Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
smartphone/mp3 spelertje/versterker aan me pc. Het is niet heel erg, want omgevingsgeluid wordt toch wel weggefilterd, maar hier en daar lees je wel eens dat deze oordopjes veel harder gaan dan standaard oordopjes, maar dat valt wel mee.

Het geluid is nu wel al een stuk beter te geworden na 3 uurtjes inspelen, ik denk dat het daar wel mee goed komt na nog een paar uur in te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Negakinu schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:00:
Als het volume laag is ligt dat aan je bron. Die geeft te weinig ohm af om de dopjes goed te laten spelen. Waar steek je ze in?
Volume is op alle apparaten waarin ik ''m tot nu toe heb gehad behoorlijk laag. Moet harder dan gemiddeld (getest met Dell XPS8100 PC, Meizu M6 mp3 speler en HTC Hero).

Heb ook de M6 gekregen. Inderdaad overheersen de hoge tonen, maar heb wel het gevoel dat het minder word na een paar uur.

Oh en zoals al gezegd, ze zitten werkelijk fantastisch! Voor het eerst heb ik in-ears die gewoon in mn oren blijven zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Negakinu schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:11:
[afbeelding]

Op Fok! forum verkoopt iemand zijn Earsonics SM3. De allerbeste universele in ear monitor op de markt! Hij vraagt er 275 euro voor. Super prijsje. Ben zelf heel hard aan het denken. :)
Ja klopt, dat ben ik :)
En hygiene speelt in dit geval geen rol, omdat het gaat om nieuwe dopjes in een onaangebroken doos. :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
ksborg schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:04:
[...]

Volume is op alle apparaten waarin ik ''m tot nu toe heb gehad behoorlijk laag. Moet harder dan gemiddeld (getest met Dell XPS8100 PC, Meizu M6 mp3 speler en HTC Hero).

Heb ook de M6 gekregen. Inderdaad overheersen de hoge tonen, maar heb wel het gevoel dat het minder word na een paar uur.

Oh en zoals al gezegd, ze zitten werkelijk fantastisch! Voor het eerst heb ik in-ears die gewoon in mn oren blijven zitten :)
Bij jou de hoge? Bij mij vooral de lage. Maar het is vooral afhankelijk van de 'hoesjes'. bij die lange met 3 dingetjes heb ik vooral hoog, bij die dopjes vooral laag. Ik denk dat ik maar een PMP met een goede equaliser ga zoeken :+

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Heb trouwens de prijs van de SM3's verlaagd naar 250 euro, dus > 100 euro minder dan de verkoopprijs voor nieuwe dopjes met garantie.

Ik wil ze verkopen voordat ik een maand op vakantie ben, dus maak er gebruik van :)
Je kan ze ook voor 275/300 weer doorverkopen :P

Dus spaarvarken plunderen en gewoon meteen top-end dopjes kopen i.p.v blijven hangen op middelmatige troep :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 09-09-2010 22:25 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn Meelec M9's ontvangen! De M9 en M9P + extra van die dingetjes, maar tot mijn grote verbazing zit er van de TNT een remboursformulier op! 22,76 belastin en inklaringskosten!! Wat is dat! Hadden jullie dat ook of ben ik de enige die hier keihard wordt gescammed?

Elke keer als ik die doppen in mijn oor doe worden ze vacuüm gezogen ;( en die dubbele
krijg ik al helemaal niet in me oor :(

Ah nou zitten ze goed =), niet verkeerd :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:14:
Ik heb zojuist mijn Meelec M9's ontvangen! De M9 en M9P + extra van die dingetjes, maar tot mijn grote verbazing zit er van de TNT een remboursformulier op! 22,76 belastin en inklaringskosten!! Wat is dat! Hadden jullie dat ook of ben ik de enige die hier keihard wordt gescammed?

Elke keer als ik die doppen in mijn oor doe worden ze vacuüm gezogen ;( en die dubbele
krijg ik al helemaal niet in me oor :(

Ah nou zitten ze goed =), niet verkeerd :D
Zendingen die minder dan 22 Euro kosten (zoals in dit geval) mogen ze geen invoerrechten op heffen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee mijn bestelling was 64 dollar exclusief verzendkosten, ik had een m9, een m9p en extra dopjes. Dus dan mogen er wel invoerrechten overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:16:
Nee mijn bestelling was 64 dollar exclusief verzendkosten, ik had een m9, een m9p en extra dopjes. Dus dan mogen er wel invoerrechten overheen?
Dan mag er van alles bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen, nou ja maakt niet uit ik wacht wel op een herinnering misschien vergeten ze het (6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:36:
Balen, nou ja maakt niet uit ik wacht wel op een herinnering misschien vergeten ze het (6)
Wat denk je? Het is belasting, die vergeten ze niet

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Op mijn pakketje hadden ze een lager bedrag vermeld (24 dollar ipv 56 dollar). Ik dacht eigenlijk dat ze dat expres hadden gedaan...

Ik heb btw de M9 en de M6P ontvangen. Die rare lange doppen van de M6P gaan er bij mij echt niet in... Dus mijn collega krijgt deze en zelf houdt ik de M9.

Als ik ze vergelijk met mijn Zagg dopjes, lijk ik toch wat te missen bij de M9's. De Zaggs hebben zo'n lekker vol geluid. Ach, ik moet de M9 dopjes ook nog wat tijd gunnen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

Ik heb voor mijn nieuwe iPod Touch 4 ook maar eens nieuwe dopjes gekocht in de hoop dat ik een stap voouit maak tov mijn huidige sennheiser CX300's.

Dus ik heb de Meelec M11+ gekocht voor €50.
Ongeveer 24uur laten inspelen, maar ik ben er niet tevreden mee. De sennheisers klinken een stuk beter, veel voller. De M11 hebben weinig bass en heel veel mid en hoog.

Ik leg ze nog maar een paar dagen aan de radio maar ben bang dat het zonde van het geld was...

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 19:54
Hey Marb, stuur ze snel terug en bestel de Fischer Audio Eterna.

Check de review hier: http://www.headfonia.com/...-eterna-with-comparisons/

Voor 50 euro kun je echt veel beter kopen dan die M11.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh.. effe terugsturen gaat moelijk denk ik. En die Russische dingen zijn moeilijk (snel) te krijgen...

Anyway, ik ben nu op een (semi)blinde shopping spree gegaan van goedkope oordopjes met het idee dat ik dan meer kans maak op een goed bevallend setje dan als ik maar 1 set van meer dan €100 koop.

Nou, de eerste "gok" van €25 pakt goed uit: de Soundmagic PL30's. Wat een vooruitgang! Stuk beter geluid dan de CX300's en de Meelec M11's zijn echt rotzooi vergeleken bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek vd Brug
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik haal mijn oordopjes bij de tiger! 3,- en ze zijn echt super! Bij bijv. mediamarkt ben je eerder 30,- kwijt voor dezelfde kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
@Marb,

Brainwavz M2 van MP4Nation.net worden ook heel erg goed gerecenseerd op diverse audio fora. Zijn $50 incl. verzenden. Stukje beter dan de PL30.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Iemand al ervaringen met de pricewatch: Steelseries Siberia In-Ear Headset hoorde het toevallig voorbij komen in een Topic over iemand die vervanging zocht voor zijn / haar Creative EP630's.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Voor de liefhebbers, de meelectronics M9 zijn vandaag nog voor €15,70 incl shipping. De M9p zal iets van €18,- zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Gisae op 21-09-2010 11:56 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• The_Double
hmm, blijkbaar krijgen de meelec's nu allemaal slechte 'reviews', ik moet zeggen dat ik zelf ook niet helemaal tevreden ben met m'n m6. Misschien maar eens zo'n soundmagic proberen, dan gooi ik die m6 op marktplaats ofzo.

• Negakinu
Iedereen die op zoek is naar nieuwe oordopjes heeft eigenlijk alleen deze thread nodig:

http://www.head-fi.org/fo...-fish-and-sha-added-09-17

too old, too cold

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 08:48

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

heb zojuist de ZAGG Smart-Earbuds binnen , en mijn reacties waren verbluffend :P . Voorheen heb ik alleen maar Sennheisers gehad (CX400/500/400-II) en een Creative EP-630, moet ik wel toch toegeven dat dit duidelijk ten opzichten van de andere toch een stuk beter kwaliteit levert _/-\o_ en dat maar voor 22euro! (met 50% korting natuurlijk :9 )

Radical Birds

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben nieuw in dit wereldje van exotische oordopjes :+ Heb genoeg gehad van die relatief dure Sennheisers, Creative's, AKG's en UE's.... Eigenlijk leveren ze allemaal net niet fijne kwaliteit... Sennheisers en Creatives zijn te duur en eigenlijk imho te fragiel.... Daarnaast vind ik de klank te basrijk... Wel diep maar de bass is overheersend... De AKG's die ik heb gehad (oude nog! met dezelfde behuizing als de EP630 maar dan zilver) waren qua klank balans al beter dan de Sennheisers! Iets meer detail en helderheid. Wat ik erg fijn vind!

De UE's waren echt een ramp :/ Te duur, zaten niet lekker en ze klonken echt gewoon ruk :r 50 euro aan besteed en eigenlijk een miskoop... Teveel bass weinig hoog en ook weinig mid... Leuk voor je hardstyle liefhebber die al een lekker Logitech boombox heeft... Maar ik vind het echt nergens naar klinken.

Nu zoek ik dus iets nieuws en dacht ik wie weet kan ik iets bijzonders/speciaals proberen :) Aangezien ik nu dagelijks een PX100 meesleep naar school en ik vind die eigenlijk soms net iets te onhandig. Wil dus iets subtielers.

Nu zoek ik dus eigenlijk dopjes die qua helderheid in klank overeen komen met de PX100 maar niet een overheersende bass hebben! Heeft iemand hier nog tips wat voor soort ik moet zoeken? Vind eigenlijk een bedrag van 40 euro toch wel meer dan genoeg wat ik wil uitgeven. Liefste wat minder uiteraard.

De enige van het eerder geposte Head-Fi.org linkje die mij enigzins aan mijn eisen voldoen lijken: "ECCI PR100" de "RadioPaq Jazz" "ViSang R02" Maar van 1 linkje met meningen word ik eigenlijk niet veel wijzer....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• k_doorman
  • Laatst online: 18:28
Hoe kom je aan de korting van 50% met de zagg smart buds, ik neem aan dat deze korting af en toe verschijnt op de site van zagg?

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 14:22
@Touchdomex

Head-Direct RE0 is een goede optie, maar je moet ze wel icm met een ampje gebruiken en dan kosten ze toch wel 100 euro. Zijn wel erg goed, en gebalanceerd. Als je wat minder geld uit wilt geven schijnt Fisher audio Eterna goed te zijn, ik weet alleen zo 1 2 3 niet waar je die zou kunnen krijgen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

vdkleijn schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:50:
@Touchdomex

Head-Direct RE0 is een goede optie, maar je moet ze wel icm met een ampje gebruiken en dan kosten ze toch wel 100 euro. Zijn wel erg goed, en gebalanceerd. Als je wat minder geld uit wilt geven schijnt Fisher audio Eterna goed te zijn, ik weet alleen zo 1 2 3 niet waar je die zou kunnen krijgen.
Hoeveel kost zo'n amp dan die jij zou voorstellen? Het is een beetje ver buiten budget :+ Maar als het echt ultiem is en vooral ook stevig dan wil ik het misschien nog wel overwegen ook :)

Overigens bij alle dopjes die ik koop komt een ampje ;) Fiio5 om precies te zijn. Past namelijk precies achterop mijn Cowon :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 14:22
Touchdomex schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:10:
[...]

Hoeveel kost zo'n amp dan die jij zou voorstellen? Het is een beetje ver buiten budget :+ Maar als het echt ultiem is en vooral ook stevig dan wil ik het misschien nog wel overwegen ook :)

Overigens bij alle dopjes die ik koop komt een ampje ;) Fiio5 om precies te zijn. Past namelijk precies achterop mijn Cowon :)
FiiO e5 voldoet prima voor de RE0's. Dat is ook de combinatie die head-direct volgens mij aanraadt. Review: http://anythingbutipod.com/2009/04/headdirect-re0-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

k_doorman schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:51:
Hoe kom je aan de korting van 50% met de zagg smart buds, ik neem aan dat deze korting af en toe verschijnt op de site van zagg?
Er loopt al maanden lang een actie op de Zagg website, waarmee je een Ipad kan winnen. Vul je email adres in, en je doet niet alleen mee met de actie, maar je krijgt ook een kortingcode opgestuurd. Die kan varieren van 10% tot 50% korting. Ik heb al een aantal keren de 50% kortingcoupon gehad :)

Ik heb ook de Zagg buds, en ben er nog steeds zeer tevreden over! Ze hebben een rijke, volle klank, en de verwisselbare dopjes zitten ook comfortabel.
Het koordjes systeem wat zij bedacht hebben zorgt er ook voor dat de dopjes niet zo snel uit je oren vallen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_doorman
  • Laatst online: 18:28
Ik heb inmiddels de zagg smart buds besteld, omgerekend voor 31 euro. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey alemaal,
Ik zit er ober te denken om de meelec m6 iem's te kopen
Kan iemand mij vertellen of deze goed isoleren en of ze geschikt zijn voor drummers?

Gr
Iban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
Negakinu schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:31:
@Marb,

Brainwavz M2 van MP4Nation.net worden ook heel erg goed gerecenseerd op diverse audio fora. Zijn $50 incl. verzenden. Stukje beter dan de PL30.
Deze oordopjes heb ik enkele weken geleden besteld en zijn onderweg hierheen. :)

Zit er met smart op te wachten aangezien ik nu met witte orginele ipod oordopjes luister. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:10
Ik heb mijn Soundmagic PL30 binnen, maar ik vind het draadje er nog al fragiel uitzien.

Hebben jullie tips/trucks tegen bijvoorbeeld kabelbreuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
japie06 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:14:
Ik heb mijn Soundmagic PL30 binnen, maar ik vind het draadje er nog al fragiel uitzien.

Hebben jullie tips/trucks tegen bijvoorbeeld kabelbreuken?
Gewoon voorzichtig zijn lijkt me, maar dat is natuurlijk vrij logisch.
Negakinu schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:28:
Iedereen die op zoek is naar nieuwe oordopjes heeft eigenlijk alleen deze thread nodig:

http://www.head-fi.org/fo...-fish-and-sha-added-09-17
Naar aanleiding van deze thread heb ikzelf dopjes via Ebay uit China besteld, Visang R02.
Hopelijk word het geen teleurstelling en zijn ze een beetje snel binnen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:13:
Hey alemaal,
Ik zit er ober te denken om de meelec m6 iem's te kopen
Kan iemand mij vertellen of deze goed isoleren en of ze geschikt zijn voor drummers?

Gr
Iban
Ze isoleren prima, en het geluid is ook goed. Alleen vond ik de sound stage nogal onder de maat. Als er te veel instrumenten bij elkaar kwamen werd het 1 rotzooitje.

Vond, want ik ben ze kwijt geraakt :(. weet iemand nog een stel goedkope oortjes die goed werken met wat lichte rock? (muse, 30stm, Kings of Leon, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 11:23
Iemand interesse in Meelecs M9p. Heb ze besteld maar de dop blijkt niet compitabel met mijn samsung i9000 (iets met andere ground wiring) ze klinken wel perfect. Omgeving Haarlem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*SPAM*

[ Voor 99% gewijzigd door FeaR op 04-11-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 13:14
Net even een bericht geplaatst in dit topic, ook wel handig om deze hier te posten:

De meelectronics leveren zeker goeie geluidskwaliteit, helaas hebben mijn 1e m9p's het na niet al te lange tijd begeven.

Ik heb mijn 1e paar gekregen rond 23-06, uitermate tevreden alleen na een tijdje (rond 24-09) had ik het probleem dat mijn muziek steeds op play/pause ging (wss draadje los in het opneem/play knopje op het draad).

Op 24-09 contact opgenomen met Meelectronics via mail met daarin de uitleg van mijn probleem. 6 minuten later kreeg ik mail terug waarin het volgende stond:
We are sorry to hear about your issue and Simon from the MEE service department will assist you with replacing your M9P.
Om kwart voor 10 (pak weg anderhalf uur later) kreeg ik een mail van Simon met daarin de vermelding dat een nieuw paar was opgestuurd (zonder accessoires) en er werdt zelfs een bewijs meegestuurd.

Een uitermate vriendelijk en snelle support dus.

Nu moet ik wel zeggen dat ik niet altijd even tevreden ben met de oordopjes, het komt nog wel is voor dat die wel is wat "ruis" geeft, maar zou je niet kunnen vertellen wanneer dit wel of niet gebeurd (vrij weinig in ieder geval), maar voor 30 dollar kan/mag ik daar eigenlijk niet over klagen.

Ik weet niet of ik je deze nu wel of niet kan aanraden en heb ook verder geen ervaring met merken zoals Sennheiser (al ben ik vrijwel 99% zeker dat die ongeveer hetzelfde geluid produceren)

(eigenlijk zou ik dit even moeten herschrijven, maar volgens mij kan het zo ook wel)

[ Voor 5% gewijzigd door Creadion op 19-11-2010 18:44 ]

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 14:56
shameete schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:40:
zojuist ingeschreven op de M what? actie.

je bestelt 'iets' voor 19,99.
en eigenlijk komt het erop neer dat je maar moet afwachten wat er wordt geleverd :P

http://fb.me/w9U2q5Q9

actie geldt nog tot 31 augustus...
Nu is er weer een nieuwe actie, maar nu zelfs voor 13,99 en 6 dollar verzending. Komt neer op 16 euro.

http://www.meelec.com/Pro...uctCode=Earphone-MEE-What

Actie geldt nog tot de 30e van deze maand.
Mijn bestelling is in ieder geval geplaatst!

[ Voor 3% gewijzigd door n41r0j op 25-11-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb ze ook besteld, 16 euro is geen geld. Heb momenteel de Creative EP-630, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:30
16 euro is inderdaad geen geld, maar ik schrok wel dat de levertijd varieerde van 14 tot 45 dagen...Misschien moet ik dan toch die 6 euro extra uitgeven voor priority mail. Het blijft natuurlijk een leuke actie, want je hebt sowieso goedkope oordopjes en je maakt kans op de m11p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 08:56
Jorian29 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:19:
[...]

Nu is er weer een nieuwe actie, maar nu zelfs voor 13,99 en 6 dollar verzending. Komt neer op 16 euro.

http://www.meelec.com/Pro...uctCode=Earphone-MEE-What

Actie geldt nog tot de 30e van deze maand.
Mijn bestelling is in ieder geval geplaatst!
Heb ze ook besteld, bedankt voor de tip! Wilde zelf eigenlijk al de M9P bestellen, maar nu kan het eigenlijk alleen maar beter worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:22
barzi schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:02:
Heb ze ook besteld, bedankt voor de tip! Wilde zelf eigenlijk al de M9P bestellen, maar nu kan het eigenlijk alleen maar beter worden :).
Ik heb ook de Mystery Bag besteld, benieuwd wat er geleverd wordt...

Verder is het vandaag 'Cyber Monday' wat weer een aantal kortingsacties oplevert.
Zo geeft Zagg vandaag 50% korting op alle producten!
Dus heb ook maar de Zagg Smart Buds besteld :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Haha, die heb ik dus ook besteld, maar dan andersom. Ik had een kortingsbon van 40%, dus heb ook die SmartBuds besteld. Toen zag ik bij toeval deze actie, en die gelijk ook maar besteld. Ik kijk wel wat er in het pakketje van Meelec zit, als me dat 'niet bevalt' verkoop ik ze wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
En ze zijn binnen, het is de M6P geworden. Verzending is retesnel gegaan eigenlijk, 26 november besteld, 28 november verzonden, en hij kwam net door de brievenbus. En dat met de goedkoopste verzendmogelijkheid. Klasse!

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5006/5230795595_c5859aa7c2_z.jpg

Normaal $54,99 in die shop, dus een redelijk goeie deal dacht ik zo.

EDIT: nu werken die krengen niet in mijn N900. Alleen als ik ze er langzaam, niet volledig induw, krijg ik gewoon normaal geluid. Als ik ze daarentegen helemaal induw, krijg ik heel raar geluid, alsof de vocals eruitgefilterd worden. Ligt waarschijnlijk aan het microfoongedeelte die mijn telefoon uiteraard niet ondersteund.

[ Voor 30% gewijzigd door n41r0j op 04-12-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is dit topic niet voor bedoeld.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 04-12-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Laatst online: 27-09 14:08
Jorian29 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:59:
EDIT: nu werken die krengen niet in mijn N900. Alleen als ik ze er langzaam, niet volledig induw, krijg ik gewoon normaal geluid. Als ik ze daarentegen helemaal induw, krijg ik heel raar geluid, alsof de vocals eruitgefilterd worden. Ligt waarschijnlijk aan het microfoongedeelte die mijn telefoon uiteraard niet ondersteund.
Klopt, Nokia en Samsung zijn vaak niet compatible volgens Meelec:
Many Nokia and Samsung phones have the ground and mic pins reversed, and are therefore not compatible
Source: http://www.meelec.com/Articles.asp?ID=155#Compatibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Is dus hardware-matig. Jammer, had gehoopt dat er ergens nog een fix voor zou zijn.
't Zijn nogal moeilijke dopjes, het is een heel gepriegel om ze er enigszins goed in je oren te krijgen. Bij een kleine beweging van je hoofd veranderd het geluid telkens, beetje vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@Jorian29
Ik vrees dat er inderdaad niets aan te fixen valt. Zelf heb ik de M6 ook, in het begin is het inderdaad even wennen. Ik kan vooral aanraden echt alle bijgeleverde tips eens te proberen om comfortabel te laten zitten en voor een goede afsluiting. Als je eenmaal aan de draagwijze gewent bent wil je niet anders meer, vooral niet buiten of tijdens het sporten.

Zelf heb ik er trouwens een setje medium hybrid tips opzitten, dat gaf voor mijn oren het beste comfort. Voor de prijs,(zo'n €2,05) hoef je het niet te laten.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...K:MEWAX:IT#ht_1752wt_1139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Dank voor de tip! Ik heb ze gelijk besteld, die van Meelec veroorzaken een boel gehannes. 't lijkt net alsof ik 2 compleet verschillende oren heb, bij elke combinatie is er aan één kant slecht geluid, geen afsluiting, en om nou met 2 compleet verschillende sleeves te zitten, mwah. Maar de oordopjes an sich zitten wel heerlijk, ze willen er gewoon niet spontaan uitvallen, wat gewoon ideaal is.

Hoe lang duurde het bij jou voordat die sleeves binnen waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@Jorian29
Graag gedaan. Het is even friemelen om ze erop te krijgen, het gemakkelijkst is het als je ze 'binnenste buiten' klapt. Als het nodig is kan ik er wel eens een filmpje van maken.
De verzendtijd vanuit Singapore fluctueert nogal, vooral rond Kerst en Thanks Giving. Mijn laatste bestelling had ik binnen anderhalve week binnen, terwijl het ook een keer zeven weken heeft geduurt. Overigens waren ze toen mogelijk tijdelijk kwijt bij de TNT in Nederland |:( De verkoopster is trouwens heel vriendelijk en verleent prima service als je vragen hebt.

Ik had met mijn M6'jes eigenlijk hetzelfde probleem als jij. Hoop dat het bij jou ook is opgelost met de hybrid tips. Had je een standaard pakketje bestelt met de maten S/M/L?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb ook de M6P binnen gekregen maar nu zijn eigenlijk alle meegeleverde tips te klein lijkt het wel. Met geen enkele krijg ik geen goede afdichting. Die dopjes die via ebay te bestellen zijn, is de L daarvan groter? Wellicht dat ik die dan nog eens kan proberen voordat ik ze verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@Janusz
Qua doorsnee zijn de hybrids van eBay even groot als de L single flanges van Meelec. Het voordeel zit hem echter in de 'harde' kern van de hybrids.
Bij mij sluiten tips met een 'zachte' kern ook niet goed af. In mijn oor is bijvoorbeeld een zijde linker van de gehoorgang vrij rond terwijl de rechterzijde vrij plat is. Gewone tips worden omdat ze niet zo stijf zijn in elkaar gedrukt en geven geen goede seal. Bij deze hybrids gaat het wel goed, als ik ze uit mijn oor haal zie ik ook duidelijk dat een kant gewoon een beetje plat is terwijl de rest van de vorm behouden is.

Wat voor maat dopjes gebruik je normaliter? Als je normaal L gebruikt zou ik voor de zekerheid voor 2xL en 1xM gaan, gewoon om te proberen.

Afbeeldingslocatie: http://img593.imageshack.us/img593/9607/snap1x.png

[ Voor 3% gewijzigd door Soyuz op 04-12-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Gewone tips worden omdat ze niet zo stijf zijn in elkaar gedrukt en geven geen goede seal.
Daar heb ik ook precies last van. Óf ik moet ze te diep duwen, maar dan zuigen ze vacuüm, en losser kan ook niet, want dan mis je de bass. Dus ik hoop dat je tip echt gaat werken, want deze dopjes hebben echt wel potentie! Ik laat ze nu nog even inspelen/links liggen, en ga nog even verder met mijn bijna met pensioen gaande CX400 doppies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spin1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb nu ook de M6P besteld met de dagelijkse kerst actie, gisteren was de M11P in de aanbieding zat te twijfelen maar de M6P gelijk besteld, helaas weet ik niet zeker nu of deze headset wel gaat werken met mijn samsung galaxy S.

edit: shit hier staat dat de M11P niet compatibele is met de Galaxy S http://forum.lowyat.net/topic/1565622 dan denk de M6P ook niet

[ Voor 24% gewijzigd door Spin1 op 07-12-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
StyleWarz schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:52:
[...]

Klopt, Nokia en Samsung zijn vaak niet compatible volgens Meelec:

[...]
Nee, zoals StyleWarz al correct opmerkte werkt deze niet. Het werkt wel als je er zo'n klein extensie kabeltje tussendoet, zoals die bij veel sennheisers zit.
Afbeeldingslocatie: http://www.headphones-china.com/images/sennheiser%20e%20c-2.jpg
Alleen werkt dan de microfoonfunctie niet, maar dat mag niet zo'n probleem zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door n41r0j op 07-12-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb gisteren bij http://www.hifitogo.com/nl/ voor 22.50 met verzendkosten de SoundMAGIC PL21 besteld en vandaag binnen!

Eerst indruk van de dopjes is klein maar bij het eerste luisteren echt geweldig! :D Superdopjes. Stevige bas, beetje teveel soms :+ Maar daar zal ik mee moeten leren leven! Het hoog en midden is wel zeer prettig en op mijn D2 en Clip+ zijn ze geweldig helder!

De rest van alles is te geweldig! Achterlijk veel dat je erbij krijgt! Overigens is de webshop erg netjes en snel! Veel exotische merken die ook erg goed geprijst zijn. Aangezien er geen verzendkosten zijn een aanrader! Echt ook met 1 dag bezorgt :D Was er verbaasd over toen de TNTpakketpost aan de deur stond om dit af te leveren.

Binnenkort daar maar eens een Fiio E5 bestellen. Voor 25 euro zonder verzendkosten en de volgende dag in huis vind ik toch wel iets beter dan 5 weken wachten op Dealextreme. Betaal ik graag 10 euro meer voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik heb zelf de M9p binnengekregen.
Komt prima geluid uit, vergeleken met m'n Sennheiser CX-300 komt er wel een hoop meer bass uit. Dit was in het begin even wennen, maar na een dagje luisteren ben ik er wel aan gewend en klinkt het eigenlijk wel lekker zo.
Vind wel dat de dopjes die erbij zitten wat aan de stugge kant zijn en bij mij niet helemaal optimaal zitten. Rechts is prima, maar links schoot hij steeds los. Een beetje hetzelfde verhaal als hierboven, je moet ze bijna zover duwen dat het vacuüm trekt (wat je niet wilt dus :P).
Gelukkig passen de dopjes die bij m'n Sennheisers zaten gewoon over de M9P, dus die zitten er nu gewoon op.
Al met al prima oortjes voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
Weet niet of deze vraag hier thuis hoort maar weet niet waar ik hem anders moet stellen:
Ik ben een van de earbuds van mijn klipsch S4 verloren. Nu wil ik nieuwe bestellen maar kan nergens iets vinden. Googlen op klipsch S4 earbuds leverd niks op. Welke winkel verkoopt van die silicone opzet stukjes? Hebben ze die ook bij de mediamarkt ofzo?

--edit--
Vond deze wel net: http://www.in-earshop.nl/...p?main_page=index&cPath=5

Maar geen idee of dat op de S4 past. Daarnaast ken ik die webshop verder ook, dus heb liever aan alternatief.

[ Voor 22% gewijzigd door pingkiller op 13-12-2010 13:12 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Heb net de M9P ontvangen en inderdaad, deze werkt niet met mijn Nokia N97 mini. Heeft iemand al een goedkoop kort verlengkabeltje ergens gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
nvm, verkeerde topic 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door hardware.tom op 14-12-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Spin1 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:39:
Heb nu ook de M6P besteld met de dagelijkse kerst actie, gisteren was de M11P in de aanbieding zat te twijfelen maar de M6P gelijk besteld, helaas weet ik niet zeker nu of deze headset wel gaat werken met mijn samsung galaxy S.

edit: shit hier staat dat de M11P niet compatibele is met de Galaxy S http://forum.lowyat.net/topic/1565622 dan denk de M6P ook niet
Dat hij niet compatible is met de Galaxy S kan ik bevestigen. Heb ze besteld toen ik nog een ander toestel had, inmiddels overgestapt en nu dus oordopjes waar ik niks aan heb :/. Had ze juist voor het bellen gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spin1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08-2024
ksborg schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:47:
[...]

Dat hij niet compatible is met de Galaxy S kan ik bevestigen. Heb ze besteld toen ik nog een ander toestel had, inmiddels overgestapt en nu dus oordopjes waar ik niks aan heb :/. Had ze juist voor het bellen gekocht...
Heb de oordopjes nu ook binnen en klinken echt geil voor die €18 via de Meelec kerst actie, helaas werkt dit erg slecht in samenwerking met de Galaxy s WAARVOOR IK ze kocht heb. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Zo'n verlengstukje die ik postte werkt wel als je die ertussen legt. Je hebt dan alleen geen microfoon. Daar moet je dan echt naar zoeken.
Vind het erg vreemd dat daar een verschil tussen kan zitten.

Die buds uit China zijn ook binnen. Maar weer niet goed genoeg. De large is al kapot, die gekleurde rand scheurde gelijk bij het indrukken van de dopjes. De dopjes sluiten opzich wel goed af, maar er is teveel beweging, waardoor ik bij de minst geringste beweging alles hoor suizen. Heel apart. Ik denk dat ik maar even wacht tot mijn SmartBuds binnen zijn, als die goed genoeg zijn gooi ik die M6P op marktplaats.

EDIT: Haha, ik kreeg vanmiddag de smartbuds binnen, en die zaten heerlijk. Alleen is er gigantisch veel bass aanwezig. Dus ik dacht, ik doe eens gek, ik gooi die buds aan mn M6P. Een openbaring, zowaar. Mooie, heldere muziek, alles blijft goed zitten, perfect.

[ Voor 57% gewijzigd door n41r0j op 21-12-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 15:21
Ik heb nu de MEElectronics M9 en ik twijfel eigenlijk om de Zagg Smartbuds te halen (heb nog een 50% kortingscode). Is er veel verschil tussen beiden qua geluidskwaliteit, behalve de bass dan die hierboven vermeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@Darkzell
Zover mijn observatie van de Zaggbuds reikt is de geluidskwaliteit duidelijk minder dan die van de M9. Zelf zou ik voor het geld even door sparen voor een 'echte' update waarbij ik graag verwijs naar de lijst van ljokerl op Head-Fi.
http://www.head-fi.org/fo...earsonics-sm3-added-12-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nynerva
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2020
hi,
ik zou graag de M6P willen kopen maar vind ze in NL een beetje duur (45 euro) en ik heb geen creditcard dus kan ook niet op alle amerikaanse sites ze kopen (heb wel paypal). weet iemand waar ik ze voor een leuke prijs kan kopen?
of wil iemand ze weg doen :P, ik koop ze graag over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Wat een openbaring eigenlijk..dat wereldje van headphones.
Chinese OEM manufacturers gaan nu ook headphones zelfstandig aanbieden. Dus veel waar voor je geld.(Zij zien ook waarschijnlijk hoe groot de marges zijn van de sennheisers etc)
Als ze dat kunnen combineren met top service.(Meelec en Nuforce zijn toppers qia klantenservice) dan zijn ze onverslaanbaar.

2 soorten kopers hebben hun voordeel:
Hi end kopers...topend artikelen voor minder geld.
Midrange/budget kopers die veel meer krijgen voor dezelfde geld.

Ik kijkz elf nu naar de Brainwavz.M2 of de Pl50...met de M3 als outsider.

PS voor betrouwbaarheid en keus...hifitogo lijkt me een super website.jammer dat ze geen CC of paypal accepteren.(les geleerd...bescherming dat CC of PAYPAL mij bieden is onverslaanbaar)
Maar hun service en garantie lijkt mij meer dan uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info....als je SGS hebt....koop geen Headphones met mic. Ze zijn 99% gemaakt voor Iphone en HTC,
Voor SGS heb je maar beperkt keuze:
Samsung of Nokia Headsets.
Of de Sennheiser MM50 Nokia 3.5mm plug

Ik ga zelf voor losse handsfree adapter en een losse headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 17:55

13art

Moderator Mobile
Komen mijn q-jays toch goed uit de tets :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette deal voor liefhebbers van headphones van exotische/onbekende merken.
http://www.hifitogo.com/nl/meelec-m-what.html

Wie niet bekend is met de aktie ...je betaalt een vaste prijs. Maar wat je krijgt is onbekend.Van M9 tot M11P.
Maar zoals je kan zien...de Meelec M9 kost al 25€ en nu betaal je maar € 15,- voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Bij mp4nation.net hebben ze een interessante deal met de Brainwavz m2 en m3. Krijg je tijdelijk de fioo e5 headphone amp gratis bij.
Verzending is gratis...al zijn ze berucht voor de traagheid ervan.

Anyway zowel de M2 en M3 worden zeer hoog aangeschreven als bang voor de buck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Enige tijd geleden re-zero's (head-direct / hifi man.) aangeschaft.
Klinkt fantastisch. Zeker in vergelijking met mijn eerdere oordopjes. (cx-300, cx-400, ep-630, ep-830) zijn ze veel beter.

Nu ben ik echter al (alle) bijgeleverde earbuds kwijtgeraakt. En nu ben ik op zoek naar nieuwe.
Vindt persoonlijk de comply foamies (T-400) erg fijn. Alleen de levensduur valt me erg tegen. Heeft er iemand ervaring met de TX-400, of eventueel zelfs volledig andere foamies? Wat is er aan te raden? en redelijk te verkrijgen in nederland?

[ Voor 3% gewijzigd door Spitie op 31-01-2011 15:43 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snajo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik heb vandaag mijn Meelectronics M6P headset binnen gekregen. Inderdaad goede geluidskwaliteit voor zijn prijsklasse. De manier van dragen is erg comfortabel, maar wel even wennen ;)
Helaas is deze niet direct compatible met mijn Galaxy S, had ik ook van tevoren kunnen uitzoeken natuurlijk...
Anyway, in dit XDA forum heb ik een verloopje gevonden dat het probleem van de verkeerde connector layout oplost (bevestigd in XDA post #21). Dit verloopje is verkrijgbaar op eBay voor maar $0,99 (incl. verzendkosten).
Deze info wilde ik jullie tweakers niet onthouden (ook al is het topic al een maand oud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 03-10 20:52

Tom Yam

(>'.')>

NiTiN schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:07:
M9P van Meelec vandaag even getest. Sluiten goed af, en ook het geluid ben ik tot op heden tevreden over. Ben benieuwd hoe ze klinken nadat ik ze een tijdje gebruikt heb.

Wat wel even wennen was, met die dubbele sleeves: ze zitten dieper in mn oor dan ik tot op heden gewend was... en blijkbaar zit daar wat meer oorsmeer. Was wel even een 'huh?!' O_o momentje
Bijna precies een jaar na dato is het plastic om de draad los gegaan en is de zwart-zilveren metaalkleurige sleeve aan het schuiven. Jammer, ze doen het nog goed maar het is wel hinderlijk. Wel aan het kijken voor vervanging, mooie reden om dit topic weer eens te checken.

Zijn er meer mensen die bovenstaand probleem hebben, dat het plastic om de kabels 'droog' lijkt en daardoor scheurt/knapt?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
NiTiN schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:35:
[...]

Bijna precies een jaar na dato is het plastic om de draad los gegaan en is de zwart-zilveren metaalkleurige sleeve aan het schuiven. Jammer, ze doen het nog goed maar het is wel hinderlijk. Wel aan het kijken voor vervanging, mooie reden om dit topic weer eens te checken.

Zijn er meer mensen die bovenstaand probleem hebben, dat het plastic om de kabels 'droog' lijkt en daardoor scheurt/knapt?
Ik had dit probleem wel bij over ear oordopjes.

Heeft iemand ervaring met http://kozeesolutions.com/ ?

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik goedkoop Meelec M6 bestellen? Op de meelec website komt er $15 aan verzendingskosten bij... Beetje gek voor IEM van $30 (nu vandaag 25% korting...)

Op Hifi To Go kosten ze 30 euro, maar vroeg me af of ik ze nog goedkoper kan vinden..?
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@X-Fi
Voor zover ik weet kost "First-Class Mail® International Package" bij Meelec $6.95. Is die optie niet beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:30:
Waar kan ik goedkoop Meelec M6 bestellen? Op de meelec website komt er $15 aan verzendingskosten bij... Beetje gek voor IEM van $30 (nu vandaag 25% korting...)

Op Hifi To Go kosten ze 30 euro, maar vroeg me af of ik ze nog goedkoper kan vinden..?
Thx!
Hifi to Go is echt een tip. Mijn pakketje was daadwerkelijk in een dag binnen en alles zat prima verpakt. Voor die paar euro hoef je het echt niet te laten. Gewoon daar bestellen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:07
Spitie schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:42:
Enige tijd geleden re-zero's (head-direct / hifi man.) aangeschaft.
Nu ben ik echter al (alle) bijgeleverde earbuds kwijtgeraakt. En nu ben ik op zoek naar nieuwe.
Vindt persoonlijk de comply foamies (T-400) erg fijn. Alleen de levensduur valt me erg tegen. Heeft er iemand ervaring met de TX-400, of eventueel zelfs volledig andere foamies? Wat is er aan te raden? en redelijk te verkrijgen in nederland?
Je kunt voor vervanging ook eens kijken op ebay bij: Lostearbuds
Comply foams heb ik ook een tijdje gebruikt maar niet helemaal mijn ding, al zitten ze heerlijk ze gaan mij te snel kapot. De Comply's bestelde ik bij "Marco Polo ca" op Ebay.

Edit:
Heb van mijn kapotte RE0 nog wat liggen, als je interesse hebt laat maar weten.

[ Voor 5% gewijzigd door maniac2003 op 03-06-2011 00:10 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 16:14
Ik ben opzoek naar nieuwe oordopje omdat de oude stuk zijn gegaan.

Ik luister het meeste rock en dubstep. Een goede bas is daarom belangrijk. Graag wil ik ook kunnen genieten van een breed en luchtig geluidsspectrum. Dit is de makkelijkste manier om dit uit te leggen.

Ik heb de sennheiser cx300 gehad welke ik niet echt goed vond klinken.

Ik heb een budget van 50-55euro. Kan iemand mij dan goede oordopjes aanraadden op basis van eigen ervaring of die van andere?

Ik lees heel veel over de meelec's maar zijn dit ook echt hele goede oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Ik heb lekker gekeken en ben op deze uitgekomen: Head-Direct RE0. Deze kwamen zeer goed uit de test kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 17:55

13art

Moderator Mobile
Ik heb ze gehad maar weer verkocht uiteindelijk. Vond zelf dat er te weinig laag in zat. Vond ze daardoor iets te schel klinken. Maar goed misschien ben ik wel een bass-head. Heb nu de Q-Jays waar ik erg tevreden over ben.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Ik heb de Head Direct RE0 al meer dan een jaar en ben er enorm tevreden over. Ik heb erg veel hoofdtelefoons waaronder bekende modellen als de Sennheiser HD600 en Beyerdynamic DT880 (check mijn head-fi profiel: http://www.head-fi.org/user/negakinu) en de RE0 hoeft zich niet te schamen tussen deze giganten. Mensen die vinden dat er te weinig laag in de RE0 zit zouden hem eens kunnen proberen te versterken of een klein beetje midbass/60hz (+2db ofzo) bij equalizen. De RE0 klinkt trouwens VEEL beter uit een goede versterker dan uit een iPod.

EDIT: ik zie net dat je veel dubstep luistert. Als je monsterlijke bass wilt moet je niet bij de RE0 zijn. De RE0 is heel neutraal en transparant. Een in-ear als de Brainwavz M2 of Fischer Audio Eterna doet het veel beter met dubstep/electronische muziek. Rock is echter briljant op de RE0.

[ Voor 21% gewijzigd door Negakinu op 12-07-2011 12:10 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillum
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 14:38
tweakG5 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:45:
Ik ben opzoek naar nieuwe oordopje omdat de oude stuk zijn gegaan.

Ik luister het meeste rock en dubstep. Een goede bas is daarom belangrijk. Graag wil ik ook kunnen genieten van een breed en luchtig geluidsspectrum. Dit is de makkelijkste manier om dit uit te leggen.

Ik heb de sennheiser cx300 gehad welke ik niet echt goed vond klinken.

Ik heb een budget van 50-55euro. Kan iemand mij dan goede oordopjes aanraadden op basis van eigen ervaring of die van andere?

Ik lees heel veel over de meelec's maar zijn dit ook echt hele goede oordopjes?
Ik heb zelf de meelec 31p en ben echt super tevreden. Lekkere bas, zeker voor dubstep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
En hoe zit het met de Klipsch Image S4? Ik moet namelijk een paar oordopjes hebben voor vrijdag. Want degene die ik nu heb zijn kapot en ik wil graag nieuwe mee hebben op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Als je ze voor vrijdag moet hebben kun je maar uit een beperkt aantal, in Nederland leverbare, oordoppen kiezen. Niet heel veel keus dus en ik zelf zou liever meteen iets goeds kiezen dan concessies doen omdat je op vakantie gaat. :)

Als je voor vrijdag een set goede in-ears wilt kan ik voor jouw budget alleen deze echt aanraden in Nederland: http://www.hifitogo.com/nl/brainwavz-proalpha.html

Ze zijn hier wel duurder dan direct via Mp4nation/Hong Kong. Je hebt ze echter wel voor vrijdag in huis.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Hmm nou ik vond dat in de reviews de Klipsch Image S4 ook wel een goed cijfer kreeg. Dus an sich dacht ik dat ik dan ook wel voor deze zou kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Ik dacht dat de S4 niet in je budget viel. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Negakinu schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:47:
Ik dacht dat de S4 niet in je budget viel. :)
NIet in een Nederlandse winkel nee. Maar ik kan hem halen voor 62euro dus dat ben ik nog net bereid te betalen. Ik ga het toch veel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zie dat MEE (weer eens) een kortingsactie heeft: 30% off, site wide sale.
Denk dat ik maar eens een leuk setje ga bestellen.

Verwijderd

Aangezien ik mijn Sennheiser cx250 ben verloren, zoek ik vervanging.
Nu zit ik te twijfelen tussen de MEELectronics M9 en de Brainwavz M1.
Nu heb ik hier even gekeken en de Brainwavz m1 krijgt qua geluid wel beter dan de MEElectronics m9.
Ik luister veel muziek als in in bed lig, dus wil graag daar de kabel ook zeer degelijk is aangezien er dan soms aan getrokken kan worden wegens draaien.
Iemand een idee welke ik het beste kan nemen? of eventueel andere ideeën voor andere oortjes?
Mijn max. prijs is €50,-

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
De M9 is wat zwaarder qua bass, daar zet ik mijn equalizer voor uit. De M1 is helder maar daar moet mijn equalizer voor aan anders klinkt het behoorlijk plat. Beide kabels zijn goed alleen heeft de M9 een rare stekker, 45 graden.

Als je graag in bed ligt dan is wellicht de M6 MEE een optie, die steekt niet uit je oorschelp en klinkt als de M9. Kun je gewoon op je oor liggen en valt onmogelijk uit je oor door de haken.

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 22-09-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de informatie.

Weet iemand hoelang het duurt voordat de oortjes op hifitogo.nl weer op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:19:
Aangezien ik mijn Sennheiser cx250 ben verloren, zoek ik vervanging.
Nu zit ik te twijfelen tussen de MEELectronics M9 en de Brainwavz M1.
Nu heb ik hier even gekeken en de Brainwavz m1 krijgt qua geluid wel beter dan de MEElectronics m9.
Ik luister veel muziek als in in bed lig, dus wil graag daar de kabel ook zeer degelijk is aangezien er dan soms aan getrokken kan worden wegens draaien.
Iemand een idee welke ik het beste kan nemen? of eventueel andere ideeën voor andere oortjes?
Mijn max. prijs is €50,-
Ik zie door de bomen het bos niet meer bij die link :P. Dat maakt een keuze maken er niet makkelijker op.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog bedankt voor de link aan de hand daarvan ben ik uiteindelijk bij de Sennheiser CX250 terecht gekomen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:00:
[...]

Ik zie door de bomen het bos niet meer bij die link :P. Dat maakt een keuze maken er niet makkelijker op.
Ik heb, na de Meelec M9, nu de Brainwavz M2. De kabel vind ik zeer goed (redelijk dik/stug) en gaat niet snel in de war. Het geluid van de M2 is ook goed. Ik had eerst wat meer bass verwacht, maar het is nog steeds voldoende. Tot 50,- een absoluut goede keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
bsmpower schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:00:
[...]

Ik heb, na de Meelec M9, nu de Brainwavz M2. De kabel vind ik zeer goed (redelijk dik/stug) en gaat niet snel in de war. Het geluid van de M2 is ook goed. Ik had eerst wat meer bass verwacht, maar het is nog steeds voldoende. Tot 50,- een absoluut goede keuze!
Misschien een handige tip: op mijn Sansa Clip+ met Rockbox firmware kan ik de eq zo tweaken dat de M2 in een allesvernietigend bassmonster verandert. Zonder vervorming welteverstaan. Die M2 reageert echt heel erg goed op de parametrische EQ. Noisia's "Split the Atom" slaat me zo hard om de oren dat ik er echt een clubgevoel van krijg, en dat met een paar in-ears! De enige waar ik de bass zo punchy en diep bij krijg is mijn Sennheiser HD25-1 II, en die kost bijna het vijf-voudige.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben uiteindelijk toch voor de brainwavz m1 gegaan, zeer stugge kabel zoals 'bsmpower' al zei.
Ben hier zeer tevregen over. Bij de eerste keer gebruiken merkte ik gelijk het heldere geluid op. De bass was er echter niet. Na een tijdje inspelen kwam de bass naar voren. Het geluid van de stem/instrumenten is heel helder, hou je van bass dan raad ik deze oortjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoeveel komt die bass na inspelen naar voren bij de Brainwavz M1, is het gewoon van normaal niveau of ontbreekt er wat?

Ik heb nu de M9P van Meelec. Ze klonken erg lekker, maar helaas: Kabelbreukje links en rechts zit er net boven de microfoon ook al een scheurtje in het plastic. Als ik het goed begrijp is zijn de Brainwavz wat stugger (en dus waarschijnlijk wat minder breekbaar..) qua kabel?

En wat is de beste plaats om Brainwavz te kopen? Op Ebay zijn ze niet te vinden, en ook in Nederland zijn ze niet te koop volgens de Pricewatch... Hifi To Go.

@onder: wow, nice
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste