Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.109 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
4-1 overwinning met PIC. Nu nog wat magische spelers verkopen (moeten volgens tl bijna 3 keer zo veel doen als toen ik ze kocht, dus verlies valt mee :))

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 01-02-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31
Yeah 5-0 winst in me 1e wedstrijd! 595 balbezit. Voelt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59
FC Strijen (37698), of SC Destiny Juniors (11976)
Afhankelijk of FC Strijen wel of niet doorgaat met de jeugd, wat zondagavond/maandagochtend duidelijk zou moeten zijn
Is er al wat bekend?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:21
Pff gelijkgespeeld. Wie kan mij advies geven? Ik moet gewoon kampioen kunnen worden, maar heb elk seizoen weer de pech dat ik in wedstrijden lullig punten verlies.

team: fc deurbel
matchid: 216390077

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
3-0 gewonnen met PIC tegen een botje. 1 trainee een pleister (zal geen dokter voor nodig zijn voor volgende week zondag?) en mijn andere (beste) trainee 2 goals. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

4-3 verloren tegen het andere gepromoveerde team. Hij was ook sterker, ik had verwacht met een grotere achterstand te verliezen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Had Strijen uit de Ere gezet met een nieuwe uitnodiging. Deze is aangenomen dus gaat hij door.
Misschien kan Joss dat even bevestigen voor jou.

Vanavond uiteindelijk met 4-0 gewonnen. Fijne meevaller.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Quintus schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:32:
[...]

Had Strijen uit de Ere gezet met een nieuwe uitnodiging. Deze is aangenomen dus gaat hij door.
Misschien kan Joss dat even bevestigen voor jou.

Vanavond uiteindelijk met 4-0 gewonnen. Fijne meevaller.
Ja, ik wilde stoppen ivm teveel werk, maar heb (vlak voor het laatste moment) besloten toch door te zetten. Uitdaging terug gehad en aangenomen.

In de Ve mn eerste wedstrijd gewonnen tegen (uiteraard) de mede-promovendus, dus voor de wedstrijd om PIC vroeg. Dit dan ook gedaan, maar omdat hij counterde met 4-3-3 ofzo had het allemaal toch weinig betekenis.

Hoop dat dit avontuur in de V wat beter verloopt dat de vorige keer. Toen kwam ik in een cirkel van wedstrijden verliezen - minder stadion inkomsten - moeten verkopen - dus meer verlies (zowel wedstrijden als geld)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chario2 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:33:
[...]

Dsanka ik gun jou de titel hij komt je toe ;)
Dank je _/-\o_

Om competitie vol te krijgen zijn er ook zat mensen die een advertentie hebben geplaatst. Op die manier heb ik vorig seizoen ook die twee Amerikanen gevonden.

Gisteren een WO om de competitie mee te starten. Dus volgende week eigenlijk pas de eerste echte wedstrijd. Eerst woensdag in de beker eens kijken hoe mijn team er nu voor staat.

Vandaag zal ik ook het verslag posten voor de nieuwe bekerronde. Van het weekend geen tijd gehad om het af te ronden, maar doe ik vandaag wel.
mr_derk schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:31:
Pff gelijkgespeeld. Wie kan mij advies geven? Ik moet gewoon kampioen kunnen worden, maar heb elk seizoen weer de pech dat ik in wedstrijden lullig punten verlies.

Als ik zo bekijk dan kom je nog wat te kort in de aanval. Aan de leeftijd van je spelers te zien train je verdedigers, maar dan begrijp ik niet waarom je in een 4-4-2 formatie begint en tegen het einde van een wedstrijd zelfs overschakelt naar een 3-4-3. Als je inderdaad verdedigers traint dan lijkt me dat je met 5 verdedigers speelt om optimaal te kunnen trainen.

Wat deze wedstrijd betreft was alleen je verdediging veel sterker en de rest was ongeveer in evenwicht.

Probeer met aan en verkoopbeleid in je trainingslinie je andere linies zoals bijvoorbeeld de aanval te versterken en dan zou het goed kunnen komen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Henkjan Buitenkant  [playerid=234679732]
19 jaar en 55 dagen, volgende verjaardag: 31-03-2009

Geboren in: Nederland

redelijk in vorm, conditie matig 
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Eigenaar:       Noordereiland FC    (sinds 02-02-2009 (2/38), )
Total Skill Index (TSI):    0 
Loon:   250 €/week 
Waarschuwingen: 0 
Fysiek: fit 

Conditie:   [i]matig[/i]    Keepen: rampzalig
Positiespel:    rampzalig   Passen: waardeloos
Vleugelspel:    waardeloos  Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos  Spelhervatting: rampzalig

Mjah. Als je Henkjan Buitenkant heet, kan het natuurlijk ook niks zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:33:
[...]

Dsanka ik gun jou de titel hij komt je toe ;)
Precies, als Jeugdcompogeit de resultaten even berekend.

1. Dsanka 46 punten 61 voor en 27 tegen +34
2. Jong Pmaas 46 punten 51 voor en 26 tegen +25

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 1

De eerste ronde zit er weer op en er zijn groot aantal teams dat de volgende ronde hebben gehaald. De een met wat meer gemak dan de ander maar ze zijn er wel. Fris United wist hun thuisvoordeel te benutten en schakelde mede-fedlid FC Sa-weee-tah uit. Van de overige 105 wedstrijden zagen we er nog eens 88 in een overwinning eindigen.

Voorbeschouwing Ronde 2

Vooral zal het voor Nub.nl zal het een hele zware ronde worden. De zwaren jongens komen op bezoek en zijn van plan zijn geldpakhuis leeg te halen. De kansen zij erg groot dat het ze gaat lukken, want de krachtsverhouding tussen een IX-klasser en een II-klasser is nog al groot. Een dinig staat zeker vast dat het een historische wedstrijd gaat worden voor Nub.nl.

Het zal een beestenboel worden bij Aapzakker Unieted. Naast de apen van de thuisploeg zullen de bezoekers zwarte konijnen meebregen en nog meer beesten. The "J" Club zal komende ronde bezoek krijgen van kleine blauwe mannetjes. Nog een wedstrijd waar de beesten centraal staan is Cow fc - Gooise Vogels.

Iedereen succes en hopelijk zie ik veel van jullie terug in de volgende ronde.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 84 (1 tegen BOT)
Aantal deelnemers Belgie: 3 (1 tegen BOT)
Aantal deelnemers Duitsland: 1

Wedstrijd van de Week

Grand Cru Kickers - A2 United (218401692)
De wedstrijd heeft een beetje de smaak van wraak. Grand Cru Kickers was in de eerste ronde verantwoordelijk voor de uitschakeling van fed-lid HMS Arossel. Geheel toevallig stuit hij in deze ronde op het volgende fed-lid A2 United. In de eerste ronde was hij te sterk voor GoT eens kijken of hij dat deze ronde weer is.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mn excuses dat ik je niet eerder even een berichtje stuurde...

FC Strijen gaat idd door in GoT EREdivisie... in GoT ERE zijn nog twee plaatsen vrij, maar beide spelers hebben al gemeld wel door te gaan dus ik neem aan dat daar alle plaatsen bezet zijn..

ik heb gezien dat je nu al in GoT II-I zit en dat daar iedereen zich gemeld heeft, en nog drie open plaatsen zijn...

om die op te vullen zou het idd wel pretig zijn als mensen eventjes een advertentie zouden willen plaatsen op hattrick (ik heb het gisteravond al gedaan, maar geen reactie gehad).
Evenetueel kunnen we misschien ook mensen die juist een advetentie plaatsen voor een plek in een jeugdliga aanschrijven

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Er is een nieuwsbrief verstuurd inmiddels.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er inmiddels ook nog een advertentie tegen aan gegooid. Dus een zien of we reacties terug gaan krijgen.

Edit: Nu ook een oproep in een andere federatie neergezet.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_derk schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:31:

Je keeper mag iets beter, meer kan ik zo snel niet ontdekken. Je traint verdedigen, ik zou dan met 5 verdedigers gaan spelen en counteren, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59
RM-rf schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:14:
[...]

mn excuses dat ik je niet eerder even een berichtje stuurde...

FC Strijen gaat idd door in GoT EREdivisie... in GoT ERE zijn nog twee plaatsen vrij, maar beide spelers hebben al gemeld wel door te gaan dus ik neem aan dat daar alle plaatsen bezet zijn..

ik heb gezien dat je nu al in GoT II-I zit en dat daar iedereen zich gemeld heeft, en nog drie open plaatsen zijn...
Geen probleem, je had tenslotte gezegd zondag of maandag ochtend.. Dus je had nog even tijd gehad ;)
Heb nu idd de uitnodiging voor II.I geaccepteerd omdat het zo afgesproken was; Naar de II.I tenzij FC Strijen niet meer door gaat.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik snap alweer een beetje waarom ik was gestopt... is het nou echt rechtvaardig dat ik met 4-0 verlies gisteren???

Linkje: Alltid

[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 02-02-2009 13:57 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ancalagon Lizards (1196170) het jeugteams van Ancalagon Dragons (501880) heeft interesse getoond voor GoT II-I. Heb al een HT-mail bij Pewwy gedropt om hem een uitnodiging te sturen.

Nog twee plaatsen te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:01:
Ancalagon Lizards (1196170) het jeugteams van Ancalagon Dragons (501880) heeft interesse getoond voor GoT II-I. Heb al een HT-mail bij Pewwy gedropt om hem een uitnodiging te sturen.

naar ik meen is GoT II-I gewoon 'open' (er staat ook geen 'slotje' bij de naam) en dus kan die persoon zich ook direkt aanmelden, zonder dat Pewwy extra een uitnodiging moet versturen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Royz schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:57:
Ik snap alweer een beetje waarom ik was gestopt... is het nou echt rechtvaardig dat ik met 4-0 verlies gisteren???

Hij krijgt 3 kansen die centraal gaan en dat is het enige punt waar hij sterker is dan jou verdediging, als deze er alle 3 in gaan en dan ook nog een penalty er overheen komt kun je concluderen dat je of pech heb of dat de aanval te sterk was voor jou verdediging. Door het kleine verschil in bbz kan hij daardoor ook net wat meer kansen creëren

Ik heb ook al een aantal advertenties geplaats binnen de verschillende feds kijken of ik daar bericht van terug krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Salv op 02-02-2009 14:57 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn eerste match in II toch al gewonnen met 5-0 tegen ander team dat uit III komt :)

Hij koos voor de counter, wat natuurlijk niet echt gaat lukken tegen mij ;)

Wat me wel opviel was dat ik alweer 3 goalen gemaakt heb door mijn spelhervatten ;) één kopgoal één penalty en één vrije trap.

In de beker weer een botje, lekker picen dus.

Heb nu de ploegen eens kunnen bekijken in mijn reeks, en zit met mijn 650 k loon vrij goed op de 3de plaats kwa lonen, en hoop hier ook minimum te eindigen als ik alle ratings bekijk van gisteren.

Ik had gisteren vrij leuke jeugdpull uit YA, ik wist dat hij bijna uitstekend was, maar er kwam nieuw talent aan, hier is de knakker, gaat weer heel wat centen opbrengen, i love the YA :), van de week maar eens gaan zien voor een nieuwe coach :) :

Albino Relógio
TSI = 1 630, 17 jaar en 4 dagen.
Is redelijk in vorm, zijn conditie is zwak.

Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Spelmaken: zwak
Vleugelspel: slecht
Passen: redelijk
Scoren: goed
Spelhervatten: rampzalig

Haja, heb mijn arena ook maar eens geupgrade naar 90 k toeschouwers, had gezien dat in belgie het max in compo vorig seizoen 88 k was in eerste klasse, dus had zoiets van ja met die 90 zit ik wel goed ;)

Zijn er dit seizoen eigenlijk awards uitgedeeld? Ben er nergens iets van tegengekomen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Iemand een jeugdfriendly?

Daag maar uit :)

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van Godenzonen Amsterdam

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:01:

GoT II-I is vol ...
enkel verschijnt nu de uitslag van vorig seizoen en de melding:
Volgende ronde
Competitie is afgerond (seizoenspauze - 7 dagen)
ik hoop toch echter wel dat de wedstrijden snel gegenereerd worden en dan donderdag gewoon gespeeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Royz schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:57:

Tsja gezien de ratings snap ik het verlies wel, maar 4-0 is een beetje overdreven ja. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:53:
[...]

naar ik meen is GoT II-I gewoon 'open' (er staat ook geen 'slotje' bij de naam) en dus kan die persoon zich ook direkt aanmelden, zonder dat Pewwy extra een uitnodiging moet versturen
Had hem inderdaad op open gezet, omdat ik niet weer vertraging wil oplopen. Het probleem met die 7 dagen rust is dat we dus niet 6 dagen en 23 uur later kunnen beginnen. De man van de interesse is uitgenodigd en heb er maar gewoon 1 uitgeknikkerd. Zal hij vast niet fijn vinden. Tijd maar weer gewoon op 19.35 zetten?

Datum voor begin staat bij mij overigens gewoon op 5-2 :?

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 02-02-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik snap er niks meer van die jeugd competitie, maar het zal wel goed komen als we er 1 bij krijgen en de nieuwe schema word aangemaakt. Me spelertjes staan iig te poppelen om te beginnen ;) Kun je de scouts maar 1x in de week bellen ?

Pff zondag een lastige wedstrijd en mag ik gelijk tegen een van mijn concurrenten met vele hogere stats spelen dus ben benieuwd hoe ik dit aan moet pakken om mijn verlies te beperken en misschien een puntje ofso te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:57:
[...]

Had hem inderdaad op open gezet, omdat ik niet weer vertraging wil oplopen. Het probleem met die 7 dagen rust is dat we dus niet 6 dagen en 23 uur later kunnen beginnen. De man van de interesse is uitgenodigd en heb er maar gewoon 1 uitgeknikkerd. Zal hij vast niet fijn vinden. Tijd maar weer gewoon op 19.35 zetten?

Datum voor begin staat bij mij overigens gewoon op 5-2 :?
ik heb het nagevraagd op het forum van de jeugdopleidingen-federatie en daar stelt iemand dat het altijd zo is dat er een extra week tussenzit:
dan zouden pas 5-2 de wedstrijden gegenereerd worden, maar we pas 12-02 weer de eerste wedstrijden hebben..

Dat zou ik absoluut graag willen voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Laatst online: 13:01
RM-rf schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:34:
[...]

ik heb het nagevraagd op het forum van de jeugdopleidingen-federatie en daar stelt iemand dat het altijd zo is dat er een extra week tussenzit:
dan zouden pas 5-2 de wedstrijden gegenereerd worden, maar we pas 12-02 weer de eerste wedstrijden hebben..

Dat zou ik absoluut graag willen voorkomen
Dan word je niet helemaal juist geinformeerd. Het klopt dat er een week rust bij de wedstrijden zit, maar die loopt altijd gelijk met de wedstrijden van de eerste elftallen. Wedstrijden op 5-2 kan dus best kloppen, zolang het geheel maar voor die datum rond is gekomen. De exacte tijd daarvoor weet ik ook niet (1 dag, 2 dagen...), maar die ligt er best dicht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Fresh T. schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:45:
[...]

Dan word je niet helemaal juist geinformeerd. Het klopt dat er een week rust bij de wedstrijden zit, maar die loopt altijd gelijk met de wedstrijden van de eerste elftallen. Wedstrijden op 5-2 kan dus best kloppen, zolang het geheel maar voor die datum rond is gekomen. De exacte tijd daarvoor weet ik ook niet (1 dag, 2 dagen...), maar die ligt er best dicht op.
idd is dat antwoord wel hersteld door iemand anders die ik volgens mij wel kan vertrouwen (een van de medewrkers aan Hattrick-youthclub).

het siw el mogelijk, maar er moeten wel 7 hele dagen tussen het einde van de vorige zitten...

dus waarschijnlijk is het idd goed de aanvangstijd van de wedstrijden voor de zekerheid op 19:35 te houden...
maar dan kunnen we ook gewoon op donderdag weer spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:34

nXXt

Carpe omnia

Yeah, heb sinds vandaag een nieuwe jeugdspeler in mijn opleiding, een keeper van 17 jaar. Heeft vandaag z'n eerste wedstrijd gespeeld en scoorde zes sterren. Volgens de beschrijving zal hij 'in no time goed keepen' hebben. Ben benieuwd, dat zou nogal interessante toekomstperspectieven bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:44:

Volgens de beschrijving zal hij 'in no time goed keepen' hebben. Ben benieuwd, dat zou nogal interessante toekomstperspectieven bieden.
dat betekent dat zn max-skill 'goed' zal kunnen worden maximaal en niet zozeer dat hij ook zeer snel 'goed' zou bereiken en daarna verder zou groeien. (ik vind dat een erg slecht vertaalde zin, alhoewel ook de oorspronkelijke engelse zin, nl. iets als 'this player will reach his skill solid before you know it' al onduidelijk is).

maar aangezien het een keeper is kun je er prima leuk geld mee verdienen, ook als die 18 is zul je dr nog steeds 100-150K voor kunnen krijgen, ik zou er echter niet al teveel training in stoppen, spelers die je boven de 18 pulled krijgen sowieso een extra 'bonus' naar hun max-skill toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Nee, maar nu heb ik voorlopig een fatsoenlijke keeper voor m'n jeugdelftal :D

En 'goed keepen' als max skill is wat hij binnen jeugd kan bereiken, lijkt me? Want dan vind ik het alsnog wel prima, mijn huidige eerste keeper heeft goed keepen (mijn keeper loopt nogal wat achter op de rest van m'n elftal) en als deze jongen door kan groeien, heb ik een mogelijke opvolger.

[ Voor 70% gewijzigd door nXXt op 03-02-2009 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 01:34:
Nee, maar nu heb ik voorlopig een fatsoenlijke keeper voor m'n jeugdelftal :D

En 'goed keepen' als max skill is wat hij binnen jeugd kan bereiken, lijkt me? Want dan vind ik het alsnog wel prima, mijn huidige eerste keeper heeft goed keepen (mijn keeper loopt nogal wat achter op de rest van m'n elftal) en als deze jongen door kan groeien, heb ik een mogelijke opvolger.
idd kan die keeper in de jeugd maximaal goed bereiken... als die nu 6 sterren haalt zal die nu zo rond de matig/redelijk zitten, goed zal tegen de 7,5 ster zijn (daarvoor zijn wel excell-sheets of kun je hattrick-youthclub gebruiken... hierbij is het overigens wel belangrijk om de sterren-rating over langere tijd te nemen want daarin kunnen uitschieters naar boven zitten)

In je A-team zou die keeper enkel kunnen doorgroeien als je ook keeping traint, iets wat overigens niet echt een goede inkomstengarantie is (de winst daarvan is relatief weinig én je bent erg afhankelijk van hooguit twee trainee's ... maar misschien kunnen gespecialiseerde keepers-trainers daar meer over uitleggen)

ik denk eerlijk gezegd dat je meer voordeel kunt halen uit het direkt verkopen van die jongen als je hem gepulled zou hebben, en voor je eigen keeper eerder een oudere aan te schaffen die relatief minder kost dan een jonge, maar met de nodige ervaring zelfs een stukken hogere rating haalt...
volgens mij kun je een formidabele keeper met zwak ervaring en rond de 25 jaar ook voor 150K kopen, wat gelijk is qua prijs aan een goed keeper van 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

-CKY2K- schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:19:
[...]

Tsja gezien de ratings snap ik het verlies wel, maar 4-0 is een beetje overdreven ja. :(
ja, precies dat bedoel ik. dat ik verloren heb ok (heb op beker gegokt), maar 4-0 wtf? :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

nXXt schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:44:
Yeah, heb sinds vandaag een nieuwe jeugdspeler in mijn opleiding, een keeper van 17 jaar. Heeft vandaag z'n eerste wedstrijd gespeeld en scoorde zes sterren. Volgens de beschrijving zal hij 'in no time goed keepen' hebben. Ben benieuwd, dat zou nogal interessante toekomstperspectieven bieden.
moet je wel keepen gaan trainen :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:27:
[...]
idd kan die keeper in de jeugd maximaal goed bereiken... als die nu 6 sterren haalt zal die nu zo rond de matig/redelijk zitten, goed zal tegen de 7,5 ster zijn (daarvoor zijn wel excell-sheets of kun je hattrick-youthclub gebruiken... hierbij is het overigens wel belangrijk om de sterren-rating over langere tijd te nemen want daarin kunnen uitschieters naar boven zitten)

In je A-team zou die keeper enkel kunnen doorgroeien als je ook keeping traint, iets wat overigens niet echt een goede inkomstengarantie is (de winst daarvan is relatief weinig én je bent erg afhankelijk van hooguit twee trainee's ... maar misschien kunnen gespecialiseerde keepers-trainers daar meer over uitleggen)

ik denk eerlijk gezegd dat je meer voordeel kunt halen uit het direkt verkopen van die jongen als je hem gepulled zou hebben, en voor je eigen keeper eerder een oudere aan te schaffen die relatief minder kost dan een jonge, maar met de nodige ervaring zelfs een stukken hogere rating haalt...
volgens mij kun je een formidabele keeper met zwak ervaring en rond de 25 jaar ook voor 150K kopen, wat gelijk is qua prijs aan een goed keeper van 18
Formidabele keeper voor 150 k 8)7 waaar????????? koop ik hem gelijk.

Prijzen zijn weer aardig gestegen, voor een 27 jarige (100 dagen) formidabale verdediger, matig passen en matig pm, 1.1 miljoen gevangen _/-\o_ :9~

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie inderdaad al 1M geboden worden op formidabele keepers van 25 jaar met verder geen enkele bijstat en slecht ervaring. Daarbij komt hij volgens de vergelijking tussen de 1.5 en de 2 uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ah, goed punt inderdaad. Keepen trainen is inderdaad redelijk onhandig. Thx voor den tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
De prijzen voor spelers liggen idd weer een stuk hoger dan in de periode dat ik gestopt was. Hoop dat dit ook nog zo is als ik mijn eerste trainees ga lozen (als mijn 18 jarigen goed scoren hebben gaan ze er weer uit voor betere trainees :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ook de Ere is rond nu en de wedstrijden zijn gegenereerd.

Jammer maar helaas spelen we 12/2 de eerste ronde pas.

[ Voor 33% gewijzigd door Quintus op 03-02-2009 21:05 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het het verstandigste om tegen een bot-team PIC te spelen of maakt het niet zoveel uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:56:
Is het het verstandigste om tegen een bot-team PIC te spelen of maakt het niet zoveel uit? :)
tegen een bot zou ik altijd piccen. maar als je denkt dat het om het doelsaldo beslist zal gaan worden zou ik normaal spelen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:28
Oh briljant. Ik had een nieuwe spits (eigenlijk complete selectie) gekocht. 20 jarige Fransman die al goed ervaring had omdat hij wat bij de U20 mee had gedaan. Maar aangezien hij nu niet meer in de selectie zat heb ik er niet echt moeilijk over gedaan. 4,5 miljoen betaald (bovennatuurlijk scoren, goed passen), redelijk marktconform bedrag, helemaal omdat hij nog zo jong was.

Kreeg ik van de week een berichtje van een scout van Frankrijk hoeveel hij al getraind was in scoren en hoe hoog hij ook alweer precies was (hij had het goed). Ik even gereageerd in de trant, tsja, ik train hem op spelhervattingen aangezien hij niet meer in de U20 zat, dus dat leek me geen probleem, vandaag berichtje terug.

thank you.

he will probably not play again in U20 but he's a very good potential for playing NT A one day. it is little bit annoying for us that he's not continued on scoring cause he's the best 20 years old fowards.

if you will plan to change training or sell him thank you for informing us about it (to find a possible buyer/trainer). and if you can uploaded him some times, thks very much.

regards.

[http://www.ht-fff.org/]

Zegt denk ik ook heel veel over de selectie in Frankrijk, of niet? Ben niet zo los op de nationale teams. Maar dat ik als n00b die gewoon een spits wil kopen 'per ongeluk' voor echt geen extreem bedrag de beste 20 jarige spits van Frankrijk koop... 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
geen transfer ad (ook al loopt ie over een uurtje af :) ), maar nu ik de stats van mijn pull zie krijg ik het gevoel van zondagochtend weer terug: enorme blijheid toen ik de TSI en leeftijd zag, ENORME deceptie toen ik de stats zag:

17 jaar en 93 dagen, (TSI): 1 580

Conditie: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: matig
Scoren: matig
Passen: redelijk

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk als hij laag 17 was geweest had hij natuurlijk best nog wat opgeleverd, maar nu blijft het toch een risico dat hij juist in een andere vaardigheid hoog zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:37:
Kijk als hij laag 17 was geweest had hij natuurlijk best nog wat opgeleverd, maar nu blijft het toch een risico dat hij juist in een andere vaardigheid hoog zit.
Ik zag eerst TSI en was toen al blij zat dat ie 17 was, ook al is ie dan vrij hoog 17. Ik verwachte een goed als hoofdstat toch zeker, en dan blijkt het gewoon matig te zijn.
Al wel 164000 geboden nu, dus dat valt me nog wel meer mee, maar een goed hoofdstat had wat meer gedaan denk ik.

edit: verkocht voor 351.000, tjemig. Een VI uit Turkije was in een bidwar met een XI uit Spanje die al ruim 4 dagen HT speelt, en die is de gelukkige eigenaar geworden 8)7

edit2: It must be my luckt day, mijn beker tegenstander besluit aan te treden in een 0-0-2-opstelling

[ Voor 19% gewijzigd door sarinsarin op 04-02-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Mijn bekerwedstrijd is nog 0-0... heb gekozen voor PIC :P

EDIT: Oh snap, I jinxed it.

John MacQuaid zorgde in de 34e minuut voor een 0-1 voorsprong. Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.

Op de minuut dat ik het postte :')

Mijn divisiegenoot en tevens grootste concurrent staat 1-0 voor en blijft maar aanvallen :P.

EDIT2: Nu al 2-0 voor mijn div.genoot dus...

Overigens heeft hij de mazzel dat hij een goede run had aan het eind van vorig seizoen, waardoor zijn tegenstander rond plaats 1500 staat en die van mij in de top 500.

[ Voor 95% gewijzigd door nXXt op 04-02-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta 0-1 voor, maar uit frustratie heeft hij mijn keeper maar geblesseerd geschopt. Nou maar hopen dat het aantal weken niet al te hoog is.

Edit: Dat zal hem leren 0-2.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

:( Nu alweer 0-2 achter...

:'( 0-3

Bwuh, ik wordt keihard afgestrafd... nu al 0-67 :')

[ Voor 62% gewijzigd door nXXt op 04-02-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Vorige week 0-11 en nu 0-9 gewonnen in de beker. Wel een erg grote terugloop. :P

Het mooiste is nog de 0 blessures. We blijven dit seizoen nog even op de wolk zitten. :+

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ook hier een ronde verder met pic. eens kijken wat de volgende ronde voor tegenstander geeft.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier ook PIC en 1-5 gewonnen. Alleen kan ik nog niet zo positief over de blessures zijn. Mijn keeper er al af, een middenvelder, nu een verdediger (b-team), en dat in de eerste 3 wedstrijden gelukkig net mijn a-team verdediger weer terug na 6 weken blessureleed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, 1-4 gewonnen met pic en 5-3-2. Wel rood voor één van mijn mids :( Anyway, ts is is lekker hoog, nu met een beetje geluk een tijdje doorpiccen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:14:
Hmm, 1-4 gewonnen met pic en 5-3-2. Wel rood voor één van mijn mids :( Anyway, ts is is lekker hoog, nu met een beetje geluk een tijdje doorpiccen :)
Heb je de switch alweer gemaakt naar een all out counterteam Pewwy? Ik heb het altijd een geweldige speelstijl gevonden, maar niet om mee te starten natuurlijk. ;) Misschien kan ik bij de verkoop van mijn eerste lichting spelers 2 spitsen houden en van de rest goede def trainees kopen. Nadeel vind ik wel dat je een hoop betaald voor goede passing skills bij je defs (voor de counterrating) en er maar weinig voor terugkrijgt bij de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik ga proberen zo ver mogelijk te komen met mijn VII team in de beker :D Gisteren zware overwinning geboekt iig :p

heb nu 3 mil om een trainee te kopen en denk aan een 17 jarige uitstekend positiespel, goed passen speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:35:
[...]

Formidabele keeper voor 150 k 8)7 waaar????????? koop ik hem gelijk.
klopt, ik had me erg flink verrekend... die vind je idd niet snel onder de 1miljoen.

Overigens, ik heb op het forum gelezen dat ze ook de berekening van ervaring-ontwikkeling aangepast hebben, de 'lotterij' is eruit gehaald, waardoor soms spelers meer en soms ze minder ervaring wonnen per wedstrijd, nu krijgt iedere spelers voor elke gespeelde minuut (het is dus ook speelminuten-gebaseerd) dezelfde ervaringspunten erbij.

Dat vind ik wel mooi, mijn record was een speler die 36 A-wedstrijden gedurende 4 seizoenen moest spelen voordat zn ervaring een stap steeg, en waarbij ik zeker meen te weten dattie ook een aantal friendlies meegespeeld heeft in die tijd.

Uit de beker ligt ik eruit, helaas.
Wel met veel eer, een team dat eerste staat een divisie hoger en dat met zn vrijwel complete A-team speelde en nog haalde ik net wat betere hatstats én een beter middenveld...
maar et wat ongeluk (mn beste spits die geblesseeerd raakte halverwege) heb ik alsnog met 1-3 verloren

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 05-02-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Pff de prijzen in het begin van het seizoen zijn altijd weer een stuk hoger. Ik ben een beetje opzoek naar goed verdedigers zonder bijstat, anders met max matig of redelijke bijstats, maar hiervoor mag je toch aardig in de buidel tasten.

Zelf heb ik een 19jarige te koop staan, en hoop dat daar ook een kleine bidwar op los slaat dat ie wel voor meer dan 40a50 weg gaat.

Even over de jeugd, daarvoor kun je dus bij een site je dingen invullen, maar ik neem aan dat dit pas na de eerste wedstrijd kan of kan ik dit al wel invullen ? En wat moet er ingevuld worden bij pull datum, is dat de datum wanneer de speler bij de JA is gekomen?

Edit// heb de spelers al ingevuld zie dat je de gegevens en skills e.d. later kunt invullen. Best wel veel werk om dat in te vullen zeg, maar nu is het maar een kwestie van bijhouden :) Op naar de eerste wedstrijd, die helaas pas volgende week is, wil rapporten zien :P

[ Voor 25% gewijzigd door Salv op 05-02-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
De prijsverschillen begin en einde van het seizoen zijn vast niet zo hoog meer zoals in de tijd van het oude leeftijdssysteem. Nu kan je halverwege en eind van het seizoen nog jonge 17 jarigen kopen, toen kon dat alleen in de eerste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:28
Pff, 50 hatstats meer, op alle fronten beter, en toch op penalty’s uit de beker. Elk seizoen het zelfde liedje :/ Mijn competitiegenoten zeggen het zelfs, het lijkt echt of ik structureel last van pech heb in HT :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kunt wel een lichte schommeling zien. Aan het begin van het seizoen begint men zich te versterken voor het komende seizoen. Na een paar weken word het dan wat rustiger en tegen het einde beginnen ze dan weer met versterking voor het seizoen er op.

Dit is allemaal gevoelsmatig en kan het niet onderbouwen met keiharde cijfers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zucht ik heb altijd last van uitgeef drift. Ik heb mijn team redelijk bij elkaar voor een IXde klasser, maar ik heb 230k in kas. Op 1 of andere manier wil ik dat uitgeven. Wat zouden jullie doen?

Mijn 18jarige trainees worden bij eerste pop verkocht dus misschien toch maar bewaren om dan betere trainees te financieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:53:
Zucht ik heb altijd last van uitgeef drift. Ik heb mijn team redelijk bij elkaar voor een IXde klasser, maar ik heb 230k in kas. Op 1 of andere manier wil ik dat uitgeven. Wat zouden jullie doen?

Mijn 18jarige trainees worden bij eerste pop verkocht dus misschien toch maar bewaren om dan betere trainees te financieren?
Als je goed mee kunt komen in je competitie en je hebt goede trainee's dan zou ik het lekker in kas houden. Dan kun je weer betere trainee's kopen als je de eerste batch verkoopt. Dat zou ik in ieder geval doen. Zonde om geld uit te geven voor een beter team als je het eigenlijk nog niet nodig hebt.

Al herken ik het gevoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:54:
[...]

Als je goed mee kunt komen in je competitie en je hebt goede trainee's dan zou ik het lekker in kas houden. Dan kun je weer betere trainee's kopen als je de eerste batch verkoopt. Dat zou ik in ieder geval doen. Zonde om geld uit te geven voor een beter team als je het eigenlijk nog niet nodig hebt.

Mijn geld moet ook altijd op :) Geen idee hoe dat toch komt. In het dagelijks leven kan ik "iets" beter sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:04:
[...]

Heb je de switch alweer gemaakt naar een all out counterteam Pewwy? Ik heb het altijd een geweldige speelstijl gevonden, maar niet om mee te starten natuurlijk. ;) Misschien kan ik bij de verkoop van mijn eerste lichting spelers 2 spitsen houden en van de rest goede def trainees kopen. Nadeel vind ik wel dat je een hoop betaald voor goede passing skills bij je defs (voor de counterrating) en er maar weinig voor terugkrijgt bij de verkoop.
Nope, heb er op het moment de spelers niet voor, maar ben wel bezig een strategie te ontwikkelen waarmee ik hele goede defstats kan halen. Zit nu nog met een team met 500k salaris, en dat houd ik vol tot einde beker. Daarna moet ik in de kosten gaan snijden, anders moet ik ook een nieuw team aanvragen binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:41:
[...]

Mijn geld moet ook altijd op :) Geen idee hoe dat toch komt. In het dagelijks leven kan ik "iets" beter sparen ;)
haha same here! heb ik eindelijk geld ga ik toch gelijk speuren op de tl, op zoek naar "koopjes" :P

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:54:
[...]

Ik speel in de IX.78, ga er eens kijken en vraag je dan af of ik mee kan komen. ;) Ik weet alleen niet of ik kampioen ga worden, zo niet dan wil ik ook niet promoveren, wil wel een lintje natuurlijk. ;)
Ik hou het wel even op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Laatst online: 20-08 07:55
dat is altijd lastig zat. Ik wil ook graag altijd de centen uitgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:45:
[...]

Nope, heb er op het moment de spelers niet voor, maar ben wel bezig een strategie te ontwikkelen waarmee ik hele goede defstats kan halen. Zit nu nog met een team met 500k salaris, en dat houd ik vol tot einde beker. Daarna moet ik in de kosten gaan snijden, anders moet ik ook een nieuw team aanvragen binnenkort ;)
Wat voor spelers heb je dan wel niet?
Zelf heb ik reusachtig x 6, bovennatuurlijk x 4 en 1 briljante met goddelijk + heel veel spelhervatten daarnaast nog, 8x formidabel + 3x uitstekend in het B-team, en ik betaal nog geen 300k per week. Bewust hiervoor gekozen aangezien je dit gewoon vol kunt houden financieel (en dat kon ik niet toen ik op een gegeven moment 500+ k per week betaalde, en degradeerde uit de IV 8)7 ).

/edit
Eigenlijk dom van mij. Vorig seizoen (en alle seizoenen daarvoor zal het ook wel het geval geweest zijn) gingen de prijzen van de spelers de eerste weken ook enorm omhoog. Als ik nu zie dat ik vlak voor de seizoenswissel al mijn spelers gekocht heb.
Uitstekend keeper 600k nu dik 900k
Formidabel verdediger 900k nu zo'n 1,3M
Formidabel spits 850k nu zo'n 1,1/1,2M
Dus zou op mijn complete B-team nu zo'n 2 miljoen winst kunnen maken ten opzichte van enkele weken geleden waar ik ze voor gekocht heb. Nadeel is dat ik dan geen trainee's meer heb en die weer duur moet kopen dus je schiet er niks mee op. Ik had (achteraf gezien) natuurlijk de rest van mijn geld (nu zo'n 7 miljoen) ook in formidabele spelers moeten investeren zodat ik die nu gewoon had kunnen verkopen. 7 a 8 extra kunnen kopen, zo'n 200k winst per speler maken... Reminder voor volgend seizoen O-)

[ Voor 33% gewijzigd door Sandyman538 op 06-02-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 00:04:
[...]

Wat voor spelers heb je dan wel niet?
Zelf heb ik reusachtig x 6, bovennatuurlijk x 4 en 1 briljante met goddelijk + heel veel spelhervatten daarnaast nog, 8x formidabel + 3x uitstekend in het B-team, en ik betaal nog geen 300k per week. Bewust hiervoor gekozen aangezien je dit gewoon vol kunt houden financieel (en dat kon ik niet toen ik op een gegeven moment 500+ k per week betaalde, en degradeerde uit de IV 8)7 ).

/edit
Eigenlijk dom van mij. Vorig seizoen (en alle seizoenen daarvoor zal het ook wel het geval geweest zijn) gingen de prijzen van de spelers de eerste weken ook enorm omhoog. Als ik nu zie dat ik vlak voor de seizoenswissel al mijn spelers gekocht heb.
Uitstekend keeper 600k nu dik 900k
Formidabel verdediger 900k nu zo'n 1,3M
Formidabel spits 850k nu zo'n 1,1/1,2M
Dus zou op mijn complete B-team nu zo'n 2 miljoen winst kunnen maken ten opzichte van enkele weken geleden waar ik ze voor gekocht heb. Nadeel is dat ik dan geen trainee's meer heb en die weer duur moet kopen dus je schiet er niks mee op. Ik had (achteraf gezien) natuurlijk de rest van mijn geld (nu zo'n 7 miljoen) ook in formidabele spelers moeten investeren zodat ik die nu gewoon had kunnen verkopen. 7 a 8 extra kunnen kopen, zo'n 200k winst per speler maken... Reminder voor volgend seizoen O-)
2 Magische mids gelocht om niet te degraderen. Helaas mislukte dat ;). Zodra ik uit de beker lig gaan ze eruit. Mocht ik een tijdje kunnen doorbekeren dan kunnen ze, financieel gezien, makkelijk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zoals Cruyff zou zeggen: Hoppa.
Tweede trainee die na 1 training een lvl stijgt. Die gaat er dus uit (gekocht voor 1k, gaat volgens de transfervergelijking minimaal voor 50k weg, net 18jr goed scoren). Wat is het beste tijdstip om spelers tegenwoordig te koop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb daarnet een scan uitgevoerd op dutchstats.nl en er zitten nu twee van mijn trainees (17 en 18) in hun database. Verwacht niet dat ze de U20 gaan halen, maar toch er maar in stoppen voor het geval dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:50:

Wat is het beste tijdstip om spelers tegenwoordig te koop te zetten?
maandagavond rond 20 uur is de omzet op de transferlijst het allerhoogst; Als je erop uitbent om ervoor te zorgen dat enkele managers een bidwar tegen elkaar gaan houden (iets dat met jonge trainee's meestal wel kan lukken als ze een beetje leuke skill+subs hebben) kun je het beste zo op maandagavond, of maandagmiddag gokken, daarmee heb ik ook de beste ervaring (al is dat vooral met jeugddspelers die dus ook een ietwat beter sublevel hebben dan trainee's die net gepopped zijn; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

2 pop's, allebei trainees. ik heb nu 2x 17-jarige trainees met uitstekend positiespel en minimaal een goede subskill (passen bijv).

andere speler is 19 en wordt door de duitse u21 scouts in de gaten gehoudenl, is nu 19 en heeft wereldklasse positiespel met goed passen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:10:
[...]

maandagavond rond 20 uur is de omzet op de transferlijst het allerhoogst; Als je erop uitbent om ervoor te zorgen dat enkele managers een bidwar tegen elkaar gaan houden (iets dat met jonge trainee's meestal wel kan lukken als ze een beetje leuke skill+subs hebben) kun je het beste zo op maandagavond, of maandagmiddag gokken, daarmee heb ik ook de beste ervaring (al is dat vooral met jeugddspelers die dus ook een ietwat beter sublevel hebben dan trainee's die net gepopped zijn; )
soms is het ook wel eens handig om hem op een vreemde tijd erop te zetten. dinsdagochtend ofzo, dan is er weinig aanbod en als jouw speler er dan staat heb je kans op een bid war omdat het aanbod erniet is.al een paar keer gehad :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Domme vraag, maar als ik hem er vanavond op zet loopt hij maandagavond af toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:49:
Domme vraag, maar als ik hem er vanavond op zet loopt hij maandagavond af toch?
correct! :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik let daar helemaal niet op wanneer ik ze te koop zet. Alleen tussen twaalf uur 's nachts en acht uur 's ochtends verkoop ik in principe niet, daartussen maakt het me echt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:48
Ik zet ze meestal woensdagavond rond 19:30 te koop.
Zaterdag rond 19:30 zijn altijd de meeste managers on-line (volgens meerdere statistieken) en ik heb vaak bidwars op mijn spelers.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

TH0R schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:19:
Zaterdag rond 19:30 zijn altijd de meeste managers on-line (volgens meerdere statistieken) en ik heb vaak bidwars op mijn spelers.
ben benieuwd welke statistieken, waar kan ik dat terug vinden.
interessant kost voor de GOT ! :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:27:
[...]

ben benieuwd welke statistieken, waar kan ik dat terug vinden.
interessant kost voor de GOT ! :)
http://www.hagonline.org/?id=49

echter, bij die statistiek is goed te bedenken dat het uitzonderlijk grote aantal users online komt doordat drie belangrijke landen dan competitiewedstrijden spelen; Spanje, Italie en Duitsland.
veel managers zijn dan misschien wel online maar zijn relatief minder gericht op het kopen van spelers, omdat ze gewoon enkel hun wedstrijden willen bekijken.

zelf gebruik ik ook altijd graag de statsitieken van 'verkooptijdstip op HTPE:
http://www.databased.at/hattrick/htpe/ (transfer statistics : trading time: activity)..
Overigens, ook daar is zaterdagavond 19:00 net het drukste verkooptijdstip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:48
RM-rf schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:53:
[...]

http://www.hagonline.org/?id=49

echter, bij die statistiek is goed te bedenken dat het uitzonderlijk grote aantal users online komt doordat drie belangrijke landen dan competitiewedstrijden spelen; Spanje, Italie en Duitsland.
veel managers zijn dan misschien wel online maar zijn relatief minder gericht op het kopen van spelers, omdat ze gewoon enkel hun wedstrijden willen bekijken.

zelf gebruik ik ook altijd graag de statsitieken van 'verkooptijdstip op HTPE:
http://www.databased.at/hattrick/htpe/ (transfer statistics : trading time: activity)..
Overigens, ook daar is zaterdagavond 19:00 net het drukste verkooptijdstip
Ik kon niet beter neerzetten (alles wat je zegt).

Verder had een andere site ook nog een onderzoek gedaan, wanneer de meeste mensen on-line waren. Hier kwam hetzelfde uit als bij hag. Linkje staat op thuispc, niet op het werk helaas.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

TH0R schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:19:
Qua verkoopmoment laat ik ook meewegen dat een op zaterdag verkochte speler t.o.v een op maandag verkochte speler mij een week minder loon kost.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
SC Oud-Beijerland presenteerd zijn nieuwe belofte:
Jesús Sanz (234825671)
España 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 21-05-2009

redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 420 €/week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Snel

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
Beetje mee laten slepen (125k) in een flinke bidwar, maar ik heb het gevoel dat hij erg dicht op goed scoren zit. Dit door zijn TSI icm zijn zwakke conditie en door de flinke bidwar op deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zijn er hier trouwens mensen supporter van alltid? De opties zijn wel interessant, maar ik wil graag weten of het het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nee ik ben geen supporter van alltid, vind de standaard dingentjes wel genoeg om alles een beetje te vergelijken. Meer haal ik toch uit het bestuderen van me tegenstander over een aantal wedstrijden dan de dingen die alltid toont.

Morgen voor het eerst een zware wedstrijd voor me in mijn hattrick carrière, vind het toch wel jammer dat de prijzen die nu betaald worden voor verdedigers van max 28 met goed zonder bijstats abnormaal hoog liggen tegen de 150a200 en sommige zelfs wel 300 duizend van club verwisselen. Vaak zijn die 9de of 10de klassers die in een domme bidwar eindigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Salv schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:18:
Nee ik ben geen supporter van alltid, vind de standaard dingentjes wel genoeg om alles een beetje te vergelijken. Meer haal ik toch uit het bestuderen van me tegenstander over een aantal wedstrijden dan de dingen die alltid toont.

Morgen voor het eerst een zware wedstrijd voor me in mijn hattrick carrière, vind het toch wel jammer dat de prijzen die nu betaald worden voor verdedigers van max 28 met goed zonder bijstats abnormaal hoog liggen tegen de 150a200 en sommige zelfs wel 300 duizend van club verwisselen. Vaak zijn die 9de of 10de klassers die in een domme bidwar eindigen..
Vind de meeste prijzen wel netjes momenteel. Toen ik stopte ging het totaal de verkeerde kant op met de economie, nu geeft iedereen volop geld uit, prima toch.

Zijn er spitsen trainers hier die 3-4-3 spelen met 2 mids en 2 wingers? Tot en met de VIIde moet dat best haalbaar zijn met een gezonde bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 23:45:
[...]

Vind de meeste prijzen wel netjes momenteel. Toen ik stopte ging het totaal de verkeerde kant op met de economie, nu geeft iedereen volop geld uit, prima toch.

Zijn er spitsen trainers hier die 3-4-3 spelen met 2 mids en 2 wingers? Tot en met de VIIde moet dat best haalbaar zijn met een gezonde bankrekening.
nee ik speel altijd met 3 centrale mids en een vleugel speler met heel hoog pm (nou ja hoog bovennatuurlijk en uitstekend vleugel). Anders verlies je het te vaak op je mid vind ik zeker in hogere divisies. of je moet hele dure vleugelspelers gaan kopen met hoog vleugel en hoog pm, maar dit zijn echt duur.

Ik moet mijn vleugel ook gaan versterken maar ik wacht totdat mijn toptalentje (net 19 ook pas gepopt naar briljant scoren met matig passen en SE koppen) popt naar wonderbaarlijk. Om mijn vleugelaanval te versterken heb ik een trainnee, met goed vleugel, goed scoren en goed passen, kijken of dat mijn vleugel wat versterkt.
Verder ga ik als ik mijn wonderbaarlijke verdediger verkocht heb op zoek naar vleugel verdediger die minimaal redelijk vleugel heeft en wonderbaarlijk verdedigen. Dit alles om mijn vleugelaanval te versterken, je wordt met 3-4-3 namelijk voorspelbaar omdat veel over het centrum gaat.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 23:45:
[...]

Dat is het verschil denk ik, hij pakt die lage prijzen als richtpunt.

Voor mij was de Hattrickcrisis (om het maar even zo te noemen ;) ) ook het punt dat ik mijn interesse in het spel verloor. Ik had spelers een paar seizoenen doorgetraind, en was er niks mee opgeschoten omdat de markt ingestort was. Ik ben nog steeds aan het opbouwen van de rommel die ik toen van mijn team gemaakt heb (allemaal veel te dure spelers omdat ik failliet wilde gaan).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
chario2 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:52:
Dit alles om mijn vleugelaanval te versterken, je wordt met 3-4-3 namelijk voorspelbaar omdat veel over het centrum gaat.
De reden waarom ik een paar seizoenen geleden gestopt ben met spitsen trainen. Je speelt altijd door het centrum, de tegenstander zet daar 3 verdedigers neer en ook al heb je dan een sterkere aanval, de 3 verdedigers kwamen vaak als winnaar uit de bus. Nu dus 'gewoon' 3-5-2 met 1 vleugel aanvallend, zo ben je in ieder geval op 2 fronten in de aanval en zet je tegenstander niet 3 verdedigers centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Sandyman538 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:59:
[...]

De reden waarom ik een paar seizoenen geleden gestopt ben met spitsen trainen. Je speelt altijd door het centrum, de tegenstander zet daar 3 verdedigers neer en ook al heb je dan een sterkere aanval, de 3 verdedigers kwamen vaak als winnaar uit de bus. Nu dus 'gewoon' 3-5-2 met 1 vleugel aanvallend, zo ben je in ieder geval op 2 fronten in de aanval en zet je tegenstander niet 3 verdedigers centraal.
ligt ook aan je balbezit. ik heb eerst mijn mid zo sterk mogelijk gemaakt, verdediging was ondergeschikt. Zo ben ik de 8e en de 7e doorgekomen en bijna ook vorig seizoen de 6e. Dit seizoen sleutel ik aan mijn verdediging, heb een 27 jarige wereldklasse verdediger gekocht en een 27 jarige bovennatuurlijke verdediger. wel op leeftijd maar die kunnen nog makkelijk 3 a 4 seizoenen mee.

Wel humor om met 3 spitsen te spelen, en meer balbezit te hebben en dan winnen van een team dat eigenlijk veel sterker is (behalve op mid). Krijg je uitslagen als 5-2 etc. Probleem is alleen die salariskosten....

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik speel meestal 3-5-2 om de score van het middenveld op peil te houden. Mijn middenveld leunt vooral op de bijna 29-jarige Belg Pierre Poyet (TSI: 13020, uitstekend positiespel, uitmuntend passen... nu bijna twee jaar geleden gekocht voor 29000), de 29-jarige Nederlander Joop Reijerkerk (TSI: 7630, formidabel positiespel, uitstekend passen en goed scoren, evens bijna twee jaar geleden gekocht voor 30000) en de 31-jarige Belg Leon Rogé (TSI: 3480 maar licht geblesseerd, uitstekend positiespel, formidabel passen, 1.5 jaar geleden gekocht voor 188000 omdat ik dringend een mid nodig had wegens blessure Poyet en ik in Rogé coachmateriaal zag).

Leon Rogé wordt m'n volgende coach (uitstekend ervaring momenteel, redelijk leider) en ik ga voor een goed coach (heb nu een redelijk coach). Voor mijn middenveld heb ik al de nodige vervangers klaarstaan. Ze zitten nog behoorlijk onder het niveau van mijn huidige middenveld, maar in ieder geval genoeg om af en toe invalbeurten te maken en veel friendlies te spelen. Ik hoop dat ze dan snel uitgroeien tot waardige vervangers. Eventueel kan er mettertijd nog meer versterking aangetrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kun je dan niet beter eerst een externe goed/slecht coach kopen en ondertussen doorzoeken naar iemand met goed leiderschap? Ik vind het zelf een beetje zonde om met redelijk leiderschap te nemen omdat leiderschap op de hogere niveaus ook wat sneller kan dalen.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een vervanger (ik heb nu een goed/goed coach die is afgezakt naar goed/slecht), daar zal ik dit seizoen toch werk van moeten gaan maken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Hmzz... ik zal eens kijken hoeveel zoiets me zou kosten... alvast bedankt voor de tip... maar waarom zou ik een externe aannemen? Een interne sollicitant is goedkoper en als ik Rogé trainer maak dan heb ik een goed/redelijk coach voor minder geld dan een goed/slecht coach extern.

Enig idee overigens hoe snel zo'n vaardigheid afzakt?

[ Voor 9% gewijzigd door nXXt op 08-02-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nXXt schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:35:
Hmzz... ik zal eens kijken hoeveel zoiets me zou kosten... alvast bedankt voor de tip... maar waarom zou ik een externe aannemen? Een interne sollicitant is goedkoper en als ik Rogé trainer maak dan heb ik een goed/redelijk coach voor minder geld dan een goed/slecht coach extern.

Enig idee overigens hoe snel zo'n vaardigheid afzakt?
Dan moet je het zeker doen, ik dacht dat het duurder was.

Met betrekking tot het dalen heb ik niet alle statistieken meer. Het enige wat ik nog kan terugvinden is de laatste daling (15-12-2008 naar slecht, toch nog wat gevonden 06-12-2006 werd hij coach met goed leiderschap. Je doet er dus nog best lang mee eigenlijk :) ). Volgens mij moet je ongeveer rekenen op een daling van een skil per seizoen (waarbij de daling wat sneller gaat bij de hogere skills en wat langer duurt bij de lagere skills)

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 08-02-2009 18:50 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Interne sollicitant is vaak goedkoper, omdat je niet voor het leiderschap betaalt. Daarnaast heeft hij uitstekend ervaring, dus wordt het scholen tot een goed trainer goedkoper. Je hebt inderdaad gelijk dat een goed/slecht coach extern goedkoper is dan een goed/redelijk coach intern... scheelt nogal en ik zat er dus best naast :P.

Even gecheckt hoe het zit:

Extern aannemen van een coach:
Vaardigheid/Leiderschap/Prijs

goed/slecht/€268700
goed/zwak/€617100

Daarnaast kost een persoon met goed ervaring en goed leiderschap zo'n 5 tot 6 ton volgend de huidige transferprijzen.

Interne sollicitant Leon Rogé trainen naar goed coach met redelijk leiderschap:
€608100

Dus als je ook de toekomstige coach meeneemt lijkt me het omscholen van Rogé het beste :).

In ieder geval bedankt voor het meedenken :)

[ Voor 13% gewijzigd door nXXt op 08-02-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nXXt schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:42:
Interne sollicitant is vaak goedkoper, omdat je niet voor het leiderschap betaalt. Daarnaast heeft hij uitstekend ervaring, dus wordt het scholen tot een goed trainer goedkoper. Je hebt inderdaad gelijk dat een goed/slecht coach extern goedkoper is dan een goed/redelijk coach intern... scheelt nogal en ik zat er dus best naast :P.

Even gecheckt hoe het zit:

Extern aannemen van een coach:
Vaardigheid/Leiderschap/Prijs

goed/slecht/€268700
goed/zwak/€617100

Daarnaast kost een persoon met goed ervaring en goed leiderschap zo'n 5 tot 6 ton volgend de huidige transferprijzen.

Interne sollicitant Leon Rogé trainen naar goed coach met redelijk leiderschap:
€608100

Dus als je ook de toekomstige coach meeneemt lijkt me het omscholen van Rogé het beste :).

In ieder geval bedankt voor het meedenken :)
Daarom zou ik er een met goed leiderschap nemen. Dat is net zo duur om op te leiden (afgezien van de 6 ton die je noemt, daar heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

1-6 gewonnen met PIC. Volgende week thuis tegen de nr. 1, die tevens mijn enige echte concurrent vormt en die ik verwacht te verslaan. :)

EDIT: Als het goed is kan ik volgende week eindelijk een middenveld met rating redelijk het veld opsturen.

[ Voor 28% gewijzigd door nXXt op 08-02-2009 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb vrij kansloos verloren met 0-4 terwijl mijn fans riepen dat we licht in het voordeel waren :) , ik geloofde het al niet, want volgens alltid is het de sterkste tegenstander van de competitie (en sta ik op plaats 7).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik vandaag tegen mijn eerste echte zwaardere tegenstander gespeeld, en ondanks een betere verdediging maar zijn hogere middenveld de wedstrijd toch met 2-0 verloren helaas. Gelukkig weet ik dat ik dit seizoen niet kan promoveren, omdat de degradant van 7 gewoon te sterk is.

Vandaag ook gelijk me beide scouts gebeld en kreeg een berichtje;

Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Emiel van der Weerden is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.

Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt! Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Passen.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Dacht dat het misschien wel iets leuks was, dus maar een kans gegeven in mijn straatschoffie selectie :P

[ Voor 6% gewijzigd door Salv op 08-02-2009 23:48 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.