Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 17:02
Heilige Kaas schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:19:
Deze heb ik ooit gehad en ik was er zeer tevreden mee. Nu ze in de aanbieding zijn toch maar weer gehaald. 53,03 shipped!
https://new.head-direct.com/Products/?act=detail&id=89

Even als toevoeging: deze in ears hebben weinig bass. Dus mocht je daar van houden dan is het wel iets voor jou. Of je moet een cowon met goede eq hebben dan kan je de bass iets opvoeren.

Maar zelfs zonder eq klinken ze echt geweldig! Ben benieuwd is alweer een half jaar geleden dat ik ze zelf had. Ik ga nu ook de tri flange tips gebruiken dat zou ook een verbetering op elk punt moeten zijn. Behalve comfort dan :P
Dit is echt een ziek goede deal. https://new.head-direct.com/Products/?act=detail&id=38
Ik heb er nog 89 euro voor betaald in 2009 en dat vond ik al een lage prijs voor de geluidskwaliteit. $49 is gewoon belachelijk. Iedereen in deze thread zou een setje moeten aanschaffen. Verplicht. Anders praat ik niet meer met je. :p

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 13:46

janklp

FortyTwo Capital

Goede deal, maar ik lees wel op veel websites negatieve ervaringen met de kwaliteit van de behuizing. Dat vind ik toch wel een nadeel, zeker omdat je elke keer als de doppen kapot zijn moet retourneren naar het buitenland.

Zelf gebruik ik de M11+ van Meelectronics naar volle tevredenheid. Degelijke dingen en indien problemen heeft Meelec een voortreffelijke klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Janusz schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:51:
Goede deal, maar ik lees wel op veel websites negatieve ervaringen met de kwaliteit van de behuizing. Dat vind ik toch wel een nadeel, zeker omdat je elke keer als de doppen kapot zijn moet retourneren naar het buitenland.

Zelf gebruik ik de M11+ van Meelectronics naar volle tevredenheid. Degelijke dingen en indien problemen heeft Meelec een voortreffelijke klantenservice.
Ik heb mijn RE0 al sinds 2009 en ze doen het nog prima. Je moet bedenken dat meestal alleen de mensen met klachten een thread openen. ;)

Tevens, de M11+ krijgt maar een 5.8/10 voor geluidskwaliteit en de RE0 een 8.4/10 op Head-Fi. Dit zegt natuurlijk niet alles maar, you know, just sayin'. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Negakinu op 12-11-2012 15:11 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Value (10/10) – At $79, it is easy to recommend the RE0s as what is probably the best-value all-around earphone for the detail freak and accuracy lover. The RE0s’ sound signature is definitely not for everyone, but those looking for the absolute best accurate sound reproduction to be had in the realm of reasonably-priced IEMs will not be disappointed.

Pros: Top-tier sound quality for mid-fi money; superb detail, accuracy, separation, and clarity
Cons: May sound thin, boring, or bright to some, reported durability issues

Niet slecht inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:40
Inleiding
Ik weet niet of deze exotisch genoeg zijn, maar ik heb de HOUSE OF MARLEY REDEMPTION SONG™ IN-EAR OORTELEFOONS (zonder 3 knops controller met microfoon en als kleur 'midnight') gekocht voor 76 euro.
Ondanks dat het wel echt een merk is, dus dat je zou denken dat je meer voor het merk dan werkelijk kwaliteit betaalt, zijn ze erg goed.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41td0h6DceL._SL500_AA300_.jpg

Beoordeling:
Ik ben het best wel eens met deze review.

Duurzaamheid: Super! De cord is van stof waardoor deze veel minder snel in de knoop raakt.
Geluidkwaliteit: Erg goede bass. Geluid redelijk goed in balans. Geluid mist iets wat volume in de middentonen als er veel instrumenten/geluiden tegelijk zijn. Toch is dit wel de beste in-ear die ik tot nu toe gehad heb.
Prijs/Kwaliteit: Al met al eigenlijk beter dan je vooraf denkt. Het geluid is erg goed en de oortjes lijken niet snel kapot te kunnen. Tachtig euro blijft wel veel geld.

Ik heb in het verleden standaard 'open' oortjes van HTC (bijgeleverd bij de HTC One S) en Philips (bijgeleverd bij de Philips GoGear RaGa) EN de in-ear oortjes Philips SHH8808 & Philips SHE9800 gehad. Geen van deze kunnen aan de duurzaamheid en geluidkwaliteit van de HoM Redemption Song tippen. De SHH8808 & SHE9800 hebben wel een beter balans in hun geluid, maar toch vind ik het geluid van de HoM Redemption Song beter.
Je moet het zeg maar zo zien:
SHH8808 & SHE9800HoM Redemption Song
Hoge Tonen79
Midden Tonen77
Lage Tonen710

Dus ondanks de disbalans heb ik toch liever de HoM Redemption Song :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik vind IEMs met zo'n stoffendraad verschrikkelijk. Uiteindelijk gaan ze minder snel in de knoop maar knikken ze veel sneller. Althans, dat was de ervaring die ik had met vorige IEMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:40
Janusz schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:29:
Ik vind IEMs met zo'n stoffendraad verschrikkelijk. Uiteindelijk gaan ze minder snel in de knoop maar knikken ze veel sneller. Althans, dat was de ervaring die ik had met vorige IEMs.
Ik frot ze meestal in het stoffen zakje dat bij de oortjes zit en bij mij is de draad (gelukkig) nog niet 'geknikt'. Ik ben daar echt postitief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
Even voor de duidelijkheid. De RE-0 en RE-ZERO zijn verschillende iems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Maar ze klinken bijna hetzelfde. ;)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Klopt :P alleen de zero ietsjes beter. Op een telefoon of iPod zul je t verschil niet horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Zowel mijn Brainwavez M2 als mijn Soundmagic PL50's zijn deze maand gesneuveld. Beide hebben een kabelbreuk en werkt nog maar een enkel oordopje echt goed. Zou dit onder garantie vallen? Ze komen van mp4nation vandaan. Ben nu sowieso aan het kijken naar nieuwe in-ears, het wordt dit keer een enkele setje.

De M2 klonk aardig, maar kon me niet heel lang boeien en de bas was wat heavy. De PL50's daarintegen ben ik zeer lovend over, zeer helder en strak geluid!

Twijfel nu of ik nu weer voor de PL50's moet gaan, of eventueel toch verder kijken naar iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Als het je beviel, waarom wat anders? Ik weet zelf uit persoonlijke ervaring dat beter niet altijd beter hoeft te zijn. Zo heb ik toevallig mijn high end headphone laatst verkocht en een nieuwe besteld en geniet ik veel meer van de muziek nu ik mijn oude weer gebruik.

En tjah als ze niet te oud zijn kan je contact met mp4 nation opnemen en misschien een dealtje maken.

Anoniem: 251512

Heilige Kaas schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:26:
Als het je beviel, waarom wat anders? Ik weet zelf uit persoonlijke ervaring dat beter niet altijd beter hoeft te zijn. Zo heb ik toevallig mijn high end headphone laatst verkocht en een nieuwe besteld en geniet ik veel meer van de muziek nu ik mijn oude weer gebruik.

En tjah als ze niet te oud zijn kan je contact met mp4 nation opnemen en misschien een dealtje maken.
Ik heb contact opgenomen met mp4nation nu maar even afwachten. Ik zit ook te twijfelen om de RE0 te kopen. Deze worden overal zeer goed beoordeeld en ze zijn nu in de aanbieding bij head-direct.

• Heilige Kaas
Of de re-zero.
Ik had een paar, laatst weer opnieuw gekocht :P
Is een tikkeltje beter. Bass is goed als je er tri flanges op zet en ze diep in je oren doet. Met de gewone tips is de bass weinig aanwezig.
Wel heb ik veel last van occlusion, maar ik ben een van de weinige met dat probleem.

Ik gebruik ze nooit meer maar ik weet niet zeker of ik ze weg wil doen. Ze klinken namelijk wel echt geweldig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 13:52
Iemand die de Meelec m6 in europa heeft gekocht? Of is uit de VS halen veel goedkoper?
Mijn creative c300 2 is helaas overleden en dit leek me wel een goede vervanger voor gebruik met Zune HD/Nokia Lumia 800.
Ik luister voornamelijk rock, denk aan Pearl Jam,RHCP

[ Voor 50% gewijzigd door triesvan op 06-01-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

Daniel36

vernieuwde formule

triesvan schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:53:
Iemand die de Meelec m6 in europa heeft gekocht? Of is uit de VS halen veel goedkoper?
Mijn creative c300 2 is helaas overleden en dit leek me wel een goede vervanger voor gebruik met Zune HD/Nokia Lumia 800.
Ik luister voornamelijk rock, denk aan Pearl Jam,RHCP
Ik heb ze besteld bij MEE in de USA, kostte geloof ik 3 tientjes inclusief bezorging, duurde twee weken.
In nl was 1 aanbieder, die ze niet op voorraad had, op Ebay werden ze aangeboden voor iets minder toen.

Als ik nu opnieuw zou kopen werden het i.p.v. de M6 weer Creative ep830´s wegens toch een beter geluid naar mijn idee |:(
Beter laag en midden.
Ik luister voornamelijk Rock, bv. Muse, Golden Earring, Triggerfinger. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Daniel36 op 06-01-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
ebay is 23 ofzo.

http://myworld.ebay.nl/meelec/?_trksid=p4340.l2559
Ze zijn zelfs nog goedkoper geworden, wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 12-07 13:52
@ Heilige Kaas
Ik kan me herinneren dat jij ook een Windows Phone had? Weet jij of de microfoon van de M6 werkt op WP?
En ik ga zeker een setje aanschaffen, zien er goed uit voor de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
Iemand die een paar zwarte medium eartips voor een Meelectrionics (M2, M9, M11+, M16, M21, M31, R1, N8, N9, SP51) wil ruilen voor small of big? Ben vandaag 1 medium eartip kwijtgeraakt. :-(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Jaa dat klopt ja, maar nee ik heb geen idee. Heb zelf de versie zonder mic gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Ik heb de volgende oortjes nu een tijdje in mijn bezit:
http://www.audeoworld.com/en/NL/Products/PFE/AudeoPFE11.htm

Ben hier heel erg tevreden over, alleen beginnen mijn schuimpjes een beetje slecht te worden.
Deze worden ook verkocht op de site, maar alleen voor veel te veel geld! 19,90 voor 3 setjes. dus 6 nieuwe dopjes.
http://www.audeoworld.com...arts/ComplyTMfoamtips.htm

Heeft iemand een idee waar ik deze goedkoper kan scoren?

Het hoeven geen originele te zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Hydrosine op 08-01-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Kijk een rond op eBay, daar heb je ze ook. Verder zijn het ook gewoon erg dure dopjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Jup gevonden! voor €4,70 voor 3 paar klaar! :D

Zijn inderdaad dure dopjes ;) Vind de kwaliteit van het geluid wel erg goed! Al ga ik volgende keer toch waarschijnlijk voor dual drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Mag ik vragen welke verkoper? :) Ik ben zelf ook wel benieuwd. Al wacht ik wel tot je ze binnen hebt of de kwaliteit wel voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
http://myworld.ebay.com/kiwispace/

Ik zal me even melden als ik ze heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:36
Helaas zijn mijn Brainwavz M4 na 6 maanden al kapot (rechter speaker is het snoertje los ofzo/ als ik heen en weer schud doet het geluid het af en toe). Ik denk dat ik via MP4 nation ook niet echt garantie heb? Aangezien ik er alleen elke dag mee wandel naar werk/school kan ik me niet voorstellen dat ze nu al kapot gaan. Mijn vorige Sennheiser hebben het 2 jaar volgehouden en die ben ik zelf ergens kwijt geraakt.
Of is het misschien mogelijk het zelf te maken?

Nu zat ik uiteraard weer op Mp4 nation te kijken. En zag daar de Brainwavz R1. Op Head-fi enkele reviews met inderdaad een vrij redelijke bas (2 drivers ook per oortelefoontje). Ik zie nu geen directe vergelijking met een M4. Ik zou graag een klein beetje meer Bass willen hebben (luister heel veel Trance/Techno/Techhouse) maar eigenlijk het liefste ook vrij vlak (M4 voldoet daar vrij goed aan). Iemand ervaring met de R1? (http://www.amazon.com/Bra...r-Earphones/dp/B009UNZ5WQ)

Of zal ik toch maar een setje Soundmagics moeten halen of een ander alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ben opzoek naar vervangende ear tips voor mijn Sennheiser IE80. Ik gebruikte altijd het grote foam tipje, maar daar ben ik er nu 1 van kwijt. Ik zat zelf te denken aan Comply tips. De T(x)-500 om precies te zijn.

Iemand enig idee waar ik deze het beste kan halen/bestellen ? Of mischien andere foam tips die aan te raden zijn ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 08:41
Heb op basis van dit topic 2 jaar geleden soundmagc PL30 aangeschaft, maar nu is al mijn 2de paar in 2 jaar kapot (1 kanaal stopt, zal een draadbreuk zijn). 1ste keer kreeg ik nieuwe, zal me nu denk ik niet meer lukken. Dus eens aan het rondlezen of er voor dat geld van een pl30 (rond de 20-30 dollar) nu betere in-ears te vinden zijn die zo ongeveer hetzelfde geluid geven als de pl30. En die vond ik na het inspelen een erg prettig geluid geven.

Even tussendoor

Closing of www.audeoworld.com webshop

Dear friends of Audéo PFE

Four years ago Phonak, as a manufacturer of hearing solutions, ventured into developing, producing and distributing the In-Ear Audéo Perfect Fit Earphones. With success, as the numerous awards and the positive press coverage about the excellent sound quality and wearing comfort prove.

However, the decision has recently been taken to terminate production and international distribution of Audéo PFE and to solely concentrate on the Phonak core business with our innovative hearing solutions.

Therefore, we sadly have to inform you that our webshop will be closed on 31 March 2013.

For warranty and other information please continue to contact the Audéo PFE team at: operations.audeoworld@phonak.com.

Many thanks for your understanding.

The Audéo PFE team

[ Voor 21% gewijzigd door maartend op 13-02-2013 11:01 ]

Anoniem: 318025

Zijn er mensen die wel eens Kanen M92 gebruikt hebben? Welke te koop is bij focalprice voor nog geen 6 dollar. Ik hem me een setje gekocht via MisterTao om ze te gaan proberen.

Op internet zijn de reviews positief, daarom besloot ik om een setje te bestellen, ze lijken me namelijk veel bang for buck te leveren.

• Negakinu
Voor de aanschafprijs mag je niet klagen maar ik vond ze in de praktijk niet goed genoeg om daadwerkelijk te gebruiken of aan te raden. Ik heb zelf drie verschillende Kanens geprobeerd (Kanen KM92, KM928, KM880), na reviews te hebben gelezen, en was eigenlijk drie keer teleurgesteld. Als illustratie, ze komen ook extreem slecht uit de test in het grote Head-Fi in-ear reviewtopic. Je kunt beter doorsparen voor een goede budget in-ear van Soundmagic, MEElectronics, Brainwavz of Xears.

De beste budget ($25) in-ear die ik ooit gekocht heb is de Sony MH1C trouwens. Die gebruik ik nu nog steeds, terwijl ik ook $150+ in-ears heb.

Afbeeldingslocatie: http://www.vietnamuniquetours.com/wp-content/uploads/2013/01/sony-mh-1c.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Negakinu op 28-02-2013 15:01 ]

too old, too cold

Oh okay, ja ik heb ze feitelijk gratis, want enige reden dat ik via MisterTao besteld heb is omdat ik daar refferal tegoed verdien en dat gebruik ik dan voor zulke dingen.

Hier voor had ik een Awei ES800m waar ik wel tevreden mee was, maar die gingen na twee maanden stuk, maja ik ben er een paar keer mee blijven hangen waardoor ze geforceerd uit me oren getrokken worden, wat natuurlijk ook niet goed is voor de plug.

Maar zo slecht komen ze niet uit die grote Head-Fi in-ear reviewtopic, ze zeggen zelfs van dat ze beter zijn dat ze beter zijn dan standaard mee geleverd oordopjes.

En met een goeie equalizer zouden ze juist heel goed werken, laat ik juist een goeie equalizer op mijn Huawei Honor 2 hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 28-02-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die Kanen KM92 oordopjes net in ontvangst mogen nemen en eerste wat me opvalt is die harde bass, dus ik heb het volume maar flink omlaag geschroeft want het was anders te luid.

Ik weet eerlijk gezegd niet of het veel anders als bijvoorbeeld de Awei ES800, maar de bass valt wel erg op, en volume moet ik echt ver naar onder schroeven, anders is het gewoon veelste luid.

Maar voor geld wat ik betaald heb mag ik inderdaad niet veel verwachten, maar ik vind wel dat ze te doen zijn, ik moest aan die Awei ES800 ook wennen, het is dat ik nooit veel geld aan oordopjes uit wil geven omdat die toch meestal na een tijdje stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:47:
Ik heb die Kanen KM92 oordopjes net in ontvangst mogen nemen en eerste wat me opvalt is die harde bass, dus ik heb het volume maar flink omlaag geschroeft want het was anders te luid.

Ik weet eerlijk gezegd niet of het veel anders als bijvoorbeeld de Awei ES800, maar de bass valt wel erg op, en volume moet ik echt ver naar onder schroeven, anders is het gewoon veelste luid.

Maar voor geld wat ik betaald heb mag ik inderdaad niet veel verwachten, maar ik vind wel dat ze te doen zijn, ik moest aan die Awei ES800 ook wennen, het is dat ik nooit veel geld aan oordopjes uit wil geven omdat die toch meestal na een tijdje stuk gaan.
Je hebt deze gratis zei je, dus het is niet zo erg dat je hem niet goed vindt, maar als je er wel voor had betaald had je nu al twee paar hele goedkope oordoppen gehad waar je eigenlijk niet heel tevreden over was. Je had ze dan beter niet kunnen kopen en gewoon ietjse meer kunnen uitgeven voor een setje die wel echt goed zijn. In jouw geval is het natuurlijk geen ramp, en zo leer je ook weer wat. ;) Voor 20 euro heb je echter echt goed geluid.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Negakinu schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:02:
[...]

Je hebt deze gratis zei je, dus het is niet zo erg dat je hem niet goed vindt, maar als je er wel voor had betaald had je nu al twee paar hele goedkope oordoppen gehad waar je eigenlijk niet heel tevreden over was. Je had ze dan beter niet kunnen kopen en gewoon ietjse meer kunnen uitgeven voor een setje die wel echt goed zijn. In jouw geval is het natuurlijk geen ramp, en zo leer je ook weer wat. ;) Voor 20 euro heb je echter echt goed geluid.
Klopt ik heb ze feitelijk gratis, als ik er wel met mijn eigen geld voor had betaald dan zou ik het zonde van me geld gevonden hebben.

Want de Awei ES800 vind ik denk ik misschien toch iets beter, maar omdat die stuk gegaan was wou ik een andere merk kopen.

Maja ik wist niet dat ik paar dagen later weer $ 6 commissie in mijn account kreeg, dus ik heb nu weer $ 9,99 dat ik zou kunnen besteden.

Maar deze oordopjes zijn wel okay, maar niet echt goed, gewoon wat je ook beetje verwacht van die oem oordopjes van bijvoorbeeld HTC hebt, dus an sich dat het geen goeie oordopjes zijn, zijn ze nou ook niet zo slecht dat ik ze niet kan gebruiken, maar kan veel beter inderdaad, maar lijkt me ook beetje wennen, ik had eerst altijd van die namaak HTC oordopjes omdat ik perse zo'n remote wou dus ik ben niet veel betere gewend.

Ik vind vooral dat die Kanen KM92 een overweldigde bass heeft, dus ik twijfel ook of ik nou wel de doly surround equalizer op mijn Huawei Honor 2 moet aan zetten of niet, maar algemeen vind ik het met die equalizer wel beter klinken, alleen het is ook veel luider.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 14-03-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-06 19:09
Ik zit te kijken naar nieuwe in-ears. voornamelijk voor gebruik while on the move. Ik gebruik momenteel m'n headphones, Ultrasone HFI-580, maar hoewel ik erg tevreden ben is het niet altijd even handig.
Voordat ik m'n Ultrasone had, had ik de Vsonic GR06. Helaas waren deze kapot gegaan, waardoor ik besloot om een hoofdtelefoon te kopen. Nu ben ik dus echter weer opzoek naar in-ears.

Mijn budget is zo'n €60-80. Is het de beste keus om weer voor de GR06 te gaan, of zijn er alternatieven? Ook heb ik weinig zin om het uit Hongkong oid te importeren, gezien ik de laatste keer nog 20euro er bij mocht betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Beviel de GR06 je heel goed? Zo ja, gewoon opnieuw halen. Was het mwah of niet goed, wat was er dan slecht aan. Dan kan aan de hand daarvan vast iemand wat aanraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Heilige Kaas schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:42:
Beviel de GR06 je heel goed? Zo ja, gewoon opnieuw halen. Was het mwah of niet goed, wat was er dan slecht aan. Dan kan aan de hand daarvan vast iemand wat aanraden. :)
Valt moeilijk te zeggen. Ze bevielen goed, echter gebruikte ik ze toen op een iPod Classic. En nu gebruik ik m'n Galaxy Note II. Als ik m'n Ultrasone vergelijk op deze twee apparaten, dan klinken ze toch echt een stuk slechter via die iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Solictice schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:05:
Ik zit te kijken naar nieuwe in-ears. voornamelijk voor gebruik while on the move. Ik gebruik momenteel m'n headphones, Ultrasone HFI-580, maar hoewel ik erg tevreden ben is het niet altijd even handig.
Voordat ik m'n Ultrasone had, had ik de Vsonic GR06. Helaas waren deze kapot gegaan, waardoor ik besloot om een hoofdtelefoon te kopen. Nu ben ik dus echter weer opzoek naar in-ears.

Mijn budget is zo'n €60-80. Is het de beste keus om weer voor de GR06 te gaan, of zijn er alternatieven? Ook heb ik weinig zin om het uit Hongkong oid te importeren, gezien ik de laatste keer nog 20euro er bij mocht betalen.
Hifiman RE400 al overwogen?

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Negakinu schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:54:
[...]

Hifiman RE400 al overwogen?
Schijnbaar redelijk wat last van cable noise als ik het zo lees (die Multi iem review) Ik denk dat ik me daar nogal aan ga ergeren, ik had hier ook last van met de ViSang R03/Brainwavz M2. En die hebben volgens diezelfde reviewer minder last van cable noise.

Dan neig ik toch eerder naar de GR06 van Vsonic. Ik ga echter nog wel eventjes verder kijken, wellicht dat andere reviews een ander beeld kunnen schetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-07 00:09
Kanen KM92 van dx gehaald, nu maar hopen dat ze genuine zijn :D. Had het gevoel dat mijn JVC FX1X niet genuine waren want het geluid kwam totaal niet overeen met de lovende reviews

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 474294

Ik heb nieuwe In-Ears nodig. Ik luister voornamelijk naar Hip hop en R&B. Mijn budget ligt op 150 euro. Ik zit nu te twijfelen tussen de sennheiser IE 60 en de Shure SE215. Welke raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
De SE215 lijkt me een goede keus voor hiphop e.d. afgaande van de frequency response. Ik heb hem niet gehoord verder. De IE60 weet ik verder weinig over.

Hier heb je hem vergeleken met de beats.
Afbeeldingslocatie: http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID%5B%5D=3251&graphID%5B%5D=1383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 474294

Heilige Kaas schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:02:
De SE215 lijkt me een goede keus voor hiphop e.d. afgaande van de frequency response. Ik heb hem niet gehoord verder. De IE60 weet ik verder weinig over.

Hier heb je hem vergeleken met de beats.
[afbeelding]
De IE 60 zou de nieuwe IE6 zijn.
Beats frequentie :')

Ik neig ook naar dee Shure vanwege de bekendheid van het model en recensies. maar sennheiser blijft me ook vertrouwd vanwege de tientallen low-end CX die ik heb gehad. enige minpunt van de shure is dat de plug van de in-ears bizar vaak kapot is aan de IEM kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Ik heb oordopjes nodig. Ze zullen gebruikt worden voor als ik de open HD 598, die ik ook ga kopen, niet kan gebruiken. Ik wil zo goed mogelijk geluid krijgen. Ik denk dat 100 euro moet volstaan?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 22:01
Zojuist de VSonic VC02's besteld bij Lendmeurears.com voor ongeveer 35 euro. Nu afwachten, reviews waren in iedergeval goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:44
Ik heb vorige week de VSonic GR02 Bass besteld, nadat opeens mijn linker ear van mijn Meelectronics M9P is overleden. Is zover ik las iets slechter dan de VC02 maar alweer een stuk beter qua geluid dan de M9's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 13:17

MikeVM

- Baloo -

de SE215 lenen zich uitstekend voor Hiphop,
eigenlijk zijn het goede allround oortjes voor de meerderheid van elektronische muziek en hiphop.

ikzelf heb een hekel aal koptelefoons en oortjes die veel bass produceren, en ik vind de SE215 zeker niet teveel produceren, al vermoeien ze wel na enkele uren gebruik door de constante dreunen die je krijgt, het is een goede koptelefoon als je een feestje in jezelf wil bouwen, alsof je op de dansvloer staat van een discotheek :)

als ik echt rustig naar goede muziek wil luisteren, dan gebruik ik liever een iets neutralere koptelefoon. maar de Shures heb ik altijd op zak!

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de AWEI ES-Q3 oordopjes binnen, eerste indruk is goed, de oordopjes zien er goed uit en stevig, de bedrading is met textiel overtrokken.

De pasvorm is ook heel, ze gaan prima in me oren. Op de computer hoor ik trouwens wel duidelijk de bass van de oordopjes.

Geluid vind ik trouwens niet slecht, best wel goed geluid komt uit deze oordopjes, ook grappig ik heb zo'n oprol ding bij gekregen, waar je het koord mee op kan rollen.

Omg een hello kitty opberg zakje zit erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 10-04-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:25

NoTimeRemains

I know

Ik ben op zoek naar een in-ear set. Een van de vereiste is een remote control met microfoon die ondersteunt wordt door een iPhone 4 & iP5. Ik bel veel en vind het handig om handsfree te kunnen praten zodat ik door kan werken. Ik heb vrij kleine oren mocht dat nog van belang zijn.
Mijn muzieksmaak is zeer divers en hangt tussen metal, hiphop, hardcore en indie in. Wat extra bass mag van mij wel.

Mijn budget is rond de 75 euro er onder is wenselijk maar zou voor een top set ook wel uitlopen naar 100.

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-04-2013 22:31 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-07 00:09
Paar dagen geleden de Kanen KM92 van DX in gebruik kunnen nemen. Ze bevallen mij zeer goed! Mijn vorige oordopjes 'senheisser cx 300' waren in geen enkele manier beter (ook niet slechter hoor), maar deze kosten ook 30 euro tegen 3 euro van de Kanen dopjes.

Redelijk volle bas, normale middentonen en heldere hoge tonen.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

witeken schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:31:
Ik heb oordopjes nodig. Ze zullen gebruikt worden voor als ik de open HD 598, die ik ook ga kopen, niet kan gebruiken. Ik wil zo goed mogelijk geluid krijgen. Ik denk dat 100 euro moet volstaan?
bump

Is er niemand die kan helpen?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Deze misschien?
http://www.head-direct.com/Products/?act=detail&id=143

Lees daar eens wat reviews van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:09

Sick Nick

Drop the top!

Hmm, ik heb een setje Shure 535's waarvan het linker dopje soms de verbinding verliest met de kabel. Beetje rond draaien en het is weer OK. Hoop dat het de kabel is en niet het dopje...

Heb ook een setje Sony XBA2's die qua geluid ook zeer goed mee komen, iets meer bas dus vind ze zelfs wat beter klinken. Echter is het comfort en de isolatie van de Shure's met de olives zo gigantisch goed, daar kunnen zelfs de Sony hybrid dopjes, de noise canceling dopjes (hybride dopjes met extra foam rondom de kern) en Comply T400 tips niet tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Dat klinkt goed!. :) Als vervangende kabel komt fiio zeer binnenkort met nieuwe kabeltjes. FiiO kennende zal dit niet veel gaan kosten.

Probeer eens de kabels om te wisselen, van links naar rechts.

[ Voor 19% gewijzigd door Heilige Kaas op 19-04-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:09

Sick Nick

Drop the top!

Even wachten daar op dan ja, want de originele shure kabel is wel schofterig duur voor een kabeltje. Mooi verhaal dat het goedkoper is om een je kabel te vervangen dan een hele set maar als je voor de prijs van een kabeltje zowat een setje 215 kan kopen puur voor het kabeltje :+

Weet in ieder geval wel, voor mij alleen gebalanceerde armaturen. Klinkt zoveel beter, echt geweldig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Ik zal eens kijken, bedankt.

Hoe comfortabel zijn in-ears? Verschillen ze veel van de gewone oordopjes? Hoe klinkt het geluid van zulke oordopjes? is dat zoals gesloten koptelefoons? Ik neem aan dat in-ears nog verder in je oren zitten dan koptelefoons of gewone oordopjes, is dat niet slecht voor je oren? Het is aan mij alleszins altijd gezegd dat oordopjes niet goed voor je oren zijn, hoewel ik denk dat als het geluid (gevoelsmatig) even luid is, er geen verschil is in eventuele schade die dat geluid kan veroorzaken.

Ik lees trouwens net dat HE-400 een soort open in-ear is :s? zie de edit
Basically I’m wondering if the sound quality I gain from the HE-400s out-weighs the convenience of the PRO900’s isolation.
But knowing I might be able to take the PRO900s on the odd international flight or road trip is kind of tempting [dus met de HE-400 zal dat waarschijnlijk niet gaan].
Edit: volgens dezereview is het geen probleem.

Edit: Ik heb de in-ear RE-400 verward met de bijna gelijknamige HE-400 koptelefoon.

Edit: In de hierboven gelinkte review zijn deze oordopjes 1 van de beste in hun prijsklasse. Ik denk dat deze in mijn wenslijst komen. Andere suggesties zijn uiteraard welkom. Maar waar moet ik deze eigenlijk kopen? Met welke prijsklasse van koptelefoons zijn deze vergelijkbaar?

[ Voor 19% gewijzigd door witeken op 19-04-2013 22:48 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

xears.com worden over het algemeen ook wel goed beoordeeld toch?
Zeker icm met de KLANGFUZZIS code waarmee alles opeens 35,- kost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
witeken schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:31:
[...]
Hoe comfortabel zijn in-ears?
Dat kan niemand je zeggen: de één wil niet anders dan in-ears, dan ander vindt het helemaal niks om iets een heel klein stukje in de gehoorgang te hebben. Het lijkt me simpelweg dwaas om zo'n €100 te spenderen als je nooit eerder in-ears hebt gebruikt. Neem in dat geval liever eerst een eenvoudige set van bijv. Philips of Sony om dit uit te proberen. pricewatch: Philips SHE3590BK (Zwart) is prima en op vrijwel elke hoek van de straat te krijgen. (of stuur me een dm, heb hier een Sennh. set die vrijwel ongebruikt is)
Verschillen ze veel van de gewone oordopjes? Hoe klinkt het geluid van zulke oordopjes? is dat zoals gesloten koptelefoons?
Redelijk, anders en nee. Kort samengevat klinken in-ears vooral anders omdat door de combinatie van de zachte eartips en het gegeven dat ze een klein stukje in de gehoorgang geplaatst worden, er een zogeheten 'seal' (kan) ontstaan. "Kan" in de zin dat daarvoor de juiste maat eartips voor jouw oor nodig is.

Dit seal zorgt er voor dat je met in-ears A) je minder van de buitenwereld hoort B) de weergave anders wordt, met name de lagere tonen profiteren sterk van deze vorm van dopjes. Ook de weergave van alle andere frequenties kan / zal veranderen. Enerzijds omdat je minder 'ruis' hebt van geluiden van buitenaf, anderzijds omdat de fabrikant op basis van de andere constructie een ander ontwerp van de drivers etc. kan maken.
Ik neem aan dat in-ears nog verder in je oren zitten dan koptelefoons of gewone oordopjes, is dat niet slecht voor je oren? Het is aan mij alleszins altijd gezegd dat oordopjes niet goed voor je oren zijn, hoewel ik denk dat als het geluid (gevoelsmatig) even luid is, er geen verschil is in eventuele schade die dat geluid kan veroorzaken.
Dat laatste, het enige verschil met 'dopjes' is dat je iets voorzichtiger met de volumeknop moet omgaan. Anderzijds heb je ook gewoon minder volume nodig door de isolerende werking van in-ears.
Edit: In de hierboven gelinkte review zijn deze oordopjes 1 van de beste in hun prijsklasse. Ik denk dat deze in mijn wenslijst komen. Andere suggesties zijn uiteraard welkom. Maar waar moet ik deze eigenlijk kopen? Met welke prijsklasse van koptelefoons zijn deze vergelijkbaar?
Nog nooit een Hifiman product gehad of gehoord, dus kan je daar geen goed antwoord op geven. Enige wat ik je zou willen zeggen: houd als je wilt wel in gedachten dat je nooit echt een open hoofdtelefoon met een in-ear kunt vergelijken qua soundstage.
Oh, en fora met audiofielen zijn super :Y , maar de meeste leden (en soms complete fora) hebben een redelijk sterke voorkeur voor bepaalde merken of een bepaald klankbeeld zogezegd is niet ieder even objectief ;)

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Bedankt voor de uitleg. Het lijkt me inderdaad het best om eerst een goedkoop setje te proberen. Suggesties zijn welkom :).

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
Een zeer betaalbare in-ear, die niet diep in het oor gaat is pricewatch: Panasonic RP-HJE120 (Wit). Erg fijn voor het geld, op dit moment lijkt het model er uit te gaan, en zie je ze regelmatig bij het Kruidvat voor €8 à 9.
pricewatch: Philips SHE3590BK (Zwart) iets duurder en ook goed voor het geld. Deze in-ear gaat iets dieper het oor in.
pricewatch: Sennheiser CX 250 (Zwart) Veel mensen vinden deze Sennheiser een fijne instapper in het in-ear segment. Persoonlijk vind ik deze redelijk tegenvallen, omdat lang niet iedere geluidsbron voldoende power heeft om deze dopjes tot hun recht te laten komen. Plus een schuif-mechanisme om het geluid iets luider of zachter te zetten, persoonlijk vind ik dit geen verbetering omdat dit de draad relatief zwaar maakt. (mocht je m willen > dm :+ )
De pricewatch: Sennheiser CX 215 (Groen) is hiervan de variant zonder dat schuifje in de kabel, normaal volume bij elke geluidsbron en klinkt vrijwel hetzelfde als de cx 250.

De pricewatch: Sennheiser CX 150 (Zwart) komt ook nog wel eens voorbij, maar die zou ik je niet meteen aanraden omdat het kwaliteitsverschil toch behoorlijk is met een set van rond de €100. Als je dan later die duurdere set koopt, dan wil je (=een mening/idee) toch een eenvoudige set voor alledag / sporten oid hebben die niet te zeer 'door de mand valt'. De cx 200 II, de 215 en de 250 zijn dan een stap interessanter & de Philips een stap meer waar voor het geld.
Persoonlijk zou ik je ook een UE 200 (pw) aanraden, naar mijn mening onverslaanbaar goed voor het geld, levendig geluid en fijne eartips; enige nadeel is dat het geluid niet heel 'helder' is. Maar ik ben niet neutraal t.o.v. UE, dus ik weet niet of ik ze je echt boven de Philips of Sennheisers kan aanraden.

Wil je een stap beter, dan wordt voor mensen die op het punt staan hun eerste in-ear set te kopen vaak een Sennheiser cx-300 of cx400 aangeraden. Zou deze je niet direct aanraden omdat je dan het eigenlijk al qua prijs niet meer hebt over een instap in de wereld van in-ears.
Kort samengevat de merken en hun 'typische' geluid (correct me if I'm wrong):
- Philips maak afwisselend pareltjes en mindere goden, de betere exemplaren bieden een relatief waarheidsgetrouw geluid en zijn daarom (voor beperkter budget) relatief geliefd onder audioliefhebbers.
- Sony richt zich op relatief helder geluid met een relatief stevige bass, meestal pakt dit redelijk gemiddeld uit, en overtreft Philips hen binnen het budget-segment.
- AKG wisselt per modelserie. De K320 en K330 serie modellen bieden veel voor het geld, AKG richt zich op een redelijk gebalanceerd en redelijk helder geluid, sommigen vinden dit 'kaal' klinken (met name als je Sennheiser gewend bent).
- Sennheiser: behalve de top hoofdtelefoons en bijzondere in-ears maakt men ook het nodige onder de €30,-, kenmerkend is een enigszins 'warm' geluid. Relatief veel bass, maar vaak een klein beetje meer een losse / brommende bass dan bijv. AKG.
- UE (Ultimate Ears) ook wel Logitech genoemd: in de regel krijg je voor het geld altijd erg goede eartips (qua seal), de geluidsweergave van de instap modellen is niet zozeer natuurgetrouw / stevige bass etc., maar voor het geld een zeer enternainend en levendig geluid (ja, ik ben fan :+ )
- Creative: wordt ook zeer vaak aangeraden als het gaat om beperkte budgetten, bijv. de ep630 en de ep830. De meningen zijn over die twee modellen redelijk verdeeld (gemiddeld redelij/k enthousiast). Prima geluid / geld verhouding en enigszins bass-heavy.
- Panasonic en JVC hebben over het algemeen prima materiaal, al zul je deze merken voor in-ears niet in elke winkel vinden. Geen heel spannend geluid, maar in de regel allemansvrienden.
- Icidu, Skullcandy en TDK zijn af te raden, niet onaardig, maar worden in de regel met gemak door elke Philips, Sony etc. in de pan gehakt als het gaat om enigszins 'waarheidsgetrouw' en/of prettig geluid (veel en veels te veel onbeheerste bass, al dan niet aangevuld met pijnlijk slechte trebble, en ja dat is een mening)

Onder de €10 à 15,- gaan lijkt me af te raden, op de eartips wordt dan beknibbeld, waardoor het bij lange na niet in de buurt komt van een goede in-ear ervaring qua seal etc. Uitzondering op dit moment (= een mening) zijn de genoemde Panasonics die voor het geld bijzonder goede eartips hebben.
Verwacht onder de €30,- overigens niet een echte 'soundstage' :)

Bovenstaande is bedoeld als lijstje voor wanneer je een gemiddelde Dixons, Mediamarkt etc. binnen loopt, voor Chinese import kun je beter bij andere tweakers in dit topic te rade gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Bluepenguin op 01-06-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Dik 2 jaar geleden de Brainwavz M2 besteld, 2 jaar lang met veel plezier gebruikt maar helaas hebben ze 2x in de wasmachine niet overleefd :( :N.

In December 2012 de Denon AH-C101 gekocht, leek allemaal prima totdat ik ze in m'n oren dee, totaal niet mijn soort oordopjes -O-.
Deden gewoon pijn aan m'n oren omdat ze totaal niet goed zaten, dus maar de tips van m'n Brainwavz M2 gebruikt die wel prima zaten.
Geluid was ook niet naar mijn smaak.
Vorige maand gingen ze stuk bij de afstandsbediening die in de kabel zat, dus een nieuw paar gekregen en gelijk op Marktplaats ed gezet, nu al zo goed als verkocht :).

Nu ben ik van plan om de DUNU Hephaes te kopen.
Vind de Brainwavz M3 ook erg tof maar die zijn toch iets duurder, en helaas ook deels van plastic. Heb al verhalen van een paar mensen gelezen waarbij het plastic gedeelte kapot is gegaan.
Ook passen ze niet helemaal bij de muziek die ik luister.
Luister vooral Dubstep, Trap, Future Garage en Drum and Bass, maar soms ook wel Rock, Alternative, of Hardstyle, dus de M3 is daarom ook niet heel geschikt.
De DUNU Hephaes ziet er erg stevig uit, positieve reviews en veel accessoires, dus ik ben erg benieuwd hoe ze gaan bevallen.
Afbeeldingslocatie: http://sainsonic.com/zen/albums/SKU/28/28-022/28-022-403/12.JPG

Zijn er hier mensen met de DUNU (Hephaes), en hoe zijn jullie er over te spreken?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

@Bluepenguin
Bedankt! Ik denk dat ik de Panasonic of Philips ga nemen. Welke zou jij aanraden? Ik ben trouwens van plan om ze gewoon bij de goedkoopste betrouwbare shop in de pw te kopen.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Laatst online: 09-07 19:47

MiliaanR

Just for fans.

Ik ben op zoek naar normale oordopjes, met een ontwerp als deze: pricewatch: Sennheiser MX 270 (Zwart)
Dus niet van die dopjes die in je gehoorgang gaan, weten jullie hier ook veel vanaf? Ik zie namelijk alleen maar die echt in-ears hier voorbij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
witeken schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:55:
@Bluepenguin
... de Panasonic of Philips ga nemen. Welke zou jij aanraden? ...
De eartips zoals die bij de Philips zitten zijn van een behoorlijke kwaliteit, en zullen waarschijnlijk daarmee qua 'pasvorm' een stapje dichter (dan de Panasonics) in de buurt komen van de eartips die standaard meegeleverd worden met de duurdere in-ears van rond de €100,-.
Mocht je er mee willen experimenteren, dan kun je van o.a. Shure dit soort foam eartips kopen. In de regel is eBay de handigste plek voor het kopen hiervan, denk aan vanaf een euro of 10 incl. verzenden tot aan drie tientjes, afhankelijk van de soort die je zoekt.
Eventueel is bij een deel van de Mediamarkt/Saturn winkels ook een set eartips van Monster te koop, ca. €25 à 26,-, op zich prima materiaal, alleen wel Monster-lijk duur (zoals praktisch alles van Monster) voor wat je krijgt.

Misschien goed om te vermelden voor alle zekerheid: behalve dat eenvoudige in-earsets natuurlijk net als oordopjes in dezelfde prijsklasse, niet te vergelijken zijn op het gebied van geluidskwaliteit met hun veel duurdere broertjes, bieden betere in-ears een aantal zaken extra in de regel:
- soundstage en transparantie
- veel betere seal
- minder kabelgeluid (niet allemaal, maar veel betere in-ears wel)
- dynamiek (beetje simpel uitgedrukt, maar kom even niet op iets beters)
Al zal zelfs bijv. een IE8 niet zo open / transparant kunnen klinken als jouw HD 598. Komt puur door het open design van de hoofdtelefoon, erg goede in-ears (en ik denk dat andere tweakers je daar nog heel wat meer over kunnen vertellen) komen naar mijn idee hooguit op ongeveer het nivea van half-open hoofdtelefoons.

P.S. Schiet opeens te binnen: je zou bij een voorkeur voor een bepaalde klankkleur (bijv. 'warm' Sennheiser geluid) nog kunnen kijken of dat een alternatief kan zijn voor de eerder genoemde Philips, omdat je er meer mee vertrouwd bent en zo misschien makkelijker kunt vergelijken? In ieder geval is de Philips een prettige 'instap' in-ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
MiliaanR schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:51:
Ik ben op zoek naar normale oordopjes, met een ontwerp als deze: pricewatch: Sennheiser MX 270 (Zwart)
Dus niet van die dopjes die in je gehoorgang gaan, weten jullie hier ook veel vanaf? Ik zie namelijk alleen maar die echt in-ears hier voorbij komen :)
Wat is veel ;) ?! Handigste in dit topic is om een paar dingen te vertellen, om ons op weg te helpen met wat je precies zoekt:
- wat voor oordopjes heb je nu, en hoe bevallen die?
- wat zijn de muziek genres waar je het meest naar luistert?
- hoe gebruik je de oordopjes het meest? (als in: in het OV, bij het sporten etc.)
- heb je een merkvoorkeur?
- wat is ongeveer het budget?
- wat voor verwachtingen / eisen heb je verder bij de oordopjes?

Bovenstaande is vrij naar de TS van het Headphone topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Ik heb de Philips in mijn wenslijst geplaatst. Ik heb trouwens nog geen HD 598 ;). Die zal ik pas kopen samen met mijn desktop over enkele maanden.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR

MiliaanR

Just for fans.

-Ik heb nu Apple oordopjes maar, die zijn nu kapot :)
-Tja, ik luister best wel veel: Soft-house, HipHop, reggae.
-Veel op school, op de fiets en soms ook in de trein
-Nee, ik heb geen merkvoorkeur!
-Het bugdet is €15-30
-Uhm, ik hoop op stevige oordopjes met goede geluidskwaliteit!
En ik vind het niet erg om ze via dx.com (of soortgelijk) te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
MiliaanR schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:04:
-Ik heb nu Apple oordopjes maar, die zijn nu kapot :)
-Tja, ik luister best wel veel: Soft-house, HipHop, reggae.
-Veel op school, op de fiets en soms ook in de trein
-Nee, ik heb geen merkvoorkeur!
-Het bugdet is €15-30
-Uhm, ik hoop op stevige oordopjes met goede geluidskwaliteit!
En ik vind het niet erg om ze via dx.com (of soortgelijk) te kopen
In principe past bij (soft-)house, rap en reggae een oordopje die een (lichte) nadruk op de bass heeft, zonder de hoge- en middentonen daar onder te laten lijden. In-ears hebben qua bass weergave in de basis een voordeel t.o.v. oordopjes, misschien dat dat iets is om in het achterhoofd te houden?
Bij oordopjes heb je in ieder geval iets minder keuze op het moment (totdat de 'mode' van in-ears weer over is ;) ), maar bijv. de nieuwe Earpods van Apple (geïntroduceerd in sept. 2012) zijn in alle opzichten een duidelijke stap vooruit t.o.v. het eerdere ontwerp. Alle toongebieden worden duidelijk beter weergegeven, en er is vooral ook een stap meer bass. Verschil in het ontwerp is dat de nieuwe Apple dopjes ietsje meer in de gehoorgang komen, al zijn het zeker oordopjes en geen in-ears. Plus naar mijn ervaring (en dat kan dus anders uitpakken bij jou) zitten de nieuwe dopjes door de meer ergonomische vorm duidelijk beter.

De Sennheiser MX serie (die je zelf ook vermeldde) staat goed bekend, zelf overigens geen recente ervaring mee, één van de betere modellen is denk ik de pricewatch: Sennheiser MX 580 (Zwart). Wordt geleverd met een set 'stoffen' mini-hoesjes die je om de dopjes kunt doen, plus een opberg pouch en een set ringetjes die je kunt gebruiken om de dopjes in het oor te laten passen.

Zowel de Sennheiser als de Apple zitten aan de top van je budget, met een Philips, Panasonic of Sony van rond de €16 doe je in principe nooit echt een miskoop, maar je zou nog wel eens in deze prijsklasse een interessante Chinese import oordop kunnen hebben. Daar ben ik onvoldoende goed in thuis, maar er zijn genoeg tweakers in dit topic die je daar goed mee kunnen helpen. :)

Mocht je een Philips /Sony /Panasonic overwegen van 15-20€, dan zijn denk ik de meningen over dat soort dopjes verdeeld. Het grootste risico dat je loopt is (naar mijn mening) dat je een 'saai' klinkend oordopje hebt, maar slecht voor het geld bestaat niet echt bij die drie merken.

Verder: Philips (en in duidelijk minder mate Sony/Panasonic) heeft modellen die extra veel bass hebben, dat beïnvloed meestal de midden- en hoge tonen in negatieve zin.
Het zou een overweging kunnen zijn om zo'n model te kopen als veel bass jouw smaak is i.c.m. de muziekgenres die je luistert. Maar in principe is de bass dan vaak zó overheersend en ongecontroleerd dat het zelfs voor hiphop/reggae/house de balans te veel verstoord om lekker te luisteren.
Bij Sony zijn er bijvoorbeeld enkele in-ear modellen die een probleem hebben met het weergeven van de mids/hoog bij een stevige bass in de muziek (voor de dopjes is dit me onbekend). Alsof het dopje adem te kort komt om bij het laten horen van die ene 'beat', zo storten de mids/hoog dan in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Remcom00 schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:24:
Dik 2 jaar geleden de Brainwavz M2 besteld, 2 jaar lang met veel plezier gebruikt maar helaas hebben ze 2x in de wasmachine niet overleefd :( :N.

In December 2012 de Denon AH-C101 gekocht, leek allemaal prima totdat ik ze in m'n oren dee, totaal niet mijn soort oordopjes -O-.
Deden gewoon pijn aan m'n oren omdat ze totaal niet goed zaten, dus maar de tips van m'n Brainwavz M2 gebruikt die wel prima zaten.
Geluid was ook niet naar mijn smaak.
Vorige maand gingen ze stuk bij de afstandsbediening die in de kabel zat, dus een nieuw paar gekregen en gelijk op Marktplaats ed gezet, nu al zo goed als verkocht :).

Nu ben ik van plan om de DUNU Hephaes te kopen.
Vind de Brainwavz M3 ook erg tof maar die zijn toch iets duurder, en helaas ook deels van plastic. Heb al verhalen van een paar mensen gelezen waarbij het plastic gedeelte kapot is gegaan.
Ook passen ze niet helemaal bij de muziek die ik luister.
Luister vooral Dubstep, Trap, Future Garage en Drum and Bass, maar soms ook wel Rock, Alternative, of Hardstyle, dus de M3 is daarom ook niet heel geschikt.
De DUNU Hephaes ziet er erg stevig uit, positieve reviews en veel accessoires, dus ik ben erg benieuwd hoe ze gaan bevallen.
[afbeelding]

Zijn er hier mensen met de DUNU (Hephaes), en hoe zijn jullie er over te spreken?
Ik heb ze gehad als reviewsample. Vond ze veel te warm en volkomen ongeschikt voor alles behalve electronische muziek met weinig lagen en simpele popmuziek. Ze hebben een heel bassig en wollig geluid. Ik heb mijn M2 ook nog steeds en die vind ik veel gebalanceerder en breder inzetbaar. De Hephaes heeft wel sublieme bouwkwaliteit voor het geld. Als ik nu voor minder dan 100 euro een nieuwe IEM zou moeten kopen (niet dat ik dat ga doen, ik heb al 10 paar ofzo) zou ik de nieuwe Hifiman RE400 halen. Ik heb meerdere Hifimans gehad en die stellen nooit teleur. Deze aller nieuwste krijgt ook erg goede reviews.

Afbeeldingslocatie: http://img02.taobaocdn.com/bao/uploaded/i2/453437229/T2MEYgXbXaXXXXXXXX_!!453437229.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Negakinu op 22-04-2013 14:18 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR

MiliaanR

Just for fans.

Bedankt voor je tips! :D
Ik wacht nog even of iemand me nog een ander advies geeft qua onbekend merk en anders haal ik die Sennheisers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Negakinu schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:11:
[...]

Ik heb ze gehad als reviewsample. Vond ze veel te warm en volkomen ongeschikt voor alles behalve electronische muziek met weinig lagen en simpele popmuziek. Ze hebben een heel bassig en wollig geluid. Ik heb mijn M2 ook nog steeds en die vind ik veel gebalanceerder en breder inzetbaar. De Hephaes heeft wel sublieme bouwkwaliteit voor het geld. Als ik nu voor minder dan 100 euro een nieuwe IEM zou moeten kopen (niet dat ik dat ga doen, ik heb al 10 paar ofzo) zou ik de nieuwe Hifiman RE400 halen. Ik heb meerdere Hifimans gehad en die stellen nooit teleur. Deze aller nieuwste krijgt ook erg goede reviews.

[afbeelding]
Ik ben vooral benieuwd hoe ze gaan klinken.
Heb je ze ook ingespeeld?
De meeste reviews zeggen wel dat het geluid wat 'gebalanceerder' word na het inspelen.
Ik wou sowieso een betere bouwkwaliteit dan de M2, die al erg goed gebouwd zijn imo.
Daarom is de M3 ook afgevallen.
De Hifiman RE400 word me te duur, mijn budget was 70 euro waar ik met de DUNU Hephaes nu iets overheen zit.
Ik heb ook de Brainwavz HM3, die qua sound vergelijkbaar zijn met de M2.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
MiliaanR schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:52:
[...]

Bedankt voor je tips! :D
Ik wacht nog even of iemand me nog een ander advies geeft qua onbekend merk en anders haal ik die Sennheisers!
Gezien dat er nog geen anderen ingehaakt zijn op jouw vraag (die de MX580 en/of andere earbuds kennen), is het misschien handig voor aankoop deze (naar mijn mening goede) review te lezen: http://www.head-fi.org/t/...al-twins-equally-fabulous .

Er zijn nog vele andere reviews te vinden op o.a. Head-fi:
http://www.head-fi.org/t/...take-on-sennheisers-mx580
http://www.head-fi.org/t/496795/sennheiser-mx-580-review
http://www.head-fi.org/t/...ed-with-sennheiser-mx-580

En: Amazon + Newegg.

Samengevat lijkt me dat voor jou wellicht het grootste punt qua geluidsweergave de bass zou kunnen zijn. De bass wordt goed weergegeven voor het geld, maar er ligt geen nadruk op. Dat zou voor de genres die je luistert (en afhankelijk van je smaak) een nadeel van de MX580's kunnen zijn. De pasvorm blijft natuurlijk ook altijd een gok, al kun je met de meegeleverde sleeves en ringetjes daar wat mee varieëren.
Hopelijk kan een andere tweaker in dit topic je meer vertellen over de mogelijkheden qua Chinese / import oordoppen, misschien dat daar nog een interessant exemplaar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
Ik ben op zoek naar de beste oortjes die je kan krijgen voor 50 euro. Ik luister vooral naar funk-, rock- en popmuziek (Red Hot Chili Peppers, Green Day, Justin Timberlake, Fun.) en ik hou van een balanced geluid waar de bass net een beetje bovenuit steekt. De kwaliteit en levensduur van de kabel en connector vind ik erg belangrijk, en het zou ook erg fijn zijn als ze er een beetje leuk uitzien. :9

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Bluepenguin schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:50:
Een zeer betaalbare in-ear, die niet diep in het oor gaat is pricewatch: Panasonic RP-HJE120 (Wit). Erg fijn voor het geld, op dit moment lijkt het model er uit te gaan, en zie je ze regelmatig bij het Kruidvat voor €8 à 9.
Heb 4 paar besteld bij de BCC voor de kids.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
hjs schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Heb 4 paar besteld bij de BCC
Leuk, laat anders weten hoe de Panasonic sets bevallen :)
voor de kids.
Misschien goed om te weten vóór je de verpakking opent*: de HJE120's zijn qua vorm een soort combinatie van in-ears en 'normale' oordopjes. Het deel waar de speaker in zit is als een oordopje en daarboven steekt de eartip uit, betekent dat een deel van de in-ear als een oordopje in de oren moet passen.
Afhankelijk van hoe jong/oud de kinderen zijn, kan dat misschien prima passen of juist te groot uitvallen.
Zojuist even voor je opgemeten, de diameter is zo'n 1,3cm. Ter vergelijking, met dezelfde meetlat kom je op 1,5 à 1,6cm voor iPod oordopjes (pre-2012 model).

Mochten de kinderen nieuw zijn met in-ears: af en toe schoonmaken is eigenlijk wel een must. Doe het zelf door de eartips in een bakje water met een beetje schoonmaakalcohol te doen voor een paar minuten, de oortjes zelf met een tissue of stukje keukenpapier met daarop die alcohol.
Niet alle oortjes kunnen schoonmaak alcohol hebben, maar wel bijna allemaal.

* (zoals je weet hygiëne producten, dus terug zenden kan alleen ongeopend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Gewoon onder de kraan houden En een beetje kneden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehhh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik zoek oordopjes van rond de 30 euro of minder met microfoon.

Ik luister veel naar hard style en hardcore dus ze moeten ook goede bass ondersteunen.

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:25

Sabbi

je denkt aan mij.

Timmehhh schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:38:
Ik zoek oordopjes van rond de 30 euro of minder met microfoon.

Ik luister veel naar hard style en hardcore dus ze moeten ook goede bass ondersteunen.

iemand suggesties?
MEELectronics M9P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Bluepenguin schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:22:
[...]
Leuk, laat anders weten hoe de Panasonic sets bevallen :)
Hoewel ze voor de kids zijn heb ik de laatste weken een setje uitgeprobeerd omdat mijn xears oortjes het langzaam begeven. Klinkt helemaal niet verkeerd en zitten vooral goed, maar toen ik van de week de xears weer eens gebruikte beviel met dat toch wel beter. Dus nu maar een nieuwe XSR330PRO black besteld voor 43 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
hjs schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:18:
[...]

Hoewel ze voor de kids zijn heb ik de laatste weken een setje uitgeprobeerd omdat mijn xears oortjes het langzaam begeven. Klinkt helemaal niet verkeerd en zitten vooral goed, maar toen ik van de week de xears weer eens gebruikte beviel met dat toch wel beter. Dus nu maar een nieuwe XSR330PRO black besteld voor 43 euro.
Leuk om te horen hoe het bevalt :) En ja, Xears zijn wel een duidelijk andere categorie.

Bevalt de pasvorm ook bij jouw kinderen? De oorkussentjes zelf zijn compact, maar het aangrenzende deel oordop is wat groter, dus misschien wat veel voor kinderoren? Of gaat dat precies goed?
hjs schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:02:
Mijn oudste dochter is er zeer content mee.
Blij dat het goed uitpakt, blijft toch altijd wisselend van persoon tot persoon hoe oortjes zitten. Zeker met zo'n constructie als de Panasonics hebben. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bluepenguin op 08-06-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mijn oudste dochter is er zeer content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Iemand ervaring met de klipsch s4 deze staat op mijn verlanglijstje.

Qua muziek brede smaak budget rond de 50 euro

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Laatst online: 06-07 15:17
Via eforchina heb ik onlangs deze oordopjes besteld ter vervanging van de headset van mijn HTC (one x+).

Ik luister graag muziek op de fiets, maar wil niet aangereden worden, daarom laat ik mijn in-ears thuis. Ik zocht dan ook oordopjes zoals apple ze maakt (earpods), deze blokkeren geen omgevingsgeluid, maar blijven wel in je oor zitten.
Ik moet zeggen dat ze ongelovelijk goed zijn voor die 5 euro, zeker de bass! Wanneer er veel gitaren te pas komen, wordt het geluid iets wat modderig. Maar voor de rest, perfect! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Anoniem: 318025 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:49:
Ik heb de AWEI ES-Q3 oordopjes binnen, eerste indruk is goed, de oordopjes zien er goed uit en stevig, de bedrading is met textiel overtrokken.
Als je ze vergelijkt met de ES800, heb je dan een voorkeur? Ik wil ook wel een setje bestellen en vraag me even af welke van de twee ik zal halen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 526892

Omdat ik niet echt tevreden ben met de oordopjes die bij mijn mobiel gelevert werden ben ik een beetje in dit topic gaan zoeken naar mogelijke vervangers. De oortjes hoeven eigenlijk niet veel meer te doen dan goed genoeg te klinken (geen misvormd geluid svp) en omgevingsgeluid isoleren/niet door de omgeving gehoord worden. Met deze eisen denk ik dat de oordopjes niet zo veel hoeven te kosten. De soundmagic PL30 zit eigenlijk net boven mijn budged, maar door alle lovende kritiek lijkt het me een heel interessant product. Heeft iemand tips voor andere oordopjes of zal ik voor de sounmagic gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:06
Ik heb zojuist deze besteld: http://www.xears.com/prod...d-in-ear-headphones-black en zal daar van de week een review over plaatsen als ze binnen zijn. Ik ben benieuwd! :) Met deze code zijn ze nu 38 euro inclusief verzenden: HIGHEND4ME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

gertjanw1993 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:08:
Ik heb zojuist deze besteld: http://www.xears.com/prod...d-in-ear-headphones-black en zal daar van de week een review over plaatsen als ze binnen zijn. Ik ben benieuwd! :) Met deze code zijn ze nu 38 euro inclusief verzenden: HIGHEND4ME.
Mhhh, heb nu de XSR330PRO en die passen me niet echt lekker.
Misschien einde van de maand de XE200PRO eens bestellen.
(Geloof dat ik die voor de 330 had en die bevielen erg goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:06
hjs schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Mhhh, heb nu de XSR330PRO en die passen me niet echt lekker.
Misschien einde van de maand de XE200PRO eens bestellen.
(Geloof dat ik die voor de 330 had en die bevielen erg goed)
Ik heb het ook op de gok gedaan hoor. Ik ben wel benieuwd en verwacht dat het wel goed zal zijn. Ik heb nu oortjes voor me HTC One en die hebben zulk slecht geluid dat ik wat anders wilde. Daarom deze gekocht :) Voor het sporten vind ik de studio Beats Headset totaal niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-07 15:44

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.

Mijn Meelec M9 heeft het gisteren begeven en ik ben nu op zoek naar een vervanger. Hoewel ikzelf geen ervaringen heb met Xears lijken de meeste reviews op Head-Fi wel positief.

Kan iemand mij iets aanraden? Zeker met die kortingscode van Xears waardoor alles maar €30,- excl. verzending kost, lijkt me dat ik daar wel een redelijke bang voor mijn buck kan krijgen?
Ik houd van een redelijk neutraal geluid en de bass mag aanwezig zijn maar niet overheersen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Je moet wel weten dat die Xears actiecodes al jaren en jaren werken.. Tis meer dat je een sulletje bent als je echt de list price zou betalen. €30 lijkt me de normale prijs, de list price is denk ik een soort onwetendheidsbelasting.

Heeft er onlangs iemand nog iets van Meelec in Amerika gekocht? Wat voor value zetten ze voor de douane op de verpakking? De prijs van de inhoud, of het ordertotaal inclusief verzendkosten?

[ Voor 53% gewijzigd door Mentalist op 07-02-2014 16:32 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:31:
Je moet wel weten dat die Xears actiecodes al jaren en jaren werken.. Tis meer dat je een sulletje bent als je echt de list price zou betalen. €30 lijkt me de normale prijs, de list price is denk ik een soort onwetendheidsbelasting.

Heeft er onlangs iemand nog iets van Meelec in Amerika gekocht? Wat voor value zetten ze voor de douane op de verpakking? De prijs van de inhoud, of het ordertotaal inclusief verzendkosten?
Ok bedankt, dat wist ik inderdaad niet.
Wel apart dat ze de producten dan zo'n verschillende prijzen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:51

13art

Moderator Mobile
Eigenlijk bizar dat het zoveel verschild... Ben wel benieuwd naar je ervaringen over deze dopjes...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

In een ander topic heb ik iemand gevonden die kort zijn ervaringen deelt over de Xears XPA2PRO:
cyberjack77 in "Het Algemene in-ear en oordopjes topic"
cyberjack77 in "Het Algemene in-ear en oordopjes topic"

Ik ga er nog even over nadenken, maar waarschijnlijk ga ik ze vanavond maar gewoon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een paar weken geleden toch de soundmagic pl30 besteld, vandaag zijn ze binnengekomen!
de vorm (en in ears over het algemeen) zijn voor mij best nieuw maar ze stellen tot zo ver echt niet teleur.
Het enige waar ik mijn vraagtekens over heb zijn de bas knopjes; Ik kan er geen beweging in krijgen...
heeft iemand toevallig tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 08:41
Anoniem: 526892 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:25:
Ik kan er geen beweging in krijgen...
heeft iemand toevallig tips?
Jeppa. Afblijven. Ik heb nooit verschil gemerkt.

maartend schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:43:
[...]

Jeppa. Afblijven. Ik heb nooit verschil gemerkt.
dank je :)
na een weekje mis ik de bas al wat minder. echt prachtige oortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Laatst online: 06-07 15:17
Ik heb de Xears XE200Pro en de Xears XPA2Pro.
Waar de XE200pro een warm en vol geluid neerzet, klinkt de XPA2pro naar een blik ijzer.
Ben benieuwd hoe de andere klinken en of er een is die beter is dan de XE200pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Waar kan ik het beste de Visonic GR02 Bass kopen als je in NL woont(Qua bezorgtijd en kans op neppe oortjes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashmaster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik ben op zoek naar een paar wireless oordopjes. Deze wil ik graag koppelen aan mn pc via bluetooth (of iets anders als dat er is).
Eventueel wil ik het ook voor het sporten gebruiken.

Een goede bass vind ik belangrijk, en het moet minimaal een 2-3 uur mee kunnen.

Ik heb zelf deze (16 eu) kunnen vinden, maar wellicht kennen jullie betere voor iets meer?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste