Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.114 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Had vandaag gebeld met de scout en kreeg een 16jarig spelertje aangeboden die goed in keepen kon worden, verder heb ik momenteel een 6sterre def en 5sterre spits rond lopen, dat word wel lastig kiezen in de trainingsvorm maar waarschijnlijk word dat gewoon keepen als ik geen bericht krijg over de anderen :)

Ik kan denk ik ook niet meedoen in de got cup ( wanneer gaat deze van start? ) zit namelijk in een cup van de federatie.. Succes in de beker vanavond :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over twee weken is de eerste speelronde. Tot volgende week loopt de inschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:47:

Alles United - SC Amsreiw (219726802)
SC Amsreiw had penalties nodig om deze ronde te bereiken en Alles United besliste zijn vorige wedstrijd pas in de verlenging. Kijkend naar de behaalde niveau van beide teams kan het best wel eens weer niet binnen negentig minuten beslist zijn. Beide teams zijn aan elkaar gewaagd en zullen de toeschouwers waar voor hun geld geven.
Vanavond is het zover. Ben erg benieuwd of ik deze ronde kan overleven. Dan hebben we er weer een clubrecord en een mijlpaal bij :D.

[ Voor 52% gewijzigd door Quintus op 11-03-2009 15:52 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn analyse van je wedstrijd dat de teams aan elkaar gewaagd zouden zijn komt aardig uit bij rust. 49 om 51 procent balbezit en een stand van 1-1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:54:
Mijn analyse van je wedstrijd dat de teams aan elkaar gewaagd zouden zijn komt aardig uit bij rust. 49 om 51 procent balbezit en een stand van 1-1 ;)
Met een brede glimlach tikt hij de bal achter het steunbeen door in doel: 1 - 2 voor Amsreiw. Bo Falby vergroot de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 1 - 3. Een wereldgoal.

:+

Toch leuk dat van alle Nederlands GoT teams nog in de beker, 1 achter staat en 1 gelijk. De rest staat op winst.

[ Voor 25% gewijzigd door Quintus op 11-03-2009 18:40 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

MEH!

HT geeft aan dat het niet kan i.v.m. wedstrijdtijden van de teams. Ik neem wel de Italiaanse uitdaging aan. Toch bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Mooi dat er zoveel GOTters door zijn! _/-\o_

Volgende week wordt erg zwaar zeg, hij haalt een hoger middenveld dan ik.

Ik zit echt te wachten op mijn thuiswedstrijd in de beker, dan krijg ik het wat makkelijker tenminste.
Maar dan moet ik winnen en moeten er maximaal 32 teams uitgeschakeld worden. Teams die boven mij staan in de ranking van de beker.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Is er al bekend wanneer de GOT-CUP begint? de 27e dacht iemand een paar pagina's eerder, kan dat bevestigd worden?
Of als in ieder geval duidelijk is dat ie nog niet volgende week begint, dan regel ik nog een friendly namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

sarinsarin schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 08:53:
Is er al bekend wanneer de GOT-CUP begint? de 27e dacht iemand een paar pagina's eerder, kan dat bevestigd worden?
Of als in ieder geval duidelijk is dat ie nog niet volgende week begint, dan regel ik nog een friendly namelijk.
Op Gotrick staat als begindatum:
Begin GoT Cup: 25-3-2008 17:00:00
http://www.gottrick.nl.nu/

aangenomen dat die '2008' een klein foutje is en gewoon 2009 moet zijn, kun je dus best een friendly organiseren ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:37:
[...]
aangenomen dat die '2008' een klein foutje is en gewoon 2009 moet zijn, kun je dus best een friendly organiseren ;)
Waar zie jij 2008 :9

Maar inderdaad je kan volgende week nog een friendly regelen. De week er op dan begint het feest.

Mochten er teams zijn die zich al hebben ingeschreven voor de cup der cups en nog in de beker zitten. Vergeet je niet uit te schrijven mocht je onverhoopt volgende week ook wint. Zou zonde zijn als we WOs hebben in de cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:01:

Mochten er teams zijn die zich al hebben ingeschreven voor de cup der cups en nog in de beker zitten. Vergeet je niet uit te schrijven mocht je onverhoopt volgende week ook wint. Zou zonde zijn als we WOs hebben in de cup.
is het mogelijk om eventueel rekening te houden ermee dat er misschien wat teams de eerste wweek niet zouden kunnen spelen... misschien zou dan Salv dan ook nog mee kunnen doen?

Of toch liever niet?, vorige GoT-Cup was het met The_Blade ook een beetje lullig voor zn poule-genoten dat één wedstrijd de uitslag van die poule bepaalde?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik zit zelf in een cup, maar die is gister pas begonnen en daarmee spelen we 3 uit en thuis wedstrijden, dus zou pas over 5 weken kunnen, daarvoor hoeven jullie geen rekening te houden dan sla ik wel een editie over.

Zondag deze keeper gescout;
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Sylvester Schous is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.

Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Passen. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.

Gelijk contract gegeven en opgesteld, vanavond zijn eerste wedstrijd ben benieuwd naar de sterren die hij zal halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:23:
[...]
Of toch liever niet?, vorige GoT-Cup was het met The_Blade ook een beetje lullig voor zn poule-genoten dat één wedstrijd de uitslag van die poule bepaalde?
Dat is de voornaamste reden denk ik dat we gewoon de beker moeten beginnen met teams die al uitgeschakeld zijn. Een enkele ronde zou misschien nog wel te regelen zijn als ze 100% zeker weten dat ze na 1 ronde uitgeschakeld zijn. Echter kan het binnen Hattrick wel eens anders lopen dan je van te voren verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:26:

Zondag deze keeper gescout;
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Sylvester Schous is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.

Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Passen. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.

Gelijk contract gegeven en opgesteld, vanavond zijn eerste wedstrijd ben benieuwd naar de sterren die hij zal halen :)
dat is uitstekend..... keepers zijn echte geldbrengers, zeker als het lukt hem goed te maken én hij is een beetje laag in de 17 (het aantal dagen is dus nog belangrijker... is dat ergens bij de 10-15 is dat vele malen beter dan 16jr + 85-95 dagen) kun je er een heel seizoen jeugdopleiding mee betalen (tegen de 3 ton)..

ik denk dat je kunt verwachten dat hij zo tegen de 5 tot 5,5 sterren haalt ... goed (laag) is zo rond de 7 sterren
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:35:
[...]

Dat is de voornaamste reden denk ik dat we gewoon de beker moeten beginnen met teams die al uitgeschakeld zijn. Een enkele ronde zou misschien nog wel te regelen zijn als ze 100% zeker weten dat ze na 1 ronde uitgeschakeld zijn. Echter kan het binnen Hattrick wel eens anders lopen dan je van te voren verwacht.
daar heb je helemaal gelijk in ... ik denk idd dat het beter is dat risico niet meer te nemen

[ Voor 19% gewijzigd door RM-rf op 12-03-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:54:
[...]

dat is uitstekend..... keepers zijn echte geldbrengers, zeker als het lukt hem goed te maken én hij is een beetje laag in de 17 (het aantal dagen is dus nog belangrijker... is dat ergens bij de 10-15 is dat vele malen beter dan 16jr + 85-95 dagen) kun je er een heel seizoen jeugdopleiding mee betalen (tegen de 3 ton)..

ik denk dat je kunt verwachten dat hij zo tegen de 5 tot 5,5 sterren haalt ... goed (laag) is zo rond de 7 sterren
Hij is 16jaar en 21 dagen, zal mijn training wel omgooien naar keepen aangezien mijn andere gescoute spelers zijn maximaal matig of redelijk, deze krijgen dan maar een andere prio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
RM-rf schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:23:
[...]

is het mogelijk om eventueel rekening te houden ermee dat er misschien wat teams de eerste wweek niet zouden kunnen spelen... misschien zou dan Salv dan ook nog mee kunnen doen?

Ik ging eruit met slechts 1 wedstrijd spelen, en dat is best lullig kan ik meedelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:51:
[...]

Ik ging eruit met slechts 1 wedstrijd spelen, en dat is best lullig kan ik meedelen ;)
Het was dan ook achteraf niet handig dat de ENIGE poule met 3 teams juist het team bevatte dat in de beker misschien door zou gaan en ging. De andere poules hadden allen 4 teams. Had TheBlade in een poule van 4 gezeten dat was het veel minder een issue. Dan waren er gewoon twee poules met 3 teams.

Ik stel dan ook voor dat eventuele teams die misschien nog in de beker komen sowieso in een poule komen die vol is en niet in een restpoule.

Bij poules van 5 kan dan de eerste ronde het team dat toch nog verder bekert de eerste GoTcup speelronde uit geroosterd worden. Gaat het team daarna nog door geheel zonder gevolgen voor de andere poulleden uit de Gotcup gezet worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 12-03-2009 22:26 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Vandaag m'n 'uitstekende' spits van 17jr65dgn verkocht voor 600k. Ik denk dat ik daar niet heel slecht mee geboerd heb:
Edson Coremans [playerid=237865535]
17 years and 61 days, Next birthday: 28-04-2009

Born in: Nederland

In passable form, weak stamina.
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Owner: Spatie mag wel
Total Skill Index (TSI): 1 580
Wage: 630 €/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: weak
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: excellent Set pieces: wretched
Op die manier blijft de jeugd toch leuk.

En ik ben nog op zoek naar een challenge voor m'n jeugdteam: Hekje mag niet (726762)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nou mijn keepertje haalde in zijn eerste wedstrijd 5.5 ster en gelijk man of the match :p .. Eens kijken wat de trainer morgen te melden heeft over deze mannen. Als ik keepen + opening maken train is het dan makkelijkst om 523 te blijven spelen of gewoon 532? Heb nu wel 3spelertjes die op 5 sterren zitten maar mijn keeper heeft het meeste potentieel volgens de scouts.

Moet je de jeugdspelers die geblesseerd raken ook vermelden in de prestatie op youthclub? Als ik deze namelijk toevoeg geeft hij aan dat het een foute opstelling is omdat ik namelijk dan meer dan 3 aanvallers heb..

Ben ook benieuwd naar de trainingsupdate van mijn hoofdmacht, wacht op 2mids die al staan te springen om te poppen.. Zodat ik morgen formi mids op de transferlijst kan zetten..

[ Voor 16% gewijzigd door Salv op 13-03-2009 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik vind de matchrapporten wel mooi up-to-date zeg, moest wel even lachen:

Het spel van Dawson Hickey viel echter tegen. Het is maar de vraag of er van hem volgend seizoen een voetbalplaatje wordt gedrukt.

Ik heb dit seizoen wel geluk. Weer een PIC omdat ik me op de beker wil richten, nogmaals doet de tegenstander het nog slechter dan ik. 6-1 gewonnen. Vaag.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ongelovelijk! Mijn hele verdediging is gewoon geblesseerd! Was gisteren gewoon duidelijk beter, maar door 2 verdedigers die eraf zijn geschopt speelde ik nog 1-1 ook. Hoop dat voor komende zondag wat verdedigers terugkomen, anders wordt het wel erg zuur weer dit seizoen...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Pffff, grootste overwinning uit het clubbestaan (9-0), maar wel een goede mid (+3) en een trainee (+1) eraf. :(
10 doktoren aangenomen. Als de trainee op donderdag een pleister heeft krijgt hij gewoon training toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb voor de tweede keer na elkaar van de nummer 1 van mn liga gewonnen (mn tegenstander van vorige wek werd na zn verlies afgelost door mn tegenstander van afgelopenw eekend, maar momenteel ben ik dus in een 'winning streak' ... nu staat mn team zelf zelfs op een gedeelde eerste plaats met zelfs gelijk doelsaldo).

en dat ook nog eens ondanks veel lagere stats... deze week mn tegenstander verrast doordat ik onverwacht een veel sterk middenveld had en hij verwacht had dat ik op de counter zou spelen (als hij mn aankopen goed in de gaten gehouden had, had hij iets kunnen vermoeden .. maar gezien zn wissels trapte hij dr vol in).

én bovendien een toeschouwersrecord, direkt na een stadionuitbreiding die nog wel wat groter had kunnen zijn, nog steeds mn staan- en gewone zitplaatsen uitverkocht
-CKY2K- schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:47:
Pffff, grootste overwinning uit het clubbestaan (9-0), maar wel een goede mid (+3) en een trainee (+1) eraf. :(
10 doktoren aangenomen. Als de trainee op donderdag een pleister heeft krijgt hij gewoon training toch?
je geblesseerde spelers krijgen sowieso training , al zou hij +6 hebben... enkel hooguit op basis van het aantal gespeelde minuten (vliegt hij er in de 60e minuut uit krijgt hij altijd 60/90 van de training)

[ Voor 35% gewijzigd door RM-rf op 16-03-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:53:
Ik heb voor de tweede keer na elkaar van de nummer 1 van mn liga gewonnen (mn tegenstander van vorige wek werd na zn verlies afgelost door mn tegenstander van afgelopenw eekend, maar momenteel ben ik dus in een 'winning streak' ... nu staat mn team zelf zelfs op een gedeelde eerste plaats met zelfs gelijk doelsaldo).

en dat ook nog eens ondanks veel lagere stats... deze week mn tegenstander verrast doordat ik onverwacht een veel sterk middenveld had en hij verwacht had dat ik op de counter zou spelen (als hij mn aankopen goed in de gaten gehouden had, had hij iets kunnen vermoeden .. maar gezien zn wissels trapte hij dr vol in)

[...]

je geblesseerde spelers krijgen sowieso training , al zou hij +6 hebben... enkel hooguit op basis van het aantal gespeelde minuten (vliegt hij er in de 60e minuut uit krijgt hij altijd 60/90 van de training)
Nette zeges!
Fijn om te horen van die blessures en training (dit was voorheen anders geregeld) mijn trainee is er pas laat in de wedstrijd uitgevlogen dus krijgt hij voldoende training dan. Die 25jarige mid moet wel snel opknappen, met 10 artsen ligt hij er toch zo'n 2 weken uit. hopelijk kost me dat niet het kampioenschap. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 01:05:
Moet je de jeugdspelers die geblesseerd raken ook vermelden in de prestatie op youthclub? Als ik deze namelijk toevoeg geeft hij aan dat het een foute opstelling is omdat ik namelijk dan meer dan 3 aanvallers heb..
Je moet de speler gewoon toevoegen en vervolgens bij prestaties aangeven welke speler er voor hem in kwam met een wissel. Klik daarvoor op de rood en groene pijltjes bij de geblesseerde speler en geef aan wie hem verving en in welke minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 11:18
Het had zo mooi kunnen zijn.. halverwege het seizoen 5 punten los.. gisteren van de nr3 verloren met 0-4 (rode kaart heel vroeg in de wedstrijd) en nu 'maar' 2 punten los van nr2 en nr3.. hoop dat ik alsnog voor het kampioenschap kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 7

FCThe_Blade heeft weer de volgende ronde bereikt. Binnen een half uur stond de ploeg 0-2 voor en gaf die voorsprong niet meer uit handen. Zelfs niet nadat ze het laatste kwartier met 10 man verder moesten.

Santo Boma stond bij rust met 1-4 achter en slaagde bijna nog in een stunt, maar de eindsprint werd niet doorgetrokken en ze werden uitgeschakeld met 4-5. Dat er een GM op de bank zat bij de tegenstander deed de mannen van FC ASN niets en ze rolde de tegenstander op met 7-0. SC Amsreiw winst ook de volgende ronde te bereiken met een ogenschijnlijk makkelijke overwinning.

De spelers van Thorgal Eagles leken zich machteloos te voelen tijdens de 5-1 nederlaag. De tegenstander zag twee spelers gestrekt het veld weer verlaten. Bij De TH0Rretjes stond het acht minuten voor tijd nog 1-1, maar toen gingen in eens alle remmen los en binnen 2 minuten stonden het 1-3 voor De TH0Rretjes . Zijn tegenstander kon er nog wel een doelpunt tegenover zetten, maar kwam niet meer langs zij. OO0nMe's Dreamteam besliste de wedstrijd in de tweede helft na een 1-1 ruststand.

Voorbeschouwing Ronde 8

Ondanks dat zijn tegenstander in een hogere divisie speelt mag SC Amsreiw nog een keer uit spelen. FC ASN krijgt een club uit divisie III op bezoek, maar kijkend naar de resultaten in ronde 7 is hij nog geen eens kansloos. FC Puk lijkt allemaal teams met hele korte namen te loten. Na vorige ronde tegen svji mogen ze nu tegen xing. De teams die nog in de beker zijn, zijn bijna op een hand te tellen. Dus moedig ze aan en schreeuw ze naar de volgende ronde.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 5
Aantal deelnemers Belgie: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijd van de Week

Subtoppers - De TH0Rretjes (219992098)
De tegenstander van De TH0Rretjes heet in deze ronde Subtoppers. Eigenlijk zouden ze hun naam met een bekerrun als deze hun naam beter kunnen verander in Toppers. Ondanks dat Subtoppers een divisie lager spelen zal het een spannende ontmoeting worden. De behaalde resultaten in de vorige ronde waren ongeveer gelijkwaardig. Dus laten we hopen dat de supporters waar voor hun geld krijgen.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Overmorgen is het weer beker en ik vraag mij het volgende af:
Wanneer ik de penaltynemers instel en één van de basis elf wordt tijdens de wedstrijd gewisseld vanwege een blessure of ingestelde wissel. Neemt deze wissel dan ook de plaats in van de speler in de penaltylijst?

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 16-03-2009 18:01 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee, maar sinds wanneer speel jij beker op dinsdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn jeugdteam staat niks te doen, wie wil een potje ballen? :P

team 1246103

[ Voor 237% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Wat vind men hier van de nieuwe functies die wij als supporter erbij hebben gekregen? Ik vind sommige dingen echt super, zo kan ik bijvoorbeeld ook eens een aantal vette tenue's vinden en gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:46:
Overmorgen is het weer beker en ik vraag mij het volgende af:
Wanneer ik de penaltynemers instel en één van de basis elf wordt tijdens de wedstrijd gewisseld vanwege een blessure of ingestelde wissel. Neemt deze wissel dan ook de plaats in van de speler in de penaltylijst?
hmm, ik weet het ook niet... ergens vermoed ik dat de registratie van penaltienemers gewoon gebeurt op basis van speler-ID en niet op basis van positie (dat zou namelijk ook betekenen dat als je een positiewijziging uitvoert je penaltie-nemers-lijst door elkaar raakt)..
Een wissel heeft dan gewoon hetzelfde effect als een geblesseerde spelers die uitgevallen is, die speler neemt geen penaltie en de rest schuift door.
Salv schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 00:57:
Wat vind men hier van de nieuwe functies die wij als supporter erbij hebben gekregen? Ik vind sommige dingen echt super, zo kan ik bijvoorbeeld ook eens een aantal vette tenue's vinden en gebruiken :P
die tenue's vind ik ook hardstikke leuk.. heb zelf ook al een aantal positieve beoordelingen op mijn tenue gehad..

de wedstrijd voorbeschouwing is wel aardig, maar kan volgens mij nog wel ietwat beter uitgekristaliseerd worden:
Status is heel handig... maar bv bij recnte wedstrijden zou het handiger zijn als ze de strategie van je opponent er beter uit zouden lichten (een beetje zoals HT-Dog dat doet).

De rest van de veranderingen zijn kleine handigheidjes.. misschien dat het gebruiken van vaste zoekfilters op de TL wel handig kan zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeert...
Toch is het een goed teken dat ze dit soort verbeteringen doen

[ Voor 29% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Jammer, verloren met 2-3. Terwijl ik 52% balbezit had.
Kwam waarschijnlijk door mijn doodgeschopte spits in de 1e helft.

Zonde, ik had graag een thuiswedstrijd gehad.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Na een 2-2 regulier in de 103e minuut met 3-2 uit de beker gekicked. Helaas. Kunnen we iig wel meedoen met de GoTcup :)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

idem voor mij, mijn wissel was fataal :p

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Vandaag 4-0 verloren in een friendly, maar wel even een paar spelers op een andere positie getest. Een aantal van mijn spelers kan ook heel goed uit de voeten op een andere positie, dus dat biedt wel mogelijkheden. Ik overweeg namelijk om over een aantal weken, wanneer ik tegen de nr. 2 moet, ineens 4-4-2 te doen ipv 3-5-2, omdat mijn middenveld door een stijgende TS steeds sterker zal worden en ik wel behoefte heb aan een sterkere defensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT Cup

De poules en wedstrijden zijn ingedeeld. Ga kijken of je het hebt getroffen of dat het een kwestie word van hopen. Dus iedereen succes en dat de beste aan het einde de beker omhoog mag houden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik denk niet dat ik de poulefase zal overleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik zelf geloot en dan loot ik mijzelf gewoon twee teams uit divisie VI. Had ik ook wat makkelijker kunnen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat ik mijn league nog moest updaten, misschien ook een ideetje voor andere delnemers aan de GoT Cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, hele jeugdopstelling vergeten :( Alles van de week opnieuw opgezet, vergeet ik mijn opstelling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Pewwy schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 18:55:
Crap, hele jeugdopstelling vergeten :( Alles van de week opnieuw opgezet, vergeet ik mijn opstelling :(
Dan had je misschien maar 1 of 2 tegengoals gescheeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
d3lph schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:22:
[...]

Dan had je misschien maar 1 of 2 tegengoals gescheeld :P
Ik zal het tegendeel bewijzen in de return ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pepito Pastor Martínez
17 jaar en 15 dagen, TSI = 1 250
redelijk in vorm, conditie matig

Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: rampzalig

Gekocht voor 1,2 miljoen :D Iets meer dan ik wou maar ik wou hem niet laten gaan. Effe trainen op passen en dan weer verkopen. Hoop dat hij voordat hij ong 17 (70) is naar goed is gestegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Op zich wel een scherpe aankoop.

* nXXt heeft wat moeite met scherp inkopen, maar het gaat beter :P.

Meh, net overboden zojuist... was wel een leuke aankoop geweest...

[ Voor 23% gewijzigd door nXXt op 21-03-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 11:23
Zo, na een tijdje lurken toch maar eens mee praten :)
Ik speel hattrick nu al een paar jaar, waarvan het laatste jaar wat serieuzer.
Mijn team is Digital Punks (764665), jeugdteam Tiny Punks (779686).
Ik heb alleen 2 vraagjes over de jeugd. Ik heb in m'n jeugdelftal een paar leuke talentjes.
Hoe doen jullie het promoveren naar het eerste? Zodra het kan of zodra ze te oud zijn voor de jeugd? Of puur willekeurig?
En hebben zaakwaarnemers invloed op je jeugdteam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:40
Nee, je zaakwaarnemers werken op het andere jeugdsysteem (pullen dus)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Zoiets vermoede ik al :). Meteen maar op 0 zetten, scheelt weer 20.000 per week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

B1tneuker schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:39:
Zo, na een tijdje lurken toch maar eens mee praten :)
Ik speel hattrick nu al een paar jaar, waarvan het laatste jaar wat serieuzer.
Mijn team is Digital Punks (764665), jeugdteam Tiny Punks (779686).
Ik heb alleen 2 vraagjes over de jeugd. Ik heb in m'n jeugdelftal een paar leuke talentjes.
Hoe doen jullie het promoveren naar het eerste? Zodra het kan of zodra ze te oud zijn voor de jeugd? Of puur willekeurig?
En hebben zaakwaarnemers invloed op je jeugdteam?
die calvin sweelinck kan je eventueel wel pullen, die zal je vast een hoop opbrengen nu hij netaan 17 jaar en wat dagen is ... als hij ouder wordt, zou de prijs ook dalen, tenzij hij natuurlijk mogelijk nog een pop zou kunenn krijgen...
hierbij kan Hattrick-youth wel behulpzaam zijn... aangezien die wel een uitgebreidde skill-inschatting hebben.

en idd, direkt je zaakwaarnemers stilzetten, dat geld is weggegooit (ik dacht eigenlijk dat het niet eens meer mogelijk is dat nu in te stellen als je al een YA hebt lopen) ...

Verder,
wat betreft mijn wedstrijd dit weekend... wéér een groot succes *O* .... na tweemaal na elkaar de koplopers geslagen te hebben heb ik ook mn laatste wedstrijd tegen het team dat nog wel netaan aan de kop stond gelijk gespeeld, ondanks dat ik PIC speelde....

Nu moet ik volgende week wéér tegen de vorige koploper die dankzij dat gelijkspel zelf weer die koppositie terugveroverde.... dankzij mn laatste PIC en winst staat mn team er uiterst goed voor en ik speel thuis, dus ik schat dat ik kan proberen het middenveld te winnen én heb dan een uiterate sterke verdediging én een sterke aanval (met hoog zelfvertrouwen én bovedien kan ik het zo instellen dat mn conditiezwakste aanvaller na 60 minuten vervangen kan worden door een reserve die in kwaliteiten nauwelijks onderdoet ... dat werkte dit wekend ook erg goed, zo hebben wissels veel zin, als je ze toepast om conditieverval tegen te gaan).

Of het werkelijk voldoet om hierna ook voor promotie te gaan weet ik niet .... ik had gedacht dat mn team daarvor misschien nog niet rijp is, maar gezien hoe het nu loopt, lijk ik het heel aardig te doen (er zit wel een hoop geluk bij, maar ben ook al eigenlijk 'onterecht' 6 punten verloren in wedstrijden waaar ik wel beter was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Eenvoudig 6-0 gewonnen met PIC :). Concurrent heeft met een bizar dure spits (TSI ca. 150.000) slechts de 4-0 weten te halen. Hij heeft de spits voor vorige wedstrijd gehaald om z'n doelsaldo op te krikken om zo de strijd met mij aan te kunnen (de kans is aanwezig dat we aan het eind van het seizoen het doelsaldo nodig zullen hebben). Maar zoals het nu staat is het vooral een flinke kostenpost voor hem :P.

En mijn versterking heeft zich direct bewezen, opende de score na 4 minuten en heeft goed meegespeeld. Heeft wel een gele kaart te pakken, is de tweede waar ik rekening mee moet houden (had al eentje van voor de transfer).

EDIT: Hey, wat leuk! Volgens de spelerscanner van België U20 is mijn nieuwe aanwinst die ik hierboven beschreef een potentiële speler! :D Laten we hopen op een oproep.

EDIT2: Leuke topscorerslijst (ik ben dus AC Quattro):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
       Speler             Team          Goals
1.  Giovanni Vinot    AC Quattro      11
2.  Jouke Castiaux    AC Quattro       8
3.  Vince Barendrecht    boards of nmgn    8
4.  Lino França          team-xclusive  8
5.  Leon Rogé          AC Quattro      7
6.  Yordi Lippits      AC Quattro      7
7.  Bert ter Heide    boards of nmgn    7
8.  Marius Som        Vivera           6
9.  Erik Sidenlund    alex25           6
10.    Frits Bergsma       boards of nmgn    6

[ Voor 45% gewijzigd door nXXt op 22-03-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dat doe je netjes! Ik had 2 rondes geleden 5 van de 10 posities in handen, vorige week de top 3 (en 4 spelers in de top10) en deze week weer 4 mannen in de top10 (top2 in mijn bezit, mede door een hattrick van een van mijn 2 spitsen).

Wat mij eigenlijk opvalt, is dat ik een speler heb die echt bizar veel kaarten haalt (noem 'em maar eventjes Suarez... ;) ), terwijl hij volgens mij niet onwijs slechte karatertrekjes heeft (Amir Zorba (222743266)). Bijna elke week krijgt hij het voor elkaar een gele kaart te krijgen.

Jammer dat je je spelers niet toe kunt spreken op hun gedrag en boetes kunt opleggen. ;)

Voor mij verloopt het seizoen redelijk prettig: sta momenteel op doelsaldo eerste en 19 april komt de grote 'clash' met m'n concurrente (volgens mij een van de weinige vrouwelijke hattrick spelers?). Ik ben erg benieuwd of ik dit jaar eindelijk uit die bottleneck, genaamd "VIII" ga komen... Helaas lijkt haar team nog steeds te sterk voor het mijne, al speel ik al wel elke wedstrijd PIC (helaas werkt dat niet zo heel goed met een coach met slecht leiderschap, maar daar heb ik een vervanger voor die ik volgend seizoen maar eens tot coach ga bombarderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kan iemand me dit misschien even uitleggen? 216411107
Vorige week gewonnen met 9-0, mijn midratings waren iets lager door een blessure, maar nog steeds meer balbezit, alle plaatsen hogere ratings en dan dit. Tegen een fucking bot. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tsja, midfield ratings zijn gelijk en 3 van de 4 goals zijn SE's. Alleen die laatste is een normale aanval die tot een goal leidt. Tevens zijn de "set pieces" settings precies gelijk (zijn aanval vs jouw verdediging).

Gevalletje jammer. Match-engine zit je een beetje tegen, gebeurd ons allemaal wel eens. Is helemaal zuur tegen een bot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:54:
Tsja, midfield ratings zijn gelijk en 3 van de 4 goals zijn SE's. Alleen die laatste is een normale aanval die tot een goal leidt. Tevens zijn de "set pieces" settings precies gelijk (zijn aanval vs jouw verdediging).

Gevalletje jammer. Match-engine zit je een beetje tegen, gebeurd ons allemaal wel eens. Is helemaal zuur tegen een bot...
Vooral het contrast met de 9-0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:40:
Kan iemand me dit misschien even uitleggen? 216411107
Vorige week gewonnen met 9-0, mijn midratings waren iets lager door een blessure, maar nog steeds meer balbezit, alle plaatsen hogere ratings en dan dit. Tegen een fucking bot. :( :( :(
je middenveld was qua stats precies gelijk: 21 tegen 21 .. vorige week speelde je thuis en haalde jij 27 en hij 15 (thuisvoordeel) en bij de lagere teams kan zulk een relatief groot verschil ongelooflijk veel uitmaken
verder is die bot gezien zn aanval bovengemiddeld sterk, zowel de twee aanvallers als de twee vleugelspelers halen 2-3 steren... zn rest is bagger, maar als hij het geluk heeft het middenveld redelijk te behouden kan dat sterk in zn voordeel werken..
Niet voor niks heeft dat botteam ook al zn thuiswedstrijden al gewonnen, en zelfs een uitwedstrijd.

achteraf gezien was het misschien slimmer geweest als je middenveld net iets sterker geweest was.. bv door een verdediger met wat meer positiespel aanvallend te zetten of een aanvaller verdedigend... had je net wat meer middenveld gehad, en was de kans hierop veel kleiner geweest ... maar het blijft sowieso een lullig 'ongeluk'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb het gelukkig allemaal nog in eigen hand, maar het blijft triest tegen een bot. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ratings waren op bijna alle posities beter gisteren. Alleen zijn centrale verdediging was beter dan mijn centrale aanval. Dit had ik van te voren verwacht en speelde daarom ook via de vleugels. Toch kom je dan binnen een uur op 0-2 achter. De laatste 10 minuten werden nog spannend, maar kwam niet verder dan een gelijkspel.

Eigenlijk verraste hij me door pressing te spelen, maar het blijft zuur om niet te winnen terwijl je ratings ruim 50 punten hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij is het echt een waardeloos seizoen. Ik had gehoopt 6e te kunnen worden, maar ik verlies echt alles dit seizoen. Een keertje heb ik gelijk gespeeld dus ik heb een punt in de competitie. Volgend seizoen maar weer een seizoentje VII :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een volledige vormupdate is 1 minuut spelen genoeg.

Weet dat deze vraag afgelopen week voorbij kwam en weet niet of hij al beantwoord was. Had gisteren ook iemand die 10 minuten mee mocht doen na een blessure, dus heb het even gecheckt op het Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Overigens viel me zojuist iets grappigs op, namelijk dat mijn directe concurrent na 8 wedstrijden slechts 5 doelpunten tegen heeft (ik zelf 7) en dat alle 5 doelpunten door mij gescoord zijn in de 5-1 overwinning die ik thuis wist te behalen in de derde competitieronde (was wel MOTS). Zijn persbericht van die dag:
Wat een mooie dag had moeten zijn liep uit op een teleurstelling. De eerste helft konden De Nijtjes AC nog bijhouden maar daarna was de koek op. De doelstellingen voor dit jaar zullen bijgesteld worden. Werden de eerste wedstrijden nog gemakkelijk gewonnen, nu was er echter sprake van falen bij bepaalde spelers. Het eerste slachtoffer lijkt de anders briljante Tidia te worden, zijn waardeloze vorm van dit moment komt het hele spel niet ten goede, Cepeda zal de logische vervanger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 8

FCThe_Blade is de enige die de speelronde als overwinnaar heeft weten af te sluiten. Daarmee is onze Belgische federatie genoot wederom weer het team dat het langste in de beker actief is. Alle Nederlandse deelnemers zagen hun pogingen stranden. De een had meer kansen dan de ander, maar uiteindelijk was het resultaat voor allemaal hetzelfde.
.
.
.
.
.
Inderdaad ze zijn precies op tijd klaar voor de GoT-cup ;)

Voorbeschouwing Ronde 9

Zie wedstrijd van de week

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 0
Aantal deelnemers Belgie: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijd van de Week

Doggz - FCThe_Blade (220247544)
Beide teams draaien naast een goed bekertoernooi ook mee bovenin hun competities met beide een 2e plaats. Qua stats verschillende de teams niet zo heel veel en FCThe_Blade zal in de sterkste formatie moeten verschijnen willen ze een kans maken. Doggz kwam tot dit seizoen niet verder dan ronde 4 van de beker en leeft nu erg boven zijn stand. FCThe_Blade daar in tegen haalde afgelopen seizoenen al ronde 9 en 11. Laten we hopen dat daar in ieder geval nog een ronde 10 bijkomt.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Krijgen we dit soort mooi bekernieuws ook bij de GoT-Cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal eens kijken of ik er wat voor kan maken, moet de uitslagen toch invoeren. Kan er dan wel gelijk een verhaaltje bij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:24:
Zal eens kijken of ik er wat voor kan maken, moet de uitslagen toch invoeren. Kan er dan wel gelijk een verhaaltje bij maken.
Als trouwens iets niet werkt op GoTtrick, moet je het mij maar even melden. Maar verwacht dat alles goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kga morgen picen in de cup, speel derby, zal wel iets onderliggen op het middenveld, maar hoop het verschil te kunnen maken op vrije trappen en SE's, wel klote dat er ne kopper uitligt met 4 weken blessure.

Ik hou rekening met een uitschakeling, maar de TS is belangrijk nu, heb ook 2 uitmatchen na mekaar binnekort, ronde 9 valt al bij al wel mee.

Sta nu wel 2de, maar doel blijft top 4, zondag zware uitmatch, maar toch proberen, je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Het was een redelijk gelijk opgaande wedstrijd voor FCThe_Blade ondanks dat ze nooit op een voorsprong konden komen. De Doggz kwamen al hard blaffent de spelerstunnel uitgelopen en nog onder de indruk van het lawaai kon de keeper van FCThe_Blade de bal al na 8 minuten uit het doel halen. FCThe_Blade wist twee keer de aansluitingstreffer te maken met een 2-1 en 3-2, maar zal zijn spelers niet in staat om in de tweede helft de 3-2 ruststand om te buigen in een overwinning. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een 4-2 overwinning voor Doggz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:50:
[...]

Kga morgen picen in de cup, speel derby, zal wel iets onderliggen op het middenveld, maar hoop het verschil te kunnen maken op vrije trappen en SE's, wel klote dat er ne kopper uitligt met 4 weken blessure.

Ik hou rekening met een uitschakeling, maar de TS is belangrijk nu, heb ook 2 uitmatchen na mekaar binnekort, ronde 9 valt al bij al wel mee.

Sta nu wel 2de, maar doel blijft top 4, zondag zware uitmatch, maar toch proberen, je weet nooit.
jammer van dat verlies... die kopper heb je idd gemist (1 kopgoal tegen... een extra kopper erbij maakt de kans op succesvolle kop-SE's bij de ander ook wat minder, al weet je nooit of het dan niet gebeurt was)
en verder overliep die tegenstander je op de vleugels (3 goals via de vleugels), ondanks dat hij verder geen AOW speelde..

alle kandidaten voor de Got-Cup voor straks succes toegewenst (mn tegenstander uitgezonderd natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

GODVER!

TWEE KEEPERS ERUIT GETRAPT! Nu heb ik dus een probleem, tenzij het pleisterwerk wordt... eventuele optie is de promotie van een jeugdspeler van me (zou nu rond niveau 'matig' of 'redelijk' moeten). Dan zou ik een blessure nog wel een weekje of twee kunnen overleven (daarna tegen de nr. 2, een wedstrijd die ik echt graag wil winnen)... Desnoods een noodversterking die ik gemakkelijk zou kunnen doorverkopen.

Damn you, Wappie! :P

EDIT: Ha, redelijk keeper voor 20K, is een Pool (altijd leuk, arbeidsclichés)... de markt is een stuk rustiger de laatste tijd... Voor mijn huidige (overigens ook Poolse) reservekeeper betaalde ik toentertijd aanzienlijk meer.

EDIT2: Hij heeft zelfs 20 extra TSI, zijn spelhervatting is 2 ipv 1 en hij heeft lagere passingskills (1 ipv 2). Mijn huidige reservekeeper staat dus op de transferlijst... misschien is er iemand in geïnteresseerd...

Maar drie keepers is ook geen overbodige luxe, naar nu blijkt :P.

EDIT3: Mijn eerste keeper is ca. 4 weken uit de running, misschien haalt hij dan net de wedstrijd tegen de nr. 2... anders moet een van mijn tweede keepers het oplossen...

[ Voor 45% gewijzigd door nXXt op 25-03-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT-cup nieuws

Het was een doelpuntrijke eerste speelronde van dit seizoen. De enige wedstrijd waar niet gescoord werd was tussen skywalker sharks en Thorgal Eagles. Echter er waren ook een aantal wedstrijden waarbij de supporters erg vaak konden juichen voor een doelpunt. De wedstrijden AC Quattro - Wappie (4-6), E.V.V. Phenix - DSanka Kickers (1-8) en Fresh Kickers - Lzzrd FC (6-0) sprongen deze ronde het meest in het oog.

In ieder geval alle winnaars gefeliciteerd en de verliezende partijen volgende ronde beter.

De uitslagen en standen zijn bijgewerkt op GoTtrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

nXXt schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:08:
GODVER!

TWEE KEEPERS ERUIT GETRAPT! Nu heb ik dus een probleem, tenzij het pleisterwerk wordt... eventuele optie is de promotie van een jeugdspeler van me (zou nu rond niveau 'matig' of 'redelijk' moeten). Dan zou ik een blessure nog wel een weekje of twee kunnen overleven (daarna tegen de nr. 2, een wedstrijd die ik echt graag wil winnen)... Desnoods een noodversterking die ik gemakkelijk zou kunnen doorverkopen.

Damn you, Wappie! :P

EDIT: Ha, redelijk keeper voor 20K, is een Pool (altijd leuk, arbeidsclichés)... de markt is een stuk rustiger de laatste tijd... Voor mijn huidige (overigens ook Poolse) reservekeeper betaalde ik toentertijd aanzienlijk meer.

EDIT2: Hij heeft zelfs 20 extra TSI, zijn spelhervatting is 2 ipv 1 en hij heeft lagere passingskills (1 ipv 2). Mijn huidige reservekeeper staat dus op de transferlijst... misschien is er iemand in geïnteresseerd...

Maar drie keepers is ook geen overbodige luxe, naar nu blijkt :P.

EDIT3: Mijn eerste keeper is ca. 4 weken uit de running, misschien haalt hij dan net de wedstrijd tegen de nr. 2... anders moet een van mijn tweede keepers het oplossen...
Zo dan heb je het echt niet getroffen hoor :p. Zou wat zijn als je in de IV of V speelt en zoiets gebeurd je, dan heb je niet echt snel iets voorhanden voor een 3e keeper :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Royz schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:03:
[...]
Zo dan heb je het echt niet getroffen hoor :p. Zou wat zijn als je in de IV of V speelt en zoiets gebeurd je, dan heb je niet echt snel iets voorhanden voor een 3e keeper :p
Klopt, in de VIII kun je nog wel redelijk meekomen met een redelijk keeper. Gelukkig geen hele gevaarlijke wedstrijden deze zondag... daarna zien we wel verder.

IK EIS HERSTELBETALINGEN! :P

[ Voor 13% gewijzigd door nXXt op 25-03-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus, m'n nieuwste trainee was blijkbaar nog wat zenuwachtig... (of wie weet spelen ze in Kyrgyzstan altijd zo :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ah, jij kunt er weinig aan doen. Gewoon domme pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik weet niet of FC Puk hier ook op de forums komt maar zou hij aub mijn uitdaging voor de GoT cup willen accepteren>? Dan kan ik een opstelling maken voor ik naar NY gaat voor een weekkie :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Overigens, ik begin steds meer plezier in de jeugdopleiding te krijgen... vooral onverwachte successen met spelers zijn erg leuk....

ik had al eens een spelertje dat eigenlijk niet meer dan 4 tot hooguit 4,5 sterren behaalde dat eigenlijk toevallig meegesleept werd in training omdat ik plaatsen overhad en die ik uiteindelijk zelfs voor 90K verkocht heb...

nu is er een soortgelijke speler.... was 17 jaar toen de scout hem voorstelde en alhoewel hij wel qua is-skill matig in verdedigen had, twijfelde ik sterk of het nu zoveel zin had een 17-jarige te trainen... hij was echter het aanbod van mn derde scout en dus heb ik hem gewoon sowieso genomen...
nadat ik hem van de scout accepteerde bleek echter gelijk al dat hij 17jr + 1 dag oud was... wat natuurlijk best te doen is... en nu ik hem gepulled heb is hij goed in verdedigen en redelijk in passing (niet zo optimaal voor verdedigers al zal een counterteam hem best goed zal kunnen gebruiken)

de TL-vergelijking geeft hem bijna 200K ..
Sowieso hoop ik komende week minimaal 3,5 miljoen aan transferinkomsten te halen ... en als ik morgen mn competitiewedstrijd win heb ik ook nog eens een uitstekende uitgangspositie om voor promotie te gaan (m'n twee grootste concurrenten heb ik dan beide al gehad en hierna een makkelijker programma dan wat zij nog voor zich hebben, die moetend an nog tegen elkaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Iemand interesse in een jeugdfriendly na 30-3-2009?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mijn pasgekochte 17(20) jaar Uitstekend positiespel/matig passen is vandaag direct gestegen naar redelijk passen. Gekocht voor 1.2 mln. Verwacht dat als hij 17(80) is hij goed passen heeft om vervolgens weer te verpatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

En hoeveel verwacht je er dan voor te vangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

nXXt schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:59:
En hoeveel verwacht je er dan voor te vangen? :)
Minimaal een miljoentje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet inderdaad wel mogelijk zijn als je de vergelijking voor die stats een beetje bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ikzelf heb juist de tegenovergestelde strategie: matig positiespel + goed passen kopen en trainen tot goed/goed. Werkt prima, en levert me flink wat centjes op. Al moet ik wel zeggen dat het tegenwoordig niet makkelijk meer is om die spelers goedkoop op de kop te tikken. Dat was een half jaartje/jaartje geleden nog wel anders.

Ik ben echter op zoek naar een goede WO. Zit te zoeken naar een speler met formidabel winger + minstens matig spelverdelen en liefst redelijk of beter passen. Maar die zijn er helaas niet zo heel veel of zijn te duur op de TL gezet.

EDIT:
Huh, ik zie nu pas dat er opeens een heel verhaal geschreven staat bij de match-pagina's voordat die gespeeld worden. Heb ik een update gemist of zo? Zelfs de stemming van de fans van de tegenstander staan erop...

[ Voor 16% gewijzigd door CoRrRan op 28-03-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Laatst online: 12-09 13:01
CoRrRan schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:54:
EDIT:
Huh, ik zie nu pas dat er opeens een heel verhaal geschreven staat bij de match-pagina's voordat die gespeeld worden. Heb ik een update gemist of zo? Zelfs de stemming van de fans van de tegenstander staan erop...
Inderdaad heb je een update gemist. Bekijk de aankondiging van 17-03-2009 maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Fresh T. schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:17:
[...]

Inderdaad heb je een update gemist. Bekijk de aankondiging van 17-03-2009 maar eens.
Ah! Dank je wel voor de heads-up. Ik dacht dat die update alleen voor Supporters bedoeld was, maar blijkbaar zat er ook wat leuks voor niet-Supporters bij.

Ik zit er wel aan te denken ook maar eens Supporter te worden, aangezien ik het spel veel te leuk vind en het wel goed vind om dit spel te steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb een reuze slag geslagen :)

Mn team heeft vanavond de koploper verslagen ... met duidelijke cijfers, 5-1, en nu sta ik eindelijk zelf aan kop (ik moest 4 maal na elkaar telkenes tegen het team dat op nr 1 stond en heb driemaa gewonnen en eenmaal gelijkgespeeld), en bovendien hebben mn tegenstanders een zwaarder programma (volgende week moet de nr 2 tegen de nr 3)....

Ik heb nu een erg grote kans iig te promoveren en zelfs het kampioenschap gloort, als ik geen fouten maak :)

niet slecht als ik bij mn fanverwachting kijk en zie:
Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: we moeten vechten om ons te handhaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Netjes! Vanavond zal ik het naar alle waarschijnlijkheid redelijk gemakkelijk hebben. Verwacht toch wel met zo'n 3 tot 4 doelpunten verschil te winnen, met een kans op meer.

EDIT:

Hij is een goed trainer met matig ervaring, goed leiderschap en noch aanvallend noch verdedigend.

Hoe kan dat? Goed trainer met matig ervaring? Of krijg je een random ervaringswaarde bij extern aannemen?

[ Voor 44% gewijzigd door nXXt op 29-03-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Zojuist m'n jeugdster gepulled, moet zeggen dat ik stiekem toch iets meer had verwacht.
Stats:
Calvin Sweelinck (240902304)
17(29)
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: waardeloos
Scoren: redelijk
Spelhervatting: zwak
Hoewel ik hem altijd gebruikt heb en wou gebruiken als spits, zou hij opzich ook een aardige mid kunnen worden. Iemand een idee, spits of mid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Als je 'm vooral op passen gaat training dan kan hij op beide posities waarschijnlijk redelijk uit de voeten. Passen is ook nuttig voor spitsen, afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Laatst online: 12-09 13:01
nXXt schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:12:
Hij is een goed trainer met matig ervaring, goed leiderschap en noch aanvallend noch verdedigend.

Hoe kan dat? Goed trainer met matig ervaring? Of krijg je een random ervaringswaarde bij extern aannemen?
Wanneer je een coach extern aanneemt, dan heeft de ervaring van de coach geen invloed op de maximale coachvaardigheid. Helemaal random toegewezen wordt het niet, volgens mij, want coaches die je extern aantrekt, kunnen best bij een ander team eerder al eens coach geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

B1tneuker schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:23:
Zojuist m'n jeugdster gepulled, moet zeggen dat ik stiekem toch iets meer had verwacht.
Stats:
Calvin Sweelinck (240902304)
17(29)
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: waardeloos
Scoren: redelijk
Spelhervatting: zwak
Hoewel ik hem altijd gebruikt heb en wou gebruiken als spits, zou hij opzich ook een aardige mid kunnen worden. Iemand een idee, spits of mid?
mwah... het lgt er sterk aan of je huidige training al iets is wat hem zou passen... enkel in dat geval zou het zin hebben hem in je bestaande training een beetje mee te laten lopen, en hem bij de eerste pop doorverkopen.
je training voor zulk een speler te gaan aanpassen lijkt me verder nutteloos... dan kan je beter direkt deze jongen verkopen en een optimale trainee aankopen die je een betere winstmarge bied... dat brengt nog altijd meer terwijl je ook meer aan zo'n jeugdspeler kunt verdienen met moederclubgeld dan..

Er zijn wel managers die dat doen, eigen jeugdspelers heel ver doortraineren en dan verkopen en vervolgens die inkomsten als verdiensten van hun jeugdopleiding rekenen, maar dat is volgens mij erg dom... omdat een groot deel van zulke verdiensten op het conto van training te schrijven is en in veel gevallen zelfs veel optimaler te verdienen was met specifiek aangekochtte trainee's ipv veeal net iets ondergekwalificeerde jeugdspelers te lang door te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Omdat ik echt graag wilde winnen heb ik niet voor PIC gekozen, had waarschijnlijk wel gekund. Nu staat het 0-4 voor mij.

Het duurde overigens 40 minuten voordat mijn directe concurrent (huidige nr. 2) scoorde. Hij heeft dat team met die dure spits (TSI ca. 150.000) en het is een speler die hij al had die de goal scoorde. De dure spits brengt tot nu toe dus vrij weinig.

Ik had gehoopt dat het 0-0 zou blijven, dan kon het kampioenschap me namelijk bijna niet meer ontgaan. Ah, hij scoort net de 0-2, nog steeds niet door de Zweedse topspits :P.

Haha:

Na een dieptepass vanaf links kwam Daniel Aspenskär in de 45e minuut helemaal vrij in het strafschopgebied. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie kon hij het niet afmaken.

Dat is dus de topspits :P

En ja, ik doe aan leedvermaak :+

[ Voor 30% gewijzigd door nXXt op 29-03-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ongelofelijk. Ik heb nog geen wedstrijd gewonnen en maar besloten te piccen omdat het toch vrij kansloos was tegen de nummer 1. Staat het gelijkspel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Woei!
0 - 5 Leon Rogé 67'
0 - 6 Yordi Lippits 70'
0 - 7 Joop Reijerkerk 71'

Ook leuk, 7 goals van 7 verschillende spelers. Wordt weer leuk voor de topscorerslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is leuker als je topscoorder 7 keer scoort, of ga je toch wel de topscoorder worden?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Marzman schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:02:
Het is leuker als je topscoorder 7 keer scoort, of ga je toch wel de topscoorder worden?
Ik verwacht van wel, maar ik vind het vooral grappig dat er straks waarschijnlijk een groot aantal spelers van mij in de top 10 te vinden zal zijn... Natuurlijk is de topscorerstitel mooi meegenomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0 - 1 Jordi Puche 39'
1 - 1 Turgut Saydam 40'
1 - 2 Marco Vanin 42'
2 - 2 Paulino Correa 50'
3 - 2 Lennard Soyer 52'
4 - 2 Lennard Soyer 72'
5 - 2 Paulino Correa 73'
Geel Stefan Nauwelaers 32'
Rood Jan C. Irfeldt 39'
Blesure Douwe Seinen 27'
Pleister Rui Manuel Camboias 68'
Wissel Douwe Seinen <> Ubaldo Conde 27'

Overwinning op een van mijn grootste concurrenten. 5 punten achter op de nummer 1 waar ik komende zondag tegen uit moet spelen. Moet nog volop aan de bak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

seizoen is voorbij bij mij, 2-1 verloren, komt denk ik door mijn relatief zwakker verdediging.
wel balen had meer van dit seizoen verwacht, aangezien ik toch niet kan degraderen hou ik maar een uitverkoop en hoop ik me dadelijk voor volgend seizoen te versterken.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer verloren en dat terwijl ik iets sterker was in mijn ogen, maar ja dit word echt een seizoen waar alles mis gaat. Sta inmiddels 14 punten achter op de nummer 1. Zelfs plaats 3 gaat waarschijnlijk nog lastig worden. Dus rest alleen de strijd om het ontlopen van promotie/degradatie wedstrijden.

Zodra mijn reusachtig middenvelder popt op passen gaat hij op de TL om alvast een buffer op te bouwen om de salariskosten van mijn andere middenvelder op te kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 11:18
Ik heb weer een beetje goede hoop.. sta na gisteren weer 2e nadat een van mijn directe concurrenten redelijk onverwacht heeft verloren. Het blijft echter redelijk spannend, de top 3 staat dicht bij elkaar (er kan dus nog van alles gebeuren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Heb nu 27 punten uit 9 wedstrijden met een doelsaldo van +47, de nummer 24 punten (enkel van mij verloren met 5-1, zijn tevens zijn enige tegengoals) doelsaldo +39. De nummer 3 heeft 18 punten.

Gaat best wel goed, moet qua moeilijke wedstrijden alleen nog tegen de nr 2.

[ Voor 132% gewijzigd door nXXt op 30-03-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ook dit jaar ben ik waarschijnlijk weer het allereerste team dat glansloos voor de GoT-Cup uitgeschakeld is ... :(

dat vraagt toch eigenlijk om een revanche... volgend seizoen wil ik toch echt eens serieus gaan meedoen; anders begint het voor mij toch een beetje beschamend te worden ...

Mochtz er tzrouwens iemand intersse hebben... ik ben begonnen aan het nabouwen van het Henk Embleem in de Trikot Designer:
http://www80.hattrick.org/Club/Kits/Team.aspx?TeamID=997939

wachtwoord: 'Tweaky' ;) (als eigenlijke Henk-hater kon ik het niet laten, wachtwoord shakazulzabab was me net iets te lang en moeilijk)

[ Voor 35% gewijzigd door RM-rf op 01-04-2009 16:40 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.