Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 08:36

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb vandaag de Meelectronics M9 ontvangen na overwegend positieve berichten gelezen te hebben op diverse fora. Ben nu ongeveer een half uur aan het luisteren en de prijs in het achterhoofd houdende bevalt het me zeer goed! De maakwijze is zeer prima te noemen, een 45 graden plug met een wat stugge draad en solide bevestiging met de oortjes zelf. Een hele korte impressie:

Eenmaal de box geopend (mooi met een opbergdoosje en diverse sleeves) direct de oordopjes ingedaan. Het geluid viel wat tegen moet ik zeggen (dit was in combinatie met die rare dubbele sleeves). Toen de sleeves verwisselt voor de normale maat L, dit klonk al gelijk een stuk beter. Echter vond ik de bas wel iets te aanwezig (terwijl ik naar een Classic FM podcast aan het luisteren was). Middels de equalizer de bass reduce functie van de iPhone aangezet, nu is het geluid een stuk beter! Ik verwacht dat de tonen op het midden en hoge gebied nog wat inspelen zodat het echt een prima setje is voor het geld! Later een uitgebreidere review als de oortjes 50 uur hebben ingespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 09:28
Kanen KM92's binnen. 1 woord: waardeloos

Geluid lijkt redelijk goed, maar bij 2 van de setjes die ik open heb gemaakt (3e is voor een kennis) is het geluid links harder dan rechts... Alle sleeves geprobeerd... M'n oren zijn ook heel iets verschillend qua wat ze opvangen, maar als ik ze omdraai dan is nog steeds de linker (die dan dus rechts zit) harder...

Sleeves van m'n Creatives ook getest (die me normaal echt perfect zitten). Ook daarmee geen verschil helaas. Jammer. Maar was het proberen waard voor die paar Euro's.

Vonden de mensen die ze hebben de sleeves trouwens ook erg hard?

[ Voor 6% gewijzigd door ksborg op 19-03-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

raar - ik heb ze ook en met de blauwe dopjes klinkt het bij mij -voor het geld- uitstekend! Ook her en der wat vrienden er blij mee gemaakt (leuke cadeautjes voor die paar euro en mensen die nog naar hun ipod hoofdtelefoontjes luisteren merken een wereld van verschil).
Nou heb ik eerlijk gezegd nog nooit eerder in-ears gehad (op die van apple na maar die waren waardeloos vond ik) maar ik vind het niet erg hard.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
franssie schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:06:
raar - ik heb ze ook en met de blauwe dopjes klinkt het bij mij -voor het geld- uitstekend! Ook her en der wat vrienden er blij mee gemaakt (leuke cadeautjes voor die paar euro en mensen die nog naar hun ipod hoofdtelefoontjes luisteren merken een wereld van verschil).
Nou heb ik eerlijk gezegd nog nooit eerder in-ears gehad (op die van apple na maar die waren waardeloos vond ik) maar ik vind het niet erg hard.
Ze gaan net iets minder hard dan de Creative EP630's. Denk dat het heel persoonlijk is. De iPod dopjes zijn sowieso erg slecht. Een iPod naar mijn mening ook, maar ik heb er een FiiO E1 pocket amp bij en die werkt best goed (via de line-out).

Denk dat ik toch naar wat beters ga kijken. MEElectronics of zo, lees ik goede dingen over. Ook over de pasvorm.

By the way krijg ik ook wel mooi geluid als ik de sleeves van de Kanen's op m'n EP630 of 830 zet... Ik heb echt iets met die Kanen's blijkbaar :'(

[ Voor 7% gewijzigd door ksborg op 19-03-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Eventjes een update van mijn kant over de MEElectronics M9. Helaas bleek na verloop van tijd het linker oortje harder af te spelen dan de rechterkant. Bij een random sample van 10 kon ik 10 keer het linker oortje aanwijzen. Uiteraard baalde ik hier best van dus heb ik de klantenservice van MEElec gemaild. Onmiddellijk een reactie terug met de vraag of ik ze terug wilde sturen en geld wilde, of dat ze een nieuw paar mochten opsturen waarbij ik het oude paar mocht houden. Ik koos natuurlijk voor optie 2, direct een reactie terug dat ze 4 setjes hadden getest en het beste setje nog hadden laten testen door 3 medewerkers om maar te garanderen dat het volume dit keer wel goed is. Dit weekend zou het nieuwe setje binnen moeten komen, ben heel benieuwd. Het ongebalanceerde setje klinkt in ieder geval al beter dan mijn V-Moda Vibes duo.

Als de M9 bevalt ga ik ook de M6 bestellen. Ik draag de laatste tijd vaak de draad over mijn oor en dat bevalt goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.meelec.com/v/vspfiles/photos/Earphone-M6CL-MEE-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Treoo.com is redelijk duur zag ik... Heb een review gelezen over die Fischer Audio in-ears, vooral de Eterna schijnt erg veel bass te hebben. Spreekt me wel aan... Treoo heeft ze, maar zijn vrij duur. Weet iemand of de Fischers inmiddels al bij andere webshops te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook maar eens goede oordoppen kopen. Ik luister verschillende muziek. Heb ondertussen al veel kanen's geprobeerd
(MD52, KM-928 en KM-948, en als headphones KM-880 en KM-740)
Zijn de Soundmagic PL50 voor 40 euro de beste die je kan krijgen? Of is het toch handiger om eerst maar eens de PL21 of PL30 te kopen.. (PL30 is iets goedkoper dan de PL21)

Die blauwe kanen-doppen (MD-52) zijn voor lage prijs wel onbetwist de beste die je kan krijgen. Ze gaan zo hard en zonder vervorming, en ook zachtjes zijn ze tenminste nog gebalanceerd.)

Maar ik ben toch op zoek naar iets beters
Just MD-52 seems to beat PL30 in sound by be bit more forward with more details and bit more soft.
Hmm.. Dat vind ik wel vreemd, scheelt 10x in de prijs en toch zijn die MD-52 nog beter

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Via marktplaats voor 25 Euro incl. verzenden een nieuw setje PL50's gekocht. Van iemand die ze heeft getest en dacht "shit ik wil geen in-ear" :+. Mooi voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 09:28
Voor degenen die Meelectronics willen kopen is er sale :)
Code = SPECIAL_SAVINGS
Invullen bij afrekenen, code is geldig tot 2 april :) .
Ik heb in ieder geval maar de gok genomen en de M9's besteld voor net geen €20 incl verzenden :P

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 22:02
zo heb ik besloten om maar voor de Meelec M6 te gaan, de positieve reviews en de verhalen over de klantenservice staan me wel aan (en dat voor 39.44€ met extra rubbers, kan weinig mis voor gaan).
Dit trouwens ter vervanging van mijn zoekgeraakte Sennheiser CX400's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-09 22:20
ksborg schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:42:
Kanen KM92's binnen. 1 woord: waardeloos

Geluid lijkt redelijk goed, maar bij 2 van de setjes die ik open heb gemaakt (3e is voor een kennis) is het geluid links harder dan rechts...
Hé, dat probleem heb ik ook met één van mijn MD-52 in-ears (de andere ging snel kapot, net zoals mijn testsetje KM-92). Beetje jammer... Heeft één van jullie wel eens dopjes teruggestuurd naar Popbuying / Dealperfect? Zo ja, hoe waren de ervaringen?

[ Voor 3% gewijzigd door musicfreak op 24-03-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
musicfreak schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:15:
[...]

Hé, dat probleem heb ik ook met één van mijn MD-52 in-ears (de andere ging snel kapot, net zoals mijn testsetje KM-92). Beetje jammer... Heeft één van jullie wel eens dopjes teruggestuurd naar Popbuying / Dealperfect? Zo ja, hoe waren de ervaringen?
Volgens mij moet je gewoon een support mailtje droppen en dan hun reactie afwachten. Als het echt om heel lullige zaken gaat dan storten ze meestal geld terug zonder dat je 't terug hoeft te sturen (las ik in het shopping forum). Wie niet waagt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:23

lasharor

7 december 2004

-j-k- schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 00:01:
Code = SPECIAL_SAVINGS
Ik heb in ieder geval maar de gok genomen en de M9's besteld voor net geen €20 incl verzenden :P
Mijn dank ik is groot.

Beetje lomp geweest vandaag waardoor mijn Soundmagic PL30 achter de deur bleef hangen. Die draadjes kan ik ook onmogelijk weer goed vast maken dus maar van die M9 besteld.

Hopelijk ga ik niet dat over the ear gedoe van die soundmagic missen, bij mij blijven de oordopjes namelijk nooit goed zitten (Heb al Ep630,Die Soundmagic en paar random in ear dx dopjes gehad maar niets blijft lang goed zitten.).

Post wel een korte review als ik ze binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Waarom heb je dan niet de m6 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Janusz schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:58:
Waarom heb je dan niet de m6 besteld?
Prijs + ik vind het er een beetje dom uitzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Net de M9's binnen, verzenden heeft nog niet eens een week geduurd :D (goedkoopste verzendoptie).
Eerste indruk: meer detail in het geluid in vergelijking met de Creative EP830, ook betere isolatie (met de dopjes die er standaard omheen zitten, de dubbele).
In m'n EP830 was wat minder bass aanwezig en meer hoog, het hoog mis ik wel bij de M9's maar misschien neemt het iets toe met inspelen :) .
Vooralsnog zeer tevreden voor nog geen €20 :).

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Heb m'n Soundmagic PL50's gister binnen gekregen. Minder bass, wel even wennen hoor. Maar echt kraakhelder. Ik ga er acuut andere muzieksoorten van luisteren omdat het gewoon echt lekker klinkt (qua vocals).

Ook een andere mp3 speler erbij voor het beuken (Sony NWZ-E443). Veel meer bass dan de iPod. Daarop moet ik de PL50's nog testen trouwens :Y. Via de iPod Touch (met of zonder FiiO E1) klinken ze in elk geval best netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ik ken ze niet maar vandaag in de aanbieding GOLDRING GX 200 bij 1dayfly.nl
ze zijn wel afzichtelijk lelijk - iemand ervaring hiermee? voor eur 30 nog wel leuk misschien als ze echt goed zijn.

edit: heb ze toch maar zelf gekocht maar damn, wat zijn ze lelijk

[ Voor 19% gewijzigd door franssie op 28-03-2010 23:04 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 21:45

Theo

moederbord

Volgens mij zijn die doppen zo duur vanwege het beetje goud wat ze gebruikt hebben in de doppen voor het uiterlijk. Echt goed zullen ze dus niet zijn qua geluid.

Reviews zien er best goed uit van die doppen eigenlijk

they could best be described as a cross between an E4C and a DT770. :o .
Head-Fi

Excellent for the price (105USD)
AVforums

offtopic:
Franssie: GoT Duikers, de duikmeet miss iets voor jou?

[ Voor 41% gewijzigd door Theo op 28-03-2010 14:20 ]

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:21
-j-k- schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 00:01:
Code = SPECIAL_SAVINGS
Zijn ze toevallig in prijs verhoogd? Ik zit op 33 dollar na het gebruiken van die coupon, wat dus zo'n 25 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
I-King schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:08:
[...]

Zijn ze toevallig in prijs verhoogd? Ik zit op 33 dollar na het gebruiken van die coupon, wat dus zo'n 25 euro is.
Ik kom, voordat de coupon is toegepast, uit op $34.94 ($27.99+$6.95 verzenden) voor de zilveren M9 dopjes.
Als ik de couponcode invoer krijg ik $9.33 korting, zodat het totaal uitkomt op $25.61.

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Ik zie het al, ik heb de verkeerde verzendmethode gebruikt. Ik ga ook de gok wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Hmm, na 4 dagen (!! ) heb ik mijn M9 ook binnen.

Moet zeggen dat ik het geluid een beetje matig (tegenover de soundmagic PL30) vind, echter schrijf ik dit toe aan het feit dat ze nog niet ingespeeld zijn. Ik kan daarom nu niet echt een goede vergelijking maken :P

Echter, die dubbele opzet dingen krijg ik wel een veel betere seal, wat weer positief is. Alhoewel, ze nu na een aantal uurtjes toch beginnen te jeuken (mijn oren dan, die dingen lijken net iets te groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Vandaag mijn replacement voor de V-Moda Vibe gekregen, gelukkig het vernieuwde model met een soort van stofachtige draad en een 45 graden plug. Prima dus, helaas kan het geluid gewoon niet tippen aan de M9 van Meelectronic. Vind het toch verbazend dat een oordopje van amper 20 euro zo'n relax geluid produceert. Binnen 2 weken nog maar eens de M6 bestellen, kennelijk heeft die nog iets betere isolatie en minder last van microphonics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-09 17:03
Hoe is de MEElectronics M9 t.o.v. de Creative EP830 of de Sennheiser CX400/500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 21:16
Na lezen van hier de Magic PL30 besteld. Mijn Sennheisers gingen dood. Ik ben benieuwd, maar ik verwacht er wel iets van. Draai voornamelijk harde electronische muziek, niet te diepe bass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de MEElectronics M9P besteld en vind ze goed klinken! Alleen vroeg ik me af of jullie ook last hebben van de 45-graden plug? Als ik mijn iPhone in m'n zak heb (met de plug naar boven) dan hoor ik, doordat de kabel een beetje knikt, soms geluid uit maar 1 dopje (dit is dan voor 1 seconde zo). Dit is best irritant, en lijkt me ook niet goed voor de kabel. Hoe doen jullie dit?

Ik heb verder alleen maar 90 graden plugjes gehad namelijk, en daar heb ik er geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Heb zelf nergens last van met m'n iAudio D2 icm de M9, gewoon fijn in de binnenzak van m'n jas. Ook met de stekker naar boven trouwens.
Alleen als de draden een beetje bewegen hoor ik getik in het geluid, die stekker bevalt me prima iig :) .

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Heb op goed geluk een paar SoundMagic PL-21's aangeschaft, heb overwogen de PL-30's te nemen maar de PL-21's schijnen het op Head-Fi te winnen van de PL-30's.

Ze zullen wellicht beter zijn als mijn SennHeiser CX400 (die toch duurder waren), begin nu wel erg benieuwd te raken naar de verschillen in de M9 en m'n aankomende PL-21's.

Misschien toch is verdiepen in de MEElectronics M6, net een hoger segment. (Heb het niet nodig, maar wil het :P)

Edit 28 april: MEElectronics M6 besteld, kon die Moederdag korting ($20,- met Coupon: MOM_M6_41_GIFT) niet negeren ;).

Edit 5 mei: MEElectronics M6 binnen, helaas geven de de TriFlanc's met nog niet echt een Seal, maar gelukkig passen de "Normale Sleeves" wel =), mis nog enigszins detail (die ik wel verwacht had t.o.v. m'n SennHeiser CX400) maar ze sluiten wel beter af =)!

Waarvoor is echter die "Soort van Splitter" maar dan met 2 uitgangen en 1 ingang, zou daar het nut wel van inzien bij bijvoorbeeld de M*P serie (met Mic), maar dan nog zou ik denken dat Microfoon Ingang en Audio Uit niet bij iedere PC / Laptop evenver van elkaar af zitten.

Bij nader inzien blijkt die voor in het Vliegtuig te zijn, ze houden ook overal rekening mee bij MEElec, haha ;).

[ Voor 65% gewijzigd door JunkieXP op 05-05-2010 23:19 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een (klein) probleem:

Ik ben ik bezit van de Meelectronics M9P. Dit zijn uitstekende oordopjes voor de iPhone. Echter, als ik deze in mijn Nokia stop (N85), dan hoor ik heel zacht geluid. Als ik dan op de knop (waarmee je bij de iPhone op kan nemen) klik van de M9P, dan is het geluid goed. Ik moet echter het knopje inhouden voor goed geluid..
Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:55
JunkieXP schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:02:
Heb op goed geluk een paar SoundMagic PL-21's aangeschaft, heb overwogen de PL-30's te nemen maar de PL-21's schijnen het op Head-Fi te winnen van de PL-30's.

Ze zullen wellicht beter zijn als mijn SennHeiser CX400 (die toch duurder waren), begin nu wel erg benieuwd te raken naar de verschillen in de M9 en m'n aankomende PL-21's.

Misschien toch is verdiepen in de MEElectronics M6, net een hoger segment. (Heb het niet nodig, maar wil het :P)

Edit 28 april: MEElectronics M6 besteld, kon die Moederdag korting ($20,- met Coupon: MOM_M6_41_GIFT) niet negeren ;).

Edit 5 mei: MEElectronics M6 binnen, helaas geven de de TriFlanc's met nog niet echt een Seal, maar gelukkig passen de "Normale Sleeves" wel =), mis nog enigszins detail (die ik wel verwacht had t.o.v. m'n SennHeiser CX400) maar ze sluiten wel beter af =)!

Waarvoor is echter die "Soort van Splitter" maar dan met 2 uitgangen en 1 ingang, zou daar het nut wel van inzien bij bijvoorbeeld de M*P serie (met Mic), maar dan nog zou ik denken dat Microfoon Ingang en Audio Uit niet bij iedere PC / Laptop evenver van elkaar af zitten.

Bij nader inzien blijkt die voor in het Vliegtuig te zijn, ze houden ook overal rekening mee bij MEElec, haha ;).
Heb je ze gewoon bij MEElectronics besteld of bij een of andere webshop? Ik zal even moeten wachten totdatde euro wat meer waard is. :p Of weet iemand een NL webshop die de M6 verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik had ze gewoon via MEELEC.com besteld voor €28,36. Die moederdag korting was zeker de moeite waard, maar daar heb je nu helaas niks meer aan. Ik zou de Twitter (http://twitter.com/MEELECtronics) in de gaten houden (zo kwam ik ook bij de Moederdag Korting, misschien komtie tegen Vaderdag wel weer ;)). Houd er wel rekening mee dat er $6,95 verzendkosten bij komt (en je hem zelfs dan nog binnen 1 week binnen hebt).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Vandaag mijn MP30 binnen (uit HongKongistan, kostte me geen 18 euro) en eerste indruk is goed. Helder, zuiver en genoeg bass. Nu maar eens laten inrijden en dan nog luisteren.
Wel een vraagje. Nu zag ik laatst ergens iets van een modificatie van iemand die had het geluid nog beter gekregen door er 2 oordopjes aan een kant op te zetten of zoiets. Maar ik heb geen idee meer wat of waar. Komt dit iemand bekend voor?

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 20-05-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk zijn de MEElectronics M9 en M9P weer in de aanbieding :D

Jammer alleen dat de dollarkoers niet meer zo gunstig is zoals een maand geleden, maar vanavond ga ik ze alsnog bestellen. Voor andere geinteresseerden: de zilverkleurige M9 en M9P zijn dit weekend in de aanbieding. Gebruik de code MEE_M9_SL_51 voor 51% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-09 17:03
Klopt het dat je de PL21's zowel "normaal" kan dragen als over je oren? Terwijl je de PL30's over je oren moet dragen?

Twijfel op dit moment tussen de M9 en de PL21. Ik wil graag oordopjes van die prijsklasse en dat je ze "normaal" kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 23-08 18:16

Tom Yam

(>'.')>

M9P van Meelec vandaag even getest. Sluiten goed af, en ook het geluid ben ik tot op heden tevreden over. Ben benieuwd hoe ze klinken nadat ik ze een tijdje gebruikt heb.

Wat wel even wennen was, met die dubbele sleeves: ze zitten dieper in mn oor dan ik tot op heden gewend was... en blijkbaar zit daar wat meer oorsmeer. Was wel even een 'huh?!' O_o momentje

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
barzi schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:02:
Klopt het dat je de PL21's zowel "normaal" kan dragen als over je oren? Terwijl je de PL30's over je oren moet dragen?

Twijfel op dit moment tussen de M9 en de PL21. Ik wil graag oordopjes van die prijsklasse en dat je ze "normaal" kan dragen.
Als je links-rechts omwisselt zijn de PL30's ook met draad naar beneden te dragen.
Ik zit weer bij mijn EP30's gezien de PL21 niet goed afsluit met silicon dopjes, en de foamies pijn doen. Qua draagcomfort blijf ik terug komen op de EP630's. Ik heb nog een setje M9's besteld voor 21 euro, eens kijken of dat wat is. De PL21's gaan wel een keer op marktplaats ofzo.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Dit topic maar eens volgen, want ik kan niet goed wennen aan mn Head-Direct RE0 oordoppen. Deze zitten bij mij niet zo lekker, dus maar eens kijken naar anderen. (Als ik mn RE0 verkocht krijg).
Vind het wel een uitdaging om dan nieuwe goede onbekende oordoppen te vinden.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:53:
Eindelijk zijn de MEElectronics M9 en M9P weer in de aanbieding :D

Jammer alleen dat de dollarkoers niet meer zo gunstig is zoals een maand geleden, maar vanavond ga ik ze alsnog bestellen. Voor andere geinteresseerden: de zilverkleurige M9 en M9P zijn dit weekend in de aanbieding. Gebruik de code MEE_M9_SL_51 voor 51% korting.
En waar is dat?

[ Voor 45% gewijzigd door 13art op 01-06-2010 19:51 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hier

Maar dat is al even geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Op dit moment trekt de M11 en de M6 me wel. Nog maar even veel over lezen.
Anderzijds bang dat, nu ik het geluid van de RE0 gewend ben, dat deze me misschien iets gaan tegenvallen....
Misschien eens kijken of de dopjes van de M11 passen op een RE0..

[ Voor 62% gewijzigd door 13art op 02-06-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 21:55
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar V-moda vide headphones gebruikt. Weet iemand of deze te vergelijken zijn met de m9 of m11 van meelectronics? Ze zijn in ieder geval wel een stuk duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ik heb nu Westone UM3X dopjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.jetliveaudio.com/catalog/p_51649.jpg

Wellicht in een andere prijsklasse dan de meeste zoeken, maar ze zijn erg goed :) Het probleem is wel dat je absoluut niet meer naar "goedkope" dopjes wilt luisteren, omdat je je dan groen en geel ergert. Daarom ben ik nu wel weer toe aan een klein stapje hoger :P

Ik lees nu op head-fi over de nieuwste "rage": EarSonics SM3

Afbeeldingslocatie: http://www.earsonics.com/osc/catalog/images/SM3-osc.jpg

Die zouden nog beter zijn dan de UM3X voor ongeveer dezelfde prijs. Iedereen die high-end dopjes zoekt, moet deze dus in de gaten houden.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 13-06-2010 11:33 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Na dit topic door gelezen te hebben ben ik wel fan geworden van de Meelec M9 :)
Heb at the moment een Creative EP-630 maar daarvan is één kant zachter als de ander. Al vaker problemen mee gehad ne ben er nu wel beetje klaar mee eerlijk gezegd.
Vind de M9 robuust er uit zien en een goede kabel! Ben wel benieuwd naar ervaringen over de dubbele sleeves, hoe die in het oor zitten!!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb de limited versie van deze Zagg Buds (Ik heb de Z-Buds Edge).

Afbeeldingslocatie: http://www.zagg.com/images/zbuds/smartbuds_full-red-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zagg.com/images/zbuds/smartbuds_full-red-03.jpg

Ik vind de geluidskwaliteit erg goed. Ik had altijd een afkeer jegens oordopjes, omdat ik last kreeg van mijn oren. Deze in-ears zitten echter comfortabel, en het unieke kabeldesign zorgt er ook voor dat ze blijven hangen / zitten.
Binnenkort ga ik ze even testen tijdens het hardlopen.

Kijk hier voor meer info.

Leuk detail: je kan meedingen naar een gratis Ipad. Als je je email adres invult, krijg je een kortingscoupon, die kan oplopen tot 50%! Zodoende had ik mijn dopjes voor nog geen 40 dollar inclusief verzenden.
Overigens werden ze verzonden vanuit Engeland, dus ook geen douane geneuzel ;)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Iemand al ervaring met de Audio Techica ATH-CKS70???
Volgens Head-Fi zouden het Monster Turbines beaters moeten zijn.....

Misschien een alternatief voor mn RE0 die ik van de hand doe omdat ik zelf meer een basshead ben dan iemand die van neutraal klinkende oordoppen houdt...

Zit ook nog in dubio over deze:
- Super Fi.5 Pro
- Monster Turbines
- SoundMagic PL50
- MEElectronics Ai-M6
- SoundMagic PL50
- Audio Techica ATH-CKS70

edit:
Wat zou een goede prijs zijn om mn RE0 te verkopen? Ze zijn net een stuk of 5-10 keer gebruikt en er zitten extra sleeves bij (gekregen omdat de 1 kleine sleeve gescheurd was, meteen 3 nieuw paar, waaronder een double sleeve, opgestuurd gekregen :P)

edit2:
Nu tocherg sterk de neiging om voor de Q-Jays te gaan. Wel wat duur, maar schijnen erg goed te zijn!

[ Voor 41% gewijzigd door 13art op 22-06-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
Heb de gok ook maar is genomen, heb al eerder een paar earphones besteld van Dealextreme (sku.04305, deze klinken echt nergens naar, niet doen dus).
Nu dus maar via focalprice 2 maal de Kanen MD-52 besteld én de MEElectronics M9P, de md-52 zijn bestemd voor vrienden/kenissen en de M9P voor mezelf, hopen dat deze bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Vandaag maar gekeken naar de reviews M9 van Mee Electronics. Het geluid kwam er erg positief in naar voren en met name ook de bass. Volgens de verschillende reviews isoleert de M9 het geluid ook goed (met name voor lopen en busritten.. maar daar doe ik het ook voor :D).
Ik vind een goede bass wel erg belangrijk en dat kwam als een postief punt naar voren in de reviews.

Via deze site zijn ze €29, en via de officiele Me Electronics site zijn ze $29.44 (€24.5 volgens mij) , incl. verzenden beide.
Nu vraag ik me wel af hoe het met de garantie gaat als die dingen kapot gaan, want voor €5 meer wil ik niet echt gezeik hebben :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Garantie van Meelec zelf is onovertroffen, heb er zelf ervaring mee (zie post paar pagina's terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ok dat is mooi om te lezen!
Heb totaal geen ervaring met het merk, had hiervoor Creative EP-630 oordopjes. Die in-ear waren me wel goed bevallen, alleen gingen nu kapot. En toen kwam ik in dit topic terecht..
Zouook niet weten welke ik anders moet kopen :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik had de NuForce NE-7.. Heerlijk oordopjes, maar de connector is ontzettend zwak, binnen een jaar al 2x stuk terwijl ik vanaf het begin de connector had verstevigd met tape.

Nu de Meelectronics M9P aangeschaft.. Had ze 28 juni besteld en ze lagen gisteren al in de bus, echt super snel. Geluid is wel wat minder dan de NuForce, maar voorlopig voldoet dit wel even.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Soms is het voor een forum als dit wel ff fijn dat er waardering wordt uitgesproken voor het delen van info en ervaringen. Bij deze :).
De headphonesoutput van m'n iPhone is naar de Filistijnen, dus ik zocht een oplossing met het liefst een upgrade qua kwaliteit. Voor de headphones ben ik hier gaan kijken. Uiteindelijk ben ik voor de MEElec M9 gegaan. Heb ze afgelopen donderdag besteld en hoop dat ze voor vrijdag komen, want dan kunnen ze mee op vakantie.

M'n oplossing gaat er zo uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://fiio.com.cn/en/include/editor/UploadFile/2009826165116641.jpg

FiiO LOD kabel
FiiO E5 headphonesamplifier
En dus hopelijk snel die MEElec M9
Moet alleen nog een manier zien te vinden om die E5 aan m'n iPhone te bevestigen.

Nogmaals thanks voor alle info in dit topic! Heb er veel aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Wow. Die MEElec M9 headphones zijn echt fantastisch!
Donderdag besteld. Gisteren in huis.
Klonken aanvankelijk btje schel met weinig bas. Maar na nachtje in laten spelen klinken ze echt te gek!
Ook echt kwaliteit qua kabels. D'r zit doorzichtig sileconen omheen ipv rubber. Voelt erg degelijk.
Zeker een aanrader!! En dat voor maar $ 30,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
@JoReMi,

waarom geen Fiio E1? Veel elegantere oplossing naar mijn mening.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Negakinu schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:44:
@JoReMi,

waarom geen Fiio E1? Veel elegantere oplossing naar mijn mening.
Als ik de reviews mag geloven is de E5 kwalitatief beter dan de E1, omdat er een ingebouwd versterkertje in zit die goed schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Heb zelf nu de Q-Jays!
Zij niet heel goedkoop maar wow wat een geluid.
Moest ze wel eerst even inbranden met pink noise. Ze ruim 100 uur in laten branden en daarna een geluid om van te smullen!
Maar goed na alle positieve reviews ook niets ander verwacht eigenlijk. Mn eerste dual drivers earphones en ga deze lang houden als het aan mij ligt. Ondanks dat ze niet heel goedkoop zijn denk ik dat het toch een prima prijs kwaliteit verhouding is. Waren zo rond de 129 euro vanuit engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 13:53
Naar aanleiding van de reacties hier ook de MEElec M9 besteld. Maar het is dus aan te raden om ze in te laten spelen? De kwaliteit van de kabel ziet er op het eerste gezicht wel erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Alles is inmiddels binnen. Klinkt als een huis! Heerlijk om weer een stabiele headphones output te hebben!
Om het nog enigszins handelbaar te maken heb ik de E5 op een Incipio Feather hoesje geplakt met dubbelzijdig tape (plakt verrekte goed). Zie hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://student.vu.nl/~jkk290/Pics/DSC_9801.JPG
Afbeeldingslocatie: http://student.vu.nl/~jkk290/Pics/DSC_9803.JPG

iPhone 3G 8gb
Incipio Feather case
FiiO E5 headphones amplifier
FiiO iPod LOD cable
MEElec M9 headphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:22

Nitai

Live the life you love.

Jo-re-mi, ik heb dezelfde setup, en het klinkt erg goed! Wat een geluid :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:40
Op dit moment is de "The M What?" actie bij Meelec. 19,99 dollar waarbij je nog niet weet welk model je krijgt:
http://www.meelec.com/Pro...uctCode=Earphone-MEE-What

In het minste geval krijg je de Meelec M9 en met geluk (30%) de duurdere (betere?) M6 of M11. Wat het ook wordt het kan geen slechte koop zijn gezien de positieve reviews. Heb EUR 21,40 betaald en ben benieuwd welke in de brievenbus komt :). Ik ga hem vergelijken met mijn oude Sennheiser CX300 en mijn huidige Sony MDR-EX85LP < persoonlijk beter dan de CX300. Ben benieuwd of de Meelec nog een niveau hoger is. Ik laat een review achter als hij binnen is!

p.s. is zo'n FiiO E5 echt de moeite waard?

[ Voor 16% gewijzigd door bsmpower op 25-07-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:55:
Op dit moment is de "The M What?" actie bij Meelec. 19,99 dollar waarbij je nog niet weet welk model je krijgt:

In het minste geval krijg je de Meelec M9 en met geluk (30%) de duurdere (betere?) M6 of M11. Wat het ook wordt het kan geen slechte koop zijn gezien de positieve reviews. Heb EUR 21,40 betaald en ben benieuwd welke in de brievenbus komt :). Ik ga hem vergelijken met mijn oude Sennheiser CX300 en mijn huidige Sony MDR-EX85LP < persoonlijk beter dan de CX300. Ben benieuwd of de Meelec nog een niveau hoger is. Ik laat een review achter als hij binnen is!

Ik neem aan dat jij de 'USPS First Class International' als verzendoptie hebt gekozen, dit betekent dan een behoorlijke lange tijd voordat het pakketje aankomt, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:09:
[...]

Ik neem aan dat jij de 'USPS First Class International' als verzendoptie hebt gekozen, dit betekent dan een behoorlijke lange tijd voordat het pakketje aankomt, klopt dat?
Het klopt dat ik voor de goedkoopste verzending heb gekozen, geen idee of dit (heel) lang kan duren. Ik kreeg al binnen enkele uren bericht dat de oordoppen zijn verstuurd. Even afwachten wanneer ik ze krijg, dit staat op hun website: "Orders by USPS First Class Mail generally arrive between 5 and 20 business days (1 to 4 weeks)". Op zich heb ik geen haast want de Sony's voldoen nog wel even tot die tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 26-07-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:28:
[...]

Het klopt dat ik voor de goedkoopste verzending heb gekozen, geen idee of dit (heel) lang kan duren. Ik kreeg al binnen enkele uren bericht dat de oordoppen zijn verstuurd. Even afwachten wanneer ik ze krijg, dit staat op hun website: "Orders by USPS First Class Mail generally arrive between 5 and 20 business days (1 to 4 weeks)". Op zich heb ik geen haast want de Sony's voldoen nog wel even tot die tijd.
Ok heb dit op ook maar zo gedaan, ben benieuwd, n.a.v. een vorige post gelijk de Zagg oortjes besteld met 50% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
De E1 heeft een verbeterde versie van de versterker van de E5. De E5 is dus totaal overbodig als je een Apple mp3 speler hebt. Ik denk dat je in de war bent met de E3. Dat is de oudere versie.

De E5 verbetert het geluid niet echt. Voegt wel wat (wollige) bass toe. Lees op Head-Fi alles over de voor en nadelen van het versterker van je in ear dopjes. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb deze aktie ook maar besteld.
De goedkope M9 serie is al $29,95 dus kan hier zeker geen buil aan vallen ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Laatst online: 29-08 01:32
Vorige week maandag had ik Soundmagic PL50 besteld, de dag erna had ik ze in huis :)

Ik moet zeggen, de geluidskwaliteit beviel me best goed, eveneens als het aantal meegeleverde sleeves en de hoes :)

Echter na een weekje gebruik viel het rechter oordopje zowat vanzelf uit elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/1673692.jpg

Ik ga er maar even vanuit dat dit een zeldzaam euvel is, maar toch een tikje slordig. Er is gewoon te weinig lijm gebruikt om de dopjes in 1 stuk te houden. Achja, zien we eens zo'n ding van binnen :+

Ben wel blij dat ik hem besteld heb bij een winkel hier in Nederland, kost me in ieder geval geen verzendkosten en ik verwacht dat ik flink sneller een vervangend exemplaar heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Heb hem inmiddels binnen, 5 dagen onderweg geweest, valt erg mee vind ik :)
Helaas "slechts" de M9 ontvangen :|
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/31072010178.jpg

Inhoud van het pakket :)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/31072010179.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
... Ik laat een review achter als hij binnen is!
Vrijdag de Meelec oordopjes binnen gekregen! 1 week levertijd dus dat ging mooi snel. Ik heb dus gebruik gemaakt van de actie dat je nog niet weet welke versie je krijgt voor 20 dollar. Het is uiteindelijk de M9P geworden (normaal 35 dollar), dus de versie met microfoon. Ik heb de oordoppen nog niet heel uitgebreid kunnen testen maar in het kort mijn ervaring:

De oordopjes worden erg compleet geleverd met meerdere soorten dopjes, hoesje, vliegtuig plug etc..

Eerste geluidservaring:
Eerst heb ik de dubbele doppen geprobeerd en was niet echt te spreken over de geluidskwaliteit, ik miste erg veel bass. Hierna de enkele doppen geprobeerd wat een hele verbetering was (de grootste doppen werkten het beste voor mij). Hierna toch nog eens de dubbele doppel geprobeerd waarbij ik ze dit keer dieper in mijn oor heb gedrukt. Dit maakte een enorm verschil in positieve zin! Deze keer was de bass goed aanwezig en klonk alles erg helder/ruimtelijk. Wat iemand anders hierboven ook al poste moet je eigenlijk wel eerst je oren goed schoonmaken want de doppen gaan ver je oor in en daar zit toch redelijk wat oorsmeer :|...

Na verschillende keren te hebben geswitched tussen de verschillende doppen ben ik uiteindelijk toch het meest te spreken over de dubbele doppen! De enkele doppen zijn geschikter als je de doppen veel/vaak in en uit je oor wilt halen. De dubbele geven een beter geluid maar kost iets meer tijd om goed in je oor te "drukken".

Hierna heb ik de oude Sony MDR-EX85LP oordoppen geswitched met de M9P. Ik vind de Sony's beter klinken dan de Sennheiser CX300 maar nu klonken de Sony's erg dof t.o.v. de M9P. Ik ben er dus zeker van dat de M9P een verbetering zijn qua geluidskwaliteit/beleving. En dat voor EUR 21,- _/-\o_ (dollarkoers, verzending etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Laatst online: 01-09 10:31
Vandaag ook mijn oordopjes van Meelectronics binnengekregen van de Mee M What actie. Heb de M6 dopjes gekregen. Wel goede value for money dus! Oordopjes van 49.99 dollar voor slechts 19.95!!

Hoopte eigenlijk op de M9P dopjes dus als iemand wilt ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Waarom wil je de M6 ruilen tegen de M9P? De geluidskwaliteit van de M6 zou beter moeten zijn?

[ Voor 131% gewijzigd door bsmpower op 03-08-2010 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Omdat ik de manier van hoe de M6 dopjes in de oren horen te zitten niet fijn vind. Ik houd meer van de traditionele manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Wetterhahn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:33:
Vandaag ook mijn oordopjes van Meelectronics binnengekregen van de Mee M What actie. Heb de M6 dopjes gekregen. Wel goede value for money dus! Oordopjes van 49.99 dollar voor slechts 19.95!!

Hoopte eigenlijk op de M9P dopjes dus als iemand wilt ruilen...
Ik wil ze wel ruilen, ik heb 2x die actie besteld en 2x de M9 gekregen. Wilde ze graag vergelijken, dus als je interesse hebt ruil ik graag. Ze zitten nog nieuw in de verpakking iig! Stuur me maar een PM bij interesse, dan reageer ik morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
I-King schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:19:
[...]

Ik wil ze wel ruilen, ik heb 2x die actie besteld en 2x de M9 gekregen. Wilde ze graag vergelijken, dus als je interesse hebt ruil ik graag. Ze zitten nog nieuw in de verpakking iig! Stuur me maar een PM bij interesse, dan reageer ik morgen.
Geen idee hoe ik hier PM, heb je niet toevallig de M9P? Die zou ik namelijk het liefste hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de ZAGG Buds binnengekregen.
Met de (50%) kortingsactie incl. verzendkosten waren deze slechts $35,99 :)
Heb ook de Sennheiser CX300 II, de Meelec M9 (en de Sony MDR-EX71 :( ).
Maar de ZAGG is voor mij qua geluid en draagcomfort toch de winnaar _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/04082010185.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs ook mijn M9's ontvingen via de Mee M what actie. Ze klonken een paar dagen erg goed, beter dan de CX-300 I in ieder geval. Voor het geld ook een erg mooie complete levering. Nu blijkt echter dat er een stuk meer geluid komt uit het linkeroortje :-( Hopen maar dat ik met de garantie net zoveel geluk heb als Janusz. Zijn er nog meer mensen in dit forum met ongebalanceerde M9's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:34:
Vandaag de ZAGG Buds binnengekregen.
Met de (50%) kortingsactie incl. verzendkosten waren deze slechts $35,99 :)
Heb ook de Sennheiser CX300 II, de Meelec M9 (en de Sony MDR-EX71 :( ).
Maar de ZAGG is voor mij qua geluid en draagcomfort toch de winnaar _/-\o_
[afbeelding]
Nog een tevreden gebruiker :)

Heb zelf de Z-Buds Edge, volgens mij zowat identiek aan jouw dopjes, afgezien van de kleur.
Het zijn mijn eerste in-ears, maar het verschil met mijn Sennheiser koptelefoon is er wel.
Let wel: ik spreek uit ervaringen in de bus. Die Zagg dopjes beperken het geronk van de motor tot een minimum, waardoor ik echt kan genieten van de muziek, zonder het volume hoog open te draaien.
En de omgeving heeft er geen last van. Daar kan dat typische asociale acnter-in-de-bus volk nog wat van leren, met hun goedkope kl*tedopjes :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Niet online

CM5

Ik heb net de Meelec M6 besteld voor 26 dollar via de nieuwe back to school actie. Lijkt me niet duur gezien alle reviews. Hoop dat ze snel binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Mocht iemand nog Westone UM3X dopjes zoeken? PM ff :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik vraag me af hoe de Meelec M9 series in het oor zitten en of dit lekker draagt voor uren achtereen?
Heb hiervoor de Creative EP-630 gehad en die zaten lekker vond ik, alleen zie dat er bij de M9 series een dubbele sleeve opzit, dus vroeg me af of dit lekker draagt! :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
Wordt geleverd met meerdere eartips(1 paar met dubbele sleeves, en 2 paar normale, voor hoge en lage bass), dus je kan altijd nog wisselen.. Je kan natuurlijk ook altijd de eartips van de Creative EP-630 erop knallen, volgens mij past dat gewoon! ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Creadion op 11-08-2010 17:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Tijdens mijn vakantie heb ik ook de earbuds gekregen van de Meelec aktie.
Ik heb de M6p versie gekregen :)
Ze bevallen tot nu toe erg goed, echter moet ik ze nog even een nachtje in laten spelen.

* Semper Fight is iig erg blij met de aktie :)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Laatst online: 07:27
Iemand enig idee hoe het zit met draadbreuk bij deze exotische merken?
Ik overweeg namelijk de SoundMAGIC PL11 te kopen, of de Creative EP-830.
De laatste kan ik wel in een fysieke winkel vinden (handig ivm de garantie), terwijl ik de SoundMAGIC toch op internet zal moeten kopen, wat in geval van draadbreuk niet zo handig is (verzendingskosten naar het buitenland kost weer even veel als een nieuw paar...)

Ik kom net van een paar Sennheiser CX 150 die in het wiel van mijn fiets terecht zijn gekomen, en ik kan ze helaas niet meer vinden in de winkel..

[ Voor 15% gewijzigd door Malantur op 20-08-2010 19:47 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:06
Hey allemaal,

Ik zoek een vervanger voor mijn Sony MDR-85SL (die inmiddels beetje versleten is, lak eraf enz.)
Momenteel heb ik oogje op Sound Magic PL-50, PL-30 en Meelec M9. Ik hou van neutrale geluid en welke is volgens jullie de beste keus? Meerdere aanbeveling is natuurlijk ook welkom :D

Alvast bedankt ;)

Edit: Knoop doorgehakt M9 gekozen voor prijs/kwaliteitverhouding :)

[ Voor 10% gewijzigd door wenneyhanney op 21-08-2010 23:48 ]

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nav dit topic nieuwe oordopjes besteld. Zagg buds vandaag ontvangen, maar het maakt ruis- en piepgeluid als ik mn oordopjes aansluit op bijv mp3-speler/pc. Als ik geluid hard genoeg aanzet dan hoor je het niet echter als m'n apparaat op pauze zet dan hoor je gewoon het welbekende ruis weer. Is dit normaal en gaat het over als ik m'n oordopjes inspeel? Het ligt niet aan mijn audiobestanden want met andere oordopjes heb ik dit probleem niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 10:15
Ik weet niet of deze hier al bekend waren maar, ik vind eht goede oortjes voor het geld. De Brainwavz Alpha

Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:6tE_aJ8qrlflxM:http://i90.photobucket.com/albums/k240/ofey_s/Brainwavz/BW02.jpg&t=1

Ik heb ze voor 10 euro besteld bij mp4nation. Ik heb alleen ipod oortjes om het mee te vergelijken, maar ze zijn sowieso beter dan de ipod oortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:21:
Ik weet niet of deze hier al bekend waren maar, ik vind eht goede oortjes voor het geld. De Brainwavz Alpha

[afbeelding]

Ik heb ze voor 10 euro besteld bij mp4nation. Ik heb alleen ipod oortjes om het mee te vergelijken, maar ze zijn sowieso beter dan de ipod oortjes.
Maar ja, wat is niet beter dan die oortjes.

Maar dan nu de uitdaging;

Ik heb voor mijn touch dus prettige oortjes nodig (heb voor mijn Nano MP30 van soundmagic, of hoe die dingen dan ook heten, en ze bevallen me) maar er moet een microfoontje inzitten en een soort afstandbediening.

iemand een idee?

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zojuist ingeschreven op de M what? actie.

je bestelt 'iets' voor 19,99.
en eigenlijk komt het erop neer dat je maar moet afwachten wat er wordt geleverd :P

http://fb.me/w9U2q5Q9

actie geldt nog tot 31 augustus...

• bsmpower
Hebben meerdere mensen hier al gebruik van gemaakt ;). Ik heb zelf de M9P ontvangen. Een andere Tweaker de M6. Bevalt tot nu toe erg goed!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-09 22:14
Heb vandaag ook mijn Zagg Buds binnengekregen.
Het geluid van mijn oudje doppies, de standaard Samsung-inears beter eigenlijk..
Het is natuurlijk ook wennen, maar vooral de bass mis ik bij deze Zaggs.. :(

En de prijzen zijn ook omlaag gegaan. De Buds zijn nu 45$ en de SmartBuds zijn 50$.
Heb de Buds gekocht voor $60, maar wel met 50% korting..

Verwijderd

Sinds een paar maanden heb ik ook Meelec M9 oordopjes en ze bevallen goed. :*)
Nu heb ik laatst met een actie een setje M6 oordopjes gekocht, zo in eerste instantie hebben de M6
iets meer midden dan de M9. Althans voor mijn oren.
Echter vindt ik de manier van dragen niet echt prettig , ik geef de voorkeur aan de M9.

Edit: oordopjes zijn verkocht

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2010 17:59 ]

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:49:
Sinds een paar maanden heb ik ook Meelec M9 oordopjes en ze bevallen goed. :*)
Nu heb ik laatst met een actie een setje M6 oordopjes gekocht, zo in eerste instantie hebben de M6
iets meer midden dan de M9. Althans voor mijn oren.
Echter vindt ik de manier van dragen niet echt prettig , ik geef de voorkeur aan de M9.

Dus mocht er iemand nog M6 oordopjes zoeken voor weing ;)
Kun je je DM aanzetten, ik heb wel interesse, ligt eraan wat voor prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb ook 2x de M What? actie besteld, voor mezelf en een collega. Wordt nog leuk als ik 2 verschillende dopjes binnenkrijg, en maar 1 bonus pack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
shameete schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:40:

en eigenlijk komt het erop neer dat je maar moet afwachten wat er wordt geleverd :P

Leuk dat ik dit nog lees. Was toch al van plan wat anders aan te schaffen, dus gelijk dit maar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Voor mij het zelfde als bovenstaande, hopen dat ze een beetje redelijk geluid geven, en snel bezorgt worden!

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Afbeeldingslocatie: http://cdn.buyjabra.com/cache/products/294x330/100-68050050-00.png

enieg nadeel de snoertjes zijn een beetje stijf geworden. maar er it echt een wereldgeluid in, ook mooi in het laag

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 31-08-2010 23:50 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
shameete schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:40:

en vandaag binnen gekomen, lekker snel :D

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/5eb49946.jpg

de M9P, had het slechter kunnen treffen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Afbeeldingslocatie: http://www.earsonics.com/osc/catalog/images/SM3-osc.jpg

Op Fok! forum verkoopt iemand zijn Earsonics SM3. De allerbeste universele in ear monitor op de markt! Hij vraagt er 275 euro voor. Super prijsje. Ben zelf heel hard aan het denken. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Negakinu op 01-09-2010 14:20 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ik zou dat toch niet zo snel doen, voornamelijk uit hygienisch oogpunt.
maar goed, ik ben dan ook vrij snel ergens vies van -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 22:37
*edit dat zijn geen oordopjes*

[ Voor 92% gewijzigd door 418O2 op 03-09-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Denet een pakketje met m6jes er in binnen gekregen. Precies waar ik eigenlijk op hoopte na in te schrijven bij de m What? actie.

Ik moet alleen wel zeggen dat ik niet echt ben weggeblazen door het geluid. Het volume is vrij laag en, belangrijkst van allemaal: de verdeling high-mid-low is zo beetje 25-10-65, de eerste keer dat ik geen rillingen kreeg bij 'undisclosed desires - muse'.

Ik hoop dat het meer naar de 33-33-33 gaat als ze een beetje ingespeeld zijn, maar voorlopig geven m'n meegeleverde sony oordopjes beter geluid :(.

Overigens zitten de dopjes wel heerlijk, met dat kabeltje over je oren voel je er bijna niks van, en voelt het alsof ze met geen mogelijkheid uit je oren kunnen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Als het volume laag is ligt dat aan je bron. Die geeft te weinig ohm af om de dopjes goed te laten spelen. Waar steek je ze in?

too old, too cold

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste