Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oude spelers kennen mij misschien nog. Ik kreeg vandaag een mail van mijn oude international van hattrick, heel grappig. Ik las dat alles vernieuwd is en heb zowaar weer een team genomen. Ik ben benieuwd hoe het is van onder te beginnen en of er veel is veranderd aan de trainingen en tactieken. Hopelijk krijg ik volgende week mijn team. Mijn oude team was trouwens foray :)

Mijn eerste vraag zijn dan ook: Welke trainingsvormen zijn het meest interessant?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:11:
Oude spelers kennen mij misschien nog. Ik kreeg vandaag een mail van mijn oude international van hattrick, heel grappig. Ik las dat alles vernieuwd is en heb zowaar weer een team genomen. Ik ben benieuwd hoe het is van onder te beginnen en of er veel is veranderd aan de trainingen en tactieken. Hopelijk krijg ik volgende week mijn team. Mijn oude team was trouwens foray :)

Mijn eerste vraag zijn dan ook: Welke trainingsvormen zijn het meest interessant?
Wel tof!!alle oude rotten welkom!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
volgens mij is die mail actie van hattrick wel geslaagd :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah kijk zijn er meer oudjes weer begonnen? Ben wel benieuwd wie dat allemaal zijn. Veteranenvoetbal is ook voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Lol, ik herken ook wat namen ;) (Elimination...)

[ Voor 21% gewijzigd door Royz op 26-01-2009 22:06 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Grappig zeg om te zien dat door die mail van Hattrick de oudjes weer terug komen :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47
Hehe ik kreeg ook mail en zie dit topic ook weer.
Zit er toch aan te denken om maar is weer in te loggen.
Blijft altijd leuk in de pauze even naar me team kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Volgens jij ben jij voor mijn tijd Foray, ik ben ook een "oude rot", beetje uit dezelfde periode als H31N, Pewwy en Josss. Die mailaktie is zeker geslaagd. Er is niet super veel veranderd, een aantal dingen zijn overzichtelijker of logischer gemaakt. Ik ben er wel over te spreken tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:34

nXXt

Carpe omnia

Mag AC Quattro (1005685) er ook nog bij? :P Geen Fed-lid, beetje een lurker hiero :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:22
-CKY2K- schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:42:
[...]

Toch raar aangezien er toch steeds bij staat dat je 20% toeslag betaald voor buitenlandse spelers.
Ja ik weet ook niet precies hoe het zit. Die 20% krijg je natuurlijk nog steeds wel als je spelers met identieke skills haalt. Maar de salarissen in het algemeen zijn volgens mij naar beneden gegaan. Vroeger had ik met buitenlandse spelers op een gegeven moment een salaris van 480k per week. Nu heb ik betere spelers dan toen en betaal ik 2/3 van de prijs van toen. Je krijgt nog steeds 'korting' voor Nederlandse spelers, maar dat is niet meer dusdanig dat ik alleen Nederlanders wil hebben.

ForayNL, weer een bekende naam die terug komt, welkom back! :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor het hartelijk welkom. Het zou leuk zijn als er meer terugkomen inderdaad en ben benieuwd naar de kennis van de mensen die het door hebben gespeeld. Ik heb inmiddels al een team na 1 dag gekregen dus ik ga vandaag maar eens aan de slag. Mijn team is FC Foray United. Ben wel helemaal uit financieel management, dus zal eens wat tip pagina's doorlezen hoe te starten. Het ziet er wel leuker uit inderdaad, ook die player ratings.

Ik ga playmaking trainen, heb inmiddels voor een paar k per speler passable 17 jarigen gekocht, ze zijn wel goedkoop geworden. Beter om gelijk voor solids te gaan? Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe het maken van de opstelling gaat, dat lukt nu nog niet goed. Verder nog uitzoeken wat Stamina training share betekent. Blijkbaar kun je ook niet meer stamina apart trainen. Ik focus me heel erg op trainen, wat voor coach kan ik het beste dan aantrekken?

Ik heb niet veel tijd om te spelen, is het dan raadzamer om geen jeugdacademie te starten? Of valt de extra tijd wel mee?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 07:19:
Dank voor het hartelijk welkom. Het zou leuk zijn als er meer terugkomen inderdaad en ben benieuwd naar de kennis van de mensen die het door hebben gespeeld. Ik heb inmiddels al een team na 1 dag gekregen dus ik ga vandaag maar eens aan de slag. Mijn team is FC Foray United. Ben wel helemaal uit financieel management, dus zal eens wat tip pagina's doorlezen hoe te starten. Het ziet er wel leuker uit inderdaad, ook die player ratings.

Ik ga playmaking trainen, heb inmiddels voor een paar k per speler passable 17 jarigen gekocht, ze zijn wel goedkoop geworden. Beter om gelijk voor solids te gaan? Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe het maken van de opstelling gaat, dat lukt nu nog niet goed. Verder nog uitzoeken wat Stamina training share betekent. Blijkbaar kun je ook niet meer stamina apart trainen. Ik focus me heel erg op trainen, wat voor coach kan ik het beste dan aantrekken?

Ik heb niet veel tijd om te spelen, is het dan raadzamer om geen jeugdacademie te starten? Of valt de extra tijd wel mee?
Ik heb ook een aantal van dit soort vragen gehad toen ik vorige week begon. Conditietraining is nu standaard 5% en als je volledig conditie wilt trainen (doe ik dus deze week) zet je je conditietraining gewoon op 100%. Als coach zou ik een redelijke aanschaffen met slecht leiderschap (79k), anders drukt dat er op je budget, teven dan 8 of 9 assistenttrainers aanstellen en 2 of 1 keeperstrainers. Ik heb mijn trainees bewust wat goedkoper gehouden omdat ik geen zicht heb op mijn financiele lasten de eerste tijd. Ik heb nu dus 6 trainees (spitsentrainer) en wat versterkingen gekocht en heb nog ruim 200k over. Altijd handig dacht ik zo.

Als ik het fout heb mogen mensen me natuurlijk altijd verbeteren. ;)

Gelijk nog even een vraagje van mijn kant: Voorheen had ik altijd 10 woordvoerders in dienst en dat was eigenlijk altijd winstgevend (na 2 aanloopweekjes), het sponsorgeld was altijd veel hoger dan de 18000 (destijds 15000) euro per week aan salaris. Is dat in de IXde ook zo? Want dan stel ik er gelijk nog 8 aan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 27-01-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nXXt schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:35:
[...]

Mag AC Quattro (1005685) er ook nog bij? :P Geen Fed-lid, beetje een lurker hiero :P.
Is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 07:19:
Als je weinig tijd hebt zou ik als ik jouw was voorlopig die jeugdacademie even achterwegen laten. Je kan ook nog altijd net als vroeger gewoon elke week een speler pullen uit de tombola en maar hopen dat het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:17:
[...]

Als je weinig tijd hebt zou ik als ik jouw was voorlopig die jeugdacademie even achterwegen laten. Je kan ook nog altijd net als vroeger gewoon elke week een speler pullen uit de tombola en maar hopen dat het wat is.
Dat laatste doe ik ook idd ivm tijdgebrek.

Iemand een antwoord op mijn vraag in mijn vorige post? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:13:
[...]

Ik heb ook een aantal van dit soort vragen gehad toen ik vorige week begon. Conditietraining is nu standaard 5% en als je volledig conditie wilt trainen (doe ik dus deze week) zet je je conditietraining gewoon op 100%.
ik zou je aanraden dat niet te doen. de effectiviteit van erg conditieraining is lager bij een hoger percentage, en hoe hoger het percentage conditietraining, des te lager je vorm.... de kans is groot dat het effect op je conditie relatief laag is, maar je vorm het komende half jaar absoluut in de kelder gaat.

Er wordt expliciet aangeraden om gewoon conditietraining over een langere periode op een gewenst percentage te stellen (afhankelijk van je gewenste conditie en de leeftijd van je spelers... oudere spelers hebben meer conditie-verval ) ipv zoals vroeger wel in de tussenronde je conditie hoog te trainen en dan gedurende het seizoen dit langzaam te laten vervallen.

zie ook bv deze studie over stamina-training en welke percentages welk effect hebben: http://www.hattricknews.o...needed-to-retain-stamina/
-CKY2K- schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:13:

teven dan 8 of 9 assistenttrainers aanstellen en 2 of 1 keeperstrainers. Ik heb mijn trainees bewust wat goedkoper gehouden omdat ik geen zicht heb op mijn financiele lasten de eerste tijd.
8 of 9 assistenttrainers is een behoorlijke kostprijs: € 14400 of zelfs 16200 per week... waarbij de invloed van de laatste paar assistent-trainers ook nog eens een stukje minder is dan van de eerste paar.
Ik betwijfel of die kosten het ook waard zijn, ik zou eerder aanraden het te houden bij 5 of 6 assistenttrainers hooguit in het begin.
Gelijk nog even een vraagje van mijn kant: Voorheen had ik altijd 10 woordvoerders in dienst en dat was eigenlijk altijd winstgevend (na 2 aanloopweekjes), het sponsorgeld was altijd veel hoger dan de 18000 (destijds 15000) euro per week aan salaris. Is dat in de IXde ook zo? Want dan stel ik er gelijk nog 8 aan. :)
Nee.... woordvoerders zijn zeker geen 'instant-winst', en leveren in de lagere regionen veel minder 'extra-sponsor-inkomen' op dan hun salaris...
begin dus gewoon met 1 woordvoerder hooguit (en zelfs dat kan al teveel zijn).
Qua winstgevendheid kun je deze tool gebruiken voor woordvoerders: http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/spokes.asp om aan de hand van je aantal fans en liga waarin je speelt je inkomsten te bepalen én hoeveel woordvoerders je winst zouden geven.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:17:
[...]

klopt, dat denk ik ook... niet dat de jeugdacademie nu zo heel veel tijd kost... maar het is veel sterker een beetje 'tasten-in-het-donker', omdat je met zoveel onbekende variabelen moet werken en veel inschatten doet 'op je gevoel', zonder dat er nu heel veel bekend is wat de wel en/of niet werkende 'trucs' zijn...
Dat kan behoorlijk frustrerend en demotiverend zijn:

Ik raad wél alle mensen die er wel besluiteneen jeugdacademie te beginnen, hun jeugdspelers goed te documenteren (scout- en trainingsrapporten alswel sterren-score bij wedstrijden) via http://www.hattrick-youthclub.org/ ...
Dat geeft veel duidelijkheid over de daadwerkelijke skills die de jeugdspelers waarschijnlijk bezitten en maakt het mogelijk aardige inschattingen te maken welke spelers te traineren en wanneer ze wel of niet te pullen.

[ Voor 63% gewijzigd door RM-rf op 27-01-2009 10:53 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel even werk om het allemaal in te voeren, maar daarna is het inderdaad een verdomd handige pagina om de boel bij te houden.

Trouwens krijg mijn eerste competitiewedstrijd een WO, want manager heeft sinds 15 december al niet meer ingelogged en heeft maar 2 spelers. Jammer genoeg is hij nog niet in een BOT veranderd, want dat had een stuk beter voor het doelgemiddelde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RM-rf schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:32:
[...]
8 of 9 assistenttrainers is een behoorlijke kostprijs: € 14400 of zelfs 16200 per week... waarbij de invloed van de laatste paar assistent-trainers ook nog eens een stukje minder is dan van de eerste paar.
Ik betwijfel of die kosten het ook waard zijn, ik zou eerder aanraden het te houden bij 5 of 6 assistenttrainers hooguit in het begin.
Wat winstgevendheid betreft heb je vast gelijk (ik ken de berekeningen en sites ook), maar heb toch weer 10 woordvoerders aangenomen. Het is toch leuker als je stadion net wat voller is en je fanclub net wat groter is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:15:
[...]

Wat winstgevendheid betreft heb je vast gelijk (ik ken de berekeningen en sites ook), maar heb toch weer 10 woordvoerders aangenomen. Het is toch leuker als je stadion net wat voller is en je fanclub net wat groter is.
Je doelt waarschijnlijk op de woordvoerders? Ik ga er waarschijnlijk ook gewoon 10 aannemen (heb het geld er wel voor).
RM-rf bedankt voor je zeer nuttige info, ik ga die linkjes van je even lezen. _/-\o_

Edit: Voor mijn 24 jarige innermida is 10% conditie genoeg om hun conditie op minimaal solid te houden dus! Mooi, trainingsinstellingen aangepast, ik wist niet dat het trainen van conditie zo erg was aangepast. Nogmaals bedankt voor de link! :)

Edit2: Woei mijn managerdiploma is binnen! 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door -TheNose- op 27-01-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Overigens... een tussenstandje van de aanmeldingen voor de GoT jeugdcompetitie's:

Nog slechts 4 managers hebben nog niet geantwoord, de rest heeft grotendeels aangegeven wel door te gaan, maar 4 teams stoppen met hun jeugdopleiding (of zoeken een andere jeugdliga).

Met twee nieuwe teams betekent dit dat er nog twee open plaatsen zijn in GoT II-I om op te vullen, iedereen die zin heeft, een jeugdteam dat nog geen liga heeft, kan zich graag melden.

De voorlopige indeling:
GoT EREdivisie
DSanka Youth - Jong Pmaas- SCA Koters - FC Junior Jacks - Sv. Wintergarten - JeeGee's future- Grinta United - Junior Fire - Pandora Gioventù- Youth Stars

(aanmelding nog niet binnen)
FC Strijen (FC Strijen | JossNL)
The Squires (Krondorian Lancers | M1lamb3r)

GoT II-I
SC Destiny Juniors - AFC Juniors - Tolhek Termites - RoMar MFC - Baby Bearcats - Pukkies - Rapid Wilrijk Juniors - Salv

(aanmelding nog niet binnen)
The potentials ( Quachan | TheInsomniac )
Great Lions Newbies ( Great Lions | great-lions )
+ 2 extra open plaatsen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:37:
[...]
Edit2: Woei mijn managerdiploma is binnen! 8)7
We hadden ook niets anders verwacht van zo'n oude rot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:12:
[...]

We hadden ook niets anders verwacht van zo'n oude rot ;)
En de druk op de manager neemt toe! Oude supporters scheppen nu al hoge verwachtingen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

En mijn kleine klubje DSanka: Spatie mag wel (144536)

Ander verzoek: ik wil een nieuwe vleugelspeler aanschaffen en heb daar ongeveer 1.2~1.4M voor over. Over het algemeen speel ik met 2 offensive wingers. Is het aan te raden om een vleugelspeler met formidabel (9) vleugel + solid (7) scoren te nemen en niet per se te kijken naar het Playmaking-niveau, of is het hoe dan ook handig om daar toch ook wel een minimum niveau in te hebben? Of moet ik me meer focussen op een speler met betere scoren-niveaus en wat minder vleugel niveaus?

Dit moet een aankoop worden om mijn aanval (die over het algemeen het slechtste is het afgelopen seizoen) te verbeteren. Toch zit ik ook te twijfelen om mijn keeper weer eens te vernieuwen, vanwege z'n leeftijd.

Tevens is het zo dat ik voor het zoveelste seizoen in de VIII zit en dit seizoen in feite maar 1 tegenstander heb die mij van het kampioenschap kan afhouden. Probleem is echter dat deze mij de laatste wedstrijden de baas is gebleven...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:35:
[...]

En de druk op de manager neemt toe! Oude supporters scheppen nu al hoge verwachtingen! :'(
Challenge 15 is je persoonlijke gegevens invullen en ik wacht op akkoord van hattrick. Hoe snel ging dat bij jou weet je dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:37:
[...]

Challenge 15 is je persoonlijke gegevens invullen en ik wacht op akkoord van hattrick. Hoe snel ging dat bij jou weet je dat nog?
Een dag uit mijn hoofd. :)
Die challenges van opstellingen etc (8, 14 en nog 1), moet je bij aparte wedstrijden doen. Het wedstrijdprogramma staat er helemaal op dus die uitdagingen zijn ook zo gedaan (duurde bij mij even voor ik dat doorhad anders had ik gisteren mijn manager diploma " al" ). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:45:
[...]

Een dag uit mijn hoofd. :)
Die challenges van opstellingen etc (8, 14 en nog 1), moet je bij aparte wedstrijden doen. Het wedstrijdprogramma staat er helemaal op dus die uitdagingen zijn ook zo gedaan (duurde bij mij even voor ik dat doorhad anders had ik gisteren mijn manager diploma " al" ). ;)
Ik heb nu alles t/m 16 behalve 15 dus. Kan dus nu nog geen formatie instellen. Inmiddels 10 passable PM 17 jarigen gekocht, passable coach, heb zelf al 2 solid en 1 passable verdediger en 2 passable scoring. Dus moet alleen nog een keeper kopen en dan ben ik klaar voor het seizoen en nu nog 100k in kas, exclusief de komende 10 challenges.

Die stamina training snap ik geloof ik nog niet helemaal. Je kan het voor een aparte speler berekenen (heb die tabel) maar je kan het alleen voor je hele team ineens instellen? Ik wil me focussen op de stamina van mijn 17 jarige dus heb maar 12% ingevuld. Indien anderen tips hierover hebben, verneem ik het graag.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:34:
[...]
En mijn kleine klubje DSanka: Spatie mag wel (144536)
Toegevoegd aan het overzicht. Nog 24 uur tot de aftrap verricht word van het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:17:
[...]

Toegevoegd aan het overzicht. Nog 24 uur tot de aftrap verricht word van het nieuwe seizoen.
ik heb nog 36 minuten te gaan... alhoewel het wel nog eventjes duurt voordat het er echt om gaat ... nu een bot, aanstaande zaterdag een bot en dr is een kans dat mn competitietegenstander de week daarop tegen die tijd ook afgehaakt is (nl ruim 5 weken niet meer ingelogt) ....
iss iig leuk om mn teamgeest flink op te jagen (heb net een nieuwe coach met redelijk LS) en stevig in te zetten op het bovenin meespelen...dr zouden mogelijkheden moeten liggen
CoRrRan schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:34:

Ander verzoek: ik wil een nieuwe vleugelspeler aanschaffen en heb daar ongeveer 1.2~1.4M voor over. Over het algemeen speel ik met 2 offensive wingers. Is het aan te raden om een vleugelspeler met formidabel (9) vleugel + solid (7) scoren te nemen en niet per se te kijken naar het Playmaking-niveau, of is het hoe dan ook handig om daar toch ook wel een minimum niveau in te hebben? Of moet ik me meer focussen op een speler met betere scoren-niveaus en wat minder vleugel niveaus?
bedoel je in plaats van scoring niet passing?
dat draagt qua aanvalsratings bij... scoring kan wel meespelen bij SE's en kan bepalen of een speler kansen ook afmaakt, maar verder is het qua rating vooral belangrijk bij aanvallers

[ Voor 41% gewijzigd door RM-rf op 27-01-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

<onzin bericht>

:)

[ Voor 95% gewijzigd door NiMu83 op 27-01-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

[...]
O-) Volgens mij heb je mij overgeslagen: AC Quattro (1005685)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:27:
[...]
bedoel je in plaats van scoring niet passing?
dat draagt qua aanvalsratings bij... scoring kan wel meespelen bij SE's en kan bepalen of een speler kansen ook afmaakt, maar verder is het qua rating vooral belangrijk bij aanvallers
Dat is mij dus inderdaad niet helemaal duidelijk. Volgens de formules gebruikt in mijn hattrick management tooltje, speelt scoren wel degelijk mee, juist voor een Offensive Winger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

[...]

Thx!

Ik ben wel enigszins benieuwd of ik het ga winnen tegen mijn tegenstander, een VIIe klasser. De voortekenen zijn positief in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:20:
[...]
Dat is mij dus inderdaad niet helemaal duidelijk. Volgens de formules gebruikt in mijn hattrick management tooltje, speelt scoren wel degelijk mee, juist voor een Offensive Winger.
ik heb het zelf gechecked in de nieuwste HO-versie, maar die kent geen enkele meerwaarde qua rating toe aan een winger op basis van scoren-skill... wel op basis van passen.
dt komt overeen met wat er in de HT-regels staat, waar scoen bij en winger niet vermeld is, maar wel staat dat passing bijdraagt aan de attackratings

ik stond trouwens in de beker al na 6 minuten 2-0 voor en nu in de rust 4-0 met 83% balbezit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Netjes heren in de beker!

Ik had nog een vriend van me gevraagd voor de jeugd compo, maar die heeft geen interesse. Dan zal ik hem van de week even aanmaken en kijken of ik er wat van kan bakken. Merk nu wel dat ik de kosten wel op kan brengen en er misschien wel wat leuks van kan maken, anders roep ik jullie hulp wel in.

Vraag me echter wel af waarom mijn supporters aantal weer aan het dalen is. De eerste 2 updates kreeg ik er 13 bij, nu ben ik weer terug naar 10 per update. Ligt dit aan het aantal woordvoerders die ik in dienst heb? Want ik heb er namelijk 2 momenteel.

Daarnaast moet ik zeggen dat het nieuwe seizoen en de terugkomst van sommige aardig wat leven heeft gebracht in deze topic :) Dus het word vaker posten hier! super :)

[ Voor 22% gewijzigd door Salv op 28-01-2009 01:20 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nXXt schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:01:
[...]

O-) Volgens mij heb je mij overgeslagen: AC Quattro (1005685)
Nee hoor je staat er netjes tussen bij divisie VIII bijna onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 00:32:
Netjes heren in de beker!

Vraag me echter wel af waarom mijn supporters aantal weer aan het dalen is. De eerste 2 updates kreeg ik er 13 bij, nu ben ik weer terug naar 10 per update. Ligt dit aan het aantal woordvoerders die ik in dienst heb? Want ik heb er namelijk 2 momenteel.
het aantal supporters dat je per Fan Update erbij krijgt ligt aan de stemming van je fans, maar ook aan het aantal supporters dat je al hebt en de liga waarin je speelt...

iedere liga heeft een 'soft cap' qua aantal fans, en hoe dichterbij je daarbij komt, des te moeilijker het wordt fans erbij te winnen....
oftewel, bij een gelijke fanstemming win je minder fans (tot zelfs het moment waarbij je fans verliest, zelfs al zou je fanstemming 'content' of 'tevreden' is, als je eerder een fansteming van 'in de zevende hemel' had).

natuurlijk kan je dmv woordvoerders pogen je fanstemming ietwat op te krikken, maar het effect daarvan is zer licht en staat niet echt in relatie tot de meerkosten van zo'n specialist

zie overigens ook deze studie (ook al gaat die slechts tot liga VIII) http://coninstal.go.ro/studiu_suporteri.html

ben trouwens verder in de beker met een 9-0 winst (tegen een botje, maar dat mag de pret niet drukken)
volgende week heb ik misschien ook wel een kansje; een team dat een liga hoger speelt, maar 3-4-3 speelt en qua stats net iets boven de 200 zal halen, aangezien ik mn krachten kan sparen met ook een bot in mn erste ligawedstrijd en dan in de beker met mn a-team kan aantreden, moet er een mogelijkheid liggen :)

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 28-01-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
In verschillende guides heb ik nu gelezen dat het raadzaam is om als je er het geld voor hebt zo snel mogelijk 10 fysiotherapeuten aan te nemen om het blessurerisico te verminderen. Klopt dit? Wat zijn jullie ervaringen? En is hier misschien een mooie tabel voor die dit berekend? Die 10 FT's kan ik wel betalen, maar vraag me af of het zin heeft aangezien er toch wel wat 25+ spelers rondlopen in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:40:
In verschillende guides heb ik nu gelezen dat het raadzaam is om als je er het geld voor hebt zo snel mogelijk 10 fysiotherapeuten aan te nemen om het blessurerisico te verminderen. Klopt dit? Wat zijn jullie ervaringen? En is hier misschien een mooie tabel voor die dit berekend? Die 10 FT's kan ik wel betalen, maar vraag me af of het zin heeft aangezien er toch wel wat 25+ spelers rondlopen in mijn team.
Speel nu al wat jaartjes en heb momenteel 3 fysios. Heb niet het idee dat ik overdreven veel blessures heb. Redenen om er (wat) meer te nemen:
- Gemiddeld nogal oud team
- Absoluut geen waardige reserve spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:55:
[...]

Speel nu al wat jaartjes en heb momenteel 3 fysios. Heb niet het idee dat ik overdreven veel blessures heb. Redenen om er (wat) meer te nemen:
- Gemiddeld nogal oud team
- Absoluut geen waardige reserve spelers
Hehe check en check. Ik zal kijken hoe het met mijn cash zit, misschien eerst maar 5 aannemen. Toen ik voorheen in de VIde zat had ik van de meeste personeelsleden er wel 10 in dienst (behalve artsen en economen uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:40:
geloof dat jij net opnieuw begint. ik zou er misschien 2 nemen maar verder niet. later als je team wat gegroeit is kan je er langzaam wat meer nemen. en zat er eigenlijk nog wat bijzonders in je bestaande team ? zo niet dan zou ik ze lekker ontslaan :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:28:
[...]

geloof dat jij net opnieuw begint. ik zou er misschien 2 nemen maar verder niet. later als je team wat gegroeit is kan je er langzaam wat meer nemen. en zat er eigenlijk nog wat bijzonders in je bestaande team ? zo niet dan zou ik ze lekker ontslaan :)
Er staan er een aantal op de lijst voor ontslag, een paar zijn er ontslagen, maar het zootje ongeregeld wat er nu nog over is kan mooi in mijn friendlies spelen. ;)

1 speler was wel aardig die heb ik voor 373k verkocht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Een poll om te kijken welke assistent manager tool iedereen nu gebruikt (omdat ik er 1 aan het zoeken ben). Ja dit is al 100 keer gedaan, dus niet zeiken maar stemmen! :P

Poll: Welke management tool gebruik je?
HAM (Hattrick assistent manager)
HO (Hattrick organizer)
Anders namelijk...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=322520&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik denk dat je die poll eventjes moet fixen:

de ampersand (&) is weggevallen tussen het pid-nr en de 'aid'-waarde in allle linkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja want ik krijg de melding dat ik vals speel als ik op HO klik :P Dat is trouwens degene die ik gebruik, best goede weergave van ratings als je die vergelijkt met je wedstrijd verslagen. Goed en overzichtelijk trainingschema houd alles netjes bij zolang je maar juist je team info update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:07:
ik denk dat je die poll eventjes moet fixen:

de ampersand (&) is weggevallen tussen het pid-nr en de 'aid'-waarde in allle linkjes
Ik heb hem automagisch laten genereren, kon helemaal niets instellen met linkjes of wat ook. :P

code:
1
2
3
4
5
6
[b]Poll: Welke management tool gebruik je?[/b]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=322520&aid=1]HAM (Hattrick assistent manager)[/url]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=322520&aid=2]HO (Hattrick organizer)[/url]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=322520&aid=3]Anders namelijk...[/url]
[img]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=322520&layout=2&sort=prc[/img]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]

Ik zie niet wat er mis mee is. :(

Gele kaarten uit friendlies tellen niet mee toch? Mijn kneuzen met matig hoofdskill die ik heb opgesteld lopen aardig te schoppen namelijk. :P

[ Voor 52% gewijzigd door -TheNose- op 28-01-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Speel ook vals volgens de poll, misschien spelen de kabouters hier ook wel Hattrick dan, lurken ze in dit topique en wel stemmen! WOEI! :P

[ Voor 7% gewijzigd door Quintus op 28-01-2009 18:40 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haha.

Nee de gele kaarten die ze krijgen in friendlys zijn niet van belang voor schorsingen e.d. Blessures echter wel, zo heb ik vandaag en vorige week 2 spelers van mijn selectie voor 3 en 1 week in de lappen mand. En dit met de start van de competitie is geen leuk vooruitzicht, scheelt het wel dat ik zondag tegen een bot mag en die week erop een flinke tegenstander krijg, en dan weer een botje dus sowieso 6 punten uit 3 wedstrijden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zo... 7-0 gewonnen van een botje in de Bekerwedstrijd (uiteraard gewoon PIC). Op naar volgende week! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Quintus schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:39:
Speel ook vals volgens de poll, misschien spelen de kabouters hier ook wel Hattrick dan, lurken ze in dit topique en wel stemmen! WOEI! :P
WTF? Kabouters? O+

Ik heb 4-0 verloren net in mijn friendly. Viel nog mee gezien het feit dat er alleen 2 goede trainees meespeelde en de rest max matig als hoofdskill had. :P

Ik denk erover om met mijn friendlies ervaring met 4-3-3 op te bouwen (counter) en 3-4-3 in de competitie te spelen (met 1 winger to middle of met 2 innermids en 2 wingers). Komende zondag een botje dus dan worden het 2 wingers en PIC denk ik. >:)

Edit: Mijn oude cluppie is nog steeds een bot --> SC Capelle (69724) :P Halverwege seizoen 21 kreeg ik opeens hele rare stats omdat ik alles verkocht had en er een berg internationals voor terug had gehaald, dit hield mijn financieel directeur 4 weken vol waarna ik failliet ging. :P

[ Voor 17% gewijzigd door -TheNose- op 28-01-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gewonnen met 7-0, tevens een van mijn spelers die naar solid/solid ervaring/leiderschap is gepopped, dus ik ben redelijk tevreden! Tevens zijn mijn hatstats VELE malen hoger dan ik had verwacht, en ik speel met 1 vleugelspeler die ik nog moet vervangen door een betere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Op aandringen van Rm rf mijn huidige jeugd competitie verlaten en zal mijn jonkies laten meestrijden in de GoT jeugd competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:22
0-10 tegen een botje, volgens mij heb ik nog nooit zo'n grote overwinning geboekt in een officiele wedstrijd... :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:53:
0-10 tegen een botje, volgens mij heb ik nog nooit zo'n grote overwinning geboekt in een officiele wedstrijd... :P
Knap hoor... :O

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Volgende week tegen een team uit IV.10, wordt dus waarschijnlijk m'n laatste bekerwedstrijd dit seizoen. Ach, heb ik in ieder geval tweemaal inkomsten kunnen claimen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgende week zal er om spannen bij mij. Het is thuis dus gezien de rankingladder hoort het ook mijn laatste wedstrijd te zijn maar volgens de fans ben ik "licht in het voordeel". Hatstats liggen inderdaad net iets hoger, te weinig om iets zinnigs te kunnen zeggen over de uitslag :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Weet er trouwens iemand hoeveelste ik op de ranglijst moet staan om mee te doen aan het bekertoernooi? Hoopte dit jaar stiekem een beetje mee te mogen doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Ik heb mijn team ook! Moet wel weer even wennen. Toch de beginnershandleiding er maar weer is bij hebben
Kan iedereen mee doen met de jeugdcompetitie, of pas als je wat hoger speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

0-11 gewonnen. Mooiste is nog dat er geen blessures en kaarten zijn gevallen.

Kan de kabouters trouwens nergens vinden. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Quintus op 28-01-2009 22:20 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ook door. volgende week moet ik ook kunnen winnen. pic in de beker en normaal in de comp. dit jaar vol voor kampioenschap

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Tito129 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:06:
Ik heb mijn team ook! Moet wel weer even wennen. Toch de beginnershandleiding er maar weer is bij hebben
Kan iedereen mee doen met de jeugdcompetitie, of pas als je wat hoger speelt?
met de jeugdcompetitie kan iedereen meedoen die een jeugdacademie aangemaakt heeft ...
enkel moet je dan wel snel beslissen, als je mee wil doen met de GoT -liga's ... er is helaas slechts een moment om teams toe te voegen en dat is in seizoenspauze en die treed voor de GoT-liga's donderdagavond in werking en dan zijn er slechts enkele dagen om teams toe te voegen...

Overigens zou ik je serieus ook aanraden eerst wel goed af te wegen of je de minimaal €10.000 die de YA je per week kost kunt missen .... de YA levert je het hele eerste seizoen enkel fikse kosten op en je kunt dan nog geen spelers pullen ... pas daarna komen eventuele inkomsten maar zelfs dan langzaam (zeker als je in het begin inzet op het optrainen van jonge 15-jarigen).
d3lph schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:22:
Weet er trouwens iemand hoeveelste ik op de ranglijst moet staan om mee te doen aan het bekertoernooi? Hoopte dit jaar stiekem een beetje mee te mogen doen :(
alle teams die het voorgaande seizoen in de VIII of hoger speelden ... typisch is wel dat promovendi naar de VIII vanuit de IX geen beker spelen, maar degradanten vanuit de VIII naar de IX niet (wat ik een zeer slechte oplossing vind, omdat dat veel botteams onerecht beker laat spelen, maar echte opbouwende teams uitsluit)

[ Voor 23% gewijzigd door RM-rf op 29-01-2009 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 22:16

Superflip

*pwiet*

Gisteren mijn bekerwedstrijd nipt verloren met penalties :(
Het was 3-4... Ik een IX en mijn tegenstander VI (net gezakt uit V). Dus hij heeft geluk gehad dat hij niet verloren is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Gisteren dik gewonnen, maar dat mocht ook wel. Ga nog een paar weken vol voor de beker en de punten en dan ga ik eens rustig kijken hoeveel de opbrengsten van alle verkopen kunnen zijn en hoe snel ik mijn team weer op poten wil hebben na deze mogelijke actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

De jeugdcompetities zijn geeindigt...
helaas is er wel wat fout gegaan bij de GoT EREdivisie.....
de stand daarvan werd direkt na het begin van de laatste wedstrijden vcompleet gereset toen het ene botteam er automatisch uitvloog... waardoor het mij niet duidelijk is hoe de uitslag heel precies is...
zeker aangezien Dsanka gelijkspeelde en Jong Pmaas ruim won...
wat het kampioenschap nog een 'close call' maakte naar ik meende.

Voor de indeling van volgens seizoen maakt het niet zo veel uit:
GoT EREdivisie

DSanka Youth (14502)
Jong Pmaas (58578)
SCA Koters (61564)
FC Junior Jacks (21411)
Sv. Wintergarten (136258)
JeeGee's future (12713)
Grinta United (30110)
Junior Fire (* eng) (38290)
Pandora Gioventù (84402)
Youth Stars (7871)
The Squires (6116)

FC Strijen (37698), of SC Destiny Juniors (11976)
Afhankelijk of FC Strijen wel of niet doorgaat met de jeugd, wat zondagavond/maandagochtend duidelijk zou moeten zijn
GoT II - I

SC Destiny Juniors (11976)
AFC Juniors (56755)
Tolhek Termites (50979)
RoMar MFC (8560)
Baby Bearcats (75395)
Pukkies (334305)
Rapid Wilrijk Juniors (1177686)
Iduna United (507214) (zijn nog aan te maken jeugdteam)
Mini Jokers (985497)
*
*
*

nog drie open plaatsen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Beter! Mijn beste trainee is bij zijn eerste training gelijk gestegen. :P

Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van redelijk naar goed.
Vincenzo Genovese (A) (232725768)
17 jaar en 37 dagen, volgende verjaardag: 15-04-2009
matig in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Eigenaar: SC Oud-Beijerland (sinds 25-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 444 €/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch

Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: zwak
Vleugelspel: waardeloos
Passen: zwak
Scoren: goed
Spelhervatting: goed
Jammer dat hij geen passing skills heeft (als beginnend team geen geld voor natuurlijk) en zijn specialiteit is minder lekker dan snel of koppen voor een spits, maar dit wordt wel een toppertje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
-CKY2K- schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:24:

Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van redelijk naar goed.

[...]

Jammer dat hij geen passing skills heeft (als beginnend team geen geld voor natuurlijk) en zijn specialiteit is minder lekker dan snel of koppen voor een spits, maar dit wordt wel een toppertje. :P
Gezien dat goed leiderschap lijkt mij dit inderdaad iemand die je misschien niet hoeft te verkopen, maar gewoon lekker houden en over 15 jaar je trainer maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
d3lph schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:59:
[...]

Gezien dat goed leiderschap lijkt mij dit inderdaad iemand die je misschien niet hoeft te verkopen, maar gewoon lekker houden en over 15 jaar je trainer maken :9
:')

Nu je voorwaardelijke wissels op kan geven in de competitie EN in friendlies, is het dan niet zo dat je op deze manier 2 trainees extra kunt trainen? Gewoon je ene trainee voor de andere wisselen in de rust, beiden hebben dan gespeeld op een trainingspositie en beiden krijgen dus training. Of zie ik iets over het hoofd?

Anders moet ik nog 2 trainees scoren vandaag! :P

[ Voor 38% gewijzigd door -TheNose- op 30-01-2009 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:24:

[...]

Leuke spits ! zeker als je net begint! Even kijken als hij net 18 is dan kan hij al formidabel zijn en net 19 is hij al briljant! misschien dat je in het tussen seizoen effe passen kan trainen, dan heb je hem al op matig denk ik zo. ik heb een spits gehad met goed passen (train ze zelf ook) en technisch, dat heeft mij toch vaak een SE opgeleverd.

Heb nu bv een spits 19 jr 36 dagen en al briljant (redelijk passen en se snel). Ga hem denk ik verkopen want ik moet mijn keeper vervangen. Wat doen jullie trouwens in de beker, stellen jullie je trainnees gewoon op of ga je gewoon voor je sterkste team en een ronde verder ? Wat ik ga doen ik heb een spits met bovennatuurlijk spelhervatten en koppen. Zet ik er nog 2 koppende spitsen eens kijken wat er gaat gebeuren bij corners ;).

Dus als tip koop ook een jonge spits met hoog spelhervatten, daar wordt flink op geboden kan ik je zeggen :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:01:
[...]

:')

Nu je voorwaardelijke wissels op kan geven in de competitie EN in friendlies, is het dan niet zo dat je op deze manier 2 trainees extra kunt trainen? Gewoon je ene trainee voor de andere wisselen in de rust, beiden hebben dan gespeeld op een trainingspositie en beiden krijgen dus training. Of zie ik iets over het hoofd?

Anders moet ik nog 2 trainees scoren vandaag! :P
leuk idee, maar de regels zijn veranderd. de minuten die gespeeld worden tellen nu bij de training tot max 90 minuten. met de oude regels had het gewerkt wat je hierboven vermeld.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Even een vraagje, ik train nu voor de 2e week achter elkaar 50% vorm en 50% conditie.

Eerste week ging het lekker, maar nu zakken gewoon 7 spelers omlaag invorm teriwjl er maar 4 omhoog gaan. Conditie ging niets omhoog en 1 omlaag.

Daar wordt je toch gek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:48
Hoe zit het eigenlijk met ervaring, als je een wissel toepast?

Krijg je gewoon de maximale ervaring, ook al speelt een speler maar 10 minuten?

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mich schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:29:
Even een vraagje, ik train nu voor de 2e week achter elkaar 50% vorm en 50% conditie.

Eerste week ging het lekker, maar nu zakken gewoon 7 spelers omlaag invorm teriwjl er maar 4 omhoog gaan. Conditie ging niets omhoog en 1 omlaag.

Daar wordt je toch gek van :(
1 tip. Train nooit vorm! Zet gewoon lekker je training op een skill, bv positiespel of scoren, wat je wilt. Conditie tijdelijk op 50% kan idd wel om zo het conditieniveau snel omhoog te halen. Echter doe dit niet te lang omdat je dan onnodig veel skill training mist.
Dus na een paar keer 50% conditie, deze weer terugschroeven naar 20% (als je gemiddelde leeftijd > 25 is) en ongeveer 10-15% als je gemiddelde leeftijd wat lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:28:
[...]

leuk idee, maar de regels zijn veranderd. de minuten die gespeeld worden tellen nu bij de training tot max 90 minuten. met de oude regels had het gewerkt wat je hierboven vermeld.
Waar kan ik dit nalezen? Dus als ik het goed begrijp krijgt een trainee alleen maximale training als hij 90min speelt?

Damn ze hadden met dat promo mailtje ook wel de wijzigingen sinds je laatste login mee mogen sturen. ;)

Edit: Ik zit nu wat dingen over defensive forwards te lezen, de echte nummer 10 zeg maar. Interessante shit al is de hoofdskill van zo'n speler passen en niet scoren zo te zien. :P Dus met hoog passen kopen, beetje playmaking en dan scoren trainen zou een optie kunnen zijn. Of gewoon even passen trainen, kan geen kwaad voor andere trainees ook. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 30-01-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:42:
De jeugdcompetities zijn geeindigt...
helaas is er wel wat fout gegaan bij de GoT EREdivisie.....
de stand daarvan werd direkt na het begin van de laatste wedstrijden vcompleet gereset toen het ene botteam er automatisch uitvloog... waardoor het mij niet duidelijk is hoe de uitslag heel precies is...
zeker aangezien Dsanka gelijkspeelde en Jong Pmaas ruim won...
wat het kampioenschap nog een 'close call' maakte naar ik meende.
Geloof dat het qua punten gelijk is geworden, maar doelgemiddelde durf ik geen uitspraak te doen.

Komend seizoen na de laatste speelronde de stand hier maar posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb met HO en HAM beide dat ze mijn trainingsupdate niet weergeven. Bij HAM helemaal niet en bij HO maar van 1 speler (terwijl 2 anderen gepopt zijn). Beetje vaag. Ach ik denk dat ik alles maar zelf in excel ga bijhouden, de hoofdskill dan uiteraard.

Mijn 4 18 jarigen ga ik bij de eerste pop proberen te verkopen zodat ik met die inkomsten en het geld dat ik nog heb 17 jarigen ervoor terug kan halen met passen. Moet lukken als ik de verkoopprijzen zo bekijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:44:
[...]

Geloof dat het qua punten gelijk is geworden, maar doelgemiddelde durf ik geen uitspraak te doen.

Inderdaad Dsanka qua punten gelijk >:). Ik dacht dat jij eens iets beter doelsaldo had, kunnen we dat nergens meer nakijken 8)7 .

Dan spelen we wel een keer een beslissingswedstrijd ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:44:

het belangrijkste zou zelfs zijn om de stand al na de een-na-laatste speelronde ergens op te slaan...

in het geval van de GoT EREdivisie heeft de stand na de laatste speelronde nooit bestaan op hatrick, omdat direkt bij het begin van de competitiewedstrijden het botteam uit de liga verdween en deze direkt automatisch gereset werd :'(

Ik had het willen doen omdat cquintus me nog gewaarschuwd dat dat zou kunnen gebeuren als na het aflopen van de wedstrijden iemand zn team zou verwijderen uit de divisie, maar ik had gedacht dat tijdens de wedstrijden eventjes te kunnen doen, niet dat het zelfs dan al te laat zou zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelde eigenlijk ook de een-na-laatste. Ze zouden gewoon net als bij de gewone conmpetities de mogelijkheid moeten bieden om oude standen op te kunnen. Lijkt me trouwens een veel nuttigere uitbreiding dan de sommige die ik nu voorbij zie komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte check voor mijn lange termijn toekomstplannen. :)

Ik wil een verdedigend team gaan maken en dan heb ik zo bedacht dat ik …

- 5-3-2 (3 centrale verdedigers, 2 vleugelverdedigers, 3 centrale middenvelders, 2 aanvallers) ga spelen;
- verdedigen ga trainen;
- de transferlijst af ga struinen naar jonkies om op te voeden/te trainen;
- stiekum op de transferlijst snuffelen voor een goede betaalbare keeper.

Nieuwe spelers max 18 jaar en minimaal goed op respectievelijk verdedigen, positiespel, scoren.

Dit alles op m’n gemakkie uiteraard, geen haast. Het upgraden van m’n verdediging heeft prioriteit, net als het niet failliet gaan. :P

Nog op/aanmerkingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:29:
Even een korte check voor mijn lange termijn toekomstplannen. :)

Ik wil een verdedigend team gaan maken en dan heb ik zo bedacht dat ik …

- 5-3-2 (3 centrale verdedigers, 2 vleugelverdedigers, 3 centrale middenvelders, 2 aanvallers) ga spelen;
- verdedigen ga trainen;
- de transferlijst af ga struinen naar jonkies om op te voeden/te trainen;
- stiekum op de transferlijst snuffelen voor een goede betaalbare keeper.

Nieuwe spelers max 18 jaar en minimaal goed op respectievelijk verdedigen, positiespel, scoren.

Dit alles op m’n gemakkie uiteraard, geen haast. Het upgraden van m’n verdediging heeft prioriteit, net als het niet failliet gaan. :P

Nog op/aanmerkingen? :)
Ja waarom je hele team max 18? Je betaalt EN veel te veel voor de rest van je team EN je spelers hebben 0 ervaring. Koop voor de rest van je team gewoon spelers van 25-28jr of zo, daar heb je in het begin ook gelijk wat aan. Ga je trouwens op de counter spelen met 5-3-2? Lijkt me wel, koop dan redelijk verdedigers met redelijk passen.

Edit: Ik heb inmiddels een erg leuke NL trainee op het oog, ben bang dat ik in een bidwar beland. :P

Edit: 2 Het is echt vrijdag hoor, ik blijf het forum refreshen. O-)

[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 30-01-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:13:
[...]
Ja waarom je hele team max 18? Je betaalt EN veel te veel voor de rest van je team EN je spelers hebben 0 ervaring. Koop voor de rest van je team gewoon spelers van 25-28jr of zo, daar heb je in het begin ook gelijk wat aan. Ga je trouwens op de counter spelen met 5-3-2? Lijkt me wel, koop dan redelijk verdedigers met redelijk passen.
Niet heel m'n team, daar heb ik toch het geld niet voor. :) Maar goed punt, shoppen voor een aantal wat oudere (en goedkopere) spelers is geen slecht plan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 16:41:
[...]

Niet heel m'n team, daar heb ik toch het geld niet voor. :) Maar goed punt, shoppen voor een aantal wat oudere (en goedkopere) spelers is geen slecht plan. :)
Maak alleen je mids niet te oud <24 anders moet je % conditietraining te ver omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Als iemand nog een screenie heeft van een vorige ronde dan valt het prima uit te rekenen.
Het gaat iig om het doelsaldo van Jong pmaas en Dsanka Youth. Dat scheelde meende ik 5 a 7 doelpunten.
SCA Koters is dan 3e en Wintergarten 4e of net andersom.

De uitnodigingen voor de Ere zijn de deur uit. Je krijgt daar meen ik geen postbusmelding van. Zelf dus even de uitnodiging aannemen zsm.

[ Voor 21% gewijzigd door Quintus op 30-01-2009 17:04 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
-CKY2K- schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:03:
Ik heb met HO en HAM beide dat ze mijn trainingsupdate niet weergeven. Bij HAM helemaal niet en bij HO maar van 1 speler (terwijl 2 anderen gepopt zijn). Beetje vaag. Ach ik denk dat ik alles maar zelf in excel ga bijhouden, de hoofdskill dan uiteraard.

Mijn 4 18 jarigen ga ik bij de eerste pop proberen te verkopen zodat ik met die inkomsten en het geld dat ik nog heb 17 jarigen ervoor terug kan halen met passen. Moet lukken als ik de verkoopprijzen zo bekijk. :)
Het kan ook zijn dat je nog niet de nieuwste versie van HO heb, waardoor de training niet volledig word opgenomen. Ik heb net even gekeken nog en mijn spelers geupdate maar ik ontvang gewoon een volledige trainings update.

Ik zal vandaag ook gelijk even een jeugdteam aanmaken, dat was ik door de drukte vergeten om te doen. Ik dan wel ff een berichtje de deur uit doen dat het in orde is en dat ik uitgenodigd kan worden.

Edit; Jong Iduna is aangemaakt en klaar om uitgenodigd te worden voor de GoT Compo

[ Voor 4% gewijzigd door Salv op 30-01-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Uitnodigingen voor II.I zijn er ook uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 30-01-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:02:
Als iemand nog een screenie heeft van een vorige ronde dan valt het prima uit te rekenen.
Het gaat iig om het doelsaldo van Jong pmaas en Dsanka Youth. Dat scheelde meende ik 5 a 7 doelpunten.
SCA Koters is dan 3e en Wintergarten 4e of net andersom.

De uitnodigingen voor de Ere zijn de deur uit. Je krijgt daar meen ik geen postbusmelding van. Zelf dus even de uitnodiging aannemen zsm.
ik speelde 1-1 gelijk en Jong pmaas won met 5-0 dus dan kan het verschil net in de 5 a 7 doelpunten zitten ;), maar zal eens kijken of ik aan de hand van de uitslagen een stand kan opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu toch pull:
Roman Huizer (234534949)
17 years and 106 days, Next birthday: 07-02-2009
In passable form, inadequate stamina.
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Owner: DrieBier (since 01-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 040
Wage: 390 €/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Current skills
Keeper: disastrous
Defending: passable
Playmaking: wretched
Winger: weak
Passing: weak
Scoring: passable
Set pieces: poor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Laatst online: 13:38
errrrr. Ook weer geen middenvelder :P

Ik heb besloten te sparen zodat ik mijn nieuwe coach Bo Friddahl kan promoveren:
slecht in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.
Zal alleen wat knaken kosten. 4.8M, wat voor mij best veel is :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je kan zijn ervaring nog een niveautje laten stijgen als je hem niet direct nodig hebt. Ik moet eigenlijk ook op zoek naar een vervangende coach, de mijne is al van goed leiderschap naar slecht gedaald en ik heb nog geen vervanger.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:06:
[...]

ik speelde 1-1 gelijk en Jong pmaas won met 5-0 dus dan kan het verschil net in de 5 a 7 doelpunten zitten ;), maar zal eens kijken of ik aan de hand van de uitslagen een stand kan opmaken.
Dsanka ik gun jou de titel hij komt je toe ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De Ere heeft nog 3 uitnodigingen uitstaan. De rest is inmiddels aangenomen. Schiet lekker op.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb er in de II.I nog 1 uitstaan, maar die twijfelt. Verder nog 3 openingen, en dan misschien de vierde. Wat gaan we doen als we het niet vol krijgen? Ik heb namelijk weinig zin om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:29:
Ik heb er in de II.I nog 1 uitstaan, maar die twijfelt. Verder nog 3 openingen, en dan misschien de vierde. Wat gaan we doen als we het niet vol krijgen? Ik heb namelijk weinig zin om te wachten.
Kan het aantal dan niet naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Vanavond me 1e wedstrijd van me nieuwe team. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Paar strategische aankopen gedaan.
Volgens de supports licht in het voordeel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Laatst online: 20-08 07:55
jup, het nieuwe seizoen staat weer te beginnen.

Ik zelf heb vorig seizoen de draad weer op gepakt na ruim 1,5 seizoen mijn team verwaarloosd te hebben. We gaan weer voor het kampioenschap.

Ik heb hier trouwens nooit veel gepost, maar volg dit topic altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Laatst online: 13:38
Marzman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:39:
Je kan zijn ervaring nog een niveautje laten stijgen als je hem niet direct nodig hebt. Ik moet eigenlijk ook op zoek naar een vervangende coach, de mijne is al van goed leiderschap naar slecht gedaald en ik heb nog geen vervanger.
Op zich niet direct. Ik zal eens kijken hoe ver hij is qua ervaring. Hij zit nu in het B-team, maar je weet nooit hoe dat loopt :)

Veel succes allemaal vanavond!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:57:
[...]

Kan het aantal dan niet naar beneden?
Lijkt me een mooi plan, maar dan lopen we weer niet gelijk met de ere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:29:
Volgens mij kunnen we gewoon een aantal advertenties plaatsen voor de overgebleven plaatsen, en dan 'first-komt-first-maalt' (of haal ik nu wat zegswijzes door elkaar?).

Iig zou het opvullen zsm het belangrijkste zijn, hoe leuk het ook zou zijn mensen ut de federatie zelf te laten meespelen, is het m.i. iig belangrijekr dat er donderdag gewoon verdergespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hoppa na 2 minuten al 1-0. tegen een botje.

Jeugdpull is alweer doorgespoeld...

[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 01-02-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Lol. Dacht laten we PIC en counter spelen om de TS op te krikken. Speelt mijn tegenstander PIC en pressie. Resultaat is een prachtige 2-0 voorsprong bij rust. Hopelijk wordt dit de eerste heerlijke meevaller sinds lange tijd.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:18:
[...]

Volgens mij kunnen we gewoon een aantal advertenties plaatsen voor de overgebleven plaatsen, en dan 'first-komt-first-maalt' (of haal ik nu wat zegswijzes door elkaar?).

Iig zou het opvullen zsm het belangrijkste zijn, hoe leuk het ook zou zijn mensen ut de federatie zelf te laten meespelen, is het m.i. iig belangrijekr dat er donderdag gewoon verdergespeeld kan worden.
Ik zet hem sowieso als open competitie voor de komende dagen, misschien komt hij vanzelf vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-0 mis 1 basis speler en heb 86% balbezit tegen een directe concurrent van vorig seizoen. En nog een hele helft te gaan. :o
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.