" hangt. Heb een kant en klare rar/zip file met alle zooi die je nodig hebt.rCk schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:12:
Kan ik zeker aanbevelen. Ik vind hem een stuk prettiger werken met de taril rom erop.Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 23:27:
ik heb een poos geleden mn Omnia geupdate naar de meest recente rom van de Samsung website. Prima allemaal, maar ik heb echt het idee dat hij nu een stuk minder responsive is in verglijking met de situatie voor de update. Hebben meer mensen daar last van? Iemand een oplossing misschien, zoals de ROM opnieuw installeren? Of kan dat niet?
Ook, ik word echt he-le-maal gek van het smsen. Ik gebruik de phonepad omdat die wat vinger-vriendelijker is, maar ook die reactiesnelheid is een stuk minder dan eerst. Daarnaast druk ik ook steeds vaker de verzendknop in ipv Backspace wat nog irritanter is. Heeft iemand een advies? Is het beter om een Custom ROM te installeren? Zoja, welke? En blijft dan het background systeem wel hetzelfde (e.g. Windows Explorer)?
Verwijderd
Heb sinds een paar dagen ook tarils rom,maar toch werkt bij mij die online widgets niet zoals het hoort.
Het weer van eu. maar ziet er uit alsof ie een conflict heeft.Heb het er al afgegooid en opnieuw gedownload maar zelfde probleempie.Jammer
Het weer van eu. maar ziet er uit alsof ie een conflict heeft.Heb het er al afgegooid en opnieuw gedownload maar zelfde probleempie.Jammer
ik heb de i900 nu ongeveer 3 maanden en begin me nu toch wat te ergeren over de batterij duur! (langer dan 24u zonder stroom is een no-no)
PDA: i900XKHH8/XKHH4
Telefoon: i900XXHH9
Is er een onderhand al een versie die de batterij tijd verbeterd tov bovenstaande versie?
PDA: i900XKHH8/XKHH4
Telefoon: i900XXHH9
Is er een onderhand al een versie die de batterij tijd verbeterd tov bovenstaande versie?
Ik heb nu:
PDA: i900DXIA1/LFI05b
PHONE: i900DXHL3
En mijn batterijduur is SUPER.
Eerst was het ook niet langer dan 24 uur, wat mij goed pissed off begon te maken.
En nu is het ongeveer 3 dagen ofzo.
Is nu ook een stuk sneller.
PDA: i900DXIA1/LFI05b
PHONE: i900DXHL3
En mijn batterijduur is SUPER.
Eerst was het ook niet langer dan 24 uur, wat mij goed pissed off begon te maken.
En nu is het ongeveer 3 dagen ofzo.
Is nu ook een stuk sneller.
Verwijderd
Kan ik, als ik dat wil, wel weer terug naar een officiele rom daarna? of is het dan uit met de pret?Appie Heijn schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:01:
[...]
Kan ik zeker aanbevelen. Ik vind hem een stuk prettiger werken met de taril rom erop.
Kan met mijn batterij makkelijk 3/4 dagen halen. Een week is ook mogelijk, maar dan met beperkt gebruik van de telefoon. Verder zorg ik altijd dat alle lopende programma's afgesloten worden! Heb Manilla2D all-in-one rom erop gezet. *kijkt even* Het is de i900DXHK/M2D04. Ben er zeer tevreden mee, gebruik zelf zo nu en dan ook wel eens internet voor mail en MSN en gaat dus best lang mee (lees: internet zonder HSPDA).
Verwijderd
Hallo all.. We zijn al een eind op weg met Linux op de i900.. Voor mensen met interesse (en kennis van zaken) zie de XDA site... Doel is android draaiende te krijgen...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431329
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431329
Verwijderd
Damn Maar daar is toch geen nieuwere van, hoe willen ze 'm gaan updaten dan?rCk schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:12:
Maar een normale firmware erop zetten dat kan zeker ja, maar dan krijg je ook geen garantie meer.. Dat is het mij niet waard. Jou wel?
Nee idd, mij ook niet echt bij nader inzien. Bovendien heb ik met deze firmware ook niet veel problemen. Batterij gaat voor mij lang genoeg mee (dag of 3 altijd al, dus die 'bug' zit er ook niet in). En échte bugs en alles heb ik niet opgemerkt... Ik laat het zo maar en maar hopen op een oplossing voor ons.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:36:
[...]
Damn Maar daar is toch geen nieuwere van, hoe willen ze 'm gaan updaten dan?
Maar een normale firmware erop zetten dat kan zeker ja, maar dan krijg je ook geen garantie meer.. Dat is het mij niet waard. Jou wel?
[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 12-02-2009 16:57 ]
Verwijderd
ja ik internet alleen via wifi ( van thuis ) als het goed is is dat helemaal gratis,Michiel Jansen schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:40:
[...]
gps instellingen staan in de topic start. Let wel op dat als je a-gps gebruikt, je omnia een dataverbinding opend als je instellingen daar op staan! Zonder a-gps kan het zelfs buiten even duren voor je een fix hebt.
Standaard kan de omnia alleen op de mobile versie van youtube. Alleen met een niet-officiele upgrade kan je op de gewone youtube. Met de divx speler kan je wel bijna alle videos (die in je opslag zitten) afspelen, tenzij het formaat niet wordt ondersteund. Zit je al wel op internet via wifi? Als je wifi instellingen niet goed staan opent je omnia steeds een data verbinding. Als je op internet zit moet je aan kunnen melden bij WLM. In het begin lukte het bij mij ook niet om me aan te melden omdat de widges niet compatible waren. De oplossing bij mij was dat ik in stap 2 ofzo uitvinkte dat hij een widget ging maken. Misschien moet je nog een keer de gebruiksaanwijzing door lezen?
succes ermee iig
mijn omnia kan wel op youtube
hoe kan het dat jou omnia wel youtube filmpjes kan bekijken en de mijne niet.
heb alles gewoon nog standaard, alleen google maps erop gezet.
-Mijn apparaat
-Versie
-PDA: i900XKHH4/ATHH5
-TELEFOON: i900BOHH2
mobile 6.1
van t-mobile
mischien dat ik iets moet updaten ofzo ? maar wil niet mijn phone naar de ..... helpen
mijn gps werkt nu wel gewoon als ik buiten met de hond loop dan zie ik dat hij 4 a 7 sattelieten ontvangt
alleen mijn WLM werkt nog steeds niet, hij meld dan: je kunt niet worden aangemeld bij messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. probeer het later opnieuw, naja ik kan blijven proberen maar hij wilt gewoon niet aanmelden.
hoop dat iemand mijn problemen met WLM en youtube kan verhelpen en mischien nog ergens een update voor mijn phone kan krijgen als dat beter werkt.
Doel je toevallig op de Samsung Memoir? Dat lijkt mij inderdaad een leuk toestel, al is de Omnia of HTC Diamond natuurlijk ook al niet verkeerd en wellicht wat goedkoper. Ik hoop dat dit nieuwe toestel met name wat sneller is, heb er een hekel aan als een telefoon zo traag is als ***.DaannO schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 23:47:
Een advies mensen. Even wachten met een Omnia te kopen, volgende week is het MWC en dan komt er iets erg leuks van Samsung.
Toch nog maar even wachten dus

[ Voor 12% gewijzigd door Dick op 12-02-2009 17:43 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic