Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Alhoewel de meesten de discussie netjes houden is het idd zwaar off-topic. Aan de andere kant kan je ook weer verder gaan met de discussie binnen het off-topic modden op wat het waard is. Enige nadeel is dat je dan hier een FP krijgt met voornamelijk een religieuze ondertoon zonder relevantie met het artikel.
Mischien dat er op GoT een afsplitsing kan wordn gemaakt voor deze discussie? Eventueel met medeneming van de in dit draadje gepostte berichten?
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dat zijn reacties die, eventueel met de gegeven voorbeelden, ingaan op een van de kernpunten van het artikel, het opleggen van ideologieën. Die zou ik dus ook absoluut niet op -1 willen hebben. Maar de meeste reacties daar omheen gaan inderdaad puur in op ideologie zelf, wat puur offtopic is. Die religieuze discussies mogen in W&L gevoerd worden, in zoverre dat ze ze daar nog niet zat zijn.Jorrit schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 03:35:
Verwijderd in 'nieuws: Grote Chinese websites betuigen spijt voor 'vulgaire' content' Deze mag van mij nog wel op 0, gaat nog in de ideolegieën en het opleggen van ideeën.
Met deze en deze op 0 kan ik nog wel leven, als directe nette reactie.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ongelooflijk, zo'n tegenstrijdige mening opdringen lukt nauwelijks, laat staan als je zulke dikke spelfouten gaat bezigen........Pjerry schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 03:31:
aangewakkerd door een sterk religieuze (dogmatische) opvatting van AmigaWolf.

[edit]
Iets nieuws/anders vertellen dan anderen betekend dat je anderen moet overtuigen. Dat anderen overtuigd raken dat je over dat nieuwe/andere duidelijk goed en diep hebt nagedacht. Als je zo diep hebt nagedacht en zulke zware spelfouten maakt is een andere conclusie ook afleidbaar: als je niet nadenkt over je schrijfwijze zal je ook wel over je ideeen niet hebben nagedacht. En dan zijn het gewoon goedkope of zelfs stompzinnige ideeen.
[ Voor 37% gewijzigd door Delerium op 08-01-2009 11:07 ]
Waarom zijn die twee reacties erboven dan niet net zo offtopic?Jorrit schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 03:35:
Vanaf hier heb ik de boel op -1 gezet onder de noemer offtopic.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Een 0 is nog wel enigszins te verdedigen, maar een +1 vind ik zelfs neigen naar meningmodden, en dus modmisbruik.
Virussen? Scan ze hier!
Kan aan mij liggen maar waarom krijg ik een -1 hiervoor van een mod.. dat lijkt me niet de juiste weg.
[ Voor 45% gewijzigd door pino85 op 08-01-2009 18:55 ]
Liefhebber van Tweakers
Edit: ik heb er overigens een +2 voor gegeven. Prima post, absoluut beter dan de gemiddelde +1.
[ Voor 38% gewijzigd door RoD op 08-01-2009 19:22 ]
Virussen? Scan ze hier!
Wilde niet arrogant over komen oid.. maar ik vind het zelf wel een +2 waardig tov de gemiddelde +1 post.
Zie wel of het nog een +2 word en dat blijft
Liefhebber van Tweakers
En deze bbr in 'nieuws: G.Skill kondigt snelle ssd's aan' zie ik op -1 .
Net als deze MrE in 'nieuws: G.Skill kondigt snelle ssd's aan'
[ Voor 23% gewijzigd door pcgek op 08-01-2009 20:15 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik vermoed dat veel mensen dat een intelligente opmerking vonden. Wat ssd's betreft, ben ik een leek, maar ik snap het wel: er beweegt niks binnenin een ssd, dus waarom zou hij schokbestendig moeten zijn? En wat heeft een metalen behuizing dan voor waarde? Zou een rubberen behuizing dan niet beter zijn?pcgek schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:06:
Ik zie niet in waarom deze mo3lla in 'nieuws: G.Skill kondigt snelle ssd's aan' op +1 zou moeten staan. Het ontbreekt aan toelichting. Dus als leek zijnde, word je er niks wijzer van.
Er mist (in mijn ogen) gewoon teveel voor een +1, ik zit op verdere uitleg te wachten, maar die komt niet.torp schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:55:
[...]
Ik vermoed dat veel mensen dat een intelligente opmerking vonden. Wat ssd's betreft, ben ik een leek, maar ik snap het wel: er beweegt niks binnenin een ssd, dus waarom zou hij schokbestendig moeten zijn? En wat heeft een metalen behuizing dan voor waarde? Zou een rubberen behuizing dan niet beter zijn?
En dat vond deze user (waarschijnlijk)ook Verwijderd in 'nieuws: G.Skill kondigt snelle ssd's aan' die heeft hem even netjes aangevult.
edit: typo
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Het zijn dan wel 2 intelligente opmerkingen. En je hoeft niet altijd een enorm verhaal te schrijven, een +1 is ook maar een +1.pcgek schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:06:
Ik zie niet in waarom deze mo3lla in 'nieuws: G.Skill kondigt snelle ssd's aan' op +1 zou moeten staan. Het ontbreekt aan toelichting. Dus als leek zijnde, word je er niks wijzer van.
* Delerium gaf eerste +1.
Als een tekst goed doorlezen met intelligentie te maken heeft wel jaDelerium schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:37:
[...]
Het zijn dan wel 2 intelligente opmerkingen.
[ Voor 19% gewijzigd door pcgek op 08-01-2009 22:15 ]
When you only live once, try not to die?
Pjerry leest de les....
Dit lijkt me volledig offtopic. Wmb een -1.
Ben ik niet met je eens. De waarde van de walkman wordt (zoals te verwachten) erg afgezet tegen de iPod en de iPhone. Als belangrijkste argument komt telkens dat de Walkman gewoon in je zak te bedienen is en de iPod en de iPhone uit je zak gehaald moet worden (tenzij je de oorspronkelijke oordopjes gebruikt). In dit commentaar wordt daar een tegenwicht aan gegeven door te vermelden dat het programma pockettouch een in-the-pocket bediening mogelijk maakt. Lijkt mij dus zeer on-topic, cq. een nul.RoD schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:34:
Younesse88 in 'nieuws: Sony toont Walkman met oled-touchscreen'
Dit lijkt me volledig offtopic. Wmb een -1.
Pjerry leest de les....
/edit
Aan de andere kant (dieper er over nadenkend, want hij staat idd gewoon los) moeten we iemand die niet volgens de strikte regels reageert (hij/zij vergeet op reply te drukken) en toch iets zinnigs zegt (gezien de voorgaande discussie) direct met een -1 afstraffen. Formeel hebben jullie dus gelijk, maar moreel.... (jullie twee zijn overigens ook bijns de enigen, naast één expert) die er zo over denken, de rest (niet zo heel veel meer overigens) vindt het wel een nul.
[ Voor 63% gewijzigd door Pjerry op 09-01-2009 00:05 ]
Pjerry leest de les....
Nou het is imo dus niet alleen het niet-threaded posten.. zoals ik hierboven aangaf. Ik vind het ook gewoon volslagen offtopic en ik zie de link met het artikel totaal niet.Pjerry schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:00:
Ik zal nog eens even kritisch kijken. Ik was redelijk intensief met dit topic bezig, dus voor mij was de reactie gewoon threaded, maar dat kan ik mis hebben.
/edit
Aan de andere kant (dieper er over nadenkend, want hij staat idd gewoon los) moeten we iemand die niet volgens de strikte regels reageert (hij/zij vergeet op reply te drukken) en toch iets zinnigs zegt (gezien de voorgaande discussie) direct met een -1 afstraffen. Formeel hebben jullie dus gelijk, maar moreel.... (jullie twee zijn overigens ook bijns de enigen, naast één expert) die er zo over denken, de rest (niet zo heel veel meer overigens) vindt het wel een nul.
Pjerry leest de les....
Lijk mij +1, misschien was het voor de Edit een 0, maar nu niet meer IMO.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Deze mag van mij wel naar +2. Haalt een aantal, zeer ontopic, bronnen aan en trekt daar een conclusie uit. Tevens is het ook een betoog waar goed op gereageerd kan worden.
Sowieso zou het geen kwaad kunnen +2's te geven.
[edit]
Voor een first Post is het een juweel
[ Voor 21% gewijzigd door Delerium op 09-01-2009 14:39 ]
Verwijderd
Wie geeft daar in godsnaam een 0 voor? Imo mogen die wel eens nagekeken worden op papegaai- of veilig op 0 modden, oid.BramBo schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:45:
Dr. Strangelove in 'nieuws: Europese Commissie buigt zich over verkoopverbod iPhone'
Deze mag van mij wel naar +2. Haalt een aantal, zeer ontopic, bronnen aan en trekt daar een conclusie uit. Tevens is het ook een betoog waar goed op gereageerd kan worden.
We doen allemaal zo integer mogelijk ons best. Sommige maken nooit fouten..... anderen wel. Maar dank voor je (wederom) zo subtiele reactie.arne schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:27:
Dan had je iets verder moeten lezen, dat staat namelijk ook in de eerste reactie op zijn reactie
Pjerry leest de les....
Is dit misschien geen -2 waard? De eerste zinnen zijn wel heel erg flamend. Om te zeggen dat iemand naar een kliniek moet, vind ik écht te ver gaan.
Ik kan helaas maar een -1 uitdelen maar die krijgt deze persoon dan ook
Liefhebber van Tweakers
Maar het zo overduidelijk een -1 dat iedereen die wel geeft. Hij wordt dus vanzelf onzichtbaar voor de meesten en dat is al voldoende. -2 is meer voor de hele grove gevallen en zo erg is deze nog niet!Emile schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:48:
DingieM in nieuws:Nvidia introduceert GTX285 en GTX295
Is dit misschien geen -2 waard? De eerste zinnen zijn wel heel erg flamend. Om te zeggen dat iemand naar een kliniek moet, vind ik écht te ver gaan.
Nou, ik vind dit wel heel grof hoor. Hij wordt misschien wel onzichtbaar, maar als reactie's zijn dichtgeklapt, gaan veel mensen (waaronder ik) er júist naar kijken. Gewoon puur uit nieuwsgierigheid waarom de reactie weggemod is.k1n8fisher schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:28:
Maar het zo overduidelijk een -1 dat iedereen die wel geeft. Hij wordt dus vanzelf onzichtbaar voor de meesten en dat is al voldoende. -2 is meer voor de hele grove gevallen en zo erg is deze nog niet!
Misschien heeft er iemand iets doms of wat dan ook gezegd, maar dan ga je niet zeggen dat hij/zij in een kliniek hoort.
Maar goed, het was geen twijfel geval voor mij en voor niemand lijkt me.
Wat iemand ook zou hebben gezegd dan aanduiden op een sarcastische manier je hoort in een kliniek thuis Nvidia fanboy ..
Nee dat verdiend duidelijk een -1
Misshcien was me 1e reactie van -2 ook te streng nu ik er over nadenk.
Wat K1n8fisher bedoelt is dat er nog veel ergere posts zijn dan deze en dat kan ik wel weer begrijpen.
Je hebt altijd een overtreffende trap zeker in deze gevallen heb ik al meerdere keren posts gelezen die zeker tot een overtreffende trap behoren
[ Voor 79% gewijzigd door pino85 op 09-01-2009 19:56 ]
Liefhebber van Tweakers
Zo lang er op internet nog geen sarcasme teken bestaat krijg je dat wel eens...Pjerry schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:34:
[...]
We doen allemaal zo integer mogelijk ons best. Sommige maken nooit fouten..... anderen wel. Maar dank voor je (wederom) zo subtiele reactie.
Verwijderd
Slapen!!arne schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 03:02:
[...]
Zo lang er op internet nog geen sarcasme teken bestaat krijg je dat wel eens...
offtopic gezever over het modsysteem ... -1 imo.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Iemand anders -1 modden als vorm van vergelding? Lijkt mij niet echt de bedoeling..
Pjerry leest de les....
Pjerry leest de les....
De eerste twijfelde ik ook nog over. Maar een +2 is het toch zeker niet....arne schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:09:
Die eerste is naar mijn idee wel een +1 waard. Het is een nette post, in het achterhoofd houdend dat er bij productreviews soepeler mag worden gemod kom ik dan wel tot een +1. Die tweede is inderdaad een 0.
Pjerry leest de les....
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft wil minder smartphones met Windows Mobile'
een enorme stapel minnen.
Het is toch al maanden geleden gewoon in het nieuws geweest dat er mogelijk windows mobieltjes gegeven zouden worden bij aanschaf van Windows 7.
De reactie pastte dus in het topic als reactie op de gestelde vraag.
Dat is wel heel ver zoeken. De vraag gaat of er een connectie te maken valt met Windows Mobile 7 en dan komt jouw opmerking als antwoord daarop totaal niet ter zake doende neervallen. Kan er echt niet meer dan een -1 van maken ben ik bang!Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:03:
Waarom krijgt mij reactie
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft wil minder smartphones met Windows Mobile'
een enorme stapel minnen.
Het is toch al maanden geleden gewoon in het nieuws geweest dat er mogelijk windows mobieltjes gegeven zouden worden bij aanschaf van Windows 7.
De reactie pastte dus in het topic als reactie op de gestelde vraag.
En dan is die link die jij daar achterop plaatst ook niet echt on-topic.
[ Voor 4% gewijzigd door TheCapK op 10-01-2009 20:14 ]
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
[ Voor 14% gewijzigd door Pjerry op 11-01-2009 05:09 ]
Pjerry leest de les....
Pjerry leest de les....
Ik zie er verder ook niets verkeerds in,is voor mij gewoon een nulletje.Pjerry schreef op zondag 11 januari 2009 @ 05:07:
Waarom wordt _AvA_ in 'nieuws: Asus bevestigt komst S121-notebook' op -1 gemod. Hij corrigeert alleen zijn voorganger in de volle overtuiging (die dan achteraf fout blijkt te zijn) dat hij zich vergist, zonder te flamen. IMHO toch een nul.
SunnieNL in 'nieuws: Microsoft wil minder smartphones met Windows Mobile'
Die gaat net even iets te ver, daardoor een -1.
EDIT: Volgens mij kan een 0 ook nog wel, het is maar net op welke toon je het leest.
[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 11-01-2009 12:01 ]
Ben benieuwd welke waarden anderen hier aan gaan geven
Verwijderd in 'nieuws: Windows 7 bèta tijdelijk offline gehaald na stormloop'
Een niet-onderbouwde (waar is het bewijsmateriaal voor zijn stelling?) complot-theorie kan imho nooit een +1 waard zijn...Delerium schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:48:
Vroegah zou dit een +1 interessant opleveren:
Virussen? Scan ze hier!
Raphaelo in 'nieuws: McAfee: Malwaremakers verspreiden trojans via Google Code'
Niet zwaar grappig en niet zwaar vervelend imho, dus ik ben de eerste die een 0 gaf
☻/
/▌
/ \
Virussen? Scan ze hier!
Ik ga er vanuit dat het niet als fout bedoelt is, maar puur als grap. Hij heeft het niet voor niks over de link in het plaatjewildhagen schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:57:
Ik gaf hem een -1, spel/tik/andere fouten horen in GR, niet op de FP...
Verwijderd
Nee hoor. Ik gaf ook een -1, wegens een niet-onderbouwde complottheorie. Prima dat je met allerlei complotten komt, maar kom dan ook met bewijsmateriaal dat het in dit specifieke geval ook zo is.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:15:
kan iemand even naar degene kijken die hier een -1 voor gegeven hebben, ik vermoed dat dit ms fanboyism betreft:
Heeft niks te maken met het zijn van een fanboy of niet. Als jij een beschuldiging doet is dat prima, maar ik wens daar wel een onderbouwing van te zien, dat ze dit met opzet gedaan hebben. Het is anders namelijk nogal goedkoop en schreeuwerig, en dat vind ik best wel ongewenst.
Overigens is het ook ongewenst om middels @<username> te reageren op mensen onder je. Dat leest niet prettig (je moet continue heen en weer scrollen). Als je op iemand wil reageren doe dat dan ONDER zijn reactie.
[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 11-01-2009 14:20 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
ten eerste is het geen complot theorie, maar een onderbouwde verklaring voor hetgeen er gebeurd is. het is ook geen beschuldiging maar een verklaring voor een gebeurtenis. de bijgeleverde url laat zien dat 'marketing by scarcity' een gebruikelijk marketing schema is. de combinatie van de aankondiging van de gratis beschikbare win7 beta ("wees er snel bij beperkt aanbod1"), het feit dat ms zeer ervaren is met het leveren van web diensten en downloads, en ook de snelle ruchtbaarheid die ms zelf achteraf aan het "downloadprobeem" geeft doen vermoeden dat e.e.a. georchestreerd is.
kortom tal van rationele verklaringen voor het fenomeen zonder een paranoide complotdenker te zijn.
ik vind dat sommigen wel heel makkelijk met complot theorie schermen. je bestempelt iemand als complot theorie aanhanger en indirect als paranoide en dus een -1.
Over de post zelf: Voor mij is het een 0, omdat het een leuke theorie is, maar het ontbreekt aan voldoende onderbouwing om het daadwerkelijk van meerwaarde te laten zijn. De post heeft echter niet een duidelijke goede score, een andere moderatie kan ik mij dan ook goed voorstellen. De edit van de post is enigszins flamend waardoor een -1 wellicht nog wel de beste score is.
[ Voor 6% gewijzigd door Arne op 11-01-2009 15:47 ]
Verwijderd
westhagen haalde de edit er ook al bij om zijn -1 kracht bij te zetten. nou prima als dat de reden is dan begrijp ik het wel. maar inhoudelijk vind ik het een +1.arne schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:45:
Dat wildhagen er een complot theorie in ziet is niet minder ver gezocht dan hij die persoon dan meteen paranoide zou vinden. Ook is dat minder ver gezocht dan iemand meteen een fanboy noemen voor een -1 moderatie op die post. Misschien is het een goed idee je een beetje bij het betreffende geval te houden en niet meteen mensen van dingen te gaan beschuldigen?
Over de post zelf: Voor mij is het een 0, omdat het een leuke theorie is, maar het ontbreekt aan voldoende onderbouwing om het daadwerkelijk van meerwaarde te laten zijn. De post heeft echter niet een duidelijke goede score, een andere moderatie kan ik mij dan ook goed voorstellen. De edit van de post is enigszins flamend waardoor een -1 wellicht nog wel de beste score is.
Verwijderd
ik geef een verklaring voor hetgeen er gebeurt. dat is de koppeling.RoD schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:13:
Het is absoluut geen +1, dat vind ik mismodden. Je haalt er een theorie bij, die best bestaat, maar er is geen enkele koppeling met het onderwerp. Die verzin je er zelf bij, en je geeft er geen argumenten voor. Je mag het best vermoeden, maar dat is absoluut niet constructief. Bij een dergelijk verwijt hoort een bron of een bepaald argument, en die mist hier volkomen. Hierdoor is het wmb niets meer dan een 0. Die +1 komt pas als er ook een reden is om die theorie aan het onderwerp te koppelen.
een verklaring is bijvoorbeeld dat ms zijn serverpark/software niet voor elkaar had.
een andere is samen te vatten als een marketing-ploy. die marketing-ploy versie heb ik beschreven in mijn reaktie. ik weet niet of het de waarheid is maar het zou kunnen, het is zelfs aannemelijk. paul thurott van winsupersite.com stipt het ook aan.
het is onduidelijk wat de waarheid is.
jij vindt mijn verklaring niet aannemelijk dat is je goed recht, maar het betekent niet dat andere moderaties dan 0 en -1 dan gelijk staat aan 'mismodden' zoals jij van mening bent.
Overigens vind ik wel dat dit punt best aangedragen kan worden, ik heb er dus ook een 0 voor gegeven. Meerwaarde heeft het niet. Anders heeft elke uit de lucht gegrepen theorie meerwaarde.
Daarom denk ik dan ook dat ze simpel op de -1 thuishoren als enig juist niveau. Waarom er dan zoveel nullen aan gegeven worden kan ik me dan ook niet indenken...
Virussen? Scan ze hier!
Die hele newspost kan trouwens wel in de gaten gehouden worden, want allerlei kinderlijk gedrag komt nu al bovendrijven. Ik denk dat 90 procent van de huidige reacties de 0 maar krap-aan verdient. Erg weinig intelligent commentaar kan ik daar ontdekken, iig tot nu toe.
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
ik begrijp nog steeds niet hoe je bij "willekeurig" komt. maar goed laat het verder maar rusten ik ben bang dat we het toch niet eens worden.RoD schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:38:
Ik kan ook wel een willekeurige verklaring gaan geven. Dat wil niet zeggen dat deze gerechtigd is. Zeker met een dergelijke beschuldiging dien je met een gegronde onderbouwing te komen, anders is het gewoon trollen. Ik mis die onderbouwing volledig.
Overigens vind ik wel dat dit punt best aangedragen kan worden, ik heb er dus ook een 0 voor gegeven. Meerwaarde heeft het niet. Anders heeft elke uit de lucht gegrepen theorie meerwaarde.
0 en +1 zijn beide te verantwoorden scores. de -1 gevers moeten misschien eens bij zichzelf te rade gaan.
Ik noem het willekeurig omdat ik de koppeling niet in je reactie terugvindt. Daarom is elke willekeurige theorie even goed als die van jou.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:58:
[...]
ik begrijp nog steeds niet hoe je bij "willekeurig" komt. maar goed laat het verder maar rusten ik ben bang dat we het toch niet eens worden.
@RoD
Een spreekwoord bestaat net omdat het sommige dingen heel beknopt kan samenvatten. Had hij geschreven "Ik vind dat MS zich beter kan beperken tot de pure informaticasector en zich niet bezig moet houden met huishoudapparatuur, omdat hun expertise nu eenmaal in dat eerste zit en omdat het risico groot is dat ze hier de nadelen van de ene sector met de nadelen van de andere sector gaan combineren." had hij een 0 gekregen. Het spreekwoord zegt identiek hetzelfde, maar korter en prozaïscher.
PS. Laat je niet leiden door zijn karma. De kwaliteit van zijn posts is niet groot.
[ Voor 56% gewijzigd door YellowOnline op 11-01-2009 18:18 ]
ik vermoed dat deze niet opzettelijk is, met een komma was ie misschien nog geinig
@ pcgek : Hopeloos... had ie het even netjes samengevat dan was het misschien nog -1, maar nu vind ik em zo ongelofelijk waardeloos (en topic-vervuilend) dat ie voor mij -2 is. Jammer dat die optie er niet tussenzit... Koppie-peest is irritant!
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Niet alleen door het kinderlijk gebruik van de $ maar ook door het moderatiegezeik.
Virussen? Scan ze hier!
Hij was nog niet gemod toen ik hem tegenkwam. Ik vond hem wel 'grappig' dus bracht hem daarom hier even onder de aandacht.
[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 11-01-2009 18:54 ]
Moet nog een klein zetje hebben...wildhagen schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:46:
Degene die deze troll een +1 of zelfs +2 gaf mag wel eens worden nagekeken, want dat is toch echt modmisbruik. Het is namelijk een schoolvoorbeeld van een -1.
Niet alleen door het kinderlijk gebruik van de $ maar ook door het moderatiegezeik.
Pjerry leest de les....
Mee eens. En nu we het toch over moderatiegezeik hebben. Red-Front in 'nieuws: Rambus verliest patentzaak tegen Micron'
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
wildhagen schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:09:
BSOD-grappen zoals deze of deze zijn wel zó verschrikkelijk 1995 dat ik ze alleen maar als pure troll kan opvatten.
Daarom denk ik dan ook dat ze simpel op de -1 thuishoren als enig juist niveau. Waarom er dan zoveel nullen aan gegeven worden kan ik me dan ook niet indenken...
Mag ik jullie allebei trakteren op een glaasje azijn? Het was gewoon een onschuldig grapje, wat je kan verwachten op een dergelijk nieuwsbericht. Sommigen schijnen het wel te begrijpen....RoD schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:10:
Staan nu beide terecht op -1. Een grap die zo flauw en uitgemolken is als deze, en dan ook nog in een loze onelinervorm mag wmb naar de afvalput verdwijnen.
..en ja, degene die hem +2 heeft gegeven verdient ook eenschop onder zijn kont...

Dit topic is gesloten.