Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Misschien eindelijk weer een wedstrijd thuis nu
Jammer dat hij een ruk-team op stelde. Ik had nog wat trainees kunnen laten spelen
Trotse vader!
Nu even verdedigen trainen zodat men minder incasseert
Verwijderd
Aftakelende spits gekocht voor 1 mil.
Jaartje ouder en niveautje lager en verkoop hem voor 1.5 mil.
Niet dat ik klaag, ik kan nu voor een 2 mil een nieuwe halen. Maar ik vind het wel vreemd
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Als het goed is popt hij over 4 weken.Soh Lai Eng (185088812)
21 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 15-05-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: DBZ (sinds 17-04-2008)
Total Skill Index (TSI): 29 030
Loon: 13 620 €/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig Verdedigen: matig
Positiespel: zwak Vleugelspel: slecht
Passen: waardeloos Scoren: wereldklasse
Spelhervatting: slecht
EDIT: Bedenk me net dat ik hem eigenlijk op een verotte tijd te koop heb gezet. Nu kan hij net niet meer op zondag meespelen, terwijl ik dan tegen de nummer 1 speel

[ Voor 10% gewijzigd door brambest op 20-02-2009 07:30 ]
Hij popt over 4 weken en je gaat hem nu verkopenbrambest schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 07:21:
Zeauw, dit spelertje staat te koop voor 3 000 000:
[...]
Als het goed is popt hij over 4 weken.
EDIT: Bedenk me net dat ik hem eigenlijk op een verotte tijd te koop heb gezet. Nu kan hij net niet meer op zondag meespelen, terwijl ik dan tegen de nummer 1 speel

zit daar nog een gedachte achter of heb je geld nodig
Chario2 (818126)
Komend weekend weer tegen een botje, zegt mijn fanclub dat zij licht in het voordeel zijn, terwijl als ik een week later tegen de huidige ongeslagen nr 1 moet ze verwachten dat wij winnen.

heb je de wedstrijden al toegevoegd (Wedstrijden > | Voeg wedstrijd toe |) ?Salv schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 01:20:
Zou iemand mij kunnen helpen met het invullen van de gegevens na de wedstrijd bij hattrick youthclub? Ik heb nu een 3tal wedstrijden gespeeld met de jeugd en toevallig al een 5 sterren verdedigertje. Maar nu heb ik al een aantal rapporten maar ik snap er niet zo heel veel van hoe en waar ik deze moet invullen bij youthclub, als iemand mij dit kan verduidelijken zou ik dit op prijs stellen
vervolgens de spelers prestaties toevoegen en daarna in het prestatielijstje op het icoontje 'Trainingsrapport toevoegen'

vervolgens moet je uit een aantal hoofdgroepen uitkiezen waarin je vermoed dat het trainingsrapport thuishoort, bv:
1e Getrainde vaardigheid (Verdedigen)
2e Getrainde vaardigheid (Individueel)
Vaardigheidsstijging
Tip voor training
etc.
klik je darop opent een lijstje met verschillende rapporten waar de naam van de speler al ingevuld is, maar een [X] staat voor een bepaalde skil (verdefdigen, positiespel, scoren etc.) en een [Y] voor verschillende vaardigheden (zwak, matig, redelijk, goed etc.).
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Heeft die gozer van 17 nog bijstats ? mijn ervaring is dat er ook flink betaald voor spitsen die SE snel of koppen hebben.-CKY2K- schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:23:
Zo mijn nieuwste trainee waarvan ik verwacht had dat hij gelijk de eerste training zou poppen is een week later dan toch gestegen. Een jonge 17 jarige met goed scoren, altijd lekker. Op dit tempo is hij in week 3 van het volgend seizoen formidabel scoren.
Komend weekend weer tegen een botje, zegt mijn fanclub dat zij licht in het voordeel zijn, terwijl als ik een week later tegen de huidige ongeslagen nr 1 moet ze verwachten dat wij winnen.Raar systeem.
Chario2 (818126)
Ik heb nu al de drie wedstrijden toegevoegd die ik gespeeld hebt, en al 2 trainings rapporten per spelers zoals jij aangaf verwerkt. De 3rde die krijg ik in de loop van de avond. Moet zeggen dat het even puzzelen maar was maar nu is het wel wat duidelijker.RM-rf schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:21:
[...]
heb je de wedstrijden al toegevoegd (Wedstrijden > | Voeg wedstrijd toe |) ?
vervolgens de spelers prestaties toevoegen en daarna in het prestatielijstje op het icoontje 'Trainingsrapport toevoegen' [afbeelding] klikken.
vervolgens moet je uit een aantal hoofdgroepen uitkiezen waarin je vermoed dat het trainingsrapport thuishoort, bv:
1e Getrainde vaardigheid (Verdedigen)
2e Getrainde vaardigheid (Individueel)
Vaardigheidsstijging
Tip voor training
etc.
klik je darop opent een lijstje met verschillende rapporten waar de naam van de speler al ingevuld is, maar een [X] staat voor een bepaalde skil (verdefdigen, positiespel, scoren etc.) en een [Y] voor verschillende vaardigheden (zwak, matig, redelijk, goed etc.).
Hoe kun je het beste de eerste weken je opstelling maken? Is dit door alle spelers via youthclub op verschillende posities te laten spelen, of kan ik het beste kiezen voor meeste potentie? Aangezien ik het niet echt belangrijk vind om nu al wedstrijden te winnen enso..
Verwijderd
Overigens zullen er bij de spelers die je aan het begin krijgt weinig spelers zitten die echt 5 sterren kunnen halen.
Heb nu alle gegevens verwerkt en laat de jongens nog een beetje wisselen maar die gescoute speler die laat ik in de verdediging en zal ook mijn training aanpassen naar verdedigen en passen. Lees af en toe ook om minder spelers op te stellen zodat je een duidelijk trainings rapport krijgt over je opgestelde spelers?
Geld nodigchario2 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:12:
[...]
Hij popt over 4 weken en je gaat hem nu verkopen![]()
zit daar nog een gedachte achter of heb je geld nodig
2 seizoenen geleden naar de VI gepromoveerd en kansloos afgelopen seizoen meteen weer gedegradeerd naar de VII zoals verwacht. Een eerste rondje teams vergelijken leek het me haalbaar om in de top 2 a 3 mee te kunnen maar om 1 of andere reden was HT zo vriendelijk om me op 3 nederlagen te trakteren waar er toch minimaal 3 punten hadden moeten zijn en ik nu dus gezellig onderaan sta met 0 uit 3. Ik heb inmiddels de training maar weer omgegooid en train spitsen en dat gaat toch wel lekker rap. Nadeel is dat mijn 17 jaar formidabel scoren trainee er voor 4 weken werd afgeschopt afgelopen zondag, dus die gaat iig 1 week training missen (staat nu nog op +2).
Ik moet op 1 of andere manier mijn verdediging zien te versterken (heb er 4 op uitstekend en 1 op briljant) dus met een paar weken gaan de meeste defs eruit, allemaal tegelijk, en dan hoop ik 2 ietwat betere defs aan te kunnen trekken (misschien dat er nog een trainee uit gaat, waarschijnlijk een 19 jaar met dan uitmuntend scoren en goed passen).
Komende zondag tegen de huidige koploper (of klaploper, hij heeft alleen de zwakste tegenstanders gehad) maar eens de eerste 3 punten zien te pakken.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
EDIT: Inmiddels zijn er 29 minuten gespeelt, en sta ik met 3-1 achter.
[ Voor 12% gewijzigd door brambest op 22-02-2009 20:59 ]
Bijzondere ME rape weer. Moet wel de enige van het seizoen worden. Ik hoopte eigenlijk rond week 7 al een punt of 9 los te staan...
[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 22-02-2009 21:58 ]
Verwijderd
10 punten uit 4 wedstrijden. Volgende week aantreden tegen de huidige nummer 1. Ik ben benieuwd.
Gaat een lastige worden. Westrijd van volgende week Tips zijn welkom...
Verwijderd
Overigens mijn beste match ooit in HT
Vorige jaar min of meer per ongeluk gepromoveerd naar de VI.
Ik ging voor 3e plek omdat ik niet dacht de VI aan te kunnen, helaas dacht er nog iemand zo over en werd ik alsnogs 2e, op naar een hopeloos seizoen VI.
Dachten ook mijn fans, gezien; "elke dag in deze divisie is een bonus"
Vorige seizoen kon ik qua middenveld met 4-4-2 lekker meedraaien in de VII.
Dat zou me dus in de VI niet gaan lukken, dus om toch nog een paar puntjes af te snoepen van de rest besloot ik maar om alle wedstrijden te gaan counteren.
En zie daar!
Na 4 counter wedstrijden sta ik 1e!
Doelsaldo van 14 voor, 4 tegen en nog steeds ongeslagen in m'n 1e seizoen VI
Hoe raar kan het lopen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Chario2 (818126)
Verwijderd
Als je een speler na één minuut wisselt, krijgt hij dan "normale" vormupdate?
Als dit zo zou zijn ga ik dit woensdag toch eens toepassen in de cup.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Je mag spelers toch alleen wisselen na 45 minuten?Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:14:
Even rap een vraagje, hoe zit dat nu met die wissels en vorm?
Hiermee neem ik verrassende de leiding in de competitie, echter op doelsaldo
Matchid 216323170
Iduna United s.c. Polar Bears
GardierStats 146 206
LoddarStats 7.36 10.1
HatStats (alleen totaal) 123 167
[ Voor 75% gewijzigd door Salv op 23-02-2009 12:20 ]
Nu eens kijken of we in de beker zit.
@ dreyeners
Dat over de wissels en vorm is een interressant punt. Ben benieuwd wie dat antwoord kan geven.
Unknown
Verwijderd
FCThe_Blade dendert vrolijk door in de Belgische beker deze keer met een 0-9 overwinning. De laatste teams uit divisie VII zagen hun dappere strijd stranden in deze ronde. Ook uit divisie VI zagen ongeveer de helft van de teams hun run eindigen. Echter zijn er nu nog 5 teams over in deze divisie om onze eer te verdedigen. Shabba FC werd tijdens de wedstrijd van de week zwaar overklast op het middenveld. Waardoor hun tegenstanders de thuissituatie optimaal uit konden buiten. SC Amsreiw wist zijn uitwedstrijd met grote cijfers te winnen en geeft daarmee duidelijk aan voorlopig nog niet klaar te zijn met de beker.In divisie V waren de verhouding precies omgekeerd als in de van VI en daarmee plaatsen 6 van de 11 teams zich. Ook in divise IV was weer een uitschakeling deze ronde zag HVP zijn run staken, maar de overige acht gaan nog een ronde verder.
SC Amsreiw mag deze ronde aantreden tegen FC. Brandweer. Zijn spelers hebben in ieder geval beloofd de tegenstander het vuur aan de schenen te leggen. FC Braobant gaat voor de ontroning van de ultieme koningen. FC Puk treed aan tegen het 10e van fc bal op het dak. WVV'67 kan in ieder geval een ding van zijn tegenstander verwachten komende woensdag en dat is een frisse adem. De sponsor van FC Tictac heeft toegezegd iedereen een gratis doosje te verstrekken.
Ook de overige teams succes gewenst en dat er maar veel van de 21 de volgende ronde mogen halen.
Aantal deelnemers Nederland: 20
Aantal deelnemers Belgie: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0
SVGHENT - reberton (219206691)
SVGHENT zal het erg zwaar krijgen kijkent naar het krachtsverschil. Des ondanks zouden ze het stadion 3 keer uit kunnen verkopen wanneer er een club uit divisie III op bezoek komt. Alhoewel de kans klein is dat hun team gaat winnen zullen de supporter voor een waren heksenketel zorgen woensdagavond.
Bekeroverzicht
ik kon enkel wat vinden over de veranderingen aan 'minute-based training helemaal aan het begin toen ze het gingen invoeren... toen werd er expliciet bij opgemerkt dat de vorm-updates niet minuut-gebaseerd was, maar een wedstrijd altijd als een hele wedstrijd gold, ook als een speler slechts korte tijd gespeeld had...Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:14:
Even rap een vraagje, hoe zit dat nu met die wissels en vorm?
dat was echter een melding van ruim een jaar terug en ik weet niet of het in de tussentijd veranderd is (de ervaring is sindsdien wel óók minuut-gebaseerd geworden, en spelers krijgen dus enkel een percentage ervaring afhankelijk van het aantal gespeelde minuten)..
maar misschien moet je het gewoon proberen, als het werkt is het een slimme truc.
Overigens, voor de spelers met Jeugdacademie en die Hattrick-youthclub gebruiken (of het tot nu toe nog niet deden omdat het teveel werk leek):
Hattrick-Youthclub heeft een nieuwe update; vanaf nu kun je alle matchdata per CHPP automatisch laten inladen.
je moet enkel de spelers en scoutrapports zelf handmatig toevoegen, maar het importeren van wedstrijden gaat nu per muisklik
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Helaas kom ik volgende week iemand tegen met een hoog middenveld. Dat wordt weer 'normal' spelen
Trotse vader!
[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 25-02-2009 21:03 ]
Unknown
Verwijderd
Verwijderd
Zoals van te voren was voorspeld ging de wedstrijd van de week verloren. Het krachtsverschil tussen SVGHENT en reberton was groot en werd ook uitgedrukt in de 0-6 eindstand. Van de vijf teams die aan deze ronde begonnen van divisie VI haalde alleen Tolhek Terminators de volgende ronde. Uit divisie V zagen we drie teams winnen met als meest overtuigende FC ASN met een 4-0 overwinning. Deze ronde zagen we vanuit divisie IV twee teams sneuvelen. Fresh Kickers en WVV'67 zagen hun mannen met een nederlaag van het veld stappen. FCThe_Blade en FC Puk bereikte ook de volgende ronde, maar kunnen wel op steeds meer weerstand rekenen.
Het aantal teams word steeds verder uitgedunt en zijn bijna op twee handen te tellen. In Nederland en Belgie zijn nu 12 teams uit onze federatie actief. Echter de tegenstanders worden steeds sterker en dus de opdrachten steeds moeilijker. Dat voetbal oorlog is zal FC ASN ondervinden wanneer ze deze ronde aan mogen treden tegen FC The Warriors.Hopelijk zijn de jongens van FC Braobant in topconditie om de spelers van F.C. snelle jelle bij te kunnen houden. De tegenstander van FCThe_Blade heeft een erg hoog middenveld, maar mochten ze het spel handig spelen zijn er misschien kansen.
Aantal deelnemers Nederland: 11
Pr_fection - De TH0Rretjes (219464972)
In de vorige ronde was Pr_fection te sterk SandstorM en in deze ronde komt hij al gelijk weer een tweaker tegen. Echter deze keer zal hij het erg lastig krijgen tegen de mannen van De TH0Rretjes. Weederom net als eerder dit seizoen staat de wedstrijd van de week in het teken van 'wraak'. Hopelijk word er geen twee tweaker aan de zegewagen van Pr_fection gebonden en kunnen we De TH0Rretjes volgende week verwelkomen in ronde 7.
Bekeroverzicht
Trotse vader!
Verwijderd
Midas van Uffelen [playerid=184689946]
22 years and 61 days
Conditie: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: inadequate
Winger: solid Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: wretched
Voor de rest: mijn team wordt langzaam aan steeds beter. Sta nog steeds 1e op doelsaldo en zal op 19 april of nr 2 of kampioen worden. Heb afgelopen woensdag een stomme fout gemaakt door geen trainingswedstrijd te houden, dus ben weer een week training voor mijn trainees kwijt. Erg onhandig, aangezien het redelijk nauw luistert, qua leeftijd en inkomsten. Maar ja, moet ik maar niet op vakantie gaan zonder vriendschappelijke wedstrijd te regelen.
Helaas zullen er binnenkort weer wat dure spelers aangenomen moeten worden: betere/jongere keeper en ik moet ook betere vleugelspelers hebben.
En het is natuurlijk altijd leuk om te zien dat je spelers 40% van de topscorers-lijst van je league en tevens de top3 vast hebben.
-- == Alta Alatis Patent == --
* nXXt vanavond met PIC tegen de zwakste tegenstander evar.
[ Voor 26% gewijzigd door nXXt op 01-03-2009 16:55 ]
Unknown
vooral mn laatste verlies is ietwat lullig ... stond eerst voor, maar mn tegenstander maakte met wat geluk gelijk in zn eerste uitgespeelde kans.
In de 81 e minuut wordt er een verdediger van hem uitgetrapt en vervangen door een jong gastje, die toevallig een kop-specialiteit heeft en deze scoort vervolgens direkt erna een SE (corner-kopbal).
jammer, sta nu drie punten achter de lijstaanvoerder op de derde plek, maar heb ook vier zware wedstrijden voor me (tegen de nr 1 en 2)...
het gaat er een beetje om spelen of ik daarbij nog puten ga halen (4 punten zou een minimum moeten zijn, maar dat zal ook lastig worden)
Ben niet in staat iets te doen dit seizoen voor GoT dus ik hoop dat iemand de got cup kan oppakken.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Trotse vader!
Geen idee, maar dat aanpassen duurt soms wel meer dan een seizoen hoorTH0R schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:32:
Wie is eigenlijk degene, die de winnaarslijst van de got-cup aan past? Op de website...
Of houd je van correcte lijstjes waar jij in hoort te staan
Quintus rent na het posten weg nadat hij zijn sig heeft bekeken

Unknown
Ik heb het een keer of 8 gedaan.... Wie moet(en) er deze keer bij?Quintus schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:47:
[...]
Geen idee, maar dat aanpassen duurt soms wel meer dan een seizoen hoor![]()
Of houd je van correcte lijstjes waar jij in hoort te staan![]()
Quintus rent na het posten weg nadat hij zijn sig heeft bekeken
Edit: Zoiets?

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 03-03-2009 19:46 ]
Gelukkig heb ik voor het eerst wel penaltynemers ingesteld.
EDIT: Toch nog met 6-7 door naar de volgende ronde!
[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 04-03-2009 19:59 ]
Unknown
Gelukt, de eer van GoT is hoog gehouden!TH0R schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:16:
Ik zal proberen de eer van GoT hoog te houden!
4-1 gewonnen
Trotse vader!
Is er al duidelijk wie dit seizoen de GoT Cup wil gaan oppakken...?Damien2004 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:21:
Het is een tijdje geweest maar heb het mega druk op het moment.
Ben niet in staat iets te doen dit seizoen voor GoT dus ik hoop dat iemand de got cup kan oppakken.
vorig seizoen werd in week 6 de inschrijving al geopend..
persoonlijk zou ik wel graag ook dit seizoen meedoen (al ben ik tot nu toe bijna alle cups direkt in de eerste ronde eruit gevlogen)
Verwijderd
Ik wil de GoT Cup wel op me nemen dit seizoen. Heb op Gottrick toch al de juiste rechten.
Edit: Heb in ieder geval de inschrijving vast open gezet.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 17:11 ]
Hopelijk blijf ik dit jaar langer in de cup.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Misschien kan er ook in HT zelf een newsletter binnen de Federatie verstuurd worden over de GoT-Cup...?
Om iig alle leden van de federatie erop te attenderen... lang niet iedereen leest actief mee op GoT zelf.
[ Voor 73% gewijzigd door RM-rf op 06-03-2009 09:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
Wat zijn de stats van je argentijn ?Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:12:
Ga een poging wagen om mijn 22 jarige Argentijnse middenvelder in het NT te krijgen. Hij heeft op positiespel nog maar 2 a 3 pops nodig. Daarna moet hij nog flink stijgen op het gebied van passen, maar was toch al van plan daar wat meer aandacht aan te gaan schenken. Heb al wat jongeren reserve spitsen gekocht zodat ik met passen wat meer jongere spelers train.
mijn 17 jarige gepopt naar uitstekend, met redelijk passen wordt een leuke spits, se koppen.
Chario2 (818126)
Verwijderd
Playmaking: titanic Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Hij moet naar Mytisch/Magisch positiespel, Briljant passen en minimaal Goed spelhervatten. Dus we hebben nog wel wat werk, maar het moet wel een uitdaging blijven.
Dat is een leuke speler zeg!Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:31:
Daniel Sebastián Oste [playerid=173096627]
Playmaking: titanic Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Hij moet naar Mytisch/Magisch positiespel, Briljant passen en minimaal Goed spelhervatten. Dus we hebben nog wel wat werk, maar het moet wel een uitdaging blijven.
Hoe ga je straks de loonkosten betalen?
Trotse vader!
Verwijderd
Daarnaast hoop ik op een positief verschil in aankoop en verkoop tijdens het reorganiseren van mijn team.
ik kreeg net een berichtje van de U20 portugese scout:
Hi. Could we talk about your player going to U20 team by msn?
Thanks
Please training him GENERAL + 20% stamina this 2 weeks could you?
And update him every week on our data base. :-)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
YAY! Ik heb me ingeschreven!Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:09:
De GoT-cup zijn voor alle GoTters @ HT. Dus ook jij bent van harte welkom
Maar je gaat toch niet echt algemeen trainen voor 1 speler?Royz schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:04:
Dit is vet zeg
ik kreeg net een berichtje van de U20 portugese scout:
[...]

Nou, ik heb eigenlijk wel 4/5 gegadigden voor U20, ik moet even kijken hoe het met hun afloopt?Sandyman538 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 00:24:
[...]
Maar je gaat toch niet echt algemeen trainen voor 1 speler?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nice nice, kun je eens zijn stats opnoemen? Ik heb ook nog steeds een ' U20 ' speler, tenminste, u20 scout had contact met me opgenomen, paar weken terug wat zijn stats waren, maar verder niets meer van gehoort.Royz schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:14:
[...]
Nou, ik heb eigenlijk wel 4/5 gegadigden voor U20, ik moet even kijken hoe het met hun afloopt?
Overigens, zou het lonen om deze speler trainer te maken:
Heb nu eenEen populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een slecht leider.
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een rampzalig leider.
[ Voor 5% gewijzigd door brambest op 07-03-2009 08:24 ]
Unknown
1 van 20 met wereldklasse positiespel en 2 van 20 met wonderbaarlijk positiespel en 1 van 19 met wereldklasse.brambest schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:24:
[...]
Nice nice, kun je eens zijn stats opnoemen? Ik heb ook nog steeds een ' U20 ' speler, tenminste, u20 scout had contact met me opgenomen, paar weken terug wat zijn stats waren, maar verder niets meer van gehoort.
daarnaast heb ik weer 3 u20 trainees lopen die zijn nu 17 en 1 is 18
Ik heb liever een uitstekend coach met slecht leiderschap, vooral voor de training scoren. Als ik dan eenmaal een paar goede verkopen heb gedaan, kan ik altijd gaan voor een betere coach met beter leiderschap.Quintus schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:21:
Neem aan dat je er een goed coach van wil maken? Dan schiet het amper op qua leiderschap en is het je geld niet waard vind ik. Stel dan een goed coach aan met minimaal redelijk liefst goed leiderschap.
Maar dan nog, door 2 weken algemeen te trainen 'verliezen' ze 2 weken training op mainskill. Dat zou ik echt zonde vinden.Royz schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:14:
[...]
Nou, ik heb eigenlijk wel 4/5 gegadigden voor U20, ik moet even kijken hoe het met hun afloopt?
[evilmode]Het is niet een manager die jou gevraagd heeft om algemeen te trainen zodat zijn eigen trainee's straks in aanmerking komen voor U20 omdat ze jou in mainskill voorbij gaan?
hehehe, iig staat er bij Sunfire zelf:Sandyman538 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:30:
[...]
[evilmode]Het is niet een manager die jou gevraagd heeft om algemeen te trainen zodat zijn eigen trainee's straks in aanmerking komen voor U20 omdat ze jou in mainskill voorbij gaan?[/evilmode]
Laatste gebeurtenissen
14-10-2008 Verkozen tot Bondscoach U-20 in Portugal.
Dus denk het niet?
Waarom liever een uitstekend coach? Ik heb nooit echt het voordeel ervan gezien en kost behoorlijk wat meer...brambest schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:33:
[...]
Ik heb liever een uitstekend coach met slecht leiderschap, vooral voor de training scoren. Als ik dan eenmaal een paar goede verkopen heb gedaan, kan ik altijd gaan voor een betere coach met beter leiderschap.
Omdat hij een U20 speler heeft denk ik. Persoonlijk vind ik een goed coach ook duur zatFresh T. schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:30:
[...]
Waarom liever een uitstekend coach? Ik heb nooit echt het voordeel ervan gezien en kost behoorlijk wat meer...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja oke, maar het voordeel wat je er uiteindelijk mee behaalt, is niet zo heel groot, zeker niet gezien de extra kosten die je eraan besteed, naar mijn idee dan. Maar ik laat me graag overtuigenMarzman schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:21:
[...]
Omdat hij een U20 speler heeft denk ik. Persoonlijk vind ik een goed coach ook duur zat
Updated op de fed siteJoss schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:20:
[...]
Ik heb het een keer of 8 gedaan.... Wie moet(en) er deze keer bij?
Edit: Zoiets?
[afbeelding]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Jupzz, goed coach kost je met wat leiderschap al snel een slordige 1,7 mil (goed coach, redelijk leiderschap). Zo'n coach kan heeeeeel lang mee (hoop ik). Een uitstekend coach die minder lang mee gaat qua leiderschap kost je nog veel meer en dat is weggegooid geld (bij redelijk leiderschap kost een uitstekend coach al iets van 12 mil,en een uitstekend coach met slecht leiderschap kost nog steeds 4 mil). Goed coach met redelijk leiderschap voor 1,7 mil geeft het meeste waar voor zijn geld denk ik.Marzman schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:21:
[...]
Omdat hij een U20 speler heeft denk ik. Persoonlijk vind ik een goed coach ook duur zat
Verwijderd
Met de Tolhek Terminators is het laatste team uit divisie VI uitgeschakeld. SC Amsreiw had in zijn uitwedstrijd de penalties nodig na 120 minuten speeltijd. Uiteindelijk werden die net iets beter genomen dan zijn tegenstander en werd de volgende ronde bereikt. Ook ASN en Santo Boma uit divisie V wisten zich te plaatsen voor de volgende ronde. Wat een 100% score betekend voor de divisie. De teams uit divisie IV waren verhoudingsgewijs minder succesvol. Van de zes teams die aan de ronde begonnen haalde alleen Thorgal Eagles, TH0Rretjes en OO0nMe's Dreamteam de volgende ronde. Voor TH0Rretjes betekend dat ze de wedstrijd van de week hebben gewonnen en zo doende hebben verkomen dat Pr_fection nog een tweakers heeft uitgeschakeld. Waar FCThe_Blade zich vorige week nog indekte door te wijzen op het sterke middenveld van zijn tegenstander verpletterde hij deze tegenstander met een score van 2-8. Het middenveld van zijn tegenstander was beduidend minder dan de week ervoor. Ook FC Puk leek weinig moeite te hebben met zijn tegenstander en bekert nog een ronde verder.
Met nog maar acht wedstrijden te gaan word het spannend wie het langste actief kan blijven. FC ASN krijgt deze ronde een GM op bezoek en daarmee zeker niet de minste. GM-Pandarve zal haar kunsten komen vertonen. Zelfs voor komende ronde zal SC Amsreiw nog een uitwedstrijd moeten spelen. Dat terwijl de andere teams uit divisie al aan hun tweede thuiswedstrijd gaan beginnen. Hoewel een aantal nog uitwedstrijden spelen komen alle teams nu tegenstanders tegen die hun zinnen hebben gezet op een lange bekerrun.
Aantal deelnemers Nederland: 7
Alles United - SC Amsreiw (219726802)
SC Amsreiw had penalties nodig om deze ronde te bereiken en Alles United besliste zijn vorige wedstrijd pas in de verlenging. Kijkend naar de behaalde niveau van beide teams kan het best wel eens weer niet binnen negentig minuten beslist zijn. Beide teams zijn aan elkaar gewaagd en zullen de toeschouwers waar voor hun geld geven.
Bekeroverzicht
Verwijderd
Die prijzen die jij noemt zijn neem ik aan de prijzen als je hem extern aantrekt. Wanneer je een speler met hoge ervaring hebt zaken de prijzen nog een eind. Heb zelf een aantal weken geleden een speler coach gemaakt en dat kosten me maar 750k (goed coach, goed leiderschap). Afhankelijk daarvan kan je bij het aanstellen van een nieuwe coach alvast zijn opvolger voor een paar ton aantrekken zodat als nodig is je weer een speler hebt die je coach kan maken.lameeuw schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:16:
[...]
Jupzz, goed coach kost je met wat leiderschap al snel een slordige 1,7 mil (goed coach, redelijk leiderschap). Zo'n coach kan heeeeeel lang mee (hoop ik). Een uitstekend coach die minder lang mee gaat qua leiderschap kost je nog veel meer en dat is weggegooid geld (bij redelijk leiderschap kost een uitstekend coach al iets van 12 mil,en een uitstekend coach met slecht leiderschap kost nog steeds 4 mil). Goed coach met redelijk leiderschap voor 1,7 mil geeft het meeste waar voor zijn geld denk ik.
Verwijderd
Verder de beker.......voor het eerst met mijn A-team gespeeld op zondag, zit nog te dubben wat ik woensdag ga doen, verliezen met mijn B-team, of gaan voor de 50/50 met mijn A-team en training opgeven.
Niet alleen de koploper verslagen, maar zelfs met 4-0 :
Had wel ruim mindere Hatstats (31 minder; 173 vs 204), maar al hun aanvallen liepen dood op mijn verdediging (3x exact dezelfde zin van een vastgelopen aanval) en mijn aanval was schijnbaar net ietsjes beter wat die legden alledrie de counterkansen er wel in en ik scoorde nog een ervarings-SE.
vorige week had ik nog met eenzelfde counter-spel het heel moeilijk, toen ik dus wel alle counters mistte (in vergelijk tot toen heb ik een middenvelder naar de vleugel gezet, waardoor mn middenveld echt een helehoop minder werd, mn tegenstander 75% bb; maar mn aanval duidelijk sterker)..
Eeen beetje cru en onterecht vind ik de uitslag wel... zeker ook het grote verschil in aantal doelpunten... maar ja , als het in je voordeel is voelt het toch wat anders dan andersom
Verwijderd
Zit net te kijken en zie in eens dat ik afgelopen zondag het laagste bezoekers aantal had sinds 9 december 2007. Hopelijk gaat het wel weer aantrekken als ik de komende 2 a 3 wedstrijden gewoon win.
Heb de data van de GoT-cup even na zitten tellen en volgens mij is de eerste wedstrijd de 25e
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 16:56 ]
Het lijkt er bij mij op dat ze niet willen dat ik kampioen word. Nummer 1 en 3 moesten tegen elkaar, stelde de nummer 3 een half team opSandyman538 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:00:
Mijn tegenstander heeft per ongeluk een WO veroorzaakt wat resulteerde in een niet spannende zondag avond en een 5-0 overwinning zonder ratings... gelukkig wel PIC gespeeld. Heel lang geleden dat ik een WO in de competitie had.
had een speler uit mn jeugd te koop gezet die ik direkt kon pullen na zn 17e... hij had redelijk scoren en matig passen en vleugel + onvoorspelbaar ... natuurlijk leuke skills, maar qua TSI rijkelijk laag: 500 slechts .
de TL-vergelijking bracht zaterdag al een schatting van tegen de 80.000 voor zulk een speler, maar die steeg al rapide zodat die vanochtend 200K gemiddeld en 150K mediaan aangaf......
echter, alle spelers op die vergelijk-lijst hadden TSI's boven de 500.
toch ontstond er een leuke bidwar tussen twee spelers, waarna op het einde een nieukomer met een bod eroverheenging en uiteindelijk won... met een ruime 280K

Dat is bijna een heel seizoen jeugdopleiding (gebaseerd op 2 scouts) dat ik daarmee terugwin ... en deze speler had zelfs praktisch geen training gehad (op scoren was hij vrijwel direkt uitgetrained na twee weken spelen, en de rest heeft hij opgedaan door secundair individueel te trainen, op de vleugelpositie)..
Mn echte geldbrenger hoop ik binnenkort te pullen... een goed, bijna uitstekend verdediger die ook zeer laag in de 17jr zit
net via hattrick-youthclub.org teruggekeken, heb de laatste 111 dagen voor bijna € 650.000 aan jeugdspelers verkocht, nog zonder moederclubgeld van doorverkochte spelers
[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 10-03-2009 13:28 ]
Geef ff een gil als je hem te koop zet, misschien heb ik wel interesse.RM-rf schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:08:
Mn echte geldbrenger hoop ik binnenkort te pullen... een goed, bijna uitstekend verdediger die ook zeer laag in de 17jr zit
Trotse vader!
Dit topic is gesloten.