ik zou zeker oppassen met teveel vertrouwen in die HO-teamvergelijking en altijd zelf goed controleren op basis van welke berekeningen hij daarop komt... (is misschien je zelfvertrouwen en teamgeest veel beter dan voorheen? waardoor je sowieso een sterker mid haalt?)
op basis van de teamcompare van Alltid zou ik zeker niet al te makkeijk denken over een winst:
http://alltid.org/teamcompare/1005685,1292583
daar kun je zien dat jullie middenveld rating erg dicht bij elkaar ligt: Jouw aanval is een stuk sterker, maar je verdediging weer een stuk zwakker...
dat betekent dat een heleboel zal afhangen hoeveel kansen je krijgt, de kans dat je die scoort is wel ongeveer gelijk (tenzij je een erg sterke spelhervatter hebt of een duidelijke meerwaarde qua SE's; hij heeft iig niet al teveel spelers met een specialiteit, uit zn laatste opstelling haalde ik een technische en een snelle speler; tegen die snelle speler kun je iig Şemsettin Palmiye, je snelle verdediger zetten).
maar middenveld overwicht zou voor jou héél belangrijk zijn en daar zou ik niet teveel risico mee nemen, dus zeker Normaal spelen en niet zomaar PICen... Mots zou ik overigens, gezien je wedstrijd de week erna, tegen weer een team dat qua middenveld redelijk in de buurt komt (maar die weer een te zwakke aanval heeft)
Mijn TU was ook pop-loos, maar dat had ik ook niet echt verwacht:
Wel een flinke positieve vorm-duw: +7/-1.
ik had in het tussenseizoen mn conditie op 20% gezet, en daarna laat ik hem per week met 1% dalen, dat geeft me hopelijk de mogelijkheid mn vorm enigszins te reguleren, en een lichte stijging voor de komende weken te geven (de belangrijkste wedstrijden voor mij liggen op week 6, 7, 8 en 9; als ik dat goed doorkom ben ik praktisch al gepromoveerd waarschijnlijk)
[
Voor 16% gewijzigd door
RM-rf op 13-02-2009 10:53
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen