Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.115 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 11:18
Met 2-1 gewonnen in de cup, dus het zou misschien nog kunnen... wel een slagveld: 3 geblesseerden, de ergste is mijn net weer in vorm komende 'ster' middenvelder die er nu voor 4 weken naast staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

6-1 verlies... * nXXt is redelijk kansloos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT-cup nieuws

In groep A won Lzzrd FC vandaag nadat ze vorige week zwaar onderuit waren gegaan tegen Fresh Kickers. Dat team verloor deze speelronde echter zijn wedstrijd tegen Kwistenbiebels. Kwistenbiebels neemt daardoor de leiding over in groep A en lijkt een goede stap te hebben gezet richting de volgende ronde.

In groep B was wederom de enige 0-0 wedstrijd en weer was Thorgal Eagles van de partij. Het team staat nu 3e met 2 punten en een doelgemiddelde van 0-0. Dat is echter nog maar 2 punten achter op koploper skywalker sharks die zijn wedstrijd deze ronde met 2-3 wist te winnen van FC ASN. SC Destiny behaalde dankzij de 0-0 hun eerste punt en heeft in theorie zelfs nog een kans op de volgende ronde.

In groep C werd er deze ronde weer volop gescoord met 17 doelpunten in 2 wedstrijden. Dat zijn er zelfs 2 meer als in de eerste speelronde. Het zal spannend worden of het er de volgende ronde nog meer worden. FC Haganees walste met 6-1 over AC Quatro heen en Wappie deed dat met 9-1 tegen 1Up.

In groep D ging het deze ronde tussen DSanka Kickers en Tolhek Terminators. Waar DSanka Kickers vorige ronde met ruime cijfers had gewonnen waren de mannen van Tolhek Terminators deze ronde met 1-3 te sterk. Door deze uitslag moeten de mannen van DSanka Kickers hopen op een overwinning van E.V.V. Phenix in de volgende ronde om de groepfase te overleven.

In groep E waren het FC Keldertrapje en SC Amsreiw die de strijd met elkaar aan gingen. Ondanks dat ze een flink stuk moesten reizen naar Duitsland lieten de mannen van SC Amsreiw zich niet van de wijs brengen en gingen met een 0-6 overwinning weer naar huis. De teams die nu allebei 3 punten hebben zullen volgende week samen uit gaan maken wie deze groep gaat winnen.

In groep F zagen de supporters een wedstrijd tussen Swanfield United en FC Puk. Of het aan de afwezigheid door vakantie van de manager ligt wisten de supporters van Swanfield United niet, maar ze zagen hun team verliezen met 0-4. Dit tot grote vreugde van FC Jacks die nu met een grote overwinning zich nog zouden kunnen plaatsen voor de volgende ronde.

De uitslagen en standen zijn bijgewerkt op GoTtrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Niet verwachte overwinning, maar wel met 4 spelers uit mijn a-team...Durfde er niet meer op te stellen omdat ik niet zo heel veel wisselgeld meer heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde met een volledig b-team dus dan valt de uitslag nog alles mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:00:
ik speelde met een volledig b-team dus dan valt de uitslag nog alles mee ;)
Moet B-Team is altijd zo brak dat dat helemaal niet opschiet. Maar het had inderdaad erger gekund. Zat te twijfelen om op mijn trainees na alles op te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik speel ook steeds met B-teams :P

Maarreh, hoe zit het promotieschema eigenlijk? Wie gaan er door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:31

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op donderdag 02 april 2009 @ 02:21:
Ik speel ook steeds met B-teams :P

Maarreh, hoe zit het promotieschema eigenlijk? Wie gaan er door?
de meeste teams moeten nog een wedstrijd, enkel ik zat in een 3-poule en ben nu al klaar.

... en weet gelijk dat mijn b-team toch wel een stuk minder zijn dan andermans b-spelers... zelfs als ik twee a-team spitsen afwisselend laat meespelen (in mn comtitiewedstrijd wisselen die elkaar ook, om zo hen op optimale conditie te laten spelen) en mn veredigings-laag van trainee's relatief sterker was dan vroeger (met allemaal 2,5 tot 4 sterren).

of het kan zijn dat ik weer op die tegenstanders trof die net wat extra hun best doen (als ik zag dat Amsrei bijna 200 HT-punten haalde denk ik dat het dan sowieso erg moeilij wordt ... daar wint ook mn a-team niet altijd van ) ;) :P

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Wat ik bedoelde is: gaan alleen de poulewinnaars door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles poulewinnaars en de 2 beste nummer 2. Moet alleen even kijken hoe we dat bepalen met een ongelijk aantal teams in de verschillende poules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Dan lig ik er bij dezen uit (tenzij ik met onhaalbaar grote cijfers win volgende week); speel overigens ook met enkel B team, competitie heeft mijn focus aangezien ik naar VI wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hmm, helaas..

Ik had eerder in dit topic gemeld dat ik een speler had die een u20 coach gescout had, maar hij komt helaas niet in aanmerking.. Na 2x mailen, kreeg ik het volgende mailtje terug:
Not good enough, sorry... We got wingers in his age that are extra-terrestrial.
Overigens gaat het nu best wel goed met mijn team. Ik zal geen kampioen worden, maar heb wel eindelijk 5 trainees. Alsnog 1 te weinig, maar beter dan een paar maanden geleden, waar ik maar 3 trainees had ;-)

Vandaag ook weer een pop, 19(28) van uitmuntend naar briljant.. Ik train scoren overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, 2 x een bloedeloze 0-0 wordt je niet vrolijk van. Vorige week was ik er blij mee, deze week wat teleurgesteld (mocht deze week mij A-spits opstellen, want die was geschorst).

Hopelijk pak ik de laatste strohalm en schop ik er alsnog een paar in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

RM-rf schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:36:
[...]

de meeste teams moeten nog een wedstrijd, enkel ik zat in een 3-poule en ben nu al klaar.

... en weet gelijk dat mijn b-team toch wel een stuk minder zijn dan andermans b-spelers... zelfs als ik twee a-team spitsen afwisselend laat meespelen (in mn comtitiewedstrijd wisselen die elkaar ook, om zo hen op optimale conditie te laten spelen) en mn veredigings-laag van trainee's relatief sterker was dan vroeger (met allemaal 2,5 tot 4 sterren).

of het kan zijn dat ik weer op die tegenstanders trof die net wat extra hun best doen (als ik zag dat Amsrei bijna 200 HT-punten haalde denk ik dat het dan sowieso erg moeilij wordt ... daar wint ook mn a-team niet altijd van ) ;) :P
Excusez. ik heb amper nog b-spelers. Daarnaast had je de pech dat mijn topmid door een schorsing ook meereisde naar Duitsland. :o
-CKY2K- schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:29:
Ik heb het gelukkig allemaal nog in eigen hand, maar het blijft triest tegen een bot. 8)7
Tis, dat het nog niet gezegd is, maar waarom doe je met dit resultaat geen aanvraag voor de GoTTrick "Wall of Shame" of de Gottrick "Gouden Framboos" >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Quintus op 03-04-2009 18:41 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

nieuwe aankoop gedaan, trainnee en wellicht een u20 kandidaat:

Rafael Csopaki (240709997)
17 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 14-07-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Eigenaar: Chario2 (sinds 04-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 804 €/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel

Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: slecht
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: uitstekend
Spelhervatting: waardeloos

Wedstrijdarchief
31-03-2009 Trhači asfaltu - Real Ligota Aanvaller (90')

ok wel 1.5 milj maar kon het geld missen. in het tussen seizoen maar eens trainen op passen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik zou graag de vorm van mijn spelers iets op willen krikken, maar hoe effectief is het trainen op 'algemeen (vorm)' eigenlijk? Is het mogelijk de moeite waard om af te wijken van mijn normale training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:28:
Alles poulewinnaars en de 2 beste nummer 2. Moet alleen even kijken hoe we dat bepalen met een ongelijk aantal teams in de verschillende poules.
Net als de normale regels van de UEFA/FIFA :? Wedstrijd tegen het slechtste team in de grotere competities schrappen en dan heb je een gelijk aantal :?

Mijn tegenstander van woendag (EVV Phenix) heeft overigens al een wedstrijd geplanned, dus die kan ik niet meer uitdagen. Ben zelf te laat geweest met de uitdaging, maar hij heeft niets van zich laten horen en een andere wedstrijd geregeld. Hoe gaan we dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals de regels aangeven is dit een walkover en dus een 5-0 overwinning voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Yeah... hoewel mijn directe concurrent waarschijnlijk wel een overwinning boekt, is zijn tegenstander nog wel bezig met scoren. De stand is nu teruggebracht tot 5-3, dus dat betekent (in combinatie met mijn voorlopige 0-6 overwinning) dat ik qua doelpuntensaldo nog verder uit zal lopen (sta op dit moment +8 t.o.v. zijn doelsaldo). Het kampioenschap komt steeds dichterbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb net een fout uit mijn opstelling gehaald die er al weken in blijkt te zitten. Dat krijg je als je niet zo actief meer bent, ik hoop dat het genoeg is om degradatie te voorkomen.

Het stomme is dat de wissel nog fout ging, terwijl die echt goed staat als ik mijn opstelling van deze wedstrijd selecteer in een toekomstige wedstrijd (er kwam een middenvelder terug voor een vleugelverdediger, maar in de opstelling staat toch echt een verdediger als reserve).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb ook nog steeds het geluk aan mn zijde... speelde een krappe wedstrijd: counter met minder dan 40% balbezit: normaal, als je dan je 3 counterkansen allemaal mist en je tegenstander krijgt 1 kans die hij erinlegt ook (voor de rest liep hij zich kapot om de muur rondom mn doel) ben je verloren... maar een wondertje gaf me nog een SE én zelfs een extra gewone kans, en die werden wél gescoord: 1-2.

Mn beide concurrenten op plaats 2 en 3 speelden tegen elkaar gelijk; ik sta nu resp. 2 en 3 punten op hen voor en m'n doelsaldo is +4 beter ...

Ik maak nu een zeer grote kans op het kampioenschap: Volgende week moet ik ook tegen een stevige tegenstander, hét team met de hoogste loonkosten van mn liga... maar die maak een absolut crisiseizoen door en van zn middenvelders zijn twee A-spelers langdurig geblesseerd en de derde kreg zn derde gele kaart en mag dus niet meedoen:
Die kan volgende week slechts twee va zn trainee's op het middenveld zetten (die 4 sterren halen).. en de derde middenvelders-plek (normaal speelt hij 3-5-2) heeft hij niet eens een minimale optie voor (zn laatste vriendschaplijk speelde er een 2 sterren oudje en die stond ook reserve bij zn competitiewedstrijd).

Daarna uit tegen de dan ook officieel gedegradeerde 7e ... en daarna thuis tegen een relatiev sterk team, maar waarvan de eigenaar al 8 weken niet ingelogd is en dat alijd exact gelijk speelt in zn defaultopstelling...
Ik sluit af egen een botteam om, mocht het nodig zijn, mn doelsaldo flink op te jagen ....

Als het met zulke vooruitzichten nog mis kan gaan, zou ik het verdiend hebben om de rest van mn leven in deze liga te blijven .... ik barst dit hele seizoen al van het geluk... ik hoop enkel niet da het geluk me volgens seizoen alles weer betaald zet.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Geluk en ongeluk bestaat niet :P.

Zou iemand overigens het antwoord weten op mijn eerdere vraag over de effectiviteit van de training 'algemeen (vorm)' op de vorm?

EDIT: Heuj, 0-9 winst met PIC. Mijn concurrent moest het met 6-3 winst stellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/hVk63532.gif

Rogé gaat vast nog wel een paar keer scoren en Arman ook nog wel, dus met was goed geluk zit de top 5 straks vol met mijn spelers! :D

[ Voor 49% gewijzigd door nXXt op 05-04-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Kan iemand eens naar match 216161235 kijken, om met mij mee te leven?
Zo'n erge matchengine fuck-up heb ik nog nooit gezien zeg.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:18:

Zou iemand overigens het antwoord weten op mijn eerdere vraag over de effectiviteit van de training 'algemeen (vorm)' op de vorm?
ik heb het ooit wel eens getrained in de seizoensovergang, in de hoop me betere vorm het seizoen te kunnen beginnen, maar dat had zeker net het gewenste resultaat, inegendeel zelfs, de vorm daalde licht... ik had wel het idee dat op de langere termijn er wel een zekere invloed kon zijn omdat die vorm daarna wel stevig steeg.

Zelf zou ik vormtraining vor de korte termijn afraden... hooguit wel voor langere termijn (ik meen gelezen te hebben dat er juist veel teams zijn in de bovenste liga die het zeer hardnekkig zouden trainen.. en ik heb wel eens van een orugees team gelezen die beweerde ok enkel op vorm te trainen en die steeg zeer rapide in de portugese liga's) ...

echter, volgens de regels zelf zou vormtraining enkel invloed hebben op de oppervlakte-vorm en niet het lange termijnseffect van structurele vorm-bewegingen... dat idee zou daartegen nu juist sterk spreken..
TH0R schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:01:
die blessures zijn verschrikkeljk ergerlijk, maar de uitslag is toch niet zo vreemd? je tegenstander heeft een duidelijk middenveldoverwicht en is ook verder op alle linies overheersend....

[ Voor 16% gewijzigd door RM-rf op 05-04-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van die blessures heeft wel invloed op de hoogte van die uitslag, want zijn reserve keeper is niet van die kwaliteit als zijn basis keeper die er afgeschopt werd. Misschien dat de helft van de doelpunten had gescheeld, maar vind deze uitslag wel extreem hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TH0R schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:01:
Niet onterecht, je verliest op elk front. Misschien is 9 wat hoog, maar dit is niet de ergste fuck up ooit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
* TH0R knuffelt DSanka

Ik voel me al iets beter

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Inderdaad niet onterecht cwt, maar 9 is veel te hoog.
Maar er worden daarnaast ook 3 basisspelers afgeschopt.

Dat samen :(

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Is er hier trouwens iemand die scoren trained en misschien een trainingslot vrijheeft en met mij een jeugdspeler-ruil wil aangaan..?

ik heb een jochie uit mn jeugdopleiding dat netaan op de grens zit van 'wegggooien of verkopen' (matig scoren én passen, volgens psicoTSI zit hij direkt onder de pop naar redelijk: Scoring[Wage=€]=6.03 // Scoring[Form=Average]=6.01 )...

ik zou het best leuk vinden als hij wel en kans krijgt en iemand hem onder de hoede wil nemen (desnoods voor één of twee traininkjes totdat hij popped en dan waarschijnlijk met een miniem winstje verkocht kan worden)

in ruil daarvoor wil ik best zelf ook een andere jeugdspeler van die Manager overnemen, die matig in verdedigen is en evt wat doortrainen (als hij qua tsi ook wat diichter tegen de redelijk/passbale (6) aanzit ) en hem dan doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:06:
Is er hier trouwens iemand die scoren trained en misschien een trainingslot vrijheeft en met mij een jeugdspeler-ruil wil aangaan..?

ik heb een jochie uit mn jeugdopleiding dat netaan op de grens zit van 'wegggooien of verkopen' (matig scoren én passen, volgens psicoTSI zit hij direkt onder de pop naar redelijk: Scoring[Wage=€]=6.03 // Scoring[Form=Average]=6.01 )...

ik zou het best leuk vinden als hij wel en kans krijgt en iemand hem onder de hoede wil nemen (desnoods voor één of twee traininkjes totdat hij popped en dan waarschijnlijk met een miniem winstje verkocht kan worden)

in ruil daarvoor wil ik best zelf ook een andere jeugdspeler van die Manager overnemen, die matig in verdedigen is en evt wat doortrainen (als hij qua tsi ook wat diichter tegen de redelijk/passbale (6) aanzit ) en hem dan doorverkopen.
pas een top talentje gekocht voor mijn spitsen, anders had ik het wel gedaan, maar is dit niet tegen de regels?
ik heb zelf ook een spits van 20 achter de hand als mijn trainnees geblesseerd zijn, hij is redelijk scoren en redelijk passen, begonnen op matig toen hij uit mijn jeugd kwam. iedere keer als een trainnee spits geblesseerd raakte, nam hij de trainingsplek in.
Wel leuk om hem op deze manier achter de hand te houden.
hebben meer mensen een reserve trainnee ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:56:
[...]

pas een top talentje gekocht voor mijn spitsen, anders had ik het wel gedaan, maar is dit niet tegen de regels?
bij mijn weten is het enkel illegaal als mensen van ekaar spelers overkopen voor prijzen die duidelijk boven de marktwaarde liggen... dat hoeft wat mij betreft zeker niet.
dat matig/matig spitsje van mij heeft in de TL een mediaan prijs van €2 000 en gemiddeld € 7 930 ...

echter, dat zijn enkel degenene die verkocht zijn en een meerderheid wordt simpelweg 'doorgedraaid'..
ik zou hem graag ook voor €1000 verkopen, als dat ook betekent dat hij doorgetrained wordt

(hij staat ook al voor € 0 op de Transferlijst ... daarnet in mn friendly heeft hij wel drie sterren gehaald)
hebben meer mensen een reserve trainnee ?
Ik heb dr wel regelmatig eentje gehad... meestal een eigen jeugdspeler die je vanaf matig verdedigen kon optrainen en dan verkopen als extraatje.
Momenteel heb ik ook de optie mn keeper bij te trainen in verdedigen, die was nog redelijk jong en me de snellere training op lage niveau's valt best wat leuks te doen (helaas is hij nu 24 geworden en is het potentiaal om verder te trainen minde geworden)...

tevens is het voor mij een optie een 20/21 jarige gemiddelde verdediger met wat positiespel of spelhervating erbij te houden als 'reserve'... zolang je die maar gunstig kunt aankopen en over meerdere weken (als je +/- 90% van de transferprijs terugkrijgt) met winst zou kunnen verkopen.

Mmenteel heb ik 9 echte trainee's, en dus mn keeper als eventuele 'reserve' in de friendlies; met verdedigen heb je dus 10 traininsplekken, maar op dit moment heb ik niet ruimte vor een extra reserve of een extra trainee. (ik speel in mn liga vaak 4-4-2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs tegen 10 man sta ik thuis met 0-2 achter, ben bang dat ik volgende week gewoon weer vlaggetjes kan gaan sparen ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
nog niet eens zo'n heel slecht resultaat in de CUP eigenlijk.. 6 punten uit 3 wedstrijden, mar door de eerste wedstrijd met 6-0 te verliezen een doelsaldo van -4 en dus 3e in de poule (met gelijke punten met 1 en 2). wel weer een speler (verdediger ditmaal) voor 2 weken eraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog 2-2 gespeeld, ongeslagen maar toch niet door ;-)

Volgend jaar hopelijk meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er iemand zin hebben in een jeugd wedstrijdje. 1233673 daag me maar uit.
De nummer 1 is bekent binnen mijn competitie. Afgelopen week met 4-1 van hem verloren.
Zelfs een blesure en een rode kaart naar hem mochten niet baten.

Hoogst haalbare is de nummer 2 positie en topscoorder.
Opbouwen naar volgend seizoen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:06:
Toch nog 2-2 gespeeld, ongeslagen maar toch niet door ;-)

Volgend jaar hopelijk meer succes.
Je scoort nu in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT-cup nieuws

Groep A had een spannende ontknopping. Kwistenbiebels had zijn eerste twee wedstrijden gewonnen en waande zich misschien al in de volgende ronde. Echter hun laatste wedstrijd tegen Lzzrd FC ging met 1-0 verloren. Waardoor ze in de laatste speelronde op doelgemiddelde voorbij gestreeft werden door Fresh Kickers. Die wonnen hun laatste met 3-0 van Sportclub Rijssen die met 0 punten troosteloos onderaan eindigen in de groep.

Groep B was iets minder spannend in dat geval. Skywalker sharks wonnen hun wedstrijd van SC Destiny met 2-1. Hierdoor behielden zij hun voorsprong en eindigde als eerste in de groep. Thorgal Eagles speelde voor de derde keer gelijk, maar moest FC ASN nog voorlaten in de groep. Maar ook FC ASN haalde met zijn 4 punten net niet genoeg om de volgende ronde te kunnen bereiken.

Groep C was eigenlijk al na 2 ronde gespeeld Wappie en FC Haganees speelde in de laatste ronde alleen nog om de groepswinst. Na een 2-2 gelijkspel ging Wappie er mee aan de haal. Ook FC Haganees haalde genoeg punten om bij de twee beste tweede plaatsen te eindigen. AC Quattro redde de eer nog in de laatste ronde door met 3-2 te winnen van 1 Up.

In groep D werden deze ronde geen wedstrijden gespeeld omdat E.V.V. Phenix zelf een andere wedstrijd had geregeld en de overwinning regelementaire met 5-0 naar Tolhek Terminators. Die daarmee zijn beide wedstrijden heeft gewonnen. DSanka Kickers keek met een schuin oog dan ook naar de andere wedstrijd en kon uiteindelijk een feestje gaan vieren. De monsterzege in de eerste ronde was genoeg om op doelgemiddelde de kwart finales te halen.

In groep E pakte SC Amsreiw hun tweede overwinning met een 5-0 overwinning op Romar MFC. De wedstrijd stond in het teken van de groepswinst indien ze beide hun wedstrijd van FC Keldertrapje. SC Amsreiw was al licht in het voordeel door een beter doelsaldo, maar liet er geen twijfel over bestaan wie er door moest naar de volgende ronde.

In groep F kon FC Puk al de volgende ronde bereiken met een kleine nederlaag, maar daar namen ze geen genoegen mee en droogde FC Jacks met 4-1 af. Daarmee vervloog het laatste beetje hoop bij Swanfield United op de volgende ronde.

De kwartfinales zijn ingedeeld door random loting. De kwart- en halve finales worden over twee wedstrijden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:08:
Mocht er iemand zin hebben in een jeugd wedstrijdje. 1233673 daag me maar uit.
vanaf zondagnacht kan ik uitdagen.. mocht je dan nog geen wedstrijd hebben zal ik dat zeker doen, al vermoed ik dat je vorhen al wel eentje geregeld zal hebben :)

Voor de teams die doorzijn in de GoT-cup.. gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Nou,

Dsanka dat het aanstaande woensdag maar een mooie wedstrijd mag worden.
ik hoop dat mijn spelers hun beste beentje voor zal zetten. :P

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we dat hopen en dat onze spelers er heelhuids vanaf komen ;)

Eens kijken wat we er van kunnen maken, want seizoen is in competitie toch voorbij dus moet ik maar eens deze cup gaan winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb een klein dilemma. Ik heb een erg leuke jeugdspeler, die helaas ook alweer bijna 18jr is. Hij is waarschijnlijk momenteel "goed" op scoren en hij kan zeker te weten "goed" op positiespel worden. (Dat heeft mijn scout gezegd, dus dat nemen we maar even aan.)

Is het nu verstandiger om deze speler te pullen voordat hij echt 18jr gaat worden en proberen te verkopen, of is het misschien slimmer om in mijn Jeugdopleiding nu te gaan kiezen om hem op positiespel te gaan trainen en als hij daaruit komt, meteen als eigen trainee te gaan gebruiken?

Dit is de jeugdspeler in kwestie: Frank Alink (42959117):
Afbeeldingslocatie: http://corrran.googlepages.com/Frank_Alink_t.png

Waarschijnlijk heeft hij een behoorlijke dosis scoren, passen en ook al positiespel. De vrees is natuurlijk dat ik hem niet pull op het moment dat scoren (waar ik hem nu al een tijdje op train) op "goed" staat, omdat z'n passen-niveau erg hoog zou kunnen zijn. Ik heb echter nog geen 'einde training' bericht gekregen van mijn coach voor OF scoren OF passen.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

positiespel heeft die toch geheel niet getrained?
dan kan het zijn dat die daarin maar bv matig heeft (die 5,5* in het middenveld lijkt daar een beetje op te wijzen)

Volgens mij heeft het weinig zin die speler specifiek nét voor zn 18e verjaardag te pullen; zoveel meer krijg je er echt niet mee als die sowieso 109/110 dagen oud is als je hem werkelijk verkoopt (als je hem dus nu pulled).
De echt opgezweepte bidwar-prijzen krijg je eerder bij spelers die 17jr + een paar daagjes zijn....

Het _kàn_ misschien zelfs mogelijk zijn dat die er 'aantrekkelijk' uitziet voor de mensen die mogelijk doorbieden, met 18 jr + 9 dagen, dan 17 jr. +109/110 dagen. (omdat 109 dagen nu eenmaal eerder aanleiding geeft ee evt. bidwar niet door te zetten dan het idee dat die speler mogelijk 'gunstig' te kopen is door een zeer lage dag-leeftijd)

Persoonlijk denk ik dat het pullen voordat iemand daadwerkelijk geheel uitgetrained is, enkel zin heeft als je zulke spelers tussende 17jr+0 en 17jr +25 dagen kunt pullen .
anderen moet je imho gewoon liefst zo goed mogelijk doortrainen (tenzij ze natuurlijk gewoonweg niet in je trainingsprogramma meer passen en er jongere en getalenteerdere spelers aankomen) ....

Overigens, het kan best zijn dat hij wel al over de goed heen is in scoren... Hattrick Youthclub heeft in mijn ervaring/indruk een beetje de neiging juist de invloed van passing te overschatten.
ik had recentelijk een speler die veel lager qua scoringschaal ingeschat werd (onegeveer een half level), terwijl hij ook qua passing goed bedeeld was...
enkel is het natuurlijk zeer tricky dat risico te gaan en zou ik er zelf voor kiezen gewoon voor de zekerheid toch nog wat extra training te geven; hij gaat met zulke brede skills, specialiteit toch behoorlijk wat opleveren, dus loont zoiets zich zeker...

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 09-04-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Klopt, hij heeft inderdaad nog geen positiespel training gekregen. Ik was van plan dat hierna te gaan doen. Helaas is Frankie niet op tijd in mijn team gekomen. Ik had 'em graag gepulled toen hij 17j+0d~25d was. ;-)

Maar ik had eerst een flink aantal leuke spitsen die ik wilde trainen, maar momenteel heb ik zeker 3 spelertjes die "goed" op positiespel kunnen gaan worden.

Dus vanaf nu positiespel + passen, en mogelijk nog een aantal keer een vriendschappelijke wedstrijd waar ik Frank nog wat scoren-training geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:15:

GoT-cup nieuws

Groep A had een spannende ontknopping. Kwistenbiebels had zijn eerste twee wedstrijden gewonnen en waande zich misschien al in de volgende ronde. Echter hun laatste wedstrijd tegen Lzzrd FC ging met 1-0 verloren. Waardoor ze in de laatste speelronde op doelgemiddelde voorbij gestreeft werden door Fresh Kickers. Die wonnen hun laatste met 3-0 van Sportclub Rijssen die met 0 punten troosteloos onderaan eindigen in de groep.

Was wel even zuur omdat ik aan een gelijk spel genoeg zou hebben gehad. Het mocht helaas niet zo zijn waardoor het seizoen nu definitief kak is -O-
Naja, volgend seizoen maar weer proberen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zo, weer een 6-0 overwinning terwijl mijn rivaal 1-5 wist te winnen en ik sta dus nog 3 punten op hem voor. Doelsaldo is van mij nu +62 en van hem +46, dus sta ik er goed voor. Volgende week speel ik uit bij hem. Ik denk dat ik misschien 4-4-2 ga spelen i.p.v. 3-5-2, omdat zijn aanval erg sterk is. Aan de andere kant kan ik met een sterk middenveld misschien het doelsaldo gezond houden, want hij zal moeten aanvallen. Hij moet namelijk winnen om nog kans te maken.

Hmm, ik denk dat ik voor een 3-5-2 ga, maar met een paar tactische aanpassingen zodat hij niet te veel kan inspelen op mijn gebruikelijke opstelling. Misschien spiegel ik alles wel.

[ Voor 16% gewijzigd door nXXt op 12-04-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 13:01
hilgo schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:25:
[...]

Was wel even zuur omdat ik aan een gelijk spel genoeg zou hebben gehad. Het mocht helaas niet zo zijn waardoor het seizoen nu definitief kak is -O-
Naja, volgend seizoen maar weer proberen.
Ik had zelf verwacht dat je gemakkelijk de poule als eerste zou afsluiten, maar dit succesje maakt mijn seizoen iets dragelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Even een vraagje:

Heeft iemand interesse in een jeugdfriendly met AC Quattro Ragazzi? ID 849474, speel competitie op maandagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op maandag 13 april 2009 @ 00:47:
Even een vraagje:

Heeft iemand interesse in een jeugdfriendly met AC Quattro Ragazzi? ID 849474, speel competitie op maandagavond.
Fritzz had ook nog geen friendly geregeld (DrieRanja, het jeugdteam van DrieBier: http://www86.hattrick.org....aspx?YouthTeamID=1233673 ).. ik had hem gisternacht nog uitgedaagd, maar een ander accepteerde al gelijk, dus is hij nog 'vrij'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Gast, bedankt voor de tip! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wederom een nederlaag tegen de nummer 2, wederom niet echt meegewerkt door de ME. Het meest frustrerende is dat ik nu net onder de grens voor directe promotie sta. Nog 3 wedstrijden te gaan en 9 punten nodig. 6 moeten er zeker lukken, maar die andere 3 twijfel ik nog over. Helaas is dat wel de laatste wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb je ook uitgedaagd, ben zelf ook nog op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met nog 3 wedstrijden te gaan lijk ik promotie/degradatie te moet gaan spelen. Misschien nog geen eens zo slecht, want ben mijn team zo aan het verbouwen dat ik hem waarschijnlijk makkelijk moet kunnen winnen. Het is tenslotte toch weer een extra week inkomsten.

Met mijn nieuwe spits erbij gisteren mijn beste aanval ooit op de benen kunnen brengen. Ook mij verdediging speelde hun beste wedstrijd ooit. Dat allemaal tegen een BOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Pewwy schreef op maandag 13 april 2009 @ 13:12:
[...]
Heb je ook uitgedaagd, ben zelf ook nog op zoek :)
Nou, bij dezen heb je een friendly :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, volgend weekend mijn belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Het enige wat ik moet doen is minstens gelijk spelen, dan heb ik in feite het kampioenschap in de pocket. Echter...

M'n opponente speelt thuis met een (qua TSI en sterren) beter team dan mij. Gelukkig heb ik een aantal dingen die het voor mij wat makkelijker gaan maken:
  • Mijn TS is momenteel 3 niveaus hoger dan 'content' (met de wedstrijd is dat 2 niveaus, met hoger dan gemiddeld subniveau.
  • Hierdoor ga ik zeker het middenveld winnen (met MOTS), nog even afwachten wat haar middenveld gaat worden, aangezien zij ook gaat MOTS'en.
  • Ik kan nog 1.4~1.6M uitgeven aan een goede keeper.
  • Ze heeft 3 basisspelers in de ziekenboeg, maar heeft er eentje al vervangen met een nieuwe aanschaf gisteren. En waarschijnlijk komt een andere terug in het veld met een pleister.
De dingen die het voor mij dus moeilijker gaan maken:
  • Bijna al haar spelers zijn per definitie beter dan die van mij.
  • Ze heeft het thuis-voordeel.
  • Waarschijnlijk heeft ze meer geld bij de bank, dus ik verwacht eigenlijk nog wel een nieuwe aankoop voor zondag.
Mijn opties:
  1. Gewoon spelen zoals ik normaal speel, met een nieuwe keeper erbij natuurlijk, en hopen dat de kansen die ik ga krijgen erin gaan.
  2. Pressing - Ik vermoed dat mijn team hier niet goed genoeg voor is, aangezien mijn verdedigers niet onwijs goed zijn en tevens qua conditie niet superfit zijn. (Inadequate+passable+solid). En dat is wel een vereiste voor 'pressing' las ik op de wiki.
  3. M'n beide spitsen naar de vleugel dirigeren, m'n beide vleugelspelers aanvallend opstellen, m'n 2 aanpasbare middenvelders verdedigend zetten en m'n verdedigers met z'n allen als CD opstellen. En "Aanval over de vleugel" kiezen.
  4. 4-5-1 gaan spelen, maar dan ben ik er bijna zeker van dat ik iig niet ga winnen (mits er een aantal mooie SE's komen voor mijn spelers).
MatchID: 216374499

Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie?

[ Voor 29% gewijzigd door CoRrRan op 14-04-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Weet je zeker dat je TS ruim 2 niveaus hoger zal blijven dan 'content'?...? je trainer heeft nl. waardeloos leiderschap.... volgens mij houd je dan nooit je TS goed hoog...
zelfs met mijn trainer met matig leiderschap merk ik een verval van zeker een heel niveau

verder is de middenvelder die ze erbij kocht eentje die 5-5,5 sterren zal halen, terwijl die wegviel 4 sterren haalde... ik denk dat je kunt verwachten dat je het middenveld niet gaat winnen...

verder lijkt ze idd het kwetsbaarst over de vleugels.. maar mogelijk zou een AOW je centrale verdediging ook sterker verzwakken. (Maximiliano Francisco zou ik dan niet in zn eentje centraal laten spelen)
pressing lijkt me ook weinig zin hebben omdat je ook qua aanval zeker niet sterker bent en dus evenredig minder kansen nog steeds in haar voordeel zal kunnen zijn, ik verwacht niet dat je haar kunt afhouden van het scoren van goals en mogelijk zelf net zo moeilijk tegen haar kunt scoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, ik denk dat het 2 niveaus hoger zal blijven. Dat is een trend die ik tot nu toe zie na elke wedstrijd. (Helaas geen HO! hier op het werk, daar staat het precies in.)

Een probleem wat ik wel wat vaker zie is dat ik TS hits krijg op nieuw aangekochte spelers. Hopelijk gaat dat niet gebeuren met de nieuw aan te schaffen keeper.

Momenteel staat m'n TS dus 3 niveaus hoger en ik verwacht dat op zondag dit gedaald is naar 2 niveaus boven normaal. Misschien is het iets te optimistisch om dit "ruim" 2 niveaus te gaan noemen, maar 2 niveaus gaat wel lukken.

En Max gaat zeker niet in z'n eentje centraal staan. Ik zit er aan te denken om misschien toch te kijken naar een ander oudje wat ik naast m'n keeper zou kunnen aanschaffen voor weinig, maar vrees dat dat financieel niet tot de mogelijkheden behoort. Helaas is Max redelijk recent van 'excellent' naar 'solid' gedownpopped. -O- Ik denk dat het verstandiger is om gewoon een hele goede keeper aan te schaffen voor de centjes die ik nu nog heb.

Mijn idee is gewoon om m'n 3 verdedigers centraal te laten spelen. Op die manier zal de AOW hit me het minste problemen opleveren en over het algemeen is het bij haar zo dat de aanval in het midden het sterkst is. Dus een kleine gok natuurlijk om AOW + 3 CDs te doen. Maar ja, ik MOET gelijk spelen, anders is het weer een heel seizoen in die vervelende bottleneck genaamd "VIII".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:04:

Een probleem wat ik wel wat vaker zie is dat ik TS hits krijg op nieuw aangekochte spelers. Hopelijk gaat dat niet gebeuren met de nieuw aan te schaffen keeper.
ligt aan het karakter.... controversieel/gemeen resulteert bij aankoop in een hoge kans op een TS-daling, aangenaam heeft een kleine kans...
populair/sympathiek heeft nooit een daling bij aankoop ten gevolg, maar wel bij verkoop..

de exacte kanspercentages staan op de wiki... naar ik meen is overall 'aangenaam' de beste omdat die gemeten bij verkoop én aankoop de laagste kans heeft op een TS-daling.

verder, wat betreft TS daling, let hierbij op dat verval-resultaten bij een lagere TS niet vergelijkbaar zijn met wanneer je TS hoger komt, het verval gaat ook sneller als de TS hoger komt...
HO geeft naar ik meen trouwens geen informatie over toekomstige TS, maar enkel de waarde van het 'nu'... imho wordt dat verder ook niet 'opgeslagen'.

Als je een keeper koopt en snel resultaat ervan wilt hebben, zou ik aanraden zeker eentje te bekijken die al wat ouder is en meer ervaring heeft... die presteren meestal veel beter dan jongere keepers, maar zijn ook gunstiger in aankoop meestal

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 14-04-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

RM-rf, je geeft altijd solide advies... zou je misschien even naar mijn opstelling willen kijken als ik die vrijdag hier neergooi? Ik wil het tactische werk graag zelf doen, maar ik zou graag jouw advies ook willen inwinnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:13:
RM-rf, je geeft altijd solide advies... zou je misschien even naar mijn opstelling willen kijken als ik die vrijdag hier neergooi? Ik wil het tactische werk graag zelf doen, maar ik zou graag jouw advies ook willen inwinnen. :)
natuurlijk, wil ik graag doen.... maar wel met de opmerking dat de laatste keer dat ik iemand advies gaf volgens mij diegenen wel verloor met de tactiek die ik zelf ook aangeraden had, dus ik kan niet echt beloven dat wat ik zeg ook helpt :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

RM-rf schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:17:
[...]
natuurlijk, wil ik graag doen.... maar wel met de opmerking dat de laatste keer dat ik iemand advies gaf volgens mij diegenen wel verloor met de tactiek die ik zelf ook aangeraden had, dus ik kan niet echt beloven dat wat ik zeg ook helpt :P ;)
Uiteraard, maar twee weten meer dan één :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

betreffende het verval van TS met een waardeloze LS coach... ik vond (via het HT-forum) deze site: http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm

volgens die grafiek zou je als je nu 'satisfied' TS hebt, over 4 updates op 'calm' terechtkomen, tussen 5.67 en 5.83 (dus wel iets hoger qua subniveau) voor de competitiewedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT-Cup

De Wedstrijden

DSanka Kickers - skywalker sharks 1 - 0

In het Brabantse land vond een ontzettend saaie wedstrijd plaats. De bezoekers hingen achterover loerend op de counter en de thuisploeg was niet in staat kansen te creeren.De thuisploeg mocht nog blij zijn dat een slecht genomen vrije trap langs de keeper van de bezoekers rolde. Met de 1-0 uitslag is de strijd voor de return wedstrijd nog helemaal open.

Fresh Kickers - FC Haganees 3 - 2

In Gelderland was het wel spannend. Rond de 29e minuut zetten de mannen van Fresh Kickers ineens aan en voor de tegenstander er erg in had stonden ze 2-0 achter. Echter de bezoekers hielden hun hoofd koel en kwamen voor de rust nog terug tot 2-1. Ze bleven ook de tweede helft voetballen en wisten daardoor de gelijkmaker binnen te tikken. Bij beide doelpunten zag de centrale verdediging van de thuisploeg er slecht uit. De thuisclub won uiteindelijk door een rake kopbal een kwartier voor tijd.

Tolhek Terminators - SC Amsreiw 0 - 5

De wedstrijd was vrij eenzijdig. SC Amsreiw liet er geen onduidelijkheid over bestaan dat ze van plan zijn de beker voor de tweede keer in hun prijzenkast te zetten. Bij rust stond de thuisploeg al met 0-3 achter en kon ook de tweede helft geen vuist maken. De bezoekers liepen die tweede 45 minuten zelfs uit naar 0-5.

FC Puk - Wappie 5 - 0

FC Puk liet deze wedstrijd waarom hij de hoogst spelende Nederlandse team binnen de federatie is. De eerste helft domineerde ze de wedstrijd en gingen effectief om met hun kansen. Dit resulteerde allemaal in een 3-0 ruststand. De tweede helft waagde Wappie een aantal pogingen van afstand maar was niet succesvol. Vlak voortijd flitste de aanvaller van de thuisploeg nog tweede keer door de verdediging en zette de 5-0 eindstand op het bord.

Voorbeschouwing

De volgende ronde lijkt het er bij twee wedstrijden er nog echt voor te gaan. De andere twee wedstrijden was het verschil zo groot dat de return alleen een formaliteit lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Ik hoop dat ik woensdag dan meer geluk heb zeg
Eerst dit:
Uit de verdediging van skywalker kwam een lange pass naar voren, een counter die Robson Brunela vrij in het vijandelijke strafschopgebied zette. Zijn afronding faalde jammerlijk, het schot ging huizenhoog over! :(

En daarna:
skywalker kreeg na 54 minuten een geweldige kans om te scoren uit een counter, maar het slechte schot van Anko Nederlof was geen probleem voor de keeper. |:( |:(
Een crosspass van de rechterkant zorgde ervoor dat Robson Brunela alleen voor het doel kwam in de 75e minuut, maar zijn schot miste kracht. :(
En dit:
skywalker kreeg een kans op de gelijkmaker toen Anko Nederlof plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat :(

en Dsanka heeft aan 1 kans genoeg om te scoren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mijn oud trainer heeft briljant spelhervatten en dat kwam nu eens van pas ;)
It wasn't a pretty goal, but the free kick by Jeroen Eggers after 51 minutes somehow found its way past the keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:38:

GoT-Cup

De Wedstrijden

Tolhek Terminators - SC Amsreiw 0 - 5

De wedstrijd was vrij eenzijdig. SC Amsreiw liet er geen onduidelijkheid over bestaan dat ze van plan zijn de beker voor de tweede keer in hun prijzenkast te zetten. Bij rust stond de thuisploeg al met 0-3 achter en kon ook de tweede helft geen vuist maken. De bezoekers liepen die tweede 45 minuten zelfs uit naar 0-5.
Snik, had graag mijn a-team met mijn b-team verdedigers opgesteld, maar het risico op blessures is dit seizoen te groot. Helaas ligt de prio wederom bij promotie naar de V. Nu maar hopen dat ik bij eventuele promotie niet weer in een hele sterke V kom...Anders is het zonde van de verprutste cup dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:58:
Ik heb een klein dilemma. Ik heb een erg leuke jeugdspeler, die helaas ook alweer bijna 18jr is. Hij is waarschijnlijk momenteel "goed" op scoren en hij kan zeker te weten "goed" op positiespel worden. (Dat heeft mijn scout gezegd, dus dat nemen we maar even aan.)

Is het nu verstandiger om deze speler te pullen voordat hij echt 18jr gaat worden en proberen te verkopen, of is het misschien slimmer om in mijn Jeugdopleiding nu te gaan kiezen om hem op positiespel te gaan trainen en als hij daaruit komt, meteen als eigen trainee te gaan gebruiken?

Dit is de jeugdspeler in kwestie: Frank Alink (42959117):
[afbeelding]

Waarschijnlijk heeft hij een behoorlijke dosis scoren, passen en ook al positiespel. De vrees is natuurlijk dat ik hem niet pull op het moment dat scoren (waar ik hem nu al een tijdje op train) op "goed" staat, omdat z'n passen-niveau erg hoog zou kunnen zijn. Ik heb echter nog geen 'einde training' bericht gekregen van mijn coach voor OF scoren OF passen.
Zowiezo pullen voor zijn 18de, anders ben je pak geld kwijt,nu op dit moment zijn prijzen voor YA spelers wel ietwat lager dan aan het begin van het seizoen, wat iedereen ook zegt door de leeftijdaanpassing.

Tenzij je hem niet zelf gaat trainen, verkopen nu het nog kan zou ik zeggen.

Nuja, je doet wat je wilt natuurlijk ;)

Zo mijn eerste seizoen in II zit er bijna op, en al bij al mag ik niet klagen over de uitslagen :) Sta nu 3de, en doel was top 4, en dat zit er nog steeds in, dus het gaat al bij al goed.

Zondag ga ik wel picen tegen de eerste, en verliezen omdat ik afgelopen weekend heb gemotst, week daarna weer pic omdat ik dan wrsch wo heb, en daarna tegen rechtstreekse concurrent voor top 4 motsen :)

Volgend seizoen wel paar oudere vervangen, zal in de buidel mogen gaan tasten, maar normaal mag het geen probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Laatst online: 12-09 13:01
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:38:
Voorbeschouwing

De volgende ronde lijkt het er bij twee wedstrijden er nog echt voor te gaan. De andere twee wedstrijden was het verschil zo groot dat de return alleen een formaliteit lijkt te zijn.

Maak daar maar 1 wedstrijd van, want mijn tegenstander heeft voor zichzelf al een andere wedstrijd geregeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zonet een nieuwe keeper aangekocht (27½jr, skill niveau +/- 9.3~9.5 voor 1.35M) en de matchorders aangemaakt voor de mogelijk kampioenswedstrijd van zondag. Alle mogelijke wissels en positieveranderingen (bij bepaalde condities) ingevoerd om te proberen het conditie niveau zo hoog mogelijk te houden, defensief te gaan spelen als het gelijk/winst staat en offensief te spelen als ik op verlies sta. (Va banque!)

Nu is het duimen draaien geblazen... Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ok, ik heb m'n opstelling een beetje veranderd ten opzichte van de reguliere situatie. Ik moet zondag tegen de nr 2 (ID 1292583), die drie punten achterstaat. Mijn doelpuntensaldo is veel beter. Hij zal sowieso aanvallend moeten spelen. Mijn verdediging is niet heel solide en ik verwacht vooral een sterk middenveldvoordeel te halen. Daarom denk ik dat 'Normaal' de beste tactiek is.

Mijn middenvelder Pierre Poyet (positiespel uitstekend, vleugelspel, conditie en vorm redelijk en passen briljant) zal als vleugelspeler gaan spelen (vervangt Lefter Arman) en mijn Belgische U20-potentiegevalletje Sandy Arena (typische naam overigens) zal Poyet weer vervangen op het middenveld. Zijn skills zijn positiespel uitstekend en vorm, conditie en passen goed. Jouke Castiaux acteert weer zoals altijd op de vleugel (echter aan de andere kant als normaal). Op het middenveld treffen we verder weer Reijerkerk en Rogé. Alle spelers staan op hun reguliere, neutrale setting.

In de verdediging treffen we centraal Dorus van der Haak, die het op mag gaan nemen tegen de spits Aspenskär. Links van hem geeft Atanas Kostov acte de presence en op de rechtervleugel zal Tranquillo Eiholzer aanvallen de kop in drukken. Het doel wordt verdedigd door Edgar Plusa, omdat de eerste keeper Kosmidis weliswaar terug is van een blessure, maar kampt met een vormcrisis. Alle spelers wederom neutraal.

In de spits is wederom Giovanni Vinot opgesteld, vergezeld van Yordi Lippits. Lippits staat verdedigend opgesteld om het middenveld een boost te geven.

Er zal MOTS gespeeld worden. Als RM-rf of iemand anders z'n licht hierover zou willen schijnen, wordt dit zeker op prijs gesteld :P. Mocht je extra info nodig hebben over vaardigheden e.d., let me know :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt... ik heb eventjes grof gekeken en hopelijk kan ik straks wat uitgebreider reageren...

maar speel je nog AOW?
en is het bv niet zinnig om bv die gast op de vleugel met briljant passen, aanvallend te zetten... juist dan draagt zn passingskill extra sterk bij, terwijl het nog wel meevalt hoeveel positiespel op je middenveld ermee verliest...

conditie redelijk is volgens mij wel een beetje twijfelachtig (zeker voor iemand op het middenveld) en misschien moet je overwegen zo'n speler in de 60e minuut te laten wisselen,

heb je overigens gezien dat je tegenstander zn topspits (die 140K per week kostte, wat een beetje overdreven lijkt te zijn) verkocht heeft en zegt 'z'n pijlen op het volgend seizoen te richten omdat zelfs bij winst het doelsaldo verschil te groot zou zijn'.

[ Voor 19% gewijzigd door RM-rf op 18-04-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Nee, ik speel niet AOW (is het aan te raden?). Het is inderdaad wel een goed idee om Poyet aanvallend op te stellen. In de 60e minuut kan hij dan eventueel vervangen worden door Arman. Ik zie nu net inderdaad dat Aspenskär weg is en dat hij zich op volgend seizoen richt. Ik wil toch nog deze wedstrijd graag winnen en zal mijn opstelling vermoedelijk zo houden (tenzij je nog goede tips hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fresh T. schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:54:
[...]

Maak daar maar 1 wedstrijd van, want mijn tegenstander heeft voor zichzelf al een andere wedstrijd geregeld...
Toch jammer dat is dan al de tweede WO van dit seizoen. Je bent dan in ieder geval door naar de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ik speel zondag een redelijk belangrijke wedstrijd om de derde plaats. Ik moet tegen een goed counterteam. Iemand tips om hem te verslaan?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:46:
Ik speel zondag een redelijk belangrijke wedstrijd om de derde plaats. Ik moet tegen een goed counterteam. Iemand tips om hem te verslaan?
zo sterk mogelijk mid proberen, hij is sterk in zijn centrale aanval, dus je moet je centrale verdediging versterken. verder zou ik ook proberen eens over een vleugel aan te vallen als je daar de middelen voor hem. voor de rest succes tegen zo een uber counter team :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb vanavond mn liga-wedstrijd glansrijk gewonnen: 0-3 :) *O*

Dat betekent dat praktisch gezien mn promotie vaststaat .... en aangezien mn tegenstander volgende week inactief is, en twee spelers een derde gele kaart heeft zien krijgen, waarvan een helemaal geen vervanger in de opstelling heeft, is de kans dat het nu nog misgaat, of ik zelfs het kampioenschap misloop volgens mij slechts enkele procent-puntjes groot ....

Vreemd genoeg ben ik an sich zeker niet het sterkste team, de nummer twee is vele malen sterker, haalt ook veel hogere ratings; maar met een hoop geluk (dingen als de twee geschorsde spelers bij mn tegenstander volgende week, en vorige week een team dat drie geblesseerden had, waaronder twee sterke middenvelders)...
maar ook het feit dat ik mn belangrijkste tegenstander en het sterkste team in de liga tweemaal goed in bedwang hield (eenmaal verslagen en eenmaal gelijk)
Brainpower schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:46:
in tegenstelling tot chario2 zou ik juist aanraden _niet_ alles op je middenveld te zetten, juist de betere counterteams zijn al gericht erop dat ze het middenveld verliezen, en 8 tot 10 tegenkansen krijgen, maar zetten dan in op hun sterke verdediging om zulke kansen te voorkomen, en hun aanval moet zo efficient zijn dat ze een of twe kansen uit counters ook per definitie eringaan....

of zo'n team 35% of 20% van het middenveld heeft maakt nauwelijks nog veel uit voor hun kansen
Mijn ervarings is altijd dat een sterke verdediging in veel gevallen des te desastreuser kan zijn voor een effectieve counter-strategie... evenals je aanvalskracht ook veel meer uitmaakt dan hoe hoog je het middenveld wint

als ik in mn countergeschiedenis terugkijk verloor ik vaak punten tegen teams met een sterke verdediging, zelfs al haalde ik hogere HT-ratings.... maar won soms ook van teams die hogere ratings haalden, echter een zwakkere aanval/verdediging haddden.

edit:
eventjes die teams aangekeken, dat counterteam moet het echt enkel van zn verdediging hebben, zelfs zn aanval is eigenlijk veels te zwak...
maar tegen jouw verdediging, zeker die ene jongen die twee sterren haalt, gaat hij het niet moeilijk krijgen en haalt én probleemloos drie counterkansen, én je kan waarschnl. niet voorkomen dat hij daar minimaal twee, mogelijk ook drie inlegt .... dan wordt het wél lastig om tegen die verdedigingsmuur op te komen en twee of driemaal te scoren.

Als je derde geblesseerde verdediger niet op tijd weer fit wordt, geef ik je eigenlijk weinig kans helaas, en mét hem zou je misschien toch nog noodzaak hebben voor een vierde verdediger tegen dat counterteam

[ Voor 53% gewijzigd door RM-rf op 18-04-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

[quote]RM-rf schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 22:38:
in tegenstelling tot chario2 zou ik juist aanraden _niet_ alles op je middenveld te zetten, juist de betere counterteams zijn al gericht erop dat ze het middenveld verliezen, en 8 tot 10 tegenkansen krijgen, maar zetten dan in op hun sterke verdediging om zulke kansen te voorkomen, en hun aanval moet zo efficient zijn dat ze een of twe kansen uit counters ook per definitie eringaan....

uhm ik heb niet gezegd dat hij alles op zijn mid moet zetten, dat maak jij ervan, ik ben wel van mening dat je moet zorgen dat je mid zo sterk mogelijk is tegen een counter team, benut jouw sterkte optimaal en zijn zwakheid, vaak mid bij counterteams moet je proberen uit te buiten.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
chario2 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 23:22:
uhm ik heb niet gezegd dat hij alles op zijn mid moet zetten, dat maak jij ervan, ik ben wel van mening dat je moet zorgen dat je mid zo sterk mogelijk is tegen een counter team, benut jouw sterkte optimaal en zijn zwakheid, vaak mid bij counterteams moet je proberen uit te buiten.
Juist tegen counterteams moet je niet een sterk middenveld hebben, vaak speel ik tegen counterteams 3-4-3 i.p.v. 3-5-2 en als de tegenstander echt een slecht middenveld heb speel ik met 2 IM's en 2 wingers aanvallend.

Van de hattrick website:
Bij Counter-aanvallen geef je je tegenstander met opzet het balbezit. Zodra een van zijn aanvallen mislukt, probeer je een snelle tegenaanval uit te voeren. Op de counter spelen is een goede optie als je een hele goede verdediging en aanval hebt (maar een slecht middenveld), en helemaal als je tegenstander geen effectieve aanval heeft.

In mijn ogen lees ik dus hier, hoe meer ik aanval, hoe meer kansen ik krijg, hoe meer kansen er mislukken, hoe meer kansen er voor de tegenstander zijn.

Alleen het team dat niet het middenveld domineert op het moment dat een aanval mislukt, kan gebruik maken van het voordeel van deze tactiek. Als je het middenveld domineert, zul je slechts nadeel ondervinden. Alle counteraanvallen worden in het wedstrijdverslag genoemd.

Dus als het counterteam het sterkere middenveld heeft, zal hij slechts nadeel ondervinden.

Dus afhankelijk van je optie's qua spelers zou ik zelf 3-4-3 spelen, maar daar moet je ook wel een beetje op geoefend hebben anders heb je natuurlijk geen organisatie. Ik zou in ieder geval proberen jou middenveld zo veel mogelijk in de buurt te krijgen van het middenveld van je tegenstander en hierdoor meer kracht te ontwikkelen in de aanval, maar ja, daar moet je dus wel spelers voor hebben :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 23:22:

sorry dat ik het idd fout formuleerde, je had idd ook al opgemerkt van zn verdediging...

maar wat betreft de sterkte van je middenveld... dat is bij vrijwel alle tactieken zo.... echter, een écht counterteam kun je nu net niet bestrijden enkel door je middenveld maar sterker te maken..... het is de enige tactiek die het middenveld nu net deels buitenspel zet als enige belangrijkste factor qua kansen.

Een écht counterteam gaat er sowieso vanuit dat hij het middenveld verliest ... of dat met 65% of 75% is dan volledig 'wurscht' .... het geeft niet meer kansen aan de tegenstander of voorkomt zijn counters.
Hij zet vooral in op zn counterrating (die afgewogen wordt op basis van znn eigenverdediging, maar ook gerelateerd is op de sterkte van de verdediging van de tegenstander... zélf een zeer sterke verdedighing hebben kan dus één of zelfs twee cunters vooorkomen) ...

Dat betekent dus dat, aangenomen dat je sowieso het middenveld wel met méér dan 60% wint, het zeer belangrijk is zelf een sterke verdediging te hebben, én een effectieve aanval, om een counterteam te verslaaan....
ontbreekt dat, heeeft een team misschien 80% middenveld maar een te zwakke aanval of verdediging, is de kans zéér groot dat het counterteam alsnog wint, zelfs als hij mogelijk overall véél lagere ratings heeft.

Overigens, er zijn twee methoden om counter te spelen, een is die die ik net genoemd heb, het voledig ignoreren van het middenveld (zulke teams spelen vaak met 1 oudere senior als mid die bv een hoog spelhervatting heeft maar nauwelijks structureel mid bijdraagt)...
een twee mogelijk is echter ook dat een counterteam wél poogt boven de 40% BB te halen, tot ongeveer 45% ... daarmee kan hij pogen zelf ook een of misschien twee extra kansen binnen te slepen (naast de counters); alswel kansen voor zn tegenstander voorkomen... Counterteams die dat doen, hebben echter veelal een iets zwakkere verdediging, spelen misschien 442 ...
het genoemde team door brainpower is volgens mij eentje uit de 'klassieke counterschool'... die het middenveld ignoreert en op zn ultra-def leunt

[ Voor 18% gewijzigd door RM-rf op 19-04-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

* nXXt is wel tevreden met z'n opstelling en denkt nu aanzienlijk meer kans te maken nu de topspits weg is. Sowieso kan promotie me nauwelijks meer ontgaan. Toch blijft het spannend en zou ik het wel veel tof vinden om met 100% winst te promoveren. Sowieso nog bedankt RM-rf.

En als ik een sterke vleugel heb, is het dan aan te raden om AOW te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Bedankt voor jullie lange bijdragen! Ik had al mijn 2 vleugels op aanvallend staan. En gelukkig is mijn beste verdediger weer terug van zijn blessure. Speel ook PIC, dus ben benieuwd :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Meh, tot nu toe 3-1 achter... nja, niets aan te doen.

EDIT: 3-2 verlies, had erger gekund. Maar goed, ik sta er beter voor qua doelsaldo (61 vs. 47) en ik heb een gemakkelijke tegenstander volgende week waar ik wel 5-0 tegen moet kunnen halen. De week daarna moet ik ook wel kunnen winnen.

Meh, had het dus wel kunnen winnen... was MOTS vergeten! :(

[ Voor 78% gewijzigd door nXXt op 19-04-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zo even niks van me laten horen, maar ik leef nog steeds. Slechts een gelijkspel is nog nodig om kampioen van mijn treurige divisie te worden. Hopen op een leuke VIIIste! Mijn toptalent heeft er iig lustig op los gescoord en staat ruim bovenaan bij de topscorers, altijd leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:19:
Meh, tot nu toe 3-1 achter... nja, niets aan te doen.

EDIT: 3-2 verlies, had erger gekund. Maar goed, ik sta er beter voor qua doelsaldo (61 vs. 47) en ik heb een gemakkelijke tegenstander volgende week waar ik wel 5-0 tegen moet kunnen halen. De week daarna moet ik ook wel kunnen winnen.

Meh, had het dus wel kunnen winnen... was MOTS vergeten! :(
dat is flink kut, want het middenveld was nu waarschijnlijk bepalend :'( met MOTS had je zeer goed een gelijkspel of zelfs winst kunnen halen, waar het nu slechts een goals verschilde (overigens, het viel me op dat die spits die er inkwam na die blessure eigenlijk beter leek te preseteren dan de speler die je er voorheen had staan; dat kan best aan de vorm liggen, die reserve heeft nl. redelijk vorm en je geblesseerde matig... waarom koos je toch die met matig vorm? )

Ik ben trouwens ietsjes verder gegaan met mn GoT-Fed Tweaky/Henk/Shakazulzabab Shirt

Afbeeldingslocatie: http://res.hattrick.org/kits/6/52/516/515850/matchKitLarge.png?r=192
mocht er iemand zin hebben deze te dragen of verder te bewerken, laat het maar ff weten, exporteer hem graag :)
en natuurlijk vind ik het ook helemaal niet erg als iemand punten aan mn teamkits geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Miischien iets wat elk seizoen door de winnaar van de Got cup gedragen kan worden?????? ;) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 20-04-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

GrumpyGamerDad schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:20:
Miischien iets wat elk seizoen door de winnaar van de Got cup gedragen kan worden?????? ;) ;)
of de verliezers :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dan wel een aparte finale krijgen als ze geen van beide het shirt willen dragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo ik ben ook weer een beetje actief bezig. Dit seizoen nog even uitzingen en dan kan ik volgend seizoen voor de prijzen gaan.
De balans is net onder de 20 miljoen dus zeer positief. Met de huidge selectie moet ik een eind gaan komen. Zeker als het middenveld dadelijk sterker gaat worden. De vraag is alleen nog hoelang duurt het eer mijn middenvelders sterk genoeg zijn om dus door te kunnen stromen :)

Ik zie dat de rest het ook aardig doet op een paar na :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:54:
Je kan dan wel een aparte finale krijgen als ze geen van beide het shirt willen dragen ;)
Dat is wel heel erg dan.
Krijg je een c elftal tegen een jeugd elftal ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

RM-rf schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:53:
[...]
dat is flink kut, want het middenveld was nu waarschijnlijk bepalend :'( met MOTS had je zeer goed een gelijkspel of zelfs winst kunnen halen, waar het nu slechts een goals verschilde (overigens, het viel me op dat die spits die er inkwam na die blessure eigenlijk beter leek te preseteren dan de speler die je er voorheen had staan; dat kan best aan de vorm liggen, die reserve heeft nl. redelijk vorm en je geblesseerde matig... waarom koos je toch die met matig vorm?
Ik verwachtte dat Vinot beter zou presteren, maar blijkbaar niet.

Nou ja, dan maar geen 100% winst... als ik volgend seizoen in de VII zit heb ik niets aan een 100%-record, behalve de eer dan. Ik ben er een klein beetje overheen (ik baalde op dat moment wel ontzettend).

En de promotie lijkt me nogal altijd goed binnen bereik, want ik heb volgende week een 5-0 overwinning o.i.d. op het programma zijn en de tegenstander de week erna zal ik tegen MOTSen om daar een monsterscore te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doordat concurrenten komende weken respectievelijk tegen 1 en 2 bots moeten is er de rest van het seizoen weinig meer om voor te spelen. Ik sta momenteel 5e en zal daar na de komende 2 wedstrijden ook nog wel staan. Dat word dus gewoon PIC de komende twee wedstrijd zodat de TS goed is voor de promotie/degradatie wedstrijd.

Gisteren mijn beste wedstrijd ooit gespeeld, maar toch gelijk gespeeld met 3-3. Word er dit seizoen echt hopeloos van, maar mijn team is al redelijk klaar voor volgend seizoen en dan gaan we gewoon weer voor de bovenste plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even een stom/beginners vraagje :)

Een coach die zakt in ervaring zorgt er toch alleen voor dat je TS niet stijgt of bijna niet meer stijgt?
Een uitstekend coach heeft dus het normale effect op trainingen ook al is zijn ervaring dus bagger?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 07:53:
Even een stom/beginners vraagje :)

Een coach die zakt in ervaring zorgt er toch alleen voor dat je TS niet stijgt of bijna niet meer stijgt?
Een uitstekend coach heeft dus het normale effect op trainingen ook al is zijn ervaring dus bagger?
klopt in zoverre, dat als bv LS daalt, de rest gewoon gelijk blijft, dus een uitstekend coach blijft zeker uitstekend als die andere skills dalen (totdat eventueel het LS tot 0 gedaald is, dan is er een kans dat ook coachingskills gaan dalen, maar dat kan een behoorlijke tijd duren).

ervaring zelf daalt echter bij mijn weten niet; bij een coach dalen eerst de 'normale skills' tot niet-bestaand, daarna de LS en daarna zn coach-skill
http://wiki.hattrick.org/Hattrick_6.5#Skills_deterioration
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:44:

Gisteren mijn beste wedstrijd ooit gespeeld, maar toch gelijk gespeeld met 3-3. Word er dit seizoen echt hopeloos van, maar mijn team is al redelijk klaar voor volgend seizoen en dan gaan we gewoon weer voor de bovenste plaatsen.
bij mij is het juist zozeer andersom dat ik er bang van wordt (vooral dat mn huidige geluk wel eens tegen me kan keren)....
behalve dingen als continu tegenstander die bij mijn wedstrijd tegen mij opeens getroffen worden door blessureleed, ontloop ik zelf absoluut ieder ongelukje...

Over dit hele seizoen heb ik qua blessure's bij mn top-20 (ik negeer eventjes enkele oudere spelers die niet serieus voor mn A-team in aanmerking komen maar die ik als 'opvullers' en ervaringstrainee's benut)
6 blessureweken bij 3 spelers (4 verschilende blessure's)
5 pleisters
dat is dus de score van 12 weken in dit seizoen :o ik mag werkelijk hopen dat in de laatste twee speelweken die score niet teruggebracht wordt naar het gemiddelde toe (dat naar ik meen iets van 10-11 blessure's zou moeten zijn)

ik heb overigens slechts 3 Fysiotherapeuten (wel dizt aanvang dit seizoen verhoogt van 1 naar 3, mogelijk zit daarin een zeker effect... niet alleen het 'harde' aantal, maar ook de vergelijking tot voorgaande weken)

[ Voor 45% gewijzigd door RM-rf op 21-04-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:03:
[...]

ervaring zelf daalt echter bij mijn weten niet; bij een coach dalen eerst de 'normale skills' tot niet-bestaand, daarna de LS en daarna zn coach-skill
ervaring daalt inderdaad niet, maar LS begint eerder te dalen dan wanneer al je normale skills op niet-bestaand staan. Heb mijn coach dit seizoen vervangen omdat hij naar zwak LS zakte. Op verdedigen is hij nu nog uitmuntend en spelhervatten briljant.

Nadat hij een seizoen bij de club is als coach gaat zijn leiderschap gewoon langzaam dalen. Precies eigenlijk zoals op de wiki staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:03:
[...]
klopt in zoverre, dat als bv LS daalt, de rest gewoon gelijk blijft, dus een uitstekend coach blijft zeker uitstekend als die andere skills dalen (totdat eventueel het LS tot 0 gedaald is, dan is er een kans dat ook coachingskills gaan dalen, maar dat kan een behoorlijke tijd duren).

Zat er over na te denken om een uitstekend coach te halen met zwak leiderschap. Kost 4,3 mil. Volgende coach word een speler inprinciepe. Maar misschien 2 van die coaches voor de komende 6 seizoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:32:

Nadat hij een seizoen bij de club is als coach gaat zijn leiderschap gewoon langzaam dalen. Precies eigenlijk zoals op de wiki staat.
is dat dan altijd zo? het vreemde is namelijk dat ik 6 seizoenen eenzelfde coach gehad heb die pas het laatste jaar een stukje LS verloor (van redelijk tot matig).... daarvoor verloor hij wel heel langtzaam zn skills tot niet-bestaand (die al wel erg zwak waren).
daarom ging ik ervanuit dat eigenlijk eeerst de hoofskills daalden.
Damien2004 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:47:
[...]

Zat er over na te denken om een uitstekend coach te halen met zwak leiderschap. Kost 4,3 mil. Volgende coach word een speler inprinciepe. Maar misschien 2 van die coaches voor de komende 6 seizoenen?
volgens mn berekening zou je dan nu met een gelijkewaardige 'goed' coach al 12,5 miljoen aan direkte trainingswinst moeten halen, om een redelijk coach winstgevend te kunnen draaien (als je enkel op de financiele inname van training kijkt, wat betreft conditie en vorm kan zo'n coach vast ook een voordeel geven)..

Haal je dat? Voor mij zou dat een droom zijn, ik ben al erg blij met 5 miljoen jaarinkomsten uit zulke handel...

[ Voor 39% gewijzigd door RM-rf op 21-04-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:54:
volgens mn berekening zou je dan nu met een gelijkewaardige 'goed' coach al 12,5 miljoen aan direkte trainingswinst moeten halen, om een redelijk coach winstgevend te kunnen draaien (als je enkel op de financiele inname van training kijkt, wat betreft conditie en vorm kan zo'n coach vast ook een voordeel geven)..

Haal je dat? Voor mij zou dat een droom zijn, ik ben al erg blij met 5 miljoen jaarinkomsten uit zulke handel...
Inkomsten zijn bij mij niet zo zeer belangrijk. Ik wil mijn spelers snel beter krijgen zodat ik kan promoveren. Ik verkoop alleen om de 3 seizoenen misschien mijn reserves. Heb nu een budget van 19 miljoen dus kan wel wat besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
ik heb altijd begrepen dat een uitstekend coach economisch zeker niet de moeite is voor een gewone club, het is vooral leuk als je bijv. NT spelers wil trainen. als je gewoon het beste voor je team wil kan je beter een goed coach met meer leiderschap halen, denk ik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik zit nu ook weleens te denken om zoals sommigen zelf al je spelers op te leiden. Kijk je kan een trainingsvorm kiezen om mensen op te leiden en dan steeds de boel verkopen, je kan ook overstappen van trainingsvorm als je trainees 21 of zo zijn (of 20) en dan je volgende linie gaan trainen. Alleen keepers zou ik zo niet doen. Hoe ziet je huidige plan © eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:07:
[...]

Inkomsten zijn bij mij niet zo zeer belangrijk. Ik wil mijn spelers snel beter krijgen zodat ik kan promoveren. Ik verkoop alleen om de 3 seizoenen misschien mijn reserves. Heb nu een budget van 19 miljoen dus kan wel wat besteden.
vind ik eerlijk gezegd een vremde redenering... zelfs al heb je een budget van 50 miljoen, gaat het er natuurlijk vooral om om dat geld 'zinnig' te besteden en is het nog steeds net zo belangrijk dat je bestedingen effectief zijn...

Wat dat betreft vind ik het een erg vreemde gedachte dat je lijkt te sugereren dat een uitstekend coach met zwak leiderschap zou opwegen tegen bv een goed coach met hoger leiderschap ... imho vermoed ik dat het tegendeel het geval is, een hoog Leiderschap juist wat betreft de prestaties van je team wel eens absoluut doorslaggevend kan zijn.

dankzij zulk een leiderschap heb je de ruimte veel meer te doen met piccen en normaal spelen ..

het tijd-effect van training valt, bij een uistekend coach best wel mee .... ik kwam uit op een ruim geschatte 8-10% versnelling dankij een uitstekend coach in trainingsduur... maar dat is niet veel meer dan bv een 1 tot 1,5 week per seizoen die je spelers qua skill winnen.... dat valt imho in het niet bij mogelijke vormeffecten of bv het effect van een hoge TS of eentje die rondom de default waarde hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hoe ziet je huidige plan © eruit?
Op dit moment ben ik bezig met het na traject van al mijn plannen :)
Dus gewoon promoveren.
Heb een team bij elkaar gekocht wat de V moet kunnen halen. Mijn middenvelders train ik vanaf uitstekend en naar mate deze beter worden promoveer ik. Althans dat is het plan :)
Als ik in de V ben verkoop ik de andere spelers en koop er betere voor terug om binnen 2 seizoen door te stromen.
Ik vermoed dat III haalbaar is op puur skills verschil daarna word het tactiek wat de doorslag zal maken. Zijn vermoedens en kan het dus totaal nergens mee onderbouwen :)

Wat betreft het coach gebeuren ik laat het wel even zoals het nu is. Heb gewoon een goede coach maar was alleen even naar info opzoek om te kijken of het nut had :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.