Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:46
Hier een krappe 1-2 overwinning met PIC. Gelukkig nog een rondje beker :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
0-2 overwinning, maar wel +3 voor mijn beste mid :( Wel lachen, een briljant (hoog) mid van mijn tegenstander uit de VI en een uitmuntend (zeer hoog) voor mijn team. Die gast heeft waarschijnlijk nog gemotst ook :)

Misschien eindelijk weer een wedstrijd thuis nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
9-1 gewonnen hier
Jammer dat hij een ruk-team op stelde. Ik had nog wat trainees kunnen laten spelen :(

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Net met 1-5 verloren. Team heeft wel wat ervaring met het nieuwe systeem, dus dat komt wel goed.
Nu even verdedigen trainen zodat men minder incasseert :P

Verwijderd

:S
Aftakelende spits gekocht voor 1 mil.
Jaartje ouder en niveautje lager en verkoop hem voor 1.5 mil.

Niet dat ik klaag, ik kan nu voor een 2 mil een nieuwe halen. Maar ik vind het wel vreemd

• Pewwy
Eind van het seizoen kopen en drie tot vijf weken later verkopen is over het algemeen heel gunsitg. Mijn mids doen volgens de transfervergelijking ook meer dan toen ik ze kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Zou iemand mij kunnen helpen met het invullen van de gegevens na de wedstrijd bij hattrick youthclub? Ik heb nu een 3tal wedstrijden gespeeld met de jeugd en toevallig al een 5 sterren verdedigertje. Maar nu heb ik al een aantal rapporten maar ik snap er niet zo heel veel van hoe en waar ik deze moet invullen bij youthclub, als iemand mij dit kan verduidelijken zou ik dit op prijs stellen :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Zeauw, dit spelertje staat te koop voor 3 000 000:
Soh Lai Eng (185088812)
21 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 15-05-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Eigenaar: DBZ (sinds 17-04-2008)
Total Skill Index (TSI): 29 030
Loon: 13 620 €/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig Verdedigen: matig
Positiespel: zwak Vleugelspel: slecht
Passen: waardeloos Scoren: wereldklasse
Spelhervatting: slecht
Als het goed is popt hij over 4 weken.

EDIT: Bedenk me net dat ik hem eigenlijk op een verotte tijd te koop heb gezet. Nu kan hij net niet meer op zondag meespelen, terwijl ik dan tegen de nummer 1 speel |:(

[ Voor 10% gewijzigd door brambest op 20-02-2009 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

brambest schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 07:21:
Zeauw, dit spelertje staat te koop voor 3 000 000:

[...]

Als het goed is popt hij over 4 weken.

EDIT: Bedenk me net dat ik hem eigenlijk op een verotte tijd te koop heb gezet. Nu kan hij net niet meer op zondag meespelen, terwijl ik dan tegen de nummer 1 speel |:(
Hij popt over 4 weken en je gaat hem nu verkopen 8)7
zit daar nog een gedachte achter of heb je geld nodig 8)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zo mijn nieuwste trainee waarvan ik verwacht had dat hij gelijk de eerste training zou poppen is een week later dan toch gestegen. Een jonge 17 jarige met goed scoren, altijd lekker. Op dit tempo is hij in week 3 van het volgend seizoen formidabel scoren. :)

Komend weekend weer tegen een botje, zegt mijn fanclub dat zij licht in het voordeel zijn, terwijl als ik een week later tegen de huidige ongeslagen nr 1 moet ze verwachten dat wij winnen. 8)7 Raar systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 01:20:
Zou iemand mij kunnen helpen met het invullen van de gegevens na de wedstrijd bij hattrick youthclub? Ik heb nu een 3tal wedstrijden gespeeld met de jeugd en toevallig al een 5 sterren verdedigertje. Maar nu heb ik al een aantal rapporten maar ik snap er niet zo heel veel van hoe en waar ik deze moet invullen bij youthclub, als iemand mij dit kan verduidelijken zou ik dit op prijs stellen :)
heb je de wedstrijden al toegevoegd (Wedstrijden > | Voeg wedstrijd toe |) ?
vervolgens de spelers prestaties toevoegen en daarna in het prestatielijstje op het icoontje 'Trainingsrapport toevoegen' Afbeeldingslocatie: http://hattrick-youthclub.org/img/coachcomment.gif klikken.

vervolgens moet je uit een aantal hoofdgroepen uitkiezen waarin je vermoed dat het trainingsrapport thuishoort, bv:
1e Getrainde vaardigheid (Verdedigen)
2e Getrainde vaardigheid (Individueel)
Vaardigheidsstijging
Tip voor training

etc.
klik je darop opent een lijstje met verschillende rapporten waar de naam van de speler al ingevuld is, maar een [X] staat voor een bepaalde skil (verdefdigen, positiespel, scoren etc.) en een [Y] voor verschillende vaardigheden (zwak, matig, redelijk, goed etc.).

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:23:
Zo mijn nieuwste trainee waarvan ik verwacht had dat hij gelijk de eerste training zou poppen is een week later dan toch gestegen. Een jonge 17 jarige met goed scoren, altijd lekker. Op dit tempo is hij in week 3 van het volgend seizoen formidabel scoren. :)

Komend weekend weer tegen een botje, zegt mijn fanclub dat zij licht in het voordeel zijn, terwijl als ik een week later tegen de huidige ongeslagen nr 1 moet ze verwachten dat wij winnen. 8)7 Raar systeem.
Heeft die gozer van 17 nog bijstats ? mijn ervaring is dat er ook flink betaald voor spitsen die SE snel of koppen hebben.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:21:
[...]

heb je de wedstrijden al toegevoegd (Wedstrijden > | Voeg wedstrijd toe |) ?
vervolgens de spelers prestaties toevoegen en daarna in het prestatielijstje op het icoontje 'Trainingsrapport toevoegen' [afbeelding] klikken.

vervolgens moet je uit een aantal hoofdgroepen uitkiezen waarin je vermoed dat het trainingsrapport thuishoort, bv:
1e Getrainde vaardigheid (Verdedigen)
2e Getrainde vaardigheid (Individueel)
Vaardigheidsstijging
Tip voor training

etc.
klik je darop opent een lijstje met verschillende rapporten waar de naam van de speler al ingevuld is, maar een [X] staat voor een bepaalde skil (verdefdigen, positiespel, scoren etc.) en een [Y] voor verschillende vaardigheden (zwak, matig, redelijk, goed etc.).
Ik heb nu al de drie wedstrijden toegevoegd die ik gespeeld hebt, en al 2 trainings rapporten per spelers zoals jij aangaf verwerkt. De 3rde die krijg ik in de loop van de avond. Moet zeggen dat het even puzzelen maar was maar nu is het wel wat duidelijker.

Hoe kun je het beste de eerste weken je opstelling maken? Is dit door alle spelers via youthclub op verschillende posities te laten spelen, of kan ik het beste kiezen voor meeste potentie? Aangezien ik het niet echt belangrijk vind om nu al wedstrijden te winnen enso.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bekijkt gewoon wat de scouts over de speler zeggen en dat is dan de eerste positie waar je hem uitprobeert. Haalt hij daar 5 sterren of meer dan laat je hem gewoon staan. Haalt hij minder dan kan je hem op een andere positie uitproberen. Zo blijf je gewoon de eerste weken wat met je spelers schuiven totdat je de juiste positie voor de speler hebt gevonden.

Overigens zullen er bij de spelers die je aan het begin krijgt weinig spelers zitten die echt 5 sterren kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dat klopt ik zie dat de spelers die ik standaard heb gekregen z'n max 4 a 4.5 ster behalen. De gene die ik gescout had op 15jarige leeftijd haalde al 5sterren als verdediger en heb ik hem op andere linies geplaats en daar behaald hij dan 4sterren.

Heb nu alle gegevens verwerkt en laat de jongens nog een beetje wisselen maar die gescoute speler die laat ik in de verdediging en zal ook mijn training aanpassen naar verdedigen en passen. Lees af en toe ook om minder spelers op te stellen zodat je een duidelijk trainings rapport krijgt over je opgestelde spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
chario2 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:12:
[...]

Hij popt over 4 weken en je gaat hem nu verkopen 8)7
zit daar nog een gedachte achter of heb je geld nodig 8)
Geld nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zo, ook maar weer eens melden :P

2 seizoenen geleden naar de VI gepromoveerd en kansloos afgelopen seizoen meteen weer gedegradeerd naar de VII zoals verwacht. Een eerste rondje teams vergelijken leek het me haalbaar om in de top 2 a 3 mee te kunnen maar om 1 of andere reden was HT zo vriendelijk om me op 3 nederlagen te trakteren waar er toch minimaal 3 punten hadden moeten zijn en ik nu dus gezellig onderaan sta met 0 uit 3. Ik heb inmiddels de training maar weer omgegooid en train spitsen en dat gaat toch wel lekker rap. Nadeel is dat mijn 17 jaar formidabel scoren trainee er voor 4 weken werd afgeschopt afgelopen zondag, dus die gaat iig 1 week training missen (staat nu nog op +2).

Ik moet op 1 of andere manier mijn verdediging zien te versterken (heb er 4 op uitstekend en 1 op briljant) dus met een paar weken gaan de meeste defs eruit, allemaal tegelijk, en dan hoop ik 2 ietwat betere defs aan te kunnen trekken (misschien dat er nog een trainee uit gaat, waarschijnlijk een 19 jaar met dan uitmuntend scoren en goed passen).

Komende zondag tegen de huidige koploper (of klaploper, hij heeft alleen de zwakste tegenstanders gehad) maar eens de eerste 3 punten zien te pakken.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Blergh, ik moet tegen de koploper, maar door een stom foutje heb ik mijn beste aanvaller te vroeg verkocht. Nu weet ik zeker dat ik ga verliezen. Overigens stond ik net nog voor, in de 6e minuut, maar in de 8e minuut werd de gelijkmaker al gemaakt.

EDIT: Inmiddels zijn er 29 minuten gespeelt, en sta ik met 3-1 achter.

[ Voor 12% gewijzigd door brambest op 22-02-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik steven ook af op een nederlaag, mijn eerste dit seizoen. Misschien toch maar eens stoppen met mijn b-team verdedigers op zondag :) Woensdag knal ik zo goed als zeker uit de beker, dus ik kan al een aantal spelers te koop gaan zetten...

Bijzondere ME rape weer. Moet wel de enige van het seizoen worden. Ik hoopte eigenlijk rond week 7 al een punt of 9 los te staan...

[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 22-02-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-3 gewonnen. Mijn beste winger eraf voor een week.
10 punten uit 4 wedstrijden. Volgende week aantreden tegen de huidige nummer 1. Ik ben benieuwd.
Gaat een lastige worden. Westrijd van volgende week Tips zijn welkom... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila de 2de 3punter is binnen tegen de 2de van mijn reeks :) Heb wat aan ploeg moeten sleutelen door vormcrisis, en met 2 B spelers gespeeld, heeft toch zijn vruchten afgeworpen :)

Overigens mijn beste match ooit in HT :) en dat met 2 B spelers, dat is natuurlijk niet slecht :) 332 ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52
Zo, gaat lekker dit seizoen!
Vorige jaar min of meer per ongeluk gepromoveerd naar de VI.
Ik ging voor 3e plek omdat ik niet dacht de VI aan te kunnen, helaas dacht er nog iemand zo over en werd ik alsnogs 2e, op naar een hopeloos seizoen VI.
Dachten ook mijn fans, gezien; "elke dag in deze divisie is een bonus"

Vorige seizoen kon ik qua middenveld met 4-4-2 lekker meedraaien in de VII.
Dat zou me dus in de VI niet gaan lukken, dus om toch nog een paar puntjes af te snoepen van de rest besloot ik maar om alle wedstrijden te gaan counteren.
En zie daar!
Na 4 counter wedstrijden sta ik 1e!
Doelsaldo van 14 voor, 4 tegen en nog steeds ongeslagen in m'n 1e seizoen VI _/-\o_

Hoe raar kan het lopen :D

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

wat een seizoen zeg, ga uitverkoop houden want kan niet meer degraderen en kampioenschap kan ik ook uit mijn hoofd zetten. Heb de fout gemaakt om mijn briljante spitsen te verkopen. had ik die gehouden dan had ik zeker hoger gestaan. Nou ja heb nu in ieder geval centen, volgend seizoen maar voor kampioenschap gaan.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even rap een vraagje, hoe zit dat nu met die wissels en vorm?

Als je een speler na één minuut wisselt, krijgt hij dan "normale" vormupdate?

Als dit zo zou zijn ga ik dit woensdag toch eens toepassen in de cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ging met 3-1 de rust in, dacht dat het wel goed zat. Heb ik 3-4 verloren. Jammer want ik had hard een overwinning nodig en ik was ook het betere team.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:14:

Je mag spelers toch alleen wisselen na 45 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo dat was even schrikken gisteren. 2-0 achter tegen een bot team. :P Gelukkig maakten mijn talentjes het netjes af met 2-4. Enige minpuntje nog is een pleister voor mijn beste trainee, maar die zal zonder artsen wel weer fit zijn komende zondag in de topper tegen de nr 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik ben helemaal blij met mijn talentjes. Moet je eens kijken wat ze nou geflikt hebben, een heerlijke 3-2 overwinning op een team dat veel beter is. De winnende werk gemaakt in de 83ste minuut :)

Hiermee neem ik verrassende de leiding in de competitie, echter op doelsaldo :p

Matchid 216323170
Iduna United s.c. Polar Bears
GardierStats 146 206
LoddarStats 7.36 10.1
HatStats (alleen totaal) 123 167

[ Voor 75% gewijzigd door Salv op 23-02-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Gisteren voor de derde keer op rij in de competitie gewonnen met 3-1. Nu staan we op 1 met al 3 punten voorsprong op der nr 2 tot 4 en een iets beter doelsaldo.
Nu eens kijken of we in de beker zit.

@ dreyeners
Dat over de wissels en vorm is een interressant punt. Ben benieuwd wie dat antwoord kan geven.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, gisteren het eerste punt dit seizoen gepakt... en dat terwijl ik wederom op eigenlijk alle fronten sterker was dan de tegenstander.... Versneld de 4 defs op de lijst gezet en een 19 jarige spits... en dan maar eens afwachten wat er van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 4

FCThe_Blade dendert vrolijk door in de Belgische beker deze keer met een 0-9 overwinning. De laatste teams uit divisie VII zagen hun dappere strijd stranden in deze ronde. Ook uit divisie VI zagen ongeveer de helft van de teams hun run eindigen. Echter zijn er nu nog 5 teams over in deze divisie om onze eer te verdedigen. Shabba FC werd tijdens de wedstrijd van de week zwaar overklast op het middenveld. Waardoor hun tegenstanders de thuissituatie optimaal uit konden buiten. SC Amsreiw wist zijn uitwedstrijd met grote cijfers te winnen en geeft daarmee duidelijk aan voorlopig nog niet klaar te zijn met de beker.In divisie V waren de verhouding precies omgekeerd als in de van VI en daarmee plaatsen 6 van de 11 teams zich. Ook in divise IV was weer een uitschakeling deze ronde zag HVP zijn run staken, maar de overige acht gaan nog een ronde verder.

Voorbeschouwing Ronde 5

SC Amsreiw mag deze ronde aantreden tegen FC. Brandweer. Zijn spelers hebben in ieder geval beloofd de tegenstander het vuur aan de schenen te leggen. FC Braobant gaat voor de ontroning van de ultieme koningen. FC Puk treed aan tegen het 10e van fc bal op het dak. WVV'67 kan in ieder geval een ding van zijn tegenstander verwachten komende woensdag en dat is een frisse adem. De sponsor van FC Tictac heeft toegezegd iedereen een gratis doosje te verstrekken.

Ook de overige teams succes gewenst en dat er maar veel van de 21 de volgende ronde mogen halen.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 20
Aantal deelnemers Belgie: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijd van de Week

SVGHENT - reberton (219206691)
SVGHENT zal het erg zwaar krijgen kijkent naar het krachtsverschil. Des ondanks zouden ze het stadion 3 keer uit kunnen verkopen wanneer er een club uit divisie III op bezoek komt. Alhoewel de kans klein is dat hun team gaat winnen zullen de supporter voor een waren heksenketel zorgen woensdagavond.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:14:

ik kon enkel wat vinden over de veranderingen aan 'minute-based training helemaal aan het begin toen ze het gingen invoeren... toen werd er expliciet bij opgemerkt dat de vorm-updates niet minuut-gebaseerd was, maar een wedstrijd altijd als een hele wedstrijd gold, ook als een speler slechts korte tijd gespeeld had...

dat was echter een melding van ruim een jaar terug en ik weet niet of het in de tussentijd veranderd is (de ervaring is sindsdien wel óók minuut-gebaseerd geworden, en spelers krijgen dus enkel een percentage ervaring afhankelijk van het aantal gespeelde minuten)..

maar misschien moet je het gewoon proberen, als het werkt is het een slimme truc.

Overigens, voor de spelers met Jeugdacademie en die Hattrick-youthclub gebruiken (of het tot nu toe nog niet deden omdat het teveel werk leek):
Hattrick-Youthclub heeft een nieuwe update; vanaf nu kun je alle matchdata per CHPP automatisch laten inladen.
je moet enkel de spelers en scoutrapports zelf handmatig toevoegen, maar het importeren van wedstrijden gaat nu per muisklik

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wedstrijden voor de jeugd waar geen speler meer van actief zijn ook maar even ingeladen en daarbij maar gewoon mijn huidige training ingevuld, want dat valt niet meer terug te zoeken. Het totaal aantal gespeelde wedstrijden komt daarmee op 116 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
2-0 overwinning in de beker, en zo te zien ben ik volgende week ook niet kansloos :) Misschien betaalt dat hoge salaris toch uit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ook weer de volgende ronde gehaald met een pic, gelukkig.

Helaas kom ik volgende week iemand tegen met een hoog middenveld. Dat wordt weer 'normal' spelen :(

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat doe ik al twee weken, al is het alleen in de beker :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 25-02-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Leuke bekermatch weer. Opnieuw winst 1-5. Volgende week wordt het wat lastiger zo te zien.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
1 pop vandaag (17 jarige naar goed scoren) en helaas geen vorm update van mijn beste mid. Jammer want zondag neem ik bij winst de 1ste plaats over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
3 pops (bovennatuurlijk, wereldklasse en uitstekend def, maar maar vorm keldert drastich. Spitsen naar matig en slecht :( Toch maar die bovennatuurlijke def te koop zetten voor maandagavond en een nieuwe spits scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week zal ik uit mijn pijp mogen komen in de beker. Tegen een VI team dat briljant middenveld haalt, rest van team geen klote waard, maar toch, al 2 ploegen uit mijn reeks(II) deruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik vandaag wat tijd over had.

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 5

Zoals van te voren was voorspeld ging de wedstrijd van de week verloren. Het krachtsverschil tussen SVGHENT en reberton was groot en werd ook uitgedrukt in de 0-6 eindstand. Van de vijf teams die aan deze ronde begonnen van divisie VI haalde alleen Tolhek Terminators de volgende ronde. Uit divisie V zagen we drie teams winnen met als meest overtuigende FC ASN met een 4-0 overwinning. Deze ronde zagen we vanuit divisie IV twee teams sneuvelen. Fresh Kickers en WVV'67 zagen hun mannen met een nederlaag van het veld stappen. FCThe_Blade en FC Puk bereikte ook de volgende ronde, maar kunnen wel op steeds meer weerstand rekenen.

Voorbeschouwing Ronde 6

Het aantal teams word steeds verder uitgedunt en zijn bijna op twee handen te tellen. In Nederland en Belgie zijn nu 12 teams uit onze federatie actief. Echter de tegenstanders worden steeds sterker en dus de opdrachten steeds moeilijker. Dat voetbal oorlog is zal FC ASN ondervinden wanneer ze deze ronde aan mogen treden tegen FC The Warriors.Hopelijk zijn de jongens van FC Braobant in topconditie om de spelers van F.C. snelle jelle bij te kunnen houden. De tegenstander van FCThe_Blade heeft een erg hoog middenveld, maar mochten ze het spel handig spelen zijn er misschien kansen.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 11

Wedstrijd van de Week

Pr_fection - De TH0Rretjes (219464972)
In de vorige ronde was Pr_fection te sterk SandstorM en in deze ronde komt hij al gelijk weer een tweaker tegen. Echter deze keer zal hij het erg lastig krijgen tegen de mannen van De TH0Rretjes. Weederom net als eerder dit seizoen staat de wedstrijd van de week in het teken van 'wraak'. Hopelijk word er geen twee tweaker aan de zegewagen van Pr_fection gebonden en kunnen we De TH0Rretjes volgende week verwelkomen in ronde 7.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik zal proberen te eer van GoT hoog te houden!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn reserve vleugelspeler verkocht voor 951k. De TL gaf een gemiddelde tussen de 700 en 800 dus ben blij met de prijs :D Zou het er zelf nooit voor neertellen.
Midas van Uffelen [playerid=184689946]
22 years and 61 days

Conditie: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: inadequate
Winger: solid Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: wretched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Momenteel heb ik een speler in mijn team met goed/goed ervaring/leiderschap. Mijn vraag: wat is nu het beste moment om te kiezen om deze speler als coach in te stellen? Is daar een goed moment voor, of moet ik gewoon wachten totdat ik de 700k+ kan ophoesten?

Voor de rest: mijn team wordt langzaam aan steeds beter. Sta nog steeds 1e op doelsaldo en zal op 19 april of nr 2 of kampioen worden. Heb afgelopen woensdag een stomme fout gemaakt door geen trainingswedstrijd te houden, dus ben weer een week training voor mijn trainees kwijt. Erg onhandig, aangezien het redelijk nauw luistert, qua leeftijd en inkomsten. Maar ja, moet ik maar niet op vakantie gaan zonder vriendschappelijke wedstrijd te regelen.

Helaas zullen er binnenkort weer wat dure spelers aangenomen moeten worden: betere/jongere keeper en ik moet ook betere vleugelspelers hebben.

En het is natuurlijk altijd leuk om te zien dat je spelers 40% van de topscorers-lijst van je league en tevens de top3 vast hebben. ;)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Als hij naar uitstekend ervaring gaat, betaal je zo'n 610K :) scheelt nog aardig! :)

* nXXt vanavond met PIC tegen de zwakste tegenstander evar.

[ Voor 26% gewijzigd door nXXt op 01-03-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pff, krappe 0-1 overwinning, en niet eens geheel terecht. Toch maar stoppen met piccen. Ben intussen door een iets minder doelsaldo (hij heeft er 1 meer gescoord en 1 meer tegen) gezakt naar P2 in de competitie. Volgende week spelen we een bij voorbaat gewonnen wedstrijd, kijken of het doelsaldo iets opgekrikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Voor het eerst dit seizoen punten verspeeld. 1-1 in een uitwedstrijd tegen federatiegenoot Pelox. Gefeliciteerd!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

9-0 winst met PIC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

na een goed begin heb ik dus tweemaal achter elkar verloren, ondanks dat ik eigenlijk een ietsjes sterker was (niet zoveel sterker dat je kan zeggen dat ik had moeten winnen).

vooral mn laatste verlies is ietwat lullig ... stond eerst voor, maar mn tegenstander maakte met wat geluk gelijk in zn eerste uitgespeelde kans.
In de 81 e minuut wordt er een verdediger van hem uitgetrapt en vervangen door een jong gastje, die toevallig een kop-specialiteit heeft en deze scoort vervolgens direkt erna een SE (corner-kopbal).

jammer, sta nu drie punten achter de lijstaanvoerder op de derde plek, maar heb ook vier zware wedstrijden voor me (tegen de nr 1 en 2)...
het gaat er een beetje om spelen of ik daarbij nog puten ga halen (4 punten zou een minimum moeten zijn, maar dat zal ook lastig worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-1 verlies en die titel kan ik nu bijna wel vergeten met 9 punten achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
[Cruijff]Hoppa![/Cruijff], 5-2 van de nr 1 gewonnen en sta nu zelf eerste. Zo naar de concurrentie kijkend moet ik normaal gezien gewoon kampioen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Het is een tijdje geweest maar heb het mega druk op het moment.
Ben niet in staat iets te doen dit seizoen voor GoT dus ik hoop dat iemand de got cup kan oppakken.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Wie is eigenlijk degene, die de winnaarslijst van de got-cup aan past? Op de website...

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

TH0R schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:32:
Wie is eigenlijk degene, die de winnaarslijst van de got-cup aan past? Op de website...
Geen idee, maar dat aanpassen duurt soms wel meer dan een seizoen hoor ;)
Of houd je van correcte lijstjes waar jij in hoort te staan >:)

Quintus rent na het posten weg nadat hij zijn sig heeft bekeken :X

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Quintus schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:47:
[...]

Geen idee, maar dat aanpassen duurt soms wel meer dan een seizoen hoor ;)
Of houd je van correcte lijstjes waar jij in hoort te staan >:)

Quintus rent na het posten weg nadat hij zijn sig heeft bekeken :X
Ik heb het een keer of 8 gedaan.... Wie moet(en) er deze keer bij?

Edit: Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1z53rr8.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 03-03-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Joss, je bent mijn held

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Auw, ik vlieg uit de beker vandaag. Elke aanval van mijn tegenstander gaat erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Hier is het verlengen op 1-1 na een 0-1 voorsprong. Daarnaast al 3 blessures waarbij 2 voor mij.
Gelukkig heb ik voor het eerst wel penaltynemers ingesteld.

EDIT: Toch nog met 6-7 door naar de volgende ronde!

[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 04-03-2009 19:59 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
1-5 verloren, +2 en +4 blessure. Heb maar meteen een lading spelers te koop gezet :) De grote verbouwing kan gaan plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
TH0R schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:16:
Ik zal proberen de eer van GoT hoog te houden!
Gelukt, de eer van GoT is hoog gehouden!
4-1 gewonnen :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:21:
Het is een tijdje geweest maar heb het mega druk op het moment.
Ben niet in staat iets te doen dit seizoen voor GoT dus ik hoop dat iemand de got cup kan oppakken.
Is er al duidelijk wie dit seizoen de GoT Cup wil gaan oppakken...?

vorig seizoen werd in week 6 de inschrijving al geopend..
persoonlijk zou ik wel graag ook dit seizoen meedoen (al ben ik tot nu toe bijna alle cups direkt in de eerste ronde eruit gevlogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Nog even een (wellicht ietwat dom) vraagje: is de GoT-cup enkel voor Fedleden of voor alle GoTters @ HT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT-cup zijn voor alle GoTters @ HT. Dus ook jij bent van harte welkom ;)

Ik wil de GoT Cup wel op me nemen dit seizoen. Heb op Gottrick toch al de juiste rechten.

Edit: Heb in ieder geval de inschrijving vast open gezet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik heb me dus maar weer eens ingeschreven voor de GoT cup.
Hopelijk blijf ik dit jaar langer in de cup.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb me ook ingeschreven voor GoT-Cup :)

Misschien kan er ook in HT zelf een newsletter binnen de Federatie verstuurd worden over de GoT-Cup...?
Om iig alle leden van de federatie erop te attenderen... lang niet iedereen leest actief mee op GoT zelf.

[ Voor 73% gewijzigd door RM-rf op 06-03-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben de data aangepast op Gottrick, maar twijfel even of ze juist zijn. Volgens mij is er sowieso genoeg ruimte om het programma af te werken, maar twijfel of hij niet een week te vroeg ligt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga een poging wagen om mijn 22 jarige Argentijnse middenvelder in het NT te krijgen. Hij heeft op positiespel nog maar 2 a 3 pops nodig. Daarna moet hij nog flink stijgen op het gebied van passen, maar was toch al van plan daar wat meer aandacht aan te gaan schenken. Heb al wat jongeren reserve spitsen gekocht zodat ik met passen wat meer jongere spelers train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:12:
Ga een poging wagen om mijn 22 jarige Argentijnse middenvelder in het NT te krijgen. Hij heeft op positiespel nog maar 2 a 3 pops nodig. Daarna moet hij nog flink stijgen op het gebied van passen, maar was toch al van plan daar wat meer aandacht aan te gaan schenken. Heb al wat jongeren reserve spitsen gekocht zodat ik met passen wat meer jongere spelers train.
Wat zijn de stats van je argentijn ?
mijn 17 jarige gepopt naar uitstekend, met redelijk passen wordt een leuke spits, se koppen. :P

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel Sebastián Oste [playerid=173096627]

Playmaking: titanic Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: poor

Hij moet naar Mytisch/Magisch positiespel, Briljant passen en minimaal Goed spelhervatten. Dus we hebben nog wel wat werk, maar het moet wel een uitdaging blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:31:
Daniel Sebastián Oste [playerid=173096627]

Playmaking: titanic Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: poor

Hij moet naar Mytisch/Magisch positiespel, Briljant passen en minimaal Goed spelhervatten. Dus we hebben nog wel wat werk, maar het moet wel een uitdaging blijven.
Dat is een leuke speler zeg!
Hoe ga je straks de loonkosten betalen?

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huidige salarissen zitten onder de 200k met nog 4 miljoen op de bank. Daarbij komt nog eens ongeveer 4 miljoen bij van de verkoop van mijn andere middenvelder aan het einde van het seizoen.

Daarnaast hoop ik op een positief verschil in aankoop en verkoop tijdens het reorganiseren van mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

Dit is vet zeg :)

ik kreeg net een berichtje van de U20 portugese scout:
Hi. Could we talk about your player going to U20 team by msn?

Thanks

Please training him GENERAL + 20% stamina this 2 weeks could you?

And update him every week on our data base. :-)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:09:
De GoT-cup zijn voor alle GoTters @ HT. Dus ook jij bent van harte welkom ;)
YAY! Ik heb me ingeschreven! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Royz schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:04:
Dit is vet zeg :)

ik kreeg net een berichtje van de U20 portugese scout:

[...]
Maar je gaat toch niet echt algemeen trainen voor 1 speler? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

Sandyman538 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 00:24:
[...]

Maar je gaat toch niet echt algemeen trainen voor 1 speler? 8)7
Nou, ik heb eigenlijk wel 4/5 gegadigden voor U20, ik moet even kijken hoe het met hun afloopt?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Royz schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:14:
[...]

Nou, ik heb eigenlijk wel 4/5 gegadigden voor U20, ik moet even kijken hoe het met hun afloopt?
Nice nice, kun je eens zijn stats opnoemen? Ik heb ook nog steeds een ' U20 ' speler, tenminste, u20 scout had contact met me opgenomen, paar weken terug wat zijn stats waren, maar verder niets meer van gehoort.

Overigens, zou het lonen om deze speler trainer te maken:
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een slecht leider.
Heb nu een
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een rampzalig leider.

[ Voor 5% gewijzigd door brambest op 07-03-2009 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Neem aan dat je er een goed coach van wil maken? Dan schiet het amper op qua leiderschap en is het je geld niet waard vind ik. Stel dan een goed coach aan met minimaal redelijk liefst goed leiderschap.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

brambest schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:24:
[...]

Nice nice, kun je eens zijn stats opnoemen? Ik heb ook nog steeds een ' U20 ' speler, tenminste, u20 scout had contact met me opgenomen, paar weken terug wat zijn stats waren, maar verder niets meer van gehoort.
1 van 20 met wereldklasse positiespel en 2 van 20 met wonderbaarlijk positiespel en 1 van 19 met wereldklasse.

daarnaast heb ik weer 3 u20 trainees lopen die zijn nu 17 en 1 is 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Quintus schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:21:
Neem aan dat je er een goed coach van wil maken? Dan schiet het amper op qua leiderschap en is het je geld niet waard vind ik. Stel dan een goed coach aan met minimaal redelijk liefst goed leiderschap.
Ik heb liever een uitstekend coach met slecht leiderschap, vooral voor de training scoren. Als ik dan eenmaal een paar goede verkopen heb gedaan, kan ik altijd gaan voor een betere coach met beter leiderschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Royz schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:14:
[...]

Maar dan nog, door 2 weken algemeen te trainen 'verliezen' ze 2 weken training op mainskill. Dat zou ik echt zonde vinden.

[evilmode]Het is niet een manager die jou gevraagd heeft om algemeen te trainen zodat zijn eigen trainee's straks in aanmerking komen voor U20 omdat ze jou in mainskill voorbij gaan? >:) [/evilmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

Sandyman538 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:30:
[...]

[evilmode]Het is niet een manager die jou gevraagd heeft om algemeen te trainen zodat zijn eigen trainee's straks in aanmerking komen voor U20 omdat ze jou in mainskill voorbij gaan? >:) [/evilmode]
hehehe, iig staat er bij Sunfire zelf:

Laatste gebeurtenissen

14-10-2008 Verkozen tot Bondscoach U-20 in Portugal.

Dus denk het niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Laatst online: 12-09 13:01
brambest schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:33:
[...]

Ik heb liever een uitstekend coach met slecht leiderschap, vooral voor de training scoren. Als ik dan eenmaal een paar goede verkopen heb gedaan, kan ik altijd gaan voor een betere coach met beter leiderschap.
Waarom liever een uitstekend coach? Ik heb nooit echt het voordeel ervan gezien en kost behoorlijk wat meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( De cot cup valt precies in mijn vakantie. Jammer had graag mee gdaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Fresh T. schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:30:
[...]

Waarom liever een uitstekend coach? Ik heb nooit echt het voordeel ervan gezien en kost behoorlijk wat meer...
Omdat hij een U20 speler heeft denk ik. Persoonlijk vind ik een goed coach ook duur zat :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Laatst online: 12-09 13:01
Marzman schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:21:
[...]

Omdat hij een U20 speler heeft denk ik. Persoonlijk vind ik een goed coach ook duur zat :)
Ja oke, maar het voordeel wat je er uiteindelijk mee behaalt, is niet zo heel groot, zeker niet gezien de extra kosten die je eraan besteed, naar mijn idee dan. Maar ik laat me graag overtuigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Ah, ik hoor het alweer. Ik houd wel gewoon de trainer die ik nu heb. Vind hattrick wel leuk enzo, maar speel het niet zo actief dat ik alles uit alles wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Joss schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:20:
[...]

Ik heb het een keer of 8 gedaan.... Wie moet(en) er deze keer bij?

Edit: Zoiets?
[afbeelding]
Updated op de fed site :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:21:
[...]

Jupzz, goed coach kost je met wat leiderschap al snel een slordige 1,7 mil (goed coach, redelijk leiderschap). Zo'n coach kan heeeeeel lang mee (hoop ik). Een uitstekend coach die minder lang mee gaat qua leiderschap kost je nog veel meer en dat is weggegooid geld (bij redelijk leiderschap kost een uitstekend coach al iets van 12 mil,en een uitstekend coach met slecht leiderschap kost nog steeds 4 mil). Goed coach met redelijk leiderschap voor 1,7 mil geeft het meeste waar voor zijn geld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 6

Met de Tolhek Terminators is het laatste team uit divisie VI uitgeschakeld. SC Amsreiw had in zijn uitwedstrijd de penalties nodig na 120 minuten speeltijd. Uiteindelijk werden die net iets beter genomen dan zijn tegenstander en werd de volgende ronde bereikt. Ook ASN en Santo Boma uit divisie V wisten zich te plaatsen voor de volgende ronde. Wat een 100% score betekend voor de divisie. De teams uit divisie IV waren verhoudingsgewijs minder succesvol. Van de zes teams die aan de ronde begonnen haalde alleen Thorgal Eagles, TH0Rretjes en OO0nMe's Dreamteam de volgende ronde. Voor TH0Rretjes betekend dat ze de wedstrijd van de week hebben gewonnen en zo doende hebben verkomen dat Pr_fection nog een tweakers heeft uitgeschakeld. Waar FCThe_Blade zich vorige week nog indekte door te wijzen op het sterke middenveld van zijn tegenstander verpletterde hij deze tegenstander met een score van 2-8. Het middenveld van zijn tegenstander was beduidend minder dan de week ervoor. Ook FC Puk leek weinig moeite te hebben met zijn tegenstander en bekert nog een ronde verder.

Voorbeschouwing Ronde 7

Met nog maar acht wedstrijden te gaan word het spannend wie het langste actief kan blijven. FC ASN krijgt deze ronde een GM op bezoek en daarmee zeker niet de minste. GM-Pandarve zal haar kunsten komen vertonen. Zelfs voor komende ronde zal SC Amsreiw nog een uitwedstrijd moeten spelen. Dat terwijl de andere teams uit divisie al aan hun tweede thuiswedstrijd gaan beginnen. Hoewel een aantal nog uitwedstrijden spelen komen alle teams nu tegenstanders tegen die hun zinnen hebben gezet op een lange bekerrun.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 7

Wedstrijd van de Week

Alles United - SC Amsreiw (219726802)
SC Amsreiw had penalties nodig om deze ronde te bereiken en Alles United besliste zijn vorige wedstrijd pas in de verlenging. Kijkend naar de behaalde niveau van beide teams kan het best wel eens weer niet binnen negentig minuten beslist zijn. Beide teams zijn aan elkaar gewaagd en zullen de toeschouwers waar voor hun geld geven.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:16:
[...]

Jupzz, goed coach kost je met wat leiderschap al snel een slordige 1,7 mil (goed coach, redelijk leiderschap). Zo'n coach kan heeeeeel lang mee (hoop ik). Een uitstekend coach die minder lang mee gaat qua leiderschap kost je nog veel meer en dat is weggegooid geld (bij redelijk leiderschap kost een uitstekend coach al iets van 12 mil,en een uitstekend coach met slecht leiderschap kost nog steeds 4 mil). Goed coach met redelijk leiderschap voor 1,7 mil geeft het meeste waar voor zijn geld denk ik.
Die prijzen die jij noemt zijn neem ik aan de prijzen als je hem extern aantrekt. Wanneer je een speler met hoge ervaring hebt zaken de prijzen nog een eind. Heb zelf een aantal weken geleden een speler coach gemaakt en dat kosten me maar 750k (goed coach, goed leiderschap). Afhankelijk daarvan kan je bij het aanstellen van een nieuwe coach alvast zijn opvolger voor een paar ton aantrekken zodat als nodig is je weer een speler hebt die je coach kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zelfs nog goedkoper, hen nu een passable experience/ solid leadership gekocht van 39 jaar. In het jaar dat ik hem bij me heb hoop ik hem naar solid te trainen. Wel goed gekeken hoeveel wedstrijden hij al gespeeld had, nadat hij naar passable ging.

Verder de beker.......voor het eerst met mijn A-team gespeeld op zondag, zit nog te dubben wat ik woensdag ga doen, verliezen met mijn B-team, of gaan voor de 50/50 met mijn A-team en training opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb van het weekend trouwens onverwacht goed geboert...
Niet alleen de koploper verslagen, maar zelfs met 4-0 :
Had wel ruim mindere Hatstats (31 minder; 173 vs 204), maar al hun aanvallen liepen dood op mijn verdediging (3x exact dezelfde zin van een vastgelopen aanval) en mijn aanval was schijnbaar net ietsjes beter wat die legden alledrie de counterkansen er wel in en ik scoorde nog een ervarings-SE.

vorige week had ik nog met eenzelfde counter-spel het heel moeilijk, toen ik dus wel alle counters mistte (in vergelijk tot toen heb ik een middenvelder naar de vleugel gezet, waardoor mn middenveld echt een helehoop minder werd, mn tegenstander 75% bb; maar mn aanval duidelijk sterker)..
Eeen beetje cru en onterecht vind ik de uitslag wel... zeker ook het grote verschil in aantal doelpunten... maar ja , als het in je voordeel is voelt het toch wat anders dan andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mijn tegenstander heeft per ongeluk een WO veroorzaakt wat resulteerde in een niet spannende zondag avond en een 5-0 overwinning zonder ratings... gelukkig wel PIC gespeeld. Heel lang geleden dat ik een WO in de competitie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begon deze competitie met een WO, maar dat team veranderd na komende speelronde in een BOT samen met nog een ander team. Dat betekend dan ineens twee botjes in mijn competitie.

Zit net te kijken en zie in eens dat ik afgelopen zondag het laagste bezoekers aantal had sinds 9 december 2007. Hopelijk gaat het wel weer aantrekken als ik de komende 2 a 3 wedstrijden gewoon win.

Heb de data van de GoT-cup even na zitten tellen en volgens mij is de eerste wedstrijd de 25e

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:00:
Mijn tegenstander heeft per ongeluk een WO veroorzaakt wat resulteerde in een niet spannende zondag avond en een 5-0 overwinning zonder ratings... gelukkig wel PIC gespeeld. Heel lang geleden dat ik een WO in de competitie had.
Het lijkt er bij mij op dat ze niet willen dat ik kampioen word. Nummer 1 en 3 moesten tegen elkaar, stelde de nummer 3 een half team op :( Win ik met 4-0, wint de nummer 1 met 8-0. Nu loop ik dik achter op doelsaldo. Deze week hoop ik een deel van mijn team te verkopen, dan kan ik kijken hoe ik het de komende seizoenen moet gaan draaien. Sta 8 miljoen in de plus, dus mijn oude spitsen en mids blijven tot ze dalen in stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat wordt er toch heerlijk overgeboden op spelers van 17jr en 3 dagen ;)

had een speler uit mn jeugd te koop gezet die ik direkt kon pullen na zn 17e... hij had redelijk scoren en matig passen en vleugel + onvoorspelbaar ... natuurlijk leuke skills, maar qua TSI rijkelijk laag: 500 slechts .

de TL-vergelijking bracht zaterdag al een schatting van tegen de 80.000 voor zulk een speler, maar die steeg al rapide zodat die vanochtend 200K gemiddeld en 150K mediaan aangaf......
echter, alle spelers op die vergelijk-lijst hadden TSI's boven de 500.

toch ontstond er een leuke bidwar tussen twee spelers, waarna op het einde een nieukomer met een bod eroverheenging en uiteindelijk won... met een ruime 280K :D *O*
Dat is bijna een heel seizoen jeugdopleiding (gebaseerd op 2 scouts) dat ik daarmee terugwin ... en deze speler had zelfs praktisch geen training gehad (op scoren was hij vrijwel direkt uitgetrained na twee weken spelen, en de rest heeft hij opgedaan door secundair individueel te trainen, op de vleugelpositie)..

Mn echte geldbrenger hoop ik binnenkort te pullen... een goed, bijna uitstekend verdediger die ook zeer laag in de 17jr zit

net via hattrick-youthclub.org teruggekeken, heb de laatste 111 dagen voor bijna € 650.000 aan jeugdspelers verkocht, nog zonder moederclubgeld van doorverkochte spelers

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 10-03-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Iemand interesse in een jeugdfriendly deze week? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
nXXt schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:28:
Iemand interesse in een jeugdfriendly deze week? :)
Altijd :)

50979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:08:
Mn echte geldbrenger hoop ik binnenkort te pullen... een goed, bijna uitstekend verdediger die ook zeer laag in de 17jr zit
Geef ff een gil als je hem te koop zet, misschien heb ik wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Veel succes in de beker vanavond!

Trotse vader!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.